فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

ارومیه فاتح رقابت های موی تای انتخابی آذربایجان غربی

مسابقات کیک بوکس انتخابی آذربایجان غربی روز گذشته با قهرمانی تیم شاهیندژ به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این مسابقات که در راستای توسعه و پیشبرد رشته ورزشی کیک بوکس و انتخاب نفرات برتر استانی برای حضور در رقابت های بین المللی از صبح دیروز جمعه 30 خرداد ماه با شرکت 100 رزمی کار از 8 تیم شهرستانهای استان و در 10 وزن در محل سالن 200نفری شاهیندژ برگزار شد در مجموع امتیازات تیمی4 رده بزرگسالان و جوانان نوجوانان و نونهالان تیم شاهیندژ به عنوان قهرمانی رسید و تیمهای تکاب و میاندواب و بترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.


گفتنی است این مسابقات به همّت هیأت رزمی شاهیندژ ورزشهای رزمی ورزشی استان برگزار گردید و بنا بر اعلام مسئولین برگزاری، این مسابقات در چند مرحله دیگر نیز برای معرفی نفرات برتر استان برگزار خواهد شد.


شاهین دژ میزبان مسابقات بین المللی کیک بوکس

جلسه هماهنگي برگزاري مسابقات بين المللي کیک بوكس  در شهرستان شاهین دژ برگزار گرديد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین دژبا حضور رضا بشارتی معاونت فرمانداری شاهین دژ,مدیران ومسئولین نهادهای دولتی وخصوصی و مسئولين هيات بوكس شهرستان جلسه هماهنگي برگزاري مسابقات بين المللي  کیک بوكس  در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد.
بشارتی در این جلسه با اعلام اینکه شهرستان شاهین دژ نيز بحول وقوه الهی وارد عرصه ميزباني مسابقات بين المللي شده است گفت: بميزباني شهرستان شاهین دژ مسابقات بين المللي کیک بوكس با حضور 7کشور خارجی در شهریورماه سالجاري برگزار خواهد شد.
این مسئول افزود : شهرستان شاهین دژبا هماهنگي هاي لازم از طريق اداره  ورزش وجوانان استان و مجاری قانونی و البته استقبال گرم مردم و مسئولين شهرستان آماده برگزاری مسابقات بين المللي کیک بوكس در شهريور ماه سالجاري است.
معاونت فرمانداری شاهین دژ تصریح کرد: در تلاش هستيم كه فرهنگ اصيل و غني اسلامي و ارزشهاي اخلاقي و انساني كشورمان را با برگزاري این مسابقه   بين المللي  وحتی  اعزام تيم هاي  به رويدادهاي بين المللي ساير كشورها توسعه دهيم، وشهرستان شاهین دژ بحمدالله از ورود به چنین ظرفیت های با توجه به جمعیت جوان این شهرستان استقبال می کندبشارتی در پايان ابراز اميدواري نمود كه در دولت تدبير و اميد با تلاش هاي مصمم خدمتگزاران صديق  گام هاي بلندي در جهت توسعه ورزش قهرماني  سلامتي روحي و جسمي آحاد مختلف جامعه برداشته شود .
بشارتی اظهار داشت: تمام ظرفیت های دولتی وخصوصی شهرستان درجهت برگزاری هرچه بهتر این مسابقات بین المللی در شاهین دژبسیج خواهد شد.
محمد زاده رئیس اداره ورزش وجوانان در این جلسه گفت:شهرستان شاهین دژ طي روزهاي 18 و 19 شهریور ميزبان بوكسورهايي از نفرات برتر کشورهای  تركيه ,اندونزی,افغانستان,عراق,آذربایجان,ارمنستان,کردستان عراق و ورزشكاران از استان  خواهد بود ضمن اينكه در  اواخر 28و29خرداد مسابقات قهرماني کیک بوكس جوانان استان با شركت  تيمهای از استان   در شهرستان شاهین دژ  برگزار می گردد که نفرات برتر مجوز حضور در مسابقات بین المللی شاهین دژ را کسب خواهند نمود.
 رئیس اداره ورزش وجوانان  شاهین دژبا اعلام آمادگی لازم برای این رویداد مهم ؛نیازمندی ها وشرایط این میزبانی را به بحث وگفتگو در جلسه برنامه ریزی گذاشت که نتایج خوبی در این خصوص حاصل گردید

وزیر ورزش و جوانان: بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان زمینه ترویج فرهنگ فاخر ایران اسلامی را فراهم می کند

وزیر ورزش و جوانان: بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان زمینه ترویج فرهنگ فاخر ایران اسلامی را فراهم می کند

محمود گودرزی با صدور پيامي به مناسبت برگزاري مسابقات بين‌المللي ايران- آذربايجان گفت: بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان زمینه ترویج فرهنگ فاخر ایران اسلامی را فراهم می کند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه پیام آمده است:
یک کشور و یک ملت باید سلامت جسمانی خودش را تامین کند و ورزش در تحقق این مساله بسیار مهم است.« مقام معظم رهبری»
برگزاری مسابقات بین المللی در جمهوری اسلامی ایران فرصتی ارزشمند در جهت اعتلای نام ایران عزیز در عرصه های بین المللی و نشان دادن عظمت فرهنگ ایران اسلامی به کشورهای جهان است.
اکنون که به لطف الهی در آستانه بیست و نهمین دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان قرار داریم، امیدواریم در برگزاری هر چه مطلوب تر و شایسته تر این رویداد ورزشی شاهد توفیق بیش از پیش دست اندرکاران این دوره از مسابقات و ورزشکاران عزیز در کسب رتبه های برتر باشیم.
بی تردید غرور و افتخار ملت از پیروزی ها و موفقیت هایی که در عرصه های معتبر ورزشی، با صیانت و حراست از اخلاق و روحیه پهلوانی به دست می آید روزبه روز افزون تر خواهد شد.
خطه قهرمان پرور آذربایجان با برخورداری از سوابق درخشان فرهنگی خاستگاه شخصیت های بزرگ و موثر در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی است و امید است این رویداد ارزشمند فرهنگی و ورزشی در سالی که توسط مقام معظم رهبری (حفظ الله) سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده بیش از پیش زمینه ترویج فرهنگ فاخر ایران اسلامی را فراهم آورد و پیام صلح و برادری را در جامعه بین الملل گسترش دهد و گام ارزشمندی در تحقق منویات ریاست محترم جمهور در جهت تعمیق دوستی و تفاهم بین ملت ها و توسعه دیپلماسی ورزشی محسوب شود.
 

 

 

 

بر خود وظیفه می دانم از همکاری تمامی دستگاه های ذیربط به ویژه استاندار آذربایجان شرقی و دست اندرکاران برگزاری تور بین المللی آذربایجان که در اجرای هر چه باشکوه تر این رویداد مهم و ارزشمند تلاش بی وقفه ای داشته اند، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان شرکت کننده توفیق روزافزون مسئلت دارم

برنامه اختتامیه مرحله اول و استارت مرحله دوم بیست و نهمین دوره توربین المللی ایران-آذربایجان در ارومیه

برنامه اختتامیه مرحله اول و استارت مرحله دوم بیست و نهمین دوره توربین المللی ایران-آذربایجان در ارومیه

برنامه اختتامیه نخستین مرحله و استارت دومین مرحله بیست و نهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان در ارومیه اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی بیست و نهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان در حالی از صبح روز سه شنبه 27 خرداد ماه آغاز خواهد شد که رکابزنان 13 کشور خارجی و 4 تیم داخلی مسیر 144 کیلومتری تبریز به ارومیه را در مرحله نخست خواهند پیمود و ساعت 30/13 ظهر این روز  و پس از استقبال مردم و مسئولین استانی از دوچرخه سواران ،مراسم اختتامیه مرحله اول با معرفی نفرات برتر و اهدای پیراهن طلایی در محل پارک ائللرباغی ارومیه برگزار خواهد شد.
مراسم افتتاحیه و استارت مرحله دوم تور بیست و نهم نیز با حضور مردم علاقمند به ورزش ارومیه و مسئولین استانی از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 28 خرداد ماه از مقابل استانداری آذربایجان غربی واقع در میدان انقلاب آغاز و رکابزنان پس از پیمودن مسیر 210 کیلومتری ارومیه به جلفا این مرحله را نیز به پایان خواهند برد.

30خرداد  مسابقات کیک بوکس  انتخابی استانی برای حضور در مسابقات بین المللی  آ . غ شاهیندژ با دعوت از 8 کشور  شهریور ماه سال

جاری شاهیندژ میزبان مسابقات کیک بوکس قهرمانی استان و انتخاب تیم استان جهت شرکت در مسابقات بین المللی جام دوستی می باشد

 


لیگ جهانی والیبال: پرآوازه ترین تیم دنیا باز هم مقهور قدرت ایران / معروف: برزيلي‌ها تحمل باخت را نداشتند

لیگ جهانی والیبال: پرآوازه ترین تیم دنیا باز هم مقهور قدرت ایران / معروف: برزيلي‌ها تحمل باخت را نداشتند

کاپيتان تيم ملي واليبال ايران گفت: برزيلي‌ها تحمل باخت برابر ايران را نداشتند و براي پيروزي دست به هر کاري زدند.             
 سعيد معروف پس از پيروزي 3 بر 2 تيم ملي واليبال ايران برابر برزيل در هفته چهارم جهاني واليبال 2014 در نشست خبري حاضر شد و در مورد اين بازي اظهار داشت: برخلاف خيلي‌ها که مي‌گفتند ايران به راحتي مي‌تواند برزيل را در تهران شکست دهد بازي سختي بود و ما هم فکر مي‌کرديم که چنين بازي سختي در پيش داشته باشيم. برزيل نشان داد نه تنها تيم دست و پا بسته‌اي نيست بلکه يکي از قدرت‌هاي جهان محسوب مي‌شود.
وي افزود:‌ در سه ست اول عملکرد خوبي نداشتيم اما پس از آن توانستيم بازي را کنترل کنيم. خوشحالم براي اولين‌بار در جنگ رواني که حريفان شروع مي‌کنند پيروز شديم. در ست پنجم هم معمولاً هميشه شرايط به سود ميزبان است.
کاپيتان تيم ملي واليبال ايران با بيان اينکه برزيلي‌ها فشار زيادي را تحمل مي‌کردند، عنوان کرد: تيم برزيل تحمل شکست برابر ايران را نداشت و براي پيروزي دست به هر کاري زد. مربيان و بازيکنان اين تيم در بازي حرف‌هاي بد زيادي را به ما زدند.
معروف افزود: از تماشاگران تشکر مي‌کنم اما يک اشکال در بازي امروز وجود داشت و آن اين بود که زماني که عقب مي‌افتاديم 12 هزار نفر نااميد مي‌شدند و زماني که جلو بوديم ورزشگاه به حالت انفجار درمي‌آمد. بايد ياد بگيريم صبر داشته باشيم و نااميد نشويم.
وي افزود: تماشاگران به بازيکنان اعتماد داشته باشند و تا آخرين لحظه از ما حمايت کنند. اميدوارم تا بازي پاياني تماشاگران همين‌طور از ما حمايت کنند تا برابر حريفان پيروز شويم.
کاپيتان تيم ملي واليبال ايران در مورد ادامه بازي‌هاي ايران در ليگ جهاني تصريح کرد: تمام بازي‌ها سخت است در آغاز مسابقات و روي کاغذ همه مي‌گفتند ايران ضعيف‌ترين تيم گروه است اما ما نشان داديم که حريفان بايد حساب ويژه‌اي روي ما باز کنند با يک پيروزي صعودمان قطعي نمي‌شود همانطور که با يک شکست سقوط‌مان قطعي نيست.
معروف با بيان اينکه در ادامه بازي‌هايي که در خانه داريم بايد 10 يا 12 امتياز بگيريم تا شرايط براي صعودمان فراهم شود، گفت: برزيلي‌ها در خانه هميشه بد بازي مي‌کنند چون فشار تماشاگران و مطبوعات روي آنها زياد است اما بيرون از خانه راحت‌تر هستند و شرايط خوبي دارند. امروز آنها به آب و آتش زدند تا بازنده نباشند چون اگر ببازند شانس صعودشان تقريباً از بين مي‌رود. مطمئن باشيد اگر برزيل به دور بعد صعود کند قطعاً فيناليست مي‌شود.
 
کاپيتان تيم ملي واليبال ايران در مورد رمز موفقيت واليبال در سال‌هاي اخير خاطرنشان کرد: ثبات مديريت، استعداديابي و انتقال تجارب موجب شد تا واليبال سير صعودي را در پيش بگيرد و من مطمئن هستم نسل‌هاي آينده هم همين راه را طي خواهند کرد.
ست نخست: 25- 18 برزيل

تور دوچرخه سواری آذربایجان - ایران با کیفیت هرچه تمام در ارومیه برگزار می شود

تور دوچرخه سواری آذربایجان - ایران با کیفیت هرچه تمام در ارومیه برگزار می شود

 معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: مراحل اول و دوم بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان - ایران روزهای 27 و 28 خرداد ماه جاری با کیفیت هرچه تمامتر و مطلوب در ارومیه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی علیرضا رادفر روز شنبه در نخستین جلسه ستاد هماهنگی بیست و نهمین مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان - ایران افزود: استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه چند سالی است کیفی ترین میزبانی ها را در مسابقات بین المللی و آسیایی داشته است و همکاری خوب ما با استان آذربایجان شرقی موجب بالا رفتن سطح فنی آن شده است.
وی افزود: امسال در مرحله بیست و نهم تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان نیز تمامی تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در ایجاد هماهنگی با مسوولان برگزاری آذربایجان شرقی به اجرا درآمده است.
رادفر افزود: تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای میزبانی هرچه باشکوه این رویداد مهم بین المللی فراهم است و کمیته های متعددی ضمن تقسیم کار به وظایف محوله خود به خوبی واقف و ناظر هستند.
وی با بیان اینکه دو مرحله از این تور در استان ما شروع و پایان می یابد گفت: مرحله اول مسابقات دوچرخه سواری روز 27 خرداد ماه جاری از تبریز شروع می شود و پس از گذر از میانگذر دریاچه ارومیه در پارک ائللر باغی این شهر به پایان می رسد و مرحله دوم نیز از ارومیه شروع می شود و بعد از گذر از سلماس و خوی به شهر جلفا در آذربایجان شرقی خاتمه می یابد.
وی ادامه داد: بیش از 500 میهمان خارجی و داخلی در این مسابقات حضور دارند و اسکان و پذیرایی از میهمانان باید به نحو مطلوب و شایسته صورت پذیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: این تور امسال برای نخستین بار به صورت نیمه حرفه ای و در سطح 2 - 1 بین المللی برگزار می شود و خوشحالیم که اعلام کنیم آمادگی و تجربه کافی برای میزبانی تور را داریم و همچون دوره های قبل با همکاری و همدلی مسوولان شاهد میزبانی هر چه مطلوب این مسابقات خواهیم بود.
علی خلیلی افزود: 220 ورزشکار و 240 نفر دست اندرکار اجرایی از جمله هشت داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می کنند.
وی گفت: 17 تیم دوچرخه سواری خارجی از کشورهای مختلف همچون استرالیا، ژاپن، چین، تایوان، اکراین، لیتوانی، اسلوواکی، عمارات، اتریش، روسیه و قزاقستان به همراه تیم های پتروشیمی، شهرداری تبریز، تیم آینده، پیشگامان کویر و تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان به رقابت می پردازند.
 
امسال بیست و نهمین تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان - ایران برای اولین بار در سطح 1-2 و به صورت نیمه حرفه ای برگزار می شود و 75 هزار یورو جایزه برای آن تعیین شده است.
این دوره از رقابتها از بیست و هفتم خرداد تا یکم تیر سال جاری و در شش مرحله برگزار می شود و رکابزنان 956 کیلومتر را در مسیر استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رکاب می زنند.
مرحله نخست این رقابتها روز بیست و هفتم خرداد ماه سال جاری در مسیر تبریز - ارومیه و به مسافت 146 کیلومتر، مرحله دوم تا ششم نیز به ترتیب در مسیرهای ارومیه - منطقه آزاد ارس به طول 209، منطقه آزاد ارس - کلیبر به طول 150، کلیبر - مشگین شهر به طول 150، سرعین - تبریز به طول 191 و داخل تبریز به مسافت 110 کیلومتر برگزار می شود.
بر اساس اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) به دبیرخانه تور بیست و نهم، فردریک چان از هنگ کنگ به عنوان نماینده اصلی این اتحادیه و فیلیپ مارین از بلژیک به عنوان نماینده و ثبت کننده سطح تور در این رقابتها حاضر می شوند.
نورمن شل مردین از انگلستان نیز همانند سال های گذشته به عنوان مشاور فنی و ˈدرک رونیˈ از ایرلند برای کنترل امور دوپینگ در کاروان تور بیست و نهم حضور می یابند

نسخه چاپي
وزنه‌بردار نوجوان دوپینگی:
خودمان مقصر بودیم!/ برخی به دنبال تبرئه خود و تخریب توکلی هستند

یکی از چهار وزنه‌بردار دوپینگی تیم نوجوانان گفت: حسین توکلی هیچ نقشی در دوپینگ من و سه وزنه‌بردار دیگر تیم نوجوانان نداشت اما متاسفانه برخی‌ها با بی‌لطفی تمام و با نادیده گرفتن زحمات این مربی قصد دارند او را مقصر جلوه دهند.

خبرگزاری فارس: خودمان مقصر بودیم!/ برخی به دنبال تبرئه خود و تخریب توکلی هستند
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، رامین ولی‌پور که اسفند ماه گذشته عنوان نایب قهرمانی دسته 77 کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا را به دست آورده بود، عنوان کرد: من به جرات می‌گویم مقصران اصلی دوپینگ خود ورزشکاران هستند و اگر در این مدت هم حرفی خلاف این زده شده به خاطر ترس برخی از همین ورزشکاران از خانواده‌ها یا مربیان شهرستانی‌شان بوده است.

وی در مورد اتهام اخیر مبنی بر اینکه حسین توکلی از وزنه‌برداران پول دریافت می‌کرده است، گفت: من متاسفم برای کسانی که چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورند. بله! ما به حسین توکلی پول دادیم تا با راهنمایی‌ها و کمک او بتوانیم از پروتئین‌ها و مکمل‌های مجاز برای ارتقای رکوردهای‌مان استفاده کنیم. این کار هم با درخواست خود ورزشکاران صورت گرفت و دلیلش هم این بود که برای فدراسیون به دلیل شرایط مالی امکان فراهم کردن پروتئین و مکمل‌‌های مجاز مهیا نبود. این نه جرم است و نه خلاف، اما حالا که دوپینگ چهار نفر مثبت شده برخی به تکاپو افتاده‌اند تا با اتهامات واهی سرمربی را مقصر جلوه دهند.

ولی‌پور افزود: آقای توکلی برای همه ما نقش برادر بزرگ‌تر و حتی پدر را داشت و زمان‌هایی زیادی را برای صحبت کردن با ما، انتقال تجربیاتش و نشان دادن راه و چاه زندگی اختصاص می‌داد. نمی دانم حالا چه اتفاقی افتاده که برخی‌‌ها به ناحق قصد تخریب این مربی را دارند.

وی در پاسخ به این سئوال که چه اتفاقی باعث شد نمونه دوپینگ او و سه وزنه‌بردار دیگر مثبت اعلام شود، گفت: وقتی آقای کوروش باقری استعفا داد فکر نمی‌کردیم تا پایان سال مسابقه دیگری در کار باشد. به همین خاطر به دنبال این بودیم که خودمان را برای بازی‌های المپیک نوجوانان آماده کنیم. اما بعد از سه ماه به یک‌باره با معرفی آقای توکلی به عنوان سرمربی، قرار شد در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنیم. تمام این داروهایی که در بدن ما بود، سه یا چهار ماه قبل از مسابقات اسفند ماه استفاده شده بود و این حرف‌ها که فلانی روز مسابقه به دیگری پودر داده یا ورزشکاران بعد از حضور ماموران نادو اقدام به استفاده از این داروها کرده‌اند کذب محض است.

ولی پور در پایان گفت: برخی به دنبال تبرئه کردن خودشان هستند اما من به جرات خودم را مقصر این اتفاق می‌دادم. البته مربیان شهرستانی هم از آنجایی که بعضا آگاهی شان در حد مربیان تیم ملی نیست راهکارهایی را جلوی پای من و دیگر وزنه‌برداران گذاشتند که در نهایت به ضرر خودمان تمام شد. ایراد اصلی و بی‌تجربگی ما در این بود که با سرمربی تیم ملی صادق نبودیم و قدر زحمات او را ندانستیم.

با حکم وزیر ورزش و جوانان
نایب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب شد

نایب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حکم وزیر ورزش و جوانان منصوب شد.

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب شد
  •  

و به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در حکمی محمد نصیری را به عنوان نایب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب کرد.

متن حکم وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

جناب آقای محمد نصیری

با استعانت از خداوند متعال به استناد ماده 8 اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری، نظر به تایید مجمع عمومی مورخ 15/ 11/92 فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به موجب این حکم جنابعالی به عنوان نایب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب می‌شوید تا در چارچوب مفاد اساسنامه مزبور، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایید.

توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم

نسخه چاپي
جام بیستم- 2014 برزیل
هشت‌پای جدید پیش‌گو پیروزی آلمان مقابل پرتغال را پیش‌بینی کرد

«رجینا» هشت‌پای جدید پیشگو پیروزی آلمان مقابل پرتغال را پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری فارس: هشت‌پای جدید پیش‌گو پیروزی آلمان مقابل پرتغال را پیش‌بینی کرد+فیلم
  •  

،‌پس از پل هشت‌پای جام جهانی 2010 که تمام مسابقات فوتبال آلمان را درست پیش‌بینی کرد، این‌بار یک هشت‌پای دیگر به نام «رجینا» اقدام به پیش‌گویی کرده است.

این هشت‌پا در پیش‌گویی خود میان برنده دیدار آلمان و پرتغال، در آکواریومی که برایش تعبیه شد، به سمت غدایی که در کنار پرچم آلمان بود، حرکت کرد و بدین ترتیب پیروزی ژرمن‌ها را پیش‌بینی کرد.

دیدار آلمان مقابل پرتغال دوشنبه 26 خردادماه ساعت 20:30 در سالوادور باهیا برگزار می‌شود

نسخه چاپي
با بازی گروهی توانستیم به نتیجه برسیم
کواچ: فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی بود/ باید احساسات را کنار بگذاریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدار با برزیل فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در سالن آزادی بود.

خبرگزاری فارس: کواچ: فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی بود/ باید احساسات را کنار بگذاریم
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------
  •  

، اسلوبودان کواچ پس از برتری 3 بر2 تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل در لیگ جهانی اظهار داشت: از تمام تماشاگران و اصحاب رسانه که در رقم خوردن این پیروزی به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. بعد از بردی که در برزیل داشتیم همه انتظار داشتند که در این مسابقه به پیروزی برسیم. فشار زیادی روی کادر فنی بود. برخی اوقات شاهد بودم بازیکنان ما برای جمعیت بازی می‌کردند و از خود بیخود شده بودند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما اگر اشتباهی می‌کردند از لحاظ روحی پایین می‌آمدند و این به دلیل استرس بود. وقتی بازی را گروهی شروع کردیم و ادامه دادیم توانستیم به نتیجه خوبی برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص تفاوت برزیل در این بازی و بازی‌ای که در خانه انجام داد گفت: آن چیزی که در تهران دیدیم بسیار متفاوت‌تر از برزیل بود. آنها بهتر از زمین خودشان بازی کردند.

کواچ در مورد تعویض عادل غلامی عنوان کرد: من مربی هستم و کاملا طبیعی است که بازیکنان را انتخاب کنم. دفعه قبل دیدیم آرمین تشکری بسیار خوب بازی کرد و امشب هم شب عادل غلامی بود. در مجموع من صلاح می‌دانم که چه بازیکنی در زمین بازی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مصدومیت علیزاده چه کسی جایگزین او می‌شد عنوان کرد: علی مباشری به دلیل دریافت‌های خوبی که دارد را جایگزین او می‌کردم.

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص بازی‌های آینده گفت: همانطور که بارها گفته‌ام در لیگ جهانی همه بازی‌ها اهمیت بالایی دارد. می‌بینیم که برزیل گاهی خوب بازی می‌کند و گاهی نه. ما باید احساسات را کنار بگذاریم و با نگاه جدید در هر بازی به میدان برویم.

کواچ در مورد اینکه چرا بازیکنان ما سرویس‌های زیادی خراب می‌کنند گفت: شاید شما به این موضوع راحت نگاه می‌کنید اما اینطور نیست. ما مقابل تیم‌های بزرگ جهان بازی می‌کنیم. هر تیم نقاط قوت و ضعف دارد و ما هم تلاش می‌کنیم این مشکل را در جاهای دیگر برطرف کنیم.برزیل تیمی است که 85 درصد سرویس‌های که می‌زند به نتیجه می‌نشیند. وقتی بازیکن این تیم سرویسی با سرعت 145 کیلومتر در ساعت می‌زند نباید الان انتظار داشته باشیم که مانند آنها باشیم. باید روی این مشکل کار زیادی انجام دهیم.

به گزارش فارس، دیدار دوم دو تیم روز یکشنبه ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

نسخه چاپي
به احترام رئیس کمیته ملی المپیک نرمش به خرج دادیم
ناطق‌نوری: هیات دولت وارد کردن لوازم ورزشی بدون گمرکی را تصویب کند/ قول کسب مدال در اینچئون را ندادم

.

خبرگزاری فارس: ناطق‌نوری: هیات دولت وارد کردن لوازم ورزشی بدون گمرکی را تصویب کند/ قول کسب مدال در اینچئون را ندادم
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست خبری فدراسیون بوکس امروز با حضور احمد ناطق نوری و همایون اردلان رئیس و دبیر فدراسیون، علیرضا استکی و اکبر احدی مربیان تیم‌های ملی در فدراسیون بوکس برگزار شد که ناطق نوری در صحبت‌های خود اظهار داشت: روز گذشته با حضور در وزارت ورزش و جوانان در مورد بودجه سال 92 صحبت‌هایی با مسئولان ورزش داشتیم. متأسفانه نه تنها بودجه امسال ما زیاد نشده بلکه کاهش هم داشته است. سال گذشته 700 میلیون تومان به ما بودجه تعلق گرفت که 200 میلیون تومان آن را به اماکن ورزشی اجاره پرداخت کرده‌ایم، امسال منت گذاشته‌اند و یک میلیارد و 400 میلیون تومان به ما بودجه قرار است بدهند که این مبلغ بودجه 10 سال پیش ما است.

وی در ادامه گفت: ما امسال مسابقات بازی‌های آسیایی اینچئون را پیش رو داریم و به آنها گفتم که فکر نمی‌کنم بتوانیم با این هزینه‌ها کارهایمان را پیش ببریم. شاید از طریق اسپانسر بتوانیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد برنامه‌های پیش روی تیم ملی، گفت: خردادماه قرار است تیم ملی بوکس لیتوانی و داغستان مهمان ما در ایران باشد. تیرماه اردوی مشترک در ترکیه را پیش رو داریم که قرار است یک مسابقه‌ای هم در آنجا برگزار شود. 22 تا 29 تیرماه مسابقات چین را پیش رو داریم که برای تیم ملی ما بسیار مفید است چرا که در آن مسابقات صاحب‌نامان در عرصه بوکس در میادین حضور خواهند داشت.

احمد ناطق‌نوری در مورد کنسل شدن اردوی مشترک با تیم ملی ایتالیا، گفت: بوکسورها قرار بود برای برگزاری اردوی مشترک راهی ایتالیا شوند،‌ اما با توجه به اینکه مسابقات بین‌المللی چین همزمان با برگزاری اردوی مشترک با ایتالیایی‌ها بود اعزام نفرات به اردوی مشترک کنسل شد. البته سرانجام ما باید اواخر مرداد به این اردوی مشترک اعزام شویم و یک تمرین مشترکی با آنها برگزار کنیم.

ناطق‌نوری در مورد اینکه قرار است تیم ملی «ب» نیز تشکیل شود، اظهار،‌ داشت: تمام تلاشمان این است که تیم پشتوانه برای تیم ملی تشکیل دهیم که هدایت آن را علیرضا استکی برعهده خواهد داشت. به هر حال برای پشتوانه از بوکس کشورمان این یک تصمیم عاقلانه‌ای بود که ما گرفته‌ایم و با این روند نفراتی که از تیم اصلی بیرون می‌مانند در تیم «ب» می‌توانند فعالیت کنند.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد اینکه قرار است مسابقات استانی برگزار شود، خبر داد و گفت: قرار است مسابقات استانی در شش منطقه برگزار شود البته پس از اینکه شهریورماه مسابقات بازی‌های آسیایی به پایان رسید ما برای آماده کردن زیرساخت بوکس کشورمان باید این رقابت‌ها را برگزار کنیم، تصمیم گرفته‌ام که زمانی که این مسابقات برگزار می‌شود به استان‌ها سرکشی کنم. البته تمام تلاشمان این است که امسال لیگ برتر را راه‌اندازی کنیم و تیم فولاد اصفهان نیز برای حضور در این رقابت‌ها به ما قول مساعد داده است.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد اینکه قرار است طی یک ماه اخیر اعضای هیأت‌ رئیسه فدراسیون را معرفی کند، گفت: در تلاش هستیم تا در طول یک ماه اخیر اعضای کادر اجرایی، اداری و هیأت‌ رئیسه را معرفی کنیم. در حال رایزنی با افراد هستیم البته روح‌الله حسینی را به عنوان نایب ‌رئیس انتخاب کرده‌ایم و همه چیز قطعی شده است، او قهرمان آسیا و دکترای تربیت‌ بدنی را دارد که به عنوان نایب ‌رئیس قرار است در کنار ما فعالیت کند. البته در حال رایزنی هستیم تا یک نفر را نیز به عنوان دبیر فدراسیون انتخاب کنیم، ناگفته نماند قرار نیست از افرادی که در گذشته پست‌های مختلفی در فدراسیون داشته‌اند چشم‌ پوشی کنیم و آنها را دفع کنیم. ما تصمیم داریم از تجربیات آنها در بخش‌های دیگر فدراسیون بهره‌مند شویم. تصمیم داریم جوان‌گرایی کنیم و با شتاب بیشتر و چابک‌تر حرکت کنیم. البته با انتخاب علیرضا استکی و احدی به عنوان مربیان تیم ملی جوان‌گرایی را آغاز کردیم.

-

نسخه چاپي
مسئول امنیتی تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به برزیل:
با ایرانی‌ها زندگی کردم؛ آنها مانند تیم‌های بزرگ خود را آماده می‌کنند/ کی‌روش احاطه خوبی به تیم ملی دارد

مسئول امنیتی تیم ملی ایران گفت: با ملی‌پوشان ایران زندگی کرده‌ام و آنها مانند تیم‌های بزرگ در حال آماده‌سازی خود برای جام جهانی هستند.

خبرگزاری فارس: با ایرانی‌ها زندگی کردم؛ آنها مانند تیم‌های بزرگ خود را آماده می‌کنند/ کی‌روش احاطه خوبی به تیم ملی دارد
  •  

ژنرال ژیل که طی سال‌های گذشته در سفارت برزیل در ایران مشغول فعالیت بود و به زبان فارسی نیز آشنایی دارد در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به برزیل گفت: شناخت خوبی از فرهنگ ایران دارم و ایرانی‌ها را به خوبی می‌شناسم ضمن اینکه وضعیت تیم ملی در حال حاضر بسیار مطلوب است.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به حاشیه‌سازی‌های اخیر آیا مشکلاتی را در اطراف تیم ملی نمی‌بیند، افزود: مشکل خاصی را احساس نمی‌کنم تیم ملی ایران مانند همه تیم‌های بزرگ خودش را برای جام جهانی آماده می‌کند. کی‌روش احاطه خوبی به تیم ملی دارد و نظم و انضباط مطلوبی را به ملی‌پوشان ایران منتقل کرده که از نزدیک شاهد این اتفاقات هستم.

ژیل در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی ایران توانایی صعود به مرحله حذفی جام جهانی را دارد یا خیر، گفت: من با ملی‌پوشان ایران زندگی کردم آنها جوان، با انگیزه و با سرعت هستند و چرا نباید این اتفاق بیفتد؟ تیم ملی ایران انگیزه بالایی دارد و امیدوارم بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

وی در این باره که وضعیت برزیل را چگونه می‌بیند، یادآور شد: تیم ملی کشورم شرایط خوبی دارد. ما با وجود حریفانی مثل آلمان، آرژانتین و اسپانیا امیدوار هستیم تا بتوانیم ششمین جام را در خانه نگه داریم.

نسخه چاپي
تنها دغدغه من این است که پس از پایان بازی‌‌ها بازیکنانم سربلند باشند
کی‌روش: طوری صحبت می‌کنند که انگار ۳ تیم در گروه ما وجود دارد/ می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم

سرمربی تیم ملی گفت:‌ اگر شما صحبت‌های کارشناسان و رسانه‌ها را دوباره مرور کنید، می‌بینید که الان هیچ کسی در مورد ایران صحبت نمی‌کند و طوری در مورد گروه ما حرف می‌زنند که گویی سه تیم در گروه است.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: طوری صحبت می‌کنند که انگار ۳ تیم در گروه ما وجود دارد/ می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم
  •  

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از برزیل، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از تمرین تیم ملی گفت: در وهله اول سلام می‌کنم و حضور در برزیل را خوشامد می‌گویم. با حضور اصحاب رسانه به برزیل ما واقعا در جام جهانی یک تیم کامل شدیم. امیدوارم که اوقات خوبی داشته باشید و کارتان را به خوبی برای پوشش اخبار تیم ملی انجام دهید.

کی‌روش در مورد پست‌هایی که هنوز در مورد آنها به جمع بندی نرسیده است، گفت:‌ ما مشغول کار بودیم و سخت کار کردیم تا بازیکنان را برای نیجریه آماده کنیم. در حال حاضر حقیقت این است که شبهه‌ای زیادی نداریم. تمرینات را پشت سر گذاشته‌ایم و در مورد بازیکنان هم شبهه‌‌ای نیست و همه چیز در مسیر صحیح قرار دارد.

کی‌روش به بازیکنان توپ‌هایی داده و هدفش از دادن این توپ‌ها را اینگونه عنوان کرد و گفت:‌ صعود تیم ملی ایران به جام جهانی واقعا شانسی نبود. شفاف می‌گویم و به رسانه‌های اینجا هم گفتم صعود ما بخت آزمایی نبود و حق ما بود و استحقاقش را داشتیم. بعد از بازی با کره جنوبی هم همه جشن گرفتند که صعود کرده‌ایم. پس از بازگشت و فردای آن روز ساعت 11 به سازمان لیگ رفتیم و شروع به برنامه‌ریزی کردیم برای جام جهانی. به همین دلیل ما اینجا آمده‌ایم که مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

وی ادامه داد: اگر شما صحبت‌های کارشناسان و رسانه‌ها را دوباره مرور کنید، می‌بینید که الان هیچ کسی در مورد ایران صحبت نمی‌کند و طوری در مورد گروه ما حرف می‌زنند که گویی سه تیم در گروه است. بنابراین هدف ما این است، می‌خواهیم طوری رفتار کنیم که آنها احساس کنند ما هستیم و در جام جهانی بازی می‌کنیم.

کی‌روش گفت:‌ به همین منظور در همه بازی‌ها هر چه در توان داریم برای غرور آفرینی ملت ایران نشان می‌دهیم. همانطور که گفتم طبق صحبت‌ها گویی نیجریه و آرژانتین فقط شانس صعود دارند و این هدف ماست که نشان دهیم آنها اشتباه کرده‌اند. در واقع ما هم می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم و صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه نظرش در خصوص ماه رمضان و جام جهانی چیست، گفت: بازیکنان ایرانی و اکثر بازیکنان مسلمان به آن آگاهی دارند و به تعهدات دینی هم پایبند هستند و مشکلی نخواهد بود.

وی در مورد اینکه بزرگ‌ترین مشکل تیم ملی مقابل نیجریه چیست، گفت:‌ مسلماً تمام بازی‌ها برای ما مهم خواهد بود و سعی می‌کنیم بهترین باشیم. بازی با نیجریه هم مهم خواهد بود و از شرایط انفرادی و تیمی آنها مطلع هستیم. باید کاری کنیم که نه زیاد آنها را بزرگ و نه کوچک جلوه دهیم.

کی‌روش در ادامه این نشست در مورد اینکه با توجه به این موضوع که ملی‌پوشان و کی‌روش مصمم به نظر می‌رسند، با توجه به این موضوع آیا می‌توانیم احساس کنیم که اتفاق بزرگی رخ خواهد داد، گفت:‌ مهم‌ترین مسئله این است که می‌خواهیم با بزرگ‌ترین تیم‌ها بازی کنیم. وقتی این حق را به دست آوردیم برای حضور در جام جهانی، پس خوب نیست اگر همه سعی‌مان را نکنیم. مسلماً بازی با نیجریه در فضای جام جهانی برگزار خواهد شد اما برای تیم ملی این دیدار یک دیدار دیگر هم محسوب می‌شود و آن اینکه این بازی هم مثل همه بازی‌ها 90 دقیقه دفاع و حمله خواهد بود.

وی افزود:‌ یک مورد است که شکی در آن نداریم. برای جام جهانی نه تنها صد درصد بلکه باید هزار درصد توان خود را بگذاریم. بازیکنان ما هم این را می‌دانند، چون در زندگی‌شان یک بار شانس حضور در جام جهانی خواهند داشت.

f

نسخه چاپي
در پی شایعه دوپینگ یکی از فرنگی‌کاران حاضر در جام‌جهانی تهران
پورکاظمی: هنوز نامه‌ای از وادا به دست ما نرسیده است/ شاید نتیجه به فیلا اعلام شده باشد

دبیرکل نادوی ایران گفت: من هم خبر دوپینگی بودن یکی از فرنگی‌کاران را شنیده‌ام اما هنوز نامه‌ رسمی از وادا به دست ما نرسیده است.

خبرگزاری فارس: پورکاظمی: هنوز نامه‌ای از وادا به دست ما نرسیده است/ شاید نتیجه به فیلا اعلام شده باشد
  •  

لطفعلی پورکاظمی در واکنش به خبر مثبت بودن آزمایش دوپینگ یکی از قهرمانان بنام تیم ملی فرنگی در جام‌جهانی تهران، اظهار داشت: من هم این خبر را شنیده‌ام. ما از سوی وادا ماموریت داشتیم که از کشتی‌گیران در حین جام‌جهانی نمونه‌گیری کنیم و این کار را انجام دادیم. در این رقابت‌ها از هر هشت کشتی‌گیر سه تیم برتر یعنی ایران، روسیه و آذربایجان مجموعا 24 آزمایش گرفته شد که یک هفته بعد هم آن را به آزمایشگاه کلن فرستادیم.

وی ادامه داد: نتیجه آزمایش‌ها هنوز برای ما نیامده اما ظاهرا کلن، نتیجه اولیه را به فیلا اعلام کرده است. زمانی که حکم قطعی صادر شود آنوقت برای اجرای حکم محرومیت، به نادوی ایران ابلاغ می‌شود. به نظر می‌رسد تا چند روز آینده نتیجه به ما هم اعلام شود.

- f

نسخه چاپي
یک روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
حریف آفریقایی ایران هم وارد برزیل شد

تیم ملی نیجریه شب گذشته وارد برزیل شد.

خبرگزاری فارس: حریف آفریقایی ایران هم وارد برزیل شد
  •  

، تیم ملی نیجریه، حریف آفریقایی کشورمان در گروه F رقابت‌های جام جهانی شب گذشته وارد برزیل شد.

همچنین تیم ملی بلژیک نیز از دیگر تیم‌هایی بود که دیشب وارد برزیل شد.

جام جهانی 2014 برزیل فرداشب رسماً آغاز می‌شود

-f

نسخه چاپي
واکنش مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی به شایعه دوپینگ ملی‌پوش ایران در جام جهانی

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی نسبت به شایعه دوپینگی بودن یکی از ملی‌پوشان در جام جهانی تهران واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: واکنش مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی به شایعه دوپینگ ملی‌پوش ایران در جام جهانی
  •  

حسن بابک ،‌ در خصوص خبر دوپینگی بودن یکی از ملی‌پوشان کشورمان در جام جهانی کشتی فرنگی در تهران گفت: چنین موضوعی درست نیست و اگر صحت داشته باشد قطعا خودمان آن را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بر اساس سیاست‌های وادا از تمام قهرمانانی که موفق به کسب مدال در مسابقات معتبر شده‌اند به صورت سرزده و در طول سال نمونه‌گیری‌هایی انجام می‌شود اما خوشبختانه هیچ کدام از نمونه‌های کشتی‌گیران ما تاکنون مثبت اعلام نشده است.

به گزارش فارس، شایعه شده است که آزمایش دوپینگ یکی از ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان در جام جهانی تهران مثبت اعلام شده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930321000198#sthash.HCsz0X1s.dpuf
نسخه چاپيارسال به دوستان
واکنش مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی به شایعه دوپینگ ملی‌پوش ایران در جام جهانی

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی نسبت به شایعه دوپینگی بودن یکی از ملی‌پوشان در جام جهانی تهران واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: واکنش مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی به شایعه دوپینگ ملی‌پوش ایران در جام جهانی
  •  

حسن بابک  در خصوص خبر دوپینگی بودن یکی از ملی‌پوشان کشورمان در جام جهانی کشتی فرنگی در تهران گفت: چنین موضوعی درست نیست و اگر صحت داشته باشد قطعا خودمان آن را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بر اساس سیاست‌های وادا از تمام قهرمانانی که موفق به کسب مدال در مسابقات معتبر شده‌اند به صورت سرزده و در طول سال نمونه‌گیری‌هایی انجام می‌شود اما خوشبختانه هیچ کدام از نمونه‌های کشتی‌گیران ما تاکنون مثبت اعلام نشده است.

به گزارش فارس، شایعه شده است که آزمایش دوپینگ یکی از ملی‌پوشان کشتی فرنگی کشورمان در جام جهانی تهران مثبت اعلام شده است.

-f

نسخه چاپي
یک روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
برزیل- کرواسی، آغازگر جامی با طعم تظاهرات و مخالفت مردم / ایران در جام بیستم دنبال تحقق رویای صعود

برزیل و کرواسی آغازگر جام جهانی فوتبالی می‌شوند که برای مردم کشور میزبان حکم ادامه اعتراضات مدنی برای ایجاد تغییرات بنیادین اجتماعی را دارد که در آن ایران می‌خواهد تیمی متفاوت با 3 دوره قبلی باشد.

خبرگزاری فارس: برزیل- کرواسی، آغازگر جامی با طعم تظاهرات و مخالفت مردم / ایران در جام بیستم دنبال تحقق رویای صعود
  •  

، ماه‌ها تب و تاب در خانواده جهانی فوتبال فردا شب‌ با بازی افتتاحیه جام جهانی 2014 میان برزیل و کرواسی به پایان می‌رسد.با به صدا درآمدن سوت آغاز بیستمین دوره مسابقات، 32 تیم برگزیده  بر سر مقام قهرمانی به رقابت می‌پردازند و جهان به مدت یک ماه در هیاهو‌های عمدتا دلنشین محبو‌ب‌ترین ورزش  در زادگاه فوتبال و سرزمین سامبا و قهوه غرق خواهد شد.

این رقابت‌ها  در اصل مرتبه دومی است که در برزیل برگزار می‌شوند. نخستین بار در سال 1950 این کشور میزبان مسابقاتی شد که در فینال به طرزی باورنکردنی از اروگوئه شکست خورد و از دست‌یابی به جام بازماند.

این بار پس از گذشت 64 سال از آن رویداد، زردپوشان برزیلی می‌خواهند به هیچ‌وجه میزبانی شکست خورده نباشند و دست‌شان از جام دور نماند.

 آنها می‌‌گویند چون میزبان هستند باید جام همین جا باقی بماند.

*تفاوت‌های بیشمار با سال 1950

در کنار چنین خواسته‌ای، دومین میزبانی برزیل درحالی برگزار می شود که این کشور و مردمانش و هم خود مسابقات نسبت به آن دوره بسیار فرق کرده اند.برخلاف آن هنگام که شمار تیم‌ها محدود بود، هم اکنون 32 تیم در رقابت‌ها حاضر هستد.

در واقع بیشترین سهم حضور از آن قاره فوتبال‌خیز اروپا ست که 13 نماینده دارد و 6 تیم از آمریکای‌لاتین، 5 تیم از آفریقا، 4 تیم از آسیا و و 4 تیم نیز از منطقه کونکاکاف برگزار‌کننده این مسابقات هستند.

اگر در دوره نخستین که اروگوئه قهرمان مسابقات شد، مردم برزیل فارغ از مشکلات و مسائل روزمره، یکپارچه به حمایت از تیم کشور خودمی پرداختند،‌اما اکنون با حفظ تمام علائق خود نسبت به «سلسائو» (تیم ملی )‌از برگزاری چنین مسابقاتیراضی  و دلخوش نیستند.

علت این امر نارضایتی عمومی است که در دو، سه سال گذشته جامعه برزیل را فراگرفته که بازتاب اعتصاب‌ها و تظاهراتی است که به نشانه اعتراض به نابرابری اجتماعی و اقتصادی در این کشور انجام شده و حتی بیم آن می‌رود حین جام نیز ادامه یابد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930321000004#sthash.9fDa1z64.dpuf

برنامه های فرهنگی سه روز پایانی هفته جوان اعلام شد

برنامه های فرهنگی سه روز پایانی هفته جوان اعلام شد

از سوی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برنامه های سه روز پایانی هفته جوان اعلام گردید.
سجاد بیرامی معاون فرهنگی و امور جوانان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: مطابق برنامه ریزی های انجام گرفته برنامه های ارزشمند و فاخری بمناسبت گرامیداشت خجسته میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان توسط حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و همکاری صمیمانه دستگاههای اجرایی بویژه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد از آغازین روز این هفته برگزار شد و به فضل الهی برنامه های دیگری نیز در سه روز پایانی هفته جوان به اجرا در خواهد آمد.
بیرامی در ادامه افزود: ساعت 30/16 عصر روز دوشنبه 20 خردادماه و در چهارمین روز هفته جوان به همت کانون طلایه داران کشاورزی کارگاه آموزشی تغذیه سالم ویژه جوانان در محل کانون بانوان استان واقع در بلوار شهید باهنر برگزار خواهد شد. همچنین ساعت 18 همین روز نخستین لابراتوار تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم به همت مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم واقع در خیابان آیت ا... کاشانی خیابان کشتگر بالاتر از بانک ملّی با حضور مسئولین استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همچنین گفت: برگزاری مراسم شبی با قرآن و تقدیر از قاریان برتر ساعت 21 روز چهارشنبه 21 خرداد ماه در مسجد امام خمینی (ره) به همت مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم ، برگزاری کارگاه آموزشی خانواده سالم در ساعت 30/16 روز 21 خرداد در محل کانون بانوان استان به همت کانون طلایه داران کشاورزی و دیدار جوانان با حجت الاسلام و المسلمین دکترسید مهدی قریشی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه در ساعت 12 روز چهارشنبه 21 خرداد در محل فرهنگسرای عترت و قرآن و دیدار با خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های هفته جوان می باشد.
بیرامی همچنین از برگزاری همایش جوان و مسجد و تجلیل از جوانان مسجدی در ساعت 30/10 صبح روز پنجشنبه 22 خردادماه در محل اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و افزود: روز پنجشنبه ساعت 30/9 صبح نیز مجموعه جوانان، ورزشکاران و کارکنان اداره کل با تجمع در محوطه این اداره بمنظور گلباران مزار شهداء والامقام انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با روح بلند آنان به باغ رضوان شهرستان ارومیه عزیمت خواهند نمود.
سجاد بیرامی همچنین از برگزاری نشست جایگاه و نقش جوانان در راستای منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال در ساعت 30/16 روز پنجشنبه 22 خرداد با حضور مسئولین و نمایندگان نهادهای فرهنگی و دانشگاهی و نیز یادواره شهداء جوان نخبه استان در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 21 خردادماه در محل اداره کل ورزش و جوانانبه همت کانون شهدای محراب  خبر داد.
 

نسخه چاپي
آنهایی که می‌گفتند بازیکن دایی هستم جواب‌شان را گرفتند
نوری: می‌خواستم در پرسپولیس بمانم اما مرا نمی‌خواهند/ می‌جنگم و دوباره ملی‌پوش می‌شوم

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک سال قرارداد دارم اما مرا نمی‌خواهند و به تیمی می‌روم که دوباره ملی پوش شوم.

خبرگزاری فارس: نوری: می‌خواستم در پرسپولیس بمانم اما مرا نمی‌خواهند/ می‌جنگم و دوباره ملی‌پوش می‌شوم
  •  

محمد نوری  درباره آخرین شرایطش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از این ساعت به بعد دیگر من هیچ کاری با پرسپولیس ندارم و همه چیز بین من و این تیم تمام شد. این در شرایطی بود که من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم اما چون من را نخواستند من هم بازیکنی نیستم که خودم را به زور آویزان تیم کنم.

وی افزود: روز گذشته همراه با نورمحمدی به باشگاه رفتیم تا تکلیف‌مان را روشن کنیم، این در شرایطی بود که پنجعلی قبلاً به من گفته بود که دایی ما را نمی‌خواهد و در لیست او نیستیم اما من گفتم می‌خواهم همه چیز را از دهان دایی بشنوم.

نوری ادامه داد: پس از حضور روز گذشته‌مان در باشگاه باز هم رحیمی به نورمحمدی اعلام کرد ما را نمی‌خواهند پس بهتر است من و نورمحمدی نباشیم، من هم به حرف آقای دایی احترام می‌گذارم، اما دلم گرفته چون حتی ارزش یک زنگ زدن و یا اس‌ام اس دادن هم نداشتم.

وی در پاسخ سؤالی که آیا از دایی ناراحتی یا خیر؟ گفت:‌چرا ناراحت باشم، به عقیده ایشان احترام می‌گذارم، اما من یک سال با این تیم قرارداد داشتم و دوست داشتم حضور در آسیا را با پرسپولیس تجربه کنم، ولی من را نخواستند، من از امروز مذاکراتم را با تیم‌های دیگر آغاز می‌کنم تا انشاءالله بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم.

- f

نسخه چاپي
تفتیان در گفت‌وگو با فارس:
برای حضور در کمپ تمرینی روسیه از احسان حدادی درخواست کمک کرده‌ام

رکورد دار دوی سرعت ایران گفت: احسان حدادی چند سالی در روسیه تمرین کرده است و برای حضور در کمپ تمرینی این کشور از او درخواست کمک کرده‌ام.

خبرگزاری فارس: برای حضور در کمپ تمرینی روسیه از احسان حدادی درخواست کمک کرده‌ام
  •  

حسن تفتیان  در مورد اینکه قرار است در اردوی خارج از کشور حاضر شود، گفت: خوشبختانه با اسپانسری که پیدا شده است، می‌توانم اردویی در خارج از کشور داشته باشم، اما هنوز جایی قطعی نشده است. قرار بود در مجارستان اردویی داشته باشم، اما با صحبت‌هایی که داشتم، آنها اعلام کردند کمپ‌شان پر است.

وی ادامه داد: ترکیه هم یکی از کمپ‌هایی است که مدنظرم است، اما آنجا هم قطعی نشده است.  روسیه کمپ‌های خوبی برای دوومیدانی دارد و شاید در این کشور اردو زدم. با توجه به اینکه احسان حدادی چند سالی در این کشور تمرین کرده است از او برای هماهنگی درخواست کمک کرده‌ام و امیدوارم به نتیجه خوبی برسم.

رکورددار دوی سرعت ایران با اشاره به حضورش در مسابقات جام کازانف قزاقستان گفت: تمریناتم مدت زیادی است که در مجموعه آفتاب انقلاب جریان دارد و تا حدود زیادی آماده هستم. این رقابت‌ها از سطح خوبی برخوردار است و می‌توانم بدنم را محک بزنم.

تفیتان در پاسخ به این سوال که سال گذشته در این رقابت‌ها رکورددار دوی سرعت ایران شدی و آیا این بار هم همین اتفاق می‌افتد یا خیر، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم، اما همه چیز بستگی به زمان مسابقه دارد.

f

نسخه چاپيارسال به دوستان
هرکسی بخواهد می‌تواند با هزینه شخصی راهی اندونزی ‌شود
روحانی: حسنی‌پور در مسابقات کاراته وان نماینده تیم ملی نیست

مربی تیم ‌ملی کاراته گفت: وحید حسنی‌پور به عنوان نماینده تیم‌ ملی در این مسابقات کاراته وان شرکت نخواهد کرد.

خبرگزاری فارس: روحانی: حسنی‌پور در مسابقات کاراته وان نماینده تیم ملی نیست
  •  

سومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در حالی طی روزهای 30 و 31 خردادماه سال جاری در اندونزی برگزار خواهد شد که مسئولین برگزاری رقابت‌های لیگ جهانی، امروز سه‌شنبه (بیستم خردادماه) را به عنوان مهلت پایانی ثبت‌نام تیم‌ها و نفرات جهت حضور در پیکارهای کاراته‌ وان اندونزی در نظر گرفته‌اند، اما مسئولان فدراسیون کاراته نام وحید حسنی‌پور و آلاله صعودی را به نفرات اعزامی به مسابقات لیگ کاراته وان اضافه کردند.

حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته، در مورد آغاز مرحله جدید اردوهای تیم‌ملی کاراته، اظهار داشت: مرحله ششم اردوی آماده‌ سازی تیم‌ ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون و مسابقات قهرمانی جهان آغاز شده و همه نفرات حاضر در اردو از لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار خوبی را دارند. تیم‌ ملی طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده هر روز تمرینات خود را پیگیری می‌کند و تمرینات بدنسازی نیز زیر نظر سیدمحمد حسینی به خوبی پیگیری می‌شود.

وی در مورد اعزام تیم‌ ملی کاراته به مسابقات کاراته‌ وان اندونزی گفت: 28 خرداد تیم‌ ملی برای حضور در مسابقات کاراته‌ وان راهی اندونزی خواهد شد. بنده و جعفری هدایت ملی‌پوشان در این رقابت‌ها را برعهده خواهیم داشت. هامون درفشی‌پور، حسین سمندر، سعید حسنی‌پور، مهدی سلطانی، ایمان سنچولی و پیمان سلطانی قرار است در ترکیب تیم‌ ملی به این مسابقات اعزام شوند. احتمالا اگر کارهای اعزام سامان حیدری به همراه تیم دانشجویان درست نشود او نیز در کنار ملی‌پوشان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

مربی تیم‌ ملی در پاسخ به این سؤال که این روزها شنیده شده وحید حسنی‌پور نیز قرار است به این رقابت‌ها اعزام شود، گفت: وحید حسنی‌پور، شاهین جعفری و هادی عرب در مسابقات کاراته ‌وان شرکت خواهند کرد، اما آنها با هزینه شخصی به مسابقات اعزام می‌شوند و به هیچ‌ عنوان در ترکیب تیم‌ ملی حضور نخواهند داشت. قانون مسابقات کاراته‌ وان به این صورت است که هر کسی از هر نقطه دنیا به دلیل اینکه این مسابقات آزاد برگزار می‌شود می‌تواند وارد تاتامی شود. اعزام حسنی پور به مسابقات کاراته ‌وان هیچ ربطی به موضوعاتی که مطرح شده ندارد. بنده دوست ندارم در مورد حواشی صحبت کنم و تنها تمرکزم را روی تیم‌ ملی گذاشته‌ام.

-

نسخه چاپي
۲ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
اخبار جام بیستم را در صفحه جام جهانی خبرگزاری فارس دنبال کنید

مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند اخبار جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را در صفحه جام جهانی دنبال کنند.

خبرگزاری فارس: اخبار جام بیستم را در صفحه جام جهانی خبرگزاری فارس دنبال کنید
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به آغاز رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل، صفحه مربوط به این رقابت‌ها با هدف پوشش اخبار و نتایج، تصاویر و فیلم‌های مربوط به جام جهانی برزیل در خبرگزاری فارس ایجاد شده است تا از این پس تا پایان رقابت‌ها، مخاطبان همیشگی خبرگزاری فارس در این صفحه اخبار مربوط به جام جهانی 2014 را دنبال کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس می‌‌توانند با مراجعه به صفحه فوق در این آدرس اینترنتی، آخرین اخبار، تصاویر و فیلم‌های مربوط به جام جهانی 2014 برزیل را مشاهده کنند

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930320000475#sthash.IfpjeQEj.dpuf

نسخه چاپي
تیم والیبال‌تان را به جای فوتبال به برزیل بفرستید!
دونگا: تجربه قوچان‌نژاد به ایران در جام جهانی کمک می‌کند/ مردم برزیل در بازی با آرژانتین طرفدار ایران هستند

کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال برزیل گفت: در بازی ایران مقابل آرژانتین همه مردم برزیل طرفدار ایران خواهند بود.

خبرگزاری فارس: دونگا: تجربه قوچان‌نژاد به ایران در جام جهانی کمک می‌کند/ مردم برزیل در بازی با آرژانتین طرفدار ایران هستند
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس دونگا بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال برزیل با حضور در برنامه 2014 رو در روی عادل فردوسی‌پور و رضا جاودانی نشست و درباره مسائل گوناگون به صحبت پرداخت.

وی در ابتدای صحبت‌هایش با بیان اینکه از حضور در ایران خوشحال است، گفت: خوشحالم که به ایران آمدم چرا که جز معدود کشورهایی بود که من به آن نرفته بودم از لطف مردم ایران تشکر می‌کنم که به من لطف زیادی داشتند. خوشحالم که با ایران آشنا شدم و وقتی به سفارت برزیل در ایران رفتم فهمیدم که هزار و 500 نفر از ایران قصد رفتن به برزیل را دارند. همچنین از مؤسسه سرطانی محک دیدار کردم.

پیشکسوت فوتبال برزیل در مورد اینکه در زمین و کنار زمین خیلی عصبانی بود اما در ایران نشان داد که انسان خوشرویی است، ادامه داد: ما در داخل زمین بیاد تمرکز داشته باشیم چرا که باید کشورمان را به همه دنیا نشان دهیم و مسئولیت داخل زمین با ما است اما همانگونه که مردم ما را دوست دارند ما هم آنها را دوست داریم و باید با لبخند به آنها اهمیت بدهیم.

وی افزود: ایران را در تلویزیون و اخبار دیده بودم اما خوشحالم که به اینجا آمده بودم و دیدیم که مردم سرزنده و موفقی دارید که مثل برزیل و اروپایی‌ها زندگی می‌کنند تهران شهر تمیزی است و احترام کوچکترها به بزرگترها در این شهر برایم جالب بود و دیدم که مردم مؤدبی دارید.

دونگا در ادامه در مورد اینکه در فوتبال تکنیکی و ظریف برزیل او چگونه به عنوان یک بازیکن فیزیکی و قدرتی خودش را نشان داد، خاطرنشان کرد: هرکس باید در زمین وظیفه‌ای را انجام دهد در فوتبال همه از فوتبال زیبا صحبت می‌کنند اما باید گل نخوری تا برنده شوی چرا که همه نگران گل نخوردن هستند در سال 1994 همه بازیکنان با هم کار متقابل انجام می‌دادند و هم در دفاع و هم در حمله فعالیت زیادی داشتیم که توانستیم همه را ببریم و قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که بهترین بازیکن هجومی برزیل در 20 سال اخیر چه کسی است، اظهار داشت: انتخاب بهترین مهاجم کار سختی است ریوالدو بازیکنی بود که در چپ، راست و همه جا گل می‌زد و مربیان می‌گفتند که هیچگاه بازیکنی مثل او نبوده است. رونالدینیو و روماریو بازیکنان سرعتی بودند به‌به‌تو هم بازیکن سرعتی بود اما او نیاز به یک بازیکن مکمل داشت رونالدو هم بازیکنی بود که فوق‌العاده بود اما به نظر من ریوالدو عالی‌ترین مهاجم برای برزیل بود.

دونگا در پاسخ به این سؤال که با به‌به‌تو در یکی از بازی‌های برزیل درگیری پیدا کرده بود، تصریح کرد: همه ما هدف‌مان برنده‌ شدن بود هر کس اخلاقی داشت اما هدف ما برنده شدن برزیل بود و یاد گرفته بودیم که هر کس اخلاقی دارد و ما باید به آن احترام می‌گذاشتیم. البته بیشتر تمرکز ما روی بازی بود و خیلی کم با هم به مشکل می‌خوردیم.

سرمربی اسبق تیم ملی برزیل در مورد روماریو هم تصریح کرد: او این روزها وارد سیاست شده و در کارش هم عالی است البته او هم با بازیکنان جوان دعوا می‌کرد و من به او می‌گفتم که تو با همه دعوا داری و باید آرام باشی.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال برزیل در مورد شرایط این‌ روزهای این کشور در آستانه جام جهانی 2014 برزیل گفت: حال و هوای این روزهای برزیل خوب است و او استادیوم‌ها هم آماده شدند. طرفداران برزیل با همه هواداران خوب برخورد می‌کند و این جام جهانی هم همانند سایر جام‌های جهانی است که پر از شادی و امید برای مردم خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که انتظارات مردم برزیل از تیم ملی فوتبال این کشور در حال حاضر چیست، افزود: برای فوتبال برزیل باید همیشه برنده بود ما بازیکنانی خوبی داریم اما در برزیل دوم شدن یعنی آخر شدن! این فکر مردم برزیل است و آنجا اگر نتیجه خوبی نگیری به شما اعتراض می‌کنند اما مردم برزیل نشان دادند که در جام جهانی چه می‌خواهند.

وی در مورد مقایسه تیم ملی فوتبال برزیل در سال 1994 با برزیل جام جهانی 2014 خاطرنشان کرد: برزیل 2014 شانس زیادی برای قهرمانی دارد، چراکه در خانه خودمان بازی می‌کنیم و اسکولاری هم تیم ملی خوبی ساخته و با اینکه بازیکنان نامداری مثل روماریو و ریوالدو در این تیم حضور ندارند اما بازیکنانی در برزیل بازی می‌کنند که در فوتبال اروپا شرایط خوبی دارند بازیکنان برزیل اهل رقابت هستند و با حمایت تماشاگران تیم ملی برزیل هم قوی‌تر خواهد شد. در جام جهانی نمی‌توان اشتباه کرد.

دونگا افزود: الان بازیکنانی مثل رونالدو و روماریو را نداریم اما بازیکنانی مثل نیمار هستند که عملکرد خوبی در فوتبال دارند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال برزیل درباره وضعیت اسکولاری در تیم ملی برزیل هم خاطرنشان کرد: اسکولاری تیمی را در دست گرفت که همانند کشتی در اقیانوس بود و هدفی نداشت اما او آمد، تصمیم گرفت و به همه آرامش داد و با حضور بازیکنان تیم ملی برزیل به شرایط خوبش برگشت.

وی با بیان اینکه اسکولاری فوتبال قدرتی را دوست دارد، گفت: اسکولاری فوتبال را سفت و محکم دوست دارد و همیشه از بازیکنانش می‌خواهد کرد که محکم بازی کنند اما منظورش این نیست که بازیکنان را مصدوم کنند چرا که از بازیکنانش می‌خواهد محکم بازی کنند تا بازیکنان حریف از آنها بترسند او بیشتر به خاطر حساسیت بازی از بازیکنان می‌خواست که محکم بازی کنند و شاید حساسیت بازی روی او اثر گذاشته که گفته بود حریف را بزنند!

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال برزیل در خصوص عدم دعوت از رونالدینیو و کاکا به تیم ملی برزیل و اینکه آیا این موضوع باعث انتقاد رسانه‌ها شده یا نه اظهار داشت: جالب است بدانید که رسانه‌ها هیچ انتقادی نکردند و این اولین بار بود که این کار را انجام می‌دادند رونالدینیو و کاکا می‌خواستند که در جام جهانی حاضر باشند تا بتوانند به بازیکنان جوان کمک کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930320000033#sthash.jPYoPTp0.dpuf

از ۴ بازی تنها یک پیروزی داشتیم، پس نتایج راضی‌کننده نیست
خوش‌خبر: چشم‌انتظار فوتبالیست‌ها ماندیم، اما نیامدند/ روزهای خاطره‌انگیزی را رقم می‌زنیم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: خیلی امیدوار بودیم که شاگردان کی‌روش برای تماشای بازی ایران و برزیل به سالن مسابقه بیایند، اما اینگونه نشد.

خبرگزاری فارس: خوش‌خبر: چشم‌انتظار فوتبالیست‌ها ماندیم، اما نیامدند/ روزهای خاطره‌انگیزی را رقم می‌زنیم
  •  

، امیر خوش‌خبر درمورد نتایج تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ جهانی 2014 اظهار داشت: نتایجی که تیم ملی در مسابقات اخیر کسب کرد راضی کننده نیست؛ چراکه از 4 بازی تنها یک پیروزی کسب کردیم. شاید در ایتالیا هم توانایی کسب یک یا دو امتیاز را هم داشتیم. شکست برابر ایتالیا شوکی به بازیکنان وارد کرد تا آنها به خودشان بیایند و توانایی‌هایشان را مقابل برزیل بروز دادند.

وی ادامه داد: برزیل هم از روز اول به‌گونه‌ای رفتار می‌کرد که تنها به فکر پیروزی برابر ایران بود. برزیلی‌ها هم تعجب کردند که چطور ممکن است تیمی بعد از این همه مسافرت و خستگی بتواند اینگونه بازی کند. به نظرم می‌توانستیم بازی اول را هم پیروز شویم و به قول کواچ آنها پیروز نشدند، بلکه خودمان باختیم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درخصوص علت عدم حضور تیم ملی فوتبال ایران در سالن دیدار ایران - برزیل، گفت: چشم‌مان خیلی در انتظار ملی‌پوشان فوتبال ماند؛ خیلی امیدوار بودیم که شاگردان کی‌روش به سالن مسابقه بیایند، حتی بلیت هم برای آنها تهیه کرده بودیم. مسئولان سالن هم چندین بار از ما سوال کردند که آیا بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به سالن می‌آیند یا خیر؟ مسافت دور و خیابان‌ها ترافیک بود. متروی شهر اعتصاب کرده بود و خیابان‌ها بسیار شلوغ شده بود و فکر می‌کنم به همین دلیل نتوانستند خود را به سالن برسانند.

خوش‌خبر درمورد 6 دیداری که ایران میزبان تیم‌های برزیل، ایتالیا و لهستان خواهد بود، گفت: بازی‌های پر استرسی خواهیم داشت، چراکه مقابل هواداران خودمان بازی می‌کنیم و کارمان سخت است. امیدوارم حضور تماشاگران استرس زیادی به بازیکنان وارد نکند و آنها بتوانند مثل همیشه راحت بازی کنند. اگر تیم ملی خارج از مسائل حاشیه‌ای و با آرامش وارد زمین شود می توانیم روزهای خاطره‌انگیزی را برای مردم و والیبال ایران رقم بزنیم

-

نسخه چاپي
ایران مقابل ترینیداد به برتری رسید
برتری امیدوار کننده تیم ملی در آستانه جام جهانی/ گلزنی گوچی و پنالتی که نکونام از دست داد

تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی مقابل ترینیداد و توباگو به برتری رسید.

خبرگزاری فارس: برتری امیدوار کننده تیم ملی در آستانه جام جهانی/ گلزنی گوچی و پنالتی که نکونام از دست داد
  •  

، تیم ملی ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز رسمی جام جهانی از ساعت 22:30 امشب در دیداری تدارکاتی در سائوپائولوی کشور برزیل به مصاف ترینیداد و توباگو رفت که این دیدار با برتری 2 بر صفر تیم ملی ایران پایان رسید.

گل‌های ایران در این دیدار توسط احسان حاج صفی در دقیقه 45+1 و رضا قوچان‌‌نژاد در دقیقه 55 به ثمر رسید. در این دیدار نکونام یک پنالتی را در دقیقه 50 برای تیم ملی از دست داد.

در نیمه اول این این دیدار و در دقیقه 15 بازی خسرو حیدری یک ارسال خوب از سمت راست برای رضا قوچان نژاد ارسال کرد که این ارسال تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 25 بازی با نفوذ خوب اشکان دژاگه از سمت راست و همچنین دو نوبت ضربه سر جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد دو فرصت خوب گلزنی از دست رفت.

دقیقه 28 این دیدار دروازه بان تیم ملی ترینیداد و توباگو در خروج خود با اشکان دژاگه برخورد نسبتا شدیدی داشت که با حضور پزشکان هر دو تیم در زمین مسابقه این مشکل برای هر دو نفر برطرف شد.

تیم ملی ترینیداد و توباگو نیز چند موقعیت گلزنی در نیمه اول به دست آورد.

گل ایران در دقیقه 1+45 مسابقه به ثمر رسید. اشکان دژاگه ضربه کرنر را از سمت راست ارسال کرد و توپ برگشتی توسط جلال حسینی به عقب پاس داده شد و احسان حاج‌صفی با زیبایی هرچه تمام‌تر توپ را در گوشه بالایی و سمت راست دروازه جای داد.

تیم ملی در نیمه اول با ترکیب علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، احسان حاج‌صفی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد به میدان رفت.

در نیمه دوم این دیدار ماهینی به جای پولادی، شجاعی به جای دژاگه، جهانبخش به جای حیدری، انصاری‌فرد به جای قوچان نژاد، حقیقی به جای نکونام و حدادی فر به جای تیموریان به میدان رفتند.

داوران برزیلی این دیدار را قضاوت می‌کنند و رسانه‌هایی از ایران، آرژانتین و برزیل برای پوشش خبری در ورزشگاه حضور داشتند.

هفته گذشته تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر صفر بر ترینیداد و توباگو غلبه کرده بود.

-

نسخه چاپي
برای صعود باید از برزیل در تهران امتیاز بگیریم
موسوی: می‌خواستیم از زیر سایه ولاسکو خارج شویم/ ایتالیا بهترین تیم جهان است

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: مطبوعات ما را زیر سایه ولاسکو بردند و حالا می‌خواستیم از زیر سایه وی خارج شویم.

خبرگزاری فارس: موسوی: می‌خواستیم از زیر سایه ولاسکو خارج شویم/ ایتالیا بهترین تیم جهان است
  •  

سید محمد موسوی، درمورد نتایج تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی والیبال 2014 اظهار داشت: بازی‌ها سخت شروع شد؛ بازی‌های با استرس آغاز شد برای ما، چراکه مردم انتظار داشتند ایتالیا را در خانه خودش شکست دهیم. به نظر من ایتالیا امسال قوی‌ترین تیم مسابقات  و بهترین تیم جهان است.

وی ادامه داد: دو بازی را باختیم، اما مقابل برزیل نیاز به امتیاز داشتیم، چون حداقل از نظر روحی به خودمان ثابت کنیم که می‌توانیم برابر تیم‌های بزرگ بازهم برنده باشیم. باخت برابر ایتالیا موجب شده بود تا بازیکنان از نظر روحی با مشکل روبرو شوند، اما خوشبختانه مقابل برزیل جبران کردیم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: ولاسکو کارهای بزرگی برای والیبال ایران کرد و اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان منتقل کرد، اما تمام تیم آنگونه که در رسانه‌ها مطرح می‌شد ولاسکو نبود. زمان خداحافظی مانند یک قهرمان وی را بدرقه کردند، اما واقعیت این بود که کنار ولاسکو بازیکنانی هم بودند. این موضوع تاثیر زیادی روی من گذاشته بودی و مطبوعات ما را زیر سایه ولاسکو بردند و حالا می‌خواستیم از زیر سایه وی خارج شویم.

موسوی عنوان کرد: به هر حال شش بازی را میزبان هستیم و بدون شک در مسابقاتی که میزبان هستیم می‌توانیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. باید استرسی که از سوی تماشاگران منتقل می‌شود را کنترل کرده و به انرژی مثبت تبدیلش کنیم. اگر از برزیل امتیاز بگیریم صعودمان به مرحله نهایی قطعی خواهد شد.

- f


پيروزي قاطعانه و تاریخی تيم واليبال ايران مقابل پرافتخارترین تیم جهان

پيروزي قاطعانه و تاریخی تيم واليبال ايران مقابل پرافتخارترین تیم جهان

 تيم ملي واليبال ايران در سومين ديدار خود در رقابت‌هاي ليگ جهاني 2014 مقابل برزيل پيروز شد.             
 تيم ملي واليبال ايران پس از قبول دو شکست برابر ايتاليا در هفته دوم رقابت‌هاي ليگ جهاني واليبال 2014 روز گذشته در اولين بازي هفته سوم به مصاف برزيل رفت و با حساب 3 بر 2 نتيجه را واگذار کرد و امروز براي جبران شکست روز گذشته بازهم به مصاف برزيل رفت. برزيل در دو بازي اول و دوم خود در ليگ جهاني سال 2014 در بازي خانگي مغلوب ايتاليا شد و در دو بازي بعدي نيز تنها يک پيروزي برابر لهستان به دست آورد. تيم ايران هم از سه بازي گذشته خود، سه شکست در کارنامه داشت.
جدال شاگردان کواچ و رزنده با نتيجه 3 بر صفر (25 بر 18 - 25 بر 21 - 25 بر 22 ) به سود تيم ملي واليبال ايران و شاگردان کواچ خاتمه پيدا کرد. تيم ملي واليبال ايران سال گذشته با هدايت ولاسکو تمامي قدرت‌هاي جهان به غير از برزيل و روسيه را شکست داد و حالا هم برزيل که پرافتخارترين تيم جهان است برابر شاگردان کواچ به زانو درآمد.
اسلوبودان کواچ در اين مسابقه تيم خود را با ترکيب اوليه سعيد معروف، شهرام محمودي، سيد محمد موسوي، آرمين تشکري، فرهاد قائمي، مجتبي ميرزاجانپور و عبدالرضا عليزاده روانه ميدان کرد. مهدي مهدوي، امير غفور، ميلاد عبادي پور، عليرضا مباشري و سامان فائزي نيز بازيکنان ذخيره ايران در اين مسابقه بودند. تشکري و ميرزاجانپور که ديروز به عنوان بازيکن تعويضي به ميدان رفتند و عملکرد درخشاني داشتند در اين مسابقه براي نخستين بار از ابتدا در ترکيب تيم ملي کشورمان قرار گرفتند.
 
ست نخست؛ 25 بر 18 به سود ايران
 
تيم ايران اين مسابقه را با قدرت آغاز کرد تا اينکه در امتياز 8 بر 5 از برزيل پيش افتاد و به وقت استراحت فني اول رفت. برزيلي‌ها تا امتياز 8 دو سرويس خود را از دست دادند و ايران هم توسط معروف و ميرزاجان‌پور هم دو سرويس را از دست دادند. دفاع خوب بازيکنان ايران و از همه مهمتر دريافت‌هاي عقب زمين ايران در اين مسابقه بهتر از بازي قبل بود و همني امر موجب شد تيم‌ها در امتياز 16 بر 13 به سود ايران به وقت استراحت فني دوم بروند.بازي درخشان شهرام محمودي و ساير بازيکنان ايران موجب شد تا شاگردان کواچ 19 بر 16 از حريف خود پيش بيفتند؛ رزنده هم که احساس خطر مي‌کرد مجبور شد درخواست وقت استراحت کند.
دريافت بد برزيلي‌ها موجب شد تا در حملات نتوانند مانند هميشه خطرناک باشند؛ شاگردان کواچ هم به خوبي از اين فرصت استفاده کردند و بازي را 22 بر 17 به سود خود کردند تا بازهم رزنده درخواست وقت استراحت فني کند تا شايد مانع امتيازگيري بازيکنان ايران شوند، اما بلافاصله بعد از آغاز بازي بازهم ميرزاجان‌پور مهاجم حريف را تک دفاع کرد. امتياز مستقيم سرويس توسط تشکري بازي را 24 بر 18 کرد؛ در اين امتياز مائوريسيو سيلوا هنگام فرو بعد از دفاع روي پاي شهرام محمودي پايين آمد و موجب شد تا مچ پايش پيچ خورده و مصدوم شود که همين امر عصبانيت شديد رزنده، سرمربي طلايي‌پوشان را هم به همراه داشت. اين ست در با نتيجه 25 بر 18 به سود ايران تمام شد.
 
ست دوم؛ 25 بر 21 به سود ايران
 
در حالي که ايران با امتياز 4 بر 2 از حريف پيش بود در امتياز 5 تيم‌ها به تساوي رسيدند، اما بازهم شاگردان کواچ با اعتماد به نفس بهتر از حريف و عملکرد خوب بود توانستند نتيجه بازي را 7 بر 5 کنند و در نتيجه 8 بر 6 تيم‌ها به وقت استراحت فني اول رفتند.
به دليل از دست دادن سرويس توسط قائمي و يک دريافت اشتباه توسط عليزاده بازي در امتياز 11 به تساوي کشيده شد، اما در ادامه سرويس‌ها بي‌نقص تشکري دريافت کننده‌هاي برزيل را با مشکل روبرو کرد و پس از آن مدافعان ايران با عملکرد خوب خود نتيجه بازي را 14 بر 11 به سود ايران کردند تا رزنده بازهم درخواست وقت استراحت کرده و وقفه‌اي در جريان بازي ايجاد کند. بازي در امتياز 16 بر 12 به سود ايران تيم‌ها به وقت استراحت فني دوم رفتند. در امتياز 19 بر 15 به سود ايران رزنده را عصبي کرده بود و کواچ هم تصميم گرفت در اين امتياز مهدوي را جايگزين معروف کند. سرويس‌هاي محکم و پرشي برزيلي‌ها به راحتي توسط دريافت‌کننده‌هاي ايران دريافت مي‌شد و معروف هم پاس‌هاي بي نقصي را براي مهاجمان خود آماده مي کرد. شهرام محمودي هم فرصت‌ها را از دست نمي دادند و به خوبي توپ‌ها را به امتياز تبديل مي‌کرد. در امتياز 23 بر 18 بازهم رزنده که تيمش در آستانه شکست در ست دوم قرار داشت بازهم درخواست وقت استراحت فني کرد تا شايد بازيکنانش به بازي بازگردند. در امتياز 24 بر 20 هم کواچ درخواست وقت استراحت کرد؛ اين ست در با نتيجه 25 بر 21 به سود ايران خاتمه پيدا کرد.
 
ست سوم؛ 25 بر 22 به سود ايران
 
رزنده براي اينکه اين ست را واگذار نکند بازيکنان با تجربه‌تر خود را وارد زمين کرد، اما شاگردان کواچ اعتماد به نفس خوبي پيدا کرده بودند و تا امتياز 4 پاياپايي پيش آمدند تا اينکه برزيلي‌ها در امتياز 6 بر 4 از ايران پيش افتادند. در امتياز 8 بر 6 به سود برزيل تيم‌ها به وقت استراحت فني اول رفتند. برزيلي‌ها اختلاف دو امتيازي خود با ايران را تا امتياز 13 بر 11 هم حفظ کردند تا اينکه دفاع خوب سيد محمد موسوي بازي را در امتياز 13 به تساوي کشاند و در ادامه هم شاگردان کواچ توانستند از حريف پيش بيفتند و درامتياز 16 بر 15 به سود ايران تيم‌هاي به وقت استراحت فني دوم رفتند. در امتياز 18 بر 15 به سود ايران که با تيزهوشي شهرام محمودي و سرويس خوب سعيد معروف به دست آمد بازهم اين رزنده بود که احساس خطر کرده و درخواست وقت استراحت فني کرد تا مانع امتيازگيري شاگردان کواچ شود. رزنده در امتياز 22 بر 19 و در حالي که بسيار عصابي بود و پيراهنش را گاز مي‌گرفت درخواست وقت استراحت کرد. کواچ در امتياز 23 بر 21 به سود ايران درخواست وقت استراحت کرد تا بازيکنانش با آرامش بازي را به پايان برسانند. اين ست هم با نتيجه 25 بر 22 به سود ايران تمام شد تا پرافتخارترين تيم واليبال جهان برابر شاگردان کواچ زانو بزند.
با اين نتيجه تيم ملي واليبال ايران که در گروه نخست با تيم‌هاي برزيل، ايتاليا و لهستان هم گروه است، 4امتيازي شد. برزيل هم با اين نتيجه در امتياز 5 باقي ماند.
 

 

 

تيم ملي واليبال ايران در هفته چهارم، روزهاي جمعه، 23 خردادماه و يک‌شنبه، 25 خردادماه از ساعت 21 ميزبان برزيل خواهد بود.

 

نسخه چاپي
آزادکاران جوان با ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقتدرانه قهرمان آسیا شدند

تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در پایان رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا با کسب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.

خبرگزاری فارس: آزادکاران جوان با ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقتدرانه قهرمان آسیا شدند
  •  

، در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا که از روز گذشته در شهر اولانباتور مغولستان آغاز شده بود تیم کشورمان با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و 77 امتیاز، مقتدرانه عنوان قهرمانی قاره کهن را به خود اختصاص داد.

صابر خانجانی در 50، ایمان صادقی در 60، حسن یزدانی در 66، رضا مظفری در 74 کیلو، پدرام جمشیدی در 96 کیلو و امین طاهری در 120 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شدند. رضا اطری در 55 کیلو نقره گرفت و مجتبی گلیج در 84 کیلو به مدال برنز دست یافت.

به گزارش فارس، پیش از این تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان هم موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا در این رقابت‌ها شده بود.

* نتایج آزادکاران جوان کشورمان در روز دوم به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم رضا اطری که در دور نخست با نتیجه 11 بر 3 مقابل ذاکر منصوراف از ازبکستان به پیروزی رسیده بود، در دور دوم هم با نتیجه 10 بر 5 از سد زاندانبود از مغولستان گذشت و فینالیست شد. اطری در فینال با نتیجه 15 بر یک مغلوب ژولدوش بکوف از قرقیزستان شد و به مدال نقره بسنده کرد. در این وزن 11 نفر حضور داشتند.

ایمان صادقی در وزن 60 کیلوگرم که 9 کشتی‌گیر حضور داشتند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر آشیش از هند را شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید. وی در این مرحله هم با نتیجه 8 بر 5 مقابل ساکاموتو از ژاپن به پیروزی دست یافت و فینالیست شد. صادقی در دیدار پایانی حسنوف از ازبکستان را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

در وزن 66 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 18 بر 8 مقابل داولت مورات از ترکمنستان به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله هم با نتیجه 10 بر صفر بر الیاس ژومای از قزاقستان را غلبه کرد و فینالیست شد. یزدانی در فینال با نتیجه 18 بر 10 از سد فوجینامی از ژاپن گذشت و مدال طلا را به خود اختصاص داد. در این وزن 11 کشتی گیر حضور داشتند.

رضا مظفری در وزن 74 کیلوگرم که 10 نفر حضور داشتند در دور نخست با نتیجه 7 بر یک از سد آلکساندر گلتسمان از قزاقستان گذشت. وی در دور دوم هم با نتیجه 12 بر یک مقابل هان سانگ دو از کره جنوبی به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. نماینده کشورمان در این مرحله هم مقابل وینود از هند با نتیجه 15 بر 4 به برتری دست یافت و فینالیست شد. مظفری در فینال کینوشیتا از ژاپن را با نتیجه 12 بر 2 مغلوب کرد و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن 84 کیلوگرم مجتبی گلیج پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل نایامبایار باتار از مغولستان به پیروزی رسید و به نیمه‌نهایی راه یافت، اما در این مرحله با وجود اینکه با نتیجه 8 بر 7 مقابل بهادر قدیروف از ترکمنستان پیش بود، با ضربه فنی مغلوب شد و شانس حضور در فینال را از دست داد. گلیج در دیدار رده بندی با نتیجه 15 بر 4 مقابل بابامرادوف از ازبکستان به پیروزی رسید و مدال برنز را از آن خود کرد. در این وزن 11 کشتی‌گیر حضور داشتند.

پدرام جمشیدی در وزن 96 کیلوگرم که 7 کشتی‌گیر حضور داشتند در دور نخست با نتیجه 12 بر یک مقابل یوسوکه یوشیکاوا از ژاپن به پیروزی دست یافت و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله هم با نتیجه 11 بر صفر رایسوف از قزاقستان را شکست داد و فینالیست شد. جمشیدی در فینال پیش از پایان تایم نخست پاوا از هند را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد.

- f

نسخه چاپي
از استقلال پیشنهاد داشتم اما شرایط فنی‌ام در پرسپولیس مهیاتر بود
مکانی: دوست داشتم روزی زیر نظر دایی کار کنم/ او اسطوره فوتبال ایران است

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شخصاً دوست داشتم که روزی زیر نظر علی دایی فعالیت کنم و به همین دلیل پرسپولیس را انتخاب کردم.

خبرگزاری فارس: مکانی: دوست داشتم روزی زیر نظر دایی کار کنم/ او اسطوره فوتبال ایران است
  •  

  سوشا مکانی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و عقد قرارداد با این تیم و اینکه حضورش در جمع سرخ‌پوشان یک سورپرایز بود، اظهار داشت: کلاً معتقدم بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات زیاد سر و صدا می‌کنند به توانایی خودشان ایمان ندارند. من هیچ‌وقت به دنبال چنین مسائلی نبودم و همواره به توانایی خودم ایمان داشته‌ام. خیلی وعده و وعیدهایی بوده که از نظر فنی خیالم را نسبت به پرسپولیس راحت‌تر می‌کرد اما شخصاً دوست داشتم روزی زیر نظر علی دایی کار کنم.

وی ادامه داد: مطمئن هستم که پرسپولیس می‌تواند به پیشرفت فوتبالی من کمک کند. اولین هدفم قهرمانی این تیم در فصل آینده و موفقیت آن در آسیاست و هدف دومم به تیم ملی فکر می‌کنم و به آن چیزی که می‌خواهم برسم. تلاش می‌کنم توسط پرسپولیس به آن دست پیدا کنم. آن چیزی که لیاقت داشته‌ام و نرسیدم و با کمک دایی، پرسپولیس و خودم به چنین هدفی دست یابم.

دروازه‌بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه خط خوردنش از تیم ملی را فراموش کرده، یادآور شد: دیگر صحبتی در مورد تیم ملی به عنوان یک بازیکن نمی‌کنم، هم‌اکنون وقت انتقاد کردن نیست، به عنوان یک ایرانی دعا می‌کنم که تیم ملی در جام جهانی موفق باشد. مطمئن باشید با خوشحالی مردم من هم خوشحال می‌شوم و با ناراحتی آنها ناراحت خواهم شد. به عنوان یک ایرانی بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کنم.

مکانی در خصوص اینکه آیا بازی‌های تیم ملی را تماشا خواهد کرد، گفت: صد درصد نگاه می‌کنم. به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم که تیم ملی در جام جهانی حاضر شده است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کند و به مرحله بعدی صعود کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شد او با استقلال هم مذاکره کرده، تصریح کرد: با استقلال مذاکره داشتم اما شرایط فنی برایم در پرسپولیس مهیاتر بود. من پسر استقلال و پرسپولیس نیستم، آمده‌ام که به این تیم‌ها کمک کنم. مطمئن هستم که پرسپولیس هم می‌تواند به پیشرفت فوتبالی‌ام کمک کند.

دروازه‌بان جدید پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و استیل‌آذین رخ داد و مصاحبه‌ای که او پس از این دیدار علیه علی دایی انجام داده بود و حالا شاگرد علی دایی شده، گفت: این مسائل نشان‌دهنده این است که من از ته دل علی دایی را دوست دارم و به عنوان یک ایرانی به او افتخار می‌کنم، همه می‌دانند که من دایی را دوست دارم نیازی به چاپلوسی ندارم زیرا از لحاظ فنی به خودم ایمان دارم و هرجا که بوده‌ام خود را ثابت کرده‌ام. مشکلی از این بابت ندارم، دایی اسطوره فوتبال ایران است و هرکسی چه می‌خواهد او را دوست داشته باشد چه نداشته باشد باید قبول کند که دایی اسطوره مملکت ماست، چه استقلالی باشد چه پرسپولیسی. به عنوان یک ایرانی به وجود دایی افتخار می‌کنم.

مکانی در مورد اینکه در این فصل خبری از قراردادهای میلیاردی و پورشه نبوده، افزود: من برای پول به پرسپولیس نیامده‌ام و در مورد مسائل مالی هیچ صحبتی نکرده‌ام، پیشنهادهایی داشتم که دو برابر پرسپولیس به من پول می‌دادند اما به این مسائل فکر نکردم به فکر پیشرفت فوتبالم بودم و امیدوارم در این تیم تأثیرگذار باشم. من هرجا که بازی کردم تأثیرگذار بودم و امیدوارم در این تیم هم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه باید با نیلسون رقابت کند و آیا این موضوع سخت نیست، گفت: کار سخت برای مرد است، کسی که بترسد و بگوید به خاطر شخصی به تیمی نمی‌روم ارزشی ندارد. هیچ‌وقت نگفته‌ام به خاطر این بازیکن یا آن بازیکن به تیمی نمی‌روم کار خود را انجام می‌دهم و مربی تیم به فکر خودش و نتیجه گرفتن است و هیچ‌وقت از بازیکنی که خوب کار نمی‌کند، نمی‌گذرد. من هم تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهم.

وی در مورد اینکه آیا شماره پیراهنش مشخص شده یا خیر، گفت: هنوز این موضوع تعیین نشده است.

نسخه چاپي
ساختمان استقلال و پرسپولیس ۹۹ ساله در اختیار آنهاست
افشارزاده: 1.5 میلیارد تومان به حساب استقلال واریز شده است/ من کار را خسته می‌کنم

مدیرعامل استقلال از باز شدن حساب‌های باشگاه خبر داد و گفت: 1.5 میلیارد تومان به حساب استقلال واریز شده است.

خبرگزاری فارس: افشارزاده: 1.5 میلیارد تومان به حساب استقلال واریز شده است/ من کار را خسته می‌کنم
  •  
  •  

بهرام افشارزاده در پایان نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: امروز خزانه ما باز شد و از فردا به تعهداتی که به بازیکنان قدیمی و جدید داریم، اجرا می‌کنیم اما با توجه به مبلغی که در حساب است این کار را می‌کنیم و اکثر تعهدات خود را پرداخت می‌کنیم. امروز هم چند بحث داشتیم. اول شروع تمرینات است که تعمیرات کمپ شروع شده است و به همین دلیل با توجه این مسئله از هفته آینده تمرینات آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بحث روی تمرینات پایه بود که قرار شد معینی و نثاری عضو این کمیته قرار بگیرند و با سرپرستی معینی کار انجام شود. مشکل داریم در بخش پایه زیرا بحثی که در مرغوبکار بود ایده آل نبود. در بحث فعالیت‌های آی‌تی هم بحث‌هایی شد که سایتی باشد که جوابگوی داخل و خارج از کشور باشد.

افشارزاده ادامه داد: باید چارت باشگاه را تشکیلی بدهیم و روی چارت باشگاه افراد مشغول به کار شوند. با دادکان صحبت کردم تا مسئله سند ساختمان باشگاه مشخص شود که 99 ساله در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار داده شده است. کمپ استقلال هم تا یک ماه آینده به طور کامل آماده می‌شود و موقعیت خوبی برای خبرنگاران آماده کرده‌ایم و خوابگاه و غذاخوری هم برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل استقلال در مورد آغاز تمرینات با کدام بازیکنان گفت: با بازیکنانی که قرارداد امضا کرده‌ایم سر تمرین خواهند آمد و تمرین با حضور آنها شروع می‌شود. احتمال تا آخر همین هفته این کار را خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه قرار است از خبرنگاران دعوت کنید تا نام بازیکنان را بگویید، گفت: الان هم دعوت نشده‌اید که اینجا آمده‌اید، در باشگاه بر روی شما باز است و نمی‌خواهیم اخبار مونوپل یک یا چند نفر باشد، با توجه به رابطه خوبی که با خبرنگاران دارم نمی‌خواهم کسی از من دلگیر شود و باید جای مناسبی با خبرنگاران صحبت کنم و با هیات مدیره هم همکاری ویژه‌ای دارم و مطالبی که مصوب در هیات مدیره می‌شود اجرایی خواهد شد، باید از هیات مدیره تشکر کنم و از رسانه‌هایی که تاکنون ما را اذیت نکرده‌اند نیز تشکر می‌کنم.

افشارزاده در مورد کادر فنی استقلال گفت: قلعه‌نویی با پاشازاده و زرینچه جلسه داشته‌اند یا خواهند داشت و بحث ماجدی هم باید با ایشان صحبت کنیم و ابلاغ او روی میزم است اما نیاز است که حتما با هم صحبت کنیم.

وی در مورد مسایل مالی باشگاه گفت: علی‌الحساب 3 میلیارد تومان باید به حساب واریز شود، فقط 1.5 میلیارد در حساب است و همه پول را نمی‌توانیم به بازیکنان قدیم بدهیم باید بازیکنان جدید هم بگیریم.

افشارزاده در مورد روابط عمومی باشگاه گفت: از دوستان شما خواستم که یکی دو نفر را به من معرفی کنند و یک عکاس تمام‌وقت هم می‌خواهیم، با عبداللهی در کمیته المپک راحت بودیم و سعی می‌کرد که حاشیه‌ها را دور کند. کسی که با او راحت باشیم و تعامل با رسانه‌ها داشته باشد و هر کسی را که شما معرفی کنید حاضریم با او صحبت کنیم و یکی دو نفر که تمام وقت در اختیار باشند و بحث سایت هم مثل سایر مسایل هست و دو سه نفر می‌خواهیم که با هم تعامل داشته باشند.

افشارزاده در مورد اینکه کار در استقلال شما را خسته نکرده گفت: من کار را خسته می‌کنم

-f

نسخه چاپي
رضازاده: مربیان خاطی از این پس مادام‌العمر محروم می‌شوند/ قهرمانی با دوپینگ ارزشی ندارد

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: از این پس مربیانی که در خصوص دوپینگ مقصر باشند مادام‌العمر محروم خواهند شد.

خبرگزاری فارس: رضازاده: مربیان خاطی از این پس مادام‌العمر محروم می‌شوند/ قهرمانی با دوپینگ ارزشی ندارد
  •  

،‌ حسین رضازاده که میهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود در خصوص دوپینگ نوجوانان تیم ملی گفت: پس از اینکه کادر فنی تیم ملی عوض شد اردوی تیم ملی نوجوانان با حضور 14 وزنه‌بردار آغاز شد و خود من شاهد بودم که توکلی سرمربی تیم ملی بارها با بچه‌‌ها صحبت کرده و در خصوص داروهای مجاز به آنها توضیحاتی را داد که در نهایت پس از اعزام تیم ملی تست دوپینگ 4 نفر از این ملی‌پوشان مثبت درآمد که ما آنها را به فدراسیون خواسته تا توضیحات‌شان را بشنویم.

وی با بیان اینکه 37 روز پس از اعزام، تست دوپینگ همین نفرات توسط نادو منفی اعلام شده بود افزود: این 4 نفر با حضور در فدراسیون نامه‌ای را امضا کردند که نشان می‌‌داد مربی شهرستانی آنها از این تعداد پول گرفته و داروهای غیرمجاز تجویز کرده است. این ملی‌پوشان نیز به گفته خودشان تهدید شده و برای اینکه از اردو اخراج نشوند مجبور به دروغ گفتن به توکلی شده بودند.

رضازاده تأکید کرد: حدود چهار سال است قبل از اعزام تیم‌های ملی، مأموران نادو به اردوی وزنه‌برداری می‌آیند و از ملی‌پوشان تست می‌گیرند. ما حتی در همین راستا چند بار همایش گذاشتیم تا این مشکلات هم پیش نیاید.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه چرا تیم ملی جوانان به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام نشد، گفت: ما قهرمان جهانی هستیم اما برای دوره فعلی رکوردهایمان در سطح خوبی نبود ضمن اینکه به خاطر در پیش بودن امتحانات اردوهای تیم ملی جوانان به صورت منظم برگزار نشد.

وی در پایان گفت:‌ این چهار نفر فعلا محروم هستند. ما در حال بررسی هستیم و از این پس اگر مربی در خصوص مشکلات مربوط به دوپینگ نقش داشته باشد محروم مادام‌العمر خواهد شد. قهرمانی با دوپینگ ارزش ندارد و توصیه ما به ورزشکاران این است که تحت هر شرایطی با مربی خود روراست باشند.

f

نسخه چاپي
رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا - مغولستان
تیم ملی ایران قهرمان زودهنگام مسابقات شد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران توانست قهرمان مسابقات جوانان آسیا شود.

خبرگزاری فارس: تیم ملی ایران قهرمان زودهنگام مسابقات شد
  •  

و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در روز دوم این رقابت‌ها دو نماینده ایران در وزن 50 و 120 کیلوگرم در دیدار رده‌بندی حضور دارند و با توجه به کسب پنج مدال طلا و یک مدال نقره در روز اول تیم ایران قهرمان زودهنگام این رقابت‌ها شد.

نتایج فرنگی کاران ایران در روز دوم رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر گاناجات آکیلبیک از قزاقستان را شکست داد اما در دور سوم با نتیجه یک بر یک مغلوب آنیل از هند شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف خدری در این دیدار ریوتا سایتو از ژاپن است.

در وزن 120 کیلوگرم بابک رزمپوش پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر آوارزد از مغولستان را شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل لیو بین از چین شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف رزمپوش در این دیدار برنده کشتی گیران قرقیزستان و هند است.

دیروز نیز تیم ایران توسط علی ارسلان در وزن 60 کیلوگرم، رامین طاهری در وزن 66 کیلوگرم، پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم، علی شریفی در وزن 84 کیلوگرم و محمد ابراهیمی در وزن 96 کیلوگرم صاحب مدال طلا و بهروز ملکی در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

-f

نسخه چاپي
انتظاراتمان از تیم ملی منطقی است
کی‌روش: برای قرار گرفتن در بین بهترین‌های جهان، سختی زیادی کشیدیم

سرمربی تیم ملی گفت: سختی فراوانی کشیده‌ایم تا در نهایت بتوانیم در بین بهترین تیم‌های جهان قرار بگیریم.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: برای قرار گرفتن در بین بهترین‌های جهان، سختی زیادی کشیدیم
  •  

،‌ کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های آلمانی گفت:‌ انتظارات ما از تیم ملی ایران معقول و منطقی است.

وی افزود: بر همین اساس بر روی تیم ملی ایران کارهای زیادی کرده‌ایم و زحمات زیادی کشیده‌ایم تا به برزیل برسیم. درواقع سختی فراوانی کشیده‌ایم تا در نهایت بتوانیم در بین بهترین تیم‌های جهان قرار بگیریم.

-

نسخه چاپي
اولویت استقلال مذاکره با ملی پوشان خودمان است
افشارزاده:حساب‌ها باز شود چک‌های جویباری را پس می‌دهیم/قلعه‌نویی به برزیل نمی‌رود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فعلا نظری، با بازیکنان مذاکره کرده و چک می‌دهد اما مشکل حساب‌ها که حل شد چک‌ها را پس می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: افشارزاده:حساب‌ها باز شود چک‌های جویباری را پس می‌دهیم/قلعه‌نویی به برزیل نمی‌رود
  •  

بهرام افشارزاده ، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات و موارد دیگر صحبت‌های زیر را انجام داد:

فارس: از وضعیت نقل و انتقالات چه خبر؟

فعلا خبر خاصی نیست ولی تا یکی دو روز آینده وضعیت روشن خواهد شد.

فارس: ظاهرا قرار است در این مورد یک نشست خبری برگزار کنید...

درست است ولی تاریخ آن هنوز مشخص نشده اجازه بدهید هر وقت تاریخ نشست خبری مشخص شد آن را اعلام می کنیم.

فارس:ظاهرا هنوز با مشکل مسدود بودن حساب باشگاه استقلال رو به رو هستید؟

همین‌طور است اما روز دوشنبه مشکل مسدود بودن حساب‌های استقلال رفع خواهد شد. تا آخر عمر که حساب ‌ها مسدود باقی نمی ماند.

فارس: پس در این مدت چگونه با بازیکنان مذاکره می‌کنید؟

نظری جویباری با بازیکنان مذاکره می‌کند و اگر با بازیکنی به توافق برسد به آنها چک شخصی می‌دهد ولی در صورت باز شدن حساب ها  مبالغ چک‌ها پس داده خواهد شد.

فارس:وضعیت ملی پوشان استقلال به کجا رسید؟

اولویت استقلال مذاکره با آنها خواهد بود و سعی داریم آن‌ها را حفظ کنیم. در این بین منتظر هستیم تا مسابقات جام جهانی به پایان برسد و سپس کار را جلو ببریم.

فارس:تکلیف دستیاران قلعه‌نویی مشخص نشد؟

این موضوع تا آخر این هفته معلوم می‌شود. هنوز چیزی مشخص نیست، قرار است مسئولان باشگاه با نفرات مد نظر قلعه‌نویی صحبت کنند.

فارس:قلعه‌نویی تصمیمی برای رفتن به برزیل برای تماشای مسابقات جام جهانی ندارد؟

نه، او در این مورد چیزی به باشگاه نگفته و به برزیل نخواهد رفت.

فارس:ظاهرا فردا هم جلسه هیات مدیره خواهد بود.

همین‌طور است. جلسات ما روز‌های یکشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

فارس: اردوی ترکیه پابرجا است؟

بله اما قرار است در تاریخ 27 یا 30 خرداد تیم به ترکیه برود.ما به این جمع بندی رسیدیم که تیم در یکی از این دو تاریخ به اردو برود.

- uf

نسخه چاپي
احتمالا 14 بوکسور به اردوی مشترک اعزام می‌شوند
احدی: برای برگزاری اردوی مشترک راهی ایتالیا می‌شویم/ منتظریم هزینه اعزام تامین شود

سرمربی تیم ‌ملی بوکس گفت: احتمالا تیم ملی بوکس24 خردادماه برای حضور در اردوی مشترک راهی ایتالیا می‌شود.

خبرگزاری فارس: احدی: برای برگزاری اردوی مشترک راهی ایتالیا می‌شویم/ منتظریم هزینه اعزام تامین شود
  •  

اکبر احدی، در مورد دعوت فدراسیون بوکس ایتالیا از نمایندگان کشورمان برای برگزاری اردوی مشترک خبر داد و گفت: طی چند روز گذشته فدراسیون بوکس ایتالیا دعوت نامه‌ای را به مسئولان فدراسیون ایران ارسال کرده تا تیم ملی ایران برای حضور در اردوی مشترک راهی کشور آنها شود. قرار است یک اردوی مشترک به مدت 15 روز در ایتالیا برگزار شود و به همین دلیل همایون اردلان دبیر فدراسیون در حال پیگیری است و احتمالا اگر بودجه مورد نظر تامین شود 24 خردادماه تیم ملی راهی ایتالیا می‌شود. البته احتمالا به دلیل کمبود زمان ما 10 روز در این اردوی مشترک حضور خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: 14 نفر قرار است به این اردو اعزام شوند، اما باز هم می‌گویم بستگی به این دارد که بودجه اعزام تیم ملی تامین شود.

سرمربی تیم‌ ملی در مورد اضافه شدن مرتضی سپهوند به کادرفنی، گفت: با سیاستی که مسئولان فدراسیون در پیش گرفته‌اند، قرار است از این به بعد در هر دوره از اردوها یکی از مربیان فعال استان‌ها به کادر فنی تیم ملی اضافه شود و تجربه جدیدی را کسب کند. به هر حال این روش خوبی برای پرورش مربیان در بوکس است و در حال حاضر هم مرتضی سپهوند به جمع کادر فنی اضافه شده است.

، محمد آشوری، مجتبی فرجی، اکبر احدی و مرتضی سپهوند در حال حاضر هدایت 20 بوکسور را در اردوها برعهده دارند. اردوی تیم‌ملی بوکس در حال حاضر به میزبانی استان مازندران و در شهر لاویج پیگیری می‌شود.

- f

نسخه چاپي
با حضور مربیان و ورزشکاران
همایش کشوری مبارزه با دوپینگ در رشته وزنه‌برداری برگزار می‌شود

همایش کشوری مبارزه با دوپینگ تیر ماه امسال در رشته وزنه‌برداری برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: همایش کشوری مبارزه با دوپینگ در رشته وزنه‌برداری برگزار می‌شود
  •  

، در راستای مبارزه با پدیده شوم دوپینگ و دانش‌افزایی و فرهنگ‌سازی در این زمینه، تیر ماه امسال همایشی کشوری برگزار می‌شود.

لطفعلی پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل نادوی ایران در این خصوص به فارس خبر داد: با توجه به اهمیت مبارزه و ارتقای سطح دانش مربوط به مبارزه با دوپینگ، با حسین رضازاده صحبتی داشتیم و قرار شد تیر ماه این همایش کشوری را با حضور مربیان و ورزشکاران برگزار کنیم.

-

نسخه چاپي
کسر بودجه از سایر رشته‌ها و دادن آن به فوتبال ظلم است
کفاشیان: نمی‌خواهیم برای تمدید قرارداد با کی‌روش بدهکار شویم/صالح باید کنار تیم ملی می‌ماند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ کی‌روش در ایران خانه و زندگی دارد و اینطور نیست که بعد از جام جهانی به ایران برنگردد.

خبرگزاری فارس: کفاشیان: نمی‌خواهیم برای تمدید قرارداد با کی‌روش بدهکار شویم/صالح باید کنار تیم ملی می‌ماند
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------
  •  

، علی کفاشیان که در مراسم بدرقه ملی‌پوشان فوتبال ایران در فرودگاه امام خمینی حاضر شده بود در خصوص تمدید قرارداد کی‌روش گفت: دیشب خیلی با او صحبت کردم و باز هم تأکید کردم که اولویت فدراسیون فوتبال کی‌روش است ضمن اینکه در چنین وضعیتی مردم هم او را می‌خواهند اما واقعیت این است که دیگر حاضر نیستیم به خاطر این تمدید قرارداد بدهکار شویم.

وی افزود: روز گذشته نیز جلسه‌ای در وزارت ورزش برگزار شد و در خصوص تأمین بودجه کی‌روش صحبت‌هایی را مطرح کردیم من به مسئولان وزارت گفتم که اگر قرار باشد بودجه فعلی که برای این وزارتخانه در نظر گرفته شده است، از سایر رشته‌ها کم کرده و این بودجه را برای فوتبال افزایش دهند این موضوع می‌تواند ظلم به رشته‌های غیرفوتبالی باشد.

کفاشیان تأکید کرد: به کی‌روش هم گفتم که ما مؤظف هستیم ابتدا بودجه تمدید قرارداد را تأمین کنیم و سپس در این خصوص اقدامات جدی‌مان را انجام دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که چه تضمینی وجود دارد که سرنوشت کی‌روش مانند برانکو نشود، گفت: کی‌روش در ایران خانه و زندگی و تشکیلات دارد، کجا می‌خواهد بماند ضمن اینکه مشکل برانکو نیز بابت مسائل مالیاتی بود که آن را حل می‌کنیم مثل مشکل مالیاتی وینگادا که آن نیز حل و فصل شد. امکان دارد تیمی در ایران برانکو را بخواهد که ما می‌توانیم مشکل این مربی را حل کرده و نباید شرایط به گونه‌ای باشد که مانع حضور مربی در ایران شود. البته اداره مالیات نیز در این خصوص همکاری خوبی با فدراسیون فوتبال داشته است.

وی در مورد مشکل مجید صالح گفت: صالح باید کنار تیم می‌ماند نشستن روی نیمکت یا ننشستن آدم‌ها را کوچک و بزرگ نمی‌کند و درست مثل این است که ما جلوی دوربین باشیم یا پشت دوربین در واقع هرجا که هستیم باید تلاش کنیم تا کارها به خوبی پیش برود.

کفاشیان در پایان از سفر خود به برزیل در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.

نسخه چاپي
به منظور حضور در بزرگ ترین آوردگاه فوتبالی جهان
تیم ملی ایران صبح امروز راهی برزیل شد/ پیش به سوی جام جهانی

تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی برزیل صبح امروز راهی برزیل شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی ایران صبح امروز راهی برزیل شد/ پیش به سوی جام جهانی
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------
  •  

، تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز برای حضور در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل ساعت 5 صبح امروز تهران را به مقصد برزیل ترک کرد.

تیم ملی ایران که چهارمین حضور خود در ادوار رقابت های جام جهانی را تجربه خواهد کرد برای آماده سازی خود به منظور آمادگی حضور در جام جهانی 2014 برزیل در سال 93 دو کمپ خارجی در کشورهای آفریقای جنوبی و اتریش را پشت سر گذاشت و در جریان برگزاری این کمپ ها دیدارهای دوستانه ای را با تیم های باشگاهی آفریقای جنوبی و تیم های ملی بلاروس، مونته نگرو و آنگولا برگزار کرد.

ملی پوشان فوتبال ایران که در چهارمین جام جهانی تاریخ فوتبال ایران با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه هستند، قرار است در برزیل یک کمپ تمرینی دیگر را برگزار کنند که در این کمپ طبق برنامه ریزی ها قرار است شاگردان کارلوس کی روش در آخرین دیدار تدراکاتی خود قبل از آغاز جام جهانی به مصاف ترینیداد و توباگو بروند.

کاروان ایران امروز با حضور 23 بازیکن راهی برزیل شد، البته پیش از این هاشم بیک زاده، مدافع تیم ملی که در بازی مقابل مونته نگرو مصدوم شده بود به منظور رفع مشکل آسیب دیدگی خود از کشور اتریش مستقیما راهی برزیل شده بود.

اسامی بازیکنان اعزامی به جام جهانی برزیل به شرح زیر است:

دروازبانان:

رحمان احمدی - علیرضا حقیقی - دانیل داوری.

مدافعان:

مهرداد بیت آشور - هاشم بیگ زاده - پژمان منتظری - سیدجلال حسینی - امیر حسین صادقی - احمد آل نعمه - مهرداد پولادی - حسین ماهینی – محمدرضا خانزاده.

هافبک ها:

آندارنیک تیموریان - جواد نکونام - قاسم حدادی فر - رضا حقیقی - بختیار رحمانی - احسان حاج صفی.

مهاجمان:

خسرو حیدری - اشکان دژاگه - مسعود شجاعی - رضا قوچان نژاد - علیرضا جهانبخش - کریم انصاری فرد.

مجید صالح نیز که در در دو اردوی اخیر در جمع اعضای کادرفنی قرار داشت به خاطر اختلاف نظر با کی روش طی روزهای گذشته از تیم ملی کناره گیری کرد.

- f

نسخه چاپي
امیدواریم اجازه دهند به برزیل نروم
گودرزی: رئیس جمهور فقط به خاطر طوفان به جشن بدرقه نیامد/ شأن ملی‌پوشان را با مطرح کردن پاداش پایین نیاورید

وزیر ورزش گفت:‌ رئیس جمهور شب گذشته فقط به خاطر مشکلاتی که طوفان به وجود آورد در جمع ملی‌پوشان حاضر نشد.

خبرگزاری فارس: گودرزی: رئیس جمهور فقط به خاطر طوفان به جشن بدرقه نیامد/ شأن ملی‌پوشان را با مطرح کردن پاداش پایین نیاورید
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------
  •  

  محمود گودرزی که بامداد امروز برای بدرقه ملی‌پوشان فوتبال ایران به جام جهانی برزیل در فرودگاه حاضر شده بود با بیان اینکه در جمع ملی‌پوشان حاضر شدم تا آنها با خاطره خوش و به منظور کسب نتیجه به برزیل بروند، گفت: امیدواریم آنها در جام جهانی حداکثر توان و بضاعت‌شان را بگذارند و با تمام توان و قدرت در این رقابت‌ها حاضر شوند البته برد خوب است اما برنده شدن در حوزه‌های اخلاق بیشتر اهمیت دارد و امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند از فرهنگ و هویت ملی ما در جام جهانی دفاع کنند.

وی در خصوص اینکه به برزیل خواهد رفت یا خیر، گفت: تا الان که به چنین نتیجه‌ای نرسیده‌ایم اما امیدواریم در نهایت اجازه بدهند که من نروم هرچند که دوستان آنجا هستند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

وزیر ورزش در پاسخ به این سؤال که آیا پاداشی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: در حال حاضر مطرح کردن چنین مباحثی مناسب نیست و خواهش می‌کنم شأن ملی‌پوشان را با مطرح کردن مادیات پایین نیاورید.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه آیا  واقعاً دلیل اصلی نیامدن رئیس جمهور در جشن بدرقه تیم ملی مشکلات مربوط به طوفان بود یا پر نشدن سالن 12 هزار نفری گفت: مطمئناً ایشان به خاطر مشکلات مربوط به طوفان نیامد شب گذشته همه چیز تحت الشعاع مرگ 5 هم وطن و آسیب‌هایی بود که به یکسری از خانواده‌ها رسیده بود و مطلقاً به خاطر پر نشدن سالن نبود که رئیس جمهور به جشن بدرقه نیامد.

گودرزی در پایان در مورد دلایل حضورش در فرودگاه گفت: من برای کشتی و ووشو هم آمده بودم و فوتبال هم اهمیت زیادی دارد و باید می‌آمدم.f

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 13140344
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content