فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نشان صلح جهانی ازسوی مؤسسه بین‌المللی سفیران صلح به مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس اهدا شد.
۱۳۹۲ چهارشنبه ۳۰ مرداد ساعت 01:03

به گزارش سرویس ورزشی برنا،طی مراسمی که شب گذشته در تالار وحدت تهران و از سوی موسسه بین‌المللی سفیران صلح برگزار شد به محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و علی دایی نشان صلح بین‌المللی اهدا شد.

در این مراسم بازیگران و هنرمندان، چهره‌های ورزشی، شخصیت‌های علمی و سفرای چند کشور حضور داشتند و نشان صلح بین‌المللی به چند تن از مدیران بخش خدمات اجتماعی، چهره‌های ورزشی و هنرمندان اهدا شد.

اکبر عبدی بازیگر مطرح کشورمان یکی از چهره‌های شاخص این مراسم بود که بعد از دریافت نشان صلح جهانی در سخنان کوتاهی به تمجید از علی دایی پرداخت و گفت: در مواقعی که به مکه مکرمه و عربستان سفر کردم، هر وقت فارسی حرف می‌زدیم همه می‌گفتند؛ علی دایی! دایی اسطوره فوتبال ماست و امیدوارم برخی با حرف‌هایشان این بزرگ مرد را اذیت نکنند.

ششمین دوره مسابقات هاپکیدو در استان اصفهان برگزارشد

ششمین دوره مسابقات هاپکیدو در استان اصفهان برگزارشد

 هاپکیدو جمهوری اسلامی ایران سبک جی اچ اف ششمین دوره مسابقات خود را در بخش بانوان در استان اصفهان برگزار کرد در این دوره از مسابقات سرکار خانم ابراهیمی نماینده و مسئول کمیته بازرسی سبک در کشور وبا همکاری و حمایتهای مالی  آقای شفیعی عضو  اصلی هیئت رئیسه سبک در کشور میزبان این دوره از مسابقات بودند .

به گزارش معاونت محترم سبک در کشور  سرکار خانم حیدری ، دراین دوره از مسابقات 200 بازیکن از 10 استان کشور حضور داشتند ود رسه استایل دفاع شخصی ، مبارزه و سلاح شرکت کردند که تیم خردسالان استان  اصفهان به مقام اول تیمی در بخش دفاع شخصی،  ودر رده سنی نوجوانان و بزرگسالان تیم گیلان  به مقام نخست این دوره از مسابقات نائل آمدند

استاد سید مهدی نژند د رمورد مسابقات کشوری بانوان گفت: در این دوره از مسابقات با حمایتهای جناب آقای شفیعی 200 بازیکن در این مسابقات حضور داشتند  که رقابتها  بسیار سخت و تحسین برانگیز بود د راین خصوص سر کار خانم حیدری مسئول بانوان کشور فرمودندطبق گزارش و عملکرد چندین ساله سبک می بینیم که هرچه بیشتر ما به جلو گام می گذاریم نفرات قویتر و نگرش انها بهتر از گذشته می شود واین نشان  دهنده رشد یک مجموعه است ودر خصوص مسابقات فرمودند در این دوره از مسابقات هیچ مشکلی نداشتیم و با حمایتهای  آقای شفیعی توانستیم مسابقات را نسبت به سالهای گذشته با کیفیت بالا بر گزار نماییم .

کاپ قهرمانی به استان البرز رسید و بعد از آن استان اصفهان و استان گیلان به مقامهای دوم وسوم نائل آمدند .

انتصاب در سبک

خانم ابراهیمی : مسئول کمیته بازرسی در کشور

خانم سهرابی : دبیر سبک د ربخش بانوان

خانم ارچنگ : مسئول کمیته داوری

خانم سلطانعلی خلیلی : مسئول کمیته مربیان و عضو کمیه فنی در کشور

خانم ذوقی : عضو کمیته  فنی

خانم سلحشور : عضو کمیته فنی

خانم کمرنژا د : عضو کمیته فنی د رکشور انتخاب شدند


مياندوآب و خوي ميزبان مسابقات بين المللي بوكس گراميداشت هفته تربيت بدني و ورزش

مياندوآب و خوي ميزبان مسابقات بين المللي بوكس گراميداشت هفته تربيت بدني و ورزش

جلسه هماهنگي برگزاري مسابقات بين المللي بوكس گراميداشت هفته تربيت بدني و ورزش در مياندوآب برگزار گرديد.

 به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي، با حضور جلالي فرماندار مياندوآب، علي خليلي مدير كل ورزش و جوانان، پورايراندوست معاون امور ورزش اداره كل و مسئولين هيات بوكس استان جلسه هماهنگي برگزاري مسابقات بين المللي بوكس گراميداشت هفته تربيت بدني و ورزش در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد.
مدير كل ورزش و جوانان استان در اين جلسه با اشاره به عزم راسخ آذربايجان غربي در برگزاري ترنمنت ها و مسابقات مختلف     بين-المللي كه اين استان را به يكي از قطب هاي بين المللي ورزش در كشور تبديل نموده گفت : در گذشته بيشتر مسابقات و رويدادهاي ورزشي بين المللي و آسيايي در مركز استان برگزار می شد ولي با حمايتهاي استاندار محترم و به تبع آن همكاري و مساعدت هاي فرمانداران شهرهاي استان و نيز توان و همت دست اندركاران حوزه ورزش، شهرستان نيز وارد عرصه ميزباني مسابقات بين المللي شده-اند كه از آن جمله مي توان به ميزباني بين المللي بوكس در شهرستان هاي خوي و مياندوآب و مسابقات بدمينتون در مهاباد اشاره كرد كه به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش ، هفته دفاع مقدس ، شهريور و مهر ماه سالجاري برگزار می گردد.
خليلی در ادامه گفت : با هماهنگي هاي لازم از طريق استانداري و وزارت امور خارجه در استان و البته استقبال گرم مردم و مسئولين شهرستان هاي خوي، مياندوآب و مهاباد مسابقات بين المللي بوكس و بدمينتون اواخر شهريور و مهر ماه سالجاري برگزار خواهد شد كه به ترتيب شهرستان خوي طي روزهاي 18 و 19 مهر ماه ميزبان بوكسورهايي از استان هاي قهرمان ماراش و وان جمهوري تركيه و ورزشكاران داخلي استان مي باشد، 24 لغايت 26 مهر ماه نيز مسابقات بين المللي بوكس گراميداشت هفته تربيت بدني و ورزش با شركت تيم هايي از استان هاي وان و ترابوزان جمهوري تركيه، جمهوري آذربايجان و ارمنستان و چند تيم داخلي در شهرستان مياندوآب برگزار خواهد شد ضمن اينكه در همين تاريخ مسابقات قهرماني بوكس جوانان كشور با شركت 30 تيم از استان هاي سراسر كشور در شهرستان اروميه برگزار می گردد.
مدير كل ورزش و جوانان آذربايجان غربي همچنين گفت : مسابقات بين المللي بدمينتون پسران زير 16 سال گراميداشت هفته دفاع مقدس و يادواره 12 شهيد حادثه تروريستي سال 89 مهاباد نيز از 27 لغايت 29 شهريور ماه با شركت تيم هاي شهرداري قهرمان ماراش و استان هاي وان و ترابوزان جمهوري تركيه، جمهوري آذربايجان و اقليم كردستان عراق در اين شهرستان برگزار خواهد شد.
علي خليلي همچنين از برگزاري جشنواره بين المللي بازيهاي بومي و محلي و غذاهاي سنتي در 14 و 15 شهريور ماه در پارك ائللر باغي شهرستان اروميه خبر داد و گفت : در اين جشنواره نيز ورزشكاراني از كشورهاي تركيه، جمهوري آذربايجان و اقليم كردستان عراق و استان هاي گيلان، زنجان، اردبيل، آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي حضور خواهند داشت كه بازيهاي بومي و محلي مناطق خود را به نمايش خواهند گذاشت.
مدير كل ورزش و جوانان استان در بخش پاياني سخنان خود همچنين از اعزام تيم هاي كشتي نقده و مهاباد به تورنمنت هاي بين-المللي كشور تركيه در مهر ماه سالجاري خبر داد و افزود : در تلاش هستيم كه فرهنگ اصيل و غني اسلامي و ارزشهاي اخلاقي و انساني كشورمان را با برگزاري مسابقات و جشنواره هاي مختلف بين المللي فرهنگي و ورزشي و نيز اعزام تيم هاي مختلف استان به رويدادهاي بين المللي ساير كشورها توسعه دهيم، از اينرو تيم كاراته آذربايجان غربي با بيش از 130 كاراته كا 30 مرداد ماه لغايت 4 شهريور عازم مسابقات بين المللي جام پالان دوكن و جام درياي خزر و درياي سياه خواهند شد كه در ارزروم تركيه برگزار خواهد شد.
مدير كل ورزش و جوانان در پايان ابراز اميدواري نمود كه در دولت تدبير و اميد با تلاش هاي مصمم خدمتگزاران صديق مجموعه اداره كل ورزش و جوانان استان گام هاي بلندي در جهت توسعه ورزش قهرماني و همگاني و تامين شادابي و سلامتي روحي و جسمي آحاد مختلف جامعه برداشته شود كه البته در اين راستا رشد امكانات و سخت افزارهاي لازم از جمله توسعه فضاها و اماكن ورزشي نيز راهبرد اصلي ديگر اداره كل مي باشد.    

اخبار فدراسیون دوچرخه سواری
پیراهن طلائی همچنان در تن سهرابی
مرحله سوم تور ترنگانو در مسیر 132 کیلومتری با حضور 101 دوچرخه سوار درحالی برگزار شد که پیراهن طلائی همچنان در تسخیر سهرابی نماینده کشورمان است .
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،
مرحله سوم تور ترنگانو در مسیر 132 کیلومتری با حضور 101 دوچرخه سوار برگزار شد. در پایان این مرحله دوچرخه سوار تیم ترنگانو "حریف صالح" موفق شد که قبل از بقیه دوچرخه سواران از خط پایان عبور کند و فاتح این مرحله شود.
این در حالی بود که دوچرخه سواران تیم پتروشیمی تبریز در 10 کیلومتر پایانی به قصد پیروزی از گروه جدا شدند اما در پنجاه متر آخر توسط گروه گرفته شدند به این ترتیب سهرابی و ناطقی در رده های چهارم و پنجم رده بندی انفرادی این مرحله قرار گرفتند، ولی با توجه به بهتر بودن مجموع زمانی سهرابی پیراهن طلائی همچنان در تسخیر وی باقی ماند.
به گفته حریف صالح دوچرخه سوار تیم ترنگانو: کفی بودن این مرحله برای تاکتیکی که تیم ما در نظر داشت بسیار عالی بود، متاسفانه در مرحله اول به دلیل وجود تپه ها و موقعیت های فرار برای ما سخت بود تا نقشه خود را عملی کنیم ، در مرحله دوم هم من بد شانسی آوردم چون دچار مشکل فنی شدم و باید از یک دوچرخه دیگر استفاده می کردم ولی در این مرحله خوب رکاب زدیم و موفق شدیم.
سهرابی درباره این مرحله گفت:دوچرخه سواری همین است بعضی وقتها تاکتیک ما کار میکند بعضی وقتها کار نمی کند، وی در ادامه افزود در حال حاضر ما روی مرحله بعدی که مسیر کوهستانی دارد متمرکز هستیم در این مرحله تلاش می کنیم تا قادر میزبانی و حسین عسگری پیروز شوند.
درپایان این مرحله:
پیراهن طلائی به مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز
پیراهن سبز به آنوار منان از تیم دوچرخه سواری SYNERGY BAKU
پیراهن کوهستان به اندرا ویجایا از باشگاه دوچرخه سواری CUSTOMS

**دعوت از دبیر فدراسیون دوچرخه سواری برای شرکت در مجمع UCI
اصغر خالقی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری به منظور شرکت در مجمع UCI به فلورانس ایتالیا دعوت شد.
رییس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا چو هی ووک از اصغر خالقی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان به منظور شرکت در مجمع UCI و جلسه هیات مدیره کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا به شهر فلورانس واقع در کشور ایتالیا شد.
این مجمع مورخ ششم مهر ماه برگزار می شود.
ضمناً چو هی ووک با ابراز خوشحالی و تشکر از دعوت فدراسیون دوچرخه سواری به منظور حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا برای فدراسیون دوچرخه سواری آرزوی موفقیت کرد.

**اعلام اسامی دوچرخه سواران برای مسابقات جایزه بزرگ مشهد

رده بندی دوچرخه سواران در رشته های سرعت و نیمه استقامت بزرگسالان آقایان جهت شرکت در مسابقات جایزه بزرگ مشهد اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، به دلیل استقبال گسترده از مسابقات جایزه بزرگ مشهد که به میزبانی پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه برگزار می شود، فدراسیون دوچرخه سواری بر اساس تازه ترین جدول رده بندی از نفرات اول تا بیست و هشتم رشته های سرعت و نیمه استقامت بزرگسالان آقایان در سالهای 91- 92 دعوت میکند تا با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنند.
در طول مدت برگزاری این مسابقات هزینه اسکان و تغذیه بمدت بیست و چهار ساعت بعهده میزبان است.

** برگزاری مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری در استان مازندران
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان مازندران از فردا پنج شنبه 31 مرداد به مدت 2 روز شهریور ماه در رشته های سرعت (200 مترو1000 متر) و استقامت (10 کیلومتر تایم تریل انفرادی و130 کیلومتر استقامت) برگزار خواهد شد.
در پایان این مسابقات به نفرات برتر جوایزنقدی اهدا خواهد شد.

در فدراسیون کشتی چه خبر است؟
از سفرهای میلیاردی دوستان تا حقوق‌های عقب افتاده کارمندان/ کاروان 92 نفره بوداپست!

در هر سفر تیم‌های ملی کشتی با وجود بی‌پولی این فدراسیون، همواره تعداد قابل توجهی همراه، در کنار تیم اعزام می‌شوند، اما کارمندان فدراسیون چند ماهی است حقوق نگرفته‌اند.

خبرگزاری فارس: از سفرهای میلیاردی دوستان تا حقوق‌های عقب افتاده کارمندان/ کاروان 92 نفره بوداپست!

، اتفاقات ناخوشایند فدراسیون کشتی دیگر به امری عادی و روزمره برای اهالی این رشته تبدیل شده است؛ هر روز باید منتظر انتشار خبری تازه درباره بی‌تدبیری مسئولان فدراسیون کشتی از دل این فدراسیون باشیم.

یک روز هجوم طلبکاران به اموال فدراسیون در خانه کشتی و بردن وسایل ورزشی مورد نیاز ورزشکاران در اردوها؛ روز دیگر اخراج کشتی‌گیران از هتل محل اقامت در مغولستان و گرو نگه داشتن پاسپورت‌های‌شان، یک روز راه ندادن کشتی‌گیران به داخل سفارت بلغارستان، روز دیگر شرایط نامناسب اردوهای تیم‌های ملی کشتی و اعتراضات مربیان و کشتی‌گیران و حالا هم درگیری در دل فدراسیون و اعتصاب کارمندان فدراسیون در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌های‌شان در چند ماه گذشته.

هر چند فکر نمی‌کنیم کارنامه جناب خطیب از این درخشان‌تر شود، اما از توانایی‌های این جناب هر چه بگوییم کم گفته‌ایم چون نشان داده است که در مدیریت بحران تخصصی بس گران‌سنگ دارد که در روزهای سختی به کار می‌آید؛ سکوت و فرافکنی. انگار نه انگار اتفاقی در فدراسیون رخ داده است!

ما که دیگر به این اتفاقات عادت کرده‌ایم و چیز تازه‌ای نیست، البته جناب خطیب هم عادت کرده‌اند چون برای او هم تازگی ندارد و به کارهای خودش می‌رسد، اما تکلیف این همه نابسامانی و بی‌تدبیری را چه کسی باید روشن کند و کدام مسئول باید پاسخگوی اینهمه بی‌نظمی و هرج و مرج در فدراسیونی باشد که داعیه ورزش اول بودن کشور را دارد؟ ما که نمی‌دانیم.

یکی از دوستان نقل می‌کرد: «یک روز برای انجام کاری به هیئت کشتی رفتم که سر و صدایی شبیه دعوا توجهم را از طبقه فوقانی هیئت فوتبال تهران جلب کرد. مثل هر کدام از سایر افراد کنجکاو شدم و رفتم طبقه بالا که دیدم دو نفر با یکدیگر بگو مگو می‌کنند. گفتم شاید طلبکاری آمده و با یکی از مدیران مالی فدراسیون درگیر شده است، اما از حرف‌های پرسنل کشتی متوجه شدم که همکار هستند و وقتی علت را جویا شدم یکی از همین افراد گفت دست روی دل‌مان نگذار! این اوضاع هر روزه ماست ...».

به نظر می‌رسد مشکلات مالی کارمندان فدراسیون را هم تحت تأثیر خود قرار داده و در شرایط روحی مناسبی به سر نمی‌برند. این تنها نمونه کوچکی از اتفاقات هر روزه فدراسیون کشتی است، اما کو گوش شنوا؟

گفته می‌شود هزینه اداره خانه کشتی به طور متوسط روزی 15 میلیون تومان است (ماهی 450 میلیون تومان) و برای سفر تیم ملی نوجوانان به مغولستان 500 میلیون تومان هزینه شده و این در حالی بود که برخی از اعضای همان تیم از کمبودها و مشکلاتی که در همان سفر داشتند به شدت گلایه می‌کردند؟

در هر سفری هم که تیم‌ها به خارج اعزام می‌شوند چندین همراه هم تحت عناوین مختلف اعزام می‌شوند. تیم‌های کشتی از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 15 سفر خارجی داشته‌اند که تعدادی از آنها در این بحران بی‌پولی ورزش، غیرضروری بوده یعنی اگر هم انجام نمی‌شد به جایی بر نمی‌خورد؛ این ضعف البته متوجه خطیب و دستگاه ورزش است. در حالی‌ که پرسنل فدراسیون کشتی سه ماه و بعضاً پنج ماه است که حقوقی نگرفته و از آذر ماه سال گذشته بیمه آنها واریز نشده است، چگونه تمام پول و بودجه فدراسیون هزینه سفرهای غیرضروری و برگزاری اردوهای پرتعداد و بعضاً مسابقات بی‌فایده داخلی می‌شود؟

چرا در حالی‌ که نهادهای امنیتی و حتی وزارت ورزش با سفر تیم ملی به نیویورک مخالف بودند، این سفر کشتی با آن همه مربی و همراه به آمریکا انجام شد و چرا برای سفر به مغولستان باید بلیط چند برابر قیمت خریداری شود؟ چرا حقوق پرسنل فدراسیون پرداخت نمی‌شود، ‌اما برای سفر به مجارستان 92 نفر در لیست اعزام قرار گرفته‌اند؟ چرا کمیته اقتصادی فدراسیون کشتی گزارش درآمدها و اسپانسرهای جام جهانی، جام تختی، یادگار امام، مسابقات سراسری، قهرمانی کشور و ... را ارائه نمی‌کند؟ آیا اصولاً کمیته اقتصادی نمود خارجی دارد؟

برای مسابقات جهانی بوداپست 14 کشتی‌گیر باید اعزام شوند که به همراه کادر فنی و سرپرستی و همراهان و همه عوامل نهایتاً 30 نفر می‌شوند، اما چرا 92 نفر در لیست اعزام قرار دارند؟

در این صورت آیا کارمندان فدراسیون کشتی حق ندارند اعتصاب کنند و خواهان حقوق معوقه خود باشند؟

به طور متوسط هزینه اعزام هر نفر به مجارستان 10 میلیون تومان خواهد شد که رقمی در حدود یک میلیارد تومان را نشان می‌دهد و این پولی است که باید از جیب کشتی پرداخت شود. به نظر می‌رسد با هزینه یکی از این سفرهای غیر ضروری حقوق می‌توان حقوق یکسال کارمندان و بیمه‌های معوقه را پرداخت کرد، اما جناب خطیب تاکید دارند که همه سفرها باید انجام شود.

در هر حال ما منتظر پاسخ فدراسیون کشتی و استدلال‌های سرپرست فدراسیون درباره این موارد هستیم. سرپرست وزارت ورزش هم باید تا اتفاق ناخوشایندی در فدراسیون کشتی نیفتاده و اکنون که می‌توان گره‌های موجود را با دست باز کرد؛ دست به کار شود تا فردا پشیمانی به وجود نیاید

برای حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان
تیم ملی جودو جمعه راهی برزیل می‌شود

تیم ملی جودو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان جمعه تهران را به مقصد ریودوژانیرو ترک می‌کند.

خبرگزاری فارس: تیم ملی جودو جمعه راهی برزیل می‌شود

و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان دوشنبه چهارم شهریورماه به مدت هفت روز به میزبانی برزیل در ریودوژانیرو برگزار می شود و تیم ملی کشورمان با 5 جودوکار در این رقابت‌ها به دیدار رقبای خود می‌رود.

سعید ملایی، الیاس علی اکبری، سعید مرادی، امیر قاسمی نژاد و جواد محجوب با هدایت مسعود حاجی آخوندزاده و سرپرستی آرش میراسماعیلی در این دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کند.

بر اساس برنامه این تیم ساعت 45/22 روز جمعه اول شهریورماه راهی دبی خواهد شد و پس از هفت ساعت توقف به ریو سفر خواهد کرد که ساعت 30/14 روز شنبه وارد این شهر می‌شود.

طبق برنامه اعلام شده الیاس علی اکبری و سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم روز چهارشنبه ششم شهریورماه به روی تاتامی می روند.

امیر قاسمی نژاد و سعید مرادی در وزن 81- کیلوگرم روز پنجشنبه هفتم شهریورماه و جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم روز شنبه نهم شهریورماه به دیدار رقبای خود می‌روند.

این دوره از مسابقات با حضور 779 جودوکار از 124 کشور جهان در برزیل برگزار خواهد ش

نسخه چاپي
امیدوارم جودوکاران در ریو به دور دوم و سوم صعود کنند
رستگار: با کسب مدال در المپیک برزیل موتور جودو روشن خواهد شد

رئیس فدراسیون جودو گفت: اگر بتوانیم در المپیک 2016 برزیل یک مدال کسب کنیم در واقع موتور جودو روشن خواهد شد.

خبرگزاری فارس: رستگار: با کسب مدال در المپیک برزیل موتور جودو روشن خواهد شد

، محمد علی رستگار در نشست خبری امروز سه‌شنبه در صحبت‌های خود اظهار داشت: از اسفند‌ ماه سال 90 وقتی مسئولیت فدراسیون جودو را بر عهده گرفتیم و با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو شدیم، خدا را شکر با نتایجی که در طول مسابقاتی که ملی‌پوشان کسب کردند وضعیت جودو یک مقدار تغییر کرد. هدف ما کسب مدال المپیک برزیل است و این مهم‌ترین اتفاقی است که می‌تواند برای جودو رخ دهد.

وی افزود: این نقطه‌ای که ما هستیم، توانسته‌ایم افراد تک ستاره را به مدال برسانیم. هدف ما این است که تیم‌های قوی در رده‌های مختلف داشته باشیم. هدف ما این است در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مسابقات جهانی شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ باشیم. هرچند کار سختی است چرا که جودو در سال‌های اخیر در دنیا متحول شده و این کار ما را دشوار کرده است.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه خاطرنشان کرد: هر ساله 17 مسابقه تحت قالب گرند پریکس و گرند اسلم و مسترز و تعداد زیادی مسابقه تحت قالب مسابقات قاره‌ای نیز برگزار می‌شود. همه این رقابت‌ها جایزه دارد. در مسابقات گرند پریکس جوایز 100 هزار دلاری، گرند اسلم جوایز 200 هزار دلاری بین همه مدال‌آوران توزیع می‌شود.

وی در ادامه گفت: حتی مسابقات مسترز قهرمانی جهان در رده‌های سنی مختلف جایزه دارد. در مسابقات اخیر در رده سنی نوجوانان چیزی حدود 70 هزار دلار بین ورزشکاران تقسیم شده است. در مسابقات جهانی برزیل نیز به نفرات اول، دوم و سوم به ترتیب 6 هزار دلار، 4 هزار دلار و به سوم مشترک 2 هزار دلار جایزه اهدا خواهد شد که در مجموعه مبلغ 2250 هزار دلار در کل مسابقات سال 2013 جایزه توزیع می‌شود. در مسابقات تیمی نیز به تیم اول 35 هزار، تیم دوم 15 هزار، تیم سوم 5 هزار دلار در نظر گرفته شده است.

رستگار در مورد رشد جودو در چند سال اخیر توضیح داد و گفت: علت اینکه جودو در این چند سال اخیر رشد کرده بیشتر به خاطر جوایزی است که برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است. البته یک‌سری کشورهایی مثل ژاپن، فرانسه، هلند و ... به طور سنتی از قدیم (یعنی از المپیک 1964 ) در این رشته فعالیت داشته‌اند و به خاطر همین آنها پیشرفت خوبی کرده‌اند. اروپای غربی و شرقی و کشورهای استقلال یافته مثل شوروی اکثرا در این رشته مدال المپیک دارند.

وی افزود: جالب است کشوری مثل مغولستان تنها مدال طلای المپیک را در سال 2008 در جودو کسب کرده است و از آن سال به بعد جودو ورزش اول کشور مغولستان شده. البته در حال حاضر وزیر صنایع کشورشان را به عنوان رئیس فدراسیون جودو انتخاب کرده‌اند.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در ایران اصلا اعداد و ارقامی که ما برای جودو هزینه می‌کنیم خیلی کم است و کفاف برگزاری اردوها و حقوق مربیان را نمی‌دهد. در نیمه دوم سال بودجه‌ای که در اختیار ما گذاشته‌اند یک سوم پولی می‌شود که سال 90 به ما داده بودند. با تمام این شرایط ما به نفر اول مدال‌آور در مسابقات آسیایی در این وضعیت بد مالی 15 میلیون جایزه دادیم. این جوایز باعث می‌شود تا ورزشکاران روحیه بگیرند.

رستگار در ادامه گفت: تلاش کرده‌ایم چراغ اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات خاموش نشود. در حال حاضر مشکل بزرگی برای تامین هزینه مسابقات جهانی داریم و امیدوارم مسابقات برزیل را بتوانیم پشت سر بگذاریم.

وی به تک‌ ستاره‌های تیم ملی اشاره کرد و گفت: در مورد مسابقات جهانی برزیل ما تک‌ستاره‌هایی در بین ورزشکاران اعزامی داریم، اما یادمان نرود تاتامی برزیل به قدری از سطح فنی بالایی برخوردار است که در برخی از اوزان 81 تا 82 نفر شرکت‌ کننده حضور خواهند داشت.

رستگار در مورد مدال‌آوری در تاتامی ریودوژانیرو گفت: مدال‌آوری در برزیل در رشته جودو مثل رشته‌های دیگر آسان نیست که با یکی دو بازی ورزشکار به مدال برسد. هدف ما در این رقابت‌ها این است که بچه‌ها در جدول برای چند بار باقی بمانند. اگر همه ورزشکاران ما دو تا سه دور در جدول بمانند، می‌توانیم مسابقات را مثبت ارزیابی کنیم. ما انتظار داریم با تدارکاتی که برای جودوکاران در نظر گرفته‌ایم آنها نیز بین دو تا سه دور در جدول باقی بمانند و در مجموع 10 تا 15 مسابقه بدهند. ما اگر بتوانیم در المپیک برزیل یک مدال کسب کنیم موتور جودو روشن می‌شود.

رستگار از برگزاری کنگره جهانی فدراسیون جودو خبر داد و اظهار کرد: کنگره جهانی جودو روز جمعه برگزار می‌شود و بنده چهارشنبه برای حضور در این مراسم راهی برزیل می‌شوم. ویزور تنها کاندید فدراسیون جهانی است و تیم رای‌گیری به این صورت است که رئیس فدراسیون جهانی یک گروه را معرفی می‌کند و رای دادن به رئیس فدراسیون یعنی انتخاب شدن کابینه. محمد درخشان نیز به عنوان مسئول کمیته آموزش فدراسیون جهانی فعالیت می‌کند. رایزنی می‌کنیم تا برای منافع کشورمان افرادی دیگری را در آنجا مطرح کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: در حاشیه برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان در برزیل، آرش میراسماعیلی برای حضور در شورای ورزشکاران این فدراسیون از سوی فدراسیون ایران به عنوان جودوکار المپیکی و جهانی معرفی شده و در انتخابات شرکت داده خواهد شد. در این انتخابات همه ورزشکاران حاضر در برزیل حق رای دارند و به گزینه خود رای خواهند داد.

نسخه چاپي
با افزایش سهمیه المپیک حق به حقدار می‌رسد
یوسف کرمی: دلیل دعوت نشدنم به تیم ملی ‌را نمی‌دانم/ فدراسیون پیگیر جوایز جام جهانی باشد

کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: تا این لحظه برای حضور در اردوهای تیم ملی کسی با من تماس نگرفته و دلیل این کارها را نمی‌دانم.

خبرگزاری فارس: یوسف کرمی: دلیل دعوت نشدنم به تیم ملی ‌را نمی‌دانم/ فدراسیون پیگیر جوایز جام جهانی باشد

، فدراسیون جهانی تکواندو در اقدامی جدید قصد افزایش سهمیه کشورهای قدرتمند در این رشته برای حضور در المپیک دارد و تکواندوکاران ایران این شانس را دارند که حداقل در بخش مردان هر چهار سهمیه را برای سفر به المپیک 2016 برزیل کسب کنند. با توجه به قوانین فعلی فدراسیون جهانی تکواندو، در حال حاضر هر کشور می‌تواند تنها چهار سهمیه برای حضور در المپیک کسب کند که از این تعداد دو سهمیه در بخش مردان و دو سهمیه در بخش بانوان است.

در چهار المپیک قبلی تنها 128 تکواندوکار جواز حضور در این بازی‌ها را کسب می‌کردند که با روش جدید تعداد ورزشکاران هر وزن بیشتر می‌شود. فدراسیون جهانی با اهمیت بیشتر به رنکینگ بهترین‌های جهان در اوزان مختلف شش نفر برتر هر وزن را نیز از این لیست به المپیک دعوت کند. در این بخش هر کشور مجاز به کسب دو سهمیه در هر رده بانوان و مردان است. البته چهار سهمیه قبلی همچنان بر قوت خود باقی خواهد ماند. مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو پنج مرحله مسابقات جایزه بزرگ را برنامه‌ریزی کرده و بهترین‌های هر وزن را به این مسابقات دعوت خواهند کرد. به هر تکواندو کار برای هر پیروزی و یا کسب مدال در این رقابت‌ها امتیازی جهت ثبت در رنکینگ جهانی تعلق می‌گیرد. در پایان این پنج مرحله 6 نفر برتر هر وزن جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تصمیمات جدید فدراسیون جهانی اظهار داشت: به نظرم فدراسیون جهانی با افزایش دادن تعداد سهمیه‌های المپیک بهترین تصمیم را گرفته است و با این کار قهرمانانی که با بدشانسی حضور در المپیک را از دست می‌دادند فرصت خوبی را برای خود نمایی پیدا کردند.

وی افزود: واقعا اگر قرار باشد حق به حق‌دار برسد با این روش بهترین‌ها می‌توانند در المپیک حضور داشته باشند. چرا که ما در دنیا تکواندوکارانی را داریم که در اوزان خود بهترین هستند، اما به دلیل اینکه تعداد سهمیه‌های هر کشور کم است حضور در المپیک را از دست می‌دهند.

کرمی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور در مسابقات پیش رو به اردوها دعوت شده‌ای یا خیر، گفت: تا به این لحظه برای حضور در اردوهای تیم ملی کسی با من تماس نگرفته و اصلا چیزی به من نگفته است. نمی‌دانم که چرا با من این رفتارها را می‌کنند و از این موضوع گلایه مند هستم. واقعا دلم با این رفتارها شکسته است.

دارنده نشان برنز المپیک آتن در ادامه خاطرنشان کرد: دوست دارم بدانم که اگر کار اشتباهی کرده‌ام دوستان آن را به من بگویند تا اشتباهاتم را بدانم. من افتخارات زیادی برای تیم ملی کسب کرده‌ام و در طول دوران مدال آوری ملی فکر می‌کردم و کاری به حواشی نداشتم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا موضوع حذف جوایز تیم ملی در مسابقات جام جهانی آروبا از لیست وزارت ورزش و جوانان صحت دارد یا خیر، گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته شنید‌ه‌ام که جوایز نایب قهرمانی تیم ملی در جام جهانی دوره قبل قرار نیست پرداخت شود و نمی‌دانم دلیل این تصمیمات چیست. چرا که ما شاهد بودیم که رشته‌های دیگر در مسابقاتی که سطح آنها پایین تر از جام جهانی تکواندو بوده شرکت کردند و در پایان جوایز خود را دریافت کرده‌اند، اما افتخار آفرینی تکواندوکاران نادیده گرفته شده است. بنده نیازی به این پول ها ندارم، اما امیدوارم رئیس فدراسیون تکواندو با مدیریت خود بتواند حق ملی پوشان را بگیرد. برخی از نفرات که در آن مقطع همراه تیم ملی در جام جهانی بودند نیاز مالی دارند و آن جوایز در روند زندگی آنها قطعا تاثیر گذار است.

نسخه چاپي
کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان - صربستان
ناصرپور، سلطانی، رضایی، ابراهیمی و بیرانوند حریفان خود را شناختند

فرنگی‌کاران نوجوان ۵ وزن دوم کشورمان در رقابت‌های جهانی صربستان حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری فارس: ناصرپور، سلطانی، رضایی، ابراهیمی و بیرانوند حریفان خود را شناختند

  و به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم وزن‌کشی 5 وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان شب گذشته برگزار شد و نمایندگان کشورمان با شناخت رقبا از عصر امروز به روز تشک خواهند رفت.

در وزن 42 کیلوگرم پویا ناصرپور در دور نخست به مصاف سردیجان کواچ از صربستان می‌رود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار نمایندگان اوکراین و ارمنستان روبرو می شود. در این وزن که 16 فرنگی‌کار حضور دارند کشتی‌گیران ژاپن و بلاروس در گروه ناصرپور حضور دارند.

در وزن 46 کیلوگرم که 19 فرنگی‌کار روی باسکول رفته‌اند، محمد سلطانی منفرد پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف برنده دیدار کشتی‌گیران بلاروس و آفریقای جنوبی می‌رود. در گروه نماینده ایران کشتی‌گیران آذربایجان، اوکراین، قزاقستان، ترکیه، هند و قرقیزستان حضور دارند.

در وزن 69 کیلوگرم کیوان رضایی پس استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ولادیسلاو کولپا از اوکراین می‌رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار کشتی‌گیران ایتالیا و ارمنستان مصاف می‌دهد. در این وزن 28 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 76 کیلوگرم که 24 فرنگی‌کار حضور دارند، مهدی ابراهیمی در دور نخست به مصاف یوگنی پولی وادوف از قزاقستان می‌رود و در صورت برتری با برنده دیدار نمایندگان آفریقای جنوبی و آمریکا مسابقه می‌دهد.

در وزن 85 کیلوگرم محمد بیرانوند در دور اول به مصاف تاتسویا فوجی از ژاپن می‌رود و در صورت برتری با برنده دیدار نمایندگان استونی و صربستان مبارزه می‌کند. کشتی‌گیران آذربایجان، قزاقستان و بلاروس در گروه نماینده ایران حضور دارند. در این وزن 21 کشتی‌گیر به روی باسکول رفته‌اند.

نمایندگان کشورمان در روز نخست موفق به کسب مدال نشدند.

انتهای پیام/م

29 / 5 / 1392برچسب:, :: 11:51 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نام آرمين

نام خانوادگي بادپر

نام پدر خسرو

تاريخ تولد 73/11/15

ميزان تحسيلات دانشجوي عمران

عناوين قهرماني چندين دوري قهرمان بوكس استان دو دوره نايب قهرمان استان

دارنده ي مدال نقره كشور

عضوه تيم ملي بوكس نوجوانان در سال 90

رشته هاي مورد علاقه شنا و بدن سازي

 فعاليت ورزشي 6 سال

محل اقامت شهرستان شاهيند‍ژ آ غ

مشوق ورزشي سعيد سليمانزاده

 

 

28

رقابت های قهرمانی منتخب کشوری شین مو هاپکیدو در بخش بانوان بر گزار می شود

رقابت های قهرمانی منتخب کشوری شین مو هاپکیدو در بخش بانوان بر گزار می شود

 

رقابت های قهرمانی منتخب کشوری شین مو هاپکیدو در بخش بانوان بر گزار می شود

رقابت های قهرمانی منتخب کشوری شین مو هاپکیدو در بخش بانوان در تاریخ 92/06/07 الی 92/06/08 به میزبانی استان مازندران در استایل فول صورت خواهد پ

 

رقابت های قهرمانی منتخب کشوری شین مو هاپکیدو در بخش آقایان بر گزار می شود

رقابت های قهرمانی منتخب کشوری شین مو هاپکیدو در بخش آقایان بر گزار می شود

 

رقابت های قهرمانی منتخب کشوری شین مو هاپکیدو در بخش آقایان بر گزار می شود

رقابت های قهرمانی منتخب کشوری شین مو هاپکیدو در بخش آقایان در تاریخ 92/06/14 الی 92/06/15به میزبانی استان آذربایجان غربی شهرستان ارومیه محل سالن پهلوان تختی در استایل فول و گرپلینگ  صورت خواهد پذیرفت.

 

29 / 5 / 1392برچسب:, :: 11:40 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

احكام آماده تحويل مربيگري درجه سه

احكام آماده تحويل مربيگري درجه سه

 

به  گزارش کمیته صدور احکام فدراسیون ورزشهای رزمی احکام مربیگری جهت تحویل به شرح زیر می باشد لذا مربیان می توانند جهت دریافت احکام خود به این کمیته مراجعه کنند.

1.فهيمه حسين خاني2.زهرا رستم پور3.طاهره آرزومندي4.كبري بداغ آبادي5.زهرا جعفري6.تلما احمدي آرپناهي7.مريم زنده بودي8.احيائ مرادي كرد محله9.محمد علي پور10.حسن درويشي11.مهدي نوري زاده12.سميه گت محمدي دائم13.فاطمه گل محمدي14.خديجه عابدي15.فاطمه فتح اللهي16.سارا بخش كن17.هاجر زارع18.خديجه نجفي19.دورنا ملك زاده كليبر20.فرشته زرگران21.اكبرغلامي سه سمي22.سجاد فرامرز پور23.منصور زاهديان پور24.ابوذر پرويزي25.زهرا مقومي26.فائزه حاجي رحيمي27.سيد مسلم كساييان28.حسن پور علي فومني29.بهرام تقي زاده30.سعيد مهدوي فرد31.سعيد براتي چيراني32.مهرداد صدرآرا33.الهه گماري34.پريسا الماس پيمان35.عماد غلامي مقدم36.سعيد پسند پور مداغي37.سيد ابراهيم ساريان38.فاطمه حاجي اسمعلي39.وحيد منوچهري40.سيد سعيدمير يگانه نودهي41.محمد يوسف نيا42.مهدي حسن زاده43.مجيد رضا انيسي44.محمد رسول فختوري45.روح اله رنجور ليلا كوهي46.مهديه مير شكاري47.بهاره اميدوار 48.حميدرضا كلابي49.جبرائيل قرباني50.ميلاد عبدالهي51.ليلا طالبي52.ساناز اسكندري53.عباس حسيني چزاني 54.محمد سعيدي 55.سجاد موسي زاده 56.صديقه اكبري 57.غزاله موسي 58.حمزه زارعي 59.ابراهيم صادق چلمه سنگ 60.معصومه مير نوري درگاهي61.ليلا عزيزي راستي62.ليلا عزيزي راستي 63.آيه زارع 64.سكينه جمشيدي كيا 65. ياسمن مرادي 66.طيبه ميرزائي موسي نارنجي67.آرش ترابي جفرودي68.محمدرضا زادپرور69.حسين خوشكردار70.عليرضا پورعبداللهي 71.حسن خرسندي 72.مجتبي زنديه 73.امير هاشم پور 74.فردين براتي تختگاهي 75.اكرم خزلي 76.زهرا رازقندي 77.احمدرضا اميري 78.مريم گراوند 79.محمد مصيبي 80.يونس زيني وند 81.علي اكبر خزاعي 82.سيده صديقه ميرسيار 83.سعيد خسروي 84.عباس شمسي 85.سميه لطفي ديلمي 86.ليلا كرارگراكوئي 87.اعظم سادات ابراهيم نيا 88.فتانه خان جاني 89.حميد ميرجاني 90.علي پيروي چناسر91.سيده فاطمه رضازاده 92.رقيه لطيفي كرارودي 93.سميه غلامي اصل 94.سامراء كريمي گيلده 95.ارسلان زماني فر 96.سيد محسن احمدي 97.اسرافيل زنديه 98.وحيد مسلمان 99.محمد مرادياني پور 100.محمدرضا خليليان 101.مرتضي صلاحي 102.يعقوب بشيري گودرزي 103.علي شكري 104.كيومرث محمدي 105. سميه حكيمي سيداني 106.كبرا باقري زاده 107.شاهين رحمانيان 108.حميد صدوقي 109.مرتضي سالخورده اكبرآبادي110.عليرضا خوشكردار 111.محمد عبدي كووزاني 112.اسماعيل فلاحتكار 113.عباس صادقي 114.ملك عسگر حلوائي 115.رويا مسلم فر 116.سمانه جمالي 117.حسن نعمتي 118.علي ملك زاده 119.حسين كميجاني 120.حسينعلي ابن علي 121.علي مغزرناسي122.پدرام پاك منش 123.شهرام جعفري پور 124.محمدرضا فيروزآبادي125.ميترا كمرنژاد وندرني 126.شهره عليدوست 127.مريم محمودي 128.فرهاد جليلي 129.محمد فرهمند 130.سيد علي ترحمي131.احمد قاسمي 132.احمد كاكائي فرد133.ليلا پرويزي134.امير علي خاني گله 135.پريسا توكليان 136.پريا ياري 137.ياسمن مرادي 138.سميه نبي زاده 139.عليرضا يزداني پناه 140.عنايت ياري ده رشي 141.حميد اسكندري 142.حسين رستمي 143.كيا گل آرا 144.محسن ملا محدي 145.محمد رفعتي شالكوهي 146.پرويز سلماني 147.هادي سرابي 148.مجتبي يوسفي 149.رضا نيك رزم 150.كبري نوروزي زاده . 151.فتح االه مظاهری 152.جمشید آذرمی 153.محسن سلیمانی 154.احمد رفعی هنجی 155.محمود معینی  156.امیر اقوامی 157.محمد جواد صادق 158.الهه مهد بلوزین قبانی 159.خدا رحم  نام خاصی 160.حمیدرضا محمدی 161.میثم احمدی 162.رقیه فلکی 163.امیر شیخیان 164.محمد غریبی 165.مهدی بابائیان 166.بابک بابا طاهریان 167.علی اصغر بهارپور 168.علی روشنی 169.محدی منوچهر آبادی 170.هما عباسی وطن خواه 171.سمیه خزایی 172.زهرا مرادی 173.سید وحید بصام 174.علی خدیری 175.سید سعید افتخاریان 176.محمد زارعی 177.محمد باقر بهشتی 178.یدالله میرکی 179.هاجر جهاندیده 180. حمیده حسن پور 181. آرش عزیز پورآغبلاغ 182. علی تکلو 183. پیمان حبیبی 184. زینب یوسف لنگانی  185. امین علی بابائي 186.قاسم نژاد حیدری 187. منوچهر میرزایی 188. امین علی بابائی 189. مصطفی اکبر شاهی 190.رسول حاجی پور 191.علی رضا چراقی 192. امیرحسین پور مینا 193. هادی سلیم پور 194. امید امیدی 195.کریم شفائیامان اباد 196.موسی ترابی 197.حمید رضایی 198.امیر نجفی چالشتری 199.فاضل قادری 200.رسول علی کرمی 201.نواب رستمی 202.امیر آزاد بخش کنف کورابی 203.فرشید دشتی  204.فرید دشتی  205.یاسرجمالی 206.حسین رحمانی اصل 207. سالار احمدی 208.غلام عباس جودانی 209.سعید زر آینه 210.داوود داودی 211.حسین نوروزی  212. رامین جهاندار 213.حسین شیر محمدی 214.فرزاد بابائی 215.معزالدین مظاهری تیرابی 216.سعید کبیری 217.مجتبی عبدالهی 218.رضا ذریار 219. مسلم شریف آبادی 220.صادق عبدالهی 221.محسن مرادی 222.میثم استکی 223.امیر هوشمند شکیبایی نژاد 224.محمد هادی سعید 225.سید حسن خازنی 226.صیاد قاسمی 227.علیرضا امینی 228. لیلا باقری حسن آبادی 229. الهام عتیقی 230.فاطمه خزائی 231.منیر ترکمنی جاغرق 232. الهام امیدی موقوفه ئی 233.مریم زنده بودی 234.ایمان کمال زاده 235.احمد رضایی کوچکسرایی 236.میلاد آل ناصری 237.مهدیه دوستی مهاجر 238.معصومه ساسانی 239.آرزو طاهری 240. علیرضا تئده دهقان سو 241.رحمان خفری 242. علی نجاتی 243.فرهاد روستا زاده پاشاکی 244.نوید محمودی سقلاتی 245.نگس هوشمند راد 246.هاله امینی 247.فاطمه هاشم پور کرکر 248.بهنام براتی 249.محمد هاشم زاده 250.معصومه طاهر 251.مریم جعفری دیزچه 252.پروانه سادات سید پور 253.مهدیه میر شکاری 254.امید جهان تاب ازنوسفلی 255.خلیل حقانی 256.سارا محمودی 257.سعید داوری 258.محسن صبوری 259.مجید احمدی 260.عباس خلیلی 261.فاطمه چهار روستا زاده 262.معصومه نوری محمد آبادی 263.اکرم علی اکبری 264.سمیه فرجی 265.مینا کریمی تفرشی 266.زهرا مولا پناه 267.سید محسن یزدان پناه 268.سعید چهار دولی 269.سید حمزه سید محمدی باغستان 270.شهرام سلیمی ترکمانی 271.عباس ملک یاری 272.سید محمد میر جعفری 273.رضا قنبری صادق آبادی 274.سمانه رضایی 275.محمد محسن شمس 276.سحر تابش 277.عبدالامیر لاری  زاده 278.عباس نانکلی 279.پری اکبریان آقبلاغ 280.فاطمه بندری ماسوله 281.صدیقه دلفان 282.نرجس رحمانمی 283.علی دری 284.فرهاد فروتنی 285.شهرام مرادی 286.نصرالله نجار خجسته 287.معراج رستمی 288.شهرام خالقی سهی 289.حمید آق ساقلو 290.امید افخمی 291.علی صادقی 292.مصطفی جهانگیری 293.امیر عبهری 294.بهزاد اکبری 295.علی اسماعیلیان 296.جاوید قادری 297.عماد کریمی 298.ناصرخدابنده لو 299.روح اله طاری 300.رقیه فلکی 301.یاشار عزیز پور آقبلان  302.ساسان ساسانی کیا 303.رضا نصیری 304.جمشید چهارگانه 305.عادل رسولی 306.سیدمسعود یعقوبی رستمی 307.سیدامین میر اجاق 308.معین امیر ابراهیمی 309.سید مرتضی باقی پور 310.فرشاد عاکفیان 311.احمد رمضانی 312.رضا شکرالهی فر 313.تقی اسدی 314.هومن خوشوقتی 315.مهدی قندهاری 316.بیژن جلیل وند سنجابی 317.ملیحه ترکمنی جا غرق 318.زهرا سیف 319.امیر نجفی 320. چالشتری 321.ابراهیم محمدی 322.مسعود حسن زاده 323.مطلب طوفانی 324.ماشااله بهمنی نژاد 325.محمدرضا کچوئی 326.نیما گل گل 327.رضا نصیری 328.جبرائیل حبیبی 329.محمد تقی زاده شاعرلر 330.بابک بحرینی 331. امید خانی 332. روزبه صنیعی 333. بابک حیدری 334.سید رضا علوی 335.میثم محمدی یایچی 336. فرشید مهذب 337. افشین انصاری همدانی  338.امین یوسفی 339. سعید احمدی 340. مهدی غمگین 341.نعمت اله عینی میرزایی

مربيگري درجه دو

1.پرويز پور ولي ابربكوه 2.خديجه لطفي ديلمي 3.محمد نديمي خرشتمي 4.شاهرخ اميني آسيابر 5.زينب مستاني 6.اميد كوره چي اشكجان 7.معصومه احمدي اسحق آبادي 8.عادل طهماسبي 9.عليرضا درويش پور 10.سيد مهران سلامتي 11.محمود نيك سيمائي 12.شاهين فخرنيا 13.علي آذري 14.نسيم مرادياني پور 15.علي اصغر عليزاده اخلاقي 16.رسول مقدسي نودهي 17.حسين جمشيدي 18.محمد برازنده 19.فواد ابراهيم تبريزي 20.قدرت اله كنعاني 21.فاطمه جباريان 22. محمد یکتا پرست 23.سید مجتبی مرعشی 24.ابوذر منتظری 25.ایمان کاظمی نجف آبادی 26.نسرین علی اکبری 27. فاطمه کیوانفر 28.داریوش حبیبی 29.سعید نعمت الهی 30.علیرضا کرمی 31.کامبیز ضابطیان 32.مهدی احمدوند 33.صادق پیر یاری  34.رستم رسولی 35. وحید فتوحی زنگیر 36.علیرضا حیدری 37.علیرضا مومنی 38.محمد متقی 39.جهانگیر آزاد بختی طرهان 40.سید محمد حسین اورعی کاهانی 41.هاشم علی زاده 42.اکبر فیض ابادی فراهانی

 

مربيگري درجه يك

1.علي حضرت زاد 2.اكبر اكبري 3.زهرا عاملي 4.علي جانانه 5. اكرم حقيقي فشي.  6.جمشید اصغر گیوه چی 7. سید علی محمدی 8. محمد هادی رشیدی ابرقوئی 9. اسماعیل روستائی 10.محمد باقر چهارده 11.مهدی علائی شهر بابک 12. محمد جمشیدی 13.جهانگیر سلیمانی 14.حسین صمدی 15.حسین ضیائی 16.تیمور فارسی مدان 17.نادر شیخ سیردانی 18. رادا نژاد رودسری 19.جهانمیر آزاد بختی طرهان 20.علیرضا کاظمی 21.محسن حنفی 22.داود احمدی علیائی 23.علی طاهری  داشبلاغ 24.محمد نوحی

 


اعزام مچ اندازان استان به مسابقات جهانی لهستان

اعزام مچ اندازان استان به مسابقات جهانی لهستان

حضورتیم مچ اندازی آذربایجان غربی به عنوان نماینده کشورمان درمسابقات جهانی لهستان .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی تیم مچ اندازی شهرداری ارومیه برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که در تاریخ 12/6/92 و به میزبانی لهستان حضور خواهد داشت .
مقصود اسماعیل زاده دبیر هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان در مصاحبه خود با پایگاه خبری ورزش و جوانان استان اعلام کرد : تیم مچ اندازی شهرداری ارومیه که سال 91 قهرمان کشور شد به عنوان نماینده کشورمان قرار است در این مسابقات شرکت کند .
دبیر هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان در ادامه افزود : تیم مچ اندازی شهرداری ارومیه تا به حال چندین بار قهرمان و نایب قهرمان کشور شده و15 نفر از 20 نفر ورزشکار اعزامی کشورمان به مسابقات آسیایی که سال گذشته در گرگان برگزار شد از ورزشکاران استانمان بودند که توانست عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را بدست آورند .  
اسماعل زاده اضافه کرد : امسال ما میزبان مسابقات قهرمانی کشور هستیم که از تاریخ 6 الی 8 شهریور ماه در ارومیه برگزار شد .
اسامی نفرات اعزامی به مسابقات جهانی لهستان به شرح ذیل می باشد ک
سرپرست تیم ابراهیم خلیل رضائیه
مربی تیم مقصود اسماعیل زاده
داور وحید آقا پور
و عزیز احمدی ، کریم فرجی ، امیر جعفرزاده ، علی محرمی از استان اذربایجان غربی و مهدی عبدالوند از لرستان ورزشکاران اعزامی تیم کشورمان هستند .

آشنایی با سوابق علمی و فرهنگی سرپرست وزارت ورزش و جوانان
بیش از دویست عنوان کتاب، مقاله و طرح، حاصل فعالیت علمی و فرهنگی سرپرست وزارت ورزش و جوانان است.
دکتر سید رضا صالحی امیری متولد سال 1340 در استان مازندران شهرستان بابل در تاریخ 26 مرداد 1392 با حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.
وی دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته علوم سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران، فارغ التحصیل این رشته در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران و دارای مدرک دکترای در رشته مدیریت دولتی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات است.
دکتر صالحی امیری در سمت های استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، مدیر گروه مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، معاون پژوهش های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیر گروه پژوهشی فرهنگی و اجتماعی پژوهشکده تحقیقات راهبردی به فعالیت پرداخته است.
تدوین و نظارت بر انتشار بیش از هفتاد عنوان کتاب و اثر پژوهشی و بیش از 150 عنوان مقالات علمی و پژوهشی در مجلات علمی و پژوهشی معتبر داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی در همایش ها و سمینارهای علمی حاصل فعالیت فرهنگی و علمی دکتر صالحی امیری است.
مدیر مسئول، سردبیر و عضو علمی موسسات و نشریات مختلف و دبیر سمینارهای تخصصی و همایش های علمی از دیگر فعالیت های سرپرست وزارت ورزش و جوانان است.
مبانی سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی، مهاجرت نخبگان، آسیب‌شناسی فرهنگی در ایران، الگوهای سبک زندگی ایرانیان، کنکاشی در هویت ایرانی، سرمایه اجتماعی، مدیریت و سرمایه اجتماعی برخی از عناوین کتاب های تدوین شده و یاتحت نظارت وی می باشد.
از جمله مقالات علمی و پژوهشی و طرح های تحقیقاتی دکتر صالحی امیری می توان به موارد زیر اشاره کرد: مبانی نظری و راهبردی مدیریت ارتقای امنیت اجتماعی و فرهنگی در ایران، امنیت اجتماعی و خانواده ایرانی، سیاست‌گذاری برنامه‌ریزی فرهنگی، تعیین شاخص‌های هویت ملی، اسلامی و انقلابی، بررسی ابعاد، سطوح و موانع مشارکت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در ایران، علل مهاجرت نخبگان در سه دهه پس از انقلاب اسلامی و ارائه الگوی مناسب، تغییرات بنیادین نهاد خانواده در چند دهه اخیر در ایران و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی افزایش سن ازدواج در ایران.
 
چـاپ

برای میزبانی جام ملت های آسیا
4شهر ایران به AFC معرفی شد
فدراسیون فوتبال ۴ شهر را برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، فدارسیون فوتبال ایران مستندات ایران را برای کسب میزبانی جام ملت‌ها در سال 2019 در 180 صفحه تهیه و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

بخش اول این مستندات پیام علی کفاشیان و مهدی محمدنبی است و سپس 4 شهر تهران، اصفهان، تبریز و مشهد برای میزبانی معرفی و در مورد هر شهر توضیحاتی بیان شده است.

در این توضیحات پیرامون اماکن تاریخی و دیدنی شهرهای مورد نظر، هتل‌ها، فرودگاه‌ و ورزشگاه‌های شهرهای یادشده مواردی عنوان شده است.

در قسمت دیگر این مستندات در رابطه با تاریخچه فوتبال در ایران، امکانات کشورمان و فدراسیون فوتبال آن توضیحاتی داده و در بخش پایانی به صورت کامل به سوالات کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ داده شده است.

استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز در فصل گذشته لیگ فوتبال باشگاه های آسیا میزبان دیدارهای تیم تراکتورسازی تبریز بوده و یکی از بهترین میزبانان این رقابت ها لقب گرفته بود و در فصل جاری 2013 نیز میزبان این رقابت ها خواهد بود

علیدخت در گفت‌وگو با فارس:‌
وزیر ورزش آینده نباید تنها به چند رشته خاص توجه کند/ فعلا بلاتکلیفیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت:‌ وزیر ورزش آینده نباید به چند رشته خاص توجه کند و رشد و پیشرفت رشته‌ها را در نظر بگیرد.

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش آینده نباید تنها به چند رشته خاص توجه کند/ فعلا بلاتکلیفیم

ابراهیم علیدخت ، در مورد لغو اردوی مشترک تیم‌های ملی تنیس روی میز ایران و مجارستان اظهار داشت: ما برای این اردو از مدت‌ها پیش برنامه ریزی کرده و با مجارستانی‌ها هماهنگ کرده بودیم و منتظر پاسخ نهایی آنها بودیم که چند روز پیش به ما اطلاع دادند که با تیم اصلی خود نمی‌توانند به ایران بیایند. قصد ما از برگزاری این اردو این بود که بازیکنان ما با نفرات مطرح مجارستانی تمرین کنند و نکاتی را یاد بگیرند، اما مجاری‌ها بازیکنانی را که اعلام کردند رنکینگ آنها پایین تر از بازیکنان ما بود و این اتفاق خوبی نبود. به دنبال این نیستیم که هم هزینه کنیم و هم اردوی سطح پایین برگزار شود.

وی در خصوص برنامه بعدی تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر رقابت‌های دسته اول برگزار می‌شود و پس از آن نفرات دسته برتر به میدان خواهند رفت. ما برای تیم ملی برنامه هفت ماهه‌ای را در نظر گرفته‌ایم و پیگیر برگزاری اردو در کمپ تنیس روی میز چین هم هستیم تا بازیکنان با آمادگی کامل راهی مسابقات جهانی که سال آینده در ژاپن برگزار می‌شود، شوند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز عنوان کرد: این برنامه‌ریزی نیاز به هزینه دارد و با مشکلات مالی کنونی این کار سخت است. در حال حاضر همه فدراسیون‌ها در بحث مالی بلا تکلیف هستند و منتظرند تا وزیر جدید مشخص شود و برنامه‌های خود را با جدیت پیگیری کنند.

علیدخت عنوان کرد: بدون بودجه نمی‌شود کار کرد. وزیر ورزش آینده نباید تنها به فکر چند رشته خاص باشد و باید همه رشته‌ها را ببیند. اکثر مدیران رشته‌ها را با مدال و قهرمانی ارزیابی می‌کنند که این درست نیست. باید ببینیم یک رشته چطور پیشرفت می‌کند و رشدش چگونه است.

سرمربی تیم تنیس روی میز بانک دی در پاسخ به این سوال که وضعیت این تیم برای فصل آینده چگونه است، عنوان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست و نمی‌دانیم تیم‌داری می‌کنند یا خیر

 

نسخه چاپي
مقصودی تکلیف کاپیتان تیم ملی را روشن کرد
احدی: مظاهری دیگر جایی در تیم ملی بوکس ندارد/قصد گمراه کردن رسانه‌ها را نداشتم

مربی تیم ملی بوکس گفت: مظاهری شب گذشته پیامک داد که نمی‌توانم در اردوی تیم ملی حضور داشته باشم و مدیرفنی تیم‌های ملی نیز اعلام کرد وی دیگر جایی در تیم ندارد.

خبرگزاری فارس: احدی: مظاهری دیگر جایی در تیم ملی بوکس ندارد/قصد گمراه کردن رسانه‌ها را نداشتم

، مرحله دوم اردوهای تیم ملی بوکس برای حضور در تورنمنت دستکش طلایی در حالی از روز شنبه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده که اکبر احدی مربی تیم ملی در مصاحبه‌های قبلی خود اعلام کرده بود که علی مظاهری در مرحله دوم اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده است، اما آخرین خبرها حاکی از آن است که مظاهری در اردوها حضور ندارد.

به دلیل غیبت‌های مکرر کاپیتان تیم ملی امروز (سه‌شنبه)مسئولان فدراسیون جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد تا تکلیف کاپیتان تیم ملی روشن شود.

اکبر احدی  در پاسخ به این سؤال که شما در مصاحبه قبلی خود اعلام کرده بودید که مظاهری در نخستین روز از اردوها حضور پیدا کرده است، اما گویا هنوز در اردوها شرکت نکرده است، گفت: مسئولان فدراسیون اعلام کردند که از روز شنبه بوکسورها باید در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند و از روز یک‌شنبه اردوها به صورت جدی آغاز شود. روز شنبه از چند نفر از بوکسورها سؤال کردم که آیا مظاهری در خوابگاه حضور پیدا کرده یا خیر، که آنها نیز حضور مظاهری در خوابگاه را تایید کردند. به هیچ عنوان قصد گمراه کردن اصحاب رسانه را نداشتم و ناخواسته این اتفاق رخ داد که واقعا متاسفم.

وی در ادامه افزود: شب گذشته مظاهری به من پیامک داده که برایم کاری پیش آمده و نمی‌توانم در اردوها حضور داشته باشم. بنده این موضوع را با مدیر فنی تیم‌های ملی در میان گذاشتم که او نیز اعلام کرد که دیگر مظاهری جایی در تیم ملی ندارد.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که پس جلسه‌ای که دبیر فدراسیون اعلام کرده قرار است امروز برگزار شود تا تکلیف مظاهری روشن شود چیست، گفت: از جلسه‌ای که امروز قرار است برگزار شود اطلاعی ندارم. تنها این را می‌دانم که مقصودی شب گذشته تکلیف مظاهری را روشن کرد. علی بوکسور بسیار خوبی است و بارها با او برای حضور در اردوی تیم ملی تلفنی صحبت کردم که حضورش در اردوها را به امروز و فردا موکول کرد و در پایان هم پیامک داد که نمی‌تواند در اردوها حضور داشته باشد.

احدی در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل غیبت‌های مظاهری در اردوهای تیم ملی مشکلات شخصی است یا خیر، اظهار کرد: نمی‌دانم که او مشکل شخصی دارد یا خیر، اما احساس کردم که دلش نمی‌خواهد در اردوها حضور داشته باشد. به هر حال یکی از بهترین‌های بوکس ایران است و حالا دوست داشته که برای خودش چنین تصمیمی‌ بگیرد و بنده نیز به عنوان یک مربی برای او آرزوی موفقیت دارم.

در این مرحله از اردوها، 24 مشتزن برای حضور در دور جدید تمرینات به اردوها دعوت شده‌اند. تیم ملی با ترکیب 10 بوکسور روز 12 شهریورماه برای حضور در تورنمنت دستکش طلایی راهی رومانی می‌شود.

 

 

نسخه چاپي
باید کاری کنیم همه به ایران افتخار کنند/ برزیل قهرمان جام است
کی‌روش: هیچکس باور ندارد قهرمان برزیل ۲۰۱۴ شویم/ باید به جایگاه ژاپن و کره برسیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از جام جهانی برزیل باید خیلی بهتر از این که هستیم، شویم و به جایگاهی که ژاپن و کره‌جنوبی دارند، برسیم.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: هیچکس باور ندارد قهرمان برزیل ۲۰۱۴ شویم/ باید به جایگاه ژاپن و کره برسیم

  به نقل از فیفا،  کارلوس کی‌روش نام خود را در کتاب‌های تاریخی فوتبال به عنوان اولین مربی پرتغالی که در ادوار مختلف جام جهانی به عنوان سرمربی حضور داشته، ثبت کرده است. در رقابت‌های جام جهانی 2010  او پرتغال را هدایت کرد و به مرحله یک شانزدهم رساند. اکنون نیز با تیم ایران به مرحله نهایی رقابت‌های برزیل 2014 راه یافته و تلاش می‌کند تیمش را به بالاترین سطح ورزش جهان هدایت کند.

رقابت‌هایی که سال آینده در برزیل برگزار خواهد شد، در واقع یکی از نیازهای مبرم «تیم ملی» است. عاملی است که اکنون ایرانی‌ها برای پیشرفت در فوتبال به آن احتیاج دارند. همان تیمی که در مرحله مقدماتی در گروه A بالاتر از کره‌جنوبی قرار گرفت و ازبکستان را به پلی‌آف فرستاد.

کی‌روش می‌گوید: آن موفقیت نتیجه دو سال کار است. تیم یکپارچه شد و با روحیه مثال زدنی، اطمینان و خودباوری توانست در هر بازی بهترین عملکرد ممکن را ارائه کند.

وی ادامه داد: با کمی چاشنی خوش‌شانسی که همیشه ضروری است، ما در تیم ملی به امتیازاتی که نیاز داشتیم، رسیدیم. این نمایشی خارق‌العاده از تیم بود که حتی توانستیم پله نخست جدول را از کره‌جنوبی بگیریم. به این ترتیب دیگر جای هیچ اما و اگری باقی نماند و من نیز بسیار از این عملکرد راضی هستم.

مربی پرتغالی ادامه داد: مهم‌ترین نکته در این بین‌ گروهی بود که بیش از دو سال در اختیار داشتم. همه اعضا گروه متحد شدند، از رئیس فدراسیون گرفته تا بازیکنان، حتی نفرات ذخیره یکدل بودند. این موضوع عامل اصلی موفقیت بود که هیچوقت ما را به خاطر چیزهای کوچک نگران نکرد. البته در کنار انتقادات، اشتباهات را پذیرفتیم چون همه می‌خواستیم تلاش کنیم کار بهبود یابد. بازیکنان عالی بودند و از نظری تکنیکی و روحی خوب کار کردند.

او همچنین عنوان کرد: به طور کلی کار راحت نبود چون مجبور بودیم تصمیم‌هایی بگیریم که زیاد مورد توجه عامه نبودند اما پیامی واضح و روشن داشتند. این که هیچ چیز به اندازه علایق تیمی اهمیت ندارد. از این جهت مجبور شدیم بازیکنانی شجاع و با برداشتی صحیح را به تیم بیاوریم. بازیکنانی را می‌خواستم در خدمت تیم باشند نه اینکه تیم در خدمت‌شان باشد. به این ترتیب تیمی تشکیل دادیم که اعتمادبنفس بالایی داشت و در این بین میلیون‌ها ایرانی را شاد کردیم.

*به حضوری خوب می‌اندیشیم

کی‌روش در مورد اهداف حضور ایران در جام جهانی نظریات جالبی دارد. او می‌گوید: از دیدگاهی منطقی اگر به جام جهانی بنگریم و این سئوال که آیا واقعا ایران می‌تواند قهرمان جهان شود را مطرح کنیم، مشخص است که هیچکس به این موضوع ایمان و اعتقاد ندارد. ما خیلی از چنین هدفی دور هستیم. چرا که فوتبال ایران از قدرت‌های واقعی فوتبال مثل برزیل، اسپانیا، آرژانتین،‌آلمان، انگلیس یا ایتالیا فاصله‌ دارد. باید پذیرفت حتما باید تلاش کنیم در جام جهانی به بهترین جایگاه برسیم و کاری کنیم که همه هواداران به تیم ملی در جام جهانی افتخار کنند. اما چگونه می‌توان چنین کاری را انجام داد؟ به نظرم با یک دوره‌ آماده‌سازی کاملا وسیع و پربرنامه که تیم را قادر سازد با تیم‌های بزرگ به رقابت وادار کند.

 

او ادامه می ‌دهد: برای رسیدن به وضعیتی بهتر و با کیفیت‌تر پس از جام جهانی‌ باید در جام جهانی عملکردی موفقیت‌آمیز داشت. مطمئنا جام جهانی می‌تواند کمک کند ورزشگاه‌ها و زمین‌های فوتبال در ایران کیفیتی بهتر پیداکنند، لیگ بهتر شود‌، مربیان مطلوبتری فعالیت کرده و فوتبال کلا جذابیت بیشتری پیدا کند. آنچه ما از جام جهانی برزیل می‌‌خواهیم این است پس از بازی‌ها، خیلی بهتر از جایگاه کنونی باشیم.خلاصه بگویم هدف ما جهشی خارق‌العاده به سمت جلو است. می‌خواهیم به جایگاهی که ژاپن و کره‌جنوبی برسیم. همان جایگاهی که سه تیم برتر قاره آسیا هستند.

*برزیل قهرمان جام است

مربی پرتغالی ایران در ورزشگاه تازه تاسیس ماراکانا برزیل حضور یافته و در این ورزشگاه بازی‌های جام کنفدراسیون‌ها را از نزدیک دیده است.

وی در این مورد می‌گوید: به برزیل رفتم که نبض فوتبال جام جهانی را بگیرم. شرایط جانبی خیلی جدی و دخیل است. همه چیز واقعا در رده درجه یک است و جای برای صرف حضور و تیم‌های آماتور وجود ندارد. من همچنین با نحوه تمرینات،‌‌ آموزش و تصمیمات جدید در آنجا آشنا شدم. به این ترتیب موقعی که ما در آنجا باشیم، باید هتلی خوب داشته باشیم و در کمپی مطلوب تمرین کنیم. هدف سفر من در نظر گرفتن این موضوعات بود.

او  در مورد کیفیت و پیش‌بینی قهرمان احتمالی جام جهانی نیز عنوان کرد: مطابق آنچه دیدم می‌توان حس کرد و پیش‌بینی کرد کیفیت و سطح جام جهانی چگونه خواهد بود. خود همین ماراکانا به خوبی نشان داد چه عظمتی دارد. از نظر اخلاقی برزیل فاتح جام جهانی است و اسپانیا نیز در فرم مطلوب برای این منظور قرار ندارد.

 

 

نسخه چاپي
وقتی می‌دانم مادام‌العمر محروم می‌شوم، چرا دوباره دوپینگ کنم؟
شریفی: با فدراسیون جهانی فامیل نیستم که دوپینگم را اعلام نکند/از تیم ملی چه می‌خواهند؟

قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری آسیا گفت: مسئولان فدراسیون جهانی جزو اقوام من نیستد که در مورد اعلام نشدن دوپینگم برایم پارتی بازی کنند.

خبرگزاری فارس: شریفی: با فدراسیون جهانی فامیل نیستم که دوپینگم را اعلام نکند/از تیم ملی چه می‌خواهند؟

رشید شریفی اعلام از دست دادن رقابت‌های قهرمانی جهان به خاطر مصدومیتش در این خصوص توضیح داد: آسیب‌دیدگی که داشتم در اردوی جلفا شدید شد و زانویم زیر وزنه صدای عجیبی داد که در نهایت مشخص شد عضله چهارسر رانم پاره شده است.

وی ادامه داد: البته روند درمانی‌ام با تزریقات ادامه داشت و هر دفعه تا اندازه‌‌ای هم بهتر می‌شد اما در مجموع درمان قطعی به شمار نمی‌رفت. در حال حاضر هم باید حدود دو سه ماه تحت درمان باشم تا بتوانم به روی تخته بازگردم.

شریفی یادآور شد: مسابقات هفته‌های اول لیگ را از دست دادم اما سعی می‌کنم با حساس‌تر شدن رقابت‌ها، خودم را به وضعیت ایده‌آل رسانده تا بتوانم ملی حفاری را کمک کنم.

*چون مصدوم هستم به اردو نمی‌روم

وی در مورد شایعه دوپینگش گفت: نمی‌دانم دشمنانم به دنبال چه هستند و با چه هدفی این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. اگر به اردو نمی‌روم برای این است که مصدوم هستم، در غیر این صورت مسئولان فدراسیون جهانی مگر اقوام من هستند که در این مورد برایم پارتی بازی کنند؟

*لیست 3 نفره‌شان با مصدومیت من 4 نفره شد!

قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: این افرادی که این چنین می‌نویسند دشمنان تیم ملی هستند و کسانی هستند که با موفقیت تیم ملی وزنه‌برداری مشکل دارند و چشم ندارند آن را ببینند. آنها وقتی فهمیدند ما مصدوم هستیم چنین شایعاتی را باب کردند. جالب اینکه قبلا فقط 3 نفر در فهرستشان بود اما از جمعه تا حالا که من هم مصدوم شده‌ام اسم من به لیست دوپینگی‌های این آقایان اضافه شده است.

*جواب دوپینگ دو هفته بعد می‌آید نه 2 ماه

وی افزود: اگر قرار بود دوپینگ من مثبت اعلام شود مانند سال 2009 باید دو هفته بعد از مسابقه جوابش می‌آمد نه دو ماه بعد. بنابراین نمی‌دانم چه هدفی را از این صحبت‌ها دنبال می‌کنند. حتما هم کاری کرده‌اند که تا این اندازه محکم صحبت می‌کنند.

شریفی تصریح کرد: من که می‌دانم اگر برای دوم دوپینگ کنم، مادام‌العمر محروم می‌شوم، چرا باید چنین کاری را انجام دهم و اصولا اگر دوپینگی هستم چرا نامم در سایت فدراسیون جهانی نیست؟

وی تأکید کرد: وقتی این چنین می‌نویسند دیگر نمی‌دانم دیگر چه پاسخی باید بدهم

 

28 / 5 / 1392برچسب:, :: 1:8 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

 

28

قهرمانان کامبت ایران به مصاف هم می روند

قهرمانان کامبت ایران به مصاف هم می روند

رقابت های قهرمانی کشور کامبت ایران92/06/07الی 92/06/08 بر گذار می شود

این دوره به میزبانی استان یزد در دو استایل لوکیک و بادی ویژه آقایان صورت خواهد پذیرفت .

 

 

28 / 5 / 1392برچسب:, :: 1:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده


حمله سیامند به رکورد قبلی خود

رحمان گفت: رکورد مسابقات جهانی امارات در دستان من است و آماده حمله به وزنه 301 کیلوگرمی در مسابقات جهانی امارات و ثبت رکوردم در کتاب گینس هستم.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، قهرمان وزنه برداری فوق سنگین معلولین و جانبازان جهان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در ارومیه گفت: تمرینات منسجم و با برنامه ای برای مسابقات امارات در نظر دارم و رکورد این مسابقات در دستان خودم است و آماده حمله به وزنه 301 کیلوگرم هستم.
سیامند رحمان افزود: متأسفانه در پارالمپیک لندن بر اثر ناداوری، رکورد 301 کیلوگرم من به ثبت نرسید که این بار در نظر دارم این رکورد را به ثبت برسانم ، البته با سه چراغ سفید.
وی ادامه داد: به منظور آمادگی بیشتر برای رقابت های جهانی، استراحت کاملی بعد از مسابقات لندن نمودم و طبق برنامه های مربیان فدراسیون وزنه برداری، تمرینات خود را از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهم کرد.
وی با اشاره به اینکه تمرینات مقدماتی را در ارومیه و تمرینات اصلی را دو ماه بعد و در تهران آغاز خواهم کرد، افزود: تأمین مربی و زمینه های تمرین نوین علمی، مطابق با استانداردهای جهانی پیش نیاز و لازمه توسعه ورزش قهرمانی در حوزه جانبازان و معلولین است.
رحمان همچنین به استعدادهای وزنه برداری استان بخصوص در بخش معلولین و جانبازان اشاره کرد و اظهار داشت: علاقه مندان در این رشته بسیار زیاد است و انتظار میرود مسئولین با تأمین امکانات و بخصوص جلب و جذب مربیان کارکشته باعث توسعه این حوزه شوند.
وی ابراز امیدواری کرد: ورزشکاران مستعد آذربایجان غربی همواره پرچم جمهوری اسلامی ایران را در سطح دنیا به اهتزاز درآورده اند و باید این روند با محوریت آذربایجان غربی ادامه پیدا کند.
وی ایجاد انگیزه مناسب برای ورزشکاران علاقه مند در حوزه ورزش جانبازان و معلولین را ضروری دانست و خاطرنشان شد: این علاقه باعث توجه مسئولین کشوری و جلب امکانات و زیرساخت های ورزشی از راه های مختلف و تزریق به ورزش استان میشود.
 وی با اذعان به اینکه توسعه همه جانبه تمامی ورزش ها وظیفه هیئت های ورزشی و مسئولین است افزود: تمرکز در ورزش قهرمانی باید به سمت ورزش های مدال آور برای کشور از جمله والیبال نشسته، دومیدانی، بسکتبال با ویلچر و وزنه برداری متمرکز شود.
وی ابراز امیدواری کرد: نفرات دوم و سوم تیم های کشور نیز به منظور ارتقای رنکینگ جهانی خود، بدون آسیب دیدگی در مسابقات حضور یابند، چرا که وزنه برداری ورزشی غیر قابل پیش بینی است که با یک آسیب دیدگی ورزشکار از گردونه حذف خواهد شد و وجود نفرات بعدی کمک به ارتقای سطح تیم خواهد بود.
وی سطح ورزش استان و بخصوص وزنه برداری را بسیار بالاتر از حد فعلی دانست و گفت: با توجه مسئولین و علاقه و تمرین ورزشکاران شاهد درخشش ایران اسلامی و بخصوص ورزشکاران در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و ورزشی در سطح دنیا خواهیم بود.
گفتنی است این گفتگو در حاشیه اهداء هدایای ارسالی دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان که توسط علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به سیامند رحمان و ناصر حسن پور ، قهرمان فوق سنگین جهان و نائب قهرمان تیم والیبال نشسته پاراالمپیک اعطا شد.

نسخه چاپي
برای بازدید از محل برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی
پولادگر به عنوان نماینده فنی فدراسیون جهانی راهی اندونزی شد

رئیس فدراسیون تکواندوی ایران به عنوان نماینده کمیته فنی فدراسیون جهانی روز گذشته (یکشنبه) برای بازدید از محل برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی راهی اندونزی شد.

خبرگزاری فارس: پولادگر به عنوان نماینده فنی فدراسیون جهانی راهی اندونزی شد

، مسابقات کشورهای اسلامی در حالی از 4 تا 9 مهرماه به میزبانی سوماترای اندونزی برگزار خواهد شد که مسؤلان فدراسیون جهانی تکواندو سیدمحمدرضا پولاگر را به عنوان نماینده کمیته فنی این دوره از رقابت‌ها انتخاب کرده‌اند.

به همین دلیل روز گذشته ‌(یک‌شنبه) رئیس فدراسیون تکواندو برای بازدید از محل برگزاری مسابقات، امکانات، شرایط آمادگی کشور میزبان راهی اندونزی شده است.

پولادگر پس از بازدید از محل برگزاری مسابقات پنج‌‌شنبه به تهران بازمی‌گردد.

تیم ملی ایران با ترکیب 6 تکواندوکار با هدایت سید نعمت خلیفه در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

نسخه چاپي
نداشتن اسپانسر برای تیم ملی جای شرمندگی دارد!/ به لباس تیم ملی کاری ندارم
کی‌روش: حل مشکلات تیم ملی در دست رئیس جمهور است/ با سازمان لیگ به توافق کامل رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: ‌در برهه فعلی حل مشکلات در دست رئیس‌جمهور است.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: حل مشکلات تیم ملی در دست رئیس جمهور است/ با سازمان لیگ به توافق کامل رسیدیم

کارلوس کی‌روش در مورد شرایط تیم ملی و برنامه‌های خود در راستای آماده‌سازی بازیکنان صحبت‌های زیر را انجام داد:

فارس: بازی‌های فیفادی را از دست می‌دهیم، شما به عنوان سرمربی تیم ملی در این ارتباط چه نظری دارید؟

چیزی که مهم است اردویی که از دست داده‌ایم، مهم این است که در سپتامبر(شهریور) برنامه‌ریزی داریم که برای تیم ملی کار کنیم و مسابقه دوستانه برگزار خواهیم کرد.

فارس: برنامه‌های تیم ملی در ادامه چه خواهد بود؟

از لحاظ برنامه‌ریزی تمام برنامه‌ها در اردوی آینده داده شده است. اکنون روی راه‌حل‌هایی کار می‌کنیم که تیم ملی به بهترین شکل فعالیت‌هایش را انجام دهد.

فارس: چقدر به آینده امیدوار هستید؟

برای تیم ملی در زمان باقیمانده تا جام جهانی باید سخت تلاش کنیم تا هرچه بهتر بازی‌ها را ادامه دهیم تا شرایط برای حضور پرقدرت را در جام جهانی فراهم کنیم.

 

 

فارس: آیا قرار است بازیکن جدید و دورگه تازه‌ای به تیم ملی اضافه شود؟

فعلا نمی‌خواهیم بازیکن جدیدی از ایرانیان شاغل از خارج از کشور دعوت کنیم. نفرات گذشته مثل دژاگه، شجاعی، دانیال و قوچان‌نژاد همان‌هایی که در اردوهای قبلی حضور داشتند دعوت می‌شوند آنهایی که مصدوم هستند در حال ریکاوری هستند و به زودی به تیم برمی‌گردند و با همان تیم قبلی به کارمان ادامه می‌دهیم.

فارس: برنامه‌های تیم ملی و تداخل با لیگ برتر به کجا انجامید در این بین اختلافاتی وجود داشت، آیا توافقی بین تیم ملی و سازمان لیگ به وجود آمد؟

در حال حاضر تمام شرایط فراهم شده است و هیچ مشکلی با سازمان لیگ نداریم.

فارس: کفاشیان اعلام کرده که هنوز اسپانسر برای تیم ملی نگرفته‌اند، در این ارتباط چه نظری دارید؟

اینها به من مربوط نمی‌شود و حوزه کاری من نیست. این موضوع قابل شرمندگی است، امیدوارم مشکلات زود حل شود.

فارس: در اردوی پرتغال آیا بازی دوستانه‌ای قطعی شده است؟

در حال حاضر هیچ برنامه‌ریزی روی آن انجام نشده اما یک سری بازی‌های برای آماده سازی تیم ملی می‌توانیم انجام دهیم.

فارس: کیفیت لباس تیم ملی مورد بحث است، تیم ملی با چه لباس و امکاناتی آماده حضور در جام جهانی خواهد شد؟

در برهه فعلی حل این مشکلات در دست رئیس جمهور است.

فارس: آیا حرفی دارید بزنید؟

به لباس تیم ملی کاری ندارم، تلاش می‌کنیم بازیکنان را آماده کنیم و با کار با آنها بازیکنان آماده را راهی جام جهانی کنیم.

پس از مصدومیت سیاحی؛
روحانی به اردوی بانوان کشورهای اسلامی دعوت شد
کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان پس از مصدومیت سهیلا سیاحی،‌ فاطمه روحانی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو بانوان اعزامی به رقابتهای کشورهای اسلامی از یکشنبه 20 مرداد ماه زیر نظر مینو مداح به عنوان سرمربی و آزاده یاسایی مربی تیم آغاز شده است.

پس از آسیب دیدگی سهیلا سیاحی در زمان برگزاری تمرینات،‌ کادر فنی تیم ملی از فاطمه روحانی تکواندوکار استان تهران برای حضور در اردوی آماده سازی نفرات اعزامی به این دوره از رقابتها دعوت کرد.

براین اساس تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان با ترکیب (سمانه شش پری از البرز، سوسن حاجی پور از مازندران، پریسا فرشیدی و فاطمه روحانی از تهران، شکرانه ایزدی ازقزوین و اکرم خدابنده از البرز) تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کند.

روحانی کسب مدال طلای مسابقات بین المللی منچستر انگلیس در سال 2011 و مدال برنز رقابتهای قهرمانی آسیا 2012 ویتنام را در کارنامه ورزشی خود دارد.

گفتنی است: بازی های کشورهای اسلامی از تاریخ 22 شهریورماه الی نهم مهرماه سال جاری به میزبانی کشور اندونزی و در شهر پالم بانگ برگزار می شود.

بازی‌های آسیایی نوجوانان - نانجینگ
جودوکار دختر ایران با یک برد و باخت آغاز کرد

مسابقات نمایندگان جودوی کشورمان در حالی در سومین روز از بازی‌های آسیایی نوجوانان در حال برگزاری است که جودوکار دختر ایران با یک برد و یک شکست کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: جودوکار دختر ایران با یک برد و باخت آغاز کرد

  و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مبینا عزیزی جودوکار وزن -52 کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست خود حریف یمنی را شکست داد اما در ادامه به حریف قدرتمندی از کشور قزاقستان باخت.

در صورت صعود نماینده قزاقستان به فینال وزن منهای 52 کیلو، مبینا عزیزی می‌تواند در گروه بازنده ها شانس خود را برای کسب مدال برنز بیازماید.

در ادامه رقابت‌های امروز مهدی فتحی‌پور دیگر نماینده کشورمان در بخش مردان در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد.

نسخه چاپي
در مسابقات هنرهای رزمی وارد تاتامی نمی‌شوم
مهدی‌زاده: مدالم را برای کمک به ایتام ۷۰ میلیون فروختم و دوباره آن را هدیه گرفتم

دارنده نشان طلای مسابقات کاراته قهرمانی جهان گفت: روز عید فطر در مراسم گلریزان برای ایتام مدال طلایم را مبلغ هفتاد میلیون فروختم و شخص خریدار دوباره آن را به من هدیه کرد.

خبرگزاری فارس: مهدی‌زاده: مدالم را برای کمک به ایتام ۷۰ میلیون فروختم و دوباره آن را هدیه گرفتم

ب، امیر مهدی زاده کاراته کای با اخلاق تیم ملی کشورمان که در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در پاریس فرانسه با پیروزی مقتدرانه برابر تمامی حریفان خود بر سکوی نخست وزن منهای 60 کیلوگرم ایستاد، به تازگی در مراسم گلریزان برای ایتام مدال طلای خود را به فروش گذاشت تا با این کار به فرزندان بی سرپرست کمک کند.

امیر مهدی‌زاده  اظهار داشت: روز عید فطر یکی از شبکه‌های تلویزیونی استان قم در حال پخش مراسم گلریزان برای ایتام در این استان بود و دیدم که هر کسی به اندازه توانش در این مراسم به ایتام کمک می‌کرد. من هم چون از لحاظ مالی نمی‌توانستم در این مراسم کاری انجام بدهم تصمیم گرفتم مدالی که در مسابقات جهانی پاریس کسب کرده بودم را بفروشم و پول آن را به بچه‌هایی که بی‌سرپرست  کمک کنم.

وی افزود: در آن مراسم همه خیّران استان قم حضور داشتند و پس از اینکه اعلام کردم می‌خواهم مدالم را برای کمک به ایتام بفروشم، فردی با نام صابونچیان مدال من را مبلغ 70 میلیون تومان خرید و من هم پولش را به ایتام اهدا کردم. البته پس از آن صابونچینان مدالم را به خودم دوباره اهدا کرد.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی پاریس در ادامه گفت: روزی که در مسابقات قهرمانی جهان مدال طلا کسب کردم خیلی خوشحال شدم، اما با کاری که کردم حالا خوشحال تر از آن روز هستم. چرا که بعد از 13 سال تلاش در کاراته توانستم مدالی که در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده بودم را برای کمک به ایتام بفروشم و کاری برای هموطنانم انجام بدهم.

وی در پاسخ به این‌ سؤال که آیا برای مسابقات هنرهای رزمی در ترکیب تیم ملی حضور خواهی داشت یا خیر، گفت: برای حضور در المپیک هنرهای رزمی به اردوی تیم ملی دعوت شدم، اما نمی‌خواهم ریسک کنم و در این رقابت‌ها شرکت کنم چرا که این مسابقات سمبلیک برگزار می‌شود و چندان مهم نیست. اگر قرار بود در مسابقه‌ای شرکت کنم قطعا در مسابقات کشورهای اسلامی حضور پیدا می‌‌کردم. به هر حال با شرایطی که دارم با امید به خدا از آبان‌ماه تمریناتم را به صورت جدی آغاز می‌کنم تا در بازی‌های آسیایی اینچون و قهرمانی جهان دوباره وارد تاتامی شوم.

انتهای پیام/م

نسخه چاپي
قهرمان سابق دوی 100 متر از میزبانی استانبول در المپیک 2020 حمایت کرد

ورزشکار قهرمان دوی 100 متر المپیک 1996 از میزبانی استانبول در المپیک 2020 حمایت کرد.

خبرگزاری فارس: قهرمان سابق دوی 100 متر از میزبانی استانبول در المپیک 2020 حمایت کرد

، دولووان بیلی کانادایی که مدال طلای دوی 100 متر المپیک 1996 را در کارنامه دارد، به عنوان نماینده IOC از تاسیسات استانبول دیدن کرد.

وی در این خصوص گفت: پس از تماشای امکانات ورزشی شیفته امکانات این شهر شدم. این نشان می‌دهد این کشور در زمینه ساخت و ساز قدم‌های محکم برداشته است. ترکیبی از سنت در کنار فرهنگ و معماری برای ساخت اماکن ورزشی بهره گرفته‌اند.

این قهرمان المپیک ادامه داد: پس از بازگشت و ارائه گزارش بیشترین نمره میزبانی را به عنوان یک نماینده به IOC اعلام می‌کنم.

نسخه چاپي
کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان - بلغارستان
یاراحمدی مدال برنز را از آن خود کرد

نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان با پیروزی مقابل حریف ژاپنی مدال برنز را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: یاراحمدی مدال برنز را از آن خود کرد

، در ادامه روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان، نماینده وزن 66 کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریف ژاپنی در دیدار رده‌بندی به مدال برنز دست یافت.

در وزن 66 کیلوگرم پیمان یاراحمدی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر گوتسیس از یونان را شکست داد و در دور دوم هم با نتیجه 5 بر صفر مقابل پشناتلوف از روسیه به برتری دست یافت و به یک‌چهارم نهایی رسید.

وی در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر 2 جیسون تسیرتیس از آمریکا را شکست داد و جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرد، اما در این مرحله در حالی‌که با نتیجه 3 بر 2 از داویت بوزیاشویلی از گرجستان پیش بود در همان ثانیه‌های ابتدایی تایم دوم با ضربه فنی مغلوب شد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

وی در دیدار رده‌بندی با نتیجه 8 بر 5 از سد تاکوجیما از ژاپن گذشت و مدال برنز را از آن خود کرد. در این وزن 29 کشتی‌گیر حضور دارند که کشتی‌گیران ترکیه و گرجستان فینال را برگزار می‌کنند.

پیش از این یونس سرمستی مدال طلای 55 کیلو و مصطفی قیاسی مدال برنز 74 کیلو را برای ایران به ارمغان آورده بودند.

 

نسخه چاپي
کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان - بلغارستان
سرمستی مدال طلای جهان را بر گردن آویخت

نماینده وزن 55 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان با پیروزی مقابل حریف روس مدال طلا را بر گردن آویخت.

خبرگزاری فارس: سرمستی مدال طلای جهان را بر گردن آویخت

، در ادامه روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان، نماینده وزن 55 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال مقابل حریف روس مدال طلا را بر گردن آویخت.

در وزن 55 کیلوگرم که 26 کشتی‌گیر حضور دارند، یونس سرمستی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر توماس اوگونوفسکی از لهستان را شکست داد و راهی یک ‌چهارم نهایی شد. وی در دور سوم نیز با نتیجه 13 بر 5 روسلان سورخائف از آذربایجان را مغلوب کرد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

سرمستی در این مرحله نیز در کمتر از یک دقیقه با نتیجه 7 بر صفر از سد آرتاک هووانیسیان ارمنستان گذشت و  فینالیست شد. وی در دیدار فینال با نتیجه 15 بر 9 از سد اسماعیل موسی‌کائف از روسیه گذشت و مدال طلا را بر گردن آویخت. این نخستین مدال طلای آزادکاران ایران در مسابقات جوانان جهان بود.

روز گذشته مصطفی قیاسی مدال برنز ۷۴ کیلو را برای ایران به ارمغان آورده بود.

انتهای پیام/خ

 

26 / 5 / 1392برچسب:, :: 8:26 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

جودری از غربالی برای برترین ها خبر داد

جودری از غربالی برای برترین ها خبر داد

محمد بهرام جودری رییس کمیته مسابقات فدراسیون ورزشهای رزمی از برگزاری یکدوره  مسابقات قهرمان قهرمانان خبر داد.

وی تصریح کرد این دوره از رقابتها در استتایل های لوکیک و فول کنتاکت صورت می پذیرد و در خصوص شرکت کنندکان این دوره از مسابقات تاکید کرد تنها قهرمانان سالهای 88 الی 90 که در مسابقات قهرمانی کشور مدال آور بوده اند می توانند در این دوره از رقابتها حضور یابند.

جودری در خصوص سطح فنی مسابقات با اشاره به حضور قهرمانان نامی کشور در این دوره خاطر نشان شد با توجه به سنوات رویداد بسیار مهمی را پیش رو خواهیم داشت و از سطح فنی خوبی برخوردارخواهد بود.این دره ازماسبقات مهرماه صورت می پذیرد.

دبیر کمیته داوران فدراسیون همچنین در خصوص ارتقا سطح داوری در کشور افزود :

برای رسیدن به ایده ال ها در نظرداریم یکدوره استاژ  داوری رفری در کلاس بین المللی برگزار کنیم در این دوره داوران مسابقات کشوری می توانند حضوریابند و از این پس در تمام رویدادهای فدرال تنها کسانی که این دوره را گذرانده باشند می توانند جواز قضاوت دریافت کنند .دوره فوق را تا شهریور ماه برگزار خواهیم کرد

 

مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی بانوان برگزارمی شود

 

 فدراسیون ورزشهای رزمی در نظر دارد یک دوره مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در بخش بانوان برگزار نماید و از هر استان فقط 3 فایتربرتر استان در پنج وزن 50- / 55- / 60- / 65- / 65+می توانند در این دور شرکت کنند.

این دوره انتخابی تیم ملی  در استایل لایت کنتاکت مورخ 31/05/92 لغایت 01/06/92 در استان تهران  باشگاه شهید بهشتی  برگزار می شود.

 

کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان – بلغارستان
ایران بر سکوی سوم دنیا
تیم کشتی فرنگی جوانان ایران پس از سه سال بار دیگر در بین سه تیم برتر رقابتهای جهانی قرار گرفت.
 
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب مدال طلای فرشاد عیسوند در وزن 50 کیلوگرم، مدال نقره یوسف قادریان در وزن 84 کیلوگرم و مدال برنز رامین طاهری در وزن 66 کیلوگرم بر سکوی سوم رقابتهای جهانی بلغارستان قرار گرفت.

این در حالی بود که سید مصطفی صالحی زاده در وزن 96 کیلوگرم و مصطفی بهزادی مقدم در وزن 55 کیلوگرم مقابل رقبای رژیم اشغالگر قدس حاضر نشدند، با جوانمردی از مدال گذشتند و تیم ایران نیز بروی سکوی دوم دنیا قرار نگرفت.

ایران در دو سال گذشته نتوانسته بود در بین سه تیم برتر دنیا قرار گیرد و به تیم ترتیب کشتی فرنگی جوانان ایران پس از سال 1389 در بوداپست مجارستان این بار در صوفیه بلغارستان در جایگاه سوم دنیا قرار گرفت.

البته تیم ایران در بوداپست با کسب سه مدال برنز به مقام سوم رسید و کسب سه مدال طلا، نقره و برنز در صوفیه بهترین نتیجه از نظر مدالی پس از رقابتهای جهانی ترکیه در سال 1388 است که فرنگی کاران جوان کشورمان صاحب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شده بودند.
 
 
 

 

در حکمی از سوی رییس‌جمهور
دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در حکمی دکتر سیدرضا صالحی امیری را به عنوان سرپرست «وزارت ورزش و جوانان» منصوب کرد.



حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در حکمی دکتر سیدرضا صالحی امیری را به عنوان سرپرست «وزارت ورزش و جوانان» منصوب کرد.
-


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،متن حکم رییس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سیدرضا صالحی امیری

براساس اصل 135 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم، شما را به سرپرستی «وزارت ورزش و جوانان» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی و همکاری همه همکاران آن وزارت، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

سابقه مدیریتی و اجرایی دکتر صالحی امیری

وی به عنوان مدیر گروه مقطع کارشناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی، معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک و استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات بوده است.

او هم‌اکنون معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک (مجمع تشخیص مصلحت نظام) و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (واحد علوم تحقیقات) است.

همچنین صالحی امیری با سابقه اجرایی، مدیر گروه مقطع کارشناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی، معاون پژوهشهای فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک و استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات بوده است.

وی در ضمن کتاب‌هایی را با عنوان مدیریت منازعات قومی در ایران، مبانی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی ، مفاهیم و نظریه‌های فرهنگی ، سرمایه اجتماعی، انسجام ملی و تنوع فرهنگی ، فرهنگ و مدیریت سازمان‌های فرهنگی و تالیف ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی نگاشته است.

صالحی امیری در سال ۱۳۴۰ در شهرستان بابل به دنیا آمده و دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه علوم و تحقیقات و استادیار دانشگاه است. رساله دکترای او با عنوان "مدیریت تنوع قومی در ایران و جهان" است.
 
 
 

دارنده اولین مدال تاریخ جودوی ایران در رده نوجوانان در گفت‌وگو با فارس:
حالا دیگر مدال المپیک را می‌خواهم/ خوشحالم که در تاریخ جودوی ایران ماندگار شدم

دارنده اولین مدال تاریخ جودوی ایران در رده نوجوانان جهان گفت: خوشحالم از اینکه اولین مدال تاریخ جودوی ایران در رده نوجوانان را کسب کرده‌ام و حالا دیگر مدال المپیک را می‌خواهم.

خبرگزاری فارس: حالا دیگر مدال المپیک را می‌خواهم/ خوشحالم که در تاریخ جودوی ایران ماندگار شدم

، رقابت‌های جودوی قهرمانی نوجوانان جهان پنجشنبه (17 مردادماه) با حضور 536 جودوکار از 80 کشور دنیا به میزبانی آمریکا در شهر میامی آغاز شد و در این دوره از رقابت‌ها تیم جودوی نوجوانان ایران با ترکیب پنج نماینده حضور پیدا کرد که سرانجام طلسم ناکامی جودوکاران ایران با تک مدال برنز رامین صفویه که برای اولین بار در جودوی ایران به دست آمد، شکسته شد.

رامین صفویه که اکنون همراه با تیم ملی در محل برگزاری مسابقات به سر می‌برد، خبرنگار ورزشی ، اظهار داشت: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و همه حریفان برای کسب بهترین نتایج راهی آمریکا شده بودند. با مبارزاتی که با حریفانم داشتم مشخص بود که تمرینات زیادی را سپری کرده‌اند و با قدرت بدنی بالایی در میامی حضور پیدا کرده بودند. همه حریفان از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی بهترین شرایط را داشتند.

وی افزود: بازی اول نماینده مصر را با امتیاز ضربه فنی شکست دادم، دور دوم نماینده ازبکستان که حریف بسیار قدرتمندی بود را با امتیاز وازاری شکست دادم. دور سوم نماینده فرانسه که جودوکار بسیار با تکنیکی بود را با امتیاز وازاری از پیش رو برداشتم.

وی افزود: در بازی چهارم (ما قبل فینال) یک اخطار از حریفم جلو بودم که یک لحظه مقابل او غافلگیر شدم و با شکست مقابل جودوکار روسی به گروه بازنده‌ها رفتم.

دارنده نشان برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان گفت: در گروه بازنده‌ها نماینده بلاروس که مبارزات خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشت را توانستم در دقیقه آخر ضربه فنی کنم و مدال برنز را برای اولین بار در تاریخ جودوی ایران کسب کنم.

صفویه در ادامه اظهار کرد: برای رسیدن به هدفم یک سال در اردوها بودم و تمرینات بسیار زیادی را زیر نظر موحد دانش در قزوین و کادر فنی تیم ملی پیگیری کردم. جا دارد از همین جا از همه مربیان تیم ملی و افرادی که برای رسیدن به این مهم به من کمک کردند تشکر کنم.

وی در مورد برنامه‌های خود برای رسیدن به مدال المپیک گفت: تمام تلاش خودم را در این دوره از رقابت‌ها کردم تا اینکه مدال برنز را به دست آوردم، اما این پایان کار نیست چرا که من تازه راهم را شروع کردم و حالا دیگر به دنبال کسب مدال المپیک هستم.

وی در پایان اظهار کرد: تمام نفرات اول و دوم که در این رقابت‌ها مدال کسب کردند قطعا در المپیک حضور خواهند داشت و من نیز با کسب مدال برنز می‌خواهم در المپیک حضور داشته باشم. خوشحالم از اینکه نامم برای اولین بار در تاریخ جودوی ایران ثبت شد و اولین نفری هستم که در چهارمین دوره مسابقات جهانی توانستم برای کشورم مدال کسب کنم.

در واکنش به اظهارات سرپرست فدراسیون کشتی
جهاندیده: مبلغی که خطیب مدعی شده را دریافت نکردم/آب و غذا هم ندهند مشکلی نداریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: زمان اعزام تیم تنها 2 هزار دلار به من داده شد نه 34 هزار دلار و چنین پولی را که عنوان می‌کنند دریافت نکردم.

خبرگزاری فارس: جهاندیده: مبلغی که خطیب مدعی شده را دریافت نکردم/آب و غذا هم ندهند مشکلی نداریم

مجید جهاندیده  درباره اظهارات سرپرست فدراسیون کشتی درباره اینکه مشکلات بوجود آمده برای نوجوانان فرنگی در مغولستان دروغ بوده است گفت: درباره هیچ کس جبهه نگرفتم، به هر حال حقایقی وجود داشت که باید عنوان می‌شد. ما هم آن موضوع را فراموش کردیم و کارمان را برای مسابقات جهانی آغاز کردیم، اما حالا صحبت‌هایی مطرح می‌شود که خوشایند نیست.

وی ادامه داد: من هم فقط می‌شنوم و نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم چون زمان زیادی تا مسابقات جهانی نداریم و این موضوع تنها انرژی ما را تلف می‌کند. اگر سرپرست تیم همراه ما بود او باید پاسخگو بود، اما چون نبود بالاجبار این بار روی دوش من افتاد؛ وگرنه دوست ندارم که در کار دیگران دخالت کنم. این دخالت هم تنها به خاطر حسن نیت بود تا نتایج خوبی بگیریم. متأسفانه شرایط برای ما در مغولستان سخت شد و در چند جبهه جنگیدیم.

جهاندیده درباره 34 هزار دلاری که سرپرست فدراسیون کشتی عنوان کرده به این تیم پرداخت شده است گفت: قرار است روز‌های آینده جلسه‌ای را با خطیب داشته باشم و تمام موضوعات را آنطور که رخ داده توضیح دهم. به هر حال ممکن است مطالب آنطور که باید منعکس نشده باشد.

سرمربی تیم فرنگی نوجوانان تصریح کرد: همواره خواهان عدالت بوده‌ام، اما اینطور که استنباط می‌کنم مسائل دقیق منتقل نشده است. با صراحت می‌گویند 34 هزار دلار پول پرداخت شده است، اما اینطور نبوده است. زمان اعزام تیم تنها 2 هزار دلار به من داده شد و روزی که می‌خواستیم به ایران برگردیم طی دو مرحله هر مرحله 7 هزار دلار که تماماً هزینه اسکان تیم بود به من پرداخت شد و وارد جزئیات نمی‌شوم.

جهاندیده افزود: چنین پولی را دریافت نکردیم؛ البته 14 هزار دلار هم برای نوجوانان آزاد هزینه شده است و شاید منظور خطیب از 34 هزار دلار، در مجموع برای هر دو تیم بوده است که به آن تیم هم 14 تا 15 هزار دلار پرداخت شده بود.

وی با بیان اینکه در زمان خطیب و قبل از قبول مسئولیت به عنوان سرمربی تیم ملی به عنوان سرپرست هم فعالیت می‌کردم گفت: در این مدت اعضای تیم را به چندین مسابقه اعزام کرده‌ام و حتی پول هم اضافه آوردم. روی خوب مسائل را هم گفته‌ام؛ وقتی جنبه مثبت را می‌گویم قصد چاپلوسی ندارم و وقتی کمبودها را عنوان می‌کنم قصد بی‌احترامی ندارم بلکه تنها واقعیت‌ها را عنوان می‌کنم. حالا هر کس می‌خواهد هر طور برداشت کند به خودش مربوط است.

جهاندیده درباره شرایط فرنگی‌کاران نوجوان برای حضور در مسابقات جهانی گفت: شرایط خیلی خوب است و گله‌ای ندارم؛ اگر آب و غذا هم به ما ندهند مشکلی نداریم. چند روز دیگر بیشتر تا مسابقات جهانی نمانده و از نظر روحی و روانی هم نوجوانان شرایط بسیار خوبی دارند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم روزهای باقیمانده را هم سپری کنیم و عازم مسابقات جهانی شویم. برای مسابقات جهانی فرصت زیادی نداشتیم و در مجموع یک هفته کاری داشتیم. نمی‌خواهیم در این مدت کوتاه وارد حاشیه شویم چون بیش از هر چیز به ضرر کشتی‌گیران است.

نسخه چاپي
کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان - بلغارستان
پیروزی عیسوند و صالحی‌زاده/ قادری و بویری باختند

نمایندگان ۴ وزن نخست کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان با 2 پیروزی و 2 شکست کار خود را آغاز کردند.

خبرگزاری فارس: پیروزی عیسوند و صالحی‌زاده/ قادری و بویری باختند

، رقابت‌های چهار وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از صبح امروز (سه‌شنبه) در صوفیه بلغارستان آغاز شد که فرشاد عیسوند و سیدمصطفی صالحی‌زاده در کشتی‌های دور اول خود مقابل حریفان به پیروزی رسیدند و پیام بویری و امید قادری شکست خوردند.

در 50 کیلوگرم فرشاد عیسوند در دور نخست در کمتر از 2 دقیقه با ضربه فنی مقابل مامولات از مولداوی به پیروزی رسید. وی در مرحله بعد با یوهاز از مجارستان مسابقه خواهد داد. در این وزن 20 کشتی‌گیر حضور دارند.

امید قادری نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر 4 مقابل آماتوف از قرقیزستان شکست خورد. وی در صورت حضور حریفش در فینال شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها و کسب مدال برنز را پیدا خواهد کرد. در این وزن 29 کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌اند.

در 74 کیلو پیام بویری، دارنده مدال برنز جهان در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر مغلوب ویکتور نیمس قهرمان اروپا از صربستان شد. وی برای ادامه کار و شانس مبارزه برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 27 کشتی‌گیر روی باسکول رفته‌اند.

سیدمصطفی صالحی‌زاده در 96 کیلو در دور نخست در کمتر از 2 دقیقه با نتیجه 9 بر صفر از سد بانکوف از بلغارستان گذشت و در مرحله بعد باید با داسدامیروف از آذربایجان مصاف کند. در این وزن 27 کشتی‌گیر حضور دارند.

نسخه چاپي
آغاز مسابقات قهرمانی کانوپولو از 26 مرداد

مسابقات قهرمانی کانوپولو در رده سنی بزرگسالان و جوانان از 26 مرداد در مراغه ‏آغاز می‌شود.‏

خبرگزاری فارس: آغاز مسابقات قهرمانی کانوپولو از 26 مرداد

و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کانوپولوی مردان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2013 از 26 مرداد در مراغه آغاز می شود.

این مسابقات در ‏‏هر دو رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار خواهد شد.  ‏

این مسابقات طبق قوانین فدراسیون جهانی قایقرانی ‏ICF‏ و قوانین داخلی فدراسیون قایقرانی ‏ایران برگزار می شود.‏

جلسه هماهنگی مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده و مراسم قرعه کشی مسابقات جمعه 25 مرداد ‏در محل برگزاری رقابت ها انجام خواهد

نسخه چاپي
بازی‌های دوستانه تیم ملی بعد از بازگشت کی‌روش مشخص می‌شود
نبی: یکی از دلایل درخواست میزبانی بهتر شدن ورزشگا‌ه‌ها است

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: یکی از دلایلی که باعث شد برای میزبانی جام ملت‌ها در خواست کنیم بهتر شدن شرایط استادیوم‌ها است.

خبرگزاری فارس: نبی: یکی از دلایل درخواست میزبانی بهتر شدن ورزشگا‌ه‌ها است

مهدی محمد نبی ، در خصوص گرفتن امضا از نهادهای مختلف برای میزبانی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ما از دستگاه های دولتی امضا گرفته ایم و فقط فرم‌هایی مانده که مربوط به داخل است. مثل ورزشگاه‌ها، هتل‌ها و غیره.

وی افزود: یک کتابچه 200 صفحه ای در حال تکمیل شدن است که تا آخر مرداد ماه آن را ارسال خواهیم کرد.

نبی در پاسخ به این سوال که با همه این تلاش‌ها چقدر به میزبانی امیدوار هستید گفت: ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. بعد از تکمیل و ارسال مدارک به کمیته مسابقات، این مدارک به کمیته اجرایی AFC می رود و آنها نظر کارشناسی خود را اعلام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: کشورهای عربستان، کویت، بحرین، عمان، ایران و چین درخواست میزبانی کرده اند که باید دید در نهایت کدام کشور موفق به گرفتن میزبانی خواهد شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه کفاشیان گفته بود با عربستان برای گرفتن رای میزبانی لابی خواهد کرد گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم، وظیفه من تهیه مدارک است.

نبی ضمن اعلام این خبر که کی‌روش هفته آینده به تهران باز می گردد تصریح کرد: قرار است هفته آینده جلسه‌ای با وی در خصوص برنامه‌‌های تیم ملی و لیگ داشته باشیم. ضمن آنکه بازی‌های دوستانه تیم ملی نیز بعد از بازگشت کی‌روش مشخص خواهد شد.

وی در خصوص اینکه چمن ورزشگاه حافظیه رنگ شده بود گفت: شکی نیست که در آسیا استادیوم های خوب زیادی وجود دارد اما ما باد از فرصت استفاده کنیم و در بخش عمرانی ورزشگاه‌ها پیشرفت کنیم. یکی از دلایلی که میزبانی جام ملتها را می خواهیم این است که ورزشگاه هایمان کیفیت بهتری پیدا کند.

نبی در پایان خاطر نشان کرد: شهرهای تبریز، تهران،مشهد و اصفهان 4 شهری هستند که برای میزبانی آنها را معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

فدراسیون ورزشهای رزمی در نظر دارد چهارمین دوره سوپر لیگ را برگزار نماید

فدراسیون ورزشهای رزمی در نظر دارد چهارمین دوره سوپر لیگ را برگزار نماید

 این دوره از رقابت ها قرار است 14/06/92 در محل سالن استان مازندران – نوشهر – سالن پهلوان حسن رنگرز در استایل k-1 در 7 وزن صورت پذیرد.

گفتنی است مسئولیت برگزاری این دوره از رقابت ها را اکبر کریمی و اصغر گیوه چی و ابراهیم زاغ پشت عهده دار هستند در این دوره به نفرات اول 000/000/5 ریال در نظر گرفته خواهد شد.

اوزان مسابقه : 60- / 63- / 67- / 70- / 86- / 91- / 91

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 13140346
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content