فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
 
در نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان

سلطانی فر : به زودی قانون وزارت ورزش و جوانان در هیات دولت طرح خواهد شد

  • یکشنبه, 23 آبان 1395 ساعت 08:02
  • بازدید 20 بار

وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: قانون وزارت ورزش به زودی در هیات دولت مطرح می شود.

 

 نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان عصر شنبه با حضور مسعود سلطانی فر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این جلسه وزیر ورزش با تاکید بر فصل الخطاب بودن قانون برای مدیران این وزارتخانه گفت : قانون اهداف ، اختیارات  و وظائف وزارت ورزش و جوانان بعد از تایید کمیسیون اجتماعی دولت به زودی در هیات دولت طرح خواهد شد.

سلطانی فر با اشاره به نام گذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری گفت: ضرورت عمل به فرمایشات رهبری بر همگان روشن است و وظیفه تمام مدیران رعایت و حفظ بیت المال است.

وی با اشاره به همایش متعددی که در سطح ورزش و جوانان برگزار می شود گفت: برگزاری این همایش باید مطابق آیین نامه باشد و از برگزاری همایش غیر ضروری خودداری شود.

وزیر ورزش وجوانان با اعلام تشکیل اتاق فکر در بخش های مختلف وزارتخانه هدف آن را مشارکت بیشتر و بهتر نخبگان، پیشکسوتان و صاحب نظران اعلام کرد و افزود : این رفتار و عملکرد صحت کار ما را بالا می برد و حضور دانشگاهیان، قهرمانان، پیشکسوتان و افراد در بخشهای مختلف ورزش و جوانان، کمک و همراه من و سایر مدیران وزارت ورزش و جوانان است.

سلطانی فر همچنین از مجموعه معاونان و مدیران ورزش خواست در استانها و مناطق محروم حضور بیشتری داشته باشند و گزارشهای ارزیابی آنها از عملکرد مدیران استانی در اختیار وی  قرار گیرد.

رقابت های قهرمانی جهان فیزیک- لهستان؛
آغاز پیکارهای جهانی فیزیک

پیکارهای جهانی فیزیک در حالی از امروز 22 آبان ماه در شهر بیالوستیک لهتان آغاز می شود که 131 نفر در رقابت های فیزیک بر روی استیج می روند.




به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رقابت های جهانی فیزیک در حالی تا ساعاتی دیگر آغاز به کار می کند که تیم ملی ایران با حضور 4 نماینده نخستین حضورش در پیکارهای جهانی را تجربه خواهد کرد.

این رقابت ها ساعت 10 صبح به وقت محلی در شهر بیالوستیک لهستان با حضور 131 فیزیک کار از سراسر جهان برگزار می شود.

آرمان ارمان فر در دسته قدی اول، اکبر سرباز در دسته قدی سوم، حمیدرضا باقری و خداداد شفیع پور در دسته قدی چهارم نمایندگان برگزیده کشورمان هستند که تا ساعاتی دیگر برابر حریفان خود بر روی استیج رقابت های جهانی 2016 لهستان می روند.

در این رقابت ها جلال نادمی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تیم ملی کشورمان را همراهی می کند.

بازگشت ملی پوشان شایسته پرورش اندام و بادی کلاسیک با فتح جام قهرمانی جهان

ملی پوشان شایسته پرورش اندام و بادی کلاسیک کشورمان که با اقتدار به مقام قهرمانی جهان دست یافتند، بامداد امروز چهارشنبه در میان استقبال مسئولان وزارت ورزش و جوانان و علاقمندان به این رشته وارد تهران شدند.


به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، افتخار آفرینان بادی کلاسیک کشورمان با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز در یازدهمین دوره رقابت های جهانی اسپانیا، مقتدارنه به مقام قهرمانی دست یافتند.

همچینین نمایندگان شایسته پرورش اندام ایران با 5 مدال طلا، 2 نقره، یک برنز، یک چهارمی و دو مقام ششمی فاتح سکوی قهرمانی هفتادمین دوره رقابت های جهانی اسپانیا شد.

در مراسم استقبال ملی پوشان پرورش اندام و بادی کلاسیک دکتر شعبانی بهار، معاونت توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان و غلامرضا پارسا، مدیرکل ورزش روستایی عشایری این وزارت حضور داشتند.

عناوین بدست آمده توسط ملی پوشان پرورش اندام کشورمان در پیکارهای جهانی 2016 اسپانیا:
***مدال طلا
مهدی حیدری وزن 70 کیلو گرم
سجاد نیکنام نماینده وزن 85 کیلو گرم
حسین کلاته در وزن 90 کیلو گرم
جعفر غفارنژاد وزن 95 کیلو گرم
بهروز تابانی وزن 100 کیلو گرم

***مدال نقره
میثم کشوری وزن 95 کیلوگرم
حسن خسروی وزن 100 کیلو گرم

***مدال برنز
محسن صمدی وزن +100 کیلو گرم

***مقام چهارم
علیرضا علیزاده در وزن 65 کیلو گرم

***مقام ششم
حامد داوود آبادی در وزن 80 کیلو گرم
سالار مددی در وزن 85 کیلو گرم

***فرهاد اسدنژاد وزن 75 کیلو گرم از راهیابی به فینال بازماند

***بهروز تابانی نیز قهرمان قهرمانان پرورش اندام 2016 جهان شد.
عناوین کسب شده توسط تیم ملی بادی کلاسیک ایران:
***مدل طلا
سید روح اله میرنورالهی دسته قدی 168 سانتی متر
مهدی پروانی دسته قدی 171 سانتی متر
کیوان رضاپور دسته قدی +180 سانتی متر

***مدال نقره
حسام خسروی دسته قدی +180 سانتی متر

***مدال برنز
محمدرضا جعفری دسته قدی 180 سانتی متر

همچنین سید روح اله میرنورالهی تنها نماینده کشورمان در رشته بادی کلاسیک المپیکی موفق به کسب مقام اول و عنوان قهرمان قهرمانان جهان شد.

گفتنی است ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز تیم ملی را در این رقابت ها همراهی کرد. وحید اکبرزاده و احسان کنگرلو به عنوان مربیان کاروان اعزامی کشورمان در این رقابت ها حضور داشتند

یک ایرانی نایب رییس انجمن جهانی پیکرشناسی ورزشی شد
دکتر شهرام فرج زاده موالو به عنوان نایب رییس انجمن جهانی پیکرشناسی ورزشی(ISAK) انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کنفرانس جهانی انجمن پیکرشناسی ورزشی (ISAK) طی سه روز در محل سالن همایش های بین المللی شهر مریدا کشور مکزیک برگزار شد.
در جلسات فشرده هیات رییسه این انجمن جهانی، دکتر شهرام فرج زاده موالو به عنوان نایب رییس انجمن جهانی پیکرشناسی ورزشی(ISAK) به مدت ۴ سال تا سال ۲۰۲۰ انتخاب شد.
همچنین پروفسور مایک مارفل جونز از کشور نیوزیلند به عنوان رییس انجمن برگزیده شد.
در این کنفرانس نمایندگان بیش از ۳۸ کشور جهان حضور داشتند و بیش از ۶۴۰ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در آن ارائه شد.

 


چمن گلی: آذربایجان غربی مصمم به توسعه همکاری های دوجانبه فرهنگی و ورزشی با کشورهای همسایه است

چمن گلی: آذربایجان غربی مصمم به توسعه همکاری های دوجانبه فرهنگی و ورزشی با کشورهای همسایه است

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان پس از بازگشت از سفر به استان قونیه ترکیه گفت: آذربایجان غربی مصمم به توسعه همکاری های دوجانبه فرهنگی و ورزشی با کشورهای همسایه است
 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی دکتر چمن گلی که بمنظور دیدار و گفتگو با همتای ترک خود در استان قونیه ترکیه و بنا به دعوت رسمی عمر ارسوز مدیرکل امور جوانان و ورزش قونیه در سفری 5 روزه به کشور همسایه سفر کرده بود در این خصوص گفت: یکی از فرصت های بسیار مهم ما برای توسعه روابط همجواری با کشورهای دوست و همسایه، برقراری تعاملات دوجانبه در حوزه های فرهنگی و ورزشی می باشد و از این رو در طی سالهای گذشته تا به امروز با استان های: وان، حکاری، ایغدیر، قهرمان ماراش، آدانا و قونیه کشور ترکیه و نیز جمهوری آذربایجان، نخجوان و ارمنستان تعاملات بسیار خوبی را داشته ایم که منجر به امضای پروتکل های همکاری دوجانبه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ادامه افزود: استفاده و بهره گیری از علم و دانش روز و تجربیات طرف های مقابل در زمینه برگزاری مسابقات مختلف بین المللی ورزشی، برپایی کمپ ها و اردوهای تمرینی و تدارکاتی، تبادل ورزشکار، مربی و داور، بهره گیری از فرصت های سرمایه گزاری در حوزه ورزش و تعامل در پروژه های عمرانی و نیز حوزه های مرتبط با امور جوانان بدلیل ظرفیت های فرهنگی و دینی مشترک از مهمترین اهداف توسعه همکاری های دوجانبه با کشورهای دوست و همسایه می باشد.
دکتر چمن گلی ابراز امیدواری کرد که در آینده توسعه همکاری های بین المللی بخصوص با کشورهای دوست و همسایه رونق بیشتری بخود گیرد.
گفتنی است هیأت عالی ورزش و جوانان آذربایجان غربی در سفر خود به شهر قونیه ترکیه ضمن دیدار و گفتگو با همتایان ترک خود از امکانات و تأسیسات ورزشی و مراکز فرهنگی و جوانان این شهر بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان که در رأس هیأتی بمنظور دیدار و گفتگو با مسئولین ورزش و جوانان شهر قونیه کشور ترکیه به این شهر سفر کرده بود پس از استقبال رسمی، مذاکرات سازنده و مؤثری را با عمر ارسوز همتای ترک خود در قونیه بعنوان مدیرکل امور جوانان و ورزش انجام داد.
در این دیدار و گفتگوها که با هدف برقراری ارتباط و عقد همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی و امور جوانان با استان قونیه ترکیه بعنوان یک استان بزرگ و فرهنگی با ظرفیت های گسترده صورت پذیرفت، هیات عالی ورزش و جوانان استان از اماکن و تأسیسات مجهز و استاندارد شهر قونیه و نیز باشگاه قونیه اسپور ترکیه دیدن نمودند و در جریان نحوه فعالیت ها و برنامه های حوزه های مختلف قرار گرفتند.
همچنین هیأت عالی ورزش و جوانان آذربایجان غربی از مراکز فرهنگی، هنری و امکانات مرتبط با حوزه های جوانان نیز بازدید کردند.
بازدید از اردوهای تمرینی تیم های ملی تکواندو و شمشیربازی ترکیه، بازدید ازسالن 10000 نفری و استادیوم 45000 نفره یپیشرفته شهر قونیه و نیز تمرینات کشتی زیر نظر دکتر چمن گلی، دیدار با قهرمانان هاکی و تیم های تیراندازی و نیز میادین مجهز این رشته همچنین بازدید از پیست بزرگ اتومبیل رانی و موتورسواری، سالن ژیمناستیک و سالن های تمرینی نابینایان و کم بینایان، و بازدید از محل باشگاه فوتبال قونیه اسپور و حضور در آرامگاه مولانا شاعر و عارف شهیر ایرانی از اهم برنامه های هیأت عالی ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این سفر بود.
گفتنی است مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز مراتب دعوت رسمی خود را از هیأت عالی ورزش و جوانان استان قونیه ترکیه انجام داده است و این هیأت در آینده ای نزدیک برای دیدار و گفتگو و بازدیدهای پیش بینی شده و نیز امضای سند تفاهمنامه های همکاری به آذربایجان غربی و شهر ارومیه خواهند آمد.
همچنین به گفته دکتر چمن گلی دیدار دوستانه تیم امید باشگاه قونیه اسپور ترکیه بعنوان یکی از باشگاه های تراز اول این کشور با منتخب آذربایجان غربی در آیین افتتاح پروژه استادیوم 15000 نفری ارومیه یکی از برنامه های آتی دوجانبه خواهد بود.


برگزاری مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد استاد اخلاق ، پهلوان محمدرضا باوندپور

برگزاری مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد استاد اخلاق ، پهلوان محمدرضا باوندپور

 

مراسم گرامیداشت دهمین سالگرد استاد محمد رضا باوند پور با حضور مقامات استانی ، فرهنگیان ، ورزشکاران و دوستان آن مرد اخلاق در محل سالن آمفی تئاتر شرکت برق استان برگزار شد .
 دهمین سالگرد گرامیداشت استاد اخلاق محمد رضا باوند پور با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکترسید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و استاندار آذربایجان غربی در سالن آمفی تئاتر اداره برق ارومیه برگزار شد.
شب نوزدهم آبان ماه دیدن چهره های متفاوت مقامات کشوری و لشکری ، سران عشایر با هر رنگ و نژادی در یک همایش جهت احترام به یک قهرمان اخلاق ، نکته های فراوانی همراه خود برای بیان وحدت ، همدلی ، مهربانی و انسانیت دارد.
آری محمدرضا باوندپور فرزندی بود از خاک ایران زمین که با کسوت معلمی محبتش به سبب سادگی و پاک بازی در دل هر انسانی نشست .
مرحوم باوندپور معلم نمونه و ورزشکار بااخلاق استان بود .ایثارگر و مجاهدی که خاطرات شجاعت او در عین سادگی و مهربانیت   در زمان هشست سال دفاع مقدس هنوز هم نقل محافل بزرگان شهرستان ارومیه می باشد.
باوندپور مردی می باشد که همه در ارومیه به احترام او قیام می کنند . این محبوبیت و وحدت بخاطر منش و بزرگواری این معلم اخلاق می باشد .
مرحوم باوند پور نمونه ی واقعی عملگرایی بود ، یاد و خاطره ی اسوه ی وحدت ، اخلاق و مهربانیت را گرامی میداریم
در دیدار با مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها
سلطانی‌فر محورهای یازدگانه فعالیت‌های استانی را تشریح کرد
وزیر ورزش و جوانان در اولین دیدارش با مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها، از آن‌ها خواست با جدیت بیشتری

 مسعود سلطانی‌فر در اولین نشست مدیران کل ورزش و جوانان استانها که در هتل المپیک برگزار شد، محورهای یازده‌گانه فعالیت‌های آنها را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، این محورها عبارت بودند از: حفظ آرامش و پرهیز از حاشیه، افزایش اختیارات و اقتدار مدیران استانی، تعامل با مسئولان استانی، توجه ویژه به امور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد، نقش نظارتی در پروژه‌های عمرانی، بهره‌گیری از پتانسیل مدیریتی بانوان در ورزش، نظارت بر فعالیت هیات‌های ورزشی استانی، مستندسازی املاک دولتی، ساماندهی نیروی انسانی و ظرفیت خیرین و بخش خصوصی.

در این دیدار که معاونان و مدیران ستادی وزارتخانه هم حضور داشتند، وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی درباره هر یک از این محورها داد و اظهار امیدواری کرد که با اجرای دقیق آن‌ها توسط مدیران کل استانی، حوزه ورزش و جوانان چشم‌انداز بهتری پیدا کند.

مسعود سلطانی‌فر عصر روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس، روسای فدراسیون‌های ورزشی، مدیران کل استانی، تعدادی از قهرمانان سرشناس و نیز مدیران ، سردبیران و خبرنگاران رسانه‌ها، رسما به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شد.

در این مراسم از محمود گودرزی، وزیر پیشین ورزش و جوانان هم به پاس زحماتش قدردانی شد.

تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
زمان انتشار: ۱۷:۱۷:۴۱
منبع خبر: اخبار تولیدی
تعداد بازدید: 181
مراسم تکریم و معارفه وزرای پیشین و جدید ورزش و جوانان
سلطانی فر: اولین اصل و سیاست وزارتخانه تعامل گسترده با همه دستگاه های مرتبط است
مسعود سلطانی فر ضمن تشکر از زحمات محمود گودرزی در 3 سال گذشته اصلی ترین سیاست های خود را جهت اداره وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد

 به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در آیین تکریم و معارفه وزاری پیشین و قعلی این وزارتخانه ضمن تشکر از دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور گفت: از نمایندگان مجلس که با رای قاطع خود وظیفه من را سنگین تر کردند، همچنین از روسای فدراسیون ها و اصحاب رسانه و همکاران سابقم در سازمان میراث فرهنگی کمال تشکر را دارم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود:  از دکتر محمود گودرزی به عنوان وزیر مطلع در این حوزه که با دغدغه و جدیت به صورت شبانه روزی پیگیر مشکلات وزارت خانه بودند، سپاس فراوان دارم و به ایشان خسته نباشید می گویم. امیدواریم در ادامه هم وزارت ورزش و جوانان را از راهنمایی های ارزشمند خود بهره مند کنند.

سلطانی فر در ادامه به بیان خط مشی های اصلی خود در اداره وزارت ورزش و جوانان پرداخت و 13 اصل اصلی خود را چنین بیان کرد:

 اولین اصل و سیاست وزارتخانه تعامل گسترده با همه دستگاه ها و نهادهایی است که دارای پتانسیل همکاری هستند و تعامل با همه سازمان هایی که بتوانند به شکوفایی ورزش و سازماندهی امور جوانان کمک کنند.

 نظارت دائمی به امور داخلی وزارت خانه برنامه بعدی من است. من مدیری هستم که بالای سر کار خواهم بود و به صورت ریز به همه امور نظارت و پیگیری خواهم داشت تا وزارت با حداکثر بهره وری کار کند .

رعایت اصل شایسته سالاری و استفاده بهینه از نیروهای درون سازمانی و شناسایی استعدادها، اصول دیگری بود که سلطانی فر به آن ها اشاره کرد. 

 وزیر ورزش و جوانان در ادامه به  فعال کردن اقتصاد ورزش و فراهم کردن ساز و کاری برای تشویق بخش خصوصی، اشاره کرد و افزود:  نباید به اعتبارات قطره چکانی دولت بسنده کنیم. بنده در سازمان میراث فرهنگی هم به دنبال این سیاست بودم که به جای التماس دولت به اسپانسرها برای آنها اشتیاق جهت ورود به بخش خصوصی ایجاد کنیم.

 سلطانی فر بر مبارزه با فساد در ورزش به عنوان یکی دیگر از اصول برنامه هایش اتاکید کرد و گفت:  این صحبت من به این معنی نیست که فساد در ورزش از سایر حوزه ها بسیار بیشتر است بلکه چون ورزش عرصه پاکی هاست باید کاملا از ناپاکی زدوده شود.

در بخش دیگری از این سخنان، وزیر ورزش و جوانان به اعمال مدیریت مالی و توزیع صحیج منابع به خصوص در بخش های عمرانی اشاره کرد و در توضیح این اصل گفت: به دنبال این هستیم که به جای توزیع اعتبارات در تمامی پروژه ها تمرکز را بر روی پروژه های نزدیک به اتمام بگذاریم تا ضریب بهره وری بالا برود. در حال حاضر 68 استادیوم 5000 نفری و 15000 نفری داریم که ساخت آن از سال گذشته شروع شده و تقریبا" 20 پروژه به اتمام رسیده است و سایر پروژه ها حدود 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 ورزش بانوان در برنامه ریزی های دولت یازدهم مورد توجه ویژه بوده است. سلطانی فر گفت یکی از اصولش پردازش جدی به ورزش بانوان است که پتانسیل بسیار بالایی دارد.

 وزیر ورزش و جوانان، استفاده از دانش و تجربه پیشکسوتان که به گفته او کوهی از تجربه و اطلاعات هستند و نیز اصلاح و بهینه سازی ساختار وزارت خانه را اصول دیگر برنامه اش خواند.

 او همچنین گفت: از دیگر اصول بنده برنامه ریزی دقیق و اختصاص امکانات برای تیم های ملی به ویژه جهت رویدادهای مهم پیش رو از جمله جام جهانی 2018 فوتبال و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و نیز  تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی توصیه شده توسط مقام معظم رهبری جهت کاهش هزینه ها است.

مسعود سلطانی فر در ادامه حاکم کردن آموزش های اخلاقی فرهنگی بر اساس آموزه های اسلام با کمک همه دستگاه ها به خصوص رسانه ملی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت این دو موضوع در برنامه هایش جایگاه ویژه ای خواهند داشت.

چابک کردن ستاد وزارتخانه از طریق واگذاری قسمتی از آن به بخش خصوصی و پرداختن وزارت خانه  به امور اجرایی، آخرین اصلی بود که وزیر جدید ورزش و جوانان بر آن تاکید کرد.

سلطانی فر در پایان صحبت های خود ابراز امیدواری کرد با همکاری و همبستگی عمومی، حضور تاریخی کاروان کشور را در المپیک 2020 توکیو شاهد باشیم و به ویژه در رشته های مادر افتخار آفرین و شگفتی ساز شویم.

پیروزی نابغه بدمینتون ایران برابر بازیکن رنک 40 جهان
امیر جباری در مرحله یک سی و دوم رقابتهای بدمینتون جوانان جهان برابر حریف سوئیسی خود به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک شانزدهم این پیکارها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، جباری در این دیدار که در سالن اختصاصی شهر بیلبائو اسپانیا در جریان است در مصاف با حریف سوئیسی که دارای رنک 40 جهان است ، توانست وی را با نتیجه 2 بر 1 و امتیازهای 22-20 ، 17-21 ، 21-17 شکست دهد و راهی مرحله یک شانزدهم این پیکارها شود.
مسابقات قهرمانی بدمینتون جوانان جهان در روزهای 18 لغایت 24 آبان ماه در شهر بیلبائو اسپانیا برگزار می شود.

 

تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۸:۰۹
تعداد بازدید: 100
تیم ملی او ـ اسپرت ایران قهرمان جهان شد
ملی پوشان اواسپورت ایران در نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به مقام قهرمانی دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان او ـ اسپرت از 13 تا 17 آبان ماه در شهر آنتالیای ترکیه  برگزار شد و ملی پوشان ایرانی در دو بخش مردان و زنان در مجموع با کسب 58 مدال طلا و نقره و برنز به عنوان تیم اول بر سکوی قهرمانی جهان ایستادند.
در این مسابقات، ترکیه به عنوان میزبان مسابقات، نایب قهرمان جهان شد.
 


دیدارها و مذاکرات هیات عالی ورزش و جوانان آذربایجان غربی در قونیه ترکیه

دیدارها و مذاکرات هیات عالی ورزش و جوانان آذربایجان غربی در قونیه ترکیه

 

هیأت عالی ورزش و جوانان آذربایجان غربی در سفر خود به شهر قونیه ترکیه ضمن دیدار و گفتگو با همتایان ترک خود از امکانات و تأسیسات ورزشی و مراکز فرهنگی و جوانان این شهر بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان که در رأس هیأتی بمنظور دیدار و گفتگو با مسئولین ورزش و جوانان شهر قونیه کشور ترکیه به این شهر سفر کرده است پس از استقبال رسمی، مذاکرات سازنده و مؤثری را با  عمر ارسوز همتای ترک خود در قونیه بعنوان مدیرکل امور جوانان و ورزش انجام داد.
در این دیدار و گفتگوها که با هدف برقراری ارتباط و عقد همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی و امور جوانان با استان قونیه ترکیه بعنوان یک استان بزرگ و فرهنگی با ظرفیت های گسترده صورت پذیرفت، هیات عالی ورزش و جوانان استان از اماکن و تأسیسات مجهز و استاندارد شهر قونیه و نیز باشگاه قونیه اسپور ترکیه دیدن نمودند و در جریان نحوه فعالیت ها و برنامه های حوزه های مختلف قرار گرفتند.
همچنین هیأت عالی ورزش و جوانان آذربایجان غربی از مراکز فرهنگی، هنری و امکانات مرتبط با حوزه های جوانان نیز بازدید کردند.
بازدید از اردوهای تمرینی تیم های ملی تکواندو و شمشیربازی ترکیه، بازدید ازسالن 10000 نفری و استادیوم 45000 نفره یپیشرفته شهر قونیه و نیز تمرینات کشتی زیر نظر دکتر چمن گلی، دیدار با قهرمانان هاکی و تیم های تیراندازی و نیز میادین مجهز این رشته همچنین بازدید از پیست بزرگ اتومبیل رانی و موتورسواری، سالن ژیمناستیک و سالن های تمرینی نابینایان و کم بینایان، و بازدید از محل باشگاه فوتبال قونیه اسپور و حضور در آرامگاه مولانا شاعر و عارف شهیر ایرانی از اهم برنامه های هیأت عالی ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این سفر بود.


کاوه موسوی قهرمان ارومیه ای پرتاب چکش به اردوی تیم ملی دعوت شد

کاوه موسوی قهرمان ارومیه ای پرتاب چکش به اردوی تیم ملی دعوت شد

 

میرکاوه موسوی ملی پوش ارومیه ای و المپیکی پرتاب چکش ایران به اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی دعوت شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی از ایرنا حسین فهیمی رئیس هیات دو و میدانی استان در این خصوص گفت: اردوی آمادگی تیم های ملی دو و میدانی کشور در رشته های مختلف با دعوت از 30 ورزشکار به منظور حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی از روز جمعه 14 آبان ماه آغاز می شود.
وی اظهار کرد: این اردو به مدت یک هفته در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود و بر اساس برنامه ریزی فدراسیون قرار است ورزشکاران در کارگاه های آموزشی و تست سلامت نیز شرکت کنند.
فهیمی بیان کرد: میرکاوه موسوی پس از بازگشت از بازی های المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل نخستین اردوی رسمی خود را با دعوت از سوی فدراسیون برگزار می کند.
وی گفت: شهر ارومیه علاوه بر درخشش میرکاوه موسوی پرتابگران مطرحی در بخش بانوان و مردان دارد که در سال جاری موفق به کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی ایران و لیگ کشور شده اند.
به گزارش ایرنا، میرکاوه موسوی، احسان حدادی، محمود صمیمی، محمد صمیمی، پژمان قلعه نویی، حسن تفتیان، علی ثمری، محمد ارزنده، امیر مرادی، حسین کیهانی، مصطفی ابراهیمی، جعفر مرادی، بهنام شیری، مسلم نیادوست، کیوان قنبزاده، محمد وظیفه دوست، سبحان طاهرخانی، کاوه موسوی، میلاد سیار، رضا قاسمی، محمد ابارقی، حمید زورآوند، میلاد دریساوی، مهران حسینی، سجاد هاشمی، علیرضا مهرصفوتی، علی خدیور، لیلا رجبی، سپیده توکلی، مریم طوسی و فرزانه فصیحی 30 ورزشکار دعوت شده به اردو هستند.
شهر ارومیه از قطب های مهم پرتاب چکش ایران است و طی چهار دهه گذشته همواره رکورد این ماده ورزشی در اختیار قهرمانان این شهر بوده است.
آبان ماه امسال شاهین احمدی و فاطمه مهرآور پرتابگران چکش نوجوان اهل ارومیه از آذربایجان غربی مدال نقره و مقام نایب قهرمانی برترین های ایران را به خود اختصاص دادند.
اکبر هلالی و فرهاد ابراهیمی دو پرتابگر چکش ارومیه ای از آذربایجان غربی مهر ماه امسال به ترتیب مقام های قهرمانی و چهارمی مرحله نهایی لیگ دو و میدانی کشور را کسب کردند.
شهریور و مهرماه امسال نیز فاطمه مهرآور، پریناز ابراهیمی و شاهین احمدی پرتابگران چکش از آذربایجان غربی موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور و لیگ ایران شدند.
میرصادق موسوی پدر کاوه موسوی نخستین رکورددار ایران و قهرمان پرتاب چکش ارتش های جهان (سیزم) در این رشته است.
حمید هفت چشمه، میرصادق موسوی، قربان صلاحی، فرامرز افشاری، جعفر شکوری، میرکاوه موسوی، پریناز ابراهیمی، شاهین احمدی و فاطمه مهرآور، اکبر هلالی و فرهاد ابراهیمی از قهرمانان و ملی پوشان استان آذربایجان غربی طی پنجاه سال گذشته هستند که موفق به کسب عناوین مهم کشوری، آسیایی و بین المللی شده اند.
میرکاوه موسوی از ورزشکاران ارومیه ای تنها ورزشکاری است که 2 بار در المپیک 2012 لندن و 2016 ریودوژانیرو حضور داشته است.

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 13140354
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content