فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

پیروزی خوزستانی‌ها در لحظات پایانی/ آبی‌ها از تساوی فرار کردند

خبرگزاری فارس: پیروزی خوزستانی‌ها در لحظات پایانی/ آبی‌ها از تساوی فرار کردند

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پدیده در پایان با پیروزی خوزستانی‌ها خاتمه پیدا کرد.

، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پدیده از ساعت 15:30 در ورزشگاه غدیر اهواز در حضور حدود هزار تماشاگر آغاز شد.

این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

 حمید حاج ملک

تورج عیوض محمدی و حمید غمزه

-

 -

 مهدی مومنی (39) و محمد طیبی (90+3) برای استقلال خوزستان، دریسا دیاراسوبا (78) برای پدیده

اتفاق مهم بازی

هوا سرد است و تماشاگر زیادی به ورزشگاه نیامدند. این در حالی است که تماشای این مسابقه برای تماشاگران رایگان اعلام شده بود.

در دقیقه 28 معین عباسیان مصدوم شد و جای خود را به رضا ناصحی داد.

در این مسابقه هیچ بازیکنی از دو تیم کارت زردی از داور مسابقه دریافت نکرد.

برای مشاهده جدول اینجا را کلیک کنید.

ساعات پایانی نقل و انتقالات سرخ‌پوشان

رایزنی پرسپولیسی‌ها برای جذب بازیکن ادامه دارد/ اما و اگرهای لیست قرمزها

خبرگزاری فارس: رایزنی پرسپولیسی‌ها برای جذب بازیکن ادامه دارد/ اما و اگرهای لیست قرمزها

در حالی که ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات زمستانی را سپری می‌کنیم به جز ۲ بازیکنی که چند روز قبل پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن کرده‌‌اند هنوز بازیکن یا بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه نشده‌ است.

، در حالی که امروز آخرین فرصت برای نقل و انتقالات زمستانی به شمار می‌رود اما باشگاه پرسپولیس تا این لحظه نتوانسته است در زمینه جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی‌اش اقدامی انجام دهد.

با وجود مذاکرات فراوان با بازیکنان مختلف از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس تنها سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان پرسپولیسی شدند. این در حالی است که برانکو بیش از هر چیزی به مدافع و هافبک دفاعی نیاز دارد. به طوری که مذاکرات مختلفی با سعد ناطق ملی‌پوش عراقی و روزبه چشمی که پیش از این در استقلال بازی می‌کرد صورت گرفت اما هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

ناطق فرصت دارد تا پایان امروز رضایت‌نامه خود را از باشگاه نیروی هوایی عراق بگیرد تا بتواند به پرسپولیس بپیوندد. اما با وجود مذاکرات متعددی که مدیر برنامه‌های این بازیکن  خود این بازیکن انجام داده‌اند هنوز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

روزبه چشمی اما یکی  از جدی‌ترین گزینه‌های برای پیوستن به پرسپولیس است که البته این بازیکن هم بعید است امروز با پرسپولیس قرارداد ببندد و شاید طی روزهای آینده شاهد اتفاقات تازه‌تری در این باره باشیم. هرچند که شاید اتفاقات دیگری تا امشب رقم بخورد.

از طرف دیگر تا لحظه انتشار این خبر قرارداد محمدامین ‌‌آرام‌طبع و حتی پال‌یانسکی ‌مدافع اکراینی که زمزمه‌هایی درباره او گفته می‌شد هم قراردادش فسخ نشده است و این موضوع به خصوص در مورد آرام‌طبع وضعیت او را با اما و اگر روبه‌رو کرده است چرا که از طرفی باشگاه پرسپولیس به این بازیکن اجازه حضور در تمرینات را نمی‌دهد و از طرف دیگر خود این بازیکن قبل از پایان نیم‌فصل اول زمزمه جدایی را سر داده بود.

طبق قانون نقل و انتقالات هر تیم می‌تواند 3 بازیکن آزاد جذب کند و باید این را هم در نظر گرفت که آنتونی گولچ مدافع استرالیایی پرسپولیس هم از لیست سرخ‌پوشان خارج شده و این به این منزله است که پرسپولیس می‌تواند یک بازیکن آسیایی هم جذب کند.

با همه این تفاسیر مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا بازیکنان مدنظر کادر فنی خود را به تیم اضافه کنند که البته باید منتظر ساعات آینده و حتی روزهای دیگر بود تا ببینیم آیا بازیکن یا بازیکنان دیگری پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن می‌کنند یا نه.

امروز هم علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه حمیدرضا گرشاسبی و جعفر کاشانی 2 عضو هیأت مدیره این باشگاه جلسات طولانی را در محل باشگاه پرسپولیس برگزار کردند تا آخرین وضعیت نقل و انتقالات مورد بررسی قرار گیرد.

14 / 11 / 1395برچسب:, :: 5:57 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

کوسه‌غراوی در واکنش به جان باختن کولبران:

دولت آینده باید تلاش‌های پرثمری در جهت رفع بیکاری از مناطق مرزی به خرج دهد

خبرگزاری فارس: دولت آینده باید تلاش‌های پرثمری در جهت رفع بیکاری از مناطق مرزی به خرج دهد

عضو کمیسیون عمران درباره ضرورت توجه دولت به اشتغال مرزنشینان به منظور رهایی آنان از راه‌هایی همچون کولبری برای امرار معاش گفت: دولت آینده باید تلاش‌های پرثمری در جهت رفع بیکاری از مناطق مرزی به خرج دهد.

شهرام کوسه‌غراوی نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره ضرورت توجه دولت به اشتغال مرزنشینان به منظور رهایی آنان از راه‌هایی همچون کولبری برای امرار معاش گفت: امنیت مرزهای ما را مرزنشینان تأمین می‌کنند از این رو باید از اصلی‌ترین اولویت‌های دولت ایجاد اشتغال برای آنان باشد.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برنامه ششم توسعه به منظور اشتغال‌زایی برای ساکنین مناطق مرزی کشور خاطرنشان کرد: دولت آینده باید تلاش‌های پرثمری در جهت رفع بیکاری از مناطق مرزی به خرج دهد.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم کمک دولت به بهره‌برداری از فرصت‌های اشتغال در مناطق مرزی کشور از دولت خواست ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در مرز‌ها را فعال کند.

به گزارش فارس، شنبه شب، پنج نفر از کولبران در مرزهای غربی کشور بر اثر ریزش بهمن، جان خود را از دست دادند. 

خاطرنشان می‌شود روز سه‌شنبه نیز جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس در جریان طرح سوال خود از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر اینکه مرزها را باید به عنوان یک فرصت حساب کرد و نه تهدید، اظهار داشت: شاهد کشته شدن 5 نفر از کولبران در مرزهای غربی کشور به خاطر سقوط بهمن بودیم که به خاطر 100 هزار تومان کولبری می‌کنند را امرار معاش کنند اما در مقابل حال افرادی با یک تلفن و بدون طی مراحل قانونی جلوی چشم مسئولان هزاران تن محصول وارد می‌کنند و میلیاردها تومان به جیب می‌زنند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: این در حالی است که جوانان برای 100 هزار تومان باید 300 کیلو بار به دوش بکشند؛ آیا این عدالت و انصاف است؟

وی با اشاره به این که برای پیگیری وضعیت کولبران بارها با وزیر کشور، گمرک و ناجا جلسه گذاشته شده است اما کسی درد این کولبران را درک نکرد، اظهار داشت: اینها که بدون مجوز از مرزها واردات انجام می‌دهند چه کسانی هستند؟ و توسط چه کسانی از سوی دولت حمایت می‌شوند؟

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کولبران را زندانی می‌کنیم اما با افرادی را که با یک تماس تلفنی هزاران تن کالا و محصول وارد کشور می‌کنند کاری نداریم.

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

آغاز فرایند جذب قهرمانان و مدال آوران

 آغاز فرایند جذب قهرمانان و مدال آوران

مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان از آغاز فرایند جذب قهرمانان و مدال آوران مشمول تصویبنامه هیات وزیران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بهروز منتقمی، مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تصویبنامه شماره « 47069/ت51514 ه » مورخ 23 تیرماه 95 هیات محترم وزیران گفت: آن دسته از قهرمانان و مدال آوران مشمول این تصویبنامه « آیین نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان مشمول قانون سرباز قهرمان » که مایل به استخدام در دستگاه های اجرایی هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری فرآیند جذب، به ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور یا اداره کل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان مراجعه نمایند.
منتقمی تصریح کرد: ورزش کاران مشمول این تصویبنامه جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه درخواست خود با همراه داشتن مدارک « اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر احکام قهرمانی، اصل و تصویر مدرک تحصیلی » به ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور یا اداره کل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان مراجعه نمایند.
فایل PDF این آئین نامه به پیوست همین خبر درج شده است.

حضور کشتی  گیران آمریکایی منتظر نظر وزارت خارجه

حضور کشتی گیران آمریکایی منتظر نظر وزارت خارجه

وزارت ورزش اعلام کرد حضور تیم کشتی  آمریکا در جام فجر منوط به اظهار نظر دستگاه دیپلماسی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در گفتگوی تلفنی با اخبار ورزشی صبح امروز شبکه خبر اعلام کرد باوجود علاقه فراوان کشتی  گیران آمریکایی برای حضور در این رقابت ها، ورود آنها منوط به اظهار نظر دستگاه دیپلماسی کشور است.
به دنبال اقدام جدید دولت آمریکا در ممنوع کردن ورود شهروندان ایران ی به این کشور و واکنش متقابل ایران که بر اساس آن ورود آمریکای ها به کشور ممنوع شده است، حضور کشتی  گیران آمریکایی در جام فجر با مشکل مواجه شده است.
این موضوع واکنش اتحادیه جهانی کشتی  را نیز به دنبال داشته است.
این اتحادیه در خصوص این موضوع بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است؛ اتحادیه جهانی کشتی  خود را نسبت به فراهم آوردن فرصت رقابت در تورنمنت‌های طراز اول در سراسر جهان برای بهترین کشتی ‌گیران دنیا متعهد می‌داند و جام جهانی کشتی  آزاد در کرمانشاه ایران یکی از آن رویدادهای برتر جهانی است. اگرچه ما هیچ بینشی در خصوص اختلافات سیاسی میان ایالات متحده و ایران نداریم، اما همکاری میان فدراسیون کشتی  دو کشور برای رشته ورزشی ما مانند یک معیار طلایی بوده است. کشتی ‌گیران این دو کشور همیشه اوج روحیه ورزشکاری را به نمایش گذاشته‌اند و تعاملاتی برخواسته از قلب‌شان که به تصویر هم کشیده شده است، مترادف با نام کشتی  و توانایی آن با رفتن ورای مرزهای سیاست است.
در ادامه این بیانیه خاطر نشان شده است: «فدراسیون‌های هر دو کشور تمایل خود را برای حضور آمریکا در جام جهانی کشتی  آزاد ابزار کرده‌اند. مایه مباهات است دانستن این موضوع که گاهی اوقات کشتی  مسبب چنین همکاری‌های بین‌المللی می‌شود و ما امیدواریم که وزارت امور خارجه ایران بتواند با حضور کشتی ‌گیران آمریکایی در جام جهانی موافقت کند.
در همین حال نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی  هم در این خصوص به سایت اتحادیه متبوعش گفته است: همان‌طور که در تلاش جهانی برای بازگرداندن کشتی  به برنامه‌های رشته‌های ورزشی المپیک هم نشان داده شد، قدرت ورزش ما مستقیماً از اشتیاق و تعهد ورزشکاران و هواداران نشأت می‌گیرد. ما از آنها بابت حمایت بی‌وقفه‌شان از اتحادیه جهانی کشتی  و فدراسیون‌های ملی‌مان قدردانی می‌کنیم.

اولين نشست هم انديشي نمايندگان استانی و مسئولين كميته های انجمن موای تای فدراسيون ورزش های رزمى 5بهمن ماه 1395/تهران

  • سه شنبه, 05 بهمن 1395 ساعت 09:13
  • بازدید 14 بار

اولين نشست هم انديشي نمايندگان استانی و مسئولين كميته های انجمن موای تای فدراسيون ورزش های رزمى 5بهمن ماه 1395/تهران

حضور خاکسار و خوش قدم در لیگ جهانی کاراته وان هم قطعی شد

بانوی طلایی بازی‌های آسیایی اینچون فردا راهی فرانسه می‌شود

خبرگزاری فارس: بانوی طلایی بازی‌های آسیایی اینچون فردا راهی فرانسه می‌شود

حمیده عباسعلی دارنده نشان برنز مسابقات جهانی اتریش فردا صبح برای حضور در نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان راهی فرانسه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2017 در حالی از هشتم تا دهم بهمن‌ماه به میزبانی کشور فرانسه پیگیری خواهد شد که حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار برای حضور در این رقابت‌ها ساعت 6 صبح فردا(چهارشنبه) راهی کشور فرانسه خواهند شد.

سمانه خوش قدم نیز به عنوان مربی، این دو کاراته‌کا را در این مسابقات همراهی خواهد کرد. البته این سه نفر نیز با هزینه شخصی راهی این مسابقات خواهند شد.

لازم به ذکر است، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، ابراهیم حسن بیگی، هادی عرب، مهدی خدابخشی، احسان و سامان حیدری و بهمن عسگری کاراته کاهای ایرانی حاضر در این رقابت‌ها هستند که در حالا حاضر در اردوهای مشترک در فرانسه حضور دارند.

علی اصغر آسیابری دیگر کاراته‌کای کشورمان امروز صبح راهی فرانسه شده است.

البته شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته و شهاب سلطانی نیز ساعت 7 صبح فردا( چهارشنبه) راهی فرانسه خواهند شد.

اطلاعیه دپارتمان داوری: ۲ پنالتی پرسپولیس گرفته نشد/ سیدجلال باید اخراج می‌شد!

خبرگزاری فارس: اطلاعیه دپارتمان داوری: ۲ پنالتی پرسپولیس گرفته نشد/ سیدجلال باید اخراج می‌شد!

دپارتمان داوری درخصوص بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،به نقل از سایت فدراسیون، دپارتمان داوری درباره دیدارهای ماشین سازی- صبای قم، پیکان و تراکتورسازی تبریز، پدیده و نفت تهران، استقلال تهران و صنعت نفت آبادان، ذوب آهن و فولاد خوزستان اعلام کرد که هیچ اشتباهی که در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشته باشد، شاهد نبودیم و تمامی تصمیمات داوران  مورد تایید  است. حتی در صحنه برخورد مهاجم تراکتور در محوطه جریمه تیم پیکان، با توجه به اینکه هر دو بازیکن (مدافع و مهاجم) به یک اندازه نیرو وارد می‌کنند، هیچ خطایی اتفاق نیفتاده و تصمیم داور در ادامه بازی صحیح است.

در بازی استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان تصمیم داور در اعلام صحنه پنالتی درست بوده است. هر چند در صحنه دوم با توجه  به عدم پوشش تصویری مناسب لحظه وقوع خطای هند کاملا به وضوح دیده نمی شود، تصمیم داور مورد تایید است.

در بازی سایپا و سیاه جامگان گلی که توسط تیم سایپا در دقیقه 46 به ثمر رسید باید به علت خطای هند مهاجم تیم سایپا  گل را مردود و به بازیکن خاطی یک اخطار داده می‌شد. در نهایت باید گفت تصمیم داور در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشته است.

در مسابقه تیم‌های پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز داور مسابقه باید دو خطای پنالتی به نفع تیم پرسپولیس اعلام می‌کرد و در صحنه منجر به اخطار دقایق 35 و 81  با توجه به تصاویر تلویزیونی، گزارش بازی و گزارش داوران،هر چند که صبح امروز در مصاحبه با رسانه‌های گروهی با استناد مطالب یاد شده، موضع گیری شده است اما هنوز به دلایل قطعی نرسیده‌ایم که به محض مشخص شدن آن، به سرعت اذهان عمومی را مطلع خواهیم کرد. همچنین کاپیتان تیم پرسپولیس تهران باید به علت تحریک تماشاگران با کارت زرد دوم از بازی اخراج می‌شد.

اما باید عنوان کرد با روندی که به وجود آمده قطعا داوری کشور متضرر خواهد شد. زیرا اگر قرار باشد بازیکنان، کادر فنی، تماشاگران و به تازگی گزارشگران تلویزیونی در مقابل هر تصمیم داور موضع گیری کرده و آن را زیر سوال ببرند، نمی‌شود از داوران انتظار داشت که در زمین به خوبی به قضاوت بپردازند.

یکی از نکات مهم در امر قضاوت آرامش است لذا از همه دست اندرکاران درگیر در مسابقات اعم از بازیکنان، مربیان، مدیران عامل، تماشاگران و اصحاب رسانه درخواست می شود در حفظ آرامش فضای داوری کشور اهتمام لازم را به عمل آورند.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال خبر داد

جلسه استقلالی‌ها با معاون وزیر امورخارجه برای حل مشکل نقل و انتقالات بازیکن

خبرگزاری فارس: جلسه استقلالی‌ها با معاون وزیر امورخارجه برای حل مشکل نقل و انتقالات بازیکن

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از برگزاری جلسه با معاون وزیر امورخارجه برای حل مشکل نقل وانتقالات بازیکن در این تیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، شهاب جهانیان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال پس از برگزاری جلسه با معاون وزیر امور خارجه جهت حل مشکل نقل و انتقالات بازیکن در استقلال خبر داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در همین خصوص گفت: خبری که امروز منتشر شد، خبر خوب و خوشایندی برای هواداران این تیم نبود. این اتفاقی است که افتاده و حالا باید همه سعی و تلاش خود را برای برطرف شدن این مشکل، داشته باشیم.

وی افزود: باشگاه استقلال تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکل نقل و انتقالات بازیکنان به کار گرفته و رایزنی و مکاتباتی را با فیفا انجام داده‌ایم. در همین راستا فردا نیز همراه با مدیرعامل باشگاه آقای افتخاری جلسه‌ای با معاون محترم وزارت امور خارجه در محل این وزارت خانه خواهیم داشت. هواداران اطمینان داشته باشند باشگاه از هیچ کوششی برای حل این مشکل دریغ نخواهد کرد.

به بهانه اشتباه محاسباتی مدیران استقلال و محرومیت از سوی فیفا

نامه‌نگاری دیرهنگام آبی‌ها ، پوششی برای عدم مدیریت/رئال و بارسا تسلیم شدند شما که جای خود دارید

خبرگزاری فارس: نامه‌نگاری دیرهنگام آبی‌ها ، پوششی برای عدم مدیریت/رئال و بارسا تسلیم شدند شما که جای خود دارید

تلاش مقامات باشگاه استقلال برای گرفتن تخفیف از فیفا در فضایی غیرحرفه‌ای اهالی فن و کارشناسان را به یاد گزینه‌های مشابه در باشگاه‌های بزرگ دنیا و رفتار حرفه‌ای آنها می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از حکم سنگین فیفا علیه باشگاه رئال‌مادرید مدت‌زمان زیادی نمی‌گذرد؛ حکمی که طی آن یکی از ثروتمندترین باشگاههای بزرگ جهان از خرید و فروش بازیکن تا فصل 2017- 2018 منع شد و مقامات این باشگاه پس از تلاش فراوان در قالب قانون و پیگیری‌های منطقی آن را به قبل از فصل نقل و انتقالات تابستانی کاهش دادند. جرم باشگاه رئال‌مادرید البته سنگین بود و بدرفتاری با نوجوانان در آکادمی رئال‌مادرید و عدم رعایت قوانین مربوط به عقد قرارداد در مقطع سنی پایه باعث شد تا فیفا پس از بارسلونا به مادرید نیز حمله کند.

جرم باشگاههای بزرگی مثل بارسلونا و رئال‌مادرید هرچه بود مدیریت اشتباه یا عدم مدیریت نبود و هیأت مدیره چاره‌ای جز قبول جرم بخشی از سازمان خود را نداشت. اما اکنون شاهد صدور حکمی بین‌المللی از سوی فیفا علیه باشگاه استقلال هستیم؛

حکمی که علیه عدم مدیریت و عدم وضوح در این باشگاه صادر شده است. پول یک بازیکن خارجی دیر پرداخت شده و در پی شکایت و پیگیری وکیل این بازیکن، فیفا باشگاه استقلال را از خرید و فروش بازیکن محروم کرده است. تا اینجا موضوع شفاف به نظر می‌رسد اما نامه‌نگاری استقلال (اگر صحت داشته و صورت بگیرد) ممکن است به جای حل مشکل به سوژه خبری رسانه‌های خارج از کشور تبدیل شود. به خصوص اگر ادعای مقامات استقلال در رابطه با استدلال داخل نامه صحت داشته باشد. آیا باید تا ابد عدم مدیریت و بی‌تدبیری را به تحریم‌های آمریکا و اروپا گره بزنیم؟

سوال مهم اینجاست؛ در زمان عقد قرارداد با این بازیکن، از مشکلات بانکی و تحریم‌های بین‌المللی بی‌خبر بودیم؟ آیا این اولین بازیکن خارجی بود که فوتبال باشگاهی ایران خریداری کرده است؟ قرارداد با این بازیکن توسط چه کسانی و با چه سطح از دانش حقوقی مطالعه شده است و اصولا نامه مذکور توسط چه کسانی قرار است نوشته شود؟ (یادمان نرود در طول چند سال گذشته چه نامه‌نگاری‌هایی از سوی فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها سوژه خبری برنامه‌های مختلف شده است)

ماجرای بد این داستان قرارداد رسمی است که استقلال با جباروف بسته است. قراردادی قانونی که طبق آن باشگاه استقلال متعهد است به اجرای مفاد آن که از همه مهمتر مسائل مالی است. باشگاه استقلال به همین سرعت نمی تواند این مشکل را حل کند و طبیعی است که اکنون بازیکن تازه خریداری شده این باشگاه طلب مطالبات مالی خود را داشته باشد. این وسط داستان آندو تیموریان و روزبه چشمی هم که تازه به لیست استقلال اضافه شده جای خود. بازیکن خارجی خیلی راحت می تواند به فیفا شکایت کند و از مجاری قانونی و بین المللی حق خود را بخواهد. 

در پایان باید به این موضوع اشاره شود که باشگاه استقلال حق دارد تمام تلاش خود را برای حفظ بیت‌المال و جلب رضایت هواداران دلسوز خود صرف کند اما ای کاش مدیریت امور نیز با همین انگیزه از ابتدا راه را درست بپیماید تا کار به نامه‌نگاری‌های دلهره‌آور نکشد. 

هنوز یادمان نرفته در ماجرای دیر ارسال شدن لیست استقلال به آسیا مقداد نجف نژاد مدیرعامل وقت استقلال به صورت حضوری در AFC به دنبال این بود تا با دیپلماسی هدیه دادن فرش ایرانی مسئله را ختم به خیر کند و حالا شنیده می شود باشگاه استقلال به دنبال نامه نگاری است. 

رئال مادرید و بارسلونا که حکم مشابهی از همین محرومیت از سوی فیفا گرفته اند نتوانستند این محرومیت را برطرف کنند و تمام تلاش رئال به این منجر شد که محرومیت را کاهش دهد، بارسا اما جز صبوری کار دیگری برابر این حکم نداشت، آیا باشگاه استقلال که در فیفا سابقه خوبی هم بابت پرداختی به بازیکنان خارجی ندارد می تواند مانع از اجرای این حکم شود؟ آیا زمان نامه نگاری های دیرهنگام تمام نشده است؟


سه فوتبالیست شایسته آذربایجان غربی در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

سه فوتبالیست شایسته آذربایجان غربی در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

 

28 بازیکن به نخستین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال کشور دعوت شدند که سه فوتبالیست شایسته آذربایجان غربی در این اردو حضور دارند .
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان اسامی بازیکنان دعوت شده به مرحله نخست اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال را به شرح زیر اعلام کرد:
سمیه خرمی-بینا کریمی از کردستان
طوبی القاصی- خاطره جمال از لرستان
الهام عسکری- هانیه خداپرست از فارس
الهام فرهمند- فاطمه عادلی- زمرد سلیمانی- وحیده ایثاری- فروغ موری- شهربانو محمودی- افروز کربکندی از اصفهان
مهسا محمدی- یاسمن فرمانی-سمیرا اسماعیلی آذربایجان غربی
زهرا حاتم نژاد- طاهره آزادی از ایلام
فاطمه قاسمی- فاطمه شجاعی از خوزستان
سارا قمی-زهرا قنبری- کویستان خسروی- نرگس کوهستانی-سهیلا نظام آبادی- طاهره سلیم پور- مهدیه آمیغی- پروین فرهادی خواه از کرمان
بازیکنان فوق از روز یکم تا پنجم بهمن ماه زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را آغاز می کنند.
ملی پوشان باید روز یکم بهمن ماه خود را در کمپ تیم های به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند

سیامند رحمان نامزد دریافت‌جایزه جهانی لاروس

سیامند رحمان نامزد دریافت‌جایزه جهانی لاروس

 

قویترین مرد پارالمپین جهان و دارنده مدال طلای فوق سنگین بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۱۲ لندن، کاندید دریافت نشان و جایزه جهانی لاروس شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی از"ورزش سه" «دانیل دیاس» سفیر بنیاد «لاروس» عصر چهارشنبه نام سیامند رحمان و پنج ورزشکار دیگر را به عنوان کاندیداهای دریافت جایزه ورزشی جهانی لاروس اعلام کرد.
بنیاد لاروس در سال ۱۹۹۹ توسط شرکت ریچموند و دایملر تاسیس شد و دو سال بعد جایزه ورزش جهانی لاروس را بنیاد نهاد که در شهر موناکو با حضور «نلسون ماندلا» به برگزیدگان اهدا شد.
مراسم اهدای جوایز هرساله برگزار و به بهترین ورزشکاران جهان در بخش‌های مختلف اعطا می شود.
این جایزه یکی از بزرگترین جوایز ورزشی جهان است و از میان برندگان ادوار گذشته این جایزه می توان به نواک جوکوویچ، یوسین بولت ، سرنا ویلیامز و دانیل دیاس اشاره کرد.
سیامند رحمان قهرمان جهان و پارالمپیک نیز در میان برترین پارالمپین‌های جهان در سال ۲۰۱۷ قرار گرفته است. مراسم اهدای جوایز لاروس در تاریخ ۲۶ بهمن (۱۴ فوریه) در موناکو برپا خواهد شد.

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 13140344
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content