فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

پیکر بیت الله عباس پور در میان خیل عظیم ورزشکاران و دوستدارنش در خاک آرمید

پیکر بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران و جهان صبح امروز 5 شهریور ماه با حضور رئیس فدراسیون و ورزشکاران و دوستداران آن مرحوم تشیع و به آرامستان بی بی سکینه بدرقه شد.


به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آئین خاک سپاری پیکر مرحوم بیت الله عباس پور در حالی برگزار شد که علاوه بر ناصر پورعلی فرد و مسئولان ماهدشت، خیل عظیمی از ورزشکاران، قهرمانان و دوستداران آن مرحوم از سراسر کشور حضور داشتند و پیکر وی از میدان شهرداری ماهدشت تا میدان آزادگان تشیع و سپس در آرامگاه بی‌بی سکینه به خاک سپرده شد.

در حاشیه این مراسم ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اخلاق و منش بیت الله عباسپور زبانزد ورزشکاران ایرانی و خارجی بود.

ناصر پورعلی‌فرد افزود: بیت الله عباسپور بیش از آن که به واسطه مدال‌ها و قهرمانی‌هایش مورد توجه باشد به دلیل داشتن منش پهلوانی و اخلاق نیکو در کانون توجهات بود.

وی بیان کرد: در طول دوران بیماری عباسپور، فدراسیون در حد توان این قهرمان را همراهی کرد اما با وجود مبارزه سختی که با بیماری واسکولیت انجام داد در پایان جمع دوستانش را ترک کرد و به دیار حق شتافت.

بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران و جهان و کسی که برای اولین بار از کشورمان در رقابت‌های مستر المپیا (معتبرترین مسابقات پرورش اندام جهان) حضور یافته بود، شامگاه سه‌شنبه سوم شهریور بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری واسکولیت دار فانی را وداع گفت.

تاريخ  ارسال:پنجشنبه 5 شهريور 1394 - 15:03

نسخه چاپي
با حضور مردم و مسئولان
پیکر قهرمان پرورش اندام ایران و جهان به خاک سپرده شد

په یکر بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران و جهان امروز با حضور مردم و مسئولان در ماهدشت استان البرز تشییع و به خاک سپردشد.

خبرگزاری فارس: پیکر قهرمان پرورش اندام ایران و جهان به خاک سپرده شد
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------
  •  

از کرج، ظهر امروز پیکر مرحوم بیت الله عباسپور بر روی دستان مردم کرج تشییع شد.

در این مراسم که با حضور جمع زیادی از مردم برگزار شد، اعضای جامعه ورزشی کرج و کشور نیز حضور داشتند و پیکر این قهرمان کشورمان را تا خانه ابدیش بدرقه کردند.

پیکر زنده یاد عباسپور از میدان مرکزی شهر ماهدشت تشییع و در امامزاده بی بی سکینه این شهر به خاک سپرده شد.

این قهرمان پرورش اندام ایران و جهان، شامگاه سه شنبه سوم شهریورماه بر اثر بیماری نادر واسکولیت (التهاب رگ ها ) در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.

 برخی از عناوین قهرمانی این ورزشکار بدین شرح است:

1379 مسابقات کشوری (اصفهان) در وزن 70 کیلو گرم مقام دوم.

1382 مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی در وزن 70 کیلو گرم مقام اول.

2003 مسابقات جهانی هندوستان IFBB در وزن 70 کیلو گرم مقام اول.

2005 مسابقات جهانی چین IFBB در 75 کیلو گرم مقام سوم.

2006مسابقات آسیایی دوحه قطر به مقامی دست پیدا نکرد.

2007 مسابقات آسیایی چین در0 8 کیلو گرم مقام اول.

2007 مسابقات جهانی کره در 80 کیلو گرم مقام چهارم و ....

در این راستا بیت‌الله عباسپور برای اولین بار در سال 2013 میلادی با نام کشور ایران وارد مسابقات مستر المپیا (معتبرترین مسابقات پرورش اندام) شد.

مراسم تشییع پیکر بیت الله عباسپور فردا ساعت 8.30 انجام می شود

مراسم تشییع و خاکسپاری قهرمان ارزنده پرورش اندام ایران و جهان ساعت هشت و سی دقیقه فردا پنج شنبه پنجم شهریور از درب منزل پدری ایشان واقع در میدان شهرداری ماهدشت کرج صورت می گیرد.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بیت الله عباسپور، قهرمان نامدار پرورش اندام ایران و جهان پس از ماهها مبارزه با بیماری واسکولیت شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

بیت الله عباسپور از قهرمانان بااخلاق و خوشنام ورزش کشورمان بود که در طول بیش از یک دهه بیشترین افتخار را در میادین قاره ای و جهانی نصیب ایران اسلامی کرد.

این قهرمان ارزنده ورزش کشورمان 36 بهار را پشت سرگذاشته بود.

روحش شاد و یادش همیشه گرامی

04

مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان برگزار می‌شود

مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان  برگزار می‌شود

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، این دوره از مسابقات در استان یزد و در رده سنی جوانان متولدین 76/08/30 لغایت 79/08/30 (15 تا کمتر از 18 سال) برگزار می‌شود.

تاریخ برگزاری مسابقات 94/06/18 لغایت 94/06/20 می‌باشد. این مسابقات در استایل لوکیک برگزار می‌شود.

شرایط شرکت در مسابقات:

زمان و مكان ثبت نام و وزن كشي و خوابگاه: 94/06/18 – ساعت 14 الی 20 – استان یزد – جاده تفت – ورزشگاه شهید نصیری – خوابگاه اداره کل ورزش و جوانان استان یزد

زمان و مكان مسابقه: :  19و 20/06/94 – از ساعت 8 صبح – استان یزد- ابتدای بلوار امام جعفر صادق (ع) جنب اداره کل ورزش وجوانان استان یزد – سالن ورزشی شهید صدوقی

رده فنی شرکت کنندگان: آزاد

مدارك مورد نياز: اصل و روگرفت شناسنامه و پاسپورت - كارت بيمه ورزشي سال ۹۴ – گواهي سلامت جسماني – ۲ قطعه عکس – معرفی نامه هیئت رزمی استان – کارت عضویت فدراسیونی – رضایت نامه محضری ولی ورزشکاران

تجهيزات مورد نياز: كلاه- كاپ- لثه- دستکش- ساق بند- محافظ روی پا- بانداژ دست

اوزان مسابقات: 50-/55-/60-/65-/70-/75-/80-/85+

 

 

 

ضمنا هزینه خوابگاه به عهده هیئت میزبان و تغذیه به عهده ورزشکاران می‌باشد

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 13140355
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content