فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

زمان ثبت‌نام از نامزدها تغییر کرد
آغاز ثبت‌نام از نامزدهای ریاست کمیته ملی المپیک از 25 آبان

تاریخ ثبت‌نام از نامزدهای ریاست کمیته ملی المپیک از 11 آذر به 25 آبان تغییر پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: آغاز ثبت‌نام از نامزدهای ریاست کمیته ملی المپیک از 25 آبان

و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی لمپیک در تاریخ دوشنبه 25 آذرماه در خصوص چگونگی ثبت نام نامزدها اظهار داشت: با توجه به تبصره 4 ماده 15 اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک افراد عضو مجمع می توانند از یک ماه تا 15 روز پیش از تشکیل مجمع انتخابی با مراجعه به روابط عمومی کمیته ملی المپیک (طبقه همکف – اطاق 108) فرم های مخصوص ثبت نام را دریافت کرده و کاندیداتوری خود را برای پست مربوطه اعلام نمایند. بنابر این زمان ثبت نام کاندیداها از 8 صبح روز شنبه 25 آبانماه به مدت 15 روز (بدون تعطیلی) تا پایان وقت اداری شنبه 9 آذر ماه است.

وی ادامه داد: همچنین کاندیداها باید در زمان تحویل مدارک و فرم ثبت نام به کمیته ملی المپیک، شرح کامل بیوگرافی خود را نیز ارائه دهند. ضمنا در تاریخ 17 آذر ماه بیوگرافی کاندیداها برای کلیه اعضای مجمع ارسال خواهد شد تا با اطلاع کافی از سوابق و تجربه کاندیداها نسبت به انتخاب آنها اقدام کنند.

زمان ارسال دعوت نامه تشکیل مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک به اعضای مجمع 20 آبان ماه خواهد بود.

س از محرومیت ۲ جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی
مرتجی: نگفتم داوران رشوه گرفته‌اند، گفتم باشگاه ثامن کادو داده است/ اعتراضی ندارم

سرمربی تیم هندبال نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان گفت: از ابتدا نگفتم داوران رشوه گرفته‌اند، بلکه گفتم باشگاه ثامن به داوران کادو داده است.

خبرگزاری فارس: مرتجی: نگفتم داوران رشوه گرفته‌اند، گفتم باشگاه ثامن کادو داده است/ اعتراضی ندارم

شهداد مرتجی درخصوص حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت دو جلسه‌ای‌ خود اظهار داشت: من دو جلسه محرومیتم را پشت سر گذاشته‌ام؛ هفته گذشته با صبا و هفته قبل از آن هم با نیروی زمینی بازی داشتیم، اما من به دلیل محرومیت نتوانستم تیم‌مان را همراهی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط در واقع رای صادر شده کاملاً بیخود و تنها از سر رفع تکلیف بوده است، ادامه داد: به هر حال من دو جلسه محروم شدم که آن را هم سپری کردم. اگر این هفته را هم محرومم می‌کردند معترض می‌شدم، اما چون تنها دو جلسه محروم شدم اعتراضی ندارم.

سرمربی تیم هندبال نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان گفت: درمورد محرومیتم در بازی مقابل نیروی زمینی هم کمی معترض بودم، اما چون آنجا در لحظات آخر به من اعلام شد که محروم هستم حرفی نزدم و خوشبختانه توانستیم پیروز میدان هم باشیم. بهتر است درمورد گذشته هم حرف نزنیم.

مرتجی خاطرنشان کرد: محرومیتم را می‌گذارم به حساب اینکه تیم را از زمین بیرون کشیده‌ام. در آن لحظه شرایط خاصی داشتم و قبول دارم که آن کارم هم درست نبود و باید محروم می‌شدم.

وی اظهار داشت: در کمیته انضباطی قرار شد دوستانه درخصوص اتفاقات پیش آمده صحبت کنیم و ما هم اعلام کردیم که دنبال همین موضوع هستیم. بدون شک ما موضوع کادو به داوران را از طریق فدراسیون پیگیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم هندبال نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان ادامه داد: موضوع اصلی من درمورد داوری بازی ما مقابل ثامن سبزوار است؛ صحبت‌هایی انجام شد و قرار شده در اولین فرصت فیلم بازی را در حضور چند کارشناس بررسی کنیم تا تکلیف مشخص شود.

وی درمورد پول دادن باشگاه ثامن به داوران خاطرنشان کرد: من سوالم این بود که کادو دادن قانونی هست یا خیر؟ متاسفانه برخی‌ها این موضوع را به رشوه ربط داده‌اند. من از روز اول درمورد رشوه صحبت نکردم و فقط پرسیدم که کادو دادن به داوران مجاز است یا خیر؟ چرا که ممکن است داوران تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرند.

مرتجی افزود: فدراسیون اعلام کرد که این موضوع چند ماه پیش رخ داده و حالا هم گذشته است. ما هم امیدواریم این داستان تا پایان فصل تکرار نشود. کادو دادن درست نیست، چراکه قشر داوری بسیار خاص است و ذهنیت داور باید پاک باشد. بحث رشوه دادن اصلاً مطرح نیست و از ابتدا گفتم که باشگاه ثامن به داوران کادو داده که این امر هم باید مدیریت شود


حضور تیم آذربایجان غربی در مسابقات هاکی قهرمانی امیدهای کشور

حضور تیم آذربایجان غربی در مسابقات هاکی قهرمانی امیدهای کشور

 مسابقات قهرمانی هاکی سالنی امیدهای کشور از امروز دراراک کار خود را آغاز می کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، این مسابقات با حضور 12 تیم از 30 مهرماه به مدت 4 روز برگزار می شود.
بر همین اساس تیم های شرکت کننده در دو گروه "الف" : آذربایجان غربی، سمنان، همدان،چهارمحال بختیاری، آذربایجان شرقی، ایلام و "ب" : گلستان، مرکزی،لرستان، کرمانشاه،اصفهان، قم به رقابت می پردازند و در نهایت دو تیم برتر از هر گروه در مرحله نهایی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

وداع با آخرین بازمانده المپیکی وزنه‌برداری/ پولادمردان چشم خوردند!

با اتفاقی که بار دیگر فضای وزنه‌برداری را ملتهب کرد، سهراب مرادی به عنوان آخرین بازمانده المپیکی با اردوی تیم ملی خداحافظی می‌کند.

خبرگزاری فارس: وداع با آخرین بازمانده المپیکی وزنه‌برداری/ پولادمردان چشم خوردند!

، خبر کوتاه بود، اما تلخ و شوک‌آور؛ دوپینگ سهراب مرادی ملی‌پوش دسته 85 کیلویی کشورمان که سال گذشته پس از شکست رکورد آسیا حضوری ناکام را در المپیک 2012 لندن تجربه کرده بود، مثبت اعلام شد تا به احتمال زیاد این وزنه‌بردار به دو سال دوری از میادین ورزشی محروم شود.

خبر از آنجایی شوک‌آور بود که پس از سال 2009 و مثبت اعلام شدن دوپینگ 4 وزنه‌بردار، با روی کار آمدن تشکیلات جدید در این مدت سه چهارساله گوشمان عادت به شنیدن چنین اخباری از اردوی پولادمردان نداشت و همواره طی چند سال اخیر بیش از اخبار ناکامی، خبرهای خوش موفقیت از وزنه‌برداری به گوش می‌رسید. از جهت دیگر خبر تلخ بود چون سهراب هم به سرنوشت 5 المپیکی دیگر وزنه‌برداری کشورمان دچار شده و خواسته یا ناخواسته با رقم زدن اتفاقی ناخوشایند به عنوان آخرین المپیکی باقی مانده در اردو حداقل به مدت 2 سال با تیم ملی کشورمان خداحافظی کرد.

مرادی که با رکوردشکنی آسیا پرامیدتر از هر ورزشکار دیگری راهی لندن شده بود، در این رقابت‌ها پس از ناکامی در حرکات یکضرب از دور رقابت‌ها اوت شد. وی که با ریش گرو گذاشتن بسیاری از مسئولان وزنه‌برداری استان اصفهان به تیم ملی بازگشته بود و دیگر کوپنی برای سوزاندن نداشت، پس از بازگشت از المپیک به دور از جار و جنجالی که 5 هم تیمی وی در المپیک به راه انداخته بودند، بیشتر روی درمان مصدومیتش تمرکز کرد تا با کسب قهرمانی آسیا در قزاقستان، بازگشتی موفق (حداقل تا قبل از گرفتن تست دوپینگ) را تجربه کرده باشد.

از سوی دیگر برحسب وظیفه ذاتی خود که همان روشنگری و شفاف‌سازی در عرصه ورزش بوده و هست د، زودتر از سایر رسانه‌ها سعی کردیم با کدهایی مشخص و روشن نام دو وزنه‌بردار المپیکی را با حروف اختصاری به مخاطبان معرفی کنیم؛ حروفی که با دقیق شدن بر روی آنها به خوبی می‌شد چه وزنه بردارانی دوپینگی هستند، اما سایت فدراسیون جهانی با وجود تائید برخی منابع آگاه هنوز نام کامل آنها را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

 

به قول دکتر پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برخلاف برخی از فدراسیون‌های بین‌المللی ورزشی از جمله کشتی و دوومیدانی، تا محرز نشدن دوپینگ یک ورزشکار، نام وی را اعلام و رسانه‌ای نمی‌کند تا به نوعی اگر ورزشکاری، پس از دادن نمونه B تبرئه شد، با آبروی وی بازی نشده و از لحاظ روحی نیز این ورزشکار دچار آسیب‌دیدگی نشود. پس با این تفاسیر رسانه‌ای شدن نام این دو ورزشکار قبل از اثبات اتهام آنها همانقدر مشکوک به نظر می‌رسد که گفتن این جمله که «فدراسیون ایران هیچ درخواستی برای دادن نمونه B ارائه نکرده است» عجیب، چراکه حسین رضازاده در گفت و گوی روز گذشته خود با فارس به صراحت اعلام کرده بود که هنوز این دو وزنه‌بردار دوپینگی نیستند و باید منتظر پاسخ نهایی فدراسیون جهانی باشیم.

دروغ یا راست این روزها خبرهایی مبنی بر بازنشستگی اجباری وزنه‌برداران المپیکی کشورمان در صورت دوری دو ساله از اردوی تیم ملی هم به گوش می‌رسد تا براساس خرافات هم که شده باشد خیال کنیم که وزنه‌برداری پس از طی روندی موفقیت‌آمیز در سال‌های اخیر چشم خورده است! 

با این حال اخبار ناخوشایند دوپینگ درست زمانی از اردوی ملی‌پوشان وزنه‌برداری به بیرون درز کرد و رسانه‌ای شد که اولاً شایعات آن از دو سه ماه قبل به گوش می‌رسید و ثانیاً اینکه همزمان شده است با برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان تا انتشار چنین اخباری خواه ناخواه بر روحیه ملی‌پوشان حاضر در اردو تأثیر بگذارد.

با همه این تفاسیر باز هم مثل همیشه امیدواریم حداقل مسیر موفقیت‌آمیز وزنه‌برداری ایران که در سال 2011 با رفتن روی سکوی سومی جهان به قله رسید و در المپیک 2012 با کسب بیشترین مدال تاریخ این رشته ورزشی، همچنان با غرور به راهش ادامه داد، از این مسیر باتلاقی و خوفناک نیز به سلامت خارج شده و حداقل از لهستان با دست پر به کشور بازگردد

روزهای پنج شنبه و جمعه در تنکابن
رقابت‌های کشتی جام شهید شیرودی برگزار می‌شود
چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهید شیرودی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در تنکابن برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام بین‌المللی سردار رشید اسلام علی اکبر شیرودی دوم و سوم آبان ماه با حضور 18 تیم متشکل از چهار تیم خارجی و 14 تیم داخلی برگزار می‌شود.


تیم‌های از کشورهای ارمنستان، داغستان و گرجستان از تیم‌های خارجی این مسابقات هستند که به همراه 10 تیم از استان‌های برتر کشور و چهار تیم مازندرانی با عنوان تنکابن رقابت‌ می‌کنند.
 
چـاپ

نسخه چاپي
کفاشیان پاسخ ۳۵ میلیون هوادار را با خنده داد
رویانیان: این حکم نبود می‌خواستند ما را بمباران کنند/ نمی‌توانم با این شرایط احساس مدیرعاملی داشته باشم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: معتقدم این حکمی که صادر شده حکم نیست و می‌خواستند ما را بمباران کنند.

خبرگزاری فارس: رویانیان: این حکم نبود می‌خواستند ما را بمباران کنند/ نمی‌توانم با این شرایط احساس مدیرعاملی داشته باشم

محمد رویانیان  اظهار داشت: دوست نداشتم درباره حکم کمیته انضباطی صحبت کنم اما پس از ناراحتی هواداران و بازیکنانمان معتقدم حکم کمیته انضباطی حکم نبود بلکه می خواستند ما را بمباران کنند.

وی افزود: آقایان می‌خواستند ما، پرسپولیس و دایی را خفه کنند و به همین دلیل احکام کمیته انضباطی را بسیار عجیب صادر کردند. ما از احکام انضباطی همیشه استقبال می‌کنیم ولی کسی حق ندارد از این احکام استفاده‌های سیاسی و ابزاری کند به همین دلیل احکام غیرحرفه‌ای را اصلا و ابدا تحمل نمی‌کنیم.

رویانیان ادامه داد: در یک حکم انضباطی دو جلسه محرومیت، کسر امتیاز، جریمه مالی و همه را یکی کرده‌اند و اصلا معلوم نیست کدام جریمه متعلق به کدام بازی است. این یک بمباران علیه پرسپولیس و سرمربی است تا ما را خفه کنند چون فقط حق را گفته‌ایم.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقایان این حکم اصلا درست نیست. ما جنبه آراء کمیته انضباطی را داریم اما این حکم سراپا اشتباه است و هرگز عادلانه نیست .تا موقعی که هیئت‌مدیره تکلیف این موضوع را روشن نکند نمی‌توانم احساس کنم که مدیرعامل باشگاه هستم و به همین دلیل به باشگاه نمی‌روم.

وی افزود: اگر هیئت‌مدیره این موضوع را حل نکرد و مسئولین آن را پیگیری نکردند ادامه همکاری من با پرسپولیس با این وضعیت ممکن نیست. من فقط حق باشگاه را می‌خواهم و به دنبال این نیستم تا برای خودم بازار‌گرمی کنم.

مدیرعامل قرمز‌پوشان تاکید کرد: من محکوم نشدم که این تصمیم را به خاطر خودم بگیرم. من این تصمیم را به خاطر 35 میلیون هوادار که به آنها توهین شده می‌گیریم و هیچ حرفی هم ندارم چون باید پرسپولیس سربلند باشد و این حق‌خوری‌ها را تحمل نمی‌کنم.

وی یادآور شد: وقتی به آقای کفاشیان این موضوع را می‌گویند می‌خندد و می‌گوید از تیم‌های دیگر امتیاز کم کردند و حالا هم از پرسپولیس. صحبت این آقا در نوع خودش جالب است، یعنی سوال 35 میلیون هوادار باشگاه را با خنده جواب می‌دهد. ما این حکم را اصلا قبول نداریم و معتقدیم آقایان می‌خواهند با ما مقابله کنند و به همین دلیل زیر بار حرف زور نمی‌رویم.

وی افزود: تخلف دایی که شاید اصلا درست هم نبوده یک ماه پیش اتفاق افتاده اما 48 ساعت بعد از بازی با داماش احکام صادر می‌شود. ما تخلفی نکردیم و خود آقایان تخلف کرده‌اند. چند جریمه را در یک ماه به یکباره صادر کردند. با کدام قانون و ادله؟ من صد در صد به این احکام اعتراض دارم و اگر هیئت‌مدیره رسیدگی نکند از حرف خودم پایین نمی‌آیم و با وجود احترامی که برای همه قائلم به باشگاه نمی‌روم. من باید حق 35 میلیون هوادار را بگیرم و از هیئت مدیره می‌خواهم که پیگیر این موضوع باشد. ولی آقایان مطمئن باشند حرف حق همیشه پایدار باشد و نمی‌توانند حق را خفه کنند. این تصمیم من احساسی نیست و به خاطر توهین به 35 میلیون هوادار پرسپولیس است

نسخه چاپي
مسابقات ساواته کامبت گیمز-روسیه
فرضی به مدال برنز رسید/ آقا جری از گردونه رقابت‌ها حذف شد

عضو تیم ملی ساواته ایران در ادامه رقابت‌های کامبت‌گیمز روسیه با شکست نماینده مراکش به مدال برنز رسید.

خبرگزاری فارس: فرضی به مدال برنز رسید/ آقا جری از گردونه رقابت‌ها حذف شد

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، روز گذشته (یکشنبه) با پیروزی محسن فرضی در مقابل اتیفی مارون از کشور مراکش یک مدال برنز برای تیم ملی ساواته ایران بدست آمد.

تیم ملی کشورمان که با دو سهمیه توانسته بود به کامبت گیمز روسیه راه یابد، در ابتدا علی آقاجری در وزن 65- مقابل حریفی از کشور کنگو قرار گرفت و به رغم شایستگی اش به تجربه فینالیست مسابقات 2012 بوریس جوین بازی را واگذار کرد تا از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

در ادامه رقابت‌ها محسن فرضی دیگر نماینده کشورمان در وزن 75- کیلوگرم با اقتدار از سد حریف مراکشی خود عبور کرد. او در این دیدار با اتیفی مارون رقابتی دیدینی به اجرا گذاشت.

فرضی در ادامه رقابت‌ها برای راه یابی به فینال در مقابل آلونگو تدی از کشور کنگو به مبارزه پرداخت و در نهایت به مدال برنز وزنش بسنده کرد.

جلسه کمیته فنی فیلا اوایل آبان برگزار می‌شود/ تصمیم‌گیری در مورد اوزان جدید

جلسه کمیته فنی فدراسیون جهانی کشتی روزهای هفتم و هشتم آبان‌ماه در مقر فیلا در سوئیس برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: جلسه کمیته فنی فیلا اوایل آبان برگزار می‌شود/ تصمیم‌گیری در مورد اوزان جدید

و به نقل از فدراسیون کشتی، در این جلسه در خصوص اوزان جدید کشتی آزاد، فرنگی و زنان و همچنین برگزاری مسابقات هر وزن در یک یا دو روز تصمیم‌گیری می‌شود.

در این نشست طرح‌های مختلف در مورد اوزان جدید کشتی ارائه و در نهایت تصمیم‌گیری خواهد شد.

همچنین تصمیم‌گیری نهایی در مورد مقررات استفاده شده در سال 2014 میلادی و برخی دیگر از موارد در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نسخه چاپي
لاله صدیق در گفت‌و‌گو با فارس:
پروژه لاله در مراحل پایانی متوقف شده/ بازسازی پیست آزادی منحصربه فرد است

بانوی اتومبیلران ایرانی گفت: پروژه لاله به مرحله پایانی رسیده بود اما فعلاً متوقف شده است.

خبرگزاری فارس: پروژه لاله در مراحل پایانی متوقف شده/ بازسازی پیست آزادی منحصربه فرد است

لاله صدیق در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در رابطه با افتتاح پیست بازسازی شده آزادی تهران اظهار داشت: سطح کیفی پیست آزادی ارتقا یافته است و از آسفالت خوبی استفاده شده است. نکات ایمنی به خوبی رعایت شده است.

وی افزود: متاسفانه در گذشته سوانح و تصادفات زیادی در پیست رخ می‌داد و من هم چند بار دچار سانحه شدم. خوشحالیم که تدبیری اندیشیده شد و فدراسیون اتومبیلرانی با همتی که کرد این پیست را بازسازی کرد و امیدواریم شاهد حضور باشکوه ورزشکاران باشیم.

بانوی اتومبیلران ایرانی ادامه داد: به مدیریت جدید فدراسیون خسته نباشید می‌گویم، قطعاً افتتاح پیست بازسازی شده آزادی برای خانواده اتومبیلرانی منحصر به فرد است.

صدیق در واکنش به کنار گذاشته شدن کیا برهان مدیریت سابق پیست آزادی گفت: از کنار گذاشتن برهان خیلی خوشحالم. به نظر من کسی باید مدیریت پیست را برعهده بگیرد که از روابط عمومی خوبی برخوردار باشد. ورزشکاران این رشته با هزینه شخصی خودشان در مسابقات شرکت می‌کنند و مهارت خود را نشان می‌دهند و طبیعی است که شخصی که مسئولیت پیست را برعهده می‌گیرد باید ارتباط خوبی با ورزشکاران داشته باشد.

وی درباره اینکه در مسابقات پیش‌رو در چه کلاس اتومبیلرانی رقابت خواهد کرد، عنوان داشت: سنگین‌ترین و حرفه‌ای‌ترین کلاس، آزاد است و من هم در کلاس آزاد شرکت خواهم کرد.لاله صدیق درباره ساخت فیلم زندگی‌اش با عنوان (لاله) که حاشیه‌های فراوانی را به همراه داشت، گفت: پروژه لاله تقریباً تا مراحل پایانی پیش رفته بود اما فعلاً پروژه متوقف شده است.

نسخه چاپي
مطمئن هستم وزیر ورزش رأی اعتماد می‌گیرد
علی‌آبادی: نامزد شدنم در انتخابات کمیته ملی المپیک بستگی به علاقه صالحی امیری دارد

رئیس کمیته ملی المپیک می‌گوید، حضورم به عنوان نامزد ریاست کمیته بستگی به علاقه صالحی امیری دارد.

خبرگزاری فارس: علی‌آبادی: نامزد شدنم در انتخابات کمیته ملی المپیک بستگی به علاقه صالحی امیری دارد

، محمد علی آبادی پس پایان جلسه با صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران گفت: با تصویب اساسنامه و با نگاه مثبتی که صالحی امیری نسبت به نهادهای بین المللی ورزش داشت، شفاف اعلام کرد که ما مقررات بین المللی را رعایت می‌کنیم. IOC هم موافقتش را با برگزاری انتخابات اعلام کرد این موضوع به صالحی امیری گفته شد و او هم به کمیته واگذار کرد، کمیته تصمیم گرفت در اولین فرصت انتخابات را برگزار کند که 25 آذر انتخابات برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کمیته برای انتخابات نماینده دارد، اظهار داشت: شخص خاصی را نمی‌توانم نام ببرم، اما جمعی که در کمیته هستند بهترین‌های ورزش هستند که از بین آنها افرادی هم نامزد می‌شوند، گروه جدیدی هم برای رقابت می‌آیند. رقابت رسمی و سالمی را برگزار می‌کنیم که هر کس رای بیاورد برای 4 سال در مجموعه کمیته خواهد بود.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که آیا خود شما نامزد می‌شوید، تصریح کرد: با صالحی امیری صحبت کردم. نامزد شدن من بستگی دارد به این که او علاقه داشته باشد و دوم اینکه خودم به نتیجه برسم که هنوز به تصمیم قطعی نرسیده‌ام.

علی آبادی در پاسخ به این سوال که اکنون فضا برای برگزاری انتخابات چطور می‌بینید، گفت: چیزی که از صالحی دیدم رویکرد خوبی است. وارد جزئیات نمی‌شود و برنامه ریزی کلان می‌کند که من این را مثبت می‌بینم.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا ممکن است قطب بندی در کمیته و وزارت وجود داشته باشد، اظهار داشت: قطعا چنین چیزی نخواهیم داشت، یک نظارت جدی و منطقی وجود خواهد داشت، نحوه انتخابات کمیته باید صحیح و درست باشد و رای گیری هم در حضور اعضای مجمع خواهد بود. اخذ رای به صورت مخفی بوده و به هیچ وجه مشخص نمی‌شود که چه کسی به چه فردی رای می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر صالحی امیری از مجلس رای اعتماد نگیرد ممکن است تاریخ انتخابات با تاخیر بیفتد، گفت: مطمئن هستم رای اعتماد می‌گیرد اما زمان انتخابات هم مشخص شده است.

علی آبادی درباره حضور نمایندگان IOC در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: هیچ نماینده‌ای حضور نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: با این فضای خوب امیدوارم انتخابات خوبی داشته باشیم و بهترین‌های ورزش انتخاب شوند.

نسخه چاپي
سرانجام رفتن رهنما در جاده یک‌طرفه
عدم صدور ویزای اسپانیا یا نقره‌داغ شدن سرمربی تیم ملی کاراته؟

اعزام نشدن سرمربی تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان که کاراته‌کاهای تیم امید هم در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت، بیشتر شبیه نقره‌داغ شدن است.

خبرگزاری فارس: عدم صدور ویزای اسپانیا یا نقره‌داغ شدن سرمربی تیم ملی کاراته؟

، مسعود رهنما سرمربی تیم ملی بزرگسالان و امید این روزها در روسیه به همراه تیم ملی حضور دارد. هفته گذشته اظهاراتی به نقل از وی در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که گویا صحبت‌های سرمربی تیم ملی چندان هم به مذاق مسئولان فدراسیون خوش نیامده است. 

رهنما در صحبت‌های خود گفته بود از این پس دیگر مسابقات انتخابی نخواهند داشت و بر اساس عملکرد فنی کاراته کاهای اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می شوند. چون کادر فنی در این زمینه پاسخگوست و هر نتیجه ای هم که به دست می آید پاسخگوی آن خواهد بود.

وی در توضیح بیشتر این موضوع گفت: معتقدم ملی پوشان باید در شرایط یکسان مورد آزمایش و انتخاب قرار گیرند، وقتی اشتباهات داوری در ثبت نتایج تاثیر گذار است و یا سایر شرایط فنی برابر نیست، باید به کادرفنی این اجازه را بدهیم که بر اساس معیارهای خود که برگرفته از عملکرد ملی پوشان در اردوهاست تیم ملی را انتخاب کند. 

پس از صحبت‌های رهنما برخی رسانه ها علیه وی مطالبی منتشر و اعلام کردند که ظاهرا کادرفنی تیم ملی کاراته برای گزینش نفرات خود نمی‌خواهد از خط کش انتخابی‌ها استفاده کند، بلکه آنچه قرار است ملاک قرار گیرد نتایج ملی پوشان در تورنمنت‌های مختلف و نحوه حضورشان در اردوهای آمادگی است و رهنما باید از حالا مشخص کند که چه نتیجه ای در مسابقات قابل قبول خواهد بود.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با فارس اظهاراتی برخلاف صحبت‌های سرمربی تیم ملی مطرح کرده است که نشان می‌دهد افکار سرمربی تیم ملی با مرد کهنه کار و پرتجربه کاراته ایران اصلا به هم نزدیک نیست.

آشوری در گفت‌وگو با فارس در مورد نحوه انتخاب نفران اعزامی به امارات، اظهار داشت: نتایج در مسابقاتی همچون قطر و روسیه در گزینش کاراته کاهای اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا تاثیرگذار است. پس با این حساب، این حرف بدین معنی است که عملکرد بخشی از ماجرا است نه همه ماجرا و ممکن است گره یک وزن در تاتامی انتخابی ها باز شود!

حالا پس از گذشت چند روز از رد و بدل شدن مصاحبه‌های دبیر فدراسیون و سرمربی تیم ملی کاراته با رسانه‌ها روز گذشته خبری روی خروجی سایت فدراسیون کاراته قرار گرفت و دبیر فدراسیون کاراته در مورد نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان که قرار است در اسپانیا اعزام شود، اظهار داشت: برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید (کاتا و کومیته) دختران و پسران برگزار می‌شود، ابتدا کاروان 58 نفره‌ای را در نظر داشتیم. از همان ابتدا از سوی سفارت اسپانیا اعلام شد که فقط 30 روادید برای ما صادر می‌شود و تعداد نفرات را به 46 نفر نیز کاهش دادیم. حتی با رئیس فدراسیون جهانی ارتباط تلفنی داشته و خواستار برطرف شدن این مشکل بودم که از وی نیز کاری ساخته نبود.

دبیر فدراسیون کاراته در ادامه گفت: مجبور شدیم تا کاروان تیم‌های ملی کاراته را برای حضور در جهانی اسپانیا به 30 نفر کاهش دهیم چرا که حضور در این رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد و نمی‌توانیم قید حضور در آن را بزنیم.

با صحبت‌هایی که دبیر فدراسیون کاراته مطرح کرده در بخش کومیته پسران 13 کاراته کا (5 نوجوان، 5 کاراته کای جوان و 3 نفر امید) اعزام می شوند و در کومیته دختران هم 10 ورزشکار شامل 3 کومیته کای نوجوان، 4 کاراته کا جوان و 3 نفر در امید اعزام خواهند شد. در بخش پسران مازیار فریدخمامی، شهاب سلطانی و مسعود رهنما هدایت نوجوانان، جوانان و امید را برعهده دارند که رهنما به دلیل اینکه تیم امید فقط 3 سهمیه دارد به اسپانیا اعزام نمی‌شود.

دبیر فدراسیون کاراته روز گذشته در حالی از اعزام نشدن مسعود رهنما خبر داد که پیش از این رهنما گزینه اصلی اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا بود، اما مشخص نیست که چرا به یکباره نام او از لیست نفرات اعزامی به مسابقات جهانی خط خورد!

اعزام نشدن سرمربی تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان که کاراته‌کاهای تیم امید هم در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت بیشتر شبیه نقره داغ شدن وی است و شاید نتیجه قدم گذاشتن در جاده یک طرفه باشد، شاید هم هشداری به دیگر مربیان.

مسابقات قهرمانی آسیا در پیش است و بهتر است رهنما پس از بازگشت از روسیه به فکر مصاحبه‌ دیگری نباشد چرا که شنیده شده مسئولان سفارت امارات هم برای اعزام نفرات به مسابقات قهرمانی آسیا محدودیت‌هایی را در نظر گرفته‌اند و احتمال دارد که بازهم نام وی از لیست اعزام به مسابقات به عنوان سرمربی خط بخورد

نسخه چاپي
تیم ملی تکواندو با شرایط بسیار خوبی راهی روسیه می‌شود
اسبقی: تنها یک پلوپز برای کسب مدال طلای جهان به من دادند/ منتظر جوایزمان هستیم

دارنده نشان طلای مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در مکزیک گفت: بعد از کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان تنها یک پلوپز به من دادند.

خبرگزاری فارس: اسبقی: تنها یک پلوپز برای کسب مدال طلای جهان به من دادند/ منتظر جوایزمان هستیم

، بیست و یکمین دوره از مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در حالی اواخر تیرماه در سالن اکس پوزیتو سنتر شهر پوئبلا مکزیک به مدت یک هفته پیگیری شد که تیم ملی تکواندوی مردان ایران با کسب یک مدال طلا و دو نقره عنوان نایب قهرمانی بیست و یکمین دوره از مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان را کسب کرد.

بهنام اسبقی تنها مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد و در واقع ناجی تکواندوی ایران در مکزیک بود. مسئولان فدراسیون و مسئولان ورزش پس از کسب تک مدال اسبقی وعده‌های فراوانی را به او و دیگر مدال آوران دادند، اما تا به امروز هیچ‌کدام از آن وعده‌ها عملی نشده است و حالا قهرمان جهان برای دفاع از نام تکواندوی ایران دوباره به همراه تیم ملی راهی مسابقات المپیک هنرهای رزمی می‌شود.

بهنام ‌اسبقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

فارس: از اردوی تیم ملی که در این چند وقت پیگیری شد و روز گذشته به پایان رسید برایمان بگو.

پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی جهانی تقریبا دو هفته‌ای را استراحت کردیم و پس از آن با تصمیم مسئولان فدراسیون به اردو دعوت شدیم و یک انتخابی کوچک برگزار شد و سرمربی تیم ملی نفرات اعزامی به مسابقات المپیک هنرهای رزمی را انتخاب کرد. خوشبختانه در این مدت تمرینات خوبی را پیگیری کردیم و همه بچه‌ها از لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار دارند و به امید خدا بامداد فردا(دوشنبه) راهی روسیه می‌شویم.

فارس: گویا این رقابت‌ها با شیوه خاصی قرار است برگزار شود؟

بله، این مسابقات با حضور بهترین‌های دنیا و به صورت تیمی برگزار خواهد شد. در واقع به خاطر شرایطی که مسابقات دارد ما هم در طول مدتی که در اردوها بودیم به صورت تیمی تمرین می‌کردیم تا با این روش با شرایط مسابقات آشنا شویم.

فارس: انتظارها از بهنام اسبقی بالا رفته و همه دوست دارند دوباره مبارزات زیبایی که در مکزیک از تو شاهد بودند را ببینند، آیا همان شرایط را داری؟

در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی دارم و به آمادگی کامل رسیده‌ام. البته مسابقات کامبت گیمز مثل جهانی نیست؛ چرا که من در مکزیک هفت مبارزه کردم تا به مدال طلا رسیدم، اما اینجا کار گروهی است و ما در ابتدا 5 راند یک دقیقه‌ای فرصت داریم و بعد از آن در راند دوم یک راند 5 دقیقه‌ای فرصت داریم و همه باید در آن 5 دقیقه مبارزه کنند. البته سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد که چه کسی بیشتر مبارزه کند و چه کسی کمتر مقابل حریفان قرار داشته باشد. 

فارس: پس از کسب مدال طلا در مکزیک مسئولان وعده‌های زیادی به مدال آوران دادند، پاداش‌های خود را دریافت کرد‌ه‌اید؟

پس از کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان وعده‌های زیادی را به مدال آوران دادند، اما تا این لحظه من تنها یک پلوپز به عنوان جایزه قهرمانی جهان در مکزیک دریافت کرده‌ام. به هر حال همه ما همچنان منتظریم تا جوایزمان را دریافت کنیم؛ چرا که پرداخت جوایز نایب قهرمانی باعث می‌شود انگیزه ملی پوشان دوچندان شود.

فارس: گویا با تیم شهرداری ورامین برای حضور در لیگ برتر بازهم به توافق رسیده‌ای؟

بله، سال گذشته با شهرداری ورامین در لیگ برتر حضور داشتم و امسال هم دوباره با این تیم به توافق رسیده‌ام. امیدوارم که بتوانم برای این تیم مثمر ثمر باشم.

فارس: کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان تاثیری در بالا رفتن مبلغ قرارداد در این فصل داشت؟

به هر حال عملکرد همه تکواندوکاران در مسابقات تاثیر مثبتی در بالا رفتن مبلغ قرار داد دارد، اما با توجه به اینکه تکواندوکاران مبلغ قرارداداشان خیلی پایین است این تغییرات زیاد به چشم نمی‌آید.

زادکاران نوجوان حضور در جام سایتی‌یف را از دست دادند

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان که خود را برای حضور در جام سایتی‌یف آماده می‌کرد حضور در این مسابقات را از دست داد.

خبرگزاری فارس: آزادکاران نوجوان حضور در جام سایتی‌یف را از دست دادند

، تورنمنت بین‌المللی کشتی آزاد جام سایتی‌یف، سوم تا پنجم آبان ماه در رده سنی نوجوانان در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار می‌شود که با توجه به عدم ارسال دعوتنامه از سوی میزبان به نظر می‌رسد آزادکاران نوجوان حضور در این مسابقات را از دست داده‌اند.

سلطانعلی ترخاق، ریئس امور بین‌الملل فدراسیون کشتی در این باره گفت: با درخواست حوزه مدیریت تیم‌های ملی از روس‌ها درخواست کردیم تا دعوتنامه رقابت‌های جام سایتی‌یف را برای اعزام تیم منتخب ایران به کشورمان ارسال کنند، اما روس‌ها از ارسال دعوتنامه امتناع کردند.

وی ادامه داد: در چند هفته گذشته از طریق ایمیل و تماس تلفنی بارها از روس‌ها درخواست کردیم تا دعوتنامه این مسابقات را برای ما بفرستند، اما متاسفانه باوجود پیگیری‌های مکرر ما این امر صورت نگرفت. تا این لحظه دعوتنامه برای این ما ارسال نشده است و با توجه به زمان کوتاهی که تا برگزاری این مسابقات مانده است امکان اعزام تیم ایران به این رقابت‌ها ممکن نیست

27

مسابقات قهرمانی کشور جوجیتسو کوبودو یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید

مسابقات قهرمانی کشور جوجیتسو کوبودو  یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید

 مسابقات قهرمانی کشور جوجیتسو کوبودو  یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید

مسابقات قهرمانی کشور یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس به میزبانی استان اصفهان – شهرستان زرین شهر- شهر سده لنجان با حضور بیش از 150 نفر در بخش آقایان و بانوان ( به صورت مجزا ) در دو بخش کاتا و کمیته , رده سنی بزرگسالان در قالب 19 استان آذربایجانشرقی - اردبیل – اصفهان – تهران – سمنان – لرستا – کهکگیلویه و بویر احمد – هرمزگان – چهارمحال بختیاری – کرمان – فارس – کرمانشاه – مرکزی – گیلان – مازندران – خراسان رضوی – سیستان و بلوچستان – قم – کردستان در مورخ 24 الی 25 مهرماه سال 1392 برگزار گردید.

این دوره از مسابقات از لحاظ فنی در هر دو بخش آقایان و بانوان از سطح بسیار مطلوبی بر خوردار بود و حضور اساتید بر جسته جوجیتسو کمیته و داوران ؛ ناظر محترم فدراسیون ورزش های رزمی ؛ ریاست تربیت بدنی شهرستان زرین شهر و همچنین حضور مقامات کشوری , نماینده شورای شهر ؛ امام جمعه شهرستان زرین شهر شور خاصی به این دوره از مسابقات بخشیده بود.

شایان به توجه می باشد نفرات اول تا سوم مشترک به اردوی تیم ملی مسابقات آسیای فستیوال ورزش های رزمی دعوت خواهند گرد

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس بزرگسالان آذربایجان غربی

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس بزرگسالان آذربایجان غربی

 تیم میاندوآب عنوان نخست مسابقات قهرمانی بوکس آذربایجان غربی را در رده بزرگسالان به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، در این دوره از مسابقات که به میزبانی شهرستان مهاباد از عصر روز پنجشنبه در این شهرستان آغاز شد و جمعه شب به پایان رسید تیم میاندوآب با کسب 8 امتیاز توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.
تیم های ارومیه با 6 امتیاز، سلماس با 4 امتیاز و مهاباد نیز با 3 امتیاز به ترتیب عنوان های دوم تا چهارم این مسابقات را به دست آوردند.
در مسابقات قهرمانی استان که در سالن ورزشی دو هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی مهاباد برگزار شد 12 تیم از شهرهای مختلف استان حضور داشتند.
این مسابقات که جنبه انتخابی تیم استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را نیز داشت در 10 وزن برگزار شد که از میان نفرات نخست در مجموع پنج ورزشکار از آماده ترین بوکسورها در پنج وزن انتخاب شدند و به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.
مسابقات بوکس قهرمانی کشور 15 آبان ماه سال جاری در زنجان برگزار می شود

28 / 7 / 1392برچسب:, :: 10:55 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

جام جهانی نوجوانان - امارات
ایران یک – آرژانتین یک

تیم فوتبال نوجوانان ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی نوجوانان امارات به مصاف تیم آرژانتین رفت و با ارایه یک بازی شایسته برابر این تیم قدرتمند به تساوی یک بر یک دست یافت.


به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از سایت فدراسیون، تیم فوتبال نوجوانان ایران در اولین دیدار خود را در گروه E جام جهانی امارات برابر آرژانتین برگزار کرد. در این بازی که از ساعت 19:30 دقیقه(به وقت تهران) در ورزشگاه راشد شهر دبی انجام گرفت شاگردان علی دوستی‌مهر مقابل حریف نامدار خود به تساوی یک بر یک دست یافتند. مصطفی هاشمی در دقیقه یک برای ایران گلزنی کرد و سباستین دریوسی در دقیقه 14 تنها گل تیم آرژانتین را به ثمر رساند.
گفتنی است، تیم ایران در این دیدار با ترکیب مهدی امینی، صادق محرمی، مصطفی هاشمی، سیدمجید حسینی، کمیل حق‌زاده، سعید عزت‌اللهی، امیر حسین کریمی، علی هزامی( از دقیقه 58 علی قلی‌زاده)، محمد بازاج(از دقیقه 66 ساسان جعفری)، امیرمحمد مظلوم و رضا جعفری به مصاف حریف رفت.
همچنین در دیگر دیدار این گروه تیم‌های اتریش و کانادا به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. همچنین در یکی از دیدارهای برگزار شده امروز تیم عراق در گروه F با حساب چهار بر یک برابر سوئد شکست خورد.
 
چـاپ

اختصاصی فارس/
ایران برای اولین بار میزبان رالی خاورمیانه شد

ایران برای اولین بار میزبان یک مرحله از رالی اتومبیلرانی خاورمیانه شد.

خبرگزاری فارس: ایران برای اولین بار میزبان رالی خاورمیانه شد

  ایران برای اولین بار در تاریخ ورزش اتومبیلرانی موفق شد میزبانی یک مرحله از رالی اتومبیلرانی خاورمیانه را بدست آورد.

در سفری که حمیدرضا مهرعلی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به امارات داشت و ملاقاتی که با بن سلایم نایب رییس فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون این کشور انجام گرفت، یک مرحله از میزبانی این رالی معتبر جهانی به ایران رسید.

بر این اساس مسئولان فدراسیون اتومبیلرانی، شهر شیراز را به عنوان میزبان این مسابقات انتخاب کرده اند و کمیته ای هم برای مهیا کردن شرایط میزبانی تشکیل شده است

نسخه چاپي
حمایت از باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها رسالت دائمی وزارت است
صالحی‌امیری: سرخابی‌ها تا خودکفا نشوند مورد حمایت ما هستند/ به تشخیص مجلس وفاداریم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید: تا زمانی که استقلال و پرسپولیس به خودکفایی برسند و استقلال مالی پیدا کنند مورد حمایت وزارت هستند.

خبرگزاری فارس: صالحی‌امیری: سرخابی‌ها تا خودکفا نشوند مورد حمایت ما هستند/ به تشخیص مجلس وفاداریم

سید‌رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم پیاده‌روی در جاده تندرستی در جمع خبرنگاران گفت: به دوستان تاکید داریم که یک برنامه ورزشی تعریف کنند. خودم کوهنوردی و استخر از برنامه‌هایم است. برنامه کل دولت روزانه نیم تا یک ساعت ورزش همگانی است. در دهه 60 در دنیا ورزش همگانی مطرح شد و پس از آن بحث سلامت و نشاط مورد بحث قرار گرفت. در جامعه ما برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاز به ورزش همگانی داریم. مقام معظم رهبری در صحبتی که با ورزشکاران داشتند فرمودند ورزش همگانی برای جوانان لازم و برای کهنسالان واجب است. در نظر داریم آنچنان این ورزش را گسترش دهیم که همه مجموعه جامعه یک ساعت از ورزش را در سبد زندگی داشته باشند.

وی ادامه داد: ورزش همگانی به لباس خاص و تنظیمات خاصی نیاز ندارد. پرهزینه نیست و هر فردی می‌تواند آن را انجام دهد. ورزش همگانی را به معاونت تبدیل کردیم تا پایان برنامه پنجم 10 درصد ظرفیت این رشته را به 20 درصد و تا پایان سال 1404 برنامه‌ای تعریف کرده‌ایم که این ظرفیت به 40 درصد برسد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا بین فدراسیون همگانی و معاونت ورزش همگانی تداخلی صورت نمی‌گیرد اظهار داشت: وظیفه این معاونت سیاستگذاری و ایجاد ساز و کار ارتباطی با تمامی دستگاه‌ها و نهادهاست. فدراسیون هم مجموعه‌ای است که تقویت خواهد شد و ساز و کارهای اجرایی را تعقیب می‌کند.

صالحی امیر در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وی شب گذشته از سوی دکتر روحانی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شده است و نظرش در این باره چیست عنوان کرد: باید از نمایندگان بپرسید. دولت به ساز و کار دموکراسی اعتقاد داشته و ما هم آن چیزی را که تشخیص مجلس است وفادار و پایبند خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه نصرالله سجادی اعلام کرده بود کمک به استقلال و پرسپولیس قانونی نیست و این دو باشگاه قرار است به بخش خصوصی واگذار شوند اما مجلس برای آنها بودجه در نظر گرفته تصریح کرد: تا زمانی که استقلال و پرسپولیس به خودکفایی برسند و استقلال مالی پیدا کنند مورد حمایت ما هستند اما باید روندی را پیش بگیریم که دیگر مکانیزم‌های حمایت مالی دولت از باشگاه‌ها به تدریج به صفر برسد و علاوه بر اینکه باشگاه‌ها خودکفا شوند می‌توانند به سود‌دهی هم برسند.

صالحی امیری در پایان گفت: نکته مهم این است که اگر به این دو باشگاه کمک کنیم و سایر باشگاه‌ها از این کمک‌ها برخوردار نباشند تبعیض است. عدالت حکم می‌کند همه باشگاه‌ها را به یک نگاه ببینیم. عدالت آن است همه به خودکفایی و استقلال برسند. حمایت از باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها یک رسالت دائمی وزارت است و این کار را ادامه می‌دهیم

صحبت‌های نصیری را به مسئولان ورزش گزارش دادم
نوحی: در مورد کیک بوکسینگ مسئولان ورزش باید تصمیم بگیرند

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید در مورد اعزام تیم کیک‌بوکسینگ به مسابقات المپیک هنرهای رزمی تصمیم بگیرند.

خبرگزاری فارس: نوحی: در مورد کیک بوکسینگ مسئولان ورزش باید تصمیم بگیرند

، دومین دوره مسابقات کامبت گیمز (المپیک هنرهای رزمی) در حالی از امروز (شنبه) به میزبانی سن پترزبورگ روسیه آغاز شده است که رشته کیک بوکسینگ ایران در این رقابت‌ها نماینده‌ای نخواهد داشت.

محمد نوحی  در مورد عدم حضور کیک بوکسینگ در این رقابت‌ها اظهار داشت: ناصر نصیری، رئیس این سبک یک نظری داشت در مورد اعزام کیک‌بوکسینگ واکو به مسابقات کامبت‌گیمز(المپیک هنرهای رزمی) که بنده تمام صحبت‌های وی را به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان انتقال دادم تا آنها در مورد اعزام آنها به این مسابقات تصمیم‌گیری کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد که نمایندگان کیک بوکسینگ طی یکی دو روز آینده به این مسابقات اعزام شوند، گفت: بنده دیگر تصمیم گیرنده نیستم و همه چیز برعهده مسئولان ورزش است و آنها تصمیم گیرنده نهایی هستند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در مورد برگزاری فستیوال هنرهای رزمی گفت: با برنامه ریزی که کرده‌ایم نزدیک 85 کشور قرار است در این مسابقات شرکت کنند. در کل 2500 رزمی کار داخلی و خارجی در این مسابقات حضور خواهند داشت. البته تمام کار‌های شورای برون مرزی هم انجام شده و امیدوارم که برنامه‌های ما به خوبی پیش برود تا این رقابت‌ها برگزار شود.

نوحی در ادامه گفت: سه رشته سامبو، ساواته و جوجیتسو در این مسابقات حضور خواهند داشت و قرار است امشب(شنبه) تعدادی از نمایندگان ما به مسابقات اعزام شوند. پیش بینی در مورد کسب مدال در مسابقات واقعا کار بسیار دشواری است چرا که در این رقابت‌ها نمایندگان مختلفی از اروپا حضور خواهند داشت که کسب مدال در حضور آنها کار بسیاری دشواری است، اما ما بازهم امیدواریم که مدال‌های خوش رنگی را کسب کنیم.

27

در جریان رقابت های کامبت گیمز 2013 ؛

در جریان رقابت های کامبت گیمز 2013 ؛

 در جریان رقابت های کامبت گیمز 2013 ؛

امروز عصر ملی پوشان ساواته به مصاف حریفان می روند

تیم ملی ساواته کشورمان در اولین روز از رقابت ها کامبت گیمز دو بازی خواهد داشت .

ملی پوشان ساواته فدراسیون ورزش های رزمی علی آقا جری در وزن 65- کیلو گرم و محسن فرضی در وزن 75- کیلو گرم امروز عصر به مصاف حریفان خود خواهد رف

در جریان رقابت کامبت گیمز 2013 ؛بهنام هدهدی امروز به مصاف اولین حریف خود می رود

 در جریان رقابت کامبت گیمز 2013 ؛بهنام هدهدی امروز به مصاف اولین حریف خود می رود

تیم ملی سامبو فدراسیون ورزشهای رزمی که پنجشنبه شب تهران را به مقصد سن پطرز بورگ روسیه ترک گفت تا در مسابقات کامبت گیمز 2013 حضور یابد.امروز اولین بازی سنگین وزن ایران صورت می گیرد.

سامبو ایران که توانسته بود برای حضور در رقابت بزرگ  کامبت گیمز یک سهمیه کسب نماید با ملی پوش سنگین وزن خود بهنام هدهدی آبکنار در وزن آزاد امروز به مصاف حریف خود خواهد رفت.

بهنام هدهدی در استایل کامبت رشته سامبو دررده وزنی اوپن خواهد پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی: توسعه ورزش همگانی دستور اکید مقام معظم رهبری است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی: توسعه ورزش همگانی دستور اکید مقام معظم رهبری است

 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: توسعه ورزش همگانی در بین آحاد مردم از دستورات و توصیه های اکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، علی خلیلی روز جمعه در مراسم همایش بزرگ پیاده روی در پارک ائللر باغی ارومیه افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری روزه گرفتن، کمک به همنوع و تمامی طاعات و عباداتی که انجام می دهیم نوعی ورزش کردن است.
وی اظهار کرد: ورزش و انجام فعالیت های جسمانی در دین مبین اسلام مکررا توصیه شده و یکی از پسندیده ترین اعمالی است که در نزد خدا و خلق خدا اجر و قرب فراوانی دارد.
وی افزود: ورزش موجب افزایش حلاوت و شیرینی در زندگی شده و سلامت روح و جسم را تامین و تضمین می کند.
خلیلی گفت: در راستای توسعه ورزش و با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رسیدن به یک جامعه آرمانی و با نشاط ورزش همگانی را سرلوحه کارهای خود قرار می دهیم.
وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری 115 همایش ورزشی و 25 جشنواره فرهنگی در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی برگزار شده است.
خلیلی گفت: تمامی هیات های ورزشی اقدام به تشکیل کمیته همگانی کرده اند و با تمام توان در راستای گسترش ورزش همگانی در خدمت مردم هستیم.
وی گفت: تجهیز پارک ها و اماکن عمومی به امکانات و ابزارهای ورزشی گامی موثر در راستای نهادینه شدن ورزش همگانی و سلامتی جامعه است.
 در این مراسم از دو پیشکسوت عرصه ورزش همگانی آقایان : رحیم حق شناس و مجید قدرتی و همچنین سه ورزشکار قهرمان استان : محسن شادی دارنده مدال نقره مسابقات رویینگ سنگین وزن کشور چین ، عاقل حبیبیان دارنده مدال طلای مسابقات رویینگ سبک وزن کشور چین و سکینه نوری دارنده مقام سوم مسابقات شمشیر بازی  قهرمانی امید های آسیا در کشور کویت با اهداء لوح وهدایا تجلیل به عمل آمد.

اخبار فدراسیون انجمنهای ورزشی
بهترین جت اسکی سواران کشور شناخته شدند
نخستین دوره مسابقات جت اسکی قهرمانی ایران در سواحل نیلگون دریای خزر با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، این رقابتها با حضور 49 جت اسکی سوار از استانهای مختلف کشور در هتل مروارید خزر شهرستان ایزد شهر برگزار شد که از هیجان خاصی برخوردار بود.
رقابتهای یاد شده در رده نوجوانان، آقایان و بانوان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.
در بخش بانوان 23 جت اسکی سوار، در رده آقایان 17 نفر و در رده نوجوانان 9 شرکت کننده حضور داشتند.
در پایان این رقابتها نفرات برتر به این شرح معرفی شدند:
بانوان:
1- سارا نصرالهی از باشگاه مارین اسپرت تهران
2- فریال فیلسوف از رامسر
3- مینا سلیمان نژاد از چالوس
آقایان (کلاس 160):
1- مجید اشرفی پور از چالوس
2- مسعود جلیل نژاد از مارین اسپرت تهران
3- مصطفی لاریجانی از لنگرود
آقایان (کلاس 260):
1- مجید اشرفی پور از چالوس
2- امید شاه زری از کیش
3- محمد اسدپور از کیش
نوجوانان:
1- سپهر ابراهیم نیا از نوشهر- پیمان ضیا بخش از بابلسر (مشترکا)
2- پارسا خاتمی پور از مارین اسپرت تهران - محمد رضا پور ذکریا از بابلسر (مشترکا)
3- آریا جلیل نژاد از رامسر
مدال و کاپ های نفرات برتر توسط "عبدالحسین دلداده مهربان" دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی، "داود سلیانچی" رئیس انجمن جت اسکی، "حمید خاتمی پور" عضو هیات رئیسه و مشاور عالی انجمن جت اسکی و "شراره مهاجر" نایب رئیس انجمن جت اسکی اهدا شد.

***بازیهای هنرهای رزمی – سن پترزبورگ
موی تای کاران ایران فردا به مصاف حریفان می روند
3 موی تای کار اعزامی کشورمان امروز (شنبه) در اولین روز بازیهای هنرهای رزمی در سن پترزبورگ به مصاف رقبای خود خواهند رفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، "وحید شهبازی" در وزن -5\63 کیلو گرم همراه با حریفی از مراکش پیکار خواهد کرد و در وزن -71 کیلوگرم "محمود مینایی با موی تای کاری از چین نبرد می کند.
همچنین "شهرام دالوند" در وزن -91 کیلوگرم با حریفی از ترکیه روبرو خواهد شد.

نسخه چاپي
مسابقات جهانی وزنه‌برداری - لهستان
تقیان و مولایی در صدر اوزان 77 و 105+ کیلوگرم

با اعلام استارت لیست نهایی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی 2013 جهان، تقیان و مولایی در صدر اوزان خود ایستادند.

خبرگزاری فارس: تقیان و مولایی در صدر اوزان 77 و 105+ کیلوگرم

و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، هشتادمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی مردان جهان در حالی از فردا با حضور 188 وزنه بردار از 53 کشور دنیا آغاز می شود که مجید عسکری، به عنوان نخستین نماینده ایران ساعت 21 و 25 دقیقه روز سه شنبه 30 مهر ماه روی تخته خواهد رفت. عسکری با رکورد ورودی 303 کیلوگرم در دسته 62 کیلوگرم در رده هشتم قرار دارد.

اما بر اساس استارت لیست نهایی، شاخص ترین وزنه برداران ایرانی رسول تقیان و بهادر مولایی هستند. تقیان در دسته 77، با رکورد ورودی 365 کیلوگرم بالاتر از ژیائوجون لو، قهرمان المپیک 2012 لندن که رکورد ورودی 360 کیلوگرم را داده است، در صدر جدول قرار دارد. در دسته فوق سنگین هم با وجود چهره های سرشناسی چون آرتم اوداچین از اکراین و روسلان آلبگوف از روسیه، این نماینده کشورمان بهادر مولایی است که با رکورد ورودی 445 کیلوگرم شانس اول کسب مدال طلا به شمار می رود.

دیگر شانس مدال تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رقابت های جهانی لهستان جابر بهروزی است. بهروزی با رکورد ورودی 335 کیلوگرم بعد از دانیل گودلی از آلبانی که رکورد ورودی 336 کیلوگرم را داده است در رده دوم دسته 69 کیلوگرم قرار دارد. البته در این وزن وزنه بردارانی از ونزوئلا، کره شمالی، روسیه و چین هم رکورد ورودی 335 را داده اند تا در کنار جابر بهروزی از دیگر شانس های کسب مدال باشند. در این وزن سجاد بهروزی، دیگر نماینده کشورمان با رکورد ورودی 328 کیلوگرم در جای نهم قرار دارد.

در دسته 105 کیلوگرم هم دو نماینده ایران محمدرضا براری و کیا قدمی با رکوردهای ورودی 403 و 402 کیلوگرم به ترتیب در رده های دهم و یازدهم هستند. در این وزن روسلان نورودینوف از ازبکستان با رکورد ورودی 420 کیلوگرم صدرشنین است و چهره های سرشناسی چون مارسین دولگا از لهستان، آندری آرامنائو از بلاروس، دیوید بژانیان از روسیه، بارتلومی بونک از لهستان با رکوردهای 411 و 410 کیلوگرم دیگر شانس های کسب مدال به شمار می روند.

در این میان تنها نماینده تیم ملی وزنه برداری کشورمان که در گروه B رقابت می کند علیرضا دهقان است. این وزنه بردار 17 ساله که با امید شکستن رکوردهای نوجوانان جهان قدم به مسابقات جهانی بزرگسالان گذاشته است، در دسته 94 کیلوگرم با رکورد ورودی 374 کیلوگرم در رده سوم  گروه B و رده سیزدهم کل شرکت کننده های این وزن قرار دارد. در این وزن و در غیاب ایلین ایلیای نامدار، الکساندر ایوانف از روسیه به همراه دو وزنه بردار از قزاقستان (ولادیمیر سیدوف و الماس اوتشوف) با رکورد ورودی 400 کیلوگرم صدرنشین هستند.

ثبت نام نامزد‌های ریاست فدراسیون تکواندو از امروز آغاز شد

ثبت نام از نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون تکواندو از امروز شنبه 27 مهر ماه آغاز می شود و به مدت 10 روز کاری ادامه پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: ثبت نام نامزد‌های ریاست فدراسیون تکواندو از امروز آغاز شد

و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بر اساس دستور العمل وزارت ورزش و جوانان مبنی بر ثبت نام نامزد های ریاست فدراسیون تکواندو، واجدین شرایط از صبح امروز(شنبه 27 مهر ماه) به مدت 10 روز کاری می توانند در ساعات اداری(8:30 تا 15:30) جهت ثبت نام به محل فدراسیون(خیابان شریعتی، خیابان شهید میرزاپور(خیابان سهیل سابق) کوچه شهید طاهری  روبروی مجتمع مسکونی سبحان فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران) مراجعه نمایند.

شرایط و مدارک لازم:

1- فتوکپی کارت ملی

2- فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات

3- فتوکپی کارت پایان خدمت

4- فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی (حداقل لیسانس )

5- دو قطعه عکس جدید

6- دارا بودن 30 سال سن

(ارائه اصل مدارک به هنگام ثبت نام الزامی است

مسابقات المپیک ورزش‌های رزمی-روسیه
موی‌تای‌کاران فردا به مصاف حریفان خود می‌روند

مسابقات المپیک ورزش‌های رزمی در حالی از فردا(شنبه‌) به میزبانی روسیه آغاز خواهد شد که موی‌تای‌کاران کشورمان باید در نخستین روز این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود بروند.

خبرگزاری فارس: موی‌تای‌کاران فردا به مصاف حریفان خود می‌روند

موی تای کاران تیم ملی ایران با ترکیب سه نماینده در حالی روز چهارشنبه برای حضور در مسابقات المپیک ورزش‌های رزمی راهی سن پترزبوگ روسیه شدند که امروز (جمعه) پس از مراسم قرعه کشی، نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند و فردا (شنبه 28 مهرماه )باید به مصاف حریفان خود بروند.

وحید شهبازی در وزن منهای 5/63 کیلوگرم باید به مصاف نماینده مراکش برود، مسعود مینایی در وزن منهای 71 کیلوگرم باید با نماینده چین مبارزه کند و شهرام دالوند در وزن منهای 91 کیلوگرم نیز باید به مصاف نماینده ترکیه برود.

محمد جلالی به عنوان سرمربی و آرجان محمد آقا توحیدی به عنوان مدیر فنی در این رقابت‌ها هدایت تیم ملی پوشان را برعهده خواهند داشت.

نسخه چاپي
بلاتکلیفی در تیم ملی تنیس روی میز در آستانه مسابقات جهانی

تیم ملی در حالی در روزهای آینده رقابت‌های مهم جهانی را در پیش دارد که تکلیف سرمربی و اردوهای این تیم مشخص نیست.

خبرگزاری فارس: بلاتکلیفی در تیم ملی تنیس روی میز در آستانه مسابقات جهانی

اوایل هفته گذشته بود که ابراهیم علیدخت پس از چند ماه برعهده داشتن هدایت تیم ملی تنیس روی میز به دلیل آنچه دخالت در کارش عنوان شده بود، استعفا کرد و در مهلتی که فدراسیون برای حضورش در فدراسیون و صحبت در مورد مشکلاتش تعیین کرده بود، شرکت نکرد تا بدین ترتیب با استعفای وی موافقت شود.

پس از این کناره گیری فدراسیون تنیس روی میز بلافاصله احمد جعفری پور را از ارومیه به تهران فراخواند تا هدایت ملی پوشان را در مسابقات پیش رو برعهده بگیرد و وی نیز صبح روز سه شنبه هفته گذشته با حضور در سفارت لهستان کارهای اخذ ویزای خود را در مرحله اول انجام داد. این در حالی است که هنوز قراردادی بین دو طرف منعقد نشده است و گفته می‌شود در این بین مشکلاتی وجود دارد که شاید جعفرپور هم در راس تیم ملی قرار نگیرد.

جعفرپور برای هدایت تیم ملی تنیس روی میز شرط هایی را گذاشته و گفته است تا زمانی که با شرایطش موافقت نشود، همکاری نخواهد کرد که البته فدراسیون هم در این خصوص تصمیم خاصی را نگرفته است. هرچند که گفته می‌شود با وضعیت فعلی فدراسیون مشخص نیست محمد زارع پور، رئیس فدراسیون با شرایطی که جعفرپور خواهان آن است، موافقت کند.

داشتن اختیار تام در تیم ملی یکی از شرایطی است که علیدخت هم با اعلام این شرایط وارد شد، اما در نهایت دلیل استعفای خود را دخالت‌های نابجا در کارش عنوان کرد.

با تمام این شرایط زارع پور اعلام کرده است که جعفرپور در آلمان و لهستان هدایت ملی پوشان را برعهده خواهد داشت و پس از آن در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.

حال باید دید قرعه دو سفر اروپایی به نام چه کسی خواهد خورد.

به گزارش فارس از 24 مهرماه هم قرار بود اردوی تیم ملی در اصفهان برگزار شود که به دلایل نامعلوم و مشکلاتی که به وجود آمده بود همانند چند اردو و مسابقه دیگر لغو شد و حالا نوشاد عالمیان که باید در روزهای آینده در جام جهانی بلژیک شرکت کند، در پارکینگ خانه شان و بدون مربی تمرین می‌کند.

به خاطر ترس از دایی و رویانیان دیروز کسی از پرسپولیس اخراج نشد
عابدینی:برخورد‌های نیمکت پرسپولیس در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه است/داماش مثل تیم محلی بود

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: داور باید علی دایی را اخراج می‌کرد.

خبرگزاری فارس: عابدینی:برخورد‌های نیمکت پرسپولیس در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه است/داماش مثل تیم محلی بود

امیر عابدینی  در مورد دیدار روز گذشته با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و روز خوب فوتبالی پرسپولیس و روز بد ما بود، ما فوتبالی به پرسپولیس باختیم زیرا آنها بهتر از ما بودند اما احساس می‌کنم نیمکت پرسپولیس ظرفیت لازم را ندارد، برخوردهایی روی نیمکت پرسپولیس شاهدیم که در تاریخ این باشگاه سابقه نداشته است و باعث وهن شده است. تماشاگران کم‌کم از پرسپولیس جدا می‌شوند.

وی ادامه داد: هر جای دنیا بازی روز گذشته برگزار می‌شد دو نفر از پرسپولیس اخراج می‌شدند که به دلیل عدم مدیریت فدراسیون و ترس و وحشت این سیستم از برخی آدمها مثل دایی و رویانیان ظاهرا این اتفاق نیفتاد.پرسپولیس فوتبالی ما را برد اما روز بد حاشیه و نیمکت پرسپولیس بود. اگر علی دایی یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند متوجه رفتارش خواهد شد.

عابدینی تصریح کرد: من نه به عنوان مدیر عامل داماش بلکه به عنوان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و مجمع فدراسیون فوتبال می‌گویم. داور چهارم لیاقت و قاطیت نداشت، او بعد از رفتار دایی باید این مسئله را به داور گزارش می‌کرد تا علی دایی را اخراج می‌کرد. من تصورم می‌کنم نوع رفتارهایی که دیروز در ورزشگاه انجام شد، نوع رفتاری بود که بین پرسپولیس با یک تیم اسرائیلی انجام می‌شد، انگار ما از اسرائیل آمده بودیم. آقای دایی برد برای شما اینقدر ارزشمند است که هر رفتاری را انجام می‌دهید؟ خیلی سعی کردم به دایی چیزی نگویم اما اکنون تصور می‌کنم اگر به دایی چیزی نگویم در حقش دشمنی کردم. آقای دایی مگر داور چهارم چه جرمی مرتکب شده بود که به او پرخاش کردید؟

عابدینی تاکید کرد: هادی دزفولی یکی از بهترین و با شرفترین داوران است. او خودش فوتبالیست و داور قدیمی بوده که شان آدم ها حفظ نشد. من هنوز هم می‌گویم داماش بد بازی کرد و باخت ما مثل یک تیم محلی بازی کردیم. فقط یک نفر از هافبک های ما هافبک بود. خوب بازی نکردیم و باختیم. دلیل این مسائل هم مشخص است، پول و امکانات نداریم یک اردوی مناسب نمی‌توانیم برویم، حتی لباس مناسب هم نمی‌توانیم بخریم، من چندروز پیش استعفایم را به هیئت مدیره دادم و استعفایم ربطی به هیئت مدیره ندارد.هیئت مدیره هم یک ماه فرصت دارد تا جانشینی برای من پیدا کند. از این جامعه فوتبال بریده‌ام. نمی‌خواهم دیگر شاهد افتضاحات برخی از آقایان در فوتبال باشم.

نسخه چاپي
با وجود شکست دو بر صفر مقابل رم
بنیتس: کنترل بازی دست ما بود/ بد شانس بودیم

سرمربی ناپولی با وجود شکست مقابل رم به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.

خبرگزاری فارس: بنیتس: کنترل بازی دست ما بود/ بد شانس بودیم

، ناپولی در دیدار هفته هشتم کالچو نتوانست از پس رم برآید تا نخستین شکست فصل خود را تجربه کند.

در این دیدار میرالم پیانیچ در دقیقه‌های 4+45 و 71 (پنالتی) گل‌های جالوروسی را زد تا دست ناپولی از رسیدن به امتیاز کوتاه بماند.

رافائل بنیتس در مورد این دیدار به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در 20 دقیقه ابتدایی با مشکلات زیادی روبه‌رو شدیم اما پس از آن و در تمام دقیقه‌های نیمه نخست بهتر و برتر از رم بودیم. پس از آغاز نیمه دوم نیز همه چیز را در کنترل خودمان داشتیم اما پس از آنکه داور پنالتی را به سود جالوروسی اعلام کرد، همه چیز تمام شد. اگر تیمی مانند رم مقابل شما با 11 بازیکن دفاع کند، یافتن فضا به کاری بسیار سخت بدل می‌شود. به دنبال یافتن راهی برای رسیدن به دروازه آنها بودیم و توپ را هم به تیر دروازه کوبیدیم. بد شانس بودیم اما از عملکرد تیمم راضی هستم.

بنیتس در ادامه اظهار داشت: پنالتی همه چیز را عوض کرد. همه به من گفتند که داور نباید پنالتی می‌گرفته است. در هر دیداری می‌توان چنین صحنه‌هایی که بازیکنان به هم تنه می‌زنند را ببینید. من اینجا نیستم که بخواهم در مورد اینکه پنالتی درست بوده یا نه صحبت کنم. این کار وظیفه داوران است.

اگر وزنه‌برداران دوپینگی می‌شدند چه کسی پاسخگو بود؟
رضازاده: صحبت‌های افشارزاده توهین به قهرمانان سایر رشته‌ها است/ به او مشاوره غلط می‌دهند

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: این صحبت‌ها از سوی افشارزاده که باید تیم استانی اعزام می‌کردیم به گونه‌ای توهین به ورزشکارانی مانند احسان حدادی و رضا باقری‌معتمد است که قهرمان المپیکی محسوب می‌شوند.

خبرگزاری فارس: رضازاده: صحبت‌های افشارزاده توهین به قهرمانان سایر رشته‌ها است/ به او مشاوره غلط می‌دهند

حسین رضازاده ، در مورد آخرین وضعیت ملی‌پوشان وزنه‌بردار ایران در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: وضعیت خوب است و ملی‌پوشان رکوردهای خوبی را در آخرین تمرین به ثبت رساندند. به سه نفر از آنها امید کسب مدال داریم و امیدوارم سایر نفرات هم بتوانند از لحاظ امتیازی به تیم ملی کمک کنند.

*باقری لیاقت نشان شجاعت را داشت

وی در خصوص ادعای بهداد سلیمی مبنی بر اینکه او قهرمان جهان شده است؛ اما نشان شجاعت را برای فرد دیگری (کوروش باقری) درخواست کرده‌اند، گفت: اینگونه حرف‌ها خوب نیست و نباید هر حرفی را به زبان آورد. این موضوع نظر خود وزارت و نهاد ریاست‌جمهوری بود که نشان شجاعت به محمد بنا و کوروش باقری تعلق بگیرد. آنها زحمت کشیده بودند و درست است که ما هم پیشنهاد دادیم و به واقع این نشان حق کوروش باقری بود. در مجموع معتقدم این بحث خوبی نیست که مطرح شده است.

*افشارزاده کارشناسانه صحبت کند

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد انتقادات افشارزاده از غیبت وزنه‌برداران در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت:‌ افشارزاده خودش سه سال رئیس فدراسیون وزنه‌برداری بوده است و او خودش به خوبی از جزئیات مسائل باخبر است. مسابقات جهانی تنها 15 روز با این بازی‌ها فاصله داشت و ما نمی‌توانستیم به سرعت تیم را آماده اعزام به لهستان کنیم.

وی در مورد این ادعای افشارزده مبنی بر اینکه فدراسیون می‌توانست تیمی استانی را به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام کند، عنوان کرد: به افشارزاده تأکید کردم که باید کارشناسانه حرف بزند. اگر تیم استانی اعزام می‌کردیم و دوپینگ هر 8 وزنه‌بردار در می‌آمد چه کسی پاسخگو بود. از سوی دیگر آیا تا این اندازه سطح بازی‌ها پائین بود که بخواهیم یک تیم از استان‌ها را اعزام کنیم؟ این صحبت‌ها که باید تیم استانی اعزام می‌کردیم به گونه‌ای توهین به ورزشکارانی مانند احسان حدادی و رضا باقری‌معتمد است که قهرمان المپیکی محسوب می‌شوند.

*افشارزاده مشاوره غلط دریافت نکند

رضازاده افزود: این ورزشکاران با مدال المپیک به بازی‌های کشورهای اسلامی رفتند و مدال کسب کردند و این صحبت‌ها از سوی افشارزاده به عنوان دبیر کمیته ملی المپیک و رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری به هیچ وجه خوب نبود. به نظرم وی باید با کارشناسی حرف می‌زد و امیدوارم از این پس از دیگر افراد مشاوره غلط دریافت نکند.

*باقری برنامه‌هایش را تا المپیک ارائه داد

وی تأکید کرد: کوروش باقری برنامه‌های خود را برای بازی‌های آسیایی 2014 و المپیک‌ 2016 داده است و به این ترتیب وی تا این رقابت‌ها در تیم ملی ماندگار شد.

*دخالتی در کارهای مسئولان فدراسیون نکردم

رضا زاده در مورد اینکه گفته می‌شود خودش در گذشته نیز در کارهای مسئولان فدراسیون دخالت می‌کرده است، گفت: این موضوع را قبول ندارم و هیچگاه دخالتی نکرده‌ام.

*هر 5 المپیکی مدال جهانی می‌گرفتند

وی ادامه داد: این پنج المپیکی هم که از اردوی تیم ملی رفته‌اند نباید حرف کسی را گوش می‌کردند. مطمئنم اگر به قهرمانی جهان اعزام می‌شدند هر 5 نفرشان مدال می‌گرفتند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پایان خبر دوپینگ دو وزنه‌بردار مصدوم تیم ملی را شایعه خواند و در این خصوص گفت: هنوز فدراسیون جهانی دوپینگ هیچ وزنه‌بردار ایرانی را اعلام نکرده است

نسخه چاپي
مایلی‌کهن در واکنش به اتفاقات اخیر:
مربی شدن چه آسان، آدم شدن چه مشکل!

سرمربی تیم فوتبال صبا در واکنش به اتفاقات اخیر در فوتبال گفت: نظر خاصی ندارم و فقط می‌گویم مربی شدن چه آسان و آدم شدن چه مشکل!

خبرگزاری فارس: مربی شدن چه آسان، آدم شدن چه مشکل!

، محمد مایلی‌کهن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی صبا و ذوب‌آهن ضمن تبریک عید قربان اظهار داشت: بازی فردا در حالی برگزار می‌شود که 2 تیم شدیداً به امتیاز این دیدار نیاز دارند. بازی سختی مقابل ذوب آهن خواهیم داشت.

وی با اشاره به 2 دیدار گذشته صبا خاطرنشان کرد: صبا در دو بازی اخیر در دقایق 90 امتیاز از دست داده است. در یک دیدار شکست خوردیم و در دیدار دیگر بازی برده را با تساوی به پایان رساندیم. در هر صورت بازیکنان در کنار باشگاه زحمات زیادی کشیده‌اند و در مجموع آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا افزود: ما به دنبال این هستیم که فردا بازی جوانمردانه‌ای برگزار کنیم و دست پر از اصفهان خارج شویم. کار سختی را در پیش داریم؛ اما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. ذوب‌آهن از تیم های خوب و قدیمی و ریشه‌دار ایران است و قدمت این تیم به قبل از انقلاب برمی گردد.

مایلی‌کهن در مورد محرومان و مصدومان تیمش تصریح کرد: مهدی محمدی مصدوم است ضمن اینکه پدر او هم فوت کرده است. مسعود حق‌جو هم مصدوم است و سعید لطفی را هم مدت‌هاست در اختیار نداریم.

سرمربی صبا در واکنش به اتفاقات اخیر در فوتبال و مسائلی که در مورد تبانی مطرح شده است، تاکید کرد: من فقط درباره مسائل فنی بازی فردا صحبت می‌کنم و فقط می‌گویم که مربی شدن چه آسان، آدم شدن چه مشکل!

جام جهانی فوتبال نوجوانان– امارات ۲۰۱۳
آرژانتین، رقیب ایران مدعی جدی قهرمانی از دید سایت فیفا

تیم ملی فوتبال نوجوانان آرژانتین یکی از مدعیان جدی کسب عنوان نخست رقابت‌های پیکارهای امارات ۲۰۱۳ است.

خبرگزاری فارس: آرژانتین، رقیب ایران مدعی جدی قهرمانی از دید سایت فیفا

سایت فیفا به مناسبت شروع مسابقات جام جهانی از امروز (پنج‌شنبه) گزارشی مبسوط در مورد مدعیان احتمالی این پیکارها منتشر کرده است.

به باور گزارشگران این پایگاه اینترنتی آرژانتین که در گروه 5 با تیم ایران به مربیگری علی دوستی مهر، هم‌گروه است، شانس زیادی برای کسب مقام نخست دارد.

این تیم عصر شنبه نخستین پیکار خود را مقابل سفید‌پوشان ایران در ورزشگاه رشید دبی انجام خواهد داد.

جام جهانی فوتبال نوجوانان – امارات ۲۰۱۳
آغاز مسابقات زیر ۱۷ ساله‌ها با ۴ بازی/ شاگردان دوستی‌ مقابل آرژانتین پا به توپ ‌می‌شوند

رقابت‌های جام جهانی نوجوانان فوتبال جهان از امروز در امارات با ۴ دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین آن برزیل پذیرای اسلوواکی خواهد بود.

خبرگزاری فارس: آغاز مسابقات زیر ۱۷ ساله‌ها با ۴ بازی/ شاگردان دوستی‌ مقابل آرژانتین پا به توپ ‌می‌شوند

پیکارهای جام جهانی زیر 17 ساله‌‌های فوتبال جهان از امروز (پنج‌شنبه) با 4 دیدار در کشور امارات متحده عربی آغاز می‌شود. برای این منظور برزیل پذیرای اسلواکی در گروه یک خواهد شد.

از همین گروه میزبان با هندوراس دیدار می‌کند.

 

در گروه 2 ابتدا اروگوئه با نیوزیلند دیدار خواهد کرد و ساحل عاج حریف ایتالیا خواهد شد.

فردا (جمعه) نیز 4 دیدار در گروه‌‌های سوم و چهارم به این شرح انجام خواهد شد:

 

گروه 3:

مراکش – کرواسی

پاناما – ازبکستان

 

گروه 4:

تونس – ونزوئلا

پاناما – ازبکستان

 

تیم نوجوانان ایران که زیر نظر علی دوستی‌مهر اداره می‌شود، نخستین بازی خود را شنبه از گروه 5 مقابل آرژانتین در ورزشگاه رشید دبی به میدان خواهد رفت.

مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان در دو رده سنی

با هماهنگیهای بعمل آمده با هیئت ورزشهای رزمی استان سمنان و اعلام کتبی طی شماره 1052/376 مورخه 15/7/1392 ،سبک کشتی با کمربند کشور (Belt Werstling) در نظر دارد مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان و امیدهای 18 تا 21 سال آقایان خود را با شرایط ذیل ،ازتاریخ 30/8/1392 لغایت 1/9/1392در استان سمنان شهرستان سمنان برگزار نماید، لذا خواهشمند است مقرر فرمائید شرایط مسابقات را از آن طریق به کلیه استانهای کشور ابلاغ تا مسئولین سبکها، با هیات های مربوطه از هم اکنون هماهنگی های لازم را معمول فرمایند.

آدرس محل برگزاری مسابقات : سمنان خ ورزش. تقاطع نهضت. خانه کشتی.( خوابگاه: بلوار ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان

تعداد شرکت کنندگان از هر استان: در هر وزن یک نفر( نفرات میتوانند در دو استایل شرکت نمایند)

زمان معرفی تیمها به مسئول پذیرش: روز پنجشنبه مورخه 30/8/1392 از ساعت 1400 به بعد

زمان وزن کشی: راس ساعت 8 بعد از ظهر مورخه 30/8/1392 بدون ارفاق وزن در محل خوابگاه

زمان شروع مسابقات: راس ساعت 8 صبح روز جمعه مورخه 01/9/1392

رده سنی مسابقات : 18 تا 21 سال(( امیدها)) و رده سنی بزرگسالان 20 سال به بالا استایل مسابقات: فری استایل و کلاسیک

اوزان مسابقات کشتی : -56/-60/-66/-73/-81/-90/-100/+100 مبلغ ورودیه: برای هر 40000 تومان

تجهیزات مسابقه : کمربند قرمز، لباس آبی و سبز سبک. تی شرت سفید. شلوار سفید. کفش کشتی

مدارک مورد نیاز:R ارائه معرفی نامه از اداره جوانان و ورزش استان و یا هیات رزمی استان مربوطه R اصل شناسنامه و یا کارت ملیRدو قطعه عکس 4*3 رنگیRکارت بیمه ورزشی سال 1392 R ارائه گواهی صحت سلامت و ارائه کارت هوشمند فدراسیون الزامیست

دوره كارگاه پيش نياز مربيگري براي تمامي مربيان

فدراسيون ورزشهاي رزمي اواسط آبان ماه پنج دوره كارگاه پيش نياز مربيگري براي تمامي مربيان مربوطه برگزار مي كند.به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزشهاي رزمي ؛ دورههاي كارگاهي مذكور در مباحث آسيب شناسي ورزشي، علم تمرين ، تغذيه ورزشي ، حقوق ورزشي و روانشناسي ورزشي با تدريس اساتيد بنام و برجسته برگزارمي گردد.

لازم به ذكر است حضور تمامي مربيان رزمي جهت اخذ مدارج بالاتر در اين كارگاهها الزامي است .متقاضيان شركت در كارگاههاي مذكور با داشتن حداقل 18 سال تمام و تصوير شناسنامه و كارت ملي خود به همراه ارائه فيش واريزي مبلغ 300000 ريال به حساب شماره 0105970105009 بانك ملي شعبه پيام انقلاب اسلامي بنام فدراسيون ورزشهاي رزمي  تا پايان وقت اداري روز يك شنبه 12 آبانماه مي توانند با مراجعه به كميته آموزش فدراسيون ورزشهاي رزمي جهت ثبت نام اقدام كنند.ضمناً مكان و زمان برگزاري دوره بعد از ثبت نام در كميته آموزش اعلام خواهد  گرديد.

بهاروندی سرمربی تیم ملی جودوی بانوان شد

به پیشنهاد مدیر تیم های ملی، سرمربی تیم های ملی بانوان منصوب و مشغول به کار شد.

خبرگزاری فارس: بهاروندی سرمربی تیم ملی جودوی بانوان شد

ب و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، طی حکمی از سوی محمد علی رستگار رئیس فدراسیون جودو و بنا به پیشهاد مدیر تیم‌های ملی، مریم ولی بهاروندی به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان منصوب شد.

تیم ملی بانوان کشورمان حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا را پیش رو دارد و قرار است بهاروندی به زودی کادر فنی این تیم ها را انتخاب و معرفی کن

نسخه چاپي
حاشیه‌های افتتاح پیست بازسازی‌شده آزادی
از شوخی خیابانی با نماینده فدراسیون جهانی تا مخفی کردن گاف فدراسیون

افتتاح پیست بازسازی‌شده اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران دارای حاشیه‌های جالبی بود.

خبرگزاری فارس: از شوخی خیابانی با نماینده فدراسیون جهانی تا مخفی کردن گاف فدراسیون

  مراسم افتتاح پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران عصر روز گذشته با حضور مسئولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و ناصر العطیه نماینده فدراسیون بین المللی و رئیس فدراسیون اتومبیلرانی قطر برگزار شد.

*بنا به گفته مسئولان فدراسیون قرار بود در این مراسم شخصیت‌هایی از قبیل قالیباف شهردار تهران و صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان حضور یابند، که در نهایت آن‌ها ترجیح دادند در مراسم افتتاح پیست بازسازی شده حاضر نشوند.

*این مراسم که جواد خیابانی مجری تلویزیون اجرای آن را بر عهده داشت با نظم خوبی آغاز شد و حضور یک گروه ارکستر و اجرای زنده موسیقی در کنار پیست حال و هوای خاصی را به برنامه داده بود.

*در مقابل درب ورودی پیست مجموعه ورزشی آزادی، فضایی تعبیه شده بود که میهمانان با عبور از آن و فرش قرمز پهن شده وارد محوطه پیست می‌شدند.

*در دقایق ابتدایی برنامه حمیدرضا مهرعلی سرپرست فدراسیون، عزیزی خادم عضو هیئت رئیسه فدراسیون به همراه ناصر العطیه نماینده فدراسیون جهانی وارد پیست شدند و در جایگاه قرار گرفتند.

*فدراسیون اتومبیلرانی کشورمان از جان تات رئیس فرانسوی فدراسیون جهانی دعوت کرده بود که او به دلیل فشردگی برنامه‌هایش ترجیح داد تا نماینده خود ناصر العطیه را به این مراسم بفرستد و خود یک پیام ویدیویی ارسال کرده بود که در مراسم پخش شد.

جان تات سال گذشته به ایران سفر کرده بود.

* پس از حضور مسئولان در جایگاه ویژه، مراسم به طور رسمی آغاز شد و پس از آن گروهی از موتورسواران و اتومبیلرانان، رژه زیبایی را در پیست به نمایش گذاشتند که حضار را به وجد آورد.

*در ادامه این برنامه مهرعلی سرپرست فدراسیون، توضیحاتی را درباره بازسازی و نحوه بهره‌برداری از پیست ارائه کرد و از صرف هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد تومان خبر داد و اعلام کرد که این هزینه به اندازه بودجه 17، 18 سال فدراسیون است.

مهرعلی در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد که به دلیل مشغله کاری زیاد و درگیر بودن در بازسازی پیست آزادی نتوانسته در شهرستان‌ها برای حضور در جلسات هیئت‌های استانی شرکت کند و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک این امر محقق شود.

*در ابتدای ورود به مجموعه ورزشی آزادی وجود بنری که در چند روز گذشته حاشیه‌ساز شده بود به چشم می‌خورد.

در قسمتی از بنر به افتتاح پیست بعد از 4 دهه اشاره شده بود، که به نظر می‌رسید مسئولان فدراسیون این گاف را متوجه شده بودند و تصویر آن با برچسبی سفیدرنگ پوشانده شده بود.

اشاره به افتتاح پیست پس از 4 دهه در شرایطی بود که پیست در سال 1371 احداث شده است و مدت‌ها است که محل برگزاری مسابقات کارتینگ و ریس بوده است.

*در طول برگزاری مراسم، هیچ بنری از یکی از اسپانسرهای جدید و اصلی فدراسیون اتومبیلرانی که یک بانک خصوصی است دیده نشد و این در شرایطی است که در هفته گدشته و در نشست خبری سرپرست فدراسیون با رسانه‌ها، این بانک به عنوان اسپانسر اصلی فدراسیون، نقش پررنگی در مراسم داشت.

*در انتهای مراسم از دو قهرمان سال 91 مسابقات اتومبیلرانی، رضا پازند راننده کلاس آزاد و اردلان غزنوی راننده کلاس 206 با اهدای جام قهرمانی تقدیر به عمل آمد و بازهم خبری از جوایز مالی نبود.

*در هنگام اهدای جام، جواد خیابانی مجری برنامه با ناصر العطیه نماینده فدراسیون جهانی شوخی کرد و گقت که ایران بارها قطری‌ها را در مسابقات فوتبال شکست داده‌ و در ادامه عنوان کرد که این جمله را فارسی می‌گوید که نماینده قطری فدراسیون جهانی متوجه آن نشود!

*مراسم در نهایت با پخش کیک و آتش‌بازی به پایان رسید.

نسخه چاپي
آخرین باورهای مربیان تایلند و ایران در گزارش بانکوک‌‌پست
جاتوراپاتوراپونگ: ‌هوای تهران برای کسب امتیاز عالی ‌است/ کی‌روش: بدون بازی تدارکاتی ۳ امتیاز می‌گیریم

سرمربی تایلند معتقد است شرایط آب و هوایی برای کسب یک امتیاز مطلوب است اما کی‌روش می‌گوید ایران حتی بدون بازی تدارکاتی قادر به کسب همه امتیازات جدال با فیل‌های جنگی است.

خبرگزاری فارس: جاتوراپاتوراپونگ: ‌هوای تهران برای کسب امتیاز عالی ‌است/ کی‌روش: بدون بازی تدارکاتی ۳ امتیاز می‌گیریم

، روزنامه بانکوک‌پست چاپ تایلند در آستانه بازی تیم این کشور شرق آسیا با تیم ملی ایران (مصاف امروز، ساعت 19 در ورزشگاه آزادی) گزارشی از آخرین اظهارات مربیان دو تیم منتشر کرده است.

 

*تاکید مربی تایلند به شرایط ایده‌ال اقلیمی تهران

در این گزارش از قول سوارچی جاتوراپاتوراپونگ، مربی تازه‌وارد «فیل‌های جنگی»‌ (تایلند) عنوان شده است: بازی با بحرین و کسب برد یک بر صفر به تیم ما روحیه بخشید. بازیکنان ما به همین دلیل با روحیه به بازی با ایران می‌‌روند. تیم ایران دارای کار گروهی خوبی است. آنها احتمالا توسط 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حمایت خواهند شد. بازیکنان مان در زمین مقابله خواهند کرد. باید حتما صاحب یک امتیاز شویم. اگر پس از دو باخت از کویت و لبنان، باز ببازیم، تمام بخت ما برای مسابقات به پایان خواهد رسید.

او همچنین اظهار داشت: درجه حرارت اینجا چیزی حدود 18 تا 20 درجه سانتی‌گراد است که برای ما عالی است.

 

*کی‌روش دنبال هر 3 امتیاز بازی با فیل‌های جنگی

این نشریه نیز گزیده‌ای از حرف‌های کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران را منتشر کرده است.

به همین دلیل نوشت: هر بازی ملی به خصوص که در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا باشد، مهم است. از بازی با کره‌جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 چند ماه گذشته که بازی ملی نداشته‌ایم اما باید هر سه امتیاز بازی با تایلند را بگیریم. امیدواریم هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند و آزادی را پر کنند.

نامگذاری خیابانی در منچستر به نام «الکس فرگوسن»+عکس

در شهر منچستر، خیابانی به نام سرمربی پیشین تیم منچستریونایتد نامگذاری شد.

خبرگزاری فارس: نامگذاری خیابانی در منچستر به نام «الکس فرگوسن»+عکس

  درست همانند «سر مت بازبی» به پاس خدماتی که «سر الکس فرگوسن» به باشگاه منچستریونایتد و فوتبال انگلیس کرده است، یک خیابان در شهر منچستر به نام فرگوسن شد.

وی در این مورد گفت:‌ برایم یک افتخار است که در این شهر خیابانی به نام من باشد. هیچ کس در دوران حیات خود انتظار چنین کارهایی را ندارد. 26 سال در منچستریونایتد بودم که دورانی فوق العاده و پر چالش برایم بود. پایان این دوره برایم بدین شکل بود که خیابانی به نام «سر الکس فرگوسن» پیش رویم قرار بگیرد. خیلی خوشحالم و به تمامی کسانی که برای ترفیع این باشگاه تلاش کردند افتخار می‌کنم.

 

 

نامگذاری این خیابان به نام فرگوسن پس از آن صورت گرفت که در سال 1993 نیز خیابانی منتهی به اولدترافورد به نام مت بازبی نامگذاری شده بود.

 

فرگوسن در ادامه گفت: از منچستریونایتد برای اینکه 27 سال پیش من را برای سپردن هدایت باشگاه به اینجا دعوت کرد تشکر می‌کنم. پذیرفتن کار در این تیم برای من یک قدم بسیار بزرگ رو به جلو و چالشی بود که آن را قبول کردم. اکنون نیز در جایی ایستاده‌ایم که می‌بینید. یونایتد یک باشگاه بسیار بزرگ است. همه از اینکه با این باشگاه در ارتباط هستند لذت می‌برند. بسیاری از هواداران جوان این تیم به خاطر ندارند که تیم ما روزگار بدی را هم سپری کرده است. پشت سر گذاشتن روزهای بد چیزی است که این تیم در آن بسیار عالی عمل می‌کند. این باشگاه همواره رو به جلو حرکت می‌کند

نسخه چاپي
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال
حمله تراکتورسازی و سپاهان به فولاد صدرنشین/ پرسپولیس به دنبال دومی

هفته سیزدهم لیگ برتر روزهای پنجشنبه و جمعه آغاز می‌شود و در حساس‌ترین مسابقه تراکتورسازی تبریز میزبان فولاد است.

خبرگزاری فارس: حمله تراکتورسازی و سپاهان به فولاد صدرنشین/ پرسپولیس به دنبال دومی

، مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود و آخرین بازی هفته نیز روز شنبه بین دو تیم استقلال و نفت تهران برگزار می‌شود. نگاهی به دیدارهای روز پنجشنبه و جمعه می‌اندازیم؛

ذوب آهن - صبای قم: دیدار دو مربی با اخلاق‌های متفاوت

مدیران باشگاه ذوب آهن بارها حمایت خود را از لوکا بوناچیچ اعلام کرده‌اند و این بار نوبت این مربی کروات است که با یک برد پاسخ حمایت‌ها را بدهد. صبای قم هم که در 10 روز گذشته و بعد از تساوی خانگی مقابل پرسپولیس روزهای نسبتا آرامی! را پشت سرگذاشت و محمد مایلی‌کهن در این مدت تا توانست مصاحبه کرد و حرف‌هایش را در مورد پشت پرده فوتبال ایران هر روز صریح‌تر از روز گذشته بیان کرد. از شرط‌‌بندی برخی گرفته تا ارتباط برخی از مربیان با نمایندگان، اکنون باید دید که دیدار این دو مربی با اخلاق‌های متفاوت به نفع چه کسی به پایان می‌رسد؟ آیا شاگردان مایلی‌کهن می‌توانند در اصفهان به برد برسند یا اینکه تیم بوناچیچ به پیروزی می‌رسد؟

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 13140347
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content