فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 


به منظور برپایی دومین مرحله اردوی آمادگی؛چهارقایقران استان به اردوی تیم ملی روئینگ دانشجویان دعوت شدند

به منظور برپایی دومین مرحله اردوی آمادگی؛چهارقایقران استان به اردوی تیم ملی روئینگ دانشجویان دعوت شدند

 دومین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ دانشجویان با حضور 8 پاروزن ازامروز 9 فروردین ماه در بخش مردان و از 16 فروردین ماه در بخش بانوان آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، تیم ملی روئینگ دانشجویان کشورمان که چهار قایقران شایسته استان را به همراه دارد در 2 بخش مردان و بانوان خود را برای حضور موفق در مسابقات یونیورسیاد (دانشجویان) 2015 که تیرماه سال جاری در کره جنوبی برگزار می شود، آماده می کند. در آغاز دومین مرحله اردوی آمادگی این تیم 8 پاروزن تمرینات خود را در دریاچه آزادی انجام خواهند داد.
این مرحله از اردو از9 امروز فرودین ماه در بخش مردان و از 16 فروردین ماه در بخش بانوان برگزار می شود. اردوی تیم ملی مردان تا 28 فروردین ماه ادامه پیدا خواهد کرد و تیم ملی روئینگ دانشجویان بانوان تا 5 اردیبهشت ماه به تمرینات خود در دریاچه آزادی ادامه می دهند.
محسن شادی نقده، فرزاد کربلائی قلی زاده، فرهاد کربلائی قلی زاده و وحید جوهری از آذربایجان غربی و امیر آقازاده از تهران در بخش مردان و مهسا جاور از زنجان، نازنین رحمانی از کرمانشاه و نازنین ملائی از گیلان در بخش بانوان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تحت نظر محمدعلی قرائت، افشین فرزام و سولماز عباسی آزاد تمرینات خود را انجام خواهند داد.

 


افتخاري بزرگ براي آذربايجان غربي ديار قهرمانان / کاپيتان تيم ملي واليبال ايران بر بام اروپا

افتخاري بزرگ براي آذربايجان غربي ديار قهرمانان / کاپيتان تيم ملي واليبال ايران بر بام اروپا

تیم زنیت كازان روسيه که سعید معروف را همراه خود دارد توانست با پیروزی در فینال، قهرمان جام باشگاه های اروپا شود.
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي شاگردان ولادیمیر آلکنو در این بازی که در در سالن «مک اشملینگ» شهر برلین برگزار شد در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 21 حریف لهستانی خود را مغلوب کردند و بر بام والیبال اروپا ایستادند.
در بازی رده بندی هم تیم ریسایکلینگ برلین با نتیجه 3 بر 2 «بلچاتو» لهستان را از پیش‌رو برداشت و به مدال برنز رسید. ست‌های اول، سوم و پنجم این بازی با حساب 25 بر 21، 25 بر 20 و 23 بر 21 به سود تیم میزبان و ست‌های دوم و چهارم با نتیجه 25 بر19 و 28 بر 26 به سود بلچاتو تمام شد تا سهم تیم آلمانی از میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا، یک مدال برنز باشد.

 

مير سعيد معروف لكراني متولد 28 مهر سال 1364 محله خيابان عطايي اروميه مي باشد كه با 189 سانتي متر قد از سال 84 به عضويت تيم ملي بزرگسالان كشور درآمده و عناوين و افتخارات بسيار داخلي، بين المللي، آسيايي و جهاني را در واليبال بدست آورده است كه از مهمترين آنها  ميتوان به كسب مدال طلاي بازيهاي آسيايي 2014 اينچئون كره، درخشش در مسابقات قهرماني جهان و كسب مقام ششم، كسب مقام ارزشمند چهارمي ليگ جهاني 2014 و نمايش خيره كننده اين پنجه طلاي معروف اروميه اي و دريافت عنوان بهترين پاسور جهان اشاره كرد.

نسخه چاپي
اهوازی‌ها با این رفتار‌ها به سابقه درخشان خود خدشه وارد می‌کنند
افشارزاده:‌در 6 بازی آینده کار سختی‌ داریم/اشتباه فروزان باعث شکست استقلال شد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:در 6 بازی آینده کار سختی پیش رو داریم اما هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و قطعا استقلال در 6 مسابقه آینده امیدوارانه کار می‌کند.

خبرگزاری فارس: افشارزاده:‌در 6 بازی آینده کار سختی‌ داریم/اشتباه فروزان باعث شکست استقلال شد

بهرام افشارزاده درباره شکست روز گذشته استقلال مقابل فولادخوزستان عنوان کرد:‌بازی خوبی بود اما استقلال نتوانست در نیمه دوم دوام بیاورد و در حفظ توپ دچار مشکل شدیم. البته دروازه‌بان‌مان هم روی گل دوم مقصر بود و این اشتباه فردی باعث شد تا شکست بخوریم.

وی افزود: نیمه دوم بچه‌ها آن نمایشی که در تایم اول داشتند را انجام ندادند البته تماشاگران اهوازی هم کم‌لطفی کردند. به هر حال برد و باخت‌ها فراموش می‌شود ولی مهمان‌نوازی‌ها فراموش نمی‌شود. وقتی تیمی میزبان است باید رسم میهمان‌نوازی را به جا بیاورد. البته این تماشاگران افراد غیرآگاهی هستند که دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

وی در خصوص اینکه آیا بابت ناراحتی از هواداران فولاد نامه‌ای به کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق می‌زنند یا خیر، گفت: ما اعتراضی نمی‌کنیم. اصلا باید به چه کسی اعتراض کنیم. صحبت‌هایم هم گلایه نیست و خود اهوازی‌ها بهتر در جریان وضع ورزشگاه هستند و می‌دانم که جلوگیری از این گونه هواداران هم کار راحتی نیست در هر صورت باید آنها رعایت میهمان‌نوازی را می‌کردند. مردم خوزستان همیشه به خونگرمی معروفند و با این رفتارها سابقه درخشان خود را خدشه‌دار می‌کنند.

وی در مورد اینکه فکر نمی‌کند با این شکست استقلال از قهرمانی دور شد، خاطرنشان کرد: مشخص است که در 6 بازی آینده کار سختی پیش رو داریم اما هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و قطعا استقلال در 6 مسابقه آینده امیدوارانه کار می‌کند. رقابت در بالای جدول خیلی سخت شده است. مثلا همین دیروز پرسپولیس تا دقایق آخر از بازی عقب بود اما با یک پنالتی از باخت فرار کرد. البته من از بازیکنان خودمان این توقع را دارم که نمایشی که می‌دهند در خور باشگاه باشد و اگر هم می‌بازند با قدرت ببازند.

افشارزاده در پاسخ به این سؤال که آیا بابت این شکست بازیکنان جریمه می‌شوند یا نه،‌گفت:‌خیر فعلا جریمه‌ای در کار نیست و به هر حال برد و باخت همیشه وجود دارد

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 13140349
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content