فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
27 / 11 / 1393برچسب:, :: 5:18 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده


ارومیه، میزبان مسابقات پاکت بیلیارد مردان

ارومیه، میزبان مسابقات پاکت بیلیارد مردان

 مسابقات آزاد پاکت بیلیارد، رشته ایت بال مردان با حضور 68 ورزشکار ازصبح امروز26 بهمن ماه به میزبانی ارومیه در حال پیگیریست.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی،به همت هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، یک دوره مسابقات آزاد پاکت بیلیارد، رشته ایت بال مردان با حضور ورزشکارانی از، استان های کردستان،زنجان،  آذربایجان شرقی و 8 تیم از آذربایجان غربی صبح امروز به مدت سه روز به میزبانی ارومیه و در محل پایگاه قهرمانی هیات استان واقع در ورزشگاه 6 هزار نفری این شهرستان برگزار می شود.
در این مسابقات 68 ورزشکار از شهرستان های ، سنندج، تبریز ، اهر،زنجان، ارومیه، ماکو، چالدران، مهاباد، میاندوآاب، شاهین دژ، بوکان و تکاب با هم به رقابت خواهند پرداخت.
شایان ذکر است دوره مقدماتی این مسابقات به صورت دوحذفی ودر مراحل بعدی تک حذفی خواهد بود که در نهایت 4 ورزشکار به دیدار پایانی راه خواهند یافت.
گفتنی است به نفرات برتر از سوی هیات استان جوایز نقدی ، لوح و مدال، تعلق خواهد گرفت.

نسخه چاپي
به دلیل لغو تورنمنت چهارجانبه
نامه اعتراض آمیز ایران به فدراسیون بوکس قزاقستان ارسال شد

پس از لغو تورنمنت 4 جانبه قزاقستان، فدراسیون بوکس کشورمان نامه اعتراض خود را به فدراسیون این کشور ارسال کرد.

خبرگزاری فارس: نامه اعتراض آمیز ایران به فدراسیون بوکس قزاقستان ارسال شد
  •  

، با توجه به اینکه برگزاری این تورنمنت در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده بود، پس از لغو این مسابقات فدراسیون بوکس کشورمان نامه اعتراض آمیزی به فدراسیون بوکس قزاقستان و فدراسیون جهانی( آیبا) ارسال کرد.

طبق قانون فدراسیون جهانی بوکس، کشورهایی که میزبان برگزاری اردوی مشترک و تورنمنت هستند باید در صورت لغو شدن مسابقات، این موضوع را به کشورهای شرکت کننده اطلاع دهند و در صورتی که این امر رخ ندهد، حق اعتراض برای کشورهای شرکت کننده محفوظ خواهد بود.

به همین دلیل فدراسیون بوکس کشورمان علاوه بر اعتراض به فدراسیون جهانی به فدراسیون بوکس قزاقستان نیز اعتراض خود را به صورت کتبی ارسال کرده است.

پیش از این قرار بود کشورهای ایران، روسیه، ازبکستان و قزاقستان در قالب تورنمنت چهار جانبه در آلماتی قزاقستان به رقابت بپردازند.

uf

نسخه چاپي
دو ماه دیگر باید در مسابقات مهمی شرکت کنم
روزبهانی: توقع زیادی از مسئولان ورزش ندارم/ هیچ‌کس به ملاقات من نیامد

بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی گفت: توقع زیادی ندارم و تنها می‌خواهم شرایط یک ورزشکار که در سطح قهرمانی تمرین می‌کند را مسئولان ورزش برایم مهیا کنند.

خبرگزاری فارس: روزبهانی: توقع زیادی از مسئولان ورزش ندارم/ هیچ‌کس به ملاقات من نیامد
  •  

ب، احسان روزبهانی نخستین بوکسوری که سهمیه حضور در المپیک 2016 برزیل کسب کرد در گفت‌وگو با رادیو جوان، اظهار داشت: پس از بازگشت از مسابقات کسب سهمیه المپیک با توجه به شکستگی بینی که برایم رخ داده بود شرایط بدی داشتم و ناچار شدم به دلیل شکستگی بینی‌ام را جراحی کنم. متاسفانه پس از جراحی در بیمارستان بستری بودم و هیچ کدام از مسئولان به من سر نزدند. حتی مسئولان فدراسیون هم به ملاقات من نیامدند.

وی در ادامه افزود: همه هزینه جراحی را خودم پرداخت کرده‌ام و حالا قرار شده هزینه‌ام را پرداخت کنند اما فعلا خبری نیست.

روزبهانی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تنها اکبر احدی و دکتر بهرامی‌نژاد که مربیان من هستند به ملاقات من آمدند.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که تا المپیک برزیل یک سال و نیم فرصت باقی مانده است و چه برنامه‌هایی برای خود تا آن مقطع دارید، گفت: پس از بازگشت از مسابقات کسب سهمیه المپیک به دستور مربیان دو هفته استراحت کردم و دوباره تمریناتم را شروع کردم. در حال حاضر تیم ملی در اردوی مشترک قزاقستان حضور دارد و پس از بازگشت ملی‌پوشان از قزاقستان مربیان درخواست می‌کنند که من در چه اردو و مسابقاتی حضور داشته باشم.

نخستین بوکسوری که سهمیه المپیک برزیل را کسب کرده است در ادامه، عنوان کرد: دو ماه دیگر فدراسیون جهانی مسابقاتی را برگزار می‌کند که مدعیان المپیک در آن حضور خواهند داشت. این رقابت برای من خیلی حائز اهمیت است و باید در آن رقابت‌ها شرکت کنم البته هنوز زمان دقیق و محل برگزاری مسابقات مشخص نیست.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که آیا تا دو ماه دیگر مصدومیت تو بهبود پیدا می‌کند یا خیر گفت: طبق گفته پزشکان تا یک ماه آینده  شکستگی بینی من بهبود پیدا خواهد کرد.

وی در مورد اینکه چه توقعی از مسئولان ورزش فدراسیون داری گفت: توقع من خیلی زیاد نیست و تنها می‌خواهم شرایط یک ورزشکار که در سطح قهرمانی تمرین می‌کند را مسئولان برایم مهیا کنند. دقیقا مثل ورزشکارانی که در خارج از ایران برای رسیدن به مدال زندگی می‌کنند برای من هم چنین شرایطی مهیا شود. اگر مسئولان مدال مسابقات جهانی و المپیک را می‌خواهند باید شرایط روحی روانی من را نیز فراهم کنند. من با تمام حریفانم در مسابقات مختلف مبارزه کرده‌ام و آنها را شکست دادم. امیدوارم از لحاظ مالی و شرایط تمرین فضایی برای من ایجاد شود که بتوانم در المپیک و مسابقات جهانی افتخار‌آفرینی کنم.

-f

نسخه چاپي
حضور حمید سوریان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

حمید سوریان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حضور پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: حضور حمید سوریان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  •  

، در حالی که ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی از سوی کادر فنی اعلام شده و خبری از نام حمید سوریان و ترکیب اعلام شده نیست، وی ظهر امروز با حضور در خانه کشتی و ملحق شدن به فرنگی‌کاران اردونشین به تمرین پرداخت.

این در حالی است که سوریان، نوروزی، عبدولی و رضایی پیش از این از عدم حضور خود در جام جهانی خبر داده بودند.

-

نسخه چاپي
علیمرادی در جمع روسای برتر فدراسیون‌های ورزشی
مسابقات کشتی قهرمانی کشور ناشنوایان 2 اسفند برگزار می‌شود

چهل و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ناشنوایان با نام جام "گرامیداشت ابوالحسن ایلچی کبیر" برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی قهرمانی کشور ناشنوایان 2 اسفند برگزار می‌شود
  •  

 و به نقل از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، به پاس گرامیداشت پهلوان ارزنده کشتی ناشنوایان، ابوالحسن ایلچی کبیر، چهل و یکمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ناشنوایان با یابود بزرگداشت وی برگزار می‌شود.

از سوابق مهم ورزشی ایلچی می‌توان به کسب 2 مدال برنز کشتی آزاد و فرنگی 1961 فنلاند، کسب 2 مدال طلای کشتی آزاد و فرنگی المپیک 1965 آمریکا، کسب مدال طلا کشتی فرنگی 1975 ایتالیا و کسب مقام چهارم المپیک 1979 یوگسلاوی اشاره کرد. وی همچنین از دوستان زنده یاد تختی است.

این رقابت‌ها مسابقات شنبه دوم اسفندماه در سالن کشتی فدراسیون برگزار می‌شود.

* علیمرادی در بین رؤسای برتر فدراسیون‌های ورزشی

در آستانه دومین همایش ملی تجلیل از مدیران برتر ورزش ایران "یادواره سردار شهید دکتر حاج حسن تهرانی مقدم" روسای برتر فدراسیون‌های ورزشی کشور در سال 93 معرفی شدند.

با توجه به برگزاری دومین دوره همایش ملی تجلیل از مدیران برتر سال ورزش در روز شنبه، دوم اسفندماه سال جاری، با احترام به آقایان خسروی وفا و داورزنی که همچون سال گذشته بعنوان برترین انتخاب شدند، این سازمان با نگرشی متفاوت و عنایت ویژه به فدراسیون‌هایی که در سال اخیر افتخارات قابل توجهی را بدست آوردند در بخش انتخاب برترین روسای فدراسیون‌های ورزشی سیدمحمد پولادگر (تکواندو)، خسرو قمری (دوچرخه سواری)، محمدعلی شجاعی (تیراندازی باکمان) و کرم الله علیمرادی (ناشنوایان) بعنوان فدراسیون‌های برتر سال انتخاب شدند.

گفتنی است کسب جایگاه تک رقمی یا هشتم المپیک برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور از مهم‌ترین افتخارات فدراسیون ناشنوایان با ریاست علیمرادی بوده است

-

نسخه چاپي
مسلمانان به قوانین دین پایبند هستند
عبدالجبار: مسلمان قاتل و تروریست نیست/ پرتاب از پشت به سبد بسکتبال را در ۱۰ سالگی یاد گرفتم

ستاره و اسطوره پرآوازه تاریخ بسکتبال آمریکا گفت: کسی که قتل می‌کند و دست به ترور می‌زند، مسلمان نیست.

خبرگزاری فارس: عبدالجبار: مسلمان قاتل و تروریست نیست/ پرتاب از پشت به سبد بسکتبال را در ۱۰ سالگی یاد گرفتم
  •  

، کریم عبدالجبار سال‌های سال در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا فعالیت کرد و بیشترین امتیاز را کسب کرد و رکوردی ابدی به نام خود ثبت کرد.

این ستاره مسلمان که پایبند به آنچه در دین مبین اسلام وضع شده، از جمله ورزشکارانی بود که به تازگی اقدام نشریه فرانسوی چارلی‌ابدو در هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص) را به شدت محکوم کرد.

عبدالجبار در گفت‌وگویی مفصل با یکی از نشریات اروپایی در مورد وضعیت این روزهای بسکتبال حرفه‌ای آمریکا سخن گفته اما در کنارش به عنوان یک مسلمان متعهد نظرش را در مورد آنچه در جهان می‌گذرد، نیز بیان کرده است.

ستاره 67 ساله بسکتبال جهان گفت: اکثریت مسلمانان پایبند به اصول دین هستند. مسلما کسی که قتل می‌کند و دست به ترور می‌زند، نماینده مسلمانان نیست.

متن گفت‌وگوی انجام شده با وی به این شرح است:

*آقای عبدالجبار، شما با کسب 38387 امتیاز در دوران ورزشی‌تان، موفق‌ترین پرتاب‌کننده تمام ادوار لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا هستید.این رکورد شما ابدی خواهد بود؟

-uf


مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو استان برگزار شد

مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو استان برگزار شد

 نایب رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور گفت: عضویت در کنوانسیون اسپورت آکورد که نقش حمایتی بسیار موثر از فدراسیون های ورزشی را دارد مهمترین هدف مسئولان فدراسیون و وزرات ورزش ایران است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی و به نقل از خبرگزاری ایرنا، 'رضا محمد باقرزاده' روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی افزود: رشته ورزشی کونگ فو ووتا (تووآ سابق) یک رشته کاملا ایرانی و ملی است و تمام عزم و همت ما در راستای ثبت این رشته در کنوانسیون اسپورت آکورد و فدراسیون جهانی متمرکز است.
وی اظهار کرد: 'کنوانسیون اسپورت آکورد' یک سازمان بین المللی با نیم قرن سابقه است و نهادی است که از سوی کمیته بین المللی المپیک به رسمیت شناخته شده و فدراسیون ها و کنفدراسیون های ورزشی سراسر جهان را گردهم می آورد و نقش عمده ای در برگزاری مسابقات جهانی رشته های خارج از المپیک دارد.

برگزاری 2 تا 3 انتخابات فدراسیون تا پایان سال 93
دکترسجادی: هر کسی که در مجمع انتخاباتی رای بیاورد مورد حمایت مااست
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: تا پایان سال انتخابات دو تا سه فدراسیون را برگزار می‌کنیم؛ ولی با توجه به فرصت 15 روزه از 15 اسفند نمی‌توانیم انتخابات فدراسیونی را برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی امروز شنبه 25 بهمن ماه پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال، با بیان این که ازهرکسی که مجمع به آن رای دهد حمایت می‌کنیم، گفت: مثل تمامی کاندیداها که رای آوردند از سید ابوالحسن مهدوی که از خانواده هندبال است و سال‌ها در بخش‌های مختلف فعالیت داشته است حمایت می کنیم؛ باید به وی کمک شود تا در 4 سال آینده گام‌های خوبی برای این رشته برداشته شود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا نماینده هیات استان تهران با توجه به برگزاری انتخاباتش حضور نداشت، اظهار داشت: هیات هندبال استان تهران نتیجه انتخاباتش را اعلام نکرده بود برای همین نماینده آن ها نتوانست در انتخابات فدراسیون حضور داشته باشد.
دکتر سجادی با اشاره به اتمام واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی تا پایان سال، گفت: مزایده باشگاه های پرسپولیس و استقلال آغاز شده و اگرچه قراراست این دو باشگاه تا پایان سال به بخش خصوصی واگذار شوند، اما ما باز هم نظارت فنی بر عملکرد این باشگاه ها را ادامه می دهیم.
وی ادامه داد: تا پایان سال انتخابات دو تا سه فدراسیون را برگزار می‌کنیم؛ ولی با توجه به فرصت 15 روزه از 15 اسفند نمی‌توانیم انتخابات فدراسیونی را برگزار کنیم.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در باره انتخابات فدراسیون وزنه برداری، گفت: حسین رضازاده عضو شورای اسلامی شهر تهران است و برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری باید از شورا استعفا دهد. ریاست چهار ساله وی بر فدراسیون وزنه برداری روز 5 اسفندماه به پایان می رسد و وزارت ورزش و جوانان تا یک هفته بعد از آن برای این فدراسیون سرپرست تعیین می کند.

برترین های رقابت های جودو قهرمانی بانوان کشور معرفی شدند
رقابت های جودو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار و برترین ها مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی بانوان، با شرکت 19 تیم از استان‌های مختلف، روز جمعه 24 بهمن ماه در سالن امام علی(ع) آهنشهر بافق برگزار شد که در نهایت پس از معرفی نفرات برتر، طاهره آذرپیوند از کهکلویه و بویراحمد به عنوان تکنیکی ترین بازیکن این مسابقات انتخاب شد.

در پایان تیم‌های لرستان، همدان و خراسان شمالی در این رقابت‌ها در گروه تیمی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، تیم بانوان استان یزد نیز کاپ اخلاق این مسابقات را به خود اختصاص داد.

نتایج اوزان مختلف:

وزن 48- کیلوگرم: 1- الهام بهرامی از لرستان، 2- طاهره آذرپیوند از کهکلویه و بویراحمد، 3- زهرا پرتانیان از کرمان و ناهید پیرهادی از البرز

وزن 52- کیلوگرم: 1- لیلا پغلوند از لرستان، 2- آزاده چوبدار از اصفهان، 3- رقیه مختاری فرد از آذربایجان شرقی و فاطمه همدان

وزن 57- کیلوگرم: 1- مبینا عزیزی از همدان ، 2- زهرا نادری از چهارمحال و بختیاری، 3- محدثه خویشوند از البرز و معصومه جعفری از لرستان

وزن 63- کیلوگرم: 1- آذر کولیوند از همدان ، 2- دنیا آقایی از سمنان ، 3- غزل یغما از لرستان و نسیم محمدی از البرز

وزن 70- کیلوگرم: 1- تکتم بیدل از خراسان رضوی، 2- صبا کرمعلی از همدان، 3- فاطمه آقاجانی از همدان و سپیده رضایی از لرستان

وزن 78- کیلوگرم: 1- سحر چغلوند از لرستان، 2- شیما یار چگینی از لرستان، 3- معصومه خسروی از تهران و دینا دهنوی

وزن 78+ کیلوگرم: 1- فاطمه برمکی از مازندران، 2- زینب جلالوند از همدان ، 3- مونا اصغری از مازندران و سارا نوراللهی از اصفهان

نسخه چاپي
برگزاری اردوی مشترک با قزاق‌ها برای ما مهم است
دانشمندفرد: به دلیل لغو تورنمنت قزاقستان به فدراسیون جهانی بوکس اعتراض کردیم

دبیر فدراسیون بوکس گفت: بعد از لغو شدن تورنمنت چهارجانبه قزاقستان نامه اعتراض آمیزی را به فدراسیون جهانی ارسال کردیم.

خبرگزاری فارس: دانشمندفرد: به دلیل لغو تورنمنت قزاقستان به فدراسیون جهانی بوکس اعتراض کردیم
  •  

علی دانشمندفرددر مورد برگزار نشدن اردوی چهارجانبه قزاقستان، اظهار داشت: کشورهایی که میزبان برگزاری اردوی مشترک و تورنمنت هستند با ارسال دعوت‌نامه به تمام فدراسیون‌های کشورهای دیگر از آنها می‌خواهند تا اعلام کنند که آیا در این اردو یا تورنمنت می‌توانند حضور داشته باشند یا خیر. مدت‌ها پیش قزاقستان به ما دعوتنامه‌ای ارسال کرد که تیم ملی بوکس در اردوی مشترک و مسابقات چهارجانبه آیا می‌تواند شرکت کند یا خیر که ما هم طبق زمانی که داشتیم به آنها موافقت‌مان را اعلام کردیم.

وی در ادامه افزود: تیم ملی هفته گذشته با تمام دشواری‌هایی که وجود داشت راهی قزاقستان شد اما پس از رسیدن به آنجا مطلع شدیم که تیم‌های روسیه و ازبکستان در این اردوها و تورنمنت چهارجانبه قادر نیستند شرکت کنند. به هر حال آنها دلایلی را به فدراسیون قزاقستان مطرح کردند و در این تورنمنت چهارجانبه شرکت نکردند.

دبیر فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: هر چند برگزاری تورنمنت چهارجانبه لغو شد اما از نظر کمیته فنی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی قزاقستان برای ما خیلی مهم است. فکر می‌کنم با تمرینات مشترکی که ملی پوشان در این اردو دارند تقریبا خواسته‌های ما برآورده شده است.

دانشمندفرد در مورد ارسال نامه اعتراض‌‌آمیز به فدراسیون جهانی در مورد لغو تورنمنت چهارجانبه، گفت: با توجه به اینکه برگزاری این تورنمنت در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است ما نامه اعتراض‌آمیزی ارسال کرده‌ایم که چرا این تورنمنت لغو شده است. البته ناگفته نماند که مسئول بوکس آسیا خود قزاق‌ها هستند اما ما به این چیزها کاری نداریم و اعتراض خود را به فدراسیون جهانی ارسال کرده‌ایم.

وی در پایان عنوان کرد:‌ به هر حال تیم ملی بوکس قرار بود دو هفته در قزاقستان حضور داشته باشد و علاوه بر اردوی مشترک با تیم‌های روسیه، ازبکستان، قزاقستان یک تورنمنت چهارجانبه برگزار شود اما پس از لغو این تورنمنت ملی‌پوشان ما در اردوی مشترک حضور پیدا کردند و چند دیدار تدارکاتی نیز تا به امروز برگزار کردند. با این حساب تیم ملی پس از پایان اردوی مشترک روز سه‌شنبه به کشورمان بازمی‌گردند.

-puf

نسخه چاپي
کشتی فرنگی ایران در آینده هم نتایج خوبی خواهد گرفت
ورشنین: از لقب «پدر کشتی فرنگی ایران» لذت می‌برم/ ایران پُر از استعداد است

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: از لقبی که در کشور شما با عنوان «پدر کشتی فرنگی ایران» به من می‌دهند لذت می‌برم.

خبرگزاری فارس: ورشنین: از لقب «پدر کشتی فرنگی ایران» لذت می‌برم/ ایران پُر از استعداد است
  •  

، گئورگی ورشنین روس در دهه 70 هجری شمسی دو مرتبه به ایران آمد که مرتبه نخست به استان‌های مختلف ایران سفر کرد و به آموزش کشتی فرنگی پرداخت و در بار دوم نیز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران شد. ورشنین 20 سال پیش برای پیشرفت کشتی فرنگی توسط مسئولان وقت فدراسیون کشتی ایران به کشورمان آمد تا در آن زمان تحولی عظیم در این رشته ایجاد کند. بسیاری از وی به عنوان «پدر کشتی فرنگی ایران» یاد می‌کنند چراکه او معتقدند تحولات زیادی در این رشته ایجاد و استعدادهای خوبی را شناسایی و بارور کرده است.

ورشنین هدایت فرنگی‌کاران را در المپیک 1992 بارسلون به عهده داشت و حالا بعد از گذشت سال‌ها ورشنین با دعوت فدراسیون کشتی کشورمان و برای تقدیر از زحماتی که در آن سال‌ها برای کشتی فرنگی ایران کشید به جام تختی دعوت شد و از زحمات او تقدیر شد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در ایران گفت: حدود 20 سال پیش هدایت کشتی فرنگی ایران را برعهده داشتم و حالا خوشحالم که بعد از این همه مدت هنوز هم به فکر من هستند. من نزدیک 250 شاگرد در سطح ملی و بین‌المللی در باشگاه خودم در روسیه تربیت کردم که از معروف‌ترین آنها می‌توان به گناری قربانف اشاره کرد، اما در این سال‌ها هیچ کدام از آنها چنین تشکری از من نکردند، اما با وجود مدت کوتاهی که در ایران کار کردم به یاد من بودند و از من تقدیر کردند.

ورشنین در پاسخ به این سوال که بسیاری از او به عنوان «پدر کشتی فرنگی ایران» یاد می‌کنند گفت: همه جا این را به من می‌گویند و از شنیدن این لقب لذت می‌برم و خوشحال می‌شوم. امیدوارم شایستگی این لقب را داشته باشم، اما نمی‌دانم چقدر توانسته‌ام در کشتی فرنگی ایران تاثیرگذار باشم. استعدادهای خوبی در ایران وجود دارد که اگر شناسایی شوند تا سال‌ها توانایی مدال‌آوری دارند.

-

نسخه چاپي
تعیین مدرسان داوری جام جهانی کشتی فرنگی و نماینده اتحادیه جهانی

مدرسان داوری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی تهران مشخص شدند.

خبرگزاری فارس: تعیین مدرسان داوری جام جهانی کشتی فرنگی و نماینده اتحادیه جهانی
  •  

و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی تهران با حضور 8 تیم برتر سال 2014 جهان روزهای 30 بهمن و اول اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد که همزمان با این رقابت‌ها کیلینیک تایپ 4 داوری (ارتقاء داوران درجه یک) برگزار خواهد شد که داوور پتانژک از کشور کرواسی و پرتی وهویلاینن از کشور فنلاند بعنوان مدرس داوری اتحادیه جهانی کشتی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

* حضور رئیس شورای کشتی اروپا در سالن رقابت‌ها

زنو زنوف عضو اتحادیه جهانی کشتی و رئیس شورای کشتی اروپا در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی 2015 حضور خواهد داشت.

* ایک جونگ کیم نماینده اتحادیه جهانی

ایک جونگ کیم نماینده کره‌ای اتحادیه جهانی کشتی در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی سال 2015 شد.

f

26 / 11 / 1393برچسب:, :: 12:4 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

توزیع 10 سهمیه جهانی برای المپیک در اسلالوم

10 سهمیه جهانی و یک سهمیه آسیایی در اسلالوم در ماده کانوی مردان توزیع می‌شود که مردان ایران برای حضور در المپیک ریو تلاش خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: توزیع 10 سهمیه جهانی برای المپیک در اسلالوم
  •  

، تیم ملی اسلالوم ایران از روز جمعه نخستین دور از تمریناتش را با حضور 2 ورزشکار آغاز می‌کند.

ورزشکاران ایران که خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنند باید در مسابقات جهانی و آسیایی برای کسب سهمیه تلاش کنند.

مسابقات جهانی به میزبانی انگلیس از 20 تا 30 شهریور سال آینده برگزار می‌شود و در کانوی اسلالوم 10 سهمیه جهانی توزیع می‌شود. در بخش بانوان نیز قرار است ملی پوشان ایران در کایاک در این رقابت‌ها شرکت کنند که 15 سهمیه توزیع خواهد شد.

هر دو بخش یک سهمیه در آسیا دارند که هنوز زمان و مکان مشخص نشده است.

اسلالوم در آبهای خروشان در ماده‌های مختلف در المپیک حضور دارد که ایران تاکنون سهمیه‌ای در این رشته نداشته است.

- f

نسخه چاپي
جام تختی رسماً افتتاح شد/ تقدیر از خانواده کشتی‌گیران شهید کرمانشاهی

سی‌وپنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی عصر امروز با حضور تیم‌هایی از ۱۶ کشور رسماً افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: جام تختی رسماً افتتاح شد/ تقدیر از خانواده کشتی‌گیران شهید کرمانشاهی
  •  

، سی‌وپنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی صبح امروز با حضور تیم‌هایی از 16 کشور ایران، آمریکا، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، قرقیزستان، کره شمالی، چین، هند، بنگلادش، بلغارستان، مصر، اوکراین، تونس، عراق و پاکستان در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده است که بعد از برگزاری مسابقات مقدماتی 4 وزن اول کشتی آزاد و فرنگی در نوبت صبح مراسم افتتاحیه رسمی این مسابقات ساعت 16:30 عصر امروز رسما برگزار شد.

* در این مراسم از گئورگی ورشنین، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک 1992 بارسلون، عادل مصطفی داور المپیکی کشور مصر، دیوید کوربی، رئیس کمیته آموزش اتحادیه جهانی کشتی و ویلیتا گیناس، رئیس کشتی‌های سنتی اتحادیه جهانی کشتی و همچنین از قهرمانان و مربیان برتر استان کرمانشاه تقدیر شد.

* همچنین کلیپی از شهدای کشتی کرمانشاه داریوش ریزوندی و محمود شهبازی در سالن پخش شد که با استقبال تماشاگران همراه بود. در این مراسم از خانواده این شهیدان تقدیر شد.

* در این مراسم همچنین از محمدعلی چمیانی مربی برتر سال کشتی تقدیر شد. 30 سکه طلا به چمیانی اهدا شد. همچنین یک سال حق سفره به این مربی تعلق گرفت.

* از حسین نقیبی هم به عنوان مربی برتر سال کشتی آزاد با اهدای 10 سکه طلا و یک سال حق سفره تقدیر شد.

* از حمید سوریان به عنوان برترین فرنگی کار سال و مسعود اسماعیل‌پور به عنوان برترین آزادکار سال با اهدای 20 سکه طلا تقدیر شد. البته سوریان در این مراسم غیبت داشت.

* از محمدحسن محبی، پهلوان سابق کشور و تورج لارودی پیشکسوت عرصه رسانه نیز تقدیر شد.

-

نسخه چاپي
فقط در مسابقات کشتی پهلوانی جایزه دلاری اهدا می‌شود
رضایی: کشتی‌گیران تنها با مجوز کادر فنی می‌توانند در جام تختی تغییر وزن دهند

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: کشتی‌گیرانی که مجوز حضور آنها برای شرکت در جام تختی صادر شده است تنها با مجوز کادر فنی می‌توانند در وزنی غیر از وزن اعلام شده کشتی بگیرند.

خبرگزاری فارس: رضایی: کشتی‌گیران تنها با مجوز کادر فنی می‌توانند در جام تختی تغییر وزن دهند
  •  

علیرضا رضایی درباره اینکه گفته می‌شود برخی از کشتی‌گیرانی که مجوز حضور در جام تختی را دارند می خواهند در وزنی غیر از وزن اعلام شده در این رقابت‌ها کشتی بگیرند گفت: چنین چیزی ممکن نیست مگر اینکه مجوز کادر فنی را داشته باشند. در صورت اجازه و صلاحدید کادر فنی، کشتی‌گیران می‌توانند در وزنی غیر از وزن اعلام شده روی تشک بروند.

وی درباره حذف جوایز دلاری جام تختی و اینکه آیا این موضوع به اعتبار این رقابت ها لطمه نمی‌زند گفت: جوایز دلاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی حذف شده است و تنها در کشتی پهلوانی جایزه دلاری به نفرات برتر اهدا خواهد شد. در آخرین دعوتنامه‌ای که برای تیم های شرکت‌کننده ارسال کردیم عدم اهدای جایزه دلاری را به اطلاع آنها رسانده بودیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی تصریح کرد: خیلی از کشورهایی که تورنمنت‌های کشتی را برگزار می‌کنند جوایز دلاری را از مسابقات خود حذف کرده‌اند. در همین مسابقات جایزه بزرگ پاریس که تیم ما نتایج خوبی در آن کسب کرد فرانسوی‌ها جایزه نقدی در نظر نگرفتند در حالی که به عنوان یکی از رقابت‌های جایزه بزرگ اتحادیه جهانی کشتی مطرح بود. ما هم باید به سمت حذف جوایز نقدی مسابقاتمان برویم.

رضایی درباره آمادگی کرمانشاه برای برگزاری جام تختی گفت: در بازدیدی که از این استان داشتیم همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و امیدواریم میزبانی خوبی از این رقابت‌ها را شاهد باشیم.

مسابقات ووشوی غرب آسیا- زاهدان
قهرمانی غرب آسیا به ووشو ایران رسید

ووشوکاران ایران در مجموع دو بخش تالو و ساندا با کسب 19 مدال رنگارنگ به عنوان قهرمانی سومین دوره رقابت های غرب آسیا دست یافتند.

خبرگزاری فارس: قهرمانی غرب آسیا به ووشو ایران رسید
  •  

،، سومین دوره پیکارهای ووشوی غرب آسیا که با حضور 83 ورزشکار از کشورهای ایران، ازبکستان، ترکمنستان، قزاقستان، سوریه، عراق، یمن، پاکستان، افغانستان و لبنان از صبح روز دوشنبه در سالن امام علی (ع) زاهدان آغاز شده بود، عصر امروز (سه شنبه 21 بهمن ماه 1393) با شناخت نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.

تیم سیستان و بلوچستان که به نمایندگی از ایران در این دیدارها حضور داشت، با کسب 13 مدال طلا، 4 نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. ازبکستان با دو طلا، دو نقره و دو برنز نایب قهرمان شد و افغانستان با یک طلا، 7 نقره و 5 برنز بر سکوی سومی ایستاد.
لبنان با یک طلا، یک نقره و دو برنز چهارم شد. پاکستان با یک طلا، یک نقره و یک برنز پنجم شد. تیم های قراقستان، ترکمنستان، یمن، عراق و سوریه رتبه های ششم تا دهم را به خود اختصاص داند.

* اسامی مدال آوران ایران به شرح زیر است:
طلا:
طاهر قاسمی (3طلا)، رضا خلف زاده (2 طلا)، علی وطنخواه، امیر محمدرضایی، مهرداد جوشن پسند، محمدرضا ریگی، دانیال ریگی، اکبر سراوانی، اشکان دلفانی و مرتضی عظیمی
نقره:
امیر محمدرضایی (2 نقره)، رضا خلف زاده و علی وطنخواه
برنز:
ناصر شهرکی و یعقوب قدرشناس

نسخه چاپي
مشکل پخش مستقیم حل شود، رویداد بزرگی در ایران برگزار می‌شود
اردلان: شاید میزبان مسابقات جهانی و آسیایی بوکس شویم/ فدراسیون جهانی برای ما شرط گذاشت

مدیر امور بین‌الملل فدراسیون بوکس گفت: در اجلاس جوانان جهان میزبانی مسابقات جهانی و آسیایی در رده جوانان به کشورمان پیشنهاد شد که باید با برگزاری جلسه در فدراسیون به جمع بندی نهایی برسیم.

خبرگزاری فارس: اردلان: شاید میزبان مسابقات جهانی و آسیایی بوکس شویم/ فدراسیون جهانی برای ما شرط گذاشت
  •  

همایون اردلان در ، در مورد حضور احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس در کمیسیون اجلاس جوانان جهان که در سوئیس برگزار شد اظهار داشت: احمد ناطق نوری از اوایل سال میلادی به عنوان عضو کمیسیون جوانان جهان به مدت 4 سال انتخاب شد و هفته گذشته با حضور در این اجلاس در مورد مسائل بوکس ایران با رئیس فدراسیون جهانی نیز گفت‌وگو کرد. در این اجلاس کشورهایی همچون تایلند، ایتالیا، تایوان، کره جنوبی، ایرلند، هلند، فرانسه، قزاقستان و ... حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: حضور در این اجلاس خیلی مفید بود و با حضور کشورهایی که نام آنها مطرح شد گفت‌وگوها به این سو رفت که در راستای پیشبرد اهداف بوکس جوانان جهان تصمیم‌گیری‌های خوبی انجام شود. در این جلسه موضوع میزبانی مسابقات جوانان جهان و آسیا به ایران پیشنهاد شد و ناطق نوری نیز از آنها فرصت خواست تا پس از بازگشت به جمع‌بندی نهایی برسد و بعد از آن این موضوع را به آنها اطلاع دهد. البته مشکل مالی فدراسیون هم یکی از دلایلی است که در برگزاری مسابقات گریبان فدراسیون را گرفته و باید در مورد این موضوع هم به جمع بندی برسیم.

اردلان در پاسخ به این سوال که شرایط میزبانی از سوی مسئولان فدراسیون جهانی به چه صورت بود گفت: به ما اعلام کردند که آیا ایران قادر است مسابقات آسیایی و جهانی جوانان را برگزار کند یا خیر؟ ما نیز در پاسخ به آنها اعلام کردیم که ابتدا باید پس از بازگشت به کشورمان در مورد این موضوع به جمع‌بندی نهایی برسیم. به هر حال یکی از شرایطی که آنها برای این میزبانی گذاشتند پخش مستقیم این مسابقات است. ما باید به این نتیجه برسیم که آیا بعد از قبول این پیشنهاد می‌توانیم مسابقات از رسانه ملی پخش مستقیم داشته باشیم یا خیر. به هر حال پیشنهاد، پیشنهاد بسیار خوبی است. امیدوارم فضایی برای ما مهیا شود که بتوانیم این مسابقات را در ایران برگزار کنیم.

مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون بوکس در مورد دیداری که با رئیس کمیسیون داوران جهان داشت گفت: در سه روزی که اجلاس در سوئیس برگزار شد با رئیس کمیته داوران جهان نیز گفت‌وگوهایی داشتیم. در این صحبت‌ها قرار شد کمک‌های لازم به پیشرفت داوران ایرانی شود. ما از آنها خواستیم تا برای ارتقای سطح فنی داوران آنها را نیز در کلاس‌هایی که برگزار می‌شود دعوت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این اجلاس احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس با رئیس فدراسیون جهانی ملاقاتی داشت و نتایج خوبی به نظرم آینده در انتظار بوکس ایران خواهد بود. به هر حال گفت‌وگوهای خوبی رد و بدل شد که فکر می‌کنم راه پیشرفت برای بوکس کشورمان باز شود.

f

انتصاب رئیس، سرپرست نایب رئیسی و دبیر انجمن "او اسپرت"
1393/11/21
طی احکامی از سوی "محمد علیپور" رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشی، رئیس و سرپرست نایب رئیسی و دبیر انجمن "او اسپرت" منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، بر این اساس "محمد قاسم منوچهری" به عنوان رئیس، "بهروز کارخانه ای" به عنوان سرپرست نایب رئیسی و "جعفر زارعی شمس آبادی" به عنوان سرپرست دبیری انجمن "او اسپرت" منصوب و معرفی شدند.
گفتنی است "محمد قاسم منوچهری" پیش از این به عنوان سرپرست در این انجمن فعالیت می کرد.

21

مشخص شدن زمان انتخابات فدراسیون‌ تا 29 بهمن

مشخص شدن زمان انتخابات فدراسیون‌ تا 29 بهمن

روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی به نقل از خبرگزاری ایسنا ؛دبیر مجامع فدراسیون‌ها اعلام کرد: تاریخ برگزاری مجامع تمام فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند تا 29 بهمن ماه اعلام خواهد شد.

 اسدی دبیر مجامع فدراسیون‌های ورزشی در گفتگو با ایسنا با اشاره به این مطلب که هنوز تاریخ برگزاری مجامع تمام فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، مشخص نیست گفت: در حال حاضر فدراسیون‌هایی همچون بسکتبال، پزشکی ورزشی ، هندبال، بیماران خاص، ورزش‌های دانشگاهی، ورزش کارگری، ورزش‌های رزمی و همگانی که رئیس ندارند، توسط سرپرست اداره می‌شوند.

 وی ادامه داد: تکلیف فدراسیون‌هایی مانند تنیس روی میز، گلف و ووشو که دوره مدیریت این فدراسیون‌ها به اتمام رسیده و همچنین وزنه‌برداری و تیرو‌کمان که دوره مدیریت این فدراسیون‌ها اسفند ماه به پایان می‌رسد تا 29 بهمن ماه مشخص خواهد شد

نسخه چاپي
ملاکم برای خوب بودن رضایت کادرفنی و هواداران است
نوری: برنامه ۹۰ اطلاعات غلط داد/ تا ۲ بازی بردیم یادشان افتاد ما را آنالیز کنند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: برنامه ۹۰ دیروز در مورد من اطلاعات غلطی داد که معلوم نیست بر اساس کدام منبع بوده است.

خبرگزاری فارس: نوری: برنامه ۹۰ اطلاعات غلط داد/ تا ۲ بازی بردیم یادشان افتاد ما را آنالیز کنند
  •  

میلاد نوری  در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال در دیدار هفته بیستم لیگ برتر مقابل پیکان گفت: بازی خوبی را مشاهده کردیم. پیکان بازی بسته‌ای ارائه می‌کرد و ما هم برای زدن گل برتری تلاش می‌کردیم. برای اینکه قهرمان شویم باید در تمامی بازی‌ها امتیازات را کسب کنیم. خوشبختانه در این دیدار توانستیم به پیروزی برسیم و در مسیر قهرمانی قرار بگیریم.

وی افزود: نیم‌فصل دوم را بسیار خوب آغاز کردیم. اعضای تیم عملکرد خوبی داشتند و با انسجامی که درون تیم است توانستیم امتیازات را به خوبی جمع کنیم. امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد و کسی برای ما حاشیه درست نکند.

نوری در پاسخ به این سوال که منظورش از عدم حاشیه‌سازی چیست خاطرنشان کرد: به طور مثال برنامه 90 دیروز یک سری آمار غلط ارائه کرد که به عنوان یک بیننده متعجب شدم. در آینده با فوتبال خوبم به این مسائل پاسخ می‌دهم اما نمی‌دانم این آمار به استناد کدام منبع بوده است؟ در آماری که ارائه شد اعلام کردند من در دو سال گذشته نه گل زدم و نه پاس گل دادم ولی در نیم‌فصل اول که عضو تیم پیکان بودم یک گل به ثمر رساندم  و 2 پاس گل دادم. این در حالی بود که پیکان فقط 8 یا 9 گل به ثمر رسانده بود.

هافبک استقلال در ادامه تاکید کرد: در پیکان عملکرد خوبی داشتم و گلی که به ثمر رساندم در تبریز بود و جزو بازیکنان موثر این تیم بوده‌ام. تنها بازیکنی بودم که وقتی در نیم‌فصل جدا شدم باشگاه از من قدردانی کرد که این در ایران سابقه نداشته است.

وی افزود: سال قبل هم در راه‌آهن عملکرد خوبی داشتم و تا هفته ششم که قبل از مصدومیتم بود به میدان رفتم. منصور ابراهیم‌زاده سرمربی وقت راه‌آهن در ادامه مسابقات اعلام کرد مشکل تیم در آن فصل مصدومیت من بوده است و چرا که نتوانستند جایگزینی برایم انتخاب کنند و برنامه نود هم به این مسئله اشاره داشت. ای کاش برنامه 90 به آرشیو خود مراجعه می‌کرد. قبل از اینکه آن مصدومیت اتفاق بیفتد جزو بازیکنانی بودم که همواره در لیست کارلوس کی‌روش قرار می گرفتم. 2 سال قبل گلزن‌ترین هافبک بودم و به برنامه 90 دعوت شدم. خواهش می‌کنم دروغ نگویید و با این حرف‌های غلط حاشیه درست نکنید.

-f

21 / 11 / 1393برچسب:, :: 5:11 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
 
 
سجادی: درباره حضور گرشاسبی در اداره کل تهران و نژادفلاح در پرسپولیس چیزی نشنیدم/نمی‌دانم چرا نماینده کمیته نیامد

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش از اینکه قرار است گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران شود، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

خبرگزاری فارس: سجادی: درباره حضور گرشاسبی در اداره کل تهران و نژادفلاح در پرسپولیس چیزی نشنیدم/نمی‌دانم چرا نماینده کمیته نیامد
  •  

، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون قایقرانی درباره جلسه امروز گفت: در مجمع قایقرانی گزارش عملکرد سال 93 توسط ریاست فدراسیون داده شد. همچنین درباره فعالیت‌های آنها در سال آینده صحبت‌هایی مطرح و در نهایت تقویم سال 94 تصویب شد.

وی افزود: مواردی هم درباره تاکید وزارت ورزش برای قایقرانی در این جا گفته شد که مسئولان فدراسیون برای اجرای دقیق برنامه‌ها در خصوص کسب سهمیه باید توجهات لازم را داشته باشند.

سجادی درباره غیبت نماینده کمیته ملی المپیک در نشست امروز عنوان کرد: نماینده کمیته دعوت شده بود اما نمی‌دانم چرا حضور پیدا نکرد. شاید گرفتار بوده است. مجامع عمومی معمولا باید دبیرکل یا رئیس کمیته حضور پیدا کنند.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره اظهارات کفاشیان مبنی بر اینکه گفته بود چون صدا و سیما پول ما را پرداخت نکرده لیگ تعطیل می‌شود، گفت: در این خصوص از خودش سؤال کنید. من اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی همچنین از حضور گرشاسبی در اداره کل استان تهران و شایعه سرپرستی نژادفلاح در پرسپولیس اظهار بی‌اطلاعی کرد.

-f

نسخه چاپي
پس از واگذاری راه‌آهن به وزارت نفت
عابدینی: احتمال واگذاری باشگاه راه آهن به باشگاه دیگر کم است

باشگاه راه‌آهن تهران به وزارت نفت واگذار شد تا این وزارتخانه مسائل این تیم را دنبال کند.

خبرگزاری فارس: عابدینی: احتمال واگذاری باشگاه راه آهن به باشگاه دیگر کم است
  •  

علی عابدینی، در خصوص واگذاری باشگاه راه‌آهن به وزارت نفت اظهار داشت: از امروز این باشگاه به وزارت نفت واگذار شده است و مسئولیت این باشگاه برعهده آنهاست.

وی در خصوص تغییرات احتمالی در هیأت مدیره این باشگاه تصریح کرد: باید در این مورد خود مسئولان وزارت تصمیم بگیرند. هر چه که خودشان صلاح بدانند انجام خواهند داد.

وی در مورد اینکه احتمال واگذاری این باشگاه از سوی وزارت نفت به باشگاه دیگر وجود دارد یا خیر گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی وجود داشته باشد اما اطلاع دقیقی در این مورد ندارم و باید خود مسئولان وزارت نفت در این مورد تصمیم بگیرند.

-

نسخه چاپي
همه فکر می‌کنند به علت دوپینگ محرومم کرده‌اند
نوری: چون سلامتی‌ام در خطر بود، محروم شدم

فرنگی کار محروم از حضور در تیم ملی گفت: بخاطر بالا بودن چربی خون و در خطر بودن سلامتی‌ام محرومم کردند.

خبرگزاری فارس: نوری: چون سلامتی‌ام در خطر بود، محروم شدم
  •  

مهدی نوری  درباره محرومیت 6 ماهه‌اش از حضور در اردوهای تیم ملی و میادین کشتی گفت: از ما خواستند که در آزمایش دوپینگ شرکت کنیم من هم این موضوع را قبول کردم، اما حالا به من ‌می‌گویند چون سلامتی‌ات در خطر است باید 6 ماه محروم شوی. می‌گویند چربی خونت بالاست و نباید در اردو حضور داشته باشی.

وی ادامه داد: من در مسابقات قهرمانی کشور اول شدم و می‌خواستم در جام تختی و جام جهانی کشتی بگیرم، اما حالا به خاطر سلامتی‌ام من را کنار گذاشته‌اند. اما آنهایی که در آزمایشات شرکت نکرده‌اند را بخشیدند و تنها به آنها تذکر دادند.

نوری تصریح کرد: وقتی سوال می‌کنم علت محرومیتم چه بوده است، می‌گویند مواردی در خونت پیدا شده است، اما نمی‌گویند چه بوده است و تنها می‌گویند سلامتی‌ات در خطر است چون مکمل زیاد مصرف‌ کرده‌ای، اما من از خودم اطمینان دارم و مطمئنم به هیچ عنوان از استروئید استفاده نکرده‌ام. به خاطر چربی خون من را محروم کرده‌اند. در حال حاضر هم به دنبال پیگیری این موضوع هستیم. واقعا گیج شده‌ام و نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم.

وی خاطرنشان کرد: انجام آزمایشات دوره‌ای سلامت کار بسیار خوبی است و به سلامت کشتی‌گیران کمک می‌کند که باید از فدراسیون کشتی تشکر کرد، اما اینکه به خاطر چیزی که وجود ندارد من را محروم کنند درست نیست. من هر مکملی هم که مصرف می‌کنم بر اساس دستور پزشک تغذیه تیم ملی است. آبرویم پیش مردم شهرمان رفته است و همه فکر می‌کنند من را به علت دوپینگ محروم کرده‌اند.

به گزارش فارس، فدراسیون کشتی مدتی است که انجام آزمایشات دوره‌ای سلامت را برای سنجش میزان سلامتی ورزشکاران در دستور کار خود قرار داده است که به اذعان بسیاری از کارشناسان کاری جدید و علمی در ورزش است. چندی پیش بود که تعدادی از فرنگی کاران از حضور در این آزمایشات خودداری کردند که با محرومیت های تعلیقی و قطعی از سوی فدراسیون کشتی مواجه شدند.

-f

نسخه چاپي
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال
بازگشت استقلال به جمع مدعیان با شکست سایپا/ آبی‌پوشان ۱۰ شدند

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل سایپا به جمع مدعیان قهرمانی لیگ بازگشت.

خبرگزاری فارس: بازگشت استقلال به جمع مدعیان با شکست سایپا/ آبی‌پوشان ۱۰ شدند
  •  

، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم سایپا کرج رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در دقیقه 7 کرنر اول مسابقه را جاسم کرار زد که این کرنر حاصلی برای استقلال نداشت.

در دقیقه 9 استقلال بازهم صاحب یک ضربه کرنر شد که از این کرنر هم سودی نبرد.

آبی‌پوشان در دقیقه 11 هم صاحب کرنر شدند که مدافعان سایپا اجازه استفاده از این فرصت را به مهاجمان استقلال ندادند.

در دقیقه 17 اولین حمله جدی سایپا روی دروازه استقلال صورت گرفت اما مهاجم این تیم در موقعیت آفساید قرار داشت.

در دقیقه 19 استقلال باز هم صاحب کرنر شد که این کرنر هم حاصلی برای این تیم نداشت.

بیشتر حملات استقلال از جناح راست یعنی جایی که خسرو حیدری حضور داشت پایه ریزی می‌شد.

در دقیقه 25 محسن فروزان دروازه‌بان استقلال به طور ناگهانی دچار مصدومیت شد.

در دقیقه 27 ارسال بازیکنان سایپا درون محوطه جریمه به حکیم نثاری رسید که ضربه سر او با اختلاف انداکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

بعد از این صحنه توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و حتی جاسم کرار بازیکن استقلال در یکی دو صحنه به فغانی داور مسابقه معترض شد و معتقد بود که بازیکنان سایپا روی او مرتکب خطا شده‌اند.در دقیقه 35 شوت شهباز‌زاده از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

در دقیقه 39 شوت حکیم نثاری از داخل محوطه جریمه را محسن فروزان دروازه‌بان استقلال مهار کرد.

در دقیقه 44 شوت میلاد میداودی را دروازه‌بان استقلال با کمک تیرک افقی به کرنر فرستاد.

در دقیقه 45+1 ارسال بازیکنان استقلال در محوطه جریمه روی سر سجاد شهباززاده فرود آمد و مهاجم آبی‌پوشان با یک ضربه سر دقیق گل اول آبی پوشان را به ثمر رساند.

در نیمه دوم بازی بازهم پایاپای آغاز شد.

در دقیقه 48 فغانی داور مسابقه دوبار در مسیر توپ قرار گرفت و میلاد نوری مجبور به هل دادن داور شد که در نهایت او دستو به توقف بازی داد.

در دقیقه 53 استقلال صاحب یک ضربه کرنر دیگر شد که این کرنر تبدیل به ضد حمله سایپا شد.

در دقیقه 61 سایپا صاحب یک ضربه کرنر شد که رضا عنایتی توپ را با سر از داخل محوطه جریمه استقلال دور کرد.

در دقیقه 77 برخورد امیر حسین صادقی در محوطه جریمه با مهاجم سایپا باعث مصدومیت شدید بازیکن سایپا شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در این دقایق توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود.

بعد از 10 نفره شدن استقلال در دقیقه 85 آبی‌ها تلاش کردند که بازی را کنترل کنند.

در دقیقه 89 شوت امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

علیرضا فغانی داور مسابقه به ابراهیم صادقی از سایپا و جاسم کرار از استقلال کارت زرد نشان داد.

کرار در دقیقه 85 بعد از دریافت کارت زرد مدام به داور اعتراض کرد و داور مجبور شد کارت زرد دوم را هم به او نشان بدهد و کرار را از میدان اخراج کند. او بعد از اخراج حاضر نبود از میدان خارج شود.

استقلال با این برد 34 امتیازی شد و به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت این دهمین برد آبی‌پوشان در این فصل است و سایپا هم با 27 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931115001130#sthash.8RvruDy2.dpuf

12 / 11 / 1393برچسب:, :: 5:4 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده


پایان مسابقات قهرمانی ووشو بانوان استان

پایان مسابقات قهرمانی ووشو بانوان استان

 مسابقات قهرمانی ووشوبانوان استان در ارومیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، مسابقات قهرمانی ووشوبانوان استان  با حضور چهار رده ی سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی ارومیه برگزار شد.
این مسابقات با حضور تیم هایی از ارومیه، سلماس، خوی، مهاباد، بوکان ونقده، 10 بهمن ماه به میزبانی ارومیه برگزار شد.
در  مجموع چهار رده ی سنی این دوره از مسابقات تیم سلماس اول شد ، ارومیه در جایگاه دوم ایستاد، مهاباد سوم شد و خوی رتبه ی چهارم را از آن خود کرد.
گفتنی است نفرات برتر هر رده ی سنی به مسابقات قهرمانی کشور که  اوایل اسفندماه به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد اعزام می گردند.

تقدیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از رییس هیات استان

تقدیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از رییس هیات استان

 هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان از سوی فدراسون مربوطه حائز رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان آذربایجان غربی، رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، رسول حبیب زاده، رییس هیات استان را با توجه به پیشرفت و توسعه این ورزش مفرح در حوزه اتومبیلرانی آفرود مورد تقدیرقرارداد.

نسخه چاپي
روزبهانی در گفت‌وگو با فارس:
از خوشحالی داخل رینگ گریه کردم/ برای رسیدن به المپیک برزیل 8 راند مبارزه کردم

ملی پوش بوکس ایران گفت: پس از کسب سهمیه المپیک در مسابقات حرفه‌ای جهان به عنوان نخستین ایرانی، از خوشحالی داخل رینگ گریه کردم.

خبرگزاری فارس: از خوشحالی داخل رینگ گریه کردم/ برای رسیدن به المپیک برزیل 8 راند مبارزه کردم
  •  

، دور چهارم مبارزات بوکس حرفه‌ای جهان روز جمعه 10 بهمن‌ماه در صوفیه بلغارستان با حضور بهترین‌های جهان و زیر نظر فدراسیون جهانی بوکس آماتور برگزار شد و احسان روزبهانی دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی اینچئون در وزن 81- کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل به مصاف حریف آفریقایی خود رفت با شکست این حریف سهمیه المپیک برزیل را کسب کرد.

احسان روزبهانی ، پس از کسب سهمیه المپیک برزیل گفت: خوشحالم از اینکه به عنوان نخستین ورزشکاری ایرانی توانستم سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کنم. برای رسیدن به این مهم، ماه‌ها تمرینات انفرادی را زیر نظر اکبراحدی و دکتر بهرامی نژاد پیگیری می‌کردم و خوشحالم که سرانجام مزد زحماتم را در بلغارستان گرفتم.

وی در ادامه افزود: با توجه به سرماخوردگی که پیش از اعزام به مسابقات داشتم هفته آخر نتوانستم تمرینات خوبی را داشته باشم و نگران این موضوع بودم، اما به لطف خدا شرایطم یکی دو روز قبل از اعزام بهبود پیدا کرد و تقریبا با آمادگی راهی محل برگزاری مسابقات شدم.

روزبهانی در مورد چهارمین مبارزه خود در رینگ مسابقات بوکس حرفه‌ای جهان خاطرنشان کرد: به خاطر بالا بودن حساسیت این رقابت‌ها در واقع بهترین‌ها دنیا در این مسابقات حضور داشتند که همه آنها از روز اول برای کسب سهمیه المپیک وارد رینگ شده بودند، هر چه مسابقات جلوتر پیش می‌رفت رقابت‌ها سخت تر می‌شد. خدا را شاکرم که در سخت‌ترین مسابقه حریفم را شکست دادم. نماینده موریتانی واقعا یک بوکسور سرسخت و حرفه‌ای بود. این مسابقات در 8 راند برگزار شد که خیلی نفس‌گیر بود، اما خوشحالم که بازی در پایان با نتیجه 6 بر 2 به سود من به پایان رسید و در پایان سهمیه حضور در المپیک را کسب کردم.

بوکسور وزن 81 کیلوگرم تیم ملی در پایان گفت: به خاطر فشاری که در مسابقات حاکم بود شرایط خوبی ندارم، اما خیلی خوشحالم که توانستم به عنوان اولین ورزشکار ایرانی سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کنم. به قدری خوشحال بودم که پس از کسب سهمیه المپیک در رینگ گریه کردم.

-f

نسخه چاپي
مسابقات کاراته جایزه بزرگ امارات
علیپور صاحب مدال طلا شد/ عباسعلی نقره‌ای

بانوی کاراته کای وزن منهای 61 کیلوگرم تیم دانشگاه آزاد اسلامی مدال طلای مسابقات جایزه بزرگ امارات را بر گردن آویخت.

خبرگزاری فارس: علیپور صاحب مدال طلا شد/ عباسعلی نقره‌ای
  •  

 و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در بخش بانوان رزیتا علیپور کاراته کای وزن 61- کیلوگرم پس از آنکه در نخستین مبازره حریف قزاقستانی را یک بر صفر مغلوب کرد، در دومین دیدار مقابل نماینده امارات پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی پیروز شد و در سومنی مبارزه هم نماینده اتریش را با نتیجه 5 بر صفر از پیش رو برداشت تا در فینال مقابل کاراته کای ازبکستانی قرار گیرد.
علیپور در دیدار پایانی موفق شد با نتیجه 5 بر صفر به برتری برسد و مدال طلا را از آن خود کند.

حمیده عباسعلی کاراته کا وزن 68+کیلوگرم تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جایزه بزرگ امارات در فینال برابر فانی کلاوین نماینده سوئیس یک بر صفر مغلوب شد و مدال نقره را بر گردن آویخت.
عباسعلی پیش از رسیدن به دیدار پایانی ابتدا آیژان آناربای از قزاقستان را 8 بر صفر شکست داد و در دومین دیدار هم نماینده مصر را 8 بر صفر مغلوب کرد.

نسخه چاپي
در مورد پرسپولیس صحبت نمی‌کنم
پروین: اختلافات بین کی‌روش و مربیان ایرانی به صلاح فوتبال نیست

پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال ایران گفت: اختلافاتی که بین سرمربی تیم ملی و مربیان ایرانی به وجود آمده به صلاح فوتبال نیست.

خبرگزاری فارس: پروین: اختلافات بین کی‌روش و مربیان ایرانی به صلاح فوتبال نیست
  •  

، علی پروین در حاشیه دیدار خیرخواهانه تیم رسانه ورزش و یاران کریمی که به نفع کودکان سرطانی برگزار شده است گفت: همیشه برای انجام  امور خیر نفر اول بودیم و امروز هم به اینجا آمدم تا سهمی در این میان داشته باشم.

وی افزود: شاگردان گذشته‌ام را اینجا دیدم و همیشه از دیدن آنها خوشحال و شادمان می‌شوم.

پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال ایران در رابطه با جدل لفظی امیر قلعه‌نویی و حمید درخشان با کارلوس کی‌روش عنوان کرد: این حواشی به صلاح فوتبال نیست و بهتر است است که دیگر به این مسائل پایان دهم.

پروین درباره روزگار نه چندان خوب پرسپولیس اظهار داشت: امروز برای کار خیر آمدیم و در این مورد صحبت نمی‌کنم.

f

نسخه چاپي
شاید بهتر است با این همه تحقیر ما از ایران برویم!
مایلی‌کهن: برخی در بیگانه‌پرستی دست قاجار را از پشت بسته‌اند/ با برکناری دایی از پرسپولیس مخالفت کردم

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی در بیگانه‌پرستی دست قاجار را از پشت بسته‌اند.

خبرگزاری فارس: مایلی‌کهن: برخی در بیگانه‌پرستی دست قاجار را از پشت بسته‌اند/ با برکناری دایی از پرسپولیس مخالفت کردم
  •  

 علیرضا وهابی-، تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد با این حال کارلوس کی‌روش و حامیانش مدعی هستند که باید به عملکرد تیم ملی افتخار کرد.

سرمربی پرتغالی حتی علیه برخی از مربیان باشگاهی مصاحبه کرد و با این حال برخی پاسخ او را ندادند. محمد مایلی‌کهن یکی از مربیانی است که نسبت به عملکرد تیم ملی تا امروز واکنشی نشان نداده است. با مایلی‌کهن که سرمربی تیم ملی ایران در جام ملت‌های 1996 بود و ایران را به مقام سومی رساند گفت‌وگویی انجام دادیم تا از نظر فنی عملکرد تیم ملی کی‌روش را کارشناسی کنیم.

مایلی‌کهن تیم ملی ایران را در آسیا قهرمان نکرد اما همان مقام سومی و بازی‌های زیبا باعث شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا از آن دوران به نام رنسانس فوتبال ایران یاد کند. تیم ملی ما در آن مسابقات هم جام اخلاق را هم گرفت و سه بازیکن ایران هم عضو تیم منتخب آسیا شدند و خداداد عزیزی هم برترین بازیکن آسیا شد و علی دایی هم عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کرد و کریم باقری هم عضو تیم منتخب آسیا شد.  او اکنون مدیر فنی تیم ملی امید ایران است، گفت‌وگوی فارس با این مربی را به شرح زیر می‌خوانیم.

فارس: بعد از حذف ایران در جام ملت‌ها شما نسبت به عملکرد کی‌روش و تیم ملی واکنشی نداشتید به همین خاطر برخی می‌گویند چون پست گرفته‌اید سکوت کرده‌اید.

می‌خواستم بیانیه‌ای در این مورد منتشر کنم ضمن اینکه من قبل از جام ملت‌ها هم هیچ صحبتی در مورد تیم ملی انجام ندادم بعد از جام ملت‌ها هم صحبتی نکردم پس چگونه است که می‌گویند چون پست گرفته‌ام صحبت نمی‌کنم بعد هم از کدام پست صحبت می‌کنند البته مدیریت فنی تیم امید ایران برایم افتخار است اما باور کنید تا این لحظه حتی یک برگه کاغذ به عنوان ابلاغ این سمت به من نداده‌اند ضمن اینکه من سطوح مختلف مدیریتی را در ورزش کشور تجربه کرده‌ام. حضورم در پست مدیر فنی هم به خاطر تماس کاشانی بود و احترامی که برای ایشان قائل بودم و همچنین محمد خاکپور که از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین‌هاست.

فارس: اما شما همیشه با نادر فریادشیران کار می‌کردید این تغییر برایتان سخت نیست؟

چرا سخت است، من همیشه با فریادشیران کار می‌کردم. اعتقاد دارم او مربی کاربلدی است و در کارش صداقت دارد. بی‌جهت در کار غلو نمی‌کند و اگر در جایی هم لازم باشد به شما نهیب می‌زند بدون آنکه بخواهد هندوانه‌ای زیر بغل شما بگذارد. با همه اینها ، مجموعه عواملی که گفتم باعث شد که با تیم امید همکاری کنم و از اینکه در خدمت جوانان کشورم هستم خوشحالم اینکه بتوانم خدمتی به آنها بکنم برایم افتخار است اما اینکه برخی می‌گویند چون پست گرفته حرف نمی‌زند کم لطفی است من هیچ وقت به خاطر منافع کشورم و مردمم کوتاه نمی‌آیم و معامله‌ای نمی‌کنم. چون متعلق به این سرزمین و آب و خاک هستم. کشوری که برایم هزینه کرده است. من همیشه گفته‌ام خودم را مدیون کشورم می‌دانم و هیچ وقت هم ناله نکرده‌ام. در بهمن 1354 به پرسپولیس رفتم با قرارداد 10هزارتومانی و ماهی 1500تومان حقوق که بعد از دو بازی حقوقم 2هزار تومان شد. می‌توانید آن زمان را بررسی کنید و ببینید که با 10هزار تومان آن موقع چه کارهایی می‌توانستیم انجام بدهیم. همیشه خدا را شاکر بوده‌ام و خودم را مدیون زحمات مادر خدابیامرزم، پرسپولیس و فوتبال می‌دانم و هیچ وقت هم اهل معامله نبوده‌ام.

f

نسخه چاپي
نامه‌ اعتراض‌آمیز مربیان کشتی، تکواندو و کاراته به وزیر ورزش برای جوایز بازی‌های آسیایی

تعدادی از مربیان تیم‌های ملی کشتی، تکواندو و کاراته در بازی‌های آسیایی با تنظیم نامه‌ای اعتراض‌آمیز خطاب به وزیر ورزش و جوانان نسبت به جوایز بازی‌های آسیایی معترض شدند.

خبرگزاری فارس: نامه‌ اعتراض‌آمیز مربیان کشتی، تکواندو و کاراته به وزیر ورزش برای جوایز بازی‌های آسیایی
  •  

، متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر گودرزی

وزیر محترم ورزش و جوانان

با اهدای سلام ضمن ابراز مراتب تبریک به مناسبت فرارسیدن طلیعه فجر بدین وسیله مربیان، سرپرستان و مدیران تیم‌های ملی رشته‌های تکواندو، کاراته و کشتی (آزاد و فرنگی) رقابت‌های بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی به نشانه اعتراض به آنچه در خلال آئین تجلیل از قهرمانان، سرپرستان و مربیان مسابقات بازی‌های آسیایی صورت پذیرفته است اعلام می‌نماید که از دریافت جوایز اهدایی امتناع می‌کنند.

جناب آقای وزیر؛ گلایه اینجانبان از حضرت عالی که خود معلم و مربی ورزش می‌باشید و به خوبی به نقش بارز این عزیزان که با گذشت و ایثار و تلاش‌های ارزنده خود سهم قابل ملاحظه‌ای از افتخارات به دست آمده را دارا می‌باشند واقفید، توقع و انتظار فراتر از آنی می‌بود که ارزشگذاری خدمات این قشر را به شکلی حداقلی تعریف نموده و با توجیه کمبود و کسری اعتبارات به گونه‌ای رقم زنید که موجبات دلسردی و بعضا شرمساری این عزیزان فراهم گردد که قطعا ماحصل این کم‌لطفی ایجاد پیامد‌ها و تبعات منفی در نتایج فنی رویداد‌های بین‌المللی پیش رو می‌باشد.

پرسشی که ناخودآگاه تداعی می‌گردد این است که آیا پاداش تخصیصی به مربیانی که شاگردان‌شان سهم 70 درصدی از مدال‌های طلای کسب شده دارند می‌باید یک هشتم جایگاه شاگردان‌شان باشد؟

نیاز به واگویی ندارد که مربیان این مرز و بوم بدون چشمداشت مالی و با امکانات حداقلی تنها با هدف به اهتزاز در آمدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و شاد کردن دل رهبری عزیز و مردم بزرگوار‌مان که به حق ولی‌نعمتان جامعه ورزشی می‌باشند ادای دین می‌نمایند و مهمترین مشوق آنان می‌باشند.

این اقدام در راستای تاکید بر این مهم صورت می‌پذیرد که مظلومیت مربیان تیم‌های ملی رشته‌های المپیکی حتی در آئین تجلیل از افتخار‌ات این عزیزان به شکل قابل تامل و تاسف‌انگیز صورت پذیرفت.

امید است مسئولان وزارت ورزش و جوانان با قدری سعه صدر و کمی تدبیر اقدامی عاجل در راستای تکریم از خدمات مربیان تیم‌های ملی متناسب با شان آنها صورت دهند تا کورسوی امید این قشر زحمت‌کش و بی‌ادعای جامعه ورزش به یاس مبدل نگردد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931111001187#sthash.qtY7N03D.dpuf

11 / 11 / 1393برچسب:, :: 7:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
عباسعلی در گفت‌وگو با فارس:
حضور در مسابقات جایزه بزرگ دلیل غیبتم در مراسم تجلیل بود/ مسئولان فدراسیون از قبل مطلع بودند

کاراته‌کای طلایی تیم ملی بانوان در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: به دلیل حضور در مسابقات جایزه بزرگ امارات نتوانستم در مراسم تجلیل از مدال آوران حضور داشته باشم.

خبرگزاری فارس: حضور در مسابقات جایزه بزرگ دلیل غیبتم در مراسم تجلیل بود/ مسئولان فدراسیون از قبل مطلع بودند
  •  

، عصر روزگذشته (جمعه) مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی با حضور رئیس جمهور برگزار شد. حمیده عباسعلی که این روز‌ها در ترکیب تیم دانشگاه آزاد در مسابقات جایزه بزرگ امارات حضور دارد در این مراسم غیبت داشت.

حمیده عباسعلی  در مورد دلیل غیبت خود در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور، اظهار داشت: به همراه تیم دانشگاه آزاد راهی مسابقات جایزه بزرگ امارات شدم و به همین دلیل روز جمعه در مراسم تجلیل از مدال آوران در بازی‌های آسیایی حضور نداشتم. البته با مسئولان فدراسیون هماهنگ کرده بودم و به آنها اطلاع داده بودم که باید در مسابقات امارات شرکت کنم و قطعا آنها نیز این موضوع را به مسئولان برگزاری این مراسم اعلام کرده بودند.

وی در مورد کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات تیمی جایزه بزرگ امارات گفت: تیم کاراته دانشگاه آزاد با ترکیب سحر کرجی، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی و بنده در مسابقات تیمی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردیم. ابتدا با شکست تیم قزاقستان با نتیجه 3 بر صفر به مرحله بعدی راه یافتیم و در بازی دوم تیم مصر قهرمان مسابقات جهانی آلمان را شکست دادیم. متاسفانه با تمام آمادگی که داشتیم مقابل تیم الاهلی بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کردیم. البته از قبل مشخص بود که داوران قرار است به سود آنها قضاوت کنند و همه شاهد بودیم که چطور مغرضانه داوری علیه ما پرچم می‌زد.

عباسعلی در پایان خاطرنشان کرد: فردا (یک‌شنبه) مسابقات انفرادی برگزار خواهد شد و امیدوارم که بتوانم نتیجه قابل قبولی را کسب کنم.

-

 

به میزبانی استخر شهدای شهرکرد؛

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی آقایان در رده سنی نوجوانان برگزار می شود

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی آقایان در رده سنی نوجوانان 9 و 10 بهمن ماه به میزبانی هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، نخستین دوره رقابت های قهرمانی کشور کانوپولوی آقایان در رده سنی زیر 17 سال به منظور پشتوانه سازی تیم ملی و تشکیل تیم ملی نوجوانان برگزار می شود. این رقابت ها 9 و 10 بهمن ماه در استخر شهدای شهرکرد به میزبانی هیات قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری انجام خواهد شد.
سرپرست مسابقات تورج نوریان رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری، دبیر مسابقات بهارلو دبیر هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری و مهران قزلباش به عنوان مدیر مسابقات اعضای هیات برگزاری این دوره از رقابت ها معرفی شدند.
تاکنون استان های زنجان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و مازندران برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

نسخه چاپي
گودرزی: یک مربی هفته‌ها وقت یک رسانه ملی را می‌گیرد/عده‌ای از سیاسیون به فکر درد ورزش نیستند

وزیر ورزش و جوانان گفت: یک مربی هفته‌ها وقت رسانه ملی را می‌گیرد در حالی که می‌توان به مسائل مهمتری در ورزش بپردازیم.

خبرگزاری فارس: گودرزی: یک مربی هفته‌ها وقت یک رسانه ملی را می‌گیرد/عده‌ای از سیاسیون به فکر درد ورزش نیستند
  •  

از کرمان، محمود گودرزی ظهر امروز در آیین تشریح سند توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان کرمان اظهار داشت: رویکرد دولت تدبیر و امید، عدالت‌محور و اعتدالی است و  دولت با مشی ‌تدبیر به دنبال‌ آن است تا امید در جامعه ایجاد شود تا بتوان بدین واسطه و نگاه مدبرانه بر مشکلات غلبه کرد.

وی افزود: کرمان به عنوان استان پیشرو و پیشتاز به دنبال اجرای استراتژی و سیاستی است‌ که ما برای تدوین کرده‌ایم،‌ امیدوارم استان کرمان به عنوان مجری طرح پایلوت بتواند تجربیات خود را در این زمینه در اختیار سایر استان‌های کشور قرار دهد‌.

گودرزی حمایت همه جانبه از ورزش همگانی را رویکرد دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش دانست و بیان داشت: توجه به ورزش همگانی نیاز امروز جامعه ماست و مبنای علمی دارد که با توسعه آن می‌توان در جامعه شاخصه‌های زیادی را ارتقا بخشید، ورزش ما نباید صرفا یک یا چند رشته محدود خلاصه و منابع ورزشی ما در همان رشته‌های خاص مصرف شود‌.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد‌: در کشورهای توسعه یافته‌ دولت‌ها به رونق ورزش همگانی اهمیت می‌دهند، عموما دولت‌ها در این کشورها مسئولیت فراهم کردن اسباب و ابزار را برای مهیا شدن بستر رونق  ورزش ‌بر عهده دارند و دیدگاه هم ارتقای شاخصه‌های سلامتی در جامعه و پیشگیری از آسیب‌ها اجتماعی به واسطه ورزش است‌.

وی خاطرنشان کرد: رایگان کردن ورزش و آماده کردن فضاها برای ورزش کردن برای همه مردم‌ مطابق با اصل سوم قانون اساسی‌ از وظایف دولت است، نگاه ما باید به ورزش در جامعه رونق ورزش همگانی باشد‌.

گودرزی گفت: وزرات ورزش و جوانان از تلفیق دو حوزه ورزش و جوانان تشکیل شده است، ممکن است در این زمینه به واسطه جذابیت‌ها و فضای حاکم بر ورزش مسئله جوانان مغفول واقع شود و شاید این موضوع یکی از ضعف‌هایی است که گریبان وزارت ورزش را هم بگیرد.

وی ادامه داد: البته در بخش جوانان هیچ تکلیفی بر عهده وزارتخانه نیست که حتما در حوزه جوانان هزینه کند‌، بر اساس قانون در حوزه جوانان 18 وزارتخانه، سازمان، نهاد فرهنگی و تبلیغی مسئولیت دارند و وظیفه بخش جوانان ما هماهنگ‌سازی و فعال‌سازی تکلیفی است که به عهده این سازمان‌هاست‌.

گودرزی خاطرنشان کرد: در واقع وظیفه ما هماهنگ‌سازی، ‌فعال‌سازی و آشنا‌سازی این مراکز با وظایف قانونی آنها در مورد جوانان است‌.

وزیر ورزش و جوانان در مورد توسعه زیر‌ساخت‌های ورزشی گفت: باید نگاه متوازنی‌ در زمینه توسعه زیر‌ساخت‌ها در ورزش ما حاکم شود، نگاه دولت‌های  گذشته‌ در توسعه زیر‌ساخت‌ها ‌نگاهی، علمی، منطقی و مبتنی بر آمایش‌ نبوده است‌.

گودرزی بیان داشت‌: مثلا در استان‌هایی همچون تهران و البرز که جوانان ما در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند، سرانه فضاهای ورزشی بسیار پایین است و‌ در برخی شهرستان‌ها با توجه به تراکم جمعیت سرانه فضاهای ورزشی بیش از یک متر و نیم است، این سرانه در تهران چیزی در حدود 33 سانتیمتر است.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبری مبنی بر اینکه بیش از 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد، گفت: این پروژه‌ها پیشرفت 10 تا 98 درصدی داشته‌ و برای تکمیل آنها‌ 7 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است‌.

گودرزی افزود: سالانه تنها 200 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیر‌ساخت‌های ورزشی به ما اختصاص داده می‌شود که از این بین حدود 100 میلیارد تومان آن با توجه به مشکلات مالی و منابع نهایی می‌شود.

-f

نسخه چاپي
فوتبال در مورد احساسات مردم است و قلعه‌نویی از این مسئله چشم‌ پوشیده است
کی‌روش: آقای قلعه‌نویی! وقتی شما ساموئل، رحمتی و تیموریان را کنار می‌گذاری من هم حق انتخاب خودم را دارم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به حرف‌های امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی برابر سپاهان واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: آقای قلعه‌نویی! وقتی شما ساموئل، رحمتی و تیموریان را کنار می‌گذاری من هم حق انتخاب خودم را دارم
  •  

، پس از آنکه امیر قلعه‌نویی در پایان بازی با سپاهان صحبت‌هایی را درباره سرمربی تیم ملی مطرح کرد، کارلوس کی‌روش نیز به این صحبت‌ها واکنش نشان داد. او ابتدا درباره قدردانی امیر قلعه‌نویی از تیم ملی به خاطر بازگشت بازیکنان استقلال در آمادگی کامل گفت: در درجه اول می‌خواهم تشکر و قدردانی خود را از صحبت‌های آقای قلعه‌نویی ابراز کنم. بسیار خرسندم که ایشان گفته بازیکنان ملی‌پوش استقلال با آمادگی به این تیم بازگشته‌اند تا بتوانند به این تیم برای کسب موفقیت کمک کنند اما متاسفانه من شخصا نمی‌توانم چنین صحبتی را انجام دهم چرا که وقتی بازیکنان استقلال به تیم ملی می‌آیند در شرایط آرمانی نیستند.
وی با اشاره به دفاع امیر قلعه‌نویی از حمید درخشان گفت: بسیار خوب است که آقای قلعه‌نویی از آقای درخشان دفاع می‌کند اما من ندیدم که ایشان بعد از باخت ما برابر عراق، چنین حمایتی را از من انجام دهد و این به هیچ وجه خوب نیست. درخشان بعد از باخت برابر عراق گفته بود که کی‌روش باید از تیم ملی برود و به اعتقاد من کسی که چنین نگرشی دارد، اصلا مربی نیست و نباید روی نیمکت بنشیند. من این حرف را آن روز زدم و الان دوباره تکرار می‌کنم. فکر کنید که بعد از 5 باخت پرسپولیس یک مربی دیگر مدام بگوید، آقای درخشان باید اخراج شود. این اصلا اخلاقی نیست.
کی‌روش افزود: همه مربیان حق انتقاد دارند و می‌توانند نقطه نظرات خود را مطرح کنند. این جزئی از بازی است. اما وقتی ادامه پیدا می‌کند و یک مربی می‌گوید مربی تیم باید اخراج شود، این مسئله کاملا غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای است و این کاری است که درخشان بعد از بازی با عراق انجام داد. وقتی قلعه‌نویی از درخشان حمایت کرد من شگفت‌زده شدم. البته من به طور کل موافق این نوع حمایت‌ها توسط مربیان هستم ولی وقتی تفاوت نگرش حرفه‌ای افراد را می‌بینم شگفت‌زده می‌شوم. این نگاه به نظر من "نگاهی قیف‌گونه" است. وقتی مسئله‌ای به نفع‌شان است، از در دروازه وارد می‌شوند و بالعکس.
سرمربی تیم ملی درباره این اظهار نظر قلعه‌نویی که گفته جای بازیکنانی مانند هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری در تیم ملی خالی بود گفت: من به نظر قلعه‌نویی درباره حضور این بازیکنان احترام می‌گذارم اما نمی‌دانم که چرا ایشان نامی از مهدی رحمتی به میان نمی‌آورند. شاید ایشان فراموش کرده یا شاید به خاطر مسائل شخصی حرفی از این بازیکن نمی‌زند. البته من نظر خودم را دارم و فکر می‌کنم جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، ساموئل و مهدی رحمتی هم باید در استقلال می‌ماندند و بازی می‌کردند. اگر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی استقلال این آزادی عمل را دارد که از کاپیتان تیم ملی، تیموریان، ساموئل و رحمتی استفاده نکند چرا بنده به عنوان سرمربی تیم ملی حق انتخاب بازیکنان را نداشته باشم. این تفکر مربی‌گری است و من هم دخالتی نمی‌کنم. نمی‌آیم بگویم چرا دروازه‌بانش را کنار گذاشت.
کی‌روش افزود: من هیچ مسئله‌ شخصی با مربیان ایرانی ندارم. فقط سعی کردم درسی را به این افراد بدهم که وقتی صحبت می‌کنند، باید این توقع را داشته باشند که بقیه هم بتوانند حرف بزنند. اگر مربیانی مانند بنده صحبتی نمی‌کنیم، به دلیل این نیست که ترسی داشته باشیم یا اینکه حرفی برای گفتن نداریم. تنها به این خاطر است که به این اصل معتقدیم که مربیان نباید در رسانه‌ها با هم مجادله کنند. وقتی مربیان در رسانه و به صورت عمومی با هم جدال می‌کنند، این خانواده مربیان است که تضعیف می‌شود و کسی برنده نیست. فراموش نکنیم که همه ما بازنده خواهیم بود اما اگر پافشاری داشته باشیم که این دیالوگ عمومی ادامه داشته باشد، بعد از 4 سال صبر و سکوت این بار خوشحال خواهم بود که رسانه‌ها را تغذیه کنم تا جایی که آن‌ها متوجه شوند که نباید در رسانه مربیان با هم مجادله کنند. به ویژه اینکه در رسانه‌ها به صورت رسمی بگویند یک مربی باید اخراج شود؛ رفتاری که کاملا غیر حرفه‌ای و غیر قابل قبول است. اگر جایگاه سرمربی‌گری تیم ملی را می‌خواهید باید سخت کار کنید، سعی کنید به پیروزی برسید‌، موفق باشید و سرانجام استحقاق حضور در جایگاه تیم ملی را پیدا کنید. ضمن اینکه اگر قلعه‌نویی بتواند به من در صحبت‌هایی که با کفاشیان داشتم و تصمیمی که می‌خواهم بگیرم کمک کند، بسیار قدردان او خواهم بود.

f


حضور تیم هندبال بوکان در مسابقات آموزشگاه های کشور

حضور تیم هندبال بوکان در مسابقات آموزشگاه های کشور

 تیم مقطع متوسطه اول بوکان به عنوان تیم استان آذربایجان غربی جهت حضور در مسابقات کشوری انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، تیم هندبال بوکان در مقطع متوسطه اول مسابقات هندبال آموزشگاه های استان آذربایجان غربی مقام اول را کسب کرد و تیم های ناحیه 2 و ناحیه 1 ارومیه به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
با کسب این مقام، تمامی بازیکنان مقطع متوسطه اول بوکان به عنوان تیم استان آذربایجان غربی جهت حضور در مسابقات کشوری که اسفند ماه برگزارمیشود انتخاب شدند.
درمسابقات آموزشگاه های آذربایجان غربی در مقطع متوسطه دوم نیز، تیم های ناحیه 2 ارومیه و مهاباد و بوکان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
تیم هندبال دانش آموزی بوکان تنها تیم شهرستانی بود که در هر دو مقطع این مسابقات حضور داشت وموفق به کسب مقام، در هر دو مقطع نیز شد.
گفتنی است مسابقات هندبال آموزشگاه های استان آذربایجان غربی به میزبانی ارومیه در 2 مقطع متوسطه اول و دوم به صورت دوره ای برگزار شد.

نسخه چاپي
گزارش فارس از تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرونده ایران و عراق
دوپینگ بهانه بود، در AFC قدرت با کُرسی‌ها است/ چه آسان برای سپاهان و امید ایران رای دادند!

رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد دوپینگ بازیکن عراقی نشان داد که نداشتن کرسی در AFC همچنان به ضرر ایران تمام می‌شود.

خبرگزاری فارس: دوپینگ بهانه بود، در AFC قدرت با کُرسی‌ها است/ چه آسان برای سپاهان و امید ایران رای دادند!
  •  

، با رای مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران که امید داشت با دوپینگ علا عبدالزهرا و 3 بر صفر شدن نتیجه دیدار با عراق راهی دور بعدی جام ملت‌ها شود، امیدهایش ناامید شد و اعتراضش پذیرفته نشد.

اما این رای نکات زیادی را ثابت کرد و نشان داد که فوتبال آسیا و کنفدراسیون این قاره کهن تا چه اندازه از قاره‌های دیگر عقب است و دوگانگی در آن موج می‌زند.

سال 90 بود که تیم ملی فوتبال امید ایران در مسابقات مقدماتی المپیک 2012 لندن به دلیل استفاده از کمال کامیابی‌نیا، بازیکن دو کارته مقابل همین عراق 3 بر صفر بازنده شد تا امیدهایش ناامید شود. کامیابی‌نیا در دو بازی رفت و برگشت تیم امید مقابل قرقیزستان دو اخطاره شد، اما مسئولان تیم و فدراسیون از این موضوع بی‌اطلاع بودند و درست 4 ساعت قبل از بازی برگشت با امیدهای عراق حکم AFC مبنی بر بازنده بودن ایران در بازی رفت صادر شد.

مسئولان AFC بررسی اتفاقات این بازی را به سرعت در دستور کار خود قرار داده و حکم را خیلی زود صادر کردند.

این تنها موضوعی نبود که AFC سریعا حکم به محکومیت فوتبال ایران داد و دیدار سپاهان و السد قطر هم در همان سال به دلیل دو اخطاره بودن رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان 3 بر صفر به سود السد اعلام شد.

حالا و در سال 93 در جام ملت‌های آسیا در حالی که تمام مستندات مبنی بر استفاده عراق از بازیکن دوپینگی به سود ایران بوده است، کنفدراسیون فوتبال در اقدامی تامل برانگیز رایی صادر می‌کند که اصلا قانونی نیست و اعتراض ایران را رد می‌کند.

*جلسه‌ای که فقط «show» بود

به گزارش فارس، اعتراض ایران درباره این موضوع امروز در جلسه  مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد برررسی قرار گرفت. جلسه‌ای که چندین بار تمدید شد و ساعت‌ها ادامه داشت، اما نتیجه‌ای که حاصل شد چیزی غیر از آنچه بود که در گذشته اتفاق افتاده بود. رای صادر شده کاملا برخلاف آرای گذشته بود و دوگانگی AFC  را نشان می‌داد.

براساس اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال تمام مستندات به سود ایران بود، اما از همان اواسط جلسه مشخص شد که این رسیدگی تنها جنبه «show» دارد و تغییری در دیدار ایران و عراق اتفاق نخواهد افتاد. چون مسئولان AFC در همان حین برگزاری جلسه کنفرانس مسبوعاتی پیش از بازی عراق و کره‌جنوبی را برگزار کرده و نحوه بلیت فروشی و جایگاه تماشاگران را هم مشخص کردند.

*نبود کرسی در AFC، آفت فوتبال ایران

اینکه فوتبال ایران هیچ کرسی مهمی در کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد، موضوع مهمی است که در چند سال گذشته بارها گفته شده و شاید اگر نماینده‌ای از ایران در AFC حضور داشت، امروز شاهد رایی غیر از این بودیم.

کشورهای عربی و شرق آسیا به خوبی از این موضوعات استفاده می‌کنند و با لابی‌هایی که در AFC می‌کنند، بهره‌برداری لازم را دارند و اتفاقی که چندین سال است برای فوتبال ایران نمی‌افتد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نه تنها در مورد این موضوع بلکه در موارد دیگر هم نشان داده است که چرا فوتبال آسیا با اروپا، آمریکای جنوبی و حتی آفریقا اختلاف زیادی دارد.

انتهای پیام/خ

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931105000775#sthash.Km18T4T4.dpuf

نسخه چاپي
نمازی در گفت‌وگو با فارس سکوت یک‌ساله‌اش را شکست؛
از کی‌روش دلخورم، اما بهترین مربی برای تیم ملی است/ گواردیولا و مورینیو هم نمی‌توانند در ایران جادو کنند

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با شکستن سکوت یک‌ساله‌اش در مورد کارلوس کی‌روش، فوتبال ایران و علت جدایی‌اش از تیم ملی ناگفته‌هایش را بیان کرد.

خبرگزاری فارس: از کی‌روش دلخورم، اما بهترین مربی برای تیم ملی است/ گواردیولا و مورینیو هم نمی‌توانند در ایران جادو کنند
  •  

علی کیانی موحد- از روزی که امید نمازی به ناگاه اردوی تیم ملی را ترک کرد و از ایران رفت، به دنبال فرصتی بودیم تا بتوانیم گفت‌وگویی با او داشته باشیم، اما این فرصت دست نداد.

روزه سکوت گرفته بود و همه حرف‌ها را به بعد از جام جهانی موکول کرد و پس از آن هم اعتقاد داشت حرفی برای گفتن ندارد. او این روزها در تیم‌های ملی بانوان آمریکا مشغول به فعالیت است و می دانستیم تیمش در مقدماتی جام جهانی زیر 20 سال درگیر است. این مربی ایرانی این روزها شرایط خوبی در فوتبال حرفه‌ای دارد و از اینکه تیمش به جام جهانی صعود کرده، بسیار خوشحال است.

شاید اگر جای امید نمازی مربی دیگری بود،با ادبیات متفاوتی درباره کارلوس کی‌روش صحبت می کرد و به شدت از او انتقاد داشت اما امید با احترام فراوانی از کی‌روش حرف زد و به دفاع از کارهایش پرداخت. این حرکت وی برای بسیار جای تعجب داشت، چرا یک روز سرمربی پرتغالی تیم ملی او را به "عباس آقا" تشبیه کرد،‌اما این مربی با ادبیاتی خاص در مورد کارلوس کی‌روش سخن گفت.

در زیر صحبت های امید نمازی با خبرگزاری فارس را می‌خوانیم؛

فارس: مصاحبه را از جام جهانی 2014 شروع کنیم. عده ای معتقدند در جام جهانی عالی بودیم و برخی دیگر تیم ما را یک تیم معمولی وحتی ضعیف می دانستند...

به نظر من ایران در جام جهانی نتایج متوسطی گرفت. فکر می کنم که می توانستیم از پس نیجریه برآییم چون یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های دهه اخیر نیجریه را در زمین مشاهده کردیم. برابر آرژانتین عالی بودیم و به جرات می توانم بگویم که با کمی شانس حتی می توانستیم تیم آرژانتین را شکست دهیم. اما برابر بوسنی ضعیف ظاهر شدیم. در روزی که ما برد می خواستیم و باید از لاک دفاعی خارج شده و دنبال گل زدن بودیم، فرق سطح فوتبال ایران با اروپا و اختلاف ما با آنها مشخص شد.

فارس: اینکه چون تیم ما برابر آرژانتین دفاعی بازی کرد و با اختلاف یک گل شکست خورد، دلیل این می شود که بگوییم در جام جهانی موفق بودیم؟

من نمی گویم که در جام جهانی موفق بودیم، حرف من این است که می توانستیم خیلی بهتر از این عمل کنیم. به ویژه برابر نیجریه که بسیار ضعیف بود و می شد به سادگی سه امتیاز از این تیم گرفت.

 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931105001267#sthash.u1lM0ZEO.dpuf

رویداد های بین المللی از ابتدای اخذ مجوز نظارت می شود

رویداد های بین المللی از ابتدای اخذ مجوز نظارت می شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی؛ طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون علی دادگر، استاد داود فلاح به عنوان مشاور و نماینده تام الاختیار سرپرست فدراسیون در امور مربوط به رویدادهای بین المللی منصوب و مشغول به کار شد.

نظر به اهمیت رویدادهای بین المللی و نیاز مبرم به نظارت فدراسیون در این خصوص و ایجاد روش های نوین جهت حضور و میزبانی رویدادهای بین المللی از ابتدای امر اخذ یا ارسال دعوتنامه مقرر گردید که نماینده تام الاختیار فدراسیون تعیین تا کلیه رویدادهای بین المللی شامل مسابقات ، اعزام تیم ها، شرکت در اجلاس بین المللی دوره های آموزش،سمینارها بانظارت دقیق انجام و گزارش عملکرد هر دوره تهیه و تدوین و مورد ارزیابی و ارزشیابی قرار گیرد.


چهار کوهنورد آذربایجان غربی به عضویت تیم ملی درآمدند

چهار کوهنورد آذربایجان غربی به عضویت تیم ملی درآمدند

 

سرپرست هیات کوهنوردی آذربایجان غربی گفت: برای نخستین بار چهار کوهنورد جوان این استان با کسب موفقیت در اردوی انتخابی تیم ملی، به عضویت تیم ملی کوهنوردی امید کشور درآمدند.
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي به نقل از ايرنا محمد نوبخت نیا در اين خصوص گفت: این کوهنوردان جوان که 'رضا فتاحی قاضی' از مهاباد، 'شیرکو عزیزی' و 'کیوان قادرپور' از بوکان و 'صابر رحیمی' از نقده هستند، پس از طی موفقیت آمیز دوره های مختلف فدراسیون کوهنوردی عضو تیم ملی کوهنوردی امید کشور شدند.
وی اضافه کرد: پس از انتشار فراخوان فدراسیون کوهنوردی برای عضویت در تیم ملی، 45 کوهنورد از سراسر کشور در اردو های آموزشی این فدارسیون شامل اردوی برف و یخ، اردوی سنگ نوردی، هواشناسی و نقشه خوانی شرکت کردند.
وی اظهار کرد: طبق اعلام فدراسیون کوهنوردی، این چهار کوهنورد آذربایجان غربی نیز جزء 14 نفری هستند که در این دوره ها بیشترین امتیازات را کسب کرده و به عضویت تیم ملی امید کشور درآمده اند.
سرپرست هیات کوهنوردی آذربایجان غربی گفت: طبق برنامه ریزی های فدارسیون کوهنوردی این کوهنوردان پس از شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی در کرمان در اولین اعزام خود پس از عضویت در تیم ملی در بهمن ماه سال جاری به همراه این تیم، به قله پنج هزار و 134 متری آرارات کشور ترکیه صعود می کنند.
وی گفت: حضور این چهار کوهنورد از آذربایجان غربی در تیم ملی کوهنوردی می تواند گام بسیار مهمی در گسترش این رشته در بین ورزشکاران این استان باشد.

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 13140351
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content