فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
30 / 2 / 1398برچسب:, :: 11:55 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

افتتاح و کلنگ زنی ۹ پروژه ورزشی همزمان با سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی

 
افتتاح و کلنگ زنی ۹ پروژه ورزشی همزمان با سفر
 ریاست جمهوری به آذربایجان غربیهمزمان با سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی با حضور وزیر ورزش و جوانان ۶ پروژه ورزشی در شهرهای خوی، س

.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، در سفر رییس جمهور به استان، با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ۶ پروژه ورزشی شامل ورزشگاه ۶۰۰۰نفری فوتبال سلماس، سالن تیراندازی شهداء و زورخانه پوریای ولی خوی، سالن چندمنظوره سرو ارومیه، سالن چندمنظوره و محوطه سازی و دیوارکشی فیرورق افتتاح خواهندشد.
اعتبار و مساحت این پروژه ها بترتیب، ورزشگاه ۶۰۰۰نفری سلماس۴۰۰میلیارد ریال در مساحد ۲۸۲۰۰مترمربع، سالن تیراندازی شهداء ۱۷میلیارد ریال در مساحت ۱۰۳۰مترمربع، زورخانه پوریای ولی ۵.۲میلیارد ریال در مساحت ۴۶۶مترمربع و سالن ورزشی چندمنظوره سرو با اعتبار ۸.۸میلیارد ریال و در مساحت ۱۸۰۰مترمربع، سالن چندمنظوره فیرورق در مساحت ۱۸۰۰مترمربع و با اعتبار ۲۰میلیارد ریال و محوطه سازی و دیوارکشی فیرورق در مساحت ۴ هکتار و اعتبار ۴.۵میلیارد ریال است.
همچنین عملیات اجرایی ۳ سالن ورزشی طبقاتی در شهرهای چالدران، سلماس و ماکو با اعتبار ۸۰میلیارد ریال و هر سالن در زیربنای ۹۰۰مترمربع و در ۲ طبقه کلنگ زنی خواهدشد.

تاکید وزیر ورزش و جوانان بر جداسازی جوانان از ورزش

 
تاکید وزیر ورزش و جوانان بر جداسازی جوانان از
 ورزش

مسعود سلطانی فر گفت :موضع دولت صدرصد موافق جداسازی جوانان از ورزش است چرا که اعتقاد و باور داریم مسائل جوانان نظیر اشتغال ، مسکن ، تحصیل و ازدواج زیر مجموعه یک وزارتخانه نمی تواند قرار گیرد .

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، در دویست و سومین شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانیفر با تاکید بر جداسازی جوانان از ورزش گفت : نظر و موضع دولت صدرصد موافق جداسازی این دو بخش و تشکیل سازمان مستقل ملی جوانان است .
دکترمسعود سلطانی فر گفت :موضع دولت صدرصد موافق جداسازی جوانان از ورزش است چرا که اعتقاد و باور داریم مسائل جوانان نظیر اشتغال ، مسکن ، تحصیل و ازدواج زیر مجموعه یک وزارتخانه نمی تواند قرار گیرد .
وی ادامه داد : به محض طرح شدن موضوع جداسازی در صحن علنی مجلس و تصویب قانون ، ظرف دو تا سه ماه آمادگی داریم تمامی مراحل و اقدامات لازم برای جداسازی را از طرف وزارتخانه انجام دهیم .
دکترمسعود سلطانی فر درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت : بارها اعلام کرده ایم صدرصد موافق خصوصی شدن این دو باشگاه هستیم و این موضوع نظر دولت و بنده و مجموعه وزارتخانه است و تاکید می کنم تمامی معاونین و مدیران بایستی هماهنگ با معاون قهرمانی برای واگذاری و خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اقدام کنند و مصوبات دولت در این موارد به سرعت انجام ش

دعوت ۱۷ مچ‎انداز از آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی

 
دعوت ۱۷ مچ‎انداز از آذربایجان‌غربی به اردوی 
تیم ملی

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی گفت: ۱۷ نفر از مُچ اندازان استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، هادی نوری دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی مُچ‌اندازی اعلام شد که در این بین ۱۷ ورزشکار استان آذربایجان غربی برای حضور در مسابقات آسیایی قرقیزستان ۲۰۱۹ حضور خواهند داشت.
وی اسامی دعوت شدگان استان به شرح زیر اعلام کرد:
محمد ارفعی، مهدی فلاح، حافظ محمدی آذر، سید احمد سید ابراهیمی، غلام عباس ارجمند، رحمان ابوبکری، سهیل فریدی، ریبوار احمد حمزه، امین دولتی، متین عباسی، کامبیز کاکه مَمی، میلاد قاسم زاده، مهران یوسف نژاد، کامیار حسن، فرید ابراهیمی، سید کاظم طریقت، مراد علیزاده

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 13140350
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content