فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نتایج تورنمنت بین المللی پاکستان

تیم کشتی با کمربند ایران با حضور دو ورزشکار مرد در تورنمنت بین المللی پاکستان(( پنجاب)) شرکت نمود . در ایندوره از مسابقات تیم های پاکستان، ایران، قرقیزستان، تایلند، کره جنوبی، افغانستان، سری لانکا،پنجاب ، عراق شرکت داشتند  و جناب آقایان حسنعلی نبی زاده و سعید زرآینه توانستند در استایل فری  مدال نقره را دریافت کنند و همین دو نفر در استایل کلاسیک نیز به ترتیب مدال نقره و برنز را دریافت نمودند

خوی قهرمان مسابقات چهارجانبه بین المللی بوکس

خوی قهرمان مسابقات چهارجانبه بین المللی بوکس

مسابقات چهارجانبه و بین المللی بوکس جام فجر با قهرمانی تیم منتخب نماینده آذربایجان غربی در خوی پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ،در مرحله نهایی این مسابقات تیم منتخب بوکس خوی با کسب شش مدال طلا و 39 امتیاز قهرمان شد.
تیم بوکس استان کرمانشاه با سه مدال طلا و 20 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم جمهوری آذربایجان با دو مدال طلا و 13 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
در این مسابقات حجت سلیمی پور در وزن 60 کیلوگرم از تیم بوکس خوی به عنوان فنی ترین ورزشکار مسابقات معرفی شد.
در این مسابقات 48 ورزشکار در 12 وزن با هم به رقابت پرداختند.
مسابقات چهارجانبه و بین المللی بوکس جام فجر با شرکت چهار تیم از استان های کرمانشاه، فارس و تیم خوی به عنوان نماینده آذربایجان غربی و یک تیم از جمهوری آذربایجان با حضور پرشور تماشاگران به مدت سه روز در سالن ورزشی شهید چمران شهرستان خوی برگزار شد.

28 / 11 / 1391برچسب:, :: 5:57 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده


کاوه موسوی دوشنبه راهی روسیه می شود

کاوه موسوی دوشنبه راهی روسیه می شود

قهرمان و رکورد دار پرتاب چکش ایران و آسیا گفت: به منظور حضوری قدرتمند در رقابت های کشورهای همبستگی اسلامی و کسب آمادگی هر چه بیشتر راهی اردوی آماده سازی در کشور روسیه می شوم.

کاوه موسوی در گفتگو باپایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، افزود: این اردو با هماهنگی های انجام شده از سوی مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام گرفته است و روز دوشنبه30 بهمن ماه از طریق فرودگاه تبریز عازم شهر آدلر کشور روسیه خواهم شد تا زیر نظر سرگی لیتوینوف رکورددار پرتاب چکش المپیک و مربی حال حاضر تیم ملی روسیه تمرینات خود را ادامه دهم.
وی افزود: این اردوی 75 روزه  به منظور حضوری شایسته در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، ترتیب داده شده است.
موسوی گفت: اردوی آمادگی روسیه فرصت مناسبی برای رسیدن به آمادگی صد در صد است و امیدوارم با کسب مدال در رقابت های کشورهای همبستگی اسلامی بار دیگر بتوانم نام و پرچم ایران را به رخ حریفان بکشم.
موسوی با اشاره به کسب رکورد قابل قبولش در رقابت های قهرمانی غرب آسیا گفت: از کسب مقام نایب قهرمانی و ثبت رکورد 70 متر و 36 سانتی متر بسیار راضی ام چرا که ثبت این رکورد در فصل سرما بدون انجام تمریناتی منسجم و مستمر مقام بسیار قابل قبولی است و من با تمام توان و نیروی بالفعل و بالقوه ای که داشتم در این مسابقات حضور داشتم.
وی در خصوص پیوستن به باشگاه ایران خودروی تبریز گفت: پیشتر قرار بود با این باشگاه برای حضور در رقابت های لیگ کشور قرار داد ببندم ولی به دلیل برخی مشکلات از این تصمیم صرف نظر کردم.
وی در ادامه از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون دوومیدانی تقدیر و تشکرکرد
موسوی هم اکنون با قرار گرفتن در رنگینگ بیست و یکم المپیک لندن ، قرار گرفتن در جمع سه ورزشکار برتر آسیا و رکوردار برتر ایران به عنوان یک چهره شناخته شده در سطح ایران، آسیا و جهان مطرح است و امید زیادی برای کسب عناوین بیشتر و بالاتر در رشته پرتاب چکش دارد.
گفتنی است کاوه موسوی تجربه ی کسب شده در این رشته را مدیون فداکاری ها و برگزاری تمرینات مستمر زیر نظر  پدرش ،صادق موسوی رکورددار 20 ساله پرتاب چکش ایران و دارنده مدال ارتش های جهان  می داند.

 

    عزم ملی برای حفظ کشتی در المپیک/تماشای مسابقات رایگان است/دعوت فدراسیون، از مردم کشتی دوست و اهالی رسانه
رقابتهای جام های جهانی کشتی فرنگی و آزاد - تهران/
عزم ملی برای حفظ کشتی در المپیک/تماشای مسابقات رایگان است/دعوت فدراسیون، از مردم کشتی دوست و اهالی رسانه

جام های جهانی کشتی فرنگی و آزاد یک فرصت مناسب برای نشان دادن علاقه و دلبستگی مردم ایران به ورزش اول خود، کشتی است و حضور تماشاگران در سالن 12 هزار نفری آزادی در روزهای اول تا چهارم اسفندماه بار دیگر نشان می دهد کشتی ورزشی محبوب است و باید در المپیک حفظ شود.

اخبار منتخب بازدید:۳۷۰ ۰:۴۰ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ادامه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با تصمیم مسئولان فدراسیون کشتی تماشای این مسابقات برای عموم علاقمندان به ورزش اول کشور رایگان است و فدراسیون کشتی از تمامی مردم ایران، دعوت می کند، روزهای اول تا چهارم اسفندماه با حضور در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران علاوه بر تشویق دلاورمردان تیمهای ملی فرنگی و آزاد کشورمان، عزم ملی مردم ایران اسلامی را برای حفظ کشتی در رقابتهای المپیک نشان دهند.

فدراسیون کشتی ضمن قدردانی از تلاش تمامی همکاران محترم رسانه در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، خبرگزاری ها و روزنامه ها  برای جلوگیری از حذف کشتی از بازیهای المپیک از آنها درخواست می کند، یاری رسان ورزش اول در این کار ملی باشند.

 

 

26 / 11 / 1391برچسب:, :: 12:5 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نام   : اسمعلی

نام خانوادگی : عبدی

نام پدر :محمد

متولد :1361/10/5

محل تولد : شهرستان شاهیندژ

تحصیلات : دیپلم

شروع به ورزش 1375

 

 

عناوین قهرمانی : 10 دوره قهرمان استان آ غ

دو دوره قهرمان استان گیلان

نایب قهرمان بوکس کشور رشت سال 1383

عضو تیم ملی

نایب قهرمان مسابقات بین المللی کشور ترکیه جام اتا ترک

مربی رسمی از فدراسیون بوکس ایران

  شغل در کار ساخت و ساز  ساختمان هستم

 

 

 

 

    برای جلوگیری حذف کشتی از المپیک/
برای جلوگیری حذف کشتی از المپیک/حميد سوريان نابغه كشتي فرنگي ايران

علاقمندان به ورزش اول ایران نظرات خود را ارسال کنند
فراخوان از مردم کشتی دوست

اخبار بازدید:۲۳ ۱۲:۰ ۱۳۹۱/۱۱/۲۵ ادامه

علاقمندان به ورزش اول کشور، کشتی نظرات خود را برای جلوگیری از حذف این رشته مدال آور از رقابتهای المپیک ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پی طرح کمیته بین المللی المپیک برای حذف این رشته ملی و باستانی از رقابتهای المپیک 2020، فدراسیون کشتی از تمامی علاقمندان به ورزش اول کشور دعوت می کند تا نظرات خود را در این زمینه به آدرس wrestling.ir@gmail.com ارسال نمایند.


نظرات شما علاقمندان به این ورزش ملی و باستانی پس از جمع بندی برای مراجع ذیصلاح در این زمینه ارسال می شود تا دنیا صدای مردم کشتی دوست ایران را بشنود.


آذربايجان غربي جام نائب قهرماني مسابقات بين المللي كشتي را در گوكسون تركيه بالاي سر برد

آذربايجان غربي جام نائب قهرماني مسابقات بين المللي كشتي را در گوكسون تركيه بالاي سر برد

 

آذربايجان غربي عنوان نائب قهرماني هفتمين دوره مسابقات بين المللي كشتي گوكسون تركيه را بدست آورد.
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي در هفتمين دوره مسابقات بين المللي كشتي كه با شركت 60 كشتي گير از تيم هاي جمهوري تركيه، آذربايجان، بلغارستان، گرجستان و استان آذربايجان غربي به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران و به همّت شهرداري استان قهرمان ماراش تركيه در شهر گوكسون برگزار گرديد، تيم تركيه با سرمربيگري هارون دوغان كشتي گير سالهاي نه چندان دور خود و 53 امتياز به مقام قهرماني رسيد، تيم آذربايجان غربي از كشورمان با 45 امتياز عنوان نائب قهرماني را بدست آورد و جمهوري آذربايجان با كسب 27 امتياز در رده سوم ايستاد.
گفتني است تيم آذربايجان غربي كه با 11 كشتي گير و 4 نفر كادر فني به نمايندگي از كشورمان براي شركت در مسابقات بين المللي كشتي جام آزادي ماراش از اشغال استعمارگران در استان قهرمان ماراش تركيه به سر مي برد پس از كسب يك مدال طلاي وزن 120 كيلوگرم توسط پرويز هادي در ماراش در مسابقات گوكسون شركت كرد و عنوان دومي را بدست آورد.
در مراسم اختتاميه اين مسابقات  مصطفي پويرازشهردار قهرمان ماراش و علي حمزه پهلوان قائم مقام شهردار گوكسون و جمعي از مسئولين محلّي حضور داشتند.



تکرار نائب قهرمانی تیم هاکی آذربایجان غربی در لیگ برتر کشور

تکرار نائب قهرمانی تیم هاکی آذربایجان غربی در لیگ برتر کشور

هفتمین دوره لیگ برتر هاکی کشور "جام دهه مبارک فجر" با قهرمانی تیم نفت وگاز گچساران پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، مسابقات فینال لیگ برتر هاکی " با حضور 2 تیم راه یافته هیات هاکی آذربایجان غربی و نفت وگاز گچساران دقایقی پیش با قهرمانی تیم نفت وگاز گچساران پایان یافت.
در این دیدار جذاب و حساس که تا ثانیه های پایانی دوتیم با نتیجه 4 بر 4 مساوی بازی را دنبال می کردند ؛ که مهاجم تیم گچساران با یک خطا از سوی تیم آذربایجان غربی علارقم پایان زمان بازی، متوقف شد و تیم گچساران توانست از این فرصت یک امتیاز طلایی را از آان خود کند و نتیجه بازی را 5 بر 4 به سود خود به پایان رساند تا تیم آذربایجان غربی را به مانند سال گذشته مغلوب خود کند.
بر همین اساس تیم شایسته آذربایجان غربی که تا دقایق پایانی 4 بر 3 از تیم گچساران پیشی گرفته بود نتوانست امتیاز کسب شده ی خود را حفظ نماید و نائب قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کرد.
گفتنی است این دیداربه صورت زنده از شبکه سوم سیما و در محل تالار هندبال شهر تهران برگزار گردید.

تیم منتخب آذربایجان غربی اعزام به مسابقات ششمین دوره تورنمت بین المللی کمربند طلایی جهانیان  کاپ آزاد باشگاههای آسیاوفدراسیون ورزشهای رزمی ایران با حضور تیمهای از کشورهای مختلف که در تهران برگذار خواهد شد که در تاریخ 8 الی 11 اسفند ماه 1391 لذا لیست نفرات به شهر زیر می باشد 1 :صیاد طوسی 2:صمد رضوی 3:حسین جهان دوست 4:توحید انوشه 5:سالار بهارجیان 6:سعید سلیمانزاده 7:مصدق کوخ احمدی 8:اکبر حسن پور 9:افشین جهاندیده 10 :مهراج کد خدایی  11 : مهدی امیر خانیی ونیز سرپرست و مربی آقای مهراج کد خدایی با امید پیروزی که از طرف سازمان جهانی کمربند طلایی دعوت شده اند

انجمن ورزشی ایرانیان

تورنمنت بین المللی کاپ آزاد 2013

ششمین دوره کاپ باشگاههای آسیا

  گزارش های تصویری اخبار   کمينه
All Albums » و م بهمن ماه 1391 » گزارش تصويري / تجلیل از قهرمانان برتر ورزشی و جوانان فرهیخته استان با حضور استاندار آذربایجان غربی Search  


با حضور استاندار آذربایجان غربی از قهرمانان برتر ورزشی و جوانان فرهیخته استان تجلیل شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین دژ

همزمان با 14 بهمن ماه ،"روز انقلاب اسلامی ، جوانان و خودباوری دینی" از 50 نفر ورزشکار شامل قهرمانان و مدال آوران برتر ورزشی رقابتهای المپیک و پارالمپک ، جهانی و آسیایی عضو تیم های ملی ، ورزشکاران برتر اخلاق که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رویارویی با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی نشدند تجلیل شد.

اضافه می شود ،سعید سلیمانزاده وحجت اسدالهی از قهرمانان ورزشی کشور از شهرستان شاهین دژ در این آیین حضور داشتند..

گفتنی است این مراسم در سومین روز از ایام ا... خجسته دهه مبارکه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با عنوان، انقلاب اسلامی ، جوانان و خودباوری دینی ، در محل تالار وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ارومیه برگزار گردید.

 

همزمان با ایام ا... دهه فجر
با حضور استاندار آذربایجان غربی از قهرمانان برتر ورزشی و جوانان فرهیخته استان تجلیل شد

همزمان با 14 بهمن ماه ،"روز انقلاب اسلامی ، جوانان و خودباوری دینی" از 50 نفر ورزشکار شامل قهرمانان و مدال آوران برتر ورزشی رقابتهای المپیک و پارالمپک ، جهانی و آسیایی عضو تیم های ملی ، ورزشکاران برتر اخلاق که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رویارویی با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی نشدند تجلیل شد.

اضافه می شود ، از 20 نفر از اعضای سازمانهای مردم نهاد و جوانان فرهیخته در حوزه های مختلف و از حامیان ورزش استان نیز در این مراسم تجلیل شد.

گفتنی است این مراسم در سومین روز از ایام ا... خجسته دهه مبارکه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با عنوان، انقلاب اسلامی ، جوانان و خودباوری دینی ، در محل تالار وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ارومیه برگزار گردید.

 

استعداد یابی و نخبه پروری دو اصل اساسی در امور جوانان است

استعداد یابی و نخبه پروری دو اصل اساسی در امور جوانان است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی استعداد یابی و نخبه پروری را دو اصل اساسی در پیشرفت جوانان دانست و افزود: این اصول در راستای اجرای سیاست های کلی وزارت ورزش وجوانان با جدیت تمام دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، علی خلیلی عصر روز شنبه در مراسم تجلیل از جوانان فرهیخته و مدال آوران ورزشی المپیک، پارالمپیک، جهانی و آسیایی افزود: احیای پایگاه های قهرمانی و فراهم کردن زیرساخت های لازم در راستای حمایت و پشتیبانی از فعالیت های ورزشی و علمی جوانان و نوجوانان از اهداف عالی مسوولان است.
وی اظهار کرد: استان آذربایجان غربی اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تنها 31 مکان ورزشی در اختیار داشت در حالی که هم اکنون با برخورداری از 347 مکان و فضای ورزشی شهری و روستایی شاهد عزم و اراده جدی مسئولان در توسعه اماکن عمرانی و ورزشی در انجام فعالیت های جوانان این منطقه هستیم.
خلیلی افزود: پیش از پیروزی انقلاب ، جوانان روستایی از داشتن حتی یک سالن ورزشی محروم بودند و این در حالی است که به برکت همین انقلاب اسلامی هم اکنون 91 سالن ورزشی در سطح روستاهای استان ساخته شده است.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همانطور که می دانیم کلمه انقلاب در اصطلاح لغوی به معنی دگرگونی و واژگونی یک نظام و در اصطلاح عام یعنی ایجاد تغییر و تحول در یک نظام اجتماعی است در حالی که از دیدگاه اسلام انقلاب یک جهاد داخلی و همگانی از سوی مردمی است که در راه خدا و برای رسیدن به اهداف متعالی قدم برمی دارند و انقلاب اسلامی ایران نمونه بارز آن است.
وی ادامه داد: بر اساس عقاید و نظرات صاحب نظران سیاسی جهان عواملی مهمی را در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران دخیل می دانند که مهمترین آن رهبری داهیانه و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در هدایت مردم ایران به سوی ارزش ها و معنویات دینی اسلامی می باشد.
وی در ادامه عزم و اراده راسخ مردم ایران در مبارزات قبل و بعد از انقلاب و نقش بر آب کردن توطئه های شیطانی دشمن را ازدیگر عوامل پیروزی انقلاب عنوان کرد و افزود: این مبارزات برگرفته از آموزه های دینی و الگوی پذیری از قیام خونین عاشورا بود که هم اکنون پس از گذشت سی و چهار سال همچنان شاهد دوام و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.
وی با اشاره به حضور پروشور جوانان و جامعه ورزش استان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان برای حضور پرشور با عزم و اراده راسخ ضمن تجدید میثاق با خون شهیدان و بیعت با آرمان های رهبری فرزانه انقلاب در این راهپیمایی شرکت کرده و توطئه های دشمنان را بار دیگر نقش بر آب خواهد کرد.
گفتنی است درمراسم تجلیل از فرهیختگان و قهرمانان ورزشکار که در تالار شمس مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار شد از 52 قهرمان مدال آور ورزشی و 24 جوان فرهیخته با اهداء لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.
 


کد خبر:  1522247
فرستنده: sport-ag.ir Admin
گروه: شهرستان ها, جوانان, بانوان, برگزاری مجامع ، مراسمات ،سمینار ها و...


برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان برتر ورزشی و جوانان فرهیخته استان

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان برتر ورزشی و جوانان  فرهیخته استان

 

 

 

همزمان با ایام ا... دهه مبارکه فجر از قهرمانان برتر ورزشی و جوانان فرهیخته آذربایجان غربی تجلیل خواهد شد.

به میمنت ایام ا... دهه مبارک فجر از قهرمانان و مدال آوران برتر ورزشی و نیز جوانان فرهیخته آذربایجان غربی طی مراسمی با حضور استاندار آذربایجان غربی تجلیل خواهد شد .
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی همزمان با 14 بهمن ماه روز انقلاب اسلامی ، جوانان و خودباوری دینی از 50 نفر ورزشکار شامل قهرمانان و مدال آوران برتر ورزشی رقابتهای المپیک و پارالمپک ، جهانی و آسیایی عضو تیم های ملی ، ورزشکاران برتر اخلاق که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رویارویی با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی نشدند ، همچنین از 20 نفر از سازمانهای مردم نهاد و جوانان فرهیخته در حوزه های مختلف و نیز از حامیان ورزش استان با حضوراستاندار آذربایجان غربی وجمعی از مسئولین استانی تجلیل بعمل خواهد آمد .
گفتنی است در این مراسم که در سومین روز از ایام ا... خجسته دهه مبارکه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با عنوان، انقلاب اسلامی ، جوانان و خودباوری دینی از ساعت 16 روز شنبه 14 بهمن ماه در محل تالار وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ارومیه برگزار خواهد گردید ، برنامه های مختلف فرهنگی هنری نیز با حضور جامعه ورزشی و جوانان اعم از رؤسا ، دبیران و نائب رئیسان هیأت های ورزشی استان ، دبیران سازمان های مردم نهاد ، قهرمانان برتر ورزشی عضو تیم های ملی اجرا خواهد گردید .
که از شهرستان شاهیندژدو نفر قهرمان جهان  اقار سعید سلیمانزاده و حجت اسدلاهی دعوت شدند


کد خبر:  1521534
فرستنده: sport-ag.ir Admin
گروه: ورزشی, مقام آوران , برگزاری مجامع ، مراسمات ،سمینار ها و...

همزمان با برگزاری جشنواره زمستانی همدان و تجلیل از قهرمانان المپیک و خانواه هایشان؛برگزاری نخستین همایش علمی مدیریت سلامت ورزش همگانی کشور در همدان
         
همزمان با برگزاری ششمین جشنوراه زمستانی همدان و همچنین تجلیل از قهرمانان المپیک و خانوه هایشان نخستین علمی مدیریت سلامت ورزش همگانی با حضور 120 نفر از کارشناسان، رئیس و نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور به میزبانی همدان برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ، هم‌زمان با برگزاری ششمین جشنواره زمستانی همدان و قبل از برپایی مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی همایش و کارگاه علمی و آموزشی مدیریت سلامت ورزش همگانی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد

در این همایش یک روزه سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان ، دکتر مجدآرا رییس فدراسیون همگانی کشور و اساتید برجسته و هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا همدان و 120 نفر از دست اندرکاران ورزش‌‌های همگانی شامل رئیس و نایب رئیس و همچنین مسئولان انجمن 32 گانه فدراسیون ورزش‌‌های همگانی و رئیس و نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور حضور داشتند.
دراین کارگاه سر فصل‌هایی چون نقش علم بیو مکانیک ورزشی در آمادگی بدنی با تدریس دکتر عنبریان ، آشنایی با روش‌های ارزیابی ناهنجاری‌های قامتی با تدریس دکتر یلفانی ، آشنایی با شیوه تمرین ورزش صبحگاهی با تدریس دکتر سماوات شریف و آشنایی با روش‌های ارزیابی فاکتورهای پیکرسنجی با تدریس دکتر ناظم امروز پیش از شروع مجمع عمومی فدراسیون در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

۹ بهمن ۱۳۹۱ ۱۳:

  سومین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان با حضور حسین اسفندیاری فر جهت حضور در المپیک 2013 ناشنوایان برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا، سومین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان برای حضور در بیست و دومین دوره المپیک تابستانی 2013 ناشنوایان (صوفیه – بلغارستان) از تاریخ دوازدهم لغایت بیست و دوم بهمن ماه به میزبانی اندیمشک برگزار می شود.
                                    
حسین اسفندیاری فر به عنوان سرمربی تیم ملی را همراهی می کنند.
همچنین غلامرضا قصاب(خوزستان)، ابراهیم کرمی(لرستان)، ابراهیم غلامی(فارس) به عنوان کادر فنی این تیم را همراهی می کنند.
لیست اسامی ورزشکاران دعوت شده به این مرحله از اردو به شرح ذیل می باشد:
55 کیلوگرم: مهدی صدری، مهدی بخشی (آذربایجان شرقی)، علیرضا احمدی(فارس)، پیمان صحرایی، حامد زارعی (لرستان)
60 کیلوگرم: محمود بیگی زاده(لرستان) ، علی فراهانی(مرکزی)،           مصطفی نوایی(تهران)، رسول عشیری(خوزستان)     
66 کیلوگرم: مجید توکلی(اصفهان) ، علی پارسا(خراسان رضوی)، محمد قبادی(البرز)
74 کیلوگرم: ابوذر ربیع زاده(چهارمحال و بختیاری)، محمد مرادی(تهران)، هادی رسولی(آذربایجان شرقی)          
84 کیلوگرم: میثم قبشه دزفولی(خوزستان)، حجت رحیمی(اصفهان)، حمید دلفان(لرستان)                           
96 کیلوگرم: امین نعمتی(لرستان)، زین العابدین علیپور(مازندران)، اکبر صابری(مرکزی)، محمد محبوبی(تهران)                  

120 کیلوگرم:حسینعلی چاپی(اصفهان)، صادق سرلک احسان نعمتی (لرستان) 

 همچنین سومین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد  ناشنوایان برای حضور در بیست و دومین دوره المپیک تابستانی 2013 ناشنوایان (صوفیه – بلغارستان) از تاریخ دوازدهم لغایت بیست و دوم بهمن ماه در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می شود.

محسن کاوه  به عنوان سرمربی تیم ملی را همراهی می کنند.
 
لیست اسامی ورزشکاران دعوت شده به این مرحله از اردو به شرح ذیل می باشد:
55 کیلوگرم: فرود حجتی(کرمانشاه)، محمد عابدینی(خراسان رضوی)، محمد کنعانی(مازندران)
60 کیلوگرم: محمد سیاهپوش(تهران)، رضا آرانی(مازندران)
 66 کیلوگرم: امیر صمدی(کرمانشاه)، حسین نوری(اردبیل)، ناصر کرمی مهر(کرمانشاه)، پوریا طبیانی(مازندران)
74 کیلوگرم: سعید یونسی(اردبیل)، کیوان صمدی(کرمانشاه)، محمد رنجبر، یاسر مددی (تهران)، حسین دریکوند(لرستان)
84 کیلوگرم: رسول دریانی(آذربایجان شرقی)، محسن منوچهری(زنجان)              
96 کیلوگرم: احسان نعمتی(لرستان)، مصطفی لطفی(مازندران)، ایرج طهماسبی(کرمانشاه)، بهنام زایر فراملکی(آذربایجان شرقی)، محمد محبوبی(تهران)        
120 کیلوگرم: بهمن خواجوی(آذربایجان شرقی)، فرهاد اسدی(خراسان رضوی)، میثم شریفی(تهران)           

8 / 11 / 1391برچسب:, :: 5:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

رزررز

مسابقات سه جانبه کیک بوکسینگ جام فجر که به میزبانی شهرستان تکاب  در مورخه 12 بهمن بین تیمهای تکاب = شاهیندز=وبیجار  به مدت دو روز برگزار خواهد شد که تیم  شاهیندز علام امادگی نمود

تیم بوکس جوانان ایران با ترکیب ناقص به مسابقات آسیایی می رود

تهران - تیم جوانان بوکس ایران با ترکیبی ناقص وبا6 یا 7 ورزشکار در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد.

 
به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی جوانان آسیا اواسط اسفند ماه به میزبانی شهر مانیل فیلیپین و در 10 وزن برگزار خواهد شد.

براین اساس اعضای کادر فنی تیم جوانان درنظر دارند بوکسورهایی که شانس کسب مدال دارند را به فیلیپین اعزام کنند که در این راستا 6 یا 7 بوکسور مسافر رقابت های آسیایی خواهند شد.

پس ازآخرین رقابت درون اردویی که بین بوکسورهای تیم جوانان برگزار شد، مهدی کبودی، مهدی برج خانی، آرش قویدل و میثم رضاییان از جمع اردونشینان خط خوردند تا تعداد بوکسورها به 13 نفر کاهش یابد.

همچنین فردا (یکشنبه) نیز رقابت درون اردویی دیگری برگزار می شود اما بوکسوری خط نخواهد خورد.

اردوی تیم جوانان ایران روزدوشنبه به پایان خواهد رسید و بوکسورها پس از استراحتی چند روزه از پانزدهم بهمن ماه به اردو بازمی گردند.

تیم منتخب داغستان اواسط ماه جاری با22بوکسورراهی تهران شده وباتیم های بزرگسالان و جوانان ایران تمرین مشترک برگزار کند.
 

ایسنا: ساعت حدود دو بعداز ظهر بود که مردجوانی با کوله‌ای بر پشت وارد دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)ی کرمانشاه شد و گفت که قهرمان قهرمانان رزمی‌کار جهان است و می‌خواهد از داستان زندگی‌اش برای مردم بگوید.

منطقه کرمانشاه،او قبل از هر چیز، حکم قهرمانی جهانی‌اش در سومین دوره فستیوال هنرهای رزمی و حکمی که در آن از او به عنوان بهترین بهترین رزمی کاران جهان در سال 2012 یاد شده بود را به ما نشان داد.

و خلاصه کلی مستندات به ما نشان داد که من «سیدفرشاد درکه»، برترین رزمی کار جهان در سال 2012 هستم.

... او داستان زندگی‌اش را از زمانی برای ما بازگو کرد که پدرش او را به دلیل این‌که فقط و فقط ورزش می‌کند و به فکر کار و زندگی نیست از خانه بیرون کرده!!!

فرشاد، پس از این اقدام پدر، کوله‌اش را هم‌چون امروز که بر پشتش بود و به دفتر ایسنا آمد، به پشتش می‌اندازد و راهی تهران می‌شود تا شاید آنجا کسی باشد که قدرش را بداند، اما ...

فرشاد، شب‌های سرد را با گرمای تنها یک کارتن در پارک‌های تهران سر می‌کند. او در ادامه کاری در یک آب انار فروشی می‌یابد و هر روز تا ساعت دو بعداز نصف شب مشغول ظرف شستن و پوست انار گرفتن می‌شود و بازهم به سراغ کارتن می‌رود و خواب؟؟؟ !!!

این فرشاد، همان فرشادی است که 11 مدال قهرمانی استانی دارد، همان فرشادی است که 10 مدال قهرمانی کشوری دارد و همان فرشادی است که سال 2010 قهرمان کاپ آسیا شد، آری این فرشاد همان فرشاد است.

بی‌توجهی‌ها، بی‌کسی‌ها، بی‌پولی‌ها، بی‌سرپناهی‌ها و تنهایی‌ها، فرشاد را بارها به فکر خودکشی می‌اندازد تا این‌که یک‌بار دل را به دریا می‌زند و طنابی را به دار ... و خود را رها می‌کند ... برای رهایی از بی‌توجهی‌ها، بی‌کسی‌ها، بی‌پولی‌ها، بی‌سرپناهی‌ها، تنهایی‌ها و ... شماره‌های نفسش رو به اتمام است و چشمانش رو به سیاهی مطلق که دوستانش سر می‌رسند و او را از طناب داری که خود آویخته بود، پایین می‌کشند ... هنوز هم اثر طناب دار بر گردن فرشاد خودنمایی می‌کند.

... به او خبر می‌دهند که سومین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی به زودی در ایران (جزیره کیش) برگزار می‌شود و او که دو سال است عضو تیم ملی کیک بوکسینگ ایران است برای شرکت در آن دعوت می‌شود.

گویی جان تازه‌ای در فرشاد دمیده می‌شود و عزم می‌کند که قهرمان جهان شود.

فرشاد را کسی یاری نمی‌دهد و تنها از سوی هیئت ورزش‌های رزمی کرمانشاه قول می‌دهند که برای شرکت در این مسابقات 50 هزار تومان به او بدهند!!! اما فرشاد ناامید نیست.

او اراده می‌کند...

فرشاد 15 روز قبل از برگزاری مسابقات فقط یک نوع غذا و آن‌هم ساده‌ترین نوع ساندویج را می‌خورد!!! اما دست از تمرین بر نمی‌دارد، هرجا که باشد و هر شرایطی که داشته باشد، خودش با خودش تمرین می‌کند.

فرشاد مبلغی را از دوستانش قرض می‌گیرد و عازم پیکار جهانی در کیش می‌شود.

او شب قبل از مسابقه را هم در پارک خوابید!!!

روز مسابقه فرا می‌رسد ... فرشاد را هیچ کس رقیب نیست، همه را با اختلاف شکست می‌دهد و در فینال با تکنیکی خارق‌العاده حریف اسپانیایی‌اش را هم شکست می‌دهد و قهرمان سومین دوره فستیوال جهانی هنرهای رزمی می‌شود.

کمیته داوران به دلیل ارائه مسابقاتی خارق‌العاده، فرشاد را به عنوان بهترین بهترین رزمی‌کاران سال 2012 برمی‌گزیند.

و این داستان زندگی برترین رزمی‌کاران جهان بود.

اما فرشاد درد و دل‌های دیگری هم دارد، او می‌گوید، الان که قهرمان جهان شده‌ام، نمی خواهم کسی از من سوءاستفاده کند و آنها که مرا از یاد برده بودند، مرا یاد کنند. نمی‌خواهم مسوولان ورزشی استان و کشور از نشان قهرمانی من به عنوان عملکرد مثبت خود یاد کنند و این عنوان را در لیست کسب افتخارات فدراسیون و هیئت خود قرار دهند.

وی همچنین می‌گوید: در ایران همه چیز در فوتبال و کشتی خلاصه می‌شود، و هیچ اهمیتی به قهرمانان دیگر رشته‌ها به ویژه رشته‌های رزمی نمی‌دهند.

فرشاد می‌گوید من گله‌ای از هیچ کس ندارم فقط می‌خواهم بگویم که اگر قهرمان جهان شده‌ام تنها خدا بوده که مرا یاری کرده است.

... و او که اکنون داستان کوتاه اما پر از درد و رنج و غم‌اش را برای ما بازگو کرده، بازهم کوله‌اش را بر پشت می‌اندازد و می‌رود که بازهم در مغازه آب انار فروشی کار کند و شب‌ها را در پارک‌ها به صبح برساند.







4 / 11 / 1391برچسب:, :: 5:46 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

 

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

عکس هایی از بهترین های پرورش اندام

کریستیانو رونالدو محبوب‌ترین ورزشکار جهان شناخته شد. 
 
به گزارش ایسنا، ستاره پرتغالی رئال‌مادرید نخستین ورزشکاری است که در دنیای مجازی توانسته بیش از 50 میلیون هوادار داشته باشد. 
  
هرچند این اظهارنظرغیررسمی است ولی cr7 در وب‌سایت اجتماعی فیس بوک نخستین ورزشکاری شناخته شد که از مرز 50 میلیون هوادار گذشته است.
 
چنانچه تمام افرادی که گزینه "like" را در صفحه هواداری گرانقیمت‌ترین فوتبالیست‌ جهان انتخاب کردند، کشوری را بنیان‌گذاری کنند، می‌توانند بیست‌وپنجمین سرزمین پرجمعیت جهان باشند! 
  
رونالدو با تشکر از هوادارانش در فیس بوک گفت: "رسیدن به 50 میلیون باورنکردنی است. دوست دارم از تمام آنها که از من در این سال‌ها پشتیبانی کرده‌اند، تشکر کنم." 
  
او دست کم در فضای مجازی توانسته است لیونل مسی را در دوئلی رودررو از پیش رو بردارد. مقایسه بهترین فوتبالیست‌های جهان یکی از خاص‌ترین دوئل‌های ورزشی است. درست همانند مقایسه روجر فدرر و رافائل نادال در تنیس. 
  
در دوئل مسی – رونالدو بحث بر سر گل، جام و افتخارهای فردی و تیمی است.
 
آخرین بار ستاره بارسا توانسته بود، رونالدو را درانتخاب بهترین بازیکن فوتبال دنیا و بهترین گلزن اسپانیا جا بگذارد ولی این بار این ورزشکار 27 ساله پرتغالی بود که توانست رقیب آرژانتینی خود را که 38/5 میلیون "like" را در صفحه‌اش داشت، جا بگذارد.
 
دیوید بکام با 21/5 میلیون هوادار مجازی در رده سوم محبوب‌ترین ورزشکاران دنیا ایستاده است.

3 / 11 / 1391برچسب:, :: 6:42 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

 

محمد نوحی رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی شد

 
 

با کسب همه آراء

محمد نوحی در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی با کسب همه آراء، به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات آمادکی ملی المپیک و با حضور سید حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این انتخابات نام ۱۴ کاندیدا دیده می‌شد که دو نفر از آنها غایب بودند و ۶ نفر دیگر نیز انصراف خود را اعلام کردند تا انتابات با حضور ۶ نامزد برگزار شود.

در نهایت محمد نوحی سرپرست این فدراسیون با کسب همه آراء یعنی همه ۴۵ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس فدراسیون ورزش های رزمی انتخاب و معرفی شد.

در این مجمع محسن احمدی به عنوان دبیر فدراسیون و مهدی سادات حسینی نیز به عنوان بازرس فدراسیون رای اعتماد گرفتند.


منبع: محمد نوحی رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی شد – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز

 

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 13140352
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content