فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
20 / 10 / 1395برچسب:, :: 4:57 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

برخی از مربیان همیشه کنار بوکس هستند

روزبهانی: خمینز معتقد است خوب مبارزه می‌کنم/ شناختی از مربی کوبایی ندارم

خبرگزاری فارس: روزبهانی: خمینز معتقد است خوب مبارزه می‌کنم/ شناختی از مربی کوبایی ندارم

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک برزیل گفت: به طور اتفاقی با سرمربی تیم ملی بوکس در آکادمی روبه‌رو شدم و او مدعی شد که مبارزات من را بارها دیده و مسابقات خوبی داشته‌ام.

، مسئولان فدراسیون بوکس سرانجام از بین تمام گزینه‌هایی که مطرح کرده بودند طی چند روز گذشته با "باربارو فرناندز خیمنز"، سرمربی کوبایی برای هدایت تیم ملی بوکس به توافق رسیدند. خمینز مربی 59 ساله ای است که مهمترین رزومه او هدایت تیم ملی ونزوئلا، اندونزی و پاراگوئه است؛ او مربی دو ستاره ای است که حالا برای هدایت تیم ملی بوکس ایران از چند روز گذشته وارد تهران شده است.

مسولان فدراسیون طی چند روز گذشته به نقل از او مدعی شدند که او، احسان روزبهانی تنها ستاره بوکس ایران که سال ها در مسابقات لیگ حرفه ای حضور داشت را نمی‌شناسد؛ اما وی طی چند روز گذشته با احسان روزبهانی در آکادمی ملی المپیک روبرو شده و مدعی شده مبارزات او را بارها تماشا کرده و از نوع مبارزات روزبهانی مطلع است.

در همین رابطه خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت‌و‌گویی با احسان روزبهانی داشته است.

روزبهانی در واکنش به صحبت‌های سرمربی کوبایی تیم ملی ایران که مدعی شده او را نمی‌شناسد، گفت: طی چند روز گذشته در آکادمی ملی المپیک خمینز سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس را دیدم با او خوش و بش کردیم و حتی یکی از بازیکنان تیم فوتبال نیز شاهد این موضوع بود. مربی کوبایی مدعی شد که بازی‌های من را بارها و بارها تماشا کرده و مدعی شد که من مبارزات خوبی را انجام می‌دهم.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مترجم سرمربی تیم ملی شاهد بود که او از من سؤال کرد که چرا در اردوهای تیم ملی حضور پیدا نمی‌کنم و من نیز اعلام کردم که از تیم ملی بوکس اخراج شده‌ام و حالا نمی‌دانم مترجم او صحبت‌های من را به خمینز انتقال داد یا خیر.

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا از این مربی شناخت دارید یا خیر، گفت: من شناختی از مربی کوبایی ندارم و فقط امیدوارم بتواند به بوکس ایران کمک کند.

روزبهانی در پاسخ به این سؤال که آیا مربیانی که به عنوان دستیاران سرمربی کوبایی انتخاب شدند آیا می‌توانند به بوکس کمک کنند یا خیر؟، گفت: برخی از مربیانی که در حال حاضر کنار تیم ملی هستند همیشه بوده‌اند. (با خنده)

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما را در اردوی تیم ملی خواهیم دید یا خیر، گفت: فعلاً که از اردوی تیم ملی اخراجم و نمی‌دانم که تکلیفم چیست.

روزبهانی در مورد موفقیت امیر علی‌اکبری در مسابقات جهانی MAA گفت: مبارزات علی‌اکبری را در این رقابت‌ها دیدم به او تبریک می‌گویم که توانست در اولین حضور خود در این مسابقات به فینال راه پیدا کند این کار بزرگی بود که او انجام داد. پیش از المپیک برزیل او زیر نظر اکبر احدی تمرین می‌کرد و در اردوها تمرینات او را شاهد بودم که چقدر جدی تمرین می‌کند. احسنت به او که توانست نایب قهرمان جهان شود.

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک برزیل در پاسخ به این سؤال آیا برنامه‌ای مثل امیر علی‌اکبری برای خود دارید یا خیر، گفت: من برای حضور در مسابقات بوکس حرفه‌ای برنامه دارم.

واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به سوال در مورد حواشی اخیر

برانکو:تا جایی که امکان دارد تیم را تقویت می‌کنیم/به صداقت ملی‌پوشان خود شکی نداریم

خبرگزاری فارس: برانکو:تا جایی که امکان دارد تیم را تقویت می‌کنیم/به صداقت ملی‌پوشان خود شکی نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نسبت به صداقت بازیکنانمان در قبال باشگاه، هواداران و خانواده پرسپولیس هیچ شکی نداریم و می‌دانیم آنها همه تلاششان را می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: درگذشت آیت‌الله رفسنجانی را تسلیت می‌گوییم. با اینکه ایرانی نیستم اما اتفاق تلخی افتاده و به‌طور قطع برنامه تمرینی فردا را با مراسم تشییع پیکر ایشان هماهنگ خواهیم کرد تا مشکلی پیش نیاید.

وی تأکید کرد: سایپا روز گذشته 2 بر صفر از حریف خود عقب بود ولی با زدن گل نشان داد که می‌تواند به بازی برگردد. مطمئناً این تیم می‌تواند از بحران خودش را بیرون بکشد و فرکی نیز شخصی است که از دوستان خوب و بزرگ من است و مطمئن هستم این تیم شرایطش در جدول در نیم‌فصل دوم تغییر خواهد کرد.

برانکو افزود: طبیعتاً ترابی که بهترین بازیکن سایپا است، در این مسابقه به میدان نمی‌رود ولی بازیکنان این تیم هرکدام 20 درصد به توانشان اضافه می‌کنند که جای خالی او پر شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عدم جذب بازیکنان جدید باعث نگرانی شده است، گفت: من قبلاً هم گفته‌ام زمان کمی برای گرفتن بازیکنان داریم، اما نمی‌توان این موضوع را یک‌شبه حل کرد. به‌خصوص وقتی که ما بازیکنانی را می‌خواهیم که با باشگاه‌شان قرارداد دارند، تا آنجا که امکان داشته باشد، تیم را تقویت می‌کنیم.

برانکو در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس از ربیع خواه و عملکرد او ناراحت هستند، گفت: ربیع‌خواه 15 هفته بدون اشتباه بازی کرده و شاید فقط یک اشتباه کوچک مقابل فولاد خوزستان مقابل عبدالله ناصری داشت که همان صحنه می‌توانست یک خطا به سود تیم ما باشد. او بازیکنی عاقل و باهوش است که طوری بازی می‌کند که می‌تواند به‌خوبی بازیکن مقابلش را پوشش دهد.او مقابل خسرو حیدری و خیلی از بازیکنان دیگر عملکرد خوبی داشته است. 

برانکو در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرار است تیم‌های حاضر در جام جهانی افزایش پیدا کنند و نظر شما چیست، اظهار داشت: طبیعی است که فیفا دلایل خاص خودش را دارد. مربیان می‌دانند که قبل و بعد از جام جهانی چه فشاری به بازیکنانی وارد می‌شود و این می‌تواند یک پوئن برای تیم‌هایی باشد که تاکنون به جام جهانی نرفتند.

وی در مورد شرایط رامین رضائیان برای مسابقه با سایپا، تصریح کرد: نمی‌دانم وضعیت او چگونه است و باید این مسئله را بررسی کنم. رضائیان برای بازی در 90 دقیقه آماده نخواهد بود چرا که بعد از آخرین مسابقه ما عملا فقط یک تمرین داشته است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شائبه کم کاری بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس مطرح شده است، خاطرنشان کرد: آن مسابقه که شکست خوردیم بازی دوستانه بود و این مسئله طبیعی بود. ملی‌پوشان ما در شرایط خاصی قرار داشتند. ما نسبت به صداقت بازیکنانمان در قبال باشگاه، هواداران و خانواده پرسپولیس هیچ شکی نداریم و می‌دانیم آنها همه تلاششان را می‌کنند. به این مسئله هیچ شکی نداریم.

برانکو در مورد اینکه مهدی تاج اعتقاد داشته مصاحبه روز گذشته او جو را آرام کرده و به سعید فتاحی به خاطر اظهاراتی که داشته تذکر داده است، گفت: این مسائل را رها کنید و از سایپا بپرسید.

لحظه به لحظه با مراسم بهترین‌های فیفا

مارادونا، میهمان ویژه مراسم/بازی دوستانه با اینفانتینو + عکس

خبرگزاری فارس: مارادونا، میهمان ویژه مراسم/بازی دوستانه با اینفانتینو + عکس

مراسم انتخاب‌ بهترین‌های فوتبال جهان از ساعت ۲۱ به وقت تهران در شهر زوریخ آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس دیگو مارادونا به دعوت فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا» وارد شهر زوریخ شد. وی براساس خواسته جیانی اینفانتینیو، رئیس کنونی فیفا در مراسمی که امشب برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

     

در کنار مارادونا چهره‌های بزرگی همچون کارلوس پویول و کارلی لیود، وارد سوئیس شده اند.

آنها در دیدار فوتبال دستگرمی همراه با اینفانتینیو در میدان حضور یافته و بازی کردند.

مارادونا پس از پایان این مسابقه جالب اظهارداشت: این بازی یکی از راه‌های بود که فیفا در پیش گرفت تا خانواده بزرگ فوتبال جهان به هم نزدیک‌تر شوند. اینفانتنیو سعی دارد این خانواده در مسیر اتحاد قدم بردارد.


مراسم بهترین‌های فیفا امشب از ساعت 21 به صورت رسمی و 19 و 30 دقیقه به صورت غیررسمی و از روی فرش قرمز در شهر زوریخ آغاز خواهد شد.

این مراسم در حالی برگزار خواهد شد که در نخستین روزهای سال 2017 فیفا با برپایی چنین رویدادی، نتیجه کلی آرا کارشناسان، مربیان و کاپیتان‌ تیم‌های ملی را در بخش‌های مختلف اعلام خواهد کرد و دنیای فوتبال نیز با چهره‌های برتر سال پایان یافته آشنا خواهد شد.

هم اکنون در بخش بهترین بازیکنان مرد، کریستیانو رونالدو، آنتوان گریژمن و لیونل مسی نامزد هستند.

همچنین ملانی بهرینگر، کارلی لیود و مارتا نامزد بهترین فوتبالیست زن سال هستند.

در بخش مربیان نیز کلادیو رانیری،مربی لسترسیتی، فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال و زین‌الدین زیدان، مسئول فنی رئال مادرید نامزد دریافت جایزه هستند.

رفیعی: با دل و قلبم به پرسپولیس آمدم، مدت قراردادم مهم نیست/امیدوارم لایق شماره ۷ باشم

خبرگزاری فارس: رفیعی: با دل و قلبم به پرسپولیس آمدم، مدت قراردادم مهم نیست/امیدوارم لایق شماره ۷ باشم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت:گفته بودم که اولویت برای من این بود که لژیونر شوم اما با موقعیتی خوب باید این اتفاق می افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سروش رفیعی بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری که در این باشگاه برگزار شد در خصوص حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذهنیتی داشتم و گفته بودم که اولویت برای من این بود که لژیونر شوم اما با موقعیتی خوب باید این اتفاق می افتاد. بعد از کلی وقتی که برای مشورت سپری کردن در این برهه زمانی به آن چیزی که برای خارج از کشور رفتن بود نرسیدم.

وی ادامه داد: با همه تفاسیر تصمیم گرفتم که به پرسپولیس بیایم و از آنجایی که بازیکن آزاد بودم صحبت‌هایی را انجام دادم. باید بگویم که از بچگی دوست داشتم که بتوانم در پرسپولیس بازی کنم. من از ابتدا هم پرسپولیسی بودم قلبا هم دوست داشتم در این تیم بازی کنم و با قلبم به پرسپولیس آمدم هر چند که در فوتبال حرفه‌ای گاهی نمی‌شود از قلب پیروی کرد. با این همه با حمایت‌های برانکو و طاهری به پرسپولیس آمدم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که در یک فضای خوب در خدمت پرسپولیس باشم. خوشحالم که این تصمیم را گرفتم و امیدوارم کنار مجموعه بزرگ پرسپولیس بتوانم موفقیت‌هایی کسب کنم.

بازیکن جدید پرسپولیس در مورد مدت قراردادش با این باشگاه تصریح کرد: همانطور که گفتم من با دل و قلبم به پرسپولیس آمدم و تا زمانی که بتوانم به تیم کمک کنم در پرسپولیس خواهم ماند. مدت قرارداد برای من مهم نیست چون با دلم به پرسپولیس آمدم و امیدوارم که با حمایت و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس و هوادارانش به آن چیزی که در ذهنم است که همان لژیونر شدن است برسم. 

رفیعی در مورد شماره 7 پرسپولیس که به تن خواهد کرد، اظهار داشت: می‌دانستم که این شماره برای آقای پروین است و او هم بزرگ پرسپولیس است. به همین دلیل از طاهری خواستم که بتوانم این شماره را بپوشم. امیدوارم که لایق پیراهن پرسپولیس و شماره 7 این باشگاه باشم. می‌دانم که این شماره متعلق به سلطان علی پروین بزرگ فوتبال ایران است و امیدوارم با این پیراهن به موفقیت‌هایی برسم.

وی درباره اینکه فکر نمی‌کنید شماره 7 پرسپولیس برایت مشکل‌ساز شود، تصریح کرد: شماره 7 شماره مورد علاقه من است و قبلا هم در برخی تیم‌ها این شماره را پوشیده بودم. به شخصه حس خوبی به شماره 7 دارم و از آن انرژی مثبت می‌گیرم. فکر می‌کنم همین ذهنیت خوب به من کمک می‌کند که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

رفیعی در ادامه تأکید کرد: از شما و هواداران پرسپولیس ممنون هستم و مطمئن باشید یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک بازیکن حمایت هوادار است. من همه جا این حمایت هواداران پرسپولیس را دیده‌ام و شاید در این چند وقت به خاطر موقعیتی که داشتم نمی‌توانستم در این تیم بازی کنم.

وی افزود: من با قلبم به پرسپولیس آمدم و امیدوار هستم با تمام توان و فنی که دارم در اختیار کادر فنی باشم و آن چیزی را که سرمربی می‌خواهد برای پرسپولیس اجرا کنم.

خبرنگاری از حضور رفیعی به عنوان یک ملی‌پوش در پرسپولیس سوال کرد که وی گفت: پرسپولیس تیمی است که همیشه باید بازیکنان خوبی داشته باشد و این سعادت نصیب من شده که یکی از ملی‌پوشان پرسپولیس باشم و ان‌شاءالله بتوانم از پس مسئولیت سنگینی که به من محول شده به خوبی بربیایم. به مرحله بعد هم صعود به جام جهانی است که یک کار بزرگ محسوب می‌شود و امیدوارم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

پوشش لحظه‌‌به‌لحظه مراسم بزرگداشت و اخبار درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:

حضور سرلشکر قاسم سلیمانی در منزل آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی/ پیام‌های تسلیت سپاه پاسداران، خبرگان، جامعتین و نمایندگان مجلس/ مراسم ترحیم از سوی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: حضور سرلشکر قاسم سلیمانی در منزل آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی/ پیام‌های تسلیت سپاه پاسداران، خبرگان، جامعتین و نمایندگان مجلس/ مراسم ترحیم از سوی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

لحظه‌ به لحظه مراسم بزرگداشت و مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این خبر به روزرسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان‌های انقلاب عصر روز گذشته یکشنبه 19 دی ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.

برپایه این خبر محمد حاجی‌آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت در خصوص اقدامات پزشکی انجام شده برای آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان در ساعت 18 امروز به طور ناگهانی دچار ایست کامل قلبی شدند.

وی افزود: ایشان بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده و در اورژانس با حضور یک تیم کامل پزشکی و مجرب عملیات احیا آغاز شد.

حاجی آقاجانی گفت: متاسفانه در ساعت 19.30 تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و روح ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مسئولیت‌های مهمی همچون عضویت در شورای انقلاب اسلامی، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده داشت.

به گزارش فارس، رهبر انقلاب اسلامی صبح فردا (سه‌شنبه) با حضور در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه تهران، نماز را بر پیکر ایشان اقامه می‌کنند و شروع این مراسم از ساعت 8:30 صبح خواهد بود.

 

لحظه‌ به لحظه مراسم بزرگداشت و مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه این خبر به روزرسانی می‌شود:

فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضایعه بزرگ ملی است

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تصریح کرد: فقدان حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی ضایعه بزرگ ملی است.

قرار بود این هفته گزارش برنامه ششم خدمت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ارائه شود/ ایشان یکی از نیروهای انقلاب بود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: ما روز شنبه جلسه مجمع تشخیص مصلحت داشتیم و آقای هاشمی با روحیه شاد درباره برنامه ششم نظر می‌داد که قرار بود یکی دو روز بعد گزارش داده شود اما اجل به ایشان امان نداد.

نظر علیزاده طباطبایی درباره وصیت‌نامه سیاسی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانوادگی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در جمع خبرنگاران درباره وصیت‌نامه سیاسی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: در این رابطه خانواده ایشان اظهارنظر می‌کنند.

پیام تسلیت حزب کارگزاران درپی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

حزب کارگزاران سازندگی با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: نقش بی‌بدیل وی در تمام شئون سیاسی و اجتماعی از ایشان چهره‌ای ساخته بود که تکرار آن در تاریخ ناممکن است.

خیال‌مان راحت بود از حضور همیشگی و حمایت گرانه‌اش/ آیت‌الله با ایده‌های علمی همراهی می‌کرد

معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: آیت‌الله هاشمی آنقدر اراده کار کردن و همت ساختن داشت که خیال‌مان راحت بود از حضور همیشگی و حمایت گرانه‌اش.

نقش آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در انقلاب اسلامی از ذهن هیچ ایرانی منصفی نخواهد رفت

در پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی‌رفسنجانی آمده است: تأثیر انکارنشدنی او در شکل گیری انقلاب اسلامی در دوران مبارزات و پس از پیروزی، از ذهن و زبان هیچ ایرانیِ انقلابی و میهن دوست منصفی نخواهد رفت.

سرلشکر قاسم سلیمانی در منزل آیت الله هاشمی رفسنجانی حضور یافت

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه امروز دوشنبه با حضور در منزل آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت وی را به خانواده او تسلیت گفت.

فرمانده کل سپاه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، سردار سرلشکر محمّدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

بی‌تردید نام «هاشمی رفسنجانی» و جلوه‌ خدمات این مبارز کهنسال در ذهن همه دلسوزان نظام باقی خواهد ماند

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی تاکید کرده است که بی تردید نام «هاشمی رفسنجانی» و جلوه‌های خدمات این مبارز کهنسال و یار دیرین رهبری در ذهن همه دلسوزان و علاقه‌مندان ایشان باقی خواهد ماند.

مجمع نمایندگان کرمان درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را تسلیت گفت

مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را تسلیت گفت.

خبر درگذشت ناگهانی آقای هاشمی‌رفسنجانی موجب تأسف و تاثر شد

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المبرئیسسلمین هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری، خانواده محترم و علاقمندان به ایشان تسلیت گفت.

ارتحال آیت الله هاشمی بیدار باش برای ما است/ مردم و روحانیت نسبت به جدایی از یکدیگر هوشیار باشند/ آمریکا می خواهد ملت را از آرمان های انقلاب دور کند

رئیس قوه قضاییه، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را مجاهدی خستگی ناپذیر و شخصیتی موثر در فراز و نشیب های انقلاب توصیف کرد و گفت: ارتحال ناگهانی و تکان دهنده ایشان، بیدار باشی برای همه مسئولان است تا خود را برای مسیر دشوار و بی نهایت پس از مرگ آماده کنند.

حجت‌الاسلام اکرمی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

تسلیت شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد تهران بزرگ در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی

مسئول شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد تهران بزرگ، طی پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

حزب موتلفه اسلامی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

حزب موتلفه اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مقاومت در برابر کاپیتولاسیون آمریکایی شاه یار شهدای بزرگوار موتلفه اسلامی امانی، بخارایی، نیک نژاد و هرندی بود.

پیام تسلیت حزب همبستگی درپی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

حزب همبستگی ایران اسلامی به مناسبت ارتحال عالم مجاهد و ربانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیانیه‌ای صادر کرد.

ضدانقلاب غلط کرد/دلایل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کاملاً واضح است

وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دلایل درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کاملاً واضح است گفت: مرحوم هاشمی خودش علاقه‌ای به داشتن تیم پزشکی نداشت.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی راهنمای خوبی برای مسائل انقلاب بود

وزیر علوم و تحقیقات گفت: ما در دوره اول وزارت فرهنگ و آموزش عالی دنبال بودجه بودیم و اقای هاشمی هم رئیس مجلس بودند، از ایشان خواستیم اعتبارات بیشتری برای دانشگاه منظور کنند که ایشان هم نظر لطف داشتند و همین کار انجام شد.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی نقش مهمی در پیروزی و تثبیت انقلاب ایفا کرد

وزیر نیرو گفت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در تمامی مراحل انقلاب چه قبل و چه بعد از پیروزی و چه در جنگ تحمیلی و بعد از آن نقش بسیار مهمی در پیروزی و تثبیت انقلاب ایفا کردند.

عقلانیت و میانه‌روی ویژگی آیت‌الله هاشمی بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اعتدال،‌عقلانیت و میانه‌روی از ویژگی‌های آیت‌الله هاشمی بود گفت: ایشان از ابتدای انقلاب خارج از جناح‌بندی‌های سیاسی مسیر انقلاب را پیش گرفتند و ما شخصیت بزرگ و پدر انقلابی را از دست دادیم.

آیت‌الله هاشمی پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی بود/ دولت احساس می‌کند پشتوانه شجاع خود را از دست داد

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی پشتوانه و استوانه نظام، مسئولین و رهبر انقلاب بود، خاطرنشان کرد: ایشان چه در دوران قبل از انقلاب و چه پس از آن، در مسیر آرمان‌های انقلاب و یاریگر امام(ره) و رهبر انقلاب بود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا ‏آخرین لحظه عمر پر برکت خود یار رهبری بود/ مشکلات هرگز او را از مسیرش جدا نکرد‎

رئیس جمهور با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ملت ‏ایران به ویژه مقام معظم رهبری گفت: آیت‌الله هاشمی ‏رفسنجانی همواره در کنار امام(ره) و تا ‏آخرین لحظه زندگی و عمر پربرکت خود نیز یار مقام معظم رهبری بود.‎

آیت‌الله هاشمی را به عنوان یار رهبری می‌شناسیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه از دوران دفاع مقدس خاطراتی با آیت‌الله هاشمی داریم که با شجاعت تمام برای شناسایی و ابلاغ تدابیر تا اهواز نیز رفتند، گفت: ایشان یار و یاور و تأییدکننده رهبر انقلاب بودند.

آیت‌الله هاشمی بیش از نیم‌قرن در راه عزت و اقتدار ملت کوشید

نایب‌رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم کشور دوباره سوگوار مردی هستند که یار امام و انقلاب بود، گفت:‌ مردم با شخصیتی وداع می‌کنند که بیش از نیم‌قرن در راه عزت، اقتدار و آزادی ملت کوشید.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی زندگی خود را صرف مبارزه با رژیم ستمشاهی و تثبیت نظام کرد

در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

صبر و آرامش از آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شخصیتی نمونه ساخته بود

زهرا مصطفوی دختر حضرت امام(ره) با صدور پیامی رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

با درگذشت آیت‌الله هاشمی، ان‌شاءالله دعواهای سیاسی تمام می‌شود/ آقای هاشمی یار نزدیک امام(ره) و رهبری بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با رفتن آیت‌الله هاشمی، ان‌شاءالله دعواهای سیاسی تمام می‌شود، گفت: ایشان یار نزدیک امام(ره)، شهید مطهری و رهبر انقلاب بودند.

آیت‌الله هاشمی هیچ جایگزینی ندارد/ ایشان همواره در مقاطع حساس کنار امام و رهبر انقلاب بودند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی همواره در مقاطع مختلف در کنار امام و رهبر انقلاب بودند، گفت: فقدان ایشان بسیار عظیم است و باید بگویم اییشان هیچ جایگزینی ندارد.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی خدمات فراوانی نسبت به نظام اسلامی داشتند/ دعا می‌کنیم خداوند ایشان را با امام راحل محشور کند

آیت‌الله مصباح‌یزدی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: آقای هاشمی‌رفسنجانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی در خدمت نظام اسلامی بود و خدمات فراوانی نسبت به نظام اسلامی داشتند.

آیت‌الله هاشمی جزئی از هیأت امنای انقلاب بود/ خلأ ایشان بسیار محسوس است

حجت‌الاسلام محسن غرویان استاد حوزه و دانشگاه امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم اولین روز سوگواری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران درباره سیره مبارزه انقلابی ـ سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب هستند.

زبان‌ها از وصف آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قاصر است

سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران عصر امروز (دوشنبه 20 دی 95) در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران درباره سیره انقلابی و سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت:‌ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از مبارزینی بود که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشتند.

شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در هیچ یک از جریان‌های سیاسی نمی‌گنجید

استاندار سمنان گفت:‌ شخصیت جامع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به نحوی بود که در هیچ یک از جریان‌های سیاسی نمی‌گنجید و فوق جریانات سیاسی اجتماعی بود.

پیام تسلیت آیت‌الله حائری شیرازی درپی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

 

آیت الله محی الدین حائری شیرازی عضو سابق مجلس خبرگان رهبری  طی پیامی ارتحال آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.


مجمع انتخاباتی هیأت ورزش سه گانه استان برگزار شد

مجمع انتخاباتی هیأت ورزش سه گانه استان برگزار شد

 

رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه گفت: این فدراسیون با دریافت 6 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در مقایسه با سایر فدراسیون ها سهم ناچیزی از اعتبارهای وزارت ورزش و جوانان دارد و این مبلغ کفاف هزینه های سالیانه این فدراسیون را نمی کند.
محمدعلی صبور روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های سه گانه آذربایجان غربی افزود: فدراسیون ورزش های سه گانه مکلف به تخصیص تنها 10 درصد اعتباری دریافتی خود به هیات های ورزشی است که در این صورت سهم هر هیات استانی تنها 20 میلیون ریال است.
وی اظهار کرد: این فدراسیون برای تامین هزینه های خود مجبور به جذب و تزریق اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال از بخش خصوصی و سایر منابع برای برنامه هایی چون برگزاری مسابقات، دوره های آموزشی و برگزاری اردوهای تیم ملی و اعزام ملی پوشان به مسابقات برون مرزی شده است.
وی برگزاری مستمر لیگ های باشگاهی، اخلاق مداری در ورزش و اجرای طرح استعدادیابی با ایجاد بستر همکاری مشترک مربیان استان با مربیان تیم ملی و استعدادیاب فدراسیون را رکن های مهم در تقویت پایه های فرهنگی و قهرمانی ورزش عنوان کرد.
صبور گفت: طی چهار سال اخیر تعداد ورزشکاران این رشته در سطح کشور از 38 ورزشکار به 18 هزار ورزشکار بیمه شده ساماندهی و افزایش یافته است که در این راستا سعی داریم بیشتر به کیفی سازی در رده های تیم ملی بپردازیم تا برای سایر تیم های آسیایی و جهانی زنگ تفریح نباشیم.
وی کسب رتبه سوم کشوری توسط هیات ورزش های سه گانه آذربایجان غربی در سال 94 را موفقیت مهم عنوان کرد و افزود: عناوین برتر این رشته ورزشی همواره در اختیار استان هایی همچون اصفهان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، آذربایجان شرقی، زنجان و کرمانشاه بوده است و صعود بیش از 20 پله ای آذربایجان غربی نشان از توانایی بالقوه و بالفعل این استان است.
عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مجمع گفت: هیات ورزش های سه گانه استان یک هیات خودگران است و تاکنون بار مالی زیادی بر دوش این اداره کل نداشته است.
وی اظهار کرد: ورزشکاران این رشته به علت تبحر و استقامت بالایی که در رشته دو و میدانی، شنا و دوچرخه سواری به مسافت های طولانی نیازمند حمایت مادی و معنوی بیشتری هستند و از مسئولان هیات درخواست داریم به مسائل و نیازهای آنها پاسخ بدهند.
وی حضور آزادانه در مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی استان را حق تمامی مربیان، داوران و ورزشکاران دانست و افزود: شرکت کنندگان برای پیشرفت ورزش استان در جهت انتخاب افراد اصلح و دلسوز گام بردارند.
امیر کیومرث شرفی، رئیس جدید هیات ورزش های سه گانه آذربایجان غربی نیز گفت: مدیریت جدید با همکاری و مشارکت تمامی دست اندرکاران این رشته سعی دارد با حفظ جایگاه موجود در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی آن نیز تلاش کند.
وی اظهار کرد: تامین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری ورزشکاران و برگزاری دوره های آموزش داوری و مربیگری این رشته از جمله برنامه هایی است که در دستور کار گنجانده شده است.
مجمع انتخاباتی هیات ورزش های سه گانه آذربایجان غربی روز یکشنبه با حضور رئیس فدراسیون در ارومیه برگزار شد.
در این مجمع امیر کیومرث شرفی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال غرب کشور تنها کاندیدای مجمع، با کسب اکثریت آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب و معرفی شد

با شکست حریفم در فینال می‌توانستم به پاداش میلیاردی برسم

علی‌اکبری: ژاپن من را به دنیای MMA معرفی کرد/ اندازه 10 سال کشتی پاداش گرفتم

خبرگزاری فارس: علی‌اکبری: ژاپن من را به دنیای MMA  معرفی کرد/ اندازه 10 سال کشتی پاداش گرفتم

نایب‌ قهرمان مسابقات جهانی MMA گفت: رقابت‌هایی که در ژاپن برگزار شد من را به دنیای این رشته معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های جهانی MMA در حالی به میزبانی کشور ژاپن طی چند روز گذشته  پیگیری شد که امیر علی اکبری نماینده سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران که به تازگی وارد این رشته شده به فینال مسابقات راه یافت و در پایان این رقابت‌ها به عنوان نایب قهرمانی دست یافت که این افتخار بزرگی برای نماینده کشورمان بود.

امیر علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از کسب عنوان نایب‌ قهرمانی در مسابقات جهانی MMA که در کشور ژاپن برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالم از اینکه سال 2016 را با موفقیت در این رشته به پایان رساندم. این عنوان برای من تمام شده و از امروز برای کسب بهترین نتایج در سال 2017 تلاش خواهم کرد. 

وی در ادامه افزود: در طول این مدت در تورنمنت‌ها شرکت می‌کردم و حالا برنامه‌ریزی کرده‌ام تا در آینده در مسابقاتی شرکت کنم که تک مبارزه باشد. حالا باید به تجربیاتم اضافه کنم، چرا که احساس می‌کنم نیاز به تجربه بیشتری در این رشته دارم. با مبارزه کردن در مسابقاتی که تک رقابت است بیشتر می‌توانم ایرادهای خودم را پیدا کنم.

نایب‌ قهرمان مسابقات جهانی MMA در ادامه، عنوان کرد: قبل از اینکه در ژاپن مبارزه کنم، راهی تایلند شدم و در آنجا رقابت‌های خوبی داشتم. پیش از این دو بار در ژاپن مبارزه کرده بودم. این برای سومین بار بود که در ژاپن رقابت می‌کردم. خوشحالم از اینکه در ژاپن مزد زحماتم را کسب کردم؛ هر چند که اگر مصدومیت برایم رخ نمی‌داد، بهتر از این می‌توانستم خودم را نشان دهم.

علی‌اکبری در پاسخ به این رشته که گویا ژاپنی‌ها به این رشته علاقه زیادی دارند، گفت: واقعا ژاپنی‌ها علاقه بسیار زیادی به این رشته دارند. بیش از 30 هزار نفر در سالن این مسابقات حضور داشتند و از نزدیک این رقابت‌ها را تماشا می‌کردند. بلیت تماشای این رقابت‌ها بیش از 3 میلیون تومان بود. خوشحالم از اینکه خودم را به ژاپنی‌ها نشان دادم. این مسابقات من را به دنیای MMA معرفی کرد. پیش از این سه مبارزه کرده بودم که هیچکس شناختی از علی‌‌ اکبری نداشت اما در ژاپن 6 شبکه تلویزیونی به صورت مستقیم این رقابت‌ها را دنیا نشان می‌داد. فقط افسوس می‌خورم که در فینال مصدوم بودم و خستگی زیاد باعث شد مقابل حریفم شکست بخورم در غیر اینصورت می‌توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید یک مقدار در مبارزات بوکس باید بیشتر تجربه کسب کنید، گفت: دقیقا همینطور است. هر ورزشکاری یک تاکتیک خاصی دارد. در واقع هر کسی در مبارزات MMA با یک شگرد مبارزه می‌کند. من 16 سال کشتی کار کردم و اولویت من در این مبارزات کشتی گرفتن بود و بعد از آن مقابل حریفانم بوکس کار می‌کردم. من نیاز به زمان دارم که مبارزه در بخش بوکس را قوی‌تر کنم. در بازی‌های ابتدایی بیشتر روی کشتی کار می‌کردم، اما هر چه رو به جلوتر می‌رویم از فنون بوکس در مبارزاتم بیشتر استفاده می‌کنم. 

علی‌اکبری در ادامه، خاطرنشان کرد: من به زمان زیادی نیاز دارم و در واقع در این رشته تازه‌ کار هستم. من دو سال است در این رشته فعالیت می‌کنم و نمی‌توانم خودم را با کسی که 20 سال در این رشته فعالیت کرده مقایسه کنم. این مسابقات جدای اینکه من را به دنیای این رشته معرفی کرد؛ این رشته را بیشتر در ایران برجسته کرد. مردم با این رشته در کشورمان بیشتر آشنا شدند. در این مسابقات که کاملا حرفه‌ای است می‌توانستم پاداش بیشتری دریافت کنم و حتی می‌توانستم اگر قهرمان شوم بیش از 2.5 میلیارد تومان پاداش دریافت کنم، اما نشد.

علی‌اکبری در پاسخ به این سوال که آیا پاداش دریافتی راضی کننده بود، گفت: سازمان ریزین یک قانون مشخصی دارد. برای ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند، یک پاداش جداگانه‌ای پرداخت می‌کنند. برای هر مبارزه یک پاداش و برای کسب عنوان در این مسابقات پاداش ویژه‌ای به ورزشکار پرداخت می‌کند. من در این مسابقات پاداش خوبی را دریافت کردم. فقط اینطور می‌توانم بگویم در طول 10 سالی که به صورت حرفه‌ای کشتی گرفتم نتوانستم به این اندازه که در این دو سه روز پاداش گرفتم، پاداش دریافت کنم.

وی در پایان صحبت‌های خود با تشکر از کمک‌های علیرضا استکی گفت: در طول این مدت علیرضا استکی مربی بوکس من بود که تأثیر زیادی روی پیشرفت من داشت. او در این رقابت‌ها در موفقیت‌های من تأثیر زیادی داشت.

فیلم/رونالدو و نمایش توپهای طلایش در برنابئو در حضور اسطوره‌ها

خبرگزاری فارس: فیلم/رونالدو و نمایش توپهای طلایش در برنابئو در حضور اسطوره‌ها

فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا توپ طلای خود را پیش از بازی تیمش برابر گرانادا مقابل هواداران قرار داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو در آستانه بازی تیمش برابر گرانادا از چهارمین توپ طلای خود رونمایی کرد و هواداران رئال مادرید او را مورد تشویق قرار دادند.

هواداران رئال مادرید در برنابئو بنرهای طلایی رنگ در دست داشتند تا فتح توپ طلای او را این‌گونه به وی تبریک بگویند. در این مراسم کوتاه، فیگو، کاکا، کاناوارو و رونالدوی برزیلی با پیام تصویری استادیوم را به وجد آوردند.

دیدار دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک و رئیس ورزش‌های زمستانی کمیته بین‌المللی پارالمپیک

اعلام آمادگی ایران برای میزیانی مسابقات بین المللی آسیایی و منطقه ای

خبرگزاری فارس: اعلام آمادگی ایران برای میزیانی مسابقات بین المللی آسیایی و منطقه ای

همزمان با نخستین دوره مسابقات بین‌المللی اسکی معلولین که به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک و رئیس مسابقات زمستانی کمیته بین‌المللی پارالمپیک دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست که با حضور عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولین و خانم‌ها ساندرا دتی تلر و کاترینا موگکو دو کلاسبند بین‌المللی از هلند و یونان برپا شد، پیشنهادات رئیس بازی‌های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک در راستای توسعه ورزش های زمستانی در کشورمان مطرح شد و با استقبال مسئولان ورزش پارالمپیک کشورمان قرار گرفت.

در آغاز این نشست مسعود اشرفی دبیرکل کمیته با اشاره به جامعه بزرگ و سازمان یافته ورزش معلولین، جانبازان، نابینایان و کم بینایان در کشورمان به حضور حدود 20 هزار ورزشکار فعال در 20 رشته ورزشی در کشورمان اشاره کرد.

وی ادامه داد: 2 سال قبل با پیشنهاد عیسی ساوه شمشکی و برنامه های او ورزش اسکی معلولان در کشورمان وارد مرحله جدید توسعه و پیشرفت شد و مسابقات بین المللی اسکی و استقبال ویژه ای که از این رقابت ها شد مرهون تلاش های ایشان است.

اشرفی با بر شمردن موانع مقابل توسعه ورزش های زمستانی گفت: زمان محدود پرداختن به ورزش های زمستانی و تجهیزات پر هزینه از مهمترین موانع پیشرفت ورزش های زمستانی است. علیرغم همه مشکلات با حمایتی که امروز از فدراسیون اسکی شاهد هستیم و کمک های کمیته بین المللی پارالمپیک به رشد، توسعه و حرکت رو به جلو ورزش های زمستانی باور داریم و این حرکت هدفمند را ادامه می دهیم.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک در پایان سخنان خود بر آمادگی کمیته برای میزبانی مسابقات بین المللی و منطقه ای خبر داد و افزود: خوشحال هستم که به کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام کنم که کشورمان آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی و منطقه ای را در ایران دارد و از مسابقاتی که در منطقه برگزار می‌شود حمایت و پشتیبانی می نماییم. اعتقاد کمیته بر آن است که این میزبانی ها ظرفیت ما را در ورزش های زمستانی افزایش می دهد و توسعه  و پیشرفت فراگیر را در ورزش های زمستانی برای کشورمان به دنبال خواهد داشت.

* لازاروسکی: به توسعه و ارتقا ورزش‌های زمستانی در ایران کمک می‌کنیم

دیمیتری لازاروسکی رئیس ورزش‌های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک با اظهار رضایت از میزبانی کشورمان در اولین دوره مسابقات بین المللی اسکی گفت: باید صادقانه بگویم کاری که در مدت دو سال در ایران انجام دادید من در کشورم صربستان در مدت پنج سال موفق به اجرا نشدم.

وی با اظهار رضایت از امکانات دو پیست اسکی بین المللی دیزین و دربندسر گفت: پیست دربندسر شرایط میزبانی مسابقات جهانی برای معلولین را دارد ولی در مجموع لازم است زیر ساخت های امکانات در دسترس برای ورزشکاران فراهم شود.

لازاروسکی با اشاره به مسابقات ورودی اسکی پارالمپیک گفت: در شرایط کنونی اسکی بازان ایران توانایی کسب دو ورودی پارالمپیک را در مسابقات ورودی دارند و اگر برنامه ریزی مناسبی برای حضور پیوسته در مسابقات بین المللی فراهم شود امکان پیشرفت برای ورزشکاران رشته های زمستانی وجود دارد.

رئیس ورزش‌های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک افزود: سال آینده فدراسیون جهانی اسکی میزبان اسکی بازان قاره‌های مختلف در کمپ آلمان است و ما سال آینده آمادگی حضور 3 اسکی‌باز ایران برای شرکت در کمپ تمرینی و مسابقات را خواهیم داشت که سهمیه کشورهای آسیایی به 3 کشور ایران، ارمنستان و لبنان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اسکی پارالمپیک گفت: مسابقات کره و ایتالیا دو فرصت استثنایی برای اسکی بازان ایران و کسب سهمیه پارالمپیک است. در شرایط کنونی ایران حداقل چهار اسکی باز دارد که پتانسیل کسب سهمیه ورودی پارالمپیک را دارد و ما در سازمان ورزشهای زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک آمادگی حمایت از برنامه های ایران را برای رسیدن به اهداف توسعه ای و پیشرفت را داریم.

* ساوه شمشکی: به دنبال کشف استعدادها در رده کمتر از 20 سال هستیم

نشست چند جانبه امروز کمیته ملی پارالمپیک با ارائه گزارش عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولین از روند رو به رشد ورزش اسکی جانبازان و معلولین همراه بود.

وی با اشاره به نیاز اسکی ایران برای حضور در میادین بین المللی گفت: در سال 2017 دو مسابقه بین المللی جوانان پیش بینی شده است که امارات متحده عربی میزبان اولین دوره رقابتها است و اظهار امیدواری نمود که کشورمان میزبانی دومین دوره مسابقات بین المللی جوانان را بر عهده داشته باشد.

ساوه شمشکی ادامه داد: استقبال از اسکی افزایش داشته است و به دنبال استعدادیابی و پرورش و آموزش جوانان کمتر از بیست سال در راه توسعه در مسیر قهرمانی هستیم.

در پایان این نشست 2 ساعته لوح یادبود و هدایای ویژه کمیته ملی پارالمپیک به دیمیتری لازاروسکی رئیس مسابقات زمستانی کمیته بین‌المللی پارالمپیک و هیات همراه اعطا شد و دفتر یادبود کمیته توسط میهمانان امضاء شد.

سروش رفیعی به پرسپولیس بیاید خوب است

پروین: فدراسیون استعفای کی‌روش را قبول نمی‌کند/ پیروانی تلفنم را جواب نداد

خبرگزاری فارس: پروین: فدراسیون استعفای کی‌روش را قبول نمی‌کند/ پیروانی تلفنم را جواب نداد

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال استعفای کی‌روش را قبول نمی‌کند.

 علی پروین در حاشیه بازی دوستانه امروز پرسپولیس که با شکست همراه بود گفت:من دوست دارم بیشتر بازی‌های پرسپولیس را بیایم از نزدیک ببینم اما هوا سرد است و نمی‌آیم. امروز هم در نیمه دوم بازیکنان ذخیره برای پرسپولیس بازی کردند. برانکو می‌خواست بازیکنانی را مورد تست قرار دهد. هر کسی فکری دارد.

پروین در مورد اینکه امروز قرار بود به فرودگاه برود تا با کی‌روش صحبت کند اما این مربی ظاهرا استعفا کرده است،‌گفت: من قرار نبود به فرودگاه بروم. فکر نمی‌کنم استعفای کی‌روش را فدراسیون قبول کند. اگر می‌گویید کی‌روش استفعا کرده باشد اما فدراسیون این استعفا را قبول نمی‌کند. به نظر شما فدراسیون چنین استعفایی را می‌پذیرد؟

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد اختلاف کی‌روش و برانکو گفت:‌این دو باید کنار هم بنشینند تا اختلاف را حل کنند. این اختلاف به ضرر فوتبال است. پرسپولیس بازی‌های فشرده‌ای در آسیا دارد بنابراین این دو مربی باید کنار هم بنشینند و مشکلات را حل کنند. من به افشین پیروانی هم زنگ زدم تا ببینم قضیه استعفای کی‌روش چیست ولی متاسفانه جواب من را نداد.

پروین در مورد تقویت پرسپولیس گفت: پرسپولیس 11-12 بازیکن دارد و با آنها نمی‌تواند فصل را تمام کند. باید با 4-5 بازیکن تیم را تقویت کرد. 

وی در مورد حضور سروش رفیعی در پرسپولیس گفت: اگر بیاید خوب است.

سکوت فدراسیون بابت یک مسأله مهم و پنهان‌نشدنی

استعفای کی‌روش چقدر صحت دارد؟/ جلسه اضطراری فردا در فدراسیون برای بررسی تصمیم جدید سرمربی تیم ملی

خبرگزاری فارس: استعفای کی‌روش چقدر صحت دارد؟/ جلسه اضطراری فردا در فدراسیون برای بررسی تصمیم جدید سرمربی تیم ملی

جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به منظور بررسی حواشی اخیر در پیرامون تیم ملی، عصر فردا در محل این فدراسیون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از اینکه طی روزهای اخیر بر سر برگزاری اردوی اخیر تیم ملی در کشور امارات اختلافات زیادی به وجود آمد که طی آن حتی امروز شایعه استعفای کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نیز منتشر شده، قرار است اعضای هیأت رئیسه این فدراسیون فوتبال عصر فردا دور یکدیگر جمع شده و در خصوص راهکارهای برون‌رفت از مشکلات پیش‌آمده جلسه‌ای را برگزار کنند.

هدایت ممبینی با تأیید این خبر به فارس گفت:باید در حال حاضر کمک کنیم تا آرامش به فوتبال ایران برگردد و جلسه فوق نیز بر همین رابطه برگزار می‌شود. هرچند که صحبت‌هایی در رابطه با استعفای کی‌روش به صورت غیررسمی منتشر شده، اما در جلسه فردا در مورد همه زوایای اختلافات پیش‌آمده صحبت می‌کنیم و تصمیم‌گیری‌هایی را خواهیم داشتیم.

 

، قطعا سفر ناگهانی مهدی تاج به امارات نمی تواند بی دلیل باشد. برای آرام کردن کی روش و یا کنترل حواشی به وجود آمده در اردوی تیم ملی قطعا نیاز به این نبود در فاصله یک روز مانده به پایان اردو رئیس فدراسیون شال و کلاه کند و راهی امارات شود. 

از روز گذشته خبرهایی مبنی بر استفعای کی‌روش به گوش می رسید. شکل رسانه ای اخبار تیم ملی از امارات گواه این را می داد که این اردو با اردوهای گذشته فرق دارد و خبرهایی در راه است.

اینکه استعفای کی روش چقدر می تواند صحت داشته باشد مشخص نیست. اگر این استعفا رسمی باشد مسئولان فدراسیون فوتبال که به طرز عجیبی سکوت اختیار کرده اند تا چه زمان می خواهند این مسئله به این مهمی را پنهان کنند؟ آیا با جلسات پنهانی و لاپوشانی می شود چنین مسئله مهمی را پنهان کرد؟ پس همین که تا الان تاج سکوت کرده و بابت این شایعات اظهار نظری نکرده و حتی به مسئولان دیگر فدراسیون پیغامی برای موضع گیری رسمی در این زمینه نداده است می تواند نشانه این باشد که هنوز استعفای رسمی در کار نیست و یا شاید مثل دفعات گذشته قرار است همه چیز به نفع کی‌روش تمام شود و جای حرف و حدیثی باقی نماند. 

تا ساعاتی دیگر رئیس فدراسیون و تیم ملی به ایران باز می گردند و شاید تاج مجبور شود در بدو ورود به ایران همه را از این شایعات خلاص کند.

مربی کوبایی رزومه خوبی ندارد، اما فدراسیون بوکس باید حمایت کند

گل‌محمدی: سوگلی‌های ناکام هنوز مربی تیم ملی هستند/سر مسئولان فدراسیون بوکس کلاه گذاشتند

خبرگزاری فارس: گل‌محمدی: سوگلی‌های ناکام هنوز مربی تیم ملی هستند/سر مسئولان فدراسیون بوکس کلاه گذاشتند

مربی سابق تیم ملی بوکس نوجوانان و جوانان گفت: برخی از مربیان با تمام رزومه ضعیف و ناکامی که داشته و دارند همچنان در کنار تیم ملی به عنوان مربی فعال هستند.

، سرانجام بعد از ماه‌ها انتظار "باربارو فرناندز خیمنز" مربی کوبایی تیم ملی بوکس کشورمان که قرار است هدایت مشتزنان کشورمان را برعهده بگیرد، بامداد روز(دوشنبه) وارد تهران شد.

عیسی گل‌محمدی ،‌ در مورد حضور مربی جدید تیم ملی بوکس، گفت:‌ مسئولان فدراسیون این مربی جدید را باید مورد حمایت قرار دهند، هر چند رزومه زیادی ندارد، اما به نظرم از مربیان داخلی بهتر است. سال گذشته مربی اوکراینی در بوکس ایران فعالیت می‌کرد و با فشارهایی که روی او آوردند ناچار شد از ایران برود، اما شاهد بودیم که او رفت و برای کشور الجزایر چطور چهار سهمیه المپیک کسب کرد. این در حالی بود که مربیان ما پس از رفتن مربی اوکراینی مدعی بودند که سه تا چهار سهمیه در مسابقات کسب خواهند کرد، اما حتی یک سهمیه هم نتوانستند کسب کنند و در واقع سر مسئولان فدراسیون را کلاه گذاشتند.

وی در ادامه، افزود: متاسفم از اینکه، برخی از مربیان با تمام رزومه ضعیف و ناکامی که داشته و دارند همچنان در کنار تیم ملی به عنوان مربی فعال هستند. سوال همه خانواده بوکس از مسئولان فدراسیون این است که آنها بر اساس چه متر و معیاری مربی تیم ملی هستند؟ این نفرات قبل از المپیک نتوانستند برای بوکس کاری انجام دهند، اما همچنان در کنار تیم ملی فعالیت می‌کنند. سوال ما این است که آقایان آیا سوگلی فدراسیون هستند؟! چه گلی بر سر بوکس ایران زده‌اند که همچنان مربی تیم ملی بوکس هستند؟

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان و جوانان، گفت: برخی‌ها مربی اوکراینی را به قدری تخریب کردند تا‌ آخر فدراسیون ناچار شد عذر او را بخواهد. این اتفاقات به ضرر بوکس کشورمان است. مربیانی که امتحان خود را به خوبی پس نداده‌اند و نتیجه نگرفته‌‌اند باید کنار گذاشته شوند و مربیان جوان و تازه نفس کنار مربی کوبایی تجربه کسب کنند.

گل‌محمدی در ادامه صحبت‌های خود با گلایه از یکی از مربیان تیم ملی گفت: یکی از مربیان تیم ملی بیشتر به درد کار تشریفات فدراسیون و روابط عمومی می‌خورد. او فقط خوش‌تیپ است و هیچ کجا رزومه مربیگری ندارد. او فقط مربی بدنساز خوبی است، اما سوال من این است که کجای بوکس ایران در گذشته مربیگری کرده که حالا مدعی مربیگری در تیم ملی است؟ در سال گذشته تنها یک بار در یکی از کشورهای آسیایی یک دوره مربیگری دیده است و دیگر هیچ رزومه‌ای ندارد. او چرا به همراه امیر علی‌اکبری قهرمان کشتی فرنگی راهی مسابقات MMA می‌شود. به نظرم این رشته هیچ ربطی به این مربی ندارد. 

سرمربی سابق تیم پیوند ساپکو در لیگ برتر بوکس، گفت: من در بوکس ایران پنج دوره تیم پیوند ساپکو را قهرمان لیگ برتر کرده‌ام. در سه یا چهار تورنمنت بین‌المللی 14 مدال طلا و نقره کسب کردم و حالا بیرون گود هستم، اما این دوستان با تمام ناکامی که در رویدادهای مختلف کسب کرده‌اند همچنان در تیم ملی فعالیت می‌کنند. ناطق نوری رئیس فدراسیون پیش از المپیک با تمام گرفتاری‌هایی که فدراسیون بوکس دارد پول هزینه اعزام تیم ملی به یک دیدار دوستانه در اوکراین را فراهم کرد تا بوکسورهای کشورمان پیش از کسب سهمیه المپیک بتوانند آماده باشند، اما شاهد بودیم که آقایان تیم را به یک روستا در اوکراین بردند و پس از آن در مسابقات قهرمانی آسیا در چین شرکت کردند و تمام نفرات یکی پس از دیگری از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

وی در ادامه گفت: متاسفانه ناکامی‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا به گردن رئیس فدراسیون افتاد. هر چند که او هیچ سهمی در این ناکامی نداشت اما تاوان زیادی را به خاطر اشتباهات برخی‌ها پرداخت کرد. در حال حاضر نیز امیدوارم مسئولان فدراسیون از این سرمر بی جدید حمایت کنند تا دوباره اتفاقاتی که برای مربی اوکراینی رخ داده برای وی نیز رخ ندهد. 

14 / 10 / 1395برچسب:, :: 6:32 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

غیبت رونالدو در اولین دیدار رئال در سال 2017

خبرگزاری فارس: غیبت رونالدو در اولین دیدار رئال در سال 2017

فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید از لیست این تیم برای دیدار با سویا در رقابت‌های کوپا دل ری خارج شد.

، تیم فوتبال رئال مادرید در رقابت‌های کوپا دل ری در سانتیاگو برنابئو میزبان سویا خواهد بود.

بر این اساس زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی، نام کریس رونالدو را در میان بازیکنانی که برای این دیدار در نظر گرفته است، قرار نداده است.

19 بازیکن زیدان برای این بازی به شرح زیر است: 

دروازه‌بانان: ناواس، کاسیا و یانز

مدافعان: کارواخال، واران، ناچ.، مارسلو، کوئنترائو و دانیلو

هافبک‌ها: کروس، خامس، کاسیمیرو، آسنسیو، مودریچ، اودگارد و ایسکو

مهاجمان: موراتا، بن‌زما و ماریانو

با کسب 20 رای در دور دوم انتخابات

مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای شد

مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای برگزار شد و طی آن مجتبی جوهری با کسب 20 رای در دور دوم، به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای با حضور دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و غلامرضا شعبانی بهار، معاون توسعه ورزش همگانی این وزارتخانه و 13 کاندیدا از صبح امروز آغاز شد که این انتخابات در دور اول به پایان رسید و طی آن علیرضا صفار زاده با 14 رای و مجتبی جوهری با 10 رای به دور دوم راه یافتند.
در دور دوم این انتخابات مجتبی جوهری با کسب 20 رای برابر علیرضا صفار زاده با 18 رای به برتری رسید و به عنوان رئیس جدید فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای معرفی شد.
مجتبی جوهری در سال های اخیر به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه فعالیت کرده است.

حضور یخنوردان ایران در جام های جهانی چین و کره جنوبی

حضور یخنوردان ایران در جام های جهانی چین و کره جنوبی

تیم یخنوردی کشورمان به منظور حضور در جام های جهانی یخنوردی، عازم «پکن» چین و «چونگ سونگ» کره جنوبی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی؛ تیم یخنوردی کشورمان روز چهارشنبه 15 دی ماه 95 به منظور حضور در جام های جهانی یخنوردی، عازم «پکن» چین و «چونگ سونگ» کره جنوبی خواهد شد.

بنا بر اعلام کارگروه تیم های ملی فدراسیون؛ در این رقابتهای ورزشکارانی از 15 کشورجهان ثبت نام نموده اند و از کشورمان نیز مسعود زینالی، محمدرضا صفدریان، مهدی پهناور، سعید محمودی، زهره عبداله خانی، زینب کبری موسوی در مسابقات حضور خواهند یافت.
مسابقات «پکن» طی روزهای 7 تا 9 ژانویه و مسابقات «چونگ سونگ» طی روزهای 13 تا 15 ژانویه برگزار خواهد شد

در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای

دکتر سلطانی فر : ورزش پهلوانی ریشه جدی در فرهنگ ملی و مذهبی ما دارد

دکتر سلطانی فر : ورزش پهلوانی ریشه جدی در فرهنگ ملی و مذهبی ما دارد

وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای رییس جدید این فدراسیون را به استفاده از ظرفیت های ورزش ی همه دستگاه ها، استفاده از تجربه پیشکسوتان و انرژی جوانان توصیه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر با حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای اعلام کرد وزارت ورزش و جوانان با تمام توان از برنامه های این فدراسیون حمایت می کند.
دکتر سلطانی فر ضمن بیان این موضوع که بعد از دوره رقابت از امروز رفاقت آغاز می شود گفت: رییس این فدراسیون باید افراد دغدغه مند و با درایت را به خدمت بگیرد و جهت افزایش ضریب بهره وری از ظرفیت ورزش ی همه دستگاه های ذیربط استفاده کند. همچنین استفاده از تجربه پیشکسوتان و شور و انرژی جوانان در این راه بسیار مهم است.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه فرهنگ را عامل اصلی وحدت ملی کشور دانست و گفت: این ورزش ریشه جدی در فرهنگ ملی مذهبی ما دارد. توسعه ورزش های زورخانه ای در تمام کشور به خصوص نقاط محروم و دورافتاده و تلاش گسترده برای انتقال روحیه جوانمردی و پهلوانی به نسل جدید از دیگر نکات مهمی است که به رییس جدید توصیه می کنم.
مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای صبح امروز برگزار شد و مجتبی جوهری با کسب 20 رای در دور دوم به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

با حکم وزیر ورزش و جوانان

«زهرا موسوی » سرپرست فدراسیون اسکیت شد

«زهرا موسوی » سرپرست فدراسیون اسکیت شد

با حکم وزیر ورزش و جوانان زهرا موسوی به عنوان سرپرست فدراسیون اسکیت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، طی حکمی از سوی دکتر مسعود سلطانی فر «زهرا موسوی» به عنوان "سرپرست فدراسیون اسکیت " منصوب شد.
در این حکم آمده است:
« با توجه به تعهد و تجربه سرکار در امور مدیریتی و به استناد اختیارات مندرج در ذیل ماده 10 اساسنامه فدراسیون های ورزش ی و به موجب این ابلاغ به عنوان " سرپرست فدراسیون اسکیت " منصوب می شوید. شایسته است ضمن انجام امور جاری فدراسیون ،با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام نمایید.
توفیق روز افزون سرکار را از درگاه ایزد متعال خواستارم. »
« زهرا سادات موسوی » دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزش ی، گرایش مدیریت راهبردی از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب است.
وی 27 سال سابقه کار در امور مدیریت ورزشی از جمله فعالیت در معاونت امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، نائب رئیسی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و سرپرست نائب رئیسی بانوان فدراسیون کنگ فو را در کارنامه دارد.
پیش از این فریبا محمدیان، معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به عنوان رییس فدراسیون اسکیت فعالیت می کرد.
14 / 10 / 1395برچسب:, :: 6:26 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

یمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور مصر

 

قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور مصر :

در حال حاضر برای اتباع ایرانی ویزا توریستی صادر نمی شود و فقط امکان دریافت ویزا تجاری مصر برای اتباع ایرانی وجود دارد .

قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور مصر

قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور مصر

 

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا تجاری مصر :

  1. اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه .
  2. 2 قطعه عکس 6 در 4 رنگی با پس زمینه سفید .
  3. دعوتنامه معتبر از شرکتی در مصر .
  4. برگ ضمانت نامه از طرف شرکت مصری در مورد تمام مسئولیت های مسافر ( بیماری - اقامت و ... )
  5. بلیط رفت و برگشت .
  6. برگه تمکن مالی و گردش 3 ماه آخر سپرده بانکی .

پس از اعلام درخواست ویزا تجاری به سفارت حداقل 40 روز کاری طول می کشد تا ویزا شما صادر شود .

 

 آدرس سفارت مصر در تهران :

شریعتی- بعد از پل ‏رومی- کوچه رضایی- ‏پلاک ۸‏ تلفن : 22214883 - 22242268 - 22205202 .

 

قیمت و هزینه دریافت ویزا مصر :

جهت آگهی از قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور مصر - همچنین بلیط هواپیما و رزرو هتل و یا تور های مسافرتی ( در صورت دادن ویزا توریستی ) به مصر از طریق راه های ارتباطی سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

قیمت و نحوه و شرایط دریافت ویزای کشور مصر ( مسافرتی و کار و تحصیلی ) با هم متفاوت است لذا شما برای آگاهی دقیق از مبلغ ویزا و مدارک مورد نیاز از طریق راه های ارتباطی سایت به ما در تماس باشید.

 

 

رزرو و خرید بلیط مصر

رزرو و خرید بلیط مصر

راهنمایی جهت خرید بلیط هواپیما به مصر :

در حال حاضر پرواز مستقیمی از ایران به مصر وجود ندارد و بهترین مسیر های پروازی به مصر از ایران به وسیله هواپیمایی ترکیش ایرلاین ترکیه ( یک توقف در استانبول ) - امارات ( یک توقف در دبی ) - قطر ایرویز ( یک توقف در دوحه ) و ... می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مسیرهای پروازی و روزها و ساعات پرواز و قیمت بلیط مصر و ... به قسمت بلیط هواپیما مصر سایت مراجعه نمائید .

 

وب سایت قاره پیما کارگزار رسمی اخذ ویزا - بلیط هواپیما مصر - هتل و تور مصر می باشد شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت ویزا - بلیط هواپیما مصر - هتل و تور مصر توسط ما از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در تماس باشید.

 

توجه داشته باشید:

چنانچه مسافری بلیط هواپیما و رزرو هتل و یا تور مسافرتی خود را از وب سایت قاره پیما خریداری نماید قاره پیما تمام مراحل ویزا وی را به طور رایگان انجام می دهد و فقط هزینه سفارت را از شما دریافت می کند.


پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل خاتم اردکان در غیاب سرمربی

پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل خاتم اردکان در غیاب سرمربی

 

تیم والیبال شهرداری ارومیه در پانزدهمین هفته رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در غیاب سرمربی ایتالیایی خود با غلبه بر تیم خاتم اردکان یزد نهمین پیروزی خود را تجربه کرد.
 هفته پانزدهم سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران با عنوان جام شهدای منا امروز یکشنبه با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد و تیم والیبال شهرداری ارومیه در یکی از این دیدارها در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه میزبان تیم خاتم اردکان یزد بود که موفق شد در سه ست پیاپی با نتایج 34 بر 32، 25 بر 18 و 25 بر 11 مقابل میهمان خود به پیروزی دست یابد.
در این دیدار برخلاف بسیاری از رقابت های لیگ برتری تیم والیبال شهرداری ارومیه، سالن خالی از تماشاگر بود و فقط 2 هزار هوادار برای تماشای این مسابقه حضور داشتند.
بازیکنان 2 تیم یک ساعت قبل از آغاز مسابقه وارد سالن شدند و اقدام به تمرینات پیش از بازی کردند.
بازیکنان تیم شهرداری ارومیه هنگام ورود به سالن از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند و فریاد یاشاسین ارومیه و یاشاسین آذربایجان (زنده باد ارومیه و زنده باد آذربایجان) از سوی حاضران به گوش رسید.
بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در این دیدار بدون حضور 'یوبومیر' سرمربی، 'دراگان تراویسا' پاسور و 'آندره پوزی' مربی بدنساز خارجی این تیم و با هدایت عباس برقی مربی اول خود در مقابل تیم خاتم اردکان به میدان رفتند.
در آغاز این دیدار پرویز پزشکی، حامد رضایی، فرهاد پیروت پور، عبدالرضا علیزاده، (لیبرو)، مجتبی میرزا جانپور، رحمان داوودی و آرمین تشکری برای تیم شهرداری ارومیه وارد میدان شدند و در ادامه آرش کشاورزی، جواد محمدی نژاد و امین علوی به بازی آمدند.
در ست نخست این دیدار، بازی پایاپای بین بازیکنان هر 2 تیم در جریان بود ولی در پایان پس برگزاری ماراتنی سخت و نفس گیر و به لطف حمایت هواداران تیم شهرداری ارومیه موفق شد با امتیاز 34 بر 32 به پیروزی برسد و گام نخست را محکم بردارد.
اما در ست های دوم و سوم ضریب اشتباه های بازیکنان تیم خاتم اردکان بیشتر شد و نتوانستند از موقعیت های به دست آمده استفاده کنند.
مجتبی میرزا جانپور با 18 امتیاز از تیم شهرداری ارومیه و محمدرضا سلیمانی با 12 امتیاز از تیم خاتم اردکان یزد امتیاز آورترین بازیکنان این دیدار بودند.
تیم شهرداری ارومیه هم اکنون با 9 برد و 6 باخت و اندوختن 27 امتیاز پس از تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران به رده سوم جدول صعود کرده و روز چهارشنبه 15 دی سال جاری در سالن خانه والیبال میهمان تیم پارسه تهران است.
محمد شاهمیری و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و محمد حسن شفقی ناظر این دیدار بود.
13 / 10 / 1395برچسب:, :: 8:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

برای هدایت تیم ملی ایران

مربی کوبایی تیم ملی بوکس وارد تهران شد

خبرگزاری فارس: مربی کوبایی تیم ملی بوکس وارد تهران شد

فرناندز خیمنز مربی کوبایی تیم ملی بوکس وارد تهران شد.

، سرانجام بعد از ماهها انتظار باربارو فرناندز خیمنز مربی کوبایی تیم ملی بوکس کشورمان که قرار است هدایت مشتزنان کشورمان را برعهده بگیرد، بامداد امروز(دوشنبه) وارد تهران شد.

وی صبح امروز ابتدا جلسه ای با مسئولان فدراسیون بوکس داشته و سپس بعد از ظهر در تمرینات تیم ملی بوکس حضور می یابد.

دعوت از برانکو ایوانکوویچ به کمیته انضباطی

خبرگزاری فارس: دعوت از برانکو ایوانکوویچ به کمیته انضباطی

به دنبال مصاحبه برانکو ایوانکوویچ - سرمربی پرسپولیس، کمیته انضباطی وی را به این کمیته دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسماعیل حسن زاده در این باره گفت: با توجه به شکایت واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال در خصوص اظهارات برانکو ایوانکوویچ - سرمربی پرسپولیس، اگرچه محتوای شکایت در برخی از موارد در صلاحیت کمیته اخلاق فدراسیون است که به آن کمیته ارجاع و در آنجا رسیدگی خواهد شد، اما بخش‌های مربوط به کمیته انضباطی نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
وی در پایان گفت: مطمئنا در اولین فرصت وقت رسیدگی برای بررسی این شکایت تعیین و سرمربی پرسپولیس می بایست به موضوعات مربوطه پاسخ های خود را ارائه کند

واکنش باشگاه نفت به نقره‌داغ شدن دایی توسط کمیته انضباطی

خبرگزاری فارس: واکنش باشگاه نفت به نقره‌داغ شدن دایی توسط کمیته انضباطی

روابط عمومی باشگاه نفت تهران نسبت به محرومیت علی دایی و جریمه نقدی این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیر روابط عمومی نفت تهران در واکنش به احکام صادره درباره دیدار نفت و سپاهان و محرومیت دو جلسه ای علی دایی سرمربی این تیم متنی را به شرح زیر منتشر کرد:

«فحاشی گسترده به میلاد فراهانی گلر نفت که بارها در نقش جهان تکرار شد هیچ محرومیتی نداشت؟!شما که بر اساس گزارش ناظر و داور و بدون شنیدن ادعای دایی و هچمنین بر همین اساس حکم محرومیت یک جلسه‌ای دانشگر را دادید و قبل از حکم محرومیت دانشگر در جریان ادعاهای باشگاه قرار گرفته و به آن ترتیب اثر ندادید لطف کنید و گزارش ناظر و داور درباره فحاشی‌های مکرر تماشاگران علیه گلر نفت و همچنین توهین‌ها به دایی را هم منتشر کنیدتا هیچ ابهامی نه برای ما باقی بماند و نه برای اذهان عمومی.

البته دیگر سوال ها و ابهامات بسیار دیگر برای ما باقی مانده که آن را در رسانه ها مطرح می کنیم چون حکم محرومیت دایی و جریمه نفت و دیگر احکام هم را ابتدا در رسانه ها می‌خوانیم و بعد فاکس شده آن را در باشگاه رویت می‌کنیم.»

اعلام رای انضباطی دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان – نفت تهران

2 جلسه محرومیت و جریمه نقدی دایی/سه جلسه محرومیت برای خلیل‌زاده

خبرگزاری فارس: 2 جلسه محرومیت و جریمه نقدی دایی/سه جلسه محرومیت برای خلیل‌زاده

کمیته انضباطی رای خود را درباره بازی دو تیم سپاهان اصفهان – نفت تهران اعلام کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، بازی دو تیم سپاهان اصفهان و نفت تهران از سری مسابقات جام حذفی 10 دی ماه در اصفهان برگزار شد و از سوی هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت، در همین راستا کمیته انضباطی آرا خود را به شرح زیر اعلام کرد:
تیم سپاهان به دلیل فحاشی به دروازه بان تیم حریف مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی
علی دایی – سرمربی نفت تهران به خاطر اعتراض مکرر به تصمیمات داور و ورود بدون اجازه به داخل زمین مسابقه و عدم تمکین به دستور داور مبنی بر خروج از نیمکت ذخیره ها به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. لازم به توضیح است جریمه نقدی علی دایی قابل تجدیدنظر، اما رای محرومیت قطعی است.
تیم نفت تهران به دلیل شروع به ترک زمین که منجر به توقف چند دقیقه ای بازی رخ داد 100 میلیون ریال جریمه 
شجاع خلیل زاده – بازیکن تیم سپاهان اصفهان به خاطر مضروب کردن بازیکن حریف سه جلسه محرومیت و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
گفتنی است، آرای صادره شده قطعی است.

مشورتم با قلعه‌نویی کذب محض است؛ شرطی برای رحمتی نگذاشتیم و او در استقلال می‌ماند

منصوریان: تا زمانی که ورودی نداشته باشیم خروجی هم نداریم/اسپانسر، باشگاه ما را خریده است!

خبرگزاری فارس: منصوریان: تا زمانی که ورودی نداشته باشیم خروجی هم نداریم/اسپانسر، باشگاه ما را خریده است!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا زمانی که با بازیکنان مدنظرمان قرارداد نبندیم فهرست خروجی هم نخواهیم داشت، تا پایان ماه نتوانیم بازیکن خوبی جذب کنیم دو نفر دیگر کلا از تیم ما خارج می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان بعد از خروج از نشست هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: به این دلیل در نشست هیأت مدیره حاضر شدم که گزارش عملکرد تیم را به هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه بدهم و آخرین بحث‌ها و پیشنهادات را درباره نفرات به آنها مطرح کنم.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف لیست خروجی استقلال چه شد، گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که تا زمانی که بازیکنان جدید و ورودی نداشته باشیم لیست خروجی را هم اعلام نکرده و در واقع بازیکنی از ما جدا نشود. اگر بازیکنی اضافه شد حتما لیست خروج و نفرات مد نظر ما برای خروج از تیم اعلام می‌شود.

وی در خصوص آرش افشین نیز گفت:‌ ما به نقطه مشترکی در مورد افشین رسیدیم. همانطور که در ابتدای فصل با او قرارداد بسته بودیم. افشین طی چند روز آینده به باشگاه می آید و رضایتنامه می‌گیرد. دست ما هم باز است چون تا هفته بیستم نقل و انتقالات ادامه دارد و نمی‌خواهیم تیم را وارد حاشیه کنیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که لیست ورودی استقلال کی اعلام می‌شود، گفت: ما دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم یا قرارداد دارد و یا باشگاهش سخت به او رضایتنامه می‌دهد.

وی افزود: اگر تا پایان ماه نتوانیم بازیکن خوبی جذب کنیم دو نفر دیگر کلا از تیم ما خارج می‌شوند. ضمن اینکه وریا غفوری و روزبه چشمی هم به جمع ما اضافه خواهند شد که در واقع آنها هم لیست ورودی ما محسوب می‌شوند. محسن هم بعد از آ‌سیب‌دیدگی به جمع ما اضافه شد که باید از تیم پزشکی‌مان تشکر کنم. وریا هم برگشته است.

منصوریان در مورد بختیار رحمانی و مهدی رحمتی و لیست مازاد گفت: این دو بازیکن با ما تمرین می‌کنند و در جلسه امروز هم در مورد همین مسائل صحبت شد. هیأت مدیره با اعتقاد راسخ اعلام کرد که هر تصمیمی سرمربی می‌تواند در مورد بازیکنان ورودی و خروجی بگیرد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه سه شرط برای مهدی رحمتی گذاشتند، گفت:‌ شرطی با رحمتی نگذاشته‌ایم. او محکم به کارش ادامه می‌دهد. ما هیچ شرطی با رحمتی نداشته‌ایم. در حوزه فنی همه بازیکنان مثل هم هستند و هیچکس نسبت به دیگری برتری ندارد. رحمتی هم مثل سایر بازیکنان استقلال است و همه قابل احترام هستند.

وی در مورد اینکه درست است که قبل از حضور در جلسه با امیر قلعه‌نویی مشورت کرده است، گفت:‌ این دروغ محض است. به این مسئله پردازش نکنید. من قبل از اینکه اینجا بیایم در رستورانم مشغول غذا خوردن بودم.

منصوریان درباره اینکه چه قولی به هواداران برای حضور قدرتمند در نیم‌فصل دوم لیگ برتر و پلی‌آف آسیا می‌دهد، گفت: هیچ سرمربی نمی‌تواند قول بدهد. اما می‌توانم به هواداران قول بدهم که فضای مثبتی که در تیم ایجاد شده را ادامه می‌دهیم و همچنین به بنزین سبزی که در بازی با سپاهان استفاده کردیم ادامه می‌دهیم. جوانان خوبی در تیم داریم. ما به یک بلند شدن قوی نیاز داشتیم که امیدوارم این بلند شدن قوی را در بازی با سپاهان شروع کردیم و ادامه بدهیم.

وی افزود: در پلی‌آف آسیا هم بازی بسیار سختی داریم. حریف ما در غرب آسیا مثل ما رکورددار است ضمن اینکه آنها از نظر مالی بسیار قدرتمند هستند. امیدوارم 19 بهمن ماه از سد السد قطر بگذریم که در این صورت می‌توانیم خوب در آسیا نتیجه بگیریم. در لیگ هم ناامید نیستیم. شرایط جدول به گونه‌ای نیست که نتوان به لیگ برگشت.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه ظاهرا باشگاه به زمان برگزاری دربی اعتراض داشته است، گفت: همین حالا که بالا بودم تصمیم گرفتیم نامه‌ای تنظیم و برای ارسال به سازمان لیگ تنظیم شود. دو پلنی که سازمان لیگ در اختیار ما قرار داد یکی در تاریخ 24 و یکی در تاریخ 28 بود. قرار بود ما به شرطی روز 28 با پرسپولیس بازی کنیم که هر دو تیم در لیگ همزمان به مصاف رقبایشان در هفته قبل بروند ولی اگر قرار باشد ما در تاریخ 24 بازی کنیم و در تاریخ 19 بهمن به مصاف السد برویم قطعا از لحاظ روحی آسیب دیده و ممکن است آسیب فیزیکی و بدنی هم به بازیکنان‌مان وارد شود.

وی افزود:‌ به نظر من ما باید در یک شرایطی کاملا برابر با پرسپولیس بازی کنیم و می‌توانیم خودمان را آماده این مسابقه در فاصله‌ای که به وجود می‌آید کرده و با شرایط مناسب به مصاف رقیب دیرینه برویم.

به گزارش فارس،‌ در پایان مصاحبه منصوریان خبرنگاران تلویزیونی نسبت به عدم مصاحبه کادر فنی و بازیکنان با دوربین‌ها در پایان بازی‌ها به سرمربی استقلال گلایه کردند که منصوریان گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد اما باید در این زمینه با افتخاری صحبت کنم. فکر می‌کنم اسپانسر، باشگاه ما را خریده است! حتی بارسلونا و رئال مادرید هم اینگونه نیستند و باید شرایطی فراهم شود که دوربین‌ها هم بتوانند مصاحبه کنند.

رقابت های جهانی MMA - ژاپن

گوش شکسته ایران به فینال مسابقات MMA راه یافت/ شکست دومین حریف مقابل علی اکبری

خبرگزاری فارس: گوش شکسته ایران به فینال مسابقات MMA راه یافت/ شکست دومین حریف مقابل علی اکبری

امیرعلی اکبری نماینده سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با شکست نماینده روسیه به فینال مسابقات جهانی MMA راه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت‌های جهانی MMA در حالی به میزبانی کشور ژاپن در حال پیگیری است که علی اکبری نماینده سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز در این رقابت‌ها حضور دارد.

علی‌اکبری امروز (شنبه) در استان سایتاما و سالن سوپر آرینا به مصاف والنتین موردوفسکی از کشور روسیه رفت و با شکست دومین حریف خود به فینال این مسابقات راه یافت.

امیر علی اکبری نماینده ایران در رقابت‌های جهانی MMA روز (پنجشنبه) با هیت هرینگ آمریکایی ملقب به گاو تگزاس مبارزه کرد و با شکست حریف خود به جمع چهار فایتر برتر راه یافت

با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات جهانی MMA

علی اکبری 10 میلیون ین پاداش گرفت/ 340 میلیون در حساب نماینده ایران

خبرگزاری فارس: علی اکبری 10 میلیون ین پاداش گرفت/ 340 میلیون در حساب نماینده ایران

امیر علی اکبری با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات جهانی 10 میلیون ین پاداش دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت‌های جهانی MMA در حالی به میزبانی کشور ژاپن در حال پیگیری است که امیر علی اکبری نماینده سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران به تازگی وارد این رشته شده و در حال حاضر به رقابت در این مسابقات پرداخته است.

علی اکبری امروز شنبه در استان سایاتاما و سالن سوپر آرینا به مصاف والنتین موردوافسکی از کشور روسیه رفت و با شکست حریف خود به فینال این مسابقات راه یافت.

وی در ادامه این مسابقات در بخش فینال به مصاف میکرو فیلیپوویچ از کشور کروات رفت که در پایان مقابل این حریف شکست خورد.

امیر علی اکبری نماینده ایران در رقابت‌های جهانی MMA روز پنج‌شنبه نماینده آمریکا را شکست داد و به جمع 4 سایتر برتر راه یافت. وی با کسب عنوان نایب قهرمانی 10 میلیون ین(معادل 340 میلیون تومان) پاداش دریافت کرد.

یمنز دوشنبه وارد تهران می شود/ ادامه تمرینات تیم ملی بوکس با حضور مربی کوبایی

خبرگزاری فارس: خیمنز دوشنبه وارد تهران می شود/ ادامه تمرینات تیم ملی بوکس با حضور مربی کوبایی

اردوی تیم ملی بوکس که از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون بوکس از مدتها پیش برای جذب یک مربی خارجی از کوبا رایزنی های خود را اغاز کرده است و به نظر می رسد سرانجام پس از کش و قوس های فراوان این مربی خارجی این هفته وارد تهران خواهد شد تا هدایت ملی پوشان را بر عهد بگیرد.
اردوی تیم ملی بوکس که از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد، از روز دوشنبه زیر نظر سرمربی کوبایی پیگیری می شود.
باربارو فرناندز خیمنز سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس است که بامداد دوشنبه شب وارد ایران می شود. ٢٧ بوکسور در اردوی تیم ملی بوکس حضور دارند و خیمنز کوبایی پس از حضور در تهران تمرینات آنها را زیر نظر خواهد گرفت.
تیم ملی بوکس برای حضور در بازی‌های همبستگی اسلامی، قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می شود.

دور برگشت لیگ برتر تکواندو با جدال مدعیان قهرمانی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: دور برگشت لیگ برتر تکواندو با جدال مدعیان قهرمانی آغاز می‌شود

دور برگشت لیگ برتر تکواندو مردان روز پنجشنبه (16 دی‌ماه) با برگزاری 8 دیدار آغاز می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته اول و دوم (دور برگشت) از پانزدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندوی مدافع حرم، روز پنجشنبه (16 دی‌ماه) با حضور 118 تکواندوکار و در قالب 8 تیم پاس قوامین، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، شهدای مدافع حرم ساری، هیات تکواندوی شمال شرق و یاسین پیشرو البرز در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

 

در هفته نخست از دور برگشت این رقابت‌ها، دو تیم نخست جدول رده‌بندی، دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری ورامین که از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آیند به مصاف یکدیگر می‌روند، هوگوپوشان ورامینی برای صدرنشینی می‌بایست شاگردان خلیفه را از پیش رو بردارند و در صورتی می‌توانند شانس قهرمان را حفظ نمایند که پیروز این دیدار باشند.

تیم هیات تکواندو شمال‌شرق برای کسب دومین پیروزی می‌بایست با پاس قوامین مبارزه می‌کند. یاسین پیشرو البرز رو در روی مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه قرار می‌گیرد و باید دید جوانه می‌تواند نخستین برد در این رقابت‌ها را برای خود رقم بزند یا خیر. در دیدار پایانی نیز لوازم خانگی کن که در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد مقابل شهدای مدافع حرم ساری صف آرایی می‌کند.

 

اما در هفته دوم این دیدارها، هیات تکواندو شمال‌شرق رو در روی شهرداری ورامین قرار می‌گیرد، لوازم خانگی کن می‌بایست با پاس قوامین پیکار کند، تکواندوکاران تیم شهدای مدافع حرم ساری به مصاف مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه می‌روند و در دیدار پایانی هفته دوم نیز شاهد رقابت دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و یاسین پیشرو البرز هستیم.

 

گفتنی است؛ در پایان دور رفت تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 7 برد متوالی و 21 امتیاز توانست عنوان قهرمانی نیم فصل را برای خود رقم بزند، تیم شهرداری ورامین با 18 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند و تیم لوازم خانگی کن با 11 امتیاز سوم شد.

 

تیم‌های یاسین پیشرو البرز، پاس قوامین، هیات تکواندوی استان مازندران، هیات تکواندوی شمال‌شرق و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به ترتیب در جایگاه چهارم تا هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

رنامه نیم فصل دوم لیگ برتر اعلام شد/ اعلام زمان دربی بدون ساعت!

خبرگزاری فارس: برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر اعلام شد/ اعلام زمان دربی بدون ساعت!

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر شانزدهم فصل 96-95 را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر شانزدهم فصل 96-95 را به شرح زیر اعلام کرد:

هفته شانزدهم؛ گرامیداشت تشکیل شورای انقلاب به فرمان امام خمینی(ره)
چهارشنبه 22 دی 95
صنعت نفت آبادان- صبای قم ساعت 15  ورزشگاه تختی آبادان
پنجشنبه 23 دی 95
پیکان تهران- گسترش فولاد تبریز ساعت 15 ورزشگاه شهدای شهرقدس
نفت تهران- استقلال تهران ساعت  16:35 ورزشگاه تختی تهران
استقلال خوزستان- تراکتورسازی تبریز ساعت 15:30 ورزشگاه غدیر اهواز
جمعه 24 دی 95
ماشین سازی تبریز- فولاد خوزستان ساعت 14  ورزشگاه یادگار امام تبریز
پرسپولیس- سایپا ساعت 16:35 ورزشگاه آزادی تهران
پدیده- فولاد مبارکه سپاهان ساعت 14  ورزشگاه ثامن مشهد
ذوب آهن اصفهان- سیاه جامگان مشهد ساعت 15 ورزشگاه فولادشهر اصفهان
هفته هفدهم؛ بزرگداشت شهادت نواب صفوی و یارانش( فدائیان اسلام)
سه شنبه 28 دی 95
صبای قم- پیکان تهران ساعت 15:30 ورزشگاه یادگار امام قم
استقلال تهران- استقلال خوزستان ساعت  16:40 ورزشگاه آزادی تهران
تراکتورسازی تبریز- صنعت نفت آبادان ساعت  15 ورزشگاه یادگار امام تبریز
چهارشنبه 29 دی 95
سایپا تهران – ذوب آهن اصفهان ساعت  16:40 ورزشگاه پاس قوامین
سیاه جامگان مشهد- پدیده خراسان ساعت 15 ورزشگاه ثامن مشهد
فولادمبارکه سپاهان- نفت تهران ساعت  14:30 ورزشگاه نقش جهان اصفهان
فولاد خوزستان- پرسپولیس ساعت 16:40  ورزشگاه غدیر اهواز
گسترش فولادتبریز- ماشین سازی تبریز ساعت 15  ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
هفته هجدهم؛ بزرگداشت زادروز حکیم ابوالقاسم فردوسی
یکشنبه 3 بهمن 95
ماشین سازی تبریز- صبای قم ساعت 14 ورزشگاه یادگار امام تبریز
پیکان تهران- تراکتورسازی تبریز ساعت  15:45 ورزشگاه شهدای شهر قدس
صنعت نفت آبادان- استقلال تهران ساعت  16:45 ورزشگاه تختی آبادان
دوشنبه 4 بهمن 95
سایپا تهران- سیاه جامگان ساعت  15  ورزشگاه پاس قوامین تهران
استقلال خوزستان- فولاد مبارکه سپاهان ساعت 14:45 ورزشگاه غدیر اهواز
پدیده خراسان – نفت تهران ساعت 14:45  ورزشگاه ثامن مشهد
پرسپولیس- گسترش فولاد تبریز ساعت 16:45  ورزشگاه آزادی تهران
ذوب آهن اصفهان- فولاد خوزستان ساعت  16:40 ورزشگاه ورزشگاه فولادشهر اصفهان
هفته نوزدهم، بزرگداشت دهه فجر و ورود امام(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر
جمعه 8 بهمن 95
تراکتورسازی تبریز- ماشین سازی تبریز ساعت 15 ورزشگاه یادگار امام تبریز
استقلال تهران- پیکان تهران ساعت 16:45 ورزشگاه آزادی تهران
شنبه 9 بهمن 95
صبای قم- پرسپولیس ساعت 16:50 ورزشگاه یادگار امام قم
نفت تهران- استقلال خوزستان ساعت 16:50 ورزشگاه تختی تهران
پدیده خراسان – سایپا تهران ساعت 14:30 ورزشگاه ثامن مشهد
فولادمبارکه سپاهان- صنعت نفت آبادان ساعت 15 ورزشگاه نقش جهان اصفهان
فولاد خوزستان – سیاه جامگان ساعت 15:30 ورزشگاه غدیر اهواز
گسترش فولادتبریز- ذوب آهن اصفهان ساعت 14:30 ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
هفته بیستم؛ بزرگداشت ولادت حضرت زینب(س) و تجلیل از خانواده شهدای انقلاب اسلامی
چهارشنبه 13 بهمن 95
ماشین سازی تبریز- استقلال تهران ساعت 17 ورزشگاه یادگار امام تبریز
پنجشنبه 14 بهمن 95
پیکان تهران- فولاد مبارکه سپاهان  ساعت 15 ورزشگاه شهدای شهر قدس
استقلال خوزستان – پدیده خراسان ساعت 15:30 ورزشگاه غدیراهواز
ذوب آهن اصفهان – صبای قم ساعت  17 ورزشگاه فولادشهر اصفهان
سایپا تهران- فولاد خوزستان ساعت 15 ورزشگاه پاس قوامین تهران
جمعه 15 بهمن 95
سیاه جامگان مشهد- گسترش فولاد تبریز ساعت 15 ورزشگاه ثامن مشهد
صنعت نفت آبادان- نفت تهران ساعت 17:15 ورزشگاه تختی آبادان
یکشنبه 17 بهمن 95
پرسپولیس- تراکتورسازی تبریز ساعت  17 ورزشگاه آزادی
هفته بیست و یکم؛ گرامیداشت روز نیروی هوایی و بزرگداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی
پنجشنبه 21 بهمن 95
صبای قم – سیاه جامگان ساعت  15 ورزشگاه یادگار امام قم
استقلال خوزستان- صنعت نفت آبادان ساعت 15:30 ورزشگاه غدیر اهواز
نفت تهران- پیکان تهران ساعت 15:30 ورزشگاه تختی تهران
گسترش فولاد تبریز- سایپا تهران ساعت 15 ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
پدیده خراسان- فولاد خوزستان ساعت  14:30 ورزشگاه ثامن مشهد
فولاد مبارکه سپاهان- ماشین سازی تبریز ساعت 16  ورزشگاه نقش جهان اصفهان
شنبه 23 بهمن 95
تراکتورسازی تبریز- ذوب آهن اصفهان ساعت 18:30  ورزشگاه یادگار امام تبریز
یکشنبه 24 بهمن 95
استقلال تهران – پرسپولیس ساعت متعاقبا اعلام می شود- ورزشگاه آزادی تهران 
هفته بیست و دوم؛ بزرگداشت شهدای حادثه چوار(23 بهمن 1365)
سه شنبه 26 بهمن 95
پیکان تهران- استقلال خوزستان ساعت 15:30  ورزشگاه شهدای شهرقدس
 پنجشنبه 28  بهمن 95
ذوب آهن اصفهان- استقلال تهران ساعت 15 ورزشگاه فولادشهر اصفهان
پرسپولیس – فولاد مبارکه سپاهان ساعت  17:10 ورزشگاه آزادی تهران
فولاد خوزستان- گسترش فولاد تبریز ساعت 15 ورزشگاه غدیراهواز
جمعه 29 بهمن 95
سایپا تهران- صبای قم ساعت 16 ورزشگاه پاس قوامین
سیاه جامگان مشهد- تراکتورسازی تبریز ساعت 14:30 ورزشگاه ثامن مشهد
صنعت نفت آبادان- پدیده خراسان ساعت  16 ورزشگاه تختی آبادان
ماشین سازی تبریز- نفت تهران ساعت 16:30 ورزشگاه یادگار امام تبریز
هفته بیست و سوم؛ روز احسان و نیکوکاری به نیازمندان( با همکاری کمیته امداد امام خمینی( ره))
جمعه 13 اسفند 95
صبای قم – فولاد خوزستان ساعت 16 ورزشگاه یادگار امام قم
پدیده خراسان – گسترش فولاد تبریز ساعت 15  ورزشگاه ثامن مشهد
تراکتورسازی تبریز- سایپا تهران ساعت 17:45 ورزشگاه یادگار امام تبریز
صنعت نفت آبادان- پیکان تهران ساعت 16:30 ورزشگاه تختی آبادان
شنبه 14 اسفند 95
استقلال خوزستان – ماشین سازی تبریز ساعت 16 ورزشگاه غدیر اهواز
استقلال تهران – سیاه جامگان مشهد ساعت 17:25  ورزشگاه آزادی تهران
یکشنبه 15 اسفند 95
فولاد مبارکه سپاهان – ذوب آهن اصفهان ساعت 16 ورزشگاه نفش جهان اصفهان
نفت تهران – پرسپولیس ساعت 17:25  ورزشگاه تختی تهران
هفته بیست و چهارم؛ تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)
چهارشنبه 18 اسفند 95 
سایپا تهران- استقلال تهران ساعت 17:30 ورزشگاه تختی تهران
پنجشنبه 19 اسفند 95
ماشین سازی تبریز- صنعت نفت آبادان ساعت 15:30  ورزشگاه یادگار امام تبریز
ذوب آهن اصفهان- نفت تهران ساعت  17:30 ورزشگاه فولادشهر اصفهان
پرسپولیس- استقلال خوزستان ساعت 17:30  ورزشگاه آزادی تهران
جمعه 20 اسفند 95
فولاد خوزستان- تراکتورسازی تبریز ساعت 16:30 ورزشگاه غدیر اهواز
گسترش فولاد تبریز- صبای قم ساعت 14:30  ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
پیکان تهران- پدیده خراسان ساعت 16  ورزشگاه شهدا شهر قدس
سیاه جامگان مشهد- فولاد مبارکه سپاهان ساعت 15 ورزشگاه ثامن مشهد
هفته بیست و پنجم؛ گرامیداشت شهادت حضرت امام علی النقی الهادی؛ روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت
جمعه 11 فروردین 96
پیکان تهران- ماشین سازی تبریز ساعت 17 ورزشگاه شهدا شهرقدس
نفت تهران- سیاه جامگان مشهد ساعت 17 ورزشگاه تختی تهران
پدیده خراسان – صبای قم ساعت 17 ورزشگاه ثامن مشهد
استقلال خوزستان- ذوب آهن اصفهان ساعت 18:50  ورزشگاه غدیر اهواز
شنبه 12 فروردین 96
فولاد مبارکه سپاهان- سایپا تهران ساعت 17 ورزشگاه نقش جهان اصفهان
استقلال تهران – فولاد خوزستان ساعت 18:50 ورزشگاه آزادی تهران
تراکتورسازی تبریز- گسترش فولاد تبریز ساعت 19:15 ورزشگاه یادگار امام تبریز
صنعت نفت آبادان- پرسپولیس ساعت 16:30 ورزشگاه تختی آبادان
هفته بیست و ششم؛ ولادت امام محمد تقی علیه السلام( جواد الائمه)
چهارشنبه 16 فروردین 96
پرسپولیس- پیکان تهران ساعت 18:50 ورزشگاه آزادی تهران
سیاه جامگان مشهد- استقلال خوزستان ساعت 16 ورزشگاه ثامن مشهد
پنجشنبه 17 فروردین 96
ذوب آهن اصفهان- صنعت نفت آبادان ساعت 17:45 ورزشگاه فولادشهر اصفهان
گسترش فولاد تبریز- استقلال تهران ساعت 17:30 ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
جمعه 18 فروردین 96
فولاد خوزستان- فولاد مبارکه سپاهان ساعت  19 ورزشگاه غدیراهواز
سایپا تهران- نفت تهران ساعت 17:30 ورزشگاه پاس قوامین
ماشین سازی تبریز- پدیده خراسان ساعت17 ورزشگاه یادگار امام تبریز
صبای قم- تراکتورسازی تبریز ساعت 19 ورزشگاه یادگار امام قم
هفته بیست و هفتم؛ بزرگداشت عطار نیشابوری
جمعه 25 فروردین 96
فولاد مبارکه سپاهان – گسترش فولاد تبریز ساعت 19 ورزشگاه نقش جهان
نفت تهران- فولاد خوزستان ساعت 18 ورزشگاه تختی تهران
پدیده خراسان- تراکتورسازی تبریز ساعت 17 ورزشگاه ثامن مشهد
صنعت نفت آبادان- سیاه جامگان مشهد ساعت 18 ورزشگاه تختی آبادان
شنبه 26 فروردین 96
استقلال تهران- صبای قم ساعت 19 ورزشگاه آزادی تهران
استقلال خوزستان- سایپا تهران ساعت 19:10 ورزشگاه غدیر اهواز
پیکان تهران- ذوب آهن اصفهان ساعت 17:30 ورزشگاه شهدای شهر قدس
ماشین سازی تبریز- پرسپولیس ساعت 17 ورزشگاه یادگار امام تبریز
هفته بیست و هشتم؛ بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی
پنجشنبه 31 فروردین 96
پرسپولیس- پدیده خراسان ساعت 17:45 ورزشگاه آزادی تهران
گسترش فولاد تبریز – نفت تهران ساعت 17:45 ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
ذوب آهن اصفهان- ماشین سازی تبریز ساعت17:45 ورزشگاه فولادشهر اصفهان
سایپا تهران- صنعت نفت آبادان ساعت 17:45 ورزشگاه پاس قوامین تهران
فولاد خوزستان- استقلال خوزستان ساعت 17:45  ورزشگاه غدیر اهواز
صبای قم – فولاد مبارکه سپاهان ساعت 17:45  ورزشگاه یادگار امام قم
سیاه جامگان مشهد- پیکان تهران ساعت 17:45  ورزشگاه ثامن مشهد
تراکتورسازی تبریز- استقلال تهران ساعت 17:45  ورزشگاه یاگار امام تبریز
 هفته بیست و نهم؛ بزرگداشت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و گرامیداشت ولادت امام خمینی و بزرگداشت روز ملی خلیج فارس
شنبه 9 اردیبهشت 96
پدیده خراسان – استقلال تهران ساعت 18 ورزشگاه ثامن مشهد
پیکان تهران- سایپا تهران ساعت 18  ورزشگاه شهدا شهر قدس
نفت تهران – صبای قم ساعت 18  ورزشگاه تختی تهران
استقلال خوزستان – گسترش فولاد تبریز ساعت 18  ورزشگاه غدیر اهواز
ماشین سازی تبریز- سیاه جامگان مشهد ساعت  18 ورزشگاه یادگار امام تبریز
صنعت نفت آبادان – فولاد خوزستان ساعت 18  ورزشگاه تختی آبادان
فولاد مبارکه سپاهان- تراکتورسازی تبریز ساعت 18  ورزشگاه نقش جهان اصفهان
پرسپولیس- ذوب آهن اصفهان ساعت 18  ورزشگاه آزادی تهران
هفته سی ام؛ بزرگداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
پنجشنبه 14اریبهشت 96
 سیاه جامگان مشهد- پرسپولیس ساعت 18 ورزشگاه ثامن مشهد
گسترش فولاد تبریز- صنعت نفت آبادان ساعت 18  ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
سایپا تهران- ماشین سازی تبریز ساعت 18  ورزشگاه پاس قوامین تهران
فولاد خوزستان- پیکان تهران ساعت 18  ورزشگاه غدیر اهواز
ذوب آهن اصفهان – پدیده خراسان ساعت 18  ورزشگاه فولادشهر اصفهان
تراکتورسازی تبریز- نفت تهران ساعت 18  ورزشگاه یادگار امام تبریز
صبای قم – استقلال خوزستان ساعت  18 ورزشگاه یادگار امام قم
استقلال تهران – فولاد مبارکه سپاهان ساعت 18  ورزشگاه آزادی تهران

12 / 10 / 1395برچسب:, :: 5:54 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

دیدار دوستانه ایران با مراکش لغو شد+عکس

خبرگزاری فارس: دیدار دوستانه ایران با مراکش لغو شد+عکس

سایت معتبر المنتخب مراکش خبر داد که دیدار دوستانه ایران با مراکش در امارات لغو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از رسانه‌های ورزشی مراکش در خبری جدید مدعی شد که دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران با مراکش در امارات لغو شده است.

سایت ورزشی المنتخب مراکش نوشت: دیدار دوستانه تیم‌ملی مراکش که قرار بود در تاریخ 6 ژانویه در ورزشگاه طحنون بن محمد شهر العین امارات مقابل ایران برگزار شود، لغو شد. دلیل لغو این دیدار این بود که فدراسیون ایران درخواست کرد که این بازی با حضور هوادارانش برگزار شود ولی با مخالفت اماراتی‌ها مواجه شد و آنها شرط برگزاری این دیدار را بدون تماشاگر عنوان کردند که با موافقت فدراسیون مراکش روبه رو شد ولی فدراسیون ایران نپذیرفت و در نهایت این دیدار لغو شد.

هرفی رونار، سرمربی مراکش برای این دیدار خیلی حساب باز کرده بود زیرا ایران تیم قدرتمندی بود می‌توانست تیم ملی مراکش را برای رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا 2017 آماده کند. مراکش در دیدار دوم خود قرار است در تاریخ 9 ژانویه مقابل فلاند در العین بازی خواهد کرد.

آجورلو عقب‌نشینی کرد یا پلی‌تیک زد؟

رفیعی اینجا رفیعی آنجا؛پرسپولیس بازنده بزرگ یا تراکتور مغلوب یک جنگ روانی؟

خبرگزاری فارس: رفیعی اینجا رفیعی آنجا؛پرسپولیس بازنده بزرگ یا تراکتور مغلوب یک جنگ روانی؟

درحالی که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نسبت به صحبت روز گذشته که اعلام شد سروش رفیعی اضافه خدمت دارد عقب‌نشینی کرده اما هنوز همه چیز درهم و پیچیده است.

، وضعیت سروش رفیعی در روزهای اخیر به اصلی‌ترین بحث فوتبال ایران تبدیل شده و اظهار نظرات مختلفی در مورد زمان پایان سربازی این بازیکن مطرح می‌شود.

چند ماه قبل باشگاه تراکتورسازی برای عقد قرارداد با این بازیکن در پایان نیم فصل اول وارد مذاکره شد و باتوجه به اینکه مسئولان تراکتورسازی می‌دانستند این بازیکن در نیم فصل نقل و انتقالات آزاد می‌شود برای حفظ رفیعی مذاکرات را شروع کردند.

رفیعی جزو آن دسته از بازیکنان فوتبال ایران بود که بحث جعلی بودن کارت پایان خدمتشان مطرح شد و به همین دلیل برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی مجبور شد به تیم‌های نظامی نقل مکان کند.

البته رفیعی هیچ‌وقت بحث جعلی بودن کارت پایان خدمتش را نپذیرفت و اعتقاد داشت او به واسطه حضور در تیم فجر سپاسی می‌توانسته خدمتش را پشت سر بگذارد اما به دلیل کفالت پدرش با معافیت روبرو شده است.

حضور در تراکتورسازی

بعد از مدت‌ها کش و قوس سر انجام سروش رفیعی از ابتدای لیگ پانزدهم برای تراکتورسازی به میدان رفت تا این بازیکن خدمت سربازی خود را در این باشگاه آغاز کند.

رفیعی خدمت خود را در کنار نفراتی مثل سینا عشوری، شجاع‌ خلیل‌زاده، علی حمودی، بختیار رحمانی و ... آغاز کرد اما به دلیل اینکه او معافیتی نداشت مجبور بود کارش را تا پایان نیم فصل لیگ شانزدهم ادامه دهد.

اضافه خدمت 6 ماهه؛ مشکلی که فقط برای رفیعی دردسرساز شد

بازیکنان سربازی که کارتشان به واسطه جعلی بودن باطل شد به دلیل تاخیری که در اعزام به خدمت داشتند با اضافه خدمت 6 ماهه روبرو شدند.

در این راستا بعد از اقداماتی که صورت گرفت تمام این بازیکنان اضافه خدمتشان بخشیده شد اما در آستانه اتمام سربازی رفیعی از سوی مدیریت باشگاه تراکتورسازی اعلام شد که دو ماه قبل نامه‌ای رسیده که طی آن اعلام شده رفیعی به دلیل اضافه خدمت همچنان باید برای گذراندن خدمت سربازی کار خود را ادامه دهد. در شرایطی که این اضافه خدمت برای تمام بازیکنان سرباز وجود داشته به نظر میرسد فقط رفیعی با این مشکل روبرو شده است.

عصبانیت رفیعی در پایان بازی با ذوب آهن

رفیعی که در این مدت بحث حضورش در اروپا مطرح شده بود و باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتورسازی هم برای بستن قرارداد با او مذاکره کرده بودند به یکباره با شوک اضافه خدمت روبرو شد. 

رفیعی در پایان بازی دیروز  دقایقی در میانه میدان با مصطفی آجورلو مدیریت وقت باشگاه تراکتورسازی مشغول صحبت شد و وقتی برای خروج از ورزشگاه با خبرنگاران روبرو شد بسیار عصبانی به نظر می‌رسد و در پاسخ به سوالی در مورد اینکه با آجورلو در چه موردی صحبت کرده است گفت: این مسئله به کسی ربطی ندارد!

تائید باران چشمه و تکذیب سلامی

سردار باران چشمه مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد سروش رفیعی 6 ماه اضافه خدمت دارد اما باید ببینیم این اضافه خدمت از سوی تراکتورسازی بوده یا اینکه باشگاه این مسئله در نظر گرفته است.

از سوی دیگر سلامی جانشین نیروی انسانی سپاه عاشورای تبریز که بازیکنان سرباز تراکتورسازی زیر نظر این ارگان خدمت خود را پشت سر می‌گذارند خبر اضافه خدمت این بازیکن را تائید کرد تا مشخص شود اظهار نظراتی که در مورد این بازیکن تا امروز صورت گرفته به هیچ وجه دقیق نبوده است.

تغییر موضع تراکتورسازی 

در حالیکه تا روز گذشته مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به طور صریح از عدم اتمام سربازی این بازیکن خبر داده بود و اعلام کرد نامه این اضافه خدمت دو ماه قبل به دستش رسیده اما این مسئله را رسانه‌ای نکرده است حالا از عدم تمایل  باشگاه برای ادامه کار با این بازیکن تحت عنوان سرباز صحبت می‌کند.

فشار رسانه‌ای که از روز گذشته حول این موضوع وارد شده به نظر می‌رسد که مسئولان تراکتورسازی را در مورد این مسئله محتاط کرده است.

با مصاحبه‌ جدیدی که آجورلو انجام داد بحث رفیعی وارد فاز تازه‌ای شد و کاملا شرایط او را مبهم کرده است. در این وضعیت معلوم نیست ‌آیا رفیعی اضافه خدمت دارد یا اینکه باشگاه تراکتورسازی در بیان این مسئله دچار اشتباه شده و از موضع خود کوتاه آمده است.

 

سربازانی که پیشکش تراکتورسازی شدند

در شرایطی که پرسپولیس به راحتی دو بازیکن خود را در کورس قهرمانی پیشکش باشگاه تراکتورسازی کرد مسئولان این باشگاه به هر نحوی شده سعی در حفظ رفیعی دارند و اصلا دوست ندارند این بازیکن راهی تیم رقیب شود.

مطرح شدن بحث اضافه خدمت و مذاکراتی که در این مدت به شکل گسترده با رفیعی صورت گرفته نشان دهنده این است که مسئولان تراکتورسازی به هیچ وجه نمی‌خواهند این بازیکن را از دست بدهند.

فولاد، تراکتورسازی یا ...

در شرایطی که با اظهارات ضد و نقیض باشگاه تراکتورسازی هنوز زمان اتمام خدمت رفیعی مشخص نیست باشگاه فولاد هم در این بین خود را همچنان محق می‌داند و معتقد است رفیعی بازیکن فولاد است. فولادی‌ها از طریق کمیته انضباطی شکایت کردند و معتقدند رفیعی به دلیل داشتن قرارداد داخلی بازیکن این تیم است.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس بعد از سرباز شدن نوراللهی و عالیشاه به طور جدی دنبال جذب رفیعی است تا این بازیکن را به پایتخت بیاورد. در این بین باشگاه تراکتورسازی را هم نباید فراموش کرد. ممکن است این تیم با در نظر گرفتن چند ماه اضافه خدمت شاید تا پایان لیگ شانزدهم یا حتی بیشتر این بازیکن را حفظ کند.

به نظر می رسد اگر رفیعی در تراکتورسازی به هر دلیلی ماندنی شود این پرسپولیس است که بازنده اصلی این ماجرا بوده است و باید در این شرایط یک دست به افتخار این همه درایت باشگاه پرسپولیس که دو بازیکن خود را به امید جذب رفیعی از دست دادند زد و اگر هم رفیعی راهی پرسپولیس شود باید گفت که همه اینها بازی های جنگ روانی از سوی تراکتورسازی بوده تا ترس را به جان رقیب خود بیندازد و شاید سروش به همه این موارد بخندد و خیلی شیک لژیونر شود و این وسط هر دو تیم قرمزپوش لیگ مغلوب نقل و انتقالات شوند.

گفتم آمده‌ایم فوتبال بازی کنیم، به سیدجلال برخورد!

تارتار: پرسپولیس با جذب ۴ بازیکن باکیفیت قهرمان لیگ برتر می‌شود/ همیشه از برانکو یاد می‌گیریم

خبرگزاری فارس: تارتار: پرسپولیس با جذب ۴ بازیکن باکیفیت قهرمان لیگ برتر می‌شود/ همیشه از برانکو یاد می‌گیریم

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: اگر پرسپولیس سه ـ چهار بازیکن باکیفیت در نیم‌فصل اضافه کند حتی در آسیا می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تارتار بعد از دیدار تدارکاتی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: دو روز پیش با اکسین بازی داشتیم و همین دلیل به بازیکنانی که مقابل اکسین به میدان رفتند استراحت دادیم و با بقیه بازیکنان مقابل پرسپولیس بازی کردیم. البته همیشه بازی با پرسپولیس کمک می‌کند تا قوی‌تر شویم ضمن اینکه از برانکو نیز چیزهایی را یاد می‌گیریم.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان پارس جنوبی روی به بازی خشن آورده‌اند، گفت: زمین لغزنده بود و من هم به بازیکنانم گفتم حرمت بزرگترها را نگه دارند و پس از آن هم مشکلی پیش نیامد. 

تارتار در مورد اینکه برخی بازیکنان جواب این مربی را داده‌اند، گفت: چه کسی جواب داد؟ من نشنیدم. فقط در یک صحنه برخورد شدیدی بود که سید جلال حسینی فکر می‌کرد یک بازیکن ما حریف را عمدی زده که به او گفتم ما آمدیم بازی کنیم نه اینکه آسیب ببینیم که این موضوع باعث شد تا به سید جلال بر بخورد. البته این مسائل در فوتبال طبیعی است.

سرمربی پارس جنوبی جم در مورد شرایط این تیم در لیگ دسته اول گفت: با اینکه سال اول هستیم شرایط خوبی داریم، البته دو سه تیم هزینه‌های زیادی کردند و کار ما سخت است اما تلاش‌مان را می‌کنیم تا صعود کنیم.

وی در مورد حضور ابراهیم اسدی در ورزشگاه گفت: من او را ندیدم و اگر دیده بودم حتما نزد او می‌رفتم تا سلام و احوالپرسی کنیم. هر چند که خاطرات خوبی از دیدار با فجرسپاسی در اولین دوره لیگ برتر داریم که فراموش نمی‌شود. 

تارتار در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در فصل جاری قهرمان شود، گفت: این موضوع قابل پیش‌بینی نیست. اگر این تیم سه چهار بازیکن باکیفیت در نیم‌فصل اضافه کند حتی در آسیا می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد. 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره اینکه برخی بازیکنان خارجی فقط بدهی روی دست باشگاه می‌گذارند، گفت: باید قانونی ایجاد شود تا از یک سطح به بالاتر بازیکن خارجی جذب کنیم. الان چین و هند این کار را می‌کنند و بازیکنان سطح بالا می‌گیرند که به فوتبال آنها کمک شود. ما نیز باید در این زمینه فیلتر بگذاریم تا به فوتبال ما نیز کمک شود.


مدیرکل ورزش و جوانان: استعدادیابی نیاز اصلی ورزش آذربایجان غربی است

مدیرکل ورزش و جوانان: استعدادیابی نیاز اصلی ورزش آذربایجان غربی است

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح های استعدادیابی، پایه و اساس موفقیت بخش ورزش در کشور و استان است و در حال حاضر این نیاز در آذربایجان غربی به میزان زیادی احساس می شود.
 عبدالله چمن گلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به تقویت ورزش آذربایجان غربی دارد و در این راستا برگزارش جشنواره همگانی استعدادیابی را در هفت رشته ورزشی به این استان سپرده است.
وی اظهار کرد: این جشنواره جهت نام نویسی کودکان خانواده های علاقه مند در هفت رشته ورزشی از اول تا سوم دی ماه امسال در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
چمن گلی بیان کرد: والیبال، تکواندو، دو و میدانی، شمشیربازی، قایقرانی، تیراندازی و کشتی رشته هایی هستند که در این جشنواره به ارائه نمایش دستاوردهای خود و نام نویسی از کودکان علاقه مند می پردازند.
وی گفت: استفاده از مربیان تحصیل کرده و با دانش نیز از ضروریات اجرای طرح استعدادیابی است تا نخبه های ورزشی گزینش شده را به خوبی آموزش و تربیت کنند.
چمن گلی افزود: در این جشنواره ز میان دختران و پسران استعدادیابی اولیه انجام شده و نفرات برگزیده شده به پایگاه قهرمانی معرفی می شوند.
 

احکام مربیگری درجه سه، دو و یک فدراسیونی صادر شد

  • شنبه, 11 دی 1395 ساعت 09:11
  • بازدید 63 بار
احکام مربیگری  درجه سه، دو و یک فدراسیونی صادر گردید.
 
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی، کمیته صدور احکام این فدراسیون احکام مربیگری درجه سه، دو و یک فدراسیونی صادر کرده و اسامی پذیرفته شدگان را طی روزهای آتی اعلام می نماید.

 درخشش ورزشکاران بوکانی در فستیوال جهانی ورزشهای رزمی ۲۰۱۶ +تصویر

پایگاه خبری- تحلیلی زریان؛ ورزشکاران بوکانی با کسب یک مدال طلا و سه مدال نقره در فستیوال جهانی ورزشهای رزمی ۲۰۱۶ در کشور آذربایجان خوش درخشیدند.
 

به گزارش خبرنگار زریان، هفتمین دوره مسابقات هنر های رزمی با شرکت ورزشکارانی از 40 کشور صاحب سبک در شهر باکو به مدت یک هفته روز در حال برگزاری است.

"کمال علیخواه آذر" ورزشکار بوکانی، سرمربیگری تیم ایران را در این مسابقات بر عهده دارد و فتاح نجفی، ایوب فهیمی، محسن خلیلی، علی مام خسروی دیگران ورزشکاران بوکانی  هستند که به عنوان رزمی کار عضو تیم ایران در این مسابقات حضور دارند.

فتاح نجفی موفق به کسب یک مدال ارزشمند طلا در رده سنی بزرگسالان (٤۰  الی ۵۰ سال) شد و آقایان ایوب فهیمی ،محسن خلیلی و علی مام خسروی سه مدال نقره را کسب کردند.

 در همین ارتباط خبرگزاری صداوسیما مهاباد گزارش داد شمال بالی و احمد ابراهیمیان دو رزمی کار مهابادی موفق به کسب مقام اول و دوم قهرمانی فستیوال جهانی کیک بوکسینگ آذربایجان باکو، شدند./این تصاویر توسط "کمال علیخواه آذر" به صورت اختصاصی در اختیار زریان قرار گرفته است.

 ورزشکاران بوکانی در فستیوال جهانی ورزشهای رزمی

 

 ورزشکاران بوکانی در فستیوال جهانی ورزشهای رزمی

 

 ورزشکاران بوکانی در فستیوال جهانی ورزشهای رزمی

 

 ورزشکاران بوکانی در فستیوال جهانی ورزشهای رزمی

 

 ورزشکاران بوکانی در فستیوال جهانی ورزشهای رزمی

آغاز اردوی مشترک دختران ایران با تکواندوکاران هنگ کنگ

خبرگزاری فارس: آغاز اردوی مشترک دختران ایران با تکواندوکاران هنگ کنگ

اردوی مشترک تیم ملی تکواندوی بانوان هنگ کنگ با هوگوپوشان ایرانی از صبح امروز در تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم‌ ملی تکواندو هنگ کنگ که به منظور برپایی اردوی مشترک شب گذشته وارد ایران شد، از صبح امروز (دوشنبه) تمرینات خود را با هوگوپوشان کشورمان زیر نظر مهرو کمرانی به عنوان سرمربی، سارا خوش جمال فکری به عنوان کمک مربی ایران و "لینگ کارمن" مربی هنگ کنگ پیگیری می‌کنند.

 

ناهید کیانی، سودابه پورصادقی، فاطمه فرزان، طیبه پارسا، فاطمه مصطفایی، اکرم خدابنده و نفیسه مخلصی 7 تکواندوکاری هستند که در این اردو با تینگ لوی، وینسی لو، سین لاو، سیو لان از کشور هنگ کنگ با یکدیگر به تمرین مشترک می‌پردازند.

 

تکواندوکاران هنگ کنگ به مدت 10 روز تمرینات مشترکی را با هوگوپوشان ایرانی در مرکز جهانی کشورمان پشت سر می‌گذارند.

7 / 10 / 1395برچسب:, :: 7:54 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

سلطانی‌فر می‌خواهد تیم‌داری کند یا وزیر است؟

کریمی: وزیر ورزش مقابل تکواندو سکوت کرد/ تغییر تفکر نیاز فدراسیون تکواندو ایران است

خبرگزاری فارس: کریمی: وزیر ورزش مقابل تکواندو سکوت کرد/ تغییر تفکر نیاز فدراسیون تکواندو ایران است

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: ما از وزیر ورزش انتظار داشتیم در مقابل این اتفاقات واکنشی نشان دهد اما متاسفانه او هیچ واکنشی از خود نشان نداد و سکوت کرد.

مرتضی کریمی ، با انتقاد از سکوت وزیر ورزش و جوانان در مقابل حواشی مختلفی که تکواندو این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: ما از سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان انتظار داریم که نگاه ویژه‌ای به تکواندو داشته باشد، تکواندو رشته پرمدالی است و باید به حواشی این رشته به خاطر دلخوشی خانواده بزرگ تکواندو هم که شده ورود می‌کرد. آیا وزیر ورزش و جوانان می‌خواهد تیم‌داری کند یا وزیر ورزش کشورمان است؟!

وی در ادامه افزود: استقلال در یک بازی مقابل حریف‌اش شکست خورد و وزیر ورزش سریع به صحنه ورود پیدا کرد، اما جامعه بزرگ تکواندو با این همه مدال‌آوری در حاشیه غوطه‌ور است و وزیر ورزش به کوچکترین خواسته جامعه تکواندو اهمیت نداده و سکوت کرده است. ما از وزیر ورزش انتظار داشتیم در مقابل این اتفاقات واکنشی نشان دهد، اما متاسفانه او هیچ واکنشی از خود نشان نداد.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در ادامه، گفت: این روزها بحث تغییرات در خانواده تکواندو مطرح است و ما به دنبال این نیستیم که تغییرات ایجاد شود، چرا که به دنبال تغییر تفکرات هستیم در واقع ما حرف ما این است که اگر پولادگر می‌خواهد برود، چه کسی قرار است جایگزین باشد؟ آیا یک نفر با همین تفکرات قرار است بیایید؟ بحث خانواده تکواندو تغییر فرد نیست، بحث تغییر تفکرات است. کسی باید انتخاب شود که با منتقدان برخورد نکند و با تفکرات پیشکسوتان همسو باشد. ما با تغییر مغانلو و ذوالقدر به جایی نمی‌رسیم ما باید از کارشناسان و منتقدان استفاده کنیم.

کریمی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: اگر من به عنوان رئیس سازمان تیم‌های ملی بودم در حال حاضر 50 مربی پرورش داده بودم، اما شما نگاه کنید ما الان با چه مشکلاتی در عرصه مربیگری با این همه پتانسیل روبرو هستیم.

وی در ادامه با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس فدراسیون، گفت: من نمی‌دانم چرا پشت مردان بزرگ این کشور آقایان پنهان می‌شوند. برداشت ما از صحبت‌ها و رفتاری که در چند وقت اخیر از سوی آنها داشتیم این بوده که می‌خواهند پشت مردان بزرگ این کشور که رشادت به خرج داده‌اند پنهان شوند. نمی‌خواهم پولادگر را تخریب کنم از او تعریف و تمجید هم می‌کنم، اما کسی او را می‌تواند بشناسد که با او نشست و برخواست داشته باشد. او در بحث فنی، خودسرانه بودن،‌ انتقاد پذیر نبودن و ... مشکلات زیادی دارد. اگر ما ادعای مسلمان بودن را داریم باید انتقادپذیر باشیم. یک حدیثی از امام صادق (ع) داریم که آمده است هر کسی عیب من را به من هدیه کند، او را برادر خود می‌دانم، پس چرا ما که ادعای مسلمانی داریم انتقاد خانواده بزرگ تکواندو را قبول نمی‌کنیم؟

کریمی در مورد حواشی که پیش از نشست به اعزام مسابقات جهانی مکزیک بوجود آمده بود، گفت: زمانی که سرمربی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی مکزیک بودم، آقایان حواشی بسیار زیادی را در اردوهای تیم ملی برای من درست کردند آنها هر روز یک نفر را مقابل من قرار می‌دادند تا جنگ و دعوا شود و تیم وارد حاشیه شود. ما هر روز در اردوها حاشیه داشتیم و همیشه این حواشی از درون فدراسیون بود. 

وی در مورد رضا مهماندوست، گفت: اینکه رضا مهماندوست یک مربی بزرگی است را کسی نمی‌تواند انکار کند. او در آذربایجان موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است. ما رابطه خوبی هم با هم داریم، اما بحث من این است چرا فدراسیون به مربیان میدان نمی‌دهد. آنها مدعی هستند با رضا مهماندوست مشکل دارند و حاضر نیستند او را به تکنواندوی ایران دعوت کنند. نکته مهم صحبت‌های من این است که ما در تکواندوی ایران مهماندوست‌های زیادی داریم که اگر مسئولان فدراسیون به آنها میدان دهند قطعا در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم مربیان بزرگ زیادی در کشور داشته باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در پایان صحبت‌های خود، گفت: اینکه می‌گویم تفکرات باید تغییر کند برای این است. ما با مهماندوست مشکل داریم، اما با همه مربیان که مشکل نداریم پس چرا به هیچکس برای عرض اندام و پرورش مربی فرصت نمی‌دهیم. شما نگاه کنید در سه سال گذشته همه مدعی هستند که استان زنجان تحول بزرگی در تکواندو داشته است من در طول این سه سال برای تکواندوی این استان زحمات زیادی کشیده‌ام و قطعا از بین تکواندوکاران این استان نفرات زیادی بزودی در تکواندوی ایران ظهور خواهند کرد اما آقایان با مسئولان ورزش این استان تماس می‌گیرند و از آ‌نها درخواست می‌کنند که اجازه فعالیت به من در استان‌ قزوین را ندهند.

پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور

27 بوکسور به اردوی تیم ملی دعوت شدند/ مظاهری هم مربی تیم ملی شد

خبرگزاری فارس: 27 بوکسور به اردوی تیم ملی دعوت شدند/ مظاهری هم مربی تیم ملی شد

اسامی 27 بوکسور دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی مسئولان فدراسیون اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، پس از برگزاری رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان، 27 بوکسور به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند. این اردو از 10 تا 30 دی ماه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

اسامی دعوت شدگان به اردو به شرح زیر است:

تهران: امید احمدی صفا - سجاد محمدپور- محمدرضا کچویی

سیستان و بلوچستان: عبدالحمید شولی بر- مسلم مقصودی - معین کهرازه - مبین کهرازه

مرکزی: عرفان سلیمی - پیمان شاهپری

کردستان: دانا اسماعیل زاده

اصفهان: محسن پور شجاعی - عادل عزیزی

البرز: سجاد کاظم زاده

مازندران: صادق روحی - محی الدین هاشمی - سیاوش بیضایی

کرمان: یزدان احمدی

همدان: مرتضی کبودوندیان - مسعود خزائی

آذربایجان غربی: محمد عزیزی - وحید ابراهیمی - مهران یوسفی - حسین دانشور

کرماشاه: سالار غلامی - پوریا امیری

بوشهر: حسین موسی خانی

قم: علی مرادی سپهر

کادر فنی: علیرضا استکی، اصغر اشرفی، همایون امیری و علی مظاهری

5 / 10 / 1395برچسب:, :: 7:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده
WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN....فدراسیون جهانی بودو ...نمایندگی فدراسیون جهانی بودو در ایران


تجلیل از مدال آوران مسابقات جهانی باکو

تجلیل از مدال آوران فستیوال جهانی باکو در شاهین دژ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین دژ:با حضور فرماندار ,معاون فرماندار و رئیس اداره ورزش وجوانان از مدال آوران مسابقات فستیوال جهانی باکو تجلیل بعمل آمد.

آقای حسین عباسی در این مراسم با تبریک وقدردانی ازتلاشهای اثر گذار تیم رزمی این شهرستان گفت: شهرستان شاهین دژ با ظرفیت غنی انسانی همواره در حوزه های مختلف خصوصا ورزشی بخوبی درخشیده است.

فرماندار شهرستان شاهین دژ اظهار داشت: مردم ومسئولان همواره باید از وزرشکاران  حمایت وپشتیبانی نمایند.

در این مراسم با اهدا لوح وهدایایی از این ورزشکاران تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است آقایان آزاد بهمنی وحسین سلطانی با مربیگری سعید سلیمانزاده عناون قهرمانی مسابقات جهانی باکو را در رشته کیک بوکسینگ کسب نمودند.

/11:54 ق.ظ

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 13140348
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content