فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

پاداش 50 میلیونی و حواله ورود خودرو

چهارشنبه‌ شب اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان در نهاد ریاست جمهوری واقع در پاستور با دکتر محمود احمدی‌نژاد دیدار کردند.


در این دیدار قرار شد که به بازیکنان تیم ملی فوتبال پنجاه میلیون تومان پول نقد و همچنین یک حواله خودرو جهت ورود خودروی خارجی به کشور اعطا شود.

ورود خودروی خارجی به کشور ممنوع است ولی در جلسه اخیر هیات دولت، در راستای تشویق بازیکنان تیم ملی تصمیم بر این گرفته شد که به همه اعضای تیم ملی فوتبال اجازه داده شود که خودرویی که می‌خواهند از خارج از کشور وارد کنند.

همچنین در این مراسم حمایل ملی با نشان پرچم ایران که در قالب یک شال بود، به کی‌روش مربی تیم ملی فوتبال ایران و نکونام کاپیتان تیم ملی ایران اهدا شد.

در این مراسم، محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور کشورمان، کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران، نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال، کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و عباسی وزیر ورزش و جوانان صحبت کردند.

در این دیدار که در فضای بسیار صمیمانه برگزار شد و در بسیاری از مواقع رییس جمهور اعضای تیم ملی را به اسم کوچک صدا می‌زد، پس از پایان جلسه، اعضای تیم ملی با رییس جمهور عکس یادگاری گرفتند.

احمدی‌نژاد در هنگام ورود به محل برگزاری این مراسم، با تک‌تک بازیکنان و دست‌اندرکاران تیم ملی دست داد و وقتی آندرانیک تیموریان را دید که پرچم جمهوری اسلامی را به بدن خود بسته بود، به او گفت: از اینکه دست شما شکسته، بسیار ناراحت شدم.

رییس جمهور همچنین به رضا قوچان‌نژاد نیز گفت: باریک‌الله و از وی به خاطر بازی خوبش تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم، برخی از اعضای دولت همچون الهام سخنگوی دولت، رحیمی معاون اول رییس جمهور، حسینی وزیر اقتصاد و دارایی، موسوی رییس دفتر رییس جمهور، عباسی وزیر ورزش و جوانان، بهداد معاون سیاسی دفتر رییس جمهور، محمدزاده معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور و... حضور داشتند.
 
چـاپ


حاشیه‌های مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های‌ ملی کشتی
شکست مدعیان در حضور بزرگان

رقابت‌های نوبت صبح مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با شکست مدعیان در حضور اعضای کادرفنی و شورای فنی هر دو رشته و همچنین رسول خادم همراه بود.

خبرگزاری فارس: شکست مدعیان در حضور بزرگان

به گزارش  مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی از ساعت 9 صبح امروز در سالن شهدای هفت‌تیر تهران آغاز شد.

 

* از رقابت‌های نوبت صبح استقبال نسبتا خوبی به عمل آمده و سالن هفت‌تیر نیز تقریبا پر از تماشاگر است.

* اعضای کادرفنی و همچنین شورای فنی کشتی آزاد و فرنگی همراه با رسول خادم در سالن حضور دارند و مسابقات را از نزدیک زیر نظر دارند.

* از حوادث مهم مسابقات تا این لحظه می‌توان به شکست کمیل قاسمی دارنده مدال برنز المپیک لندن برابر پرویز هادی در 120 کیلو، شکست مسعود اسماعیل‌پور مقابل فرزاد جعفری در 60 کیلو و همچنین پیروزی امیر شریعتی برابر حسن طهماسبی در ۷۴ کیلو اشاره کرد.

* این رقابت‌ها با قوانین جدید فیلا که به تازگی به تصویب رسیده است برگزار می‌شود.

* رقابت‌های امروز در چهار وزن 60، 74، 84 و 120 کیلوی کشتی آزاد و 60، 74 و 84 کیلوی کشتی فرنگی برگزار می‌شود.

* مسابقات به صورت دوره‌ای و دوحذفی است و نفر برتر این پیکارها در صورت کسب دو برد از سه مسابقه دوبنده تیم ملی را در مسابقات جهانی بر تن خواهد کرد.

 

* کشتی‌های نوبت صبح تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت، اگر تکلیف برنده و فرد ملی‌پوش امروز مشخص نشود، رقابت‌ها عصر فردا نیز در اوزانی که امروز مسابقه دارند،‌ پیگیری خواهد شد.

فرد منتخب اوزان هفت‌گانه نماینده ایران در رقابت‌های جهانی 2013 که شهریور ماه در مجارستان برگزار می‌شود، خواهد بود.

فردا نیز مسابقات انتخابی در اوزان ۵۵، ۶۶ و ۹۶ کیلوی کشتی آزاد و ۵۵، ۶۶، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوی کشتی فرنگی پیگیری خواهد شد.


لیگ جودوی بانوان جمعه به ایستگاه آخر می‌رسد

پرونده سومین دوره رقابت‌های لیگ جودوی بانوان جمعه هفته جاری در خرم آباد بسته خواهد شد.

خبرگزاری فارس: لیگ جودوی بانوان جمعه به ایستگاه آخر می‌رسد

به گزارش  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، هفته چهارم و پایانی این مسابقات جمعه 31 خردادماه به میزبانی شهرداری خرم آباد در این شهر برگزار خواهد شد.

در این هفته 9 بازی برگزار خواهد شد که میزبان این رقابت‌ها در سه بازی به مصاف تهران، خراسان رضوی و امید همدان می‌رود.

خرم آبادی‌ها که با 27 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارند برای تثبیت قهرمانی خود به میدان می روند، اما نبرد اصلی بین تیم‌های دوم و سوم جدول برگزار می‌شود جایی که دو تیم منتخب همدان، نهاوند به مصاف هیئت جودوی خراسان رضوی خواهد رفت.

هر دو تیم با 21 امتیاز به دلیل تفاضل برد و باخت متفاوت خانه های دوم و سوم جدول را در اختیار دارند و در هفته پایانی برای کسب سکوی دوم مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

* برنامه کامل هفته پایانی لیگ جودوی بانوان به شرح زیر است:

مرحله دوازدهم:

شهرداری خرم آباد - تهران

البرز - لبنیات دامنه سهند

خراسان رضوی - منتخب همدان (نهاوند)

مرحله سیزدهم:

البرز - تهران

خراسان رضوی - شهرداری خرم آباد

امید همدان -  منتخب همدان (نهاوند)

مرحله چهاردهم:

خراسان رضوی - تهران

امید همدان - شهرداری خرم آباد

منتخب همدان (نهاوند) - لبنیات دامنه سهند


استقبال گرم روحانی از حماسه‌ساز اولسان/ اعلام حمایت رئیس‌جمهور از تیم ملی
تیم ملی فوتبال با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال شامگاه چهارشنبه با حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب ملت دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد

به گزارش و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حسن روحانی، در این دیدار که در محل استقرار موقت رئیس جمهوری منتخب در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفت، وزیر ورزش و جوانان، رییس و دبیر فدارسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به همراه بازیکنان و اعضای کادر فنی حضور داشتند.

دکتر روحانی در این دیدار هدایایی را به بازیکنان،‌ کادر فنی و اعضای تیم ملی فوتبال تقدیم کرد. بازیکنان تیم ملی بعد از دریافت هدایای خود به طور جداگانه با رئیس جمهوری منتخب گفت‌وگو کردند.

رضا قوچان‌نژاد زننده گل پیروزی تیم ملی به کره‌جنوبی در زمان دریافت هدیه خود با استقبال گرم رئیس جمهوری منتخب مواجه شد.

بازیکنان و اعضای کادر فنی نیز در این دیدار انتخاب دکتر روحانی به ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ابراز امیدواری کرد دولت دکتر روحانی حمایت کاملی از تیم ملی فوتبال کشورمان انجام دهد که رییس جمهوری منتخب نیز قول داد در این زمینه به طور همه جانبه حمایت کند.

 

تماس تلفنی روحیه‌بخش پیش از بازی

ساعتی قبل از بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی، دکتر حسن روحانی با کاپیتان جواد نکونام تماس تلفنی گرفت و برای او و تمامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی پیروزی و موفقیت کرد.

در پی این تماس بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که به گفته مازیار ناظمی، اکثرا به حسن روحانی رای داده بودند خوشحال شده و با روحیه‌ای مضاعف وارد زمین بازی می‌شوند.

مسابقات لیفت قهرمانی استان به میزبانی شهرستان میاندوآب  امروز و فردا در سالن 2000 نفری برگزار می شود

 تیم شهرستان شاهیندژ علام آمادگی نمود وتیم منتخب در این مسابقات شرکت خواهد کرد که انتخابی مسابقات کشوری خواهد بود که همیشه تیم شاهیندژ جزوه  قهرمان بوده  به امید بازهم قهرمانی 

هیات پرورش اندام و بدن سازی شاهیندژ 92/3/30

مردم همیشه حماسه ساز شهرستان شاهیندژ پس از برد شیرین و سرنوشت ساز  تیم ملی فوتبال کشورمان

در کشور کره که به مسابقات جام جهانی 2014 در  برزیل مجوز  آن را کسب کردند

خبرگزاری فارس: فدراسیون دوومیدانی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی را تبریک گفت
رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه و تیم ملی فوتبال
خبرگزاری فارس: پیام تبریک فدراسیون بسکتبال به مناسبت صعود فوتبال ایران به جام‌جهانی

 

 

همه مردم به خیابانها ریختند و به شادی پرداختند  و با ماشینهای خود و متور  و بر دست داشتن پرچم مقدس کشورمان  بصورت رژه در شهر مانور دادند  که آرزو مکنیم همیشه دل مردم شاد باشد

 

 

 

نسخه چاپيارسال به دوستان
رضا قوچان‌نژاد کیست؟
حماسه‌ساز اولسان؛ یک هنرمند عاشق آبگوشت با تحصیلات سیاسی

رضا قوچان‌نژاد با گل تاریخی که به کره جنوبی‌ زد حماسه‌ساز جدید فوتبال ایران لقب گرفت و در فوتبال ایران ماندگار شد.

خبرگزاری فارس: حماسه‌ساز اولسان؛ یک هنرمند عاشق آبگوشت با تحصیلات سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین حماسه‌ساز فوتبال ایران هم از مشهد الرضا(ع) آمد. رضا قوچان نژاد به خوبی توانست خاطره حماسه ملبورن و گلزنی خداداد عزیزی را برای ملت ایران یک‌بار دیگر تداعی کند.

28 خرداد 1392 رضا قوچان‌نژاد با گلی که در دقیقه 60  به کره جنوبی زد حماسه‌ساز اولسان لقب گرفت.

قوچان‌نژاد متولد 29 شهریور 1366 در شهر مشهد است که به همراه خانواده‌اش در کودکی راهی کشور هلند شد. او فوتبال را از 15 سالگی و به اصرار پدرش در باشگاه‌های دسته دوم هلند آغاز کرد.

جالب است که او با گلی که در ثانیه 9 زده رکورد سریع‌ترین گل هلند را هم در اختیار دارد.

رضا البته فوتبال حرفه‌ای را در باشگاه‌های بلژیک دنبال کرد. ابتدا به تیم سنت تروئیدن بلژیک رفت.

نام قوچان‌نژاد یک‌بار در زمان سرمربیگری افشین قطبی در تیم ملی به گوش اهالی فوتبال خورد اما این کارلوس‌ کی‌روش بود که برای دیدن و ارزیابی این بازیکن راهی بلژیک شد تا بازی این بازیکن ایرانی را از نزدیک ببیند.

همان زمان برخی منتقدان کی‌روش از او انتقاد کردند که چرا می‌خواهد از بازیکنان ایرانی خارج از کشور استفاده کند، ما بازیکنان خوبی در لیگ برتر داریم.

اما اکنون دیگر هیچکس از رضا قوچان‌نژاد و کی‌روش انتقاد نمی‌کند همه حتی آنهایی که از روی غرض از کی‌روش انتقاد می‌کردند، در دل کی‌روش را تحسین می‌کنند که چنین بازیکن خوبی را به فوتبال ایران آورد.

مدیر باشگاه سنت تروئیدن بلژیک در همان زمان که کی‌روش برای دیدن بازی قوچان‌نژاد به این کشور رفت، گفت: «از اینکه می‌بینیم سرمربی تیم ملی ایران برای دیدن بازی این بازیکن به ورزشگاه ما می‌آید خوشحالم زیرا این مسئله نشان می‌دهد که ما در انتخاب رضا درست عمل کرده‌ایم.»

قوچان‌نژاد هم همان زمان گفت: دوست دارم برای ایران بازی کنم با کی‌روش هم هیچ حرفی نزده‌ام اما شنیدم برای دیدن بازی من به ورزشگاه آمده است و این مسئله باعث خوشحالی است.

البته همان زمان که بحث جدی حضور قوچان‌نژاد در تیم ملی مطرح شد بحث خدمت سربازی‌اش هم به میان آمد اما این مسئله هم با مساعدت مسئولان ارشد کشور و تلاش مسئولان فدراسیون فوتبال حل شد. تا قوچان‌نژاد به سرزمین مادری‌ا‌ش خدمت کند. قوچان‌نژاد البته سابقه بازی در تیم زیر 19 سال هلند را هم داشت ولی در نهایت تیم ملی سرزمین مادری‌اش را برای بازی انتخاب کرد.

قوچان‌نژاد در تیم ملی عملکردی فوق‌العاده داشت و در سه دیدار پایانی و سرنوشت‌ساز ایرانی دو گل حساس و سه امتیازی برای ایران به ثمر رساند تا تیم ملی با پیروزی مقابل قطر و کره جنوبی بتواند برای اولین مرتبه در تاریخ به عنوان سرگروه به جام جهانی صعود کند.

قوچان‌نژاد نقش پررنگی در این صعود و خلق حماسه ورزشی داشت و محبوب‌ تمام فوتبالدوستان و مردم ایران شد با این حال این مسئله معنایش این نیست که دیگر بازیکنان تیم ملی برای ایران زحمت نکشیدند ولی او الماس ایرانی بود که از سوی کی‌روش کشف شد.

الماسی که اکنون به تیم استاندارد لیژ بلژیک پیوسته است.

قوچان نژاد با وجود اینکه از کودکی در اروپا بازی کرده اما همچنان عاشق ایران است و حتی می‌گوید محبوب‌ترین غذایی که دوست دارد آبگوشت است.

قوچان‌نژاد در دانشگاه در رشته علوم سیاسی تحصیل کرده اما یک فوتبالیست حرفه‌ای است نه یک سیاستمدار و شاید هیچ میانه‌ای با عالم سیاست نداشته باشد و خانواده‌ای کاملا ورزشی دارد، عمویش هم در مشهد مربی یک تیم والیبال است.

قوچان‌نژاد با هنر رابطه نزدیکی دارد و به نوازندگی ویولن مسلط است.

فوتبال ایران واقعا به چنین هنرمندی نیاز داشت و هیچ مهاجمی در سطح و اندازه‌های فنی او نداشت.

کی‌روش  به همه منتقدانش نشان داد که برای پیشرفت در فوتبال باید صبر، استقامت داشت و سخت کار کرد ضمن اینکه دانش فنی و تجربه بین‌المللی هم داشت. او با آوردن قوچان‌نژاد به فوتبال ایران علاوه بر اینکه زمینه‌ساز خلق حماسه اولسان و صعود به جام جهانی شد یک هدیه ارزشمند هم به تیم ملی اهدا کرد. یک گلزن مادرزاد و شش‌دانگ که سال‌ها می‌تواند خط حمله فوتبال ایران را بیمه کند.

قوچان‌نژاد بانام مستعار گوچی در فوتبال بلژیک شناخته می‌شود و گوچی اکنون لقب دیگری هم در ایران گرفته است؛ حماسه‌ساز اولسان و مردم فوتبالدوست ایران او را هم مثل خداداد عزیزی حماسه‌ساز ملبورن دوست دارند و نکته جالب توجه این است که هر دو حماسه‌ساز متولد شهر مقدس مشهد هستند و در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) متولد شد‌ه‌اند.

یادمان نمی‌رود که سرمربیان لیگ برتری چگونه به کی‌روش بابت آوردن این الماس به فوتبال ایران تاختند و حالا باید دید که چقدر آن حرف‌ها و انتقادها از روی دلسوزی بوده یا نفع و میل شخصی؟! در این نوشته البته فرصتی برای آن نیست که به مدیرانی باشگاهی بپردازیم که سعی می‌کردند جانشین کی‌روش را از باشگاه‌ خود معرفی کنند.

رهبر انقلاب صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی را تبریک گفتند
در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفتند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسمه تعالی
پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم و بویژه ورزش دوستان کشور را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادمانی را پدید آوردند متشکرم، خسته نباشید.
سید علی خامنه ای

مده‌ام تا خلأ دسته ۷۷ کیلو را پر کنم
تقیان: تیم ملی وزنه‌برداری فعلی از تیم قبلی خیلی بهتر است/ هدفم قهرمانی جهان است

وزنه‌بردار دسته ۷۷ کیلویی تیم ملی ایران در خصوص وضعیت تیم ملی در غیاب ۵ وزنه‌بردار المپیکی گفت: نسبت به مدت زمانی که تیم قبلی برای آماده‌سازی فرصت داشت، در حال حاضر از آن تیم خیلی بهتر هستیم.

خبرگزاری فارس: تقیان: تیم ملی وزنه‌برداری فعلی از تیم قبلی خیلی بهتر است/ هدفم قهرمانی جهان است

رسول تقیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیتش در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: تمرینات خوبی را در اردوی اخیر تیم ملی برگزار کردیم و امیدوار هستم نتیجه‌اش را در قزاقستان ببینیم.

وی که پس از چند سال دوباره به اردوی تیم ملی بازگشته و یکی از وزنه‌برداران باتجربه‌ تیم ملی محسوب می‌شود، ادامه داد: من در گذشته هم در ترکیب تیم ملی بودم و خوشحالم که این اتفاق دوباره افتاد، البته برای اولین ‌بار است که تحت هدایت کوروش باقری به تیم ملی دعوت می‌شوم.

تقیان در مورد رکوردهایش یادآور شد: در این مورد بهتر است پس از نتایجی که در قزاقستان به دست می‌آید صحبت کنم، اما به طور حتم خودم را برای کسب عنوان قهرمانی آسیا و مدال طلای این رقابت‌ها آماده کرده‌ام.

وی تصریح کرد: پس از این رقابت‌ها، هدف اصلی حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی 2013 جهان در لهستان است و این توانایی را در خودم و سایر ملی‌پوشان می‌بینم که بتوانیم نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کرده و مدال‌های خوشرنگی را برای ایران به ارمغان بیاوریم.

وزنه‌بردار دسته 77 کیلویی تیم ملی ایران در خصوص وضعیت تیم ملی در غیاب 5 وزنه‌بردار المپیکی گفت: نسبت به مدت زمانی که تیم قبلی برای آماده‌سازی فرصت داشت، در حال حاضر از آن تیم خیلی بهتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما حتی قابلیت دفاع از عنوان قهرمانی آسیا را هم داریم، افزود: البته در حال حاضر خیلی نمی‌توان در خصوص مقایسه دو تیم فعلی و قبلی که المپیکی‌ها در آن حضور داشتند، اظهار نظر کرد و پس از پایان رقابت‌ها و کسب نتایج، به خوبی می‌توان در این خصوص به صحبت پرداخت و شرایط تیم فعلی را با تیم قبلی مقایسه کرد.

تقیان در پایان گفت: پس از فلاحتی‌نژاد که در دسته 77 کیلو مدال طلای جهان را کسب کرد، حدود 12 سال است که در این دسته خیلی حرفی برای گفتن نداشته‌ایم و من آمده‌ام تا خلأیی که در این دسته در این چند سال به وجود آمده است را پر کنم.

وزنامه العرب گزارش داد:
جنگ لفظی دو مربی بازی ایران و کره جنوبی را داغ‌تر کرده است

یک روزنامه قطری تاکید کرد که جنگ لفظی بین دو مربی ایران و کره جنوبی در حالی ادامه دارد که فضای بازی را داغ کرده است.

خبرگزاری فارس: جنگ لفظی دو مربی بازی ایران و کره جنوبی را داغ‌تر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روزنامه العرب در گزارشی از جنگ لفظی بین مربی تیم ملی کشورمان با مربی کره جنوبی در آستانه دیدار حساس سه‌شنبه دو تیم تصریح کرد که جنگ لفظی همچنان ادامه دارد که این مسئله باعث داغ شدن نبرد دو تیم شده است.

مربی کره جنوبی تاکید کرده که نگرانی از بازی با ایران ندارد و قصد انتقام گرفتن از تیم ایران را دارد.

روزنامه فرامنطقه‌ای العرب گزارش داده که مربی کره جنوبی هفته قبل به شدت از میزبانی ایرانی‌ها انتقاد کرده و گفته که تلاش می‌کند تا ایران به جام جهانی نرود.

در مقابل مربی پرتغالی ایران از مربی کره جنوبی خواسته تا از مردم ایران عذرخواهی کند.

اوج این جنگ روانی جایی است که مربی سابق رئال مادرید مربی کره جنوبی را به تبانی با ازبکستان برای مساوی متهم کرده و تاکید کرده که یک پیراهن ازبکستان را برای این مربی خواهد خرید.

نسخه چاپيارسال به دوستان
مسئولان سفارت ایران خبر دادند
تمهیدات ویژه برای حضور ایرانی‌ها در ورزشگاه اولسان

مسئولان سفارت ایران در کره جنوبی از تلاش سفارت برای حضور همه‌جانبه ایرانی‌های مقیم کره در ورزشگاه اولسان برای حمایت از تیم ملی خبر دادند.

خبرگزاری فارس: تمهیدات ویژه برای حضور ایرانی‌ها در ورزشگاه اولسان

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز و در جریان دیدار وزیر ورزش و جوانان با ملی پوشان فوتبال در کره جنوبی، مسئولان سفارت ایران در این کشور نیز حضور داشتند.

آنها پس از صحبت های وزیر با ملی پوشان از تمهیدات سفارت برای حضور همه جانبه ایرانی های مقیم کره در ورزشگاه اولسان و حمایت از تیم ملی ایران خبر دادند.

طبق اعلام سفارت ایران، در برخی شهرهای کره فقط 10 ایرانی زندگی می کنند با این حال برای همه آنها وسیله نقلیه فرستاده خواهد شد تا خود را به ورزشگاه برسانند و ملی پوشان ایران در اولسان تنها نباشند.

دیدار ایران و کره جنوبی ساعت 16 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه اولسان برگزار می شود.

برای حضور در ورلد گیمز 2013 کلمبیا ؛ دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جوجیتسو آغاز شد

برای حضور در ورلد گیمز 2013 کلمبیا ؛ دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جوجیتسو آغاز شد

 

تیم ملی کشورمان از فردا در محل آکادمی ملی المپیک به مدت دوازده روز با حضور 6 وزشکار در اردو بسر خواهند برد.

ملی پوشان اعزامی عبارتند از مسعود جلیلوند نماینده وزن 85- و محسن حمیدی آقاچای در وزن 94- کیلو هستند .

سر مربیگری تیم فوق سید امیر خوشبین و مربیگری این تیم را امیر حسام حسینی بر عهده دارند همچنین سرپرستی اردوها نیز بر عهده پرویز مرادی می باشد


بیانیه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به مناسبت انتخابات 24 خرداد ماه

بیانیه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به مناسبت انتخابات 24 خرداد ماه

اداره كل ورزش و جوانان آذربایجان غربی طی بیانیه ای بر لزوم شرکت در انتخابات تأکید کرد.

در متن این بیانیه آمده است: انتخابات مظهر تجلی اراده ملت درخلق حماسه سیاسی ونماد مردم سالاری دینی است و 24 خرداد سال 92 درتقویم پرفروغ ایران اسلامی همچون سایرحماسه های بی بدیل ملت قهرمان وانقلابی كشورعزیزمان بعنوان برگ زرین دیگری درمجموعه افتخارات نظام مقدس اسلامی خواهد درخشید.
انسجام وحدت ملی و تقویت روحیه و بصیرت بیداری اسلامی در جهان، اقتدار و عزت روزافزون انقلاب شكوهمند اسلامی ایران بعنوان برگ یادگار جاودان حضرت امام خمینی(ره) در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی، مأیوس گردیدن دشمنان قسم خورده انقلاب از تحریم ها و تهدیدهای مختلف بخصوص در عرصه اقتصادی و مشاركت مؤثر در سرنوشت میهن عزیز اسلامیمان بیشك از ثمرات حضورگسترده وهوشمندانه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها می باشد.جامعه بزرگ ورزش وجوانان آذربایجان غربی متشكل از قهرمانان ورزشی، مربیان، داوران، پیشكسوتان و جوانان پرشور، متدین و انقلابی با تأسی از منویات مقام معظم رهبری، عزم راسخ خود را برای شرکت در انتخابات 24 خرداد اعلام داشته و از عموم مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی دعوت می نماید با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها با پرهیز از تفرقه، جبهه ای مستحکم و متحد از عزم و اراده خود را برای مقابله با دشمنی های بیگانگان به نمایش گذارند و بار دیگر با خلق حماسه ای جاودان موجب عزت و سرافرازی نظام مقدس اسلامی و تحقیر دشمنان زبون این ملت بزرگ شوند.

چوی: کره برای رویارویی با ایران کاملا آماده است

کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی کره جنوبی امروز در اولسان برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، چوی کانگ هی سرمربی تیم ملی کره جنوبی دراین کنفرانس گفت: تمرکز تیم ملی کره فقط روی بازی مقابل ایران و شکست دادن ایران است و بازیکنان ما آماده ارائه بهترین بازیشان هستند و از نظر فیزیکی و تعادل تیمی در بهترین شرایط قرار دارند.
سپس رسانه ها سوالاتشان را از وی پرسیدند که اولین سوال مربوط به ترکیب تیم ملی کره جنوبی بود. چوی در این باره گفت: مشکلاتی داریم که در پی حل کردنشان هستیم. البته بازیکنان جایگزین زیادی را برای غایبان احتمالی دارم اما به عنوان سرمربی تیم ملی کره جنوبی هیچ نگرانی برای بازی فردا نخواهم داشت. هر کدام از بازیکنان من درترکیب قرار بگیرند، بهترین نمایش را خواهند داشت. به عنوان من بازیکنی به نام «کیم چی او» دارم که اگر در بازی بتواند گل بزند مشکل خاصی نخواهند داشت. ما انگیزه داریم که این بازی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بازیکنان ما در روزهای گذشته تمرینات شادابی را داشته اند تا در مقابل ایران به میدان بروند.
سرمربی کره جنوبی در پاسخ به سوال یک خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه چرا با صحبت‌هایش بازی فوتبال که از نظر فیفا باید جوانمردانه و زیبا باشد را به جنگ تبدیل کرده است گفت:« نمی خواهم درباره ماجرای انعکاس صحبتهایم درباره کی روش و تیم ملی ایران صحبت کنم که باعث واکنش سرمربی ایران شد. من نمی دانم حرفهایم چطور منعکس شد اما به هر ترتیب همه چیز در حال حاضر به پایان رسیده و باید به فکر انجام یک بازی زیبا باشیم. فردا بازی آخرما در مسابقات مقدماتی جام جهانی است که باید آن را ببریم و به بهترین شکل مسابقات را به پایان برسانیم.
چوی درباره وضعیت آب و هوایی اولسان در حین بازی گفت: مثل اینکه هوا بارانی است اما هرچقدر هم باران ببارد، برای ما مهم نیست.ما بازی خودمان را انجام می دهیم و کاملا آماده هستیم. همه چیز برای برگزاری یک بازی خوب مهیاست و ما هم آماده ایم.
در پایان «کیم چی او» مهاجم کره جنوبی که در کنفرانس حاضر شده بود درباره بازی مقابل ایران گفت: من و هم تیمی هایم تلاش می کنیم تا بهترین بازی خودمان را به نمایش بگذاریم و هدفمان این است که با تعداد گلهای بالا، ایران را شکست دهیم و در بهترین شرایط به جام جهانی صعود کنیم.
عکس: رضا سعیدی پور

نسخه چاپيارسال به دوستان
هواداران نگران نباشند، راهکارهای جدید داریم
نجف‌نژاد: استقلال پرقدرتی را در فصل جدید می‌بینید/ برای شکار روباه با اسلحه شیر به میدان می‌رویم!

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال نگران نباشند چون با راهکارهای جدید تیمی پرقدرت را به مسابقات می‌فرستیم.

خبرگزاری فارس: نجف‌نژاد: استقلال پرقدرتی را در فصل جدید می‌بینید/ برای شکار روباه با اسلحه شیر به میدان می‌رویم!

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه سرانجام تکلیف تیم استقلال چه شد گفت: با توجه به وعده‌هایی که وزیر ورزش به ما داده بود با پرداخت بودجه‌ای بخشی از مشکلات استقلال در فصل نقل و انتقالات حل شد.

وی افزود: خودمان هم باید بخشی از مسئولیت را قبول کنیم و گوشه‌ای از کار را بگیریم و به عنوان اعضای هیئت مدیره نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به روند حل مشکلات این باشگاه تصریح کرد: برای شکار روباه با اسلحه شیر به میدان می‌رویم و می‌دانیم که مسئولیت سنگینی داریم اما شک نکنید که امور اجرایی را خیلی خوب کنترل می‌کنیم تا به عنوان تنها نماینده ایران از کیان ورزشی کشور دفاع کنیم.

نجف‌نژاد در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به حفظ امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی این تیم گفت: ما قصد داریم برای فصل بعد تیم پرقدرتی را روانه مسابقات کنیم و شک نکنید که تیم پرقدرتی را با حفظ امیر قلعه‌نویی و تقویت تیم راهی بازی‌ها خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: هواداران تیم استقلال نگران نباشند چون با تجربیات مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره راه جدیدی را در پیش خواهیم گرفت و کاری می‌کنیم که طرفدارانمان راضی باشند.

نجف‌نژاد در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با رسیدن بودجه فتح‌الله زاده در استقلال ماندنی شده است گفت: همینگونه است و وقتی وزارت پول را پرداخت کرده او کارش را انجام می دهد. وزیر ورزش بخشی از پول را به ما پرداخت کرده و قرار است بخش دیگر را نیز در آینده نزدیک پرداخت کند.

نسخه چاپيارسال به دوستان
برای سمندر و فدراسیون کاراته آرزوی موفقیت دارم
کتیرایی: سونامی اقتصادی در ورزش حاکم شده است/ امسال ملی‌پوش جذب نمی‌کنیم

مربی سابق تیم ملی کاراته گفت: امسال تیم مناطق نفت‌خیز در سوپرلیگ کاراته حضور خواهد داشت، اما با سونامی اقتصادی‌ای که در ورزش حاکم شده دیگر نمی‌توانیم با ملی‌پوشان قرارداد ثبت کنیم.

خبرگزاری فارس: کتیرایی: سونامی اقتصادی در ورزش حاکم شده است/ امسال ملی‌پوش جذب نمی‌کنیم

علی کتیرایی در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتخاب علیرضا سمندر به عنوان رئیس فدراسیون کاراته، اظهار داشت: خوشبختانه مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته طی چند روز گذشته برگزار شد و علیرضا سمندر پس از پایان دوران سرپرستی با رای مسئولان هیئت‌های استان‌ها به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. به هر حال برای کاراته و رئیس جدیدش آرزوی موفقیت دارم.

مربی سابق تیم ملی گفت: پس از پایان مسابقات جهانی و لیگ کاراته مدت‌هاست که در کنار خانواده‌ام حضور دارم و از اوضاع کاراته بی خبرم.

مربی تیم مناطق نفت‌خیز در پاسخ به این سئوال که آیا امسال تیم مناطق نفت خیز در مسابقات لیگ کاراته حضور خواهد داشت یا خیر اظهار داشت: قطعا امسال مثل سال‌های گذشته در مسابقات سوپر لیگ حضور خواهیم داشت، اما با توجه به کمبود بودجه‌ای که داریم قطعا نمی‌توانیم مثل سال‌های گذشته از حضور ملی پوشان در ترکیب تیم مناطق نفت خیر بهره‌مند شویم.

کتیرای در ادامه در مورد حضور تیم مناطق نفت خیز با ترکیب کاراته‌کاهای بومی در سوپر لیگ امسال خبر داد و گفت: در طول این چند سال برای کسب سکوی قهرمانی از ملی پوشان در لیگ استفاده می‌کردیم، اما امسال با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر ورزش و تیم مناطق نفت خیز با کاراته‌کاهای بومی و کارمندان شرکت نفت در سوپر لیگ حضور خواهیم داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه ورزش کاراته رشته‌ای نیست که ملی پوشان بتوانند با ثبت قرارداد با یک باشگاه برای حضور در مسابقات لیگ کاراته درآمدزایی کنند و اگر هم قراردادی ثبت می‌کنند بسیار ناچیز است، اما متاسفانه با این سونامی اقتصادی که در ورزش حاکم شده است دیگر همان مبالغ ناچیزی که کاراته‌کاها از باشگاه‌ها دریافت می‌کردند را نیز نمی‌توانند دریافت کنند.

سال گذشته وضعیت روشنی نداشتم
باقری: می‌خواستم شرح وظایفم را بدانم/ از امروز کنار پرسپولیس هستم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصل پیش وضعیت کاری من کاملاً روشن نبود ولی امسال قرار است به طور کامل در کنار تیم باشم.

خبرگزاری فارس: باقری: می‌خواستم شرح وظایفم را بدانم/ از امروز کنار پرسپولیس هستم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کریم باقری درباره حضورش در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: پس از جلسه با رویانیان و با هماهنگی علی دایی از امروز در تمرینات تیم شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کرده و انتظارات مدیریت و سرمربی تیم را برآورده کنم.

اعزام تیم‌های وزنه‌برداری، کشتی آزاد و فرنگی به یونیورسیاد جهانی 2013
رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به قطعی بودن اعزام تیم‌های وزنه‌برداری، کشتی آزاد و فرنگی به بازیهای دانشجویان جهان گفت: تلاشمان بر این است که با کمترین نفرات و بهترین تیم راهی روسیه شویم.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از فدراسیون وزنه برداری مهرزاد حمیدی درباره آخرین وضعیت تیم‌های اعزامی به بیست و هفتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان خاطرنشان کرد: با توجه به آخرین بررسی وضعیت تیم‌ها و سنجش رکوردها نسبت به یونیورسیاد گذشته تاکنون اعزام تیم‌های وزنه‌برداری، کشتی آزاد و فرنگی با اوزان کامل در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان قطعی شده است و حضور سایر رشته‌ها از جمله دوومیدانی و تیراندازی با توجه به پایین بودن رکوردها و عدم آمادگی ورزشکاران این دو رشته هنوز تا زمان اعزام مشخص نیست.
حمیدی تعداد اعضای کاروان اعزامی تیم ایران به بیست‌وهفتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان را کمتر از 50 تن عنوان کرد و گفت: در این دوره به دلیل دغدغه‌های مالی تعداد کاروان اعزامی کمتر از انتظارات بود و سعی کردیم چابک‌ترین و با کیفیت‌ترین کاروان را به بازی‌ها اعزام کنیم تا ناکامی دوره قبل را تا حدودی جبران کنیم.
 


برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی
رقابت‌های انتخابی تیم ملی جودوی نوجوانان فردا برگزار می‌شود

ترکیب تیم جودوی نوجوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت‌های انتخابی معرفی خواهد شد.

خبرگزاری فارس: رقابت‌های انتخابی تیم ملی جودوی نوجوانان فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، تیم جودوی نوجوانان ایران مردادماه سال‌جاری حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در آمریکا و دومین دوره بازی‌های نوجوانان آسیا را پیش دارد. کادر فنی این تیم با هدف انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات با دعوت از 24 جودوکار رقابت‌های انتخابی برگزار می کنند.

بر اساس برنامه اعلام شده، مسابقات انتخابی نوجوانان 23 خردادماه برگزار خواهد شد و دعوت شدگان باید یک روز قبل خود را به کادر فنی در سالن شهید کبکانیان معرفی کنند.

 

* اسامی نفرات دعوت شده به اردوی نوجوانان به شرح زیر است:

وزن 46-کیلوگرم: جعفر فیروزآبادی و مهدی رحمانی

وزن 50-کیلوگرم :کیوان مهدیزاده و محسن اقبال

وزن 55-کیلوگرم: محمدرشنونژاد، رضا حاتمی و محمد صدیقی

وزن 60-کیلوگرم: علیرضا خجسته، جواد مرادی، امیرحسین اقوامی و سینا سلطانی

وزن 66-کیلوگرم: مهدی فتحی پور، رضا میرآلی رستمی

وزن 73-کیلوگرم: سبحان رسولی، حمید رضا ملک زاده

وزن 81-کیلوگرم: ایمان یک اقبال، حامد رشیدی و مجید کودحسنلو

وزن 90-کیلوگرم: رامین صفویه، عباس کریمی و فربدپورنقش بند

وزن 90+کیلوگرم: بایرام زاده، علی بزرگوار و حسین عربی

نسخه چاپيارسال به دوستان
همه چیز برای پیروزی در کره مهیاست/ قطر خود را زیر سؤال نمی‌برد
باقری: شرایطم را به باشگاه اعلام کردم اما جوابی نگرفتم/ در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کنم

کریم باقری گفت:‌ شرایط قراردادم را به باشگاه پرسپولیس اعلام کردم اما هنوز به من جوابی داده نشد.

خبرگزاری فارس: باقری: شرایطم را به باشگاه اعلام کردم اما جوابی نگرفتم/ در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کنم

کریم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص شرایطش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من مشکلی با باشگاه پرسپولیس ندارم و همیشه خدمت به این تیم را افتخار می‌دانم اما شرایطی داشتم که به باشگاه اعلام کردم آن هم مسئله‌ای طبیعی بود.

وی افزود: اگر امسال بخواهم در خدمت پرسپولیس باشم با توجه به اینکه آقای دایی هم به من اطمینان کرد باید با باشگاه قرارداد رسمی داشته باشم اما وقتی دیدم در این باره با من حرفی زده نشده، من هم تصمیم دیگری گرفتم.

باقری ادامه داد: من در شرایط قراردادم آن چیزی را که می‌خواستم به باشگاه اعلام کردم اما به من جوابی داده نشد. فقط 4 روز پیش بود که رویانیان به من زنگ زد و گفت: در نشستی 3 جانبه همه چیز را حل می‌کنیم اما متاسفانه خبری نشد.

کاپیتان سابق سرخپوشان تاکید کرد: به همین دلیل من از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کنم و تا وقتی که تکلیفم روشن نشود در خدمت این تیم نخواهم بود. با هیچکس هم مشکلی ندارم و فقط چون باید به صورت رسمی با باشگاه کار کنم خواستم قرارداد داشته باشم و همه چیز را هم به باشگاه اعلام کردم.

وی در خصوص بازی ایران مقابل لبنان نیز گفت: بچه‌ها به نظر من خیلی خوب ظاهر شدند و خدا را شکر به آن چیزی که می‌خواستیم یعنی تفاضل گل رسیدیم. این تیم با این روحیه آینده روشنی دارد و امیدوارم که در بازی آخر خود هم محکم قدم بردارد تا همه صعود به جام جهانی را جشن بگیریم.

وی افزود: لبنانی‌ها برای گرفتن یک امتیاز دست به هر کاری زدند اما خدا را شکر بچه‌های ما با تجربه بودند و حامی داشتند، به عنوان هوادار که 100 هزار نفر بودند و میلیون‌ها نفر آنها را در خانه دعا می‌کردند خیلی خوشحالم که این نتیجه رقم خورد و حالا باید تکلیفمان را خودمان روشن کنیم.

هافبک سابق سرخپوشان در پاسخ سؤالی که قبول دارید نباید به نتیجه قطر و ازبکستان تکیه کرد، گفت: قطر میزبان جام جهانی است و به نظر من هرگز دست به کارهای عجیب و غریب نمی‌زند تا خود را زیر سؤال ببرد. اما بهتر است خودمان کار را یکسره کنیم.

وی افزود: همه چیز برای برد کره مهیاست چون بازیکنان با دو برد خوب در سخت‌ترین شرایط ممکن هستند. برد مقابل کره هرگز دور از دسترس نیست و ان‌شاءالله با یک بازی خوب به دور از حاشیه که شاید آنها برای تلافی نتیجه تهران این حاشیه را به راه بیندازند، کره را می‌بریم و به جام جهانی می‌رویم. البته کره تیم خوبی است اما بچه‌هایمان از آنها بهتر هستند.

بیشترین سهمیه المپیک هنرهای رزمی به ایران رسید
رییس سبک ساواته گفت: با درخشش خوب ملی پوشان 3 سهمیه برای المپیک هنرهای رزمی بدست آوردیم .
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی، حمید رضا حصارکی رییس سبک ساواته و رییس کنفدراسیون ساواته آسیا پس از بازگشت از رقابت های جهانی و کسب سهمیه برای حضور در المپیک هنرهای رزمی گفت: پیکارهای جهانی ساواته یا بوکس فرانسوی در روزهای 17 و 18 خرداد به میزبانی فرانسه انجام شده که بیش از سی کشور جهان در این پیکارها شرکت کرده بودند.

وی افزود: از ایران علی آقا جاری در وزن 65- کیلو گرم و محسن فرضی در وزن 75- کیلو گرم توانستند برای رقابت های combat game یا المپیک هنرهای رزمی مجوز حضور کسب کنند.

حصارکی در خصوص المپیک هنرهای رزمی گفت: این دیدارها آبان ماه سال جاری به میزبانی روسیه و در شهر سن پطرزبورگ انجام می شود . پیکارهای جهانی ساواته فرانسه یک رقابت انتخابی برای المپیک هنرهای رزمی روسیه بود.

وی تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور رییس و نواب رییس فدراسیون جهانی ساواته از جمله شخص بنده با عنوان رییس کنفدراسیون ساواته آسیا و یکی از نواب رییس، برگزار شده یک سهمیه اضافه هم به ایران تعلق گرفت.

با این سهمیه اضافه شده، مجموع سهمیه های ایران برای شرکت در المپیک هنرهای رزمی به عدد سه رسید و این در حالی است که سایر کشورهای آسیایی حاضر دراین پیکارها به ترتیب زیر سهمیه کسب کردند:

لبنان یک سهمیه، چین دو سهمیه، ژاپن نیز دو سهمیه برای شرکت در این رقابت ها کسب کردند.
 
چـاپ

بسیج خانواده بزرگ ورزش و جوانان برای خلق حماسه سیاسی 24 خرداد
وزارت ورزش و جوانان در آستانه یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد ؛ جامعه ورزش و جوانان همپا به ملت قهرمان و سلحشور ایران اسلامی ، با حضوری پر رنگ و پر شکوه در پای صندوق های رای ، مکر و حیله دشمنان را نقش بر آب کرده و لرزه بر پیکر آنان خواهند انداخت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، در بیانیه صادره آمده است : در سالی که از سوی مقام معظم رهبری ، مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی شده ، جمعه 24 خرداد ماه و در پای صندوق های رای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، حماسه سیاسی ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی رنگ و بویی ویژه به خود خواهد گرفت تا به فضل الهی ، تک تک آحاد کشور با عمل به وظیفه ملی و شرعی خویش ، یک بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و با رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت نمایند .
بدیهی است جامعه ورزش و جوانان نیز اعم از قهرمانان ، ورزشکاران ، جوانان نخبه و انقلابی، مربیان ، پیشکسوتان و مسوولان و دست اندرکاران ورزش و جوانان کشور روز جمعه 24 خرداد ماه یکپارچه در پای صندوق های رای در اقصی نقاط کشور حاضر خواهند شد تا در بزرگترین مشارکت سیاسی کشور، همپا با دیگر اقشار و گروهها ،حماسه سیاسی سال 92 ملت ایران را عینیت ببخشند . در حقیقت ملت سرافراز ایران با همدلی و مشارکت گسترده خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر ، مکر و کید دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی را دیگر بار نقش بر آب خواهند ساخت تا ایران اسلامی با عزت و اقتدار بیشتر ، حرکت های توسعه ای خویش را در جهت رفاه و عزتمندی مردم عزیز، شتاب بیشتری ببخشد .
وزارت ورزش و جوانان در پایان بیانیه خود ضمن دعوت از کلیه اقشار مردم در جهت رقم زدن حماسه عظیم سیاسی کشور ، از تمام اعضای خانواده بزرگ ورزش و جوانان خواسته است تا با حضور حداکثری در پای صندوق های رای ، یک بار دیگر وفاداری خویش را به آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی به تصویر بکشند .


send
جدول گروه A پس از برد شیرین ایران



نسخه چاپيارسال به دوستان
بازتاب پیروزی مردان کی‌روش مقابل لبنان
سایت فیفا: ایران با برد ۴ بر صفر امید و غرور ملی را افزایش داد

سایت فیفا نوشت تیم‌های ایران، کره‌جنوبی، استرالیا به عنوان قدرت‌‌های سنتی آسیا با غلبه بر حریفان خود در راه جام جهانی ۲۰۱۴ باعث افزایش غرور ملی شدند.

خبرگزاری فارس: سایت فیفا: ایران با برد ۴ بر صفر امید و غرور ملی را افزایش داد

 به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه خبری اینترنتی فدراسیون جهانی فوتبال پس از انجام 4 بازی حساس روز گذشته در مرحله مقدماتی جام جهانی از قاره آسیا گزارشی را منتشر کرد. در این گزارش از سه تیم یاد‌شده به عنوان قدرت‌های قدیمی قاره پهناور و کهن یاد‌شده که با تحقق پیش‌بینی‌های قبلی، بر لبنان، ازبکستان و اردن غلبه کنند و گامی اساسی در راه رسیدن به آوردگاه برزیل 2014 داشته باشند.

این سایت از تیم کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از بازی‌های جذاب انجام گرفته در سطح قاره نام برد و نوشت: پس از پیروزی یک بر صفر هفته قبل مقابل قطر، ایران با 4 گل در تهران لبنان را در دیداری راحت شکست داد و امید‌های راهیابی مستقیم به جام جهانی را نزد هوادارانش در ورزشگاه لبریز از تماشاگر آزادی افزایش داد.

این سایت ادامه داد: تیم ایران از همان شروع بازی بر حریف خود فشار مستقیمی وارد کرد و صاحب موقعیت‌های فراوانی شد تا این که پس از عدم استفاده از موقعیت‌های بیشمار، تیم ملی(ایران) در دقیقه 39 انتظارات با درخشش محمدرضا خلعتبری که دروازه‌ لبنان را گشود، پایان یافت. پس از او رضا قوچان نژاد و کاپیتان جواد نکونام(دو گل) به ثمر رساندند

21

رئیس سبک ساواته: بیشترین سهمیه المپیک هنرهای رزمی به ایران رسید

رئیس سبک ساواته: بیشترین سهمیه المپیک هنرهای رزمی به ایران رسید

 رئیس سبک ساواته: بیشترین سهمیه المپیک هنرهای رزمی به ایران رسید

 

حصارکی گفت: با درخشش خوب ملی پوشان ساواته 3 سهمیه برای المپیک هنرهای رزمی بدست آوردیم

حمید رضا حصارکی رئیس سبک ساواته و رئیس کنفدراسیون ساواته آسیا پس از بازگشت از رقابت های جهانی ساواته و کسب سهمیه برای حضور در المپیک هنرهای رزمی به  روابط عمومی فدراسیون ورزشهای رزمی گفت: پیکارهای جهاني ساواته یا بوکس فرانسوی در روزهای جمعه و شنبه یعنی 17 و 18 خرداد به میزبانی فرانسه انجام شده که بیش از سی کشور جهان در این مساباقت شرکت کرده بودند.

 از قاره آسیا فقط کشورهای ژاپن، چین، لبنان و ایران حضور داشتند.

وی افزود: از ایران علی آقا جاری در وزن 65- کیلو گرم و محسن فرضی در وزن 75- کیلو گرم توانستند براي مسابقات combat game یا المپیک هنرهای رزمی مجوز حضور کسب کنند.

 حصارکی در خصوص المپیک  هنرهای رزمی گفت: این مسابقات آبان ماه سال  جاری به میزبانی روسیه و در شهر سن پطرزبورگ انجام می شود مسابقات جهانی ساواته فرانسه یک رقابت انتخابی برای المپیک  هنرهای رزمی روسیه بود.

وی تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور رئیس و نواب رئیس فدراسیون جهانی ساواته از جمله شخص بنده با عنوان رئیس کنفدراسیون ساواته آسیا و یکی از نواب رئیس، برگزار شده یک سهمیه اضافه هم به ایران تعلق گرفت.

با این سهمیه اضافه شده، مجموع سهمیه های ایران برای شرکت در المپیک هنرهای رزمی به عدد سه رسید و این در حالی است که سایر کشورهای آسیایی حاضر دراین پیکارها به ترتیب زیر سهمیه کسب کردند:

لبنان یک سهمیه، چین دو سهمیه، ژاپن نیز دو سهمیه توانستند بدست بیاورن


کسب رتبه دوم اداره کل ورزش و جوانان در بخش فعالیت های فرهنگی کشور

کسب رتبه دوم اداره کل ورزش و جوانان در بخش فعالیت های فرهنگی کشور

بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در بخش فعالیت های فرهنگی در کشور رتبه دوم را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، طی نامه ای از سوی علی فرهادی مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به علی خلیلی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و بر اساس ارزیابی و سنجش عملکرد واحد های استانی ادارات کل ورزش و جوانان در بخش فعالیت های فرهنگی سال 91 ، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی درجایگاه دوم این بخش قرار گرفت.
در ادامه این نامه آمده است :
 با توجه به توسعه فرهنگی که منجر به خودباوری جامعه می شود و توانایی های بالقوه و خلاق انسان را در زمینه فرهنگی شکوفا می کند و این مسئله در شکل گیری هویت فرهنگی جامعه به ویژه ورزشکاران و جوانان نقش مهمی را ایفا می نماید ، لذا از جنابعالی و معاون فرهنگی و امور جوانان آن اداره کل  تقدیر و تشکر نموده ؛ امید است در پرتو خداوند سبحان در تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در ایجاد فضای معنوی و حاکمیت ارزش های اسلامی در عرصه ورزش با به کار گیری همه ظرفیت های فرهنگی آن استان ، شاهد توفیقات روزافزون باشیم.

متیاز بیرون رفتن پا همچنان به قوت خود باقی است

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی اعلام کرد؛ امتیاز بیرون رفتن پا در حالت طبیعی همچنان به قوت خود باقی است.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بهمن طالبی رییس کمیته داوران و داور المپیکی کشتی ایران افزود: بر اساس بند 40 مقررات فیلا در صورت بیرون رفتن پا در حالت سرپا و به صورت طبیعی یک امتیاز در هر دو رشته همچنان به قوت خود باقی است.

این قانون در مقررات قبلی فیلا وجود داشت که در قوانین جدید اعلام شده قبلی لحاظ نشده بود اما در قوانینی که به تازگی به فدراسیون های ملی ابلاغ شده این یک امتیاز لحاظ شده است.

همچنین، بر اساس بند 39 مقررات داوری فیلا، اگر کشتی گیری فن پرتابی را اجرا کند و حریف را به خطر بیاندازد نسبت به اجرای فن سه یا 5 امتیاز به دست می آورد ولی اگر هر دو شانه مجری با تشک تماس داشته باشد، مجری دو پوئن را از دست می دهد.

در حالت خطر نیز طبق قانون پیشین شمارش بروی پل توسط داور انجام می شود و پس از شمارش 5 ثانیه یک پوئن به مجری داده می شود.


بهمن طالبی رییس کمیته داوران کشور با تایید این خبر گفت: هنوز ابهاماتی در این قوانین وجود دارد که با مکاتبه در حال پیگیری و رفع این شبهات هستیم.


 
چـاپ

دعوت بانوان تیرانداز آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

دعوت بانوان تیرانداز آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

سه بانوی تیرانداز آذربایجان غربی به مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، اردوی آمادگی بانوان تیم ملی جوانان از هیجدهم خرداد ماه سال جاری در حال برگزاری است.
ˈسولماز نقی لوˈ در بخش تفنگ بادی و خفیف و ˈسارینا قرابتˈ به همراه ˈمهسا اروجیˈ در اسلحه تپانچه سه ملی پوش ارومیه ای در دومین اردوی تیم ملی می باشند.
این اردو به مدت یک ماه به میزبانی تهران برگزار می شود.
این ورزشکاران از نفرات اصلی تیم ملی می باشند و به صورت مستمر تا پایان سال در اردو خواهند بود.
گفتنی است در صورت تامین اعتبارات لازم توسط فدراسیون تیر اندازی این نفرات به همراه تیم ملی به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند.

دعوت بانوان تیرانداز آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

دعوت بانوان تیرانداز آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی

سه بانوی تیرانداز آذربایجان غربی به مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، اردوی آمادگی بانوان تیم ملی جوانان از هیجدهم خرداد ماه سال جاری در حال برگزاری است.
ˈسولماز نقی لوˈ در بخش تفنگ بادی و خفیف و ˈسارینا قرابتˈ به همراه ˈمهسا اروجیˈ در اسلحه تپانچه سه ملی پوش ارومیه ای در دومین اردوی تیم ملی می باشند.
این اردو به مدت یک ماه به میزبانی تهران برگزار می شود.
این ورزشکاران از نفرات اصلی تیم ملی می باشند و به صورت مستمر تا پایان سال در اردو خواهند بود.
گفتنی است در صورت تامین اعتبارات لازم توسط فدراسیون تیر اندازی این نفرات به همراه تیم ملی به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند.

نسخه چاپيارسال به دوستان
در دومین روز از اردوهای تیم ملی بوکس
3 بوکسور به اردوهای تیم ملی اضافه شدند/ روزبهانی آسیب دید

دومین روز از اردوهای تیم ملی بوکس با حضور 12 بوکسور در مجموعه ورزشی انقلاب از صبح امروز(یکشنبه)در حالی پیگیری و احسان روزبهانی با آسیب دیدگی کوچکی روبرو شد.

خبرگزاری فارس: 3 بوکسور به اردوهای تیم ملی اضافه شدند/ روزبهانی آسیب دید

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین مرحله از انتخابی تیم ملی بوکس دوشنبه گذشته به پایان رسید و در پایان 9 بوکسور جواز حضور در اردوهای تیم ملی را کسب کردند؛ به همین دلیل با تصمیم مسئولان فدراسیون نخستین مرحله از اردوهای تیم ملی پس از پایان انتخابی ها را از روز گذشته شنبه به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده است.

مشت زنان تیم ملی در حالی از امروز(یکشنبه) زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند که احسان روزبهانی به دلیل مصدومیت کوچکی که از ناحیه مچ دست داشت با صلاحدید کادر فنی تمرینات سبک را پیگیری می‌کند.

پیش از این اعلام شده بود که انوشیروان نوریان قرار است در کنار کادر فنی حضور داشته باشد، اما با تصمیم مسئولان فدراسیون قرار است پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات قهرمانی آسیا نوریان به کادر فنی تیم ملی اضافه شود. البته هنوز مشخص نیست که نوریان در چه پستی قرار است در کنار تیم ملی حضور داشته باشد.

غلامرضا کریمی(سرمربی)، همایون امیری(مربی) اصغر اشرفی (کمک مربی) و علیرضا استکی به عنوان مربی بدنساز کادرفنی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

اسامی 9 بوکسور اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی اردن برگزار خواهد شد به شرح زیر است:

وزن 49- کیلوگرم: ایران نماینده‌ای نخواهد داشت

وزن 52- کیلوگرم: ایمان طیبی

وزن 56- کیلوگرم: احسان سپهوندی

وزن 60- کیلوگرم: محمد مومیوند

وزن 64- کیلوگرم: فروتن گل‌آرا

وزن 69- کیلوگرم: امین قاسمی‌پور

وزن 75- کیلوگرم: سجاد محرابی

وزن 81- کیلوگرم: احسان روزبهانی

وزن 91- کیلوگرم: علی مظاهری

وزن 91+کیلوگرم: جاسم دلاوری

مجید حاجی عباسی، رضا مرادخانی و مبین کهرازه سه بوکسوری هستند که با تصمیم کادر فنی در کنار ملی پوشان به عنوان حریف تمرینی در اردوها حضور دارند.

مسابقات قهرمانی آسیا 9 تیرماه به میزبانی اردن برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران هشتم تیرماه با ترکیب 9 بوکسور راهی این مسابقات خواهد شد.

نسخه چاپيارسال به دوستان
مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل- آسیا
ایران - لبنان؛ ۷۰ میلیون ایرانی حامی تیم ملی/ با یک برد بلیت جام جهانی را رزرو کنید

تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه شب در مقدماتی جام جهانی برزیل میزبان لبنان است.

خبرگزاری فارس: ایران - لبنان؛ ۷۰ میلیون ایرانی حامی تیم ملی/ با یک برد بلیت جام جهانی را رزرو کنید

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته با پیروزی در قطر به صعود مستقیم به جام جهانی 2014 امیدوار شد. البته پیش‌نیاز صعود مستقیم پیروزی برابر لبنان در ورزشگاه آزادی است. لبنانی که دیگر هیچ امیدی برای صعود ندارد ولی نباید این تیم را دست‌کم گرفت. هرچند در مقدماتی جام ملت‌های آسیا لبنان را با 5 گل شکست داد‌ه‌ایم ولی همه کارشناسان معتقدند نباید در باد آن پیروزی خوابید و دچار غرور شد. 

تیم ملی در این بازی باید سه امتیاز را بگیرد تا به صعود مستقیم به جام جهانی امیدوار باشیم. یک امتیاز فقط حضور تیم ملی را در پلی‌آف قطعی می‌کند و در آن‌صورت راه رسیدن به جام جهانی دشوار، پیچیده و سخت خواهد شد.

هواداران پرشور ایرانی سه‌شنبه شب برای دیدن یک پیروزی خوب و دلچسب به ورزشگاه می‌روند و اگر در این بازی بتوانیم گل‌های زیاد هم بزنیم شانس صعود مستقیم‌مان بیشتر خواهد شد. بازیکنان ایرانی امیدوارند که ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت باشد و سکوهای پر از تماشاگر آزادی می‌تواند از نظر روحی بازیکنان ایران را در شرایط مناسب‌تری قرار بدهد.

روی کاغذ به هیچ عنوان قدرت تیم‌های ایران و لبنان قابل مقایسه نیستند. تئو بوکر سرمربی آلمانی لبنان هم این مسئله را قبول دارد و حتی گفته «شرایط تیم ما مثل همان زمانی است که 5 گل از ایران خوردیم!» اما قطعا هیچ مربی تیمش را برای باخت به میدان نمی‌فرستد و بازیکنان لبنان هم می‌خواهند که در آخرین بازی‌شان در مقدماتی جام جهانی خاطره‌ای خوش از خود برجا بگذارند و با تمام توان مقابل ایران قرار خواهند گرفت. هرچند حضور این تیم در این مرحله نیز نوعی شگفتی برای فوتبال لبنان محسوب می‌شود. آنها در دیدار رفت توانستند یک بر صفر ایران را شکست بدهند و به بزرگ‌ترین برد تاریخی خود برسند اما سه‌شنبه شب وضعیت فرق می‌کند. دیگر جو بی‌اعتمادی بین تیم ملی و رسانه‌ها وجود ندارد.

تمام ایران یکدل و متحد پشت سر تیم ملی قرار گرفته است. مسئولان بلندپایه کشور از رئیس جمهور تا نمایندگان مجلس در تمرین تیم ملی حاضر شد‌‌ه‌‌اند.

یک‌بار چنین جو مثبت و صمیمی را قبل از بازی با تیم ملی کره جنوبی تجربه کردیم و در همان بازی توانستیم با یک بازیکن کمتر و 10 نفره کره جنوبی را در تهران شکست بدهیم و اکنون نیز همه از تیم ملی فقط برد می‌خواهند زیرا سه امتیاز این مسابقه پیش شرط رسیدن به جام جهانی و حضور در برزیل است.

تیم ملی هیچ مشکلی ندارد. مصدومیت مسعود شجاعی هم به گفته پزشک تیم جزئی است و فقط رضا قوچان‌نژاد مهاجم گلزن و فرصت‌طلب ایران یک‌اخطاره است و باید مراقب باشد که بی‌مورد کارت زرد نگیرد زیرا گوچی را در کره نیاز داریم.

سه‌شنبه شب مردم ایران منتظر رزرو بلیت پرواز به سمت جام جهانی برزیل هستند و با شکست لبنان به این مهم می‌رسیم.

تیم ملی در صورت کسب یک برد پرگل  برابر لبنان با روحیه و انگیزه راهی کره جنوبی می‌شود تا 28 خرداد مقابل کره جنوبی دیدار سرنوشت‌ساز را برگزار کند.

ملی‌پوشان باید بدون استرس و با دقت و تمرکز مقابل لبنان باید بازی کنند و حریف خود را از پیش بازنده ندانند.

نکته مثبت زمان این دیدار هم این است که ملی‌پوشان از نتیجه دیدار دو تیم کره و ازبکستان هم باخبر خواهند بود.

ملی‌پوشان با انگیزه تمام  می‌خواهند با یک برد شیرین خود را آماده حضور در جام جهانی کنند و همانطور که جواد نکونام کاپیتان تیم ملی گفته نشان بدهند که شایستگی حضور در جام جهانی را دارند.

برنامه دیدارهای گروه A

سه‌شنبه 22 خرداد

کره جنوبی - ازبکستان ساعت 15

ایران - لبنان ساعت 20

جدول گروه A

1- کره جنوبی 11 امتیاز

2- ازبکستان 11 امتیاز

3- ایران 10 امتیاز

4- قطر 7 امتیاز

5- لبنان 5 امتیاز


مهاباد میزبان سمينار روساي كميته داوران کشتی استان هاي كشور / تعيين دو عضو جديد كميته

مهاباد میزبان سمينار روساي كميته داوران کشتی استان هاي كشور / تعيين دو عضو جديد كميته

سمينار روساي كميته داوران استان‌هاي سراسر كشور به مدت دو روز در آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، جلسه روساي كميته داوران استان‌هاي سراسر كشور به رياست بهمن طالبي رئيس كميته داوران و با حضور اعضاي اين كميته ، كاك درويشي معاونت استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد، نیكبخت رئيس هيأت كشتي ، ايراندوست معاون توسعه امور ورزش استان آذربايجان غربي، اعضاء هيأت رئيسه اداره ورزش و جوانان و هيئت كشتي شهرستان مهاباد برگزار شد.
در اين سمينار دو روزه كليه مسائل و مشكلات و نقطه نظرات روساي كميته داوران استان‌هاي سراسر كشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنين در اين جلسه آقايان محمد عادل پور از زنجان و ابراهيم كريمي از آذربايجان غربي از سوی رئيس كميته داوران به عنوان دو عضو جديد كميته داوران در سال 92 معرفي شدند.
در ادامه جلسه تعيين چهار نماينده در چهار منطقه‌ي شمال، جنوب، شرق و غرب كشور بعنوان يكي از راهكارهاي بسيار ارزنده كميته داوران در جهت رشد و ارتقاء سطح داوري و براي نزديكتر کردن ارتباط ديگر استان‌ها با كميته داوران فدراسيون كشتي انجام شد و آقايان محمد تقي حاج ميري از استان گيلان (نماينده شمال) عباس شجاعي از استان فارس ‌(نماينده جنوب) اميرحسين رهنما از استان سمنان (نماينده شرق) و منصور كياني از استان كرمانشاه (نماينده غرب) بعنوان چهار نماينده معرفي شدند.
همچنین كميته داوران فدراسيون كشتي در راستای برگزاري سمينار روساي كميته داوران از زحمات مهندس ابراهيم كريمي شهردار مهاباد و رئيس كميته داوران استان آذربايجان غربي تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است شهرستان مهاباد نیز از 29 خردادماه به مدت دو روز میزبان مربیان فعال استان جهت گذراندن کلاس توجیهی با حضوررفوگررییس انستیتو فدراسیون کشتی خواهند بود.

ملی پوش المپیکی به اردوی تیم ملی وزنه برداری دعوت شدند

پنج ملی پوش المپیکی به اردوی تیم ملی وزنه برداری دعوت شدند تا خود را برای حضور در رقابتهای جهانی لهستان آماده کنند.

به گزارش `پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، نواب نصیرشلال، کیانوش رستمی و سعید محمدپور پنج وزنه برداری بودند که پس از پایان رقابتهای المپیک بنا به آنچه اختلاف نظر با کادر فنی عنوان شد، از حضور در اردوی تیم های ملی انصراف دادند، اما با نظر حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری و کوروش باقری، سرمربی تیم های ملی، هر پنج وزنه بردار بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، نواب نصیرشلال، کیانوش رستمی و سعید محمدپور از همین فردا (دوشنبه 20 خرداد) می توانند با حضور در محل کمپ تیم های ملی زیر نظر کوروش باقری، سرمربی تیم، برای حضور در رقابتهای جهانی لهستان در کنار دیگر نفرات اردونشین تمرین کنند.
رقابتهای جهانی لهستان 24 مهر ماه آغاز می شود و اردونشینان بیش از چهار ماه فرصت دارند تا با تمرینات منسجم برای حضور در این رقابتها آماده شوند.

لیگ برتر 'پهلوان رزاز' کلید خواهد خورد
لیگ برتر کشتی پهلوانی و ورزش باستانی با عنوان 'جام پهلوان سید حسن رزاز (شجاعت)' برگزار خواهد شد .
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی پهلوانی، ورزش باستانی و زورخانه ای کشور، این دوره از پیکارهای لیگ برتر ورزش باستانی و کشتی پهلوانی میان بزرگسالان و نوجوانان در تیرماه جاری آغاز خواهد شد .

کشتی گیران در اوزان 60، 70، 80، 90، 90+ کیلوگرم و باستانی کاران در رشته های تیمی زورخانه ای، سنگ، کباده، چرخ چمنی، چرخ تیز، میل بازی و میل گیری سنگین در هر وزن و رشته 2 نفر شرکت کننده و یک مربی و مرشد به رقابت با یکدگر خواهند پرداخت .

گفتنی است پنجشنبه هرهفته ساعت 12 وزن کشی و ساعت 16 مسابقات انجام می گردد و قهرمان این دوره از مسابقات با ترمیم از تیم های دیگر به عنوان تیم برتر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی زورخانه ای شرکت خواهد کرد .

خاطر نشان می شود در جهت پشتوانه سازی کشتی پهلوانی در آینده تیم های شرکت کننده در صورت تمایل می توانند در وزن 50 کیلوگرم یک کشتی گیر پهلوانک در تیم خود بگنجانند .

ضمناً شایان ذکر است نیروی زمینی ارتش، نیروی هوایی ارتش، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی و زورخانه ای استان خراسان رضوی، ایران اسپرت، پرسپولیس و استقلال تیم هایی هستند که آمادگی خود را اعلام نموده اند و دیگر تیم ها در صورت تمایل برای اعلام آمادگی تا پایان خرداد ماه فرصت دارند .


عباس جدیدی برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت‌نام کرد

قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و دارنده مدال نقره المپیک برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی نام‌نویسی کرد.

خبرگزاری فارس: عباس جدیدی برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت‌نام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله جدید ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی از چهارم خرداد ماه آغاز شد و به مدت 10 روز کاری تا پایان ساعت اداری فردا ادامه خواهد داشت.

عباس جدیدی، قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و دارنده مدال نقره المپیک 1996 آتلانتا نیز برای حضور در انتخابات این فدراسیون در مرحله جدید ثبت‌نام نامزدها نام نویسی کرد.


سوریان از حضور در انتخابات شورای شهر انصراف داد

قهرمان کشتی ایران و المپیک، با اعلام انصراف از حضور در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، قصد دارد بار دیگر با شرکت در رقابت‌های ورزشی دنیا به کشورش خدمت کند.

خبرگزاری فارس: سوریان از حضور در انتخابات شورای شهر انصراف داد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، حمید سوریان یکی از 10 چهره برتر ورزش ایران در سال گذشته بود. او با رسیدن به طلایی تاریخی، هم کاروان ایران را در لندن طلایی کرد و هم راه گشای سایر ورزشکاران شد تا آنها با جسارت بیشتری به میدان بروند. بدین ترتیب اعطای لقب "سردار کشتی ایران" طی سال‌های اخیر به این قهرمان ریزنقش، عنوانی دور از واقعیت نبود.

سوریان همانگونه که خود بارها اعلام کرده، برای رسیدن به این قله ورزش، سالیان درازی را طی کرده بود و پس از آن با اصرار برخی دوستان و نزدیکان قصد ورود به عرصه مدیریت کلان شهری را داشت. عرصه ای که گویا چندان مورد استقبال علاقه مندان و مردم کوچه و بازار قرار نگرفت و مردم طی دیدارهای حضوری کماکان از سوریان درخواست داشتند در عرصه کشتی برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کند به همین دلیل بنا به خواست مردم  تصمیم گرفت به جای خدمت در شورای شهر، همچنان  با دوبنده خود برای نام وطنش در میانه تشک کشتی بجنگد. کاری که گویا هم خودش بیشتر دوست دارد و هم از این طریق بهتر می تواند دل ملت ایران را شاد کند.

حمید سوریان پس از این تصمیم در گفت و گوی اختصاصی با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: «من در ابتدا از اعضای محترم هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و مرا برای حضور در عرصه انتخابات تائید کردند. من فکر می کنم این مسئله بسیار ارزشمند است. به هر حال هر فردی که می تواند به شهر و کشورش خدمت کند باید خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهد. من هم در ابتدا طی مشورت با برخی دوستان و نزدیکان به این نتیجه رسیده بودم که می توانم در عرصه جدیدی به شهر و همشهریانم خدمت کنم. با این وجود پس از ثبت نام و انتشار خبر آن، واکنشهای مردم برایم بسیار جالب و درس آموز بود.»

وی ادامه داد: «من در ابتدا احساس می کردم حضورم در این عرصه نیز باعث خرسندی مردم خواهد بود، اما وقتی در کوچه و خیابان با مردم مواجه می شدم و یا اینکه با برخی دوستان وکارشناسان گفت و گو می کردم، بیشتر آنها بر این موضوع تاکید می کردند که من همچنان باید راه قهرمانی را ادامه بدهم و مردم با حضورم در عرصه قهرمانی خوشحال تر خواهند بود. من هم بخوبی می دانم که همچنان می توانم در عرصه کشتی افتخارآفرین باشم. البته همه می دانند حضور طولانی مدت در رشته سختی مانند کشتی آن هم در اوزان پائین بسیار مشکل است، اما حال که با این تصمیم مردم خوشحال می شوند، چرا این کار را نکنم من هر چه دارم از لطف خدا و دعای خیر مردم است.»

قهرمان المپیک لندن در پایان یادآور شد: با شناخت و ارزیابی که از مردم عزیز شهرم دارم، شک ندارم با حضور در انتخابات نیز می توانستم رای اعتماد آنها را بدست آورم. این مسئله چندان دور از دسترس نبود، ولی می خواستم به صورت واقعی به مردم تهران و کل ایران بگویم که تشویقهای آنها انگیزه ای شد تا با انرژی مجدد به عرصه رقابتهای کشتی بازگردم. امیدوارم همگان به این تصمیم احترام بگذارند و مایه آبرو و خوشحالی مردم شده باشم. من از همین طریق از همه همشهریانم و از همه علاقه مندان به کشتی و ورزش می خواهم من را دعا کنند تا بار دیگر بتوانم برای آنها افتخار آفرین باشم.ضمنا امیدوارم زمینه ای فراهم شود تا ورزش به دست ورزشی ها سپرده شود.»


پس از قهرمانی در حرکات نمایشی موتورکراس آسیا
پادشاه مالزی جام قهرمانی را به نماینده ایران اهدا کرد

پادشاه مالزی جام قهرمانی مسابقات حرکات نمایشی موتورکراس آسیا را به نماینده ایران اهدا کرد.

خبرگزاری فارس: پادشاه مالزی جام قهرمانی را به نماینده ایران اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، علی برزوزاده روز گذشته موفق شد عنوان قهرمانی حرکات نمایشی موتورکراس آسیا را بدست آورد.

نماینده کشورمان جام قهرمانی این رقابت را از دستان پادشاه مالزی دریافت کرد.

رقابت‌های قهرمانی موتور کراس آسیا روز گذشته در شهر کوالاترانگانو پایان یافت و تیم ملی کشورمان موفق شد در رقابت اصلی و در مجموع دو راند برگزار شده مقام سوم آسیا را در کلاس 250 سی‌سی کسب کند.

تیم ملی موتور کراس عصر فردا به ایران بازخواهد گشت

ا
جوانان

امید حاتم آبادی - طلا

مجتبی ارزشمند - برنز



بزرگسالان

60 کلیلو گرم علیزاده برنز

65 کیلوگرم فرامرز عزیزی برنز

70 کیلوگرم سلیمانی طلا 

70 کیلوگرمصطفی گودرزنامه نقره

80 کیلوگرم رستمی طلا

80 کیلوگرم حبیب اله مهمر برنز

85 کیلوگرم هادی چوپان طلا

85 کیلوگرم علیرضا سراک نقره

90 کبلوگرم عیاری طلا  و طلای پیشکسوتان

100 کیلوگرم باقرزاده نقره 

100 کیلوگرم پیسپار نقره

همچنین هادی چوپان به عنوان قهرمان قهرمانان دست یافت

تمامی مسابقات با قوانین جدید داوری برگزار می شود
با اعلام حوزه مدیریت تیمهای ملی از این پس تمامی مسابقات با قوانین جدید داوری برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به اعلام فدراسیون جهانی کشتی مبنی بر برگزاری مسابقات با قوانین جدید داوری، از این تاریخ تمامی مسابقات داخلی در هر دو رشته آزاد و فرنگی در تمامی سطوح سنی(نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) از جمله مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیمهای ملی بزرگسالان، طبق ضوابط و مقررات جدید داوری فیلا که در رقـابت های قـهرمـانـی بـزرگسـالان جـهان نیز اعمال خواهد شد، برگزار می شود.

لازم به توضیح است ریز مقررات اعلام شده توسط کمیته داوران فدراسیون کشتی متعاقباً اعلام خواهد شد.

18 / 3 / 1392برچسب:, :: 10:30 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

کاسیاس و اینیستا در تیم میامی+عکس

پیراهن ورزشی 2 ستاره بسکتبال میامی به دروازه‌بان و هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا اهدا شد.

1392/03/18 - 10:51:00
صادق درودگر
درودگر در گفت‌وگو با فارس:
نوری ملوان را ترک نمی‌کند/ با رافخایی به توافق رسیدیم

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: نوری روی تعهدش می‌ماند و مگر اینکه حادثه‌ای رخ دهد این بازیکن ملوان را ترک کند.

1392/03/18 - 10:50:00
فرانتس بکن باوئر
به مناسبت هفتادمین سالگرد تولد قیصر پخش خواهد شد
تولید فیلم مستند ۹۰ دقیقه‌ای از زندگی فرانتس بکن‌باوئر

زندگی ورزشی قیصر فوتبال آلمان به صورت فیلمی بلند و مستند به تصویر کشیده می‌شود.

1392/03/18 - 10:43:00
حسین شمس
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با فارس:
فیفا نام شمس را حذف نکرده است/ شاید سال آینده بازگردد

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: نام حسین شمس از لیست فیفا حذف نشده است.

1392/03/18 - 10:40:00
والیبال ایران روسیه
لیگ جهانی والیبال
پیروزی ایتالیا، برزیل و صربستان برابر حریفان در گام نخست

تیم‌های ایتالیا، برزیل و صربستان در نخستین دیدار خود در لیگ جهانی برابر حریفان پیروز شدند.

1392/03/18 - 10:40:00
قاسم دهنوی
مدیربرنامه‌‌های دهنوی در گفت‌وگو با فارس:
می‌خواهند با تهدید قاسم را به پرسپولیس ببرند/با این کارها به دایی هم خدشه وارد می‌کنند

مدیربرنامه قاسم دهنوی در مورد ادعای پرسپولیسی‌ها گفت: هر روز با تماس و ایجاد وحشت و تهدید می‌خواهند قاسم دهنوی را به پرسپولیس ببرند.

1392/03/18 - 10:38:00
فوتسال
برای حضور در بازی‌های داخل سالن کره‌جنوبی
اسامی تیم ملی فوتسال اعلام شد

اسامی تیم ملی فوتسال برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیایی کره‌جنوبی اعلام شد.

1392/03/18 - 10:18:00
اشکان دژاگه فولام
دژاگه مقابل پارما به میدان می‌رود؟

به احتمال زیاد هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل پارما به میدان خواهد رفت.

1392/03/18 - 10:17:00
ایتالیا
توقف لاجوردی‌پوشان در شب اخراج یاغی+فیلم

تیم فوتبال ایتالیا با وجود توقف در پراگ همچنان در صدر گروه B قرار دارد.

1392/03/18 - 10:11:00
تکواندو بانوان
برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک
آخرین اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان از امروز آغاز می‌شود

آخرین مرحله اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان،‌ از امروز در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

1392/03/18 -
تکواندو بانوان
برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک
آخرین اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان از امروز آغاز می‌شود

آخرین مرحله اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان،‌ از امروز در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

10:09:00

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 13140345
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content