فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

اطلاعیه
برای اولین بار در ایران و جهان  برگزاری فستیوال بهترینهای گروه  بودو ایران و جهان 
 در سه رشته رزمی# بوکس# کشتی#
 در ده مبارکه  فجر با مشارکت سه فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و در شهرستان اورمیه  برگزار  خواهد شد
با دعوت از برترین  سنگین وزنهای کشتی ایران و جهان
با دعوت از برترین  بوکسورها  دو وزن ۸۱ کیلو
 ۹۱ کیلوگرم ایران و جهان
و با دعوت از برترین  رزمی کاران k1    (کی وان) سه وزن ۹۱ کیلو ۸۰ کیلو و ۷۰ کیلو از ایران و جهان
 تمامی شرکت کنندگان  عضو تیم ملی و از قهرمانان جهان می باشد
اهدای جوایز نفیس  به قهرمانان
یک شب پر از خاطره و ورزشی و هیجان برای اولین بار تجربه خواهید کرد قهرمانانی که تا  به حال در رسانها و مجله ها و خبرهای ورزشی  دیده اید در این رویداد مهم جهانی  از نزدیک خواهید دید
فدراسیون بودو آسیا و ایران
@budoiran
www.ufcs.ir

ایران، کره‌جنوبی و ژاپن؛ مدعیان اصلی جام ملت‌های آسیا

تیم های برتر 
آسیایی

سایت استرالیایی از تیم‌های ایران، کره جنوبی و ژاپن به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا یاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیوز استار استرالیا، جام ملت‌های آسیا شنبه با دیدار بحرین و امارات در کشور امارات آغاز می‌شود و ۲۴ تیم آسیایی برای حضور در این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت. 

در این بین، سه تیم مدعی حضور دارند که به نظر شرایط بهتری نسبت به تیم‌های دیگر آسیایی دارند. تیم‌های ایران، کره جنوبی و ژاپن تیم‌هایی هستند که با دیگر تیم‌ها فاصله انداخته‌اند. در ترکیب این تیم‌ها بازیکنانی وجود دارند که به راحتی می‌توانند تفاوت ایجاد کنند. برای مثل سردار آزمون از ایران، یوشیدا از ژاپن و سون هیونگ مین کره‌ای ستاره‌هایی هستند که در سطح جهانی‌اند و می‌توانند با نمایش خوب خودشان در این جام، چشم‌ها را به خود خیره کنند. 

در این بین استرالیا باید خیلی مراقب ایران باشد. ایران در دوره قبل در ضربات پنالتی حذف شد و مدت‌هاست که با کارلوس کی‌روش کار کرده و از هماهنگی بالایی برخوردار است. آخرین دیدار استرالیا و ایران، همان دیدار معروف ۱۹۹۷ است که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. از زمانی که استرالیا به عضویت کنفدراسیون فوتبال آسیا درآمد با ایران بازی نداشته و ممکن است این روند در جام ملت‌ها تغییر کند.

در این بین، تیم‌های کره و ژاپن نیز که در جام جهانی روسیه عملکرد خوبی داشتند را باید از دیگر مدعیان قهرمانی در جام ملت‌ها برشمرد

خواسته کی‌روش از خبرنگاران ایرانی چه بود؟/ آنالیز یمن روی هوا

تیم ملی

درحالی که در طول سفر تیم ملی از دوحه به ابوطبی بیشتر بازیکنان خواب بودند، سرمربی تیم ملی و دستیارانش درحال آنالیز تاکتیک‌های مسابقات پیش رو بودند.

به گزارش ایسنا، از حدود ساعت ٨:٣٠ به وقت محلی، ملی‌پوشان ایران هتل محل اقامت خود را در کمپ اسپایر دوحه ترک کردند تا عازم سفری بزرگ شوند؛ سفری که به گفته کی‌روش برای موفقیت، باید از تمام آن لذت برد چرا که یا صعود می‌کنیم و بالا می‌رویم و می‌درخشیم یا شکست می‌خوریم و به اعماق تاریکی فروخواهیم رفت.

وقتی عقربه‌های ساعت جایگاه VIP فرودگاه دوحه، ٩:۴٠ را نشان می‌داد، کم‌کم اتوبوس تیم هم وارد فرودگاه شد تا کاروان تیم با پرواز اختصاصی عازم امارات شود.

با ورود تیم به فرودگاه، ابتدا کارلوس کی‌روش وارد سالن شد و با خبرنگاران ایرانی حاضر، خوش‌ و بش کوتاهی انجام داد و در ادامه بازیکنان با روحیه خوب و شاد از اتوبوس پیاده شدند تا راهی سالن VIP شوند.

با گذشت دقایقی سرمربی تیم ملی به میان خبرنگاران آمد تا از طریق نمایندگان رسانه‌های گروهی آخرین پیامش را به مردم ایران برساند. البته او در پایان این گفت‌وگو در صحبت‌های خارج از مصاحبه خطاب به خبرنگاران گفت: "نمی‌خواهم شما از من خوب بنویسید. من فقط از شما انتظار دارم هر آن چه هست را با صداقت تمام برای مخاطبانتان مخابره کنید."

دقایقی پس از این گفت‌وگو کاروان تیم عازم سالن پرواز شد و بدون تشریفات خاصی به سمت اتوبوس رفت تا از طریق آن به نزدیک هواپیما برسد. البته با توجه به تعداد ۵۳ نفره کاروان تیم، دو اتوبوس برای انتقال بازیکنان و اعضای کادر فنی به پای هواپیما در نظر گرفته شده بود. با رسیدن اتوبوس دوم به پای هواپیما، تمام بازیکنان در کنار هواپیما ایستادند تا عکس یادگاری ثبت کنند.

ابتدا کارلوس کی‌روش به همراه اعضای کادر فنی پله‌های هواپیما را بالا رفتند تا روی صندلی خود بنشینند. سرمربی تیم ملی روی صندلی اکونومی ردیف ١٠ نشست و از همان ابتدا و در حالی که سایر مسافران در حال سوار شدن

آغاز نشست تخصصی مدیران کل ورزش و ‌جوانان کشور با معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای

 
آغاز نشست تخصصی  مدیران کل ورزش و ‌جوانان کشور با معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای

نشست تخصصی مدیران کل ورزش و ‌جوانان سراسر کشور با سخنان دکتر داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای رسما در هتل المپیک آغاز شد.

 
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان ،نشست تخصصی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور صبح امروز با محوریت ورزش قهرمانی و حرفه ای در هتل المپیک آغاسد و اکنون در حال پیگیری است.
در ابتدای این نشست دکتر داورزنی با اشاره به اهمیت و‌ ماهیت عملکرد مدیران کل ورزش و‌جوانان در توسعه ورزش کشور ،اقدامات صورت گرفته را با وجود مشکلات قابل تقدیر دانست ‌.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بیان کرد که با مسائل و مشکلات توسعه ای ورزش در استانها آشنا هستیم و‌ می دانیم با وجود تمامی مشکلات سعی دارید چراغ ورزش را رو‌شن نگه دارید و ‌به نیاز جامعه در این حوزه پاسخ دهید .
او با تاکید بر کمبود زیر ساختها و ‌امکانات در استانها اذعان داشت که تمامی دست اندرکاران ورزش تمام تلاش خود را می کنند تا شرایط برای شناسایی استعدادها,هدایت و افتخار آفرینی مهیا شود.
دکتر داورزنی در بخش دیگری از سخنانش به ضعف قوانین در خصوص تعریف وظایف مدیران کل استانها اشاره کرد و افزود: قوانین باید تعریف شود و در اساسنامه ها و‌ آیین نامه ها باید موضوعات مرتبط به وظایف مدیران کل مشخص شود
وی ادامه داد: اگر به دنبال پاسخگویی مدیران ورزش مان در استانها هستیم باید در خصوص اختیارات آنها در فرایند تصمیم گیری شرایط قانونی را مهیا کنیم.باید بتوانیم راهکارهایی اتخاذ کنیم تا اقتدار و اختیار برای مدیران کل بیشتر شود.

 

ایراندوست: در "آزادی" می‌توان معنای زن بودن را فهمید

تیم فوتبال 
بانوان ملوان بندرانزلی

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی برگزاری بازی دوستانه ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی را اقدامی مثبت و امیدوار کننده دانست و از مسئولان ورزشی خواست تا همه شرایط مورد نیاز برای استقبال گسترده بانون را فراهم کنند.

مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به خبر برگزاری بازی دوستانه ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی اظهارکرد: خیلی خوشحال هستم، این قضیه فعلا در حد حرف است و اگر عملی شود  قطعا قدم مثبتی است و می‌تواند برای فوتبال بانوان و علاقه مندان به آن امیدوار کننده باشد شاید در یک جمله بتوان گفت که می‌شود زن بودن را فهمید. سال‌ها به این فکر می‌کردم که چرا بانوان نباید به ورزشگاه آزادی بروند ولی الان می بینیم که به بهانه بازی‌های تیم ملی خانم‌ها به راحتی از درهای آزادی وارد می‌شوند.

او در ادامه افزود: فوتبال بانوان‌مان از سال ۱۳۸۴ به طور رسمی آغاز به کارکرده و بعد از ۱۳ سال جای امیدواری دارد که دختران فوتبالیست مان می‌تواند وارد ورزشگاه آزادی شوند و تماشای ورزشگاه صرفا از طریق جعبه جادویی نباشد. خوشحال هستم و امیدوارم این اتفاق بیفتد و تکرار هم بشود.

 ایراندوست در پاسخ به این سوال که برگزاری بازی در آزادی چقدر روی انگیزه بازیکنان تاثیر می‌گذارد؟ گفت:  خیلی تاثیرگذار است. قطعا می‌تواند سوای بازیکنان بر خانواده‌ها هم اثر گذار باشد  چرا که در ورزش بانوان این مشکل را داریم که خانواده ها می‌بینند ورزش بانوان جایگاهی ندارد و تعداد کمی هستند که به سطح بالا می‌رسند و دیده می‌شوند به همین دلیل دخترانشان را از شروع کار در ورزش منع می‌کنند. وقتی خانواده‌ها این قضیه را ببینند قطعا مشتاق می‌شوند  و به تبع آن  وقتی نیروی انسانی زیادی در رشته داشته باشیم می‌توانیم از بین آنها استعدادهای بیشتری را شناسایی کنیم و عملکرد مثبتی  داشته باشیم تا در نهایت به قهرمانی آسیا که  آرزوی همه دختران فوتبالیست ایران است برسیم.

 او از مسئولان خواست همه شرایط مورد نیاز برای استقبال مناسب خانم‌ها از بازی را فراهم کنند و افزود:  امیدوارم ساعت بازی به گونه‌ای باشد که مشکلی برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه پیش نیاید. همانگونه که وقتی می‌خواهیم خیل عظیمی از تماشاگران آقا را در آزادی داشته باشیم و چیزی حدود ۸۰ هزار نفر بیایند به روز و ساعت بازی

هیات های ورزشی از قانون بازنشستگان معاف شدند

داورزنی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق استعلامی که از ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی داشتیم، هیات های ورزشی استانها و شهرستانها شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی شوند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی گفت: بعد از استعلاماتی که از دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور داشتیم و اختلاف نظری که راجع به مشمول شدن هیات های ورزشی استانی و شهرستانی در خصوص قانون بازنشستگان بود، نامه ای به رئیس جمهور و رئیس مجلس ارسال کردیم که با توجه به این اختلاف نظرها و وجود ۱۴۰۰ هیئت در مراکز استانها و حدود 14 هزار هیات شهرستانی و بلاتکلیفی آنها در خصوص پاسخگویی به دستگاه نظارتی، تکلیف روشن شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه چند روز پیش خانم جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری پاسخ استعلام را دادند و اعلام کردند هیئت‌های استانی با توجه به ماهیتی که دارند شامل قانون بازنشستگی نمی شوند و افراد بازنشسته می توانند کماکان در مسئولیت های هیئت های ورزشی استان ها و شهرستان ها به فعالیت خود ادامه دهند و ورزش کشور از ظرفیت این افراد استفاده کند. همچنین طبق آخرین صحبت که با مجلس شورای اسلامی داشتیم، آن دوستان هم اعلام کردند که این قانون شامل هیئت های ورزشی استان ها و شهرستان ها نمی شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه، گفت: این کار تا اندازه زیادی هیات ها ورزشی را از بلاتکلیفی خارج خواهد کرد و ما هم سعی می کنیم ظرف چند روز آینده وضعیت هیات های شهرستانی و استانی را به آنها ابلاغ کنیم تا در از نظر پاسخگویی به دستگاه های نظارتی مشکلی نداشته باشند. هیچ کدام از روسای هیات های استانی پست سازمانی ندارند و اگر این قانون اعمال می‌شد این امکان نیز وجود نداشت که افراد جدید با پست های جدید جای آنها را بگیرند چون بار مالی چهار تا پنج برابری برای ورزش کشور ایجاد می کرد.

دکتر عبدلله چمن گلی

سعید سلیمانزاده دبیر کل بودو ایران و قهرمان جهان و آسیاریاستدر فدراسیون بودو آسیا و مدیر کل ورزش وجوانان استان آذربایجان غربی ربزرزردبیدززر

و سعید سلیمانزاده دبیر کل بودو ایران و قهرمان جهان و آسیا

 

اولین میزبانی "آزادی" از بانوان فوتبال ایران

استادیوم آزادی پیش از دیدار نهایی جام باشگاه‌های آسیا

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان ایران و روسیه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال بانوان ایران که خود را برای حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کند در ورزشگاه آزادی در یک بازی دوستانه میزبان تیم ملی فوتبال بانوان روسیه خواهد بود.

 این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی بانوان ایران برای اولین‌بار بعد از انقلاب اسلامی قرار است در ورزشگاه آزادی بازی کنند.

در این دیدار که با پیگیری فدراسیون فوتبال و با همکاری وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، تنها بانوان می‌توانند با حضور در ورزشگاه تماشاگر بازی باشند.

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد اما هنوز زمان برگزاری این دیدار مشخص نیست.

9 / 10 / 1397برچسب:, :: 9:10 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

 اطلاعیه          اطلاعیه
پس از یک سال انتظار و پی گیریهای  شبانه روزی جناب دکتر چمن گلی  ریاست محترم فدراسیون بودو اسیا و حاج اقا ایراندوست دبیرکل بودواسیا و همچنین   دکتر رشیدی ریاست محترم فدراسیون  ورزشهای رزمی کشور و دکتر شادنیا دبیر محترم فدراسیون  ومهندس رسولی ریس هیت ورزشهای رزمی استان آذربایجان  غربی و آقای سعید سلیمانزاده نماینده  سابق بودو در کشور..


نمایندگی فدراسیون بودو  در ایران ثبت شد و در وزارت ورزش و جوانان به عنوان گروه بودو ایران به رسمیت شناخته شد و زیر نظر فدراسیون ورزشهای  رزمی شروع به کار کرد و عیدی ویژه به جامعه رزمی کشور داده شد و از تاریخ 97/1/7 آغاز به کار کرد دفتر  فدراسیون آسیا بودو در اورمیه دایر می باشد
از این تاریخ به بعد کلیه اعزامها و مسابقات معتبر با شورای برون مرزی را با فدراسیون بودو اسیا تجربه خواهید کرد
جا دارد از کلیه ورزشکارانی و قهرمانان که این چند سال در کنار فدراسیون بودو بودند و در مسابقات برون مرزی شرکت کردند و برای کشور عزیزمان مدال قهرمانی و غیره کسب کردند تشکر عرض می نمایم
روابط عمومی فدراسیون بودو آسیا

9 / 10 / 1397برچسب:, :: 7:19 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

 

اعزای فدراسیون بودو آدکترعبدالله چمن گلی ریاست فدراسیون بودو آسیا

 دبیر کل  آسیا حاج اقا  کیومرث ایراندوست

ریاست فدراسیون بودو ایران مهندس امیر رسولی

دبیرکل بودو ایران سعید سلیمانزاده

 سیا

آغاز مسابقات بین‌المللی
کاراته از جمعه در ارومیه/آذربایجان‌غربی پایتخت ورزش کشور می‌شود

 

 اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با رهبری دکتر عبدالله
چمن‌گلی توانست رتبه برتر ارزیابی کشوری را از آن خود کند و وزیر ورزش و
جوانان از دکتر چمن گلی در گردهمایی سالانه به میزبانی مشهد مقدس تقدیر
کرد.

 

 رئیس هیأت استان امیررسولی

 

.
وی بیان کرد: درفشی در دیدار فینال با برتری مقابل حریفی از کشور میزبان قهرمان شد و کامرانی با پیروزی برابر حریفی از عراق به مدال طلا رسید.
مربی تیم منتخب بودوی استان ادامه داد: صدفی با غلبه بر حریفی از گرجستان علاوه بر کسب سومین طلای تیم منتخب استان، در بخش مسابقات حرفه ای نیز با پیروزی مقابل ورزشکار میزبان کمربند طلایی این رشته را بر کمر بست.
سلیمان زاده که مربیگری و سرپرستی تیم آذربایجان غربی را بر عهده داشت، بیان کرد: تیم آذربایجان غربی قرار بود پنج ورزشکار به این فستیوال جهانی اعزام کند ولی به دلیل مشکلات ویزا و شورای برون مرزی تنها سه ورزشکار به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران عازم این رقابت ها شد.
به گزارش ایرنا خردادماه امسال با اعطای احکام جداگانه اعضای کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون ملی با حضور رییس فدراسیون جهانی در ارومیه معرفی شد.
عبدالله چمن گلی، کیومرث پورایراندوست و آیدا آزادی به ترتیب رییس، دبیر کل و نایب رییس کنفدارسیون بودو آسیا شدند و در کنار آن احکام فدراسیون بودو ایران به امیر رسولی به عنوان رییس، اکرم مهدی زاده نایب رییس و محمد سلیمان زاده دبیر فدراسیون ملی به آنها اهدا شد.
فدراسیون رزمی بودو ایران به طور رسمی و با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده که ریاست آن را امیر رسولی رییس هیات ورزشهای رزمی آذربایجان غربی بر عهده دارد.
این رشته ورزشی یکی از سبک های هنرهای رزمی و در حال حاضر برای مردم نا آشناست؛ و یکی از سبک های هنرهای رزمی است که پیشتر زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت داشته است و از این پس با تشکیل فدراسیون جدید عملکرد مستقلی خواهد داشت.
شعار رشته ورزشی بودو ایجاد صلح و آرامش است و ورزشکاران این رشته اعتقاد دارند بهترین حمله همان خوب دفاع کردن است.

 

6 / 10 / 1397برچسب:, :: 8:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

    ش

رزمی کاران آذربایجان غربی 3 مدال طلای جهانی کسب کردند
ارومیه- ایرنا- دبیر فدراسیون بودوی کشور آذربایجان غربی گفت: قاسم صدفی، حجت بی درفش و رضا کامرانی رزمی کاران اهل شهرستان سلماس، سه مدال طلا و یک کمربندی حرفه‌ای در فستیوال جهانی 2018 باکوی جمهوری آذربایجان کسب کردند.
به اشتراک بگذارید:

.
وی بیان کرد: درفشی در دیدار فینال با برتری مقابل حریفی از کشور میزبان قهرمان شد و کامرانی با پیروزی برابر حریفی از عراق به مدال طلا رسید.
مربی تیم منتخب بودوی استان ادامه داد: صدفی با غلبه بر حریفی از گرجستان علاوه بر کسب سومین طلای تیم منتخب استان، در بخش مسابقات حرفه ای نیز با پیروزی مقابل ورزشکار میزبان کمربند طلایی این رشته را بر کمر بست.
سلیمان زاده که مربیگری و سرپرستی تیم آذربایجان غربی را بر عهده داشت، بیان کرد: تیم آذربایجان غربی قرار بود پنج ورزشکار به این فستیوال جهانی اعزام کند ولی به دلیل مشکلات ویزا و شورای برون مرزی تنها سه ورزشکار به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران عازم این رقابت ها شد.
به گزارش ایرنا خردادماه امسال با اعطای احکام جداگانه اعضای کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون ملی با حضور رییس فدراسیون جهانی در ارومیه معرفی شد.
عبدالله چمن گلی، کیومرث پورایراندوست و آیدا آزادی به ترتیب رییس، دبیر کل و نایب رییس کنفدارسیون بودو آسیا شدند و در کنار آن احکام فدراسیون بودو ایران به امیر رسولی به عنوان رییس، اکرم مهدی زاده نایب رییس و محمد سلیمان زاده دبیر فدراسیون ملی به آنها اهدا شد.
فدراسیون رزمی بودو ایران به طور رسمی و با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده که ریاست آن را امیر رسولی رییس هیات ورزشهای رزمی آذربایجان غربی بر عهده دارد.
این رشته ورزشی یکی از سبک های هنرهای رزمی و در حال حاضر برای مردم نا آشناست؛ و یکی از سبک های هنرهای رزمی است که پیشتر زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت داشته است و از این پس با تشکیل فدراسیون جدید عملکرد مستقلی خواهد داشت.
شعار رشته ورزشی بودو ایجاد صلح و آرامش است و ورزشکاران این رشته اعتقاد دارند بهترین حمله همان خوب دفاع کردن است.

 

سهم وزارت ورزش از محل عوارض سیگار در سال 96 فقط 7 میلیارد تومان بود

 
سهم وزارت ورزش از محل عوارض سیگار در سال 96 فقط 7 میلیارد تومان بود


وزیر ورزش و جوانان می‌گوید: اعتبار رسیده به وزارتخانه‌اش از محل عوارض سیگار در سال 96 فقط 7 میلیارد تومان بوده که باید 55 میلیارد تومان می‌بود.

 
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در جلسه امروز (سه شنبه، 4 دی) کمیسیون فرهنگی مجلس ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: تعامل خوبی بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی برای واگذاری این دو باشگاه به وجود آمده و بعد از این، کار در حوزه این سازمان قرار دارد.
وزیر ورزش و جوانان افزود: امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن این دو باشگاه به علاقه مندان واگذار شود تا استقلال و پرسپولیس بتوانند روند خوب ساماندهی خود را که در مدت اخیر به وجود آمده، ادامه دهند و نظرات مثبت هواداران این دو باشگاه تامین شود.
وی همچنین به 2 ردیف مربوط به ورزش در قانون برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: علاوه بر اعتبارات وزارت ورزش، از ماده 73 برنامه ششم که ناظر بر اختصاص سهمی از عوارض فروش سیگار به حوزه ورزش است و نیز ماده 94 که 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده را به ورزش اختصاص می دهد، در اختیار این وزارتخانه قرار می گیرد.
دکتر سلطانی فر درباره ماده 73 برنامه ششم توضیح داد: سهمی از عوارض فروش سیگار به 3 وزارتخانه بهداشت، آموزش و ورزش می رسد که رقم آن با توجه به تخصیص، قابل توجه نیست.
وی ادامه داد: این رقم در سال 96 معادل 55 میلیارد تومان برآورد شد که حکم ابلاغی آن حدود 21 میلیاردو 700 میلیون تومان بود و اعتبار تخصیص یافته تنها 7 میلیارد و 600 میلیون تومان بود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: قسمت عمده این اعتبار در بخش هزینه ای به استان ها داده و صرف برگزاری برنامه های مشاوره و تحکیم خانواده شد.
به گفته دکتر سلطانی فر، میزان این اعتبار در سال 97، حدود 237 میلیارد تومان برآورد شد که حکم ابلاغی آن شامل 208 میلیارد تومان بود و تنها 24 میلیارد تومان تا پایان آذرماه 97 تخصیص یافت.
وی همچنین درباره ماده 94 قانون برنامه ششم توسعه که ناظر بر اختصاص 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش است، توضیح داد: رقم احتمالی تحقق به هر میزانی که برآورد شود، مجلس در جدول شماره 10 ضمیمه بودجه سالانه، دو سوم این اعتبار را تقسیم بندی می کند و وزارت ورزش باید از یک سوم اعتبار باقی مانده، 15 درصد را به آموزش و پرورش و 20 درصد را به امور ازدواج و اشتغال جوانان اختصاص دهد و مابقی را در سرفصل هایی همچون ورزش همگانی، ورزش بانوان، ورزش زورخانه ای و فدراسیون ورزش های رزمی هزینه کند.
دکتر سلطانی فر گفت: اگرچه اعتبارات ناشی از 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده رقم خوبی است، ولی آنچه در اختیار وزارت ورزش قرار می گیرد چندان نیست؛ در سال 97 اعتباری معادل هزار و 733 میلیارد تومان برای تحقق پیش بینی شده بود و مجلس در قالب جدول 10 حدود 931 میلیارد تومان را تقسیم بندی کرد.
داورزنی: افزایش مدال آوری ورزشکاران ایرانی در سال های گذشته در ادامه داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: در رقابت با کشورهای مختلف دنیا علیرغم محدودیت هایی که در چند سال گذشته برای کشور به وجود آمده، ورزشکاران ایران در مسابقات مختلف حضور قدرتمندانه ای داشته اند. وی به کسب 428 مدال طلا در سال 96 در مقایسه با کسب 131 مدال طلا در سال 92 در رقابت های ورزشی بین المللی اشاره کرد و افزود: حضور بانوان در میادین بین المللی ورزشی در سال 92 حدود 387 نفر بود که این میزان در سال 96 دو برابر شد و به 750 نفر رسید. داورزنی ادامه داد: در دور گذشته المپیک جوانان، ایران رتبه 24 را داشت که در المپیک امسال به رتبه هفتم در حوزه ورزش جوانان رسید و این امر نشان می دهد که اکثریت فدراسیون ها بر رده پایه سرمایه گذاری خوبی داشته اند. وی با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادیابی با هدف کشف استعدادهای حوزه ورزش در سراسر کشور، تصریح کرد: در حال حاضر حدود 16 هزار نفر در سامانه مربوطه ثبت شده اند. به گفته داورزنی ایران در حوزه ورزش قهرمانی علیرغم تنگناها رشد قابل توجهی داشته است. فرامرزیان: رویکرد تبعیض مثبت به برنامه گسترش ورزش بانوان در ادامه ژاله فرامرزیان معاون مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش به جزئیات اعتبارات ناشی از 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: 79 درصد از این اعتبارات در حوزه ورزش همگانی هزینه می شود و 10 درصد با رویکرد تبعیض مثبت به برنامه گسترش ورزش بانوان اختصاص دارد ضمن آنکه از اعتبارات این محل در سال گذشته کمتر از 10 درصد و امسال نیز حدود 5 درصد تخصیص یافته است. تندگویان: سن جوانی تغییر کرد/ 18 تا 35 سال تندگویان معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان نیز گزارشی از عملکرد حوزه خود ارائه کرد و گفت: مشکل اصلی تشکل ها در کشور عدم ثبت شناسه ها بود و برهمین اساس آن ها نمی توانستند کار عملیاتی انجام دهند ولی ما پس از 15 سال تفاهمی با وزارت کشور امضا کردیم که دستورالعمل مربوطه نیز ابلاغ شده و از هفته گذشته ثبت شناسه ها در استان ها آغاز شده است. وی ادامه داد: با این اتفاق، تشکل ها پروانه وزارت کشور را می گیرند و پس از این به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند. تندگویان همچنین اضافه کرد: انتخابات مجامع استانی تشکل ها سال گذشته برگزار شد و امسال در بهمن ماه نیز انتخابات کشوری برای اولین بار برگزار می شود. وی به رونق کسب و کار در حوزه تشکل ها اشاره کرد و در ادامه گفت: وزارت ورزش و جوانان با ستاد کل نیروهای مسلح تفاهم نامه ای عقد کرده که به موجب آن در طرح سرباز- مهارت 10 هزار نفر را در 5 استان به صورت پایلوت آموزش داده و سال آینده این تعداد به 100 هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد. معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین از تغییر سن جوانی خبر داد و افزود: امسال بعد از 3 سال شورای عالی جوانان را تشکیل دادیم و براساس مصوبه این شورا سن جوانی تغییر کرد و در بازه 18 تا 35 سال تعریف شد. کریمی: پروژه‌های ورزشی نیازمند 4 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبارات براساس این گزارش؛ حسن کریمی مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز توضیح داد: 602 پروژه ورزشی وجود داشت که تاکنون 370 پروژه تحویل شده و 232 پروژه نیز باقی مانده است که به رقمی معادل 4 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبارات نیاز دارد؛ این در حالی است که کل اعتبارات ما 201 میلیارد تومان بود. وی افزود: به دلیل کمبود اعتبارات 72 پروژه که اهمیت بیشتری داشت انتخاب شده تا هرچه سریع تر تکمیل شود زیرا طولانی شدن روند پروژه ها نه به صلاح کشور است و نه مردم. کریمی ادامه داد: هیچ پروژه ای در شرکت توسعه در دولت امید آغاز نشده بلکه همه پروژه ها مربوط به دولت گذشته است که عمده آن ها در سال 86 کلنگ خورده است.

 

انتقاد از خارج شدن جام تختی از رنکینگ و تقدیم میزبانی جام جهانی به روسیه

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی‌آزاد

رییس هیات کشتی خراسان رضوی در نامه‌ای به سرپرست فدراسیون کشتی از موضع فدراسیون درباره خارج شدن کشتی فرنگی جام تختی از سیستم رنکینگ و هم‌چنین گرفته شدن میزبانی جام جهانی کشتی آزاد از ایران انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا،مسعود ریاضی رییس هیات کشتی خراسان رضوی در نامه خود به حمید بنی تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی از سیاست فدراسیون کشتی در قبال خارج شدن کشتی فرنگی جام تختی از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی و هم‌چنین گرفته شدن میزبانی جام جهانی کشتی آزاد از ایران و شهر مقدس مشهد و دادن آن به روسیه انتقاد و تاکید کرد تصمیم‌گیری درباره چنین مواردی لازم بود با نظر اعضا مجمع فدراسیون صورت پذیرد.

وی در نامه خود تاکید کرد خارج شدن جام تختی از سیستم رنکینگ باعث کاهش سطح کیفی این رقابت‌ها خواهد شد و بر خلاف سال گذشته عنوان داران جهان و المپیک در این تورنمنت حاضر نخواهند شد.

متن و تصویر نامه مسعود ریاضی به سرپرست فدراسیون کشتی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر بنی تمیم

سرپرست محترم فدراسیون جمهوری اسلامی ایران

با سلام

احتراما ضمن تشکر از زحماتی که در این روزهای حساس برای کشتی می کشید به عنوان عضو کوچکی از مجمع کشتی بر خود لازم می دانم تا موارد زیر را به استحضار جنابعالی و اعضاء مجمع برسانم.

بر اساس بند ٥ ماده ٧ از اساس نامه فدراسیون ورزشی آماتوری کشتی جمهوری اسلامی ایران "تصویب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و تقویم ورزشی و خط مشی فدراسیون" از وظایف مجمع محترم است. به نظر می‌رسد در برخی از تصمیماتی که اخیرا تخاذ کرده‌اید توجه کافی به این بند نشده است که اهم آن‌ها به قرار زیر هستند:

دکتر عبدلله چمن گلی ریاست فدراسیون بودو آسیا  موافقت فستیوال جهانی جایزه بزرگ به میزبانی  ایران استان آذربایجان غربی اورمیه را صادر فرمودند 

امیر رسولی ریاست فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )

به روابط عمومی فدراسیون خبر میزبانی را چنین تشریح کردند

جلسه ای که با اعضای فدراسیون بودو ایران و آسیا  به ریاست دکتر چمن گلی  ریس بودو آسیا و دبیر بودو آسیا حاج اقا ایراندوست 

و امیر رسولی ریس گروه بودو ایران و دبیر گروه بودو ایران سعید سلیمانزاده  و دیگر اعضا برگزار شد مقرر گردید

که در این فستیوال از بهترین ها ایران و جهان  دعوت خواهد شد با مشارکت سه فدراسیون

# کشتی #  بوکس # رزمی #

 فدراسیون کشتی سنگین وزن آزاد دو وزن بهترینهای ایران و جهان

فدراسیون بوکس  دو وزن از بهترینهای  ایران و جهان

فدراسیون رزمی سه وزن از بهترینهای ایران و جهان

مکان مسابقات استان  آذربایجان غربی اورمیه سالن 6 هزار نفری غدیر به مدت یک شب با تمامی امکانات در سطح حرفه ای خواهد بود

این مسابقات در ده  مبارکه فجر 97  امسال برگزار خواهد شد

به نفرات قهرمان جوایز نفیس نقدی اهدا خواهد شد

وبا حضور مقامات ورزشی کشوری و استانی و بین المللی و ملت ورزش دوست و همیشه در صحنه  استان  خواهد بود

این تفاهم نامه با درخواست میزبانی جهت اخذ شورای برون مرزی به  وزارت ورزش و جوانان  ارسال شد 

توضیهات بیشتر را در روزهای آینده از طریق سایت فدراسیون اعلام گردید

 

دعوت 2 ووشوکار آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی

 
دعوت 2 ووشوکار آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی

2ووشوکار آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی ووشو دعوت شدند.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، با اعلام اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بزرگسالان در رشته تالو، نام 2 ووشوکار از آذربایجان غربی دیده می شود.
سیدعلی محمدی و مهدی انامقی ووشوکارانی هستند که نامشان در فهرست اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بزرگسالان در رشته تالو دیده می شود.

نایب قهرمانی رزمی کاران آذربایجان غربی در رقابتهای بین المللی ترکیه

ارومیه- ایرنا- تیم رزمی کاران او اسپورت آذربایجان غربی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به رقابت های بین المللی ترکیه اعزام شده بود، موفق به کسب مقام نایب قهرمانی در این پیکارها شد.

رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این رقابتها با تیم هایی از 15 کشور از 8 تا 11 اردیبهشت ماه جاری در سالن سرپوشیده تارسوس شهر مرسین ترکیه برگزار شد.
سجاد خوبدل افزود: تیم آذربایجان غربی با کسب 12 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز پس از تیم میزبان در جایگاه دوم ایستاد و تیم جمهوری آذربایجان در رتبه سوم جای گرفت.
وی اظهار کرد: سعید سلیمان زاده به عنوان سرپرست و مربی هدایت این تیم را بر عهده داشت.
خوبدل گفت: مهدی امیرخانی، آزاد بهمنی، ارسلان پاتو، هادی شریفی، شمس الله پیرانی، سپهر داوودی، محمد حسین جبرئیلی و پیمان اژدری هشت ورزشکار اعزامی استان به این رقابتها بودند.
به گزارش ایرنا، هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی در رشته های تحت پوشش خود فعالیت چشمگیری دارد.
هم اکنون اردوی تیم ملی موی تای یکی از رشته های رزمی تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی با تلاش هیات آذربایجان غربی و به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است که یک مربی و دو ورزشکار استان نیز جهت اعزام به مسابقه های جهانی سوئد در این اردو حضور دارند.
محمدصادق صادقی و احد قربانی دو رزمی کار آذربایجان غربی هستند که اردیبهشت ماه امسال با کسب مقام های قهرمانی ایران به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شده ان

ارومیه- ایرنا- تیم رزمی کاران او اسپورت آذربایجان غربی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به رقابت های بین المللی ترکیه اعزام شده بود، موفق به کسب مقام نایب قهرمانی در این پیکارها شد.

رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این رقابتها با تیم هایی از 15 کشور از 8 تا 11 اردیبهشت ماه جاری در سالن سرپوشیده تارسوس شهر مرسین ترکیه برگزار شد.
سجاد خوبدل افزود: تیم آذربایجان غربی با کسب 12 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز پس از تیم میزبان در جایگاه دوم ایستاد و تیم جمهوری آذربایجان در رتبه سوم جای گرفت.
وی اظهار کرد: سعید سلیمان زاده به عنوان سرپرست و مربی هدایت این تیم را بر عهده داشت.
خوبدل گفت: مهدی امیرخانی، آزاد بهمنی، ارسلان پاتو، هادی شریفی، شمس الله پیرانی، سپهر داوودی، محمد حسین جبرئیلی و پیمان اژدری هشت ورزشکار اعزامی استان به این رقابتها بودند.
به گزارش ایرنا، هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی در رشته های تحت پوشش خود فعالیت چشمگیری دارد.
هم اکنون اردوی تیم ملی موی تای یکی از رشته های رزمی تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی با تلاش هیات آذربایجان غربی و به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است که یک مربی و دو ورزشکار استان نیز جهت اعزام به مسابقه های جهانی سوئد در این اردو حضور دارند.
محمدصادق صادقی و احد قربانی دو رزمی کار آذربایجان غربی هستند که اردیبهشت ماه امسال با کسب مقام های قهرمانی ایران به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شده ان

واکنش سایت های خبری استان خراسان رضوی به اهدا مدال های "بیتو"

 
سایت های خبری استان خراسان رضوی از اهدا مدال های مرحوم بیت اله عباسپور به موزه آستان قدس رضوی خبر دا

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در سایت های خبری استان خراسان رضوی آمده است: خانواده مرحوم بیت اله عباسپور قهرمان نامی پرورش اندام جهان طی نامه ای که از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به موزه استان قدس ارسال شده است، اعلام کرده اند که بزودی 12 مدال آسیایی و جهانی مرحوم بیت اله عباسپور را به موزه آستان قدس اهدا خواهند کرد.

سایت های خبری استان خراسان رضوی در ادامه همین مطلب آورده اند: مرحوم بیت اله عباسپور معروف به "بیتو" در 35 سالی در سوم شهریور ماه سال 1394 به دلیل بیماری التهاب رگ در بیمارستان آتیه تهارن درگذشت.

 

 

 

 

مچ اندازان سراسر کشور در رامسر

 

مچ اندازان سراسر کشور در رامسر


 


به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در پایان مهلت مقرر به استان های سراسر کشور جهت قبول میزبانی رقابت های مچ اندازی باشگاه های کشور، این میزبانی به دلیل تقاضای مازنی ها و پتانسیل بالایی که آنها برای برگزاری خوب آن مسابقات داشته و دارند، به آنها واگذار شد.

مسابقاتی که قرار است به گفته میزبانان مازنی طی روزهای 24 لغایت 26 بهمن ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شود.

شست خبری معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش

تمایل خادم برای ترک وزارت ورزش/ امیر جانشین رسول هم نمی‌شود

اميررضا خادم

امیررضا خادم معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش در نشست خبری اعلام کرد: دیگر تمایلی برای حضور در این پست ندارم و با وزیر ورزش در این زمینه صحبت‌هایی انجام داده‌ام که از حوزه معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش خداحافظی کنم.

به گزارش ایسنا، امیررضا خادم امروز در نشست خبری که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد درباره علت خداحافظی‌اش از مسئولیت معاونت حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: حقیقت این است که حوزه مجلس حوزه خاصی است و به نوعی بعد از کار معدن کار سختی محسوب می‌شود! این حوزه پرحاشیه و پر استرس است و علاقه‌مند هستم که تغییر جایگاه داشته باشم. حال اگر فضایی وجود داشته باشد که بخواهم بروم استقبال خواهم کرد.

وی افزود: به اندازه کافی در حوزه معاونت حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان کار کرده‌ام و نیاز است تا یک تازه نفس در این حوزه قرار بگیرد.

خادم در پاسخ به این سوال که شایعه شده قصد دارید که به فدراسیون کشتی بروید تصریح کرد: تمایل دارم با افتخار خدمت کنم اما تصورم بر این است افرادی که آمده‌اند با انگیزه دنبال داستان هستند و حضورشان این خلاء را پر می‌کند. این نیست که بگویم دوست ندارم به کشتی بیایم.

وی درباره کارنامه حضور پنج سال خدمت در معاونت حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: من در سال 92 مسئولیت این سمت را قبول کردم و در طی دو دوره مجلس یعنی سال آخر مجلس نهم و دو سال اخیر کار مجلس دهم تلاش کردم طوری مدیریت کنم که ارتباط خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و مجلس ایجاد شود که جمع‌بندی پنج سال فعالیتم در این سمت این بود که از نظر استیضاح، سوال و تذکر از سوی نمایندگان از آخر در جایگاه سوم قرار داشتیم. یعنی کمترین استیضاح، سوال و تذکر را از سوی نمایندگان داشتیم.

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از نظر بعد اخلاقی اکثر قریب به اتفاق نمایندگان مجلس نظر به این داشتند که شاید این دستگاه بهترین دستگاه در طی این مدت بوده است. در حوزه بودجه نیز در سال 93 شش درصد کاهش نسبت به سال 92 داشتیم. در سال 94، 20 درصد رشد بودجه داشتیم، 95، 57 درصد، 96، 114 درصد و 97، 16 درصد رشد بودجه داشتیم که در مجموع نزدیک به 150 درصد رشد بودجه نسبت به سال 92 داشتیم.

وی اضافه کرد: نکته حائز اهمیت در حوزه مجلس این بود که قوانین بسیار کلیدی و اساسی برای ورزش کشور به تصویب رساندیم که یکی از عمده‌ترین آنها تخصیص 0.27 درصد از 9 درصد ارزش افزوده بود که با یک برنامه ریزی و آماده سازی مجلس توانستیم زمینه‌ای فراهم کنیم تا نمایندگان را قانع کنیم که این میزان بودجه به ورزش اختصاص داده شود که قبلا این مسئله در ورزش رخ نداده بود. در سال 96 این مبلغ بیش از 1000 میلیارد تومان بود. در سال 97، 1100 میلیارد تومان و سال 98، 1200 میلیارد تومان بود.

خادم اضافه کرد: همچنین در بحث سرباز قهرمان توانستیم مجوز امریه بگیریم. در حوزه اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک، تفکیک کمیته ملی پارالمپیک از المپیک سبب شد تا بتوانیم بودجه خوبی را به کمیته پارالمپیک تزریق کنیم و همین امر سبب موفقیت کاروان پارالمپیک در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا شد.

خادم با بیان اینکه درباره حضورش در کشتی و اینکه شایع شده قصد برگشت به کشتی را دارید اظهار کرد: افرادی که در کشتی مطرح هستند افراد توانمند و قابلی هستند. متاسفم برای رسول خادم که نتوانست در کشتی ادامه فعالیت بدهد و یا اینکه علاقمند نبود در کشتی دوباره حضور داشته باشد. البته افرادی هم تلاش می‌کنند تا خود را در این حوزه عرضه کنند که افراد قابل توجه و با توانمندی‌های بالایی هستند. برای همین ضرورتی برای حضور مجدد در کشتی ندارم. من سال 81 که فدراسیون کشتی را ترک کردم، هنوز اندوه و غم آن سال بر دلم باقیمانده و ضرورت اینکه دوباره به کشتی باز گردم وجود ندارد. من امیدوارم که با افراد توانمندی که کاندیدا شده‌اند نتایج خوبی را در المپیک کسب کنیم.

خادم با بیان اینکه اینطور مطرح شده که شما با رسول خادم صحبتی داشتید برای حضور در فدراسیون کشتی تاکید کرد:‌ من و رسول خادم با هم برادر هستیم و تصورم بر این است که در تمامی سال‌ها بعد از دوران قهرمانی تلاش من بر این بوده در جاهای مختلف که قرار می‌گیرم خدمتگزار خوبی باشم. حال امکان دارد این خدمتگزاری مورد تایید قرار بگیرد یا اینکه همراه با نقد باشد.

وی درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آن زمان و اینکه چرا این واگذاری با شکست مواجه شد، گفت: زمانی امکان واگذاری این دو باشگاه وجود داشت که با حواشی مواجه نبودند. ما زمانی که این دو باشگاه نتیجه می‌گرفتند و چه نتیجه نمی‌گرفتند مشکلی برای این دو باشگاه به وجود نمی‌آمد. حتی در آن زمان جذب بازیکن برای فصل بعد با مشکل مواجه بود. بازیکنان اطمینان نمی‌کردند که با این دو باشگاه قرارداد منعقد کنند. من در دو نشست تلویزیونی که با متولیان امر در خصوص این دو باشگاه داشتم مسائلی را با سند و مدرک ارائه دادم و نمی‌توانستم آنها را کتمان کنم. هنوز شاهد این هستیم که از طرف مراجع خارج از کشور مثل فیفا مشکلاتی در توقف این دو باشگاه ایجاد می‌شود که مربوط به قراردادها، رفتارها و بدهی‌های مربوط به آن سال‌ها بود. چطور می‌توانستیم با این شرایط به نتیجه برسیم. قطعا با حضور یک مربی خوب و توانمند و یک بازیکن با تجربه یک تیم می‌توانست به موفقیت دست پیدا کند. سر و صدایی که در آن زمان برای این دو باشگاه ایجاد شد به ویژه باشگاه پرسپولیس در پنج هفته اول رقابت‌های لیگ بود که نتوانسته بودند جایگاه خوبی را کسب کنند. البته استقلال شرایط مشابه و بهتری از پرسپولیس داشت. تمام این عوامل سبب شده بود که این دو تیم زیر سوال برود.حتی در آن زمان نسبت به جابجایی‌ها معترض بودند اما من در خارج از کشور بودم و باید هماهنگی با وزیر ورزش صورت می‌گرفت که این اتفاق رخ نداده بود. حتی هیات مدیره باشگاه‌ها اقدامات مستقلی انجام می‌دادند بدون اینکه با وزیر ورزش هماهنگی صورت بگیرد. در نهایت به این نتیجه رسیدیم با این اتفاقات افرادی بودند که در مطبوعات زیاد مصاحبه می‌کردند در حالیکه اهالی فوتبال خود پرسپولیس بانی این موضوع بودند.

خادم اضافه کرد: زمانی که در جلسه تخصصی با این دوستان اظهار نظر فنی آنها را پرسیدم با توجه به اینکه رئیس هیات مدیره تجربه فوتبالی نداشت اظهاراتی کرد که حواشی برای خودش ایجاد کرد. اگر حمایت‌های آن فرد نبود این دو باشگاه نمی‌توانستند ادامه حیات بدهند. حتی در آن سال به خاطر بدهی‌های سنگین باشگاه پرسپولیس و عدم اعتماد بازیکنان نسبت به قراردادشان حواشی زیادی متوجه این باشگاه شد که بعد از آن با آمدن برانکو و حواشی که برای من وجود داشت تا حد قابل توجهی فروکش کرد و توانست پرسپولیس به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند. چون در آن سال زمینه جذب اسپانسر در دو باشگاه فراهم شد افرادی وارد باشگاه کردیم توانستند هزینه‌های دو باشگاه را متقبل شوند و حتی خواسته یا ناخواسته در تصمیم گیری‌ها نیز دخالت می‌کردند اما الان تصمیم گیری‌ها مدیریتی است و در کنار آن اسپانسر مشخص است و مدیریت مجمعی وزارت توانسته بر حواشی این دو باشگاه غلبه کند.

وی در پاسخ به این پرسش که ادعا می‌شود که خصوصی سازی، بازی دولت است خاطرنشان کرد: به عنوان یک شهروند و کسی که مسئولیت دارم معتقدم کسی که مسئولیت جایی را قبول می‌کند باید پاسخگو باشد. البته در این میان باید یک سری حرف‌ها را نیز قبول کند و آنها را تحمل نماید. از اینکه بخواهم پنهان کاری کنم مصلحت نمی‌دانم. من معتقدم مسئولیت‌ها و پست‌ها خیلی زود تمام می‌شود. یک فردی مثل من که در قالب ورزشکار وارد حوزه ورزش شدم دوست نداشتم که وارد فاز سیاسی شوم و این را خوب نمی‌دانستم. بحث خصوصی سازی دو باشگاه در سری گذشته با بررسی‌های اجمالی که با حضور وزیر وقت اقتصاد، وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان خصوصی سازی و وزیر دادگستری داشتیم دیدیم شرایط برای واگذاری فراهم نیست. آن زمان برای این دو باشگاه از لحاظ پرونده‌های مالی به خاطر پرونده‌هایی که در شعب مختلف داشتند و همچنین به خاطر بدهی‌ها و طلبکاران امکان واگذاری وجود نداشت و حتی اعضای هیات مدیره با مشکلات زیادی مواجه بودند. با این همه مشکلات چگونه می‌توانستیم این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنیم. در آن زمان سعی کردیم تمام ساز و کارها و چارچوب واگذاری را فراهم کنیم. سه مرحله مزایده برگزار شد اما استقلال خریدار نداشت و خریداران پرسپولیس نیز عقبه خوبی نداشتند. الان آن خریداران پرسپولیس کجا هستند.
 

وی اضافه کرد: شرایط خصوصی سازی این دو باشگاه در آن زمان به خاطر اینکه مشکلات زیادی از نظر مباحث مالی وجود داشت و شفاف سازی صورت نگرفته بود وجود نداشت و از لحاظ منطق درست نبود. با شرایطی که مسعود سلطانی فر فراهم کردم مسائل بدهی مالیاتی این دو باشگاه که بیش از 100 تا 150 میلیارد تومان بود در حال حل است و مابقی بدهی‌ها نیز توسط اسپانسرها حل شده و الان شرایط واگذاری فراهم است. البته دغدغه خود من به عنوان یک فرد ورزشی نسبت به واگذاری این دو باشگاه این است که این ملاحظات اجتماعی است نه سیاسی، قطعا هر کسی که خریدار این دو باشگاه باشد مجددا نیز تیر انتقادات مستقیم به سمت دولت و وزارت ورزش خواهد بود نه بخش خصوصی.

خادم گفت: من زمانی که در حوزه کشتی فعالیت می‌کردم همیشه معتقد بودم که چرا باید حمایت‌ها از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت بگیرد اما زمانی که مسئولیتی را در وزارت ورزش بر عهده گرفتم متوجه شدم که حمایت از این دو باشگاه در حقیقت موجب دلخوشی 50 میلیون نفر می‌شود. فوتبال با بقیه رشته‌ها فرق دارد و قابل مقایسه نیست و در تمام دنیا این امر ثابت شده است. در حین اینکه اجتماعی است کاملا سیاسی است و موجب ایجاد نشاط و غرور ملی می‌شود.

خادم درباره اینکه آیا استعفای خود را به وزیر ورزش ارائه کردید یا خیر؟ خاطرنشان کرد:‌ بحث استعفا نیست و در این زمینه نیز من با وزیر ورزش صحبت کردم و پیشنهاد خود را نیز ارائه دادم. من در تمام مدتی که در وزارت ورزش حضور دارم به جز هاشمی طبا که از نظر اخلاقی و مدیریتی وی را قبول دارم معتقدم سلطانی فر جایگاه ویژه و خاصی را در ورزش دارد و در طی سه دوره برای حضورش در ورزش سعی کردم کارهایش را خود پیگیری کنم. زیرا معتقدم وی انگیزه بالایی در حوزه ورزش دارد و با درایت و مدیریتی که دارد کار کردن با او خسته کننده نیست اما می‌گویم حوزه مجلس حوزه خاصی است و کار در آن دیده نمی‌شود و هر چقدر کار می‌کنیم با روحیات من سازگار نیست. با وجود اینکه پنج سال است در این حوزه فعالیت می‌کنم میل قلبی من نیست و علاقه‌مند هستم که از این حوزه خارج شوم. دوست دارم کماکان خدمت کنم. البته بستگی به شرایط دارد که ادامه فعالیتم در کجا فراهم شود؟

وی خاطرنشان کرد: در آن سال‌ها وزارت ورزش و جوانان هیچ ریالی به این دو باشگاه کمک نکرد و اسپانسرهای این دو باشگاه حمایت می‌کردند. در آن زمان که حواشی این دو باشگاه زیاد بود تنها سه تا شش میلیارد تومان پول در حساب این دو باشگاه بود اما سال 93 با حمایت ورزش و جوانان و با کمک اسپانسر 48 میلیارد تومان به حساب این دو باشگاه ریخته شد.

وی درباره برنامه‌های ششم توسعه اظهار کرد:‌ در لایحه‌ای که دولت داده بود یک بند به ورزش اختصاص داشت که ما چندین بند به قانون تبدیل کردیم که یکی از آنها بخشودگی مالیاتی برای کسانی که در ورزش هزینه می‌کنند. این می‌تواند خیرین و خصوصی سازان را ترغیب کند. از عوارض مالیات بر سیگار 30 درصد به ورزش تخصیص پیدا کرد. در حوزه تبلیغات تلویزیونی نیز با وجود اختلاف نظری که داشتیم با گنجاندن یک بند در برنامه ششم این شد که پول هر برنامه تبلیغاتی بین وزارت و صدا و سیما تقسیم شود. همچنین در لوایحی که مصوب شده توانستیم دو مصوبه داشته باشیم یکی دائمی کردن 0.27 درصد به ورزش و معاف کردن باشگاه‌ها از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده که این مسئله در مجلس در حال بررسی است.

خادم تصریح کرد: در حوزه استان‌ها نیز چند جابجایی داشتیم که در این سال‌ها چند شاخصه را مطرح کردیم اینکه مدیران از بدنه وزارت ورزش و تحصیلکرده حوزه ورزش، بومی منطقه بوده و سابقه ورزش قهرمانی داشته و مورد تایید فضای عمومی استان باشد. کار دشواری بود که اتفاق افتاد. طول عمر مدیریت را هم سعی کردیم بالا ببریم. متوسط عمر مدیران ما در استان بیش از 2.5 سال است که قبلا کمتر بوده است. همچنین در حوزه حقوقی تلاش جدی داشتیم. به عنوان مثال در اصفهان حتی در دادگاه‌هایی که وزارت بازنده بود طرح موضوع کردیم. کسانی که کلاهبرداری کرده بودند همه بازخواست شدند. از قوه قضائیه تشکر می‌کنم که متخلفان را شناسایی کرده و ما اموال را به دولت بازگرداندیم. عمده این مسائل در نقش جهان رخ داده بود که بعد از 20 سال شاهد افتتاح این ورزشگاه بودیم.

وی اضافه کرد: طرح جامع باشگاه داری را تصویب کردیم و طی دو سال با همفکری که با کارشناسان داشتیم به یک طرح رسیدیم که البته این طرح به حوزه قهرمانی واگذار شده و به زودی به دولت واگذار می‌شود.

وی در پایان گفت: زمانی که استقلال و پرسپولیس به من واگذار شده بود یک سال با بحران جدی روبرو بودیم و حتی در موقعیت انحلال قرار داشتیم اما با جذب اسپانسرهایی که در آن سال با حرف و حدیث‌های زیادی مواجه بودند بدهی‌ها را پرداخت کردیم و دو تیم را دوباره به پست قهرمانی بازگرداندیم و به یک ثبات نسبی رساندیم. الان باشگاه‌ها در حال حاضر اسپانسرهای قوی و قابل توجهی دارند. در آن سال تمام اقدامات برای واگذاری فراهم شد اما در مرحله مزایده به خاطر نبود خریدار که اهلیت داشته باشند یا عدم حضور خریدار امکان واگذاری نبود. با آمدن سلطانی‌فر این طرح به تصویب رسیده و مجددا در وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در دستور واگذاری قرار گرفته است.

کسب ۲ مدال طلا توسط ورزشکاران مهاباد در مسابقات جهانی

کسب ۲ مدال طلا توسط ورزشکاران مهاباد در مسابقات جهانی

دیدگاه‌ها برای کسب ۲ مدال طلا توسط ورزشکاران مهاباد در مسابقات جهانی بسته هستند, ۱۵/۰۹/۱۳۹۶, توسط , در اخبار, روابط عمومی و فرهنگی, فرهنگی, مدال آوران, مدال آوران رقابتهای جهانی (برون مرزی), مسابقات

دو ورزشکار شایسته ی شهرستان مهاباد بنامهای آقایان احمد خضری و سید سالار سیدی با کاروان ورزشی رزمی استان و با شعار گرامیداشت یاد وخاطره ۱۲۰۰۰ شهید سرافراز استان در مسابقات فستیوال جهانی ورزشهای رزمی که در باکو -کشور آذربایجان از تاریخ ۹ تا ۱۲ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار گردید شرکت کرده و هرنفر از این عزیزان موفق به کسب مقام اوّل و گردن آویز طلا شدند.

احمد خضری در استایل کیک بوکسینگ وزن ۱۰۰ + کیلوگرم کسب مقام اوّل مسابقات جهانی و دریافت مدال طلا.

سید سالارسیدی در استایل کیک بوکسینگ وزن ۸۵کیلوگرم کسب مقام اوّل مسابقات جهانی و دریافت مدال طلا.

هیئت ورزشهای رزمی مهاباد ضمن تبریک به این عزیزان و عموم هموطنان و همشهریان عزیز ، ازحضور سبز همشهریان فرهیخته و ارجمند در مراسم استقبال از قهرمانان مسابقات فستیوال جهانی باکو۲۰۱۷ نهایت تقدیر و تشکر را دارد .

روابط عمومی هیئت ورزشهای رزمی شهرستان مهاباد ۱۳۹۶/۰۹/۱۴

 

احمد خضری و سید سالار سیدی مقام آوران مسابقات فستیوال جهانی 
باکو-2017 

 

اعزام آقایان قانع بهاران و احسان شیخ آقایی به مسابقات فستیوال رزمی
 جام اروپا

دیدگاه‌ها برای اعزام آقایان قانع بهاران و احسان شیخ آقایی به مسابقات فستیوال رزمی جام اروپا بسته هستند, ۲۸/۰۱/۱۳۹۶, توسط , در اخبار, روابط عمومی و فرهنگی, فرهنگی, قانون گذاری

اعزام آقایان قانع بهاران و احسان شیخ آقایی دو ورزشکار شایسته و با اخلاق این شهرستان به مسابقات فستیوال رزمی جام اروپا

بنا به اعلام هیئت ورزشهای رزمی استان ، آقایان قانع بهاران – جمال بالی – عبدالله انیژ – آکام محمدزاده و احسان شیخ آقایی عضو تیم منتخب استان برای اعزام به مسابقات فستیوال رزمی جام اروپا میباشند.

تیم رزمی “بودو ” استان آذربایجان غربی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این رقابتها حضور خواهد داشت.

مسابقات ۳۰ فروردین لغایت ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ به میزبانی کشور گرجستان برگزار خواهد شد.

متأسفانه از مجموع ۵ ورزشکار منتخب این شهرستان تنها آقایان قانع بهاران و احسان شیخ آقایی به مسابقات اعزام خواهد شد ، بقیه ی ورزشکاران منتخب مهابادی با توجه به شرایط کاری و شغلی و همچنین بالابودن هزینه ی شرکت در مسابقه و ایاب وذهاب مربوطه اعزام نخواهند شد.

به اطلاع برساند :

تیم ” بودو ” استان آذربایجان غربی با حمایت جناب آقای دکتر عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدارسیون آسیایی بودو با مجوز شورای برون مرزی به نمایندگی از کشورمان به این رقابتها اعزام خواهد شد.

( بودو (به ژاپنی: 武道) شیوه مبارزه‌ای است که دربرگیرنده ی تمام هنرهای رزمی کشور ژاپن می‌شود. این شیوه از طریق تجربه مستقیم و در رابطه‌ای عمیق با اخلاق، مذهب و فلسفه شکل می‌گیرد. تداعی آن در قالب ورزش پیشرفتی جدید است، چرا که در دست ‌نوشته‌های قدیمی، بودو اساساً با شکل خاصی از پرورش ذهن و تأثیر طبیعت بر ذهن مطرح می‌شود.
(بودو ) شامل هنرهایی همچون کِندو، آیکیدو، جودو و تیراندازی می‌شود.

 
رزمی کاران آذربایجان غربی 3 مدال طلای جهانی کسب کردند
رزمی کاران آذربایجان غربی 3 مدال طلای جهانی کسب کردند
ارومیه- ایرنا- دبیر فدراسیون بودوی کشور آذربایجان غربی گفت: قاسم صدفی، حجت بی درفش و رضا کامرانی رزمی کاران اهل شهرستان سلماس، سه مدال طلا و یک کمربندی حرفه‌ای در فستیوال جهانی 2018 باکوی جمهوری آذربایجان کسب کردند.
به اشتراک بگذارید:
 

.
وی بیان کرد: درفشی در دیدار فینال با برتری مقابل حریفی از کشور میزبان قهرمان شد و کامرانی با پیروزی برابر حریفی از عراق به مدال طلا رسید.
مربی تیم منتخب بودوی استان ادامه داد: صدفی با غلبه بر حریفی از گرجستان علاوه بر کسب سومین طلای تیم منتخب استان، در بخش مسابقات حرفه ای نیز با پیروزی مقابل ورزشکار میزبان کمربند طلایی این رشته را بر کمر بست.
سلیمان زاده که مربیگری و سرپرستی تیم آذربایجان غربی را بر عهده داشت، بیان کرد: تیم آذربایجان غربی قرار بود پنج ورزشکار به این فستیوال جهانی اعزام کند ولی به دلیل مشکلات ویزا و شورای برون مرزی تنها سه ورزشکار به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران عازم این رقابت ها شد.
به گزارش ایرنا خردادماه امسال با اعطای احکام جداگانه اعضای کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون ملی با حضور رییس فدراسیون جهانی در ارومیه معرفی شد.
عبدالله چمن گلی، کیومرث پورایراندوست و آیدا آزادی به ترتیب رییس، دبیر کل و نایب رییس کنفدارسیون بودو آسیا شدند و در کنار آن احکام فدراسیون بودو ایران به امیر رسولی به عنوان رییس، اکرم مهدی زاده نایب رییس و محمد سلیمان زاده دبیر فدراسیون ملی به آنها اهدا شد.
فدراسیون رزمی بودو ایران به طور رسمی و با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده که ریاست آن را امیر رسولی رییس هیات ورزشهای رزمی آذربایجان غربی بر عهده دارد.
این رشته ورزشی یکی از سبک های هنرهای رزمی و در حال حاضر برای مردم نا آشناست؛ و یکی از سبک های هنرهای رزمی است که پیشتر زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت داشته است و از این پس با تشکیل فدراسیون جدید عملکرد مستقلی خواهد داشت.
شعار رشته ورزشی بودو ایجاد صلح و آرامش است و ورزشکاران این رشته اعتقاد دارند بهترین حمله همان خوب دفاع کردن است.

رزمی کاران آذربایجان غربی 3 مدال طلای جهانی کسب کردند

 

 رزمی کاران آذربایجان 
غربی 3 مدال طلای جهانی کسب کردند

 


ارومیه- ایرنا- دبیر فدراسیون بودوی کشور اقای سعید سلیمانزاده  آذربایجان غربی گفت: قاسم صدفی، حجت بی درفش و رضا کامرانی رزمی کاران اهل شهرستان سلماس، سه مدال طلا و یک کمربندی حرفه ای در فستیوال جهانی 2018 باکوی جمهوری آذربایجان کسب کردند.

سعید سلیمان زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فستیوال در 10 رشته رزمی با حضور بیش از یک هزار ورزشکار از 20 کشور جهان طی روزهای 17 تا 19 آذر ماه جاری برگزار شد.

 

وی بیان کرد: درفشی در دیدار فینال با برتری مقابل حریفی از کشور میزبان قهرمان شد و کامرانی با پیروزی برابر حریفی از عراق به مدال طلا رسید.
مربی تیم منتخب بودوی استان ادامه داد: صدفی با غلبه بر حریفی از گرجستان علاوه بر کسب سومین طلای تیم منتخب استان، در بخش مسابقات حرفه ای نیز با پیروزی مقابل ورزشکار میزبان کمربند طلایی این رشته را بر کمر بست.
سلیمان زاده که مربیگری و سرپرستی تیم آذربایجان غربی را بر عهده داشت، بیان کرد: تیم آذربایجان غربی قرار بود پنج ورزشکار به این فستیوال جهانی اعزام کند ولی به دلیل مشکلات ویزا و شورای برون مرزی تنها سه ورزشکار به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران عازم این رقابت ها شد.
به گزارش ایرنا خردادماه امسال با اعطای احکام جداگانه اعضای کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون ملی با حضور رییس فدراسیون جهانی در ارومیه معرفی شد.
عبدالله چمن گلی، کیومرث پورایراندوست و آیدا آزادی به ترتیب رییس، دبیر کل و نایب رییس کنفدارسیون بودو آسیا شدند و در کنار آن احکام فدراسیون بودو ایران به امیر رسولی به عنوان رییس، اکرم مهدی زاده نایب رییس و محمد سلیمان زاده دبیر فدراسیون ملی به آنها اهدا شد.
فدراسیون رزمی بودو ایران به طور رسمی و با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده که ریاست آن را امیر رسولی رییس هیات ورزشهای رزمی آذربایجان غربی بر عهده دارد.
این رشته ورزشی یکی از سبک های هنرهای رزمی و در حال حاضر برای مردم نا آشناست؛ و یکی از سبک های هنرهای رزمی است که پیشتر زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت داشته است و از این پس با تشکیل فدراسیون جدید عملکرد مستقلی خواهد داشت.
شعار رشته ورزشی بودو ایجاد صلح و آرامش است و ورزشکاران این رشته اعتقاد دارند بهترین حمله همان خوب دفاع کردن است.
 
عبداله چمن گلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امتیاز میزبانی مسابقات جهانی جایزه بزرگ در اورمیه  بر اساس رایزنی های انجام شده با رئیس فدراسیون جهانی به ارومیه داده شده است.
وی با اشاره به اعطای احکام جداگانه اعضای کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون ملی با حضور رئیس فدراسیون جهانی در ارومیه طی هفته گذشته بیان کرد: کیومرث پورایراندوست و آیدا آزادی به ترتیب دبیر کل و نایب رئیس کنفدارسیون بودو آسیا شدند و در کنار آن احکام فدراسیون بودو ایران به امیر رسولی به عنوان رئیس، اکرم مهدی زاده نایب رئیس و محمد سلیمان زاده دبیر فدراسیون ملی به آنها اهدا شد.
وی اضافه کرد: فدراسیون رزمی بودو ایران طی چند روز گذشته به طور رسمی و با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده که ریاست آن را امیر رسولی رئیس هیات ورزشهای رزمی آذربایجان غربی بر عهده دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این رشته ورزشی یکی از سبک های هنرهای رزمی و در حال حاضر برای مردم نا آشناست، گفت: برگزاری سمینار جهانی بودو، دوره های آموزشی داوری و مربیگری و میزبانی مسابقات آسیایی از اهم برنامه های این فدراسیون در جهت رشد و توسعه این رشته در جامعه است.
وی افزود: قرار است اواخر شهریور ماه امسال نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با حضور 16 تیم آسیایی در سالن 6 هزار نفری ارومیه برگزار شود.
به گزارش ایرنا رشته ورزشی بودو یکی از سبک های هنرهای رزمی است که پیشتر زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت داشته است و از این پس با تشکیل فدراسیون جدید عملکرد مستقلی خواهد داشت.
شعار رشته ورزشی بودو ایجاد صلح و آرامش است و ورزشکاران این رشته اعتقاد دارند بهترین حمله همان خوب دفاع کردن است.

مسابقات جهانی جایزه بزرگ 'بودو' در ارومیه برگزار می شود

ارومیه- ایرنا- رییس فدراسیون بودو کشور گفت: شهر ارومیه به عنوان میزبان برگزاری مسابقات جایزه بزرگ این رشته رزمی در بهمن سال جاری انتخاب شد.

امیر رسولی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امتیاز این میزبانی در حاشیه اجلاس هیات رییسه جهانی بودو که با حضور فائق رافیف /Faeg rafig/ رییس کنفدراسیون جهانی و عبدالله چمن گلی رییس کنفدارسیون آسیا به میزبانی شهر باکو در کشور جمهوری آذربایجان‌ برگزار شد، به ارومیه واگذار گردید.
وی بیان کرد: در این اجلاس قرار شد تا مسابقات قهرمانی اروپا در قبرس، مسابقات جهانی در جمهوری آذربایجان و مسابقات جایزه بزرگ جهان در ارومیه برگزار شود.
وی ادامه داد: مسابقات جایزه بزرگ بودو جهان بهمن سال جاری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
رسولی با اشاره به اینکه این رشته ورزشی به عنوان یکی از سبک های هنرهای رزمی در حال حاضر برای مردم ناآشناست، گفت: برگزاری سمینار جهانی بودو، دوره های آموزشی داوری و مربیگری و میزبانی مسابقات آسیایی از اهم برنامه های این فدراسیون در جهت رشد و توسعه این رشته در جامعه است.
به گزارش ایرنا خرداد ماه امسال با حضور رییس فدراسیون بودو جهان احکام جداگانه اعضای کنفدراسیون آسیایی و فدراسیون ایران اعطا شد.
بر این اساس عبدالله چمن گلی، کیومرث پورایراندوست و آیدا آزادی به ترتیب رییس، دبیرکل و نایب رییس کنفدارسیون بودو آسیا شدند و در کنار آن احکام فدراسیون بودو ایران به امیر رسولی به عنوان رییس، اکرم مهدی زاده نایب رییس و محمد سلیمان زاده دبیر به آنان اهدا شد.
فدراسیون رزمی بودو ایران به طور رسمی و با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده و ریاست آن را امیر رسولی رییس هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی بر عهده دارد.
رشته ورزشی بودو یکی از سبک های هنرهای رزمی است که پیشتر زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت داشته است و از این پس با تشکیل فدراسیون جدید عملکرد مستقلی خواهد داشت.
شعار رشته ورزشی بودو ایجاد صلح و آرامش بوده و ورزشکاران این رشته اعتقاد دارند بهترین حمله همان خوب دفاع کردن است

 
 

پیام تبریک رئیس

هیأت ورزش های رزمی ارومیه به آقای مهندس رسولی

 

جناب آقای مهندس امیر رسولی

که مبین مقبولیت و شایستگی است را به نیابت از خانواده بزرگ ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، صمیمانه تبریک عرض میکنم. بی تردید انتصاب شایسته جنابعالی با کارنامه درخشانی که در حوزه مدیریت ورزش دارید در این مسئولیت نشان از تجربه، توانمندی و تعهد شما دارد.

امید است ، در عرصه خدمت به جامعه ورزش کشور موفق و سربلند باشید..

 

..

آرشیو برچسب: رئیس فدراسیون بودو جمهوری اسلامی ایران

 

پیام تبریک رئیس هیأت ورزش های رزمی ارومیه به آقای مهندس رسولی

جناب آقای مهندس امیر رسولی انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان رئیس فدراسیون بودو جمهوری اسلامی ایران که مبین مقبولیت و شایستگی است را به نیابت از خانواده بزرگ ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، صمیمانه تبریک عرض میکنم. بی تردید ...

ملک‌کانی رییس هیات فوتبال آذربایجان غربی شد

 
ملک‌کانی رییس هیات فوتبال آذربایجان غربی شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان‌غربی، علی‌اصغر ملک‌کانی برای 4 سال رییس این هیات شد.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، در حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و دکتر چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان برگزار شد.
در این مجمع که با حضور 2 کاندیدا برگزار شد، علی‌اصغر ملک‌کانی با 24 رای برای یک دوره 4 ساله به عنوان رییس هیات فوتبال استان برگزار شد.
ناصر خدادادی دیگر کاندیدای حاضر نیز، 8 رای کسب کرد.
دکتر چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در این مجمع گفت: انتظار داریم رییس جدید با حضور پررنگ در هیات و تلاش و اهتمام در جهت ایجاد تغییرات ساختاری کارآمد، برای رشد و توسعه فوتبال استان تلاش کند و در آینده نیز شاهد صعود تیم‌های استان به لیگ‌های بالاتر کشور باشیم.
مهدی تاج نیز با اشاره به همدلی و همکاری موجود در فوتبال کشور به عنوان عامل موفقیت این رشته گفت: شاید سخت افزار و قدرت مالی کشور در مقایسه با دیگر کشورها ضعیف تر باشد ولی همدلی و همکاری ما باعث شده اکنون در فوتبال در رتبه اول آسیا، در فوتسال رتبه پنجم جهان و عملکرد درخشان فوتبال بانوان و ساحلی باشیم.
وی ادامه داد: امیدواریم مسئولین استانی نیز برای رشد و توسعه فوتبال استان آذربایجان غربی تلاش کنند ضمن اینکه فوتبال بانوان، فوتسال و فوتبال ساحلی نیز مورد توجه قرار گیرد.
تاج براهتمام و همدلی گروهی تمام دلسوزان ورزش بخصوص خانواده فوتبال برای رشد و پیشبرد همه جانبه این رشته پرطرفدار تأکید کرد و از رئیس هیأت استان خواست تا با برنامه ریزی و تعامل مؤثر در تمامی بخش ها اعم از فوتبال و فوتسال در حوزه های بانوان و مردان و نیز توسعه زیرساخت ها استان آذربایجان غربی با داشتن حداقل یک تیم خوب در لیگ برتر فوتبال کشور موجب خشنودی جوانان علاقمند به فوتبال را فراهم نماید و فوتبال این استان که پتانسیل های خوبی نیز دارد به جایگاه واقعی خود برسد.

داور بین‌المللی ارومیه‌ای یکی از داوران حاضر در کاراته المپیک ساحلی آمریکا خواهد بود

 
داور بین‌المللی ارومیه‌ای یکی از داوران حاضر 
در کاراته المپیک ساحلی آمریکا خواهد بود

داور بین‌المللی ارومیه‌ای یکی از داوران حاضر در کاراته المپیک ساحلی آمریکا خواهد بود

 
داور بین‌المللی ارومیه‌ای یکی از داوران حاضر 
در کاراته المپیک ساحلی آمریکا خواهد بود

جواد سلیمی داور بین‌المللی ارومیه‌ای یکی از داوران حاضر در رقابت‌های کاراته المپیک ساحلی آمریکا خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، بنا به اعلام فدراسیون جهانی کاراته، داوران اولین دوره رقابتهای کاراته المپیک ساحلی ۲۰۱۹ آمریکا معرفی شدند.

در لیست اعلامی جواد سلیمی یکی از ۱۳ داور دعوت شده به این رقابت‌ها خواهد بود.

فدراسیون جهانی کاراته یکشنبه ۲۵ آذر ماه با ارسال نامه رسمی از جواد سلیمی دعوت کرد تا به عنوان داور در المپیک ساحلی حضور داشته باشد، بازی‌هایی که برای نخستین بار رشته کاراته را در جمع خود دارد.

گفتنی است، جواد سلیمی داور اهل ارومیه، هم‌اکنون رییس هیات کاراته استان آذربایجان‌غربی نیز است.

 

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، بنا به اعلام فدراسیون جهانی کاراته، داوران اولین دوره رقابتهای کاراته المپیک ساحلی ۲۰۱۹ آمریکا معرفی شدند.

در لیست اعلامی جواد سلیمی یکی از ۱۳ داور دعوت شده به این رقابت‌ها خواهد بود.

فدراسیون جهانی کاراته یکشنبه ۲۵ آذر ماه با ارسال نامه رسمی از جواد سلیمی دعوت کرد تا به عنوان داور در المپیک ساحلی حضور داشته باشد، بازی‌هایی که برای نخستین بار رشته کاراته را در جمع خود دارد.

گفتنی است، جواد سلیمی داور اهل ارومیه، هم‌اکنون رییس هیات کاراته استان آذربایجان‌غربی نیز است.

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید پسران با قهرمانی آذربایجان‌غربی پایان یافت

 
مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید پسران با 
قهرمانی آذربایجان‌غربی پایان یافت

تیم آذربایجان‌غربی قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید پسران کشور شد.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید پسران در بخش پسران برگزار شد.
در این مسابقات و در بخش پسران ه که 361 کاراته کا به میدان رفتند، تیم آذربایجان‌غربی با 2 طلا و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت.
سیدعلی کریمی در وزن 67- کیلوگرم و باربد صداقت در وزن 84- کیلوگرم مدال طلا و مهدی کیانی در وزن 60- کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.
بعد از آذربایجان‌غربی، گیلان و تهران دوم و سوم شدند.

دعوت 2 بوکسور آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی

 
دعوت 2 بوکسور آذربایجان‌غربی به اردوی تیم 
ملی

2 بوکسور استان آذربایجان‌غربی به اردوی جدید تیم ملی بوکس دعوت شد.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، با اعلام نفرات دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی بوکس، نام 2 بوکسور استان آذربایجان‌غربی در بین نفرات دعوت شده دیده می شود.
شهرام جلالی بوکسور اهل شهرستان میاندوآب در وزن 52 کیلوگرم و حسین دانشور بوکسور وزن 81 کیلوگرم، بوکسورهای استان آذربایجان‌غربی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
این اردو از 5 دی ماه تا 25 فروردین در تهران برگزار می شود تا بوکسورها برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند.

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 13140347
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content