فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


 

کسب مدال برنزمسابقات او-اسپرت ترکیه توسط ورزشکارافتخارآفرین شاهیندژ

سعیدسلیمانزاده ملی پوش اواسپرت درمسابقات جهانی برگزارشده درترکیه توانست برگ زرین دیگری رابه افتخارات خودوخطه اش بیافزاید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شاهین پیام ،

به گزارش شاهین پیام درهشتمین دورازمسابقات جهانی او-اسپرت آنتالیای ترکیه که باشرکت 30کشوربرگزارشد،براساس اعلام فدراسیون جهانی،ایران مقام نائب قهرمانی راازآن خودکردوملی پوش پرافتخارشاهیندژسعیدسلیمانزاده دراین مسابقات ودروزن 95+ کیلوگرم به کسب مدال برنزنائل آمد.


برگزاري اولين جشنواره شب چله با مشاركت اداره كل ورزش و جوانان آذربايجان غربي

برگزاري اولين جشنواره شب چله با مشاركت اداره كل ورزش و جوانان آذربايجان غربي

 

اولين جشنواره شب چله با هدف احياء و حفظ سنت ها و آيين هاي گذشته مردمان آذربايجان از روز گذشته در اروميه آغاز به كار كرد.
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي در اين جشنواره كه در آستانه فرا رسيدن شب يلدا طولاني ترين شب سال به همّت امور بانوان و خانواده استانداري، شوراي اسلامي شهر و شهرداري اروميه، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و اداره كل ورزش و جوانان برگزار مي گردد، برنامه هاي مختلفي شامل: نمايشگاه فروش اقلام شب چله، صنايع دستي، مسابقه آشپزي و سفره آرايي سنتي شب چله، قصه گويي، بازيهاي سنتي و محلي و اجراي نمايش آيين چله پايي با حضور هنرمندان نامي استان،؛ برپايي كرسي به همراه آيين شب چله و نيز جشن امامت حضرت ولي عصر (عج) به اجراء درخواهد آمد.
اين جشنواره از 27 لغايت 30 آذرماه همه روزه از ساعت 10 صبح لغايت 22 در محل سالن مجتمع فرهنگي و هنري ارشاد پذيراي علاقمندان مي باشد.



معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان غربي: ورزش یک عامل مهم بازدارنده از شیوع اعتیاد در جامعه است

 معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان غربي: ورزش یک عامل مهم بازدارنده از شیوع اعتیاد در جامعه است

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی خواستار اطلاع رسانی عملکرد دستگاههای استانی در خصوص مبارزه با مواد مخدر به مردم شد.
به گزارش پایگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي به نقل از اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، بر لزوم اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی برای پیشگیری از شیوع اعتیاد در جامعه تاکید کرد.
وی ادامه داد: ضمن اینکه مردم بویژه جوانان و جوامع دانشجویی باید آگاهی و اطلاع کافی در خصوص پیشگیری و روش های مقابله با اعتیاد داشته باشند، عملکرد دستگاههای استانی نیز که اقدامات خوبی هم در راستای مبارزه با مواد مخدر انجام داده اند، باید به اطلاع مردم برسد.
معاون استاندار تشکیل مجمع خیرین مبارزه با اعتیاد در استان را از دیگر راهکارهای موثر در امر مقابله با شیوع پدیده اعتیاد در جامعه دانست و از دستگاههای عضو شورای مبارزه با مواد مخدر خواست در این خصوص، اقدامات لازم را انجام دهند.
رادفر همچنین توسعه فعالیت های ورزشی در میان نوجوانان و جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت: ورزش یک عامل مهم بازدارنده از شیوع اعتیاد در جامعه است؛ لذا از شهرداری ها و اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار می رود در رابطه با آماده سازی امکان ورزشی و گسترش فعالیت های ورزشی بویژه در محله ها برنامه ریزی و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.
وی در ادامه اظهار داشت: نگاه عمومی جامعه باید به سمت این مساله که معتاد، بیمار و قابل درمان است تغییر پیدا کند؛ در این زمینه مراکز مشاوره و دستگاههای فرهنگی، باید ورود پیدا کنند و فرهنگسازی نمایند.
معاون سیاسی استاندار یکی دیگر از راهکارهای مهم و موثر مبارزه با اعتیاد را اجتماعی کردن موضوع عنوان کرد و افزود: رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر و اعتیاد، یکی از استراتژی هایی است که می تواند منجر به ایجاد یک عزم ملی در زمینه پیشگیری از اعتیاد شود.
در این جلسه دبیران کمیته های تخصصی - فرهنگی و کمیته درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گزارش عملکرد این کمیته ها را در هشت ماه نخست سال 94 ارائه کردند.
همچنین اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، پیشنهادات خود را در رابطه با راهکارهای مقابله با اعتیاد در جامعه مطرح کردند.

29 / 9 / 1394برچسب:, :: 5:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

۱۳۹۴/۰۹/۲۹

زمان انتشار: ۱۱:۲۷:۱۲
منبع خبر: اخبار تولیدی
تعداد بازدید: 28
تعامل کمیته استعدادیابی و آموزش و پرورش
رفوگر: کشتی را در مدارس احیا می کنیم
مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون کشتی با تشریح برنامه های جدید این کمیته تاکید کرد با احیای این ورزش در مدارس و دعوت استعدادها به اردوهای بسترسازی کشتی ازاین به بعد پشتوانه خواهد داشت.
جواد رفوگر، مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون کشتی در گفت و گو با خبرنگار صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور درباره شرایط حال حاضر این کمیته بیان داشت: تشکیلات کمیته استعدادیابی را بر اساس استانداردهای وزارت ورزش مشخص شده است. بر این اساس رییس، نایب، دبیر و رابط بین فدراسیون و وزارت خانه را تعیین کرده ایم. مدیران تیم های ملی خردسال، نونهالان و نوجوانان مشخص شده اند، مدیر تیم های کشتی آزاد این رده سنی مجید ترکان و کشتی فرنگی نیز کاکایی هستند، تشکیلات کمیته را به خادم پیشنهاد کرده ایم و منتظر موافقت وی برای آغاز کار هستیم.


وی در ادامه درباره برنامه های در دست اقدام کمیته استعداد یابی توضیح داد: اردوهای بستر سازی از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار داده شده است. از طرف فدراسیون به تمامی استان ها ابلاغ شده که مسابقات استانی خود را به کمیته استعدادیابی اعلام کنند که نماینده کمیته در مسابقات حضور داشته باشد. یکی دیگر از اقدات این کمیته که تا کنون مغفول مانده و تا کنون اتفاق نیافتاده است ارایه طرحی به وزارت آموزش و پرورش است که در آن کمیته استعدادیابی بتواند تعامل بسیار نزدیکی را با این وزارت خانه برقرار کند.


رفوگر با بیان اینکه "آموزش و پرورش کشتی را از گردونه مسابقات و کانون های ورزشی حذف کرده است" این اقدام را نادرست دانست و خبر داد: قصد داریم کشتی را در مدارس احیا کنیم. نخستین اقدام کمیته برگزاری نشستی با مسئولان مربوطه وزارت آموزش و پرورش است. قصد داریم به صورت آزمایشی چند استان پر جمعیت را انتخاب کرده و کار را با آنها شروع می کنیم. برای تمامی افرادی که در مسابقات شرکت می کنند پرونده تشکیل می دهیم که بتوانیم در آینده توانایی کودکان و نوجوانان را طی تحقیقی بررسی کنیم. به اعضای کمیته محول کرده ام که پروپزال این کار تحقیقی را آغاز کنند. در این تحقیق شاخص هایی را به دست می آوریم که به مساله استعدادیابی در کشتی کمک کنند.


مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه شاخص های استعداد یابی در ورزش کشتی با ورزش های دیگر کاملا متفاوت و خیلی پیچیده است، توضیح داد: به عنوان مثال در ورزش های والیبال و بسکتبال با قرار دادن معیار قد بلند با استاندارد مشخص نوجوانی که دارای این خصوصیات است می تواند به این رشته ها وارد شود اما در ورزش کشتی ممکن است یک فرد قد بلند به مقام قهرمانی برسد در صورتی که یک فرد قد کوتاه موفق نشود یا بالعکس.


این پیشکسوت کشتی همچنین به دیگر شاخص های یک کودک با استعداد اشاره کرد و گفت: در کشتی بیش فعالی یک نونهال و خردسال و داشتن انرژی زیاد آنها مورد توجه است. باتوجه به شناختی که تا کنون در ورزش کشتی پیدا کرده ایم، یکی از مواردی که در آینده منجر به قهرمانی می شود انرژی بیش اندازه کودکان است.

 

به گزارش روابط عمومس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین دژ مدیر عامل عامل شرکت ایلمان شیر آقای رضا حبیبی طی مراسمی از قهرمان ارزنده سعید سلیمان زاده o-sportدر محل دفتر کار در تاریخ 22/9/94با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین دژ آقای حمید بنی اردلان از زحمات مارزنده سعید سلیمان زاده
 
دیریت ورزش و جوانان حمایت خود را از این اداره و ورزشکاران اعلام نمودند.

 

 


دیدار فرماندار شهرستان با ملی پوش شاهین دژی

فرماندارشهرستان شاهین دژ با حضور درمنزل قهرمان ملی پوش او اسپورت شهرستان سعید سلیمانزاده  با وی دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین دژ: آقای حسین عباسی فرماندارشاهین دژظهرروز گذشته به همراه برخی از مدیران دستگاههای اجرایی با حضور درمنزل قهرمان ملی پوش او اسپورت شهرستان سعید سلیمانزاده  با وی دیدار و گفتگو کرد .
فرماندار شهرستان شاهین دژ با تبریک کسب مقام سومی مسابقات جهانی آنتالیا آنرا  نشانه تلاش و زحمتهای موثر  سعید سلیمانزاده دانست .

فرماندار شهرستان شاهین دژ اظهار داشت: در کشورهرگاه شرایط برای فعالیت جوانان فراهم شده انصافا جوانان ایران اسلامی خوش درخشیدند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد دیگر جوانان و نوجوانان شهرستان با تاسی از عملکرد  ورزشی  سعید سلیمانزاده  پله های ترقی و پیشرفت را با تلاش و فعالیت سالم کسب نمایند.

سعید سلیمانراده نیز دراین نشست از حمایت ها وپشتیبانی های مستمر فرماندار شهرستان واداره ورزش وجوانان که زمینه حضور در مسابقات را فراهم نمودند قدردانی وتشکر نمود.

شایان ذکر است  فرماندار را در این مراسم معاون فرماندار,عضو شورای شهر,رئیس اداره ورزش وجوانان وجمعی از ورزشکاران همراهی می نمودند.

 


مدال برنز سنگین وزن هشتمين دوره مسابقات قهرمانی جهان او-اسپرت ترکیه به ملّی پوش آذربایجان غربی رسید

مدال برنز سنگین وزن  هشتمين دوره مسابقات قهرمانی جهان او-اسپرت ترکیه به ملّی پوش آذربایجان غربی رسید

 

ملّی پوش شایسته آزربایجان غربی با کسب مدال برنز سنگین وزن جهان همراه تیم ملی به مقام نائب قهرمانی هشتمين دوره مسابقات  جهانی او-اسپرت آنتالیا  ترکیه  رسید.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای رزمی، در پايان چهارمين روز از رقابت‌هاي جهاني او-اسپرت كه با حضور ٣٠ كشور در شهر آنتالياي تركيه برگزار شد نتايج تيمي زير از سوي فدراسيون جهاني اعلام گردید، در بخش هنری: ایران به مقام قهرمانی رسید و تیم های قطر و فیلیپین دوم و سوم شدند.
در بخش رزمی: ترکیه عنوان نخست را به خود اختصاص داد، جمهوری آذربایجان دوم شد و روسیه در جایگاه سوم قرار گرفت.
در بخش ساحلی: ایران، ترکیه و افغانستان بترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
در این مسابقات سعید سلیمان زاده ملّی پوش وزن 95+ کیلوگرم آذربایجان غربی از شهرستان شاهین دژ به مدال برنز جهان رسید.
در مجموع نتایج تیمی بخش های مختلف ترکیه به مقام قهرمانی رسید، جمهوری اسلامی ایران نائب قهرمان شد و جمهوری آذربایجان در رده سوم قرار گرفت.
 
مدالیست های طلا در بخش استایل های مبارزه ای مردان:
 
مجتبی والافر مدال طلای اهمتان وزن 68 کیلوگرم
اکبر طاهری مدال طلای اهمتان وزن 72.5 کیلوگرم
علی آقاجري مدال طلای آکسایا وزن 72.5 کیلوگرم
یاسر پرمهر مدال طلای آکسایا وزن 56 کیلوگرم
مجتبی زرعیان مدال طلای اهمتان وزن 56 کیلوگرم
ارسلان جمالپور مدال طلای آکسایا وزن 79 کیلوگرم
محمد صالحی مدال طلای آکسایا وزن 60 کیلوگرم
مهدی امیری فر مدال نقره آکسایا وزن 72.5 کیلوگرم
حامد سلیمانی مدال نقره اهمتان وزن 56 کیلوگرم
محمود پرتو مدال برنز آکسایا وزن 68 کیلوگرم
سعید سلیمان زاده مدال برنز آکسایا وزن 95+ کیلوگرم
ناصر قنواتی مدال برنز آکسایا وزن 86 کیلوگرم
افشین برازجانی مدال برنز آکسایا وزن 95 کیلوگرم
داود حیدری مدال برنز اهمتان وزن 60 کیلوگرم
سید باقر موسوی مدال برنز اهمتان وزن 60 کیلوگرم
داود ایزدپور مدال نقره اسپدان
 
 
مدالیست های مردان در بخش ساحلی:
 
فرشاد شجری مدال طلای دوستاره کاسپین دسته سنگین وزن
حسین مفیدیان مدال طلای دوستاره کاسپین دسته میان وزن
مجید خلیفه مدال طلای دوستاره کاسپین دسته سبک وزن
محمدقاسم منوچهری مدال طلای تک ستاره کاسپین دسته سنگین وزن
 
مدالیست های مردان در بخش هنری:
 
مجید خلیفه مدال طلای آمادای
فرشاد شجری مدال نقره آمادای
حسین مفیدیان مدال برنز آمادای
محمدقاسم منوچهری مدال طلای آگماتانو
 
مدالیست های تیم ملی بانوان در بخش مبارزه ای:   
 
معصومه عرب اسدی مدال طلا اهمتان وزن _60کیلوگرم ،مریم عرب اسدی مدال طلا اهمتان وزن _56 کیلوگرم ،سمیه غلامی مدال نقره اهمتان وزن _64 کیلوگرم، ندا خسروی مدال برنز اهمتان وزن_48 کیلوگرم ،سحر ویلان مدال برنز وزن _48کیلوگرم، ساجده حسینی مدال نقره وزن +64کیلوگرم ،فاطمه شیخوندی مدال نقره وزن _56 کیلوگرم.
در بخش غیر مبارزه ای: شقایق شیران، فاطمه تیموری، فاطمه کیومرثی نژاد: مدال برنز تیمی.    در بخش هنری:سعیده باقری، نیلوفر بنازاده، یگانه یزدیان، سارا طلایی، منا میررحیمی مدال طلای تیمی
لازم به ذكر است کادر فنی تيم ملي اعزامي به اين دوره از مسابقات در تيم هاي آقایان ؛ جاسم منوچهری بعنوان سرمربی، علی آقاجري بعنوان مربی و در بخش بانوان متشکل از سعیده باقری و معصومه وزیری  بعنوان مربیان تیم بودند.
 همچنين محمدرضا عبدی، آرش فرهادیان، جعفر زارعی، فاطمه حیدری، راحله غفوری زاده و عاطفه طوطی کردی  تيم داوران اعزامي به هشتمين دوره رقابت‌هاي جهاني او-اسپرت ترکیه را تشکیل می دادند.
سر پرستي اين تيم نيز به عهده آقاي بهروز كارخانه اي و الهه حيدري بود و همچنين رضا حاتمي و آرزو پاكروان به عنوان نمايندگان وزارت ورزش و جوانان تيم ملي ايران را همراهي کردند.

    •  
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۹:۲۸
تعداد بازدید: 84
نایب قهرمانی ایران در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان او-اسپرت
تیم ایران در مجموع نتایج تیمی هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان او-اسپرت که به میزبانی ترکیه برگزار شد، به مقام نایب قهرمانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، در پایان چهارمین روز از رقابت‌های جهانی او-اسپرت که با حضور ٣٠ کشور در شهر آنتالیای ترکیه برگزار شد نتایج تیمی زیر از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد، در بخش هنری: ایران به مقام قهرمانی رسید و تیم های قطر و فیلیپین دوم و سوم شدند.
در بخش رزمی: ترکیه عنوان نخست را به خود اختصاص داد، جمهوری آذربایجان دوم شد و روسیه در جایگاه سوم قرار گرفت.
در بخش ساحلی: ایران، ترکیه و افغانستان به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
در این مسابقات سعید سلیمان زاده ملّی پوش وزن 95+ کیلوگرم آذربایجان غربی از شهرستان شاهین دژ به مدال برنز جهان رسید.
در مجموع نتایج تیمی بخش های مختلف ترکیه به مقام قهرمانی رسید، جمهوری اسلامی ایران نائب قهرمان شد و جمهوری آذربایجان در رده سوم قرار گرفت.

مدال های بخش استایل های مبارزه ای مردان:

مجتبی والافر مدال طلای اهمتان وزن 68 کیلوگرم
اکبر طاهری مدال طلای اهمتان وزن 72.5 کیلوگرم
علی آقاجری مدال طلای آکسایا وزن 72.5 کیلوگرم
یاسر پرمهر مدال طلای آکسایا وزن 56 کیلوگرم
مجتبی زرعیان مدال طلای اهمتان وزن 56 کیلوگرم
ارسلان جمالپور مدال طلای آکسایا وزن 79 کیلوگرم
محمد صالحی مدال طلای آکسایا وزن 60 کیلوگرم
مهدی امیری فر مدال نقره آکسایا وزن 72.5 کیلوگرم
حامد سلیمانی مدال نقره اهمتان وزن 56 کیلوگرم
محمود پرتو مدال برنز آکسایا وزن 68 کیلوگرم
سعید سلیمان زاده مدال برنز آکسایا وزن 95+ کیلوگرم
ناصر قنواتی مدال برنز آکسایا وزن 86 کیلوگرم
افشین برازجانی مدال برنز آکسایا وزن 95 کیلوگرم
داود حیدری مدال برنز اهمتان وزن 60 کیلوگرم
سید باقر موسوی مدال برنز اهمتان وزن 60 کیلوگرم
داود ایزدپور مدال نقره اسپدان


مدال های بخش ساحلی مردان :

فرشاد شجری مدال طلای دوستاره کاسپین دسته سنگین وزن
حسین مفیدیان مدال طلای دوستاره کاسپین دسته میان وزن
مجید خلیفه مدال طلای دوستاره کاسپین دسته سبک وزن
محمدقاسم منوچهری مدال طلای تک ستاره کاسپین دسته سنگین وزن

مدال های بخش هنری مردان :

مجید خلیفه مدال طلای آمادای
فرشاد شجری مدال نقره آمادای
حسین مفیدیان مدال برنز آمادای
محمدقاسم منوچهری مدال طلای آگماتانو

مدال های تیم ملی بانوان در بخش مبارزه ای:

معصومه عرب اسدی مدال طلا اهمتان وزن _60کیلوگرم ،مریم عرب اسدی مدال طلا اهمتان وزن _56 کیلوگرم ،سمیه غلامی مدال نقره اهمتان وزن _64 کیلوگرم، ندا خسروی مدال برنز اهمتان وزن_48 کیلوگرم ،سحر ویلان مدال برنز وزن _48کیلوگرم، ساجده حسینی مدال نقره وزن +64کیلوگرم ،فاطمه شیخوندی مدال نقره وزن _56 کیلوگرم.


مدال های بانوان در بخش غیر مبارزه ای:

شقایق شیران، فاطمه تیموری، فاطمه کیومرثی نژاد: مدال برنز تیمی. در بخش هنری:سعیده باقری، نیلوفر بنازاده، یگانه یزدیان، سارا طلایی، منا میررحیمی مدال طلای تیمی

کادر فنی تیم ملی اعزامی به این دوره از مسابقات در تیم های مردان؛ جاسم منوچهری بعنوان سرمربی، علی آقاجری بعنوان مربی و در بخش بانوان متشکل از سعیده باقری و معصومه وزیری بعنوان مربیان تیم بودند.
همچنین محمدرضا عبدی، آرش فرهادیان، جعفر زارعی، فاطمه حیدری، راحله غفوری زاده و عاطفه طوطی کردی تیم داوران اعزامی به هشتمین دوره رقابت‌های جهانی او-اسپرت ترکیه را تشکیل می دادند.
سر پرستی این تیم نیز به عهده بهروز کارخانه ای و الهه حیدری بود و همچنین رضا حاتمی و آرزو پاکروان به عنوان نمایندگان وزارت ورزش و جوانان تیم ملی ایران را همراهی کردند.

مدال برنز جهان حاصل دست رنج بوکسور شاهین دژی شد

ملّی پوش شایسته شاهین دژی با کسب مدال برنز سنگین وزن جهان همراه تیم ملی به مقام نائب قهرمانی هشتمین دوره مسابقات  جهانی او-اسپرت آنتالیا  ترکیه  رسید.

به گزارش شاهین مگ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی : در پایان چهارمین روز از رقابت‌های جهانی او-اسپرت که با حضور ٣٠ کشور در شهر آنتالیای ترکیه برگزار شد نتایج تیمی زیر از سوی فدراسیون جهانی اعلام گردید، در بخش هنری ایران به مقام قهرمانی رسید و تیم های قطر و فیلیپین دوم و سوم شدند.
در بخش رزمی ترکیه عنوان نخست را به خود اختصاص داد، جمهوری آذربایجان دوم شد و روسیه در جایگاه سوم قرار گرفت.
در بخش ساحلی: ایران، ترکیه و افغانستان بترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است که در این مسابقات سعید سلیمان زاده ملّی پوش وزن ۹۵+ کیلوگرم آذربایجان غربی از شهرستان شاهین دژ به مدال برنز جهان رسید.
در مجموع نتایج تیمی بخش های مختلف ترکیه به مقام قهرمانی رسید، جمهوری اسلامی ایران نائب قهرمان شد و جمهوری آذربایجان در رده سوم قرار گرفت.

تبلیغات شما

مدال برنز مسابقات جهانی اواسپورت ترکیه-آتالیا

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی هیأت ورزشهای رزمی استان آذربایجان غربی به نقل از فدراسیون ورزشهای رزمی پس از سپری شدن ۴ روز از رقابت های جهانی اواسپورت که با شرکت ۳۰کشور در شهر آنتالیای ترکیه برگزار گردید نتایج تیمی از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

در بخش هنری: ایران به مقام قهرمانی رسد و تیم های قطر و فیلیپین به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش  رزمی: ترکیه عنوان نخست را کسب کرد. جمهوری آذربایجان و روسیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش ساحلی: ایران و ترکیه و افغانستان به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

در این مسابقات سعید سلیمان زاده ملی پوش وزن ۹۵+ کیلوگرم آذربایجان غربی از شاهین دژ به مدال برنز جهان دست یافت.

نهایتاَ در نتایج تیمی بخش های مختلف تیم ترکیه به مقام اول و جمهوری اسلامی ایران مقام دوم و جمهوری آذربایجان در رده سوم قرار گرفت.

تیم ایران در مجموع نتایج تیمی هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان او-اسپرت که به میزبانی ترکیه برگزار شد، به مقام نایب قهرمانی رسید.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در پایان چهارمین روز از رقابت‌های جهانی او-اسپرت که با حضور ٣٠ کشور در شهر آنتالیای ترکیه برگزار شد نتایج تیمی زیر از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد؛
 
 در بخش هنری: ایران به مقام قهرمانی رسید و تیم های قطر و فیلیپین دوم و سوم شدند.
در بخش رزمی: ترکیه عنوان نخست را به خود اختصاص داد، جمهوری آذربایجان دوم شد و روسیه در جایگاه سوم قرار گرفت.
در بخش ساحلی: ایران، ترکیه و افغانستان به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
در این مسابقات سعید سلیمان زاده ملّی پوش وزن 95+ کیلوگرم آذربایجان غربی از شهرستان شاهین دژ به مدال برنز جهان رسید.
در مجموع نتایج تیمی بخش های مختلف ترکیه به مقام قهرمانی رسید، جمهوری اسلامی ایران نائب قهرمان شد و جمهوری آذربایجان در رده سوم قرار گرفت.
مدال های بخش استایل های مبارزه ای مردان:
 
مجتبی والافر مدال طلای اهمتان وزن 68 کیلوگرم
اکبر طاهری مدال طلای اهمتان وزن 72.5 کیلوگرم
علی آقاجری مدال طلای آکسایا وزن 72.5 کیلوگرم
یاسر پرمهر مدال طلای آکسایا وزن 56 کیلوگرم
مجتبی زرعیان مدال طلای اهمتان وزن 56 کیلوگرم
ارسلان جمالپور مدال طلای آکسایا وزن 79 کیلوگرم
محمد صالحی مدال طلای آکسایا وزن 60 کیلوگرم
مهدی امیری فر مدال نقره آکسایا وزن 72.5 کیلوگرم
حامد سلیمانی مدال نقره اهمتان وزن 56 کیلوگرم
محمود پرتو مدال برنز آکسایا وزن 68 کیلوگرم
سعید سلیمان زاده مدال برنز آکسایا وزن 95+ کیلوگرم
ناصر قنواتی مدال برنز آکسایا وزن 86 کیلوگرم
افشین برازجانی مدال برنز آکسایا وزن 95 کیلوگرم
داود حیدری مدال برنز اهمتان وزن 60 کیلوگرم
سید باقر موسوی مدال برنز اهمتان وزن 60 کیلوگرم
داود ایزدپور مدال نقره اسپدان
 
 
مدال های بخش ساحلی مردان :
 
فرشاد شجری مدال طلای دوستاره کاسپین دسته سنگین وزن
حسین مفیدیان مدال طلای دوستاره کاسپین دسته میان وزن
مجید خلیفه مدال طلای دوستاره کاسپین دسته سبک وزن
محمدقاسم منوچهری مدال طلای تک ستاره کاسپین دسته سنگین وزن
 
مدال های بخش هنری مردان :
 
مجید خلیفه مدال طلای آمادای
فرشاد شجری مدال نقره آمادای
حسین مفیدیان مدال برنز آمادای
محمدقاسم منوچهری مدال طلای آگماتانو
 
مدال های تیم ملی بانوان در بخش مبارزه ای: 
 
معصومه عرب اسدی مدال طلا اهمتان وزن _60کیلوگرم ،مریم عرب اسدی مدال طلا اهمتان وزن _56 کیلوگرم ،سمیه غلامی مدال نقره اهمتان وزن _64 کیلوگرم، ندا خسروی مدال برنز اهمتان وزن_48 کیلوگرم ،سحر ویلان مدال برنز وزن _48کیلوگرم، ساجده حسینی مدال نقره وزن +64کیلوگرم ،فاطمه شیخوندی مدال نقره وزن _56 کیلوگرم.
 
مدال های بانوان در بخش غیر مبارزه ای:
شقایق شیران، فاطمه تیموری، فاطمه کیومرثی نژاد: مدال برنز تیمی. در بخش هنری:سعیده باقری، نیلوفر بنازاده، یگانه یزدیان، سارا طلایی، منا میررحیمی مدال طلای تیمی
کادر فنی تیم ملی اعزامی به این دوره از مسابقات در تیم های مردان؛ جاسم منوچهری بعنوان سرمربی، علی آقاجری بعنوان مربی و در بخش بانوان متشکل از سعیده باقری و معصومه وزیری بعنوان مربیان تیم بودند.
همچنین محمدرضا عبدی، آرش فرهادیان، جعفر زارعی، فاطمه حیدری، راحله غفوری زاده و عاطفه طوطی کردی تیم داوران اعزامی به هشتمین دوره رقابت‌های جهانی او-اسپرت ترکیه را تشکیل می دادند.
سر پرستی این تیم نیز به عهده بهروز کارخانه ای و الهه حیدری بود و همچنین رضا حاتمی و آرزو پاکروان به عنوان نمایندگان وزارت ورزش و جوانان تیم ملی ایران را همراهی کردند.


دیدار فرماندار شاهین دژبا بازیکن ملی پوش تیم ملی اواسپرت

آقای حسین عباسی  فرماندار شهرستان شاهین دژبا رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان وسعید سلیمانزاده جوان شاهین دژی دعوت شده به تیم ملی او اسپرت دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین دژ:در این دیدارحمید بنی اردلان رئیس اداره ورزش وجوانان این  شهرستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های رشته های مختلف ورزشی شهرستان گفت : شهرستان با حمایت وپشتیبانی فرماندار محترم برنامه ریزی های خوبی جهت توسعه ورزش در رشته های مختلف  انجام داده است.

دراین دیدار همچنین سعید سلیمانزاده عضو تیم ملی او اسپرت گزارشی از اردوهای تیم ملی وحضور در مسابقات جهانی آنتالیا در آذرماه سال جاری را در حضور فرماندار شهرستان ارائه ,واز حمایت وپشتیبانی وپیگیری های فرماندار شهرستان قدردانی نمودند.

فرماندار شهرستان شاهین دز دراین دیدار ضمن قدردانی از تلاش های جامعه ورزشی شهرستان گفت: ورزش بعنوان یک ابزار توانمند جهت مقابله با آسیب های اجتماعی امروز کارآیی زیادی دارد که باید از آن در جهت جذب جوانان استفاده شود

در این دیدار فرماندارشهرستان شاهین دژ برای آقای سعید سلیمانزاده  بازیکن دعوت شده به تیم ملی آرزوی موفقیت وپیروزی در میادین ورزشی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین دژ مسابقات جهانی اواسپرت آنتالیای ترکیه از تاریخ 4 الی 10 آذرماه برگزار می شود که از ایران 48 ورزشکار در بخش آقایان و بانوان به این مسابقات اعزام خواهند شد که از طرف فدراسیون رزمی کشور از رزمی کار شایسته استان سعید سلیمان زاده دعوت بعمل آمده که در این مسابقات حضور پیدا کند.
سلیمان زاده رزمی کار شاهین دژی استان در مدت 10 سال سابقه ورزش رزمی خود توانسته 7 دوره قهرمان مسابقات بین المللی رزمی در ترکیه شود ، همچنین در مسابقات جهانی که در کیش برگزار شد عنوان اول مسابقات را به خود اختصاص داد و در مسابقات بین المللی شاهیندژ نیز توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند .

اعزام يک ورزشکار شاهين دژي با تيم ملي او-اسپرت کشورمان براي شرکت در مسابقات جهاني ترکيه
1394\09\02 - 9:30 AM
ارومیه / خبرگزاری صداوسیما / اجتماعی / یک ورزشکار شاهین دژی با تیم ملی اواسپرت کشورمان جهت شرکت در مسابقات جهانی ترکیه اعزام می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما:آقای سعید سلیمان زاده ورزشکار شاهین دژی در وزن مثبت 95 کیلو گرم بعداز حضور در اردوی 10 روزه تیم ملی او اسپرت در شهر اهواز بعنوان تنها ورزشکار آذربایجان غربی به عضویت تیم ملی او اسپرت کشورمان در هشتمین دوره مسابقات جهانی او اسپرت در شهر آنتالیا شرکت خواهد کرد
21ورزشکار مرد، 3 داور و دو مربی ویک سرپرست ترکیب اصلی تیم ملی او-اسپرت آقایان کشور را تشکیل داده اند این مسابقات ا ز تاریخ 5تا 9 آذرماه سال جاری در شهر آنتالیای کشورترکیه برگزارخواهد شد


حضور سعید سلیمان زاده در مسابقات جهانی اواسپرت ترکیه

حضور سعید سلیمان زاده در مسابقات جهانی اواسپرت ترکیه

 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، مسابقات جهانی اواسپرت آنتالیای ترکیه از تاریخ 4 الی 10 آذرماه برگزار می شود که از ایران 48 ورزشکار در بخش آقایان و بانوان به این مسابقات اعزام خواهند شد که از طرف فدراسیون رزمی کشور از رزمی کار شایسته استان سعید سلیمان زاده دعوت بعمل آمده که در این مسابقات حضور پیدا کند.

سلیمان زاده رزمی کار شاهین دژی استان در مدت 10 سال سابقه ورزش رزمی خود توانسته 7 دوره قهرمان مسابقات بین المللی رزمی در ترکیه شود ، همچنین در مسابقات جهانی که در کیش برگزار شد عنوان اول مسابقات را به خود اختصاص داد و در مسابقات بین المللی شاهیندژ نیز توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند .


شکست تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه مقابل ذوب آهن اصفهان

شکست تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه مقابل ذوب آهن اصفهان

 

تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور، در دیداری خانگی برابر تیم ذوب آهن اصفهان شکست خورد.
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي در این دیدار که عصر شنبه در سالن پیام مخابرات ارومیه برگزار شد، تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه 3 بر یک بر میزبان خود غلبه کرد.
تیم شهرداری ارومیه در ست دوم با امتیاز 25 بر 17 بر ذوب آهن اصفهان پیروز شد ولی در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 19 ، 25 بر 19 و 25 بر 21 برابر حریف خود مغلوب شد.
برای تماشای این رقابت ورزشی بیش از 100 تماشاگر در سالن حضور داشتند.
محمد شفقی نظارت این دیدار را بر عهده داشت و ابراهیم فیروزی به همراه وحید خراسانی امر قضاوت این مسابقه را انجام دادند.
تیم شهرداری ارومیه هم اکنون با قبول سه شکست، دو پیروزی و کسب 6 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.
این تیم در هفته ششم و هفتم این رقابتها طی روز های پنجشنبه و شنبه (سوم و پنجم دی ماه) به ترتیب مقابل تیم های روانکاران گنبد و ثامن الحجج سبزوار به

28 / 9 / 1394برچسب:, :: 9:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپيارسال به دوستان
http://fna.ir/87CSGN
کپی
آدرس مورد نظر کپی شد
هفته هفدهم بوندس لیگا
پیروزی بایرن مونیخ مقابل هانوفر/ شکست تلخ و ناامیدکننده دورتموند مقابل کلن

تیم فوتبال بایرن مونیخ از هفته هفدهم بوندس لیگا در خانه هانوفر به پیروزی رسید

خبرگزاری فارس: پیروزی بایرن مونیخ مقابل هانوفر/ شکست تلخ و ناامیدکننده دورتموند مقابل کلن
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته هفدهم بوندس لیگا بایرن مونیخ در هانوفر به میدان رفت و با یک گل به پیروزی رسید

تک گل این بازی را توماس مولر از روی نقطه پنالتی در دقیقه  به ثمر رساند.

شاگردان پپ با این برد 46 امتیازی شدند و به قدرتنمایی خود در بوندس لیگا ادامه دادند.

در دیگر بازی برگزار شده بورسیا دورتموند در شرایطی که با یک گل که توسط پاپاستاتاپولوس در دقیقه 18 به ثمر رسیده بود از کلن پیش بود اما در دقیقه  82 دروازه خود را باز شده دید و در ادامه گل دوم را در دقیقه 90 دریافت کرد تا شکست تلخ و ناامیدکننده‌ای را بپذیرد.

دورتموند با این باخت در امتیاز 38 باقی ماند تا اختلاف این تیم با بایرن به 8 امتیاز افزایش یابد.

 

*سایر نتایج به شرح زیر است:

هامبورگ صفر - آگسبورگ یک

اینتراخت فرانکفورت 2 - وردربرمن یک

اینگول اشتات صفر - بایرلورکوزن یک

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/87CSGN

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 13140345
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content