فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
25 / 11 / 1394برچسب:, :: 5:35 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

ای نخستین بار تیم وزنه برداری آذربایجان غربی با ترکیب کامل عازم مسابقات کشوری میشود يکشنبه, بهمن 25, 1394 مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور 27 بهمن ماه به مدت 5 روزبه میزبانی شوشتر برگزار می .. برای نخستین بار تیم وزنه برداری آذربایجان غربی با ترکیب کامل عازم مسابقات کشوری میشود برای نخستین بار تیم وزنه برداری آذربایجان غربی با ترکیب کامل عازم مسابقات کشوری میشود مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور 27 بهمن ماه به مدت 5 روزبه میزبانی شوشتر برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، در این دوره از مسابقات که مزین به نام یادواره شهدای مدافع حرم می باشد، 150 وزنه بردار ، 42 مربی، و 21 سرپرست در قالب 26 تیم با هم به رقابت خواهند پرداخت. رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور در دانشگاه جامع آزاد اسلامی – واحد شوشتر برگزار می شود تا پرونده رقابت های وزنه برداری در سال 1394 با معرفی نفرات برتر دسته های هشتگانه و تیم قهرمان بسته شود. بر همین اساس تیم شایسته آذربایجان غربی که برای اولین بار با حضور وزنه برداران با استعداد و رکوردار نوجوان و جوان خود با میانگین سنی 15 سال و با ترکیب کامل در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد . در این دوره از مسابقات تیم هایی از آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، تهران، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، گیلان، فارس، مازندران و همدان با ترکیب کامل حضور خواهند داشت. رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور از صبح روز چهارشنبه 28 بهمن ماه با برگزاری رقابت های دسته 56 کیلوگرم آغاز می شود و شنبه یکم اسفندماه با انجام رقابت های دسته فوق سنگین به کار خود پایان خواهد داد. تیم منتخب استان را در دسته 56 کیلو گرم، علی عبدالعلیزاده – دسته 62 کیلوگرم ، ابراهیم بهروان و مهدی نوری– دسته 69 کیلو گرم احمد احمدنژاد – دسته 77 کیلوگرم، علیرضا خوبران و علی میری – دسته 85 کیلوگرم ، جعفر رضایی – دسته 94 کیلوگرم ، حجت هنرور و دسته 105+ کیلوگرم سجاد فتاحی تشکیل شده است.

21 / 11 / 1394برچسب:, :: 9:12 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

 به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال با پشت سر گذاشتن هفته بیست و دوم به پایان مسابقات در دور مقدماتی رسید. بر اساس قانون از پیش تعیین شده حالا باید تیم های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم باید رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.


بنابراین روز یکشنبه هفته آینده 25 بهمن برنامه مسابقات این طور خواهد شد:



تهران: بانک سرمایه - آرمان اردکان

تهران: پیکان - 
متین ورامین 

ارومیه: شهرداری ارومیه - 
سایپا 

مشهد: ثامن الحجج - شهرداری تبریز





بازی های این هفته:





بازرگانی جواهری گنبد 1 – بانک سرمایه 3

(19 - 25) (25 - 17) (23 - 25) (17 - 25)

گنبد، ساعت 17: سالن المپیک 
داور اول: بهروز جعفری، داور دوم: وحید پورکاشیان و ناظر: حسین پورکاشیان


جواهری گنبد:

مصطفی باقری، رسول آقچه لی، سخی عیدی، متین تکاور، اسماعیل مسافر، جمال الدین کنعانی پور و لیبرو حمید محمد آلق

بانک سرمایه:

 لوکاس ژیگالدو، شهرام محمودی، فرهاد نظری افشار، علیرضا مباشری، عادل غلامی، محمد موسوی و لیبرو فرهاد ظریف

حواشی:

* حضور پیدا نکردن جواهری در جمع تیم های پلی آف، حساسیت این دیدار را کم کرده است و با اینکه بانک سرمایه ستاره های زیادی را در خود دارد اما تنها چیزی نزدیک به 500 نفر تا نیم ساعت مانده به بازی راهی سالن شدند.
* تعداد تماشاگران به 100 نفر رسید و تمام بازیکنان حریف مثل بازیکنان خودی تشویق شدند.
* فرهاد نظری افشار بازیکن تیم بانک سرمایه بیش از همه بازیکنان تشویق شد و محبوبیت او به حدی بود که گنبدی ها برای او بنر تهیه کردند.
* مسولان باشگاه جواهری به دلیل مطالبات این تیم مدت هاست به سالن نمی آیند و در این دیدار وقتی جواهر اولین ست خود را برد، مدیران هم به سال آمدند.
* در اعتراض به یک صحنه داوری عظیم جزیده سر مربی جواهری اعتراض شدیدی را داشت که همین مساله و فشار تماشاگران بازی را دچار وقفه کرد.
* داور از سکو پایین آمد و قصد ادامه بازی را نداشت که با پا در میانی مسولین او به سکوی داوری برگشت.
* بازی به همین دلیل 10 دقیقه وقفه داشت.
* حالا نوبت به موسوی است که اعتراض کند، شدت اعتراضات او داور را ناچار کرد به او کارت زرد نشان دهد.
* علی مباشری که خواست موسوی را آرام کند هم با هل هم تیمی اش رو به رو شد.

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 13140346
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content