فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

راهیابی نماینده استان به فینال A مسابقات کاپ روئینگ آسیا

راهیابی نماینده استان به فینال A مسابقات کاپ روئینگ آسیا

 در ادامه مسابقات کاپ روئینگ آسیا روز گذشته 27 اردیبهشت ماه نمایندگان کشورمان در 4 ماده راهی فینال A شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، مسابقات کاپ روئینگ آسیا به میزبانی کشور ژاپن با حضور نمایندگان کشورمان در 4 ماده در حال برگزاری است. در رقابت های نیمه نهایی و شانس مجدد، نمایندگان کشورمان در هر 4 ماده موفق به صعود به فینال A شدند.
در رقابت نیمه نهایی روئینگ تک نفره سبک وزن مردان عاقل حبیبیان نماینده شایسته استان با زمان 7:15.13 دقیقه اول شد و به فینال A راه یافت. حبیبیان در فینال A با رقبایی از کره جنوبی، ژاپن، هنگ کنگ و ویتنام رو به رو می شود.
در مسابقه شانس مجدد روئینگ تکنفره سبک وزن بانوان سولماز عباسی نماینده کشورمان با زمان 8:09.49 دقیقه اول شد و به فینال A راه یافت. عباسی در این مسابقه با 2 حریف از ژاپن، کره جنوبی، هنگ کنگ و قزاقستان رقابت خواهد کرد.
در روئینگ چهارنفره مردان تیم کشورمان با ترکیب امیر رهنما، خشایار عباس آبادی، مسعود فتحی و صابر نادری در مرحله نیمه نهایی با زمان 6:07.64 دقیقه اول شدند و در رقابت فینال با حریفانی از هنگ کنگ، هند، قزاقستان، ژاپن و چین تایپه مسابقه خواهند داد.
مریم سعیدی، نازنین ملائی، مهسا جاور و حمیرا برزگر نمایندگان کشورمان در روئینگ چهارنفره بانوان در رقابت شانس مجدد با زمان 6:50.17 دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفتند و به فینال راه یافتند. نمایندگان کشورمان در رقابت فینال این ماده با پاروزنانی از ژاپن، قزاقستان، ویتنام، چین تایپه و هند رو به رو می شوند.
این رقابت ها صبح امروز 28 اردیبهشت ماه با برگزاری رقابت های فینال ادامه پیدا خواهد کرد.

نسخه چاپي
مسابقات بین‌المللی بوکس - ازبکستان
مظاهری با شکست مقابل حریفش به مدال برنز بسنده کرد

کاپیتان تیم ملی بوکس کشورمان در چهارمین روز از تورنمنت بین‌المللی ازبکستان با شکست مقابل نماینده میزبان به مدال برنز مسابقات بسنده کرد.

خبرگزاری فارس: مظاهری با شکست مقابل حریفش به مدال برنز بسنده کرد
  •  

، تورنمنت بین‌المللی ازبکستان در حالی به میزبانی تاشکند از روز سه ‌شنبه هفته گذشته آغاز شده که در وزن 91 کیلوگرم، علی مظاهری کاپیتان تیم ملی ایران روز جمعه در نخستین دیدار نماینده تیم ملی قرقیزستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

مظاهری روز گذشته (شنبه) به مصاف نماینده ازبکستان رفت و با شکست مقابل حریف خود از دور مسابقات کنار رفت و به مدال برنز دست یافت.

کاپیتان تیم ملی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود

-

نسخه چاپي
پیروی میلیونرهای پاریسی با آقای گلی زلاتان+فیلم

پاری سن ژرمن آخرین دیدار خود در لوشامپیونه را با پیروزی پرگل مقابل مون‌پلیه به پایان برد و زلاتان ایبراهیموویچ با 26 گل‌زده آقای گل شد.

خبرگزاری فارس: پیروی میلیونرهای پاریسی با آقای گلی زلاتان+فیلم
  •  

، پاری سن ژرمن در آخرین بازی خود در لوشامپیونه میزبان مون پلیه بود و با 4 گل پیروز شد.

گل‌های این بازی توسط لاوتزی در دقیقه 2، ایبراهیموویچ 20، لوکاس 49 و رابیوت 88 زده شد.

پاریسی‌ها با این برد 89 امتیازی شدند و زلاتان ایبراهیموویچ هم با 26 گل زده به کار خود در لیگ فرانسه با آقای گلی پایان داد.

- uf

نسخه چاپي
بازگشت خیلی خوبی داشتیم
ونگر: هم قهرمان شدیم و هم تاریخ‌سازی کردیم

سرمربی آرسنال پس از قهرمانی در جام حذفی فوتبال انگلیس تاکید کرد تیمش ۲ هدف داشته که به هر ۲ آنها رسیده است.

خبرگزاری فارس: ونگر: هم قهرمان شدیم و هم تاریخ‌سازی کردیم
  •  

، آرسنال در فینال جام حذفی فوتبال انگلیس موفق شد با نتیجه سه بر دو هال سیتی را شکست داده و پس از 9 سال جام بگیرد.

در این دیدار جیمز چستر 4 و کرتیس دیویس 9 برای هال سیتی گلزنی کردند اما آرسنال در ادامه با گل‌های سانتی کازورلا 17، لورن کاسیلنی 71 و آرون رمزی 109 گل‌های خورده را جبران کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

قهرمانی آرسنال در حالی بود که بسیاری بر این باور بودند که اگر آرسن ونگر نتواند در فصل جاری هم جام بگیرد بدون شک باید توپچی‌ها را ترک کند. ونگر در این مورد گفت: همواره گفته بودم آینده من در آرسنال ربطی به قهرمانی در جام حذفی ندارد. مطمئن هستم که در آرسنال می‌مانم. در رویارویی با هال سیتی دو هدف داشتیم که رسیدن به قهرمانی و تاریخ سازی بودند. موفق به انجام هر دو کار شدیم. بازی را خیلی بد شروع کردیم اما بازگشت بسیار خوبی داشتیم. همه تیم‌ می‌خواستند قهرمان شوند. باور داشتند و در نهایت هم موفق عمل کردند.

ونگر افزود: برایمان خیلی بد بود اگر شکست می‌خوردیم. باید روحیه تیمی‌مان را حفظ می‌کردیم. باید از همه شاگردانم تمجید کنم. البته به بازیکنان هال سیتی هم به خاطر نمایش فوق العاده‌ای که ارائه کردند تبریک می‌گویم.

- f

نسخه چاپي
25 روز تا جام‌جهانی 2014 برزیل
کلمبیا؛ تیم همیشه زیر سایه برزیل و آرژانتین/ ببری قهرمانی؛ ببازی کشته می‌شوی!

تیم‌ ملی فوتبال کلمبیا در جام‌ جهانی ۲۰۱۴ برزیل در گروهی قرار دارد که هر ۴ تیم آن، این شانس را دارند که به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کنند.

خبرگزاری فارس: کلمبیا؛ تیم همیشه زیر سایه برزیل و آرژانتین/ ببری قهرمانی؛ ببازی کشته می‌شوی!
  •  

، کشور کلمبیا به عنوان یکی از کشورهایی که تیم فوتبالش در جام جهانی 2014 برزیل حضور دارد از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفته که در زیر می‌خوانید.

*کلمبیا

کلمبیا شمال غربی‌ترین کشور آمریکایی جنوبی است و با کشورهای برزیل، اکوادور، پرو و ونزوئلا هم مرز است که البته این کشور از طریق دریای کارائیب با اقیانوس اطلس و از غرب با پاناما هم مرز مشترک دارد.hین کشور چهارمین کشور بزرگ آمریکای جنوبی به حساب می‌آید که یک میلیون و 141هزار کیلومتر مربع وسعت دارد. خاک سرزمین کلمبیا دارای شرایط متنوعی است و از قله‌های بلند و برفی آند تا دشت‌های گرم و مرطوب حوزه رود آمازون را شامل می‌شود. کلمبیا بعد از برزیل بیشترین جمعیت را در بین کشورهای آمریکای جنوبی داراست. پایتخت این کشور بوگوتا است و مردم زیادی در این شهر زندگی می‌کنند.

*تاریخ کلمبیا

در حدود 10هزار سال قبل از میلاد مسیح جوامع شکارچی در بوگوتای امروزی با یکدیگر تجارت می‌کردند. در اولین هزاره قبل از میلاد گروه‌های سرخپوست ساکن در این منطقه سیستم سیاسی کاسیکازگوها را ایجاد کردند. کاوشگران و جستجوگران اسپانیایی در سال 1500میلادی اولین جستجوها در این منطقه انجام دادند. کریستف‌کلمب هم در سال 1502 در حوالی دریای کارائیب به سفر پرداخت. در سال 1513 ،‌ وی اولین اروپایی بود که اقیانوس آرام را کشف کرد و آن را دریای جنوب نامید که در واقع راه اسپانیایی‌ها به آمریکای جنوبی باز کرد. همچنین از این تاریخ به بعد بود که بردگان آفریقایی به آمریکای جنوبی برده شدند و در مناطق مختلف این قاره پراکنده گشتند. سیمون بولیوار اولین رئیس‌جمهور کلمبیا به حساب می‌آید. در سال 1863 ایالات متحده کلمبیا ایجاد شد و این نام تا سال 1886 مورد استفاده قرار گرفت تا اینکه این نام به جمهوری کلمبیا تغییر کرد.

*گردشگری کلمبیا

کلمبیا در هر روز از سال یک فستیوال دارد. اغلب در زمان مشهورترین فستیوال‌ها در کلمبیا نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود و توریست‌های زیادی به این کشور سفر می‌کنند. جالب اینجاست که با وجود تهدیدات موجود در این کشور و نا امنی‌هایی که در بعضی از مناطق کلمبیا وجود دارد هر سال تعداد گردشگران در این کشور بیشتر می‌شود.

*جغرافیای کلمبیا

کلمبیا در مقایسه با سایر مناطق هم اندازه در آمریکای جنوبی دارای بیشترین تنوع فیزیکی در قلمرویش است. این کشور بخشی از حلقه آتش اقیانوس آرام است که در واقع محلی زلزله‌خیز و در معرض آتشفشان به حساب می‌آید. سطح ارضی کلمبیا الگوهای پیچیده‌ای دارد. منطقه کوهستانی غرب این کشور نسبت به سایر مناطق کلمبیا مرتفع‌تر است و قله‌هایی در حدود 4 هزار متر هم در این منطقه وجود دارد. در جنوب شرق کلمبیا باران‌های حارّه‌ای باریده می‌شود.

*سیاست کلمبیا

شاخه اجرایی در کلمبیا در رأس ساختار دولت قرار دارد، رئیس‌جمهور در این کشور هم رئیس دولت و هم رئیس کشور است و رئیس‌جمهور در کلمبیا در دو دوره چهارساله متوالی می‌تواند بر سر کار حضور داشته باشد، اما شهردارها و سایر مقامات اجرایی برای دوره‌های سه ساله برگزیده می‌شوند و نمی‌توانند دوباره بر سر کار قرار بگیرند. اعضای مجلس و سنای کلمبیا با انتخاب مردم برای چهار سال بر سر کار می‌روند. در رأس سیستم قضایی این کشور دادگاه عالی عدالت قرار دارد و اعضای آن توسط رئیس‌جمهور و کنگره کلمبیا انتخاب می‌شوند.

*اقتصاد کلمبیا

اقتصاد کلمبیا در اواخر قرن بیستم دچار رکود اقتصادی شد و رفع این وضعیت بسیار وقت‌گیر و سخت بود کمی تقاضای داخلی و خارجی، وضعیت سخت بودجه دولت و درگیری‌های مسلحانه شدید داخلی از جمله مشکلات اقتصادی کلمبیا به شمار می‌رود. صادرات اصلی کلمبیا شامل کالاهای تولیدی، مواد نفتی، ذغال‌سنگ و قهوه است.

*جمعیت کلمبیا

کلمبیا با نزدیک به 45میلیون نفر جمعیت از کشورهای پرجمعیت آمریکای لاتین بعد از برزیل و مکزیک به حساب می‌آید. در اواسط قرن بیستم مهاجرت از مناطق روستایی به شهرها بسیار زیاد بود اما بعد از آن این روند کاهش یافت. 30 شهر در کلمبیا دارای جمعیت 100هزار نفر و بیشتر هستند. گفته می‌شود بر اساس پیش‌بینی‌ها جمعیت کلمبیا تا دو سال دیگر به حدود بیش از 50 میلیون نفر خواهد رسید. مهاجران اروپایی، بومی‌ها، بردگان آفریقایی،‌آسیایی‌ها، اهالی خاورمیانه و سایر مهاجران قومیت‌های مختلفی افراد ساکن در کلمبیا را تشکیل می‌دهند. مهاجران آسیایی ساکن در این کشور را افرادی از لبنان، اردن، سوریه، چین، ژاپن و کره شمالی تشکیل می‌دهند.

*فوتبال کلمبیا

تیم ملی فوتبال کلمبیا اولین دیدار رسمی ملی خودش را در سال 1938 با باخت مقابل مکزیک تجربه کرد. این تیم اما بهترین پیروزی خود را با برد 5 بر صفر مقابل آرژانتین در سال 1993 به دست آورد. بدترین شکست این کشور باخت 9 بر صفر مقابل برزیل در سال 1957 میلادی به حساب می‌آید.

*نظر کارشناس

ساکت الهامی/گروهی که کلمبیا در آن قرار دارد از آن گروه‌هایی است که هر چهار تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارا هستند. فوتبال کلمبیا شاید نام و آوازه فوتبال برزیل و آرژانتین را نداشته باشد اما همیشه فوتبال خوبی را ارائه داده و از ساختار منسجمی در فوتبال بهره می‌برد هرچند که فوتبال در این کشور با سیاست و مافیا آمیخته شده که همین موضوع باعث می‌شود بازیکنان این تیم همواره فوتبال با استرسی انجام دهند. اگر این تیم به مرحله بعد صعود کند بازیکنانش در حد یک قهرمان ستایش می‌شوند و اگر این اتفاق نیفتد شاید همانند اسکوبار در جام جهانی 1994 به گلوله بسته شوند! فوتبال در کلمبیا مرگ و زندگی است و شاید اگر فالکائو به جام جهانی برسد این تیم حتی بتواند به جمع هشت تیم جام جهانی هم صعود کند. من اعتقاد دارم کلمبیا تیمی است که می‌تواند جدول جام جهانی را به هم بزند. فوتبال کلمبیا فوتبالی تکنیکی، قدرتی و چاشنی خشونت است

-f

نسخه چاپي
چه کسی برای کشتی فرنگی تصمیم می‌گیرد؟

به نظر می‌رسد شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی نقشی در انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان نداشته باشد و به قول آن سخن معروف آن بزرگ فوتبالی «شورای فنی یعنی کشک».

خبرگزاری فارس: چه کسی برای کشتی فرنگی تصمیم می‌گیرد؟
  •  

، رسول خادم بعد از حضورش در رأس فدراسیون کشتی و در دست گرفتن سکان هدایت فدراسیون گوش‌شکسته‌ها برنامه‌های خوبی برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی کشتی ارائه کرد، یکی از این اقدامات تشکیل شورای فنی تیم‌های ملی در کشتی آزاد و فرنگی بود. تصمیمی که در همان زمان با مخالفان و موافقان زیادی روبرو شد و در کنار مزایایش، با ابهامات زیادی در شرح وظایف این شوراها همراه بود.

برخی کارشناسان از این تصمیم استقبال کردند و تشکیل این شورا را در پیشبرد اهداف کشتی و تصمیم‌گیری بر اساس خرد جمعی را موثر دانستند، اما برخی دیگر که در کاربردی بودن و مستقل بودن این شورا شک داشتند، آن را وسیله‌ای برای رسیدن به مقاصد و اهداف مسئولان فدراسیون کشتی دانستند؛ به طوری که تصمیمی گرفته می‌شود و این شورا با تأیید آن بر درستی آن صحه می‌گذارد. مانند انتخاب رئیس فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان که با حواشی زیادی همراه بود.

اما حالا شورای فنی بعد از کناره‌گیری محمد بنا در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی وارد چالشی جدید شده است؛ در حالی ‌که علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت‌وگویی رادیویی از برگزاری جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در هفته جاری برای تعیین سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در مسابقات جهانی و بازی‌هایی آسیایی و حتی از انتخاب محمد بنا در صورت صلاحدید شورای فنی خبر داده بود، اما در کمال تعجب در همان زمان شاهد بودیم که حسن بابک، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی از ادامه فعالیت کادر فنی فعلی تا پایان بازی‌های آسیایی خبر داد.

به نظر می‌رسد مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی تصمیمش را گرفته است و از همین حالا بنا را از جمع گزینه‌ها حذف کرده است. حالا در این میان نقش شورای فنی در این تصمیمات چیست ما که نمی‌دانیم. ناخودآگاه یاد آن جمله معروف آن بزرگ فوتبالی افتادیم که روزی در مورد نقش مدیر فنی تیم فوتبال گفته بود «مدیر فنی یعنی کشک».

نکته جالب توجه اینجاست که رئیس فدراسیون کشتی هم از نظر نهایی شورای فنی برای تعیین سرمربی تیم ملی خبر می‌دهد، اما مثل اینکه عده‌ای کار را تمام شده می‌پندارند و تصمیم‌شان را گرفته‌اند.

به هر حال اگر قرار است تصمیمی بر اساس خرد جمعی گرفته شود پس چنین مطالبی با چه هدفی بیان می‌شود و اگر قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد پس چه اصراری بر نقش این شورا داریم؟

در هر صورت بهتر است اگر قرار است تصمیمی هم گرفته شود کمی هماهنگی بین ارکان فدراسیون کشتی باشد تا شاهد چنین تناقضاتی نباشیم و اگر قرار است تصمیمی به صورت فردی اتخاذ شود حداقل ظاهر قضیه حفظ شده و بعد برگزاری جلسه‌ای تشریفاتی! شورای فنی این تصمیمات را اعلان عمومی کند.

موضوعی که واضح است این است که مشخص نیست این روزها چه کسی برای کشتی فرنگی تصمیم می‌گیرد و هرکس که از راه می‌رسد می‌خواهد به نوعی محوریت خود را در تصمیم‌گیری‌ها به رخ دیگران بکشد.

- f

نسخه چاپي
وزارت هنوز تصمیمی نگرفته است
کوزه‌گری: ابلاغ برکناری به دستم نرسیده است/ در فدراسیون هندبال حضور دارم و کار می‌کنم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: هیچ ابلاغی در مورد رفتن من از فدراسیون به دستم نرسیده و همچنان سرکارم هستم.

خبرگزاری فارس: کوزه‌گری: ابلاغ برکناری به دستم نرسیده است/ در فدراسیون هندبال حضور دارم و کار می‌کنم
  •  

جلال کوزه گری ، در مورد انتشار خبر برکناری اش از ریاست فدراسیون هندبال، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد و هیچ ابلاغی از سوی وزارت ورزش دریافت نکرده‌ام و نمی‌دانم این اخبار از کجا منتشر می‌شود.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: من بازنشسته ام، اما هنوز وزارت ورزش تصمیمی در مورد ادامه فعالیت من نگرفته است. در حال حاضر نیز در فدراسیون هندبال حضور دارم و مشغول کار هستم.

به گزارش فارس، گفته می شود احتمالا به زودی تغییراتی در فدراسیون هندبال صورت خواهد گرفت.

-

تقدیر از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان

تقدیر از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان

 با حضور مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان آذربایجان غربی ، میر حمید ساداتی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی با حضوردر دفتر مدیر کل ورزش و جوانان از مسئول و کارکنان روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تقدیر نمود.
در این دیدارعلی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از همراهی و حمایت های صمیمانه مجموعه استانداری آذربایجان غربی در برنامه های مختلف فرهنگی ، ورزشی استان به خصوص تورنمنت های و مسابقات بین المللی و آسیایی ، میزبانی شایسته پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته را نمونه ای  بارز از مدیریت جهادی در این استان دانست و ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی دستگاه های مختلف اجرایی به ویژه مقام عالی استان در آینده شاهد موفقیت های ارزشمندی در حوزه ورزش باشیم .

27 / 2 / 1393برچسب:, :: 11:49 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

کسب مقام اول قهرمانی اقا پوریا قادرزاده در مسابقات پاور لیفتینگ قهرمانی کشور
در استان لرستان و عضویت ایشان در تیم ملی نوجوانان را به جامعه ورزشی
تبریک عرض می نماییم از طرف هیات پرورش اندام شاهیندژ

نسخه چاپي
دو خبر از مسابقات بین‌المللی بوکس ازبکستان و روسیه
مدال برنز مظاهری قطعی شد/ حذف 4 بوکسور از گردونه رقابت‌ها

علی مظاهری کاپیتان تیم ملی بوکس کشورمان در سومین روز از تورنمنت بین‌المللی ازبکستان امروز با شکست نماینده قرقیزستان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها راه یافت.

خبرگزاری فارس: مدال برنز مظاهری قطعی شد/ حذف 4 بوکسور از گردونه رقابت‌ها
  •  
  •  
  •  

  تورنمنت بین‌المللی ازبکستان در حالی به میزبانی تاشکند از روز (سه‌شنبه) آغاز شده که در وزن 91 کیلوگرم، علی مظاهری کاپیتان تیم ملی ایران امروز جمعه در نخستین دیدار نماینده تیم ملی قرقیزستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. مظاهری فردا (شنبه) به مصاف نماینده ازبکستان می‌رود.

کاپیتان تیم ملی در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود. مظاهری فردا در صورت شکست نماینده ازبکستان به فینال مسابقات راه خواهد یافت.

محمد ستارپور نماینده وزن 80کیلوگرم روز سه‌شنبه در نخستین دیدار خود نماینده تیم ملی روسیه را شکست داد و امروز (جمعه) با شکست مقابل نماینده تیم ملی ازبکستان از دور مسابقات حذف شد.  

دومین روز از این رقابت‌ها در حالی روز گذشته (پنج شنبه) پیگیری شد که آرمین امجیدیان نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی مقابل نماینده قرقیزستان شکست و از دور مسابقات کنار رفت. امجدیان نخستین نماینده تیم ملی کشورمان در وزن 60 کیلوگرم در اولین دیدار خود به مصاف بوکسور تیم ترکمنستان رفت و با شکست حریف خود به دور بعدی مسابقات راه یافت

در وزن 75 کیلوگرم نیز سیاوش امیدی با شکست مقابل نماینده ازبکستان از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 91+ کیلوگرم نیز وحید ابراهیمی نماینده تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود با شکست مقابل نماینده روسیه از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

  نخستین روز از رقابت‌های بین‌المللی بوکس روسیه در حالی از روز(چهارشنبه) به میزبانی شهر مسکو آغاز شده است که روز گذشته در دومین روز از این مسابقات فروتن گل آرا نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی نماینده آذربایجان را شکست داد و فردا(شنبه) باید به مصاف نماینده مولداوی برود. جاسم دلاوری نماینده وزن 91+ کیلوگرم نیز با شکست نماینده روسیه فردا باید به مصاف نماینده قزاقستان برود، اما در وزن 75 کیلوگرم جهانگیر عراقی نیز با شکست نماینده روسیه فردا باید با نماینده مولداوی مبارزه کند.

در این رقابت‌ها 71 بوکسور شرکت کرده‌اند.

این رقابت‌ها در حالی پیگیری می‌شود که روز چهارشنبه امین قاسمی‌‌پور نماینده وزن 69 کیلوگرم در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

اما در ادامه این مسابقات مجید حاجی عباسی دومین نماینده کشورمان در وزن 81 کیلوگرم بود که او نیز مقابل نماینده تیم ملی آذربایجان وارد رینگ شد و با شکست مقابل حریف خود از دور رقابت‌ها حذف شد.

- f

مسابقات جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی
مسابقات جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی طی دو روز در سالن شهدای هفتم تهران با قهرمانی ایران برگزار شد .
عکس:
شادی و جشن مردم در خیابانهای اطراف سالن برگزاری جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی
حضور مردم تهران در خارج از سالن برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
حضور مردم تهران در خارج از سالن برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
حضور مردم تهران در خارج از سالن برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی در سالن شهدای هفتم تیر
ازدحام جمعیت و ورود جوانان علاقمند به سالن برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
ازدحام جمعیت و ورود جوانان علاقمند به سالن برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
 اتاق فرمان و ضبط تصویری برداری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
دفتر سالن برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
توجه مردم به گزارش ورزشی از رادیو و پیگیری مساباقت جام جهانی کشتی فرنگی در اطراف سالن برگزاری
جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی در سالن شهدای هفتم تیر
جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی در سالن شهدای هفتم تیر
پیگیری کسبه تهران به گزارشگر مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
پیگیری کسبه تهران به گزارشگر مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی در سالن شهدای هفتم تیر
جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی در سالن شهدای هفتم تیر
شادی و جشن مردم در خیابانهای اطراف سالن برگزاری جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی
شادی و جشن مردم در خیابانهای اطراف سالن برگزاری جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی
شادی و جشن مردم در خیابانهای اطراف سالن برگزاری جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی
حضور مردم تهران در خارج از سالن برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی در سالن شهدای هفتم تیر
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
شادی و جشن مردم در خیابانهای اطراف سالن برگزاری جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی
جام‌ جهانی کشتی‌ فرنگی در سالن شهدای هفتم تیر
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی
استقبال مردم تهران از قهرمانان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی

نسخه چاپي
خیلی‌ها برای این قهرمانی زحمت کشیده بودند
سوریان: جای بنا روی سکوی قهرمانی خالی بود/ با حداقل آمادگی کشتی گرفتم

دارنده 6 مدال طلای کشتی فرنگی جهان گفت:‌ جای محمد بنا روی سکوی قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی خالی بود.

خبرگزاری فارس: سوریان: جای بنا روی سکوی قهرمانی خالی بود/ با حداقل آمادگی کشتی گرفتم
  •  
  •  
  •  

حمید سوریان ، درباره قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی گفت: خیلی‌ها برای این قهرمانی زحمت کشیده بودند و جای خیلی‌ها از جمله محمد بنا روی سکوی قهرمانی خالی بود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در هنگام اهدای مدال روی سکو حضور پیدا نکرد، تصریح کرد: همانطور که گفتم جای خیلی‌ها روی سکوی قهرمانی خالی بود و مهم کسب عنوان قهرمانی بود که به آن دست پیدا کردیم.

دارنده مدال طلای المپیک در خصوص دیدارش مقابل حریف روس و کشتی سختی که در این مسابقه داشت، گفت: با حداقل آمادگی در این مسابقات حاضر شدم اما خدا را شکر می‌کنم که بهترین نتیجه را کسب کردیم. خدا را شکر که بهترین هدیه را به مردم دادیم.

-uf

نسخه چاپي
خداحافظی کاپیتان با کاتالان‌ها در نیوکمپ

کاپیتان باتجربه بارسلونا در مراسمی رسما با این باشگاه خداحافظی کرد.

خبرگزاری فارس: خداحافظی کاپیتان با کاتالان‌ها در نیوکمپ
  •  
  •  
  •  

، کارلوس پویول در حال ترک باشگاه بارسلونا است و به احتمال بسیار زیاد کفش‌هایش را خواهد آویخت؛ هرچند یاد او در این باشگاه باقی خواهد ماند. او یکی از برترین بازیکنان آبی‌‌اناری‌ها است که بالا رفتن سن و مصدومیت زانو مانع از ادامه حضورش در این باشگاه شد.

عده کمی انتظار داشتند که پویول چنین تأثیری در نیوکمپ به جا بگذارد. او زندگی را در رده نوجوانان به عنوان یک مهاجم سرسخت آغاز کرد و پس از آن به یک مدافع تبدیل شد که فاصله فراوانی با استعداد و تکنیکش در آکادمی آبی‌اناری‌ها داشت، با این حال نیروی شخصیت وی باعث شد او به یکی از بازیکنان کلیدی تبدیل شود.

حضور ثابت وی و رقابت خستگی ناپذیرش که شکست را نمی‌پذیرفت؛ تعهد و مسئولیت وی نسبت به پیشرفت مداوم او را به یک الگو تبدیل کرد.

اشتیاق پویول به یادگیری؛ استفاده بهینه از توانمندی‌هایش و سخت‌کوشی به وی کمک کرد تا به مدافعی فوق‌العاده تبدیل شد: یک مدافع تمام عیار و درجه اول.

پویول که در تیمی بازی کرد که کنترل توپ را در اختیار داشت، سلطان پس گرفتن توپ از تیم حریف بود. چنین استعداد دفاعی فوق‌العاده‌ای به ندرت قبل از وی دیده شده است.

وی علاوه بر هوادارانش از سوی باشگاه‌های سراسر اسپانیا مورد تمجید قرار گرفته است. هیچ تیمی نیست که نخواهد یک پویول در میان بازیکنانش داشته باشد. وی همچنین در رقابت‌های بی‌شماری برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده است.

جدایی بازیکن 36 ساله از باشگاه خلأ عمیقی را بر جای نهاد و معلوم نیست چه زمانی بازیکنی با ویژگی‌های وی جای خالی او را دوباره در میان کاتالان‌ها پر کند

-

نسخه چاپي
به مدت 6 ماه و ماهانه ۳ هزار دلار
قرارداد سرمربی هلندی تیم‌ملی دوچرخه سواری کوهستان ثبت شد

قرارداد سرمربی هلندی رشته کوهستان به مدت 6 ماه با فدراسیون دوچرخه سواری ایران به ثبت رسید.

خبرگزاری فارس: قرارداد سرمربی هلندی تیم‌ملی دوچرخه سواری کوهستان ثبت شد
  •  
  •  
  •  

  «هری هندریکس» مربی هلندی دوچرخه سواری رشته کوهستان که روز سه شنبه هفته گذشته وارد ایران شده بود پس از بازدید از امکانات و مطلع شدن از پتانسیل دوچرخه سواری ایران قرارداد خود را با فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان به ثبت رساند.

قرارداد این مربی به مدت 6 ماه و ماهانه سه هزار دلار است و در صورت کسب نتیجه خوب قرارداد وی تمدید خواهد شد.

این مربی باید تیم ملی ایران را در بازی‌های آسیایی اینچئون و مسابقات قهرمانی آسیا که آبان ماه در اندونزی برگزار می‌شود، هدایت کند.

هندریکس پس از امضای قرارداد به کشورش بازگشت و چند روز دیگر به ایران باز می‌گردد. هنوز در خصوص محل برگزاری اردوهای تیم ملی تصمیمی گرفته نشده است.

-

نسخه چاپي
تعیین سقف و حداقل قرارداد برای مربیان و بازیکنان ملی والیبال بانوان

باشگاه‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر والیبال بانوان موظف هستند سقف و حداقل مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان ملی را رعایت کنند.

خبرگزاری فارس: تعیین سقف و حداقل قرارداد برای مربیان و بازیکنان ملی والیبال بانوان
  •  
  •  
  •  

، هفته گذشته جلسه هماهنگی تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر والیبال بانوان برگزار شد. در این جلسه فدراسیون با مذاکراتی که با باشگاه‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر داشت قرار شد تا برای بازیکنان و مربیان ملی سقف و حداقل قرارداد تعیین شود. البته باشگاه‌ها می‌توانند مبلغی بیشتر از سقف تعیین شده را پرداخت کنند.

بر این اساس به بهترین بازیکن ملی 25 میلیون تومان برای یک فصل پرداخت می‌شود و حداقل مبلغ هم 10 میلیون تومان است. برای بازیکنان ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان هم 5 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با اعلام این خبر به فارس گفت: البته اگر باشگاهی بخواهد به یک بازیکن بیشتر از مبلغی که ما اعلام کرده‌ایم بدهد اشکالی ندارد.

در بخش مربیان قرار شد باشگاه‌ها 30 میلیون تومان را به مربیان ملی پرداخت کنند که این مبلغ نسبت به سال گذشته که 20 تا 24 میلیون تومان بود افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/د

-


 

مسابقات بین المللی كیك بوكسینگ در شاهین دژ برگزار می شود

 
 

با حضور پنج تیم خارجی و چهار تیم داخلی مسابقات بین المللی كیك بوكسینگ در شهرستان شاهین دژ برگزار می شود.

 

مسابقات

  
   

به گزارش اروم نیوز به نقل از شاهین پیام ،در این مسابقات با عنوان جام صلح دوستی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان تیم هایی از كشورهای تركیه  ، آذربایجان ، عراق ، گرجستان و افغانستان و چهار تیم داخلی رقابت می كنند.

سعید سلیمانزاده دبیر هیئت کیک بوکسینگ استان آذربایجان غربی از برگزاری مسابقه بین المللی کیک بوکس با حضور کشورهای همسایه  وتیم های داخلی در شهریورماه سال جاری در شاهین دژ خبر داد.

تاریخ برگزاری این مسابقات شهریور ماه سال جاری در سالن 2 هزار نفری ورزش وجوانان شهرستان شاهین دژ اعلام شده است.

گزارش تحلیلی ایسنا :
چرا نمایندگان مجلس باید در هیات مدیره سرخ‌آبی‌ها باشند؟
تاکید روی حضور نمایندگان مجلس در هیات مدیره استقلال در حالی صورت می‌گیرد که دستاورد آنها برای این تیم در طول سالیان گذشته مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از ایسنا ، تاکید روی حضور نمایندگان مجلس در هیات مدیره استقلال در حالی صورت می‌گیرد که دستاورد آنها برای این تیم در طول سالیان گذشته مشخص نیست.

 

این روزها علاقمندان به استقلال در انتظار اعلام اسامی هیات مدیره این باشگاه هستند. این روزها شنیده می شود که احتمالا بازهم از مجلسی ها فرد یا افرادی در هیات مدیره استقلال حضور خواهند داشت و این درحالی است که تجربه حضور این افراد در سرخ آبی ها چندان موفق نبوده است.

 

بحث امروز روی این است که چرا باید از نمایندگان مجلس فردی در هیات مدیره سرخ‌آبی‌ها باشد؟ عشرت شایق، امیدوار رضایی، مقداد نجف‌نژاد، محمدحسین نژاد فلاح و ... واقعا چه کاری برای استقلال و پرسپولیس کرده‌اند؟ آورده‌ آنها برای استقلال و پرسپولیس چه بوده است؟ بارها علی فتح‌الله زاده از تمایل وزارت ورزش برای کمک به تیمش خبر داده اما خودش هم می‌گوید که مجلس مانع از کمک وزارت ورزش به آنها شده است. حال پرسشی که مطرح می‌شود آن است که چگونه برخی از این مجلسی ها که عضو هیات مدیره استقلال و پرسپولیس هستند همین یک مشکل را برای این تیم ها برطرف نکردند؟

 

جالب اینجاست که برخی از آنها به صراحت از مدتها قبل اعلام کرده بودند که جایشان در هیات مدیره استقلال ثابت است و هرکس برود، آنها ماندگارند! دقیقا مشخص نیست آنها با چه پشتوانه عملی انقدر راحت و با اعتماد به نفس از حضورشان صحبت می‌کنند، چرا که معمولا کسانی از این ادبیات استفاده می‌کنند که آنقدر خوب کار کرده‌اند که می‌دانند بدون آنها چرخی نمی‌چرخد و اگر روزی از باشگاه بروند، آن باشگاه به مشکل می‌خورد.

 

وزارت ورزشی‌ها در انتخاب هیات مدیره پرسپولیس نشان دادند که افراد سیاسی را در هیات مدیره جای نمی دهند و در این سو همین توقع از وزارت ورزش می رود که در استقلال هم افراد بر اساس توانایی‌هایشان انتخاب شوند. حضور برخی افراد با کارنامه ضعیف در هیات مدیره استقلال به طور قطع هواداران استقلال را راضی نمی کند، چه آن که آنها به خوبی می دانند یکی از مشکلات استقلال در سال گذشته ضعف هیات مدیره این تیم در جذب اعتبارات مالی بوده است.

 

نکته نهایی درباره مجلسی‌های حاضر در هیات مدیره سرخابی آن است که آیا کار مردمی که وکالتشان را به آنها سپرده‌اند آنقدر کم است که آنها می‌توانند هم به کار حوزه های انتخابیه برسند و هم از عهده کار زیاد باشگاه استقلال و پرسپولیس برآیند؟

گزارش تحلیلی ایسنا :
چرا نمایندگان مجلس باید در هیات مدیره سرخ‌آبی‌ها باشند؟
تاکید روی حضور نمایندگان مجلس در هیات مدیره استقلال در حالی صورت می‌گیرد که دستاورد آنها برای این تیم در طول سالیان گذشته مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از ایسنا ، تاکید روی حضور نمایندگان مجلس در هیات مدیره استقلال در حالی صورت می‌گیرد که دستاورد آنها برای این تیم در طول سالیان گذشته مشخص نیست.

 

این روزها علاقمندان به استقلال در انتظار اعلام اسامی هیات مدیره این باشگاه هستند. این روزها شنیده می شود که احتمالا بازهم از مجلسی ها فرد یا افرادی در هیات مدیره استقلال حضور خواهند داشت و این درحالی است که تجربه حضور این افراد در سرخ آبی ها چندان موفق نبوده است.

 

بحث امروز روی این است که چرا باید از نمایندگان مجلس فردی در هیات مدیره سرخ‌آبی‌ها باشد؟ عشرت شایق، امیدوار رضایی، مقداد نجف‌نژاد، محمدحسین نژاد فلاح و ... واقعا چه کاری برای استقلال و پرسپولیس کرده‌اند؟ آورده‌ آنها برای استقلال و پرسپولیس چه بوده است؟ بارها علی فتح‌الله زاده از تمایل وزارت ورزش برای کمک به تیمش خبر داده اما خودش هم می‌گوید که مجلس مانع از کمک وزارت ورزش به آنها شده است. حال پرسشی که مطرح می‌شود آن است که چگونه برخی از این مجلسی ها که عضو هیات مدیره استقلال و پرسپولیس هستند همین یک مشکل را برای این تیم ها برطرف نکردند؟

 

جالب اینجاست که برخی از آنها به صراحت از مدتها قبل اعلام کرده بودند که جایشان در هیات مدیره استقلال ثابت است و هرکس برود، آنها ماندگارند! دقیقا مشخص نیست آنها با چه پشتوانه عملی انقدر راحت و با اعتماد به نفس از حضورشان صحبت می‌کنند، چرا که معمولا کسانی از این ادبیات استفاده می‌کنند که آنقدر خوب کار کرده‌اند که می‌دانند بدون آنها چرخی نمی‌چرخد و اگر روزی از باشگاه بروند، آن باشگاه به مشکل می‌خورد.

 

وزارت ورزشی‌ها در انتخاب هیات مدیره پرسپولیس نشان دادند که افراد سیاسی را در هیات مدیره جای نمی دهند و در این سو همین توقع از وزارت ورزش می رود که در استقلال هم افراد بر اساس توانایی‌هایشان انتخاب شوند. حضور برخی افراد با کارنامه ضعیف در هیات مدیره استقلال به طور قطع هواداران استقلال را راضی نمی کند، چه آن که آنها به خوبی می دانند یکی از مشکلات استقلال در سال گذشته ضعف هیات مدیره این تیم در جذب اعتبارات مالی بوده است.

 

نکته نهایی درباره مجلسی‌های حاضر در هیات مدیره سرخابی آن است که آیا کار مردمی که وکالتشان را به آنها سپرده‌اند آنقدر کم است که آنها می‌توانند هم به کار حوزه های انتخابیه برسند و هم از عهده کار زیاد باشگاه استقلال و پرسپولیس برآیند؟

 
چـاپ

نسخه چاپي
مسئولان در خصوص دوپینگ وزنه‌بردار نوجوان پاسخگو باشند
مرادی: باید افراد بزرگ‌تری در کنار تیم ملی وزنه‌برداری باشند/نمی‌دانم پانزوان کارت مربیگری دارد یا خیر

دبیرکل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا گفت: به نظر من باید افراد بزرگ‌تری در کنار تیم ملی وزنه برداری باشند.

خبرگزاری فارس: مرادی: باید افراد بزرگ‌تری در کنار تیم ملی وزنه‌برداری باشند/نمی‌دانم پانزوان کارت مربیگری دارد یا خیر
  •  

علی مرادی  در خصوص برگزاری مراسم تقدیر از پیشکسوتان وزنه‌برداری گفت: عزیزانی که در این محفل جمع شدند از اسطوره‌های وزنه‌برداری و از گنجینه‌های ورزش محسوب می‌شوند و باید چنین جشن‌هایی که به منظور تقدیر و تجلیل از آنها برگزار می‌شود توسط ارگان‌های رسمی‌تر و حتی خود فدراسیون برگزار شود.

وی افزود: متأسفانه در برخی مواقع به قدری در تجلیل از این عزیزان وقفه می‌افتد که برخی از آنها حتی از دنیا می‌روند و دیگر فرصتی برای تقدیر از آنها باقی نمی‌ماند. این عزیزان از افتخارات کشور هستند و می‌توان از تجربیات آنها به منظور پیشرفت و توسعه ورزش در کشور به نحو احسن استفاده کرد که این موضوع حتی می‌تواند در ایجاد روحیه در نزد آنها نقش زیادی را ایفا کند.

مرادی یادآور شد: برگزاری چنین مراسمی وظیفه فدراسیون وزنه‌برداری و سایر نهادهای ذیربط است که آنها فعلا از این موضوع غافل هستند. با این حال کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا تعدادی از عاشقان این رشته که اتفاقا کم هم نیستند را در روز میلاد امام علی (ع) به دور هم جمع کرده و جشن تقدیر و تشکری از آنها را تشکر کرد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آسیا در خصوص دوپینگ یکی از وزنه‌برداران تیم ملی نوجوانان گفت: در این خصوص باید افرادی که مسئول هستند جواب دهند. کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا و فدراسیون جهانی نسبت به موضوع مبارزه با دوپینگ جدی هستند و در تمامی رویدادها از فدراسیون جهانی مبارزه با دوپینگ تقاضا می‌کنیم تا نمایندگان خود را برای گرفتن تست دوپینگ از ورزشکاران به عمل بیاورند.

وی در زمینه موارد اجرایی نیز خود فدراسیون باید در این خصوص پاسخگو باشد ادامه داد: در زمینه رقابت های بین المللی آسیا و آفریقا همواره مسائل مربوط به مبارزه با دوپینگ با فدرت اجرا می‌شود و اینکه بخواهیم تیم‌های جوانان و نوجوانان را به رقابت‌های بین المللی اعزام نکنیم، به نوعی صورت مسأله را پاک کرده‌ایم.

مرادی با اشاره به اینکه متولی برگزاری بازی‌های آسیایی 2014 کنفدراسیون آسیا محسوب می‌شود تأکید کرد: برای اولین بار بیشتر از 30 کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و تعداد قابل توجهی از وزنه‌برداران مطرح آسیا نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: به فاصله 45 روز بعد از بازی‌های آسیایی پس از رایزنی‌هایی که با فدراسیون جهانی داشتیم این افتخار را داریم که مسابقات قهرمانی جهان را در قاره آسیا میزبانی کنیم. این رقابت‌ها انتخابی المپیک محسوب می‌شود که این میزبانی بسیار ارزشمند بود که با هماهنگی هیات رئیسه فدراسیون جهانی به آسیا داده شد.

مرادی در مورد نتایج تیم ملی وزنه‌برداری ایران در بازی‌های آسیایی گفت: فکر می‌کردم تیم ملی ایران بتواند 3 مدال طلا در این بازی‌ها کسب کند که متأسفانه دو قهرمان کشورمان به دلیل مصدومیت این رقابت‌ها را از دست دادند. با این حال قهرمانان خوبی در دسته فوق سنگین داریم که همچنان به آنها امیدوار هستیم.

وی تصریح کرد: باید روی دسته‌های 85 و فوق سنگین به صورت ویژه کار کنیم البته در سایر اوزان مانند دسته 105 کیلو نیز وزنه‌بردار خوبی مثل نواب نصیرشلال را داریم که باید در این زمینه نسبت به گذشته به تمرینات این عزیزان توجه بیشتری شود تا سایر نفرات باقی مانده دچار آسیب دیدگی نشوند.

رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سؤال که ارزیابی‌اش از کادرفنی جدید تیم ملی چیست، گفت: تیم بزرگی در اختیار کادرفنی است با این حال چیزی از سابقه پانزوان نمی‌دانم و اصلا خبر ندارم او کارت مربیگری دارد یا خیر. بهمن زارع نیز زمانی کمک ایوانف بوده است. به نظر من باید افراد بزرگ‌تری نسبت به این تیم بزرگ در کنار این تیم باشند.

مرادی در پایان گفت:‌خوشبختانه حسین توکلی از خودگذشتگی کرده و در کنار تیم است و امیدوارم بتوانند از وجود او بهتر استفاده کنند.

-

نسخه چاپي
مسابقات بین‌المللی بوکس - ازبکستان
مظاهری، ابراهیمی و ستارپور جمعه وارد رینگ می‌شوند

در ادامه تورنمنت بین‌المللی ازبکستان کاپیتان تیم ملی بوکس کشورمان روز جمعه در نخستین دیدار خود به مصاف برنده دیدار برزیل و ازبکستان می‌رود.

خبرگزاری فارس: مظاهری، ابراهیمی و ستارپور جمعه وارد رینگ می‌شوند
  •  

  تورنمنت بین‌المللی ازبکستان در حالی به میزبانی تاشکند از روز گذشته (سه‌شنبه) آغاز شده که در وزن 91 کیلوگرم، علی مظاهری کاپیتان تیم ملی ایران روز جمعه در نخستین دیدار خود باید با برنده دیدار برزیل و ازبکستان مبارزه کند.

در ادامه این رقابت‌ها وحید ابراهیمی نماینده وزن 91+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان نیز روز جمعه در نخستین دیدار خود باید با نماینده تیم ملی روسیه مبارزه کند.

این رقابت‌ها در حالی از روز گذشته آغاز شده است که  آرمین امجدیان نخستین نماینده تیم ملی کشورمان در وزن 60 کیلوگرم در اولین دیدار خود به مصاف بوکسور تیم ترکمنستان رفت و با شکست حریف خود به دور بعدی مسابقات راه یافت. وی در دیدار بعدی باید به مصاف نماینده قرقیزستان برود.

محمد ستارپور نماینده وزن 75 کیلوگرم نیز روز گذشته(سه‌شنبه) نماینده تیم ملی روسیه را شکست داد و جمعه با برنده ازبکستان و قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

-

نسخه چاپي
جام جهانی کشتی فرنگی باز هم بدون بنا
جام در خانه می‌ماند؟/ فرنگی‌کاران ‌در اندیشه انتقام از تزارها

جام جهانی کشتی فرنگی از فردا در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: جام در خانه می‌ماند؟/ فرنگی‌کاران ‌در اندیشه انتقام از تزارها
  •  

، سی و‌ دومین دوره جام‌جهانی کشتی فرنگی درحالی از فردا در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز می‌شود که ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با کره‌جنوبی، ارمنستان، آذربایجان و فنلاند هم‌گروه است. در گروه اول هم روسیه، مجارستان، آمریکا، ترکیه و قزاقستان حضور دارند.

با توجه به حضور روسیه در گروه مقابل، عدم قرار گرفتن با این تیم از خوش‌‌شانسی‌های ایران بود چراکه فرنگی‌کاران کشورمان این شانس را دارند تا بدون رویارویی با این حریف قدرتمند حداقل تا فینال پیش بروند. روس‌ها که مانند سال گذشته تیم قدرتمندی را راهی ایران کرده‌اند در اندیشه تکرار عنوان قهرمانی سال قبل در خاک کشورمان هستند تا مرهمی بر ناکامی‌هایشان در ادوار گذشته بگذارند.

روس‌ها سال قبل در حالی‌که کشتی فرنگی به علت عدم حضور محمد بنا و فرنگی‌کاران المپیکی، در شرایط مطلوبی قرار نداشت میدان را از ایران گرفتند تا نوار قهرمانی‌های محمد بنا و شاگردانش را پس از سه عنوان قهرمانی قطع کنند. مسابقه‌ای که در فینال تماشاگران حاضر در سالن بارها نام محمد بنا را فریاد زدند و خواستار بازگشت او به رأس کشتی فرنگی شدند.

در این دوره هم در هفته گذشته و بعد از کناره‌گیری بنا شرایط کشتی فرنگی بازهم بحرانی شد و فرنگی‌کاران هم به تبعیت از بنا اقدام به ترک اردو کردند تا در آستانه جام جهانی کشتی فرنگی دوباره وارد حاشیه شود و بحرانی تازه به این تیم تحمیل شود؛ هر چند که خیلی زود این غائله ختم به خیر شد و با بازگشت فرنگی‌کاران المپیکی تیم ملی برای حضور در جام جهانی گام به میدان بگذارد.

ایران که در دوره گذشته این رقابت‌ها به دلیل قهر چندین و چندماهه بنا بعد از المپیک و عدم حضور المپیکی‌ها، در خاک خود قافیه را به روس‌های مدعی باخته بود، این دوره به دنبال حفظ جام قهرمانی در خانه است. به نظر می‌رسد تنها تیمی که می‌تواند تهدیدی جدی برای ایران در مرحله گروهی باشد کره‌جنوبی است که بر اساس اسامی اعلام شده تا به امروز، نفرات سرشناسی را عازم این مسابقات کرده است. کره‌ای‌ها که در سبک وزن نفرات خوبی را در اختیار دارند، اما در مقابل ایران در سنگین‌وزن از مهر‌ه‌های کارآمد بی‌بهره‌اند و به نظر نمی‌رسد تهدیدی جدی برای ایران باشند. هیون وو کیم، قهرمان المپیک، هان سو ریو، قهرمان جهان و جی هیون جونگ، قهرمان آسیا سرشناس‌ترین نفرات این تیم هستند که در جام جهانی به میدان خواهند رفت. 

آذربایجان ترکیبی از کشتی‌گیران عنوان‌دار و ناشناخته را عازم جام جهانی کرده‌اند. در حالی‌که در ترکیب اولیه تیم آذربایجان نام روشن بایراموف، رقیب سنتی حمید سوریان و دارنده چندین مدال جهانی و المپیک، دیده می‌شد، اما نامی از این کشتی‌گیر مطرح در ترکیب نهایی این تیم دیده نمی‌شود.

امین احمدوف دارنده مدال برنز المپیک لندن در وزن 66 کیلوگرم که در این مسابقات در 75 کیلو به میدان خواهد رفت، الوین مورسا علی‌یف، دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا در وزن 75 کیلوگرم و رسول چونایف، نایب قهرمان اروپا از نفرات سرشناس آذربایجان در این رقابت‌ها هستند که به میدان خواهند رفت. البته نام سامان طهماسبی هم در فهرست نهایی آذربایجان دیده می‌شود که سال گذشته هم قرار بود در جام جهانی ایران کشتی بگیرد، اما با توجه به شرایط موجود امسال هم بعید به نظر می‌رسد طهماسبی در ایران حاضر شود.البته آذری‌ها در سنگین‌وزن هم والری رودریگوئز کوبایی که تابعیت آذربایجان را پذیرفته به میدان خواهند فرستاد که در جام یادگار عملکرد ضعیفی از خود بر جای گذاشت.

هرچند که از تیم ارمنستان که از تک ستاره‌هایی مانند آرتور آلکسانیان، قهرمان جهان و برنده مدال برنز المپیک و رفیق مانوکیان سود می‌برد هم نباید به سادگی گذشت، اما به نظر می‌رسد فرنگی‌کاران باید از همین حالا خود را مهیای حضور در فینال و رقابت با تیم مدعی روسیه کنند تا انتقام شکست تلخ سال گذشته را از این تیم بگیرند و جام قهرمانی را در خانه نگه دارند.

-

صعود تیم بدمینتون میاندوآب به لیگ دسته یک کشور

صعود تیم بدمینتون میاندوآب به لیگ دسته یک کشور

 مسابقات بدمینتون لیگ دسته دو بزرگسالان مردان کشور با حضور 12 تیم از استان های کشور در سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، مسابقات بدمینتون لیگ دسته دو بزرگسالان مردان کشور که در شاهرود برگزار شد ، 18 اردیبهشت ماه با نائب قهرمانی تیم بدمينتون شهرستان مياندوآب و با صعوداین تیم شایسته به ليگ دسته يک کشورپایان یافت .
این دوره از مسابقات با حضور تيم هاي از اصفهان– شاهرود- مياندوآب– مهدي شهر- خراسان شمالي–خراسان جنوبي– ساري– قم الف– قم ب- بوشهر- رانيان وگرگان برگزار گرديد که تيم شایسته هيات شهرستان مياندوآب با غلبه بر حريفان وحضوردربين 8 تيم وسپس 4 تيم برتر،نهایتا در بازي فينال مقابل تيم الف استان قم نتيجه را واگذار و به مقام نايب قهرماني بسنده کرد.
شایان ذکر است تیم هیات بدمینتون شهرستان میاندوآب با همراهی 10 ورزشکار، مربی و سرپرست در این مسابقات حضور داشت.
 

 


مرحله نخست تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان - ایران به نام دریاچه ارومیه نامگذاری شد

مرحله نخست تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان - ایران به نام دریاچه ارومیه نامگذاری شد

 معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی از نامگذاری مرحله نخست بیست و نهمین مرحله تور دوچرخه سواری آذربایجان - ایران به نام دریاچه ارومیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، علیرضا رادفر عصر روز شنبه در نخستین جلسه ستاد هماهنگی بیست و نهمین مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان - ایران افزود: بر اساس مذاکرات و توافقهای به عمل آمده با مسوولان ستاد برگزاری این مسابقات در آذربایجان شرقی، عنوان دریاچه ارومیه در راستای حمایت از بحران این دریاچه در مرحله نخست تور بین المللی دوچرخه سواری نامگذاری شده است.
وی اظهار کرد: پیش از این تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان با نام دریاچه ارومیه معروف بود که بعدها به نام تور آذربایجان تغییر یافت.
رادفر ادامه داد: استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه چند سالی است کیفی ترین میزبانی ها را در مسابقات بین المللی و آسیایی داشته است که نمونه بارز آن مسابقات بین المللی کاراته ارومیه - ایران است که طی 18 و 19 اردیبهشت در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
وی افزود: امسال در مرحله بیست و نهم تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان نیز تمامی تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در ایجاد هماهنگی با مسوولان برگزاری آذربایجان شرقی به اجرا در آمده است.
رادفر از ادارات کل راه و ترابری، ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری استان، هلال احمر، صدا و سیما، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی خواست تا با تشکیل کمیته های متعدد ضمن تقسیم کار در راستای میزبانی هر چه مطلوب این رویداد مهم ورزشی تلاش کنند.
وی با بیان اینکه دو مرحله از این تور در استان ما شروع و پایان می یابد گفت: مرحله اول این مسابقات از تبریز شروع می شود و دوچرخه سواران پس از گذر از میانگذر دریاچه ارومیه در پارک ائللر باغی ارومیه به پایان می رسد و مرحله دوم نیز از ارومیه شروع می شود و بعد از گذر از سلماس و خوی به شهر جلفا در آذربایجان شرقی خاتمه می یابد.
وی ادامه داد: بیش از 500 میهمان خارجی و داخلی در این مسابقات حضور دارند و اسکان و پذیرایی از میهمانان باید به نحو مطلوب و شایسته صورت پذیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه برای نخستین بار این مسابقات به صورت نیمه حرفه ای برگزار می شود گفت: آمادگی و تجربه کافی برای میزبانی تور را داریم و همچون دوره های قبل با همکاری و همدلی مسوولان شاهد میزبانی هر چه مطلوب این مسابقات خواهیم بود.
علی خلیلی افزود: 220 ورزشکار و 240 نفر دست اندرکار اجرایی از جمله هشت داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می کنند.
ابراهیم فیروزی دبیر ستاد برگزاری تور دوچرخه سواری آذربایجان - ایران نیز در این جلسه گفت: استان آذربایجان غربی و اردبیل همکاری بسیار خوبی با مسوولان آذربایجان شرقی داشته و در برگزاری هر چه مطلوب این تور با استانداردهای بین المللی نقش تاثیرگذاری دارند.
وی از پیشنهاد نامگذاری مرحله نخست تور به دریاچه ارومیه بسیار استقبال کرد و افزود: دریاچه ارومیه یک سرمایه ملی است و این نامگذاری باعث غرور و افتخار ملی هر ایرانی محسوب می شود.
وی گفت: مرحله پایانی این تور نیز به نام شادروان اکبر گوهرخانی نامگذاری شده است.
امسال بیست و نهمین تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان - ایران برای اولین بار در سطح 1-2 و به صورت نیمه حرفه ای برگزار می شود و 75 هزار یورو جایزه برای آن تعیین شده است.
این دوره از رقابتها از بیست و هفتم خرداد تا یکم تیر سال جاری و در شش مرحله برگزار می شود و رکابزنان 956 کیلومتر را در مسیر استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رکاب می زنند.
مرحله نخست این رقابتها روز بیست و هفتم خرداد ماه سال جاری در مسیر تبریز - ارومیه و به مسافت 146 کیلومتر، مرحله دوم تا ششم نیز به ترتیب در مسیرهای ارومیه - منطقه آزاد ارس به طول 209، منطقه آزاد ارس - کلیبر به طول 150، کلیبر - مشگین شهر به طول 150، سرعین - تبریز به طول 191 و داخل تبریز به مسافت 110 کیلومتر برگزار می شود.
17 تیم دوچرخه سواری خارجی از کشورهای مختلف همچون استرالیا، ژاپن، چین، تایوان، اکراین، لیتوانی، اسلوواکی، عمارات، اتریش، روسیه و قزاقستان به همراه تیم های پتروشیمی، شهرداری تبریز، تیم آینده، پیشگامان کویر و تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان به رقابت می پردازند.
بر اساس اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) به دبیرخانه توربیست و نهم، ˈفردریک چانˈ از هنگ کنگ به عنوان نماینده اصلی این اتحادیه و ˈفیلیپ مارینˈ از بلژیک به عنوان نماینده و ثبت کننده سطح تور در این رقابتها حاضر می شوند.
نورمن شل مردین از انگلستان نیز همانند سال های گذشته به عنوان مشاور فنی و ˈدرک رونیˈ از ایرلند برای کنترل امور دوپینگ در کاروان تور بیست و نهم حضور می یابند.
مارتین بروان از هلند و لوک گی سون از بلژیک نیز به عنوان داوران بین المللی تور از سوی اتحادیه به دبیرخانه تور معرفی شده اند.

نسخه چاپي
پولاد سرد همچنان در حاشیه
تمام دردسرهای این روزهای تیم‌های ملی وزنه‌برداری؛ امتحانات، دوپینگ، دیابت و ...

وزنه‌برداری ایران این روزها با حواشی زیادی مواجه شده که موفقیت‌های تیم‌های ملی این رشته در آینده را به خطر انداخته است.

خبرگزاری فارس: تمام دردسرهای این روزهای تیم‌های ملی وزنه‌برداری؛ امتحانات، دوپینگ، دیابت و ...
  •  

، وزنه‌برداری ایران پس از سپری کردن 4 سال طلایی و حضور در اوج، این روزها چنان غرق در حاشیه‌های خودساخته شده است که به نظر نمی‌رسد حداقل در سال جاری بتوان از موفقیت‌های این چند سال اخیر اثری پیدا کرد.

نگاهی به تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف نشان می‌دهد وزنه‌برداری ایران چه شرایط سختی را در آینده در پیش دارد. فقط کافی است به اجمال این تیم‌ها را از نظر بگذرانیم: تیم ملی نوجوانان و دوپینگی که همه را شوکه کرد، تیم ملی جوانان و عدم برگزاری اردو در فاصله یک ماه تا رقابت‌های قهرمانی جهان و تیم ملی بزرگسالان و ترک اردو توسط المپیکی‌ها.

اینها همه جریانات مشکوک و غیرمشکوکی است که طی روزهای اخیر سایه خود را بر روی وزنه‌برداری ایران گسترانیده تا نگرانی‌ها بر این رشته ورزشی پرمدال و پرافتخار المپیکی بیشتر از همیشه شود.

 

*دوپینگی که همه را شوکه کرد!

با اعلام فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، نتیجه آزمایش دوپینگ مهدی فروتن عضو تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران مثبت اعلام شد. فروتن که در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که اسفند ماه سال گذشته برگزار شد و با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید، مدال برنز کسب کرده بود، به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول دو سال از حضور در میادین وزنه‌برداری محروم شد.

شاگردان حسین توکلی در حالی عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دادند، که از ملی‌پوشان این تیم قبل از اعزام به تایلند  توسط مأموران نادو تست دوپینگ گرفته شده بود؛ تستی که پاسخ تمام آنها منفی بود، اما پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا اولین مورد مشکوک پیش آمد و تست دوپینگ وزنه‌بردار مازندرانی کشورمان مثبت درآمد.

با این حال این روزها خبر می‌رسد فروتن تنها دوپینگی تیم ملی نوجوانان نیست و احتمالا تست دوپینگ چند ملی‌پوش دیگر نیز طی روزهای آینده مثبت اعلام خواهد شد که در این صورت مشخص نیست چگونه تست‌های دوپینگ مأموران نادو در فاصله یک هفته مانده به اعزام تیم ملی در حالی منفی اعلام شده است که درست یک هفته بعد همین تست‌ها توسط وادا مثبت و فعلا یک وزنه‌بردار ایرانی محروم شده است.

هرچند که حسین رضازاده، رئیس فدراسیون نیز اظهار نظر جالبی در در واکنش به خبر دوپینگ یکی از وزنه‌برداران تیم نوجوانان ایران داشت و به صراحت اعلام کرد:‌ ورزشکار باید در قبال سرمربی، با صداقت بیشتری رفتار کند. در شرایطی که برای رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، امکان برگزاری اردوهای بلندمدت وجود ندارد صداقت داشتن ورزشکار هم خیلی مهم است. مربی اگر نداند ورزشکارش در خارج از اردو از چه مکمل‌ها و داروهایی استفاده کرده است، نمی‌تواند درباره او تصمیم درست بگیرد. در این میان خود مربیان هم باید هوشیار باشند و درباره اطلاعاتی که از ورزشکاران می‌گیرند بیشتر تحقیق کنند.

نسخه چاپي
32 روز تا جام جهانی 2014 برزیل
در برزیل بن لادن از توریست‌ها پذیرایی ‌می‌کند!

شخصی که خود را شبیه اسامه بن لادن درآورده در کافه خود از توریست‌ها پذیرایی می‌کند.

خبرگزاری فارس: در برزیل بن لادن از توریست‌ها پذیرایی ‌می‌کند!
  •  

  جام جهانی 2014 تا یک ماه دیگر در کشور برزیل آغاز می‌شود. در این میان بومی‌های برزیل به خاطر هجوم تماشاگران و توریست‌ها می‌توانند درآمد خود را بیشتر کنند.

یکی از کافه‌داران شهر سائوپائولو با ایده جالبی موفق شده در آستانه جام جهانی توریست‌های زیادی را به مغازه خود بکشاند. او چهره خود را شبیه به اسامه بن لادن درآورده و از این راه مشتریان زیادی برای خود دست و پا کرده است.

فرانسیسکو فرناندز در این خصوص گفت: پس از آنکه برج‌های دوقلو نیویورک فرو ریخت، مردم به من می‌گفتند تو شبیه بن لادن هستی! ریش‌هایم را تراشیدم تا دیگر شبیه او نباشم اما پس از 6 ماه که ریش‌هایم درآمدند، مردم بار دیگر شروع به گفتن همان حرف‌ها کردند.

نسخه چاپي
شاید روزی فتح‌الله‌زاده برگردد
زرینچه: دوست دارم قبل از اینکه از دنیا بروم در استقلال مربیگری کنم/ به همکاری با قلعه‌نویی تمایل دارم

کاپیتان سابق استقلال گفت: دوست دارم شرایط طوری فراهم شود که تا قبل از اینکه از دنیا بروم، بتوانم در تیم محبوبم مربیگری کنم.

خبرگزاری فارس: زرینچه: دوست دارم قبل از اینکه از دنیا بروم در استقلال مربیگری کنم/ به همکاری با قلعه‌نویی تمایل دارم
  •  

، جواد زرینچه در همایش علمی و دانش‌افزایی مربیان لیگ برتری گفت: امیدوارم شرایط طوری فراهم شود تا باشگاه‌ها بتوانند به دنبال سازندگی و خودکفایی باشند تا به این ترتیب هم خود را بسازند و هم تیمی قوی را برای حضور در رقابت‌ها آماده کنند. ما بهترین استعدادها را در فوتبالمان داریم که با این وضعیت می‌توانیم از هر لحاظ هم فوتبالی و هم اقتصادی در آسیا بهترین باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی قرار است دوباره روی نیمکت تیمی بنشیند، گفت: خودم دوست دارم امسال اگر قلعه‌نویی در استقلال ماند با او همکاری کنم البته از تیم‌های لیگ یکی هم پیشنهاد دارم اما سرمایه‌گذاری و امکانات این تیم‌ها محدود است بنابراین اگر بخواهم در لیگ یک مربی شوم فایده‌ای ندارد و نمی‌تواند این موضوع‌ تأثیرگذار باشد.

زرینچه یادآور شد: 10 سال برای استقلال بازی کردم و کاپیتان این تیم بودم و 13 سال هم برای تیم ملی به میدان رفتم. دیگر نصف عمرم رفته است و دوست دارم در سال جدید برای استقلال مربیگری کنم البته صحبت‌هایی با قلعه‌نویی کرده‌ام و امیدوارم تا قبل از اینکه از دنیا بروم بتوانم یک بار دیگر در تیم محبوبم مربیگری کنم.

وی در خصوص اعضای هیأت مدیره استقلال که هنوز معرفی نشده‌اند، گفت: مهم این نیست که چه کسانی عضو اعضای هیأت مدیره باشند، مهم این است که کسانی که می‌آیند کارها و مشکلات را حل کنند. در حال حاضر مهمترین مشکلات ما مشکل مالی است و باید در همین زمینه اسپانسرهای خوبی جذب شوند تا این مشکلات هر چه سریعتر حل شود.

کاپیتان سابق استقلال در مورد خداحافظی فتح‌الله‌زاده از این تیم گفت: او به عنوان یک هوادار همیشه در کنار استقلال خواهد ماند و به این تیم کمک خواهد کرد و شاید روزی دوباره به این تیم برگردد. من نیز به عنوان یک پیشکسوت می‌توانم فقط از زحمات چندین ساله او تشکر کنم.

نسخه چاپي
واکنش سرمربی استقلال به برنامه ‎20:30
قلعه‌نویی:زمان را از دست می‌دهیم، فصل خوبی را نمی‌بینم/نباید تیم‌ ملی را تحت فشار بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برگزاری این گردهمایی‌ها بسیار مهم است چراکه در این مراسم دید و بازدیدها رخ می‌دهد.

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی:زمان را از دست می‌دهیم، فصل خوبی را نمی‌بینم/نباید تیم‌ ملی را تحت فشار بگذاریم
  •  

ب، امیر قلعه‌نویی در حاشیه مراسم همایش علمی و دانش‌افزایی مربیان گفت: این جلسات همایش بسیار خوب است، دکتر احسانی با حضور در این همایش مباحث خوبی را مطرح کرد. برخی از دوستان که آمدند قراردادها را نشان دادند ای کاش می‌آمدند و در این جلسات حضور پیدا می‌کردند و می‌دیدند که فوتبال ما چه مشکلاتی را دارد. با بررسی‌هایی که شده ورزشکاران پولدار دنیا در رتبه هفتم و هشتم قرار دارند.

وی افزود: برگزاری این گردهمایی‌ها بسیار مهم است چراکه در این مراسم دید و بازدیدها رخ می‌دهد.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که شنیده شده مربیان را تهدید کرده‌اند که باید در این همایش حضور داشته باشند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و به هیچ‌عنوان اس‌ام‌اسی هم به من نیامده است.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که ظاهرا برای بخش خبری 20:30 بود گفت: خدا کند دشمن آدم نادان باشد(باخنده). چیزی که شما در آن برنامه نشان دادید ای‌کاش می‌رفتید یک مقدار در مورد آن تحقیق می‌کردید موضوعی که از رختکن باشگاه استقلال نشان دادید برای 7 سال پیش بود من نمی‌دانم چه لزومی داشت داستان 7 سال پیش را شما در تلویزیون نشان دادید.

قلعه‌نویی در ادامه در مورد فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: یک اعتقادی در بین مربیان است و اینکه فصل نقل و انتقال برای آنها بسیار مهم است. مربیان باید در این فصل حواسشان را جمع کنند، این فرصت در حال حاضر از استقلال گرفته می‌شود. به اعتقاد من فصل، فصل خوبی نیست که مدام زمان را از دست بدهیم.

وی در مورد هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سیاست‌گذاری تصمیم می‌گیرد که پیشکسوتان در این جمع حضور داشته باشند در همه‌جای دنیا به این صورت است که حتما نباید مدیر باشگاه فوتبالی باشد به هر حال باید در مورد این مسائل وزارتخانه تصمیم بگیرد.

قلعه‌نویی در مورد فتح‌الله‌زاده اظهار کرد: فتح‌الله‌زاده یک سرمایه برای فوتبال ایران و باشگاه استقلال است، فوتبال فرازونشیب زیادی دارد که یک سال هم اینطور شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دین ما دین اعتدال است، افراط و تفریط نباید شود. همان انتقادها افراطی بود پشتیبانی‌ها نیز تفریط بود. حمایت از تیم‌ملی خیلی خوب است ما باید واقعیت‌ها را به مردم بگوییم همینکه فوتبال ایران در جام جهانی ایرانی فوتبال بازی کند برای ما و مردم مهم و راضی‌کننده است. نباید بگوییم تیم‌ملی صعود می‌کند و تیم‌ملی را تحت فشار قرار دهیم.

امیر قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید چه تیمی پدیده جام جهانی می‌شود‌،‌گفت: من یک گزینه بین شیلی و آلمان دارم. شیلی تیم خوبی است که می‌تواند پدیده باشد. هر چند بازی را به آلمان باخت.

وی همچنین درمورد اینکه چه تیمی قهرمان جام جهانی می‌شود، گفت: منظورتان بعد از ایران است؟ (با خنده). این مسابقات چون در برزیل برگزار می‌شود آنها شانس خوبی دارند من هم خودم دوست دارم برزیل قهرمان شود. پس از برزیل اسپانیا هم تیم خوبی است و فوتبال را روان بازی می‌کند.

قلعه‌نویی در مورد آقای گل جام جهانی اعلام کرد: کریستیانو رونالدو و مسی شانس‌های اول هستند اما باید بازی‌ها شروع شود و پس از آن نظر دهیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه زرینچه گفته بود دوست دارم با قلعه‌نویی همکاری کنم عنوان کرد: جواد از رفقای قدیمی من است و یکی از سرمایه‌های بزرگ فوتبال محسوب می‌شود. من هم دوست دارم با آن همکاری کنم ولی باید دید شرایط چطور می‌شود.

20 / 2 / 1393برچسب:, :: 2:3 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده


مسابقات بین المللی كیك بوكسینگ در شهرستان شاهین دژ برگزار می شود

با حضور هفت تیم خارجی و دو  تیم داخلی مسابقات بین المللی كیك بوكسینگ در شهرستان شاهین دژ برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین دژدر این مسابقات با عنوان جام صلح دوستی وخلیج فارس  در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان تیم هایی از كشورهای تركیه  ، آذربایجان ، عراق ، کردستان عراق .جمهوری نخجوان .  گرجستان و افغانستان و دو  تیم داخلی رقابت می كنند.

سعید سلیمانزاده دبیر برگزاری مسابقه بین المللی کیک بوکس با حضور کشورهای همسایه  وتیم های داخلی در شهریورماه سال جاری در شاهین دژ خبر داد.

تاریخ برگزاری این مسابقات شهریور ماه سال جاری در سالن 2 هزار نفری ورزش وجوانان شهرستان شاهین دژ اعلام شده است/

تیم ملی ایران قهرمان مسابقات بین المللی کاراته ارومیه شد

تیم ملی ایران قهرمان مسابقات بین المللی کاراته ارومیه شد

تیم ملی ایران بر سکوی قهرمانی پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته ارومیه - ایران ایستاد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، پنجمین دوره این مسابقات در حالی به پایان رسید که تیم ملی ایران با 34 کاراته کا در دو بخش کاتا و کمیته و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال شرکت کرده بود.
در پایان این مسابقات تیم ایران در جایگاه نخست ایستاد، کره جنوبی در رتبه دوم جای گرفت و تیم ترکیه بر سکوی سوم تکیه زد.
همچنین در دیدارهای عصر امروز که در بخش کمیته تیمی و انفرادی برگزار شد نتایج زیر از سوی مسوولان برگزاری در اختیار ایرنا قرار گرفت:
رده سنی جوانان
وزن منفی 55
1 - رارای شامران - ترکیه
2 - سعید علی نژاد
3 - امیررضا میرزایی
3 - آرش کریمی
 
....................................................
 
 
 
وزن منفی 61
 
1 - میلاد افشانی
2 - علیرضا شیرصفت
3 - شایان سلطانی
3 - میلاد بهمنی
 
...................................................
 
وزن منفی 68
1 - مهدی قراری زاده
2 - رامین قره گوزلو
3 - آنیل کورکاموز
3 - الیاس محمدزاده
 
.................................................
 
وزن منفی 76
 
1 - محمدرضا گیلان پور
2 - علی اسپیر - ترکیه
 
3 - علی بهلولی
3 - محمدرضا رحیمی
 
.................................................
 
وزن مثبت 76
 
1 - امیر حسین درویشی
2 - سید علی حسینی
3 - مجتبی گرایلی
3 - حسین ولی زاده
 
...................................................
 
رده سنی نوجوانان
 
وزن منفی 52
1 - یحیی شهگل
2 - علیرضا خمسه
3 - امیر حسین حیدری
3 - علی رحیمی
 
........................................................
 
وزن منفی 57
 
1 - میثم جمالی
2 - پوریا مرادی
3 - علی کریمی
3 - محمدرضا جوادی
 
..................................................
 
وزن منفی 63
 
1 - مجتبی صمدی
2 - امین ساکت
3 - بوراک قارداش - ترکیه
3 - امیر حسین جان قربان
 
................................................
 
 
 
وزن منفی 70
 
1 - حمید رضا نجاتی
2 - باربد صداقت
3 - امیر حسین حجاری راد
3 - هادی طاهر پور
 
..............................................
 
وزن مثبت 70
 
1 - آرمین شکوری
2 - مهدی سید ولیلو
3 - علی عاشقی
3 - حسن گنجی زاده
 
پنجمین دوره مسابقات بین المللی کارته طی روزهای 18 و 19 اردیبهشت در ارومیه برگزار شد.
در این مسابقات تیمهایی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق، تیم ملی ایران و تیمهای کاراته منتخب استانهای کشور حضور داشتند.
600 ورزشکار، عوامل اجرایی، مربی، سرپرست و داور به مدت دو روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه در این پیکارها شرکت داشتند.
 

 

 

در این مسابقات 30 داور ارشد داخلی و 10 داور خارجی حضور داشته و امر قضاوت این دوره از رقابتها را بر عهده داشتند.

 

نسخه چاپي
مسابقات جهانی موی تای- مالزی
۲ نماینده ایران به مدال برنز بسنده کردند/ پرمهر امروز به مصاف نماینده روسیه می‌رود

نمایندگان اوزان ۵۷ و ۷۱ کیلوگرم تیم موی تای کشورمان در رقابت‌های جهانی مالزی به مدال برنز بسنده کردند.

خبرگزاری فارس: ۲ نماینده ایران به مدال برنز بسنده کردند/ پرمهر امروز به مصاف نماینده روسیه می‌رود
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، علی زرین فر و مسعود مینایی مقابل حریفانی از تایلند تن به شکست دادند، اما مدال برنز آنها قطعی شد.

این مسابقات در حالی امروز (جمعه) به پایان خواهد رسید که یاسر پرمهر در وزن 45 کیلوگرم آخرین ملی‌پوشی است که به مصاف حریفی از روسیه خواهد رفت.

- f

نسخه چاپي
جام جهانی کشتی فرنگی - تهران
نمایندگان فنی فیلا و مدرسان داوری مشخص شدند/ جایزه ۵۵ هزار دلاری مسابقات

دو مدرس داوری فدراسیون جهانی کشتی برای حضور در ر.قابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در تهران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نمایندگان فنی فیلا و مدرسان داوری مشخص شدند/ جایزه ۵۵ هزار دلاری مسابقات
  •  
  •  

به گزارش  و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه با حضور 10 تیم برتر دنیا در سالن شهدی هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد که به تیم‌های برتر جایزه 55 هزار دلاری اهدا خواهد شد.

به تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب 30، 15 و 10 هزار دلار جایزه نقدی اهداء می‌شود.

با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات، وزن کشی این رقابت‌ها با دوکیلوگرم ارفاق وزن انجام می‌شود.

* معرفی نمایندگان داوری فیلا

کنستانتین میخایلوف، نایب رئیس آسیایی کمیته داوران فدراسیون جهانی کشتی و ادیشیر ماچیدزه از گرجستان به عنوان مدرسان داوری از سوی فیلا در رقابت‌های جام جهانی کتشی فرنگی که روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود، معرفی شدند.

* نمایندگان فنی فیلا معرفی شدند

نمایندگان فنی فدراسیون جهانی کشتی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در تهران معرفی شدند.

تئودورس هاماکوس از یونان و آخرودجان روزیف از ازبکستان اعضای هیأت رئیسه فیلا به عنوان نمایندگان فنی فیلا در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی معرفی شدند.

* قضاوت پنج داور ایرانی در مسابقات

اسامی داوران قضاوت کننده ایرانی در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی مشخص شد که به شرح زیر است:

اردوان صاحب (خوزستان) داور المپیکی

علی‌اکبر طهماسبی (تهران) داور درجه یک بین‌المللی

ابراهیم کریمی (آذربایجان غربی) داور درجه یک بین‌المللی

احمد دامغانی‌نژاد (تهران) داور درجه یک بین‌المللی

رمضانعلی رمضان‌نژاد (مازندران) داور درجه یک بین‌المللی

* تست دوپینگ در مسابقات

فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) قصد دارد در این مسابقات از نفرات شرکت کننده تست دوپینگ بعمل آورد که دکتر شادگان به عنوان نماینده کمیته پزشکی فیلا مسئول این کار معرفی شده است

- f

نسخه چاپي
۳۳ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل
رویارویی اسپانیا و آلمان ۴ ماه بعد از جام جهانی

دو مدعی کسب عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای انجام مسابقه دوستانه پس از پیکارها به توافق رسیدند.

خبرگزاری فارس: رویارویی اسپانیا و آلمان ۴ ماه بعد از جام جهانی
  •  
  •  

به گزارش ، فدراسیون‌های فوتبال اسپانیا و آلمان توافق کردند 4 ماه پس از اتمام جام‌جهانی، دیداری دوستانه در سطح تیم ملی بزرگسالان مقابل هم برگزار کنند.

طبق هماهنگی به عمل آمده این مسابقه در تاریخ 18 نوامبر (27 آبان 93) در شهر «ویگو»‌ اسپانیا انجام خواهد شد.

اسپانیا به عنوان قهرمان دوره قبل و مدعی مسابقات با هلند، شیلی و استرالیا همگروه است.

آلمان‌ها نیز در جام جهانی با پرتغال، غنا و آمریکا مسابقه می دهند.

-f

نسخه چاپي
33 روز تا جام‌جهانی 2014 برزیل
برزیل؛ کشوری با صادرات قهوه و فوتبالیست!/سرزمینی با تنوع زیستی گوناگون

کشور برزیل با نژادها و مردمانی مختلف و گونه های جانوری متنوع، میزبان جام جهانی ۲۰۱۴ است و یکی از بخت های اصلی برای قهرمانی در این بازی ها به شمار می‌رود.

خبرگزاری فارس: برزیل؛ کشوری با صادرات قهوه و فوتبالیست!/سرزمینی با تنوع زیستی گوناگون
  •  
  •  

، 33 روز دیگر بیستمین دوره جام جهانی در برزیل برگزار می‌شود و 32 تیم ملی نزدیک به یک ماه با یکدیگر رقابت می‌کنند تا قهرمان این مسابقات مشخص شود.

از همین رو  در هر روز به یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات می‌پردازد و از جنبه‌های مختلف هر کشور حاضر در جام جهانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

- uf

مدیریت جهادی در برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه به خوبی مشهود است

مدیریت جهادی در برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه به خوبی مشهود است

 مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: معنی واقعی مدیریت جهادی در برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه - ایران با همکاری و تعامل خوب مسئولان استان به خوبی مشهود است.

مدیریت جهادی در برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه به خوبی مشهود است
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی علی خلیلی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از محل برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه گفت: کمیته های 13 گانه ستاد برگزاری مسابقات بین المللی کاراته ارومیه - ایران به ریاست شخص استاندار تعامل و همکاری بسیار خوبی در اجرای هر چه مطلوب این رقابتها داشته اند.
وی اظهار کرد: در واقع مدیریت جهادی در راستای برگزاری این مسابقات در بین ارگانها و سازمانهای دولتی استان که مدیران آن روسای کمیته ها اجرایی مسابقات می باشد به معنای واقعی صورت گرفته است.
خلیلی گفت: تمامی امکانات و سخت افزارهای لازم برای برگزاری این مسابقات فراهم شده است و در کنار برگزاری این مسابقات شاهد اجرای اردوی های آمادگی تیم های کاراته ایران، هنک کنگ، کره جنوبی و برگزاری استاژ داوری با مدرسی رافائل اورتگا و حضور بیش از 120 داور از سراسر کشور در شهر ارومیه هستیم.
وی ادامه داد: حمایت بی دریغ معاون سیاسی امنیتی و مدیر کل دفتر استاندار و برگزاری چندین مرحله جلسه ستادی و ارائه راهکارها و راهنمایی های لازم به روسای کمیته های اجرایی توانسته برنامه منسجم و هدفمند را پیش روی ما قرار دهد.
خلیلی گفت: استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود استان راهی مناسب در برگزاری این مسابقات با کمترین امکانات و اعتبارات ریالی است.
خلیلی گفت: هم اکنون 33 کاراته کای ملی پوش کشورمان از سیزدهم ماه جاری در حال برگزاری اردوی آمادگی خود هستند و بعد از مسابقات نیز اردوی آمادگی تیم های کره جنوبی و هنک کنگ آغاز می شود.
وی گفت: تیم ملی جمهوری خودمختار نخجوان به دلیل برخی مشکلات از حضور در این مسابقات منصرف شده است و این رقابتها با حضور شش تیم خارجی از کشورهای کره جنوبی، هنگ کنگ، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، عراق و تیم ملی ایران و تیم های کاراته منتخب استانهای کشور برگزار می شود.
پنجمین دوره مسابقات بین المللی ارومیه در تمامی رده های سنی با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه گشایش می یابد.
این مسابقات طی روزهای 18 و 19 اردیبهشت ماه جاری برگزار و قضاوت این پیکارها بر عهده 40 داور است که 10 داور آن خارجی و 30 داور داخلی هستند.

نسخه چاپي
جهت حضور در تورنمنت بین‌المللی مسکو
روادید ‌بوکسورهای اعزامی به روسیه امروز صادر شد

روادید بوکسورهای اعزامی به تورنمنت بین‌المللی روسیه امروز صادر شد.

خبرگزاری فارس: روادید ‌بوکسورهای اعزامی به روسیه امروز صادر شد
  •  
  •  

، روادید بوکسورهای اعزامی به تورنمنت بین‌المللی روسیه امروز (پنج‌شنبه) صادر شد. تمرینات ملی پوشان این روزها در حالی برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون پیگیری می‌شود که مسئولان فدراسیون برای آمادگی هر چه بیشتر اردونشینان تصمیم گرفته‌اند نفرات اردونشین را در دو گروه 6 نفره، 22 اردیبهشت‌ماه راهی تورنمنت ازبکستان و روسیه کنند.

فروتن گل آرا، امین‌قاسمی پور، جهانگیر عراقی، مجید حاج عباسی، رضا مرادخانی و جاسم دلاوری نفراتی هستند که با هدایت همایون امیری و مجتبی فرجی راهی تورنمنت روسیه خواهند شد.

حسین نهرودی به عنوان سرپرست و اکبر نیشابوری به عنوان نماینده داوران در کنار این تیم حضور خواهند داشت.

البته روادید بوکسورهای اعزامی به تورنمنت بین‌المللی ازبکستان نیز روز گذشته چهارشنبه صادر شد.

f

نسخه چاپي
رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا - تایلند
وزن‌کشی روز دوم رقابت‌ها انجام شد/ نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

مراسم وزن‌کشی روز دوم رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا بعد از ظهر امروز در شهر چونبوری تایلند برگزار شد.

خبرگزاری فارس: وزن‌کشی روز دوم رقابت‌ها انجام شد/ نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند
  •  
  •  

و به نقل از فدراسیون کشتی، در وزن 54 کیلوگرم کشتی فرنگی که 9 نفر حضور دارند، امین قلاوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تیموراف از ازبکستان می رود.

در وزن 58 کیلوگرم کشتی فرنگی، کرامت عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف حسن‌اف از تاجیکستان می‌رود در این وزن 14 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی که 10 نفر حضور دارند مهدی زیدوند در دور نخست به مصاف رحیم جان‌اف از قزاقستان می‌رود و در صورت شکست این حریف در دور بعد با برنده کشتی‌گیران ازبکستان و ژاپن مسابقه می‌دهد.

در وزن 69 کیلوگرم کشتی آزاد احمد بذری در دور اول با موناختباتار از مغولستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی‌گیران ازبکستان و سریلانکا می‌رود در این وزن 13 نفر حضور دارند.

در وزن 76 کیلوگرم کشتی آزاد که 13 کشتی گیر حضور دارند آرش نیرآبادی در دور نخست به مصاف ویپایف از ترکمنستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور بعد با برنده کشتی‌گیران هند و قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

مسابقات اوزان فوق فردا (جمعه) برگزار خواهد شد.

در روز نخست این رقابت‌ها تیم ایران صاحب یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز شد. 

-puf

نسخه چاپي
جام ملت‌های فوتسال آسیا - ویتنام
ایران با برتری پرگل مقابل ازبکستان راهی فینال شد/ شاگردان خسوس ۵۰ تایی شدند!

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به دیدار پایانی جام ملت‌های آسیا راه یافت.

خبرگزاری فارس: ایران با برتری پرگل مقابل ازبکستان راهی فینال شد/ شاگردان خسوس ۵۰ تایی شدند!

-------------------------------
  •  
  •  

به گزارش ، دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا عصر امروز از ساعت 16 در ویتنام آغاز شد که در پایان شاگردان خسوس توانستند با نتیجه پرگل 10 بر صفر به برتری دست یابند و راهی فینال این دوره از مسابقات شوند.

پیش از این ژاپن با برتری مقابل کویت راهی فینال شده بود. دیدار نهایی بین دو تیم ایران و ژاپن 20 اردیبهشت‌ ماه از ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد. در 12 دوره گذشته ایران توانسته در 10 دوره قهرمانی را از آن خود کند و ژاپن نیز در دو دوره این عنوان را از آن خود کرده است. در سال 2012 تیم ملی ژاپن این عنوان را کسب کرده بود.

با توجه به این 10 گل بازیکنان ایران توانستند در این دوره از مسابقات 50 گل وارد دروازه حریفان کنند

-

نسخه چاپي
با اعلام فدراسیون جهانی
دوپینگ وزنه‌بردار ایرانی مثبت اعلام شد

نتیجه آزمایش دوپینگ مهدی فروتن عضو تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران مثبت اعلام شد.

خبرگزاری فارس: دوپینگ وزنه‌بردار ایرانی مثبت اعلام شد
  •  

  ، با اعلام فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، نتیجه آزمایش دوپینگ مهدی فروتن عضو تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران مثبت اعلام شد.

وی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که اسفند ماه برگزار شد و با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید، مدال برنز کسب کرد و آزمایش دوپینگ داد.

با این شرایط فروتن به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول دو سال از حضور در میادین وزنه‌برداری محروم شد.

- uf

نسخه چاپي
عاشق بازی کریمی هستم اما منطقی تصمیم می‌گیرم
کی‌روش: شفاف است که دیگر اینجا مرا نمی‌خواهند/ اگر سرمربی ماندم از رحمتی استفاده خواهم کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شایعاتی که در ۱۰ ماه گذشته به وجود آمده شفاف است که دیگر در اینجا مرا نمی‌خواهند.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: شفاف است که دیگر اینجا مرا نمی‌خواهند/ اگر سرمربی ماندم از رحمتی استفاده خواهم کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش در حاشیه اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کشورمان در مورد شرایط اردو در تهران اظهار داشت: خیلی ساده قرار است سخت کار کنیم، برنامه‌ریزی کردیم و خیلی خوشحالیم که از ورزشگاه آزادی که استاندارد جهانی دارد استفاده می‌کنیم. اردوی قبلی اولین اردوی آماده‌سازی ما بود و اتریش بعدی خواهد بود. با 18 بازیکن شروع می‌کنیم و بقیه در آینده به ما ملحق می‌شوند.

وی در مورد اینکه نکونام، دژاگه و قوچان‌نژاد به اردوی اتریش می‌رسند یا خیر، تاکید کرد: فکر می‌کنم 18 می تیم کامل داشته باشیم، البته چند بازیکن به خاطر حضور در باشگاه‌های‌شان دیرتر به اردو می‌آیند.

کی‌روش در خصوص اینکه قرار است فرگوسن به کمپ تیم ملی بیاید و «ادو» بازیکن سابق آرسنال نیز به جمع آنها اضافه می‌شود، تصریح کرد: در مورد قسمت اول، هیچ اطلاعی ندارم که منشأ این از کجاست. «ادو» مدیر ورزشی باشگاه کورینتیانس و دوست خوب من هم هست و به ما کمک خواهد کرد.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان خط خورده‌اند و آیا علی کریمی دعوت خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: مهلت پایانی فیفا برای فرستادن لیست اولیه 13 می است که درها باز است، اما ما یک فرآیند منطقی را دنبال می‌کنیم. تعدادی بازیکن در اردوی قبلی داشتیم و در این اردو نیز هستند که بازیکنانی که دعوت کردیم در اولویت هستند. علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است و پارسال هم تصمیمی گرفت مبنی بر خداحافظی که پس از آن هم صحبت کرد. از صمیم قلب دوست داشتم بازیکنان بیشتری ببرم، عاشق بازی او هستم و نباید فراموش کنیم که در راه جام جهانی هم زحمت زیادی کشید.

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگار رادیو آلمان مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای لژیونر‌های خود دارید، عنوان کرد: در حال حاضر به صورت میانگین 60 درصد آنها در داخل و 40 درصد، خارج از ایران هستند. این بازیکنان تجربه بین‌المللی دارند که باید در جام جهانی آنها را داشته باشیم که بدون آنها نمی‌توانیم حتی به این مسابقات فکر کنیم.

وی افزود: تیم‌های هم‌گروه‌مان بازیکنان بین‌المللی متعددی دارند که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند، اما ما حتی یک بازیکن هم نداریم که تجربه لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشد. خیلی‌ها بودند که حتی شانسی برای صعود ما قائل نبودند، اما در حال حاضر باید سخت تلاش کنیم و این هدف را داریم که به دور دوم صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد مهدی رحمتی و بازگشت او نیز گفت: شفاف بررسی کنیم، هم از لحاظ شخصی و هم حرفه‌ای هیچ چیزی ندارم و قدردان عملکرد او هستم. احترام خاصی برای رحمتی قائل هستم و اگر کسی به او بی‌احترامی کند با او می‌جنگم، اجاره نمی‌دهم به شخصیت او بی‌احترامی شود. در حال حاضر نوع نگرش من این است که بازیکنانی بودند که تلاش زیادی برای صعود تیم ملی کردند و آنها در اولیت هستند. به خود او هم گفتم به هر دلیلی به عنوان سرمربی بمانم، هیچ شکی نخواهم داشت که از او استفاده می‌کنم؛ البته اگر بمانم. هنوز هم نقطه نظری که در بدو ورودم داشتم را دارم و معتقدم که رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بان‌هاست. اما در حال حاضر بازیکنانی داریم که در دور مقدماتی به ما کمک کردند، از جمله مکانی، احمدی، حقیقی و دانیال داوری که اولویت با آنهاست؛ شاید بعدا اتفاق دیگری بیافتد.

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد قراردادش با فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قبلا هم گفتم باز هم تاکید می‌کنم اگر بعد از جام جهانی برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و پیش از جام ملت‌های آسیا مشکلات را نداشته باشیم، می‌توانیم از استرالیا با مدال بازگردیم. شرایط شخصی من مهم نیست و هم‌اکنون تمرکزم روی تیم ملی است، اما شما اگر در جایگاه من بودید و بعد از 10 ماه این شایعات را می‌شنیدید، چه فکری می‌کردید؟ شفاف است که در اینجا مرا نمی‌خواهند!

-f

نسخه چاپي
برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
ترکیب تیم ملی بدنسازی و پرورش ‌اندام اعلام شد

ترکیب تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سریلانکا اعلام شد.

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم ملی بدنسازی و پرورش ‌اندام اعلام شد
  •  

، مرحله دوم بازبینی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام با حضور اعضای کمیته فنی برگزار و ورزشکاران تیم ملی به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی سریلانکا برگزار می‌شود معرفی شدند.

* اسامی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام به شرح زیر است:‌

رده سنی بزرگسالان:‌

65 کیلوگرم:‌ فرامرز عزیزی

70 کیلوگرم:‌ امید سلیمانی

75 کیلوگرم: کیانوش گرامی

80کیلوگرم: علی رستمی

90 کیلوگرم:‌ خلیل اسدی - آیت نجد باقری

100 کیلوگرم: رضا باقرزاده

100+ کیلوگرم: محمدرضا علی اکبر - حسین جلالی

رده سنی جوانان:

70+ کیلوگرم: امید حاتم آبادی - رضا تقدسی

پیشکسوتان:

50 سال به بالا: ‌محرم علی صیاد هجبرمنش - سید امیر موسوی

60 سال به بالا:‌ داود محمد علیزاده

مسابقات قهرمانی آسیا از 27 خرداد تا 4 تیر در سریلانکا برگزار می‌شود.

-

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 13140343
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content