فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
حریفان محلی ما پیش از موفقیت در جام ملت‌ها به شکست ایران فکر می‌کنند
کی‌روش: در مورد قرارداد صحبت نمی‌کنم چون شخصی است/برنده جلسه امروز کفاشیان بود

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در مورد قرارداد صحبت نمی کنم چون شخصی است، اما باید بگویم برنده جلسه امروز کفاشیان بود.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: در مورد قرارداد صحبت نمی‌کنم چون شخصی است/برنده جلسه امروز کفاشیان بود
  •  

به گزارش  کارلوس کی‌روش پس از توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران گفت:‌ به تمام دوستان حاضر خسته‌نباشید و خوشامد می‌‌گویم مهمترین هدف ما این بود که جلسه‌ای را برگزار کنیم تا تمام سوءتفاهماتی که در هفته‌های گذشته با آن روبرو بودیم را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به آنالیزها و بررسی‌هایی که داشتیم امروز به نتیجه بسیار خوبی رسیدیم در نتیجه کفاشیان و من تمام مسائل را بررسی کرده و به توافق رسیدیم. شخصاً از رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر اینکه بار دیگر این فرصت را به من داد که در خدمت تیم ملی ایران باشم تشکر می‌کنم و با خدمتم می‌خواهم از مردم ایران به خاطر حمایتی که از من و تیم ملی ایران داشتند قدردانی کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه تنها مسائل کوچک اداری باقی مانده است که امیدواریم تا یکشنبه پشت سر گذاشته شود، گفت:‌فکر می‌کنم توافق ما در یکشنبه نهایی شود و می‌‌گویم که الان دیگر زمان کار کردن است.

کارلوس کی‌روش در خصوص زمان قراردادش با تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدف اصلی فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه همکاری تا جام جهانی 2018 روسیه بود البته جام ملت‌های آسیا را هم پیش رو داریم اما هدف اصلی ما حضور در جام جهانی روسیه خواهد بود. مطلبی که کفاشیان از من خواست صعود به جام جهانی بعدی بود از همین حالا باید آماده شویم و از جام ملت‌های آسیا آماده‌سازی را برای جام جهانی بعدی آغاز خواهیم کرد. هدف اصلی ما روسیه 2018 خواهد بود و این هدف را از همین امروز دنبال خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم تمام شما از من شناخت دارید و می‌دانید که همیشه می‌خواهم برنده بازی بعدی و آینده باشم. از همین الان برنامه خواهیم داشت و مسائل را در نظر خواهیم گرفت چون همیشه می خواهم برنده بازی آینده باشم.

کی‌روش ادامه داد: امروز در مورد مسائل کلی به توافق رسیدیم و در صحبت‌های کامل و مفصل ما در مورد مسائل جزئی حرفی نشد البته درخواست فدراسیون فوتبال این است که همیشه دو دستیار ایرانی مانند گذشته در کنار تیم به خاطر مسائل آموزشی حضور داشته باشند مانند زمانی که مارکار و نمازی در کنار تیم بودند. البته هیچ مطلبی به صورت جزئی صحبت و بررسی نشد و در هفته‌های آینده در این باره صحبت خواهیم کرد.

وی گفت: در حال حاضر همان برنامه‌ای را که به فدراسیون فوتبال ارائه کرده بودم در حال انجام است و طبق همان برنامه با فدراسیون رو به جلو حرکت می‌‌کنیم. مطلبی که تأکید دارم این است که مأموریت بعدی ما در جام ملت‌های استرالیا سخت‌تر از جام جهانی خواهد بود باید اشاره کنم رقبای محلی ما، امارات، قطر و بحرین پیش از موفقیت در جام ملت ها به شکست ایران فکر می‌کنند.

کی‌روش تصریح کرد: همه شما شناخت کافی روی من دارید از این به بعد هم تمرکز من برای آماده‌سازی تیم ملی خواهد بود. احتمال اینکه داوران تصمیمات اشتباهی بگیرند که مانند جام جهانی به ضرر ما باشد وجود دارد اما دیگر از داور صرف خبری نیست فقط یک راهکار دارند و آن این است که بهتر آماده شویم. اگر آماده‌سازی پیش از جام جهانی برزیل خوب بود سعی کنیم بهتر آماده شویم.

وی در مورد شرایط قراردادش خاطرنشان کرد: در این مورد صحبتی نمی‌کنم چون شخصی است البته باید بگویم که امروز به موضوعی در ایران پی بردم که پیش از این نمی‌دانستم آن هم این است که کفاشیان یک مذاکره‌کننده سختگیر است.

کی‌روش ادامه داد: وی حساسیت زیادی روی قرارداد داشت و باید اعلام کنم که برنده جلسه امروز کفاشیان بود و دیگر نمی‌خواهم تنها با وی مذاکره کنم.

نسخه چاپي
قهرمانی نماینده اندیمشک در مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ

مرکز جراحی پاستور اندیمشک قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی مرحله دوم مسابقات کشتی جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور شد.

خبرگزاری فارس: قهرمانی نماینده اندیمشک در مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ
  •  

و به نقل از فدراسیون کشتی، مرحله دوم جایزه بزرگ باشگاه‌های کشور روزهای 29 و 30 مرداد ماه در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار شد. در پایان مسابقات کشتی فرنگی که با حضور شش تیم و به صورت دوره‌ای برگزار شد تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک با 5 پیروزی و بدون شکست قهرمان شد.

* رده‌بندی تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

1- مرکز جراحی پاستور اندیمشک 5 برد

2- صبای قم 4 برد

3- نفت مسجد سلیمان 3 برد

4- دانشگاه پیام نور 2 برد

5- شورای اسلامی شهر کرج 1 برد

6- شهدای هفتم تیر تهران بدون برد

ملاک پیروزی در این رقابت‌ها امتیاز مثبت بیشتر بود.

نسخه چاپي
برای حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی
ترکیب تیم‌های ملی کشتی فرنگی مشخص شد

ترکیب تیم‌های ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی مشخص شد.

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم‌های ملی کشتی فرنگی مشخص شد
  •  

، جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی برای تعیین ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی صبح امروز در خانه کشتی برگزار و ترکیب این تیم مشخص شد.

محمد دلیریان، عضو این شورا در اوزان 66، 75، 80 و 85 کیلوگرم به ترتیب نوروزی، علیزاده‌پورنیا، اخلاقی و کریم‌فر در هر دو رویداد به میدان می‌روند و در سایر اوزان دو کشتی‌گیر اعزام خواهند شد. از طرفی با توجه به اینکه باید در بازی‌های آسیایی در 7 وزن شرکت کنیم در 59 کیلوگرم نماینده‌ای نخواهیم داشت.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در بازی‌های آسیایی به شرح زیر است:

59 کیلوگرم: نماینده نداریم

66 کیلوگرم: امید نوروزی

71 کیلوگرم: سعید عبدولی

75 کیلوگرم: هادی علیزاده‌پورنیا

80 کیلوگرم: حبیب‌الله اخلاقی

85 کیلوگرم: مجتبی کریم‌فر

98 کیلوگرم: مهدی علیاری

130 کیلوگرم: بشیر باباجان‌زاده

* ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی به شرح زیر است:

59 کیلوگرم: حمید سوریان

66 کیلوگرم: امید نوروزی

71 کیلوگرم: افشین بیابانگرد

75 کیلوگرم: هادی علیزاده‌پورنیا

80 کیلوگرم: حبیب‌الله اخلاقی

85 کیلوگرم: مجتبی کریم‌فر

98 کیلوگرم: قاسم رضایی

130 کیلوگرم: بهنام مهدی‌زاده


سولماز نقی لو مدال نقره مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور را کسب کرد

سولماز نقی لو مدال نقره مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور را کسب کرد

 دومین روز از مسابقات سلاح های بادی قهرمانی کشور در رشته تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان به پایان رسید و در فینال سولماز نقی لو نماینده شایسته استان توانست مدال نقره مسابقات را بدست آورد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در دومین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در سلاح های بادی بانوان در حالی به پایان رسید که صفیه صحرا گرد از استان خراسان رضوی، در دیداری بسیار نزدیک و حساس با سولماز نقلی لو از آذربایجان غربی که امتیازات ورزشکاران با فاصله بسیار اندک جابجا می شد توانست به روی سکوی اول این رشته رفته و مدال طلا را از آن خود کند و نماینده استانمان در عین شایستگی توانست عنوان دوم و مدال نقره مسابقات را از آن خود کند و نسا پاریاب از استان ایلام، در مکان های سوم ایستاد.
این رقابت ها در بخش بانوان با برگزاری این فینال به پایان رسید و روز سه شنبه در بخش مردان، رقابت های قهرمانی کشور آغاز می شود.
بیست و سومین دوره مسابقات سلاح های بادی قهرمانی کشور ، از بیست و پنجم تا سی ام مرداد با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در قزوین برگزار می شود.


آذربایجان غربی عنوان سوم مسابقات بین المللی کاراته پالان دوکن ترکیه را کسب کرد

آذربایجان غربی عنوان سوم مسابقات بین المللی کاراته پالان دوکن ترکیه را کسب کرد

یازدهمین دوره مسابقات بین المللی کارانه جام پالان دوکن ترکیه با قهرمانی میزبان به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی یازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام پالان دوکن ترکیه که به همّت فدراسیون کاراته این کشور و با شرکت 2500 کاراته کا از 25 کشور و در دو بخش کاتا و کومیته آقایان و بانوان و با قضاوت 120 داور در محل سالن آرنای شهر ارزروم به مدت 3 روز برگزار می شد در مجموع رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید تیم میزبان با کسب 37 مدال طلا، 41 نقره و 49 برنز به مقام قهرمانی رسید، تیم جمهوری آذربایجان با کسب 6 مدال طلا، 1 نقره و 12 برنز در جایگاه دوم ایستاد و استان آذربایجان غربی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران با 92 ورزشکار و کادر فنی و سرپرستی در این مسابقات شرکت کرده بود با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 7 برنز در رده سوم این مسابقات قرار گرفت و تیم های ارمنستان، تایلند، آلبانی، گرجستان، روسیه، مقذونیه، فیلیپین، فنلاند، فرانسه، آلمان، زلاندنو، بلغارستان، عراق، ترکمنستان و بوسنی عناوین را در رده بندی کلی به خود اختصاص دادند.
گفتنی است مراسم افتتاحیه این مسابقات شنبه گذشته 15 آگوست( 25 مرداد) با سخنرانی احمد چلبی رئیس فدراسیون کاراته ترکیه، وکیلی مصطفی گون دوغان استاندار ارزروم و محمت سکمن شهردار این شهر در سالن بزرگ 3000 نفری هاکی آرنا ارزروم برگزار شد و با رقابت کاراته کاهای تیم های: آلمان، آلبانی، بوسنی، آذربایجان، باغارستان، ارمنستان، فنلاند، فلسطین، فرانسه، گرجستان، عراق، سوئیس، قبرس، صربستان، مقدونیه، روسیه، ترکمنستان، اوکراین، زلاندنو، یونان، تایلند، فیلیپین، ترکیه و آذربایجان غربی از کشورمان پس از 3 روز به کار خود پایان داد.
 

 

 

شایان ذکر است اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همه ساله بواسطه هماهنگی های لازم با فدراسیون و نیز وجود پروتکل همکاریهای ورزشی استان با ارزروم ترکیه تیم کاراته خود را عازم این مسابقات می نماید.

نسخه چاپي
رئیس سابق فدراسیون شنا گزینه دبیری فدراسیون قایقرانی

وحید مرادی که پیش از این رئیس فدراسیون شنا بود، حالا گزینه دبیری فدراسیون قایقرانی است.

خبرگزاری فارس: رئیس سابق فدراسیون شنا گزینه دبیری فدراسیون قایقرانی
  •  

، غلامرضا امینی به عنوان رئیس جدید فدراسیون قایقرانی انتخاب شد و اعضای مجمع تصمیم گرفتند تا وی رئیس کمیته‌ها، نایب‌رئیس و همچنین دبیرش را در فرصت‌های بعدی انتخاب کند، اما حالا شنیده وحید مرادی که گزینه جدی ریاست فدراسیون بود برای دبیری در نظر گرفته شده است.

پیش از انتخابات قایقرانی این شایعه وجود داشت که وی گزینه وزارت ورزش است، اما با کسب 10 رأی نتوانست به عنوان رئیس انتخاب شود.

وی پیش از این رئیس فدراسیون شنا بود و برای حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی با مجوز وزیر ورزش حاضر شد.

-f

نسخه چاپي
سید جلال حسینی در مراسم معارفه باشگاه الاهلی قطر:
از زمان حضورم در اینجا احساس غریبی نکرده‌ام/جباری از دلایل پذیرش من برای پیوستن به این تیم بود

سید جلال حسینی در مراسم معارفه خود در باشگاه الاهلی قطر گفت: افتخار می‌کنم در این باشگاه حضور دارم.

خبرگزاری فارس: از زمان حضورم در اینجا احساس غریبی نکرده‌ام/جباری از دلایل پذیرش من برای پیوستن به این تیم بود
  •  

، شب گذشته، کنفرانس خبری سید جلال حسینی در باشگاه «الاهلی» قطر برگزار شد.

این کنفرانس خبری در حضور «بلال ولید الهتمی» سرپرست باشگاه و «عیسی المالکی» هماهنگ کننده مطبوعاتی به همراه مدیر برنامه‌های سید جلال حسینی برگزار شد.

در ابتدای کنفرانس خبری، هماهنگ کننده مطبوعاتی باشگاه الاهلی قطر حضور جلال حسینی در باشگاه را تبریک گفت و آرزوی موفقیت برای او کرد؛ سپس سرپرست باشگاه الاهلی نیز با تبریک پیوستن جلال حسینی به باشگاه ، گفت: برای جلال حسینی آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: مدت قرارداد یک فصل و قابل تمدید است. سرپرست باشگاه الاهلی سید جلال حسینی را دارای امتیازات برجسته‌ای دانست و گفت: او یک مدافع بین‌المللی است و همگی بازی او را در جام جهانی برزیل دیدیم که از سطح بسیار خوبی برخوردار بود.

ولید الهتمی گفت: قرار داد با جلال حسینی به توصیه مربی باشگاه صورت گرفت و وی در فصل گذشته به طور کامل سید جلال را زیر نظر داشت و در حقیقت گفت‌و‌گوها مدت زمان زیادی طول نکشید، هنگامی که بازیکن موافقت خود را اعلام کرد و موافقت وی نیز بی ارتباط به هم وطنش مجتبی جباری نبود که در حال حاضر در باشگاه الاهلی است.

سرپرست باشگاه الاهلی ادامه داد: با پیوستن جلال حسینی به باشگاه، لیست بازیکنان ما تکمیل می‌شود و ما حالا جباری و دیوگو و کابینجو را داریم و نمی‌خواهیم آن‌ها را از دست بدهیم.

درمورد خرید‌های داخلی نیز سرپرست الاهلی گفت:با هشت بازیکن داخلی قرار داد بسته‌ایم و امیدواریم که این قراردادها تیم را قوی‌تر کند و حتما اثر مثبتی خواهد داشت.

وی حرکت جمعی در تبم را عامل موفقیت دانست و تلاش و تمرین مستمر را در این دوره را بسیار خوب ارزیابی کرد.وی گفت: ما به بازیکنانمان اعتماد داریم و‌آن‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند و ما مدت‌هاست که تمرین می‌کنیم و بالطبع فصل را با پیروزی شروع خواهیم کرد.

در ادامه این کنفرانس خبری، سید جلال حسینی گفت:موجب افتخار بسیار من است که در تیم الاهلی قطر حضور دارم و تیم الاهلی یک تیم ریشه‌دار در قطر محسوب می‌شود.

حسینی ادامه داد: از زمان حضورم در این تیم، احساس غریبی نکرده‌ام و ارتباط خوبی با بازیکنان بزرگ باشگاه دارم و بدون شک این ارتباط اثر مطلوبی خواهد گذاشت در تجربه حرفه‌ای من مفید خواهد بود.

وی با اشاره به حضور مجتبی جباری در تیم الاهلی قطر گفت: مجتبی از دلایل پذیرش سریع من برای پیوستن به باشگاه بود.

سید جلال حسینی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد اینکه اگر مربی تشخیص دهد، در بعضی بازی‌ها روی نیمکت بنشینید، گفت: من تابع مربی هستم و امیدوارم هنگامی که بازی می کنم در زمین بازی در بالاترین سطح حاضر شوم، من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و برای هرگونه احتمال و برنامه‌ای برای موفقیت در تحربه حرفه‌ای خودم آماده هستم.

 

*تصاویر این مراسم به شرح زیر است:

-

نسخه چاپي
با شکست فرانسه و مصر می‌توانیم در جام جهانی صعود کنیم
نیکخواه‌بهرامی: مقابل اسپانیا در افتتاحیه هیچ استرسی نداریم/ امکانات‌مان در حد آسیا هم نیست

کاپیتان تیم‌ملی بسکتبال گفت: برای دیدار با اسپانیا در دیدار افتتاحیه جام‌جهانی هیچ استرسی نداریم و فکر می‌کنم آنها بیشتر مشکل داشته باشند.

خبرگزاری فارس: نیکخواه‌بهرامی: مقابل اسپانیا در افتتاحیه هیچ استرسی نداریم/ امکانات‌مان در حد آسیا هم نیست
  •  

، تیم ملی بسکتبال باید حدود 10 روز دیگر در قابت‌های جام جهانی 2014 اسپانیا شرکت کند. از همین رو ملی پوشان کشورمان امروز عازم تورنمنت اسلوونی شدند و از آنجا راهی اسپانیا خواهند شد.

ملی پوشان کشورمان پس از چند مرحله اردو باید در اروپا خود را محک بزنند و بر همین اساس به سراغ صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی کشورمان رفته ایم تا از وضعیت تیم ملی و حضور در جام جام جهانی مطلع شویم.

مشروح مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

* چند مرحله اردوی داخلی و خارجی را پشت سرگذاشتید، وضعیت تیم ملی چگونه است؟

خوشبختانه اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتید و تنها حضور در تورنمنت لسهتانی و اسلواکی خسته‌مان کرد، اما بازی‌هایی که انجام دادیم، خیلی به آمادگی تیم ملی کمک کرد. همه بازیکنان هم در شرایط خوبی به سر می‌برند و امادگی خوبی دارند. حضور جوانان در کنار با تجربه تیم خوبی را تشکیل داده است و باید از اعتبار نام ایران دفاع کند.

* همیشه از از نداشتن امکانات گلایه داشتید، این امکانات برای رقابت‌های جهانی کافی بود؟

به هیچ وجه. امکانات ما در حد آسیا هم نیست چه برسد به جهان. تاکنون هر موفقیتی کسب شده حاصل تلاش بازیکنان بوده است. ما تمام موفقیت‌های خود را خارج از ایران کسب کرده‌ایم و در تنهایی و غربت بوده است. مردم باید بدانند ما با ضعیف ترین امکانات آماده شدیم و توقع ها باید منطقی باشد. هیچ چیز درست و حسابی نداریم که بتوانیم به آن دلخوش باشیم.

* وضعیت خودت چگونه است؟

زیاد آماده نیستم، اما خوشبختانه دردی در ناحیه پا احساس نمی‌کنم. از ابتدا قرار نبود در جام جهانی بازی کنم، اما با شرایطی که پیش آمده است باید به میدان بروم. از دکتر فرهادی هم که کمک زیادی کرد تا به شرایط خوبی برسم، تشکر می‌کنم.

*شناختی از حریفان در جام جهانی پیدا کرده‌اید؟

باید با واقعیت ها زندگی کنیم. ما مقابل اسپانیا میزبان مسابقات، صربستان و برزیل شانس‌مان برای پیروزی بسیار کم است، اما برای دیدار با فرانسه و مصر برنامه داریم. فرانسه در پست سنتر با مشکل مواجه است و مقابل فیلیپین هم در دیدار دوستانه با اختلاف بسیار کمی به برتری رسید. از سوی دیگر تونی پارکر بازیکن حاضر در NBA هم برای این تیم بازی نخواهد کرد. درست است برزیل با سهمیه به جام جهانی آمده است، اما تیم بسیار قدرتمندی دارد و شرایطش با دور مقدماتی فرق کرده است. به نظر من چیزی که همه درباره‌اش صحبت می‌کنند، برد و باخت است و بازی زیبا و باخت نمی‌تواند خوب باشد. من به بازیکنان دیگر هم همین موضوع را گفته‌ام.

 

*برای دیدار با اسپانیا در بازی افتتاحیه استرس ندارید؟

فکر می‌کنم اسپانیا باید برای بازی مقابل ما استرس داشته باشد. چون آنها میزبان مسابقات و مدعی قهرمانی هستند و باید نتیجه خوبی بگیرند. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای بردن استرسی روی ما نیست.

* دیدار با وزیر ورزش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

جلسه خوبی بود و خوشحالیم که سرانجام یک مسئول درد و دل ملی پوشان بسکتبال را شنید. بازیکنان تیم ملی تنها نیاز به توجه دارند تا برای رقابت‌های آینده انگیزه‌شان کم نشود. وقتی مسئولی به سالن می‌آید تا از وضعیت تمرینات مطلع شود این موضوع انگیزه بازیکنان را زیاد می‌کند.

* در بازی‌های آسیایی هم که بسکتبال یکی از شانس‌های طلا است، نظرتان چیست؟

ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بسکتبال ایران سربلند باشد، حالا چه مدالی کسب شود، بستگی به شرایط مسابقات دارد. باز هم می‌گویم انظارها با توجهات و امکاناتی که داده می‌شود باید برابر باشد.

به گزارش فارس، تیم ملی بسکتبال از هشتم شهریور در جام جهانی بسکتبال شرکت می‌کند و در دیدار افتتاحیه باید به مصاف اسپانیا برود.


عنوان نائب قهرمانی برای وزنه بردار آذربایجان غربی

عنوان نائب قهرمانی برای وزنه بردار آذربایجان غربی

 ابراهیم بهروان در وزن 62 کیلوگرم توانست مدال نقره مسابقات  وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور را برگردن آویزد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی،مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور در سال 93 با حضور ورزشکارانی از 30 استان کشور در سالن تختی قائمشهر برگزار شدکه در پایان تیم خوزستان با 535 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم های اردبیل و مازندران نیز روی سکوهای نایب قهرمانی و سوم ایستادند.
در این مسابقات ابراهیم بهروان ورزشکار خوب و شایسته مهابادی در وزن 62 کیلوگرم توانست عنوان نائب قهرمانی را بدست آورده و مدال نقره مسابقات را بر گردن آویزد . در همین وزن محمد علی پور از خوزستان ائل شد و محمد حسن کیهانی از فارس به مقام سوم رسید .
 

سه رکاب زن جوان خویی مسیرشهرستان خوی تا قونیه (ترکیه ) را رکاب زدند.

سه رکاب زن جوان خویی مسیرشهرستان خوی تا قونیه (ترکیه ) را رکاب زدند.

 آقایان– محبوب حسین زاده شاهین ذاکری وایوب حاج علیزاده سفرخودراازمزارشمس تبریزی درخوی آغازوتاآرامگاه مولانا درقونیه ادامه دادند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی از شهرستان خوی ، این سه دوچرخه سوارخویی پس ازحضوردرقونیه وادای احترام به شاعرایرانی با شهردار این شهردیداروگفتگوکردند.
طاهرآک یورک شهردارکلان شهرقونیه دراین دیدارباابراز خرسندی ازحضوردوچرخه سواران ایرانی دراین شهرگفت : اقدام سه ورزشکارپیام آوردوستی بین مردم شهرهای خوی وقونیه بشمارمی رود.
وی افزود : وجودآرامگاه مولاناوشمس دوستی بین مردم دوکشوررابه یکدیگرپیوندزده است وورزشکاران خویی نیزبااین اقدام این پیوندرامستحکم ترکردند.ودرخاتمه شهردارقونیه بااهداء تندیس ومدال ازاین سه ورزشکارتقدیرکرد.
این سه دوچرخه سوار باعبورازشهرهای وان – تاتوان – آنتب – دیاربکیر- عثمانیه وآداناوپیمودن 1750 کیلومتر در17 روز واردآرامگاه مولانادرشهرقونیه (ترکیه ) شدند.

نسخه چاپي
انتقاد از داوران انتخابی تیم ملی بوکس
ستارپور: داوران کم تجربه عادلانه قضاوت نکردند/ فیلم بازی نشان می‌دهد برنده راند اول کیست

نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم تیم‌ ملی بوکس گفت: انتخابی تیم ملی روز گذشته با قضاوت داوران کم تجربه برگزار شد و به هیچ عنوان قضاوت عادلانه نبود.

خبرگزاری فارس: ستارپور: داوران کم تجربه عادلانه قضاوت نکردند/ فیلم بازی نشان می‌دهد برنده راند اول کیست
  •  

، انتخابی تیم ملی بوکس هفته گذشته برگزار و اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی 2014 اینچوان معرفی شد که در وزن 81 کیلوگرم که محمد ستارپور و احسان روزبهانی حضور داشتند، قرار شد که روز 27 مردادماه انتخابی بین این دو نفر برگزار شود تا تکلیف بوکسور وزن 81 کیلوگرم اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون مشخص شود. سرانجام روز گذشته ( دوشنبه) احسان روزبهانی با شکست محمد ستارپور با نتیجه 2 بر یک به عنوان نماینده وزن 81 کیلوگرم انتخاب و جواز حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون را کسب کرد.

ستارپور ، با انتقاد از داورانی که مسئولیت قضاوت در انتخابی وزن 81 کیلوگرم را برعهده داشتند، گفت: احسان روزبهانی یکی از دوستان خوبم است، اما روز گذشته داوران در انتخابی‌ به هیچ‌ عنوان عادلانه قضاوت نکردند. در حال حاضر مسابقات قهرمانی کشور در بانه پیگیری می‌شود و همه داوران خوب فدراسیون در آن رقابت‌ها قضاوت می‌کنند. عسگری یکی از داوران با تجربه فدراسیون است که روز گذشته به عنوان داور وسط قضاوت می‌کرد اما به دلیل اینکه داور وسط بود حق رای نداشت و 3 نفری که کنار رینگ حضور داشتند می‌توانستند رای بدهند که متاسفانه آنها نیز از داوران کم تجربه بودند که به خوبی نتوانستند قضاوت کنند.

وی در ادامه افزود: قانون جدید می‌گوید کسی که در طول بازی میدان‌دار است و مداوم حمله می‌کند باید داوران در پایان راند بازی را به سود او اعلام کنند، اما با توجه به اینکه راند اول مدام به احسان حمله می‌کردم داوران رای را به سود او اعلام کردند. شکست در راند دوم را قبول دارم، چرا که روزبهانی یک ضربه مشت به سر من وارد کرد که همین ضربه باعث شد تا من گیج شوم، اما راند سوم من از ثانیه اول حمله می‌کردم و مشت می‌زدم و نمی‌دانم که چرا داوران در پایان مبارزه بازی را به سود او اعلام کردند.

ستارپور در پاسخ به این سؤال که آیا به قضاوت داوران انتقاد داشتی یا خیر، گفت: همه مسئولان فدراسیون در سالن حضور داشتند و مبارزه را از نزدیک تماشا کردند اما اعتراض من به جایی نرسید. برادر من داور رسمی است و شب گذشته فیلم مبارزات را نگاه کردیم و حتی او اعلام کرد که بازی در راند اول به سود من بوده که داوران به ضرر من قضاوت کردند.

نسخه چاپي
با هدف ترویج گردشگری ارزان‌قیمت
کیش میزبان بزرگ‌ترین رالی خانوادگی در شهریورماه

اولین و بزرگ‌ترین رالی خانواده با عنوان «کیش بهشت خانواده» شهریورماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: کیش میزبان بزرگ‌ترین رالی خانوادگی در شهریورماه
  •  

  محمد محب خدایی، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش مهم‌ترین هدف از برگزاری این برنامه را توسعه گردشگری، خصوصاً گردشگری ارزان، قانونمداری و ترویج فرهنگ خانواده محوری عنوان کرد.

وی در تشریح این طرح گفت: طرح اولیه رالی خانواده از سوی معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش ارایه شد؛ حقیقت داستان هم این است که مجموعه دوستان حاضر در منطقه آزاد کیش به دنبال این هستند که امکان مسافرت ارزان برای همه خانواده ها به این جزیره زیبا مهیا شود. طبق محاسبات ما در این طرح سفر به کیش از سفر هموطنان به شمال کشور هم ارزان تر می‌شود. از سوی دیگر ما معتقدیم در شرایط اجتماعی امروزی و مشغله‌های مختلفی که وجود دارد، سفرهای خانوادگی می تواند یک امکان ویژه برای جمع شدن خانواده ها دور هم باشد. شرط حضور در رقابت هم همین خانواده بودن است.

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش در توضیح نحوه انجام این مسابقه گفت: پروسه کار به این صورت است که با فراخوان اولیه ای که از بیستم مردادماه آغاز شده و تا آخر این ماه نیز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بعد از این مرحله از دهم تا بیست و هشتم شهریور ماه زمان آغاز حرکت در نظر گرفته شده که شرکت کنندگان باید خود را به بندر چارک در استان هرمزگان برسانند. در این نقطه با تخفیف ویژه و هزینه ای کم اتومبیل ها به همراه سرنشینان به جزیره کیش منتقل می شوند.

خدایی اضافه کرد: در برگزاری این برنامه سازمان‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرماندهی راهور نیروی انتظامی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان صدا و سیما مشارکت دارند و هر کدام بخشی از کار را به عهده گرفته‌اند.

وی توضیح داد: تامین هزینه سوخت مصرفی با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تا 50 درصد قابل پرداخت می‌باشد. همچنین شرکت کنندگان می‌توانند از خدمات گردشگری و اقامتگاهی بین راهی ( بخشی از محل های اقامتگاهی) با مساعدت اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری و جامعه هتل داران استفاده نمایند . طراحی و کارشناسی و وضع مقررات مسابقه را هم کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عهده گرفته که خدمات امداد خودرو رایگان هم توسط همین کانون به شرکت کنندگان ارائه می شود.

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش توضیح داد: به برنده این رقابت یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و معیار برنده شدن هم رعایت مقررات جشنواره، توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی و حتی رعایت مسائل زیست محیطی است. همچنین در صورت مساوی بودن امتیاز‌ها برنده به قید قرعه انتخاب می‌شود.

این مقام مسئول در پایان به سایر تسهیلات درنظر گرفته شده در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: حاضران در این رالی می‌توانند در صورت تمایل سه شب و چهار روز در کمپ فیاک کیش به صورت رایگان اسکان داشته باشند. و یا با استفاده از تخفیف های 40 درصدی در نظر گرفته شده در هتل های این جزیره مرجانی ، اقامت نمایند و همچنین استفاده از سایر فضاهای تفریحی ، کنسرت‌ها ، تورهای شهری و امکانات تفریحی نیز از تسهیلات این رالی می‌باشد.

نسخه چاپي
در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران
مسابقات موتورکراس و تریال ۷ شهریور برگزار می‌شود

مسابقات موتورکراس و تریال قهرمانی کشور هفتم شهریورماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: مسابقات موتورکراس و تریال ۷ شهریور برگزار می‌شود
  •  

، اولین دوره مسابقات موتورکراس و موتورتریال قهرمانی کشور 7 شهریورماهبه مناسبت درگذشت شادروان غلام‌ شاه‌مرادی در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در رقابت موتورکراس از استان‌های کشور در 6 کلاس 65 سی‌سی، 85 سی‌سی، 250 و 450 سی‌سی بزرگسالان و پیشکسوتان حضور خواهند داشت.

نفرات برتر هر دو رقابت کراس و تریال به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

-f

نسخه چاپي
شاهین نصیری‌نیا در گفت‌وگو با فارس:
برای همیشه بازگشتم تا تجربیاتم را در اختیار جوانان ایرانی قرار دهم/حضورم در آمریکا نتایج مثبتی داشت

ملی‌پوش سابق وزنه‌برداری ایران گفت: با این هدف به ایران بازگشتم تا تجربیاتم را در اختیار جوانان کشورم قرار دهم.

خبرگزاری فارس: برای همیشه بازگشتم تا تجربیاتم را در اختیار جوانان ایرانی قرار دهم/حضورم در آمریکا نتایج مثبتی داشت
  •  

شاهین نصیری‌نیا که به تازگی از آمریکا به کشورمان بازگشته است با بیان اینکه دیگر قصد بازگشت به آمریکا را ندارد، اظهار داشت: پس از 8 سال کار در آمریکا و کار با وزنه‌برداران این کشور در رده‌های سنی پایه و بزرگسال تصمیم گرفتم برای همیشه به کشورم بازگردم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به بازگشتش به ایران، آیا قرار است به عنوان مربی در کشورمان مشغول به کار شود، گفت: اگر پیشنهادی باشد به طور حتم روی آن فکر می‌کنم. در واقع بیشتر با این هدف به ایران بازگشتم تا تجربیاتم را در اختیار جوانان کشورم قرار دهم.

ملی‌پوش سابق وزنه‌برداری ایران در خصوص فعالیت‌هایش در آمریکا افزود: کار در آمریکا نتایج مثبتی به همراه داشت. 3 عضو تیم ملی آمریکا از شاگردانم هستند و در صحبت‌هایی که با هم داشتیم، آنها ابراز تمایل کردند در لیگ وزنه‌برداری ایران وزنه بزنند.

وی یادآور شد: علاوه بر کار در رده‌های سنی پایه با تیم‌‌های بزرگسال هم کار می‌کردم، با این حال به ایران بازگشتم تا دیگر برای کشورم کار کنم. اگر شرایط فراهم باشد و پیشنهادی باشد، روی آن فکر خواهم کرد.

نسخه چاپي
آغاز لیگ برتر بسکتبال با ویلچر از ۲۹ مرداد با حضور ۲۱ تیم

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر، از آغاز رقابت‌های لیگ برتر این رشته از ۲۹ مرداد و با حضور ۲۱ تیم خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز لیگ برتر بسکتبال با ویلچر از ۲۹ مرداد با حضور ۲۱ تیم
  •  

و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، حبیب خمجانی در خصوص فصل جدید رقابت‌های لیگ‌های بسکتبال با ویلچر گفت: در مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر سال 93، 8 تیم در دسته برتر، 8 تیم در دسته اول و 5 تیم در دسته دوم حضور دارند که رقابت‌های امسال به صورت رسمی از چهارشنبه، 29 مرداد آغاز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن بازی‌های پاراآسیایی، تمهیداتی در نظر گرفته شده که ملی‌پوشان ضمن حضور در تمرینات تیم ملی، برای تیم‌های باشگاهی نیز بازی کنند و توصیه‌های لازم در خصوص حفظ سلامتی و جلوگیری از آسیب‌دیدگی نیز به آنها شده است. این رقابت‌ها که در فواصل بین اردوهای تیم ملی برگزار می‌شود، باعث حفظ آمادگی بدنی بازیکنان می‌شود.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر خاطر نشان کرد: از سال آینده برای حضور جوانان در لیگ باشگاهی، برنامه‌هایی در نظر گرفته خواهد شد تا از این طریق به تدریج جوانان مستعد به بدنه تیم‌ها اضافه شده و پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی نیز از این طریق صورت گیرد. البته امسال نیز برای تیم‌های دسته اول و دسته دوم که از بازیکنان متولد 75 استفاده کنند، امتیاز ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

* رقابت‌های لیگ باشگاهی، با برگزاری مسابقات دسته برتر از چهارشنبه و به شرح زیر برگزار می‌شود:

لیگ برتر، گروه الف، میزبان پگاه فارس: (چهارشنبه 29 مرداد)

ساعت 9: زنجان - ایثار قم

ساعت 11: پگاه فارس - شهرداری آمل

ساعت 17: ایثار قم - شهردای آمل

ساعت 19: زنجان - پگاه فارس

پنجشنبه، 30 مرداد:

ساعت 9: شهرداری آمل - زنجان

ساعت 11: پگاه فارس - ایثار قم

لیگ برتر، گروه ب، میزبان مخابرات اصفهان: (چهارشنبه، 29 مرداد)

ساعت 9: خوزستان - هیات اراک

ساعت 11: مخابرات اصفهان - هیات ایلام

ساعت 17: خوزستان - هیات ایلام

ساعت 19: هیات اراک - مخابرات اصفهان

پنجشنبه، 30 مرداد:

ساعت 9: هیات ایلام - هیات اراک

ساعت 11: مخابرات اصفهان - خوزستان

-

نسخه چاپي
اگر تاج مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان را تأیید کند تا آخر عمر حرف نمی‌زنم
دادکان: وزیر ورزش و خادم رابین‌هودبازی درآوردند و فوتبال آلوده‌تر شد

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش و معاون حقوقی‌اش رابین‌هود بازی درآوردند و فوتبال آلوده‌تر شد.

خبرگزاری فارس: دادکان: وزیر ورزش و خادم رابین‌هودبازی درآوردند و فوتبال آلوده‌تر شد

-------------------------------
  •  

، محمد دادکان در برنامه 4-4-2 رادیو جوان گفت‌وگویی مناظره‌گونه با امیررضا خادم داشت.

دادکان در ابتدای صحبت‌هایش گفت: اگر حرفی می‌زنم برای آن است که مشکلات را از سر راه برداریم و راهکار هم داشته باشیم، به عقیده من اگر پنج واژه را حذف کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود. این واژه عبارتند از بگم، می‌گم، اگر، مگر به من تکلیف شد و آنکه می‌گوید. می‌گویم هیچ‌وقت نمی‌گوید بنابراین می‌خواهم سمت و سوی صحبت‌هایم سازندگی و مثبت‌اندیشی باشد، من واضح و روشن حرف می‌زنم و قصد تخریب کسی را ندارم، دوست دارم ورزش کشور به سمت و سویی برود که شایسته است.

وی در مورد اینکه گفته است هیئت مدیره و مدیرعامل را به جان هم انداخته‌اند و منظورش چه کسی بوده، گفت: منظورم وزارت ورزش بود من حرفی را که بزنم آن را تأیید می‌کنم قبل انقلاب هم حرفم را می‌زدم و امروز هم محدودیتی برایم نیست و اگر حرف‌هایم به دل مردم بنشیند برایم موفقیت است من هیچ‌وقت کاندیدای مدیرعاملی پرسپولیس از سوی وزارت ورزش نبودم اگر امیررضا خادم چنین حرفی را زده است نمی‌دانم مستنداتش چیست اما من به خواست مردم بود که گفتم به پرسپولیس می‌روم.

وی در مورد اینکه دو عضو هیئت مدیره باشگاه با او ملاقات‌هایی داشته‌اند و این دعواها کی تمام می‌شود، گفت: آنها جایی آمدند با من صحبت کرده‌اند این دعواها هم تمامی ندارد پیش از این هم گفته بودم پرسپولیس با این وضعیت به هفته پنجم لیگ نمی‌رسد زیرا هر باشگاهی اساسنامه دارد طبق اساسنامه باشگاه، مجمع، هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرس دارد. امیررضا خادم و وزارت ورزش بیایند و بگویند آیا بر اساس این چارچوب مشخص و مدون حرکت کرده‌اند یا نه، آیا هیئت مدیره مدیرعامل را انتخاب کرده یا اینکه آنها خودشان مدیرعامل را انتخاب و به هیئت مدیره معرفی کرده‌اند؟ برای من قابل هضم نیست که مدیرعامل باشگاه چگونه با این ساختار می‌خواهد کار کند وقتی می‌داند که هیئت مدیره او را انتخاب نکرده است. من هم این مسائل را به این دلیل پیش‌بینی کرده‌ام چون می‌دانستم که نوع انتخاب مدیرعامل استقلال و پرسپولیس اینگونه بوده، ما نمی‌خواهیم برای استقلال و پرسپولیس ساماندهی اصولی داشته باشیم و همواره این اختلاف‌ها وجود داشته و خواهد داشت.

دادکان با اشاره به مصاحبه‌اش باعنوان کرد: من در همان مصاحبه‌ام گفتم شعارهای سرگرم‌کننده می‌دهند و مدام می‌خواهند امروز برود و فردا بیاید و هیچ‌وقت کار اساسی انجام نمی‌شود. مدیرعامل قبلی را به خاطر بدهی‌ها و ولخرجی پول دولت برکنار کردند، این حق وزارت ورزش است زیرا آنها بدهی بالا آوردند اما من می‌گویم شعار سرگرم‌کننده می‌دهند زیرا می‌گویند قراردادها پایین آمده اما من می‌گویم 30 درصد افزایش داشته است آیا این حرف من بی‌احترامی به خادم و وزیر ورزش است یا از سر دلسوزی است؟ 6 ماه فوتبال را تعطیل می‌کردید تا کی باید این ضریب افزایش‌ها وجود داشته باشد؟ از این تبصره‌های افزایش بودجه هم تا آخر فصل زیاد می‌آید.

وی ادامه داد: فصل برای استقلال و پرسپولیس با اضطراب شروع شد، نخواستیم آنها را به آرامش برسانیم نباید تقصیرها را به گردن رحیمی و دایی بیندازیم یا هیئت مدیره وزارت ورزش باید پاسخگوی انتقادات باشد. وزارت ورزشی مدام اعلام می‌کرد که می‌خواهیم استقلال و پرسپولیس را به آرامش برسانیم و آرامش را به ورزش کشور برگردانیم، چه شد؟ هیچکس برای خدمت نیامده اگر قصد خدمت داشتند نمی‌گذاشتند این اختلافات به وجود بیاید و برای رضایت هواداران استقلال و پرسپولیس تلاش می‌کردند.

-uf

26 / 5 / 1393برچسب:, :: 12:28 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

26

تبریک رییس انجمن جوجیتسو امریکا به رشیدی

تبریک رییس انجمن جوجیتسو امریکا به رشیدی

رییس انجمن جوجیتسو امریکا ضمن تبریک انتصاب محمود رشیدی برا ی ورزش های رزمی ایران آرزوی موفقیت کرد.

 سارا استنتون رییس انجمن جوجیتسو آمریکا در نامه ای به فدراسیون ورزش های رزمی با بیان این مطلب که اخبار مربوط به فدراسیون ورزش های رزمی را دنبال می کند انتصاب محمود رشیدی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی را تبریک گفت و آرزوی موفقیت های روز برای فدراسیون ورزش های رزمی داشت

26 / 5 / 1393برچسب:, :: 12:27 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

انتخابی تیم ملی جوجیتسو برگزار شد

انتخابی تیم ملی جوجیتسو برگزار شد

 رقابت های انتخابی مدعیان تیم ملی جوجیتسو روز گذشته با حضور سر پرست فدراسیون ورزش های رزمی در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

برای پوشیدن پیراهن تیم ملی 105 هنرجو از سراسر کشور صف آرایی کردند.

برای دیدن این رقابت علیرضا امینی رییس اسبق فدراسیون جودو،نصرا... کاکاوند پیشکسوت جوجیتسو ایران، دکتر رشیدی عضو هیات علمی دانشگاه امیر کبیر،محمد داودی ،صالحی و... در سالن افراسیابی حضور یافتند.

در پایان این رقابت ها نتایج زیر بدست آمد:

مسابقات بزرگسالن انتخابی تیم ملی جوجیتسو مرداد ماه - بخش(کمیته)

وزن 56- کیلو گرم : مهران ستار- فارس- رحمت قربانی سلیم کندی – آذ غربی- حسین امیری- اصفهان  – مبین مجرد-مازندران

وزن 62- کیلوگرم : احمد رضا عیدی-تهران – مجید کریمی اصفهان -– محمد صابری- بوشهر - سامان آزادی بوشهر

وزن 69- کیلو گرم : امیر حسین خادمیان- تهران -  علی حسن پور- اصفهان - علی مجرد اسبوئی- مازندران - محمد علی وحید - اصفهان 

وزن 77- کیلوگرم : محمد منصوری- تهران - ایمان حاجی هاشمی - تهران – وحید بناء- فارس-محمد منصوری شیرازی - فارس

وزن 85- کیلو گرم : صابر فقیه جویباری-تهران -  حبیب رنجبر- فارس- علی فلاحی – اصفهان - محمد شفیعی-مرکزی 

وزن 94- کیلو گرم : علی رضا دهقان-تهران  – محمد احمدی - مازندران - سینا اصغرزاده - گیلان - مهدی یزدی - قم - 

وزن 94+کیلو گرم : رضا شفیعی- مرکزی - بهرام ابراهیمی- ا غربی - سعید یونسی- فارس- پوریا عروجی

- تهران -

مسابقات بزرگسالن انتخابی تیم ملی جوجیتسو مرداد ماه - بخش (کاتا)

آقایان : عمار ممبینی – محمد حاجیان ( اول) خراسان رضوی 

آقایان :حامد زید آبادی – محمد مهدی شیخ بهایی ( دوم)کرمان 

 


سه تیرانداز شایسته آذربایجان غربی در راه مسابقات جهانی

سه تیرانداز شایسته آذربایجان غربی در راه مسابقات جهانی

 مسابقات رکوردگیری دانشجویان تیرانداز در رشته تفنگ و تپانچه دیروز بیست و سوم مرداد با معرفی برترین های این رشته برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی،  مسابقات رکورد گیری دانشجویان تیراندازکشور جهت حضور در مسابقات جهانی امارات در ۲ مرحله صبح و بعد ازظهر و در دو رشته تفنگ و تپانچه آقایان و بانوان با حضور ۵۰ ورزشکار از ۵ دانشگاه کشور در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که از استان آذربایجان غربی سه تیرانداز ، فرزاد مناف فر در رشته تفنگ آقایان ، سولماز نقی لو در رشته تفنگ بانوان و مهسا عروجی در تپانچه بانوان توانستند عضو تیم منتخب ایران ، اعزامی به مسابقات جهانی شوند .
براساس این گزارش ورزشکاران ذیل به عنوان برترین های هر رشته معرفی شدند:
در رشته تفنگ آقایان
ا- مهدی جعفری پویا
۲- فرزاد مناف فر – آذربایجان غربی
۳- محمد حسین کریمی
در رشته تفنگ بانوان
۱- نسا پاریاب
۲- مه لقا جام بزرگ
۳- سولماز نقی لو – آذربایجان غربی
۴- مریم طالبی
۵- دینا فرزادخواه
در تپانچه آقایان
۱- سپهر صفاری
۲- مصظفی منتظرالیه
۳- حامد طالبان پور
در تپانچه بانوان
۱-بهناز غلامی
۲- سارامیرابی
۳- مهسا عروجی – آذربایجان غربی
 لازم به ذکر است، مسابقات دانشجویان جهان از ۱۵ لغایت ۲۱ مهر ماه در شهر العین امارات برگزار خواهد شد

نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان استان ها در سال 92 اعلام شد
دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان نتایج ارزیابی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان،‌ در گزارشی که سیروس احمدی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه در خصوص گروه بندی استان ها و رتبه های آن ها ارائه کرد، در گروه اول استان آذربایجان شرقی رتبه نخست، مازندران رتبه دوم،‌ فارس رتبه سوم،‌ خوزستان رتبه چهارم، خراسان رضوی رتبه پنجم، گیلان رتبه ششم، اصفهان رتبه هفتم و آذربایجان غربی رتبه هشتم گروه اول را کسب کردند.
براساس این گزارش در استان های گروه دوم، همدان جایگاه اول،‌ گلستان جایگاه دوم،‌ مرکزی رتبه سوم، یزد رتبه چهارم، زنجان رتبه پنجم، لرستان رتبه ششم، ‌اردبیل جایگاه هفتم، هرمزگان رتبه هشتم، کرمانشاه رتبه نهم، ‌سیستان و بلوچستان رتبه دهم،‌ کرمان رتبه یازدهم، ‌البرز رتبه دوازدهم و کردستان رتبه سیزدهم را به خود اختصاص دادند.
در گروه سوم نیز استان قزوین جایگاه نخست، قم جایگاه دوم، ایلام رتبه سوم،‌ بوشهر رتبه چهارم، خراسان جنوبی جایگاه پنجم، سمنان رتبه ششم،‌ خراسان شمالی رتبه هفتم، چهارمحال و بختیاری رتبه هشتم و کهگیلویه و بویراحمد جایگاه نهم را از آن خود کردند.


 
چـاپ

نسخه چاپي
حضور ۱۷ کشور در مسابقات‌ تکواندوی نظامیان جهان
افتتاحیه مسابقات تکواندوی نظامیان جهان با حضور وزیر ورزش و جوانان

بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی نظامیان جهان امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن والیبال آزادی افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: افتتاحیه مسابقات تکواندوی نظامیان جهان با حضور وزیر ورزش و جوانان
  •  

، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی نظامیان جهان (سیزم) در حالی امروز در سالن والیبال آزادی با حضور 17 کشور از دنیا برگزار شد که در افتتاحیه این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و سردار باران‌چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح حضور یافتند.

در  افتتاحیه این مراسم رئیس کمیته فنی سیزم حضور نداشت.

دیگو سیلوا و سینا بهرامی سوگندنامه مسابقات را قرائت کردند. سیلوا رقیب هادی ساعی در المپیک 2004 و رقیب محمد باقری معتمد در المپیک 2012 بود.

الجزایر، ارمنستان، بلاروس، برزیل، چین، کلمبیا، ایران، اردن، قزاقستان، کویت، پاکستان، قطر، روسیه، آفریقای جنوبی، سریلانکا، سوریه و ویتنام در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

سردار خلیلی رئیس هیئت تکواندو نیروهای مسلح نیز در مراسم افتتاحیه مسابقات در سالن والیبال آزادی حضور داشت.

در ادامه مراسم افتتاحیه ابتدا همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از روبه‌روی جایگاه ویژه که وزیر ورزش و جوانان به همراه مسئولان برگزاری مسابقات حضور داشتند، رژه رفتند.

کورش رجلی سرمربی تیم آموزش فدراسیون با حضور تعدادی از رزمی‌کاران (گروه نمایش) در این مراسم شروع به اجرای حرکات نمایشی کردند.

تمام صندلی‌های جایگاه سالن والیبال آزادی پر از تماشاگر بود و تعداد زیادی از افراد نیروهای مسلح با لباس نظامی در مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

نسخه چاپي
پیام تسلیت سرمربی تیم ملی فوتبال برای درگذشت مهدی نفر
کی‌روش: درگذشت مهدی نفر چنان ناراحت‌کننده است که به دشواری به باور می‌نشیند

سرمربی تیم ملی فوتبال درگذشت مهدی نفر را به خانواده وی و اهالی رسانه تسلیت گفت.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: درگذشت مهدی نفر چنان ناراحت‌کننده است که به دشواری به باور می‌نشیند
  •  

  و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی درگذشت مهدی نفر متعهد و برنامه ورزش و مردم را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت کی‌روش به شرح زیر است:

«درگذشت مهدی نفر چنان سنگین و ناراحت کننده است که به دشواری به باور می‌نشیند. اندوه من در غم از دست دادن آن عزیز زحمتکش و خبرنگار متعهد و حرفه‌ای، در واژه‌ها نمی‌گنجد. تنها می‌توانم از خداوند برای بازماندگان صبری جمیل و برای آن مرحوم روحی آرام و شاد طلب کنم.»

f

22

دکتر میرهادی قره سید رومیانی عضو هیات رییسه فدراسیون شد

دکتر میرهادی قره سید رومیانی عضو هیات رییسه فدراسیون شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی،دکتر میر هادی قره سید رومیانی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و دبیر اول کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش های رزمی شد.


اطلاعیه ثبت نام احراز ریاست هیأت های ورزشی استان

اطلاعیه ثبت نام احراز ریاست هیأت های ورزشی استان

 

 

اطلاعیه ورزشی
 
اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی
 
اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در اجرای تبصره 2 ماده 7 آئین نامه هیأت های ورزشی استان ها از علاقمندان جهت احراز ریاست هیأت های مشروحه ذیل ثبت نام به عمل می آورد .
ازعلاقمندان حائزشرایط در خواست می گردد جهت ثبت نام و تکمیل فرم اعلام آمادگی برای نامزدی هیأتهای مورد نظرازتاریخ 93/5/19 لغایت 93/5/26 به مدت یک هفته به گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای استان واقع در ارومیه خیابان سربازان گمنام اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه نمایند .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های  33454110- 33459144  با پیش کد 044 تماس حاصل فرمائید .
هیأتهای مورد نظر:
نجات غریق - ورزشهای سه گانه - رزمی - اسکی - باستانی
مدارک مورد نیاز:
1- فتوکپی شناسنامه (یک برگ)
2- فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی (حداقل فوق دیپلم)
3- فتوکپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
4- ارائه برنامه پیشنهادی برای هیأت مربوطه
5- درصورت شاغل بودن مدت سابقه کار یا حکم کارگزینی ارائه گردد .
 
روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی

نسخه چاپي
با سه راند مبارزه به مدال نقره رسید
احدی: سپهوندی از شکست کدام قهرمان المپیک و جهان در تورنمنت چین صحبت می‌کند؟

سرمربی تیم‌ ملی بوکس گفت: سپهوندی به ما بگوید کدام قهرمان جهان و المپیک را در تورنمنت چین شکست داده است که ما او را ندیده‌ایم.

خبرگزاری فارس: احدی: سپهوندی از شکست کدام قهرمان المپیک و جهان در تورنمنت چین صحبت می‌کند؟
  •  

اکبر احدی با رد ادعاهای عبدالمجید سپهوندی مبنی بر اینکه زمان انتخابی تیم‌ ملی ناعادلانه بوده است، گفت: اصلا اگر دست من بود انتخابی تیم‌ ملی را دیرتر از زمانی که انجام شد برگزار می‌کردم، چرا که عبدالمجید سپهوند حالا پس از شکست مقابل جاسم دلاوری اردوها را ترک کرده و دیگر در تمرین‌ها شرکت نمی‌کند و دلاوری در سنگین‌ وزن حریفی ندارد که با او مبارزه کند پس ما ناچار بودیم در زمان معین‌ شده انتخابی تیم‌ ملی را برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که سپهوند مدعی شده که دلاوری توسط مربیان تیم‌ ملی انتخاب شده، نه به خاطر موفقیت مقابل او و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، اظهارداشت: ما بهترین داورها را روز انتخابی‌ برای قضاوت انتخاب کردیم تا دیگر حرف و حدیثی نباشد. تمام اختیارات را برعهده داوری واگذار کردیم که دیگر شبهه‌ای پیش نیاید. من می‌توانستم مثل اوزان دیگر که نفرات را انتخاب کردم در اوزان باقی مانده نیز به همان روش نفرات را انتخاب کنم، اما به دلیل بالا بودن حساسیت این اوزان ما تصمیم گرفتیم انتخابی برگزار کنیم تا هیچ حرف و حدیثی نباشد.

سرمربی تیم‌ ملی در واکنش به این موضوع که سپهوند مدعی شده در تورنمنت چین قهرمان جهان و المپیک را شکست داده، اما کادر فنی او را به بازی‌های آسیایی اعزام نکرده است، گفت: سپهوند بیاید به ما بگوید کدام قهرمان جهان و المپیک را شکست داده است. بنده به همراه دیگر مربیان در مسابقات حضور داشتیم و چنین بوکسورهایی که او با این نام و نشان از آنها یاد کرده است را در تورنمنت چین ندیدیم. بازی با اوکراین من اصلا حریفی که او شکست داد را نمی‌شناختم و اصلا نه قهرمان جهان بود و نه اینکه عنوان‌دار بود البته او بوکسور خوبی بود اما کسی او را نمی‌شناخت. بازی دوم نیز سپهوند مقابل نماینده چین به عنوان نفر برتر معرفی شد چراکه در همان راند اول حریف سپهوند از ناحیه ابرو مصدوم شد و دیگر اجازه مبارزه کردن به او ندادند و بازی به سود نماینده ما تمام شد. اگر بخواهیم ما به صورت کلی به بازی‌هایی که او انجام داده اشاره کنیم باید اینطور بگویم که سپهوند تنها 3 راند بازی کرد و به مدال نقره دست یافت.

احدی در مورد اینکه چه کسی به بازی‌های آسیایی اعزام شود برای او فرقی ندارد گفت: برای ما فرقی ندارد که چه کسی در سنگین‌وزن به بازی‌های آسیایی اعزام شود ما دوست داشتیم بهترین نفرات به این رقابت‌ها اعزام شوند در واقع برای هیچ مربی‌ای فرقی ندارد. ما بازی را تحت اختیار داوران قرار دادیم تا بهترین نفرات توسط آنها انتخاب شوند حتی کمیته فنی نیز تصمیم داشت که نفرات برتر را انتخاب کند اما بنده اعلام کردم که داوران باید برنده دیدار را اعلام کنند.

وی در پایان اظهار داشت: به هیچ‌عنوان صحبت‌های عبدالمجید سپهوند را قبول ندارم. حق کسی در انتخابی‌ها ضایع نشد چراکه ما بهترین داوران فدراسیون را برای قضاوت در انتخابی‌های تیم‌ملی انتخاب کرده بودیم.

-f

نسخه چاپي
کاراته برای اولین بار در طول تاریخ چنین نتایجی را کسب کرد
آشوری: آسیایی‌ها روی کاراته سرمایه‌ گذاری کرده‌اند/ در آینده کارمان سخت‌تر خواهد شد

دبیر فدراسیون کاراته گفت: در آسیا نگاه به کاراته تغییر کرده است و با سرمایه‌گذاری که همه کشورها روی این رشته دارند قطعا طی سال‌های آینده کار ما سخت‌تر خواهد شد.

خبرگزاری فارس: آشوری: آسیایی‌ها روی کاراته سرمایه‌ گذاری کرده‌اند/ در آینده کارمان سخت‌تر خواهد شد
  •  

، در پایان مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال آسیا که در مالزی برگزار شد، ایران با کسب 13 مدال طلا، 5 نقره و 6 برنز، بالاتر از ژاپن بر سکوی نخست ایستاد.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در گفت‌وگو ،‌ در مورد قهرمانی تیم کاراته نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال آسیا که در مالزی کسب شد، اظهار داشت: رقابت‌های خوبی را در مالزی شاهد بودیم، همه کاراته‌کاها خیلی خوب در این رقابت‌ها ظاهر شدند. این تدبیر خوبی بود که فدراسیون کاراته در مسابقاتی که در تایلند برگزار کرد به کار برده بود. پس از پایان مسابقاتی که در تایلند برگزار شد کاراته‌کاها در آنجا اردوهای خود را پیگیری کردند و این موضوع باعث شد مربیان و بازیکنان تمرکز بیشتری را روی تمرینات خود داشته باشند.

وی در ادامه گفت: در تایلند تمرینات کاراته‌کاها را دیدم که شرایط چندان خوبی را نداشتند و در طول این دو هفته که اردوها در تایلند برگزار شد نقاط ضعف نفرات حاضر در اردوها ترمیم شد.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد اینکه نتیجه کسب شده در مالزی برای اولین بار در تاریخ کاراته رقم خورده است، گفت: کاراته برای اولین بار در طول تاریخ توانست در مسابقات قهرمانی آسیا این همه مدال را کسب کند. البته در دو سه مورد داوران به ما امتیاز ندادند و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد قطعاً نتایج بهتری می‌توانستیم کسب کنیم.

آشوری در ادامه خاطرنشان کرد: مهمتر از کسب مدال‌ها عملکرد کاراته‌کاها بود که در مالزی شاهد بودیم. کاراته‌ای که بدون نقص و ایراد مقابل همه قهرمانان آسیا اجرا شد و قدرت بلامنازع ایران را در آنجا به نمایش گذاشت.

دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به حضور تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: دوره قبل در این رقابت‌ها 24 کشور حضور پیدا کرده بودند، اما امسال 28 کشور در این رقابت‌ها وارد تاتامی شدند. مدال‌های تقسیم شده در دوره قبل بین 15 کشور بود، اما امسال 17 کشور در این رقابت‌ها مدال کسب کردند. به عنوان مثال کشور هند که به باور ما یک کشور ضعیف است در این رقابت‌ها بازیکنان ما به سختی مقابل آنها توانستند نتیجه کسب کنند. به عبارت ساده‌تر باید بگویم که هیچ کشوری در این رقابت‌ها زنگ تفریح نبود و همه برای کسب مدال به مالزی آمده بودند.

آشوری در ادامه در مورد اینکه کاراته در آسیا در بین همه کشورها در حال رشد است، گفت: باید اینطور بگویم که نگاه‌ها به کاراته در آسیا واقعاً تغییر کرده است، کشورهای آسیایی همه در حال سرمایه‌گذاری هستند و سال‌های آینده قطعاً کار کاراته ما دشوارتر خواهد شد. امیدوارم مسئولان ورزش نگاه ویژه‌تری به جوانان داشته باشند چرا که این نفرات آینده‌سازان کاراته ایران هستند و می‌توانند آینده کاراته کشورمان را بیمه کنند. باید زیرساخت‌های خوبی برای رشد و توسعه این رشته در کشورمان مهیا شود.

f

نسخه چاپي
بدل‌کاری زیبای کشتی‌گیر ایرانی مقابل حریف روس+فیلم

کشتی‌گیر ایرانی در مسابقات جوانان جهان در دیدار مقابل حریف روس خود به شکل عجیب و زیبا بدل زد و حریفش را خاک کرد.

خبرگزاری فارس: بدل‌کاری زیبای کشتی‌گیر ایرانی مقابل حریف روس+فیلم
  •  

، در مسابقات جهانی کشتی آزاد جوانان، در حالی که گاجی مراد رشیدوف کشتی‌گیر روس یک خم ایمان صادقی کشتی‌گیر کشورمان را از آن خود کرده بود، صادقی نه تنها به او امتیاز نداد بلکه با بدل کاری زیبا و عجیب این روس را خاک کرد.

وی در این مرحله با نتیجه 7 بر 3 از سد گاجی‌مراد رشیدوف از روسیه گذشت و فینالیست شد.

صادقی در نهایت به مدال طلای این رقابت ها دست یافت.

*این فیلم را ببینید.

 

ا

انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی
مهدی‌زاده عنوان نخست سنگین‌وزن را به خود اختصاص داد

بهنام مهدی‌زاده با توجه به کناره‌گیری بشیر باباجان‌زاده در دیدار سوم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان نخست سنگین‌وزن رسید.

خبرگزاری فارس: مهدی‌زاده عنوان نخست سنگین‌وزن را به خود اختصاص داد
  •  

، رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی فرنگی از صبح امروز در خانه کشتی شماره 2 آغاز شد که بعد از مسابقات نوبت صبح، دیدار نهایی سنگین‌وزن به عصر امروز موکول شد.

بشیر باباجان‌زاده که با 2 پیروزی مقابل قاسمی و نوری در مرحله مقدماتی جواز حضور در دیدار نهایی مقابل مهدی‌زاده را کسب کرده بود در مسابقه نهایی نتیجه را به مهدی‌زاده واگذار کرد.

باباجان‌زاده در دیدار نخست با نتیجه 4 بر یک از سد مهدی‌زاده گذشت، اما در دیدار دوم مقابل حریف حاضر نشد تا دست مهدی‌زاده به عنوان برنده بالا برود. در دیدار سوم هم در حالی که یک دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود و نتیجه صفر بر صفر دنبال می‌شد باباجان‌زاده از ادامه مسابقه انصراف داد تا دست مهدی‌زاده به عنوان برنده بالا برود.

باید منتظر تصمیم شورای فنی در خصوص نتایج انتخابی سنگین وزن کشتی فرنگی باشیم تا مشخص شود باباجان‌زاده شانسی برای حضور در یکی از مسابقات جهانی یا بازی‌های آسیایی خواهد داشت یا نه.

* در دیگر دیدارهای انتخابی که صبح امروز برگزار شده بود نتایج زیر حاصل شد:

130 کیلوگرم:

بشیر باباجان‌زاده یک (برنده) - امیر قاسمی‌منجزی صفر

بشیر باباجان‌زاده یک (برنده) - مهدی نوری صفر

75 کیلوگرم:

هادی علیزاده پورنیا 3 (برنده) - فرشاد علیزاده یک

یوسف اخباری 3 (برنده) - فرشاد علیزاده 2

هادی علیزاده پورنیا 5 - یوسف اخباری 3

هادی علیزاده با این پیروزی نفر اول وزن 75 کیلوگرم شد. پیام بویری غایب این وزن بود.

66 کیلوگرم:

به دلیل مصدومیت امین سوری و عدم حضور او در دیدار مقابل امید نوروزی در انتخابی وزن 66 کیلوگرم این مسابقه انتخابی برگزار نشد. گفته می‌شود سوری به دلیل مصدومیت مقابل نوروزی حاضر نشده است.

نسخه چاپي
در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی فوتبال اعلام شد
یک پله صعود برای تیم ملی ایران در رده‌بندی جدید دنیا/ تیم کی‌روش ۴۸ جهان و دوم آسیا شد

تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا یک پله صعود کرد و با ۵۶۳ امتیاز در رده ۴۸ جهان و دوم آسیا قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: یک پله صعود برای تیم ملی ایران در رده‌بندی جدید دنیا/ تیم کی‌روش ۴۸ جهان و دوم آسیا شد
  •  

، پایگاه فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا» امروز پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 آخرین رده‌بندی برترین‌ تیم‌های ملی فوتبال جهان را اعلام کرد. مطابق این اعلام تیم ملی ایران با یک پله صعود نسبت به رده‌بندی ماه جولای با 563 امتیاز در رده چهل و هشتم جهان قرار گرفته است.

تیم کشورمان که قرار است همچنان توسط کارلوس کی‌روش پرتغالی هدایت شود، همچنین در گزینش‌ تیم‌های آسیایی با اختلاف 4 رده با ژاپن در مکان دوم قاره جای گرفت.

-f

نسخه چاپي
وقتی به بازیکن ۹۵۰ میلیونی ما، یک میلیارد و نیم می‌دهند چه کاری از من و رحیمی برمی‌آید؟
دایی: خوشحال می‌شوم راه‌آهنی‌ها از من شکایت کنند/ خوب شد به فولاد باختیم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوب شد مقابل فولاد شکست خوردیم، ما در این بازی باختیم تا همین اول راه مشکلات‌مان را برطرف کنیم.

خبرگزاری فارس: دایی: خوشحال می‌شوم راه‌آهنی‌ها از من شکایت کنند/ خوب شد به فولاد باختیم!
  •  

، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا جا دارد به محمود خوردبین پیشکسوت خوب کشورمان ضایعه درگذشت برادرش را تسلیت بگویم، امیدوارم که همیشه سلامت باشد. بازی بسیار سختی را فردا مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های ایران داریم. ما هرگز به نتایج ذوب‌آهن در دو بازی گذشته نگاه نمی‌کنیم. آنها بازیکنان و کادر بزرگی دارند و تیم بسیار خوبی را بسته‌اند و قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

دایی ادامه داد: با توجه به بازی بد قبلی مقابل فولاد، در هفته جاری روی نقاط ضعف و قوتمان کار کردیم و از همه بهتر ذوب‌آهن را می‌شناسیم امیدوارم که با شناختی که از ذوب‌آهن داریم و روی بازی‌های آنها مخصوصا در دو دیدار گذشته کار کرده‌ایم بتوانیم فردا اولین برد خودمان را کسب کنیم.

دایی درخصوص غیبت پیام صادقیان در بازی فردا نیز گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم که من به توانایی فنی آنها اعتماد کامل دارم. پیام می‌توانست در بازی با ذوب‌آهن به ما کمک کند اما بدون پیام هم می‌توانیم به خواسته خود براساس داشته‌هایمان برسیم. انشاءالله فردا به دور از استرس و هیجان به نتیجه لازم خواهیم رسید تا ان‌شاءالله بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی فردا محروم و یا مصدومی دارید یا خیر گفت: بازیکن محروم نداریم جز پیام صادقیان اما حمید علی عسگر و دغاغله بازیکنان مصدوم ما هستند و آنها را فردا در اختیار نداریم.

سرمربی قرمزپوشان در مورد اینکه چه برنامه‌هایی برای بازی مقابل تیم تدافعی ذوب‌آهن در نظر گرفته‌، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن در بازی‌های خود نشان داده که بازیکنان بزرگی دارد. بازیکنانی مثل رجب‌زاده و شجاعی وقتی روی نیمکت این تیم می‌نشینند یعنی اینکه ذوب‌آهن پتانسیل بالایی دارد. کار ما سخت است مخصوصا مقابل شکل دفاعی اصفهانی‌ها اما مطمئن باشید راهکارهایی داریم که از آن بهترین استفاده را کنیم.

دایی در مورد اینکه باشگاه راه‌آهن به دلیل حرف‌های وی در برنامه 90 از سرمربی سرخپوشان شکایت کرده گفت: خیلی خوشحال می‌شوم این عمل صورت گیرد. من هیچ‌وقت حرفی را بدون سند نمی‌زنم در تمام حرف‌هایم اسم هیچ‌کس را نیاوردم اما می‌توانستم اسم‌ها را نیز به زبان بیاورم ولی احترام قائل شدم به نظر شما چه کسی در آنجایی که صحبت بود پیش آقای سیاسی ایستاده بود. قطعا ما مستنداتی را داریم و خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد تا مردم بدانند چه کسی حق می‌گوید و یا چه کسی راه درست می‌رود ما باید همیشه حرف‌هایمان را درست به مردم برسانیم و همه قضاوت‌ها را به خود مردم می‌سپاریم.

سرمربی قرمزپوشان در پاسخ به سوال دیگری که آیا قبول دارید برخی‌ به دنبال زمین خوردن شما هستند و به پرسپولیس چشم دارند گفت: من اصلا به این مسائل کاری ندارم. شما گذشته من را نگاه کنید من پس از چند سال دو بار با پرسپولیس قهرمان شدم و بعد از این تیم جدا شدم. ذات فوتبال همین است روزی که به درد نخورم از پرسپولیس می‌روم و در جای دیگری کارم را دنبال می‌کنم. من می‌خواهم جایی کار کنم که آرامش داشته باشم و دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنم. ان شاءلله بعضی آقایان که به دنبال مسائلی هستند این موضوع را کنار بگذارند و به دنبال کمک کردن به ما باشند نه صحبت‌هایی را مطرح کنند که پرسپولیس را وارد حاشیه کنند.

دایی درباره پیشنهاد یک تیم آذربایجانی نیز گفت: بله در اردوی ترکیه یک تیم از آذربایجان به من پیشنهاد همکاری داد.

سرمربی قرمزپوشان در مورد خبر جدایی رضا حقیقی از جمع قرمزپوشان نیز، تأکید کرد: این مسئله را اولین بار است که از شما می‌شنوم و خیلی چیزها شنیده‌ام اما هر بازیکنی اگر پیشنهادی دارد باشگاه درباره آن تصمیم‌گیری می‌کند‌. آقارضا هم اگر پیشنهادی دارد به باشگاه برود و بعد درباره آن بهترین تصمیم را می‌گیریم.

دایی در پاسخ به این سؤالی که بالاخره چه اتفاقی افتاد که کریم باقری از جمع شما جدا شد، نیز یادآور شد: پس از اینکه برنامه‌هایم را به باشگاه پرسپولیس قبل از شروع لیگ دادم عاقلی اولین نفری بود که در لیست من جا داشت من حتی بر خلاف سایر دستیارانم به کریم باقری زنگ زدم و از ایشان خواهش کردم به ما کمک کند البته به سایر دستیارانم باشگاه زنگ زد اما متأسفانه ایشان صلاح دانست که کار نکند که من برای ایشان همیشه آرزوی موفقیت دارم.

دایی درباره احتمال جام نگرفتن پرسپولیس نیز یادآور شد: ما تازه دو بازی انجام دادیم، خیلی خوب شد مقابل فولاد شکست خوردیم ما در بازی با فولاد باختیم تا همین اول راه مشکلاتمان را برطرف کنیم. کسانی که دوست دارند تیم موفق شود این را بدانند، کسانی هم دوست ندارند ما موفق شویم اما خدا را شکر ذهن مردم آنقدر تقویت شده آنها همه چیز را اعم از کوچک و بزرگ درک می‌کنند و این برای من یک دنیا ارزش دارد.

وی افزود: ما به دنبال جام هستیم و می‌خواهیم در لیگ قهرمان شویم. با یک باخت دیدید چه هجمه‌هایی به ما شد اما توکلم به آن بالاسری است و کار خودم را انجام می‌دهم تا روز به روز پیشرفت کنیم. ما دنبال حل مشکلات هستیم و نه گوش دادن به حواشی برخی‌، قطعاً هیأت مدیره و مدیرعامل نیز ان‌شاءلله کاری می‌کنند شرایط برای ما راحت شود. شما ببینید از روز اول برای ما بوجه مشخص کردند و ما یارگیری و برخی مسائل را با همکاری رحیمی رو به جلو بردیم اما برخی جاها دچار مشکلاتی شدیم وقتی ما باید به بازیکنمان 950میلیون بدهیم و از طرفی دیگر یک تیم دیگر یک میلیارد و نیم به این بازیکن می‌دهد از دست من و رحیمی چه کاری بر می‌آید؟

دایی ادامه داد: موقعی که تا روز آخر بازیکن تیم من تکلیفش را روشن نمی‌کند که آیا می‌ماند یا نمی‌ماند من باید چه کار کنم؟ خود من هم مانده‌ام. تا آنجایی که من در جریان هستم پولادی با ما قرارداد دارد اما وقتی به گوشی او زنگ می‌زنم جوابی نمی‌دهد و مشخص نیست چه کار می‌کند. ما روی بازیکنان خودمان حساب کرده‌ایم. شما نگاه کنید یک روز قبل از بازی به ما گفتند حق استفاده از ماهینی را نداریم. در خط دفاع حال حاضرمان فقط محسن بنگر مانده که در خیلی از بازی‌های انتهایی فصل گذشته به میدان رفته. کل خط دفاعی من عوض شده و قطعاً نیاز به زمان داریم تا شکل بگیریم اما باز هم من به این بازیکنانم اعتقاد دارم و تازه خدا را شکر می‌کنم که این بازی دوم است که به مشکل برخوردیم. امیدوارم روز جمعه همه چیز را جبران کنیم.

-

نسخه چاپي
نظری جویباری در گفت‌و‌گو با فارس:
پول کرار پرداخت شده و قهری در کار نیست/با قلعه‌نویی از اصفهان دست پُر برمی‌گردیم

مهاجم ورزشی باشگاه استقلال گفت: پول کرار پرداخت شده و این بازیکن قبل از بازی هفته گذشته قهر نکرده بود.

خبرگزاری فارس: پول کرار پرداخت شده و قهری در کار نیست/با قلعه‌نویی از اصفهان دست پُر برمی‌گردیم
  •  

، قبل از دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان این شایعه مطرح شد که جاسم کرار به علت عدم پرداخت مطالبات اولیه خود قهر کرده و نمی‌خواهد در دیدار مقابل شاگردان ویسی حضور پیدا کند اما علی نظری‌جویباری در همین ارتباط به خبرنگار ورزشی ،‌گفت: پیش‌پرداخت بازیکنان و کادر فنی روز دوشنبه هفته گذشته به آنها پرداخت شده و جاسم کرار نیز شامل همین موضوع است. به همین علت قهر او را تکذیب می‌کنم و این بازیکن نیز مثل سایر بازیکنان به کار خود در استقلال ادامه خواهد داد.

وی تأکید کرد: هم کرار و هم کادر فنی و دیگر بازیکنان بخشی از آن مبلغی را که باید به آنها پرداخت می‌کردیم را دریافت کردند و باشگاه استقلال طبق وعده مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهد کرد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال با اعلام این موضوع که شاید در سفر به اصفهان تیمش را همراهی نکند در خصوص این مسابقه گفت: سپاهان از تیم‌های خوب لیگ برتر است که مطمئنا بازی سختی مقابل آنها داریم اما قلعه‌نویی همیشه نشان داده مقابل تیم‌های بزرگ برنامه دارد و به همین علت مطمئن هستم می‌توانیم دست پر به تهران بازگردیم.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر برگزار خواهد شد

-

نسخه چاپي
تبریک کمیته ملی المپیک برای قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای کاراته در آسیا

کمیته ملی المپیک، قهرمانی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال کشورمان را که با کسب 13 مدال طلا، 5 نقره و 6 برنز در رقابت‌های آسیایی مالزی به دست آمد، تبریک گفت.

خبرگزاری فارس: تبریک کمیته ملی المپیک برای قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای کاراته در آسیا
  •  

  و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: بار دیگر قهرمانان آینده‌ساز ورزش کشورمان در رقابت‌های آسیایی خوش درخشیده و موفق شدند پرچم پرافتخار کشورمان را بارها و بارها در سالن رقابت‌ها به اهتزاز درآورند.

ضمن تبریک این موفقیت به کادر فنی و قهرمانان تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای کاراته، امید می‌رود در بازی‌های آسیایی اینچئون نیز نمایندگان کشورمان بتوانند با موفقیت خود مایه مباهات مردم کشور عزیزمان شوند.

-

نسخه چاپي
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی کشتی جوانان کشورمان عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان جهان شد
  •  

، در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که روزهای شنبه و یکشنبه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد، تیم ایران با کسب 3 مدال طلا توسط ایمان صادقی در وزن 60 کیلوگرم، حسن یزدانی در 66 کیلوگرم و علیرضا کریمی در 84 کیلوگرم و سه مدال برنز توسط صابر خانجانی، رضا مظفری و امین طاهری در اوزان 50، 74 و 120 کیلوگرم  قهرمان شد. 

همچنین پدرام جمشیدی در 96 کیلو پنجم شد و رضا اطری نیز در 55 کیلوگرم به عنوان هفتمی بسنده کرد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب 64 امتیاز و پس از 19 سال (1995 میلادی) مقتدرانه قهرمان جهان شد.

تیم‌های آمریکا با 58 و روسیه با 49 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. ترکیه با 42 امتیاز چهارم شد و آذربیاجان با 41 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

قزاقستان، اوکراین، گرجستان، بلاروس، ژاپن و هند هم رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند

f

نسخه چاپي
پس از گذشت 2 سال
رضازاده: کاری برای ساخت خانه‌ وزنه‌برداری بهداد سلیمی انجام نشده است

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به وعده استاندار سابق مازندران برای احداث خانه تخصصی وزنه‌برداری در قائمشهر اشاره کرد و گفت: هنوز پس از دو سال از قول و قرارها، اقدامی برای ساخت این خانه به نام بهداد سلیمی صورت نگرفته است.

خبرگزاری فارس: رضازاده: کاری برای ساخت خانه‌ وزنه‌برداری بهداد سلیمی انجام نشده است
  •  

حسین رضازاده در حاشیه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان کشور که در باشگاه ورزشی تختی قائمشهر در حال برگزاری است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر به حضور 173 وزنه‌بردار در این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: وزنه‌برداران نوجوان از 30 استان کشور در هشت وزن با هم رقابت می‌کنند.

وی علت میزبانی قائمشهر برای برگزاری این دوره از مسابقات را آشنایی وزنه‌برداران نوجوان کشور از شهر زادگاه بهداد سلیمی اعلام کرد و افزود: این نوجوانان با محل زندگی و تمرین بهداد سلیمی آشنا می‌شوند و می‌آموزند که این قهرمان کشور و جهان در چه شرایطی تمرین کرده و به درجات عالی رسیده است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور همچنین به قول ساخت سالن تخصصی وزنه‌برداری در قائمشهر که مقرر شد به نام بهداد سلیمی احداث شود اشاره و خاطرنشان کرد: در دوره استاندار وقت "علی اکبر طاهایی" مقرر شد تا این سالن احداث شود ولی پس از دو سال هنوز اقدامی برای عملیات اجرایی آن انجام نشده است.

رضازاده افزود: من در حضور استاندار اعلام کردم که اگر این سالن احداث شود از طرف فدراسیون وزنه‌برداری میل و وزنه و تخته‌های سالن تامین خواهد شد.

به گزارش فارس، این رقابت‌ها که برای نخستین بار در قائمشهر در حال برگزاری است از ساعت 18 روز گذشته با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستان در قائمشهر آغاز شد و در دو شیفت صبح و عصر به مدت سه روز برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه رقابت‌ها روز سه‌شنبه 21 مردادماه برگزار می‌شود.

-f

طعا تیم اول کشتی به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد
دبیر: اهمیت مسابقات جهانی برای کشتی بیشتر از بازی‌های آسیایی است

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کشتی به غیر از بازی‌های آسیایی تهران، تیم اصلی‌اش را به مسابقات جهانی فرستاده است، به همین دلیل اهمیت مسابقات جهانی برای کشتی بیشتر از بازی‌های آسیایی است.

خبرگزاری فارس: دبیر: اهمیت مسابقات جهانی برای کشتی بیشتر از بازی‌های آسیایی است
  •  

علیرضا دبیر  در خصوص شرایط رشته‌هایی مانند کشتی و وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی و اینکه اگر زمان مسابقات کشتی به ابتدای رقابت‌ها تغییر پیدا کند نقش مثبتی در روحیه کاروان ورزشی ایران نخواهد داشت، گفت: در المپیک سیدنی دو ساعت بعد از اتمام کشتی من در فینال، اختتامیه بازی‌ها برگزار شد. از گذشته رشته‌هایی مانند کشتی و وزنه‌برداری در روزهای پایانی برگزار می‌شد. به طور حتم همین‌طور خواهد بود و می‌تواند کمک کند. در المپیک لندن بعد از طلای سوریان بود که سایر نتایج درخشان رقم خورد.

قهرمان سابق کشتی المپیک تصریح کرد: مشکل اساسی که امسال در بازی‌های آسیایی به خصوص در کشتی با آن مواجه هستیم فاصله کم این مسابقات با رقابت‌های جهانی است. بدون شک نتایج کشتی، تکواندو، وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی تعیین کننده است. به خصوص کشتی که با فاصله زیاد با سایر رشته‌ها با توجه به توزیع 14 مدال، جایگاه کاروان ورزشی ایران را در بازی‌های آسیایی مشخص خواهد کرد.

وی افزود: در بازی‌های آسیایی 2002 پوسان کاروان ایران به دلیل باخت کشتی، شکست خورد. چرا کشتی باخت؟ چون فاصله مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی کم بود. خود من در آن رقابت‌ها در حالی که 25 سال داشتم آسیب دیدم و خداحافظی کردم. امسال هم همین حالت وجود دارد. از قبل تذکرات لازم را در این باره به دوستان داده بودیم تا با تدابیر مناسب نتایج لازم را کسب کنیم. باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا در برخی اوزان با یک کشتی‌گیر در هر دو مسابقه و در برخی دیگر با دو کشتی‌گیر شرکت کنیم.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد:‌ از طرفی کشتی‌گیرانی که بعد از مسابقات جهانی قرار است در بازی‌های آسیایی شرکت کنند باید انگیزه لازم را داشته باشند و برای آنها ایجاد انگیزه شود. شاید برای خیلی از رشته‌ها بازی‌های آسیایی مهم باشد، اما برای کشتی خیلی مهم نیست.

دبیر در پاسخ به این سؤال فارس که آیا درست است مسابقات جهانی و دفاع از عنوان قهرمانی را فدای بازی‌های آسیایی کنیم، گفت: به عنوان کسی که سال‌ها در ورزش بوده است باید نظر کارشناسی دهم، اما حضور در مسابقات جهانی برای کشتی به هیچ عنوان نمی‌تواند قابل مقایسه با بازی‌های آسیایی باشد. هرچند که نباید ریسک هم کرد.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: کشتی عیار کاروان ورزشی ایران را در بازی‌های آسیایی مشخص می‌کند. یکی از دلایلی هم که دوست داشتم محمد بنا در راس هدایت تیم کشتی فرنگی باشد اهمیت بازی‌های آسیایی بود. چرا که قول پنج مدال طلا را در بازی‌های آسیایی داده بود. امیدوارم با توجه به حواشی به وجود آمده کشتی فرنگی هم در بازی‌های آسیایی موفق باشد و من هم کمک می‌کنم.

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی را نباید فدای بازی‌های آسیایی کنیم، گفت: قطعا تیم اول کشتی به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد و با کمی تغییر در بازی‌های آسیایی شرکت خواهد کرد. چراکه خود کشتی‌گیران هم این موضوع را قبول نمی‌کنند و اهمیت مسابقات جهانی برای آنها بیشتر است. کشتی به غیر از بازی‌های آسیایی 1974 تهران که تیم اصلی‌اش به مسابقات جهانی اعزام نشد و هنوز هم کشتی‌گیران، فدارسیون وقت را نمی‌بخشند؛ چنین تصمیمی نگرفته است. چراکه اهمیت مسابقات جهانی به مراتب بیشتر از بازی‌های آسیایی است.

قهرمان اسبق المپیک خاطرنشان کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که اولا کمترین تغییر را داشته باشیم و ثانیا کشتی‌گیرانی که قرار است در هر دو رویداد شرکت کنند انگیزه لازم را برای موفقیت در بازی‌های آسیایی داشته باشند و ما هم باید به عنوان مسئول این موضوع را در نظر داشته باشیم.

علیرضا دبیر درباره بودجه کمیته ملی پارالمپیک به فارس گفت: 7.5 میلیارد از بودجه آنها را پرداخت کردیم که حدود 80 درصد از بودجه مصوب به آنها تخصیص یافته است و به طور حتم نسبت به سال گذشته بودجه بهتری خواهند گرفت به خصوص اینکه بودجه مورد نیاز را در زمان مناسب و به صورت نقدی تا آخر مرداد دریافت خواهند کرد.

نسخه چاپي
لوشامپیونه شروع نشده، جنجال آفرید
مصدومیت ۴۴ نیروی پلیس فرانسه به خاطر بازی باستیا و مارسی

۴۴ نیروی پلیس در حین مسابقه لیگ فوتبال فرانسه به خاطر ناآرامی‌های هواداران مجروح شدند.

خبرگزاری فارس: مصدومیت ۴۴ نیروی پلیس فرانسه به خاطر بازی باستیا و مارسی
  •  

، پیکارهای فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به «لوشامپیونه»‌ هنوز شروع نشده با جنجال، هیاهو و حاشیه همراه شده است.

براساس گزارش امروز روزنامه اکیپ، شب گذشته در ادامه مسابقات هفته نخست فصل 2015-2014 این لیگ، 44 فرد وابسته به نیروهای امنیتی مجروح و مصدوم شدند.

طبق این گزارش در جریان بازی باستیا و المپیک مارسی که در ورزشگاه آرمن‌‌سزاری با تساوی 3 بر 3 انجام شد، 10 افسر پلیس و 34 سرباز به علت ناآرامی و اغتشاشات تماشاگران مصدوم شدند. از این تعداد 8 نفر به برای معالجه به بیمارستان اعزام شدند.

درگیری‌ها میان هواداران و نیروهای امنیتی قبل و بعد از بازی وجود داشته است.

-

نسخه چاپي
در پیست مجموعه ورزشی آزادی
مسابقات اتومبیلرانی دریفت 24 مردادماه برگزار می‌شود

مسابقات اتومبیلرانی دریفت قهرمانی کشور جمعه 24 مردادماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: مسابقات اتومبیلرانی دریفت 24 مردادماه برگزار می‌شود
  •  

  در این رقابت اتومبیلرانان حرفه‌ای در بخش دریفت در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت و روز جمعه 24 مرداد به رقابت می‌پردازند.

فدراسیون اتومبیلرانی برای آماده‌سازی رانندگان 4 برنامه تمرینی در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه در نظر گرفته است.

این رقابت صبح جمعه ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

-f

نسخه چاپي
حق مدیرعامل در تصمیم‌گیری‌ها باید در جهت نظر هیأت مدیره باشد
خادم: اختلاف هیأت مدیره سرخابی نشان‌ می‌دهد فرمایشی نیستند/ نمی‌توانیم دیکتاتوری کاری انجام دهیم

نماینده تام‌الاختیار وزارت ورزش در خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال گفت: اختلاف‌نظرها در هیات مدیره نشان می‌دهد اعضای آنها فرمایشی نیستند.

خبرگزاری فارس: خادم: اختلاف هیأت مدیره سرخابی نشان‌ می‌دهد فرمایشی نیستند/ نمی‌توانیم دیکتاتوری کاری انجام دهیم
  •  

، امیررضا خادم نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی درباره شرایط سرخابی‌ها، اختلافات در درون این دو باشگاه و نتیجه خصوصی‌سازی صحبت‌های زیر را انجام داد که می‌خوانید.

فارس: با صحبت‌هایی که امروز شما در سایت وزارت ورزش داشتید به نظر می‌رسد سرخابی‌ها امسال به بخش خصوصی واگذار نمی‌شوند.

ما آمادگی لازم را داریم، اما باید سازمان حسابرسی، حسابرسانی را برای ورود در این دو باشگاه معرفی کند که مورد تأیید خصوصی‌سازی هم باشند. ما چهل روز است که از آنها خواسته‌ایم تا نفراتشان را مستقر کنند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

فارس: فکر می‌کنید امسال بحث واگذاری صورت بگیرد؟

هنوز دیر نشده است، حسابرسی زمانبر است و دو سه ماه زمان می‌برد، در صورتی که این کار انجام شود مزایده و فروش کار سختی نیست.

فارس: این روزها اختلافات بین اعضای هیأت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح می‌شود، مدیران عامل در خصوص این اختلافات گزارشاتی به شما داده‌اند؟

اگر اختلاف رأی و نظر وجود نداشت که هیأت مدیره لازم نبود، هر اتفاق و اختلاف‌نظری در این دو باشگاه مطبوعاتی می‌شود. جنس این باشگاه‌ها خاص است و جدید نیست، ما هم الزاماً نباید دخالت کنیم. اگر همه اعضا هم‌رأی بودند لازم نبود چند نفر اعضای هیأت مدیره باشند. این نشان می‌دهد حضور آنها فرمایشی نیست و اعضا فعال هستند. مدیرعامل منتخب هیأت مدیره است، ما هم از آنها حمایت کرده‌ایم، اما لازم است مدیرعامل هم در چارچوب هیأت مدیره که رأی اکثریت را دارد گام بردارد. حق مدیرعامل در تصمیم‌گیری‌ها باید در جهت نظر هیأت مدیره باشد، خوشبختانه این موضوع وجود دارد، سر و صداها هم طبیعی است. اگر وجود نداشته باشد این دو باشگاه دیده نمی‌شوند. موضوع حادی وجود ندارد.

فارس: امیر عابدینی در مصاحبه‌ای که داشته گفته علی دایی در باشگاه پرسپولیس همه‌کاره است و رحیمی مانند یک پیک موتوری است که دستورات را اجرا می‌کند.

اینها حرف هایی است که زده می‌شود، امیدوارم مدیرعامل چنین نباشد و بتواند قدرتش را اعمال کند، اما خیلی به این مسائل ورود نمی‌کنیم.

فارس: درباره سقف بودجه باشگاه‌ها وزارت ورزش اعلام کرده بود هر باشگاهی تخطی کند برخورد صورت می‌گیرد، استقلال و سپاهان از این موضوع تخطی کرده‌اند.

برخورد ما با آنها مصوبه سازمان لیگ است، جرائمی که مربوط به سقف هزینه‌ها وجود دارد همان قالب مدنظر سازمان لیگ است که مورد تأیید ما قرار دارد.

فارس: استقلالی‌ها گفته‌اند در این خصوص به سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری پاسخ می‌دهند.

روالشان خارج از چارچوب باشد باید تصحیح کنند.

فارس: علیپور در مصاحبه‌ای که داشته اعلام کرده 5 باشگاه سقف بودجه را رعایت نکرده‌اند اما تاج فقط اسم استقلال و سپاهان را اعلام کرده است.

من اطلاعی ندارم، این موضوع مربوط به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است، هر چیزی که بگویند مورد تأیید ماست.

فارس: شنیده شده برخی از قراردادها صوری است حتی قرارداد برخی از اعضای کادر استقلال، تدارکات این تیم و همچنین بخش پزشکی این باشگاه اعلام نشده است.

بحثی که شما درباره صوری بودن مطرح می‌کنید در اذهان عمومی وجود دارد اما چارچوب اداری بحث دیگری است که براساس مستندات دخالت و برخورد می‌کنیم. براساس تصورات که نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. سازمان لیگ برای هر موضوعی قالبی تأیید کرده. سازمان لیگ متولی است و ما هم نمی‌توانیم دیکتاتوری کاری انجام دهیم. هر تخلفی که صورت می‌گیرد حتی اگر ما هم بگوییم این شائبه‌ها وجود دارد باید نسبت به قراردادها سند وجود داشته باشد. نمی‌توانیم براساس حرف و حدیث کاری انجام دهیم حتی اگر درست باشد. بارها از سازمان لیگ خواسته‌ایم که در شفاف‌سازی‌ها تأکید داشته باشد.

فارس: در جلسه روز گذشته هیأت مدیره پرسپولیس اعضا نظر دادند که رحیمی از این باشگاه برود.

مدیرعامل انتخاب هیأت مدیره است، هر تصمیمی بگیرد ما مطلبی در این خصوص نداریم. البته من چیزی در این مورد نشنیده‌ام.

درخشش ورزشکاران ماکو در مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک

درخشش ورزشکاران ماکو در مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی استان آذربایجان غربی با شرکت 8 تیم از شهرستان های ماکو، خوی، سلماس، سردشت، ارومیه، میاندواب، شاهین دژ و مهاباد به میزبانی اداره ورزش و جوانان و هیات پرورش اندام منطقه آزاد ماکو برگزار شد.                                                                   
این مسابقات در رده های سنی پیشکسوتان، جوانان وبزرگسالان وبه تعداد 70 ورزشکار برگزار شد.
بر همین اساس در رشته پرورش اندام شهرستان های ماکو، ارومیه و میاندواب به ترتیب با امتیازات 36 ،28 و24 کسب کرده و در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
در رشته بادی کلاسیک شهرستان های خوی، ماکو و شاهیندژ به ترتیب با امتیازات 19، 18، 14 را کسب کرده و در مکان های اول تا سوم ایستادند.
گفتنی است نفرات برتر به به مسابقات کشوری اعزام می شوند

نسخه چاپي
در مورد انتقادهای حیدری صحبتی ندارم
رستگار: جودوکاران اعزامی به اینچئون امروز یا فردا معرفی می‌شوند/ بانوان اعزام نمی‌شوند

رئیس فدراسیون جودو گفت: طی یکی ـ دو روز آینده جلسه‌ای را با مسئولان کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و پس از آن اسامی نفرات اعزامی به اینچئون اعلام می‌شود.

خبرگزاری فارس: رستگار: جودوکاران اعزامی به اینچئون امروز یا فردا معرفی می‌شوند/ بانوان اعزام نمی‌شوند
  •  

محمد علی رستگار ، در مورد برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جودوی یزد، گفت: هفته گذشته یکی از رویدادهای خوب سال جاری را با حضور ورزشکاران مطرح این رشته قبل از شروع بازی‌های آسیایی اینچئون در یزد با نام مسابقات جایزه بزرگ جودو برگزار کردیم. این رقابت‌ها از نظر روحی روانی برای جودوکاران ما خیلی حائز اهمیت بود.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با تکرار مجدد برگزاری چنین رقابت‌هایی به اهدافمان برسیم. البته ما در طی این چند روز مسابقات قهرمانی کشور در بخش کاتا را نیز برگزار کردیم استقبال خوبی از این مسابقات شد و مهمتر از آن حضور بی‌نظیر نوجوانان استان‌های مختلف در مسابقات قهرمانی کشور بود.

رئیس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: با استقبالی که نوجوانان در این رقابت‌ها داشتند جامعه جودو می‌تواند به حضور آنها خوشبین باشند و این موضوع نویدبخش این است که کارهای زیربنایی ما آرام آرام در حال به ثمر رسیدن است.

رستگار در پاسخ به این سؤال که تا بازی‌های آسیایی اینچئون زمان کمی باقی مانده و آیا فدراسیون تصمیم ندارد اسامی نفرات نهایی اعزامی به اینچئون را مشخص کند، گفت: طی گفت‌وگوی تلفنی که با رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک داشتم به این توافق رسیدیم که طی امروز و فردا جلسه نهایی را برای اعلام کردن اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعداد نفرات اعزامی به اینچئون مشخص شده است یا خیر، اظهار داشت:‌ طبق صحبت‌هایی که با مسئولان ورزش داشتیم قرار است حداکثر نفرات اعزامی به اینچئون 5 نفر باشند. ما آخرین ارزیابی را مطرح می‌کنیم و شاید تعداد کم و زیاد شود.

رستگار در پاسخ به این سؤال که آیا در بخش بانوان نماینده‌ای در اینچئون خواهیم داشت یا خیر، گفت: ما تصمیم داشتیم یکی دو نفر از بانوان مورد حمایت قرار بگیرند و به اینچئون اعزام شوند، اما تا به این لحظه مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با این موضوع موافقت نکردند. نگاه ما توسعه ورزش بانوان بود و به کسب مدال فکر نمی‌کردیم، اما تا این لحظه با این اعزام موافقت نشده است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که این روزها سمیه حیدری انتقادهایی در مورد اینکه مسئولان فدراسیون او را از جودو حذف کردند مطرح کرده و آیا این موضوع واقعیت دارد یا خیر، عنوان کرد: در مورد او صحبتی ندارم و انتقادهای او را قبول ندارم.

-f

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 13140347
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content