فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

آغاز چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی رویینگ جوانان در کردستان

آغاز چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی رویینگ جوانان در کردستان

 چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان جوانان با همراهی دو قایقران و یک مربی از آذربایجان غربی در مریوان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، 7 قایقران به چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان جوانان دعوت شدند تا تمرینات خود رادر شهرستان مریوان استان کردستان آغاز کنند.
این مرحله از اردواز 19 ادیبهشت ماهشروع و تا 8 خردادماه ادامه خواهد داشت.
طاهر کبوتری جوان شایسته استان به عنوان مربی در این اردو حضور دارد.
محمدحسین حقی دولت آباد، علی نیکوخصال و علی شاه محمدنیا از تهران، محمد زارعی و امیرمحمد یونسی فر از همدان، امیرحسین محمودپور از گیلان و رضا قهرمانی و کامیار بهمنی از آذربایجان غربی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند

 


آغاز پنجمین اجلاس توسعه همکاری های مشترک اقتصادی آذربایجان غربی با استان های مرزی ترکیه

آغاز پنجمین اجلاس توسعه همکاری های مشترک اقتصادی آذربایجان غربی با استان های مرزی ترکیه

 آیین افتتاحیه پنجمین اجلاس توسعه همکاری های مشترک اقتصادی آذربایجان غربی و استان های مرزی ترکیه با سخنرانی علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیر این اجلاس کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، پنجمین اجلاس توسعه همکاری های مشترک اقتصادی آذربایجان غربی و استان های مرزی ترکیه با حضور استاندار آذربایجان غربی و والیان استان های وان، حکاری، آغری و ایغدیر و جمعی از مسئولین استانی دو کشور، در شهرستان خوی آغاز بکار کرد.
علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با هدف عقدهمکاری و تفاهم بیشتر با استان های مذکور و همچنین توسعه امور ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این اجلاس دو روزه حضور یافت.
در ابتدا، علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیر این اجلاس با ایراد سخنرانی آغاز گر این اجلاس بود.
متن کامل سخنرانی علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و دبیر پنجمین اجلاس توسعه همکاری های مشترک اقتصادی آذربایجان غربی و استان های مرزی ترکیه در آیین افتتاحیه این اجلاس به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحيم
مهمانان و شركت كنندگان محترم در اجلاس ، آقايان و خانم ها ؛
سلام عليكم
بنده افتخار دارم به عنوان دبير پنجمين اجلاس همكاريهاي مشترك اقتصادي استان آذربايجان غربي جمهوري اسلامي ايران و استانهاي مرزي جمهوري تركيه ، حضور شما مهمانان و سروران عزيز را در شهر تاريخي و فرهنگي خوي گرامي داشته و خوش آمد عرض نمايم .
حضار و مهمانان گرامي :
هدف عمده حضور شما عزيزان در اين اجلاس مهم ، تلاش در جهت توسعه همكاريهاي اقتصادي مناطق همجوار دو كشور دوست و همسايه جمهوري اسلامي ايران و جمهوري تركيه است . خوشحاليم كه تا حدودي اهداف توافق شده در اجلاسهاي قبلي حاصل شده است . درعين حال نياز به يافتن راههاي تحقق بيشتر توافقات مورد نياز و تاكيد است .
گر چه ايران و تركيه داراي روابط اقتصادي گسترده بوده و شريك تجاري مهم همديگر محسوب مي شوند لكن هنوز دو كشور با هدف 30 ميليارد دلار مبادله تجاري ساليانه مورد تاكيد روساي محترم جمهور دو كشور جناب آقاي دكتر روحاني و جناب آقاي رجب طيب اردوغان فاصله زيادي دارند طبيعي است دستيابي به چنين هدف اقتصادي بزرگي ما و شما را به عنوان مسئولين استانهاي مرزي دو كشور به تلاش و جديت بيشتر فرا مي خواند.
غير از هدف اقتصادي كه ضرورت و ميزان موفقيت آن از سوي حاضرين مورد بررسي بيشتر قرار خواهد گرفت ، اهداف مهم ديگري چون همكاريهاي فرهنگي ، ورزشي ، گردشگري ، دانشگاهي ، محيط زيست و... در دستور كار ين اجلاس قرار دارد . خوشبختانه در سالهاي اخير ، همكاري و روابط دوستانه ي خوبي بين طرفين در اين زمينه ها وجود داشته و نتايج رضايت بخشي نيز حاصل آمده است .
بين دانشگاه اروميه و دانشگاههاي يوزونجي ئيل وان و آتاتورك ارزروم و دانشگاه فني استانبول تفاهمنامه همكاري منعقد و چندين همايش مهم در زمينه بزرگداشت مولانا ، شمس تبريزي ، حسام الدين چلبي و همچنين تبادل استاد و برگزاري دوره مشترك صورت گرفته است . 
 

 

در زمينه ورزش بين استان آذربايجان غربي و 6 استان وان ، ايغدير، حكاري ، ارزروم ، قهرمان ماراش ، و آداناي تركيه تفاهمنامه همكاري وجود دارد و بر اين اساس هر سال چندين تيم ورزشي بين طرفين مبادله و مسابقات دوستانه برگزار ميگردد .

 

در زمينه فرهنگي و گردشگري مي توان به ارتباط و حضور شاعران و نويسندگان ترك در جشنواره ساليانه شعر رضوي در اروميه و شركت در نمايشگاههاي هنري همديگر و همچنين سفر تعداد زيادي گردشگر از اتباع ايران به تركيه و بالعكس اشاره كرد .
قرارداد خواهر خواندگي بين شهرهاي اروميه و ارزروم كه در ابتداي سال جاري منعقد شده است مي تواند زمينه توسعه همكاري و تعميق روابط دوستانه بين آذربايجان غربي و استانهاي شرقي تركيه را فراهم آورد.  
حضار و مهمانان گرامي :
حمايت مقامات عالي دولت جمهوري اسلامي ايران و جمهوري تركيه از تداوم برگزاري اجلاس و تاكيد به پيگيري توافقات آن ، ما را اميدوار به آثار مثبت اقتصادي ، فرهنگي و سياسي آن مي كند . طبيعي است حضور فعال هياتهاي شركت كننده از ايران و تركيه بخصوص استانداران محترم آذربايجان غربي ، وان ، حكاري ، ايغدير و آغري نشانه اهميت موضوع و جديت طرفين براي موفقيت اجلاس مي تواند باشد . تصور من اين است كه همه ما گرد هم آمده ايم تا به ياري خداوند و به كمك همديگر پايه هاي دوستي دو ملت بزرگ ايران و تركيه را مستحكم و در جهت رفاه و آسايش بيشتر مردم دو كشور بكوشيم .
 من به سهم خود اين رويداد مهم درشهر شمس تبريزي يار عزيز حضرت مولانا را به فال نيك گرفته و براي اين اجلاس نتايج خوب و براي شركت كنندگان آرزوي موفقيت ، سلامتي و سربلندي دارم .
جانيز ساغ و داماغيز چاق اولسون
پیش از این علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با همراهی هیات رییسه این اداره کل با حضور در استان های مررزی ترکیه اقدام به عقد تفاهمنامه همکاری با چندین استان هم مرز با آذربایجان غربی نموده بود.

نسخه چاپي
مسابقا جام جهانی ووشو-اندونزی
شیرزاد و خلعتبری هم به جمع طلایی‌ها پیوستند/نایب قهرمانی ایران در اندونزی

عضو تیم ملی ووشوی مردان ایران با غلبه بر دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان از سوئد به مدال طلای وزن منهای 65 کیلوگرم رقابت های جام جهانی ساندا دست یافت.

خبرگزاری فارس: شیرزاد و خلعتبری هم به جمع طلایی‌ها پیوستند/نایب قهرمانی ایران در اندونزی
  •  

، دومین و آخرین روز از هفتمین دوره رقابت‌های جام جهانی ساندا هم اکنون در شهر جاکارتای اندونزی درحال پیگیری است. عصر امروز (جمعه) و در وزن منهای 65 کیلوگرم ساندای مردان، جعفر شیرزاد موفق شد نماینده سوئد را در دو راند متوالی شکست داده و به مدال زرین جام جهانی اندونزی دست یابد.

سانداکار شایسته ایران پیش از این ورزشکاری از ویتنام را در دو راند شکست داده بود.

عصر امروز (جمعه) و در وزن به اضافه 90 کیلوگرم ساندای مردان، مصطفی خلعتبری که در نخستین دیدار خود نماینده برمودا را شکست داده بود به مصاف حریف مصری خود رفت و درحالیکه از این سانداکار پیش بود، به دلیل مصدومیت نماینده مصر و کناره گیری او، برنده اعلام شد و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

حمیدرضا لادور، حمیدرضا قلی پور، جعفرشیرزاد، سهیلا منصوریان و شهربانو منصوریان در این رقابت ها به مدال طلا دست یافتند و مریم هاشمی به مدال نقره رسید.

در جریان این رقابت ها که مدال آوران رقابت قهرمانی جهان حضور داشتند، نمایندگان 18 کشور به مدت دو روز به رقابت با هم پرداختند.

 

در پایان این رقابت ها تیم ایران که با هفت سانداکار به مصاف حریفان رفته بود با کسب 6 مدال طلا و یک نقره به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت.

 

تیم ملی چین با کسب هشت مدال طلا، جام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

 

اسامی مدال آوران ایران از این قرار است:

 

ساندای زنان/

 

وزن منهای 52 کیلوگرم: سهیلا منصوریان / مدال طلا

 

وزن منهای 65 کیلوگرم: مریم هاشمی / مدال نقره

 

وزن منهای 75 کیلوگرم: شهربانو منصوریان/ مدال طلا

 

ساندای مردان/

 

وزن منهای 65 کیلوگرم: جعفر شیرزاد / مدال طلا

 

وزن منهای 80 کیلوگرم: حمیدرضا لادور/ مدال طلا

 

وزن منهای 85 کیلوگرم: حمیدرضا قلی پور/ مدال طلا

 

وزن به اضافه 90 کیلوگرم: مصطفی خلعتبری / مدال طلا

نسخه چاپي
عملکرد سالانه فدراسیون‌های ورزشی - بوکس
روزبهانی چراغ سهمیه المپیک برزیل را روشن کرد/ مدال‌آوری بوکس با دستکش‌های پاره

فدراسیون بوکس در سال 93 هر چند که مثل همیشه از لحاظ بودجه با مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم کرد، اما با کسب 3 مدال نقره و برنز در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک از سوی احسان روزبهانی نشان داد که حرف هایی برای گفتن دارد.

خبرگزاری فارس: روزبهانی چراغ سهمیه المپیک برزیل را روشن کرد/ مدال‌آوری بوکس با دستکش‌های پاره
  •  

، تیم ملی بوکس ایران در سال 93 با تمام مشکلات مالی که داشت تقریبا در رویداد‌های مهمی که در طول سال برگزار شد شرکت کرد. فدراسیون بوکس از جمله‌ رشته‌هایی است که در طول این سال‌ها صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته، عدم پخش مستقیم این رشته و نداشتن اسپانسر برای برگزاری لیگ برتر لطمات جبران ناپذیری را به این رشته وارد کرده و گویا این ماجرا سردراز دارد. هر چند که بوکسورهای اردونشین پیش از بازی های آسیایی با دستکش های پاره در اردوها تمرینات خود را پیگیری می کردند و در پایان رویداد آسیایی دو مدال نقره و یک برنز در اینچئون کسب کردند، اما با کسب نخستین سهمیه المپیک توسط احسان روزبهانی نشان دادند که اگر مسئولان ورزش نگاه مهربانانه تری به این رشته داشته باشند آنها نیز در المپیک برزیل حرف هایی برای گفتن خواهند داشت.

* دستان خالی نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان

تیم ملی بوکس جوانان ایران با ترکیب 6 بوکسور بامداد روز پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی بلغارستان شد تا برای سومین بار در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کند. مسابقات قهرمانی جوانان در حالی به میزبانی شهر صوفیه با حضور 508 بوکسور از 98 کشور برگزار شد که تیم ملی ایران با ترکیب 6 ملی پوش در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و آغاز کار بوکس در سال 93 با دست خالی استارت خورد.
49 کیلوگرم سجاد قائدی، 56 کیلوگرم سجاد نجفی، 60 کیلوگرم هادی ماکویی، 64 کیلوگرم مهدی روحی زاده، 69 کیلوگرم یزدان احمدی و 75 کیلوگرم صادق روحی نفراتی بودند که در پایان این رقابت‌ها از رسیدن به مدال بازماندند. غلامرضا کریمی (سرمربی)، علیرضا استکی و اصغر اشرفی به عنوان مربی و همایون اردلان به عنوان سرپرست مسئولیت تیم اعزامی به این رقابت‌ها را برعهده  داشتند.

* 4 مدال حاصل تلاش در دو تورنمنت بین‌المللی

تیم ملی بوکس 22 تا 28 اردیبهشت‌ماه با ترکیب 10 ملی پوش در تورنمنت بین‌المللی ازبکستان شرکت کرد که در پایان این رقابت‌ها تنها علی مظاهری کاپیتان تیم ملی ایران به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت. تورنمنت بین‌المللی ازبکستان با حضور 143 بوکسور از 10 کشور برگزار شد،‌ اما همزمان با برگزاری تورنمنت بین‌المللی ازبکستان، روسیه نیز از 22 تا 29 فروردین‌ماه در کشور خود میزبان تورنمنت بین‌ المللی بود که مسئولان فدراسیون برای آماده شدن هرچه بیشتر ملی پوشان جهت حضور در بازی‌های آسیایی یک تیم 6 نفره را راهی روسیه کردند تا در آن رقابت‌ها نیز نمایندگان کشورمان وارد رینگ شوند. هر چند که نمایندگان کشورمان در ازبکستان تنها با یک مدال مظاهری به کار خود پایان دادند، اما ملی پوشان حاضر در روسیه در پایان این مسابقات 3مدال نقره و برنز کسب کردند. فروتن‌گل آرا و جهانگیر عراقی نمایندگان اوزان 60 و 75 کیلوگرم مدال نقره و جاسم دلاوری نماینده وزن +91 کیلوگرم مدال برنز مسابقات را کسب کرد.

* مقصودی رفت و برگشت!

منوچهر مقصودی که حدود 24 سال مدیر تیم‌های ملی و نایب رئیس فدراسیون بوکس بود یک سال قبل، از سمت خود کناره‌گیری کرد و با فدراسیون به مشکل خورد. او مدت‌ها از فدراسیون دور بود، اما حدود پنج ماه قبل به عنوان مشاور اقتصادی ناطق نوری دوباره به بوکس بازگشت و دو ماه پیش هم رئیس کمیته‌ فنی شد، اما دوباره اعلام کرد که نمی‌تواند در بوکس فعالیت کند. هر چند مقصودی به خاطر دوستی دیرینه‌ای که با رئیس فدراسیون داشت هیچ گاه مستقیم اعلام نکرد که از ناطق نوری دلگیر است، اما بارها در لفافه اعلام کرد که از تصمیمات رئیس فدراسیون چندان دل خوشی ندارد. به هر حال او سرانجام برای همیشه با دنیای بوکس خداحافظی کرد. البته در همان مقطع احمد ناطق نوری در حکمی حسینی را به عنوان نایب رئیس خود معرفی کرد.

ناگفته نماند که بحث دعوت شدن مجدد غایبین مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی، نقض چند باره تصمیمات مسئولان فدراسیون و تقسیم شدن تیم ملی به دو قسمت از بحث هایی بود که ناطق نوری و مقصودی با یکدیگر اختلاف نظر داشتند و عمده‌ترین دلیلی که باعث شد بین این دو نفر اختلاف پیش بیاید همین موضوع بود


مخالفت‌ها و موافقت‌ها همچنان ادامه دارد
ناکامی در مزایده چهارم یعنی واگذاری استقلال و پرسپولیس به خودروسازان/ چه سرنوشتی در انتظار سرخابی‌هاست؟

برخی اخبار حاکی از این است که چنانچه مزایده چهارم برای واگذاری استقلال و پرسپولیس بی‌نتیجه بماند، به زودی سرخابی‌ها تحت پوشش خودروسازان قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری فارس: ناکامی در مزایده چهارم یعنی واگذاری استقلال و پرسپولیس به خودروسازان/ چه سرنوشتی در انتظار سرخابی‌هاست؟
  •  

، مزایده چهارم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، روز سه‌شنبه 29 اردیبهشت برگزار خواهد شد یعنی چند ساعت قبل از بازی سرنوشت ساز پرسپولیس مقابل الهلال در یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی امروز اعلام کرده مزایده چهارم پرشورتر از قبل برگزار شود. این در حالی است که در محافل ورزشی خبری غیر رسمی منتشر شده که قریب الوقوع به نظر می‌رسد. اینکه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا واگذار شوند.

در سه مزایده قبلی اتفاق‌هایی رخ داده است که گواهی می‌دهد بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس کار راحتی نیست و شاید به همین دلیل است که برخی از مسئولان کشور در تدارک این دو باشگاه به خودروسازان هستند.

اگر این اتفاق نهایی شود می تواند بازخوردهای مثبت و منفی به همراه داشته باشد؛ نکته ‌مثبت اینکه خیال هواداران میلیونی دو باشگاه راحت خواهد شد و بعد از سال‌های دو بنگاه اقتصادی قدرتمند و بزرگ پشتوانه پرسپولیس و استقلال خواهند شد و دیگر نگران هزینه‌های روزمره خود نخواهند شد.

نکته منفی به میزان بدهی‌های این دو شرکت خودروسازی بزرگ در ایران مربوط می شود و هنوز مشخص نیست که چطور آنها بدهی‌های کلان می توانند در باشگاه‌داری هم موفق عمل کنند.

به نظر می‌رسد ایران‌خودرو و سایپا مکلف به در اختیار گرفتن این دو باشگاه شده‌اند. این دو شرکت پشتوانه علمی زیادی هم در زمینه مدیریت در ورزش داشته و دارند و می‌توانند با استفاده از مدیران متخصص اداره دو باشگاه را به شکلی مطلوب انجام بدهند.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ چند روز قبل از ورود مستقیم به بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس به خودروسازان طفره رفت ولی گفت: باید نگرانی هواداران میلیونی این دو باشگاه برطرف شود و خیال‌ آنها راحت شود و سازمان‌هایی استقلال و پرسپولیس را در اختیار بگیرند که توانایی این کار را داشته باشند.

با این حال بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه مجلس، ورود خودروسازی‌ها به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مصداق خصولتی شدن آن دو و مخالف اصل 44 قانون اساسی دانست و در گفت و گو با خانه ملت اظهار داشت: شرکت‌های خودروسازی به جای خرید باشگاه، برای پرداخت بدهی خود به قطعه‌سازان، تلاش برای ارتقای کیفیت و کاهش قیمت محصولاتشان اقدام کنند.

این واکنش عضو هیات رئیسه مجلس در حالی رخ داده که هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که واگذاری استقلال و پرسپولیس به خودرو سازان جدی است که واکنش‌های برخی از نمایندگان مجلس را هم در پی داشته است.


با اعلام کمیته آموزش فدراسیون؛

زمان برگزاری دوره مربیگری درجه 3 کانوپولو به تعویق افتاد

دوره مربیگری درجه 3 رشته کانوپولو که پیش از این قرار بود 23 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی یاسوج در استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دوره مربیگری درجه 3 کانوپولو به درخواست هیات قایقرانی استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد. این دوره پیش از این قرار بود 23 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان یاسوج انجام شود که با اعلام کمیته آموزش فدراسیون به زمان دیگری موکول شد.
علیرضا آبش زاده مدرس فدراسیون قایقرانی برای تدریس دوره مربیگری درجه 3 کانوپولو به هیات قایقرانی کهکیلویه و بویراحمد معرفی شده است.

زمان برگزاری این دوره متعاقبا از سوی کمیته آموزش فدراسیون قایقرانی اعلام خواهد شد

نسخه چاپي
4 شهریورماه به میزبانی بانکوک
زمان برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی آسیا تغییر کرد

با تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی بوکس زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا تغییر کرد.

خبرگزاری فارس: زمان برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی آسیا تغییر کرد
  •  

، تاریخ رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا بانکوک از تیرماه به 4 تا 14 شهریورماه جاری تغییر کرد.

همچنین با تصمیم فدراسیون جهانی (آیبا) تنها 66 بوکسور از قاره آسیا حق حضور در مسابقات قهرمانی جهان را خواهند داشت که این نفرات بعد از حضور در قهرمانی آسیا معرفی خواهند شد.

طبق قانون جدید، در هر وزن هفت بوکسور و در اوزان 91 و مثبت 91 کیلوگرم پنج مشتزن از آسیا در قهرمانی جهان حضور خواهند داشت که معیار انتخاب آنها حضور موفق در قهرمانی آسیا است.

مسابقات قهرمانی جهان که امتیازات زیادی در کسب سهمیه المپیک 2016 ریو دارد مهر ماه سال جاری در دوحه قطر برگزار خواهد شد.

نسخه چاپي
رئیس کانون هواداران تراکتورسازی در گفت‌وگو با فارس:
هواداران با ۴۰ دستگاه اتوبوس به تهران آمدند/ تیموریان ۵ دقیقه به طور متوالی تشویق می‌شود

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی روز گذشته با ۴۰ دستگاه اتوبوس برای دیدار تیمشان مقابل استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران به تهران سفر کردند.

خبرگزاری فارس: هواداران با ۴۰ دستگاه اتوبوس به تهران آمدند/ تیموریان ۵ دقیقه به طور متوالی تشویق می‌شود
  •  

، استقلال و تراکتورسازی از ساعت 18 امروز در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

داوود قاسم‌زاده رئیس کانون هواداران تراکتورسازی ، در مورد حضور هواداران این تیم در تهران خاطرنشان کرد: حدود 40 اتوبوس تدارک دیدیم تا هوادارانمان را از تبریز به تهران بیاورند. آنها شب قبل به سمت تهران حرکت کردند. اکنون خودمان هم در حال عزیمت به تهران هستیم و در جاده خودروهای فراوانی را مشاهده می‌کنیم که با نصب پرچم تراکتورسازی در حال عزیمت به تهران هستند فکر می‌کنم 20-30 هزار هوادار تبریزی در بازی امروز به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد برنامه‌های کانون هواداران تراکتورسازی در این مسابقه عنوان کرد: یکی از هواداران تراکتورسازی به نام شهریار عباس‌زاده یک هفته است که با پای پیاده به سمت تهران به راه افتاده تا در حرکتی نمادین میزان علاقه خود را به تراکتورسازی اعلام کند. او اکنون در 10 کیلومتری تهران است. همچنین قرار است به پاس زحماتی که آندرانیک تیموریان در تراکتورسازی و تیم استقلال کشیده هواداران این بازیکن را به مدت 5 دقیقه مورد تشویق قرار دهند.

رئیس هیأت امنا کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: حدود 6 هزار پرچم، کلاه و شال تراکتورسازی تهیه کردیم که بین هواداران توزیع می‌شود. همچنین قرار است ساعت 14 و 30 دقیقه با رضا صادق‌پور عضو هیأت مدیره استقلال جلسه‌ای داشته باشیم تا هماهنگی‌های لازم برای جلوگیری از حاشیه و برگزاری بازی در جوی سالم را فراهم کنیم.

حتمال اعدام یکی از بهترین بازیکنان تاریخ آفریقا

در مورد یکی از برترین بازیکنان تاریخ قاره آفریقا که اکنون ۳۵ سال دارد، احتمال فراوان می‌رود به زودی حکم اعدام در نظر گرفته شود.

خبرگزاری فارس: احتمال اعدام یکی از بهترین بازیکنان تاریخ آفریقا
  •  

، محمد ابوتریکه 35 ساله که سابقا برای هشت سال برترین بازیکن قاره آفریقا شده بود، به علت اینکه از گروه اخوان‌المسلمین و شخص محمد مرسی حمایت مادی و امکاناتی کره، چند روز است که بازداشت شده است. در آخرین خبر در ارتباط با او گمان می‌رود که حکم اعدام در نظر گرفته شود، زیرا در موارد مشابه، چنین حکمی صادر شد.

ابوتریکه که برترین بازیکن تاریخ فوتبال مصر است، از میلیاردرهای مصری به شمار می‌رود.

از اتهاماتی که به این ورزشکار و بازرگان نسبت داده اند، حمایت‌های فراوان از گروه‌های اسلام‌گرا در جریان انقلاب مصر است.

این ستاره قاره سیاه،‌ شرکت‌های تجاری و بازرگانی متعددی دارد که همه آن‌ها فعلا مسدود شده اند. در صورتی که اتهامات ابوتریکه اثبات شوند، اموال او توسط دولت مصادره می‌شوند.

ابوتریکه که همبازی سابق زین‌الدین زیدان است، دیروز گفت: هر طوری شده، در کشورم خواهم ماند و از مصر تکان نخواهم خورد. من تا به حال هرگز اظهار نظر سیاسی نداشته‌ام. تنها کاری که کرده ام آن بود که در جریان انتخابات 1391 از محمد مرسی حمایت لفظی کردم.

مرسی در جولای 2013 پس از اعتراضات گسترده، از سوی ارتش مصر برکنار شد. مقامات قضایی این کشور، در دی‌ماه 1392، گروه اخوان المسلمین را در فهرست گروههای تروریستی قرار دادند.

پس از این‌که عبدالفتاح السیسی در مصر به ریاست جمهوری برگزیده شد، حکم‌ اعدام برای صد‌ها نفر صادر شد. برخی از این محکومان تنها در فهرست حامیان مرسی بوده‌اند و در عمل، هرگز اقدامی صورت ندادند.

برای کسب مدال راهی کویت می‌شوم، جایزه برایم مهم نیست
محجوب: انگیزه‌ام با تراشیدن موهایم دوچندان می‌شود/ با شکست ماکسیم اینچئون را فراموش خواهم کرد

سنگین‌‌وزن تیم ملی جودو گفت: برای شکست ماکسیم نماینده قزاقستان انگیزه‌ زیادی دارم؛ چرا که می‌خواهم اتفاقات اینچئون را به فراموشی بسپارم.

خبرگزاری فارس: محجوب: انگیزه‌ام با تراشیدن موهایم دوچندان می‌شود/ با شکست ماکسیم اینچئون را فراموش خواهم کرد
  •  

جواد محجوب، در حاشیه برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی جودو اظهار داشت: خوشبختانه در این مدت که وارد اردوها شدم تمرینات خوبی را پیگیری کردم و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشورم در کویت باشم. برای چهارمین بار به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوم که تا کنون یک مدال طلا یک نقره و عنوان پنجمی را کسب کردم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم از تجربه‌های گذشته‌ام استفاده کنم تا در کویت روی سکوی قهرمانی قرار بگیرم. اگر بتوانم در این رقابت‌ها مدال کسب کنم در واقع 50 درصد راه المپیک را طی کردم.

محجوب در پاسخ به این سؤال که گویا برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی انگیزه داری، آیا فکر می‌کنی در این رقابت‌ها بتوانی مدال کسب کنی،‌ گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا مدال کسب کنم. یک حریف سرسختی از کشور قزاقستان دارم که می‌خواهم هرطور شده او را شکست بدهم. البته ناگفته نماند هر وقت موهایم را از ته می تراشم انگیزه‌ام زیاد می‌شود برای کسب مدال و حالا مطمئنم که انگیزه‌ام برای رفتن به بالای سکو در کویت دو چندان است.

جودوکار سنگین‌وزن تیم ملی در ادامه گفت: وقتی راهی مسابقات می‌شوم و نمی‌توانم مدال کسب کنم خیلی ناراحت می‌شوم، چرا که مردم از ما انتظار کسب مدال دارند، حتی بعد از ناکامی‌ام در اینچئون مردم شهرم(خراسان) نیز از من ناراحت بودند. امیدوارم که در کویت با کسب مدال اتفاقات اینچئون را به فراموشی بسپارم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از کویت کارم را آغاز می‌کنم تا سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کنم. در واقع این رقابت‌ها دورخیزی است برای المپیک برزیل. مسابقات زیادی در پیش است امیدوارم خدا تن سالم بدهد تا ناکامی که در اینچئون مقابل حریف قزاقستانی داشتم را جبران کنم. شکست "ماکسیم" نماینده قزاق برایم خیلی مهم است و انگیزه زیادی برای این کار دارم. برای پیروزی راهی کویت می‌شوم و اصلاً جایزه برایم مهم نیست.

طاهری: خوشحالم پاسخ خوبی به اعتماد مربیان دادم/ هدفم حضور موفق در مسابقات جهانی است

دارنده مدال طلای وزن ۷۱ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: خوشحالم با کسب مدال طلا مزد زحماتم را گرفتم و پاسخ خوبی به اعتماد مربیان دادم.

خبرگزاری فارس: طاهری: خوشحالم پاسخ خوبی به اعتماد مربیان دادم/ هدفم حضور موفق در مسابقات جهانی است
  •  

رامین طاهری ، درباره عملکردش در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و کسب مدال طلا گفت: با توجه به اینکه اولین حضورم را در رده سنی بزرگسالان در این سطح تجربه می‌کردم فکر کنم نتایج قابل قبولی گرفتم. از طرفی بهترین‌های آسیا در این مسابقات حضور داشتند و با تمام مدال‌داران این وزن  کشتی گرفتم.

وی ادامه داد: حریفم در فینال عنوان قهرمانی سال قبل را در اختیار داشت و کشتی‌گیران هند و چین هم عنوان‌داران آسیا بودند. در سایر اوزان هم بهترین‌های آسیا آمده بودند و سطح مسابقات قابل قبول بود. من هم خوشحالم با کسب مدال طلا مزد زحماتم را گرفتم و پاسخ خوبی به اعتماد مربیان دادم.

اخبار > دوره مربیگری درجه 3 کانوپولو برگزار می شود
 


  چاپ        ارسال به دوست

به میزبانی شهرستان یاسوج؛

دوره مربیگری درجه 3 کانوپولو برگزار می شود

دوره مربیگری درجه 3 رشته کانوپولو 23 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی یاسوج در استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دوره مربیگری درجه 3 کانوپولو به درخواست هیات قایقرانی استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد. این دوره 23 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان یاسوج انجام می شود.
داشتن حداقل مدرک دیپلم و دارا بودن حداقل 20 سال سن شرایط حضور در این دوره است.
علیرضا آبش زاده مدرس فدراسیون قایقرانی برای تدریس دوره مربیگری درجه 3 کانوپولو به هیات قایقرانی کهکیلویه و بویراحمد معرفی شده است.

15

23 اردیبهشت ماه مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی برگزار می شود

23  اردیبهشت ماه مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی برگزار می شود

دکتر شعبانی بهار در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اعلام تعویق یک هفته ای زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ورزشهای رزمی دلایل ان را رعایت اساسنامه و عدالت بین نامزدها عنوان کرد

وی گفت : طبق اساسنامه باید 15 روز قبل از برگزاری مجمع نامزدها از فرصت حضور خود مطلع شوند و این موضوع برای هشت نفر از انها میسر نشد و در تاریخ هفتم اردیبشهت به انها اعلام گردید

شعبانی بهار اضافه کرد : به این ترتیب چهارشنبه 23 اردیبهشت انتخابات فدراسیون ورزشهای رزمی با حضور نامزدهای تایید شده برگزار می گردد.

نوجوان ملّي پوش دو وميداني آذربايجان غربي امروز عازم دوحه قطر مي شود

نوجوان ملّي پوش دو وميداني آذربايجان غربي امروز عازم دوحه قطر مي شود

 حامد صلاحی ملّي پوش شايسته نوجوانان كشور از استان آذربايجان غربي امروز به همراه ساير ملي پوشان براي شركت در مسابقات قهرماني آسيا عازم دوحه مي شود.

به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي حامد صلاحی که پیش از این در مسابقات قهرمانی نوجوان پسر کشور با رکورد بسیار عالی  64 متر و11 سانتی متر به عنوان قهرمانی دست یافته بود در کمیته فنی فدراسیون بعنوان اولین نفر جهت شرکت در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا انتخاب گردید.
تیم ملی دو و میدانی نوجوانانصبح امروز چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه  با هشت ورزشکار پسر ویک ورزشکار دختر تهران را به مقصد دوحه ترک خواهد کرد.
اولین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیاروزهای 18 تا 21 اردیبهشت ماه در قطر برگزار و حامد صلاحی 21 اردیبهشت ماه درساعت 19 بوقت ایران به مصاف حریفان خواهد رفت.


همایش صعود سراسری کشوری در سردشت برگزار می شود

 همایش صعود سراسری کشوری در سردشت برگزار می شود

 با همکاری اداره ورزش و جوانان و همت هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شهرستان سردشت همایش سراسری کوهنوردان کشور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت؛ همایش بزرگ صعود سراسری با پیش بینی حضور 3 هزار نفر کوهنورد آماتور و حرفه ای کشورو مردم سردشت با شعار «همدلی و همزبانی دولت و ملت و حفظ محیط زیست و جنگل ها» 24 و 25 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.
 
 دراین همایش دو روزه کوهنوردان، قله ی 2850 متری کوه کپری را در دو کمپ جداگانه ؛ عمومی و تخصصی صعود خواهند کرد.

دعوت بوكسور سنگين وزن آذربايجان غربي به اردوي تيم ملي بزرگسالان

دعوت بوكسور سنگين وزن آذربايجان غربي به اردوي تيم ملي بزرگسالان

 با پايان مسابقات انتخابي بوكس كشور جهت انتخاب نفرات برتر جهت حضور در مسابقات قهرماني آسيا در اردن، بوكسور سنگين وزن آذربايجان غربي به اردوي تيم ملّي دعوت شد.

به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي به نقل از روابط عمومي فدراسيون بوكس با پايان مسابقات انتخابي كشور در تهران نفرات برتر براي حضور در مسابقات قهرماني بزرگسالان آسيا كه از تاريخ 9 لغايت 18 تيرماه در كشور اردن برگزار خواهد شد از سوي ولاديمير وينكوف سرمربي اوكرايني به اردوي تيم ملّي دعوت شدند كه در وزن 91+ كيلوگرم نام وحيد ابراهيمي سنگين وزن شايسته استان آذربايجان غربي ديده مي شود.
با اعلام کمیته فنی فدراسیون بوکس نام 24 بوکسور برای حضور در نخستین اردوی تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.
اسامی اردونشینان تیم ملی بوکس به قرار زیر است
49 کیلو گرم:جعفر ناصری  خوزستان
52 کیلوگرم:سجاد محمد پور( تهران) و محمد سیاحی  (خوزستان)
56 کیلوگرم:رضا کرزبری (لرستان) ، سجاد نجفی  (کرمانشاه) و داود خدری  (چهارمحال و بختیاری)
60 کیلوگرم:فروتن گل آرا  (تهران)، آرمین امجدیان  (کردستان)  و اسماعیل ارمشی  (گلستان)
64 کیلوگرم:مصطفی زارع  (لرستان) ، ابراهیم ناظری  (گلستان) و دانا اسماعیل زاده (کردستان)
69 کیلوگرم: امین قاسمی پور (گیلان) ، مهدی روحی زاده  و سجاد کاظم زاده  (البرز)
75 کیلوگرم: سجاد محرابی  (لرستان) ، سیاوش امیدی  (خوزستان)  ، سید سعید حسینی (گلستان)
81 کیلوگرم: علی دهقانی (تهران) و حسن شاهینی (گلستان)
91 کیلوگرم:سالار غلامی (کرمانشاه) و محمد شوریان (خراسان رضوی)
+91 عبدالمجید سپهوند  (لرستان) و  وحید ابراهیمی  (آذربایجان غربی)
این نفرات باید خود را بعد از ظهر روز جمعه 18 اردیبهشت ماه جاری در مجموعه ورزشی انقلاب به کادر فنی تیم ملی بوکس کشورمان معرفی کنند.

 


به ميمنت سيزدهم رجب كلنگ احداث دو پروژه ورزشي در مياندوآب و شاهين دژ به زمين زده شد

به ميمنت سيزدهم رجب كلنگ احداث دو پروژه ورزشي در مياندوآب و شاهين دژ به زمين زده شد

 با حضور مديركل ورزش و جوانان استان و نماينده مردم شريف مياندوآب، شاهين دژ و تكاب در مجلس شوراي اسلامي و مسئولين شهرستاني كلنگ دو پروژه ورزشي در شهرستان هاي شاهين دژ و مياندوآب به زمين زده شد.

به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي روابط عمومي آيين كلنگ زني احداث سالن ورزشي كوي تقي آباد شهرستان مياندوآب با حضور حجت الاسلام و المسلمين بيگي نماينده شهرستانهاي مياندوآب، شاهين دژ و تكاب در مجلس شوراي اسلامي، علي خليلي مديركل ورزش و جوانان استان، مطلبي فرماندار و اسماعيل پوررييس اداره ورزش وجوانان شهرستان مياندوآب و جمعي از مسئولين شهرستان و اهالي کوي تقي برگزار گرديد.
علي خليلي مديركل ورزش و جوانان استان در اين مراسم با تشكر از زحمات كاركنان و مهندسين حوزه نظارت فني بر اماكن ورزشي و تبريك به اهالي کوي تقي آباد بخصوص جوانان و ورزشكاران اين منطقه، گفت: امسال به فضل الهي کلنگ زني 6 پروژه عمراني را در استان شاهد خواهيم بود که امروز نيز به ميمنت خجسته سالروز ولادت مولي الموحدين علي (ع)  شاهد دومين پروژه در اين شهرستان و كلنگ زني پروژه سالن ورزشي كوي تقي آباد شهرستان مياندوآب هستيم كه با مساحت 625 متر مربع و اعتباري بالغ بر 650 ميليون تومان احداث خواهد شد که اميد است با تخصيص بموقع اعتبارات و همّت اداره فني و مهندسي و پيمانکار پروژه  در آينده اي نزديك  شاهد افتتاح آن باشيم .
در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين بيگي نماينده شهرستانهاي  مياندوآب، شاهين دژ و تكاب در خانه ملّت طي سخناني با تبريك 13رجب سالروز  ولادت مولود کعبه حضرت علي (ع) ، تلاش و همدلي در راه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و ملت قهرمان اين مرزبوم و بويژه  مردم شهيد پرور  وخون گرم شهرستان  مياندوآب و کوي تقي آباد را وظيفه اي مقدس و ارزشمند دانسته و ابراز اميدواري نمود كه با تلاش و عزمي جهادين همه در راستاي اعتلا و سربلندي كشور و تحقق شعار امسال كه از سوي رهبر معظم انقلاب به سال دولت و ملّت، همدلي و همزباني نامگذاري گرديده بكوشند.
همچنين علي خليلي و حجت الاسلام و المسلمين بيگي با حضور در شهرستان شاهين دژ كلنگ احداث جايگاه ويژه مسئولين و نيز رختكن و سرويس هاي زمين چمن فوتبال اين شهرستان را به زمين زدند.
در مراسم كلنگ زني اين پروژه كه با حضور علي خليلي مديركل ورزش و جوانان، حجت الاسلام و المسلمين بيگي نماينده مردم شريف مياندوآب، شاهين دژ و تكاب در مجلس شوراي اسلامي، بني اردلان رئيس اداره ورزش و جوانان و تني چند از مسئولين و جامعه ورزشي شهرستان شاهين دژ برگزار گرديد، كلنگ احداث جايگاه ويژه مسئولين و رختكن و سرويس هاي زمين چمن فوتبال شاهين دژ با اعتباري بالغ بر 450 ميليون تومان به زمين زده شد.


به دلیل کسب سهمیه المپیک برزیل
روزبهانی و عسگری پاداش نقدی دریافت کردند

احسان روزبهانی بوکسور وزن منهای 81 کیلو گرم و حسین عسگری رکابزن کشورمان با حضور در کمیته ملی المپیک پاداش نقدی 10 میلیون تومانی خود را دریافت کردند.

خبرگزاری فارس: روزبهانی و عسگری پاداش نقدی دریافت کردند
  •  

و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بعد از تصویب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مبنی بر اهدا پاداش یکصد میلیون ریالی به هر ورزشکار در رشته انفرادی که موفق به کسب سهمیه المپیک ریو 2016 می شود و همچنین تعیین همین مبلغ پاداش به کادر فنی از سوی کمیته ملی المپیک، احسان روز بهانی مشتزن کشورمان که نخستین سهمیه المپیک ریو 2016 را کسب نموده بود.

همچنین حسین عسگری رکابزن کشورمان که در مسابقات قهرمانی قاره ای موفق به کسب دومین سهمیه المپیکی ایران در بازی‌های المپیک ریو شده بود با حضور در کمیته ملی المپیک چک پاداش 10 میلیون تومانی خود را دریافت کردند.


در ادامه بزرگ‌ترین نبرد قرن
۲ آمریکایی از پاکیائو شکایت کردند

دو آمریکایی که در شرط بندی بر سر پیروزی پاکیائو سهم فراوانی از پول خود را از دست دادند، از این مشت‌زن شکایت کردند.

خبرگزاری فارس: ۲ آمریکایی از پاکیائو شکایت کردند
  •  

، دو شهروند آمریکایی با شکایت از مانی پاکیائو، مشت‌زن فیلیپینی به دادگاهی در لاس‌وگاس، خواهان پرداخت چند میلیون غرامت از سوی وی شدند. این دو آمریکایی به دلیل عدم اعلام عمومی مصدومیت از ناحیۀ کتف توسط این مشت‌زن از او شکایت کرده‌اند.

دو شهروند یاد شده در یک شرط بندی، سهم فراوانی از پول خود را از دست دادند.

پاکیائو سه روز پیش در مسابقه‌ای که به مبارزۀ قرن مشهور شد، بعد از 12 راند سه دقیقه‌ای، این مسابقه را به فلوید می‌ودر، واگذار کرد.

علاوه بر این مشت زن فیلیپینی، مدیر برنامه ها و اسپانسر وی نیز جزء کسانی هستند که از آنها شکایت شده است.

مدیر برنامه پاکیائو بعد از اتمام این مسابقه اعلام کرد که این مشت‌زن فیلیپینی سه هفته پیش از برگزاری مسابقه یاد شده از ناحیه کتف مجروح شد.

می‌ودر و پاکیائو هردو با وزن 55 کیلوگرم در مسابقه شرکت کردند.

مشت‌زن فیلیپینی از نظر قدی حدود 13 سانتیمتر از می‌ودر کوتاه‌تر است.

مسابقه آن دو حدود 400 میلیون دلار درآمد داشت.

 
 

برخی‌ دنبال تسویه‌حساب شخصی هستند
رودکی: اجازه ندادند در جودو فعالیت کنم/ کسی نمی‌تواند مانع فعالیتم در جوجیتسو شود

کاپیتان سابق تیم ملی جودو گفت: دوستان تمایل نداشتند در جودو فعالیت کنم و به همین دلیل تمرین در تیم ملی جوجیتسو را آغاز کردم.

خبرگزاری فارس: رودکی: اجازه ندادند در جودو فعالیت کنم/ کسی نمی‌تواند مانع فعالیتم در جوجیتسو شود
  •  

محمدرضا رودکی ، در مورد فعالیت خود در تیم ملی جوجیتسو، اظهار داشت: قبل از آغاز بازی‌های آسیایی اینچئون آمادگی‌ام را برای حضور در تیم ملی جودو اعلام کردم، اما دوستان خیلی تمایل نداشتند که من برای تیم ملی کشورم مبارزه کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم عمر قهرمانی‌ام را بر باد ندهم و در رشته دیگر فعالیت کنم.

وی در ادامه افزود: تقریباً یک ماه است تمریناتم را به صورت جدی آغاز کرده‌ام و 20 روز دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد شرکت می‌کنم. به هر حال حضورم در این مسابقات ضرری ندارد و امیدوارم که بتوانم در این رشته نیز موفق باشم.

رودکی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: خیلی از جودوکارانی که در این رشته موقعیتی برای عرض اندام برای آنها فراهم نمی‌شود در رشته‌هایی که به جودو شباهت دارند فعالیت می‌کنند. در طول این مدت احساس کردم که من را نمی‌خواهند و به هر صورت این موضوع را اعلام می‌کنند. دو سال است که می‌خواهم فعالیتم در جودو را دوباره آغاز کنم اما دوستان اجازه نمی‌هند.

کاپیتان سابق تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان فدراسیون جودو می‌توانند اجازه ندهند که شما در تیم ملی جوجیتسو فعالیت کنید، گفت:‌ من نیازی به اجازه فدراسیون جودو ندارم چرا که از لحاظ قانونی و شرعی آنها نمی‌توانند عمر ورزش قهرمانی من را بگیرند پس به راحتی می‌توانم در رشته جوجیتسو فعالیت کنم.

رودکی در پایان خاطرنشان کرد:‌ وقتی دوستان دنبال تسویه‌ حساب شخصی هستند من چرا و چقدر باید منتظر می‌ماندم تا آنها اجازه فعالیت در تیم ملی جودو را به من بدهند. کمر همت برای نابودی جودو بسته ند تا دیگر کسی بعد از آنها نتواند این رشته را سرپا کند

 

خیلی‌ها دوست دارند در مورد فوتبال صحبت کنند
کفاشیان: 8 سال پیش هم که به فدراسیون آمدم بازنشسته بودم/ کی‌روش با دخالت وزارت ورزش در تیم ملی ماند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال با سایر فدراسیون‌ها فرق دارد و 8 سال پیش هم که بنده به فدراسیون آمدم همان زمان نیز بازنشسته بودم.

خبرگزاری فارس: کفاشیان: 8 سال پیش هم که به فدراسیون آمدم بازنشسته بودم/ کی‌روش با دخالت وزارت ورزش در تیم ملی ماند
  •  

علی کفاشیان  در مورد نشست امروز برگزار شده در مشهد گفت: این نشست با حضور روسای هیات‌های استان‌ها و جلسه آنها با هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال بود و در مورد موضوعات مطروحه به صحبت و بحث و بررسی پرداختیم. در این جلسه برنامه‌های یک ساله فوتبال کشور و تقویم فدراسیون مورد بررسی و هماهنگی قرار گرفت و بحث‌های مختلف را نیز مطرح کرد ضمن اینکه قرار شد در فدراسیون برخی موارد را نیز اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: همچنین گزارش حسابرس آماده شده و مقرر شد مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال در نیمه اول خرداد ماه امسال برگزار شود ضمن اینکه طرح پاداش تیم ملی نیز مطرح شد و قرار شد طبق جدول به آن عمل کنیم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا برای دیدار با وزیر در مشهد برنامه‌ای ندارد گفت: برنامه خاصی نیست اما اگر به ما اعلام شود شاید این اتفاق بیفتد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه به خاطر بازنشسته بودن حق حضور در انتخابات دور بعدی فدراسیون فوتبال را ندارد گفت: فدراسیون فوتبال اساسنامه خاص خود را دارد که با سایر فدراسیون‌ها فرق می‌کند و جداگانه تصویب شده است. فدراسیون فوتبال یک نهاد مستقل و غیردولتی است و 8 سال پیش هم که به این فدراسیون آمدم بازنشسته بودم و هنوز هم هستم ضمن اینکه اساسنامه اجازه این حضور را به من می‌دهد.

وی در مورد اینکه سرانجام وزارت موافق ماندن کی‌روش هست یا مخالف او گفت: من هم دلایل صحبت‌های شب گذشته وزیر را نمی‌دانم. ما در حالی که قصد داشتیم قرارداد را با کی‌روش فسخ کنیم خود وزارت نماینده‌اش را فرستاد تا در جلساتی که داشتیم آنها حمایت خود را اعلام کردند و کی‌روش در تیم ملی ماند اما الان نمی‌دانم این صحبت‌ها به چه دلیل زده می‌شود و باید بپرسم.

کفاشیان افزود: وزیر می‌تواند نظرش را بدهد. ما هم اینجا مجری تصمیمات فدراسیون هستیم و کارهای تقویم را پیش می‌بریم فکر می‌کنم جلسات بیشتری باید در این مورد برگزار شود.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد وزارت شمشیر را برای فدراسیون فوتبال از رو بسته است گفت: فوتبال بیشتر در بعد تبلیغاتی قرار دارد وش اید در مورد فوتبال صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود و خیلی‌ها دوست دارند در مورد این رشته ورزشی حرف بزنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد تقدیر از مسئولان سابق فدراسیون فوتبال گفت: این عزیزان سال‌های سال در فدراسیون زحمت کشیده و کار کردند و ما هم به هر دلیلی که تغییرات را ایجاد کردیم و وظیفه خود می‌دانستیم تا از آنها تقدیر کنیم البته اگر فدراسیون پول داشت به این افراد که 7، 8 سال به صورت افتخاری و مجانی در تیم ملی کار کردند تقدیم می‌کرد اما امروز هم مبلغ کمی به آنها دادیم.

کفاشیان در پایان در مورد اینکه سرانجام کی‌روش در تیم ملی می‌ماند یا خیر؟ گفت: باید مذاکره کنیم و خواهشا تا روز شنبه صبر کنید.

 
 

کشتی آزاد قهرمانی آسیا – قطر
قهرمانی زودهنگام تیم ملی کشتی ایران

تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان قهرمان زود هنگام بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در دوحه قطر شد.

خبرگزاری فارس: قهرمانی زودهنگام تیم ملی کشتی ایران
  •  
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، قهرمانی تیم ایران با توجه به اینکه سه ملی پوش کشورمان در روز دوم مسابقات بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا به فینال راه یافته اند و در روز نخست نیز ملی پوشان موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شده اند، قبل از برگزاری رقابت‌های فینال امروز (پنجشنبه) مسجل شده است.

بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم، پیمان یاراحمدی در وزن 74 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم سه آزاد کار کشورمان هستند که امروز به فینال راه یافتند و برای کسب مدال طلا از ساعت 18 به وقت محلی باید به مصاف حریفان بروند.

همچنین مسعود اسماعیل پور و علیرضا کریمی هم روز گذشته دو مدال طلا، کمیل قاسمی یک مدال نقره و یونس سرمستی نیز یک برنز برای کشورمان کسب کردند.

به این ترتیب همه ملی پوشان کشورمان به غیر از سعید داداش پور که به علت مصدومیت از رقابت‌ها انصراف داد، در بیست و هشتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شده اند.

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 13140344
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content