فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


مجلس / اجاره اماکن ورزشی برای ورزش همان شهرستان هزینه می‌شود

مجلس / اجاره اماکن ورزشی برای ورزش همان شهرستان هزینه می‌شود

 با موافقت نمایندگان مجلس درآمد اماکن ورزشی اجاره داده شده فقط برای ورزش همان شهرستان هزینه می شود و انتقال و هزینه آن در شهرستان دیگر ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 93 کل کشور با بند م تبصره 3 این لایحه موافقت کردند.
براساس بند یاد شده درآمد حاصل از واگذاری واحدهای خدماتی، رفاهی، مجتمع‌های فرهنگی، هنری و ورزشی به بخش های خصوصی، تعاونی ، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پس از واریز به حساب درآمدهای عمومی دولت، نزد خزانه داری کل کشور حسب مورد با تصویب دولت از محل اعتبارات ردیفهای متفرقه مربوطه ذیل ردیف 530000 جدول شماره (9) این قانون به دستگاه ذی‌ربط ملی یا استانی اختصاص می‌یابد و براساس سازوکار بند (ص) ماده (224) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران برای طرحها و پروژه‌های مشارکت با بخش خصوصی، هزینه می‌شود.
گفتنی است، آیین‌نامه اجرایی این بند شامل نحوه واگذاری، تعیین و واریز وجوه اجاره‌بها به درآمدهای عمومی دولت، نحوه تعیین صلاحیت شرکتها و ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان با ‌پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور به‌تصویب هیأت‌ وزیران می‌رسد.
لازم به ذکر است، درآمد اماکن ورزشی اجاره داده شده صرفاً برای ورزش همان شهرستان هزینه می‌گردد و انتقال و هزینه آن در شهرستان دیگر ممنوع است.
شایان ذکر است نظارت و کاربری و استانداردهای بهره برداری و خدمات رسانی بخش های خصوصی، تعاونی، شهرداری ها و دهیاری ها که واحدهای خدماتی، رفاهی، مجتمع های فرهنگی، هنری و ورزشی به آنها واگذار می شود و همچنین رعایت حقوق مصرف کننده به عنوان بخشی از قرارداد فی مابین بر عهده دستگاه اجرایی مربوط است.

  تعداد امتیازدهی:  0   (Article Rating  
 
 


مشخص شدن نفرات برتر تیم منتخب کیک بوکسینگ آذربایجان غربی

مشخص شدن نفرات برتر تیم منتخب کیک بوکسینگ آذربایجان غربی

 مسابقات انتخابی تیم کیک بوکسینگ استان آذربایجان غربی برای شرکت در مسابقات ورودی انتخابی تیم ملی طی دو روز به میزبانی شهرستان تکاب برگزارشد.

  به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، این مسابقات با همکاری اداره ورزش وجوانان وهیئت ورزش های رزمی شهرستان تکاب در روزهای پنج شنبه و جمعه در مجموعه ورزشی دوهزارنفری شهدای ورزشکار تکاب برگزارگردیدکه طی آن بیش از یکصد نفر ازورزشکاران رشته کیک بوکسینگ 10 شهر استان آذربایجان غربی در دو رده ی سنی جوانان وبزرگسالان در 11 وزن مختلف در مبارزات رینگی بایکدیگر به رقابت پرداختند.
 درپایان دو روز رقابت ، نفرات برتر هر وزن مشخص و22 ورزشکاربه عنوان اعضای تیم منتخب کیک بوکسینگ استان آذربایجان غربی انتخاب شدند که به مسابقات ورودی تیم ملی اعزام خواهند شد .
 بنابراعلام هیئت ورزش های رزمی شهرستان تکاب ، افشین مجدد،بهرام رجب زاده وسالارمداحی از ارومیه،بهزادسیدی ومهران نظری از تکاب،عبدالخالق رحیم زاده وناصرعباسی از بوکان ،جمال بالی ودیاکو معروفی از مهاباد،افشین جهاندیده از شاهیندژ وناصرحسن سوری به عنوان نفرات برتر رده سنی بزرگسالان در این دوره انتخاب شدند.
 همچنین در رده سنی جوانان نیزمحمدصادق صادقی ،بهنام رشیدی ،کیهان محمدزاده ومصطفی آرمند ازشهرستان تکاب،هژاربادی،حسین کریم زاده وشایان پاکار از مهاباد،شاهین سعیدی ومیثم بختیاری از میاندوآب ،توحیدسروش از شاهیندژ وامید فتحی از نوشین شهر باغلبه برحریفان خود در اوزان مختلف به تیم منتخب کیک بوکسینگ استان آذربایجان غربی راه یافتند.
  شهرستان تکاب برای نخستین بار میزبانی این دوره ازمسابقات رابرعهده داشت

مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی آذربایجان غربی برگزار شد

مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی آذربایجان غربی برگزار شد

 مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی آذربایجان غربی امروز با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان ، برگزار و رییس جدید آن انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این مجمع که با حضور محمد علیپور رییس فدراسیون و علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد باقر خلیلی با کسب 16 رای از 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال به ریاست هیات انجمن های ورزشی استان انتخاب و معرفی شد.
 در پایان این مراسم از زحمات حبیب اله قربانی سرپرست پیشین این هیات تجلیل به عمل آمد.

نسخه چاپي
آخوندزاده از طرف فدراسیون با رودکی صحبت نکرده است
رستگار: رودکی ۲ مصاحبه دروغین انجام داده و باید مسئولیتش را بپذیرد

رئیس فدراسیون جودو گفت: رودکی در مورد مصاحبه‌هایی که علیه من انجام داده، باید مسئولیت‌پذیر باشد.

خبرگزاری فارس: رستگار: رودکی ۲ مصاحبه دروغین انجام داده و باید مسئولیتش را بپذیرد

محمدعلی رستگار ، در مورد بازگشت محمدرضا رودکی به تیم ملی جودو، اظهار داشت:‌ در خصوص رودکی دو بحث وجود دارد، یکی مسائل فنی است که قاعدتا او نیز مثل هر ورزشکاری باید برای بازگشت به تیم ملی به سرمربی و مدیر فنی تیم‌های ملی مراجعه و در خواست خود را مطرح کند.

وی افزود: رودکی دو اتهام علیه بنده مطرح کرده است. یکی از آن اتهام‌ها این بوده که بنده برای اینکه پستی در‌ آسیا بگیرم با رفتن دو جودوکار به لبنان موافقت کرد‌ه‌ام. حالا که آب‌ها از آسیب افتاده و این ورزشکاران به ایران بازگشته‌اند و اظهار ندامت کرد‌ه‌اند. ما هم در مورد این موضوع تصمیم گرفته و می‌گیریم.

رئیس فدارسیون جودو در ادامه گفت: یک اتهام دیگر اینکه رودکی مدعی شده من در مسابقات ازبکستان رشوه داده‌‌‌ام. این دو مورد موضوعی است که رودکی باید در خصوص مصاحبه‌هایش به اعتقاد من مسئولیت‌ پذیر باشد. در مجموع جامعه جودو از بازگشت تمام قهرمانان به تیم ملی استقبال می‌کنند، علی‌‌الخصوص قهرمانانی که برای این رشته افتخار آفرینی کرده‌اند. 

رستگار در ادامه خاطرنشان کرد: رودکی غیر از مسائل فنی باید سرمربی و مدیر فنی تیم‌های ملی در مورد درخواست او تصمیم بگیرند، یک بخش اخلاقی نیز وجود دارد که او دو مصاحبه دروغین انجام داده است. مصاحبه دروغین با انتقاد کردن فرق می‌کند به نظر می‌رسد رودکی باید پاسخگوی مصاحبه خود باشد، حالا شاید ممکن است بیاید فدراسیون بگوید من یک اشتباهی کردم و ما هم آدم لجبازی نیستیم و به سادگی مسائل را درک می‌کنیم و می‌گوییم شاید سر جوانی دو مصاحبه اشتباه انجام داده و یک تصمیم مناسب و مقتضی در مورد این موضوع می‌گیریم.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سؤال که آیا سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون برای بازگشت رودکی به تیم ملی صحبت کرده است یا خیر، گفت: این بحث‌هایی نیست که به من ربط داشته باشد. قاعدتا هر ورزشکاری که می‌خواهد وارد تیم ملی شود باید با سرمربی و مدیر تیم‌های ملی صحبت کند تا آنها در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

وی در پایان گفت: آخوندزاده به هیچ عنوان از طرف فدارسیون با رودکی صحبت نکرده است. من از این موضوع اطلاع نداشتم و از طریق خبرگزاری‌ متوجه این موضوع شدم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری تا دو هفته آینده مشخص می‌شود
قاسمی: اگر مدرکی مبنی بر چاقوکشی محمدپور وجود داشته باشد، اعدامم کنید!

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: شاهدی برای چاقوکشی محمدپور وجود ندارد و اگر یک نفر در این خصوص مدرکی داشته باشد، به من نشان داده و من را اعدام کنید!

خبرگزاری فارس: قاسمی: اگر مدرکی مبنی بر چاقوکشی محمدپور وجود داشته باشد، اعدامم کنید!

مسعود قاسمی  در پاسخ به این سؤال که چه زمانی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری انتخاب و معرفی خواهد شد، گفت: همین روزها مشخص می‌شود و نهایتاً تا دو هفته دیگر سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر یک مقدار به این موضوع فنی نگاه کنیم، برای حضور در هر مسابقه‌ای 6 ماه زمان نیاز داریم و در حال حاضر هم تا بازی‌های آسیایی 7 ماه فرصت باقی مانده است.

قاسمی گفت: وزنه‌برداری یک ورزش رکوردی است و از رکوردهایی که در لیگ به ثبت رسیده و در قهرمانی کشور به ثبت خواهد رسید، می‌توان نفرات ملی‌پوش را انتخاب کرد و مشکل خاصی در مورد انتخاب ملی‌پوشان وجود ندارد، ضمن اینکه وضعیت المپیکی‌ها نیز مشخص است و آنها با حضور در کمپ تیم‌های ملی به تمرین می‌پردازند. اینطور نیست که از شرایط بی خبر باشیم و بخواهیم به طور ناگهانی اردو را آغاز کنیم.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در مورد گزینه‌های مربیگری تیم ملی گفت: 5 - 6 گزینه وجود دارند و تمام آنها شانس انتخاب شدن را دارند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود حکم سرمربیگری برای حسین توکلی زده شده است، گفت: هیچ حکمی برای کسی نزده‌ایم و حکم توکلی هم برای رده‌های سنی است. تیم ملی بزرگسالان همچنان سرمربی ندارد و به زودی و قبل از آغاز اردوی تیم ملی نام این مربی را اعلام خواهیم کرد.

قاسمی در خصوص حاشیه‌هایی که به تازگی در کمپ تیم‌های ملی و بین وزنه‌برداران رخ داده است، گفت: سعید محمدپور روز گذشته در فدراسیون حاضر شده و توضیحاتی را در مورد کاری که کرده بود، ارائه داد و عذرخواهی کرد.

وی افزود: شاهدی برای چاقوکشی محمدپور وجود ندارد و اگر یک نفر در این خصوص مدرکی داشته باشد، به من نشان داده و من را اعدام کنید! خود من تا هشت و نیم شب در کمپ بودم و این شایعات را تکذیب می‌کنم.

قاسمی گفت: محمدپور دو خط روی ساعد سعید رضازاده انداخته بود و اینکه گفته می‌شود محمدپور حالت غیرعادی داشته را هم به جرأت تکذیب می‌کنم. یک شوخی بوده که جدی شد و بعدش هم طرفین از هم عذرخواهی کردند.

29 / 11 / 1392برچسب:, :: 12:19 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
هنوز پولی از وزارت ورزش به حساب فدراسیون واریز نشده است
کفاشیان:قرارداد کی‌روش سالانه 1.5 میلیون دلار است/باشگاه‌ها همکاری نکنند دستوری بازیکنان را می‌گیریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:قرارداد کی‌روش سالانه 1.5 میلیون دلار است و او در صورت افزایش حقوق به تمدید قرارداد فکر می‌کند.

خبرگزاری فارس: کفاشیان:قرارداد کی‌روش سالانه 1.5 میلیون دلار است/باشگاه‌ها همکاری نکنند دستوری بازیکنان را می‌گیریم

، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در گفتگوی ویژه خبری جام جم درباره آماده سازی تیم ملی فوتبال و اردوهای بلند مدت به بحث و گفتگو پرداخت.

اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی با بازیکنان داخلی

بعد از بازی با کویت در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا و یک بازی تدارکاتی با گینه، لیگ برتر 21 یا 22 فروردین 93 تمام می شود. بازیکنانی که در لیگ کشورهای عربی و اروپایی هستند نمی توانند به اردوی آفریقای جنوبی بیایند بنابراین کی روش نمی خواست اردو برگزار شود ولی ما گفتیم اردو را برگزار کند. سعی می کنیم  بازیکنانی که در لیگ کشورهای عربی بازی می کنند را در فروردین که لیگ آن کشورها تمام می شود در اختیار تیم ملی قرار دهیم. هدف کی روش در اردوی آفریقای جنوبی آماده سازی بازیکنانی است که در داخل ایران بازی می کنند. بعد از اردوی آفریقای جنوبی و بازگشت بازیکنان به تهران تیم ملی عازم اردوی 21 روزه اروپا می شود. در اروپا هم با چند تیم از جمله بلاروس و مقدونیه بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد. بعد از اردوی اروپا سعی می کنیم یکی دو بازی دوستانه هم در تهران برگزار کنیم و بعد عازم جام جهانی برزیل می شویم .

باشگاه ها همکاری نکنند دستوری،بازیکنان ملی پوش را می گیریم

در اردوی آفریقای جنوبی سی ،چهل درصد ترکیب تیم ملی حضور دارد و ما به کی روش گفتیم اگر اردوی افریقای جنوبی برگزار نشود بازیکنان به باشگاهها برمی گردند تا با تیمهایشان در لیگ قهرمان آسیا شرکت کنند به همین علت این اردو حتما برگزار خواهد شد تا این بازیکنان نتوانند در تیم هایشان بازی کنند. کی روش هم این موضوع را قبول کرده است. با مدیران چهار باشگاه سپاهان ، تراکتور سازی ، فولاد و استقلال نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردیم و آنها را راضی کردیم تا بازیکنان ملی پوش را در اختیار تیم ملی قرار دهند. اگر این باشگاه ها همکاری نکنند از مقامات بالاتر و دستوری این بازیکنان را از تیم هایشان می گیریم.

دولت به دنبال منابع خوب مالی برای تیم ملی است

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اسپانسر تیم ملی گفت : اسپانسر تیم ملی در حد و اندازه تیم ملی نبود و ما قرارداد را لغو کردیم. دو اسپانسر جدید  قرار است با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا کنند. خوشبختانه رئیس جمهور و وزیر ورزش هم از تیم ملی حمایت کردند و دولت به دنبال منابع خوب مالی برای تیم ملی در جام جهانی برزیل است.

29 / 11 / 1392برچسب:, :: 12:18 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
حضور سرپرست سابق فدراسیون بدنسازی برای بیان ناگفته‌ها در خبرگزاری فارس
از صدور مدارک جعلی مربیگری تا اخذ رشوه برای پاک کردن دوپینگ/ چه‌کسی ‌نامه‌ها را معدوم می‌کند؟

سرپرست سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اقدام به بازگویی مسائلی از پشت پرده این فدراسیون در سال‌های اخیر کرد که جای تأمل دارد چرا مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای مقابله با آن اقدامی نمی‌کنند.

خبرگزاری فارس: از صدور مدارک جعلی مربیگری تا اخذ رشوه برای پاک کردن دوپینگ/ چه‌کسی ‌نامه‌ها را معدوم می‌کند؟

محمدرضا کاظمی آشتیانی، سرپرست سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور  ناگفته‌های زیادی را از حضور 2 ساله‌اش در این فدراسیون و مسائل پشت پرده‌ای را که در این مدت با آن درگیر بوده است را بازگو کرد.

صحبت‌های آشتیانی در حالی مطرح شد که وی برای تمام این موضوعات مدارک و مستنداتی را دارد که به گفته خودش آنها را به صورت کتبی به وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر منتقل کرده است، اما نه تنها پاسخی به نامه‌هایش داده نشد بلکه بعد از پیگیری متوجه شد که اثری از این نامه‌ها در دبیرخانه وزارت ورزش موجود نیست و این نامه‌ها به نوعی معدوم شده‌اند.

وی همچنین با ارائه مدارک و مستنداتی مدعی شد که روابط پشت پرده در فدراسیون پرورش اندام حرف اول را می‌زند و برقراری روابط ناسالم با مسئولان فدراسیون جعلی آسیایی باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای این رشته پرطرفدار شده است.

امید است پس از خواندن ناگفته های آشتیانی مسئولان به این پرونده ورود کنند و با متخلفان برخورد کنند.

گفت‌وگوی محمدرضا آشتیانی را در زیر می‌خوانید:

فارس: به چه دلیل بعد از 2 سال سرپرستی در فدراسیون بدنسازی با توجه به اینکه به گواه نتایج کسب شده از جمله قهرمانی در مسابقات جهانی IFBB برای نخستین بار و قهرمانی در مسابقات بادی کلاسیک و جوانان، عملکرد قابل قبولی داشتید به یک‌باره برکنار شدید؟

ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 27 آذرماه سال 92 بود که برای پیگیری یکی از نامه‌هایی که به وزارت ورزش و جوانان درباره تخلفات گذشته ارسال کرده بودم (نامه شماره 2875- م) به دفتر دکتر نصرالله سجادی زنگ زدم و آقای کوچکی عنوان کرد که این نامه به جای دیگری ارجاع شده است. بعد از اینکه به وی گفتم کار دیگری ندارد، خداحافظی کردیم. بعد از این تماس برای پیگیری کارها از فدراسیون خارج شدم و تقریباً حدود ساعت 15:45 دقیقه از فدراسیون تماس گرفتند و به من گفتند که سجادی طی تماسی که با فدراسیون بدنسازی داشته است عنوان کرده است که من برکنار شده‌ام و غلامرضا پارسا به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شده است.

نسخه چاپي
با حضور 6 تیم داخلی و خارجی
چهارمین دوره جام باشگا‌های آسیا دوم اسفند‌ماه برگزار می‌شود

چهارمین دوره رقابت‌های تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا،‌ با حضور 6 تیم داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: چهارمین دوره جام باشگا‌های آسیا دوم اسفند‌ماه برگزار می‌شود

و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از دوم تا چهارم اسفندماه سال جاری، در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

فدراسیون تکواندوب کشورمان تیم‌های شهرداری ورامین،‌ دانشگاه آزاد و پاس قوامین را برای حضور در این مسابقات معرفی کرده است.

حضور تکواندوکاران دو تیم افغانستان و هند در این دوره از مسابقات قطعی شده است.

همچنین تیم عراق نیز برای حضور در چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اعلام آمادگی کرده است.

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هر دو سال یکبار برگزار می‌شود که سومین دوره این رقابت‌ها، اسفندماه سال 1389 در تبریز و با حضور 32 تکواندوکار در قالب 3 تیم از کشورهای ( اردن، افغانستان، عراق) و 3 تیم (گسترش فولاد، جوانه و دانشگاه آزاد) از ایران برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، باشگاه گسترش فولاد تبریز مقام قهرمانی را به خود اخصاص داد، تیم دانشگاه آزاد بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و باشگاه جوانه سوم شد.

نسخه چاپي
محمدپور پس از جاسوئیچی‌کشی:
شرمنده مردم شدم، امیدوارم مرا ببخشند/ بدترین روزهای زندگی‌ام را سپری کردم

سعید محمدپور بابت اتفاقی که چند روز پیش در محل کمپ تیم های ملی افتاد از جامعه ورزش عذرخواهی کرد.

خبرگزاری فارس: شرمنده مردم شدم، امیدوارم مرا ببخشند/ بدترین روزهای زندگی‌ام را سپری کردم

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، دارنده مدال برنز جهان که همراه با پدرش به فدراسیون وزنه برداری آمده بود با ابراز ندامت از اشتباهی که مرتکب شده است گفت: من 6 سال است که در اردوهای تیم ملی حضور دارم و همواره سعی کرده‌ام با الگو گرفتن از بزرگترها، رفتاری متناسب با یک ورزشکار ملی داشته باشم. اما این بار یک شوخی ساده باعث شد اینچنین شرمنده مردم شوم. به جرات می گویم این چند روز اخیر بدترین روزهای زندگی ام بود. من واقعا به لحاظ روحی و روانی در فشار بودم و در این چند شب حتی نتوانستم خواب راحت داشته باشم.

این وزنه بردار 21 ساله اردبیلی که به شدت ناراحت بود خاطرنشان کرد: بخش زیادی از این فشار روانی به خاطر ندامت از کاری است که انجام داده ام و بخش دیگرش هم به خاطر اتهامی است که به من زده شد. درگیری من با سعید رضازاده از یک شوخی کوچک شروع شد اما فردای آن روز برخی سایت ها نوشتند قهرمان جهان خواهرزاده رضازاده را با چاقو زده است.

وی افزود: به خدا وقتی این خبر به گوش پدرم رسید از شدت ناراحتی تا مرز سکته کردن پیش رفت چون او بهتر از هر کس دیگر می دانست پسرش هیچ گاه چاقو به دست نمی گیرد. من قبول دارم که رفتار من حتی در حد شوخی هم کار درستی نبود اما برخی ها با سوء استفاده از این موضوع جوی را علیه من به راه انداختند که در جای خودش واقعا ناراحت کننده بود.

محمدپور در ادامه گفت: امروز هم اگر همراه با پدرم به اینجا آمده ام فقط به خاطر این است که بگویم از کرده خود پیشمان هستم و می خواهم از جامعه ورزش و همه کسانی که به خاطر شنیدن این اتفاق ذهنشان مکدر شد عذرخواهی کنم. از سعید رضازاده که یکی از با اخلاق ترین وزنه برداران اردوی تیم نوجوانان است عذرخواهی می کنم. همیچنین از حسین توکلی هم عذر می خواهم که به خاطر رفتار من مجبور شد پاسخگو باشد.

وی یادآور شد: یک عذرخواهی هم به حسین رضازاده بدهکارم که همواره از من و سایر ملی پوشان حمایت می کند. این عذرخواهی ها به خاطر این نیست که مورد بخشش قرار بگیرم. من به هر تصمیمی که در موردم گرفته شود احترام می گذارم چراکه باور دارم یک ورزشکار ملی پوش باید برای جامعه الگو باشد. در مورد خودم هم باید بگویم مطمئن باشید از امروز به بعد دیگر از سعید محمدپور چنین رفتارهایی سر نخواهد زد.

سعید محمدپور دقایقی پیش با حضور در محل کمپ تیم های ملی با سعید رضازاده روبوسی کرد و در حضور سایر اردونشیان بابت درگیری پیش آمده، عذرخواهی کرد.

به گزارش فارس در حالی شایعاتی مبنی بر چاقوکشی محمدپور در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری به وجود آمد که دبیر فدراسیون روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که محمدپور با جاسوئیچی که در دست داشته چند خط را بر دستان رضازاده انداخته و به واقع مشخص نیست محمدپور به خاطر این شوخی با جاسوئیچی چرا تا این اندازه مجبور به عذرخواهی شده است!

آقایان به ما اعتماد کنند تا پرسپولیس گردنش پیش هیچ‌کس کج نشود
پروین: حسود نیستم، امیدوارم پرسپولیس خصوصی شود/ برای خنده دور هم جمع نشدیم!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: من که حسود نیستم و امیدوارم هر چه زودتر پرسپولیس خصوصی شود.

خبرگزاری فارس: پروین: حسود نیستم، امیدوارم پرسپولیس خصوصی شود/ برای خنده دور هم جمع نشدیم!

علی پروین درباره جلسه شب گذشته در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در این جلسه صحبت‌های خوبی در مورد وضعیت پرسپولیس و مشکلات ما که تمام و کمال آن مالی است گفت‌وگو شد و بالاخره طرفین هر کدام این را اعلام کردند که پرسپولیس الان نیاز به 3، 4 میلیارد تومان پول دارد که از جای خود بلند شود. بالاخره این بچه‌ها پول نگرفته‌اند و همه به دنبال این هستند تا قسمتی از قراردادهای خود را دریافت کنند. به نظرم این بچه‌ها اگر شارژ شوند با اتفاقاتی که در بازی‌های لیگ برتر افتاده می‌توانند خیلی امیدوار باشند.

وی افزود: تساوی بالانشینان جدول لیگ برتر و بازی‌های رودررو آنها باعث می‌شود که پرسپولیسی‌ها انگیزه داشته باشند و من باز هم می‌گویم به نظر هنوز هم ما برای قهرمانی امیدواریم اما مشکلات مالی داریم.

پروین تاکید کرد: دیشب جلسه بسیار خوبی برگزار کردیم و گفتند قرار است پرسپولیس خصوصی شود ما هم حسود نیستیم، امیدوارم این اتفاق بیفتد اما می‌گوییم اگر می‌خواهند این کار را انجام بدهند بهتر است به همین بچه‌هایی که جوانی خودشان را برای این تیم گذاشتند بیشتر توجه کنند. تیم را 3 یا 4 سال به همین بچه‌ها بدهند و بازدهی آن را ببینند. ما به بدهی‌های گذشته و کارهایی که انجام شده کاری نداریم و فقط می‌گوییم به ما اعتماد کنید تا پرسپولیس هیچ‌وقت گردنش جلوی کسی کج نباشد.

وی خاطرنشان کرد: ما به هیچ کس مشکل و دعوا نداریم اگر پیشکسوتان را دور یکدیگر جمع کرده‌ایم فقط می‌خواهیم هر چند مدت این بچه‌ها دور هم باشند و خودشان باشگاه را اداره کنند مگر چه اتفاقی می‌افتد؟ این به نظر شما خواسته نابجایی است؟ خوشبختانه امروز هم همه بچه‌های دهه‌های گذشته دور هم نشستند و با هم مفصل گفت‌وگو کردند. ما باید قدر بزرگانمان را بدانیم چون اینها افرادی هستند که به خاطر پیراهن پرسپولیس جنگیده‌اند و جوانی خود را به پای این تیم گذاشتند.

  •  

تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
زمان انتشار: 18:11:34
تعداد بازدید: 8
در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در المپیک سوچی
فرزانه رضا سلطانی: راحت شدم
" راحت شدم" این اولین جمله ای است که فرزانه رضا سلطانی بعد از رسیدن به خط پایان المپیک می گوید.

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، او اولین دختری است که برای بازی های المپیک زمستانی در اسکی صحرانوردی سهیمه گرفته و حضور درهمین بازی ها دومین تجربه مسابقات برون مرزی اش است. فرزانه که در 10 کیلومتر کلاسیک مسابقه داد، شروع خوبی نداشت و خودش این را قبول دارد:« اول که شروع کردم، برایم سنگین بود. کیلومتر اول را که رفتم راحت تر شدم. در سرپایینی اسکی ام نمی رفت.» مشکل اصلی فرزانه برف بوده. روز قبل از آغاز رقابت ها همه نگران وضعیت برف بودند. با گرم شدن دمای هوای سوچی که امروز به 15 درجه بالای صفر رسید، پیست ها با مشکل مواجه شده اند. برف نرمتر از حد انتظار است. رضاسلطانی می گوید این نرمی برف به ضرر او تمام شده:« برف شل بود و اسکی روی این برف خسته کننده بود. انرژی آدم را می گیرد. » با این حال از خودش راضی است:« از چیزی که فکر می کردم بهتر بودم. توانستم راحت اسکی کنم.»

رضاسلطانی در این بازی های به تجربه خوبی رسیده:« ما باید سعی کنیم از نظر بدنی قوی تر شویم. بچه های دیگر بشتر از نظر نیروی بدنی بالا بودند. این مسابقات اسمش المپیک است  و باید در این حد هم نیرو داشته باشی.بچه هایی که اینجاهستند، خیلی قوی اند ما هم باید کنار اسکی بدنسازی خوبی داشته باشیم.»

او از تشویق های روس ها متعجب شده است:« نزدیک خط پایان بودم که اسمم را شنیدم. تعجب کردم. آدم های خیلی مهربانی هستند. در مسیر هم که بودیم، همه را تشویق می کردند. برایشان مهم نبود که ما چند نفری که دیرتر از بقیه رسیدیم ضعیف هستیم یا نه. ما هم باید از مهربانی ها را از روس ها یاد بگیریم.»

نسخه چاپي
برای کمک به تکواندو آمده‌ام و دوست دارم همه ما را یاری کنند
مقانلو: ملی‌پوشان قبلا هم در لیگ شکست خورده بودند/ نباید به اردونشینان انرژی منفی بدهیم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: نفرات حاضر در اردوی تیم ملی پیش از اینکه بنده هدایت تیم ملی را برعهده بگیرم در لیگ شکست خورده بودند.

خبرگزاری فارس: مقانلو: ملی‌پوشان قبلا هم در لیگ شکست خورده بودند/ نباید به اردونشینان انرژی منفی بدهیم

  هفته سوم و چهارم دور برگشت لیگ برتر تکواندو در حالی روز دوشنبه به میزبانی باشگاه شهرداری ورامین برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها، تعدادی از چهره‌های سرشناس تیم ملی شکست خوردند که این موضوع موج جدیدی از انتقادها را با خود به همراه داشت.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو ، در مورد این انتقادها، اظهار داشت: اسامی نفرات اردونشین از سوی فدراسیون جهانی اعلام شده و ما نیز آنها را بدون انتخابی به اردوها دعوت کرده‌ایم تا آنها را دوباره احیا کنیم. در واقع ما در یک عمل انجام شده قرار گرفتیم.

وی افزود: از یک طرف جوانان مستعد زیادی در لیگ برتر داریم که به دنبال مطرح شدن خودشان هستند و ما به همین دلیل 15 فروردین بین برترین‌های لیگ برتر و نقش جهان و مسابقات قهرمانی کشور انتخابی برگزار کنیم تا بهترین‌ها را در 6 وزن به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. تصمیم داریم در هر وزن دو نفر را به اردوها دعوت کنیم تا در کنار المپیکی ها حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در ادامه گفت:‌ ما برای مسابقات رسمی از بین بهترین‌ها که به اردوها دعوت خواهند شد و المپیکی‌ها نفرات برتر را به مسابقات برون ‌مرزی اعزام کنیم، اما برای مسابقاتی که جزو کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شوند ناچاریم المپیکی‌ها را اعزام کنیم.

وی در مورد شکست ملی‌پوشان در مسابقات لیگ برتر روز دوشنبه گفت: نفراتی که روز دوشنبه در رقابت‌های لیگ برتر شکست خوردند قبل از اینکه بنده مسئولیت تیم ملی را بر عهده بگیرم نیز شکست‌هایی داشتند. من کارم را درست انجام می‌دهم، اما منتقدان یک مقدار باید به بازیکنان انرژی مثبت بدهند و نه انرژی منفی. چه بسا که ما با تضعیف روحیه این بازیکنان آنها را از دست بدهیم و دیگر جایگزینی برای اعزام به مسابقات گرند پری نداشته باشیم.

وی در پایان گفت: از دوستان توقع زیادی نداریم، اما می‌خواهم به ملی‌پوشان انرژی مثبت بدهند. فرزاد عبداللهی‌ها مدت‌ها از اردوی تیم ملی دور بوده‌اند و باید به آنها کمک کنیم تا دوباره به اوج آمادگی خود برسد. من برای کمک به تکواندو آمدم و امیدوارم در ادامه راه دوستان ما را کمک کنند.

به دلیل کسب سهمیه مسابقات جهانی پرداخت شد
پاداش ۵ میلیون تومانی وزیر ورزش به هندبالیست‌ها/ گودرزی: تبعیض قائل نمی‌شویم

وزیر ورزش و جوانان امروز ۵ میلیون تومان به عنوان پاداش به هر یک از ملی‌پوشان هندبال ایران پرداخت کرد.

خبرگزاری فارس: پاداش ۵ میلیون تومانی وزیر ورزش به هندبالیست‌ها/ گودرزی: تبعیض قائل نمی‌شویم

، تیم ملی هندبال ایران توانست در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان سومی را کسب کند تا سهمیه رقابت های جهانی 2015 قطر را هم به دست آورد.

اعضای تیم ملی هندبال ایران صبح امروز به دیدار وزیر ورزش رفتند که در این جلسه گلایه های خود را به صورت مستقیم با گودرزی درمیان گذاشتند. گودرزی هم در پایان این جلسه به عنوان پاداش نفری 5 میلیون تومان به ملی پوشان هندبال پرداخت کرد.

  گودرزی در این جلسه به ملی پوشان هندبال ایران قول داد که تبعیضی بین آنها و سایر رشته قائل نشود و هرچقدر که به سایر رشته ها برای حضور در مسابقات جهانی پاداش داده شده است، به هندبالیست ها هم داده شود.

پیش از این بازیکنان تیم ملی هندبال ایران از کم توجهی مسئولان و دیده نشدن عناوین مختلف هندبال گلایه هایی را مطرح کرده بودند.

نسخه چاپي
بر اساس آخرین رده‌بندی فیفا
ایران در رده ۳۸ جهان و نخست آسیا ایستاد/ سقوط ۴ پله‌ای شاگردان کی‌روش

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده‌بندی فیفا در مکان سی و هشتم تیم‌های ملی دنیا و رده اول قاره آسیا ایستاد.

خبرگزاری فارس: ایران در رده ۳۸ جهان و نخست آسیا ایستاد/ سقوط ۴ پله‌ای شاگردان کی‌روش

  فدراسیون جهانی فوتبال جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی دنیا را امروز منتشر کرد و تیم ملی ایران با 729 امتیاز و 4 پله سقوط در رده سی و هشت ایستاد.

ژاپن با 601 امتیاز در رده 50 دنیا قرار گرفته و دومین تیم آسیایی است. این در حالی است که استرالیا و ازبکستان به ترتیب با قرار گرفتن در رده‌های 53 و 57 نیز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

در رده‌بندی فیفا، اسپانیا همچنان با 1506 امتیاز صدرنشین است و آلمان در رده دوم قرار دارد. آرژانتین سوم است و پرتغال با یک پله صعود در رده چهارم ایستاد.

* رده‌بندی 10 تیم برتر دنیا به شرح زیر است:

1- اسپانیا

2 - آلمان

3- آرژانتین

4- پرتغال

5- کلمبیا

6 - سوئیس

7- اروگوئه

8- ایتالیا

9 - برزیل

10 - هلند

* رده‌بندی تیم‌های آسیایی نیز در این رنکینگ به این شرح است:

38- ایران

50- ژاپن

53 - استرالیا

57- ازبکستان

58- امارات

61- کره‌جنوبی

69- اردن

75- عربستان

80- عمان

88- چین

نسخه چاپي
با برگزاری مسابقات کشتی جام فجر
خانه کشتی محمد بنا به بهره‌برداری رسید

مجموعه مجهز خانه کشتی محمد بنا روز گذشته همزمان با برپایی مسابقات کشتی دهه فجر رسماً به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس: خانه کشتی محمد بنا به بهره‌برداری رسید

و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بعد از موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در بازی‌های المپیک 2012 لندن و درخشش شاگردان محمد بنا در این رویداد بزرگ، مقرر شد تا با موافقت شهردار تهران یک مجموعه ورزشی بزرگ و ارزشمند پایتخت به نام این مربی بزرگ و زحمت کش ثبت شود که در همین خصوص خانه کشتی مدرن منطقه 19 تهران به نام محمد بنا نامگذاری شد.

سید علی هاشمی مدیر مجموعه خانه کشتی بنا در خصوص مراسم آغاز بکار این مجموعه گفت: خانه کشتی محمد بنا روز گذشته با برپایی مسابقات چند جانبه باشگاههای کشتی تهران تحت عنوان مسابقات جام فجر رسما به بهره برداری رسید که تیم‌های آزاد و فرنگی باشگاههای مرغوبکار، تکاور، امام علی(ع)، محمد بنای اسلامشهر، شهریار، خانه کشتی شهیدان صبوری و منطقه 19 در آن حضور داشتند ضمن اینکه استاد منصور برزگر پیشکسوت کشتی، عبدالله عزیزی سرپرست هیات کشتی تهران و نثاری شهردار منطقه 19 میهمانان ویژه مراسم بودند.

این خانه کشتی که با پیشنهاد علیرضا دبیر به نام بنا نامگذاری شد؛ دارای دو سالن تمرینی و یک سالن مسابقه ای و امکانات کاملی همچون سالن مجهز بدنسازی، سونا و جکوزی و .... برخوردار است که می تواند میزبان اردوهای موقت تیم‌های ملی نیز باشد.

23 / 11 / 1392برچسب:, :: 11:47 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
بازگشت به فدراسیون بعد از یک سال و 8 ماه
دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی شد

احمد دنیامالی برای 4 سال ریاست فدراسیون قایقرانی را برعهده گرفت.

خبرگزاری فارس: دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی شد
  •  

، احمد دنیامالی رئیس سابق فدراسیون قایقرانی در حالی که بیش از دو سال از زمان ریاستش در این فدراسیون باقی مانده بود، 31 اردیبهشت 91 توسط محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان وقت برکنار شد.

بعد از این برکناری سیدمحمد شروین اسبقیان و در ادامه خسرو ابراهیمی سرپرستی این فدراسیون را برعهده گرفتند. بعد از اتمام دوره سرپرستی ابراهیمی، وزارت ورزش احمد گواری را برای سرپرستی انتخاب کرد.

در نهایت هم بعد از گذشت یک سال و 8 ماه از سرپرستی این فدراسیون امروز (چهارشنبه) انتخابات این فدراسیون برگزار شد که دنیامالی از 36 رأی ماخوذه 23 رأی را به خود اختصاص داد و رئیس فدراسیون شد.

ناصر طالبی، بهزاد اتابکی، علی‌اکبر حسن‌پور، بهزاد عباسی، حسین خیراللهی و حسین مطیعی نامزدهای فدراسیون قایقرانی بودند.

۱۲۰ روز تا جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل
کی‌روش: من جادوگر نیستم/مسی: امیدوارم سال فوق‌العاده‌ای برای من، بارسلونا و آرژانتین باشد!

سرمربی پرتغالی ایران معتقد است بدون حمایت مالی نمی‌تواند جادوگری کند.

خبرگزاری فارس: کی‌روش: من جادوگر نیستم/مسی: امیدوارم سال فوق‌العاده‌ای برای من، بارسلونا و آرژانتین باشد!

، سایت فاکس اسپورت در گزارشی به بررسی گروه‌های مختلف رقابت‌های جام‌جهانی پرداخته و در بخشی از این گزارش به گروه F که تیم‌های آرژانتین، نیجریه، بوسنی و هرزگوین و ایران در آن حضور دارند، اشاره شده است. این سایت معتقد است که در گروه F همه نگاه‌ها به لیونل مسی خواهد بود و توضیح داد: همه نگاه‌ها در گروه F به لیونل مسی معطوف است و او خود این را می‌داند.

وی در گفت‌و‌گو با بی‌بی سی فوتبال فوکس، گفت: من به آرامی خودم را آماده می‌کنم تا مطمئنا در جام‌جهانی حضور داشته باشم و در وقت مناسبی به اوج آمادگی خواهم رسید. امیدوارم سال فوق‌العاده‌ای باشد هم برای من، بارسلونا و تیم ملی آرژانتین.

مسی معتقد است که امسال سال ویژه‌ای برای نماینده آمریکای جنوبی خواهد بود و افزود: سال فوق‌العاده‌ ویژه‌ای خواهد بود و فراتر از همه جام‌های جهانی است. جام‌جهانی در برزیل است و این معنای زیادی برای ما دارد. هزاران هوادار از ما حمایت خواهند کرد و من مطمئنم که به موفقیتی بسیار بسیار ویژه دست پیدا می‌کنیم.

مارتین دمیکلیس، مدافع آرژانتینی منچسترسیتی همچنان امیدوار است که برای حضور در ترکیب تیم ملی آرژانتین برای رقابت‌های جام‌جهانی از او دعوت شود و امیدوار است که بازی در ترکیب ثابت سیتی به این امر کمک کند.

وی اظهار داشت: هنوز امید دارم که در جام‌‌جهانی بازی کنم؛ هرچند مدت زیادی است که به تیم ملی دعوت نشده‌ام. تا زمانی که عالی بازی کنم و سیتی در حال پیروزی باشد، امید خواهم داشت.

دمیکلیس ادامه داد: زمان زیادی منتظر ماندم تا برای اولین بار به تیم ملی دعوت شوم. در بایرن‌مونیخ خیلی خوب بازی می‌کردم اما دعوت نشدم اما یک روز دعوت شدم و بازی را شروع کردم تا جام‌جهانی 2006 فرا رسید و من دعوت نشدم.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ناراحتی‌اش را از روند آماده‌سازی تیم ملی که تنها 270 دقیقه در رقابت‌های مقدماتی بازی‌های آسیایی به میدان رفته، اعلام کرد.

وی اظهار داشت: در 32 ماه گذشته‌ای که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اینجا بودم، همیشه تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و تیم را کاملا آماده نگه دارم. باید با دوستانم، سر الکس فرگوسن، مورینیو و کاپلو مشورت کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم زیرا من جادوگر نیستم که بدون حمایت مالی کاری کنم.

نسخه چاپي
آیت‌اللهی به فارس خبر داد
جلسه وینگادا و مسئولان فدراسیون، امروز برای هدایت تیم ملی امید

سرمربی پرتغالی برای نهایی شدن مذاکرات برای هدایت تیم ملی امید امروز به تهران می‌آید.

خبرگزاری فارس: جلسه وینگادا و مسئولان فدراسیون، امروز برای هدایت تیم ملی امید

ب فدراسیون فوتبال از مدت ها قبل به دنبال مذاکره با نلو وینگادا سرمربی اسبق پرسپولیس برای هدایت تیم ملی امید است. این مذاکرات در چند وقت اخیر رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است و در همین راستا قرار است وینگادا که مذاکرات اولیه خود را با هادی آیت اللهی نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال انجام داده است امروز بعد از ظهر وارد تهران شود.

وی عصر امروز با مسئولان فدراسیون فوتبال برای نهایی شدن مذاکراتش جلسه دارد.

 

وی افزود: قرار است امروز ظهر نیز من به همراه علی کفاشیان با کیومرث هاشمی و شهناری در کمیته ملی المپیک در این خصوص جلسه ای برگزار کنیم.

اردوهای تیم های ملی روئینگ آقایان و بانوان تمدید شد

اردوهای تیم های ملی روئینگ آقایان و بانوان تمدید شد

 اردوهای تیم های ملی روئینگ آقایان و بانوان کشورمان که پیش از این قرار بود 24 بهمن به پایان رسد، تا 28 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، تیم های ملی روئینگ بانوان و روئینگ جفت پاروی مردان کشورمان از 4 بهمن ماه در دریاچه آزادی چهارمین مرحله اردوی آمادگی خود به منظور حضور موفق در بازیهای آسیایی را برگزار می کنند. این اردو ها پیش از این قرار بود 24 بهمن به پایان رسد اما با صلاحدید کادر فنی تیم ملی تا 28 بهمن ماه تمدید شد.
در بخش بانوان سولماز عباسی و مریم سعیدی از تهران، رویا عباسی از آذربایجان غربی، نازنین ملائی و حمیرا برزگر تمرین از گیلان، مهسا جاور از زنجان و شیما جباری از مازندران ودر بخش آقایان نیزعاقل حبیبیان و محسن شادی از آذربایجان غربی، خشایار عباس آبادی از تهران، مجتبی شجاعی و مسعود فتحی از زنجان، صابر نادری از کرمانشاه و امیر رهنمای رونقی از گیلان نفرات حاضر در اردوی تیم های ملی روئینگ کشورمان هستند.
افشین فرزام سرمربی و کیهان شمسی کمک مربی در بخش مردان و بهناز مرادخانی مربی و مریم احسانی دستیار مربی در بخش بانوان، اعضای کادر فنی تیم های ملی روئینگ کشورمان هستند.

با حکم دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان :
امیررضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر برای خصوصی سازی و واگذاری استقلال و پرسپولیس شد
دکتر امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در پی گیری فرایند خصوصی سازی و واگذاری شرکت های استقلال و پرسپولیس شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در حکم دکتر گودرزی برای خادم امده است :

به موجب این ابلاغ به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب برای پی گیری فرآیند خصوصی سازی و واگذاری شرکت های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس منصوب می شوید .
انتظار دارم با مدنظر قرار دادن قوانین و مقررات و با هماهنگی نهادها و سازمان های ذی ربط ضمن شفاف سازی مسائل مالی این دو باشگاه و ارائه صورت های مالی حسابرسی شده توسط حسابرس و بازرس قانونی و منتخب مجمع( سازمان حسابرسی )نتیجه را به اینجانب گزارش دهید. بدیهی است معاونان و مدیران ذی ربط در وزارت متبوع و هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس همکاری لازم را با جنابعالی خواهند داشت

طلوتی شانسی راهی المپیک لندن شد
ستارپور: با شکست بهترین‌ها راهی بازی‌های‌ آسیایی دوحه شدم/ دلیل انتقاد طلوتی را نمی‌دانم

بوکسور تیم ملی گفت: برای حضور در بازی‌های آسیایی دوحه سه نفر از بهترین‌ها را شکست دادم تا توانستم فیکس تیم ملی شوم.

خبرگزاری فارس: ستارپور: با شکست بهترین‌ها راهی بازی‌های‌ آسیایی دوحه شدم/ دلیل انتقاد طلوتی را نمی‌دانم
  •   صحبت‌های خود مدعی شده که مسئولان فدراسیون بوکس به یکی از بوکسورهایی که پس از المپیک لندن از عملکرد فدراسیون انتقاد شدیدی کرده بود مبلغ 5 میلیون تومان پول پرداخت کرده تا صحبت‌های خود را تکذیب کند. هر چند که وی نامی از کسی مطرح نکرد، اما احسان روزبهانی در واکنش به صحبت‌های طلوتی مدعی شد پولی که مسئولان فدراسیون به او پرداخت کرده‌اند به عنوان پاداش بوده نه برای تکذیب مصاحبه جنجالی خود، اما انتقاد‌های مهدی طلوتی تنها به احسان روزبهانی ختم نشد؛ بلکه از سرمربی تیم ملی و محمد ستارپور عضو تیم ملی نیز انتقاد‌های شدیدی کرد و مدعی شد که ستارپور بدون کسب مدال قهرمانی کشور و قهرمانی استان عضو تیم ملی شده و راهی بازی‌های آسیایی دوحه شده است.

محمد ستارپور  در واکنش به انتقادهای مهدی طلوتی، اظهار داشت: سال 85 مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی تبریز برگزار شد و من مدال طلای مسابقات را کسب کردم و راهی مسابقات جوانان آسیا ( هندوستان) شدم و مدال نقره مسابقات را کسب کردم.

وی افزود: برای اعزام به بازی‌های آسیایی دوحه با سجاد محرابی، عباس فیض آبادی و رضا قاسمی مبارزه کردم و پس از شکست آنها راهی دوحه شدم. خوشبختانه در دوحه نیز توانستم مدال برنز مسابقات را کسب کنم، اما نمی‌دانم که چرا طلوتی در مورد من این طور صحبت کرده است.

عضو تیم ملی بوکس در ادامه گفت: مهدی طلوتی در مسابقات کسب سهمیه المپیک که به میزبانی قزاقستان برگزار شد به طور معجزه‌ آسایی توانست سهمیه حضور در المپیک لندن را کسب کند. من در طول این چند سال که فیکس تیم ملی بودم او در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکرده بود. طلوتی به این دلیل راهی المپیک لندن شد که هومن کرمی از ناحیه کتف با مصدومیت شدیدی روبرو شد و فدراسیون هم ناچار شد طلوتی را جایگزین او کند

مصاحبه‌ام تنش‌زا نبود، سرمربی استقلال و ملوان آن را بخوانند
محجوب: قلعه‌نویی عذرخواهی‌ام را پذیرفت/ یادگرفتم در اظهار نظرها حواسم را جمع کنم

مالک باشگاه ملوان انزلی گفت: بابت مصاحبه شب گذشته با قلعه‌نویی تماس گرفتم و از او عذرخواهی کردم.

خبرگزاری فارس: محجوب: قلعه‌نویی عذرخواهی‌ام را پذیرفت/ یادگرفتم در اظهار نظرها حواسم را جمع کنم
  •  

سیروس محجوب، در خصوص صحبت‌های روز گذشته خود و سوءتفاهماتی که بین وی و امیر قلعه‌نویی پیش آمده، اظهار داشت: من شب گذشته با امیر قلعه‌نویی تماس گرفتم که البته او خواب بود ولی با این حال توضیحات مرا شنید و او هم صحبت‌های خود را مطرح کرد و ما هر دو قانع شدیم ضمن اینکه امیر قلعه‌نویی عذرخواهی مرا بابت مصاحبه‌ای که انجام داده بودم و برای او سوءتفاهم پیش آورده بود، پذیرفت.

وی افزود: من اصلا در مصاحبه‌ام روی صحبتم با شخص قلعه‌نویی و یا حتی سرمربی خودمان نبود و اصلا بحث سر شام خوردن یا نخوردن آن نبود. اگر می‌خواستم بابت این موضوع موضع بگیرم همان هفته پیش این کار را می‌کردم. در هر صورت من به عنوان مالک باشگاه باید هر 10 یا 15 روز یکبار صحبت کنم چرا که هواداران باید بدانند که من حق اظهار نظر دارم و فقط حضورم را برای دادن پول ندانند.

محجوب ادامه داد: باشگاه استقلال آنقدر بزرگ است که من به عنوان کسی که سابقه فوتبالی ندارد، نخواهم در موردش حرفی بزنم و حتی اهالی فوتبال هم نمی‌توانند در مورد باشگاه استقلال موضع بگیرند. از نظر اخلاقی هم این کار درست نیست. اگر امیر قلعه‌نویی مصاحبه من را دقیق بخواند و حتی اسکوچیچ این مصاحبه را بخواند متوجه می‌شوند که من صحبت تنش‌زایی انجام ندادم. مردم در طول این هفته از من در مورد این ملاقات می‌پرسیدند و می‌گفتند چرا چیزی نمی‌گویم. من حتی خودم نمی‌دانم این موضوع خوب است یا بد. اتفاقا این که ما ایرانی‌ها میهمان‌نواز هستیم و امیر قلعه‌نویی در همین راستا قدم برداشته اتفاق خوبی است مگر غیر این است که ما در این فوتبال یک علی دایی و یک امیر قلعه‌نویی داریم؟

استاندار آذربایجان غربی: قهرمانان و جوانان برتر ایران اسلامی آینده سازان این کشورند

استاندار آذربایجان غربی: قهرمانان و جوانان برتر ایران اسلامی آینده سازان این کشورند

 استاندار آذربایجان غربی گفت: جوانان نخبه و قهرمانان ورزشی ایران اسلامی به عنوان الگوهای برتر جامعه نقش موثری در آینده درخشان کشور دارند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی قربانعلی سعادت شنبه شب در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر استان افزود: در طول 35 سال پس از انقلاب اسلامی تمامی اهداف والای میهن عزیزمان به یمن وجود پربرکت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و جانفشانی های بی دریغ جوانان و مردم سلحشور و انقلابی ایران اسلامی محقق شده است.
وی اظهار کرد: نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و خلق بزرگترین حماسه سیاسی ایران در روز 24 خرداد امسال نشان داد که ملت بزرگوار و ولایتمدار ایران اسلامی همواره در راستای تعیین سرنوشت این مملکت نقش موثری داشته و دارند.
سعادت گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای تغییر در سیستم مدیریتی کشور را موجب شد و در این راستا شاهد حضور افرادی نخبه و کاردان در راس امور مملکت هستیم.
وی افزود: در سالجاری با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تمام آحاد مردم در راستای حضوری پرشور در حماسه سیاسی به پای صندوق های رای آمدند و مطمئنا به دنبال آن بسترهای خلق حماسه اقتصادی نیز فراهم شده است.
سعادت افزود: حماسه اقتصادی نه به عنوان حضور مستقیم دولت در رشد اقتصادی کشور بلکه با برنامه ریزی و زمینه سازی بسترهای مناسب برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تحقق می یابد.
وی ادامه داد: جوانان و قهرمانان ورزش این کشور آینده سازان این مرز و بوم هستند و بخش عمده ای از خلق حماسه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار به اندیشه و تفکرات کارساز و ایده های خلاقانه آنان بستگی دارد.
سعادت گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگارترین و ارزشمندترین یادگار امام راحل برای ایران و جهان اسلام است و مردم انقلابی کشورمان همواره در پاسداری از ارزشهای نظام و منویات مقام معظم رهبری تلاش می کنند.
 

علی خلیلی: دهه مبارکه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با آرمان های انقلاب اسلامی است

علی خلیلی:  دهه مبارکه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با آرمان های انقلاب اسلامی است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی جوانان با آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.
 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی علی خلیلی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر استان که در سالن همایش های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر سال 57 امام خمینی (ره) بعد از 15 سال دوری از وطن و تبعید به کشور اسلامی بازگشتند و حکومت جمهوری اسلامی را بنا نهادند که اهمیت خاصی به دهه فجر بخشیده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه افزود: دهه فجر سرنوشت انقلاب را رقم زده و پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از رخدادهای عظیم روزگار و امدادهای غیبی پروردگار بوده که موجب پیروزی انقلاب شده است.
خلیلی تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا جوانان با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا شوند این در حالی است که بعد از سال ها دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند با گزافه گویی های گوناگون این شور و شوقی که در جشن های انقلاب اسلامی است به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.
وی همچنین گفت: امروز شاهد هستیم برنامه های دهه فجر بیش از سال های گذشته بوده و پرشورتر از گذشته اجرا شده است به طوری که فقط در اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی بیش از 390 برنامه فرهنگی، ورزشی، مسابقات کشوری و استانی مختلف برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی یادآور شد: تا زمانی که جوانان و ملت شریف ایران به قرآن، ولایت و رهبری پایبند هستند توطئه های دشمنان اسلام همیشه خنثی خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه تجلیل از قهرمانان ورزشی، عنوان کرد: در این مراسم از قهرمانان آسیایی و جهانی عرصه ورزش کشور، نخبه های استان در زمینه علمی و پژوهشی، فرهنگی، مذهبی وعقیدتی، مربیان استان که در تیم های ملی حضور دارند، هیئت های ورزشی برتر که توسط فدراسیون های ورزشی ارزیابی شده، سازمان های مردم نهاد و ادارات ورزش و جوانان در بعد فرهنگی و ورزشی تقدیر خواهد شد

هشتمین روز از دهه مبارک فجر / آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر استان برگزار گردید

هشتمین روز از دهه مبارک فجر / آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر استان برگزار گردید

 به میمنت خجسته ایام سی و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همزمان با هشتمین روز این ایام (19بهمن ماه )طی مراسمی از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر استان با حضور استاندار آذربایجان غربی تجلیل بعمل خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ،  به میمنت خجسته ایام سی و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همزمان با هشتمین روز ایام دهه مبارکه فجر طی مراسمی با حضور استاندار، مدیران و مسئولین دستگاه های مختلف اجرایی و جمع کثیری از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان از قهرمانان ورزشی المپیک، جهانی و آسیایی، هیأت های ورزشی برتر، ادارات ورزش و جوانان فعال در حوزه های ورزشی و جوانان و نیز جوانان نخبه، فرهیخته و برتر استان در بخش های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و اعتقادی و سازمان های مردم نهاد برتر و فعال تجلیل به عمل آمد.
این مراسم امسال نیز با شکوه خاصی در محل تالار همایش های شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار و طی آن از 60 قهرمان ورزشی المپیک، جهانی و آسیایی، مربی و داور ملّی، رؤسای هیأت های برتر ورزشی و جوان برتر و نخبه در حوزه های مختلف با حضور استاندار آذربایجان غربی ، تجلیل شد.
همچنین در این مراسم از صدا و سیما و نیروی انتظامی ، دو دستگاه اجرایی حامی برنامه های مختلف ورزش و جوانان نیز تجلیل بعمل آمد.

 

با برگزاری مراسم افتتاحیه
بازی های المپیک سوچی رسما آغاز شد
افتتاحیه گران ترین بازی های المپیک زمستانی ساعتی قبل برگزار شد.

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ساعت 20  جمعه شب به وقت سوچی بازی های زمستانی با پیام ولادیمیر پوتین لادیمیر پوتین در ورزشگاه 40 هزار نفری ˈفیشتˈ شهر سوچی آغاز شد. جمله اصلی پوتین در این پیام گلایه اش از کسانی بود که یا حضور در این مراسم را افتتاحیه کردند یا روزهای گذشته از مشکل امنیتی این بازی ها گفتند. پوتین در این پیام از همه خواسته بود نگاه جدیدی به روسیه داشته باشند:« امیدوارم برگزاری بازی های المپیک سوچی به کشورهای مختلف امکان دهد با نگاه جدیدی به روسیه بنگرند.» خواسته دیگر پوتین از ورزشکاران بود اینکه رقابت سالم داشته باشند و به شعار اصلی المپیک؛ برقراری روح دوستی پایبند باشند.

«بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل و توماس باخ رییس آلمانی کمیته بین المللی المپیک دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

مسابقات از روز شنبه آغازمی شود. در این بازی ها نزدیک به سه هزار ورزشکار از 88 کشور در 15 رشته رقابت می کنند. چهارم اسفند ماه روز پایانی بازی هاست. ایران هم با پنج ورزشکار در این بازی های شرکت کرده است.

قاره آسیا غیر از ایران 17 نماینده دیگر دارد و لبنان تنها کشور عربی در این بازی هاست.

در مراسم افتتاحیه ایران یازده نماینده در رژه داشت. حسین ساوه شمشکی( پرچمدار)، محمد کیادربندسری، فروغ عباسی، ستار صید و فرزانه رضا سلطانی پنج ورزشکار به همراه مربیان علیداد ساوه شمشکی و مصطفی میرهاشمی، ناصر طالبی، سرپرست فدراسیون، موسی ساوه شمشکی، مدیرتیم های ملی، مهین ساوه شمشکی، مربی تیم و بهاره خیرخواه، نایب رییس فدراسیون در تیم رژه بودند.

نسخه چاپي
احدی ۲۰ بار راهی مسابقات شده و تنها یک برنز آسیا دارد
طلوتی: برای ثابت کردن صحبت‌هایم مدرک دارم/ سرمربی تیم ملی با من مغرضانه صحبت کرد

بوکسور تیم ملی گفت: برای تمام صحبت‌هایی که مطرح کرده‌ام اسناد و مدارک دارم.

خبرگزاری فارس: طلوتی: برای ثابت کردن صحبت‌هایم مدرک دارم/ سرمربی تیم ملی با من مغرضانه صحبت کرد

مهدی طلوتی  در پاسخ به این سوال که شما مدعی شده‌اید یکی از بوکسورهای المپیکی پس از بازگشت از لندن با گرفتن مبلغ 5 میلیون تومان مصاحبه‌های خود را تکذیب کرده است، گفت: من برای تمام صحبت‌هایم که شب گذشته مطرح کرده‌ام اسناد و مدارک دارم. حتی شب گذشته در مورد اینکه حق من را خورده‌اند نیز مدارکی ارائه کردم، اما جواب قانع‌ کننده‌ای از سوی مسئولان فدراسیون دریافت نکرده‌ام.

وی افزود: دلیل اینکه اکبر احدی شب گذشته با من مغرضانه صحبت کرد را اعلام می‌کنم. احدی از این دلگیر است که در المپیک حضور نداشته و همه چیز را بر سر من خالی کرد. او 20 دوره به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده و تنها یک دوره مدال برنز آسیا را کسب کرده است. من 4 دوره قهرمان کشور شده‌ام، اما محمد ستارپور نه قهرمان استان بوده نه قهرمان کشور، اما همین بوکسور مدال برنز بازی‌های آسیایی دوحه قطر را کسب کرده است. من اسامی چنین نفراتی را که نه عضو تیم ملی بودند نه قهرمان کشور و به مسابقات اعزام شده‌اند را رسانه‌ای خواهم کرد.

وی در پایان در مورد اکبر احدی گفت: او یک روز سرمربی تیم ملی بود و از تیم ملی او را بیرون کردند، حالا چطور دوباره سرمربی تیم ملی شده است. احدی و امثال او فقط در ایران شیر هستند و خارج از ایران به هیچ عنوان حرفی برای گفتن ندارند.

سرگیجه در فدراسیون
هیچ گزینه‌ای برای مذاکره روی میز رضازاده نیست/ وزنه‌برداری روی هوا

چند روز پیش رضازاده در صحبت با یکی از اهالی وزنه‌برداری اعلام کرده بود هنوز در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم لازم را اتخاذ نکرده تا صحت این ادعا که هیچ گزینه‌ای برای مذاکره روی میزش وجود ندارد بیش از پیش ثابت شود.

خبرگزاری فارس: هیچ گزینه‌ای برای مذاکره روی میز رضازاده نیست/ وزنه‌برداری روی هوا
  •  
  •  

، از آن روزی که تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای دومین سال پیاپی عنوان سومی رقابت‌های قهرمانی جهان را به دست آورد و پس از نامهربانی‌ها و انتقاداتی که به این عنوان ارزشمند شکل گرفت، چندین ماه می‌گذرد و پس از استعفای کوروش باقری از سرمربیگری این تیم، همچنان پرامیدترین رشته مدال‌آور ورزش کشورمان در بازی‌های آسیایی و المپیک تکلیفش روشن نیست.

 

*باقری برای همیشه رفت

اول مهرماه امسال و با آغاز سومین فصل سال، خبر سکته کوروش باقری، در رأس اخبار ورزشی قرار گرفته و جامعه ورزشی را بهت‌زده کرد. در همان زمان شایعاتی در خصوص وضعیت باقری دهان به دهان پیچید که البته خیلی زود توسط او و اطرافیانش این شایعات تکذیب شد.

باقری با اینکه در همان روزهایی که روی تخت بود تصمیمش برای رفتن برای همیشه را گرفته بود اما به خاطر اینکه آسیبی به روحیه ملی‌پوشان وزنه برداری در آستانه رقابت‌های قهرمانی جهان وارد نشود از این موضوع حرفی نزد تا تصمیم بزرگش را پس از قهرمانی جهان برملا کند؛ تصمیمی که بدون شک انتقادات غیرمنصفانه آن روزها به همراه اوضاع جسمی او، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری را برای رفتن بیشتر از همیشه مصمم کرده بود.

باقری پس از اینکه یک موفقیت دیگر را اوایل آبان ماه برای وزنه‌برداری ایران به دست آورد برای همیشه رفت و از آن تاریخ تا امروز این رشته ورزشی بلاتکلیف به کار خود ادامه می‌دهد و انگار نه انگار که تا 7 ماه دیگر باید تیم ملی کشورمان در بازی‌های آسیایی از حیثیت ورزش ایران به دفاع بپردازد و حدود یک ماه پس از آن هم در آلماتی قزاقستان برای کسب نخستین سهمیه‌های المپیک، پولادمردانش بر روی تخته بروند.

ایران قهرمان جام تختی شد/ قزاقستان و اوکراین دوم و سوم شدند

تیم ایران عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری فارس: ایران قهرمان جام تختی شد/ قزاقستان و اوکراین دوم و سوم شدند

، سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی که از صبح دیروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده بود با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

تیم ایران با 74 امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم‌های قزاقستان با 54 و اوکراین با 21 امتیاز هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

دوران قهرمانی برخی‌ها به پایان رسیده که این طور انتقاد می‌کنند
روزبهانی: ناطق‌نوری ۵ میلیون به من تشویقی داد/ برای تکذیب صحبت‌هایم پول نگرفتم

بوکسور لژیونر تیم ‌ملی گفت: ناطق نوری زمانی که دید مسئولان ورزش جایزه حضور من در المپیک لندن را پرداخت نمی‌کنند به من ۵ میلیون تومان تشویقی داد.

خبرگزاری فارس: روزبهانی: ناطق‌نوری ۵ میلیون به من تشویقی داد/ برای تکذیب صحبت‌هایم پول نگرفتم
  •  

، مهدی طلوتی بوکسور تیم ملی که این روزها به دلیل غیبت در مسابقات قهرمانی کشور در اردوهای تیم ملی حضور ندارد در صحبت‌های خود مدعی شده که مسئولان فدراسیون بوکس به یکی از بوکسورهایی که پس از المپیک لندن از عملکرد فدراسیون انتقاد شدیدی کرده بود مبلغ 5 میلیون تومان پول پرداخت کرده تا صحبت‌های خود را تکذیب کند.

احسان روزبهانی  در واکنش به ادعاهای مهدی طلوتی، اظهار داشت:  برای صحبت‌هایی که مهدی طلوتی مدعی شده باید بگویم ناطق نوری زمانی که دید مسئولان ورزش جایزه حضور من در المپیک لندن را پرداخت نمی‌کنند به من مبلغ 5 میلیون تومان تشویقی داد و اصلا این طور نیست که می‌گویند برای تکذیب صحبت‌هایم از فدراسیون پول گرفته‌ام. جا دارد از او بازهم تشکر کنم. احمد ناطق‌نوری به قدری فردی بزرگ و شناخته شده در عرصه سیاست است که کسی نمی‌تواند جای او را بگیرد و فکر می‌کنم نیازی به تغییرات در فدراسیون نیست.

وی افزود: من با این موضوع که همه می‌گویند باید مسئولان فدراسیون بروند و تغییراتی در راس مدیریت فدراسیون ایجاد شود مخالفم. بنده معتقدم ایراد کار از مسئولان ورزش کشور است. آنها بیایند یکبار بودجه کافی در اختیار فدراسیون قرار دهند و اگر بوکس پیشرفت نکرد آن وقت هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند.

روزبهانی در ادامه خاطرنشان کرد: من نه مدافع فدراسیونم و نه مخالف. بنده هنوز اول راه هستم، اما شاید برخی‌ها دوران قهرمانی‌شان به پایان رسیده که اینطور از فدراسیون انتقاد می‌کنند

گزارش فارس از بی‌پولی این روزهای فوتبال ایران و اعتصاب برخی بازیکنان
با اعتصاب‌های 100 روزه هم آب از آب تکان نمی‌خورد!/ باید تشکل صنفی شکل بگیرد

اعتراف تلخ کاپیتان پرسپولیس نشان داد که فوتبالیست‌های ایران هیچ حامی‌ ندارند و هیچ نهاد و صنفی از حق و حقوق آنها دفاع نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: با اعتصاب‌های 100 روزه هم آب از آب تکان نمی‌خورد!/ باید تشکل صنفی شکل بگیرد
  •  

علیرضا وهابی-، اعتصاب کردیم اما آب از آب تکان نخورد! این آخرین حرف محمد نوری کاپیتان پرسپولیس بعد از 3 روز اعتصاب و تمرین نکردن بود.

اعتراف تلخ بازیکنان پرسپولیس در بی‌تاثیر بودن اعتصاب بیانگر واقعیت‌های  تکان‌دهنده‌ای در فوتبال ایران است. اینکه در این فوتبالی که عنوان حرفه‌ای را یدک می‌کشد، فوتبالیست‌های ما هیچ صنف و نهادی ندارند که از حق و حقوق‌شان دفاع کنند.

بازیکنان پرسپولیس که در کانون توجه مردم و رسانه‌ها هستند و کوچک‌ترین اتفاق‌ در مورد آنها بازتاب وسیعی در جامعه دارد این‌بار در گرفتن حق و حقوق‌شان ناکام بودند حتی با اعتصاب و تمرین نکردن! آخرین تیر ترکش آنها اعتصاب بود.

بازیکنانی که در ابتدای فصل به آنها لقب میلیاردر و پورشه‌سوار دادیم می‌گویند که برای زندگی معمولی‌شان هم دچار مشکل شده‌اند و به خاطر بدقولی مسئولان باشگاه پرسپولیس در پرداخت دستمزدهایشان حتی زندگی‌ خصوصی هم دچار تنش هستند، البته برخی معتقدند که آنها دستمزد میلیاردی می‌گیرند و اگر جای کارمندان، کارگران، روزنامه‌نگاران و سایر اقشار جامعه بودند با این گرانی‌ها چه می‌خواستند بکنند؟!

حرف آنها شاید درست باشد اما هر صنفی درآمد خاص خود را دارد. همانطور که درآمد یک بازرگان را نمی‌توان با درآمد یک کارمند و کارگر مقایسه کرد، نمی‌توان انتظار داشت که یک فوتبالیست حرفه‌ای که برای رسیدن به این درجه سختی‌های فراوانی کشیده به اندازه یک کارمند حقوق بگیرد به هر حال ستاره شدن در دنیای حرفه‌ای ورزش هم کار هر کسی نیست.

با این حال اکنون مشکل اقتصادی نه تنها در ایران بلکه کل جهان را فراگرفته از اروپا تا آمریکا و از ایران تا برزیل! در همه جا بحث مشکلات مالی و تورم است.

در همین فوتبال اسپانیا که هواداران زیادی هم در ایران هم دارد مشکلات اقتصادی به اندازه‌ای حاد شد که حتی بازیکنان تصمیم به اعتصاب گرفتند. لالیگا در ابتدای فصل با خطر تعطیلی مواجه شد و در نهایت با گفت و گو بین انجمن بازیکنان اسپانیا و مسئولان فوتبال و لیگ این کشور مشکل  موقتا حل شد.

نسخه چاپي
حواشی مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی
سالن هفتم تیر پُر شد/ تقدیر برزگر از شهرام ناظری

مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در نوبت بعدازظهر روز اول با حواشی جالبی همراه بود.

خبرگزاری فارس: سالن هفتم تیر پُر شد/ تقدیر برزگر از شهرام ناظری
  •  
  •  
  •  

، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی از صبح امروز با حضور تماشاگران علاقمند به کشتی با برگزاری مسابقات 4 وزن اول در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد که مسابقات نوبت بعدازظهر با حواشی جالبی همراه بود.

* سالن شهدای هفتم تیر بعد از سال ها مملو از تماشاچی شده است به طوری که علاوه بر پر شدن صندلی ها تعداد زیادی از علاقمندان به صورت ایستاده در کنار شیشه های اطراف تشک های کشتی، نظاره گر مسابقات هستند. بسیاری از علاقمندان به کشتی به دلیل پر شدن ظرفیت سالن پشت درب مانده اند.

* شهرام ناظری با هم نوازی گروه موسیقی آذربایجانی به اجرای زنده پرداخت و اشعاری را در ثنای جهان پهلوان تختی برای حاضران در سالن خواند.

* منصور برزگر، قهرمان اسبق جهان و دارنده مدال نقره المپیک و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد از شهرام ناظری با اهدای مدال طلای جام جهان پهلوان تختی تقدیر کرد.

* شعبانی، معاون وزیر ورزش در ورزش همگانی نیز به سالن آمده است

حواشی روز اول رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی
شکست رئیس فدراسیون گرجستان و اشک‌های رضایی/ خداحافظی کورتانیدزه با چشمان اشک‌بار

رئیس فدراسیون کشتی گرجستان در نخستین دیدارش در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی متحمل شکست شد.

خبرگزاری فارس: شکست رئیس فدراسیون گرجستان و اشک‌های رضایی/ خداحافظی کورتانیدزه با چشمان اشک‌بار
  • علاقمند به کشتی با برگزاری مسابقات 4 وزن اول در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده است که با حواشی جالبی همراه بود.

*الدار کورتانیدزه 42 ساله، دارنده  مدال طلا، نقره و برنز جهان و المپیک که ریاست فدراسیون کشتی گرجستان را نیز بر عهده دارد بعد از 5 سال دوری از تشک کشتی هوس بازگشت به تشک کشتی به سرش زد و در جام تختی کشتی گرفت.

کورتانیدزه در نخستین دیدارش در این رقابت ها مقابل کشتی گیر جوانی از ترکیه قرار گرفت که در این دیدار بارها با اجرای فنون ناب و زیبای کشتی، حاضران در سالن را به وجد آورد و به قول معروف درس کشتی داد؛ اما این کشتی گیر کاربلد که در سال های نه چندان دور حریف کشتی گیرانی همچون علیرضا حیدری و عبدالرضا کارگر بوده است در تایم دوم با وجود اینکه چندین امتیاز از حریف جوان خود پیش بود از نظر بدنی تحلیل رفت و در نهایت با نتیجه 12 بر 10 مغلوب شد.

در پایان این مسابقه کورتانیدزه با بوسیدن تشک کشتی به نوعی با دنیای قهرمانی با چشمانی اشکبار وداع کرد. تماشاگران حاضر در سالن مسابقه چندین دقیقه به صورت ایستاده کورتانیدزه را تشویق کردند. حدود هزار نفر در سالن شهدای هفتم تیر حضور دارند.

بیانیه بازیکنان پرسپولیس در مورد اعتصاب چند روزه سرخپوشان

بازیکنان پرسپولیس در مورد اعتصاب ۳ روزه خود بیانیه‌ای منتشر کردند.

خبرگزاری فارس: بیانیه بازیکنان پرسپولیس در مورد اعتصاب چند روزه سرخپوشان
  •  
  •  

بازیکنان پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت مطالبات خود برای سومین روز پیاپی در تمرین‌های این تیم شرکت نکردند.

 

بازیکنان پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه مواضع اعلام شده از سوی علی دایی، نظرات و دیدگاه‌های تمامی بازیکنان و اعضای تیم بوده ابراز امیدواری کردند در روزهای باقی مانده تا پایان فصل شاهد بی‌تفاوتی مسئولان و وعده و وعیدهای تحقق نیافته نباشند.

 

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در پی برگزار نشدن تمرینات پرسپولیس برای سومین روز پیاپی بیانیه‌ای صادر کرده و ضمن پوزش از هواداران پرسپولیس تاکید کردند که بهترین تصمیم را خواهند گرفت. متن بیانیه بازیکنان تیم پرسپولیس به شرح ذیل است:

 

«بسیار متاسف و ناراحت هستیم از اینکه به جای تمرین و آماده‌سازی مجبور به عدم برگزاری تمرینات بوده و چاره‌ای نداریم جز اینکه این‌گونه صدای اعتراض و گلایه‌های خود را به گوش مسئولان برسانیم. افسوس می‌خوریم در شرایطی که تیم پرسپولیس یک بار دیگر شانس خوبی برای قهرمانی پیدا کرده، نمی‌توانیم تمرینات آماده‌سازی خود را انجام دهیم. ما از هواداران عزیز و فهیم پرسپولیس که در فصل جاری مثل کوه پشتیبان و حامی تیم و ما بوده‌اند صمیمانه به خاطر اتفاقات اخیر عذرخواهی می‌کنیم و می‌دانیم که دوستداران پرسپولیس از این اتفاقات ناراحت و دل‌نگران هستند.

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر آذربایجان غربی

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر آذربایجان غربی

به میمنت خجسته ایام سی و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همزمان با هشتمین روز این ایام طی مراسمی از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر استان با حضور استاندار آذربایجان غربی تجلیل بعمل خواهد آمد.
علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفتگو با پایگاه خبری استان گفت: به میمنت خجسته ایام سی و پنجمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همزمان با هشتمین روز ایام دهه مبارکه فجر طی مراسمی با حضور مقام عالی استان، نمایندگان محترم مجلس، مدیران و مسئولین دستگاههای مختلف اجرایی و جمع کثیری از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان از قهرمانان ورزشی المپیک، جهانی و آسیایی، هیأت های ورزشی برتر، ادارات ورزش و جوانان فعال در حوزه های ورزشی و جوانان و نیز جوانان نخبه، فرهیخته و برتر استان در بخش های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و اعتقادی و سازمان های مردم نهاد برتر و فعال تجلیل خواهد شد.
خلیلی گفت: این مراسم امسال نیز با شکوه خاصی از ساعت 16 عصر روز شنبه 19 بهمن ماه در محل تالار همایش های شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار و طی آن نزدیک به 60 قهرمان ورزشی المپیک، جهانی و آسیایی، مربی و داور ملّی، رؤسای هیأت های برتر ورزشی و جوان برتر و نخبه در حوزه های مختلف مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
همچنین در این مراسم از دستگاههای اجرایی حامی برنامه های مختلف ورزش و جوانان نیز تجلیل بعمل خواهد آمد.

مهمانان خارجی برای حضور در ایران بلیت گرفته‌اند
نوحی: برخی دوست ندارند در وزارت ورزش اتفاقات خوبی رخ دهد/ گودرزی موافق برگزاری فستیوال است

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: یکسری افراد در سطح میانی وزارت ورزش حضور دارند که دوست ندارند اتفاقات خوبی در ورزش رخ دهد.

خبرگزاری فارس: نوحی: برخی دوست ندارند در وزارت ورزش اتفاقات خوبی رخ دهد/ گودرزی موافق برگزاری فستیوال است

، محمد نوحی با حضور در برنامه تلویزیونی هر روز ورزش در مورد برگزاری چهارمین دوره فستیوال هنرهای رزمی اظهار داشت: من 13 سال است در ورزش در پست‌ های مختلف مسئولیت داشته‌ام. 15 سال قبل بازیکن بوده‌ام و با ورزش بزرگ شده‌ام. ما چند سال پیش طرحی را به سازمان تربیت بدنی وقت ارائه کردیم که می‌خواهیم یک فستیوالی را برای اولین بار برگزار کنیم که در آن زد و خورد وجود نداشته باشد آنها نیز با این موضوع موافقت کردند.

وی افزود: سال 77 اولین دوره رقابت‌ها را برگزار کردیم و تقریبا استقبال خوبی هم از این رقابت‌ها شد. سال 89 نیز برای دومین بار این فستیوال را برگزار کردیم که مسابقات با بالاترین کیفیت برگزار شد. سومین دوره این رقابت‌ها را با حضور  70 کشور برگزار کردیم که نایب ‌رئیس المپیک شورای آسیا، دبیر کمیته ملی و معاونین وزرای برخی از کشورها و برخی از چهره‌های سرشناس کشورهای میهمان در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. سال گذشته این رقابت‌ها باشکوه تر از دو دوره گذشته برگزار شد که همه حاضرین در این مسابقات از برگزاری این رقابت‌ها ابراز رضایت کردند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در ادامه گفت:‌ این رقابت‌ها ابتدا هر دو سال یکبار قرار بود برگزار شود، اما مسئولان فدراسیون جهانی اعلام کردند که این رقابت‌ها هر سال باید برگزار شود به همین دلیل ما برای برگزاری چهارمین دوره این فستیوال درخواست‌مان را به شورای برون‌مرزی ارسال کردیم که آنها نیز با این موضوع موافقت کردند. متأسفانه 20 روز قبل نامه‌ای به دست ما رسید که مسابقات برگزار نشود. البته با یک ادبیات دیگر این موضوع را به ما اعلام کردند. بارها به وزارت ورزش مراجعه کردم و اعلام کردم که کشورهای میهمان بلیت حضور در این فستیوال را تهیه کرده‌اند و باید این رقابت‌ها برگزار شود. من در دوران عباسی وزیر گذشته و در دولت جدید نامه موافقت شورای برون‌ مرزی برای برگزاری این فستیوال را گرفته‌ام.

نوحی در پاسخ به این سؤال که آیا بودجه برگزاری این فستیوال بر عهده دولت است یا خیر، گفت: ما در سه دوره گذشته که این فستیوال را برگزار کردیم یک ریال از بودجه دولتی استفاده نکردیم و این دوره هم یک ریال پول از دولت نخواهیم گرفت. بیش از 55 بار با 55 برند جلسه گذاشتم تا در نهایت از بین آنها دو برند را به عنوان اسپانسر انتخاب کردیم که در این رقابت‌ها قرار است آنها هزینه برگزاری مسابقات را پرداخت کنند. این رقابت‌ها بین‌المللی است و در خاک ایران قرار است برگزار شود و افتخار بزرگی برای کشور ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه صحبت‌ها بر این است که گودرزی وزیر ورزش و جوانان با برگزاری این فستیوال موافق است. خوشبختانه او تفکراتش در راستای رشد ورزش است، اما یکسری افراد در سطح میانی وزارت ورزش دوست ندارند اتفاقات خوبی در وزارت ورزش رخ دهد. روز گذشته با سجادی در رابطه با برگزاری چهارمین دوره فستیوال صحبت کردم و گویا اطلاعات خوبی در این مدت به او ارائه نشده است. خوشبختانه او نیز اعلام کرد قطعا به این موضوع رسیدگی خواهم کرد و امیدوارم که هر چه زودتر زمان برگزاری این فستیوال اعلام شود. جا دارد از تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در این مدت برای برگزاری این فستیوال ما را حمایت کردند تشکر کنم.

نسخه چاپي
شانس اول قهرمانی هستیم اما این حال و روز ماست!
دایی: آقایان با چه هدفی به پرسپولیس آمده‌اند؟/ اینطوری نمی‌توانید تیم‌داری کنید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقایان مسئول با چه هدفی به پرسپولیس آمده‌اند، بگویند تا ما هم طبق برنامه آنها پیش برویم.

خبرگزاری فارس: دایی: آقایان با چه هدفی به پرسپولیس آمده‌اند؟/ اینطوری نمی‌توانید تیم‌داری کنید

، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز برای دومین روز پیاپی با اعتصاب بازیکنان برگزار نشد تا حدی که علی دایی نیز دقایقی به دلیل ناراحتی شدید در برف‌های مجمتع ورزشی سبز قدم می‌زد و به حسرت حرف از فرصت سوزی در روزهای حساس لیگ برتر را می زد.

به همین دلیل دقایقی با سرمربی قرمزپوشان درباره اتفاقات اخیر گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر اظهارات علی دایی را می‌خوانید:

فارس: آقای دایی برای دومین روز اعتصاب بازیکنان ادامه پیدا کرد، در پرسپولیس چه خبر است؟

نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم، خودتان بهتر از هرچیزی همه چیز را می‌بینید و قضاوت با خود شماست. متاسفانه علی‌رغم اینکه می‌توانیم در این شرایط از لیگ برتر بهترین استفاده را پس از برد مقابل سپاهان داشته باشیم اما همه چیز شرایطش فرق کرده است.

فارس: چرا بازیکنان دست به اعتصاب زده‌اند؟

بازیکنان من آن‌طوری که شما تصور می‌کنید نیستند. به نظرم مسئولان باید به خود بیایند، من هفته قبل روز چهارشنبه در جلسه‌ای با مسئولان شرکت کردم؛ آقایان خودشان با من جلسه گذاشتند و در این جلسه صحبت‌های مختلفی هم با من داشتند اما چه فاید

نسخه چاپي
با وجود انتشار خبر توافق با آفریقای جنوبی در رسانه‌های خارجی
کفاشیان و کی‌روش برای ادامه همکاری به توافق اولیه رسیدند

صبح امروز در نشست مشترک بین رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی، توافق اولیه برای ادامه همکاری حاصل شد.

خبرگزاری فارس: کفاشیان و کی‌روش برای ادامه همکاری به توافق اولیه رسیدند
  •  
  •  
  •  

و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در نشست مشترک صبح امروز بین علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش، دو طرف نقطه نظرات‌شان را در زمینه‌های مختلف مطرح و برای ادامه همکاری‌ها اعلام آمادگی کردند.

جزئیات بیشتر در خصوص تفاهم در آینده اعلام خواهد شد.

پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شد
ناصر پورعلی فرد در مجمع انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با کسب بیشترین آراء برای 4سال به عنوان رئیس این فدراسیون برگزیده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، بعد از 26 ماه سرپرستی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مجمع انتخابات ریاست این فدراسیون صبح امروز سه شنبه به ریاست سیدنصرالله سجادی و با حضور شاهرخ شهنازی به نمایندگی از کمیته ملی المپیک در آکادمی این کمیته برگزار شد که در پایان ناصرپورعلی فرد با کسب 21 رأی از 37 رأی اعضای حاضر در مجمع به عنوان رئیس جدید این فدراسیون برگزیده شد.

پس از وی محمد آشتیانی با 12 رأی، سید حسن افضلی با 3رأی، ذبیح الله میقانی با یک رأی و ولی الله خانلری بدون رأی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

نامزد های این مجمع را سید حسن افضلی،‌ ناصر پورعلی فرد، محمد علی بابایی، ‌مرآت نامزاد، محمدحسم قادری، ‌ولی الله خان لری، کامبیز رنجبر،‌ محمدرضا سلطانی نژاد، علی صدقی، ‌محمدرضا کاظمی آشتیانی و ذبیح الله میقانی تشکیل دادند محمدرضا سلطانی و علی صدقی به نفع پورعلی فرد و مرآت نامزاد نیز به نفع سید حسن افضلی کناره گیری کردند.

پیش از شروع انتخابات محمد علی بابایی و کامبیز رنجبر انصراف دادند و محمد حسن قادری غایب این جلسه بود.

سید نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس مجمع پیش از شروع انتخابات از کاندیداها خواست از وقتی که در اختیار دارند برای ارائه برنامه های خود استفاده کنند و از کلیه نامزدها می خواهم که از نقد مسائل گذشته پرهیز کنند چراکه فرصت دفاع از مسوول پیشین در آیین نامه پیش بینی نشده است.

نسخه چاپي
منتظریم تا وزارتخانه زمان برگزاری را به ما اعلام کند
نوحی: نامه موافقت شورای برون‌مرزی برای برگزاری فستیوال را گرفته‌ایم/ سجادی گفته مشکل را حل می‌کند

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: نامه موافقت شورای برون مرزی را برای برگزار فستیوال هنرهای رزمی گرفته‌ و مدارک را به وزارت ورزش ارائه کرده‌ایم و تنها منتظریم زمان برگزاری مسابقات را به ما اعلام کنند.

خبرگزاری فارس: نوحی: نامه موافقت شورای برون‌مرزی برای برگزاری فستیوال را گرفته‌ایم/ سجادی گفته مشکل را حل می‌کند
  •  
  •  
  •  

محمد نوحی  در مورد صحبت‌های نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی که اگر فدراسیون ورزش‌های رزمی نامه موافقت شورای برون مرزی و مدارک خواسته شده را به وزارتخانه ارائه کند، می‌تواند چهارمین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی را برگزار کند، گفت: ما نزدیک 700 میلیون تومان برای تهیه مدال، تندیس،‌ کاپ، کت و شلوار برای قهرمانان و تیم‌های حاضر در مسابقات هزینه کرده‌ایم. از همه مهمتر زمان و مکان برگزاری مسابقات را اعلام کرده‌ایم و طبق قراردادی که با اسپانسر مسابقات داریم باید ضرر و زیان پرداخت شود.

وی افزود: نامه موافقت شورای برون مرزی با شماره 1031/32 برای برگزاری چهارمین فستیوال هنرهای رزمی موجود است. در شماره نامه دیگر وزارت ورزش به دلیل اینکه وزیرهای پیشنهادی از سوی مجلس شورای اسلامی تائید نمی‌شدند و احساس کردیم ممکن است انتخاب وزیر یک مقدار طولانی شود نامه دیگر به وزارت ورزش در آن مقطع ارسال کردیم تا تاریخ برگزاری فستیوال به زمان دیگری موکول شود. آنها نیز با این موضوع موافقت کردند، اما نمی‌دانم که الان چه مشکلی پیش آمده است. البته شاید گزارش کاملی به نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی ارائه نشده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در ادامه اظهار داشت: همه می‌دانند فستیوال هنرهای رزمی در بهترین سطح فنی برگزار می‌شود. البته این صحبت‌های من نیست؛ صحبت‌های مسئولان شورای المپیک آسیا، رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک ایران و وزیر و معاون قبلی وزارت ورزش است.

نوحی در پاسخ به این سؤال که آیا در رابطه با فستیوال هنرهای رزمی با سجادی صحبت کرده‌اید یا خیر،‌ گفت: بنده با سجادی در رابطه با این موضوع صحبت کردم، او اعلام کرده موضوع را حل خواهد کرد. حتی با وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم. خوشبختانه او برای برگزاری چهارمین دوره فستیوال هنرهای رزمی موافقت خود را اعلام کرده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در پایان گفت: امیدوارم زمان برگزاری چهارمین دوره فستیوال هر چه زودتر به ما اعلام شود تا ما نیز بتوانیم به کشورهای میهمان زمان جدیدی را اعلام کنیم تا آنها نیز با کمی تاخیر در مسابقات شرکت کنند. ما همه امکانات برای برگزاری این فستیوال را آماده کرده‌ایم و با صحبتی که با سجادی داشتیم همه مدارک را به آنها ارائه کرده‌ایم و تنها منتظریم زمان برگزاری مسابقات به ما اعلام شود

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 13140345
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content