فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

از باشگاه پرسپولیس صورت مالی دایی را خواستیم
نماینده دایی: صحبت‌های سیاسی نشان داد هنوز در پرسپولیس همه‌‌کاره است/قانونی جواب ما را بدهند

نماینده تام‌الاختیار علی دایی گفت: ورود سیاسی به ماجرای مطالبات دایی این شائبه را ایجاد می‌کند که وی در پشت پرده باشگاه پرسپولیس همه کاره است.

خبرگزاری فارس: نماینده دایی: صحبت‌های سیاسی نشان داد هنوز در پرسپولیس همه‌‌کاره است/قانونی جواب ما را بدهند
  •  

 بهمن دهقان نماینده تام الاختیار علی دایی گفت: نمی دانم حمیدرضا سیاسی در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس چه سمتی دارد که در مورد وضعیت مطالبات علی دایی مصاحبه می کند.

وی ادامه داد: با توجه به نبود انضباط مالی در باشگاه پرسپولیس و ابهام موارد مختلف، ما از یک حق قانونی و طبیعی خود استفاده کرده و طی یک درخواست رسمی و کتبی از باشگاه پرسپولیس خواستیم صورت وضعیت مالی علی دایی را به ما ارائه بدهند تا بدانیم پرداخت ها چگونه بوده و چه مواردی انجام شده و چه مواردی مغفول مانده است.

وی در مورد اظهارات حمید رضا سیاسی که اعلام کرده مطالبات دایی کامل پرداخت شده و فقط یک فقره چک بابت مالیات او بوده که نمی دانم وصول شده یا خیر تصریح کرد: من نمی دانم سیاسی اکنون در باشگاه پرسپولیس چه جایگاهی دارد که مصاحبه کرده؟ ما یک درخواست رسمی دادیم اما به جای باشگاه حمیدرضا سیاسی پاسخ می دهد. جالب است که او نمی داند چکی که بقول خودش بابت مالیات علی آقا داده وصول شده یا برگشت خورده. کسی که از وضعیت حساب بانکی شخصی اش اطلاع ندارد چگونه از اسناد مالی پرسپولیس باخبر است؟

دهقان یادآور شد: من تعجب می کنم سیاسی گفته بعد از انتشار خبر پیگیری وضعیت مالی علی دایی او با دایی تماس گرفته و دایی به وی گفته که فقط پیگیر مالیاتش است. از روزی که سیاسی از زندان آزاد شده هیچ تماسی با دایی نداشته و حتی قبل از آن هم ارتباط و مراوده ای بین آنها نبوده و احتمالا او با فرد دیگری صحبت کرده است.

وی افزود: نمی دانم چرا سیاسی می خواهد دوباره وارد مباحث فوتبالی شود. روزی که او از زندان آزاد شده بود با من تماس گرفت و مرا به دفترش دعوت کرد. آنجا حرف از عذاب وجدان زد و می گفت در زندان خیلی به گذشته فکر کرده و عذاب وجدان دارد. او تعریف کرد که فلان مسئول رده بالا به وی دستور داده برای برکناری علی دایی از پرسپولیس بهترین حربه این است که با پرداخت 100 میلیون سکوها را علیه دایی ملتهب کنند تا با سنگ و چوب و بطری دایی را فراری دهند! حتما یادش هست که تعریف می کرد که در زندان قرآن را از بر می خوانده و تازه فهمیده که قرآن را حفظ است. همین حرفها را به رویانیان هم زده بود و می گفت می خواهم در رسانه ها هم مصاحبه کنم و این واقعیت ها را بگویم. می توانید از سردار رویانیان بپرسید.

نماینده دایی خاطرنشان کرد: من نمی دانم بعد از آن همه به قول خودش عذاب وجدان و توبه بابت ورود به فوتبال چگونه الان سخنگوی پرسپولیس شده است. اگر مطالباتی پرداخت شده قطعا در باشگاه اسنادش هست و ما هم غیر از اسناد و اطلاعات چیزی نخواسته ایم. این نوع ورود سیاسی به ماجرا این شائبه را ایجاد می کند که شایعاتی که می گویند هنوز وی پشت پرده باشگاه پرسپولیس همه کاره است صحت دارد. در هر حال لازم است تاکید کنم طرف مکاتبه ما باشگاه پرسپولیس بوده و نمی دانم چراکسی که هیچ سمتی ندارد پاسخ می دهد. حتی مهرماه دوسال قبل مبلغی را به عنوان قرض الحسنه به پرسپولیس داده بودم که همه اسنادش وجود دارد و دادگاه هم رای داده است. کسی حتی حرف آن را هم نمی زند و فقط علی پروین آن زمان تشکر کرده بود.

دهقان در پایان در خصوص وضعیت نهایی این ماجرا گفت: ما یک روند قانونی را طی کرده ایم و انشاالله باشگاه پرسپولیس هم قانونی جواب می دهد و اسناد و مدارک را ارائه می دهد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/7T7726

" با رفتنم هم خودم ضربه خوردم و هم کشتی"

بنا: اگر فکر می‌کنند می‌توانند فراری‌ام دهند در اشتباهند/با حرف‌های خادم آرامش گرفتم

» سرویس: ورزشي - كشتي، رزمي

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه با رسول خادم و دست در دست هم کشتی فرنگی را خواهند ساخت، گفت:

برنامه شش ساله‌ای را برای کشتی فرنگی ایران تدارک دیده‌ام و مانند چهار سال قبل نمی‌گویم که پس از المپیک خواهم رفت.

 

محمد بنا در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت فرنگی‌کاران در پنجمین اردوی تیم ملی اظهار کرد: امروز (سه‌شنبه) تمرین با وزنه داشتیم و از کشتی‌گیران رکوردگیری انجام دادیم که این رکوردگیری نشان داد افرادی که در مسابقات جام باشگاه‌های جهان شرکت نکرده بودند همگی بالای پانزده کیلوگرم افزایش رکورد داشتند اما سایر کشتی‌گیران به دلیل حضور در این مسابقات و خستگی و فشار کاهش وزن حاصل از آن در حدود هفت یا هشت کیلوگرم رکورد زدند و از حد مورد نظر من پایین‌تر بودند. البته عیبی ندارد به جای آن وزن جیب‌شان با حضور در این مسابقات زیاد شد!

 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره باخت نفراتی مانند مهدی زیدوند، حبیب‌الله اخلاقی و یوسف قادریان در رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان، گفت: ملاک و معیار انتخاب من برد و باخت کشتی‌گیران در این مسابقات نیست. البته با باخت آنها ناراحت و با بردشان خوشحال می‌شدم اما به هر حال برد و باخت در ذات کشتی است. تنها باختی که من را خیلی ناراحت کرد باخت یوسف قادریان مقابل هدایی بود هر چند که او با خطا توانست قادریان را ببرد اما به هر حال او پیروز میدان بود اما باخت‌ زیدوند و اخلاقی باخت‌هایی است که در طول سال پیش می‌آید و خیلی برایم اهمیتی نداشت.

 

سطح کشتی ما به حدی بالاست که خارجی‌ها را مات کردند

وی با اشاره به قهرمانی بیمه رازی در این رقابت‌ها، گفت: تیمی با قدرت بیمه رازی و با هزینه میلیاردی به این مسابقات پای گذاشت اما در نیمه نهایی مقابل تیم دوکوهه اندیمشک با اختلاف ناچیز 4 بر 3 پیروز شد اما پس از آن در فینال در همه کشتی‌ها مقابل ارمنستان به برتری رسید که این نشان می‌دهد کشتی‌گیران ایرانی که سال‌ها در اردوها کنار هم هستند به خوبی همدیگر را می‌شناسند و برد و باخت آنها ممکن است در یک لحظه و بر اثر یک اشتباه رخ دهد. مثلا باخت بشیر باباجان‌زاده مقابل قاسمی منجزی تنها بر اثر یک اشتباه رخ داد و تاکنون منجزی نتوانسته بود مقابل او به پیروزی برسد.

 

بنا با اشاره به سطح رقابت‌ها، گفت: تیم ارمنستان همراه خود دو سه قهرمان جوانان جهان داشت که مطمئنا آنها در آینده کشتی‌گیران خوبی خواهند شد. قرقیزیستان و اوکراین نیز یکی دو کشتی‌گیر خوب داشتند اما سطح کشتی ما به حدی بالاست که کشتی‌گیران ما آنها را مات کردند و باعث شدند اصلا سطح آنها به چشم نیاید. اصل رقابت بین کشتی‌گیران داخلی بود.

 

 

محمد بنا

 

پول مسابقات باشگاه‌های جهان به کشتی‌گیران انگیزه می‌دهد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه با بیان اینکه حضور کشتی‌گیران رقابتهای باشگاه‌های جهان تنها از لحاظ مالی برای آنها منفعت داشت، گفت: در اوضاعی که کشتی‌گیران حاضر در اردوی تیم ملی نه حقوق می‌گیرند و نه درآمدی دارند و از سویی از صبح تا شب در این شرایط سخت تمرین می‌کنند مبلغ 30، 40 میلیون تومان خیلی به دردشان می‌خورد و باعث افزایش انگیزه‌شان می‌شود.

 

 

به جز 7 نفر بقیه در جام تختی کشتی می‌گیرند

 

وی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا درباره تورنمنت‌های پیش‌رو، گفت: هیچ تورنمنتی تا جام تختی نداریم و ان‌شاءالله به استثنای حمید سوریان، امید نوروزی و بشیر باباجان‌زاده که برای سهمیه المپیک باید مبارزه کنند، حبیب‌الله اخلاقی، یوسف قادریان و قاسم رضایی که سهمیه مسابقات جهانی را دارند و کریم‌فر که به خاطر شرایط خاص در این وزن در این مسابقات شرکت نمی‌کند، سایر کشتی‌گیران باید در این جام به روی تشک بروند. من به کشتی‌گیری مانند مجتبی کریم‌فر نگاه ویژه‌ای دارم و صلاح دانستم که او در این مسابقات کشتی نگیرد چرا که به عنوان سرمربی برای خودم تفکراتی دارم که آن را با شورای فنی و رییس فدراسیون مطرح و آنها نیز با آن موافقت کردند.

 

با حرفهای خادم آرامش گرفتم

بنا درباره پیش‌بینی خود از نحوه نتیجه‌گیری تیم ملی در المپیک با توجه به بدبینی‌ها نسبت به نتیجه‌گیری مناسب ورزش ایران در این رقابت‌ها، گفت: من آمده‌ام و وارد میدان شده‌ام تا یک مشت جوان شجاع و باانگیزه که سال‌ها با وجود کمبودها افتخارآفرینی کردند را برای المپیک آماده کنم. من در این مملکت زندگی می‌کنم و کاملا با موقعیت و شرایط آشنا هستم اما وقتی به کشتی‌گیرم می‌گویم که تو حق نداری اعتراض کنی و حرفی بزنی باید خودم به جای همه آنها حرف بزنم و دنبال حق‌شان باشم. دیروز (دوشنبه) نشستی با رسول خادم داشتم. در یک جلسه دوستانه و صمیمی حرفهایمان را زدیم و او نیز خیلی صادقانه به من گفت تمام چیزهایی که می‌خواهی را فراهم می‌کنم. همین حرف او باعث شد از دیروز آرامش بگیرم. حال مسئولین ورزش هم می‌توانند به کشتی‌گیران و سایر ورزشکاران امید بدهند و در جهت حل مشکلات‌شان قدم بردارند.

 

مسئولان برای هر مدال باید یک میلیارد خرج ورزشکار کنند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: اگر لیلا رجبی، الهه احمدی، نجمه خدمتی، احسان حدادی و احسان روزبهانی سهمیه المپیک می‌گیرند باید به آنها نگاه ویژه شود. در همین چند ماه مانده تا المپیک باز هم می‌گویم مسئولان اگر مدال می‌خواهند باید حداقل یک میلیارد تومان خرج هر ورزشکار کنند، در صورتی که 100 میلیون تومان هم خرج نمی‌شود.

 

قهرمان نوجوانان جهان به خاطر فقر از ورزش فراری شد

وی افزود: کشتی‌گیری دارم که در بطن فقر زندگی می‌کند. من چگونه می‌خواهم او را آماده کنم؟ این حجم مشکلاتی که او دارد باعث می‌شود نتواند با فراق بال تمرین کند. مثلا همین آرمان علیزاده که دو سال پیش قهرمان نوجوانان جهان شد وقتی به شهر خودشان رفته بود پول بازگشت به اردوی تیم ملی را نداشت و به مربی‌اش گفت بهتر است بروم جایی کارگری کنم و خرج زندگی‌ام را در بیاورم تا اینکه بخواهم افتخارآفرینی کنم اما پول برای خرج کردن نداشته باشم. در حالیکه او کسی بود که با اقتدار قهرمان نوجوانان جهان شد اما با بی‌توجهی‌ها او را از کشتی فراری دادند.

بوکس قهرمانی کشور جوانان-ساری
اسامی بوکسورهای راه یافته به فینال اعلام شد

نفرات راه یافته به مرحله نهایی رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور جوانان مشخص شدند.

خبرگزاری فارس: اسامی بوکسورهای راه یافته به فینال اعلام شد
  •  

 بیست و ششمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان (بزرگداشت زنده یاد پرویز کشوری)با حضور 204 بوکسور از سراسر کشور به میزبانی استان مازندران شهرستان ساری در سالن رسول حسینی این شهر در حال پیگیری است.

در پایان چهارمین روز از این رقابت‌ها 20 بوکسور به دیدار پایانی راه یافتند که اسامی آنها به شرح زیر است:

49 کیلوگرم: سینا خمر(گلستان)-امیر میرزایی(همدان)

52 کیلوگرم: علی حبیبی نژاد(خراسان رضوی)-امیر رضا محمدی(مرکزی)

56 کیلوگرم: ابوالفضل کرمی (همدان)-ادریس عزیزیان فر(کهگیلویه و بویر احمد)

60 کیلوگرم: علی همرنگ(مازندران)-کامیاب مرادی(کرمانشاه)

64 کیلوگرم: محمد امیدزاده(لرستان)-فرزاد رمضان پور(مازندران)

69 کیلوگرم: یزدان احمدی(کرمان)-سامان مرادی(لرستان)

75 کیلوگرم: امیر یوسف وند(لرستان)-حسین دانشور(آذربایجان غربی)

81 کیلوگرم: کیوان صفری(مازندران)-مهران یوسفی(آذربایجان شرقی)

91 کیلوگرم: محی الدین هاشمی(مازندران)-یزدان گودرزی(همدان)

 91 + کیلوگرم: پوریا امیری(کرمانشاه)-کمیل شریفی(مازندران)

فینال این رقابت ها امروز(سه شنبه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/M5YANE

دلارهایی که به نام من آمد، در ایران به کجا رفت؟
معتمد: به پولادگر رأی ندادم، شرایط برایم سخت شد/ رئیس فدراسیون عامل اصلی مهاجرت ورزشکاران است

دارنده مدال نقره المپیک لندن گفت: در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو به پولادگر رأی ندادم و پس از اینکه او از این موضوع باخبر شد، شرایط برایم روز به روز بدتر شد.

خبرگزاری فارس: معتمد: به پولادگر رأی ندادم، شرایط برایم سخت شد/ رئیس فدراسیون عامل اصلی مهاجرت ورزشکاران است
  •  

، تیم ملی تکواندو ایران پس از حضور در مسابقات گرندپریکس و جام جهانی مکزیک وارد حاشیه جدیدی شد که برخی از قهرمانان اسبق تیم ملی سرانجام سکوت خود را شکستند و با انتقادهایی که از مسئولان فدراسیون داشتند، جنجال زیادی به پا کردند. حالا این روزها تکواندو پس از کسب 3 سهمیه المپیک، در حاشیه‌ها غوطه‌ور است. این حاشیه‌های خودساخته از روزی شروع شد که تیم ملی تکواندوی ایران مقابل تیم ملی آذربایجان (با سرمربیگری رضا مهماندوست) شکست خورد و قهرمانی را از دست داد.

تکواندوی ایران درحالی طی دوره‌های گذشته در وزن 68 کیلوگرم مدال‌های رنگارنگی را کسب کرده بود که در این دوره تکواندو به‌دلیل مصدومیت بهنام اسبقی شانس بزرگ کسب مدال در این وزن را از دست داد.

محمد باقری معتمد که در المپیک لندن مدال نقره را کسب کرده بود، او نیز به دلایل مختلفی نتوانست در این وزن راهی المپیک شود.

معتمد سرانجام لب به انتقاد گشود و درمورد دلیل اینکه نتوانست برای دومین بار راهی المپیک شود، افشاگری کرد.

محمد باقری معتمد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: طی دوره‌های گذشته طبق قانون فدراسیون جهانی هر کشور در بخش مردان، جواز کسب 2 سهمیه را می‌توانست به‌دست بیاورد. تکواندوی ایران همیشه از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کرد و با 2 سهمیه راهی المپیک می‌شد اما متأسفانه در این دوره که هر کشوری می‌توانست 4 سهمیه کسب کند، تکواندوی ایران تنها 3 سهمیه کسب کرد. حالا بیژن مغانلو سرمربی تیم ملی باید پاسخ‌گو باشد که چرا تکواندوی ایران در وزنی که با یک طلا، یک نقره و یک برنز هادی ساعی و بنده در وزن 68، نتوانستیم سهمیه کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: مصدومیت بهنام اسبقی و بنده هم‌زمان رخ داد، حتی من پس از اینکه عمل جراحی روی پایم انجام شد، زودتر از اسبقی تمریناتم را شروع کردم، اما او به اردوی تیم ملی دعوت شد و دوستان با توجه به اینکه من مدال نقره المپیک لندن را داشتم، نادیده گرفته شدم. آقایان می‌گویند درهای تیم ملی به روی همه باز است، اما اسامی را اعلام می‌کنند.

دارنده مدال نقره المپیک لندن درمورد اتفاقاتی که در انتخابات فدراسیون سال 92 رخ داد، گفت: انتخابات فدراسیون تکواندو سال 92 برگزار شد و بنده به پولادگر رأی ندادم و او از این موضوع باخبر شد و به همین دلیل شرایط برای من بدتر از گذشته شد. به هر حال وقتی با هادی ساعی با آن همه افتخارآفرینی آنطور برخورد کردند و یا با جمشید سهرابی، رئیس هیأت تکواندوی تهران که بیش از یک دهه به‌عنوان هیأت برتر انتخاب شد و در پایان آن‌چنان که همه دیدند او را کنار گذاشتند، دیگر چه انتظاری از پولادگر دارید که با من که مدال نقره المپیک لندن را کسب کردم، برخورد خوبی داشته باشد.

دارنده طلای مسابقات جهانی در ادامه انتقادهای خود واکنش به صحبت‌های رئیس فدراسیون که مدعی شده رسانه‌ها عامل اصلی مهاجرت ورزشکاران هستند، گفت: پولادگر این روزها مدعی شده رسانه‌ها عامل اصلی مهاجرت ورزشکاران به کشورهای دیگر هستند، اما گویا او فراموش کرده که در مسابقات انتخاب المپیک لندن، ساناز شهبازی را از آمریکا به ایران آورد تا در بخش بانوان برای کشورمان سهمیه کسب کند. او تکواندوکاری بود که در آن مقطع عضو تیم ملی آمریکا بود و در حال حاضر نیز عضو تیم ملی آمریکا است. حالا رئیس فدراسیون جواب بدهد که آیا آن زمان از آمریکا برای شهبازی رضایت‌نامه گرفته بود؟ پولادگر خودش آغازکننده مهاجرت ورزشکاران به خارج از کشور است. متأسفانه برای رئیس فدراسیون فقط مدال اهمیت دارد و زمانی که یک ورزشکار نتواند مدال کسب کند، بدترین شرایط را برای او رقم می‌زند.

باقری معتمد در ادامه صحبت‌های خود دست به افشاگری عجیبی زد و عنوان کرد: کمیته بین‌المللی المپیک برای چند قهرمان در رشته‌های مختلف مبلغی را به‌عنوان بورسیه ارسال کرد که تنها یک مرتبه بخش ناچیزی از دو هزار دلار از سوی فدراسیون تکواندو به‌دست من رسید. حالا دوست دارم یکی از آقایان جواب بدهد که این دلارها که به نام من به ایران آمده بود، کجا رفته است؟ چه کسی به جای محمد باقری معتمد رسید آن پول‌ها را امضا کرده و آن مبالغ را تحویل گرفته است؟ از مسئولان کمیته ملی المپیک و حراست وزارت ورزش و جوانان خواهش می‌کنم این شرایط را پیگیری کنند و حق را حق‌دار بدهند.

معتمد در پاسخ به این سؤال که گویا شنیده شده شما تصمیم دارید برای ادامه دوران قهرمانی خود به کشور دیگری مهاجرت کنید و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: بنده نزدیک به یک دهه برای تیم ملی تکواندوی ایران مدال‌آوری کرده‌ام و در واقع دین خود را به کشورم ادا کرده‌ام. در طول این سال‌ها تمام تلاشم این بود برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کنم، اما پولادگر در حق من تا می‌توانست کم‌لطفی کرد. حالا به همین دلیل و برخوردها دلسرد شده‌ام و به زودی کشورم را برای همیشه ترک خواهم کرد. می‌روم تا سرنوشتم را در کشور دیگری جستجو کنم، البته هر جای دنیا که باشم با افتخار خواهم گفت که یک ایرانی هستم و قلبم برای کشور ایران می‌تپد. هر زمانی هم که مسئولان به‌صورت رسمی و صادقانه از من دعوت کردند، حاضرم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/CXX2XB

حرکت‌های بعد از بازی خوب نبود، از بختیار راضی بودم/ادینهو را می‌خواهم
قلعه‌نویی: مسئولیت این باخت با من است/تعویض‌هایم تراکتورسازی را ۹ نفره کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:قبل از هرچیز باید بگویم مسئولیت این باخت با من است و بازیکنان زحمت خود را کشیدند.

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: مسئولیت این باخت با من است/تعویض‌هایم تراکتورسازی را ۹ نفره کرد
  •  

، امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: قبل از هرچیز باید بگویم مسئولیت این باخت با من است. بازیکنان زحمت خود را کشیدند. عباسی مدیر باشگاه هم تلاش خود را کرد. متاسفانه حرکت‌های بعد از بازی خوب نبود.

قلعه نویی ادامه داد: تعویض‌های بازی را من کردم چه ربطی به عباسی داشت چرا علیه او شعار دادند؟ ما بازی خوبی کردیم اما تعویض‌های ما اصلا به ما کمک نکردند. من گفتم مسئولیت باخت با من است اما آن دو تعویض ما را 9 نفره کرد.

وی افزود: دو موقعیت روی دروازه ما آمد که گل شد ولی ما خیلی موقعیت داشتیم که از دست رفت. مهاجم سیه چرده ما دو موقعیت خوب داشت هرچند نمی‌توان زیاد از او انتظار داشت نیاز به چند بازیکن داریم تا تیم را تقویت کنیم. جا دارد به استقلالی‌ها تبریک بگویم و امیدورم پورحیدری هم هرچه سریع‌تر سلامتی‌اش را پیدا کند. از همین امشب باید به فکر لیگ باشیم و دور از انصاف است که زحمات عباسی رانادیده بگیریم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص عملکرد ضعیف بختیار رحمانی و اینکه او دلش با تیم نیست، گفت: من امروز از او راضی بودم. اگر او خوب نبود مطمئن باشید به او می‌گفتم. مثلا این همه بحث سرباز‌ها مطرح می‌شود اگر هر بازیکن دیگر جای خلیل‌زاده بود امروز اصلا بازی نمی‌کرد. همه بازیکنان سرباز تلاش می‌کنند و ممکن است یک بازیکن هم خوب بازی نکند.

وی در خصوص اینکه مظلومی گفته چند بازیکن تراکتورسازی را می‌خواهد گفت: این یک قانون است سربازان تیم طبق قانون با ما قرارداد دارند و باشگاه هم اگر بازیکنی را بخواهد به تیمی منتقل کند با ما هماهنگ می‌کند. اینکه بخواهند با بازیکن ما مذاکره کنند قاعده و قوانین خودش را دارد ولی همه چیز در چارچوب قانون است و اشکالی نخواهد داشت چون سربازها با ما قرارداد دارند.

قلعه‌نویی ادامه داد: ما تراکتورسازی هستیم و هر بازیکنی که این پیراهن را بپوشد بازیکن تراکتورسازی است. انصافا علی حمودی و سامان نریمان جهان افتضاح بودند. من که گفتم مسئولیت باخت با من است. درست نیست بازیکنان را با عملکردشان از هم جدا کنیم حمودی در بازی قبل خوب بود ولی امروز عملکرد خوبی نداشت.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: امروز بازی ما نسبت به بازی قبل بهتر بود و دو گل صدرصد را نزدیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه تیمش میانه میدان را از دست داده بود، گفت: امروز بازی ما نسبت به قبل بهتر بود و دو گل صدرصد را نزدیم. امروز ایجاد موقعیت کردیم و کمترین فشار را تحمل کردیم.

قلعه نویی در مورد اینکه هواداران می‌گویند ما تیم پادگانی نمی‌خواهیم گفت: متوجه این قضیه نمی‌شوم فهرستی که قرار است بدهیم با نظر من است آیا به نظر شما عباسی تیم را بسته است؟ فهرست ابتدایی فصل با نظر اولیویرا بوده است و اگر مثلا من جای مربی باشم و تیم را یک نفر دیگر ببندد اصلا در آنجا نمی‌مانم ولی در مجموع باید در مورد این قضیه به این نتیجه برسیم که تیمی یکدست داشته باشیم.

قلعه نویی در مورد اینکه برخی بازیکنان می‌گویند دل‌مان با تیم نیست و ممکن است به تیم اجحاف شود، گفت: من هم نظرم این است که باید بازیکنی در تیم باشد که با عشق بازی کند و دلش با تیم باشد. رحمانی فکر می‌کند سربازی‌اش تمام شده و باید بنشیند با عباسی صحبت کند اما انصافا او امروز خوب کار کرد. تیم ما توازن نداشت و در یکی دو پست باید تقویت شویم. من از روزی که آمدم گفتم با ادینهو صحبت کنند و در فهرست ما هست. باشگاه در چارچوب بودجه‌اش بتواند بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اردوی تیمش گفت: فعلا باید بدن‌ها را نگه داریم و در اردویی که یک ماه وقت داریم تمام کارهای ما روی مسایل بدنی است و آنجاست که به فکر تیم هستیم.

وی در مورد اینکه برنامه‌ریزی سازمان لیگ باعث مصدومیت بازیکنان شده، نظرشما چیست، گفت: این برنامه و تاریخ‌هایش را از ابتدای فصل به باشگاه‌ها داده بودند و آنها می‌دانستند چه زمانی بازی می‌کنند و آن زمان مربیان باید نظرشان را می‌دادند. این برنامه‌ریزی برای همه تیم‌ها بوده است.

به گزارش فارس، قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه نتواند بازیکنان مدنظرش را جذب کند گفت: بازیکنان را اولویت بندی کرده‌ایم و باید تیمی را به شکلی ببندیم که هم از نظر افکار تاکتیکی به ما بخورند و هم باشگاه بتواند از نظر مالی آنها را جذب کنند.

انتهای پیام/ا

 

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 13140345
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content