فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

توسعه همگانی ورزش راه مقابله با آسیب های اجتماعی بخصوص اعتیاد است

توسعه همگانی ورزش راه مقابله با آسیب های اجتماعی بخصوص اعتیاد است

جلسه کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی این حوزه صبح امروز چهارشنبه 30 مهرماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در این جلسه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و تسلیت رحلت عالم جلیل القدر حضرت آیت ا...مهدوی کنی (ره) گفت: ورزش مهمترین گام فرهنگی و تأثیرگزار در توسعه شادابی و نشاط و سلامت جسمی و روحی آحاد مختلف جامعه می باشد که می تواند به پشتوانه فواید روحی و فیزیولوزیکی از بروز آسیب های اجتماعی بخصوص معضل اعتیاد پیشگیری بعمل آورد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، ورزش را رکن مهم سلامتی پایدار جوامع و عامل پویایی و نشاط بخصوص در بین خانواده ها و نسل جوان دانست و ابراز امیدواری کرد که با توسعه فرهنگ عمومی ورزش که نیازمند مشارکت و همکاری دستگاهها و نهادهای اجرایی فرهنگی می باشد، با افزایش روحیه امید و تلاش و سرزندگی و نیز تقویت باورهای دینی و مذهبی و آموزش های سبک زندگی سالم و بهره مندی از تأثیرات عمیق و کاربردی ورزش شاهد ریشه کن گردیدن معضل اعتیاد در جامعه باشیم.
 

 

 

در ادامه این جلسه هر کدام از اعضاء حاضر و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.

 

30 / 7 / 1393برچسب:, :: 6:38 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده


آغازمسابقات والیبال ساحلی کشور در چابکسر

 آغازمسابقات والیبال ساحلی کشور در چابکسر

 تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه در مسابقات کشوری که از امروز در چابکسر گیلان برگزار می شود، شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان آذربایجان غربی، دربیست و سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور، تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی حضور می یابد.
این مسابقات از امروز، سی ام مهر ماه جاری به میزبانی چابکسر آغاز و تا سه روز ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است ولیبالیست های ساحلی از آمادگی خوبی برای حضور در این رقابتها برخوردارند و و پیش بینی می شود یک بار دیگر مقام قهرمانی این مسابقات را از آن کنند.
گفتنی است تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه در دوره بیست و دوم رقابت های قهرمانی کشور، مقام اول را کسب کرده بود.


افتخاری دیگر برای ورزش آذربایجان غربی/ جانفشان در اینچئون نقره گرفت

افتخاری دیگر برای ورزش آذربایجان غربی/ جانفشان در اینچئون نقره گرفت

حسن جانفشان ورزشکار شایسته اشنویه ای آذربایجان غربی عنوان دوم مسابقات تنیس روی میز بازیهای پارآسیایی اینچئون کره را کسب کرد.
 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، ورزشکاران تنیس روی میز ایران 2 مدال به جمع مدال‌های کاروان ورزشی ایران اضافه کردند. حسن جانفشان ورزشکار و ملّی پوش شایسته تنیس روی میز آذربایجان غربی که با شایستگی به فینال بازیهای پارآسیایی اینچئون کره رسیده بود، در رقابت نهایی نتوانست کیم مین جیو، حریف کره‌ای خود را شکست دهد و با قبول شکست 3 بر صفر به نایب قهرمانی و مدال نقره رسید.
 محمد رنجبر نیز به همراه حریف کره‌ای خود به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفت و مدال برنز را از آن خود کرد.
 

 

 

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کسب این موفقیت ارزشمند را به حسن جانفشان، جامعه ورزشی استان، مسئولین خدوم و مردم قهرمان پرور آذربایجان غربی بخصوص شهرستان اشنویه و خانواده ایشان تبریک می گوید.

 

نسخه چاپي
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون
کریمی در 100 متر قورباغه یک ثانیه رکورد ایران را جابجا کرد

عضو تیم شنای جانبازان و معلولان ایران در رقابت‌های شنا ماده 100 متر قورباغه چهارم شد، اما رکورد کشورمان را یک ثانیه جابجا کرد.

خبرگزاری فارس: کریمی در 100 متر قورباغه یک ثانیه رکورد ایران را جابجا کرد
  •  

  از اینچئون، محمد حسین کریمی در این ماده با ثبت رکورد 1:23:46 در مکان چهارم قرارگرفت و نتوانست مدال بگیرد، اما رکورد ایران را یک ثانیه ارتقا داد.

کریمی طی روزهای گذشته یک مدال نقره و چهار برنز برای کشورمان به ارمغان آورده بود.

در این ماده نماینده هندوستان اول شد و طلا گرفت و نمایندگان مالزی و تایلند بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

مصطفی محمدی دیگر شناگر ایران در این ماده با ثبت رکورد 1:37:12 هشتم شد.

-

نسخه چاپي
صحبت برای تغییر رئیس فدراسیون گمانه‌زنی مطبوعات است
رستگار: بودجه کافی داشته باشیم3 تا 4 سهمیه المپیک می‌گیریم/نیاز به مربی خارجی داریم

رئیس فدراسیون جودو گفت:‌در صورتی که بودجه کافی داشته باشیم و در مسابقات مختلف شرکت کنیم می‌توانیم 3 تا 4 سهمیه برای المپیک برزیل بگیریم.

خبرگزاری فارس: رستگار: بودجه کافی داشته باشیم3 تا 4 سهمیه المپیک می‌گیریم/نیاز به مربی خارجی داریم
  •  

محمد رستگار ، درباره کسب سهمیه المپیک برزیل گفت: مسابقات ما برای کسب سهمیه از 4 ماه پیش شروع شده و تا می 2016 ادامه دارد. اتفاقی که برای تکواندو رخ داده برای جودو 6-5 سال است که رخ داده است که ورزشکاران باید در مسابقات مختلف شرکت کنند، امتیاز گرفته تا بتوانند راهی المپیک شوند. 22 نفر اول در رنکینگ به صورت مستقیم به المپیک می‌روند.

رستگار در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بتوانید در جودو چند سهمیه بگیرید، اظهار داشت: اگر بودجه کافی داشته باشیم و در مسابقات مختلف شرکت کنیم فکر می‌کنم 4-3 سهمیه بتوانیم کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بحث مربی خارجی در جودو به چه صورت است و آیا فدراسیون برنامه‌های برای این موضوع دارد، تصریح کرد: در جودو به دلیل گران بودن و هزینه بالای مربیان خارجی نیاز به حمایت کمیته ملی المپیک داریم. در صورت توافق با کمیته می‌توانیم مربی بگیریم. ما رزومه چند مربی خارجی را بررسی کرده‌ایم که در صورت توافق با یکی از آنها قرارداد امضا می‌کنیم.

رئیس فدراسیون جودو درباره اینکه شنیده شده مسئولان وزارت ورزش از چند گزینه برای ریاست این فدراسیون برنامه خواسته‌اند، گفت: چنین چیزی نیست. بهتر است به اینها نپردازیم. اینها گمانه‌زنی‌هایی است که در مطبوعات مطرح شده است.

-

نسخه چاپي
والیبال ساحلی جام بانک تجارت - چابکسر
نتایج کامل دور مقدماتی مشخص شد

دور مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور یادواره شهدای بانک تجارت با برگزاری 14 دیدار پیگیری و با معرفی 16 تیم برتر به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: نتایج کامل دور مقدماتی مشخص شد
  •  

، دور مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور یادواره شهدای بانک تجارت با برگزاری 14 دیدار پیگیری و با معرفی 16 تیم برتر به پایان رسید. نتایج کامل دیدارهای دور مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور به شرح زیر است:

اتو سرویس جعفری ندیم 2– مجموعه ورزشی ترانی سمنان صفر (21 بر 12 و 21 بر 17)

هتل ارشیایی کلاچای صفر– هیات والیبال تنکابن 2(7 بر 21 و 13 بر 21)

توسکا محله چابکسر 2– سازمان منطقه آزاد کیش صفر (21 بر 18 و 21 بر 18)

آب معدنی سوپرایز 2– نظام مهندسی مازندران صفر (21 بر 19 و 21 بر 13)

شهرداری ارومیه 2– آیندگان گلستان صفر (21 بر 19 و 21 بر 14)

بیمه کار آفرین2 – شهد آرا کاسپین صفر (21 بر 5 و 21 بر 9)

اتو سرویس جعفری ندیم یک – بانک تجارت آذربایجان شرقی 2 (21 بر 16، 8 بر 21 و 11 بر 15)

هتل ارشیای کلاچای صفر – اداره بنادر بوشهر 2 (19 بر 21 و 12 بر 21)

توسکه محله چابکسر 2– شموشک مازندران صفر (21 بر 14 و 26 بر 24)

بافه سیم گلستان 2– هیات والیبال سنندج صفر (21 بر 11 و 21 بر 11)

میکا مال کیش صفر– هیات والیبال عباس آباد تنکابن 2 (19 بر 21 و 17 بر 21)

بانک تجارت آذربایجان شرقی 2– مجموعه ورزشی ترانی سمنان صفر (21 بر 9 و 21 بر 13)

اداره بنادر بوشهر صفر – هیات والیبال تنکابن 2 (26 بر 28 و 14 بر 21)

شموشک مازندران 2– سازمان منطقه آزاد کیش صفر (21 بر 9 و 21 بر 4)

نسخه چاپي
 از اینچئون
ایران از ازبکستان سبقت گرفت/ کاروان غدیر در جایگاه چهارم

در پایان روز چهارم رقابت‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون کاروان ایران با یک پله صعود در جایگاه چهارم قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: ایران از ازبکستان سبقت گرفت/ کاروان غدیر در جایگاه چهارم
  •  

، روز چهارم بازی‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون با کسب مدال‌های خوش‌رنگ و یک پله صعود برای کاروان غدیر به پایان رسید.

ورزشکاران جانباز و معلول ایران توانستند در پایان این روز تعداد مدال‌های ایران را به 18 طلا، 39 نقره و 23 برنز رساندند و بالاتر از ازبکستان در رتبه چهارم قرار گرفتند.

 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930730001328#sthash.WD5Pk8Va.dpuf

کسب مدال های رنگارنگ ایرانی ها در دو و میدانی
محمد الوان پور در ماده پرتاب نیزه موفق به کسب مدال طلا شد و چند مدال رنگارنگ دیگر توسط سایر ورزشکاران ایرانی بدست آمد.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به بازیهای پاراآسیایی اینچئون، ورزشکاران دو و میدانی ایران موفق به کسب مدال های رنگارنگ در رشته دو و میدانی شدند.

در ادامه رقابت های دو و میدانی، امین عبدلی پور موفق به کسب نشانی دیگر برای دو و میدانی شد. عبدلی پور در رقابت های دو 1500 متر ، کلاس T46 با ثبت رکورد ٤ دقیقه و ١٦ ثانیه و ٤٢صدم ثانیه بر سکوی دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.

نمایندگان ازبکستان و عراق نیز به ترتیب اول و سوم شدند.

اما دیگر نماینده ایران ، محمد الوان پور در پرتاب نیزه نشان طلا را بر گردن آویخت. الوان پور در رقابت های ماده پرتاب نیزه ، کلاس F55/56 با ثبت رکورد 37 متر و 23 سانتی متر، به نشان طلا دست یافت.

همچنین علی الفت لاوی نشان برنز پرش طول را کسب کرد . الفت لاوی در رقابت های این ماده در کلاس F36/37/38 با ثبت رکورد 5 متر و 93 سانتی متر در جایاگه سوم ایستاد.

در قسمت بانوان نیز هاجر تکتاز دومین نشان نقره خود را در پرتاب وزنه بدست آورد. در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی که از صبح امروز در ورزشگاه اصلی مسابقات آغاز شده هاجر تک تاز در پرتاب وزنه زنان کلاس F11/12 با ثبت رکورد 8 متر و 62 سانتی متر به مدال نقره دست یافت. تک تاز روز گذشته نیز موفق شده بود نشان نقره پرتاب دیسک را از آن خود کند.

و بالاخره جلال خاکزادیه به مدال نقره پرتاب دیسک دست یافت و سیامک فرج زاده صاحب  مدال برنز شد. جلال خاکزادیه در پرتاب دیسک مردان کلاس F34 با ثبت رکورد 42 متر و 33 سانتی متر به مدال نقره دست یافت، در رقابت های همین ماده سیامک صالح فرج‌زاده نیز  با 37 متر و 43 سانتی‌متر در جایگاه سوم ایستاد و نشان برنز را از آن خود کرد.

پرتابگری از چین موفق شد با رکورد 43 متر و 29 سانتی متر به عنوان قهرمانی این ماده دست یابد

نامه دکتر سجادی به سه فدراسیون جهت برگزاری انتخابات
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، در سه نامه جداگانه به دبیران مجامع فدراسیون های تیراندازی، انجمن های ورزشی و تنیس از آن ها خواست تا مقدمات برگزاری مجامع انتخابی را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید نصرالله سجادی با ارسال سه نامه جداگانه به احمد رضا هامونی حقیقت، دبیر مجمع فدراسیون تیراندازی، دلداده مهربان، دبیر مجمع فدراسیون انجمن های ورزشی و شاهرخ کشاورز، دبیر مجمع فدراسیون تنیس از آن ها خواست ضمن هماهنگی با دفتر امور مجامع فدراسیون های ورزشی اقدامات لازم را برای برگزاری مجامع انتخاباتی این سه فدراسیون فراهم کنند.

گفتنی است در این سه نامه تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن های ورزشی شنبه 17 آبان ماه، مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس دوشنبه 19 آبان ماه و تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی دوشنبه 26 آبان ماه جاری ذکر شده است.

ضمنا هر سه مجمع انتخاباتی راس ساعت 10 صبح تاریخ های مذکور و در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

نسخه چاپي
مسئولان کمیته ملی و وزارت ورزش باید نگاه‌ ویژه‌ای داشته باشند
احدی: صعود بوکسورها در رنکینگ جهانی نوید خوبی است/ برای رسیدن به المپیک نیاز به کسب مدال داریم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: صعود مشت زنان ایرانی در رنکینگ جهانی نوید خوبی برای بوکس کشورمان است.

خبرگزاری فارس: احدی: صعود بوکسورها در رنکینگ جهانی نوید خوبی است/ برای رسیدن به المپیک نیاز به کسب مدال داریم
  •  

اکبر احدی  در مورد صعود بوکسورهای ایران در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی، گفت: با نتیجه‌‌ خوبی که بوکسورها در بازی‌های آسیایی اینچئون کسب کردند در ارتقا آنها در رنکینگ فدراسیون جهانی تاثیر بسیار خوبی داشت. ما پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی در تورنمنت چین حضور پیدا کردیم و مسابقات نیز جز رنکینگ A آسیا بود و خیلی در رنکینگ تاثیر داشت.

وی در ادامه افزود: از بین 4 نماینده‌ای که تیم ملی بوکس به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام کرده بود 4 بوکسور در رنکینگ جهانی بین 8 نفر صعود کرده‌اند. به اعتقاد من اگر در چند تورنمنت دیگر بوکسورهای ما مدال کسب کند و بین سه نفر در رنکینگ جهانی قرار داشته باشند قطعا در مسابقات المپیک برزیل حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد اینکه تا آغاز المپیک برزیل زمان زیادی باقی مانده و ملی پوشان ایرانی شانس کسب مدال در مسابقات مختلف را دارند، گفت: تورنمنت‌های زیادی را پیش رو داریم که امیدوارم مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به بوکس داشته باشند تا تیم ملی تا المپیک در مسابقات مهمی شرکت کند تا راه برای رسیدن به المپیک و مدال در آن رقابت‌ها مهیا شود.

وی در پایان گفت: علی مظاهری در وزن 91 کیلوگرم به رنکینگ 7 صعود کرده، جاسم دلاوری در وزن 91+ کیلوگرم به رنکینگ 8 صعود کرده، سجاد محرابی در وزن 75- کیلوگرم به رنکینگ 7 صعود کرده و احسان روزبهانی به رنکینگ 8 صعود کرده است. از بین 6 بوکسوری که به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام شدند 4 نفر از آنها صعود خوبی داشته‌اند که این نوید خوبی برای بوکس ایران اس

نسخه چاپي
ایران بهترین کشور برای ورزش بادبانی است
احمدی: قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی 2018 جزو 2 نفر برتر باشم/ مربی ثابت ندارم

ملی‌پوش بادبانی ایران می‌گوید برای کسب سهمیه المپیک ریو برنامه‌ریزی مناسبی دارد و تمام تلاشش را می‌کند در این راه موفق شود.

خبرگزاری فارس: احمدی: قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی 2018 جزو 2 نفر برتر باشم/ مربی ثابت ندارم
  •  

، احمد احمدی تنها ورزشکار ایرانی است که در بادبانی فعالیت می‌کند. رشته‌ای که برای خیلی‌ها شناخته شده نیست و فعالیتی هم در ایران ندارد. فدراسیون قایقرانی هم در این مدت برنامه‌ای برای این رشته نداشته است. از سال 2010 که ورزشکاران زیادی در این رشته فعالیت می‌کردند حالا فقط احمد احمدی مانده که بدون مربی است و به گفته خودش با تمریناتی که داشته توانسته اسپانسر بگیرد و حالا امیدوار است با کمک اسپانسر بتواند در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کند، مربی بگیرد و راهی برزیل شود.

احمدی در رشته لیزر در بازی‌های آسیایی شرکت داشت که نهم شد. وی درباره مسائل مختلف رشته‌اش، حضورش در بازی‌های آسیایی و از فعالیت‌هایش با  صحبت کرده که متن مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

فارس: در بازی‌های آسیایی بدون مربی در مسابقات شرکت کردی.

من تنها رفتم و مربی همراهم نبود. البته امینی، اتابکی و دنیامالی به من سر زدند تا وضعیت را ببینند. شرایطی بود که نتوانستیم با خودمان مربی ببریم. من مربی ثابت ندارم. همه ورزشکارانی که در بازی‌های آسیایی شرکت داشتند مدت دو سال با مربیان‌شان کار کرده بودند. در نظر دارم برای مسابقات سهمیه المپیک و همینطور المپیک با کمک اسپانسر از یکی از کشورهای کرواسی، ایرلند یا اسپانیا مربی بگیرم.

f

نسخه چاپي
 از اینچئون
نماینده فدراسیون جهانی: نعمتی الگوی ورزشکاران دنیا است/ادغام کلاس‌ها به دلیل توزیع عادلانه مدال است

نماینده فنی فدراسیون بین‌المللی تیراندازی با کمان از زهرا نعمتی به عنوان الگویی برای تمام ورزشکاران جهان نام برد.

خبرگزاری فارس: نماینده فدراسیون جهانی: نعمتی الگوی ورزشکاران دنیا است/ادغام کلاس‌ها به دلیل توزیع عادلانه مدال است
  •  

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از بازی‌های پاراآسیایی، کارول آن هیکس نماینده فنی نیوزلندی مسابقات تیراندازی با کمان گفت: از آنجایی که در رشته ریکرو 6 مدال توزیع می‌شود اما در کامپوند یکی، می‌خواهیم توزیع مدال‌ها عادلانه باشد و به همین دلیل کلاس ایستاده و نشسته را در ریکرو ادغام کردیم.

وی افزود: هدف‌مان این است در المپیک 2016 ریو حقی از بازیکنی ضایع نشود. براساس کلاس‌بندی‌های سابق، کشورها کمی با این سیستم مدال‌های بیشتری می‌گرفتند و عدالت رعایت نمی‌شد.

هیکس درخصوص درخشش زهرا نعمتی در مسابقات جهانی و پارالمپیک اظهار داشت: با توجه به اینکه تیراندازی باکمان در کشور شما حضور کمرنگی در مسابقات جهانی دارد، زهرا نعمتی موفق شد به عنوان قهرمانی پارالمپیک دست یابد. معتقدم نعمتی نه تنها الگوی ورزشکاران ایران بلکه سایر ورزشکاران جهان است.

نسخه چاپي
 از اینچئون
نهمین مدال طلای کاروان غدیر به نام امینی/ منتظری نقره گرفت

مهناز امینی به مدال طلای رقابت‌های پرتاب وزنه بازی‌های پاراآسیایی دست یافت.

خبرگزاری فارس: نهمین مدال طلای کاروان غدیر به نام امینی/ منتظری نقره گرفت
  •  

  از اینچئون، در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی که از صبح امروز در ورزشگاه اصلی مسابقات آغاز شده است، در روز سوم بازی‌ها اولین طلای کاروان غدیر توسط بانوان به دست آمد.

دو پرتابگر وزنه کشورمان در کلاس F57 سکوهای اول و دوم را از آن خود کردند. مهناز امینی با ثبت رکورد 7 متر و 92 سانتی متر به مقام قهرمانی رسید و فاطمه منتظری با رکورد 7 متر و 66 سانتی‌متر نایب قهرمان شد.

اعظم خدایاری در همین ماده پنجم شد.

طلای امینی نهمین مدال طلای کاروان غدیر در این رقابت ها بود.

-

نسخه چاپي
نمی‌دانم مکتب استقلال چیست!
مجیدی: برخی هوادار می‌خرند تا محبوب شوند/ بازی در استقلال مرفاوی و مظلومی بهترین سال‌های فوتبالم بود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مثل حجازی دیگر در فوتبال ما نمی‌آید و کسانی که با خرید هوادار و یکسری هزینه‌ها می‌خواهند محبوب شوند ماندگار نخواهند بود.

خبرگزاری فارس: مجیدی: برخی هوادار می‌خرند تا محبوب شوند/ بازی در استقلال مرفاوی و مظلومی بهترین سال‌های فوتبالم بود
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی با حضور در برنامه 90 در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد.

مجیدی در خصوص شروع فوتبالش گفت: من از 14 سالگی در نوجوانان فوتبالم را شروع کردم و تا 37 سالگی فوتبال بازی کردم و الان که یک سال است فوتبال بازی نمی‌کنم دلم برای فوتبال تنگ می‌شود اما فکر می‌کنم نیاز به استراحت داشتم.

وی ادامه داد: تنها هدف من در فوتبال مربیگری است و یکی از دلایلی که زود از فوتبال رفتم همین بود سپس به انگلستان رفتم تا دوره B مربیگری را سپری کنم و کلاس‌های FA که یکی از معتبرترین کلاس‌ها در دنیا است آنجا برگزار می‌شود اما برای کلاس A گزینش دارند و به همین دلیل چون کار آنجا سخت است می‌خواهم به اسپانیا یا پرتغال بروم و آنجا مراحل را بگذرانم کار در کلاس‌‌های انگلیس سخت است و هر کسی را قبول نمی‌کند و برای همین می‌خواهم به اسپانیا یا پرتغال بروم.

مجیدی درباره حضورش در باشگاه اسپانیول اسپانیا هم اظهار داشت: یکی از دوستانم با مدیر این باشگاه دوست است و قرار شد در آکادمی فوتبال آنها همکاری کنم به این صورت که یک سری بازیکن که در خاورمیانه شرایط خوبی دارند را استعدادیابی کنیم و به کمپ این باشگاه بفرستیم.

بازیکن سابق استقلال درباره سؤال برنامه 90 که بهترین گل این بازیکن را قصد داشت انتخاب کند، اظهار داشت: فکر میکنم گزینه 3 که گلم در دربی 69 به پرسپولیس بود بهترین گل من است چرا که در ذهن همه طرفداران ما و پرسپولیس ماند چون وقتی یک بازیکن در دربی گل 3 امتیازی می‌زند این مسئله در ذهن همه باقی م‌ی‌ماند.

وی درباره اینکه شایه شده پدرش پرسپولیس بوده است، افزود: پدرم استقلالی متعصبی است و کلاً خانواده ما استقلالی هستند و من به خاطر دایی‌هایم استقلالی شدم و هیچ وقت هم نگفتم پرسپولیسی هستم و می‌خواهیم به این تیم بروم.

مجیدی درباره تیتر یکی از روزنامه‌ها که در اواسط دهه 70 از قول او منتشر کرده بود که از استقلالی‌ها رخصت می‌گیریم تا به پرسپولیس بروم گفت: من هیچگاه چنین حرفی نزدم اما یادم هست که امیر عابدینی که آن زمان مدیر باشگاه پرسپولیس بود با من صحبت کرد اما فکرش را هم نمی‌توانستم بکنم به پرسپولیس بروم.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص گذشته‌اش در فوتبال هم افزود: پدرم نظامی بود و به همین دلیل فوتبالم را از نوجوانان پارچین آغاز کردم و سپس به تیم نوجوانان کشاورز رفتم و یک روز پرویز ابوطالب اتفاقی از مرغوبکار رد می‌شد و 10 دقیقه فوتبال من را دید و من به تیم ملی نوجوانان دعوت شدم. البته آن زمان خانواده‌ام راضی نبودند که فوتبال بازی کنم و یواشکی به تمرین می‌رفتم. یادم هست که آن زمان از میدان فاطمی با اتوبوس به ورزشگاه آزادی می‌رفتیم و بعد از تمرین دوباره به میدان فاطمی برمی‌گشتیم و علی آذری و محمدرضا طهماسبی که هم‌تیمی‌های من در این زمان بودند مرا سوار موتور براووی‌شان نمی‌کردند چون می‌گفتند موتورشان خراب می‌شود و به همین دلیل کل خیابان را پیاده می‌رفتم و هنوز هم میدان فاطمی برای من یادآور آن روزها است.

f

25

تکذیبیه ای برای خبرگزاری ایلنا؛حسین عابدی مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی است

تکذیبیه ای برای خبرگزاری ایلنا؛حسین عابدی مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی است

 در ساعات پایانی روز کاری پنجشنبه خبری مبنی بر تغییر در مدیریت سازمان تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی روی خروجی خبرگزاری ایلنا قرار گرفت که بدینوسیله تکذیب می گردد.

در این خبر آقای علیرضا امینی رییس سابق فدراسیون جودو و مشاور سرپرست فدراسیون به عنوان مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی معرفی شد، متاسفانه این خبر با کد214215 ساعت 16:23 روز 24/7/93 بدون منبع بوده و کذب می باشد.

ضمن ارج نهادن به زحمات جناب آقای امینی مشاور محترم سرپرست فدراسیون ،آقای حسین عابدی کمافی السابق مدیر سازمان تیم های ملی می باشد.

خبر فوق تکذیب و حق پیگیری در مراجع ذیصلاح برای فدراسیون ورزش های رزمی محفوظ خواهد

27

افشین هادی چگینی رییس کمیته امور استان های فدراسیون رزمی شد

افشین هادی چگینی رییس کمیته امور استان های فدراسیون رزمی شد

طی حکمی از سوی محمود رشیدی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی، افشین هادی چگینی بعنوان رییس کمیته امور استان های فدراسیون ورزش های رزمی منصوب و مشغول به کار شد.

    در این حکم آمده است؛

 برادر ارجمند جناب آقای افشین هادی چگینی

 

 سلام علیکم

با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمندتان به موجب این ابلاغ به عنوان رییس کمیته امور استان های فدراسیون ورزش های رزمی منصوب می گردید . امید است ظل توجهات حضرت بقیه ا... اعظم (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (دامت افاضاته)،بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود با اهتمام و برنامه ریزی مناسب در پیشبرد کمی و کیفی امور محوله کما فی السابق موفق و منصور باشید


درخشش دختران ژیمناستیک کار آذربایجان غربی در مسابقات دسته یک کشور

درخشش دختران ژیمناستیک کار آذربایجان غربی در مسابقات دسته یک کشور

 مسابقات ژیمناستیک دسته یک قهرمانی دختران کشور در تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی،مسابقات ژیمناستیک دسته یک قهرمانی دختران کشور با حضور 18 تیم از سراسر کشوردرچهار رده ی سنی زیر 7، 9، 10 و 12 سال در بخش هنری باشگاه های کشور به مدت 5 روز در تهران برگزار شد.
در این دوره از مسابقات تیم های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه ، صنایع غذایی نوین نسیم و خانه ژیمناستیک ارومیه شرکت داشتند.
در این دوره از مسابقات دختران شایسته زیر 7 سال تیم شهرداری ارومیه در جایگاه سوم قرار گرفتند؛همچنین ورزشکاران زیر 9 سال تیم صنایع غذایی نوین نسیم ارومیه نیز رتبه سوم را از آن خود کردند و تیمزیر 10 سال و 12 سال در مجموع در جایگاه پنجم جدول ایستادند.
شایان ذکر است دختران شایسته ژیمناستاستان در پرش خرک ، پارالل، چوب موازنه و حرکات زمینی حائز رتبه های ارزشمند در این رشته شده بودند.
گفتنی است این مسابقات از 20 الی 25 مهرماه به میزبانی تهران برگزار گردید.

نسخه چاپي
نماینده تام‌الاختیار دایی در گفت‌وگو با فارس:
دایی پیشنهاد مربیگری تیم ملی امید را نمی‌پذیرد

نماینده تام‌الاختیار علی دایی گفت: اگر صلاح باشد پیشنهادهای لیگ برتر به علی دایی را رسانه‌ای خواهم کرد.

خبرگزاری فارس: دایی پیشنهاد مربیگری تیم ملی امید را نمی‌پذیرد
  •  

بهمن دهقان در مورد شایعه پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید به علی دایی اظهار داشت: تا به امروز پیشنهادی در این زمینه به دایی داده نشده و من نمی‌دانم این بحث از کجا مطرح شده است.صحبتی که با دایی داشتم اما اعلام کرد که اگر هم چنین پیشنهادی به من بدهند آن را قبول نخواهم کرد.

وی در مورد شایعه پیشنهاد سرمربیگری لیگ‌های برتری به علی دایی نیز گفت: یکسری پیشنهادهای دیگر به دایی ارائه شده و اگر صلاح بداند در زمان لازم رسانه‌ای خواهد کرد.

نسخه چاپي
 از اینچئون
سعید رحمتی: از کسب مدال برنز راضی نیستم

جودو کار وزن 66 کیلوگرم تیم ملی که در روز نخست مسابقات جودو به مدال برنز رسید از عملکردش راضی نیست.

خبرگزاری فارس: سعید رحمتی: از کسب مدال برنز راضی نیستم
  •  

  از اینچئون، سعید رحمتی در این باره گفت: برای رسیدن به مدال از همه حریفان سرتر بودم اما مصدومیت مانع از موفقیت من شد.

ملی پوش جودوی ایران ادامه داد: هم از ناحیه کتف و هم از کشاله پا مصدوم بودم به همین دلیل مدت زیادی از تمرینات دور بودم و با آمادگی صد در صد اگر می آمدم طلا برای خودم بود.

انتهای پیام/م

-f

نسخه چاپي
در جشن آب‌بان صورت گرفت
نامه دانش‌آموزان خرم‌دره‌ای به عادل فردوسی‌پور

دانش‌آموزان خرم‌دره‌ای به عادل فردوسی‌پور و سعید معروف در راستای ترویج فرهنگ استفاده درست از آب نامه نوشتند.

خبرگزاری فارس: نامه دانش‌آموزان خرم‌دره‌ای به عادل فردوسی‌پور
  •  

  از زنجان، دانش‌آموزان خرم‌دره‌ای ظهر امروز میزبان لاک‌پشت آب‌بان بودند.

در ابتدای این مراسم که با حضور مسئولان برگزار شد، دانش‌آموزان سوگند یاد کردند که در صرفه‌جویی و استفاده بهینه از آب تلاش کنند.

دانش‌آموزان خرم‌دره‌ای با ارائه بازو‌بند آب‌بان به مسئولان از آنها درخواست کردند تا موضوع آب را جدی گرفته و در راستای برطرف کردن این مشکل تلاش کنند.

در این مراسم دانش‌آموزان با نوشتن نامه‌ای به عادل فردوسی‌پور و سعید معروف، از آنها خواستند برای ترویج فرهنگ استفاده درست از آب در جامعه همکاری کنند.

-f

نسخه چاپي
 از اینچئون
میرشکاری: از عملکرد خودم راضی‌ام/ رکورد خوبی ثبت کردم

برنده مدال برنز پرتاب نیزه از عملکرد خود در این دوره از رقابت‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری فارس: میرشکاری: از عملکرد خودم راضی‌ام/ رکورد خوبی ثبت کردم
  •  

  از اینچئون، عبدالرسول میرشکاری، برنده مدال برنز پرتاب نیزه از عملکرد خود در این دوره از رقابت‌ها ابراز رضایت کرد و گفت: در پرتاب‌هایم رکورد خوبی ثبت کردم. حریفانم نفرات اول و دوم المپیک بودند، بنابراین از تلاش خودم راضی هستم.

میرشکاری ادامه داد: رقیب‌های هندی و چینی‌ام بسیار خوب ظاهر شدند؛ همه آنها از رقبای خوبم در آسیا هستند. تلاش می‌کنم در رقابت‌های دیگر بتوانم از آنها پیشی بگیرم.‎

-

نسخه چاپي
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون
کریمی در رشته کرال پشت برنز گرفت

محمد حسین کریمی در ادامه رقابت های شنا مدال برنز ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس اس ۱۳ را ازان خود کرد.

خبرگزاری فارس: کریمی در رشته کرال پشت برنز گرفت
  •  

  از اینچئون، کریمی در فینال این ماده با ثبت رکورد 1: 20 78 سوم شد و برنز گرفت.

کریمی پیش از این یک مدال نقره و یک مدال برنز در ماده های 400 متر آزاد کلاس اس 13 و 50 متر آزاد کلاس اس 13 برای ایران کسب کرده بود

در ماده 100 متر کرال پشت کلاس اس 13 نمایندگان ازبکستان و تایلند اول و سوم شدند.

در این ماده دیگر نمایندگان ایران وحید کشتکار و مصطفی محمدی به ترتیب پنجم و هشتم شدند

نسخه چاپي
تورنمنت بین‌المللی جوجیتسو 2014 - روسیه
کار ایران با کسب 11 مدال تمام شد

جمع مدال‌های ایران در جریان تورنمنت بین‌المللی جوجیتسو روسیه باکسب یک طلا و 2 نقره در روز دوم به عدد 11 رسید.

خبرگزاری فارس: کار ایران با کسب 11 مدال تمام شد
  •  

، تیم ملی جوجیتسو در دومین روز از مسابقات بین‌المللی سن پترزبوزگ، کسب سهمیه اسپرت آکورد توانست با کسب یک مدال طلا و 2 نقره جمعاً 11 مدال از این رویداد به نام ایران ثبت کند.

در پایان روز گذشته در بخش نوازا (فنون درگیری خاک) احمد عیدی توانست به مدال طلای وزن 62- کیلوگرم، مهران ستاری به مدال نقره در وزن 56- کیلوگرم و مجتبی اکبری تنها دارنده نشان طلای کامبت گیمز توانست به مدال نقره وزن 94+ کلیوگرم دست یابد تا کارنامه ایران در این دوره ازمسابقات با کسب 11 مدال بسته شود.

تیم ملی جوجیتسو ایران بامداد سه‌شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور خواهد شد.

اسامی مدال آوران ایران در روز نخست این رقابت‌ها و در بخش فایت به شرح زیر است:

1- مهران ستاری 56- کیلو گرم (نقره)

2- احمدرضاعیدی62- کیلو گرم (نقره)

3- امیرحسین خادمیان69 - کیلو گرم(طلا)

4- محمدمنصوری77- کیلو گرم(برنز)

5- محسن حمیدی94 - کیلو گرم (نقره)

6- حبیب رنجبر94 - کیلو گرم (برنز)

7- مسعود جلیلوند94+ کیلو گرم(نقره)

8- مجتبی اکبری94+ کیلو گرم(طلا)

سرمربیگری تیم ایران برعهده امیر خوشبین است و مربیان تیم حسام حسینی، محمدحسین مجلسی، صادق تیرانداز و منصور عبدی هستند.

-f

نسخه چاپي
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون
ایزدیار در کرال سینه نقره ای شد

شاهین ایزدیار در ماده ۱۰۰ متر ماده کرال سینه دوم شد و مدال نقره را بر گردن آویخت.

خبرگزاری فارس: ایزدیار در کرال سینه نقره ای شد
  •  

  از اینچئون، شاهین ایزدیار در فینال شنای 100 متیر کرال سینه توانست رکورد 57:05 را به نام خود ثبت کند و در جایگاه دوم قرار بگیرد.

ایزدیار دراین ماده هم همانند روز گذشته پشت سر لین چینی قرار گرفت و دوم شد.

در این ماده نماینده قزاقستان سوم شد و برنز گرفت.

رضا آذرشب دیگر نماینده ایران در این ماده هشتم شد.

-f

نسخه چاپي
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون
حیدری: از رکوردم راضی‌ام و مدالم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم

برنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی در پرتاب وزنه از رکوردی که کسب کرده است اظهار رضایت کرد.

خبرگزاری فارس: حیدری: از رکوردم راضی‌ام و مدالم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم
  •  

  از اینچئون، مسعود حیدری درباره مدال نقره‌اش در پرتاب وزنه گفت: از رکوردی که کسب کردم خیلی راضی هستم و آن را تقدیم مردم کشورمان می کنم.

وی ادامه داد: رکوردم در این مسابقه به رکوردهای قبلی ام بسیار نزدیک است.

حیدری دلیل عدم دستیابی به مدال طلا را کم تجربگی و شرایط جوی عنوان کرد

uf

نسخه چاپي
با همان چوبی که مرا زدند، حالا صادقیان را می‌زنند
محرمی: زندگی‌ام را باختم، اما ۸ پرسپولیس نماد تعصب شد/ قلعه‌نویی می‌خواست پرسپولیسی شود

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من زندگی مادی‌ام را در فوتبال باختم، اما خوشحالم که شماره ۸ پیراهن پرسپولیس نماد پرسپولیس شد.

خبرگزاری فارس: محرمی: زندگی‌ام را باختم، اما ۸ پرسپولیس نماد تعصب شد/ قلعه‌نویی می‌خواست پرسپولیسی شود
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------
  •  

سیدمهدی فراهانی - به گزارش خبرگزاری فارس، بدبین‌ترین هوادار پرسپولیس هم در روزهایی که مجتبی محرمی خواب را به چشمان هر مهاجمی تلخ می‌کرد و در دربی با آن حساسیت بالا به بازیکنان دریبل کشویی می‌زد تصور نمی‌کرد روزگاری محبوب‌ترین شماره8 تاریخ پرسپولیس گوشه عزلت بنشیند و حضور در فوتبال و بطن جامعه را بر خود حرام کند.

روزهای سیاه دوری از فوتبال و گوشه‌نشینی دیروز برای محرمی، جای خود را به انگیزه و شوق رسیدن به موفقیت امروز داده است.

مجتبی دوباره به همان مژدبای تند، تیز و قلدر سلطان و رویایی‌ترین پرسپولیس تاریخ بدل شده است.

انگار بعد از دیدن دوباره دخترش خونی تازه در رگهایش تزریق کرده‌اند و او گذشته را به طور کامل فراموش کرده است.

اسطوره تعصب و غیرت سرخپوشان کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و تیم ملی حالا حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد و می‌خواهد خیلی از چیزها را این‌بار در عرصه‌ای دیگر اثبات کند. محرمی این‌بار مقابل مشکلات خیلی محکم ایستاده و تمام حاشیه‌ها را دریبل زده تا دوباره به همان هشت دوست‌داشتنی تبدیل شود.

مجتبی محرمی روز گذشته میهمان خبرگزاری فارس بود. کاپیتان ساعت 11 و 40 دقیقه با عینک دودی، موهای جوگندمی و لباس‌هایی شیک به دفتر خبرگزاری فارس،‌ رسید و دو ساعتی را با ما همکلام شد. او می‌گوید می‌خواهد این‌بار استعدادش را در بخش دیگری از فوتبال نشان دهد و تحسین همه را این بار به عنوان مربی برانگیزد. اگر در مصاحبه زیر با ما همراه شوید متوجه می‌شوید که محرمی از چه انگیزه بالایی برای بازگشت به دنیای توپ گرد برخوردار است و می‌خواهد دوباره ثابت کند که محرمی را فقط برای فوتبال و مستطیل سبز خلق کرده‌اند.

به قول خودش به کوری چشم دشمنان دوباره به فوتبال آمده و به میدان بازگشته.

در این گفت‌وگو سعی شد که در صورت امکان از سوال های تکراری پرهیز شود و دردل های تازه محرمی شنیده شود. در زیر مصاحبه محرمی را می‌خوانید:

فارس: مجتبی محرمی در حال حاضر چه می‌کند؟

در حال حاضر که پیش شما هستم(باخنده) دو روز است که به تمرین پرسپولیس می‌روم و به نوعی به خانه‌ام بازگشتم. پرسپولیس خانه خودم هست، درخشان لطف کرد و از من خواست به تمرینات بروم. کنار تیم هستم و هر کمکی از دستم بر بیاید حتی به عنوان تدارکات انجام می‌دهم و به این مسئله افتخار می‌کنم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930727001596#sthash.ii1QjAsj.dpuf

رقابت های شنای بازی های پاراآسیایی 2014
نخستین طلای ایران را وحید کشتکار کسب کرد/ نقره به کریمی رسید
وحید کشتکار نخستین مدال طلای ایران را در رقابت های شنای بازی های پاراآسیایی 2014 کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در روز دوم رقابت های پاراآسیایی اینچئون، وحید کشتکار شناگر خوب کشورمان در رقابت های بخش 400 متر کلاس اس 13 با زمان پنج دقیقه و شش ثانیه مدال طلای این رشته را از آن خود کرد.

محمد حسین کریمی دیگر شناگر کشورمان، در همین ماده دوم شد و به مدال نقره رسید.

 

رقابت های دو ومیدانی بازی های پاراآسیایی 2014
دومین مدال طلای کاروان ایران به حسینی رسید/ نیک پرست نقره گرفت
سید عرفان حسینی در رقابت های پرتاب نیزه بازی های پاراآسیایی 2014 به مدال طلا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در روز دوم بازی های پارارآسیایی اینچئون، سید عرفان حسینی نماینده دو و میدانی کشورمان در ورزشگاه اصلی شهر اینچئون و در رشته پرتاب نیزه به مصاف رقبا رفت و با ثبت رکورد 59 متر و 97 سانتیمتر در کلاس اف 12 این رقابت ها صاحب مدال طلا شد.

نیک پرست دیگر نماینده کشورمان نیز در همین ماده دوم شد و به مدال نقره رسید

رقابت های تیراندازی بازی های پاراآسیایی 2014
با رکورشکنی و کسب طلای جوانمردی مدال آوری بانوان ایرنی آغاز شد
ساره جوانمردی تیرانداز تیم ملی جانبازان و معلولان ایران در رشته تپانچه 50 متر نخستین مدال طلای زنان ایران در بازی های پاراآسیایی اینچئون را کسب کرد.

 به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به اینچئون، در رشته تپانچه50 متر میکس زنان و مردان در کلاس SH1 ساره جوانمردی موفق شد اولین طلای تیراندازی ایران در بازی های پاراآسیایی را تصاحب کند.

با عملکرد جوانمردی رکورد بازی های پاراآسیایی شکسته شد چرا که وی برای نخستین بار و بعد از 30 سال مدال تپانچه خفیف کلاس SH1 را به دست آورد.

وی با رکورد 8/192 امتیاز مدال طلا را به دست آورد و نمایندگان چین و مغولستان نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.

مدال ساره جوانمردی سومین مدال طلای کاروان ایران محسوب می شود.

 

 

نسخه چاپي
4 سال در تمام مسابقات مدال طلا کسب کردم
سیفی: به خاطر قانون جدید نتوانستم راهی اندونزی شوم/مشکلی برای حضور در جام جهانی ندارم

نماینده وزن 65 کیلوگرم تیم ملی ووشو گفت: قانون جدید فدراسیون جهانی باعث شد در جام جهانی شرکت نکنم و غیبت من در این رقابت‌ها هیچ دلیل دیگری ندارد.

خبرگزاری فارس: سیفی: به خاطر قانون جدید نتوانستم راهی اندونزی شوم/مشکلی برای حضور در جام جهانی ندارم
  •  

، مسابقات جام جهانی ووشو در حالی از 24 آبان ماه به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران با ترکیب 4 ووشوکار در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

محسن محمد سیفی در مورد اعزام تیم ملی به مسابقات جام جهانی گفت: مسابقات جام جهانی ووشو برای اولین با قانون جدید برگزار می‌شود و به همین دلیل صلاح نبود در این مسابقات مبارزه کنم. قوانین جدید به این صورت است که ووشوکاران باید دو بار در مراسم وزن کشی شرکت کنند. من برای رسیدن به بازی‌های آسیایی وزن زیاد کم کردم و اگر می‌خواستم در جام جهانی مبارزه کنم دوباره باید وزن کم می‌کردم که از نظر پزشکان صلاح نیست.

وی در ادامه افزود: هیچ مشکل دیگری وجود ندارد و تنها قوانین جدید باعث شد که در این مسابقات شرکت نکنم. به هر حال خستگی اینچئون را هنوز حس می‌کنم.

سیفی در مورد اینکه سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی را در مالزی کسب کرده است گفت: مسابقات قهرمانی جهان در سال 2013 به میزبانی مالزی برگزار شد و در آن رقابت‌ها سهمیه حضور در مسابقات اندونزی را کسب کردم. به همین دلیل به راحتی می‌توانستم در این رقابت‌ها مبارزه کنم و هیچ مشکلی وجود نداشت.

دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در ادامه خاطر نشان کرد: بعد از بازی‌های آسیایی گوانگجو تا بازی‌های آسیایی اینچئون در تمام مسابقات رسمی و غیر رسمی که در این 4 سال برگزار شده مدال طلا از آن من شده است. در تمام مسابقات در دو راند حریفانم را شکست داده‌ام که این یک رکورد بی سابقه است.

ووشو کار وزن 65 کیلوگرم تیم ملی در مورد برگزاری شرایط برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: بازی‌های آسیایی اینچئون نسبت به دوره قبل از لحاظ فنی خیلی بالاتر بود. کشورهای مختلفی در اینچئون مدال کسب کردند که دوره گذشته جز 8 نفر هم نبودند اما در این دوره خوش رنگ ترین مدال را کسب کردند. این نشان می‌دهد که آسیایی‌ها در ووشو سرمایه گذاری زیادی کرده‌‌اند.

-

نسخه چاپي
کسب 8 مدال جوجیتسوی ایران در تورنمنت روسیه

تیم ملی جوجیتسوی ایران در نخستین روز از مسابقات روسیه 2 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز کسب کرد.

خبرگزاری فارس: کسب 8 مدال جوجیتسوی ایران در تورنمنت روسیه
  •  

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، تیم ملی جوجیتسوی ایران در اولین روز مسابقات روسیه 2 طلا، 4 نقره و 2 برنز کسب کرد.

تیم ملی جوجیتسوی ایران خود را برای کسب سهمیه مسابقات کامبت گیمز آماده می‌کند.

این مسابقات به مدت چهار روز در سن پترزبورگ برگزار خواهد شد که نمایندگان 20 کشور حضور دارند.

تیم ملی ایران در نخستین روز از این رقابت‌ها امروز (یکشنبه) در بخش نوازا (خاک) دو مدال طلا، چهار نقره و دو برنز کسب کرد.

* اسامی مدال آوران ایران به شرح زیر است:

1- مجتبی اکبری 94+ کیلو گرم(طلا)

2- امیرحسین خادمیان69 - کیلو گرم(طلا)

3 - مهران ستاری 56- کیلو گرم (نقره)

4 - احمدرضا عیدی 62- کیلو گرم (نقره)

5 - محسن حمیدی 94 - کیلو گرم (نقره)

6- مسعود جلیلوند 94+ کیلو گرم(نقره)

7- محمدمنصوری 77- کیلو گرم(برنز)

8 - حبیب رنجبر94 - کیلو گرم (برنز)

در بخش کادر فنی، سرمربیگری این تیم برعهده امیر خوشبین است و حسام حسینی، محمدحسین مجلسی، صادق تیرانداز و منصور عبدی مربیان این تیم هستند.

-

نسخه چاپي
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون
مدال طلای 200 متر آزاد S4 به کره رسید/ نمایندگان ایران ششم و هفتم شدند

نمایندگان تیم شنای جانبازان و معلولان ایران در ماده 200 متر آزاد کلاس S4 ششم و هفتم شدند.

خبرگزاری فارس: مدال طلای 200 متر آزاد S4 به کره رسید/ نمایندگان ایران ششم و هفتم شدند
  •  

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، علی امینی با بدست آوردن رکورد 5:30:36 و علیرضا جلیلی با رکورد 5:32:63 عناوین ششم و هفتم این ماده را از آن خود کردند.

این عناوین در حالی برای نمایندگان کشورمان بدست آمد که آنها به دلیل ادغام کلاس‌ها با رقبای بالاتر مسابقه دادند.

در این ماده نماینده کره با ثبت رکورد 3:07 به مقام قهرمانی رسید.

در ادامه این رقابت‌ها، که در کلاس اس ام 9 برگزار شد، عرفان اسماعیلی و مازیار ماضی نمایندگان ایران در این رقابت‌ها به ترتیب با کسب رکورد 2:47؛35و 2:63:73 ششم و هفتم شدند و از رسیدن به مدال بازماندند.

در این ماده نماینده ژابن اول و نمایندگان چین دوم و سوم شدند.

f

نسخه چاپي
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون
مختاری به مدال طلای پرتاب دیسک دست یافت

علیرضا مختاری مدال طلای پرتاب دیسک مردان در بازی‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: مختاری به مدال طلای پرتاب دیسک دست یافت
  •  

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی 2014 علیرضا مختاری در ماده پرتاب دیسک مردان کلاس F51/52/53 با ثبت رکورد 21 متر و 86 سانتی‌متر به مدال طلا دست یافت.

طلای مختاری چهارمین طلای ورزشکاران ایران در این رقابت‌ها بود.

-

نسخه چاپي
گزارش فارس از قطع همکاری سرخپوشان با اسپانسر این باشگاه
مسیر شتابان تصمیمات یک نفره در پرسپولیس/میزبان بدهی‌ها سر به فلک خواهد کشید؟!

در اتفاقی قابل‌پیش‌بینی باشگاه پرسپولیس با اسپانسر این باشگاه قطع همکاری کرد و باید دید موضع وزارت ورزش در این باره چه خواهد بود.

خبرگزاری فارس: مسیر شتابان تصمیمات یک نفره در پرسپولیس/میزبان بدهی‌ها سر به فلک خواهد کشید؟!
  •  

، بالاخره باشگاه پرسپولیس در اتفاقی قابل پیش‌بینی با اسپانسر و بهره‌بردار این باشگاه قطع همکاری کرد تا مشکلات سرخ‌پوشان بیش از پیش شود.

از همان ابتدای فصل مشخص بود که پرسپولیس با این اسپانسر نمی‌تواند کار کند چرا که بارها در موارد مختلف این دو گروه با هم به مشکل خوردند و حتی در مواقعی صحبت از قطع همکاری پرسپولیس و بهنام‌پیشروی کیش به گوش رسید اما امروز بالاخره به صورت رسمی این مسئله اعلام شد آنهم یک روز پس از اینکه بنرهای این برند از ورشگاه درفشی‌فر جمع‌آوری گردید.

در حالی که پیش از شروع فصل و در زمان انتخاب اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت از این بود که با این نفرات جدید این باشگاه دیگر به مشکل نمی‌خورد و در راستای خصوصی‌سازی فعالیت خواهد کرد اما چالش‌ها از همان زمان شروع شد و سیاسی و رحیمی با اسپانسر که بهره‌بردار پرسپولیس هم به حساب می‌آمد به مشکل خوردند. حتی زمانی که علی دایی و رحیمی از پرسپولیس کنار گذاشته شدند باز هم پای این اسپانسر به میان آمد و اعلام شد که خواسته آنها بوده که کادر فنی و مدیریت تغییر کند تا آنها به پرسپولیس پول تزریق کنند اما این اتفاق رخ داد آنهم در حالی که مسئولان بهنام پیشروی کیش اعلام کردند از این موارد بی‌اطلاع هستند.

این مسئله یک بار دیگر نشان داد که در پرسپولیس همه موارد قائم به فرد است و این سیاسی است که یک تنه درباره همه موارد تصمیم‌گیری می‌کند و نظر می‌دهد و مشخص نیست در این میان نقش اعضای هیأت مدیره چیست آنهم در حالی که در ظاهر عنوان شده بود وزارت ورزش خواستار همکاری پرسپولیس با این برند تجاری است اما در عمل دیدیم که زور سیاسی به این تصمیم وزارت ورزش هم چربید و حالا او که هفته گذشته در نشست خبری‌اش اعلام کرد که اگر لازم باشد تا پایان فصل خودش هزینه‌های پرسپولیس را می‌دهد به این خواسته‌اش رسید و باید خودش تقبل کننده هزینه‌های مالی این باشگاه در راستای خصوصی‌شدن باشد. هر چند با این شرایط به نظر نمی‌رسد پرسپولیس باز هم برای خصوصی‌شدن آماده باشد چرا که کوهی از مشکلات مالی به بدهی‌های این باشگاه اضافه شده است. به طوریکه اسپانسر بالغ بر 12 میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه کرده که این مبلغ هم به بدهی‌های سرسام‌آور سرخ‌پوشان که به گفته رحیمی مدیرعامل سابق این تیم که بالغ بر 100 میلیارد تومان است اضافه خواهد شد.

با این شرایط مشخص نیست که موضع وزارت ورزش چه خواهد بود؛ آیا باز هم حامی سیاسی خواهند بود و از این تصمیم رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کنند و یا مقابل تصمیماتی که باعث به قهقرا بردن پرسپولیس می‌شود، خواهند ایستاد؟

f

23

فدراسیون ورزش های رزمی هیچ تیمی به مسابقات استانبول ترکیه اعزام نمی کند

فدراسیون ورزش های رزمی هیچ تیمی به مسابقات استانبول ترکیه اعزام نمی کند

 فدراسیون ورزش های رزمی با توجه به عدم موافقت شورای برون مرزی،هیچ تیمی به مسابقات فستیوال هنر های رزمی که دوم  لغایت هشتم آبانماه در استانبول ترکیه برگزار می شود، اعزام نخواهد کرد و مسوولیتی در قبال افراد شرکت کننده بر عهده نخواهد داشت.


ورزش آهنگ موزون سلامتي و ركن مهم توسعه شادابي و نشاط عمومي است

ورزش آهنگ موزون سلامتي و ركن مهم توسعه شادابي و نشاط عمومي است

مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي در پيامي فرا رسيدن  هفته تربيت بدني و ورزش را تبريك گفت.
در متن پيام علي خلیلی آمده است:
 از سويي ورزش به عنوان يكي از مهمترين اركان تأمين شادابي و سلامتي جسم و روح و نيز شاخص اصلي اجتماعي و فرهنگي، در زندگي امروز نقشي اساسي و بنيادي دارد.
همچنين ورزش آهنگ موزون سلامتي، نماد اقتدار ، همت ، صلابت، ايستادگي و ارزش هاي والاي انساني است و بدون شك يكي از محورهاي اساسي دستيابي به توسعه پايدار جوامع به حساب مي آيد.
  بدينوسيله از صميم قلب از همّت بلند و تلاشهاي مؤثر مسئولين و  تمامي همكاران خدوم و مخلص حوزه هاي مختلف مجموعه بزرگ وزارت ورزش و جوانان كه نقش مهمي در دستيابي به توفيقات مختلف ورزشي در عرصه هاي گوناگون بين المللي ،جهاني ، آسیایی و المپیک ايفا نموده و در انجام رسالت واقعي خود كه  همانانشر فراگير فرهنگ عمومي  ورزش در جامعه مي باشد، جهادگونه تلاش مي كنند  ، تقدير و تشكر نموده  و فرا رسیدن هفته تربيت بدني و ورزش را به   تمامي اين عزيزان همچنين ورزشكاران و قهرمانان، پيشكسوتان، داوران و مربيان، رؤسا، دبيران و نواب رئيس فدراسيونها و هيئت هاي ورزشي كشور تبريك عرض نموده، از درگاه خداوند منّان سلامتي، بهروزي و توفيقات حضرتعالي  را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اعتلاي ورزش كشور مسئلت مي نمايم.

 


استاندار آذربایجان غربی: تمامی سالن های ورزشی استان باید در اختیار ورزش همگانی قرار گیرد

استاندار آذربایجان غربی: تمامی سالن های ورزشی استان باید در اختیار ورزش همگانی قرار گیرد

 استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای اهمیت دادن به ورزش همگانی، تمامی سالن ها و فضاهای ورزشی ارگان های دولتی این استان باید در اختیار ورزش همگانی قرار گیرد.
 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، 'قربانعلی سعادت' روز جمعه در مراسم همایش پیاده روی خانوادگی در ارومیه اظهار کرد: هم اکنون 70 سالن ورزشی در راستای اجرای طرح ورزش همگانی رایگان در اختیار آحاد مردم ورزش دوست استان قرار گرفته است.
وی افزود: در صورت استقبال مردم از این طرح همگانی که از پنجم مهرماه جاری آغاز شده است قصد داریم تعداد سالن ها را افزایش دهیم.
سعادت ادامه داد: اعتبارات اجرایی این طرح خارج از ردیف بودجه ای و به میزان دو میلیارد و 500 میلیون در نظر گرفته شده است.
 
وی گفت: اشتغالزایی برای جوانان فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از جمله مزایای طرح ورزش همگانی است.
سعادت افزود: امسال برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده روی را در آذربایجان غربی شاهد هستیم که پیش از این میزبان مردم ماکو در منطقه تجاری این شهر بودیم.
وی افزود: توسعه و گسترش ورزش همگانی در بین آحاد مردم جامعه شور و نشاط اجتماعی را به همراه دارد و تمامی تلاش ما نهادینه سازی فرهنگ ورزش عمومی است.
نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشور نیز در همایش پیاده روی خانوادگی ارومیه گفت: در آستانه هفته تربیت بدنی قرار داریم و برنامه های بسیار خوبی با همکاری وزارت ورزش در نظر گرفته ایم.
محمدرضا دوست محمدی افزود: برگزاری همایش پیاده روی در شهر ارومیه نشانگر حمایت های بی دریغ مسئولان استان و تلاش های شبانه روزی هیات همگانی استان است.
در حالی که آغاز این همایش، ساعت هفت بامداد اعلام شده بود از ساعتها قبل جمع کثیری از مردم در اطراف بلوار امامت که به عنوان مبداء این پیاده روی اعلام شده است حضور یافته و با لباس های ورزشی در حال ورزش صبحگاهی بودند.
همایش پیاده روی خانوادگی ارومیه با حضور جمع کثیری از زنان، کودکان، جوانان و افراد میانسال و حتی کهنسال از بلوار امامت ارومیه شروع و در مسیرهای نبوت، والفجر1 و والفجر 2 با پیمودن چهار هزار و 200 متر به سمت بوستان ائللر باغی انجام شد.
این برنامه فرهنگی و ورزشی از شبکه 5 استانی و شبکه 3 سراسری سیما به صورت زنده پخش شد.

نسخه چاپي
حریف رضا یزدانی دوپینگی اعلام شد

دوپینگ کشتی‌گیر روسی‌الاصل ترکیه که رضا یزدانی را از رقابت‌های جهانی حذف کرده بود، مثبت اعلام شد.

خبرگزاری فارس: حریف رضا یزدانی دوپینگی اعلام شد
  •  

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سایت اتحادیه جهانی کشتی بر روی خروجی خود از تعلیق شامیل اردوغان کشتی گیر روس الاصل ترکیه به دلیل استفاده از مواد نیروزا در رقابت های جهانی ازبکستان خبر داد.

در خبر سایت اتحادیه جهانی آمده است در تست نخست شامیل اردوغان استفاده از مواد آنابولیک استروئید استانازول مثبت اعلام شده است.

با توجه به قوانین این کشتی گیر به صورت موقت تعلیق شده است و می تواند درخواست تست دوم را نماید.

این در حالی است که رضا یزدانی کشتی گیر کشورمان مقابل این کشتی گیر در رقابت های جهانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

-

نسخه چاپي
نگرانی از غیبت پرتعداد وزنه‌برداران ملی‌پوش
روزهای سیاه پولادمردان در آستانه مسابقات کسب سهمیه المپیک/ لیوان وزنه‌برداری در دستان کیست؟

تیم ملی وزنه‌برداری ایران با وجود مصدومان فراوانی که در ترکیب این تیم دیده می‌شود، روزهای بلاتکلیفی را سپری می‌کند.

خبرگزاری فارس: روزهای سیاه پولادمردان در آستانه مسابقات کسب سهمیه المپیک/ لیوان وزنه‌برداری در دستان کیست؟
  •  

، دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری با حضور 8 ملی پوش از شنبه گذشته در سالن تمرین مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

مجید عسکری، رسول تقیان، کیانوش رستمی، محمدرضا براری، کیا قدمی، محسن بهرام زاده، علیرضا سلیمانی و بهداد سلیمی وزنه بردارانی هستند که با حضور در اردوی تیم ملی، تمرینات خود را برای حضور در رقابتهای جهانی آغاز کردند که در این میان علیرضا سلیمانی، قهرمان نوجوانان آسیا و دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی نوجوانان در سال 2013 هم با صلاحدید کادر فنی به جمع نفرات ملی پوش دعوت شد تا تعداد نفرات حاضر در اردو به اندازه یک تیم بشود!

در این میان اما اتفاقاتی طی چند هفته اخیر و در روزهای منتهی به بازی‌های آسیایی رخ داد که باعث شد تا تیم ملی وزنه‌برداری نتواند آن طور که باید و شاید در بازی‌های آسیایی نتیجه لازم را کسب کند.

ابتدای به امر بهادر مولایی در روز رکوردگیری از ناحیه زانو به شدت مصدوم شد و با وضعیتی وخیم به اینچئون رفت. وضعیت او به اندازه‌ای نا امید کننده بود که پس از بازگشت مجبور است با عمل جراحی 9 ماه از میادین دور باشد. سپس محمدرضا براری مصدوم شد و رقابت‌های جهانی را از دست داد.

از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد که جابر بهروزی نیز به خاطر مشکلات قلبی باید برای همیشه با پولاد سرد خداحافظی کند و احتمال کمی برای اعزام این وزنه‌بردار به رقابت‌های قهرمانی جهان که مرحله اول توزیع کسب سهمیه المپیک 2016 ریو است، وجود دارد و از سوی دیگر هم نواب نصیرشلال که با ناامیدی تمام به اینچئون اعزام شد به همراه مرتضی رضاییان، به دلایل نامشخص از دیگر غایبان اردوی تیم ملی هستند.

 

*رئیس کجاست؟

رقابت‌های جهانی قزاقستان که نخستین مرحله انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو به حساب می آید از روز 17 آبان ماه در آلماتی آغاز خواهد شد و این در حالی است که وزنه‌برداری در آستانه این رقابت‌ها روزهای سرد و تلخی را سپری می‌کند.

از یک سو کسب نتایج نامناسب در بازی‌های آسیایی که به هیچ وجه توقعات مسئولان عالی ورزش را برآورده نکرد تا فشار زیادی بر شانه‌های رضازاده باشد تا غایبان پرتعدادی که در اردوی تیم ملی دیده می شوند؛ همه و همه باعث شده تا از رشته‌ای که از آن همواره به عنوان امید کسب مدال در بازی‌های آسیایی و المپیک یاد می‌شود این روزها تقریباً نا امید شویم.

در این میان مشخص نیست حسین رضازاده که به واسطه نتایج ارزشمند تیمش در گذشته‌ای نه چندان دور همواره پاسخگوی رسانه‌ها بود، این روزها مشخص نیست چرا و به چه دلیل حاضر نیست در خصوص عملکرد تیمش در بازی‌های آسیایی و وضعیت این روزهای وزنه‌برداری پاسخگو باشد.

شاید هم مانند برخی از فدراسیون‌هایی که این روزها بیش از هر وقت دیگر دچار حاشیه شده‌اند و حکایت معروف نبودن لیوان در دستان رئیس فدراسیون فوق، این روزها در فدراسیون وزنه‌برداری هم لیوان در دستان رضازاده نیست تا بخواهد در خصوص مسائل مهم این رشته ورزشی به اظهار نظر

-

نسخه چاپي
حقم حضور در مسابقات کومیته تیمی است
سمندر: به خاطر پدرم سرم را می‌بُرند/ چرا کادر فنی جوابگوی ملی پوشان نیست؟

عضو تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی با انتقاد از کادر فنی تیم ملی گفت: چون پسر رئیس فدراسیون هستم همه جا باید سر من را ببرند.

خبرگزاری فارس: سمندر: به خاطر پدرم سرم را می‌بُرند/ چرا کادر فنی جوابگوی ملی پوشان نیست؟
  •  

حسین سمندر ، با گلایه از تصمیمات اخیر مبنی بر حذف او از اعزام به مسابقات جهانی، گفت: چرا حسین سمندر از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته شد؟ چون من پسر رئیس فدراسیون هستم سرم را باید همه جا ببرند؟ چرا من باید سکوت کنم و از حقم دفاع نکنم.

وی ادامه داد: پیش از انتخابی تیم ملی به من گفتند در مسابقات انتخابی انفرادی حضور نداشته باشم و من هم به احترام کادر فنی قبول کردم، اما قرار بود در مسابقات انتخابی تیمی حضور داشته باشم، اما در کمال ناباوری دیدم که اسم من را خط زدند.

وی در ادامه گفت:‌ همه می‌گویند چون تو پسر رئیس فدراسیون هستی در ترکیب تیم ملی نباید باشی، به این دلیل که حضور تو باعث می‌شود فدراسیون وارد حاشیه شود.

سمندر خاطرنشان کرد: در مسابقات کشورهای اسلامی فیکس تیم ملی بودم و در بخش انفرادی و تیمی مبارزه کردم. مسابقات قهرمانی آسیا با توجه به اینکه در بخش انفرادی فیکس بودم حتی در مسابقات تیمی نیز دوباره مبارزه کردم. با اینکه در هر مسابقه برای تیم ملی مفید بودم اسم حسین سمندر را برای اعزام به مسابقات جهانی خط زدند. مسابقات لیگ جهانی اندونزی، ژاپن و ترکیه برگزار شد و تا جایی که می‌توانستم تلاش کردم تا برای تیم مفید باشم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در بازی‌های آسیایی اینچئون شانس با من یار نبود و نتوانستم مدال کسب کنم. این دلیل نمی‌شود که کلا از گردونه مسابقات جهانی که حقم حضور در آن رقابت‌ها است حذف شوم.

نماینده تیم ملی در بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار داشت: کادر فنی دو سال است ملی‌پوشان را در اردو نگه داشت به اعتقاد من حداقل باید اجازه حضور در انتخابی را به همه آنها می‌داد تا حق به حق‌دار برسد. آنها قبل از اعزام ملی‌پوشان به بازی‌های آسیایی قول دادند به غیر از 4 نفر دیگر؛ کاراته‌کاهای دیگر نیز با هم مبارزه کنند و بهترین‌ها برای مبارزه به مسابقات جهانی اعزام شوند، اما حالا شاهدیم بدون انتخابی کادرفنی تصمیم گرفت و نفرات فیکس را معرفی کردند.

وی در پایان اظهار داشت: چرا کادر فنی جوابگوی ملی‌پوشان نیست؟ در یک سال گذشته با وعده‌هایی که به نفرات در مورد اعزام‌ به مسابقات آسیایی و جهانی داده‌اند، فدراسیون را به چالش کشیده‌اند. مدیر تیم‌های ملی باید کاری کند که مربیان پاسخگوی ملی‌پوشان باشند. چالشی که در کاراته ایران به وجود آمده و باعث شده که مسئولان فدراسیون زیر سؤال بروند این اتفاقات اخیر است. متاسفانه به خاطر همین دلایل روی اسم من خط کشیدند و از اعزام به مسابقات جهانی باز ماندم. این در حالی است که حق من حداقل حضور در مسابقات کومیته تیمی است، اما به خاطر اینکه پسر رئیس فدراسیون هستم به حقم نرسیدم.

-f

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 13140347
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content