فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


کسب عنوان سومی برای دومیدانی کار بانوی استان

کسب عنوان سومی برای دومیدانی کار بانوی استان

 

نساء دلخانی دومیدانی کارشایسته استان توانست عنوان سومی مسابقات قهرمانی دومیدانی نوجوانان دختر کشور را از آن خود کرد .
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، تیم منتخب دوومیدانی بانوان نوجوان استان متشکل از زیبا اکبرزاده ، نساء دولخانی در ماده 1500 متر و فاطمه مهرآور در پرتاب چکش و شیوا آقایار به عنوان سرپرست تیم در مسابقات قهرمانی دومیدانی نوجوانان دختر کشور حضور داشتند که این مسابقات در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با حضور 110 ورزشکار برگزار شد که طی آن نساء دولخانی با درخشش در ماده 1500 متر مدال برنز و مقام سوم را از آن خود کرد.
همچنین فاطمه مهرآور نونهال شایسته استان در پرتاب چکش به لحاظ استیل بدنی و شرایط سنی خاص مورد توجه کادر فنی فدراسیون در این رده قرار گرفت.


کسب عنوان سومی برای دومیدانی کار بانوی استان

کسب عنوان سومی برای دومیدانی کار بانوی استان

 

نساء دلخانی دومیدانی کارشایسته استان توانست عنوان سومی مسابقات قهرمانی دومیدانی نوجوانان دختر کشور را از آن خود کرد .
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، تیم منتخب دوومیدانی بانوان نوجوان استان متشکل از زیبا اکبرزاده ، نساء دولخانی در ماده 1500 متر و فاطمه مهرآور در پرتاب چکش و شیوا آقایار به عنوان سرپرست تیم در مسابقات قهرمانی دومیدانی نوجوانان دختر کشور حضور داشتند که این مسابقات در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با حضور 110 ورزشکار برگزار شد که طی آن نساء دولخانی با درخشش در ماده 1500 متر مدال برنز و مقام سوم را از آن خود کرد.
همچنین فاطمه مهرآور نونهال شایسته استان در پرتاب چکش به لحاظ استیل بدنی و شرایط سنی خاص مورد توجه کادر فنی فدراسیون در این رده قرار گرفت.

شکست مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال در مقابل شهرداری ارومیه

شکست مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال در مقابل شهرداری ارومیه

 

تیم شهرداری ارومیه در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور عصر روز چهارشنبه با برتری قاطع مقابل متین ورامین، سومین پیروزی سه امتیازی خود را در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه جشن گرفت.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این دیدار بیش از هفت هزار نفر در سالن غدیر ارومیه به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند.
بیش از دو هزار نفر نیز در پشت درهای بسته ماندند و به دلیل پر شدن ظرفیت موفق نشدند از نزدیک این دیدار را تماشا کنند و ناچار به خانه های خود بازگشتند تا از طریق تلویزیون این دیدار را تماشا کنند.
بلیط فروشی از ساعت 11 صبح آغاز شده بود در حالی که این مسابقه قرار بود از ساعت 17 عصر آغاز شود ولی به دلیل استقبال بیش از حد هواداران و به ویژه جوانان درب سالن از ساعت 13 گشوده شد.
درب های سالن غدیر ارومیه از ساعت 15 امروز به دلیل پر شدن ظرفیت سالن و ازدحام جمعیت بسته شده بود و این امر حتی ورود مسئولان و خبرنگاران را نیز با مشکل مواجه کرده بود.
بازیکنان دو تیم از ساعت 16 و 30 دقیقه وارد سالن شدند و مورد تشویق بی امان تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفتند و به انجام تمرینات گرم کردن و توپی پرداختند.
سوت آغاز این دیدار راس ساعت 17 به صدا درآمد و جهانگیر سید عباسی در ترکیب اولیه این دیدار عبدالرضا علیزاده (لیبرو)، سعید معروف، شهرام محمودی، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور و حامد رضایی و نیکولای نیکولوف را به میدان فرستاد.
برای تیم متین مصطفی شریفات، سید مهدی بازارگرد، حسام بخششی، احسن الله شیرکوند، آندریاس دیمیتریوس فراگکس و محمد طاهر وادی به میدان رفتند.
پیروزی 25 بر 9 شهرداری ارومیه در ست دوم از نکات جالب توجه این دیدار بود.
تیم شهرداری ارومیه در سومین دیدار خود در رقابتهای لیگ برتر کشور موفق شد با نتیجه قاطع 3 بر صفر و نتایج 25 - 22، 25 - 9 و 25 - 19 از سد متین ورامین عبور کند.
شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی 9 امتیازی شد و در صدر گروه ب رقابتهای لیگ برتر کشور قرار گرفت.

نسخه چاپي
چهارمین دوره بازی‌های ساحلی -تایلند
حذف مینایی با شکست مقابل نماینده موی‌تای‌ ازبکستان

در ادامه رقابت‌های موی‌تای بازی‌های آسیایی ساحلی مسعود مینایی نماینده وزن منهای 71 کیلوگرم کشورمان با ناداوری نتیجه را به حریف تایلندی واگذار کرد.

خبرگزاری فارس: حذف مینایی با شکست مقابل نماینده موی‌تای‌ ازبکستان
  •  

و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، امروز در ادامه رقابت‌های موی تای ساحلی مسعود مینایی که روز گذشته موفق شده حریف ازبکستانی خود را شکست دهد به رغم ارائه یک مبارزه در دور دوم برابر حریف تایلندی نتیجه را واگذار و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اعتراض کادر فنی تیم ملی موی تای نسبت به رای داوران بجایی نرسید تا مینایی دومین حذف شده موی تای کشورمان در رقابت‌های امروز باشد.

امروز در ادامه رقابت‌ها پیام ملک محمدی نماینده موی کشورمان نیز در وزن منهای 57 کیلو گرم در مبارزه نخست خود برابر حریف تایلندی نتیجه را واگذار کرده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

-

نسخه چاپي
رقابت‌های جام‌جهانی ساندا - اندونزی
سهیلا منصوریان نماینده میزبان را ناک اوت کرد

عضو تیم ملی ووشوی زنان ایران کار خود را در رقابت‌های جام جهانی اندونزی با قدرت آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: سهیلا منصوریان نماینده میزبان را ناک اوت کرد
  •  

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ هفتمین دوره رقابت های جام جهانی ساندا از صبح امروز (پنجشنبه) با حضور نمایندگان 18 کشور در جاکارتا پایتخت اندونزی آغاز شده است.

این مسابقات هر دو سال یک‌بار با حضور مدال آوران رقابت های قهرمانی جهان انجام می شود.

در آغاز این پیکارها و در وزن منهای 52 کیلوگرم ساندای زنان، سهیلا منصوریان به مصاف نماینده اندونزی رفت و در همان راند نخست حریف خود را ناک اوت کرد و پیروز شد.

وی در دومین مبارزه خود به مصاف نماینده کره جنوبی خواهد رفت. این سانداکار کره ای مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان در سال 2013 و برنز بازیهای آسیایی اینچئون را در کارنامه دارد.

در ادامه این رقابت ها عصر امروز، جعفر شیرزاد، حمیدرضا لادور و حمیدرضا قلی پور در ساندای مردان به مصاف حریفان خود می روند.

-

آخرین پرواز بلند غلامحسین مظلومی/ مرگ «سرطلایی» عامل آشتی فوتبال ایران!

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران امروز آخرین پروازش را انجام داد تا بار دیگر مردم ایران داغدار نامی بزرگ شوند.

خبرگزاری فارس: آخرین پرواز بلند غلامحسین مظلومی/ مرگ «سرطلایی» عامل آشتی فوتبال ایران!
  •  

، همین دیروز در بازی ایران و کره جنوبی بود که بازیکنان تیم ملی با عکس غلامحسین به میدان آمدند و از سرطلایی فوتبال ایران خواسته بودند که از جایش بلند شود! و چقدر زود غلامحسین از بستری بیماری بلند شد و به آسمان رفت این آخرین پرواز غلامحسین بود.

او عادت داشت با پروازهای بلند در محوطه جریمه دروازه‌ها را تسخیر و گلزنی کند و دل مردم ایران را شاد کند به همین دلیل هم شد سرطلایی! ولی آخرین پروازش دل همه فوتبالدوستان را به درد آورد.

علی دایی مهاجمی که شبیه او گلزنی می‌کرد اولین پیام تسلیت را گفت و بعد هم کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران، کمیته ملی المپیک، فدراسیون، سازمان لیگ، مرفاوی و علی کریمی و... سیل پیام‌های تسلیت و همدردی با خانواده داغدارش و فوتبال ورزش ایران ادامه خواهد داشت اما دیگر غلامحسین نیست.

در این مجال فرصتی برای پرداختن به گلایه‌های این مرد بزرگ نیست که همه می‌دانند چه کسانی دلش را خون کردند و رفتند و خوش به حال سرمربی و مدیرعامل استقلال که آخرین دیدار را با او داشتند.

مرد محبوب و گلزن آبی‌ها و سرطلایی فوتبال ایران حالا دیگر درد نمی‌کشد حالا دیگر ناراحت نیست ولی فوتبال ایران از اینکه یک غلامحسین را از دست داد رنجیده خاطر‌تر از قبل خواهد شد.

برعکس برخی از مربیان امروزی غلامحسین هرگز از بازیکنی و یا مربی شکایت نکرد او اخلاق‌مدار به معنی واقعی بود شاید به همین دلیل هم تا لحظات آخری که سرپا بود و به بستری بیماری نیفتاده بود نتوانست طلبش را از برخی باشگاه‌ها! بگیرد.

مظلومی در بازی های آسیایی تهران بازدن 5 گل لقب بهترین مهاجم آسیا در سال 1974 را به دست آورد.

غلامحسین در طول دوران بازیگری‌اش به جز بازی برای تیم ملی برای 3باشگاه دیگر هم بازی کرد. تاج آبادان، تاج تهران و شهباز.

او یک مرد کاملا استقلالی بود. یک مرد آبی با رکوردهای بی‌نظیر. مظلومی  در تیم تاج و شهباز با به‌ثمر رساندن 65 گل در جام تخت جمشید و جام باشگاه‌های ایران و سه دوره کسب عنوان گلزن برتر لیگ تخت جمشید (دوره اول 15 گل دوره دوم 10 گل و دوره چهارم 19 گل) دارای یک رکورد است.

حالا دیگر استقلال و فوتبال ایران مظلومی ندارد و معلوم نیست آرش برهانی گل‌هایش را به چه کسی تقدیم خواهد کرد؟! او حالا بعد از گلزنی پیراهن چه کسی را باید بر دست بگیرد و شادی‌اش را با او تقسیم کند؟  دیگر این مرد با اخلاق آبی در بین ما نیست. بزرگان امروزی هم بیشتر ژست اخلاق‌مداری می‌گیرند! اما غلامحسین مردی بود که حاضر نشد در مصاحبه‌هایش به کسی بی‌احترامی کند و علیه کسی سخنی درشتی بگوید او با وجود بزرگی که داشت همواره افتاده و متواضع بود.

-

وارد بازی مسئولان فدراسیون نمی‌شوم!
کتیرایی: آقای روحانی آدم زنده نیاز به وکیل ندارد/ حرمت امام‌زاده را متولی آن باید نگه دارد

مربی سابق تیم ملی کاراته در واکنش به صحبت‌های حسن روحانی گفت: آدم زنده نیازی به وکیل ندارد، حسین روحانی خودش می‌تواند جواب مرا بدهد.

خبرگزاری فارس: کتیرایی: آقای روحانی آدم زنده نیاز به وکیل ندارد/ حرمت امام‌زاده را متولی آن باید نگه دارد
  •  

علی کتیرایی ، در واکنش به صحبت‌های حسن روحانی که مدعی شده کتیرایی بهتر است به جای انتقاد کردن سکوت کند، گفت:‌ در مورد صحبت‌های حسن روحانی هیچ حرفی برای گفتن ندارم. البته نمی‌خواهم جواب او را بدهم. آدم زنده نیازی به وکیل ندارد، حسین روحانی خودش می‌تواند جواب من را بدهد. بهتر است او سکوت کند. از قدیم گفته‌اند حرمت امامزاده را متولی آن باید نگه دارد. روحانی باید ببیند چه کسی با آبروی برادرش بازی کرده، به هر حال آبروی هر کسی دست خودش است.

وی در ادامه افزود: حسن اول باید ببیند این صحبت‌هایی که در مورد حسین روحانی شده را چه کسانی مطرح کرده‌اند. سمندر در مصاحبه‌های خود مدعی شده که بزرگترین اشتباه مدیریتی او این بوده که تیم ملی را برعهده مربیانی که در این دو رویداد بزرگ بوده‌اند سپرده است؛ پس بهتر است او به جای انتقاد کردن از من یقیه رئیس فدراسیون را بچسبد.

کتیرایی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون کاراته به دنبال این هستند که فضا را طوری کنند تا مربیان و بازیکنان به یکدیگر بتازند، اما به هیچ عنوان بنده وارد بازی مسئولان فدراسیون نمی‌شوم. امیدوارم همه ما دست به دست هم دهیم تا فضای کاراته را دوباره آرام کنیم.

وی در پایان با انتقاد از صحبت‌های رئیس فدراسیون کاراته گفت: سمندر در صحبت‌های خود مدعی شده ملی‌پوشانی که علیه فدراسیون مصاحبه کرده‌اند باید در کمیته انضباطی حضور پیدا کنند. حالا سؤال من این است که مسئولان فدراسیون که این همه حاشیه‌ سازی کرده‌اند کجا باید در کمیته انضباطی حضور داشته باشند؟ به هر حال آنها نیز باید یک جایی جوابگوی حاشیه‌هایی که ساخته‌اند باشند.

-

نسخه چاپي
نقی کلانتری در گفت‌وگو با فارس:
اجازه قانون‌شکنی به هیچ تیمی را نمی‌دهیم/ کشتی‌گیران خاطی از لیگ جهانی محروم می‌شوند

رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی گفت: اجازه قانون‌شکنی به هیچ تیمی را نمی‌دهیم و هر کشتی‌گیری که مرتکب خطا شود از حضور در لیگ جهانی محروم خواهد شد.

خبرگزاری فارس: اجازه قانون‌شکنی به هیچ تیمی را نمی‌دهیم/ کشتی‌گیران خاطی از لیگ جهانی محروم می‌شوند
  •  

نقی کلانتری  در خصوص اختلافاتی که درباره حضور کشتی‌گیران تیم بیمه رازی در نمیانده جویبار پیش آمده است گفت: هیچ اتفاقی نیفتاده است و قرارداد‌های ثبت شده در فدراسیون کشتی به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی مطابق قانون عمل می‌کند. اگر کشتی‌گیری بخواهد تیمش را تغییر دهد باید از تیم قبلی رضایتنامه کتبی داشته باشد اگر هم بدون کسب اجازه به تیم دیگری بپیوندد از حضور در لیگ جهانی محروم خواهد شد. اجازه قانون‌شکنی به هیچ تیمی را نمی‌دهم و کشتی‌گیران خاطی محروم می‌شوند.

رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی تصریح کرد: قراردادهای ثبت‌ شده در فدراسیون قانونی است و اعتبار دارد. مواضع فدراسیون هم روشن است و هیچ تبعیضی وجود ندارد. به تعهدات قانونی خود پایبند هستیم؛ کشتی‌گیران هم باید به تعهداتی که به باشگاه‌ها داده‌اند پایبند باشند. هر اتفاقی هم که رخ دهد بر اساس قانون عمل خواهیم کرد.

-

نسخه چاپي
رضا سیم‌خواه در گفت‌وگو با فارس:
پیشنهاد رسمی برای هدایت تیم فرنگی جوانان به من نشده است/ خواسته‌های زیادی ندارم

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هیچ پیشنهاد رسمی برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به من نشده است.

خبرگزاری فارس: پیشنهاد رسمی برای هدایت تیم فرنگی جوانان به من نشده است/ خواسته‌های زیادی ندارم
  •  

رضا سیم‌خواه ، در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود پیشنهاد هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را نپذیرفته است، عنوان کرد: به هیچ عنوان اینطور نیست، هیچ پیشنهاد رسمی به من نشده است که نخواهم قبول کنم. اگر پیشنهادی هم عنوان شده است به صورت غیررسمی و از سوی افراد دیگر بوده است.

وی ادامه داد: من هم برای خودم شرایطی دارم که باید لحاظ شود، اما اگر برخی فکر می‌کنند شرایط من هم مانند کی‌روش است، اینطور نیست. از سال 1997 تا 2008 در عرصه مربیگری حضور داشتم و حالا نیاز دارم که حداقل برخی شرایط برای من مهیا باشد. وقتی شرایط فدراسیون را می‌بینم توقعی ندارم، اما در این سال‌ها همواره ما کمک‌کننده بوده‌ایم، اما زمانی هم باید به خواسته‌های ما توجه شود.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: متأسفانه در کار مربیان کشتی هیچ تضمینی وجود ندارد و همواره هم انتظار نتیجه‌گیری وجود دارد در حالی که در فوتبال وقتی مربی را نمی‌خواهند تمام حق و حقوقش پرداخت می‌شود. نیاز دارم حداقل خانواده‌ام کنار باشند. دنبال خانه استخردار در بالای شهر هم نیستم، خانه‌ای که بتوانم خانواده‌ام را کنارم داشته باشم کفایت می‌کند. از طرفی به من فرصت دهند که برنامه‌هایم را اجرا کنم. اگر قرار است مسئولیتی به من سپرده شود ثبات و حمایت وجود داشته باشد و بعد دنبال نتیجه باشند چرا که در هر مسابقه نمی‌توان نتیجه گرفت.

سیم‌خواه با بیان اینکه خواسته‌های زیادی ندارم، گفت: در هر صورت من هم بعد از این همه سال باید نگران آینده‌ام باشم. وقتی می‌بینم در یک فدراسیون برای یک مربی 2 میلیارد تومان هزینه می‌شود خواسته‌های من که شاید چند ده میلیون تومان هم نشود قابل مطرح کردن نیست.

وی خاطر نشان کرد: در هر دوره‌ای نتیجه‌گیری و عدم نتیجه‌گیری وجود دارد و با تمام احترامی که برای بنا قائل هستم، اما در زمان او هم عدم نتیجه‌گیری وجود داشت، اما متأسفانه نتیجه گرفتن ما و نتیجه نگرفتن او دیده نشد. اگر ما هم بخواهیم نیمه خالی لیوان را مطرح کنیم نتایج درخشان کشتی فرنگی لوث می‌شود. در هر صورت من همواره آماده خدمت و کمک به کشتی بوده و هستم و هر جا که کشتی به حضور من نیاز داشته است حاضر شده‌ام کمک کنم

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930828000195#sthash.4EAN0ACk.dpuf

نسخه چاپي
مسئولان ورزش استان تهران حتی حال ما را هم نمی‌پرسند
محمدیاری: برای کسب طلای اینچئون ۷۰ میلیون وام گرفتم/ انگیزه‌ای برای ادامه ورزش ندارم

دارنده مدال‌های طلا و نقره بازی‌های پارا‌آسیایی گفت: برای کسب مدال طلای این مسابقات ۷۰ میلیون تومان از بانک وام گرفتم.

خبرگزاری فارس: محمدیاری: برای کسب طلای اینچئون ۷۰ میلیون وام گرفتم/ انگیزه‌ای برای ادامه ورزش ندارم
  •  
  •  
  •  

علی محمد‌یاری  با اشاره به مشکلاتش برای حضور و موفقیت در بازی‌های پارا‌آسیایی اینچئون گفت: بعد از ناکامی و کسب عنوان چهارم در گوانگجو 4 سال برای موفقیت در این رقابت‌ها بی‌وقفه تمرین کردم و چیزی حدود 100 میلیون تومان هزینه کردم تا رکورد جهان را در پرتاب دیسک جابه‌جا کنم. مجبور شدم برای تامین هزینه‌های تمرین و آماده‌سازی 70 میلیون تومان از بانک وام بگیرم که هنوز مقروض هستم. خدا را شکر که با دعای خیر مردم و کمک خداوند موفق به کسب دو مدال و جابجایی رکورد جهان شدم.

وی ادامه داد: فکر می‌کردم اگر رکورد جهان را بشکنم تشویق خواهم شد، اما نه تنها تشویقی در کار نبود بلکه حتی مسئولان ورزش استان تهران هیچ تماسی حداقل برای روحیه دادن و پرسیدن حالم هم با من هم نگرفتند؛ این در حالی است که سایر استان‌ها از ورزشکارانشان حمایت‌های خوبی می‌کنند، اما در استان تهران بهایی به ورزشکاران داده نمی‌شود. با این شرایط دیگر انگیزه و علاقه‌ای برای ادامه ورزش باقی نمی‌ماند.

دارنده مدال برنز پارالمپیک لندن تصریح کرد: در دولت قبلی شاهد برطرف شدن برخی تبعیض‌ها و یکسان شدن جوایز بودیم که بهترین دوران ورزشی ورزشکاران جانباز و معلول بود، اما در این دوره همچنان شاهد تبعیض بین ورزشکاران سالم و معلول هستیم؛ در حالی‌که به طلایی‌های بازی‌های آسیایی 5 هزار دلار پاداش نقدی اهدا می‌شد، اما به ورزشکاران پارا‌آسیایی تنها 1000 دلار پاداش دادند که امیدواریم وزارت ورزش حمایت بیشتری از ما داشته باشد.

محمدیاری افزود: از طرفی مسابقات جهانی دوومیدانی در قطر را پیش رو داریم که با حضور 1400 ورزشکار از 210 کشور جهان در سطح فوق‌العاده بالایی برگزار می‌شود. نمی‌دانم با این روحیه پایین چطور می‌خواهم ادامه دهم و عملا انگیزه‌ای برای ادامه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی ندارم و تنها اصرار و حمایت‌های خانواده‌ام باعث ادامه کار شده است.

وی در خصوص وعده‌های سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سجادی وعده داده بود که اگر ورزشکاری موفق به شکستن رکورد جهان شود علاوه بر پاداش مصوب، 30 سکه جداگانه نیز پرداخت خواهد شد که امیدواریم به این وعده عمل شود چرا که اگر اینطور نشود انگیزه‌ای برای ادامه ورزش باقی نمی‌ماند.

محمد‌یاری با انتقاد از عملکرد مسئولان ورزش استان تهران گفت: سال‌هاست که کوچکترین حمایتی از ورزشکاران استان، بخصوص جانبازان و معلولین نمی‌شود؛ حتی حرف ما را هم گوش نمی‌دهند چه برسد به اینکه اجازه ‌دهند به صورت حضوری مشکلاتمان را بازگو کنیم؛ در حالی‌که پیام رهبری نشان می‌دهد کار ورزشکاران معلول چه ارزشی داشته است. مردم هم که در کوچه و خیابان همه خوشحال هستند، اما متاسفانه مسئولان ورزش استان تهران برخلاف این موضوع رفتار می‌کند

f

26

تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ صبح امروز با عنوان قهرمانی به کشور بازگشت

تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ صبح امروز با عنوان قهرمانی به کشور بازگشت
 تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ کشورمان با کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی چک (5 مدال طلا،یک نقره ویک برنز ) صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره)به کشور بازگشت.


نائب قهرمانی آذربایجان غربی در اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور

نائب قهرمانی آذربایجان غربی در اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در بخش تیمی اسلحه اپه با قهرمانی استان خراسان رضوی و نائب قهرمانی آذربایجان غربی به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور در اسلحه اپه روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای تیمی در تهران پیگیری شد.
خراسان رضوی، آذربایجان غربی و شرقی، مازندران، زنجان، اردبیل، تهران و توابع، خراسان جنوبی، اصفهان، همدان، البرز، یزد، کیش، خوزستان و فارس 16 استان شرکت کننده در این رقابت ها بودند که در قالب 15 بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان رقابت میان این تیم ها، خراسان رضوی به عنوان نخست دست یافت و آذربایجان غربی هم که با ترکیب طاهر عاشوری، حجت حکیمیان، میرسالار کامجو و سعید رمضانی در این بخش شرکت نموده بود دوم شد. ضمن اینکه دو تیم مازندران و زنجان هم به عنوان مشترک سوم دست یافتند.
 

 

 

مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور روزهای 5 و 6 آذرماه در اسلحه فلوره برگزار می شود. این مسابقات در روزهای 9 و 10 آذرماه هم با برگزاری رقابت میان شمشیربازان اسلحه سابر در تهران پیگیری خواهد شد.

نسخه چاپي
وزنه‌برداری از قدیم مظلوم بوده است
برخواه: روس‌ها برای فوق‌سنگین برنامه داشتند، ما استراتژی نداشتیم/کسی با صحبت‌های بهداد تلنگر نمی‌خورد

کارشناس وزنه‌برداری گفت: به هیچ وجه برای بهداد سلیمی حساب‌شده کار نکردیم و هیچ استراتژی خاصی برای او نداشتیم در حالی که رقیبان روس او برنامه‌ریزی آمده بودند.

خبرگزاری فارس: برخواه: روس‌ها برای فوق‌سنگین برنامه داشتند، ما استراتژی نداشتیم/کسی با صحبت‌های بهداد تلنگر نمی‌خورد
  •  

محمدحسن برخواه ، در مورد عملکرد وزنه‌برداران و رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: از 4 نفر اول تیم ملی یعنی مجید عسگری، مرتضی رضائیان، جابر بهروزی و رسول تقیان یک مقدار توقعات و انتظارات بیشتر بود که آنها نتوانستند این توقع را برآورده کنند. اگرچه جابر بهروزی 5 حرکت از 6 حرکت خود را با موفقیت بالای سر برد اما چیزی که انتظار داشتیم این بود که با توجه به رکوردهای خوب سال گذشته‌اش امسال بتواند رکوردهایی در حد سکوهای جهانی بزند چرا که او نشان داده بود توانایی رسیدن به مدال جهانی را دارد. بنابراین 4 نفر اول در مجموع زیاد عملکرد خوبی نداشتند و رکوردهایشان راضی‌کننده نبود.

وی ادامه داد: با طلای کیانوش رستمی تیم ملی احیا شد و به مسابقات برگشت. اگر کیانوش نمی‌توانست قهرمان جهان شود به طور حتم کار نفرات بعدی هم سخت می‌شد و تیم ملی وزنه‌برداری ضربه می‌خورد اما کیانوش رستمی با جنگندگی و تعصب خاصی مسابقه داد و با اینکه شرایط برای او خیلی سخت بود اما کار بزرگی کرد و طلای جهان را برای دومین بار به کارنامه افتخاراتش اضافه کرد.

برخواه در مورد وضعیت وزنه‌برداران در دسته 105 کیلوگرم گفت: در این خصوص زیاد نمی‌توان صحبت کرد آنها تلاش خود را کردند البته کیا قدمی به نسبت بد نبود و اگر به او فرصت بیشتری بدهند می‌تواند به رکوردهای بهتری هم برسد. هر چند که فاصله‌اش با سکو زیاد است اما در حد خودش توانست وزنه‌های خوبی بزند. امید است قدمی با توجه به سنی که دارد در سال‌های آینده بهتر از حالا کار کند.

وی در خصوص عملکرد بهداد سلیمی در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت:قبل از مسابقه بهداد گفته بودم شرایط او خیلی سخت است و این صحبت من به چند دلیل بود. اول اینکه همه می‌دانند روس‌ها در حال کار بر روی وزنه‌برداران فوق‌سنگین هستند و چون مدال طلای این دسته برای آنها اهمیت زیادی دارد کاملا در یک فوق‌سنگین با برنامه‌ریزی جلو می‌آیند. سال قبل آلبگوف توانست قهرمان جهان شود و در مسابقات قهرمانی اروپا نیز لوچوف دیگر وزنه‌بردار روس قهرمان شد و قبل از مسابقات مشخص بود بهداد سلیمی دو رقیب قدرتمند روس دارد که با برنامه می‌آیند و هدفشان قهرمانی جهان است. اما از سوی دیگر ما به هیچ وجه حساب‌شده کار نکردیم و هیچ استراتژی خاصی برای بهداد نداشتیم.

کارشناس وزنه‌برداری کشورمان با بیان اینکه از یک ماه قبل از بازی‌های آسیایی  2014 شرایط بدنی بهداد سلیمی را به اوج رساندند،‌ خاطرنشان کرد: صد در صد این کار ایراد داشت. شما ببینید نقطه اوج بهداد را در چه مقطع زمانی در نظر گرفته بودند و این در حالی است که نقطه اوج و پیک کاری یک وزنه‌بردار باید در مسابقات جهانی باشد. برای بازی‌های آسیایی از قبل مشخص بود مشکل خاصی نداریم چون بهداد در آسیا رقیبی ندارد و رقابت اصلی از همان اول در قهرمانی جهان بود اما سلیمی در بازی‌های آسیایی هم به خود فشار آورد و این در حالی بود که با توان کمتری می‌توانست قهرمان جهان شود. بنابراین اتفاقاتی افتاد که باعث افت بهداد شد چرا که اصولا نمی‌توان یک وزنه‌بردار مثل بهداد سلیمی را حدود 3 ماه روی اوج نگه داشت و این نزول وی قابل پیش‌بینی بود.

برخواه در خصوص انتقاد ملی‌پوشان به برگزاری لیگ دو هفته قبل از رقابت‌های جهانی گفت: از نظر من برگزاری لیگ در آن مقطع زمانی ایراد نداشت چرا که ملی‌پوشان باید قبل از رقابت‌های قهرمانی جهانی یک رکوردگیری می‌کردند که این رکوردگیری در قالب مسابقات لیگ انجام شد.بهداد سلیمی هم پس از اینکه این برنامه‌ریزی را برایش در نظر گرفتند یک روند رو به نزول را طی کرد و همین روند باعث شد تا ایراد کار را در لیگ ببیند در حالی که مشکل کاری او لیگ نبود و افت بدنی‌اش بیشتر به خاطر این بود که دو ماه قبل از مسابقات جهانی به اوج رسیده بود.

نسخه چاپي
چهار مرحله اردوی سخت و فشرده را پشت سر گذاشتیم
توکلیان: کشتی ساحلی آینده درخشانی دارد/ 100 درصد مدال‌های طلا را کسب کردیم

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی گفت: با توجه به هیجان و جذابیت‌های بالای این رشته، کشتی ساحلی آینده درخشانی دارد و به زودی جای خود را در مسابقات کشتی باز خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: توکلیان: کشتی ساحلی آینده درخشانی دارد/ 100 درصد مدال‌های طلا را کسب کردیم
  •  

امیر توکلیان  در خصوص کسب سه مدال طلا توسط تیم ملی کشتی ساحلی در بازی‌های آسیایی گفت: در هر سه وزن موفق به کسب مدال طلا شدیم و 100 درصد مدال‌ها را کسب کردیم. زحمات زیادی برای موفقیت در این رقابت‌ها کشیده بودیم و چهار مرحله اردوی سخت و فشرده را پشت سر گذاشتیم که خوشبختانه نتیجه‌ای عالی گرفتیم.

وی ادامه داد: با توجه به هیجان و جذابیت‌های بالای کشتی ساحلی این رشته آینده درخشانی دارد و به زودی جای خود را در مسابقات کشتی باز خواهد کرد. کشتی ساحلی غیرقابل پیش‌بینی است و نتایج از قبل مشخص نیست و نمی‌توان گفت که اگر کشتی‌گیری قهرمان بوده، حتما نتیجه می‌گیرد چرا که قوانین به گونه‌ای است که رقابت‌ها را جذاب کرده است.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی تصریح کرد: کشتی‌گیران مغول و پاکستان عملکرد خوبی در این رابطه داشتند که نشان دهنده سرمایه‌گذاری آنها روی این رشته است. کشتی‌گیران ما خوب کشتی گرفتند و با توجه به روحیه و اعتماد به نفسی که داشتند موفق به کسب بهترین نتایج شدند. ما تمرینات اختصاصی در ماسه را برای کشتی‌گیران در نظر گرفته بودیم که در این رقابت‌ها کارساز شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930827000312#sthash.Z9fC8gjg.dpuf

26 / 8 / 1393برچسب:, :: 12:46 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: قربانی با مصرف بیش از حد قرص‌های مسموم کننده خودکشی کرده است.

بابک قربانی کشتی‌گیر کرمانشاهی که سابقه عضویت در تیم ملی را داشت و به اتهام قتل در زندان کرمانشاه به‌سر می برد، خودکشی کرد.

 

مجتبی ملکی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید این خبر اظهار کرد: بابک قربانی، قهرمان کشتی فرنگی ایران صبح امروز (یکشنبه) - 25 آبان ماه - در زندان مرکزی کرمانشاه دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

خودکشی قهرمان کشتی فرنگی ایران در زندان

 

وی افزود: گویا قربانی چند روز پیش با یکی از دوستانش در زندان کرمانشاه قرار می‌گذارد که با هم خودکشی کرده و به زندگی‌شان پایان دهند که دوستش دو روز پیش در زندان خودکشی کرد و وی نیز صبح امروز اقدام به خودکشی کرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: قربانی با مصرف بیش از حد قرص‌های مسموم کننده خودکشی کرده است.

 

ملکی یادآور شد: ظاهرا این کشتی‌گیر کرمانشاهی شب گذشته به هم سلولی های خود می گوید که صبح فردا من را برای آمارگیری بیدار نکنید.

 

بر اساس این گزارش، بابک قربانی تیرماه سال 91 به همراه برادرش محمد قربانی برای شکار به ارتفاعات کرمانشاه می‌رود که در مسیر بازگشت در سراب نجوبران به شنا کردن مشغول می‌شوند، اما ممانعت برخی افراد محلی، منجر به درگیری لفظی و فیزیکی بین آنها شده و در نهایت بابک قربانی با تفنگ شکاری خود فرد ممانعت کننده را به قتل می رساند.


لیگ برتر فوتبال بانوان کشور/ برتری همیاری شهرداری های آذربایجان غربی در برابر پاس همدان

لیگ برتر فوتبال بانوان کشور/ برتری همیاری شهرداری های آذربایجان غربی در برابر پاس همدان

 تیم فوتبال همیاری شهرداری های آذربایجان غربی از سری مسابقات لیگ برتر بانوان کشور میزبان تیم خوب پاس همدان بود که در نهایت به برتری 2 بر صفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی پریا خلیل زاده سرمربی تیم همیاری شهرداری پس از برتری بر میهمان همدانی خود گفت: پاس همدان تیم بسیار قدرتمند و آماده ای است و از وجود بازیکنان ملی پوش نیز بهره می برد و رسیدن به پیروزی برابر این حریف قدرتمند کار سختی بود که موفق به انجام آن شدیم.
وی افزود: این بازی در هوایی بسیار سرد برگزار شد و تیم حریف در دقایق آغاز بازی کاملا توپ و میدان را در اختیار گرفته بود ولی در ادامه بازیکنانم توانستند از بحران خارج شوند و در دقیقه بیست و سوم بازی اولین گل خود را توسط 'دنیا بندار' درون دروازه حریف کردیم.
خلیل زاده گفت: در نیمه دوم نیز تیم ما برتری نسبی خود را بر حریف حفظ کرد و موفق شدیم گل دوم خود را توسط 'آیناز ضیایی' بر حریف تحمیل کنیم.
وی گفت: در نیمه دوم بازی موقعیت های صددرصد زیادی را از دست دادیم و می توانستیم بیشتر از این به گل برسیم ضمن اینکه تیم همدان نیز چندین بار دروازه ما را با خطر تهدید کرد.
خلیل زاده گفت: روز جمعه هفته آینده (29 آبان ماه) در وزشگاه تختی ارومیه میزبان تیم پالایش گاز ایلام از سری بازی های معوقه هفته دوم هستیم.
وی افزود: تیم ما در اوایل فصل به دلیل دیر بسته شدن ترکیب اش دچار مشکلات شدیدی شد که برای برون رفت از بحران تلاش کردیم با افزایش تمرینات و هدفمندسازی آن به روزهای آرمانی مطلوبی برسیم و خوشحالم که مزد زحمات مان را با این پیروزی ها کسب کردیم.
خلیل زاده با بیان اینکه برای صعود به رده های بالای جدول سخت تلاش می کنیم گفت: ما طی دو هفته گذشته دو برد قاطع 7 بر صفر برابر شهرداری جیرفت و 5 بر صفر برابر صدرای فارس داشتیم.
 
تیم همیاری آذربایجان غربی روز جمعه در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال زنان کشور موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد مهمان خود پاس همدان عبور کند.
این دیدار در زمین چمن استادیوم تختی ارومیه برگزار شد.
تیم همیاری شهرداری آذربایجان غربی تاکنون سه برد، دو باخت و یک بازی معوقه 9 امتیاز کسب کرده و در هفته هفتم این رقابتها جمعه هفته آینده میزبان پالایش گاز ایلام (بازی معوقه هفته دوم) است.
تیم های ملوان بندر انزلی، پالایش گاز ایلام، پاس همدان، شهرداری دادگر جیرفت، ماهان تندیس قم، شهرداری بم کرمان، آینده سازان میهن اصفهان، کیان صدرا فارس، همیاری شهرداری ارومیه، دلوار کشتی جنوب بوشهر، شهرداری سیرجان و استقلال تهران 12 تیم حاضر در رقابتهای لیگ برتر سال 93 هستند.


روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان تنها مرجع تشخیص، تأیید و صدور ID کارت مسابقات ورزشی است

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان تنها مرجع تشخیص، تأیید و صدور ID کارت مسابقات ورزشی است

 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل ورزش و جوانان گفت: تنها مرجع تشخیص، تأیید و صدور ID کارت مسابقات ورزشی را روابط عمومی و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی سجاد خوبدل در پی اظهار نظرها و نقل قول های مختلف منتشرشده در بعضی خبرگزاری ها و نیز فضاهای مجازی خبری در خصوص فرایند صدور ID کارت مسابقات ورزشی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه و نیز تکریم و احترام آنان گفت: بی شک حضور خبرنگاران محترم و صاحبان قلم در جریان مسابقات و رویدادهای مختلف ورزشی استان موجب رونق در انعکاس شایسته و تحلیل های سازنده و مؤثر این قشر فرهیخته و پرتلاش جامعه در رشد و اعتلای ورزش خواهد بود و بر این باوریم که جذابیت، هیجان و زیباییهای ریز و درشت و پنهان و پیدای رویدادهای مختلف ورزشی با نگاه های تیزبینانه، منتقدانه و عالمانه و فکرهای خلّاق و راهگشای نهفته در بطن آگاهی، عدالت و انصاف جامعه خبری، دوچندان می شود .
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه افزود: بر اساس سیاست های وزارت ورزش و جوانان ، روابط عمومی تنها مرجع تشخیص، تأیید و صدور ID کارت مسابقات مختلف ورزشی است که بسته به سطح بندی مسابقات و با هماهنگی های لازم توسط حراست اداره کل ورزش و جوانان صادر می گردد. از این رو با توجه به آغاز فصل جدید مسابقات مختلف ورزشی بخصوص لیگ های برتر، دسته یک و دسته دو والیبال، فوتبال، هندبال و نیز مسابقات رشته های مختلف لیگی، با اعلام قبلی از طریق اطلاعیه مندرج در پایگاه خبری ورزش و جوانان استان نسبت به فراخوان خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت صدور کارت اقدام نمودیم و مقرر گردید این عزیزان با در دست داشتن معرفی نامه رسمی، کپی کارت ملّی و یک قطعه عکس پرسنلی با تأیید روابط عمومی اداره کل و پس از صدور آن توسط حراست، کارت خود را در سریعترین زمان ممکن از روابط عمومی دریافت نمایند .
خوبدل گفت: به رغم زمان تعیین شده باز هم فرصت دیگری به دوستان و همکاران پرتلاش خبرنگار داده شد تا برای مواجه نشدن با مشکلات احتمالی در ورود به مجموعه ها و سالن های ورزشی، در اسرع وقت کارت خود را دریافت کنند تا در هنگام حضور در سالن ها با ارائه  ID  کارت، همکاری های لازم توسط حراست و انتظامات مستقر صورت گرفته و به راحتی بتوانند در جایگاه های خود مستقر و به انجام رسالت ارزشمند خبری خود بپردازند که البته توصیه ما در خصوص بازی های حساس و مهم این است که خبرنگاران عزیز برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از ازدحام جمعیت، کمی زودتر وارد سالن شوند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در ادامه افزود: اداره کل قبلا با میزبانی مسابقات مختلف آسیایی و بین المللی و پوشش شایسته خبری و رسانه ای آنها ثابت کرده است که همواره در جهت رفاه حال خبرنگاران و عکاسان عزیز اقدام نموده و با اختصاص دادن جایگاه ها و امکانات لازم سخت افزاری و نرم افزاری و نیز سالن های تحریریه و کنفرانس خبری رسالت ارزشمند خبری مسابقات را ارج نهاده است بنابراین وقتی ما می توانیم از عهده پوشش خبری و رسانه ای مطلوب این سطح از مسابقات با حضور ناظرین و تیم های خارجی برآییم که البته این خود نتیجه سازماندهی اصولی و درست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی تحت نظر روابط عمومی اداره کل می باشد و مورد قبول فدراسیون های بین المللی و جهانی است، از این رو با اندکی صبر و تأمل و همراهی دوستان پرتلاش خبری و رسانه ای بیشک مشکلات مرتبط با حوزه کاری آنان در سالن های ورزشی را مرتفع خواهیم نمود.
سجاد خوبدل ضمن تأکید بر این نکته اساسی که کارت صادر شده توسط اداره کل صرفاً برای مسابقات لیگ برتر والیبال نیست که باشگاه و هیأت بطور مستقیم ورود نماید گفت: روابط عمومی باشگاه و هیأت می توانند لیستی از خبرنگاران پیشنهادی خود را به اداره کل معرفی کنند ولی در هر حال مسؤلیت تشخیص، تأیید و صدور کارت بر عهده روابط عمومی اداره کل می باشد و باشگاه ها معمولا بدلیل ماهیت خصوصی خود مرجع تعیین کننده ای در این خصوص نمی باشند.
خوبدل در ادامه گفت: روابط عمومی اداره کل به پشتوانه سابقه رسانه ای کارکنان خود و البته هماهنگی و ارتباط مستمر با مسئولین متولی در حوزه خبرنگاران اعم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن خبرنگاران و ...توانایی استعلام و تشخیص گروههای خبری را دارد و این حق مسلّم هر سازمان و نهادی از جمله ورزش و جوانان است که در تجمیع گروههای خبری و رسانه ای بخصوص در نشست های خبری و کنفرانس های مطبوعاتی در دایره تصمیمات خود عمل نماید.
سجاد خوبدل ابراز امیدواری نمود که با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان و رایزنی های لازم بتوانیم شرایط بهتری را برای خبرنگاران عزیز هم از لحاظ جایگاه و هم از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری فراهم نماییم که البته در مسابقات لیگ برتر والیبال که همواره مورد استقبال بوده و میزان تقاضا برای گروههای خبری بیشتر از حد عادی می باشد و ما گاهی مجبور می شویم در پاسخ به تقاضاهای مکرر بیش از یک یا دوکارت به هر خبرگزاری یا روزنامه اختصاص دهیم  با باشگاه شهرداری نیز تعامل لازم را خواهیم داشت تا بتوانیم رضایت این قشر پرتلاش و فرهیخته را بدست آوریم.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل ورزش و جوانان در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خبرنگاران و صاحبان قلم گفت: در حال حاضر با هماهنگی و همکاری روابط عمومی و حراست اداره کل سه نوع کارت برای خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران رسانه ها و نیز مسئولین و میهمانان ویژه صادر می گردد افزود: ما هیچگاه بی احترامی به این قشر عزیز و فرهنگی و پرتلاش را برنمی تابیم و با تمام قدرت در جهت تکریم و رضایت آنان خواهیم کوشید و به رغم ناهماهنگی های ایجاد شده احتمالی در جایگاه خبرنگاران و حضور افراد غیر خبرنگار بنا بر اظهار این عزیزان، سعی می کنیم با هماهنگی بین حراست و نیروهای انتظامی مستقر در سالن های ورزشی بخصوص سالن 6000 نفری غدیر ارومیه از ورود و حضور افراد بدون کارت تحت هر شرایطی جلوگیری نماییم.
خوبدل همچنین از با اشاره به نقش ارزشمند خبر در رویدادهای ورزشی از گروههای خبری خواست تا با حضور پررنگ و مؤثر خود در مسابقات ورزشی موجب رونق بیش از پیش آن شوند و از ورود هرگونه عوامل تنش زا و حاشیه دار و نیز  رفتارهای احساسی و غیر منصفانه  که بیشک مورد خدشه دار شدن رسالت مقدس خبررسانی می شود جلوگیری نمایند و با قلم های روشنفکرانه خود باعث رشد و توسعه ورزش و نشر ارزشهای اخلاقی و انسانی در محیط های ورزشی شوند.

سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ بانوان ؛در تیم ملی بانوان رشد صعودی چشم گیری وجود دارد

سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ بانوان ؛در تیم ملی بانوان رشد صعودی چشم گیری وجود دارد

فروغ موسوی سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ گفت: باتوجه به فعالیت صورت گرفته و برگزاری اردوهای آمادگی شرایط فنی خوبی بر تیم ملی کیک بوکسینگ حاکم است.

 

وی تصریح کرد:اردوی تیم ملی استایل لایت کنتاکت برای اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا نشان داد توان و پتانسیل فنی بانوان مطلوب است. هرچند پس از تمرینات فشرده بدلیل عدم صدور روادید این تیم نتوانست در مسابقات حضور یابد اما با آماده نگه داشتن تیم بانوان سعی بر آن داریم در دوره های آتی بتوانیم پر فروغ ظاهر شویم.

موسوی با اشاره به نفرات تیم ملی خانم ها(سعیده فردصانعی،مینا کرمی،آتوسا کاکاوند،سمیه قمری،نیلا فروغی)گفت:با دید مثبت مسئولین فدراسیون قطعاٌ شاهد تسخیر سکوهای نخست جهان توسط بانوان تیم ملی خواهیم بو

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛جوجیتسو به بازی های ساحلی 2017 جهان راه پیدا کرد

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛جوجیتسو به بازی های ساحلی 2017 جهان راه پیدا کرد

رئیس شورای المپیک آسیا (OCA) از موافقت کمیته بین المللی المپیک با ورود رشته جوجیتسو به لیست بازی های ساحلی جهانی در سال 2017 خبر داد.

  رشته جوجیستو بعد از برگزاری موفقیت آمیز در چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا به بازی های ساحلی جهان در سال 2017 راه پیدا کرد.

"شیخ احمد الصباح" رئیس OCA و عضو کمیته بین المللی المپیک (IOC) روز گذشته این خبر را اعلام کرد. وی در مراسم اهدای مدال های وزن منهای 90 کیلوگرم جوجیتسو نیز شرکت کرده بود.

 

انجمن جوجیتسو آسیا ژانویه سال 2014 افتتاح شد و مسابقات جوجیتسو برای اولین بار در بازی های ساحلی امسال برگزار شد

نسخه چاپي
پس از دست دادن مدال طلای جهان
سلیمی: نمی‌دانم با چه رویی به ایران برگردم/ حلالم کنید

نایب قهرمان وزنه‌برداری ۲۰۱۴ جهان در صفحه اجتماعی خود نسبت به از دست دادن عنوان قهرمانی ابراز ناراحتی کرد.

خبرگزاری فارس: سلیمی: نمی‌دانم با چه رویی به ایران برگردم/ حلالم کنید
  •  

، بهداد سلیمی، نایب قهرمان وزنه‌برداری 2014 جهان در صفحه اجتماعی خود نسبت به از دست دادن عنوان قهرمانی ابراز ناراحتی کرد.

سلیمی در این خصوص نوشته است: از روی تک تکتون شرمنده‌ام. حلالم کنید. نمی‌دانم با چه رویی به ایران برگردم و با شما روبرو شوم.

سلیمی در رقابت‌های قهرمانی جهان پس از وزنه‌بردار روس به عنوان نایب قهرمانی فوق سنگین بسنده کرد.

-

نسخه چاپي
صدرنشینی رستمی در دسته 85
عنوان قوی‌ترین وزنه‌بردار سال 2014 به بهداد سلیمی رسید

رنکینگ لیست سال 2014 میلادی از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری اعلام شد که طی آن کیانوش رستمی و بهداد سلیمی، به عنوان بهترین وزنه‌‌برداران اوزان 85 و 105+ کیلوگرم معرفی شدند.

خبرگزاری فارس: عنوان قوی‌ترین وزنه‌بردار سال 2014 به بهداد سلیمی رسید
  •  

و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، در دسته 85 کیلوگرم کیانوش رستمی با رکورد مجموع 391 کیلوگرم بالاتر از "ایوان ماکوف" از بلغارستان و "آرتم اوکولوف" از روسیه که در رقابت‌های جهانی قزاقستان با رکوردهای 390 و 385 کیلوگرم رسیده بودند ایستاد و عنوان بهترین وزنه بردار 85 کیلویی دنیا را به دست آورد.

در دسته فوق سنگین هم اگر چه "روسلان آلبگوف" روس قهرمان جهان شد، اما این بهداد سلیمی است که با قرار گرفتن در صدر رنکینگ لیست سال 2014 عنوان قویترین مرد سال را از آن خود کرد.

بهداد در بازی‌های آسیایی اینچئون با رکورد مجموع 465 کیلوگرم روی سکوی قهرمانی ایستاد و این در حالی است که "آلبگوف" در رقابت‌های جهانی قزاقستان با رکورد 462 کیلوگرم قهرمان شد.

براساس رنکینگ لیست سال 2014 فدراسیون جهانی وزنه برداری اسامی نفرات برتر اوزان هشتگانه در زیر آمده است:

دسته 56 کیلوگرم:

1-  یان چول اوم (کره شمالی): با رکورد مجموع 298 کیلوگرم

2- کیم توان تاچ (ویتنام): با رکورد مجموع 296 کیلوگرم

3- کینگ کوان لانگ (چین): با رکورد مجموع 293 کیلوگرم

در این وزن مجید عسکری با رکورد مجموع 368 کیلوگرم که در بازیهای آسیایی اینچئون به ثبت رساند در رده یازدهم قرار دارد.

دسته 62 کیلوگرم:

1- آن گوک کیم(کره شمالی): با رکورد مجموع 322 کیلوگرم

2- لیجون چن (چین): با رکورد مجموع 321 کیلوگرم

3- اکو یولی ایراوان (اندونزی): با رکورد مجموع 316 کیلوگرم

دسته 69 کیلوگرم:

1- هوی لیائو (چین): با رکورد مجموع 359 کیلوگرم

2- کینگ فن لین (چین): با رکورد مجموع 342 کیلوگرم

3- کیم میونگ هوک (کره شمالی): با رکورد مجموع 342 کیلوگرم

در این وزن جابر بهروزی با رکورد مجموع 318 کیلوگرم که در رقابتهای جهانی قزاقستان به ثبت رساند در رده دوازدهم قرار دارد.

دسته 77 کیلوگرم:

1- ژیائوجون لو (چین): با رکورد مجموع 375 کیلوگرم

2- دانیل گودلی (آلبانی): با رکورد مجموع 369 کیلوگرم

3- گوشن ژانگ (چین): با رکورد مجموع 367 کیلوگرم

دسته 85 کیلوگرم:

1- کیانوش رستمی (ایران): با رکورد مجموع 391 کیلوگرم

2- ایوان مارکوف (بلغارستان): با رکورد مجموع 390 کیلوگرم

3- آرتم اوکولوف (روسیه): با رکورد مجموع 385 کیلوگرم

در این وزن رسول تقیان دیگر وزنه بردار کشورمان با رکورد مجموع 368 کیلوگرم که در بازیهای آسیایی اینچئون به ثبت رساند در رده نهم قرار دارد.

دسته 94 کیلوگرم:

1- ژاسولان خیدیربایف (قزاقستان): با رکورد مجموع 408 کیلوگرم

2- ولادیمیر سیدوف (قزاقستان): با رکورد مجموع 407 کیلوگرم

3- آئوریماس دژبالیس (لیتوانی): با رکورد مجموع 399 کیلوگرم

دسته 105 کیلوگرم:

1- ایلین ایلیا (قزاقستان) و روسلان نورالدینوف (ازبکستان) مشترک: با رکورد مجموع 432 کیلوگرم

3- دیوید بژانیان (روسیه): با رکورد مجموع 427 کیلوگرم

در این وزن کیا قدمی با رکورد مجموع 398 کیلوگرم که در رقابتهای جهانی قزاقستان به ثبت رساند در رده ششم قرار دارد.محسن بهرام زاده هم بیست و یکم است.

دسته 105+ کیلوگرم:

1- بهداد سلیمی (ایران): با رکورد مجموع 465 کیلوگرم

2- روسلان آلبگوف (روسیه): با رکورد مجموع 462 کیلوگرم

3- الکسی لوچف (روسیه): با رکورد مجموع 457 کیلوگرم

در این وزن سعید رضازاده با رکورد مجموع 323 کیلوگرم که در المپیک نوجوانان به ثبت رساند در رده هشتاد و دوم قرار دارد.

-

نسخه چاپي
با کسب ۵ مدال طلا، یک نقره و یک برنز
تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ عنوان قهرمانی را کسب کرد

تیم جوانان کیک بوکسینگ ایران با کسب ۷ مدال(۵ طلا، یک نقره و یک برنز) به مقام قهرمانی رقابت‌های جهانی دست یافت.

خبرگزاری فارس: تیم ملی جوانان کیک بوکسینگ عنوان قهرمانی را کسب کرد
  •  

و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های رزمی، در این رقابت ها که در شهر پراگ جمهوری چک برگزار شد، تیم جوانان ایران در میان نمایندگان 47 کشور به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.

در آخرین روز این رقابت‌ها، امیرحسین اکبری در منهای 51 کیلوگرم، علی علیپور نماینده در وزن منهای 63 و میرحسین سیدمحمدی در وزن منهای 67 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

مهران ویسی در وزن منهای 54 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

طی روزهای گذشته نیز، علی کریمی در وزن منهای 60 کیلوگرم و کمیل شریفی در وزن آزاد به مدال طلا دست یافته بودند و حسین مقدم در منهای 71 کیلوگرم به مدال برنز رسیده بود.

f

نسخه چاپي
چهارمین دوره بازی‌های ساحلی - تایلند
قدیمی نقره‌ای شد/ برنز بازی‌های ساحلی به علی اکبری رسید

نماینده تیم ملی کوراش کشورمان با شکست مقابل حریف ازبک خود به مدال نقره بسنده کرد.

خبرگزاری فارس: قدیمی نقره‌ای شد/ برنز بازی‌های ساحلی به علی اکبری رسید
  •  

،‌ هادی قدیمی دیگر نماینده کوراش کشورمان که با اقتدار تا فینال رقابت‌های دسته 73 کیلوگرم رسیده بود، در فینال به مصاف حریف ازبکستانی رفت و نتیجه را واگذار کرد تا مدال نقره را به گردن بیندازد.

قدیمی در فینال به مصاف حریفی رفته بود که کوراش رشته ملی کشورش است.بدین ترتیب تیم ملی کوراش کشورمان تا کنون یک طلا،یک نقره و یک برنز بدست آورده و با نقره قدیمی تعداد مدالهای ایران به عدد 13 رسید.

الیاس علی اکبری نماینده کشورمان در وزن 81 کیلوگرم کوراش که در مسابقه اول حریف افغان را برده بود، در دومین مبارزه خود به مصاف حریف ازبکستانی رفت که با ناداوری نتیجه را واگذار و به برنز قناعت کرد.

-

نسخه چاپي
سجاد به فکر ناکامی‌های خود باشد، نه انتقاد کردن
حسنی‌پور: وای به روزی که گنج‌زاده مدال طلا کسب کند/ برنز کاراته را در اینچئون برباد داد

دارنده نشان طلای مسابقات کاراته جوانان جهان، گفت: وای به حال آن روزی که سجاد گنج زاده به مدال طلای مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی دست یابد.

خبرگزاری فارس: حسنی‌پور: وای به روزی که گنج‌زاده مدال طلا کسب کند/ برنز کاراته را در اینچئون برباد داد
  •  

وحید حسنی‌پورعلیه مسعود رهنما، گفت: به اعتقاد من گنج‌زاده اخلاق و ادب را رعایت نکرده و رفتارهای او کاملا بی‌اخلاقی است و به هیچ عنوان رفتار او را تأئید نمی‌کنم. او در بازی‌های آسیایی اینچئون مقابل همه حاضران در سالن، خبرنگاران،‌ عکاسان و مسئولان ارشد ورزش در آسیا بی‌اخلاقی کرد و کلمات رکیکی را در سالن مسابقات به کار برد. به نظرم با رفتاری که او در اینچئون از خود نشان داد باید 5 سال از مسابقات محروم می‌شد، اما با پادرمیانی رئیس فدراسیون کاراته چنین اتفاقی رخ نداد.

وی در ادامه اظهار داشت: واقعاً برای فدراسیون کاراته متأسفم که چنین ورزشکاری را به مسابقات جهانی اعزام کرد. چرا که آنها برای کسی قدم برداشتند که حالا به این صورت مقابل آنها قرار می‌گیرد.

سمندر در اینچئون با رئیس کمیته ملی المپیک صحبت کرد تا برای او محرومیت در نظر نگیرند، اما او اینطور جواب آنها را داد. گنج‌زاده با حرکتی که در بازی‌های آسیایی از خود نشان داد مدال برنز کاروان ایران را بر باد داد.

-

26 / 8 / 1393برچسب:, :: 11:59 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

 

22

در جریان رقابتهای جهانی کیک بوکسینگ جوانان؛دو پیروزی دیگر برای ایران بدست آمد

در جریان رقابتهای جهانی کیک بوکسینگ جوانان؛دو پیروزی دیگر برای ایران بدست آمد

در پایان روز دوم از رقاتبهای جهانی جوانان کیک بوکسینگ دو پیروزی دیگر برای تیم ملی ایران رقم خورد.

در ادامه مسابقات قهرمانی جوانان جهان که در در ورزشگاه اسپاتسا شهر پراگ در حال برگزاری است  کمیل شریفی نماینده وزن ازاد تیم ملی جوانان کشورمان توانست با غلبه بر حریفی از کشور میزبان به پیروزی دست یابد و در ادامه جدول بازیها به مصاف حریفی از کشور ایتالیا رفت تا با برتری در این بازی به فینال مسابقات راه یابد .

امروز دیگر ملی پوشان به میدان خواهند رفت تا در پایان روز سوم تکلیف عناوین نخست مسابقات مشخص شود.

در روز نخست ده پیروزی در کارنامه تیم ملی ایران ثبت شده بود.

22

در جریان رقابتهای جهانی کیک بوکسینگ جوانان؛دو پیروزی دیگر برای ایران بدست آمد

در جریان رقابتهای جهانی کیک بوکسینگ جوانان؛دو پیروزی دیگر برای ایران بدست آمد

در پایان روز دوم از رقاتبهای جهانی جوانان کیک بوکسینگ دو پیروزی دیگر برای تیم ملی ایران رقم خورد.

در ادامه مسابقات قهرمانی جوانان جهان که در در ورزشگاه اسپاتسا شهر پراگ در حال برگزاری است  کمیل شریفی نماینده وزن ازاد تیم ملی جوانان کشورمان توانست با غلبه بر حریفی از کشور میزبان به پیروزی دست یابد و در ادامه جدول بازیها به مصاف حریفی از کشور ایتالیا رفت تا با برتری در این بازی به فینال مسابقات راه یابد .

امروز دیگر ملی پوشان به میدان خواهند رفت تا در پایان روز سوم تکلیف عناوین نخست مسابقات مشخص شود.

در روز نخست ده پیروزی در کارنامه تیم ملی ایران ثبت شده بود


رکورد شنای استقامت بالای 22 ساعت در ارومیه به ثبت رسید

رکورد شنای استقامت بالای 22 ساعت در ارومیه به ثبت رسید

 'علی نصیری' شناگر جوان ارومیه ای رکورد شنای استقامت جهان را با زمان 22 ساعت و 16 دقیقه به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، این جوان شناگر روز دوشنبه بعد از ثبت این رکورد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بسیار خوشحالم که توانستم به کمک خداوند و تلاش های مستمری که داشته ام رکورد بالای 22 ساعت را بزنم.
وی افزود: اگر پزشک و داوارن اجازه می دادند می توانستم زمان اعلام شده ام را که 25 ساعت بود را هم به ثبت برسانم که این چنین نشد.
این جوان 21 ساله ارومیه ای گفت: من توانایی ثبت رکورد 36 ساعت را هم دارم ولی پزشک و داوران کمیته ثبت رکوردها نگران حال من بودند.
نصیری ادامه داد: بسیار خوشحالم که این رکورد را برای ایران عزیزم کسب کردم و توانستم با این حرکت فرهنگی ورزشی که به مناسبت روز جهانی صلح انجام شد شعار 'صلح و آشتی پایدار در دنیا برای همه' را به گوش جهانیان برسانم.
وی افزود: ارتقاء رکورد دنیا را در برنامه کاری خود دارم و با ادامه تمرینات مستمر و مداوم قصد دارم رکورد 36 ساعت را در کتاب گینس ثبت کنم.
نصیری گفت: این استعداد خدادادی نوعی موهبت الهی است که در وجود من آفریده شده و در صورت حمایت بیشتر می توانم رکوردهای خارق العاده ای به ثبت برسانم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی که در این مراسم حضور داشت به خبرنگار ایرنا گفت: وجود چنین جوانان و قهرمانانی که موجب اعتلای نام ایران اسلامی است جای بسی خوشحالی است.
'علی خلیلی' افزود: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان استان از وظایف ذاتی این اداره کل است و ما نیز از این قهرمان شایسته در آینده ی نزدیک تجلیل خواهیم کرد.
'علی نصیری' رکوردار شنای استقامت ایران و جهان با هماهنگی فدراسیون ورزش های همگانی کشور و استان و حضور نمایندگان کمیته ثبت رکوردها، مراسم شنای استقامت خود را از ساعت 10 صبح دیروز (یکشنبه 18 آبان ماه) در استخر پیام مخابرات ارومیه آغاز، و موفق شد 22 ساعت و 16 دقیقه رابدون وقفه شنا کند.
این شناگر موفق ارومیه ای پیش از این در دهه فجر سال گذشته توانسته بود در مدت 12 ساعت به صورت متوالی رکورد مسافت 35 کیلومتر ایران را در مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت مخابرات به ثبت برساند.
گفتنی است این رکورد گیری با همکاری هیات ورزش های همگانی ، هیات شنا ، شیرجه واتر پلو استان و نظارت ، تایید کمیته ثبت رکورد های فدراسیون ورزشهای همگانی در مجموعه استخر مجموعه فرهنگی ورزشی مخابرات ارومیه برگزار گردید.


سیامند رحمان/ این افتخار را به مردم شریف ایران تقدیم می کنم

سیامند رحمان/ این افتخار را به مردم شریف ایران تقدیم می کنم

 در نظر سنجی انجام شده توسط سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک، سیامند رحمان با کسب شصت و سه و نه دهم درصد آرا توانست عنوان برترین ورزشکار ماه اکتبر در جهان را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، سیامند رحمان، قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان در خصوص انتخابش به عنوان ورزشکار منتخب ماه اکتبر، گفت:از تمامی افرادی که در این نظر سنجی به من لطف داشتند و رای دادند، تشکر می کنم و تک تک این آرا وظیفه من را بیش از پیش سنگین کرد.
رحمان در ادامه افزود: فکر می کنم عمده دلیل انتخاب من به عنوان یکی از شش کاندیدای این نظر سنجی، عملکردم در مسابقات پاراآسیایی اینچئون بود که توانستم سه بار رکورد جهان و آسیا را جا به جا کنم، البته رکورد شکنی من برای بالای 300 کیلوگرم به صلاحدید کادر فنی انجام نشد و امیدوارم در زمان مناسب بتوانم این رکورد را نیز به نام خود و کشورم ثبت کنم.
قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان خاطر نشان کرد: به عنوان یک جوان ایرانی بسیار خوشحالم که این انتخاب در درجه اول نام کشورمان ایران را بار دیگر در سراسر جهان طنین انداز کرد و خوشحالی مضاعف من به خاطر این است که نفر دوم این لیست نیز، یک بانوی ایرانی و خانم جوانمردی هستند و باید بگویم چه ایشان اول می شدند و چه من، فرقی نداشت و مهم نام کشور عزیزمان ایران بود.
قهرمان طلایی بازی های پاراآسیایی اینچئون افزود: در مسیری که تا امروز طی کردم، افراد زیادی با من همراه بودند، از خانواده و مربیان گرفته تا کادر فدراسیون و مسئولین استانی که با انگیزه هایی که از اولین روز ورودم به اردو به من دادند، تا هم اکنون، باعث دلگرمی و موفقیت من شده اند.
وی ادامه داد: روزی که وارد اردوی آمادگی تیم ملی شدم هرگز فکر نمی کردم به اینجا برسم، آن زمان وزنه 120 کیلوگرمی می زدم و آقای کاظم رجبی، قهرمان ارزنده سنگین وزن کشورمان وزنه 260 کیلوگرمی می زد و آروزی من این بود که بتوانم مثل ایشان کار کنم، خدا رو شکر می کنم که طی این چند سال به مرور توانستم در مسابقات مختلف افتخار آفرینی کنم و پرچم کشورم را به اهتزاز دربیاورم.
دارنده مدال طلای پارالمپیک لندن در پایان گفت: در حال حاضر استراحت می کنم و به زودی تمرینات خود را از سر می گیرم و امیدوارم در رویدادهای پیش رو و به خصوص مسابقات پارالمپیک ریو در سال 2016بتوانم بار دیگر باعث سرفرازی ملت شریف ایران باشم.
در نظر سنجی انجام شده توسط سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک، سیامند رحمان با کسب شصت و سه و نه دهم درصد آرا توانست عنوان برترین ورزشکار ماه اکتبر در جهان را از آن خود کند و پس از وی ساره جوانمردی، دیگر نماینده کشورمان در جایگاه دوم ایستاد.

سیامند رحمان به عنوان ورزشکار برتر جهان در ماه اکتبر انتخاب شد

سیامند رحمان به عنوان ورزشکار برتر جهان در ماه اکتبر انتخاب شد

 قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان، با کسب بیش از 60 درصد آرا از نظر سنجی وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC)، عنوان برترین ورزشکار ماه اکتبر را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در نظر سنجی خود شش ورزشکار را برای کسب عنوان برترین ورزشکار ماه اکتبر معرفی کرده بود که از میان آنها سیامند رحمان و ساره جوانمردی، به عنوان نمایندگان ایران حضور داشتند.
پس از پایان مهلت نظر سنجی، سیامند رحمان، قهرمان طلایی مسابقات پاراآسیایی اینچئون، شصت و سه و نه دهم درصد از آرای اخذ شده را به خود اختصاص داد و به عنوان ورزشکار برتر این ماه، نام گرفت.
پس از او، ساره جوانمردی، دیگر ورزشکار کشورمان با کسب سی و چهار و سه دهم درصد از آرا، در جایگاه دوم این لیست قرار گرفت.
بدین ترتیب، پس از درخشش کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی اینچئون، بار دیگر نمایندگان کشورمان باعث سربلندی و افتخار ایران شدند.
پس از سیامند رحمان و ساره جوانمردی، به ترتیب ورزشکارانی از گامبیا ( ویلچر رانی )، چین ( شمشیر بازی)، تایلند ( تنیس با ویلچر) و چین ( شنا) عناوین سوم تا ششم را به خود اختصاص دادند

نسخه چاپي
هیچکدام از حریفان احسان حرفی برای گفتن ندارند
احدی: لیگ ستارگان بهترین فرصت برای رسیدن به المپیک است/ روزبهانی تا فینال کار سختی ندارد

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: بهترین فرصت برای رسیدن به المپیک برزیل برای روزبهانی موفقیت در مسابقات لیگ ستارگان جهان است.

خبرگزاری فارس: احدی: لیگ ستارگان بهترین فرصت برای رسیدن به المپیک است/ روزبهانی تا فینال کار سختی ندارد
  •  

اکبر احدی در مورد اعزام احسان روزبهانی به دومین مرحله مسابقات لیگ ستارگان بوکس که به میزبانی بلغارستان برگزار می شود، اظهار داشت: احسان روزبهانی نماینده وزن منهای 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس روز دوشنبه ساعت 3 بامداد راهی محل برگزاری مسابقات می‌شود. بنده به همراه دکتر بهرامی‌نژاد مربی بدنساز تیم ملی او را در این رقابت‌ها همراهی خواهیم کرد. احسان در دومین مبارزه خود باید روز جمعه با نماینده آفریقا مبارزه کند که فکر نمی‌کنم کار سختی را پیش رو داشته باشد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه از لحاظ روحی روانی روزبهانی در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و تمرینات آمادگی جسمانی خوبی را زیر نظر بهرامی‌نژاد پیگیری کرده و بعد‌ازظهر‌ها نیز تمرینات مبارزه‌ای را پیگیری می‌کند.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد اینکه در پایان مسابقات لیگ ستارگان جهان نفرات اول و دوم مستقیما راهی المپیک برزیل می‌شوند، گفت: نفرات اول و دوم این رقابت‌ها مستقیما راهی المپیک می‌شوند و به نظرم این مسابقات فرصت بسیار خوبی برای بوکسور‌ها است. سخت‌ترین حریف روزبهانی نماینده ازبکستان بود که عنوان سومی جهان و بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود دارد که در همان بازی اول مقابل احسان شکست خورد. در این رقابت‌ها نماینده قزاقستان نیز شرکت کرده که در بازی اول مقابل حریف خود شکست خورد.

احدی در پایان خاطرنشان کرد: نماینده روسیه تا فینال مسابقات تنها حریف سرسخت روزبهانی است. البته او نیز فکر نمی‌کنم بتواند مقابل روزبهانی حرفی برای گفتن داشته باشد. امیدوارم احسان بتواند برای رسیدن به المپیک برزیل از همین راه به عنوان بزرگترین فرصتی که پیش رویش قرار دارد بهترین استفاده را کند.

انتقاد شدید قهرمان وزنه برداری جهان از صداوسیما
رستمی: چه چیزی بهتر از کسب طلای جهان می‌توانست مردم را خوشحال کند؟/ حالا به قهرمانی‌های پیاپی فکر می‌کنم

قهرمان دسته ۸۵ کیلوگرم وزنه‌برداری جهان با انتقاد از عملکرد صداوسیما در پی پخش نشدن کامل رقابت‌های این دسته گفت:‌ چه چیزی بهتر از قهرمانی یک ورزشکار می‌توانست مردم را خوشحال کند و امیدوارم خودشان پاسخ مردم را بدهند.

خبرگزاری فارس: رستمی: چه چیزی بهتر از کسب طلای جهان می‌توانست مردم را خوشحال کند؟/ حالا به قهرمانی‌های پیاپی فکر می‌کنم
  •  

کیانوش رستمی با بیان اینکه خدا را شکر که توانستم پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورم و مردم ایران را خوشحال کنم، اظهار داشت: واقعا رقابتم خیلی سخت بود بعد از مدت‌ها از صحنه رقابت‌ها دور بودم و پس از اتفاقی که در بازی‌های آسیایی برایم رخ داد و آنجا هم حقم مدال طلا بود، خدا را شکر که توانستم در قزاقستان در رقابتی سخت و جانانه مدال طلای قهرمانی جهان را کسب کنم. در بازی‌های آسیایی هم نمی‌دانستم که یک حرکت رقیبم مانده و اگر آنجا هم از این موضوع مطلع بودم، مطمئن باشید که در این رقابت‌ها هم هیچگاه اجازه نمی‌دادم حریف چینی مدال طلای بازی‌های آسیا را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: پس از اینکه داوران به ناحق در حرکت دو ضرب حرکت اولم را خطا تشخیص دادند، باعث شد تا روحیه‌ام به هم بریزد اما خدا را شکر توانستم با تمرکز بالا طلای دو ضرب و مجموع جهان را به خود اختصاص دهم و خوشحالم که دومین طلای جهان به کارنامه افتخاراتم اضافه شد.

رستمی با اشاره به اینکه انتقام سختی از وزنه‌بردار چینی گرفتم، یادآور شد: همانطور که دیدید این وزنه‌بردار در رقابت‌های جهانی با اختلاف زیاد ششم شد. در بازی‌های آسیایی نیز اگر می‌دانستم که وزنه‌برداری چینی یک حرکتش مانده به طور حتم وزنه 212 کیلویی را هم می‌زدم اما در طالع‌ام در اینچئون مدال نقره نوشته بود.

قهرمان دسته 85 کیلوگرم وزنه‌برداری جهان در مورد اینکه در رقابت‌های قهرمانی جهان 2014 رکوردشکنی فکر نمی‌کرد، گفت:‌ به خدا قسم می‌خورم که اگر حرکت اولم قبول می‌شد و ناداوری داوران نبود 100 درصد رکورد جهان در قزاقستان جابجا می‌شد اما خدا را شکر با کمک بهمن زارع 10 کیلوگرم بیشتر از وزنه‌هایی که در عمرم زده بودم را به ثبت رساندم چرا که تا بحال هیچگاه مجموع 391 کیلوگرم را بلند نکرده بودم تا ثابت شود که بهمن زارع نیز به عنوان سرمربی تیم ملی، عملکرد خوبی دارد. چرا که در غیر این صورت هیچگاه نمی‌توانستم این وزنه‌ها را بالای سر ببرم.

وی در مورد اهداف بعدی‌اش گفت: به طلای المپیک فکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم در المپیک بعدی دل مردم را شاد کرده و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورم.

رستمی ادامه داد: طی دو سال گذشته بارها فکر خداحافظی از وزنه‌برداری به سرم افتاد اما خدا را شکر که بهمن زارع به من روحیه داد تا دوباره به اوج برگردم در حال حاضر هم سرمربی تیم ملی کاری کرده است که دیگر حالا حالاها به فکر خداحافظی از ورزش نباشم و می‌خواهم راه قهرمانی را تا سال‌های پیاپی آینده ادامه دهم. فعلا هدفم قهرمانی در سال آینده و سپس المپیک و پس از آن هم مسابقات بعدی در عرصه‌های بین‌المللی است و انشاءالله همینطور برای کشور مدال‌آوری ‌کنم.

رستمی در مورد پخش نشدن رقابتش از تلویزیون با انتقاد از عملکرد مسئولان در این زمینه گفت: به نظر شما کسی که پرچم ایران را در جهان به اهتزاز در می‌آورد، این حق را نداشت تا از تلویزیون، رقابتش نشان داده شود و مردم عملکرد او را ببینند؟ چه چیزی بهتر از قهرمانی یک ورزشکار می‌توانست مردم را خوشحال کند. با تماس‌هایی که از ایران داشتم فهمیدم همه مردم از عملکرد تلویزیون ناراحت بودند و حتی خانواده من که چندین ماه منتظر بودند تا چنین لحظاتی را ببینند به خواسته خود نرسیدند و این نمی‌تواند برای ورزش ما خوب باشد.

دارنده مدال برنز وزنه‌برداری المپیک در مورد اینکه به نظر می‌رسد مسئولان صدا و سیما فکر نمی‌کردند که او بتواند در قزاقستان قهرمان جهان شود، گفت: ‌امیدوارم اگر اینطور باشد خودشان جواب مردم را بدهند که چرا با اینکه حق پخش را خریده بودند این مسابقات از تلویزیون پخش نشد و چرا مردم نتوانستند قهرمان خود را ببیند آن هم در کشوری که اجازه داده نشد که سرود ایران تا آخر خوانده شود و این خیلی بد است.

وی در پایان در مورد اینکه چرا برای حرکت اول دو ضرب دیر به روی تخت آمد، گفت: قبل از من قرار بود یک وزنه‌بردار دیگر بیاید که ناگهان برنامه تغییر کرد و من هم تا زانوبند خود را ببندم کمی دیر شد اما خدا را شکر در نهایت قهرمان جهان شدم.

نسخه چاپي
دربی را می‌بینم و طرفدار دو تیم هستم
یزدانی: با طلای المپیک از کشتی خداحافظی می‌کنم/ مدتی به خودم استراحت دادم

دارنده مدال طلای جهانی کشتی گفت: هدف اصلی من کسب مدال طلای 2016 لندن است.

خبرگزاری فارس: یزدانی: با طلای المپیک از کشتی خداحافظی می‌کنم/ مدتی به خودم استراحت دادم
  •  

رضا یزدانی  در بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات گفت: بعد از مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نیاز به استراحت یک ماهه داشتم. حدود یک ماه است که استراحت کردم کم کم کارم را شروع می‌کنم اولین مسابقه پیش روی من مسابقات جهانی است که اگر کادر فنی صلاح بداند در آن حاضر می‌شوم سپس در انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنم و اگر در معیت تیم ملی بودم هدفم حضور در المپیک 2016 برزیل است.

وی در رابطه با هدفش از حضور در المپیک خاطرنشان کرد: از همین حالا خودم را آماده حضور در المپیک می‌کنم و تلاش می‌کنم روز به روز آماده‌تر شود و آمادگی بدنی‌ام را بالا ببرم در هر میدانی که به شرایط بدنی‌ام برای حضور در المپیک کمک کند شرکت می‌کنم.

دارنده مدال طلای جهانی در رابطه با انتقاداتی که از رسول خادم جهت در اختیار داشتن ریاست فدراسیون و هدایت تیم ملی کشتی‌ آزاد می‌شود عنوان کرد: به عنوان یک کشتی‌گیر بهتر است در این موضوع وارد نشوم. امیدوارم خادم در هر سمتی که حضور دارد موفق باشد اکنون مشکلاتی که کشتی با آن در حال دست و پنجه نرم کردن است مشکلات کشتی‌گیرها هم است کشتی به عنوان پرمدال‌آورترین رشته ورزشی استحقاق بیشترین نگاه‌ها را دارد امیدوارم شرایط آرامی برای ما فراهم شود و انتظارات ورزشکاران کشتی برآورده شود.

وی افزود: مشکلات فدراسیون مادی است و مسئولان باید حمایت بیشتری انجام دهند که به امید خدا این مشکلات برطرف شود.

یزدانی در رابطه با اینکه احساس می‌شود بعد از حضور محمود گودرزی که به ورزش علاقمند است و حضور امیر خادم در وزارت ورزش توجه بیشتری به کشتی شود گفت: فکر می‌کنم خود وزارت ورزش هم مشکلات مادی دارد خودم به فوتبال علاقمند هستم و اصلاً نمی‌گویم بودجه جایی کم شود اما کشتی به عنوان ورزش اول ایران سزاوار این است که بیشتر دیده شود باید همه دست به دست هم دهیم تا تمامی ورزش‌های ما به موفقیت برسند.

دارنده مدال جهانی المپیک در مورد اینکه آیا رضا یزدانی طلای المپیک را به دست می‌آورد خاطرنشان کرد: هدف اصلی من همین است در کلکسیون افتخاراتم طلای المپیک را کم دارم امیدوارم بتوانم به مدال طلای المپیک برسم و دینم را به هموطنان عزیزم ادا کنم اگر این اتفاق بیفتد پس از آن از دنیای کشتی خداحافظی خواهم کرد چرا که دیگر سنم اجازه نمی دهد.

وی در مورد اینکه آیا دربی را نگاه می کند عنوان کرد: دربی را می‌بینم و طرفدار هر دو تیم هستم البته فکر می‌کنم فوتبال ما نسبت به گذشته کمی افت کرده است.

-f

نسخه چاپي
دوستان به فکر ما نبودند و هدفشان چیز دیگری بود
مهدی‌زاده: هزار دلار به روحانی دادم/ آشوری عمدی به ما غذا نمی‌داد تا مدال نگیریم

نماینده وزن 60-کیلوگرم تیم ملی کاراته گفت: بعد از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون، هزار دلار به حسین روحانی دادم که سمندر به شدت از این موضوع ناراحت شد.

خبرگزاری فارس: مهدی‌زاده: هزار دلار به روحانی دادم/ آشوری عمدی به ما غذا نمی‌داد تا مدال نگیریم
  •  

امیر‌ مهدی زاده  در واکنش به این سؤال که آیا این صحت دارد که شما در بازی‌های آسیایی اینچئون هزار دلار پول به حسین روحانی به عنوان هدیه پرداخت کرده‌ای، گفت: پیش از اینکه ما در بازی‌های آسیایی اینچئون وارد تاتامی شوم بچه‌ها دور هم جمع شدند و قرار بر این شد که اگر در اینچئون هر کسی مدال طلا کسب کرد بخشی از پاداش‌های خود را که فدراسیون به ما پرداخت می‌کند را به مربیان تیم ملی هدیه دهیم. پس از اینکه من مدال طلای اینچئون را دریافت کردم هزار دلار به حسین روحانی پرداخت کردم. رئیس فدراسیون، حسین سمندر و سعید حسنی‌پور نیز در جریان این موضوع هستند.

وی در ادامه افزود: بعد از اینکه حسنی‌پور مدال طلای اینچئون را کسب کرد من تصور کردم که او نیز به مربیان هزاردلاری که قول داده بودیم را پرداخت کرده، اما گویا مسعود رهنما به او اجازه نداده بود که چنین کاری را انجام دهد.

دارنده نشان برنز مسابقات جهانی آلمان در ادامه اظهار داشت: یک روز بعد از اینکه آن اتفاق رخ داد رئیس فدراسیون از من سوال کرد که پاداشی را که فدراسیون به شما داده را چه‌ کار کرده‌ای؟ من هم موضوع را به سمندر توضیح دادم و او نیز به شدت از این موضوع ناراحت شد و بلافاصله به حسین روحانی اعلام کرد که باید پول را به من برگرداند. روحانی نیز این کار را انجام داد. سمندر مدعی شد که تمام مربیان هم حقوق دریافت می‌کنند و هم اینکه پاداش دریافت می‌کنند و حق ندارند از بازیکنان چنین درخواستی داشته باشند.

وی در پاسخ به این ُؤال که آیا این خواسته شما بود و یا اینکه به درخواست مربیان قرار بود پول به آنها پرداخت شود گفت: در طول اردوها بارها مربیان به ما گفته بودند که شما بعد از کسب مدال پاداش‌های زیادی را دریافت می‌کنید اما به ما که زحمت می‌کشیم به اندازه شما پاداش داده نمی‌شود. ما 4 کاراته‌کایی که به اینچئون اعزام شده بودیم تصمیم گرفتیم که هر کسی در بازی‌های آسیایی اینچئون مدال طلا کسب کرد بخشی از پاداش خود را به مربیان پرداخت کند. قرار همه ما این بود اما حسنی پور در پایان مسابقات مدعی شد که همه پاداش به خودش تعلق دارد و برای رسیدن به مدال خیلی زحمت کشیده است.

نسخه چاپي
دخیا دیدار با بلاروس و آلمان را از دست داد

دروازه‌بان منچستریونایتد به دلیل مصدومیت دو دیدار تیم ملی فوتبال اسپانیا را از دست داد.

خبرگزاری فارس: دخیا دیدار با بلاروس و آلمان را از دست داد
  •  

، داوید دخیا در جلسه تمرین روز جمعه هنگام مهار توپ از ناحیه انگشت کوچک دست راست دچار مصدومیت شد.

غیبت در بازی امشب تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل بلاروس در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 و دیدار دوستانه پنج‌شنبه شب مقابل آلمان (که انتظار می‌رفت در ترکیب اصلی قرار بگیرد)، خبر بدی برای دروازه‌بان منچستریونایتد بود.

این دروازه‌بان مجبور شد، جلسه تمرینی روز جمعه را خیلی زود ترک کند. اسکار سلادا، پزشک تیم ضربه به انگشت کوچک دست راست دخیا که قبلا نیز به آن دچار شده بود، را تشخیص داد.

دخیا در ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا باقی خواهد ماند و پزشکان مصدومیت دست وی را زیر نظر خواهند داشت اما ویسنته دل بوسکه تقریبا مطمئن است که در هر دو بازی تیم ملی اسپانیا به این دروازه‌بان استراحت بدهد.

f

نسخه چاپي
با کسب یک مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز
ایران در مکان ششم کاراته جهان قرار گرفت

تیم ملی کاراته کشورمان با کسب یک مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز در مکان ششم جدول رده بندی بیست و دومین دوره پیکارهای قهرمانی جهان در آلمان ایستاد.

خبرگزاری فارس: ایران در مکان ششم کاراته جهان قرار گرفت
  •  

، بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان طی 5 روز در شهر برمن آلمان با حضور 887 کاراته کا از 116 کشور برگزار شد و تیم ایران با کسب یک مدال طلا ، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز در جایگاه ششم جدول رده بندی ایستاد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم ژاپن با کسب 3 طلا، 2 نقره و 5 برنز اول شد، تیم های مصر با 3 طلا، 2 نقره و یک برنز، فرانسه با 2 طلا، 3 نقره و 3 برنز و آلمان با یک طلا، 3 نقره و 3 برنز به ترتیب در مکان‌های دوم تا پنجم جدول رده بندی جای گرفتند.

در این جدول همچنین تیم های ایتالیا(با یک طلا، یک نقره و 2 برنز)، اسپانیا(یک طلا، 4 برنز)، برزیل(یک طلا، یک برنز)، گرجستان(یک طلا)، مالزی(یک نقره و یک برنز)، هلند و نروژ(یک نقره)، اوکراین(2 برنز) و تیم های بوسنی هرزگوین، اتریش، سوئیس، روسیه و ونزوئلا در مکانهای هفتم تا پانزدهم جای گرفتند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930818001602#sthash.UXCpbvGa.dpuf

نسخه چاپي
پیام تبریک رئیس جمهوری برای قهرمانی تیم ملی کاراته مردان و مقام سومی بانوان

رئیس ‌جمهوری در پیامی قهرمانی تاریخی تیم ملی کاراته مردان در رقابت‌های جهانی آلمان و همچنین کسب مقام سوم این رقابت‌ها توسط بانوان را به ملت بزرگ ایران و همه افتخارآفرینان این مسابقات تبریک گفت.

خبرگزاری فارس: پیام تبریک رئیس جمهوری برای قهرمانی تیم ملی کاراته مردان و مقام سومی بانوان
  •  

و به نقل از سایت دولت، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی  برای قهرمانی تیم ملی کاراته مردان و عنوان سومی بانوان در مسابقات جهانی آلمان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی تاریخی تیم ملی کاراته مردان در رقابت های جهانی آلمان و همچنین کسب مقام سوم این رقابت ها توسط تیم ملی کاراته بانوان را به ملت بزرگ ایران و همه افتخار آفرینان این مسابقات تبریک می گویم.

این موفقیت ارزشمند که برای نخستین بار در کارنامه ورزشی کشورمان به ثبت رسید، حاصل برنامه ریزی مسئولان و همت و تلاش جوانان عزیز است که همواره استعداد و توانایی خود را در پرتو ایمان و اتکا به خدای متعال بر فراز سکوهای بین المللی به نمایش گذاشته اند.

سلامتی و استمرار توفیق همه ورزشکاران و قهرمانان ملی و حرکت رو به رشد کشور در همه میادین جهانی را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

-

نسخه چاپي
در واکنش به اظهارات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد
لشگری: بیات بی‌اطلاع بوده و اشتباه کرده است

دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک گفت: علی بیات در خصوص عدم حضور من برای نمونه‌گیری توسط ماموران وادا بی‌اطلاع بوده و اشتباه کرده است.

خبرگزاری فارس: لشگری: بیات بی‌اطلاع بوده و اشتباه کرده است
  •  

احسان لشگری  درباره اظهارات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد مبنی بر سومین غیبتش برای نمونه‌گیری توسط ماموران وادا گفت: متاسفانه علی بیات به دلیل کم‌اطلاعی اشتباه کرده است و اطلاعات غلط به مردم داده است.

وی ادامه داد: ساعت 12 پنجشنبه هفته گذشته به من اطلاع دادند که باید شنبه برای نمونه‌گیری در خانه کشتی حاضر شوم؛ این در حالی بود که من در ایران حضور نداشتم و گفتم که اگر ممکن است یکشنبه برای نمونه‌گیری حضور پیدا کنم که مسئولان فدراسیون گفتند مشکلی ندارد و برای مرحله بعد این نمونه‌گیری انجام خواهد شد.

دارنده مدال برنز المپیک گفت: این برای نخستین بار بود که چنین اتفاقی رخ داده است آن هم ناخواسته. مردم بدانند که همواره در خدمت تیم ملی هستم و هر زمانی که آزمایش دوپینگ بوده است حضور داشتم.

لشگری در خصوص حضورش در رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: هم‌اکنون در فشار تمرینات به سر می‌برم و اواخر هفته مشخص خواهد شد که در این رقابت‌ها به میدان خواهم رفت یا نه.

نسخه چاپي
گزارش فارس از حضور ایران در بازی‌های ساحلی
از ناکامی ایران در نخستین حضور تا هفتمی در چین/مقام ایران در تایلند ارتقاء می‌یابد؟

بهترین عنوان کاروان ورزشی ایران در بازی‌های ساحلی هفتمی است که این مقام در سال 2012 در بازی‌های چین به دست آمد.

خبرگزاری فارس: از ناکامی ایران در نخستین حضور تا هفتمی در چین/مقام ایران در تایلند ارتقاء می‌یابد؟
  •  

، چهارمین دوره بازی‌های ساحلی از 23 آبان به میزبانی پوکت تایلند آغاز می‌شود و حدود 6 هزار ورزشکار از 45 کشور در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. کاروان ورزشی ایران نیز در این دوره در 17 رشته با 85 ورزشکار شرکت می‌کند.

* اولین حضور ایران بدون مدال

نخستین دوره بازی‌های ساحلی آسیایی در سال 2008 به میزبانی اندونزی در بالی با حضور 1665 ورزشکار از 42 کشور در 18 رشته ورزشی برگزار شد.

بسکتبال 3 نفره، هندبال، کبدی، سپک تاکرا، فوتبال، والیبال، واترپلو، کشتی، بدنسازی، دراگون بت، جت اسکی، شنای ماراتن، پاراگلایدر، پنچاک سیلات، قایقرانی بادبانی، موج سواری، سه‌گانه و وودبال رشته‌های شرکت‌کننده بودند.

در این دوره 71 طلا، 71 نقره و 90 مدال برنز توزیع شد که در پایان مسابقات اندونزی با 23 طلا، 8 نقره و 20 برنز اول شد، تایلند با 10 طلا، 17 نقره و 10 برنز دوم شد و چین با 6 طلا، 10 نقره و 7 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت. همچنین کره جنوبی با 4 طلا،7 نقره 10 برنز و ژاپن با 3 طلا،3  نقره، 3 برنز عناوین چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

در نخستین دوره بازی‌ها 27 کشور موفق به کسب مدال شدند و ایران در این بازی‌ها در فوتبال ساحلی شرکت داشت و مدالی کسب نکرد.

* دومین حضور و عنوان بیست و دومی برای ایران

دومین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی در سال 2010 در مسقط عمان در 14 رشته ورزشی با حضور 1131 ورزشکار از 43 کشور آسیا برگزار شد.

کره شمالی و ماکائو غایب بودند و کویت نیز به دلیل تعلیق کمیته ملی المپیک این کشور با پرچم کمیته بین المللی المپیک حضور داشت.

اسکی روی آب، بدنسازی، تنت پگینگ، جت اسکی، سپک تاکرا، سه گانه، شنای ماراتن، فوتبال، قایقرانی بادبانی، کبدی، واترپلو، والیبال، وودبال و هندبال رشته‌های شرکت‌کننده هستند.

در دومین دوره این بازی‌ها در قاره کهن تایلند با 14 طلا، 10 نقره و 12 برنز قهرمان شد. چین با 12 طلا، 6 نقره و 5 برنز به عنوان نایب‌قهرمانی رسید و عمان با 5 طلا، یک نقره و 6 برنز سوم شد. کشورهای عراق با 3 طلا، 3 نقره  و یک برنز و اندونزی با 3 طلا، 2نقره و 6 برنز چهارم و پنجم شدند. در مجموع در این دوره 52 طلا، 52 نقره و 58 برنز بین 27 کشور توزیع شد.

کاروان ورزشی ایران در سه گانه، فوتبال ساحلی و کبدی حضور داشت و با دو برنز فوتبال و کبدی در رده 22 جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

نسخه چاپي
اعتماد به نفس لازم را برای کسب نتیجه داریم
توکلیان: کشتی ساحلی انگیزه بالایی برای درخشش در بازی‌های آسیایی دارد

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی گفت: تیم ایران انگیزه بالایی برای درخشش در بازی‌های ساحلی آسیا دارد.

خبرگزاری فارس: توکلیان: کشتی ساحلی انگیزه بالایی برای درخشش در بازی‌های آسیایی دارد
  •  

امیر توکلیان  در خصوص حضور تیم ملی کشتی ساحلی در چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا گفت: 4 اردوی 12 روزه را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. حضور در این رقابت‌ها تجربه جدیدی هم برای من و هم برای کشتی‌گیران است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای نخستین بار تیم کشتی ساحلی تشکیل شده و به این مسابقات اعزام می‌شود شناخت کاملی از حریفان نداریم، اما به نظر می‌رسد مغول‌ها در این رشته تسلط خوبی دارند هرچند کشتی‌گیران ما هم انگیزه بالایی برای درخشش و کسب مدال در این مسابقات دارند.

توکلیان تصریح کرد: اعتماد به نفس لازم را برای کسب نتیجه در این مسابقات داریم، البته شرایط داوری و قوانین کشتی ساحلی و کشتی آزاد متفاوت است و هر کشتی‌گیری که کمترین اشتباه را داشته باشد موفق خواهد بود چرا که مربیان و کشتی‌گیران دیگر فرصتی برای اعتراض و بازبینی فیلم مسابقات نخواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور به عنوان سرمربی تیم ملی ساحلی و مربیگری در تیم ملی کشتی آزاد تداخلی در فعالیت‌هایش ایجاد نمی‌کند گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر اردوهای تیم ملی به صورت جدی پیگیری نمی‌شود و مسابقات مهمی را هم پیش رو نداریم این مسئولیت را قبول کردم تا کار روی زمین نماند. حضورم در تیم ساحلی دائمی نیست و فقط برای اینکه کمکی به این تیم کرده باشم این مسئولیت را قبول کردم.

-

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 13140346
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content