فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

ششمین دوره رقابت‌های آسیایی او-اسپرت به میزبانی ایران 30 اردیبهشت ماه  الی 3 خرداد ماه در حالی انجام می‌پذیرد که برای حضور در این رویداد آسیایی 9 کشور شرکت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، مسابقات آسیایی او-اسپرت در دو بخش بانوان و آقایان انجام خواهد شد.

در ششمین دوره رقابت‌های آسیایی کشورهای اندونزی، عراق، لبنان، سوریه، هندوستان، بنگلادش، فلسطین، افغانستان و پاکستان شرکت می‌کنند.

رقابت‌های جهانی مردان و زنان او-اسپرت 2016 به میزبانی آنتالیا-ترکیه و پنجمین دوره رقابت‌های آسیایی این رشته به میزبانی همدان و با حضور کشورهای تایوان، کره جنوبی، عراق، سوریه، لبنان، قطر، امارات، فیلیپین، هندوستان، عمان، افغانستان و ایران انجام پذیرفته بود.

این دوره از مسابقات با حضور 118 شرکت کننده در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان بخش مردان و زنان به میزبانی پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌‎شود.

تنور رقابت‌ برای کسب ریاست فدراسیون جودو داغ شد

زارعیان فرم ثبت‌نام دریافت کرد/ درخشنده و بلوطی هم ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: زارعیان فرم ثبت‌نام دریافت کرد/ درخشنده و بلوطی هم ثبت‌نام کردند

زمان ثبت نام حضور در انتخابات فدراسیون جودو در حالی فردا به پایان می‌رسد که برخی از چهره‌های سابق فدراسیون جودو امروز برای حضور در این رقابت‌ ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان، ثبت‌نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون جودو از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا روز 26 اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت.

محمد درخشان رئیس اسبق فدراسیون جودو هفته گذشته با حضور در فدراسیون جودو به صورت رسمی برای شرکت در انتخابات فدراسیون جودو ثبت‌نام کرد.

آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو و قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی نیز فرم‌های مربوطه را دریافت کرد، اما هنوز معلوم نیست که آیا در انتخابات شرکت خواهد کرد یا خیر؟

البته رشید خدابخش سرپرست سابق فدراسیون جودو نیز پس از ارائه استعفاء خود به مسئولان وزارت ورزش و جوانان مدارک خود را به دبیر خانه فدراسیون تحویل داد و به صورت رسمی در انتخابات فدراسیون جودو ثبت نام کرد. هر چند که مسئولان وزارت ورزش و جوانان از این موضوع استقبال نکردند و بلافاصله پس از اعلام موافقت وزیر ورزش و جوانان با استعفای خدابخش، سایت وزارت‌خانه خبری را روی خروجی خود قرار داد که متن خبر نشان دهنده اختلافات وزارت‌خانه با سرپرست فدراسیون جودو است.

علیرضا امینی نیز طی هفته گذشته با حضور در فدراسیون فرم های مربوطه را دریافت کرد و قرار است پس از تکمیل فرم ها و مدارک لازم جهت ثبت نام دوباره مراجعه کند.

امروز نیز مهدی درخشنده( دبیر اسبق فدراسیون جودو)، محمد بلوطی (دبیرسابق فدراسیون) و مهرداد حسن زاده از مربیان جودو نیز امروز ثبت نام کردند.

البته مجید زارعیان سرمربی سابق تیم ملی جودو و ابوالفضل حیدریان رییس اسبق فدراسیون کنگ‌فو نیز فرم‌های مربوطه را دریافت کردند و حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا این نفرات نیز ثبت‌نام خواهند کرد یا خیر.

رکابزن آمریکایی قهرمان مرحله اول تور دوچرخه ‌سواری ایران-آذربایجان شد

رکابزن آمریکایی قهرمان مرحله اول تور دوچرخه ‌سواری ایران-آذربایجان شد

 

کانر مک کاچن دوچرخه سوار تیم لومینیت آمریکا قهرمان مرحله نخست سی و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پایان مرحله نخست این تور که بعد از ظهر روز جمعه 24 اردیبهشت ماه در پارک ائللرباغی ارومیه برگزار شد، 122 دوچرخه سوار از خط پایانی این رقابتها عبور کردند و رکابزن آمریکایی زودتر از حریفان و با زمان سه ساعت و 47 دقیقه و 17 ثانیه به خط پایان رسید.
احد کاظمی از تیم شهرداری تبریز با زمان سه ساعت و 47 دقیقه و 19 ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و میرصمد پورسیدی از تیم شهرداری تبریز با زمان سه ساعت و 47 دقیقه و 20 ثانیه در جایگاه سوم جای گرفت.
احد کاظمی، رحیم امامی و میرصمد پورسید پیراهن بهترین رکابزنان آسیا را بر تن کردند.
کانر مک کاچن دوچرخه سوار تیم لومینیت آمریکا نیز پیراهن سبز و امتیاز آورترین ورزشکار مرحله نخست را بر تن کرد.
در بخش امتیازات انفرادی کانر مک کاچن از تیم لومینیت آمریکا با 15 امتیاز اول، استفان شوماخر از آلمان با 14 امتیاز دوم و احد کاظمی از شهرداری تبریز با 14 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.
در بخش تیمی نیز تیم شهرداری ارومیه با زمان 12 ساعت و 22 دقیقه در جایگاه نخست قرار دارد، تیم های پیشگامان یزد و قزاقستان با زمان مشابه 11 ساعت و 23 دقیقه در مکان های دوم و سوم جای گرفته اند.
مرتضی فرنیا مربی تیم آذربایجان غربی است و فقط یک دوچرخه سوار از شهرستان میاندوآب این استان به نام صابر سبحانی در ترکیب تیم حضور دارد و محمد هاشمی دیگر ورزشکار استان پس از سه ماه تمرین و حضور در اردو، در فاصله یک روز مانده به مسابقه به علت نامعلومی و بر اساس تصمیم عجیب فدراسیون از ترکیب این تیم خط خورد.
در حاشیه این رقابتها تیم هفت نفره شهرستان مرند به صورت نمادین و با شعار استقرار صلح و دوستی در جهان تا شهر ارومیه رکاب زده بودند.
در مراسم اختتامیه مرحله نخست این تور، علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، مدیران کل ورزش و جوانان استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی حضور داشتند و جوایز نفرات برتر را به آنها اهدا کردند.
مرحله اول سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان ایران به مسافت 162.4 کیلومتری تبریز تا ارومیه برگزار شد.
سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از 24 تا 29 اردیبهشت ماه در مسیر یکهزار و چهار کیلومتر در شش مرحله بین استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در حال برگزاری است.
مرحله دوم این تور روز شنبه ساعت 10 صبح از مقابل استانداری آذربایجان غربی با حضور 113 دوچرخه سوار در مسیر ارومیه به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت 209.4 کیلومتر و مرحله سوم در مسیر منطقه آزاد تجاری ارس به تبریز در مسافت 139.9 کیلومتر برگزار می شود.
دوچرخه سواران مرحله چهارم را از تبریز به سرعین در مسافت 198.2 رکاب زده و وارد استان اردبیل خواهند شد تا در مرحله پنجم مسیر سرعین به پیست اسکی سهند را به مسافت 180.7 طی کنند.
مرحله نهایی و ششم این تورنمنت روز 29 اردیبهشت در داخل شهر تبریز و از مقابل مرکز تجاری لاله پارک به مسافت 114 کیلومتر برگزار خواهد شد.
پتروشیمی تبریز، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد و نماینده آذربایجان غربی به عنوان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و تیم‌ هایی از اتریش، آلمان، چین، کویت، مالزی، هلند، چین تایپه، ژاپن، آمریکا، قزاقستان، استرالیا و تیم‌های ملی هنک‌ کنگ، مغولستان و سوریه 21 تیم داخلی و خارجی شرکت کننده در این تور هستند.


عبدالله چمن گلی پاسخگویی یکسال عملکردش در اداره کل ورزش و جوانان استان شد

عبدالله چمن گلی پاسخگویی یکسال عملکردش در اداره کل ورزش و جوانان استان شد

 

چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از طراحی و برنامه ریزی در اجرای 500 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته جوان استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی مدیر کل ورزش و جوانان استان از طراحی و برنامه ریزی در اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته جوان استان خبر داد.
عبدالله چمن گلی شامگاه چهارشنبه که به مناسبت تشریح برنامه های هفته جوان در جمع خبرنگاران افزود : برگزاری نمایشگاه توانمندی سازمان های مردم نهاد در پارک ائللر باغی، جشنواره حضرت علی اکبر (ع)، تجلیل از ۱۸ جوان برتر، گفتمان های دینی، مسابقه عکس سلفی، مسابقه های ورزشی از جمله برنامه های اجرایی در گرامیداشت هفته جوان است.
وی اضافه کرد: نصب بنرها، برپایی جشن های شادی و ازدواج، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، نشست های خبری، کرسی های آزاد اندیشی و همایش پیاده روی جوانان از جمله برنامه هایی است که در هفته جوان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: مشارکت سازمان مردم نهاد جوانان نقش موثری در اجرای هر چه کیفی تر این برنامه ها دارد.
چمن گلی بیان کرد: بر اساس ماده ۴۱ اداره کل ورزش و جوانان تنها مسئولیت نظارتی بر اجرای برنامه های جوانان را دارد ولی ما برای پیشبرد اهداف و حل مشکلات جوانان وظیفه اجرایی آن را نیز بر عهده گرفته ایم.
وی در ادامه به مهم ترین اقدامات خود در طول یکسال مدیریت در این اداره افزود: طی یکسال گذشته تعداد سمن های فعال استان از ۸ به ۵۰ تشکل رسیده است که تلاش داریم این تعداد را با مشارکت جوانان باز هم افزایش دهیم تا آنان در مشارکت های اجتماعی حضور داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: امسال برای اولین بار تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان با حضور دوچرخه سواران استان در قالب یک تیم برگزار می شود ضمن اینکه با موافقت ضمنی مسئولان آذربایجان شرقی قرار شده است مدیریت برگزاری این مسابقات به آذربایجان غربی داده شود و قرار است بزودی توافقنامه آن امضا شود.
چمن گلی گفت: رایزنی های ما برای برگزاری مسابقات جهانی کبدی با توجه به میزبانی مناسب ارومیه آغاز شده است ضمن اینکه نامه تشکر وزیر ورزش و جوانان مزید بر علت شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت :علاقه مندان به کشتی را به طور رایگان تمرین میدهم. این زکات سالها فعالیت من استو در حال حاضر ۵ کشتی گیر دعوت شده به تیم ملی در رده های پایه داریم.
چمن گلی افزود : اردوی تیم ملی نونهالان کشتی را بعد از ماه مبارک رمضان در سلماس و مهاباد خواهیم داشت.

روابط عمومی های برتر هیأت های ورزشی استان مورد تجلیل قرار گرفتند

روابط عمومی های برتر هیأت های ورزشی استان مورد تجلیل قرار گرفتند

 

در آستانه هفته روابط عمومی و بر اساس ارزیابی عملکرد سال 94، روابط عمومی های برتر هیأت های ورزشی استان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در آستانه هفته روابط عمومی و بر اساس ارزیابی عملکرد روابط عمومی هیأت های ورزشی در سال 94 مبتنی بر شاخص های فنی و تخصصی از قبیل برخورداری از وب سایت، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، ارتباط مستمر و بموقع بویژه در ارسال اخبار و گزارش های تصویری و انسجام در فعالیت های رسانه ای و اطلاع رسانی که توسط روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان انجام گردید مسئولین روابط عمومی هیأت های دو ومیدانی، ژیمناستیک، بدنسازی و پرورش اندام و بیماران خاص و پیوند اعضاء بترتیب رتبه های برتر اول تا چهارم را کسب کردند و با حضور کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی و مسئولین ستادی حوزه ورزش و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار گرفتند.
همچنین در این ارزیابی به جهت تلاش های ارزشمند هیأت های همگانی، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، بوکس، بیلیارد، بولینگ و بولس، وزنه برداری، شمشیربازی، سوارکاری و تیراندازی با کمان در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی مورد تجلیل قرار گرفتند.
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۷:۲۳
تعداد بازدید: 24
اصفهان میزبان آسیایی او-اسپرت
ششمین دوره رقابت‌های آسیایی او-اسپرت به میزبانی ایران 30 اردیبهشت ماه الی 3 خرداد ماه در حالی انجام می‌پذیرد که برای حضور در این رویداد آسیایی 9 کشور شرکت خواهند کرد.
 
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از  روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، مسابقات آسیایی او-اسپرت در دو بخش بانوان و آقایان انجام خواهد شد.
 
در ششمین دوره رقابت‌های آسیایی کشورهای اندونزی، عراق، لبنان، سوریه، هندوستان، بنگلادش، فلسطین، افغانستان و پاکستان شرکت می‌کنند.
 
رقابت‌های جهانی مردان و زنان او-اسپرت 2016 به میزبانی آنتالیا-ترکیه و پنجمین دوره رقابت‌های آسیایی این رشته به میزبانی همدان و با حضور کشورهای تایوان، کره جنوبی، عراق، سوریه، لبنان، قطر، امارات، فیلیپین، هندوستان، عمان، افغانستان و ایران انجام پذیرفته بود.
 
این دوره از مسابقات با حضور 118 شرکت کننده در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان بخش مردان و زنان به میزبانی پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌‎شود.
برای حضور در مسابقات جهانی سوئد

اسامی نفرات دعوت شده به دومین اردوی آماده سازی تیم ملی موی تای

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی موی تای بزرگسالان از امروز با حضور 11 ورزشکار در ورزشگاه تختی استان ارومیه آغاز شد.این اردو جهت آماده سازی تیم اعزامی برای شرکت در مسابقات جهانی سوئد برگزار خواهد شد.  سرپرستی این اردو که تا چهاردهم اردیبهشت ماه ادامه دارد به عهده محمد علی حبیب نژاد است.

 

 

 

 

اسامی نفرات دعوت شده به اردو به شرح ذیل می‌باشد.

وزن 45-: عباس عبدالهی

وزن 48- : علی مرتضوی

وزن 51- : حسین نصیری

وزن 57-: رضا گودرزی – جمال مدنی

وزن 71- : سید کاوه سلیمانی

وزن 75-: حسین کرمی – ابوفاضل گودرزی

وزن 81- : محمود ستاری

وزن 91- : مجید فلاح – سلیم محمدی

16 / 2 / 1395برچسب:, :: 12:29 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده
استان سنندج میزبان اولین دوره از اردوهای آماده سازی تیم ملی موی تای

ملی پوشان موی تای کشور در اردوی آمادگی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، اولین دوره از اردوهای آماده سازی تیم ملی موی تای کشور که از 18 فروردین ماه سال جاری در استان سنندج آغاز شده بود فردا به اتمام می رسد.

حمدالله عبادتی رئیس انجمن موی تای کشور گفت: «خداروشکر بازیکنان در شرایط مطلوب و خوبی به سر می برند.در این اردو بیشتر سعی کردیم که استقامت و توان بازیکنان را بالا ببریم تا بتوانیم در اردوهای آتی به کارهای سرعتی بیشتر بپردازیم»

وی افزود: «8 بازیکن در اوزان 91-81-75-71-57-51-48-45- کیلوگرم با سرمربیگری مرتضی علی پناهی، مربیگری سید بهمن رضوی، سرپرستی فرزاد فرامرزی و همچنین  علی گرشاسبی و کیوان عطاری به عنوان میتور در ادو حضور دارند.»

لازم به توضیح است که ملی پوشان خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی 2016 که قرار است اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در کشور سوئد برگزار شود آماده می کنند.

دومین مرحله اردوهای آماده سازی تیم ملی او-اسپرت در شهرستان بهبهان به پایان رسید.

منوچهری: ملی پوشان انجمن او-اسپرت کشور آماده شرکت در رقابت‌های قهرمانی زنان و مردان آسیا هستند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم‌های ملی مردان و زنان انجمن او-اسپرت کشور در چهار بخش ذهنی، هنری(رشته آمادای)، رزمی (رشته اسپدان، اهمتان، آکسایا) و ساحلی(رشته کاسپین) در شهرستان بهبهان پایان یافت.

رئیس انجمن او-اسپرت کشور افزود: «با برگزاری اردوهای مختلف و همچنین بکارگیری از مربیان اختصاصی و مجزا در هر یک از بخش‌های مسابقاتی توانستیم ملی پوشان که تقریباً از استان‌های مختلف کشور هستند را به سطح آمادگی مطلوبی برسانیم.»

منوچهری خاطر نشان کرد: «تا کنون حضور کشورهای اندونزی، عراق، لبنان، سوریه، هندوستان، بنگلادش، فلسطین، افغانستان، عمان و فیلیپین برای شرکت دراین رقابت‌ها قطعی شده است.»

لازم به توضیح است که ششمین قهرمانی او-اسپرت مردان و زنان آسیا از تاریخ 30 اردیبهشت ماه لغایت 3 خرداد ماه سال جاری به میزبانی استان اصفهان پایتخت جهان اسلام برگزار خواهد شد.

رشیدی: استعفا دادم چون بیماری قلبی دارم/ وزارتخانه باید موافقت کند

خبرگزاری فارس: رشیدی: استعفا دادم چون بیماری قلبی دارم/ وزارتخانه باید موافقت کند

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: مدتی است به دلیل عارضه قلبی وضعیت جسمانی خوبی ندارم و به همین دلیل استعفا کرده‌ام و این موضوع را امروز با وزیر ورزش و جوانان نیز در میان گذاشتم.

محمود رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دلیل استعفای خود از سمت ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی، اظهار داشت: مدتی است به دلیل عارضه قلبی وضعیت جسمانی خوبی ندارم و به همین دلیل استعفا داده‌ام. چهارشنبه هفته گذشته به مدت 2 روز در بیمارستان به دلیل ناراحتی قلبی بستری شدم، اما به کسی اطلاع ندادم. به خاطر فدراسیون فشار خیلی زیادی روی من است و این فشارها برای من ضرر دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: دو بار استعفا کرده‌ام که هر دو بار را وزیر ورزش و جوانان، مخالفت کرده است. امروز با شعبانی بهار، صبحت کردم و حتی تلفنی با وزیر ورزش و جوانان نیز در مورد استعفایم گفت‌وگویی داشتم. از او درخواست کردم که با این موضع موافقت کردم و اجازه دهد به عنوان مشاور و یا عضو هیأت رئیسه در خدمت فدراسیون باشم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی، در ادامه عنوان کرد: بحث استعفای من قبل از عید مطرح شد، آنها وضعیت جسمانی من را می‌دانند. واقعیت این است که دکتر فشارهایی که روی من است را منع کرده است. ضربان قلب من از 40 به یکباره به 130 می‌رسد. من چند سالی است که این مشکل را دارم، اما در این مدت که در فدراسیون هستم، این بیماری تشدید شده است. زمانی که سرپرست فدراسیون بودم، به این صورت نبود. در این یک سالی که مسئولیت فدراسیون بر عهده من شرایط من به این شکل شده است.

رشیدی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: خودمان که نباید به عملکردمان در فدراسیون نمره بدهیم، اما آقایان که بیرون هستند به ما نمره می‌دهند. ان‌شاءالله هر کسی که سکان این فدراسیون را برعهده می‌گیرد موفق باشد. ما هم هر کمکی از دستمان برآید دریغ نخواهیم کرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: تا به امروز وزارتخانه هیچ تصمیمی نگرفته و به من هیچ خبری نداده‌اند. واقعیت این است که وضعیت من طوری نیست که با استعفایم مخالفت نکنند. وزارتخانه در این مدت به ما لطف داشته و امیدوارم با این موضوع موافقت کند.

وی در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا قرار است پس از استعفا در انتخابات فدراسیون جودو ثبت نام کنید یا خیر، گفت: نه برای حضور در انتخابات فدراسیون جودو ثبت نام نخواهم کرد

نايب قهرماني رزمي كاران آذربايجان غربي در رقابتهاي بين المللي تركيه

نايب قهرماني رزمي كاران آذربايجان غربي در رقابتهاي بين المللي تركيه
 

 تيم رزمي كاران او اسپورت آذربايجان غربي كه به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران به رقابت هاي بين المللي تركيه اعزام شده بود، موفق به كسب مقام نايب قهرماني در اين پيكارها شد.


رئيس روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان آذربايجان غربي روز يكشنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: اين رقابتها با تيم هايي از 15 كشور از 8 تا 11 ارديبهشت ماه جاري در سالن سرپوشيده تارسوس شهر مرسين تركيه برگزار شد.
سجاد خوبدل افزود: تيم آذربايجان غربي با كسب 12 مدال طلا، 3 نقره و يك برنز پس از تيم ميزبان در جايگاه دوم ايستاد و تيم جمهوري آذربايجان در رتبه سوم جاي گرفت.
وي اظهار كرد: سعيد سليمان زاده به عنوان سرپرست و مربي هدايت اين تيم را بر عهده داشت.
خوبدل گفت: مهدي اميرخاني، آزاد بهمني، ارسلان پاتو، هادي شريفي، شمس الله پيراني، سپهر داوودي، محمد حسين جبرئيلي و پيمان اژدري هشت ورزشكار اعزامي استان به اين رقابتها بودند.
به گزارش باریش، هيات ورزش هاي رزمي آذربايجان غربي در رشته هاي تحت پوشش خود فعاليت چشمگيري دارد.
هم اكنون اردوي تيم ملي موي تاي يكي از رشته هاي رزمي تحت پوشش فدراسيون ورزش هاي رزمي با تلاش هيات آذربايجان غربي و به ميزباني اروميه در حال برگزاري است كه يك مربي و دو ورزشكار استان نيز جهت اعزام به مسابقه هاي جهاني سوئد در اين اردو حضور دارند.
محمدصادق صادقي و احد قرباني دو رزمي كار آذربايجان غربي هستند كه ارديبهشت ماه امسال با كسب مقام هاي قهرماني ايران به اردوي آمادگي تيم ملي دعوت شده اند.

نائب قهرمان مسابقات رزمی کاران او اسپورت درآذربایجان غربی

تیم او اسپورت جمهوری اسلامی ایران با درخشش رزمی کاران شایسته آذربایجان غربی به مقام نائب قهرمانی مسابقات بین المللی مرسین ترکیه دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه؛ در آخرین روز این مسابقات که با شرکت 15 تیم صاحب نام رزمی از کشورهای مختلف طی 4 روز در سالن سرپوشیده تارسوس مرسین برگزار شد تیم آذربایجان غربی با مدال های طلا نقره مهدی امیرخانی در دو دسته 71 و 75 کیلوگرم و و مدال طلای آزاد بهمنی و هادی شریفی و مدال برنز محمد حسین جبریلی و 9 مدال طلا و 2 نقره سایر ورزشکاران تیم کشورمان در مجموع با 12 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز پس از ترکیه میزبان به مقام نائب قهرمانی رسیدند و جمهوری آذربایجان و قبرس بترتیب در رده های سوم و چهارم ایستادند.

تیم آذربایجان غربی با 8 ورزشکار ترکیب تیم الف را تشکیل می دادند که با ادغام با تیم ب از سایر استانهای کشورمان در روز پایانی موفق به کسب عنوان دوم اولین دوره مسابقات بین المللی آزاد جام اصحاب کهف ترکیه شدند.

سعید سلیمان زاده بعنوان سرپرست و مربی و مهدی امیرخانی، آزاد بهمنی، ارسلان پاتو، هادی شریفی، شمس اله پیرانی، سپهر داودی، محمد حسین جبرئیلی و پیمان اژدری ترکیب تیم آذربایجان غربی را در این مسابقات تشکیل می دادند

نايب قهرماني رزمي كاران آذربايجان غربي در رقابتهاي بين المللي تركيه

اروميه- ايرنا- تيم رزمي كاران او اسپورت آذربايجان غربي كه به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران به رقابت هاي بين المللي تركيه اعزام شده بود، موفق به كسب مقام نايب قهرماني در اين پيكارها شد.

 

رئيس روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان آذربايجان غربي روز يكشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: اين رقابتها با تيم هايي از 15 كشور از 8 تا 11 ارديبهشت ماه جاري در سالن سرپوشيده تارسوس شهر مرسين تركيه برگزار شد.
سجاد خوبدل افزود: تيم آذربايجان غربي با كسب 12 مدال طلا، 3 نقره و يك برنز پس از تيم ميزبان در جايگاه دوم ايستاد و تيم جمهوري آذربايجان در رتبه سوم جاي گرفت.
وي اظهار كرد: سعيد سليمان زاده به عنوان سرپرست و مربي هدايت اين تيم را بر عهده داشت.
خوبدل گفت: مهدي اميرخاني، آزاد بهمني، ارسلان پاتو، هادي شريفي، شمس الله پيراني، سپهر داوودي، محمد حسين جبرئيلي و پيمان اژدري هشت ورزشكار اعزامي استان به اين رقابتها بودند.
به گزارش ايرنا، هيات ورزش هاي رزمي آذربايجان غربي در رشته هاي تحت پوشش خود فعاليت چشمگيري دارد.
هم اكنون اردوي تيم ملي موي تاي يكي از رشته هاي رزمي تحت پوشش فدراسيون ورزش هاي رزمي با تلاش هيات آذربايجان غربي و به ميزباني اروميه در حال برگزاري است كه يك مربي و دو ورزشكار استان نيز جهت اعزام به مسابقه هاي جهاني سوئد در اين اردو حضور دارند.
محمدصادق صادقي و احد قرباني دو رزمي كار آذربايجان غربي هستند كه ارديبهشت ماه امسال با كسب مقام هاي قهرماني ايران به اردوي آمادگي تيم ملي دعوت شده اند.

تیم او اسپورت جمهوری اسلامی ایران با درخشش رزمی کاران شایسته آذربایجان غربی به مقام نائب قهرمانی مسابقات بین المللی مرسین ترکیه دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه؛ در آخرین روز این مسابقات که با شرکت 15 تیم صاحب نام رزمی از کشورهای مختلف طی 4 روز در سالن سرپوشیده تارسوس مرسین برگزار شد تیم آذربایجان غربی با مدال های طلا نقره مهدی امیرخانی در دو دسته 71 و 75 کیلوگرم و و مدال طلای آزاد بهمنی و هادی شریفی و مدال برنز محمد حسین جبریلی و 9 مدال طلا و 2 نقره سایر ورزشکاران تیم کشورمان در مجموع با 12 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز پس از ترکیه میزبان به مقام نائب قهرمانی رسیدند و جمهوری آذربایجان و قبرس بترتیب در رده های سوم و چهارم ایستادند.

تیم آذربایجان غربی با 8 ورزشکار ترکیب تیم الف را تشکیل می دادند که با ادغام با تیم ب از سایر استانهای کشورمان در روز پایانی موفق به کسب عنوان دوم اولین دوره مسابقات بین المللی آزاد جام اصحاب کهف ترکیه شدند.

سعید سلیمان زاده بعنوان سرپرست و مربی و مهدی امیرخانی، آزاد بهمنی، ارسلان پاتو، هادی شریفی، شمس اله پیرانی، سپهر داودی، محمد حسین جبرئیلی و پیمان اژدری ترکیب تیم آذربایجان غربی را در این مسابقات تشکیل می دادند.


يك نقره و دو برنز كشوري دستاورد بانوان دو و ميداني آذربايجان غربي

يك نقره و دو برنز كشوري دستاورد بانوان دو و ميداني آذربايجان غربي

رئيس هيات دو و ميداني آذربايجان غربي از کسب يك مدال نقره و دو نشان برنز بانوان استان در رقابتهاي قهرماني كشور خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی حسين فهيمي روز جمعه در این خصوص گفت: تيم بانوان استان با تركيب زهرا نوروزي، لعيا فرجي، سارا سيف الله زاده، مهتاب آغنده، فاطمه مهرآور در پرتاب چكش و سولماز نساء دولخاني به سرپرستي و مربيگري فريبا مشرفي عازم اين رقابتها شده بودند.
وي اظهار كرد: اين رقابتها با حضور 117 دختر ورزشكار طي روزهاي پنجشنبه و جمعه 2 و 3 ارديبهشت ماه در مجموعه ورزشي آفتاب تهران برگزار شد.
فهيمي گفت: فاطمه مهرآور در ماده پرتاب چكش موفق شد با پرتابي معادل 40 متر و 8 سانتيمتر پس از پرتابگر گلستاني به مقام نايب قهرماني دست يابد و پرتابگر استان فارس نيز سوم شد.
وي ادامه داد: نساء دولخاني در ماده 1500 متر با زمان 5:22:36 دقيقه پس از دوندگاني از همدان و اردبيل در جايگاه سوم قرار گرفت و در ادامه نيز در ماده 5000 متر با زمان 21:35:7 دقيقه پس از ورزشكاران همدان و كردستان دومين مدال برنز را بر گردن آويخت.
وي اضافه كرد: از ورزشكاران اين استان در ماده 10 هزار متر نيز لعيا فرجي چهارم و سارا سيف الله زاده پنجم شدند.
به گزارش ايرنا، در اين رقابتها 117 ورزشكار از استان هاي قزوين، همدان، زنجان، مركزي، يزد، خراسان شمالي، اردبيل، بوشهر، آذربايجان غربي، كرمان، البرز، آذربايجان شرقي، لرستان، كردستان، كرمانشاه، قم، گلستان، خراسان رضوي، فارس، هرمزگان، چهارمحال و بختياري، خراسان جنوبي، تهران، كهگيلويه و بوير احمد، گيلان و اصفهان حضور داشتند.
اين رقابت ها در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 5000 متر، 10 هزار متر، 110 متر با مانع، 400 متر با مانع، 3000 متر با مانع، 4 در 100 متر، 4 در 400 متر، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرش با نيزه، پرتاب وزنه، پرتاب ديسك، پرتاب نيزه، پرتاب چكش، 10 كيلومتر پياده روي و هفتگانه برگزار شد.


اعلام اسامی وزنه برداران اعزامی به مسابقات آسیا/ حمله میری به طلای آسیا

اعلام اسامی وزنه برداران اعزامی به مسابقات آسیا/ حمله میری به طلای آسیا

 
لیست 8 نفره تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در تاشکند ازبکستان مشخص شد.
 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، اسامی  8 وزنه برداز اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در تاشکند ازبکستان اعلام شد.
 بر این اساس، سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان که تا چند روز دیگر باید پولاد مردان را در دوئل آسیایی تاشکند در مصاف با رقبای قدرتمند قاره کهن بفرستد  در آخرین تمرین رسمی ملی پوشان وزنه برداری کشورمان آنها را در یک رکورد گیری برای نهایی شدن لیست آسیایی اش محک زد که در نهایت 8 مسافر آسیایی انتخاب شدند.
اسامی ترکیب تیم ملی وزنه برداری اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است:
دسته 77کیلوگرم: علی میری
دسته 85 کیلوگرم: سید ایوب موسوی
دسته 94 کیلوگرم: علی هاشمی و رضا بیرالوند
دسته 105کیلوگرم: کیا قدمی و محمد رضا براری
دسته به اضافه 105 کیلوگرم: بهادر مولایی، محسن بهرام زاده
همچنین نخستین گروه از تیم ملی کشورمان (پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه) ساعت  15 و 30 دقیقه  عازم تاشکند ازبکستان، محل چهل وهفتمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در بخش مردان شدندکه اسامی نفرات نخست عبارتند از: علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، داود باقری رییس کمیته پزشکی، مهدی عطار اشرفی به عنوان داور، سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی، علی میری دردسته 77 کیلوگرم، سید ایوب موسوی در دسته 85 کیلوگرم و احسان شریف احمدی در نقش ماساژور.
گروه دوم تیم ملی وزنه برداری کشورمان، متشکل از علی هاشمی و رضا بیرالوند در دسته 94 کیلوگرم، کیا قدمی و محمد رضا براری در دسته 105کیلوگرم، بهادر مولایی و محسن بهرام زاده دردسته به اضافه 105 کیلوگرم، همچنین محمد رضا کاظمی نژاد نماینده شورای عالی فنی فدراسیون و ایوان گارچیف (مشاورفنی فدراسیون) نیز دوشنبه (6 اردیبهشت) ساعت 15/30 عازم تاشکند می شوند.
لازم به ذکر است چهل و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی بزگسالان آسیا طی روزهای 3 تا 11 اردیبهشت ماه جاری در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.
علی میری وزنه بردار دسته 77 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به  عنوان نخستین نماینده کشورمان  روز چهارشنبه، 8 اردیبهشت ساعت 18/30 به وقت تهران به روی تخته می رود.

حادثه‌ غم انگیر در مستطیل سبز

مرگ فوتبالیست ۱۵ ساله در جریان بازی

خبرگزاری فارس: مرگ فوتبالیست ۱۵ ساله در جریان بازی

یک بازیکن نوجوان اسپانیایی در ایالت لاکرونیا در خلال بازی از هوش رفت و دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا بر گزارش رسانه‌های اسپانیا امروز در یکی از دیدار‌های زیر 16 سال فوتبال اسپانیا در شهر مورسیا واقع در ایالت لاکرونیا اسپانیا در جریان یک بازی یکی بازیکنان از هوش رفت و جانش را از دست داد.

پس از پایان نیمه اول همه بازیکنان به رختکن رفتند تا استراحت کوتاهی داشته باشند در این میان بازیکن 15 ساله تیم میزبان از هوش رفت و با وجود تلاش‌های فراوان نیروهای امداد حاضر در ورزشگاه به هوش نیامد و درگذشت تا حادثه‌ای غم ‌انگیز بار دیگر در مستطیل سبز رخ دهد.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا - تاشکند

تصویب لباس زنان وزنه‌بردار مسلمان و اعتراض مرادی به گزارش مالی آسیا/«آیان» خرداد به ایران می‌آید

خبرگزاری فارس: تصویب لباس زنان وزنه‌بردار مسلمان و اعتراض مرادی به گزارش مالی آسیا/«آیان» خرداد به ایران می‌آید

کنگره کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا امروز (شنبه 4 اردیبهشت) با حضور تاماش آیان رئیس فدراسیون بین‌‌المللی برگزار شد که علی مرادی رئیس فدراسیون به گزارش بخش مالی این کنگره اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان پس از پایان کنگره رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا در تاشکند ازبکستان افزود: گزارش مالی که در کنگره ارائه شد به نظر من شفاف نبود و به همین دلیل به آن اعتراض کردیم و لازم بود که تا اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در این رابطه شفاف سازی کنند.

وی افزود: در زمان دبیر کلی من در کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا، در این زمینه بسیار شفاف عمل کرده  و تمام بودجه‌هایی که از طریق درآمدزایی داشتیم را به حساب بانک الاهلی قطر منتقل کرده بودیم و اسناد آن را به کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا ارائه کردیم که اعتراض من در این رابطه مورد تایید سایر اعضا کنگره قرار گرفت.

وی ادامه داد: تاماش آیان رئیس فدراسیون بین‌المللی نیز در این جلسه توضیحاتی را در رابطه با گزارش‌های مالی و همچنین برخی مسابقات که گزینشی المپیک 2016 ریو است را ارائه کرد که من نیز در ادامه صحبت‌های آیان گزارشی در خصوص برگزاری تورنمنت بین‌المللی جام فجر در تهران (9 تا 13 خرداد) ارائه دادم که مورد استقبال کشورهای آسیایی قرار گرفت. همزمان با با برگزاری جام فجر قرار است با همکاری فدراسیون جهانی کلاس‌های آنتی دوپینگ و متدولوژی علم تمرین برگزار خواهد شد و دعوت نامه‌هایی را نیز برای کشورهای مختلف جهان ارسال کردیم و امیدوارم جام فجر که گزینشی المپیک هست را به خوبی و آبرومندانه برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری یادآور شد: تاکنون کشورهای روسیه، آلمان، ایتالیا، لهستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، مالت، عراق، پاکستان و مغولستان برای حضور در جام فجر اعلام آمادگی کرده‌اند و در این مسابقات کشورهایی شرکت می‌کنند که ورزشکاران مطرحی داشته و برای حضور در المپیک نیاز به حضور در مسابقات گزینشی دارند و این مسابقات در دسته‌های 85 ، 94، 105 و به اضافه 105 کیلوگرم شرکت خواهد کرد.

مرادی در خصوص تصویب لباس بانوان مسلمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز گفت: کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا لباسی را برای بانوان مسلمان طراحی کرده بود که این بانوان بتوانند در مسابقات وزنه‌برداری حضور یابند که این لباس امروز در کنگره کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا که تاماش آیان نیز حضور داشت مورد تصویب قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به تصویب پوشش بانوان اسلامی آیا شرایط برای حضور بانوان ایرانی در وزنه‌برداری مهیا خواهد شد؟ گفت: در این زمینه با توجه به استقبالی که برخی از بانوان کشورمان داشتند، باید بررسی لازم را به عمل آوریم. مدال‌های زیادی در بازی‌های المپیک و بازی‌های آسیایی به ورزشکاران مرد و زن داده می‌شود و امیدوارم با توجه به طراحی لباسهای جدید بانوان ایرانی هم بتوانند در این رشته فعالیت داشته باشند.

مرادی تصریح کرد: در دیداری که با رئیس فدراسیون جهانی داشتیم کتابچه مقررات و قوانین فنی رشته وزنه‌برداری که توسط کمیته آموزش فدراسیون تهیه و تدوین شده بود توسط حکمت‌پور، رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان به تاماش آیان داده شد که مورد استقبال فدراسیون بین‌المللی نیز قرار گرفته است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص رقابت‌های قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان نیز تاکید کرد: این مسابقات به دلیل آنکه یکی از مراحل گزینشی المپیک 2016 ریو است از حساسیت خاصی برخوردار است. زمانی که من دبیر کل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا بودم در چنین مسابقاتی حدود 40 تا 42 کشور شرکت می‌کردند اما با این حال این مسابقات باوجود گزینشی بودن المپیک با توجه به رقابت تیم‌های آسیایی از حساسیت بالایی برخوردار است و ایران همواره یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا بوده است.

مرادی گفت: در عین حال قصد داریم در این مسابقات ارزیابی فنی انفرادی و تیمی از نفرات ملی‌پوش داشته باشیم چرا که شاکله تیم ملی ایران در المپیک همین ملی پوشان و تعدادی دیگر که در تهران در حال تمرین هستند، خواهند بود و به دنبال آن هستیم که دوباره ورزشکاران کشورمان در سطح بین‌المللی حضور فعال تری داشته باشند. همچنین در این کنگره مقرر شد جام باشگاه‌های آسیا روزهای 26 تا 30 نوامبر سال 2016 در کشور چین برگزار شود.

* رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری خرداد به تهران می‌آید

تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداریی بعد از پایان جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا افزود: برگزاری تورنمنت‌هایی مانند جام فجر برای وزنه‌برداری بسیار خوب است و من اجازه دادم این مسابقات در تهران برگزار شود.

وی در خصوص جلسه کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا نیز اظهار داشت: در این جلسه اعضای هیات رئیسه صحبت کردند و من به سخنان آنان گوش دادم. به تاشکند آمده‌ام تا مسابقات قهرمانی آسیا را از نزدیک ببینم و فعالیت فدراسیون‌ها را ارزیابی کنم که چه کارهایی تاکنون انجام داده اند.

رئیس فدراسیون بین المللی وزنه‌برداری در پاسخ به این سئوال که آیا بعد از المپیک 2016 ریو شاهد تغییرات قوانین این رشته خواهیم بود؟ گفت: فدراسیون بین المللی از همه کشورها دعوت می‌کند که نظرات خودشان را در رابطه با قوانین وزنه‌برداری و یا پیشنهادات خودشان را در رابطه با تغییر قوانین برای هر چه بهتر شدن این رشته ارایه کنند و در صورتی که این نظرات وجود داشته باشد در ابتدا دستورالعمل مربوطه را می‌نویسیم و 3 ماه بعد یعنی در ماه جون در هیات رئیسه مطرح می‌شود و در صورت موافقیت در صورت جلسه نهایی مورد تصویب قرار می گیرد.

وی در خصوص مبارزه با دوپینگ نیز گفت: همه ورزشکاران این رشته تحت کنترل شدید مبارزه با دوپینگ قرار دارند و این کنترل را تا حدی گسترش خواهیم داد تا این پدیده به صفر برسد. هیچکس حق ندارد دوپینگ کند چرا که ما قدرتمندانه با این پدیده مبارزه خواهیم کرد و سیستمی که ما در فدراسیون بین المللی وزنه‌برداری برای مبارزه با دوپینگ به کار برده‌ایم بسیار قوی است و هر کسی که تاکنون دوپینگ کرده است را پیدا کرده‌ایم.

خرداد نمی‌توانیم با استقلال بازی کنیم

آذری: آقایان تضمین بدهند اتفاقات اهواز در فینال حذفی رخ ندهد

خبرگزاری فارس: آذری: آقایان تضمین بدهند اتفاقات اهواز در فینال حذفی رخ ندهد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: آقایان تضمین بدهند که اتفاقات بازی پرسپولیس ـ استقلال اهواز در فینال جام حذفی رخ ندهد.

سعید آذری ، در مورد اینکه نگران تکرار اتفاقات دیدار پرسپولیس و استقلال اهواز در فینال جام حذفی در خرمشهر نیست، گفت: من به این مساله فکر نکرده‌ام اما اگر بگویم نگران نیستم دروغ گفته‌ام. سازمان لیگ و آقایان برگزار کننده فینال جام حذفی باید در این مورد اظهار نظر کنند و تضمین بدهند که اتفاقات دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس در فینال جام حذفی رخ نمی‌دهد.

وی ادامه داد: این مسایل در حوزه وظایف من نیست. به عنوان مدیر باشگاه باید تیم را برای این مسابقه از هر نظر آماده کنم. تابع تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم و هر جایی که اعلام کنند به میدان می‌رویم. همان طوری که در عمل نشان دادیم تابع تصمیمات هستیم و  حتی در عمان به میدان رفتیم.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد گلایه‌اش از برگزاری تاریخ جام حذفی گفت: فصل گذشته با وجود اینکه 25 اردیبهشت بازی‌های لیگ تمام شد ما با باشگاه نفت همکاری کردیم و فینال حذفی روز 11 خرداد برگزار شد. زیرا نفت در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت. اکنون ذوب آهن همین شرایط را دارد و یک بام و دوهوا نمی‌شود و زمان دیدار فینال حذفی باید روز 12 خرداد باشد زیرا 13 خرداد روز فیفاست و کی‌روش ملی‌پوشان را می‌خواهد.

وی افزود: ما سه بازی مهم در روزهای 15 اردیبهشت، 29 اردیبهشت و 5 خرداد داریم بنابراین تیم خسته‌ای را روز 9 خرداد به فینال جام حذفی نمی‌بریم. کاش زمانی که تاریخ جام حذفی را تعیین می‌کردند از مدیران دو باشگاه نیز دعوت می‌کردند تا در این جلسه حاضر شوند.

انجمن او-اسپرت در نظر دارد با همکاری و هماهنگی فدراسیون ورزش‌های رزمی دوره داوری، مربیگری و استاژ فنی در بخش آقایان و بانوان برگزار کند.

برگزاری دوره‌های فنی توسط انجمن او-اسپرت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، این دوره از کلاس‌ها قرار است در اردیبهشت ماه سال جاری در استان فارس برگزار شود. بر اساس این خبر تاریخ و محل برگزاری این کلاس‌ها به شرح ذیل اعلام می‌گردد.  

استاژ فنی  (آقایان و بانوان)

تاریخ برگزاری: 17 اردیبهشت ماه 1395

محل برگزاری: استان فارس – شیراز – بلوار فرصت شیرازی – روبروی آتش نشانی – باشگاه تصوری

 

 

داوری درجه 3  (آقایان و بانوان)

تاریخ برگزاری: 17 اردیبهشت ماه 1395

محل برگزاری: استان فارس – شیراز – بلوار فرصت شیرازی – روبروی آتش نشانی – باشگاه تصوری

مربیگری عملی درجه 3  (آقایان و بانوان)

تاریخ برگزاری: 17 اردیبهشت ماه 1395

محل برگزاری: استان فارس – شیراز – بلوار فرصت شیرازی – روبروی آتش نشانی – باشگاه تصوری

 

 لازم به توضیح است علاقه‌مندان شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با دفتر انجمن تماس بگیرند.

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 13140346
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content