فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


آذربایجان غربی جهانی بود، جهانی تر شد/ معروف بهترين پاسور ليگ جهاني 2014

آذربایجان غربی جهانی بود، جهانی تر شد/ معروف بهترين پاسور ليگ جهاني 2014

 کاپيتان ارومیه ای تيم ملي واليبال ايران به عنوان بهترين پاسور ليگ جهاني 2014 انتخاب شد.
تيم ملي واليبال ايران با قبول شکست برابر ايتاليا برای نخستین بار در تاریخ والیبال جهان شگفتی ساز شد وعنوان چهارمي رقابت‌هاي ليگ جهاني 2014 را کسب کرد که در این بین جدای از درخشش تمامی بازیکنان کشورمان، حضور اثربخش سعید معروف، عبدالرضا علیزاده و میلاد عبادی پور سه ملّی پوش شایسته و افتخارآفرین آذربایجان غربی موجب افتخاری ارزشمند برای مردم پایتخت والیبال ایران و مهد والیبال آسیا شد و در پایان بالاترین سطح مسابقات والیبال دنیا، سعید معروف از سوی فدراسیون جهانی والیبال FIVB   بعنوان بهترین پاسور لیگ جهانی 2014 انتخاب شد تا این غرور ملّی و افتخار سرزمین قهرمانان کام همگان را شیرین کند. روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی کسب این افتخارات ارزشمند را به مردم ورزشدوست استان و بخصوص عاشقان والیبال تبریک می گوید.

افتخار تاریخی والیبال کشورمان در جهان/ ايران در دومين حضور، چهارم شد

 افتخار تاریخی والیبال کشورمان در جهان/ ايران در دومين حضور، چهارم شد

تيم ملي واليبال ايران با قبول شکست 3 بر صفر مقابل ايتاليا در دومين حضور خود در ليگ جهاني واليبال به مقام چهارم اين تورنمنت 20 ميليون دلاري رسيد.
تيم ملي واليبال ايران در 2 بازي آخر خود در ليگ جهاني 2014 به اندازه تمام بازي‌هاي گذشته خود کم انرژي و پر اشتباه بود. در اين بازي محمد موسوي، مدافع وسط تيم ايران که در ديدار مقابل آمريکا مصدوم شده بود به بازي رسيد و علاوه بر او، معروف، غفور، غلامي، قائمي، ميرزاجانپور و ظريف (ليبرو) بازيکنان شروع کننده ايران در ديدار رده‌بندي ليگ جهاني واليبال مقابل ايتالياي ميزبان بودند.
در ست‌هاي اول و دوم نرسيدن دريافت اول و حملات منسجم بازيکنان ايتاليا باعث شد تا شاگردان مائورو بروتو، تيم برتر ميدان باشند. بازيکنان ايران در لحظاتي از بازي تنها توانستند اختلاف امتيازات را کم کنند. ست اول را ايران 25 بر 22 و ست دوم را 25 بر 18 واگذار کرد.
اسلوبودان کواچ در ست سوم ترکيب کاملا متفاوتي را به زمين فرستاد و مهدوي و قرا جاي معروف و غفور را گرفتند. همچنين ميلاد عباديپور و آرمين تشکري نيز جاي ميرزاجانپور و غلامي را گرفتند تا شايد بازيکنان ذخيره بتوانند نتيجه ديگري را به سود ايران رقم بزنند. 2 تيم تا امتياز 15 پا به پاي هم پيش رفتند ولي امتياز 16 را آتزوري گرفت. معروف و غفور در حالي که ايران 19 بر 17 عقب بود به جاي خود برگشتند اما نتيجه‌اي بهتر از شکست 25 بر 22 براي ايران در اين ست و شکست 3 بر صفر در کل به دست نيامد تا ايران در دومين سال حضورش در ليگ جهاني به مقام قابل توجه چهارمي برسد.
 تيم ملي واليبال آمريکا نیز در دیدار پایانی با نتيجه 3 بر يک مقابل برزيل در فينال ليگ جهاني پيروز شد و جام قهرماني را بالاي سر برد
 
 
فينال ليگ جهاني 2014 در سالن نلسون ماندلاي شهر فلورانس ايتاليا بين دو تيم برزيل و آمريکا برگزار شد.
پس از يک بازي مهيج و پاياپاي در نهايت تيم واليبال آمريکا موفق شد با نتيجه 3 بر صفر و امتيازهاي ( 31-29، 21-25، 25-20 و 25- 23) برزيل را شکست دهد و جام قهرماني را بالاي سر ببرد.
پيش از اين در مسابقه رده بندي ايتاليا نيز ايران را با نتيجه 3 بر صفر شکست داده و برنز گرفته بود.
ملي پوشان واليبال ايران در دومين سال حضور خود در ليگ جهاني با پنج پله صعود در رتبه چهارم جدول رده بندي جاي گرفتند.
رده بندي چهار تيم اول ليگ جهاني
1- آمريکا
2- برزيل
3- ايتاليا
 

 

 

4- ايران

نسخه چاپيارسال به دوستان
در پایان مسابقات بین‌المللی کاراته
12 مدال طلا، 8 نقره و 2 برنز حاصل تلاش کاراته‌کاهای ایران

در پایان مسابقات بین‌المللی کاراته تایلند که طی روزهای 27 تا 29 تیرماه در بانکوک برگزار شد، تیم ایران 12 مدال طلا، 8 نقره و 2 برنز کسب کرد.

خبرگزاری فارس: 12 مدال طلا، 8 نقره و 2 برنز حاصل تلاش کاراته‌کاهای ایران
  •  

   به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان مسابقات بین‌المللی تایلند تیم ایران در بخش نوجوانان به چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز رسید.

در رده سنی جوانان هم سهم ایران از مدال‌های کسب شده هفت مدال طلا و یک نقره بود.

رده سنی زیر 21 سال هم به یک مدال طلا و پنج نقره و یک برنز رسید که از میان مدال‌های نقره کسب شده سه مدال در بخش انفرادی و دو مدال در بخش تیمی به دست آمد.

* اسامی مدال‌آوران به شرح زیر است:

نوجوانان:

مینا یوسفی (54+کیلوگرم) طلا

مجتبی محمدی (63-کیلوگرم) طلا

میثم جمالی‌پور (57-کیلوگرم) طلا

حمیدرضا نجانی (70+کیلوگرم) طلا

سارا بهمنیار (47- کیلوگرم) نقره

امید ساکت (70-کیلوگرم) نقره

شقایق واحدی (54-کیلوگرم) برنز

جوانان:

آویشن باقری (59-کیلوگرم)- طلا

ملیکا احدی (59+کیلوگرم)- طلا

امیر رضا میرزایی (55-کیلوگرم)- طلا

مهدی قراری زاده (68-کیلوگرم)- طلا

میلاد افشانی (61-کیلوگرم)- طلا

علی بهبود (76-کیلوگرم)- طلا

صالح اباذری (76+کیلوگرم)- طلا

فائزه چیذری (48-کیلوگرم)- نقره

زیر 21 سال:

زهره برزگر (53-کیلوگرم)- طلا

مهتاب اسماعیلی (60-کیلوگرم)- نقره

سجاد حیاتی (67-کیلوگرم)- نقره

علی گلشن (78-کیلوگرم)- نقره

کومیته تیمی دختران- نقره

کومیته تیمی پسران- نقره

بهنوش نجفی(60+کیلوگرم)- برنز

تیم ایران فقط در بخش کومیته در این رقابت‌ها شرکت داشت.

-f

نسخه چاپي
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان - اسلواکی
ایران نایب‌قهرمان شد/ کسب 2 مدال طلا و 5 برنز و یک پله صعود نسبت به سال گذشته

تیم ایران به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در اسلواکی دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

خبرگزاری فارس: ایران نایب‌قهرمان شد/ کسب 2 مدال طلا و 5 برنز و یک پله صعود نسبت به سال گذشته
  •  

ب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان که طی روزهای 28 و 29 تیرماه در شهر هومنه اسلواکی برگزار شد تیم ایران با دو مدال طلای علیرضا گودرزی و عرفان آئینی در اوزان 42 و 46 کیلوگرم و پنج مدال برنز نادر نصری، کاوه رحمت آبادی، مجتبی عموزاد، امیر اکبرزاده و نعیم حسن زاده در اوزان 50، 54، 58، 63 و 100 کیلوگرم و کسب 68 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

در این رقابت‌ها تیم روسیه با 78 امتیاز اول و تیم آمریکا نیز با 50 امتیاز سوم شدند. تیم‌های گرجستان، آذربایجان و هند نیز به ترتیب با 49، 47 و 37 امتیاز چهارم تا ششم شدند.

تیم ایران سال گذشته در زرنیانین صربستان با کسب سه مدال نقره و دو مدال برنز و با کسب 56 امتیاز به مقام سوم رسیده بود و تیم‌های روسیه و آذربایجان به ترتیب با 85 و 66 امتیاز اول و دوم شده بودند.

-f

نسخه چاپي
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 - فلورانس
معروف بهترین پاسور شد

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی 2014 انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: معروف بهترین پاسور شد
  •  

، تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست برابر ایتالیا عنوان چهارمی رقابت‌های لیگ جهانی 2014 را کسب کرد.

در پایان این دوره از مسابقات لیگ جهانی والیبال اسامی برترین بازیکنان اعلام شد که در این بین میرسعید معروف، کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران توانست عنوان بهترین پاسور را به خود اختصاص دهد.

در این دوره از مسابقات، آمریکا قهرمان شد و برزیل در جایگاه دوم قرار گرفت. ایتالیا میزبان هم توانست مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

-

درد شدید پایم مقابل تایوان شرایط بازی را از یادم برده بود
حدادی: با 40 درصد آمادگی قهرمان آسیا شدیم/ از خیلی‌ها گلایه داریم، حتی گزارشگر سیما

ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا گفت: با 40 درصد توان و آمادگی در کاپ آسیا موفق شدیم قهرمان شویم.

خبرگزاری فارس: حدادی: با 40 درصد آمادگی قهرمان آسیا شدیم/ از خیلی‌ها گلایه داریم، حتی گزارشگر سیما
  •  

جلال بابایی -، تیم ملی بسکتبال در پنجمین دوره مسابقات کاپاسیا توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. این دومین قهرمانی تیم ملی در این رقابت‌ها بود.

تیم ایران برای حضور در این رقابتها با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه عازم چین شد و در پایان با نتیجه خوب رقابت‌ها را به پایان رساند. در این بین، حامد حدادی سنتر تیم ملی بسکتبال یکی از مهره‌های ارزشمند در راه کسب این عنوان قهرمانی بود، هر چند او تمرینات بسیار کمی را با تیم ملی انجام داده بود، اما در پایان به عنوان ارزشمندترین بازیکن انتخاب شد.

وی  در مورد مسابقات و قهرمانی تیم ملی توضیحاتی داده است که در زیر می‌خوانید:

* با بازی‌های خوب توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم، نظرتان در خصوص رقابت‌ها چیست؟

برای این رقابت‌ها تمرینات کمی را پشت سر گذاشتیم، اولش ناهماهنگ بودیم و این طبیعی بود چون ما از دوران بدنسازی به این رقابت‌ها آمده بودیم، خستگی در چهره بازیکنان وجود داشت، اما تا آخر با قدرت جنگیدیم. تیم‌های خوبی در مسابقات حضور داشتند به خصوص فیلیپین و تایوان.

در دو بازی آخر کار سختی را پیش رو داشتیم، من به شخصه تایوان را یکی از قدرت‌های برتر آسیا می‌دانم.

* مصدومیت‌ها در این مسابقات همواره در کنار تیم ملی بود و کارها را سخت کرده بود.

متأسفانه پیش از مسابقات آرن داودی را از دست دادیم و در جریان مسابقات هم سامان ویسی و بهنام یخچالی دچار مصدومیت شدند. سامان یکی از بازیکنان خوب ما بود اما متأسفانه بدشانسی باز هم گریبان او را گرفت و باید چند ماه خانه نشین شود. پس از اتفاقی که برای سامان افتاد به بچه‌ها گفتم باید قهرمان شویم و حالا این قهرمانی را به او تقدیم می‌کنیم.

* در این مسابقات بازیکنان جوان بسیار خوب کار کردند. نظر شما به عنوان یکی از باتجربه‌های تیم ملی چیست؟

جوان‌های تیم به خوبی کار کرده اند و راضی کننده بودند. امیدوارم به آنها بها داده شود. تنها چیزی که آنها می‌خواهند حضور در مسابقات مختلف و کسب تجربه است، آنها در این رقابت مهم آبدیده شده اند و خیلی به بالا رفتن اعتماد به نفس شان کمک کرد.

* به نظر سجاد مشایخی، گارد راس تیم ملی هماهنگی خوبی را با شما پیدا کرده بود.

س از مصدومیت سامان ویسی نیاز زیادی به مشایخی داشتیم و این بازیکن هم به خوبی وظایفش را انجام داد. سجاد در سه مسابقه آخر تنها بود و به همین دلیل در هر بازی با او حرف می زدم که کمتر خطا کند. سه، چهار بازی بسیار مهم را انجام داد که راضی کننده بود. در کنار او هم آرمان زنگنه، بهنام یخچالی و ارسلان کاظمی خیلی به موفقیت تیم کمک کردند.

* خودت هم در یکی دو بازی دچار مصدومیت شدی اما با همان روند ادامه دادی، مشکل نبود؟

واقعاً بدن درد شدیدی دارم و آن هم به این علت است که پیش از مسابقات تنها چهار جلسه با تیم تمرین کردم. همین حالا نیز مچ پایم دچار تورم شده است، در بازی فینال به دلیل خستگی زیاد نمی‌دانستم که در کجا هستم، اما با درد ادامه دادم چون قهرمانی تیم ملی برایم مهم بود.

* مانند همیشه در مسابقات آسیایی عنوان ارزشمندترین بازیکن را دریافت کردید.

اینها مهم نیست، من همیشه گفتم قهرمانی تیم ملی و سربلندی آن بر همه چیز ارجح است. حامد حدادی ها مهم نیستند.

* پس از شکست مقابل هم چین انتقادهایی به عملکرد تیم ملی شد نظرتان چیست؟

آن بازی یک اتفاق بود که تنها به خاطر همان ناهمهانگی بود. البته خود ما از خیلی ها گلایه داریم چون حمایت درست و حسابی نشدیم، از جمله صداو سیما، نه به خاطر پخش مسابقات بلکه به خاطر گزارشگری بود که به جای حمایت تنها انتقاد می‌کرد. متأسفانه در ایران درحین گزارش آنقدر متلک می‌اندازند که روی اعصاب بازیکن می روند. گزارشگر وظیفه‌اش گزارش بازی است، نه اینکه از بازیکن، مربی و فدراسیون انتقاد کند. البته دیگر این چیزها برای ما مهم نیست. 

* سجادی معاون وزیر ورزش هم گفته است ما مسئول بی‌توجهی به بسکتبال نیستیم، اینها ناراحت‌تان نمی‌کند؟

هر مسئولی آمده این حرف‌ها را زده است، می‌گفتند که حمایت می‌کنیم اما 10، 12 سال است که هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما هم آنقدر گفته‌ایم که دیگر خسته شده‌ایم.

f

نسخه چاپي
بوکسورهای ایرانی برای رسیدن به مدال نیاز به مسابقات برون مرزی دارند
احدی: عملکرد بوکسورها در چین بی نظیر بود/ دیگر زمان تمرین کردن نیست

سرمربی تیم‌ ملی بوکس گفت: عملکرد بوکسورهای ایرانی در تورنمنت بین‌المللی چین بی نظیر بود و این موضوع را داوران، اعضا هیات ژوری و کارشناسان حاضر در مسابقات نیز تایید می‌کنند.

خبرگزاری فارس: احدی: عملکرد بوکسورها در چین بی نظیر بود/ دیگر زمان تمرین کردن نیست
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، تورنمنت بین‌المللی چین با حضور 120 بوکسور از 16 کشور دنیا در حالی از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شده بود که تیم ملی بوکس ایران با ترکیب 9 بوکسور راهی این رقابت‌ها شد و با کسب 5 مدال طلا، نقره و برنز و 16 امتیاز و عنوان سومی به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها با حضور 17 تیم تا روز(شنبه) 28 تیرماه ادامه داشت. البته چینی‌ها با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده‌ بودند.

اکبر احدی ، پس از کسب عنوان سومی تیم‌ ملی بوکس در تورنمنت بین‌المللی چین اظهار داشت: از عملکرد ملی‌پوشان در این رقابت‌ها واقعا راضی هستم. آنها استثنایی و بی‌نظیر مقابل حریفان خود مبارزه کردند. اعضای هیات ژوری، داوران و کارشناسان حاضر در این مسابقات عملکرد ملی‌پوشان ایرانی را تحسین می‌کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل شکست احسان روزبهانی و علی مظاهری در این رقابت‌ها چه بود، گفت: حریفان روزبهانی و مظاهری در این رقابت‌ها واقعا سرسخت بودند و حتی در پایان مسابقات شاهد بودیم که آنها عنوان نخست اوزان خود را کسب کردند. علی مظاهری مقابل نماینده روسیه شکست خورد که حریفش قهرمان روسیه بود. او تمام تلاشش را کرد، اما مقابل حریف خود شکست خورد. احسان روزبهانی نیز مقابل نماینده کره‌جنوبی مبارزه کرد که در پایان عنوان بهترین بوکسور و کاپ تکنیک را به حریف روزبهانی دادند.

سرمربی تیم‌ ملی در ادامه خاطرنشان کرد: احسان روزبهانی مدت‌ها است که از بوکس آماتور فاصله گرفته و او تلاش می‌کند تا با حضور در این مسابقات دوباره به روزهای اوج خود بازگردد، اما در این رقابت‌ها مقابل بوکسوری شکست خورد که واقعا حریف سرسختی بود. امیدوارم تا زمان باقیمانده تا بازی‌های آسیایی اینچئون به شرایط ایده‌آل برسد.

احدی در پاسخ به این سؤال که آیا شکست و پیروزی در این تورنمنت‌ها تاثیری در انتخاب بوکسورها برای اعزام به بازی‌های آسیایی خواهد داشت یا خیر، گفت: صددرصد در انتخاب بازیکنان برای اعزام به بازی‌های آسیایی تاثیر خواهد داشت. ما آنها را در این رقابت‌ها محک می‌زنیم تا بیشتر از عملکرد آنها باخبر شویم. برای انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هنوز 50 روز زمان داریم و زود است که بخواهیم تکلیف نفرات اعزامی را مشخص کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها پس از بازگشت به کشورشان دوباره به تورنمنت‌های دیگر اعزام خواهند شد گفت: تیمهای حاضر در این مسابقات به عنوان مثال قزاقستان و تاجیکستان پس از بازگشت به کشورشان بعد از استراحتی کوتاه در تورنمنت دیگری حضور پیدا خواهند کرد و فکر می‌کنم این بهترین تصمیمی است که آنها برای آماده‌ سازی نفرات خود جهت حضور در بازی‌های آسیایی گرفته‌اند. به اعتقاد من دیگر زمان تمرین کردن نیست و بوکسورها باید برای بالا رفتن مهارتشان در تورنمنت‌های مختلف حضور پیدا کنند. ملی‌پوشان ایرانی برای رسیدن به مدال نیاز به حضور در مسابقات بین‌المللی دارند.

-

نسخه چاپيارسال به دوستان
پس از کسب عنوان سوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان
اشکانی: می‌توانستیم قهرمان جهان شویم/ مخالف وزن کم کردن غیراصولی هستم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: اگر بدشانسی نمی‌آوردیم می‌توانستیم روی سکوی قهرمانی جهان هم بایستیم.

خبرگزاری فارس: اشکانی: می‌توانستیم قهرمان جهان شویم/ مخالف وزن کم کردن غیراصولی هستم
  •  

علی اشکانی در خصوص کسب عنوان سوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان گفت: متاسفانه 2 کشتی‌گیر ما دور از انتظار ظاهر شدند. دلخانی در حالی که سال گذشته هم عضو تیم ملی بود و انتظار بیشتری از او داشتیم عملکرد خوبی نداشت. البته او گرفتار ناداوری شد و اگر با این مشکل روبرو نمی‌شد حتما طلا می‌گرفت.

وی ادامه داد: خلیل‌زاده مقابل کشتی‌گیری شکست خورد که در مسابقات قهرمانی آسیا به راحتی او را شکست داده بود، اما خاصیت این رده سنی همین است و کشتی‌گیران قابل پیش‌بینی نیستند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تصریح کرد: اگر این دو کشتی‌گیر ما در مجموع 6 امتیاز هم می‌گرفتند می‌توانستیم روی سکوی قهرمانی جهان هم برویم، اما متاسفانه بدشانس بودیم. البته خدا را شکر می‌کنیم که با این نفرات موفق بعد از 2سال به کسب سکوی جهانی شدیم که خوشحال کننده است.

اشکانی با بیان اینکه 4 - 5 کشتی‌گیر از تیم فعلی می‌تواند سال آینده هم در ترکیب نوجوانان باشد گفت: باید با سرمایه‌گذاری بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر برای کسب سکوی اول جهان تلاش کنیم چرا که تمام حریفان ما به شدت کار می‌کنند.

وی در خصوص انتقاداتی که درباره کاهش وزن کشتی‌گیران نوجوان در مسابقات جهانی صورت گرفته بود گفت: از زمان حضورم در تیم ملی از روش‌های علمی برای کاهش وزن بچه‌ها استفاده می‌کردم و اجازه وزن کم کردن‌های بیش از حد را به هیچ کشتی‌گیری نمی‌دهم چرا که مخالف وزن کم کردن غیراصولی هستم.

اشکانی تصریح کرد: بیشترین وزن را زید‌وند در 63 کیلوگرم کم می‌کرد که چیزی حدود 4 تا 5 کیلو بود، اما سایر کشتی‌گیران کمتر از 4 کیلوگرم وزن کم می‌کردند. هر چقدر در این رده سنی کشتی‌گیران کمتر وزن کم کنند عمر ورزشی آنها طولانی‌تر می‌شود و می‌توانیم ثمره بیشتری از آنها ببریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: برای حضور موفق در المپیک نوجوانان آماده می‌شویم و باید در دو وزنی که موفق به کسب سهمیه شده‌ایم تمرینات را آغاز کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

-

نسخه چاپيارسال به دوستان
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 - فلورانس
محمودی: آمریکا می‌تواند قهرمان شود و ایران سوم/ خسته بودیم و آنالیز خوب هم نداشتیم

پیشکسوت والیبال ایران گفت: آمریکایی‌ها با شرایطی که دارند می‌توانند قهرمان لیگ جهانی والیبال 2014 شوند.

خبرگزاری فارس: محمودی: آمریکا می‌تواند قهرمان شود و ایران سوم/ خسته بودیم و آنالیز خوب هم نداشتیم
  •  

بهنام محمودی درمورد شکست ایران برابر آمریکا در دیدار نیمه‌نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 اظهار داشت: آمریکا خیلی خوب بازی کرد؛ آنها با تجربه‌تر بودند. آنالیز تیم حریف بهتر از ما بود و توانستند به برتری برسند. هرچند که بازیکنان ایران خسته بودند، اما باید بپذیریم که آنالیز حریف از ما قوی‌تر بود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم تمام این عوامل دست به دست هم داد تا این نتیجه رقم بخورد؛ نباید فراموش کنیم که آمریکا از تیم‌های صاحب سبک والیبال دنیا است. پاسور حریف به خوبی توپ‌ها را بین بازیکنان تقسیم کرد. آنها شناخت خوبی از بازیکنان ایران داشتند، البته مصدومیت موسوی هم کمی کار ایران را سخت کرد.

کارشناس والیبال ایران با بیان اینکه کار تیمی آمریکا بهتر از ایتالیا و برزیل است، عنوان کرد: اگر در دیدار نهایی آمریکایی‌ها مثل همیشه بازی کنند می‌توانند قهرمان شوند، هرچند که در دیدار با برزیلی که شب گذشته ایتالیا را شکست داد کارشان بسیار دشوار است. ایران هم اگر بازی عادی خود را انجام دهد باتوجه به شرایطی که ایتالیا دارد می‌تواند پیروز شده و عنوان سومی را کسب کند.

محمودی افزود: غیبت شهرام هم در این مسابقات خیلی به چشم نیامد، چراکه غفور عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. بازی شهرام و غفور مورد تایید و مکمل هم است

-

جمشیدی در گفت‌‌وگو با فارس:
همدلی بی‌نظیر بین بازیکنان عامل اصلی قهرمانی تیم ملی در کاپ آسیا بود

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: همدلی بی‌نظیر بازیکنان در کاپ آسیا عاملی اصلی قهرمانی تیم ملی بود.

خبرگزاری فارس: همدلی بی‌نظیر بین بازیکنان عامل اصلی قهرمانی تیم ملی در کاپ آسیا بود
  •  

محمد جمشیدی، در مورد قهرمانی تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های کاپ آسیا اظهار داشت: ما پیش از این رقابت‌ها در دوران بدنسازی بودیم و بدون هیچ مسابقه دوستانه‌ای هم به مسابقات آمدیم. در ابتدا یک مقدار ناهماهنگ بودیم و آن هم طبیعی بود، اما با بازیکنان خوبی که در تیم ملی حضور داشتند، رفته رفته بهتر شدیم.

وی ادامه داد: بدشانسی هم در این رقابت‌ها داشتیم. آرن داودی پیش از اعزام تیم مصدوم شد و سامان ویسی هم در 4 مسابقه آخر دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست ادامه دهد.

ملی پوش بسکتبال ایران در مورد عملکرد خودش که یکی از بازیکنان تاثیرگذار در کاپ آسیا بود، گفت: فرصت خوبی بود که باید استفاده می‌کردم. خوشبختانه از عملکرد خودم راضی هستم. در ابتدا ناهماهنگی جود داشت، اما در مرحله نیمه نهایی و فینال به شرایط خوبی رسیدم. مهم قهرمانی تیم ملی بود که حاصل شد.

جمشیدی در مورد اینکه شکست مقابل چین نگرانی‌ها را به وجود آورد، گفت: این شکست تنها یک اتفاق بود. ما به تیم خودمان اعتقاد داشتیم و می‌دانستیم که بهتر می‌شویم. بین خودمان هیچ استرس و نگرانی وجود نداشت. البته این شکست خوب بود که در دور مقدماتی افتاد و تیم منسجم‌تر شد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید یکدلی و همدلی در میان بازیکنان موج می‌زد، گفت: در این دوره اتحاد و همدلی بازیکنان بی نظیر بود. شاید در هیچ تورنمنتی تا این اندازه بچه‌ها همدل نبودند. به شخصه از این اتفاق لذت بردم و عامل اصلی قهرمانی نیز همین بود. بازیکن ذخیره و اصلی نداشتیم و به معنی واقعی کلمه تیم بودیم.

ملی پوش بسکتبال در مورد اینکه کارشناسان از به وجود آمدن یک نسل جدید در بسکتبال و جوانگرایی می‌گویند، عنوان کرد: به نظر من نسل جدید بسکتبال دست کمی از بازیکنان با تجربه تیم ملی ندارند و اگر چند تورنمنت دیگر هم به همین شکل شرکت کنند به تجربه خوبی می‌رسند.

به گزارش فارس تیم ملی بسکتبال شورمان در پنجمین دوره کاپ آسیا با شکست تایوان به مقام قهرمانی رسید. حامد حدادی نیز در این مسابقات عنوان ارزشمندترین بازیکن را به خود اختصاص دا

-f

رییس جمهوری دولت تدبیر و امید میزبان قهرمانان ورزشی
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری دولت تدبیر و امید، میزبان ضیافت افطار قهرمانان و ورزشکاران حاضر در گروه های اعزامی کاروان ایران به بازی های آسیایی خواهد بود .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، این مراسم سه  شنبه 31 تیرماه با حضور دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ، معاونان و مدیران ستادی ، مدیران  کل استان ها ، روسای فدراسیون ها و انجمن های ورزشی و کمیته ملی المپیک در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود .

 
چـاپ

لیگ جهانی والیبال؛
برزیل یک بار دیگر مغلوب ایران شد
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال برزیل را سه بر یک شکست داد تا در دومین حضور خود در لیگ جهانی والیبال به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یابد.

به گزارش پایگاه طلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان، سومین روز مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال امروز (جمعه) در شهر فلورانس ایتالیا با مسابقه ایران و برزیل آغاز شد و ملی پوشان ایران در سالن نلسون ماندلا این شهر برزیل را یک بار دیگر از پیش رو برداشتند.


شاگردان اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ست های اول، دوم و چهارم این دیدار با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 28 بر 26 به پیروزی رسیدند اما در ست سوم 25 بر 23 مغلوب برزیل شدند.

تیم ملی والیبال ایران با کسب این پیروزی به عنوان تیم برتر گروه دوم راهی مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال سال 2014 شد.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف در این دیدار استفاده کرد.

مهدی مهدوی، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده و سعید مصطفی وند دیگر بازیکنان ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال هستن

روسیه به سختی والیبال ایران را شکست داد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ، تیم ملی والیبال ایران در یک بازی جذاب و نفس گیر مقابل تیم روسیه شکست خورد.

تیم ایران در اولین پیکارش در رقابت های فینال لیگ جهانی مقابل قهرمان المپیک 2012 لندن به میدان رفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 ( 25- 17 ، 18 - 25 ، 21- 25، 37-35 و 8-15) شکست خورد.

شاگردان اسلوبودان کواچ در این بازی موفق شدند در ست های اول و چهارم قهرمان دوره گذشته این پیکارها را شکست دهند و در مقابل, روسها که ست های دوم و سوم را برده بودند در نهایت ست پنجم را نیر از آن خود کردند .

تیم ایران موفق شد از این جدال تماشایی یک امتیاز کسب کند و روسها نیز 2 امتیاز بدست آوردند.

جذاب ترین قسمت این پیکار مربوط به ست چهارم می شد در جاییکه روسها با نتیجه 24 بر 22 از ایران جلو بودند و فقط یک امتیاز می خواستند تا به 3 امتیاز بازی برسند اما باز هم سروقامتان والیبال ایران بالاتر از حد انتظار ظاهر شدند و توانستند با نتیجه 37 بر 35 به پیروزی برسند.

در ادامه پیکارهای این گروه فردا شب روسیه با برزیل دیدار می کند و ایران هم در بازی آخر خود جمعه شب به مصاف برزیل می رود.

 

تورنمنت بین‌المللی بوکس-چین
مدال برنز روزبهانی، فروتن و سپهوند قطعی شد/ مظاهری، محرابی و قاسمی‌ پور فردا مبارزه خواهند کرد

سومین روز از تورنمنت بین المللی چین در حالی امروز پیگیری شد که نمایندگان اوزان 60، 81 و 91+ کیلوگرم تیم ملی ایران با شکست حریفان خود مدال برنز آنها قطعی شد.

خبرگزاری فارس: مدال برنز روزبهانی، فروتن و سپهوند قطعی شد/ مظاهری، محرابی و قاسمی‌ پور فردا مبارزه خواهند کرد
  •  

، تورنمنت بین‌المللی چین با حضور 120 بوکسور از 16 کشور دنیا در حالی از روز دوشنبه آغاز شده که تیم ملی بوکس ایران نیز با ترکیب 9 بوکسور در این مسابقات شرکت کرده‌ است.

این رقابت‌ها در غالب 17 تیم تا 28 تیرماه ادامه خواهد داشت و چینی‌ها با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سومین روز از این رقابت‌ها در حالی امروز چهارشنبه پیگیری شد که فروتن گل آرا نماینده وزن 60 کیلوگرم با شکست نماینده تایلند مدال برنز خود را قطعی کرد و روز جمعه برای کسب مدال نقره باید به مصاف نماینده تیم ملی چین برود.

احسان روزبهانی بوکسور وزن 81 کیلوگرم نیز با شکست نماینده روسیه مدال برنز خود را قطعی کرد و روز جمعه برای کسب مدال برنز باید بوکسور تیم ملی کره جنوبی را شکست دهد،‌ اما مجید سپهوند نماینده وزن 91+ کیلوگرم نیز با شکست نماینده اوکراین مدال برنز خود را قطعی کرد و روز جمعه باید برای رسیدن به مدال نقره نماینده چین را شکت دهد.

دومین روز از این مسابقات نیز در حالی برگزار شد که امین قاسمی‌پور نماینده وزن 69 کیلوگرم با شکست نماینده انگلیس به مرحله بعدی صعود کرد و فردا (پنج‌شنبه) باید با نماینده اوکراین مبارزه کند.

در وزن 75 کیلوگرم نیز سجاد محرابی با شکست نماینده چین تایپه فردا(پنج‌شنبه)باید به مصاف نماینده چین برود، اما در وزن 64 کیلوگرم دانا اسماعیل‌زاده در نخستین دیدار خود مقابل نماینده اوکراین شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

مظاهری نیز در نخستین روز از این مسابقات نماینده هندوستان را شکست داد و فردا (پنج‌شنبه) باید در وزن 91 کیلوگرم به مصاف بوکسور تیم ملی روسیه برود

-

نسخه چاپي
انتخابی درون اردویی تکلیف وزن سوم را مشخص خواهد کرد
پازاج: به عبدولی در 71 کیلوگرم نیاز داریم/ او در این وزن کشتی می‌گیرد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به سعید عبدولی در وزن 71 کیلوگرم نیاز داریم و این کشتی‌گیر در همین وزن کشتی خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: پازاج: به عبدولی در 71 کیلوگرم نیاز داریم/ او در این وزن کشتی می‌گیرد
  •  

احد پازاج ، درباره بازگشت سعید عبدولی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خوشبختانه به نظر می‌رسد سوءتفاهمات در خصوص عبدولی حل شده است. عبدولی به اردو برگشته و تمرینات خود را آغاز کرده است، اما منتظر اعلام رأی نهایی کمیته انضباطی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که این کشتی‌گیر در نهایت در چه وزنی به میدان خواهد رفت، گفت: به عبدولی در وزن 71 کیلوگرم نیاز داریم و او نیز در همین وزن به میدان خواهد رفت.

پازاج در خصوص اینکه با توجه به این موضوع تکلیف مدعی این وزن که قرار بود بیابانگرد و عبدولی در تورنمنت لهستان کشتی بگیرند، چه می‌شود، گفت:‌ به احتمال زیاد برای این نفرات انتخابی درون اردویی خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص عدم اعزام اخلاقی، علیاری و رضایی به لهستان، گفت: نیازی نبود این کشتی‌گیران اعزام شوند. با توجه به اینکه دوره آمادگی را طی می‌کنند و از برنامه‌ریزی عقب‌ترند، تشخیص دادیم اعزام نشوند.

پازاج در  خصوص اینکه درباره وزن 98 کیلوگرم چه تصمیمی می‌گیرند و قرار است در این وزن هم انتخابی درون اردویی برگزار شود یا خیر، گفت:‌ نیازی به انتخابی درون اردویی نیست و بر اساس جریان تمرینات و روند آمادگی این کشتی‌گیران یکی را برای بازی‌های آسیایی و یکی را برای مسابقات جهانی انتخاب خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره مصدومیت امید نوروزی گفت: نوروزی از ناحیه کشاله ران آسیب دیده است، اما چندان جدی نیست و می‌تواند تمرینات را ادامه دهد. خوشبختانه روند خوبی را طی می‌کنیم و مشکل خاصی نداریم. امیدواریم تا مدت باقیمانده تا مسابقات جهانی به مرز آمادگی برسیم.

- f

نسخه چاپي
احسان حدادی فردا در مرحله دهم لیگ الماس به میدان می‌رود

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن فردا در مرحله دهم لیگ الماس پرتاب می‌کند.

خبرگزاری فارس: احسان حدادی فردا در مرحله دهم لیگ الماس به میدان می‌رود
  •  

، دهمین مرحله از لیگ جهانی دوومیدانی الماس فردا در شهر موناکوی فرانسه برگزار می‌شود و برترین های دوومیدانی جهان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

احسان حدادی، ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان و نایب قهرمان المپیک لندن هم که عازم موناکو شده است، فردا شب دیسک خود را پرتاب می‌کند.

جورج فرناندز، بن هاردین، گرد کانتر، پیتر مالاخوفسکی، فیلیپ میلانف، دنیل استال، رابرت اوربانک رقیبان حدادی در این مرحله هستند و رابرت هارتینگ آلمانی و قهرمان المپیک لندن در این مرحله غایب است.

حدادی با یک امتیاز در بین هفت پرتابگر دیسک عنوان آخر را دارد.

-

نسخه چاپي
اختصاصی فارس/
دوپینگ ملی‌پوش دوچرخه سواری مثبت اعلام شد

آزمایش دوپینگ ملی پوش دوچرخه سواری بانوان در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا مثبت اعلام شد.

خبرگزاری فارس: دوپینگ ملی‌پوش دوچرخه سواری مثبت اعلام شد
  •  

، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در حالی اوایل خرداد ماه سال جاری در آستانای قزافستان برگزار شد و کاروان اعزامی کشورمان با 6 مدال (دو مدال نقره و چهار مدال برنز) به کار خود پایان داد که براساس اعلام مسئولان وادا و فدراسیون جهانی دوچرخه سواری دوپینگ یکی از ملی پوشان بانوان کشورمان در این رقابت‌ها مثبت اعلام شده است.

مثبت بودن دوپینگ این ورزشکار به وی ابلاغ شده و گفته می‌شود او نیز اعتراضی به این رای داشته است.

رای نهایی و مدت محرومیت در این خصوص پس از بررسی اعتراض وی اعلام خواهد شد.

پیش از این محمد پراش، ملی پوش دوچرخه سواری به دلیل محرومیت از سوی فدراسیون ملی مبارزه با دوپینگ با 8 سال محرومیت روبرو شده بود.

-

نسخه چاپي
پیشنهاد دوم دژاگه از لیگ برتر انگلیس

بازیکن ایرانی تیم فولام از تیم وست برومویچ انگلیس نیز پیشنهاد دارد.

خبرگزاری فارس: پیشنهاد دوم دژاگه از لیگ برتر انگلیس
  •  

، اشکان دژاگه این روزها با پیشنهاد پنج میلیون پوندی باشگاه العربی قطر روبرو است و در آستانه پیوستن به لیگ قطر قرار دارد، این در حالی است که به گفته فلیکس ماگات سرمربی فولام سقوط کرده، پیشنهاد دیگری هم از وست برومویچ انگلیس به دژاگه داده شده و امکان دارد که وی بار دیگر به لیگ برتر بازگردد.

در روزهای اخیر خبرهایی در خصوص پیشنهاد باشگاه العربی قطر مطرح شده و وی در صورت موافقت با این قرارداد بعد از جلال حسینی راهی لیگ قطر می‌شود.

فلیکس ماگات اعلام کرده باید قبل از اعلام نظر خود در خصوص جدایی یا ماندن دژاگه این پیشنهادها را بررسی کند.

-

26 / 4 / 1393برچسب:, :: 12:44 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
آخرین رده‌بندی فیفا اعلام شد
سقوط ۶ پله‌ای شاگردان کی‌روش/ آلمان صدرنشین شد

بر اساس آخرین رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران ۶ پله سقوط کرد.

خبرگزاری فارس: سقوط ۶ پله‌ای شاگردان کی‌روش/ آلمان صدرنشین شد
  •  

، آخرین رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی فوتبال امروز اعلام شد که بر اساس آن تیم ملی فوتبال ایران با 6 پله سقوط در مکان 49 دنیا قرار گرفت.

 

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل با دو شکست و یک تساوی در مکان چهارم گروه F قرار گرفت تا صدرنشینی در آسیا را از دست بدهد و با سقوط ۶ پله‌ای روبرو شود. ژاپن نیز که در این مسابقات تنها توانست یک امتیاز کسب کند، با یک پله صعود صدرنشین آسیا شد.

اسپانیا نیز که پیش از این مسابقات صدرنشین رده‌بندی فیفا بود، پس از حذف در مرحله گروهی با سقوط هفت پله‌ای در رده هشتم قرار گرفت و هلند توانست با کسب مقام سوم ۱۲ پله صعود داشته باشد.

 

* 10 تیم برتر دنیا در رده‌بندی جدید فیفا:

1- آلمان

2- آرژانتین

3- هلند

4- کلمبیا

5- بلژیک

6-اروگوئه

7- برزیل

8- اسپانیا

9- سوئیس

10- فرانسه

* پنج تیم برتر آسیا در رده‌بندی جدید فیفا:

1- ژاپن

2- ایران

3- ازبکستان

4- کره‌جنوبی

5- اردن

-

نسخه چاپي
تورنمنت بین‌المللی بوکس-چین
سپهوند، روزبهانی و گل‌آرا فردا برای مدال برنز وارد رینگ می‌شوند

سومین روز از تورنمنت بین‌المللی چین در حالی فردا (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد که سه نفر از نمایندگان کشورمان برای کسب مدال برنز وارد رینگ خواهند شد.

خبرگزاری فارس: سپهوند، روزبهانی و گل‌آرا فردا برای مدال برنز وارد رینگ می‌شوند
  •  

، تورنمنت بین‌المللی چین با حضور 120 بوکسور از 16 کشور دنیا در حالی از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده که تیم ملی بوکس ایران نیز با ترکیب 9 بوکسور در این مسابقات شرکت کرده‌ است.

این رقابت‌ها در غالب 17 تیم تا 28 تیرماه ادامه خواهد داشت و چینی‌ها با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

فردا سومین روز از این رقابت‌ها در حالی پیگیری خواهد شد که فروتن گل آرا نماینده وزن 60 کیلوگرم با نماینده تایلند بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی مدال برنز او قطعی خواهد شد.

احسان روزبهانی نماینده وزن 81 کیلوگرم نیز به مصاف نماینده روسیه خواهد رفت و در صورت شکست حریف خود مدال برنز او نیز قطعی خواهد شد.

مجید سپهوند نماینده وزن 91+ کیلوگرم نیز باید به مصاف نماینده اوکراین برود و در صورت پیروزی مقابل حریف خود مدال برنز او نیز قطعی خواهد شد.

امروز در دومین روز از مسابقات نیز در وزن 69 کیلوگرم امین قاسمی‌پور با شکست نماینده انگلیس به مرحله بعدی صعود کرد و دو روز دیگر باید با نماینده اوکراین مبارزه کند.

در وزن 75 کیلوگرم نیز سجاد محرابی با شکست نماینده چین تایپه دو روز دیگر باید به مصاف نماینده چین برود، اما در وزن 64 کیلوگرم دانا اسماعیل‌زاده در نخستین دیدار خود مقابل نماینده اوکراین شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

مظاهری نیز در نخستین روز از این مسابقات نماینده هندوستان را شکست داد و دو روز دیگر نیز باید در وزن 91 کیلوگرم به مصاف بوکسور تیم ملی روسیه برود.

- f

نسخه چاپي
مربیان کره‌ای در بخش نوجوانان و جوانان فعالیت خواهند کرد
میراسماعیلی: سه ملی‌پوش را به اردوی مشترک اعزام می‌کنیم/ 24 تیرماه روز تاریک و تلخ برای جودوی ایران است

نایب‌ رئیس فدراسیون جودو گفت: روز جمعه سه نفر از جودوکاران را برای حضور در اردوی سوچی به اردوی مشترک اعزام خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: میراسماعیلی: سه ملی‌پوش را به اردوی مشترک اعزام می‌کنیم/ 24 تیرماه روز تاریک و تلخ برای جودوی ایران است
  •  

آرش میراسماعیلی، در مورد زمان ورود مربیان کره شمالی به ایران اظهار داشت: مربیان کره شمالی شنبه‌ شب وارد تهران می‌شوند. ما تقریبا از چند ماه گذشته رزومه این مربیان را بررسی کرده بودیم و سرانجام به این نتیجه رسیدیم که آنها برای فعالیت در رده پایه‌ در کشور ما حضور پیدا کنند. البته یکی از مربیان را با توجه به شناختی که داشتیم خودمان انتخاب کردیم، اما نفر دوم را مسئولان فدراسیون جودوی کره شمالی به ما معرفی کردند و پس از بررسی رزومه تصمیم گرفتیم هر دوی آنها را برای همکاری به ایران دعوت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که ماموریت آنها در جودوی ایران در چه بخشی خواهد بود، گفت: ما سعی داریم این دو مربی در رده پایه‌های نوجوانان و جوانان فعالیت کنند و از آنها به عنوان مربی تمرین دهنده در رده بزرگسالان نیز استفاده کنیم.

میراسماعیلی در مورد اعزام سه جودوکار به اردوی مشترک سوچی روسیه،‌گفت: مولایی، قاسمی‌نژاد و محجوب را روز جمعه به مدت 10 روز راهی اردوی مشترک روسیه خواهیم کرد. البته مابقی نفراتی که در اردوها هستند را پس از پایان اردوی روسیه به قزاقستان اعزام خواهیم کرد. پس از اعزام جودوکاران به روسیه اردوی تیم‌ ملی تعطیل نخواهد شد.

میراسماعیلی در مورد چهارمین سالگرد سقوط هواپیمایی که جودوکاران سرنشین آن بودند گفت:  24 تیرماه بدون شک برای جامعه جودو روزی تاریک و تلخ به شمار می رود، چرا که هواپیمایی کاسپین که از تهران عازم ایروان بود دچار سانحه شد و در حوالی قزوین سقوط کرد. در این سانحه هوایی هر 168 سرنشین هواپیما من جمله اعضای تیم ملی جودو نوجوانان جان خود را از دست دادند. این ضایعه بزرگ برای همیشه در ذهن اهالی جودو باقی خواهد ماند. ما در آن اتفاق تلخ پشتوانه‌های جودوی کشورمان را از دست دادیم. به هر حال از دست دادن آنها باعث نمی‌شود که جامعه جودو آنها را فراموش کند و این اتفاق تلخ را به عنوان یکی از اعضا خانواده جودو به خانواده های مصیبت دیده و جامعه جودو کشور عموم مردم کشورمان تسلیت گفته و از خداوند رحمان برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای درگذشتگان رحمت و مغفرت الهی طلب می نمایم.

f

نسخه چاپي
بسکتبال کاپ آسیا - چین
فرصت انتقام دوباره از اردن، این بار در جایی که المپیک از دست رفت

تیم ملی بسکتبال کشورمان در دور دوم مسابقات کاپ آسیا فردا به مصاف اردن می‌رود.

خبرگزاری فارس: فرصت انتقام دوباره از اردن، این بار در جایی که المپیک از دست رفت
  •  

، مرحله مقدماتی و گروهی پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا که در شهر ووهان چین در حال برگزاری است، روز گذشته به پایان رسید و 8 تیم از 9 تیم حاضر راهی مرحله دوم شدند. اندونزی تنها تیم حذف شده از رقابت‌ها بود.

تیم ملی کشورمان هم با کسب 3 پیروزی مقابل ژاپن، اندونزی و هند و شکست مقابل چین به عنوان تیم دوم و پس از میزبان راهی مرحله بعد شد و باید در این مرحله به مصاف اردن برود.

اردنی‌ها در گروه دوم مسابقات در جایگاه سوم و پس از فیلیپین و تایوان قرار گرفتند.

تیم ملی ایران در سال 2011 در جریان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که حکم انتخابی المپیک 2012 لندن را هم داشت، در همین شهر ووهان مقابل این تیم شکست خورد و ملی‌پوشان کشورمان که پیش از این انتفام آن شکست را در مسابقات مختلف گرفته بودند، این بار این فرصت را دارند که در جایی که المپیک با شکست مقابل این تیم از دست رفت، جبران کنند.

-f

نسخه چاپي
اهمیت روانشناسی را می‌دانند، اما اقدام نمی‌کنند
مصیبی: برخی فکر می‌کنند روانشناسی معجزه می‌کند/ ۳ روز مانده به مسابقه از ما توقع سخنرانی دارند!

رئیس کمیته روانشناسی آکادمی ملی المپیک اعتقاد دارد آمادگی روانی مانند آمادگی جسمانی به زمان نیاز دارد و این مهارتی است که باید چند ماه روی آن کار کرد.

خبرگزاری فارس: مصیبی: برخی فکر می‌کنند روانشناسی معجزه می‌کند/ ۳ روز مانده به مسابقه از ما توقع سخنرانی دارند!
  •  

دکتر فتح‌الله مصیبی ، درباره برنامه‌های کمیته روانشناسی برای بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: ما با همه فدراسیون‌ها مکاتبه کرده و اعلام کرده‌ایم مرکز ما آمادگی کمک دارد. چنانچه فدراسیون‌ها به روانشناس نیاز داشته باشند ما در اختیارشان قرار می‌دهیم. برخی از فدراسیون‌ها با روانشناسان همکاری دارند و به ما نیاز نداشتند، بعضی‌ها هم از ما کمک خواستند و در آغاز کار قرار دارند.

* سالهاست در برد و باخت عامل روانشناسی را دخیل می‌دانند

وی در پاسخ به این سؤال که همیشه از روانشناسی در ورزش به عنوان حلقه گم شده نام می‌برند نظرتان در این باره چیست،‌ اظهار داشت: سالهاست که در برد و باخت عامل روانشناسی را دخیل می‌دانند، وقتی ورزشکاری می‌گوید استرس دارد و یا انگیزه برد داشته این مربوط به مسائل روانی است، اما وقتی بحث ارتقای روانی پیش می‌آید آنها روانشناسی را جدی نمی‌گیرند.

رئیس کمیته روانشناسی آکادمی ملی المپیک ادامه داد: بارها دیده‌ایم یک مربی می‌گوید به خاطر استرس نتیجه نگرفته اما در ادامه مسابقات دوباره روی تاکتیک و مسائل فنی کار می‌کند و به مسائل روانشناختی نمی‌پردازد. آنها اعتقاد دارند مسائل روانشناسی اهمیت دارد اما برای آن اقدام نمی‌کنند. تعداد کمی از مربیان و ورزشکاران وجود دارند که روانشناسی را بخشی از برنامه‌شان می‌دانند و به آن اهمیت می‌دهند. نقش مربی اهمیت زیادی دارد به ویژه مربیانی که اقتدار دارند. استفاده از روانشناسی ورزشی فقط این نیست که از یک روانشناس استفاده کنیم بلکه مربی هم می‌تواند این کار را انجام دهد؛ فقط در برخی از موارد که تخصصی می‌شود نیاز به روانشناسی ضرورت پیدا می‌کند. در همه جای دنیا از طریق مربی روانشناسی را انجام می‌دهند.

- f

24 / 4 / 1393برچسب:, :: 12:18 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

ارومیه میزبان مسابقات تور تنیس آسیا

ارومیه میزبان مسابقات تور تنیس آسیا

 کارشناس امور ورزش بانوان ازمیزبانی سومین دوره مسابقات تور تنیس آسیا در ارومیه خبر داد.

صدیقه امامی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش وجوانان آذربایجان غربی گفت ، سومین دوره مسابقات تور تنیس آسیا زیر 14 سال در دو بخش دختران و پسران در هفته چهارم شهریور ماه سال جاری برگزارخواهد شد.

وی در ادامه گفت، از کم کیف و تعداد کشور ها و تنیسورها اطلاعاتی در دست نیست و این موضوع در 10 روز منتهی به این مسابقات  از سوی فدراسیون مربوطه به اداره کل اعلام خواهد شد.

 امامی همچنین از برگزاری مسابقات تنیس دختران کشور، 12 و 14 سال  با حضور 70 تنیسور از سراسر کشور به میزبانی ارومیه خبر داد و افزود : این مسابقات از 9 شهریور ماه سال جاری به مدت یک هفته در محل زمین های تنیس ارومیه ( شهید باکری ) برگزار خواهد شد.

کارشناس امور ورزش بانوان در پایان از برگزاری مسابقات تکواندو انتخابی نونهالان دختر استان در مردادماه سال جاری خبرداد و افزود: این مسابقات روز یکشنبه 12 مردادماه راس ساعت 10 صبح در سالن شماره یک ،مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار خواهد شد.

نسخه چاپي
رأی پرونده جنجالی دوپینگ وزنه‌برداران نوجوان اعلام شد

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) از محرومیت چهار ساله یک مربی باشگاهی و توبیخ سرمربی تیم وزنه‌برداری نوجوانان به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ چهار وزنه بردار نوجوان در رقابت های برون مرزی ، خبر داد.

خبرگزاری فارس: رأی پرونده جنجالی دوپینگ وزنه‌برداران نوجوان اعلام شد
  •  

، لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت وگو با پایگاه خبری - تحلیلی پزشکی ورزشی ایران گفت: شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) پس از بررسی شواهد، مدارک و مستندات تست مثبت دوپینگ چهار وزنه بردار نوجوان درمسابقات قهرمانی آسیا، پنج جلسه کارشناسی با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری، سرمربی تیم وزنه برداری نوجوانان، ورزشکاران نوجوان شاکی و پدرانشان و مربیان و مسئولان باشگاه هیأت وزنه‌برداری شهرستان قائم شهر با توجه به مصوبات جلسه شورای مرکزی در تاریخ هشتم تیرماه به منظور بررسی و ریشه یابی مثبت شدن تست دوپینگ 4 وزنه بردار نوجوان برگزار و پس از بررسی شواهد و مدارک مستندات موجود بر اساس ماده 2-3-10 آیین نامه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ رای نهایی خود را صادر کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس رأی صادر شده حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان به دلیل عدم توجه کافی به وظایف محوله خود به توبیخ کتبی و درج در پرونده فدراسیون وزنه‌برداری محکوم شد و فریدون غزالیان مربی شاغل در باشگاه هیات وزنه برداری شهرستان قائمشهر هم به علت تجویز دارو ومواد نیروزای ممنوعه به ورزشکاران نوجوان به مدت 4 سال از کلیه فعالیتهای مربوط به مربیگری و احراز سمت و عضویت ورزشی در سازمانهای ورزشی رسمی محروم شد.

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یادآور شد: رسیدگی به پرونده فوق به لحاظ انجام دادرسی حقوقی (غیر ورزشی) به مراجع ذیربط و ذی صلاح ارجاع داده شد.

f

جام بیستم -۲۰۱۴ برزیل
از جایزه به عنوان تلویزیون تا فولکس قورباغه‌ای/افزایش چشمگیر پاداش قهرمانی آلمان!

پاداش قهرمانی بازیکنان آلمان در مدت ۶ دهه از ۵ میلیون تومان به یک میلیارد و سیصد و بیست میلیون تومان افزایش یافت و ۲۶۴ برابر شد.

خبرگزاری فارس: از جایزه به عنوان تلویزیون تا فولکس قورباغه‌ای/افزایش چشمگیر پاداش قهرمانی آلمان!
  •  

، یکی از موضوعاتی که پس از کسب پیروزی یک بر صفر آلمان مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی 2014 و دسترسی به مقام قهرمانی جام بیستم مطرح شد، بحث پاداش‌ها بود.

طبق آنچه به ثبت رسیده ملی‌پوشان ژرمنی بعد از دست‌یابی به این عنوان صاحب رقمی قابل توجه بابت تلاش‌ و ممارست زیادشان در مسیر قهرمانی شدند.

یک بررسی اجمالی مشخص می‌کند بازیکنان آلمانی که این دوره قهرمان شدند بسیار بیشتر از ستاره‌های هموطن خود در سه قهرمانی قبلی پاداش دریافت کرده‌اند.

*جام جهانی 1954 :‌ 5 میلیون تومان به اضافه یک تلویزیون!

اولین مرتبه‌ای که آلمان‌ها به مقام نخست جهان رسیدند، جام جهانی 1954 در برن سوئیس بود. پس از آنکه تیم «زپ هربرگر» ‌افتخارآفرینی کرد، هر یک از نفرات آن تیم 1250 یورو (5 میلیون تومان) به اضافه یک دستگاه تلویزیون جایزه گرفتند.

*جام جهانی 1974  : 132 میلیون تومان پاداش به اضافه فولکس قورباغه‌ای

میزان پاداش‌های بازیکنان آلمانی در مدت 20 سال از کسب نخست مقام نخست تا سال 1974 که یاران فرانتس بکن‌باوئر افتخارآفرین شدند، رشد چشم‌گیری کرد و از 5 میلیون تومان به 132 میلیون تومان بالغ شد.

براساس آنچه در تاریخ به ثبت رسیده تک تک اعضای تیمی که مربیگری‌اش برعهده «هلموت شوئن»‌فقید بود»، 30هزار یورو به اضافه یک دستگاه فولکس قورباغه‌ای پاداش گرفتند.

 

*جام جهانی 1990 : فقط 286 میلیون تومان

در جام جهانی 1990 ایتالیا که تیم آلمان با ستارگانی همچون ماتیوس، برمه، کلینزمان،‌فولر، بوخوالد، لیت‌بارسکی، هسلر و ... و مربیگری فرانتس بکن‌باوئر به مقام نخست رسیدند و سومین ستاره قهرمانی خود را حک کردند، به اعضا تیم ملی 286 میلیون تومان پاداش داده شد.

این رقم در اصل 65 هزار یورو بود.

 

*جام جهانی 2014: 300 هزار یورو

هم اکنون با پایان یافتن جام جهانی 2014 برزیل و کسب مقام نخست هر یک از اعضا تیم تحت امر یواخیم لو صاحب 300 هزار یورو (یک میلیارد و سیصد و بیست میلیون تومان) شده است.

این رقم نشان می‌دهد در خلال 60 سال از اولین تا چهارمین قهرمانی آلمان‌ها میزان پاداش آنها 264  برابر شده است.

f

نسخه چاپي
در سال بعد از جام جهانی نگاه‌ها باید به لیگ برتر باشد
کفاشیان:کی‌روش به من ایمیل زد،با او به توافق رسیدیم/صدا و سیما زودتر رقم مورد نظرش را اعلام کند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش دیروز به من ایمیل زد و از نظر من با او به توافق رسیده‌ایم اما تا روز پنجشنبه صبر کنید تا همه چیز نهایی شود.

خبرگزاری فارس: کفاشیان:کی‌روش به من ایمیل زد،با او به توافق رسیدیم/صدا و سیما زودتر رقم مورد نظرش را اعلام کند
  •  

، علی کفاشیان بعد از پایان مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر در خصوص این مراسم اظهار داشت: لیگ ما خیلی پیشرفت کرده و قرعه‌کشی بسیار مناسبی برگزار شد و این مراسم نشان داد که به سمت استانداردسازی پیش می‌رویم و نکته مهم در لیگ امسال این است که در سال بعد از جام جهانی خلاء‌های لیگ را بپوشانیم و نگاه‌ها را به سمت لیگ برتر پیش ببریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص دربی پایتخت که در هفته پایانی برگزار می‌شود، گفت: این موضوع باعث جذاب شدن هفته پایانی لیگ خواهد شد و امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید.

وی همچنین در خصوص حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر گفت: به نظر من باید صداوسیما هرچه سریعتر نظرش را درباره رقم پرداختی این سازمان به ما اعلام کند چون زمان زیادی تا آغاز لیگ برتر باقی نمانده و اگر صداوسیما این مبلغ را پرداخت نکند ممکن است به دوربین‌ها اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد.

به گزارش فارس، علی کفاشیان که با خبرنگار شبکه جهانی جام جم گفت‌وگو می‌کرد در خصوص آخرین وضعیت توافقشس با کی‌روش گفت: از نظر من همه چیز نهایی شده و باید بگویم او امروز به من ایمیلی زد و ابراز تمایل خود را برای حضور در ایران نشان داد. ما هم با او به توافق رسیده‌ایم و فقط تا روز پنج‌شنبه که او به ایران می‌آید صبر کنید تا همه چیز را اعلام کنیم.

-

نسخه چاپي
بسکتبال کاپ آسیا - چین
برتری ایران مقابل هند/ پایان دور مقدماتی برای بلندقامتان با سه پیروزی و یک شکست

تیم ملی بسکتبال کشورمان در آخرین بازی دور مقدماتی در کاپ آسیا مقابل هند به برتری رسید.

خبرگزاری فارس: برتری ایران مقابل هند/ پایان دور مقدماتی برای بلندقامتان با سه پیروزی و یک شکست
  •  

ب ، در آخرین روز دور مقدماتی پنجمین دوره مسابقات بسکتبال کاپ آسیا که در ووهان چین در حال برگزاری است امروز و از ساعت 9 تیم ملی کشورمان مقابل هند به میدان رفت که در پایان 62 بر 49 به پیروزی رسید.

مهمد بچیروویچ با ترکیب سامان ویسی،  بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی وارد میدان شد.

هندی‌ها که در این تورنمنت نمایش خوبی را داشته و با شکست چین میزبان شگفتی ساز شده بودندند در مقابل ایران هم همان طور که انتظار می‌رفت با انگیزه بالایی بازی را آغاز کردند.

برخلاف هندی‌ها تیم ملی کشورمان در ابتدای مسابقه برنامه خاصی از خود نداشت و پرتاب‌های بی هدف و توپ‌های از دست رفته در کوارتر اول و دوم زیاد بود و بچیروویچ هم همانند بازی‌های گذشته تعویض‌های پیاپی را در دستور کار خود داشت تا بازیکنان خود را آزمایش کند.

هندی‌ها در یک بازی برتر موفق شدند کوارتر اول را با نتیجه 20 بر 13 پیروز شوند، اما در اواسط کوارتر دوم هماهنگی بین بازیکنان کشورمان بیشتر شد و توانستند اختلاف را به حداقل برسانند و این کوارتر را 13 بر 9 به برتری برسند. در اواخر 10 دقیقه دوم حامد حدادی که بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود پس از برخوردی که داشت، از ناحیه مچ پا مصدوم شد و به بیرون رفت.

در کوارتر دوم کاردوست جای حدادی وارد میدان شد. تیم ملی در این کوارتر با برنامه بازی را آغاز کرد و ضمن جبران امتیازات عقب افتاده بازی را در اختیار گرفت و از حریف پیش افتاد.

حدادی دوباره وارد میدان و در دفاع و حمله به خوبی بازی می کرد و امتیازات خوبی را هم کسب کرد و موجبات برتری 22 بر 7 در این کوارتر را برای ایران رقم زد.

در کوارتر چهارم نیز برتری از آن ملی پوشان کشورمان بود و هندی‌ها برخلاف کوارتر اول و دوم حرفی برای گفتن نداشتند و با خطاهای زیاد سعی می‌کردن بازیکنان کشورمان را متوقف کنند.

تیم ملی کشورمان در این کوارتر با حساب 14 بر 13 به برتری رسید تا بازی در مجموع 4 کوارتر با نتیجه 62 بر 49 به سود ایران خاتمه پیدا کند.

-

نسخه چاپي
ناصری در گفت‌وگو با فارس:
برای کسب بهترین مدال در بازی‌های آسیایی می‌جنگم/بعضی از حریفانم را می‌شناسم

ملی‌پوش کانوی ایران می‌گوید با تمام توان برای کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند.

خبرگزاری فارس: برای کسب بهترین مدال در بازی‌های آسیایی می‌جنگم/بعضی از حریفانم را می‌شناسم
  •  

شاهو ناصری ، درباره شرایطش و حضور در کاپ‌های جهانی، گفت: این کاپ‌ها باعث شد تا با قایقرانان دیگر آشنا شویم و در نهایت برای ورزشکاران ایرانی که برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوند مسابقات خوبی بود. البته من در کاپ چک از ناحیه کمر دچار مشکل شدم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد نتایج شما در این کاپ‌ها خوب نبوده، اظهار داشت: من به مربیانم گفته بودم نمی‌خواهم در این کاپ‌ها در اوج باشم و حتی در مسابقات قهرمانی جهان در روسیه هم به همین صورت؛ چرا که هنوز تمریناتم را سبک نکرده‌ام و تمرینات کلی خودم را انجام می‌دهم. هدف اصلی هم بازی‌های آسیایی است.

ملی‌پوش کانوی ایران در پاسخ به این سوال که شناختی از حریفان آسیایی‌اش دارد یا خیر، عنوان کرد: تقریباً آنها را می‌شناسم. البته ژاپن و کره ورزشکاران جدیدی داشتند که آنها را نمی‌شناختم.

ناصری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند بتواند از بازی‌های آسیایی با مدال برگردد، تصریح کرد: در تمام این مدت قزاقستان، ازبکستان با بلاروس و روسیه اردوهای مشترکی داشته‌اند. من هم برای کسب بهترین مدال می‌جنگم، اما فراموش نکنیم کشورهای دیگر هم قوی هستند و با مربی خارجی تمرین کرده‌اند. ما در بازی‌های آسیایی خوب ظاهر شده‌ایم. وقت کمی تا بازی‌ها مانده و من هم با اسپانسری که گرفته‌ام پیشرفت خوبی در تمریناتم داشته‌ام.

-

21

رشیدی سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی از محمد نوحی تقدیر کرد

رشیدی سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی از محمد نوحی تقدیر کرد

محمود رشیدی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی از هشت سال تلاش، و تبریک صمیمانه محمد نوحی تقدیر کرد.

در این نامه آمده است؛ جناب آقای مهندس محمد نوحی

سلام علیکم

احتراما ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی در ماه مبارک رمضان بدینوسیله از پیام تبریک صمیمانه حضرتعالی کمال امتنان را دارم، بر خود واجب می بینم بر مصداق حدیث شریف (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) از زحمات بی دریغ جنابعالی و همکاران محترمتان در طول هشت سال فعالیت صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

امیدوارم ظل توجهات حضرت بقیه ا...الاعظم (عج) و تاسی از مقام عظمی ولایت حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای (مدظله) در هرکجای ایران اسلامی که هستید همواره موفق و منصور باشید. از ایزد منان برایتان آرزوی سلامتی و تندرستی می نمای

 
 
 
21

تبریک محد نوحی به سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی

تبریک محد نوحی به سرپرست فدراسیون ورزشهای رزمی

  محمد نوحی رییس سابق فدراسیون ورزشهای رزمی طی نامه ای ضمن تبریک ،برای محمود رشیدی سرپرست فدراسوین ورزشهای رزمی  آرزوی موفقیت کرد.متن نامه به شرح زیر می باشد؛

برادر ارجمند جناب آقای محمود رشیدی

 با سلام؛

 انتصاب شما به عنوان سرپرست فدراسوین ورزشهای رزمی را تبریک عرض نموده و برای شما موفقیت روز افزون و توفیق خدمتگزاری مستمر را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم، همچنین از جامعه رزمی کشور انتظار همکاری بیشتر داشته و انشالله دست به دست داده تا در دوره 4 ساله جنابعالی موفقیت بیشتر فدراسیون در جهت ارتقاء جایگاه فرهنگی، قهرمانی، داروان، مربیان، سبکها و هیئت ها محقق گردد.

آغاز تمرینات پروین اکبری در اردوی تیم ملی فوتبال

آغاز تمرینات پروین اکبری در اردوی تیم ملی فوتبال

 تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان از 22 تیرماه در کمپ تیم های ملی زیر نظر امیر شقاقی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 19 سال فوتبال به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از صبح روزگذشته با همراهی  پروین اکبری تنها نماینده شایسته استان در کمپ تیم های ملی آغازگردید و تا 26 تیر ماه ادامه خواهد داشت.
پروین اکبری – آذربایجان غربی ، هلاله عبدالهی – کرمانشاه، فاطمه امینی برازجانی – بوشهر، فاطمه گرایلی – گلاره جلیلیان- زهرا خدابخشی – ملیکا متولی- مازندران، شبنم بهشت– کهگیلویه و بویراحمد، آرزو پورخسروانی– کرمان، افسانه چترنور- فاطمه رحمتی – زنجان،مهتاب بنایی – زهرا احمد زاده- فارس، سمیه احمدی – کردستان، حدیث قره بیگلو و مروارید نصر– قم، سارا ظهرابی نیا، راحله چعبی ، الهام عنافچه – فرشته خسروی- طاهره مهدی پور- پریوش خلیلی خوزستان، نادیا درخشانی – سمنان، سمیرا رستمی– خراسان رضوی، ، مهسا علی مددی- شقایق نادری- تهران،فاطمه رهبری نژاد – افروز کربکندی –اصفهان، حدیث بساط شیر از ایلام ، تیم ملی بانوان زیر 19 سال را در این اردو همراهی خواهند کرد.

23 / 4 / 1393برچسب:, :: 11:31 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده


معروف با شهرداري اروميه قرارداد بست

معروف با شهرداري اروميه قرارداد بست

سعيد معروف، کاپيتان تيم ملي واليبال ايران با قراردادي يک ساله به باشگاه شهرداري اروميه پيوست.
معروف در جريان دور مقدماتي ليگ جهاني دو پيشنهاد از باشگاه‌هاي "هالک بانک" ترکيه و "وروناي" ايتاليا داشت، اما در نهايت تصميم گرفت با تيم شهر خودش يعني شهرداري اروميه همکاري کند.
همچنين عبدالرضا عليزاده، ليبروي ملي‌پوش واليبال ايران نيز با تيم شهرداري اروميه به توافق يک ساله رسيده است.
گفته مي‌شود شهرام محمودي و محمد موسوي نيز توافق ضمني با باشگاه شهرداري اروميه داشته‌اند.
باشگاه اروميه خواستار ثبت قرارداد اين دو بازيکن پيش از سفر تيم ملي به فلورانس ايتاليا شده است. شهرام محمودي از باشگاه "فنر باغچه" ترکيه و محمد موسوي از دو باشگاه ايتاليايي پيشنهاد دارند.
 

 

 

همچنين باشگاه پيکان نيز به دنبال جذب اين دو بازيکن براي فصل 1393 ليگ برتر واليبال بود

نسخه چاپي
تلاش می‌کنم هر چه زودتر دوران مصدومیتم به پایان برسد
فضلی: نتایجی بهتر از چهار سال قبل در انتظار ووشو است/ تیم آماده‌ای راهی اینچئون می‌شود

ووشوکار وزن 75 کیلوگرم تیم ملی گفت: بهترین‌های ایران در اردو حضور دارند و قطعا نتایج خوبی در انتظار تیم ملی در بازی‌های آسیایی است.

خبرگزاری فارس: فضلی: نتایجی بهتر از چهار سال قبل در انتظار ووشو است/ تیم آماده‌ای راهی اینچئون می‌شود
  •  

، امیرفضلی قهرمان سال 2013 جهان در مالزی، که چندی است با آسیب دیدگی زانو دست و پنجه نرم می کند در نهایت شانس حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون را از دست داد. او با تصمیم پزشکان ناچار است زانوی مصدوم خود که دچار پارگی رباط صلیبی شده است را به تیغ جراحان بسپارد.

امیر فضلی ، در مورد اینکه ناچار است به دلیل مصدومیتی که برایش در اردوها رخ داده مدتی را به دور از اردوها باشد گفت: متاسفانه با مصدومیتی که برای من در اردوهای تیم ملی رخ داد حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون را از دست دادم. حالا برای بازگشت به دوران گذشته با تصمیم پزشکان قرار است هفته آینده رباط صلیبی پایم جراحی شود.

وی در ادامه افزود: پزشکان در صحبت‌های اولیه خود اعلام کردند که پس از جراحی زانوی پایم ناچارم نزدیک به 6 ماه از میادین دور باشم و تمرینات خود را کنار بگذارم. البته تمام تلاشم را می‌کنم تا به سرعت به اوج باز گردم و بتوانم مبارزات خوبی را داشته باشم.

ووشوکار وزن 75 کیلوگرم تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: پس از جراحی زمان زیادی را باید استراحت کنم و این موضوع باعث می‌شود که از دوران اوج فاصله بگیرم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا به نیم فصل دوم لیگ برتر برسم و با مبارزه در مسابقات لیگ برتر هر چه زودتر به اوج بازگردم.

وی در مورد پیش بینی کسب نتیجه تیم ملی در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: تیمی که از ایران قرار است به بازی‌های آسیایی اعزام شود خیلی آماده به نظر می‌آید و کادر فنی نیز قول داده که بهترین نتیجه را در کره جنوبی کسب کند، نتیجه‌ای که حتی بهتر از چهار سال گذشته باشد. به اعتقاد من بهترین‌های ووشوی ایران در اردوی تیم ملی حضور دارند و قطعا نتایج خوبی در انتظار تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی است.

-f

نسخه چاپي
عبدولی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اضافه شد

سعید عبدولی بعد از حل شدن مشکلاتش به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اضافه شد.

خبرگزاری فارس: عبدولی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اضافه شد
  •  

، سعید عبدولی، دارنده مدال طلای قهرمانی جهان که به دلیل مشکلات شخصی موفق به همراهی فرنگی‌کاران در اردوی قبل تیم ملی کشتی فرنگی نشده بود با حل شدن مشکلاتش به اردوی جدید تیم ملی که ۱۹ تیر آغاز شده است، اضافه شد.

این در حالی است که کادر فنی نام عبدولی را در بین اردونشینان مرحله جدید قرار نداده بود، اما این کشتی‌گیر با هماهنگی کادرفنی و مسئولان فدراسیون کشتی به جمع فرنگی‌کاران اردونشین اضافه شد تا تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های پیش رو پیگیری کند.

حسن رنگرز، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با تأیید این خبر  خوشبختانه بعد از برگزاری جلسه کمیته انضباطی در روز گذشته سوء تفاهمات برطرف شد و عبدولی به جمع اردونشنیان اضافه شد. باتوجه به نزدیکی مسابقات و حجم کاری موجود امیدوارم دیگر شاهد حواشی اینچنینی نباشیم و این اختلاف داخل خانواده کشتی حل شود. عبدولی در این مدت بیشترین حضور کمّی را در مسابقات داشته که با نتایج کیفی هم همراه بوده است. او کار سختی داشته و باید حفظ شود.

تیم ملی کشتی فرنگی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی آماده می‌کند.

-f

نسخه چاپي
تحلیل یک سایت استرالیایی از شاگردان کی‌روش
ایران بدشانس بود که از گروه صعود نکرد/ آنها بهترین آسیایی بودند

در گزارشی که سایت theaustralian منتشر کرده عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی مورد تمجید قرار گرفته و اعلام شده آنها با بدشانسی صعود نکرده‌اند.

خبرگزاری فارس: ایران بدشانس بود که از گروه صعود نکرد/ آنها بهترین آسیایی بودند
  •  

، جام جهانی 2014 برزیل با قهرمانی آلمان به پایان رسید. ژرمن‌ها با تک گل ماریو گوتسه موفق به فتح جام پس از 24 سال شدند.

تیم ملی ایران نیز در این رقابت‌ها حضور داشت و فراتر از حد انتظار بسیاری از کارشناسان ظاهر شد. نتیجه‌های این تیم به شرح زیر است:

تساوی بدون گل مقابل نیجریه، باخت یک بر صفر به آرژانتین و باخت سه بر یک به بوسنی و هرزگوین.

گل‌های زده: یک

گل‌های خورده: چهار

ستاره‌ها: رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی.

 

خلاصه عملکرد:

بهترین تیم آسیایی حاضر در جام که با بدشانسی از صعود به مرحله حذفی بازماند. پس از نمایشی درخور توجه مقابل نیجریه که به تساوی بدون گل انجامید، ایرانی‌ها نمایش فوق العاده‌ای مقابل آرژانتین از خود ارائه کردند. آنها می‌توانستند نتیجه دیدار نخست خود را مقابل آلبی سلسته تکرار کنند اما لیونل مسی با مهارتی که از خود در وقت‌های تلف شده این دیدار نشان داد مانع از این اتفاق شد.

تیم ملی ایران مقابل بوسنی هم خوب بود اما می‌توان از آنها انتظار داشت در جام ملت‌های آسیا که چند ماه دیگر در استرالیا برگزار می‌شود بدرخشند.

- f

نسخه چاپي
جام بیستم-2014 برزیل
بهترین گل‌های جام‌جهانی معرفی شدند/ گل مسی به ایران در رده پنجم

10 گل زیبای جام‌جهانی 2014 برزیل از سوی فیفا معرفی شد.

خبرگزاری فارس: بهترین گل‌های جام‌جهانی معرفی شدند/ گل مسی به ایران در رده پنجم
  •  

، فیفا 10 گل زیبای جام جهانی را معرفی کرد که در این میان آخرین گل جام هم در میان گل‌های برتر قرار گرفته است و گل دقایق پایانی لیونل مسی به ایران در مرحله گروهی در این فهرست قرار دارد.

*اسامی زنندگان گل‌های برتر به شرح زیر است:

1- تیم کهیل (گلزنی در دیدار استرالیا و هلند)

2- جیمز رودریگز ( گلزنی در دیدار کلمبیا و اروگوئه)

3- روبین فان پرسی (گلزنی در دیدار هلند و اسپانیا)

4- داوید لوئیز (گلزنی در دیدار برزیل و کلمبیا)

5- لیونل مسی (گلزنی در دیدار آرژانتین و ایران)

6- ژروینیو (گلزنی در دیدار ساحل عاج و کلمبیا)

7- آرین روبن (گلزنی در دیدار هلند و اسپانیا)

8- ژردان شقیری (گلزنی در دیدار سوئیس و هندوراس)

9- جیمز رودریگز (گلزنی در دیدار کلمبیا و ژاپن)

10- ماریو گوتزه (گلزنی در دیدار آلمان و آرژانتین)

f

فردا اسامی هیات رئیسه و دیگر نفرات را اعلام خواهیم کرد
ناطق نوری: طالبی برای دبیری فدراسیون بوکس مخالف نیست/ او منتظر انتخابات فدراسیون اسکی است

رئیس فدراسیون بوکس گفت: با ناصر طالبی صحبت‌ کرده‌ایم و قرار است که او به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت کند و به هیچ عنوان مخالفتی از سوی او مطرح نشده است.

خبرگزاری فارس: ناطق نوری: طالبی برای دبیری فدراسیون بوکس مخالف نیست/ او منتظر انتخابات فدراسیون اسکی است
  •  

، رئیس فدراسیون بوکس ماه گذشته در یک نشست خبری اعلام کرد که طی یک ماه اخیر اعضای هیأت‌ رئیسه،‌ اعضای کادر اجرایی، اداری، دبیر فدراسیون، خزانه دار و حسابدار، کمیته داوران و کمیته مربیان را معرفی خواهد کرد.

احمد ناطق نوری، در پاسخ به این سؤال که آیا امروز تکلیف اعضای هیات رئیسه و دیگر نفرات مشخص خواهد شد، یا خیر گفت: ما امروز تکلیف تمام نفراتی را که قرار بود اسامی آنها اعلام شود را مشخص کرده‌ایم و قطعا نام تمام آنها فردا در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تکلیف دبیر فدراسیون نیز مشخص می‌شود یا خیر، گفت: هنوز تکلیف دبیر فدراسیون مشخص نشده است، اما با گزینه مورد نظر صحبت‌هایی نهایی را انجام داده‌ایم و همه چیز به خوبی پیش رفته است.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سؤال که ناصر طالبی گویا گزینه شما برای دبیری فدراسیون است، اما او با این موضوع موافق نیست، گفت: بله ما با ناصر طالبی صحبت‌ کرده‌ایم و قرار است که او به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت کند و به هیچ عنوان مخالفتی از سوی او مطرح نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا طالبی با این مسئولیتی که شما به او پیشنهاد داده‌اید موافقت نکرده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. قرار است در فدراسیون اسکی انتخابات برگزار شود و او منتظر است برگزاری انتخابات است.

به گزارش فارس، پیش از این مسئولان فدراسیون روح‌الله حسینی را به عنوان نایب ‌رئیس و حسین نهرودی را به عنوان مدیر فنی تیم‌‌های ملی انتخاب کرده‌اند.

- f

سیدمراد محمدی در گفت‌وگو با فارس:
اگر جزو 3 تیم برتر جهان باشیم کار بزرگی کرده‌ایم/ تنها دغدغه‌مان آمادگی روانی بچه‌ها در روز مسابقه است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: اگر بتوانیم امسال در جمع سه تیم برتر مسابقات جهانی قرار بگیریم کار بزرگی کرده‌ایم.

خبرگزاری فارس: اگر جزو 3 تیم برتر جهان باشیم کار بزرگی کرده‌ایم/ تنها دغدغه‌مان آمادگی روانی بچه‌ها در روز مسابقه است
  •  

سیدمراد محمدی ، در خصوص آمادگی آزادکاران نوجوان برای حضور در مسابقات جهانی گفت: بچه‌ها شرایط خوبی دارند و از نظر بدنی عالی هستند. بعد از مسابقات قهرمانی آسیا زمان مناسبی در اختیار داشتیم و خوب کار کردیم؛ فقط مانده روز مسابقات.

وی ادامه داد: متاسفانه برای مسابقات آسیایی زمان کافی نداشتیم، اما با برنامه‌ریزی که انجام دادیم بعد از آن رقابت‌ها به اهداف‌مان رسیدیم. در تمام 10 وزن، کشتی‌گیران جدیدی را روانه مسابقات می‌کنیم که این موضوع کار ما را سخت می‌کند چون از تجربه کافی برخوردار نیستند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تصریح کرد: حس می‌کنم نتیجه خوبی در مسابقات جهانی کسب کنیم، اما باید قبول کنیم که تیم به مراتب ضعیف‌تری نسبت به سال قبل داریم. بچه‌ها در این رده سنی حساس هستند و نتایج قابل پیش‌بینی نیست. تنها دغدغه ما استرس روز مسابقه است که بچه‌ها نتوانند فشار و استرس ناشی از آن را تحمل کند. با این وجود اگر بتوانیم جزو سه تیم برتر جهان باشیم کار بزرگی کرده‌ایم؛ هر چند که خودم خیلی امیدوارم.

محمدی با بیان اینکه آمادگی روانی در این رده سنی بسیار مهم است، تصریح کرد: از نظر امکانات و تدارکات نسبت به سال قبل مشکلی نداشتیم و شرایط عالی بود. از مردم می‌خواهم دعا کنند تا بچه‌ها مزد زحمات‌شان را در این ماه‌ها بگیرند. کشورهای روسیه و آذربایجان رقیبان همیشگی ما هستند و اگر بتوانیم در جمع سه تیم برتر قرار بگیریم کار بزرگی کرده‌ایم.

-f

نسخه چاپي
ادعای عجیب رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی؛
آفریقای جنوبی در حال نهایی کردن جزئیات برای توافق با کی‌روش است

رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اعلام کرد که در حال نهایی کردن برخی جزئیات درباره احتمال جذب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور است.

خبرگزاری فارس: آفریقای جنوبی در حال نهایی کردن جزئیات برای توافق با کی‌روش است
  •  

و به نقل از استار آفریکا، انتظار طولانی آفریقای جنوبی برای جذب یک سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال این کشور تقریبا به پایان رسیده است. دنی جوردان، رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اعلام کرد که سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور تا ماه آینده معرفی خواهد شد.

جوردان که در برزیل به سر می‌برد، اعلام کرد که سرمربی جدید باید اشتیاق بیشتری برای استفاده از بازیکنان جوان داشته باشد زیرا این یکی از وظایف اصلی سرمربی جدید است.

وقتی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی دو ماه پیش اعلام کرد که قرارداد گوردون ایگسوند، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور که آگوست به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد شد، گزینه‌هایی برای هدایت تیم ملی این کشور مطرح شده‌اند.

حدود 14 مربی در فهرست جانشینی ایگسوند قرار گرفتند و کارلوس کی‌روش 61 ساله، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و استفن کشی 52 ساله سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه از مدعیان اصلی تصدی این پست بوده‌اند.

جوردان در خصوص کی‌روش به عنوان گزینه احتمالی جانشینی ایگسوند اعلام کرد که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در آستانه نهایی کردن برخی جزئیات درباه شانس سرمربی پرتغالی برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930422000077#sthash.oElElrd7.dpuf

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 13140348
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content