فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مبارزات بوکسور آفریقایی را دیده‌ام
روزبهانی: می‌خواهم کمربند طلایی لیگ ستارگان جهان را کسب کنم/ ۶ راند با نماینده فرانسه جنگیدم

نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا با شکست نماینده آفریقا در فینال لیگ ستارگان جهان علاوه بر کسب سهمیه المپیک کمربند طلایی را نیز بدست آورم.

خبرگزاری فارس: روزبهانی: می‌خواهم کمربند طلایی لیگ ستارگان جهان را کسب کنم/ ۶ راند با نماینده فرانسه جنگیدم
  •  

احسان روزبهانی ، در مورد شکست سومین حریف خود در مسابقات ستارگان جهان اظهار داشت: نماینده فرانسه واقعا حریف قدرتمندی بود. او از لحاظ فیزیکی واقعا قوی و بلند قامت بود و چپ گارد بود. البته خوشحالم از اینکه که مبارزه مقابل او با تمام سختی‌هایی که داشت به سود من تمام شد. ناگفته نماند که 6 راند مبارزه‌جانانه‌ای انجام دادم و با او جنگیدم.

وی در ادامه افزود: با توجه به خبری که فدراسیون جهانی بوکس اعلام کرده، مرحله بعدی مسابقات فینال لیگ ستارگان جهان است و باید برای رسیدن به کمربند طلایی مسابقات نماینده آفریقا را شکست دهم. در صورت شکست حریفم علاوه بر اینکه سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب خواهم کرد کمربند طلایی مسابقات که خیلی برایم با ارزش است را نیز به دست خواهم آورد.

روزبهانی در پاسخ به این سؤال که مرحله بعدی مسابقات چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: 40 روز دیگر مسابقات در بلغارستان پیگیری می‌شود و تمام تلاشم این است که نماینده آفریقا را شکست دهم.

دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی اینچئون در واکنش به این سؤال که آیا مصدومیت پیش از اعزام به مسابقات ستارگان جهان در طول مسابقات مشکل ساز نبود، گفت: پیش از اینکه به مسابقات ستارگان جهان اعزام شوم متأسفانه آشیل پایم دچار پارگی و خونریزی شدم، اما به خواسته خودم راهی مسابقات شدم. این در صورتی بود که 5 نفر از پزشکان متخصص اعلام کرده بودند که این ریسک بزرگی است و نباید به مسابقات اعزام شوم، اما به لطف خدا با شرایطی که داشتم راهی مسابقات شدم و حریفم را شکست دادم. البته ناگفته نماند تلاش‌های دکتر بهرامی‌نژاد در موفقیت من بسیار پررنگ بود. او با فیکس کردن قسمت آسیب‌دیده پایم باعث شد هیچ اتفاقی برایم رخ ندهد.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از حریف خود در فینال لیگ ستارگان داری یا خیر، گفت:‌ تا به حال به هیچ عنوان با او مبارزه نکردم، اما مبارزات او را دیده‌ام. به نظرم از لحاظ فنی او بسیار قوی است، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا در فینال او را شکست دهم.

، احسان روزبهانی بوکسور وزن 81- کیلوگرم ایرانی 20 آذرماه در سومین مرحله مبارزات خود در لیگ ستارگان جهان حضور پیدا کرد و با شکست نماینده فرانسه به فینال این رقابت‌ها راه یافت. او در دو مبارزه قبلی خود صاحب یک پیروزی برابر نماینده ترکمنستان و یک شکست برابر نماینده روسیه شده بود.

نسخه چاپي
کار تیم ملی کشتی با کمربند مقطعی است
میران: سرمربیگری‌ام در جودو با حضورم در تیم ملی کشتی با کمربند تداخل نخواهد داشت

سرمربی تیم ملی جودوی جوانان گفت: سرمربیگری من در تیم ملی کشتی با کمربند با کارم در تیم ملی جودوی جوانان تداخل نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس: میران: سرمربیگری‌ام در جودو با حضورم در تیم ملی کشتی با کمربند تداخل نخواهد داشت
  •  

، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی، از این پس رشته‌هایی چون کشتی ساحلی، کشتی با کمربند و کشتی پهلوانی همه زیر نظر فدراسیون ملی کشتی کشورها اداره خواهند شد. به همین دلیل بعد از انتخاب فردین معصومی و ایوب بنی‌نصرت به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی ساحلی و کشتی پهلوانی، تصمیم گرفته شد که سرمربیگری تیم ملی کشتی با کمربند ایران نیز که کشتی‌ای شبیه به جودو است به سیدمحمود میران سپرده شود.

سیدمحمود میران  در مورد مسئولیت جدید خود در فدراسیون کشتی، اظهار داشت: صحبت‌های اولیه با من مبنی بر اینکه هدایت تیم ملی کشتی با کمربند را برعهده بگیرم شده است، اما هنوز به طور صد در صد این موضوع قطعی نشده است. هفته آینده جلسه‌‌ای با مسئولان فدراسیون کشتی برگزار خواهیم کرد و در مورد این موضوع به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سرمربیگری تیم ملی کشتی با کمربند با مسئولیت شما در فدراسیون جودو تداخلی نخواهد داشت گفت: نه به هیچ عنوان این دو مسئولیت با هم تداخل نخواهد داشت. کشتی با کمربند در همه طول سال فعالیت ندارد و مقطعی است و به همین دلیل با سرمربیگری من در تیم ملی جودوی جوانان تداخل نخواهد داشت.

وی در مورد اینکه آیا از مربیان جودو در کادرفنی تیم ملی کشتی با کمربند استفاده خواهید کرد یا خیر، گفت: هنوز در مورد این موضوع با من صحبتی نشده است و جزئیات همکاری من با این فدراسیون هفته آینده در جلسه‌ای که برگزار خواهیم کرد مشخص خواهد شد.

f

29 / 9 / 1393برچسب:, :: 12:21 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
محرومیت یک‌ساله حریف عبدولی و معرفی برترین کشتی‌گیران آذربایجان

استیو گینو، فرنگی‌کار فرانسوی به مدت یک سال از حضور در میادین کشتی محروم شد.

خبرگزاری فارس: محرومیت یک‌ساله حریف عبدولی و معرفی برترین کشتی‌گیران آذربایجان
  •  

و به نقل از فدراسیون کشتی، استیو گینو، قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2008 پکن از فرانسه با مثبت شدن دومین نمونه خود به مدت یک سال از حضور در میادین کشتی محروم شد.

گینو که مدال نقره جهان در سال 2007 را نیز در کارنامه دارد، در المپیک 2012 لندن در وزن 66 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. وی در این رقابت‌ها با ناداوری از سد سعید عبدولی گذشت، اما در نیمه‌نهایی مغلوب حریف کره‌ای شد و از حضور در فینال بازماند.

 

* معرفی بهترین کشتی‌گیران آذربایجان در سال 2014

فدراسیون کشتی آذربایجان اسامی بهترین کشتی‌گیران سال 2014 خود را اعلام کرد که در کشتی آزاد حاجی علی‌اف قهرمان  وزن 61 کیلوگرم جهان و اروپا در سال 2014 و در کشتی فرنگی اسلام عباس‌اف قهرمان وزن 84 کیلوگرم قهرمان جوانان جهان و اروپا در سال 2014 معرفی شدند.

-f

نسخه چاپي
مدیر برنامه‌های نیلسون در گفت‌وگو با فارس:
نیلسون ۱۰ روز است نمی‌تواند از کشور خارج شود/ کسی پاسخگو نیست

مدیر برنامه‌های نیلسون گفت: این دروازه‌بان ۱۰ روز است می‌خواهد از کشور خارج شود اما کسی نیست زیر برگه او را امضا کند.

خبرگزاری فارس: نیلسون ۱۰ روز است نمی‌تواند از کشور خارج شود/ کسی پاسخگو نیست
  •  

بهداد بیات ، درباره وضعیت نیلسون و اینکه موضوع خروج او از کشور به کجا رسیده، گفت: در حال حاضر به همراه نیلسون در باشگاه پرسپولیس هستیم اما هیچ کس نیست اینجا پاسخ ما را بدهد و کسی نیست که کار او را راه بیندازد.

وی ادامه داد: الان 10 روز است که نیلسون قصد خروج از کشور را دارد اما هیچ کس در باشگاه نیست که پای برگه او را امضا کند و واقعا ما مانده‌ایم که چه باید کنیم. من نمی‌دانم بالاخره در این میان چه کسی پاسخگوی ما خواهد بود. باید امیر خادم به این مسئله ورود کند چرا که نیلسون چه گناهی کرده که 10 روز است که نمی‌تواند از کشور خارج شود.

مدیربرنامه‌های نیلسون در پایان تصریح کرد: باید این شرایط مشخص شود و وضعیت نیلسون هم معلوم گردد. نه درخشان و نه طاهری و نه هیچکس دیگری در باشگاه نیست که کار ما را راه بیندازد و واقعا مانده‌ایم که چه کنیم.

-f

نسخه چاپي
هدایتی از حضور در پرسپولیس عذرخواهی کرد/ کمک مالی فقط به خاطر هواداران

حسین هدایتی از پذیرفتن مسئولیت در باشگاه پرسپولیس در مقطع کنونی عذرخواهی کرد.

خبرگزاری فارس: هدایتی از حضور در پرسپولیس عذرخواهی کرد/ کمک مالی فقط به خاطر هواداران
  •  

، حسین هدایتی در یکی از صفحات اجتماعی خود اعلام کرد که دیگر قصد حضور در پرسپولیس را ندارد اما برای این باشگاه هزینه خواهد کرد.

در متن نامه هدایتی آمده است:

به نام خدا

الاسلام علیک یا اهل بیت النبوه

دوستان من ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری پیامبر اکرم(ص) و کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اطاعت از مادر واجب و رضایت همسر و خانواده، رضایت خداوند تبارک و تعالی را به همراه دارد.

به همین دلیل با تشکر از تمام شما دوستان و هواداران عزیز پرسپولیسی عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم به دلیل عدم رضایت آنان در مقطع کنونی مسئولیتی بپذیرم.

انشاالله که خداوند از این تصمیم بنده حقیر رضایت داشته باشد و کماکان اعلام می‌کنم مثل گذشته با کمک‌های مالی به باشگاه در صورت نیاز و تقاضا انجام وظیفه خواهم کرد.

از دوستان و وزارت محترم ورزش و شخص جناب آقای دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش نیز به خاطر لطف و توجه به اینجاب تشکر می‌کنم.

-

رقابتهای آزاد تکواندو جوانان و بزرگسالان از فردا آغاز می شود

- رقابتهای آزاد تکواندو جوانان و بزرگسالان در بخش مردان برای حضور در نخستین مرحله انتخابی تیم ملی از فردا (پنجشنبه) به میزبانی خانه تکواندو آغاز می شود.

 
به گزارش ایرنا از فدراسیون تکواندو، مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان در بخش مردان در روزهای پنجشنبه و جمعه (27 و 28 آذرماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار می شود و منتخبین جواز حضور در اولین مرحله انتخابی تیم ملی تکواندو را به دست خواهند آورد.

بر این اساس، مبارزات تکواندوکاران اوزان منهای 54 ، منهای 63 و منهای 74 کیلوگرم روز پنج شنبه و رقابتهای تکواندوکاران اوزان منهای 58، منهای 68، منهای 80، منهای 87 و و بالای 87 کیلوگرم در روز جمعه پیگیری می شود.

وزن کشی تکواندوکاران اوزان اول، سوم و پنجم امروز (چهارشنبه) از ساعت 14 تا 17 و وزن کشی تکواندوکاران اوزان دوم، چهارم، ششم، هفتم و هشتم فردا در همین ساعت انجام می شود.

برترین های این رقابتها به همراه نفرات زیر در اولین مرحله انتخابی تیم ملی شرکت خواهند کرد:

- مدال آورندگان تمامی تورنمنت های بین المللی سال 2014 (رده سنی نوجوانان و جوانان - بزرگسالان)

- مدال آورندگان آخرین دوره جام باشگاههای آسیا و جام فجر که در اسفندماه سال 92 و مسابقات سیزم که در مردادماه سال 93 برگزار شد .

- مدال آورندگان مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور سال 1393 (آبادان)

c

- هفته ششم و هفتم لیگ برتر ووشو در حالی فردا ( پنج شنبه ) برگزار می شود که تیم های مدعی برای صعود به دور نهایی مشخص می شوند.

 
به گزارش ایرنا، این رقابت ها از ساعت 9 صبح فردا در محل آکادمی فدراسیون ووشو و در دو گروه پیگیری می شود.

پس از 5 هفته رقابت نزدیک میان تیم های حاضر در لیگ برتر، دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری بندرعباس عناوین اول و دوم گروه نخست را به خود اختصاص دادند.

رتبه اول و دومی گروه دوم نیز در اختیار تیم های پارس جنوبی و پاس قوامین کرمانشاه قرار گرفته است.

برنامه دیدار های هفته های ششم و هفتم که فردا (پنجشنبه) برگزار می شود، به شرح زیر است:

هفته ششم:

شهرداری بندرعباس - تاکسیرانی آمل

کمیته شینگ یی چوان (اریکه عمران) - رنگ فیروزه شیراز

پارس جنوبی - هیات آذربایجان شرقی

سپاوه میرجاوه- پاس قوامین کرمانشاه

هفته هفتم:

کمیته شینگ یی چوان (عمران اریکه) - دانشگاه آزاد اسلامی

رنگ فیروزه شیراز - تاکسیرانی آمل

سپاه میرجاوه - هیات ووشوی آذربایجان شرقی

پاس قوامین کرمانشاه - پارس جنوبی
 

سرمربی تیم ملی جودوی جوانان هدایت تیم ملی کشتی با کمربند را برعهده گرفت

سیدمحمود میران از سوی فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی با کمربند انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی جودوی جوانان هدایت تیم ملی کشتی با کمربند را برعهده گرفت
  •  

، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی، از این پس رشته‌هایی چون کشتی ساحلی، کشتی با کمربند و کشتی پهلوانی همه زیر نظر فدراسیون ملی کشتی کشورها اداره خواهند شد. به همین دلیل بعد از انتخاب فردین معصومی و ایوب بنی‌نصرت به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی ساحلی و کشتی پهلوانی، تصمیم گرفته شد که سرمربیگری تیم ملی کشتی با کمربند ایران نیز که کشتی‌ای شبیه به جودو است به سیدمحمود میران سپرده شود.

سیدمحمود میران از این پس به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی با کمربند ایران، زیر نظر فدراسیون کشتی به فعالیت خواهد پرداخت.

سیدمحمود میران در حال حاضر سرمربیگری تیم ملی جودوی جوانان را برعهده دارد.

نسخه چاپي
باید با ناداوری‌ها آشنا شویم تا در المپیک به مشکل نخوریم
مردانی: تماشاگران غیر مکزیکی برای ما بغض کردند/ ناداوری‌های زشتی را از میزبان شاهد بودیم

نماینده وزن چهارم المپیکی تیم ملی تکواندو گفت: تماشاگران غیر مکزیکی حاضر در سالن مسابقات به خاطر ناداوری که در حق ما شد بغض کرده بودند.

خبرگزاری فارس: مردانی: تماشاگران غیر مکزیکی برای ما بغض کردند/ ناداوری‌های زشتی را از میزبان شاهد بودیم
  •  

سجاد مردانی، در مورد برگزاری مسابقات گرندپریکس مکزیک، اظهار داشت: مسابقات گرندپریکس در چهار وزن المپیکی برگزار شد و در واقع 8 نفر برتر هر وزن در این رقابت‌ها حضور داشتند. در مجموع 32 نفر در بخش مردان و بانوان در این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند. هر بازی حکم یک فینال مسابقات جهانی را داشت چرا که بهترین‌های هر وزن در این رقابت‌ها با یکدیگر مبارزه کردند. واقعاً این رقابت‌ها از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با تمام حریفانم در این رقابت‌ها آشنا بودم و بارها با همه آنها مبارزه کرده‌ بودم. به همین دلیل شناخت کافی از همه حریفانم داشتم. تیم ملی از همه لحاظ آماده بود و با توجه به اینکه ما تا المپیک برزیل باید در چند مرحله مسابقه شرکت کنیم این باعث می‌شود در طول این مسیر پله پله پیش برویم و با تمام مشکلات ناداوری و دیگر مسائل آشنا شویم. در واقع با اتفاقاتی که در این مدت برای تکواندوکاران رخ می‌دهد آنها با تمام مشکلات آشنا می‌شوند و در المپیک آماده رویارویی با این اتفاقات می‌شوند.

مردانی در مورد برگزاری مسابقات جام جهانی، اظهار داشت:‌ به خاطر بالا بودن وزنم در ترکیب تیم ملی در مسابقات جام جهانی نبودم. در واقع 5 نفری که ارنج می‌شدند باید در مجموع 360 کیلوگرم می‌شدند و به خاطر همین با صلاحدید کادرفنی در ترکیب تیم مبارزه نکردم.

نماینده وزن چهارم المپیکی تیم ملی تکواندو در ادامه خاطرنشان کرد:‌ مسابقات جام جهانی دو روز پس از پایان رقابت‌های گرندپریکس برگزار شد، تیم ملی کشورمان علی‌ رغم اینکه از لحاظ آمادگی بسیار شرایط خوبی داشت توانست در روز اول حریفان خود را شکست دهد و به دور بعدی صعود کند، اما متأسفانه مکزیکی‌ها کاری کردند که واقعاً در طول تاریخ تکواندو بی‌سابقه بود، آنها تکواندو را به 10 سال گذشته بردند.

وی در مورد ناداوری‌هایی که میزبان در طول مسابقات انجام داد، گفت:‌ آنها واقعاً حق‌خوری کردند تمام تلاش مکزیکی‌ها این بود که ما به فینال مسابقات صعود نکنیم و به خواسته خودشان رسیدند. برگزاری دیر هنگام مسابقات، کنسل کردن سنسور کلاه تکواندوکاران و بعد از آن قطع کردن سنسور هوگوها از رفتارهای زشتی بود که آنها از خود نشان دادند. با این روش آنها دست داوران را باز گذاشتند و داوری کاملاً در امتیاز دادن به تکواندوکاران دخیل بود.

مردانی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:‌ مکزیکی‌ها با کارهایی که کردند قدرت ایران را خواستند بگیرند، اما با تمام ترفندهایی که زدند باز هم به سختی به اهداف خود رسیدند. بچه‌های تیم ملی با غیرت مبارزه کردند و همه حاضران در سالن شاهد بودند که چطور حق ما را خوردند. تماشاگران غیر مکزیکی با رفتاری که مکزیکی‌ها با ما کردند بغض کرده بودند.

f

نسخه چاپي
دعوت گزینشی از رسانه‌ها برای پوشش خبری جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌ها!

جلسه وزیر ورزش و جوانان در حالی صبح امروز در هتل المپیک برگزار شد که همه خبرنگاران اجازه پوشش برنامه را پیدا نکردند.

خبرگزاری فارس: دعوت گزینشی از رسانه‌ها برای پوشش خبری جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌ها!
  •  

، جلسه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از صبح امروز با روسای فدراسیون‌ها در هتل المپیک آغاز شد. در حالی که روز گذشته خبرنگار فارس با روابط‌عمومی وزارت ورزش برای پوشش برنامه تماس گرفته بود، وی اعلام کرد در برنامه‌های آینده در خدمت شما خواهیم بود، اما امروز رسانه‌های دولتی اخبار مربوط به این نشست را منتشر کردند.

روابط‌عمومی وزارت ورزش در این باره گفت: ما فقط از 3 رسانه دعوت کردیم تا در این نشست حضور داشته باشند.

البته این برای اولین بار نیست که وزارت ورزش در برنامه‌هایش از رسانه‌های خاص دعوت می‌کند و پیش از این نیز بارها اتفاق افتاده که فقط رسانه‌های تصویری مجوز حضور در برنامه‌های وزارت ورزش را داشته‌اند.

 یکی از رسانه‌های معتبر کشور محسوب می‌شود که در این مدت به خوبی اخبار این وزارتخانه را پوشش داده، اما مشخص نیست چرا وزارت ورزش برای برنامه امروز به صورت گزینشی عمل کرده است. به نظر می‌رسد افراد رسانه‌ای که در کنار وزیر هستند به او مشاوره‌های نادرست می‌دهند.

f

نسخه چاپي
درباره مدیرعاملی نژادفلاح چیزی نشنیدم
کلانی: قصد داشتم امروز استعفا دهم/ سیاسی آزاد نشود همه با هم استعفا می‌دهیم

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: دوستان گفته‌اند اگر سیاسی در چند روز آینده آزاد نشود همگی با هم از هیأت مدیره استعفا می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: کلانی: قصد داشتم امروز استعفا دهم/ سیاسی آزاد نشود همه با هم استعفا می‌دهیم
  •  

حسین کلانی ، در مورد آخرین وضعیت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که نزدیک دو هفته است که در زندان به سر می‌برد، گفت: هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده چرا که به تعطیلات خورده‌ایم و حضور در این تعطیلات باعث شده تا کارها کمی عقب بیفتد اما به احتمال فراوان در هفته آینده این مسئله هم روشن خواهد شد و مدیرعامل باشگاه از زندان بیرون خواهد آمد.

وی در مورد مذاکره وزارت ورزش با محمدحسین نژادفلاح برای مدیرعاملی پرسپولیس هم ادامه داد: در این باره نه چیزی شنیده‌ام و نه خبری دارم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که شما پیش از این گفته بودید اگر سیاسی تا پنجشنبه آزاد نشود از سمت‌تان استعفا خواهید داد و آیا هنوز هم سر حرف‌تان هستید یا نه،‌ اظهار داشت: بله، من این حرف را زده بودم اما دوستان دیگر به من گفتند که کمی دست نگه دارم تا اگر سیاسی تا چند روز آینده آزاد نشد همگی با هم استعفا بدهیم تا دست وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب اعضای جدید باز باشد.

23

گروه پاهویوت آزمون فنی خان، مربیگری و داوری برگزار می کند

گروه پاهویوت آزمون فنی خان، مربیگری و داوری برگزار می کند

به گزارش روابط عمومی فدارسیون ورزشهای رزمی؛گروه پاهویوت این فدراسیون در نظر دارد آذرماه و دی ماه آزمون فنی خان8 الی 10وکلاس مربیگری و داوری درجه 3،2خود را دربخش(آقایان و بانوان)به میزبانی استان تهران برگزار نماید.


تیم ملی هاکی سالنی قهرمان جام بین المللی مسکو شد

تیم ملی هاکی سالنی قهرمان جام بین المللی مسکو شد

 تیم ملی هاکی سالنی کشورمان که یکی از نمایندگان استان را در ترکیب خود داشت، قهرمان مسابقات جام بین المللی مسکو (جام جهانی کوچک) شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، ملی پوشان هاکی موفق شدند ظهر روز گذشته در دیدار فینال مسابقات جام بین المللی مسکو تیم مینسک بلاروس را با نتیجه 6 بر 3 شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.
تیم ملی هاکی کشورمان با 27 گل زده مقام اول این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.
در دیدار فینال بهداد بیرانوند، حمید نورانیان، مصطفی پورسعید، محمد اثنا عشری از آذربایجان غربی، عباس اروئی ، مسعود بهلولی برای تیم ملی کشورمان گلزنی کردند، و همچنین مسعود بهلولی به عنوان بهترین بازیکن در این دوره از مسابقات انتخاب شد.
گفتنی است این مسابقات از 21 آذر لغایت 23 آذرماه در مسکو با حضور تیم های ایران، روسیه ، قزاقستان، اسپانیا، لیتوانی، بلاروس برگزار گردید.

نسخه چاپي
تیم ملی بادی کلاسیک ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان با کسب یک طلا، یک نقره، یک برنز، یک عنوان چهارمی و یک جایگاه ششمی به مقام قهرمانی نهمین دوره مسابقات جهانی دست یافت.

خبرگزاری فارس: تیم ملی بادی کلاسیک ایران قهرمان جهان شد
  •  

ب و به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور 144 ورزشکار از 36 کشور در دهکده ساحلی لانوسیا در نزدیکی مادرید اسپانیا برگزار شد، تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان در شرایطی توانست همانند دوره گذشته عنوان نخست مسابقات قهرمانی جهان را از آن خود کند که با پنج نماینده بیشترین فینالیست را در جمع تیم‌های شرکت کننده داشت.

محمد مهدی رانی‌پور در دسته قدی 180- سانتی‌متر به مقام قهرمانی دست یافت و نشان طلا را به گردن آویخت. روح‌اله میرنورالهی در دسته قدی 168 سانتی‌متر و در رقابتی نزدیک با حریف کره‌ای به مدال نقره رسید.

در دسته قدی 171 سانتی‌متر، تیم ملی ایران دو ورزشکار در جمع فینالیست‌ها داشت که حاصل تقابل آنها با حریفان، یک برنز توسط جواد سلطانی و یک عنوان چهارمی توسط مهدی پروانی بود.

در دسته قدی 175 سانتی‌متر، مجتبی ارزشمند که سایت فدراسیون جهانی از او به عنوان یک چهره جدید یاد کرده، به مقام ششمی رسید.

شاهین فریدپور در دسته قدی بالای 180 سانتی‌متر دیگر نماینده اعزامی کشورمان بود که نتوانست به جمع فینالیست‌ها راه پیدا کند.

اما در جدول رده‌بندی نهایی توزیع مدال‌ها، پس از ایران، اسپانیا، میزبان مسابقات با یک طلا، یک نقره و یک عنوان پنجمی به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

کره جنوبی با یک طلا و یک برنز و یک عنوان چهارمی بر سکوی سوم ایستاد. اوکراین با یک طلا و یک برنز و روسیه با یک طلا و یک عنوان پنجمی عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند.

لهستان و لیتوانی (هر کدام با یک نقره)، چین و آذربایجان و اسلواکی (هر کدام با یک برنز) دیگر کشورهای مدال آور نهمین دوره مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی جهان بودند.

رضا سلطانی، مدیر سازمان تیم‌های ملی به عنوان سرپرست و علی نعمتی به عنوان مربی تیم اعزامی را همراهی کردند.

-

نسخه چاپي
سلیمی مادام‌العمر عضو باشگاه کاله شد

قهرمان وزنه‌برداری ایران به صورت مادام‌العمر عضو باشگاه فرهنگی ورزشی کاله مازندران شد.

خبرگزاری فارس: سلیمی مادام‌العمر عضو باشگاه کاله شد
  •  

، باشگاه ورزشی کاله مازندران در کنار فعالیت‌های تیمداری و احداث سالن‌های ورزشی، هرساله جهت ارج نهادن به قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی به مناسبت‌های مختلف از قهرمانان و مدال‌آوران برجسته المپیکی و جهانی استان مازندران، تجلیل به عمل می‌آورد.

در سال جاری باشگاه ورزشی کاله مازندران با حضور تمامی اعضا هیأت مدیره، ضمن دعوت از بهداد سلیمی به منظور پاسداشت و تجلیل از توفیقات مکرر ملی و بین‌المللی قهرمان استان مازندران، با اهدای لوح سپاس و پاداش نقدی و همچنین به منظور ایجاد انگیزه و تشویق وی برای کسب بالاترین درجه و رنگین‌ترین مدال بازی‌های 2016 المپیک ریودوژانیروی برزیل، دست به یک اقدام منحصر به فرد ورزشی زده است، چرا که به دستور ریاست هیأت مدیره، بهداد سلیمی به عنوان همکار و عضو افتخاری، به صورت مادام العمر به استخدام باشگاه ورزشی کاله مازندران در آمده است.

-f

نسخه چاپي
از نماد المپیک ۲۰۱۶ برزیل رونمایی شد+عکس

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک برزیل از نماد المپیک ۲۰۱۶ که به میزبانی این کشور برگزار می‌شود رونمایی کرد.

خبرگزاری فارس: از نماد المپیک ۲۰۱۶ برزیل رونمایی شد+عکس
  •  

، تام و وینیسیوس دو نماد المپیک 2016 برزیل هستند که در رای‌گیری عمومی برای مسابقات المپیک و پارالمپیک انتخاب شدند. 323 هزار و 327 نفر به این دو نماد رای دادند.

المپیک برزیل نخستین المپیکی است که در آمریکای جنوبی برگزار می‌شود و 600 روز به برگزاری این مسابقات فرصت باقی است.

افتتاحیه المپیک ریو 5 آگوست 2016 برگزار می‌شود.

 

f

نسخه چاپي
با این مقدار آمادگی، شرایط خوبی برای جام ملت‌ها داریم
جهانبخش: به «گاو طلایی» فکر نمی‌کنم چون اهداف مهم‌تری دارم/ اردوی آفریقای جنوبی برای تیم ملی مفید است

مهاجم ملی‌پوش نایمخن گفت: اصلا به جایزه «گاو طلایی» فکر نمی‌کنم و بیشتر برایم مهم این است که در ترکیب تیم بتوانم تأثیرگذار باشم.

خبرگزاری فارس: جهانبخش: به «گاو طلایی» فکر نمی‌کنم چون اهداف مهم‌تری دارم/ اردوی آفریقای جنوبی برای تیم ملی مفید است
  •  

، اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی در حالی برگزار شد که لژیونرهای فوتبال ایران از جمله علیرضا جهانبخش به خاطر اینکه روزهای اردو با روزهای فیفادی همزمان نبود، نتوانستند در این اردو تیم ملی را همراهی کنند.

بر همین اساس با جهانبخش گفت و گویی را را در خصوص آخرین شرایطش انجام دادیم که متن آن را در زیر می‌خوانید:

فارس: اوضاع و احوال خوب است؟

خداراشکر همه چیز خوب است، هم وضعیت تیم و هم وضعیت خودم. بازی مهم‌مان را بردیم و شرایط نایمخن در جدول بسیار خوب است.

فارس: فکر کنم تقریباً با این وضعیت برای آخر فصل صعودتان قطعی باشد.

با اختلاف 6 امتیازی قهرمان نیم فصل شدیم، امیدوارم برای نیم فصل دوم نیز همین روند ادامه داشته باشد تا با قهرمانی به لیگ برتر هلند برگردیم.

فارس: ‌برای اولین بار تیمتان سقوط کرده بود و به نظر می‌رسد که خیلی زود دوباره به لیگ برتر بازخواهید گشت.

فکر کنم آخرین بار سال 1994 سقوط کرده بودیم که در آن سال هم خیلی سریع نایمخن به لیگ برتر بازگشت. متاسفانه پس از 20 سال این اتفاق دوباره سال قبل تکرار شد اما امیدوارم دوباره مثل آن سال خیلی سریع به لیگ برتر برگردیم.

فارس: با بخشش محرومیتت، بازی قبلی نایمخن برای این تیم به میدان رفتی.

تعداد جلسات محرومیتم پس از دادخواهی که دادم به یک جلسه کاهش پیدا کرد. من نه ضربه‌ای زدم و نه عمداً کاری کردم که به همین دلیل محرومیتم لغو شد و فقط یک جلسه محرومیت کارت قرمز را متحمل شد. البته بازیکن حریف در کمیته انضباطی شهادت داد که اتفاقی برایم رخ نداده و پس از آن محرومیت من بخشیده شد.

ماهان بغدادی؛ ستاره جوان ایرانی در لیگ فوتبال سوئد

  - ماهان بغدادی یکی از بازیکنان جوان فوتبال ایران است که همانند برخی دیگر از بازیکنان تیم ملی کشورمان، تباری ایرانی دارد، اما بزرگ شده خارج از کشور است.

 
به گزارش منابع خبری، فریدون زندی نخستین بازیکن ایرانی بزرگ شده خارج از کشور بود که به تیم ملی پیوست و پس از او ستارگانی مثل رضا قوچان نژاد، اشکان دژاگه، مهرداد بیت آشور و دانیل داوری همین راه را پیمودند.

بغدادی نیز که متولد تهران است، از چهار سالگی در سوئد زندگی کرده است و در 19 سالگی تیم فوتبال ایران را انتخاب کرد.

وی فوتبال را از شش سالگی در سوئد آغاز کرد و پس از بازی در تیم های مختلف این کشور، در تابستان سال 2013 با تیم زیر 23 سال استقلال تمرین کرد. در آن زمان علی دوستی مهر سرمربی تیم زیر 19 سال ایران او را برای حضور در تورنمنتی در روسیه دعوت کرد.

بغدادی در این باره گفت: در اولین بازی مقابل بلاروس در نیمه دوم وارد زمین شدم و کمتر از یک دقیقه بعد گل زدم. این مسابقه را با نتیجه 3 بر صفر بردیم. در بازی دوم مقابل فنلاند دوباره در نیمه دوم وارد زمین شدم و پنج دقیقه بعد گل زدم. این مسابقه نیز با نتیجه 4 بر صفر به سود ما به پایان رسید. بعد از آن تیم های یونان و اسلوونی را هم بردیم و پنجم شدیم.

وی که با وجود این به مسابقات قهرمانی زیر 19 سال در میانمار دعوت نشد، افزود: قبل از سفر میانمار به مدت دو ماه دچار مصدومیت شدم. به نظرم این مسئله و شاید برخی مسائل حاشیه ای موجب شد که به تیم دعوت نشوم. اما مسوولان تیم احتمالا از آنجایی که ایران در حمله مشکل داشت، از دعوت نکردن من پشیمان شدند. به نظرم حضور بازیکنانی از خارج از ایران به نفع تیم بوده است.

بغدادی در مورد سعید عزت الهی، هم تیمی او در تیم زیر 19 سال ایران، که اکنون در اتلتیکو مادرید بازی می کند، نیز اظهار داشت: سعید یکی از دوستان خوب من است و از درخشان ترین استعدادهای فوتبال ایران به شمار می رود. او یک روز به بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد.

بازیکن فعلی تیم ای.اف.سی یونایتد در لیگ دسته دوم سوئد سپس به شایعات مطرح شده در مورد پیوستنش به تیم استقلال پرداخت و گفت: در تابستان سال گذشته با این تیم تمرین کردم و امیر قلعه نویی از من خوشش آمد. اما به دلیل مشکل خدمت سربازی نتوانستیم قرارداد امضا کنیم. من پیشنهادهای دیگری هم از ایران و همچنین از اسپانیا، پرتغال، روسیه و تایلند دارم. هنوز جوانم و جای پیشرفت دارم. تیمی که اکنون در آن بازی می کنم تازه صعود کرده است و به همین دلیل امکان دارد همین جا بمانم.
 

دوپینگ 8 وزنه بردار در رقابتهای قهرمانی جهان

- آزمایش دوپینگ هشت وزنه برداری که در رقابت های قهرمانی سال 2014 جهان در آلماتی قزاقستان شرکت کرده بودند، مثبت اعلام شد.

 
به گزارش ایرنا از کمیته ملی المپیک، علاوه بر 2 وزنه بردار زن کره شمالی، دانیل گودلی از آلبانی که مدال طلای دسته 77 کیلوگرم مردان را به دست آورده بود در کنار روملا بگج و هایسن پولاکو از آلبانی و ماماسالیووا، مارینا سیسوئه وا و ماخلیو توگوئه وا از ازبکستان هم در فهرست بازیکنان دوپینگی مسابقات آلماتی قرار دارند.

به این ترتیب با دوپینگ دانیل گودلی مدال طلای دسته 77 کیلوگرم به گوشون ژونگ از چین می رسد.

نمونه (ب) تمام این ورزشکاران قبل از در نظر گرفتن هر گونه محرومیتی تست می شود.

در سال جاری میلادی(2014 ) نمونه دوپینگ 23 وزنه بردار مثبت شد و 97 ورزشکار هم تا سال قبل محرومیت های مربوط به دوپینگ سال های 2011 و 2012 را می گذراندند.

هشتاد و یکمین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان از 17 تا 25 آبان ماه در آلماتی پایتخت کشور قزاقستان برگزار شد.

در این رقابت ها تیم ملی چین با 548،8 امتیاز (بدون احتساب مدال طلای دسته 77 کیلوگرم) عنوان قهرمانی را به دست آورد و قزاقستان با 453،8 دوم شد.

روسیه با 440،7 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد و تیم های کره شمالی، بلاروس و مصر چهارم تا ششم شدند.

تیم ملی ایران هم با کسب 367،8 امتیاز، جایگاه هفتم را به دست آورد تا با سقوطی چهار پله ای روبرو شود.

تیم ملی وزنه برداری ایران در سالهای 2011 و 2013 به مقام سومی جهان رسیده بود.
 


صعود‌ تيم‌ملي‌‌هاکي ايران به فينال‌ مسابقات‌روسيه/ حضور شایسته ملّی پوش آذربایجان غربی در الکتروستال

صعود‌ تيم‌ملي‌‌هاکي ايران به فينال‌ مسابقات‌روسيه/ حضور شایسته ملّی پوش آذربایجان غربی در الکتروستال

 تيم ملي هاکي ايران روز جمعه با پيروزي بر تيم باشگاهي دينامويکاترين بورگ روسيه به ديدار پاياني مسابقات بين المللي روسيه راه يافت.

 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، بیستمین دوره مسابقات بین المللی هاکی سالنی در شهر الکتروستال در 60 کیلومتری شرق مسکو برگزار است و تیم ملی هاکی کشورمان توانست با نتیجه 7 بر 6 بر تیم باشگاهی دینامویکاترین بورگ روسیه غلبه کند.
ملی پوشان هاکی کشورمان صبح جمعه ، تیم ملی جوانان زیر 21 سال روسیه را با نتیجه 5 بر 2 شکست دادند. نتیجه دیدار تیم ملی هاکی کشورمان با تیم ملی جوانان زیر 21 سال بلاروس هم سه سه پایان یافت.
براساس این گزارش، تیم ملی هاکی کشورمان به عنوان تیم برتر گروه خود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت و عصر امروز در مرحله نیمه نهایی که به صورتی ضربدری با تیم دوم گروه دو برگزار شد ، در دیدار با تیم باشگاهی الکتروئیتل بلاروس با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی دست یافت و راهی دیدار نهایی این دوره از مسابقات شد.
قرار است فردا ساعت 13 و 30 دقیقه (به وقت روسیه) تیم ملی هاکی کشورمان به مصاف تیم ملی جوانان زیر 21 سال بلاروس برود.
این مسابقات از 21 آذرماه لغایت 23 آذر در مسکو با حضور تیم های ایران، روسیه ، قزاقستان، اسپانیا، لیتوانی، بلاروس برگزار می شود.
گفتنی است محمد اثنی عشری ملّی پوش شایسته آذربایجان غربی در ترکیب تیم ملّی کشورمان حضور دارد.


مسابقات شمشيربازي قهرماني بانوان كشور/ برنز سلحه اپه به آذربايجان غربي رسيد

مسابقات شمشيربازي قهرماني بانوان كشور/  برنز سلحه اپه به آذربايجان غربي رسيد

 

مدال برنز اسلحه اپه بخش انفرادي مسابقات شمشيربازي قهرماني بانوان كشور به آذربايجان غربي رسيد.
به گزارش پايگاه خبري ورزش و جوانان آذربايجان غربي در ادامه مسابقات شمشيربازي قهرماني بانوان كشور كه در سالن شهيد كلاهدوز تهران در جريان است سكينه نوري ورزشكار شايسته اسلحه اپه استان توانست مقام سوم بخش انفرادي اين اسلحه را از آن خود كند. در اين بخش مرضيه رضايي از اصفهان نيز به مقام سوم مشترك رسيد.
همچنين مهسا پور رحمتي از آذربايجان شرقي و اعظم بختي از اصفهان بترتيب در رده هاي اول و دوم اين مسابقات قرار گرفتند.
گفتني است مسابقات اسلحه اپه بانوان در رده بزرگسالان با شركت 44 شمشيرباز از 14 استان كشور در تهران در حال پيگيري است و تيم آذربايجان غربي جزو 4 تيم برتر اين مسابقات است كه مدال برنزش قطعي شده است.
شايان ذكر است در تركيب تيم آذربايجان غربي خانم ها: سكينه نوري، مهتاب سلامت، فائزه حسيني و سپيده كريم زاده حضور دارند.

نسخه چاپي
جودوی قهرمانی جوانان آسیا - هنگ‌کنگ
زهرا نادری هم برنزی شد

عضو تیم ملی جودوی جوانان بانوان ایران با غلبه بر حریف خود در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شد.

خبرگزاری فارس: زهرا نادری هم برنزی شد
  •  

و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، زهرا نادری ملی پوش وزن 57- کیلوگرم تیم ملی جوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا امروز کار خود را با برتری مقابل "کائون سئوهی" از کره جنوبی آغاز کرد و سپس "آنا استراچنکو" از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نادری در مرحله نیمه نهایی مقابل "لی شین" از چین تایپه با ضربه فنی بازنده شد و به دیدار رده بندی راه یافت و در نهایت موفق شد با شکست رقیب خود در این مرحله به مدال برنز دست یابد.

این دوره از مسابقات با حضور 322 جودوکار در دو بخش دختران و پسران و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان از روز پنجشنبه در هنگ کنگ آغاز شده و عصر امروز به پایان می رسد.

نسخه چاپي
رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور- تهران
خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت

تیم خوزستان عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت
  •  

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور بزرگداشت ایرج خورشید فر قهرمان جهان با حضور 280 کشتی گیر از 29 استان در قالب 31 تیم طی 8 دور و با انجام 328 کشتی روزهای 20 و 21 آذرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

رده بندی انفرادی و تیمی این رقابت ها به شرح زیر است:

رده بندی انفرادی:

42 کیلوگرم: 1- پویا دادمرز (خوزستان) 2- امید آرامی (خراسان جنوبی) 3- اصغر ارجمند (فارس) و محمد عطایی (تهران الف) 5- یوسف معوایی (کرمانشاه) و سعید زمانی (لرستان)

46 کیلوگرم: 1- محمدجواد رضایی (قم) 2- مهدی محسن نژاد (خوزستان) 3- برهان سخنی (کرمانشاه) و جواد فراز فاروجی (خراسان رضوی) 5- مهرداد غلامعلی زاده (گیلان) و محمد هادی شعبانی (فارس)

50 کیلوگرم:  1- محمدرضا مختاری (فارس) 2- محمد محمودی (تهران الف) 3- بهنام عبدولی (خوزستان) و اشکان میرکاری (لرستان) 5- کامیاب مرادی (گیلان) و ابوالفضل طالبی (قم)

54 کیلوگرم: 1- رضا کبیری (خوزستان) 2- حسین محمودی (تهران الف) 3- حسن دادخدازاده (کرمان) و محمد غلامی (فارس) 5- حسین مباشر امینی (گیلان) و رضا مردی (قم)

58 کیلوگرم: 1- رضا تقی زاده (مازندران) 2- محمد معصومی (فارس) 3- محمدسعید عزیزی (کرمانشاه) و اشکان سعادتی (تهران الف) 5- علی محمدکردی (سیستان و بلوچستان) و فردین عبدولی (خوزستان)

63 کیلوگرم: 1- محمدرضا بذر گر (فارس) 2- نعیم غربتی (گیلان) 3- محمد سگ وند (خوزستان) و حسین قمبرزاده (مازندران) 5- ابوالفضل زینتی رفاه (قم) و محمدرضا کاکه (ایلام)

69 کیلوگرم: 1- شایان عفیفی (آذربایجان شرقی) 2-  محمد حسن الماسی (البرز) 3- سعید ملایی (گیلان) و پیمان جلیلیان (کرمانشاه) 5- فرامرز بیات (همدان) و محمدرضا رستمی (فارس)

76 کیلوگرم: 1- محمدرضا رضایی (قم) 2- مسلم مرادی (کردستان) 3- سید محمد چوبچیان (گیلان) و اشکان امیدیان فر (خوزستان) 5- سید محمد سجادی (تهران ب) و امیرمحمد ذاکریان پور (فارس)

85 کیلوگرم:  1- علی معاونی (فارس) 2- سعید یوسفی (تهران الف) 3- حسن فروزنده (اردبیل) و علیرضا خلیلی (مازندران) 5- محمدحسین طالبیان (توابع تهران) و محمد اعتمادی (خوزستان)

100 کیلوگرم: 1- امین میرزا زاده (خوزستان) 2- جاسم حبیبی (مرکزی) 3- محمدرضا دیارخواه (تهران الف) و احمد ویسی (مازندران) 5- سجاد سبکتین (اصفهان) و عرفان خدایاری (توابع تهران)

 

رده بندی تیمی: 1- خوزستان 75 امتیاز 2- فارس 73 امتیاز 3- تهران الف 57 امتیاز 4- قم 45 امتیاز 5- گیلان 45 امتیاز 6- مازندران 43 امتیاز

 

کشتی گیر نمونه: محمدرضا مختاری (فارس)

فنی ترین کشتی گیر: شایان عفیفی (آذربایجان شرقی)

داور نمونه: مهدی آقاولی (تهران)

مربی نمونه: فرزاد ایمان علی زاده (خوزستان)

کاپ اخلاق: استان کرمانشاه

-

نسخه چاپي
بعد از غیبت در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
مهدی‌زاده: به دلیل سفر به کربلا نتوانستم در اردوی تیم ملی حاضر شوم

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی آسیا گفت: به دلیل سفر زیارتی‌ به کربلا نتوانستم در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنم.

خبرگزاری فارس: مهدی‌زاده: به دلیل سفر به کربلا نتوانستم در اردوی تیم ملی حاضر شوم
  •  

بهنام مهدی‌زاده  در خصوص غیبتش در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعد از پایان لیگ جهانی کشتی فرنگی که در آبادان برگزار شد امام حسین (ع) طلبید و عازم سفر زیارتی به کربلا شدم.

وی ادامه داد: به همین دلیل نتوانستم در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کنم اما حتما در این خصوص با کادر فنی تیم ملی صحبت خواهم کرد و شرایط را برای آنها توضیح خواهم داد تا غیبتم موجه شود.

دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد: به هیچ عنوان کشتی‌گیر بی‌انضباطی نبوده و نیستم؛ تاکنون در تمام اردوهایی که برگزار شده است حضور داشتم و از این به بعد هم در اردوها حاضر خواهم بود چرا که اعتقاد داریم نظم و انضباط پایه اصلی موفقیت است.

-f

نسخه چاپي
پس از شکست خانگی آبی‌ها در گلزن کرشن
تماشاگری که مربی شالکه را مصدوم کرد+عکس

پرتاب ترقه از سوی هواداران شالکه باعث مصدومیت مربی شالکه شد.

خبرگزاری فارس: تماشاگری که مربی شالکه را مصدوم کرد+عکس
  •  

، تیم فوتبال شالکه شب گذشته در دیدار مقابل کلن با نتیجه دو بر یک متحمل شکست شد.

در جریان این بازی یکی از هواداران آبی‌های گلزن کرشن با پرتاب ترقه به سوی سون هوبشر مربی شالکه باعث مصدومیت وی شد. شدت جراحت دستیار دی‌متئو به گونه‌ای بود که سر و صورت وی را خون فرا گرفت.

هورست هلد مدیر شالکه پس از این اتفاق گفت: این حرکت غیرقابل قبول است و امیدواریم بتوانیم شخص خاطی را شناسایی کنیم.

-

نسخه چاپي
مشکل سربازی رفیعی پابرجاست
تیم ملی بدون ۲ بازیکن راهی آفریقا شد/ مشکل مالیاتی برای نوری دردسرساز شد

تیم ملی ایران بدون ۲ بازیکن اصلی خود برای برپایی اردوی آفریقای جنوبی راهی این کشور شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی بدون ۲ بازیکن راهی آفریقا شد/ مشکل مالیاتی برای نوری دردسرساز شد
  •  

، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند ساعت 4 بامداد امروز در غیاب دو ملی پوش در آخرین لیست اعلام شده کادرفنی، راهی اردوی آفریقای جنوبی شد.

بر همین اساس محمد نوری به خاطر مشکل مالیاتی در لحظه آخر ممنوع الخروج شد و سروش رفیعی نیز به دلیل مشکلات سربازی نتوانست ملی پوشان را در این سفر همراهی کند، هرچند که قرار است این دو بازیکن نیز با رفع این مشکلات، هرچه سریع تر به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی ملحق شوند.

همچنین در این سفر کارلوس کی روش نیز حضور نداشت چراکه وی شب گذشته و زودتر از کاروان تیم ملی راهی امارات شده بود.

تیم ملی در اردوی خود در آفریقای جنوبی اردویی 10 روزه را برگزار می کند. هنوز نام حریفان تدارکاتی تیم ملی در این اردو مشخص نیست.

-

واکنش فدراسیون قایقرانی به ادعای نصب بنر "ورود ورزشکار به فدراسیون ممنوع"

مسئولان فدراسیون قایقرانی ادعای ورزشکاران این رشته مبنی بر جلوگیری فدراسیون از ورود ورزشکاران به داخل فدراسیون را تکذیب کردند.

خبرگزاری فارس: واکنش فدراسیون قایقرانی به ادعای نصب بنر
  •  

، هفته گذشته چند ورزشکار قایقرانی در رشته آبهای آرام مدعی شدند فدراسیون با نصب بنری با عنوان "ورود ورزشکار به فدراسیون ممنوع" اجازه ورود آنها را به داخل فدراسیون نداده است.

مسعود مهدوی‌نیا دبیر فدراسیون قایقرانی در واکنش به این ادعای ورزشکاران گفت: ما سر در فدراسیون چنین چیزی ننوشته‌ایم، اما در بخشی که بانوان حضور دارند ورود مردان ممنوع است. من چنین چیزی را ندیده‌ام، اما حتما بخشی بوده که ورزشکار نباید به آن قسمت می‌رفته.

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون نیز در این باره به فارس گفت: ورود ورزشکاران به دبیرخانه ممنوع است، آن هم به این دلیل بود که می‌خواستیم کارمندان این بخش کارشان را به خوبی انجام دهند. خوابگاه و سالن غذاخوری در فدراسیون است و ما چنین حرفی نزده‌ایم که ورود ورزشکاران به داخل فدراسیون ممنوع است.

-f

نسخه چاپي
مشکل سربازی رفیعی پابرجاست
تیم ملی بدون ۲ بازیکن راهی آفریقا شد/ مشکل مالیاتی برای نوری دردسرساز شد

تیم ملی ایران بدون ۲ بازیکن اصلی خود برای برپایی اردوی آفریقای جنوبی راهی این کشور شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی بدون ۲ بازیکن راهی آفریقا شد/ مشکل مالیاتی برای نوری دردسرساز شد
  •  

، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند ساعت 4 بامداد امروز در غیاب دو ملی پوش در آخرین لیست اعلام شده کادرفنی، راهی اردوی آفریقای جنوبی شد.

بر همین اساس محمد نوری به خاطر مشکل مالیاتی در لحظه آخر ممنوع الخروج شد و سروش رفیعی نیز به دلیل مشکلات سربازی نتوانست ملی پوشان را در این سفر همراهی کند، هرچند که قرار است این دو بازیکن نیز با رفع این مشکلات، هرچه سریع تر به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی ملحق شوند.

همچنین در این سفر کارلوس کی روش نیز حضور نداشت چراکه وی شب گذشته و زودتر از کاروان تیم ملی راهی امارات شده بود.

تیم ملی در اردوی خود در آفریقای جنوبی اردویی 10 روزه را برگزار می کند. هنوز نام حریفان تدارکاتی تیم ملی در این اردو مشخص نیست.

f

20 / 9 / 1393برچسب:, :: 11:58 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

مربیان تیم تراکتورسازی محروم شدند

  - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل تخلفات انجام شده در دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد، مربیان تیم تبریزی را محروم و جریمه کرد.

 
به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد در جام حذفی باشگاههای کشور در حالی 6 آذر ماه در تبریز برگزار شد که از سوی سرمربی، مربی، آنالیزور و تماشاگران منتسب به تیم تراکتورسازی تخلفاتی صورت گرفت.

برهمین اساس کمیته انضباطی رسول خطیبی را به یک جلسه محرومیت و مبلغ 10 میلیون ریال، حسین خطیبی یک جلسه محرومیت و 500 هزار ریال، بهزاد بشتالیم یک جلسه محرومیت و 500 هزار ریال و تیم تراکتورسازی را به 500 هزار ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین تیم پدیده مشهد به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

آرا صادره قطعی است.

نسخه چاپي
لیست خروجی نداریم
قلعه‌نویی: از وضعیت تیموریان برای ماندن و یا رفتنش بی‌خبرم/ بدترین نتیجه را در طول مربیگری‌ام در این فصل گرفتم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از وضعیت تیموریان برای ماندن و یا رفتن از استقلال خبر ندارم.

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: از وضعیت تیموریان برای ماندن و یا رفتنش بی‌خبرم/ بدترین نتیجه را در طول مربیگری‌ام در این فصل گرفتم
  •  

، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در خوزستان گفت: به شهری آمده‌ام که خاطرات خوبی در آن دارم. خوشحالم که شنیدم استقلال اهواز صدرنشین لیگ یک است. بازی در خوزستان برای هر تیمی به عنوان میهمان سخت است. ما با تیمی بسیار خوب و فوتبال‌فهم بازی داریم و مطمئنا بازی خوبی خواهد شد.

وی ادامه داد: چند بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم بازیکنان جوانی که جایگزین آنها کرده‌ایم موفق عمل کنند. بازی کردن خسرو حیدری، حنیف عمران‌زاده و محمد قاضی در پرده ابهام است و منتظر نظر تیم پزشکی هستیم.

سرمربی استقلال در مورد فهرست بازیکنان مورد نظرش گفت: فهرست بازیکنان مورد نظرم را به باشگاه ارائه کردم در حال حاضر میلاد سلیمان‌فلاح را جذب کرده‌ایم و به دنبال یک هافبک ششدانگ هم هستیم. لیست خروجی هم نداریم.

قلعه‌نویی در مورد شرایط تیموریان گفت: از وضعیت تیموریان خبر ندارم که می‌ماند و یا می‌رود. قرار بود جلسه‌ای برگزار شود که از نتیجه آن بی‌خبرم.

قلعه‌نویی در مورد مشکلاتی که برای فولاد به دلیل استفاده از بازیکنان سرباز پیش‌آمد گفت: با توجه به اینکه فولاد نماینده ایران در فوتبال آسیا است امیدوارم بستری فراهم شود که بازیکنان ملی را در اختیارش قرار بدهند تا بتواند از نام فوتبال ایران در آسیا دفاع کند یا حداقل شرایطی فراهم شود که بازیکنان خاطی بتوانند در آسیا برای فولاد بازی کنند. البته من در جایگاه قضایی و رسیدگی به تخلفات موجود نیستم اما امیدوارم که به فولاد خوزستان کمک شود.

-

نسخه چاپي
جوابیه وزارت ورزش به سخنان عضو پیشین هیئت مدیره استقلال
سخنان شهریاری در مورد اسپانسر 45 میلیاردی کذب محض است / آمادگی جایگزینی حامی مالی جدید را داریم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفته های "عضو پیشین هیات مدیره استقلال مبنی براینکه "وزارت ورزش اسپانسر 45 میلیاردی ما را قبول نکرد " را کذب محض اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: سخنان شهریاری در مورد اسپانسر 45 میلیاردی کذب محض است / آمادگی جایگزینی حامی مالی جدید را داریم
  •  

، در پی انتشار مصاحبه ای  از عضو پیشین هیئت مدیره استقلال با تیتر "شهریاری: وزارت ورزش، اسپانسر 45 میلیاردی ما را قبول نکرد، خادم همه را کنار زد" که مورخ 19 آذر 1393 در  خبرگزاری‌ها منتشر شده را طی جوابیه ای  کذب محض دانست.

جوابیه وزارت ورزش و جوانان به این شرح است:

آقای شهریاری عضو پیشین هیئت مدیره استقلال تنها فردی را که  به عنوان داوطلب به این وزارتخانه معرفی کرد یکی از مدیران شرکت صدرا سیستم (SIS   ) بود که  در جلسه مشترک هرچند ادعای  درآمد زایی 30 میلیاردی در سال را داشت  اما از دادن هر گونه تضمین یا پرداخت اولیه خود داری نمود . این در حالی است که باتوجه به مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان به دنبال فردی بود که بتواند با پرداخت به موقع، مشکلات این دو باشگاه را رفع کند.

وی مدعی شده اند که اسپانسری45 میلیاردی وجود داشته که ما از وی برای رفع مشکلات باشگاه استقلال بهره نگرفته ایم که اگر چنین چیزی صحت داشته ، چرا 8  ماه پیش که باشگاه استقلال با اسپانسر 20 میلیاردی قرار داد امضا کرد، ایشان آن زمان اعتراضی نکرد.

علی رغم همه مطالب، بنابر ادعای ایشان  اگر چنین اسپانسری وجود دارد فورا معرفی کند تا جایگزین  اسپانسر حاضر شود و ما نیز خود را موظف می دانیم که اسپانسر کنونی استقلال را برای لغو قرار دادش با این باشگاه راضی کنیم.

در پایان با توجه به کذب بودن ادعاهای آقای شهریاری ، این وزارتخانه حق اعتراض در مراکز قضایی را برای خود محفوظ می داند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930919001610#sthash.5EWeKgRN.dpuf

کسب 60 مدال بین المللی توسط فدراسیون ورزش های رزمی

کرمانشاه - ایرنا - دبیر فدراسیون ورزش های رزمی کشور گفت: ورزشکاران و تیم های این فدراسیون در مسابقه های جهانی، آسیایی و منطقه ای در 6 ماه گذشته موفق به کسب 60 مدال قهرمانی شده اند.

 
به گزارش ایرنا، محسن احمدی روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش های رزمی کرمانشاه، اظهار کرد: فدراسیون رزمی با یک میلیون ورزشکار بیمه شده یکی از بزرگترین و در عین حال موفق ترین فدراسیون های ورزشی کشور محسوب می شود.

وی افزود: این فدراسیون 102 رشته رزمی را تحت پوشش دارد که 6 رشته آن به صورت رسمی در مسابقه های جهانی و بین المللی حضوری موفق دارند.

احمدی بیان کرد: در این فدراسیون 6 رشته عضو شورای المپیک در سطح کمیته طبقه بندی شده اند و دارای تیم ملی هستند و در بخش بانوان نیز می توانند با حجاب کامل در مسابقه های جهانی شرکت کنند.

وی ادامه داد: این فدراسیون دو رسالت مهم در توسعه ورزش قهرمانی و گسترش رشته های رزمی به صورت فراگیر و همگانی را در برنامه کاری خود گنجانده است.

دبیر فدراسیون ورزش های رزمی یادآور شد: فدراسیون در 6 ماه اخیر توانسته برنامه های زیادی را به سرانجام برساند که مهمترین آن ها اعزام تیم های مختلف رزمی در سبک های گوناگون به کشورهایی ایتالیا، فرانسه، روسیه، اوکراین و ازبکستان بود.

احمدی ادامه داد: به تازگی نیز تیم جوانان ایران برای نخستین بار با هدایت سرمربی کرمانشاهی خود موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقه های جهانی چکسلواکی شد.

وی، کرمانشاه را مهد ورزش های رزمی در کشور دانست و گفت: ورزشکاران هنرهای رزمی این استان در کشور جزو برترین ها هستند و اکنون نیز در بیشتر مسابقه هایی که برگزار می شود حائز عنوان های برتر می شوند.

دبیر فدراسیون ورزش های رزمی کشور با اشاره به عزم فدراسیون برای کمک به هیات های استانی از اختصاص یک رینگ به هیات ورزش های رزمی کرمانشاه در صورت احداث خانه رزمی استان خبر داد.

مجمع انتخابات هیات ورزش های رزمی کرمانشاه در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی این استان برگزار و رضا بزرگیان با کسب 15 رای به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ورزش های رزمی کرمانشاه انتخاب شد.
 

19 / 9 / 1393برچسب:, :: 12:55 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

ملی پوش هاکی سالنی استان عازم مسکو شد

ملی پوش هاکی سالنی استان عازم مسکو شد

 تیم ملی هاکی سالنی ایران امروز عازم روسیه ( مسکو) شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، تیم ملی هاکی سالنی ایران به منظور شرکت در مسابقات جام بین المللی مسکو (جام جهانی کوچک) امروز چهارشنبه 19 آذرماه، عازم روسیه (مسکو) شدند.
این مسابقات از 21 آذرماه لغایت 23 آذر در مسکو با حضور تیم های ایران، روسیه ، قزاقستان، اسپانیا، لیتوانی، بلاروس برگزار می شود.
اسفندیار صفایی ( سرمربی)، علی ا کبر دهخدا( مربی )، هادی شریعتی ( سرپرست )، حمیدرضا بخارایی ( جانشین سرپرست )، احمد رضا راهزانی ( داور)، ساسان حاتمی نژاد، علیرضا چزانی، محمد اثنی عشری از آذربایجان غربی، مسعود بهلولی، نوید طاهری راد، حمید نورانیان، عباس اروئی، محسن بهلولی، مصطفی پورسعید، بهداد بیرانوند، نفرات اعزامی به مسابقات (جام جهانی کوچک) می باشند.

نسخه چاپي
رئیس هیأت کشتی کرمانشاه در گفت‌وگو با فارس:
آمادگی میزبانی جام تختی را داریم/ میزبانی مسابقات به غیر از زحمت و هزینه چیزی برای ما ندارد

رئیس هیأت کشتی کرمانشاه گفت: با وجود اعلام فدراسیون کشتی مبنی بر کاندیداتوری ۴ استان برای میزبانی جام تختی، ما همچنان آمادگی میزبانی این رقابت‌ها را داریم.

خبرگزاری فارس: آمادگی میزبانی جام تختی را داریم/ میزبانی مسابقات به غیر از زحمت و هزینه چیزی برای ما ندارد
  •  

محمد‌حسین محبی  در خصوص گرفتن میزبانی جام تختی از کرمانشاه گفت: در جریان این موضوع نیستم و همین حالا از طریق شما از این موضوع مطلع شدم.

وی ادامه داد: با پیشنهاد فدراسیون کشتی میزبانی این رقابت‌ها را پذیرفتیم و همین حالا هم آمادگی برگزاری مسابقات را در بالاترین سطح داریم، اما هر طور که فدراسیون کشتی صلاح بداند عمل خواهیم کرد. در هر صورت میزبانی این مسابقات به غیر از زحمت و هزینه چیزی برای ما نخواهد داشت، اما با توجه به علاقه وافر مردم کرمانشاه به کشتی این میزبانی را قبول کردیم.

رئیس هیأت کشتی کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون حدود 300 میلیون تومان هزینه ساخت سکوهای برگزاری مسابقات شده است. بر اساس برآوردی که داشته‌ایم برگزاری این رقابت‌ها چیزی حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. چندین ماه است که در حال رایزنی با استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و سایر مسئولان و دست‌اندر‌کاران استان برای برگزاری مناسب این مسابقات هستیم. حتی تشک‌های مسابقات خریداری شده و سالن مسابقات در حال تجهیز و بازسازی است. هفته گذشته هم جلسات خوبی را برای برگزاری مسابقات برگزار کردیم، اما اینکه فدراسیون بخواهد جام تختی را در استان دیگری برگزار کند به نظر آنها بستگی دارد.

به دستور رئیس شورای المپیک آسیا:
سوارکاری و کشتی سنتی ترکمنی به رشته‌های بازی‌های المپیک آسیا پیوست

رئیس شورای المپیک آسیا، طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور ترکمنستان، الحاق سوارکاری و کشتی سنتی ترکمنی به رشته‌های بازی‌های المپیک آسیا را تایید کرد.

خبرگزاری فارس: سوارکاری و کشتی سنتی ترکمنی به رشته‌های بازی‌های المپیک آسیا پیوست
  •  

در عشق‌‏آباد، خبرگزاری رسمی ترکمنستان روز سه‌شنبه با انتشار این خبر ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد که «شیخ احمدالفهد الصباح» رئیس شورای المپیک آسیا در پیامی به «قربانقلی بردی‏‌محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان که همزمان رئیس کمیته ملی المپیک این کشور آسیای مرکزی است، موافقت این سازمان را در جهت پیوستن سوارکاری و کشتی سنتی ترکمنی به بازیهای آسیای عشق آباد در سال 2017 را تایید کرد.

وی همچنین عنوان کرد، اولین نشست کمیته هماهنگی شورای المپیک آسیا (OCA) در زمینه سازماندهی امور  برگزاری پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا در سال 2017 - عشق‌آباد، در ماه فوریه(بهمن ماه) سال 2015 به میزبانی عشق آباد برگزار خواهد شد.

سرمایه‌گذاری 5 میلیارد دلاری ترکمنستان برای بازی‌های آسیایی سالنی 2017

اضافه شدن 2 رشته جدید به پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا در سال 2017 - عشق‌آباد در حالی است که رئیس‌جمهور ترکمنستان چندی پیش در اجلاس کمیته اجرایی پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن اعلام کرد، دولت برای میزبانی این مسابقات و ایجاد زیرساخت‏‌های آن 5 میلیارد دلار اختصاص داده‌ است.

رئیس جمهور ترکمنستان در این اجلاس تصریح کرد: هم‏‌اکنون به‌منظور برگزاری مسابقات آسیایی در عشق‏‌آباد یک دهکده المپیک مدرن در این منطقه در دست احداث می‌باشد.

بردی‌‏محمداف افزود: دهکده المپیک به مساحت 157 هکتار در مرکز عشق‏‌آباد در 3 فاز و با همکاری شرکت‌های ترکی در حال احداث است که کلیه تأسیسات آن با استانداردهای بین‏‌المللی ورزشی جهانی مطابقت دارد و فاز اول آن سال آینده میلادی راه‏‌اندازی خواهد شد.

رئیس جمهور ترکمنستان با توجه به اینکه عشق‏‌آباد در سال 2017 میلادی میزبان مسابقات مذکور بین‏‌المللی می‏‌شود به کلیه مقامات مربوطه دولت این کشور دستور داد که از هم‏‌اکنون اقدامات گسترده‏‌ای را برای برگزاری باشکوه، سازمان یافته و موفقیت آمیز پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا در عشق‏‌آباد اتخاذ کنند.

در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا -2017 بیش 6 هزار ورزشکار از 60 کشور قاره آسیا و اقیانوسیه شرکت خواهند کرد

f

نسخه چاپي
فدراسیون ‌جهانی ‌تکواندو: آیا "سونامی" ایران بزرگترین قدرت تکواندوی جهان می‌شود؟

سایت فدراسیون جهانی تکواندو در گزارش یه عملکردملی پوشان ایران در مسابقات جهانی مکزیک پرداخت.

خبرگزاری فارس: فدراسیون ‌جهانی ‌تکواندو: آیا "سونامی" ایران بزرگترین قدرت تکواندوی جهان می‌شود؟
  •  

و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در مسابقات فینال گرندپریکس تکواندو که در مکزیک برگزار شد، فرزان عاشورزاده،‌ تکواندوکار 58- کیلوگرم از ایران،‌ توانست ستاره کره ای را، در حالی که 49 ثانیه از وقت مسابقه باقی مانده بود، 12 تایی کند و به دلیل حملات همه جانبه فرزان که مثل موجی بزرگ حریفش را در بر می گیرد،‌ این ورزشکار 18 ساله ایرانی لقب "سونامی" گرفته است.

این نوجوان بلندقد و مودب که از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است و در اکثر مسابقات در سال اخیر، رقبایش را 12 تایی کرده؛ امیدوار است در قدم بعدی صاحب مدال طلای المپیک شود.

فرزان در مصاحبه ای که با خبرنگار فدراسیون جهانی داشت، دلیل موفقیتش را مبارزات ذهنی و حفظ آرامش در شیاپجانگ عنوان کرد.

ایران که با گرد هم آوردن 16000 ورزشکار از 127 تیم از تمامی کشورها در برگزاری لیگ های متنوع پیشی گرفته است، تبدیل به کارخانه قهرمان سازی شده که "سونامی" آخرین تولیدی مهندسی شده این کارخانه است.

سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندوی ایران گفت: اگر فرزان به کارش ادامه دهد، می تواند به رویایش که کسب بیشترین مدال تاریخ تکواندوست تحقق بخشد. او اضافه کرد: کسب طلای المپیک تنها شروع کار فرزان است.

این ورزشکار مازندرانی، تکواندو را که در خون مردم این خطه از ایران جاریست، از سن 6 سالگی شروع کرد و در سن 12 سالگی به تیم ملی نوجوانان راه پیدا کرد.

او تصمیم دارد در رشته تربیت بدنی ادامه تحصیل دهد و به غیر از تکواندو در اوقات فراغتش شنا می کند که با لقبی که گرفته است؛ همخوانی دارد.

نسخه چاپي
روند باشگاه در نقل و انتقالات خوب است
پورحیدری: آرزویم این است که استقلال خصوصی شود تا جلوی ریخت‌وپاش در نقل‌وانتقالات گرفته شود

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت:آرزوی من این است که استقلال هر چه زودتر خصوصی شود تا جلوی ریخت‌وپاش‌ها گرفته شود.

خبرگزاری فارس: پورحیدری: آرزویم این است که استقلال خصوصی شود تا جلوی ریخت‌وپاش در نقل‌وانتقالات گرفته شود
  •  

منصور پورحیدری در مورد روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت: صحبت های لازم با باشگاه هایی که بازیکنانشان را نیاز داریم انجام داده ایم اما کار سخت است و به همین راحتی نمی توان یک بازیکن را جذب کرد.

وی افزود: دستور دادن راحت است اما اینکه پول از کجا تامین می شود بحث دیگری است. به نظر من که استقلال روند خوبی را در نقل و انتقالات در پیش گرفته است ولی باید قبول کنیم که تعویض بازیکن راحت نیست.

پورحیدری در مورد اینکه محمود فکری در مصاحبه ای اعلام کرده است کمیته نقل و انتقالات روند استقلال را در جذب بازیکن کند کرده است، گفت: به هر حال او یک مربی است که کارش را انجام می دهد و نظرش محترم است. دوستان بدانند یکسری مشکلات هست و من می دانم که چرا این اظهار نظر شده است. ما در حال تلاش هستیم و کار کار ساده ای نیست. باید مراقب باشیم که اتفاقی رخ ندهد چون یک تصمیم اشتباه ممکن است یک میلیارد را به هوا بفرستد. زمانی که اشتباه رخ می دهد کسی توجهی نمی کند.

عضو کمیته نقل و انتقالات تصریح کرد: همه آرزوی من این است که هر چه زودتر روند خصوصی سازی انجام شود تا دیگر در نقل و انتقالات جلوی ریخت و پاش ها گرفته شود. ما هم در این کمیته دنبال این هستیم که بازیکن اشتباهی گرفته نشود که در آینده ضرر کنیم.

-

نسخه چاپي
گزارش فارس از وضعیت نامشخص حریفان ایران در ژوهانسبورگ
ما تعطیل،‌ آفریقای‌ جنوبی هم تعطیل؛ تیم‌ ملی با کدام تیم بازی می‌کند؟/ در انتظار لابی کی‌روش

تیم ملی فوتبال ایران در حالی برای برگزاری اردو راهی آفریقای جنوبی می‌شود که فوتبال این کشور نیز مانند لیگ ایران به مدت ۵۰ روز تعطیل است.

خبرگزاری فارس: ما تعطیل،‌ آفریقای‌ جنوبی هم تعطیل؛ تیم‌ ملی با کدام تیم بازی می‌کند؟/ در انتظار لابی کی‌روش
  •  

به گزارش خبرگزار فارس، ملی‌پوشان فوتبال ایران بامداد یکشنبه آینده برای برگزاری اردویی تدارکاتی در حالی راهی آفریقای جنوبی می‌شوند که فوتبال این کشور به خاطر تعطیلات کریسمس، حدود یک ماه به حالت نیمه تعطیل درخواهد آمد و از فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها گرفته تا هرگونه فعالیت ورزشی دیگری خبری نخواهد بود.

تعطیلات آفریقای جنوبی از 14 دسامبر 2014 (23 آذر) یعنی همزمان با ورود ملی‌پوشان به ژوهانسبورگ آغاز خواهد شد و تا 12 ژانویه 2015 (22 دی) ادامه خواهد داشت؛ البته تعطیلات دانشگاه‌ها و مدارس از روز جمعه 21 آذر آغاز و تا 10 دی ماه ادامه خواهد داشت.

لیگ برتر فوتبال آفریقای جنوبی نیز پنجشنبه و جمعه 20 و 21 آذر پیگیری می شود و لیگ برتر این کشور نیز در میان فصل تعطیلات 50 روزه را تجربه خواهد کرد تا احتمال بازی با تیم‌های باشگاهی نیز با این وضعیت کمرنگ شود.

*حریف تدارکاتی پیدا می‌شود؟

پیش از این کادرفنی تیم ملی از احتمال برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی آفریقای جنوبی یا کنیا خبر داده بودند که خیلی زود مشخص شد شاگردان کی‌روش در آفریقا با این تیم‌ها بازی نخواهند کرد.

با این حال صحبت از بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی به میان آمد اما از آنجایی که تیم‌های لیگ برتری آفریقای جنوبی در 5 روز اول حضور تیم ملی خود را برای رقابت‌های هفته هفدهم آماده خواهند کرد و در 5 روز دوم نیز وارد تعطیلات می‌شوند، به نظر می‌رسد برگزاری دیدار تدارکاتی حتی با تیم‌های باشگاهی نیز در اردوی دوم خارجی تیم ملی منتفی باشد

تبریک رئیس سازمان جهانی wpka به محمود رشیدی سرپرست فدراسیون

تبریک رئیس سازمان جهانی wpka به محمود رشیدی سرپرست فدراسیون

جورج توکتاریدیس رئیس سازمان wpkaدرنامه ای انتصاب محمود رشیدی سرپرست فدراسیون را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت داشت.

همچنین در پاسخ به نامه فوق محمود رشیدی از ابراز لطف آقای توکتاریدیس تشکرکرد.

17

اولین جلسه شورای عالی سیاست گذاری بانوان فدراسیون برگزار شد

اولین جلسه شورای عالی سیاست گذاری بانوان فدراسیون برگزار شد

اولین جلسه شورای عالی سیاست گذاری بانوان فدراسیون ورزش های رزمی با حضور تمامی اعضاء این شورا تشکیل و در این جلسه پس از رای گیری از اعضاء خانم فروغ موسوی به عنوان دبیر و خانم مریم پرنیان به عنوان سخنگوی شورا با رای اکثریت انتخاب شدند.

این جلسه با حضور آقایان محسن احمدی(دبیرفدراسیون)،حسین عابدی(مدیرسازمان تیم های ملی)وافشین هادی چگینی (رئیس کمیته امور استان ها)وخانم ها شهلا قابلی،اکرم حقیقی،آذردخت خطیبی،مریم بعیدفر،مهرک صنوبری(اعضاء شورای عالی سیاستگذاری بانوان فدراسیون) تشکیل گردید.

 

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 13140350
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content