فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
9 / 9 / 1395برچسب:, :: 7:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

آیین نامه نظارت دوره های فنی

  • چهارشنبه, 03 آذر 1395 ساعت 12:33
  • بازدید 80 بار

 بخشنامه اجرایی آیین نامه نظارت فدراسیون به شرح زیر اعلام و لازم والاجرا می باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی، بخشنامه اجرایی آیین نامه نظارت فدراسیون به شرح زیر اعلام و لازم والاجرا می باشد.آیین نامه نظارت دوره های آموزشی و مسابقات فدراسیون، مقتضی است

مفاد آن مطالعه و دقیقا توسط کلیه روسای محترم هیاتها، انجمن، کمیته و گروه های تحت پوشش این فدراسیون در زمان برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات، رعایت گردد و همکاری لازم با ناظرین محترم فدراسیون

به عمل آید.

لازم به ذکر است که اجرای دقیق مفاد آیین نامه، مورد تاکید می باشد.

 

بخشنامه شرح وظایف ناظرین فدراسیون ورزشهای رزمی

ماده 1- تعریف

  نظارت فرآیندی است برای کسب اطمینان از اینکه دوره های آموزشی و مسابقات فدراسیون در  رشته های تحت پوشش در جهت اهداف پیش بینی شده و مطابق با مجوز صادره و قوانین مربوطه و با رعایت نکات ایمنی انجام میپذیرد.

ماده 2- شرایط ناظرین

1-    ناظرین باید از بین افراد واجد شرایط که دارای 25 سال تمام و صلاحیت اخلاقی و دانش فنی نسبت به دوره مربوطه باشند -  پس از شرکت در کلاس و آزمون که زیر نظر فدراسیون ورزشهای رزمی برگزار می گردد و اخذ نمره قبولی و دریافت گواهینامه مربوطه-  انتخاب و جهت نظارت با ابلاغ کتبی فدراسیون اعزام گردند.

تبصره افراد زیر 25 سال  پس از طی مراحل قانونی مقرر در بند 1 ، با صلاحدید و موافقت فدراسیون ورزش های رزمی می توانند به عنوان ناظر انتخاب گردند.

2-     ناظرین در سه سطح A، B ، Cو منطبق با آن دوره، آموزش می بینند و در صورت قبولی در آزمون، موفق به اخذ گواهینامه مربوطه به آن سطح می گردند.

تبصره- دستورالعمل مربوط به تعیین و تفکیک و شرایط سطوح فوق و چگونگی برگزاری کلاس و آزمون و نحوه ی اخذ گواهینامه مربوط به هر سطح ، ظرف 1 ماه از تاریخ ابلاغ این بخشنامه تهیه و اعلام می گردد.

3-    در دوره های فنی دان 5  و بالاتر، یک  نفر ناظر از سوی کمیته آموزش و یک  نفر ناظر از سوی شورای عالی فنی تعیین می شود.

تبصره : هر دو نفر ناظرین به شرح فوق ، می بایست از بین ناظرین مشمول بند 1 ماده 2 تعیین شوند.

4-    ناظرین دوره های آموزشی، آزمون، داوری و مسابقات کشوری رشته های تحت پوشش فدراسیون توسط کمیته های تخصصی فدراسیون (آزمون، آموزش، داوران و مسابقات) با رعایت بند 1 ماده 2 از بین افراد واجد شرایط معرفی می شوند.

5-    ناظرین دوره های آموزشی، داوری و مسابقات استانی سبکهای تحت پوشش، توسط هیأت ورزشهای رزمی استان معرفی و گزارش مربوطه باید ظرف مدت 72 ساعت پس از برگزاری هر دوره به فدراسیون ارسال گردد.

تبصره 1 : هیأت های استانی موظف هستند ظرف 2 ماه از ابلاغ و لازم الاجرا شدن این بخشنامه ، با برگزاری دوره های تربیت ناظر زیر نظر و طبق ضوابط فدراسیون نسبت به معرفی ناظرین واجد شرایط به فدراسیون اقدام نمایند.

تبصره 2- شرایط برگزاری دوره های تربیت ناظر در مراکز استانها از قبیل انتخاب اساتید و سرفصل های آموزشی ، طرح سوال و صدور گواهینامه نظارت و ... با نظارت مستقیم فدراسیون ورزش های رزمی صورت خواهد گرفت. هیأت های استانی تنها مجری برگزاری دوره وفق شرایط فدراسیون می باشند.

تبصره 3 : هر استان موظف است حداقل 15 ناظر مرد و15  ناظر زن وفق شرایط مقرر در این بخشنامه و آییننامه کمیته های تخصصی فدراسیون تربیت نماید.

تبصره 3-  ناظرین فوق الذکر باید با توجه به پراکندگی جغرافیایی استانی و حتی الامکان از شهرهای مختلف استان انتخاب شوند.

6-    مدت اعتبار گواهینامه های ناظرین 1 سال است و پس از انقضای مدت ، کلیه ی ناظرین موظف به گذراندن کلاس باز آموزی و شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی می باشند.

تبصره -  هیچ ناظری اجازه ندارد پس از اتمام مدت اعتبار گواهینامه ناظرین ، به عنوان ناظر در دوره یا مسابقه

شرکت کند. بدیهی است در صورت انتخاب پس از انقضای مدت ، می بایست مراتب را به طور کتبی به مسئول مربوطه اعلام و از پذیرفتن نظارت امتناع نماید. در غیر اینصورت علاوه بر مسئولیت مدنی و حقوقی ، به لحاظ انضباطی به جریمه نقدی و ممنوعیت از نظارت به صورت موقت یا دائم محکوم می گردد.

 

ماده 3- موارد نظارت

1-    نظارت بر دوره های آموزشی داوری

2-    نظارت بر دوره های آموزشی مربیگری عملی و تئوری

3-    نظارت بر دوره های آزمون فنی

4-    نظارت بر برگزاری مسابقات کشوری سبکها از سوی کمیته مسابقات

5-    نظارت بر مسابقات داخلی و بین المللی از سوی کمیته مسابقات

6-    نظارت بر مسابقات انتخابی تیم های منتخب توسط فدراسیون

7-    نظارت بر مسابقات انتخابی تیم ملی

ماده 4- وظایف ناظرین دوره ها

1-    حضور در دوره : ناظرین معرفی شده از سوی کمیته مربوطه می بایست از آغاز دوره تا پایان دوره در محل حضور داشته باشند.

2-    بازدید از محل برگزاری : ناظرین باید محل برگزاری دوره را قبل از برگزاری رویداد - به منظور اطمینان از دارا بودن شرایط و امکانات لازم مطابق آن دوره بازدید نمایند.

3-    نظارت بر اجرای مفاد بخشنامه فدراسیون

4-    دریافت جداول و لیست قهرمانان مسابقات کشوری و ارائه به کمیته مسابقات

5-    تهیه گزارش دوره و ارائه به کمیته مربوطه حداکثر ظرف 72 ساعت

تبصره1-  در صورتیکه ناظر ظرف مهلت مقرر فوق گزارش مربوطه را به کمیته تخصصی ارائه ندهد و به طور کتبی عذر موجهی را برای تأخیر در انجام وظیفه ارائه نکند، علاوه بر درج در پرونده به جریمه نقدی محکوم می گردد.

تبصره 2- چنانچه ناظر جهت عدم ارائه گزارش خود در مهلت مقرر، کتباً عذر موجه خود را اعلام نماید، این مهلت تنها برای یکبار تمدید می گردد. 

6-    نظارت بر اصول ایمنی و بهداشتی  و پزشکی محل برگزاری دوره

7-    دریافت لیست دوره آموزشی و آزمون و ارائه به کمیته مربوطه

تبصره : ناظر موظف است لیست اسامی دوره آموزشی را با تعداد شرکت کنندگان مطابقت داده و در صورت صحت، نسبت به بستن انتهای لیست اقدام نماید.

8-    بررسی موارد ذیل :

-         بیمه نامه ورزشکاران

-          بیمه نامه ی سالن محل برگزاری رویداد

-        کارت عضویت فدراسیون

-         گواهی نامه سلامت ورزشکاران

-        معرفی نامه شرکت کنندگان از استان مربوطه

-        احکام داوران به منظور مطابقت با رشته ی ورزشی در رویداد مربوطه

-        الصاق مجوز صادره از فدراسیون بر روی دیوار سالن محل برگزاری رویداد

9-    بررسی میزان مبالغ پرداختی توسط شرکت کنندگان در دوره

تبصره -  چنانچه ناظر در حین بررسی موارد فوق قبل از شروع رویداد  ، متوجه غیر استاندارد بودن سالن از قبیل شرایط مناسب  تاتمی ، رینگ و... یا  عدم تطابق شرایط موجود با آیین نامه های کمیته های مربوطه و مجوز صادره شود ، می بایست ضمن تذکر شفاهی و کتبی به مسئول برگزاری مسابقات و حتی الامکان همکاری با وی ، تا رفع نقایص موجود از شروع رویداد مربوطه ممانعت نماید.

 

ماده 5- حدود اختیارات ناظرین

 الف -  در موارد ذیل ناظرین مسابقات اعم از استانی، کشوری،آسیایی ، بین المللی و جهانی ضمن تنظیم صورتجلسه کتبی و مستند، موظف به توقف یا ممانعت از برگزاری مسابقات می باشند:

1-    عدم حضور پزشک وفق شرایط بند 1 ماده 16 آیین نامه کمیته مسابقات

2-    عدم وجود آمبولانس و تجهیزات اولیه ایمنی مورد نیاز در محل برگزاری مسابقات

3-    در صورت وجود تشنج میان تماشاگران در مواردی که بیم آشوب و درگیری و آسیب حاضرین در سالن وجود داشته باشد.

4-    در صورت بروز حوادث غیر مترقبه در سالن ورزشی در زمان برگزاری مسابقات به نحوی که ایمنی حاضرین در سالن را به خطر اندازد. از قبیل آتش سوزی و .....

تبصره  در صورت بروز موارد پیش بینی نشده دیگر که در بندهای 4 گانه فوق پیش بینی نگردیده، 

چنانچه ضرورت اقتضا نماید ، ناظر مربوطه می بایست ضمن تنظیم صورت مجلس مستند، جهت توقف

رویداد مورد نظر با مسئول مافوق در فدراسیون تماس تلفنی برقرار و دستور توقف رویداد را به صورت

پیامک دریافت و دستورات را عیناً اجرا  نماید. 

ب- در سایر موارد مندرج در ماده 22 آیین نامه کمیته مسابقات ، در صورت وجود قصور و عدم رعایت ضوابط مقرر از سوی برگزار کننده مسابقات ،  ناظرین موظف به تهیه صورتمجلس مکتوب و مستند و تذکر شفاهی و کتبی به مسئول برگزاری مسابقات می باشند.

تبصره در صورت عدم رعایت موارد مذکور در بندهای الف و ب ، کلیه ی مسئولیت های مدنی و حقوقی حاصل از آن بر عهده ی ناظر مربوطه می باشد.

ج-  زمان مجاز برگزاری رویدادهای ورزشی از ساعت 8 صبح لغایت 21 همان روز می باشد و ناظر موظف است بعد از ساعت 21:00 برگزاری رویداد را متوقف نماید.

تبصره1 - چنانچه به دلیل موارد خارج از اراده ی مسئولین برگزاری رویداد ، از قبیل حوادث غیر قابل پیشبینی، رویداد مورد نظر به طول انجامد ، ناظر مربوطه موظف است ضمن کسب تکلیف از مسئول مربوطه در فدراسیون و تأیید مشارالیه ، اجازه ادامه رویداد را نهایتاً تا ساعت 23:00 همان روز بدهد.  

تبصره 2-  در صورت به درازا کشیده شدن زمان رویداد به بعد از ساعت 21:00 ، به ازای هر ساعت مبلغ 300000 ريال به حق الزحمه ناظر افزوده می گردد و هزینه ی ایاب و ذهاب ناظر نیز بر عهده مسئول برگزاری رویداد می باشد.

ماده 6-  مسئولیت ناظرین

1-    در صورتیکه هر یک از ناظرین در انجام وظایف بندهای 9 گانه ماده 4 کوتاهی نماید ، برای بار اول به یک جلسه محرومیت از نظارت و درج در پرونده  و در صورت تکرار به سه جلسه محرومیت از نظارت و ابطال مدت باقی مانده ی اعتبار گواهینامه نظارت و جریمه نقدی محکوم می گردد.

تبصره - چنانچه ناظری که وفق بند فوق به 3 جلسه محرومیت محکوم شده ، پس از طی دوران محرومیت مجدداً مرتکب قصور گردد ، علاوه بر جریمه نقدی و درج در پرونده ،  از شرکت در دوره های ناظری و اخذ گواهینامه مربوطه محروم  می گردد.

2-    در مواردی که ناظرین در اعمال ضوابط موجود در بندهای ماده 5 اهمال نمایند، علاوه بر ضمانت اجرای تبصره بنده ب ماده 5 ، به سه جلسه محرومیت از نظارت و ابطال باقی مانده مدت اعتبار گواهینامه و جریمه نقدی محکوم می گردند.

 

  

ماده 7- حق الزحمه ناظرین

1-    حق الزحمه ی ناظرین توسط برگزارکننده رویداد مربوطه به حساب فدراسیون واریز و فیش پرداختی تسلیم فدراسیون می گردد.

2-    حق الزحمه نظارت تمامی دوره ها اعم از آموزشی و مسابقات ( آقایان و بانوان) در داخل استان تهران روزانه 1200000 ريال می باشد که سبکهای برگزار کننده می بایستی آن را پرداخت نمایند.

3-    حق الزحمه نظارت تمامی دوره ها، اعم از آموزشی و مسابقات (آقایان و بانوان) در صورتیکه از استان دیگری اعزام شوند، مبلغ 2000000 ریال می باشد که سبکهای برگزار کننده موظف به پرداخت آن می باشند.

اگر ناظر دوره از همان استانی که دوره در آن برگزار می گردد اعزام شود، حق الزحمه آن مبلغ 1200000 ریال می باشد.

ه جداول کمتر از 5 نفر حکم قهرمانی تعلق نمی گیرد

  • سه شنبه, 09 آذر 1395 ساعت 07:21
  • بازدید 20 بار

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی، کمیته مسابقات این فدراسیون به اطلاع کلیه مسوولین انجمن، کمیته، گروه ها و ورشکاران می رساند؛ از این تاریخ به بعد در کلیه مسابقات به جداول کمتر از 5 نفر حکم قهرمانی تعلق نمی گیرد و کمتر از 9 نفر شرکت کننده نیز حکم سوم مشترک ندارند.

 

کمیته مسابقات این فدراسیون به اطلاع کلیه مسوولین انجمن، کمیته، گروه ها و ورشکاران می رساند؛ از این تاریخ به بعد در کلیه مسابقات به جداول کمتر از 5 نفر حکم قهرمانی تعلق نمی گیرد و کمتر از 9 نفر شرکت کننده نیز حکم سوم مشترک ندارند.

این کمیته همچنین متذکرشد؛ برای چاپ و نصب پوستر و بنر تمامی مسابقات قبل از تهیه، جهت تایید ارسال و مجوز استفاده دریافت گردد.


تیم ارومیه مقام قهرمانی بوکس آذربایجان غربی را کسب کردتیم ارومیه مقام قهرمانی بوکس آذربایجان غربی را کسب کرد

 

 

مسابقات بوکس بزرگسالان استان آذربایجان غربی با قهرمانی تیم ارومیه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی از ایزنا ،این مسابقات به میزبانی شهرستان شاهین دژ برگزار شد و جمعه شب با معرفی نفرات برتر استان به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، در رده تیمی مسابقات بوکس قهرمانی آذربایجان غربی بعد از تیم ارومیه، تیم میاندوآب نایب قهرمان و تیم بوکان به مقام سوم رسید، تیم شاهین دژ که میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت نیز عنوان چهارم را از آن خود کرد.

در رده انفرادی نیز در پایان این مسابقات در وزن 49 کیلوگرم رسول عبادی از میاندوآب، 52 کیلوگرم شهرام جلالی از شاهین دژ، 56 کیلوگرم پژمان فرجی از میاندوآب، 60 کیلوگرم علی مقدسی از ارومیه، 64 کیلوگرم محمد نصیری از میاندوآب، 69 کیلوگرم امین بخشی زاده از سلماس، وزن 75 کیلوگرم سینا ملک محمدی از ارومیه، وزن 81 کیلوگرم حسین دانشور از نقده، وزن 91 کیلوگرم محمد عزیزی از بوکان، وزن به اضافه 91 کیلوگرم وحید ابراهیمی از ارومیه مقام اول هر وزن را بدست آوردند.

مسابقات قهرمانی بوکس استان آذربایجان غربی رده بزرگسالان در قالب 11 تیم از 11 شهرستان با شرکت 70 بوکسور در 10 وزن در ورزشگاه 2 هزار نفری شهید بهشتی شاهین دژ در 2 روز برگزار شد.

خبر خوب برای بسکتبال زنان ایران

قول رئیس فدراسیون جهانی بسکتبال به وزیر ورزش  و جوانان ایران

قول رئیس فدراسیون جهانی بسکتبال به وزیر ورزش و جوانان ایران

رئیس فدراسیون جهانی بسکتبال قول داد که حضور زنان بسکتبال یست محجبه ایرانی را مورد بررسی قرار دهد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش  و جوانان
 
موارتوره رئیس فدراسیون جهانی بسکتبال در پایان نشست خود با محمود مشحون در حاشیه اجلاس آسیایی این رشته در لبنان، ضمن دریافت نامه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش  و جوانان ایران ، قول داد در اولین نشست کمیته فنی فدراسیون جهانی بسکتبال موضوع حضور زنان بسکتبال یست ایرانی با حجاب را مجددا مورد بررسی قرار داده و بزودی خبرهای خوشی از این موضوع برای زنان ورزش کار این رشته در ایران داشته باشد.

در این نشست محمود مشحون با اشاره به اقدامات ایران برای رفع تبعیض در این رشته برای زنان مسلمان و اجازه شرکت آنها با حجاب اسلامی در بازیهای بین المللی از رئیس فدراسیون جهانی خواست فرصتی دوباره برای این موضوع ایجاد شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در نشست خود با موارتوره رئیس فدراسیون جهانی بسکتبال ضمن تقدیم نامه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش  و جوانان گفت: آقای سطانی‌فر به شخصه پیگیر حضور زنان ایرانی با حجاب اسلامی در میادین ورزش ی بین المللی است و از من خواسته است که این موضوع که جزو حقوق دختران مسلمان کشورهای اسلامی است به اطلاع شما برسانم و از شما بخواهم که برای رفع این مشکل هر اقدامی لازم می دانید صورت دهید.

بانوی ایرانی به عنوان بهترین مربی تکواندو 2016 جهان شناخته شد

بانوی ایرانی به عنوان بهترین  مربی تکواندو  2016  جهان شناخته شد

فاطمه صفر پور سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختران ایران به عنوان بهترین مربی تکواندو 2016 جهان شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان، فاطمه صفرپور مربی اهل (تالش محله) لنگرود، که به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختران ایران در مسابقات نوجوانان جهان در کانادا به مقام قهرمانی رسیدند، عنوان بهترین مربی جهان در سال 2016 را کسب کرد.
این مربی لنگرودی سالها در سالن پوریای ولی این شهرستان به تربیت نونهالان و نوجوانان مشغول بود و در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان تکواندو جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.

جام جهانی موی تای2016 کازان- روسیه

4 نقره و 10برنز دستاورد موی تای از کاپ جهانی کازان

4 نقره و 10برنز دستاورد موی تای از کاپ جهانی کازان

پرونده رزمی کاران ایران با کسب 14 مدال نقره و برنز در رقابت های جام جهانی موی تای بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی، رقابت های جام جهانی موی تای از عصر روز سه شنبه به وقت محلی در ورزشگاه بزرگ شهر کازان- روسیه با حضور کشور های صاحب نام جهان آغاز شد و عصر روز گذشته در روز پنجم و پایان این رقابتها میکاییل امیری در وزن 67 کیلو گرم جوانان توانست با کسب مدال نقره این وزن جمع مدال های ایران را به عدد 14 برساند تا پرونده تیم های ملی موی تای در کازان روسیه با 14 مدال بسته شود.
گفتنی است پیش از این سجاد ستارنژاد منهای57 کیلوگرم جوانان که پیش از این در برابر محمت الکیلز ترک به پیروزی رسید و فینالیست شد، در سومین روز پیکارها در فینال برای تصاحب مدال طلا به مصاف الک بیگن ترک رفت و با پیروزی حریف به مدال نقره وزنش دست یافت.
آرش دلیخون در وزن منهای 60 کیلوگرم جوانان با برتری بر حریف ازبک در روز نخست به مصاف آیان اورینبای قزاق رفت و به فینال رقابت ها راه یافت، دلیخون برای تصاحب مدال طلا با مارک ولویچ روس به رقابت پرداخت و با باخت به مدال نقره رسید.
سید محمدرضا انصاری نماینده وزن منهای 71 کیلوگرم جوانان در مصاف آندراس سهواکس از کشور کزوو به پیروزی رسید و فینالیست شد، انصاری برای رسیدن به گردن آویز طلا با چانگلا دیمتری روس مبارزه کرد و در نهایت پس از پیروزی حریف، گردن آویز نقره به نام او ثبت شد.
جمال مدنی در وزن منهای 57 کیلوگرم بزرگسالان در مقابل مخممادجون کوچکورو ازبکستانی پیروز شد و جمع ۴ نفر برتر رسید، او امروز به مصاف کنستانتین ترسیان بدلیل آسیب دیدگی از مقابله با حریف بازماند و به مدال برنز رسید.
مهرداد صیادی در وزن منهای 63/5 کیلوگرم بزرگسالان در مصاف بخزودآمانوول ازبک پیروز شد و به جمع چهار نفر برتر دست یافت، صیادی در سومین روز مسابقات به مصاف پاول واترن روس رفت و با قبول شکست مقابل او به مدال برنز رسید.
کاوه سلیمانی در وزن منهای 67 کیلوگرم بزرگسالان ازایران پس از پیروزی بر حریف ترک خود در روز نخست در مصاف با علی نظری ازافغانستان پیروز شد و به جمع ۴نفر برتر وزنش رسید،کاوه در سومین روز کاپ جهانی با سرهی کولیبا اوکراینی در یک مبارزه شانه به شانه ای به لطف داوران مغلوب حریف شد و به مدال برنز دست یافت.
حسین نصیری در وزن منهای 51 کیلوگرم بزرگسلان که در روز نخست در مصاف با حریف ازبک خود به پیروزی دست یافت بود روز گذشته با اسلانیک زیکرو روس روبرو شد و به برتری بدلیل آسیب دیدگی به توصیه پزشک و مربی از ادامه بازی بازماند و به مدال برنز بسنده کرد.
محمد قاعدی نماینده وزن منهای 75 کیلو گرم در مقابل حریف پرتغالی باخت و به مدال برنز رسید.
فاطمه یاوری در وزن منهای51 کیلوگرم طی سه راند مبارزه شانه به شانه در نهایت مغلوب حریف لهستانی خود شد و به مدال برنز این وزن بسنده کرد.
سعیده غفاری در وزن منهای 60 کیلوگرم که پیش از این از سد حریف اوکراینی گذشته بود به آنبل روسی باخت و کسب مدال برنز این رویداد بسنده کرد.
امیرحسین اکبری در وزن منهای54 کیلوگرم جوانان در خانه اول جدول با استراحت به مصاف انگیلیویل الکیل از کشور ترکیه رفت و مغلوب حریف ترک شد تا یک مدال برنز دیگر در کارنامه ایران قرار گیرد.
علی محرابی نماینده وزن منهای 63/5 کیلوگرم جوانان در مصاف با روسلان زایوکان قزاقستانی مغلوب شد و به مدال برنز رسید.
مهدی شمعی در وزن منهای 81 کیلوگرم جوانان در مصاف با ماهاسون توکر از ترکیه مغلوب شد و به مدال برنز این وزن دست یافت

خشش نوجوانان، جوانان و امیدهای ایران در میدان آسیایی کاراته

درخشش نوجوانان، جوانان و امیدهای ایران در میدان آسیایی کاراته

تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای کاراته ایران با کسب 25 مدال، عنوان نایب قهرمانی رقابتهای قهرمانی آسیا در کشور اندونزی را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته ، پانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال، امروز در شهر ماکسار اندونزی به پایان رسید و تیم ملی کشورمان با کسب 25 مدال طلا، نقره و برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد شد.
جدول رده بندی این دوره از رقابتها:
1-ژاپن / 20 طلا- 3نقره- 8 برنز
2-ایران/ 6 طلا- 4نقره – 15 برنز
3-اندونزی/ 2طلا- 7 نقره – 12 برنز
4-عربستان سعودی/2طلا- 4نقره-5برنز
5-ویتنام/ 2 طلا-2نقره-3برنز
6-مالزی/ 1 طلا-6نقره-2برنز
7-قزاقستان/ 1 طلا-2نقره-5برنز
8-تایلند/ 1 طلا- 1نقره-2برنز
9-ازبکستان/1طلا-4برنز
10-چین تایپه/ 2نقره-4برنز
11-چین/ 2نقره-3برنز
12-اردن/ 2نقره- 3برنز
13-هنگ کنگ/ 1نقره- 2برنز
14-امارات/ 2 برنز
15-ماکائو/1 برنز
در این دوره از رقابت ها 404 کاراته کا از 24 کشور شرکت داشتند.

فرصت خوب برای حضور سوارکاران ایران در فینال جام جهانی پرش با اسب

ایران میزبان مسابقات انتخابی جام جهانی سوارکاری شد

ایران میزبان مسابقات انتخابی جام جهانی سوارکاری شد

با پذیرفته شدن میزبانی ایران از مسابقات انتخابی جام جهانی سوارکاری، سوارکاران کشورمان فرصت خوبی بری راهیابی به مسابقات فینال جام جهانی پرش با اسب پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، با حضور رئیس و دبیر فدراسیون سوارکاری در مجمع عمومی فدراسیون سوارکاری (FEI) و رایزنی های صورت گرفته، از سال میلادی جدید، مسابقات بین المللی CSI که از سال گذشته در کشور برگزار می شد به صورت CSI-W یا همان مسابقات انتخابی جام جهانی برگزار شود.
این تصمیم گیری به این مفهوم است که سوارکاران کشورمان با شرکت در این مسابقات و محاسبه امتیازات اخذ شده می توانند به مسابقات فینال جام جهانی پرش با اسب راه پیدا کنند. بیش از یک دهه است که این موضوع به عنوان یکی از آرزوهای سوارکاران و قهرمانان حرفه ای کشورمان بوده تا بتوانند با کسب امتیاز به مسابقات فینال جام جهانی پرش با اسب راه پیدا کنند.
9 / 9 / 1395برچسب:, :: 6:30 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

سهیل واحدی قهرمان اسنوکر جهان شد

سهیل واحدی قهرمان اسنوکر جهان شد

سهیل واحدی ملی پوش اسنوکر کشورمان با پیروزی در فینال رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان در مقابل اندرو پاجت از ولز قهرمان جهان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ فینال رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان امروز سه شنبه نهم اذرماه بین سهیل واحدی قهرمان شایسته کشورمان و اندریو پاجت از کشور ولز برگزار شد و ملی پوش ایران با پیروزی 8 بر یک، قهرمان جهان در سال 2016 شد و مدال طلای رقابت های جهانی را برای کشورمان به ارمغان آورد.
واحدی با کسب این قهرمانی پس از حسین وفایی به عنوان دومین بازیکن ایرانی به جمع حرفه ای های اسنوکر دنیا می پیوندد.
پیش از این در مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان، سهیل واحدی در یک دیدار نزدیک و نفس گیر موفق شد با نتیجه 7 بر 6 در مقابل Declan Brennan از ایرلند شمالی به پیروزی دست یابد و راهی فینال این رقابت ها شود.
واحدی برای رسیدن به فینال رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان موفق به کسب 9 پیروزی در مقابل حریفانی از کشورهای آلبانی، ایسلند، ژاپن، پاکستان، لهستان، اسکاتلند، آلمان، ایرلند و ایرلند شمالی شد.
این سومین بار است که ملی پوشان اسنوکر کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند. در سال های 2011 و 2014 حسین وفایی این عنوان را برای ایران کسب کرد.
رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان 29 آبان ماه در بخش مردان، پیشکسوتان، و بانوان به میزبانی کشور قطر آغاز شد و امروز سه شنبه 9 آبان ماه با قهرمانی سهیل واحدی بازیکن ارزنده کشورمان به پایان رسید. تیم ایران با ترکیب سهیل واحدی، امیر سرخوش، حامد ذره دوست و آرمان دیناروند در بخش مردان، اکرم محمدی در بخش بانوان و جهانگیر حبیب زاده دهکردی،علی بصیری در بخش پیشکسوتان به سرمربیگری کامران شهلا در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان شرکت کرد.

کنش جالب وزیر ورزش و جوانان به حرکت تختی‌وار دختر شطرنج‌باز

واکنش جالب وزیر ورزش و جوانان به حرکت تختی‌وار دختر شطرنج‌باز

وزیر ورزش و جوانان از حرکت جوانمردانه استاد بزرگ شطرنج بانوان کشورمان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در صفحه اینستاگرامی خود از حرکت جوانمردانه سارا السادات خادم الشریعه استاد بزرگ شطرنج ایران در جریان رقابتهای جهانی گراند پری تقدیر کرد
 
وزیر ورزش و جوانان برای سارا نوشت
" حرکت انسان‌دوستانه دختر عزیز و قهرمانم خانم خادم‌الشریعه در رقابت‌های جهانی، جلوه‌ای کم‌نظیر از ترجمان شعر حضرت سعدی است: بنی آدم اعضای یکدیگرند، صمیمانه از دختر شجاع و ارزشمندمان تشکر می‌کنم و مثل همیشه با علاقه پیگیر نتایج و اخبار مسابقات شما هستم"

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 13140345
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content