فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 

سال نو بر شما وجامعه ورزشی وملت شریف ایران مبارک باد

 

سالی پر از شادی و موفقیت و پیروزی برای جامعه ورزشی و  مردم  عزیز ایران آرزومندیم

  از طرف انجمن ورزشی ایرانیان وهیات رزمی و پرورش اندام شهرستان شاهیندژ ونمایندگی سبک کشتی با کمر و یواف سی ufc  ودبل فول کنتاکت کیک بوکسینگ استان آ غ

27 / 12 / 1391برچسب:, :: 6:54 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده


سیامند رحمان برترین ورزشکار سال 91 شد

 سیامند رحمان برترین ورزشکار سال 91 شد

 

 شورای هماهنگی ورزش صدای جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار از برترین های ورزشی سال 91 به انتخاب شنوندگان رادیو ورزش طی مراسمی قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این نظرسنجی 70 هزار شنونده رادیو به صورت تلفنی، اینترنتی و پیامک مشارکت داشتند و برترین های ورزشی را انتخاب کردند.
براساس نظرشنوندگان رادیو در بخش ورزشکاران جانبازومعلول عبدالرضا جوکار ، زهرا نعمتی و سیامند رحمان قهرمان رقابت های پارالمپیک لندن و قویترین مرد معلول جهان از آذربایجان غربی، در بخش مردان بهداد سلیمی ، حمید سوریان و احسان حدادی، در بخش زنان الهه احمدی ، ندا شهسواری وسوسن حاجی پور به عنوان برترین ورزشکاران ایران درسال 91 انتخاب شدند.
شرکت کنندگان دراین نظر سنجی که با رادیوهای ورزش ، ایران ، جوان ، صدای آشنا ، ایران صدا و رادیو فصلی درارتباط بودند درادامه محمد بنا را به عنوان برترین مربی سال برگزیدند.
همچنین مهدی مهدوی کیا دراین نظرسنجی به عنوان با اخلاق ترین ورزشکار سال 91 از سوی شنوندگان رادیو ورزش انتخاب شد مهدوي‌کيا در اين باره به خبرنگاران  گفت: خوشحالم که به اين عنوان رسيدم به نظر مردم احترام مي‌گذارم و اميدوارم که در آينده نيز بتوانم چنين روندي را ادامه دهم.
وي در مورد اينکه خودش چه ورزشکاري را به عنوان مرد اخلاق انتخاب مي‌کند يادآور شد: به نظرم سيامند رحمان و همچنين بانوان جانباز لايق کسب اين عنوان هستند.
دراین مراسم که در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار گردید، مسوولان برخی فدراسیون های ورزشی ، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای و معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استانهای وزیر ورزش و جوانان ، دبیر کمیته ملی المپیک ، معاون اداری ـ مالی سازمان صدا و سیما و معاون صدای جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

 

تقدیر رهبر انقلاب از بانوان ورزشکار محجبه
مغرور نشدن، مردمی و جوانمرد ماندن از جمله ویژگیهای لازم برای یک ورزشکار است
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران رشته های ورزشی در مسابقات جهانی و بازیهای المپیک و پارالمپیک 2012، قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور را سفیران هویت، تَشَخُص، عزم راسخ، هوش بالا، ایمان و پایبندی به شریعت ملت ایران دانستند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران رشته های ورزشی در مسابقات جهانی و بازیهای المپیک و پارالمپیک 2012، قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور را سفیران هویت، تَشَخُص، عزم راسخ، هوش بالا، ایمان و پایبندی به شریعت ملت ایران دانستند و تأکید کردند: ورزشکاران قهرمان همانند قله ای هستند که زمینه ساز حرکت آحاد مردم بویژه استعدادهای جوان، به سمت قله ها می باشند.
رهبر انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه دستیابی به سکوهای قهرمانی ورزشی، بدون همت و اراده محکم و هوش بالا، امکان پذیر نیست، افزودند: قهرمانان مظهر توانایی های یک ملت هستند و به همین علت، اعتماد به نفس و اعتماد ملی مردم را افزایش می دهند.
حضرت آیت الله خامنه ای حضور ورزشکاران در میدانهای بین المللی با حفظ اخلاق و روحیه جوانمردی و رعایت جوانب شرعی را تبلیغ جهانی ارزشها و صفات برجسته یک ملت خواندند و افزودند: یکی از این موارد، حضور بانوان و دختران ورزشکار با رعایت حجاب شرعی، در میدانهای بین المللی است که اقدامی فوق العاده، و بسیار مهم و با ارزش است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به موارد متعدد از قتل، تعرض و تهدید رسمی زنان مسلمان محجبه در اروپا، خاطرنشان کردند: در چنین شرایطی هنگامی که یک زن مسلمان ایرانی و دارای حجاب، بر سکوی قهرمانی می ایستد و همه را وادار به تکریم می کند، کار با عظمتی انجام شده است.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: همه باید قلباً، قدردان زنان ورزشکاری باشند که با حجاب و متانت و وقار در میدانهای بین المللی ورزشی حاضر می شوند.
ایشان نمونه دیگری از پیام رسانی ورزشکاران را، موفقیت های ورزشی جانبازان و معلولان دانستند و تأکید کردند: ایستادن یک ورزشکار جانباز یا معلول بر سکوی قهرمانی دنیا با همه سختی ها و آسیب های جسمی، نشان از عزم و اراده قوی آن ورزشکار و همچنین همت بالا و تَشَخُص یک ملت است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: پیام های تشکر من از موفقیت های بین المللی ورزشکاران، نشأت گرفته از احساس صادقانه و حقیقی است که معتقد است ورزشکاران با کسب مقام قهرمانی، در واقع به ملت و کشور خود خدمت می کنند و پیام های عزم و اراده، ایستادگی و ایمان ملت ایران را به جهانیان می رسانند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ورزشکاران قهرمانی که در میدانهای بین المللی شعائر دینی و معنوی را زنده نگه می دارند،افزودند: از همه ورزشکارانی که در میدانهای ورزشی، نام ائمه علیهم السلام را بر زبان می آورند و یا سجده می کنند و یا دست به دعا برمی دارند و یا پس از فتح قله ها اذان می گویند و همچنین همه زنان ورزشکاری که عفاف دینی را رعایت می کنند، صمیمانه تشکر می کنم.
ایشان این تشکر را بدلیل برجسته شدن معنویات در دنیایی که جوانان به سمت بی ایمانی و لاابالی گری سوق داده می شوند، دانستند و خاطرنشان کردند: به همین دلیل ورزشکاران باید قدر خود را بدانند و در جهت حفظ و تقویت صفات پهلوانی و جوانمردی و روحیه معنوی تلاش کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به انصراف ورزشکاران جوان ایرانی از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی افزودند: این اقدام، بسیار با ارزش و تلاشی بسیار مهم و حساس در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ایجاد زمینه بروز استعدادهای جوانان در عرصه های مختلف، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزودند: پیشرفتها و موفقیت های جوانان ایرانی در رشته های ورزشی نشانگر آن است که ظرفیت و استعداد جوانان در رشته های گوناگون بسیار بالا است و باید برای تربیت این استعدادها و پرورش آنها به سمت قهرمانی، سرمایه گذاری شود.
حضرت آیت الله خامنه ای توانایی ها و استعدادهای بالای جوان ایرانی را در زمینه های مختلف علمی، فناوری و تحقیقاتی، یک حقیقت انکارناپذیر خواندند و تأکید کردند: تاریخ ایران اسلامی نیز گواه همین موضوع است و ظهور چهره ها و شخصیت های برجسته ای همچون ابن سینا، زکریای رازی، فارابی، سعدی و حافظ نشان دهنده وجود استعدادهای متراکم در این منطقه از دنیا است.
ایشان یکی از وظایف مهم قهرمانان ورزشی را ترویج ورزش همگانی میان آحاد مردم بویژه جوانان برشمردند و افزودند: یکی از نیازهای اساسی کشور، فراگیر شدن ورزش همگانی میان مردم است.
رهبر انقلاب اسلامی ورزش قهرمانی را موتور محرک ورزش همگانی دانستند و با تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش به ورزش همگانی، خاطرنشان کردند: پیشرفت یک کشور منوط به نیروی انسانی سالم، عالم، با همت و دیندار است.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: یکی از نتایج فراگیر شدن ورزش همگانی در میان مردم، حل بسیاری از مشکلات اخلاقی جامعه همچون اعتیاد است.
ایشان موضوع اخلاق در ورزش را، موضوعی بسیار مهم دانستند و تأکید کردند: خوشبختانه جامعه ورزشی ما، سالم است اما هنگامی که یک جوان ورزشکار بر روی امواج تبلیغ و توجه جهانی قرار می گیرد، خطر اخلاقی او را بشدت تهدید می کند و باید از خود، مراقبت کند.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: از جمله ویژگیهای اخلاقی لازم برای یک ورزشکار، مغرور نشدن، مردمی و جوانمرد ماندن، با مردم بودن، و برای مردم دل سوزاندن است که باید ورزشکاران برای حفظ و تقویت این روحیات تلاش کنند.
حضرت ایت الله خامنه ای خاطر نشان کردند : یک قهرمان ورزشی در بُعد فردی نیز بدلیل اعتماد به نفس بالا ، قاعدتا باید از صفات ناپسندی همچون چاپلوسی و تملق ، دروغگویی و دورویی به دور باشد.
ایشان با اظهار گلایه از تلاش برخی، برای تخریب فضای ورزشی کشور از طریق ترویج تهمت، دروغ، نزاع و تخریب افراد تأکید کردند: متأسفانه سهم رسانه های ورزشی در این کار خلاف کم نیست و من در این خصوص هشدار می دهم.
رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: برخی رسانه های ورزشی با بزرگنمایی موضوعات کوچک و ایجاد فضای دعوا، تلاش می کنند تا افراد مصاحبه کننده رابه سمت حرف های تند و ناسزاگویی سوق دهند که این کار نادرستی است و باید نقطه مقابل آن در رسانه ها تقویت شود.
حضرت آیت الله خامنه ای مسئولان ورزشی کشور را به اولویت بندی رشته های ورزشی توصیه و تأکید کردند: باید برخی رشته ها که در داخل دارای ریشه تاریخی و تجربه کافی است، مورد اهتمام و سرمایه گذاری بیشتری قرار گیرد.
ایشان یکی دیگر از مسائل بسیار ضروری در ورزش کشور را علمی کردن ورزشی دانستند و خاطر نشان کردند: باید بر روی قواعد علمی رشته های ورزشی و تحقیقات علمی در این خصوص، توجه ویژه ای شود و فقط به تحقیقات علمی خارجی اکتفا نشود.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: وقتی متخصصان و صاحب نظران جوان ما توانایی دستیابی به موفقیت های بزرگ و خیره کننده در حوزه های پیچیده علمی را دارند، قطعا در عرصه ورزش نیز توانایی تحقیقات علمی و ارائه نظریه های نو را خواهند داشت.
حضرت آیت الله خامنه ای در پایان خطاب به قهرمانان و پیشکسوتان گفتند: شما نور چشم ملت ایران هستید و امیدوارم همواره اینگونه باشید.
پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، 6 نفر از ورزشکاران و مدال آوران و پیش کسوتان، نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص مسائل ورزش کشور بیان کردند.
حمید سوریان دارنده مدال طلای المپیک و دارنده 5 مدال جهانی در رشته کشتی فرنگی، بر تشکیل آکادمی های علمی برای رشته های ورزشی تأکید کرد و با یادآوری علاقه تعداد قابل توجهی از خانواده‌ها به تشویق فرزندانشان در خصوص دنبال کردن ورزش قهرمانی، نگرانی آنها از آتیه فرزندان و بویژه مسئله اشتغال را مورد اشاره قرار داد و خواستار تسریع در اجرای قانون استخدام قهرمانان شد.
حسن گرامی کوهنورد و سرپرست نخستین تیم صعود کننده به بلندترین دیواره دنیا بنام برجهای «ترانگو» در پاکستان، گزارشی از موفقیت های مهم کوهنوردان ایرانی از جمله طنین بانگ اذان بر فراز قله های مهم جهان بیان کرد.
مه لقا جام بزرگ عضو تیم ملی تیراندازی در مسابقات المپیک 2012 با اشاره به حضور مقتدرانه زنان ورزشکار ایرانی در عرصه های بین المللی و با رعایت حجاب اسلامی گفت: این حضور تأثیر بسیار زیادی در ورزشکاران زن مسلمان از دیگر کشورها دارد.
وی خواستار توجه بیش از پیش به زیرساختهای ورزشی مربوط به بانوان و مکانهای ورزشی ویژه آنان شد.
احسان لشکری دارنده مدال المپیک 2012 و قهرمان جهان در کشتی آزاد اظهار امیدواری کرد که با همت مسئولان ورزش کشور، جلوی حذف رشته پر افتخار کشتی در رقابت های المپیک گرفته شود.
جلیل باقری جدی، جانباز 70 درصد و قهرمان بازی های پارالمپیک در پرتاب وزنه، بر مناسب سازی معابر و سیستم حمل و نقل عمومی برای ترغیب جانبازان و معلولان به انجام فعالیت های ورزشی تأکید کرد.
حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری و پیشکسوت این رشته نیز ضرورت تقویت پایگاه های استعداد یابی برای پیشرفت ورزش کشور را مهم دانست.
وی همچنین بر لزوم نگاه اصولی به ورزش و پرهیز از نگاههای غیر حرفه ای و سیاستهای چندگانه، تأکید کرد.
همچنین محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از دستاوردها و موفقیت های ورزش کشور در مسابقات جهانی، المپیک، پارالمپیک و بازی های آسیایی، خاطرنشان کرد: درخشان ترین موفقیت های تاریخ ورزش کشور در سال 91 رقم خورد.
وی همچنین گزارشی از اقدامات و برنامه ریزیهای وزارت ورزش و جوانان برای توسعه زیرساختهای ورزشی کشور ارائه کرد.
در پایان این دیدار ورزشکاران و مدال آوران رشته های مختلف ورزشی در فضایی صمیمانه و از نزدیک با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتگو کردند.
 

چـاپ

 

 

راهیابی سیاوش امیدی به فینال بوکس جوانان آسیا
2 مدال برنز به ایران رسید

مرحله نیمه نهایی بوکس جوانان آسیا با راهیابی سیاوش امیدی به دیدار فینال و کسب دو مدال برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.


در چهارمین روز از مسابقات بوکس جوانان آسیا در شهر "سوبیک بی" فیلیپین، در وزن 81 – کیلوگرم، سیاوش امیدی 12 بر 11 نماینده چین را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

امیدی در مبارزه قبلی خود هم نماینده ازبکستان را شکست داده بود.

دیدار فینال فردا (شنبه) برگزار خواهد شد که طبق برنامه امیدی باید با نماینده قزاقستان روبرو شود. کهرازه و قلعه بندی هم دو مدال برنز برای ایران کسب کردند که در وزن 75 – کیلوگرم مبین کهرازه و در وزن 91- کیلوگرم سینا قلعه بندی با شکست مقابل نمایندگان ازبکستان به مدال برنز دست یافتند.

نکته جالب مدال برنز قلعه بندی این است که او در همان روز وزن کشی و قرعه کشی با قرعه استراحت روبرو شد و از همان روز مدال برنزش قطعی بود. این مبارزه اولین مبارزه او در این رقابت‌ها بود که در صورت پیروزی می توانست فینالیست شود اما با یک باخت و بدون برد برنز گرفت!

تیم ملی بوکس جوانان ایران با 9 بوکسور در این دوره از رقابت‌ها حضور داشت.
 

چـاپ

 

07

برترین های تیم ملی کیک بوکسینگ شناسایی شدند

برترین های تیم ملی کیک بوکسینگ شناسایی شدند

 

  

لوکیک وزن 54:

1-عیسی همتی از استان کرمانشاه 2-محمد مقصود لو استان گلستان 3-عباس آرمون استاَن گیلان ومحمد بنار استان بوشهر

وزن 57-

1-رضا گودرزی از استان گیلان 2-مهرداد عزیز زاده استان مازندران 3-یاسین احمدی اذربایجان غربی و بنیامین ذوالفقاری استان توابع تهران

وزن: 60-

1-احمد نیک کار از استان گیلان 2-مجتبی ابراهیمی استان تهران 3-سعید باستانی استان اردبیل و سعید قدیری توابع تهران

وزن 63.5

1 رضا رضوی استان فارس 2 حجت بی درفش استان آذر بایجان ش3 صالح مرا د نژاد استان لرستان وداود جانمحمدی توابع تهران

وزن 67-

1سید امیر خوش کلام گیلان 2 بهزاد رضا منش استان سیستان وبلوچستان 3 امیر میر بلو ک استان خوزستان و مهدی مرشدی

وزن 71-

1میلاد رحیمی ایتان گیلان 2 مسعود مقیمان استان مازندران 3 وحید خلج از سیتان خراسنان شمالی ومهدی بیات زنجان

وزن 75-

محمدقاعدی ایتان چهارمحال 2 رضا خزایی توابع تهران 3 طاهر مهری استان گیلان و امیر جهانتاب ایتان تهران

وزن 81-

1 شهرام حقی استان گیلان 2 یوسف سلطانی آذربایجان غربی 3 امیر مولوی استان توابع تهران و امین غرقی البرز

وزن 86-

 1 نیما مجیدی ایتان گیلان 2 بهرام رجبزاده از آ-غ3 سید صلاح الدین ایوبی ساتان فارس  و ایرج رستمی ایتان گیلان

وزن91-

1 محمد امیدی استان خراسان شمالی 2 سید محمد حسینی البرز3 سید محمد اسماعیل صفت گیلان و مهران چریکی از سمنان

وزن 91+

سید خلیل نور بخش کرمانشاه 2 علیرضا رفیعی استان چهار محال 3 سعید رضایی نسب استان کرمان و حجت ا... دامغانی استان گلستان

 فول کنتاکت:

54-

مرتضی سلمی –خوزستان ،معین قنبری –کرمانشاه ، حسن مختاری – گیلان و حسین مختاری –خراسان شمالی

57-

جلال علیزاده –سمنان ، علی قادری – اردبیل ، میلاد شکر نژاد – لرستان و محمدصالحی –خوزستان

60-

رامین رسولی –سمنان ،ابراهیم زاغپشت –مازندران ،محمد جواد حیدری –البرزو رضا ابراهیم –چهار محال

63.5-

 حسن رستمی سمنان ، سعید صالحی – تهران ، فرهاد ذاکر حیات داودی – فارس و سلیمان غنواتی –خوزستان

67-

 حسن مشتاق طلب –گیلان ، حمزه مرادیان – لرستان ، جواد جعفری –قزوین و ایوب پرویزی فارس

71-

حسین حیاتی –تهران ،حمید کوهستانی –ایلام ، محمد عسگری گلستان و ابوالفضل ذبیح پور سمنان

75-  

علی عسگر اکبر خانی –تهران ،پوسان غیبی – مازندران ، هوشنگ محمد بیکی قزوین ، سعید فتحی ایلام

81-

سجاد قربانی –ایلام ، جواد شهبازی –گیلان ، سید محمد ابرهیمی – گیلان ، مهرزاد احمدی – خراسان جنوبی

86-

علی تکلو –تهران ، سید حسن موسوی – بوشهر ، سعید اکبری –سیستان و بلوچستان و علی میر آقایی سمنان

91-

حسین علزاده – تهران ،عدنان امیری – خوزیتان ، محمد پیامی گیلان و سید ابوالفضل حجازی نژاد استان گلستان

91+

سد مجتبی حسینی – البرز ،مجتبی علی – خراسان شمالی ، حامد مهر نژاد –کردستان ، سید مهدی حسینی خوزستان.

09

یاشار میردامادای مسوول کیمته آموزش شد

یاشار میردامادای مسوول کیمته آموزش شد

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون ورزشهای رزمی محمد نوحی یاشار میردامادی بعنوان مسوول کمیته آموزش فدراسیون ورزشهای رزمی انتخاب شد.

در این حکم امده است احتراما با توجه به تجارت جناب عالی  ،به موجب این ابلاغ بعنوان مسئو ل کمیته آموزش به مدت یکسال منصوب می گردید

امید است با استعانت از ایزد منان و بهره گیری از تجارب خود در کلیه امور محوله موفق و موید باشید

19 / 12 / 1391برچسب:, :: 4:34 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

یواف سی ایران UFC iran

iranian UFC

یو اف سی ایران

www.ufciran.ir

www.ufciran.com

jeff_monson_Ali_dehghani_sheeva.jpg (1816×2792)

 

اخبار

اخبارگذشته

نتایج مسابقات

پوستر

عکس

فیلم

آموزش

داوران

مربیان

قهرمانان

نمایندگان

قوانین

اوزان

سوالات شما

فرم شرکت در مسابقات

درباره همدان

تاریخچه

تماس

پیوند

 
 

 

News

Past news

Event Results

Poster

Photo

Video

training

Referee

coach

champion

representative

Rules

Weight

Question

Fight Forums

Hamedan city

History

Contact

Link

کلیه حقوق یو اف سی ایران متعلق به انجمن رزمی مبارزات پنجه در پنجه می باشد وهر گونه کپی برداری بدونه ذکر منبع خلاف می باشد

iranian UFC Underlicence By IH2H

ufc_iran2004@yahoo.com

2004_ 2013

   دهقانی  ۰۹۱۸۸۱۷۰۱۶۱

 ۱۳۹۲ـ   ۱۳۸۳

+ نوشته شده در  چهارشنبه 1391/12/16ساعت 20:2  توسط علی دهقانی شیوا  |  نظر بدهید

نسخه چاپيارسال به دوستان
کاظمیان خطاب به تاج:
پاسخ بی‌احترامی 50 هزار نفری به من را بدهید/به پدر و مادرم تعصب دارم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم تراکتورسازی پس از شکست تیمش مقابل استقلال در حالی که از فحاشی تماشاگران تیم رقیب ناراحت بود، خواستار رسیدگی رئیس سازمان لیگ به این موضوع شد.

خبرگزاری فارس: پاسخ بی‌احترامی 50 هزار نفری به من را بدهید/به پدر و مادرم تعصب دارم

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد کاظمیان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال درحالی که به شدت از فحاشی تماشاگران استقلال ناراحت بود خطاب به تاج گفت: امروز حدود 50 تا 60 هزار هوادار استقلال به خانواده من فحاشی کردند.

وی ادامه داد: آیا این موارد را یادداشت کردید یا می‌خواهید از این موضوع به سادگی بگذرید؟‌ گزارشگر بازی هر چه خواست به من گفت و این موضوع را به پای من گذاشت.

کاظمیان خطاب به تاج ادامه داد: من به پدر و مادرم تعصب دارم. خواهشا پاسخ بی‌احترامی 50 هزار نفر را به من بدهید.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اتوبوس به تهران می رود

تبریز - مدیر رسانه ای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این تیم به دلیل لغو پرواز تبریز - تهران، با اتوبوس عازم این شهر می شود.

 
ˈمحمد علوییˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرواز به دلیل شرایط بد جوی در تهران لغو شد و بازیکنان تیم هم اکنون در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز منتظرند تا با اتوبوس عازم تهران شوند.

وی اضافه کرد: بازیکنان و کادر فنی با دو دستگاه اتوبوس راهی تهران خواهند شد تا عصر جمعه در مقابل استقلال تهران صف آرایی کنند.

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران، برابر برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، ساعت 17 و 30دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

استقلال با 56 و تراکتورسازی با 55 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی: اخلاق و ورزش دو مقوله جداناپذیرند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی: اخلاق و ورزش دو مقوله جداناپذیرند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تاکید بر توسعه فرهنگ معنوی در ورزش گفت: اخلاق و ورزش دو مقوله جداناپذیر از یکدیگر هستند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ،علی خلیلی روز دوشنبه در نخستین گردهمایی آموزش فرهنگی و تربیتی مربیان ورزشی فعال آذربایجان غربی گفت: ورزشی که همراه با اخلاقمداری و دیانت باشد همواره ماندگار و جاوادانه خواهد بود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، تاسی به ائمه اطهار و پایبندی به اصول اخلاقی را جزء جدایی ناپذیر ورزش کشور دانست و آن را مکمل یکدیگر عنوان کرد و خاطر نشان کرد فعالیت جسمانی بدون در نظر گرفتن اخلاق و منش پهلوانی جایگاهی را در کشور و در میان مردم عزیز این سرزمین ، نخواهد داشت.
خلیلی ، نخستین گردهمایی آموزشی فرهنگی و تربیتی مربیان که در 6 استان دیگر هم برگزار گردیده ؛ و این بار به میزبانی ارومیه برگزار می شود را به فال نیک گرفته وخاطر نشان کرد در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی در حوزه ورزش و جوانان با همراهی مربیان عزیز استان تلاش خواهیم کرد جوانان برومند ایران اسلامی را با توجه به هجمه های فرهنگی مختلف کشورهای معاند ،در این مسیر، تربیت و تحویل جامعه دهیم.
وی در ادامه این گردهمایی گفت: استان آذربایجان غربی در چندین سال اخیر شاهد جهش خوبی در راستای اجرای طرح های عمرانی ورزشی بوده که احداث سالن های متعدد در اکثر شهرستان ها و بهره برداری از سالن سرپوشیده دوومیدانی که در سطح کشور بی نظیر هست، نشان از توجه خاص دولت به امر ورزش در این استان دارد.
خلیلی بهره مندی تمام شهرستان های استان از استخر سرپوشیده و سالن های اختصاصی بانوان را از دیگر اقدامات دولت در استان دانست و اظهار داشت: امسال تعداد ورزشکاران بیمه شده و ساماندهی شده در سطح استان به 100 هزار نفر می رسد که این امر درنوع خود موفقیت خوبی محسوب می شود.
خلیلی کسب 13 مدال پارالمپیک و جهانی، 32 مدال آسیایی، 55 مدال بین المللی و 551 مقام کشوری را بخش دیگری از موفقیت های کسب شده توسط قهرمانان و ورزشکارن استان در سالجاری عنوان کرد که دستابی به این عناوین را درسایه زحمات مربیان تلاشگر این استان دانست و از آنها قدردانی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: همچنان که امروز شاهد شکوفایی بهار انقلاب در کشورهای منطقه به تاسی از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هستیم شاهد صدور فرهنگ ایرانی اسلامی توسط ورزشکاران و قهرمانان کشور به عنوان پیام رسانان ایران اسلامی در میادین ورزشی به اقصی نقاط جهان باشیم.
شایان ذکر است نخستین گردهمایی آموزشی فرهنگی و تربیتی مربیان فعال ورزشی آذربایجان غربی با حضور معاون فرهنگی، تربیتی وزیر ورزش و جوانان با استقبال بی نظیر مربیان و پیشکسوتان  ورزشی استان روز دوشنبه در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق ارومیه برگزار ش

کشتی با کمربند و جوجیتسو در مسابقات ایندوگیمز 2013

 

 

(H.E.Shiekh Ahmed Al Fahad Al Sabah President Olympic Council of Asia/ANOC with the President AJJBWF Mr.Khalil Ahmed Khan)

President Asian Ju-Jitsu & Belt Wrestling Federation (AJJBWF) and President OCA/ANOC H.E. Sheikh Ahmed Al Fahad Al Sabah during the meeting have discussed the joint efforts in promoting sports in Asia particularly Ju-Jitsu Sports.

President OCA/ANOC H.E., Sheikh Ahmed Al Fahad Al Sabah on the 1st of March, 2013 met President Asian Ju-Jitsu & Belt Wrestling Federation (AJJBWF), Mr. Khalil Ahmed Khan in Bangkok, Thailand to discuss various strategies in order to promote sports and more particularly, Ju-Jitsu, in Asia. During the course of the meeting, Sheikh Ahmed invited Mr. Khan to take an initiative to include and endorse Ju-Jitsu in the Gulf Region and declared it officially incorporated as a sports category in the upcoming Asian Indoor Martial Arts Games 2013 to be held in June at Incheon, Korea. President AJJBWF highly appreciated OCA’s stance in this regard and promised to take all measures deemed to be necessary so as to achieve that goal.


 

 

 
برگزاری کلاس داوری بین المللی در ایران

به اطلاع میرساند  با هماهنگی های که با فدراسیون رزمی ایران بعمل خواهد آمد و هماهنگیهای بعمل آمده با فدراسیون آسای در نظر است درسه ماهه اول سال 1391 کلاس داوری و مربیگری آسیا در ایران برگزار شود.

 
مسابقات انتخابی تهران برگزار شد فرستادن به ایمیل
اداره ورزش و جوانان شهرستان پيشوا با همكاري هيئت رزمي استان تهران و امير نظري نماينده سبك كشتي باكمربند (beltwrestling ) استان اولين دوره مسابقات  استاني كشتي باكمربند در پيشوا برگزار نمود.
به گزارش روابط عمومي اداره ورزش و جوانان شهرستان پيشوا اين مسابقات با تلاش و پيگيري امير نظري از ورزشكاران و قهرمانان به نام شهرستان پيشوا و دبير سبك كشتي با کمربند استان تهران ، در سالن شهيد سخائي جليل‌آباد با حضور و داوري سرهنگ اكبر لو رئيس هيئت رزمي استان برگزار شد .
گفتني است در اين مسابقه تعداد 70 نفر از شهرستان هاي استان تهران حضور داشته و با هم به رقابت پرداختند كه در پايان پس از مشخص شدن نفرات برتر هر وزن حکم ومدال قهرمانی اهداء گرديد .
گفتنی است محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا نیز در این مسابقات حضور یافته و از نزدیک شاهد اجرای فن توسط ورزشکاران بود و در خصوص سطح کمی و کیفی مسابقات با ایرج اکبرلو مذاکره نموده که در پایان ؛ رئیس هیئت رزمی تهران  از میزبانی شهرستان پیشوا و زحمات امیر نظری و همکاری اداره ورزش و جوانان ابراز خرسندی و رضایت نمود
 
 
 
 
برگزاری مسابقات انتخاببی رده سنی بزرگسالان آقایان

بنا بر درخواست هیئت ورزشهای رزمی استان تهران در نظر است در تاریخ 1391/12/18 روز جمعه مسابقات انتخابی کشور در رده سنی بزرگسالان آقایان در تهران  شهرستان ورامین برگزار گردد لذا تیمها از هم اکنون آمادگی لازم را داشته باشند ضمنا بخشنامه بر روی سایت قرار خواهد گرفت .در صورت هرگونه سوال با شماره 09183635742 تماس حاصل فرمائید.

مدارک لازم: 1- داشتن کارت هوشمند فدراسیون/ کارت ملی / فتوکپی  تمام صفحات شناسنامه/ دوقطعه عکس/ مدرک تحصیلی/ معرفینامه هیئت رزمی/کارت بیمه ورزشی1391/

روش مسابقه : فری استایل و کلاسیک ( هر کشتی میتواند در هردواستایل  شرکت نماید)

وزن کشی : در مورخه 17  اسفند ماه برگزار خواهد شد ومدت وزن کشی 2 ساعت بیشتر نیست

اوزان مسابقات: 57-62-68-75-82-90-100-100+

جوایز: جکم قهرمانی. ضمنا اوزانی که در جدول کمتر از 3 نفر می باشند حکم تعلق نمی گیرد.

رده سنی بزرگسالان 18 سال به بالا

مبلغ ورودیه هر نفرسی هزار تومان/ خوابگاه بعهده سبک است.خوراک و هزینه ایاب و ذهاب بعهده ورزشکاران/

ادامه مطلب...
 

رقابت های جام جهانی تایلند
تیم ملی بدنسازی و بادی کلاسیک ایران قهرمان جهان شد
تیم ملی پرورش اندام و بادی کلاسیک کشورمان با کسب 12 مدال رنگارنگ بر بام جهان ایستاد.
تیم ملی پرورش اندام و بادی کلاسیک کشورمان با کسب 12 مدال رنگارنگ بر بام جهان ایستاد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان و به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، تیم ملی بدنسازی کشورمان با درخشش ورزشکاران خود در روز سوم رقابت ها با کسب 2 مدال طلا ، 1 نقره و 1 برنز و مجموع 12 مدال عنوان قهرمانی رقابت های جهانی تایلند را از آن خود کند.
در روز سوم و پایانی مسابقات تیم ملی بدنسازی کشورمان در وزن 90 کیلوگرم توسط مهدی عیاری صاحب مدال طلا شد ،همچنین مجتبی نوترکی در وزن 100+ کیلوگرم توانست قهرمان جهان شود تا طلای او قهرمانی ایران را در این مسابقات مسجل کند.
در همین وزن اسحاق قویدل با کسب مدال نقره نایب قهرمان جهان شد و اصغر کابلی نیز در وزن 100 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت ضمن آنکه در این وزن رضا رضایی دیگر نماینده کشورمان چهارم شد.
اما در بخش بادی کلاسیک شمس قمر به مقامی بهتر از پنجمی دست پیدا نکرد و سجاد نیکنامی در همان ابتدا حذف شد.
ملی پوشان کشورمان پیش از این نیز صاحب هشت نشان رنگارنگ دیگر شده بودند.

سهراب فرد قوی ترین مرد ایران شد
عنوان قهرمانی قویترین مرد ایران به محسن سهراب فرد رسید.
عنوان قهرمانی قویترین مرد ایران به محسن سهراب فرد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رقابت های قویترین مردان ایران انتخابی مردان آهنین با حضور ورزشکاران مختلف از سراسر ایران در استان خراسان جنوبی به میزبانی قائن به مدت 2 روز برگزار شد که در پایان محسن سهراب فرد با کسب 39 امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

همچنین مهرداد باجلان و محسن مسن آبادی نیز با کسب 38 امتیاز با احتساب امتیاز گیری جداگانه در آیتم ها و نظر کمیته فنی به دلیل امتیاز یکسان عناوین دوم و سومی را به خود اختصاص دادند.

اسامی نفرات چهارم تا بیست و نهم این دوره از بازی ها به شرح زیر است:
4- بهرام اکبری 29 امتیاز
5- فرشید همتی 28 امتیاز
6- جواد فضلی 24 امتیاز
7- امیرحسین یاوری 17 امتیاز
8- علی اسماعیلی 12 امتیاز
9- فرهاد شجاع
10- سعید باقر کاظمی
11- مجتبی محمدزاده
12- حمیدتقی زاده
13- مسعود الفتی
14- ایمان شمس
15- مجتبی آخوندی
16- رامین فرجی نژاد فرامرز رحمانی
17- ابولفضل نیک سرشت
18- محمد عزت پور
19- محمدامین معنوی
20- علیرضا قرائی
21- بهروز ایرانشاهی
22- علی نوکانی
23- مهدی ولی زاده
24- داوود سفری
25- نعمت جلالی
26- علی پایونوند
27- مجید شریفی
28- اکبر تالشی
29- نیما هدایتی


اولین گردهمایی آموزشی فرهنگی و تربیتی مربیان فعال در استان برگزار می شود

اولین گردهمایی آموزشی فرهنگی و تربیتی مربیان فعال در استان برگزار می شود

اولین گردهمایی آموزشی فرهنگی و تربیتی مربیان فعال استان با حضور پیشنمازی ، معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان ،خلیلی ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولین ورزشی فردا برگزار می شود.

علی خلیلی،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان گفت : این گردهمایی یک روزه که در سه محورو با حضور، مربیان فعال ورزشی ، قاریان و حافظان ورزشکار جوان وهمچنین با مسئولین فرهنگی سایر نهادها ، اساتید دانشگاه و فرهیختگان فرهنگی استان در سه نقطه جداگانه از صبح دوشنبه 14 اسفندماه تا بعداز ظهر ادامه خواهد داشت.
وی ،اهداف برگزاری این گونه گردهمایی را که همزمان در 6 استان دیگر برگزار شده را بالا بردن و نهادینه کردن فرهنگ معنویت در بین مربیان فعال استان که به نوعی سکان هدایت و آموزش ورزشکاران جوان اعم از زن و مرد را برعهده دارند ، دانست و خاطر نشان کرد این حرکت باعث ایجاد بستر فرهنگی مناسب مطابق با آموزه های دینی در بین جوانان ورزشکار این استان خواهد شد و بداخلاقی و حرکات غیر ورزشی را در ورزش کشور به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد و همچنین حرمت استاد و شاگری در این بستر مورد توجه قشر ورزشکار قرار خواهد گرفت.
خلیلی در ادامه افزود ، نقش قاریان و حافظان ورزشکار را باعث تلطیف روحیه ورزشکاران و محیط پیرامون ورزشی و غیر ورزشی این جوانان دانست و در این راه مسئولین فرهنگی سایر نهادها ، اساتید دانشگاه و فرهیختگان فرهنگی می توانند با هماهنگی و راهنمایی های که به بدنه ورزش کشور می دهند، نقش موثری در این راه برای جوانان عزیز ایفاء نمایند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از نقش مهم برگزاری چنین گردهمایی در توسعه سطوح مختلف مربیگری خبر داد و ابراز امیدواری کرد که ثمرات این گردهمایی ها در نهایت منجر به اعتلای فرهنگی حوزه ی تاثیر گزار ورزش شود.
 گفتنی است برگزاری گردهمایی مذکور با صدور گواهینامه معتبر از سوی معاونت فرهنگی و تربیتی وزارتخانه صورت می پذیرد و در سال جدید در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.

 

خوی قهرمان مسابقات چهارجانبه بین المللی بوکس

تیم منتخب آذربایجان غربی اعزام به مسابقات ششمین دوره تورنمت بین المللی کمربند طلایی جهانیان  کاپ آزاد باشگاههای آسیا که در  تهران برگزار گردید با کسب سه مدال کار خود را به پایان رسانید  که آقای صمد رضوی در  وزن +90 مقام اول و مهراج کد خدای وزنی_81 کیلو گرم مقام دوم از شهرستان نقده وناصر یارورسی در دسته 60 کیلو مقام سوم از شهرستان شاهیندژ برای استان آ غ کسب نمودند با تشکر 


استاد محمد بهرام جودری
- مربی تیم های ملی کیک بوکسینگ و ووینام
- مدرس رسمی فدراسیون ورزش های رزمی
-داور و مربی بین المللی
در دفتر فدراسیون رزمی همرا با سعید سلیمانزاده قهرمان رزمی  جهان

تاريخ : شنبه پنجم اسفند 1391 | 14:44 | نویسنده : جودری
  تیم کلوپ جودری همچنان پیشتاز  مسابقات کیک بوکسینگ

 

تیم فهرمانان باشگاه جودری  بار دیگر پیشتاز مسابقات  کیک بوکسینگ در رشت بودند  که توانستند  با کسب 5 مدال طلا****   4 نقره ****  1برنز   در بخش های   لوکیک و فول کنتاکت    به کار خود پایان دهند


اسامی نفرات  به ترتیب مدال ها:::

    طلا     آقایان :::

1 . (فول کنتاکت)جلال علیزاده     57-

2 .(فول کنتاکت) علی عسگر اکبر خانی  57-

3.(فول کنتاکت) حسین حیاتی  71-

4.(فول کنتاکت)  علی تکلو  86 -

5.(فول کنتاکت)حسین علیزاده 91 -


  نقره    آقایان :::

.1(فول کنتاکت)ابراهیم زاغ پشت 60 -

2.(لوکیک)مجتبی ابراهیمی  60 -

3.(فول کنتاکت)سعید صالحی 63/5 -

4. (فول کنتاکت)حمزه مرادیان 67 -


برنز

آقای **امید جهان تاب**


     

 


خلیلی ،حضور اقوام مختلف ، با فرهنگ های متفاوت در کشور و استان را به عنوان یک فرصت برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی عنوان کرد

خلیلی ،حضور اقوام مختلف ، با فرهنگ های متفاوت در کشور و استان را به عنوان یک فرصت برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی عنوان کرد

پنجمین نشست هم اندیشی جوانان با مسئولین استان پنجم اسفندماه در شهرستان میاندوآب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، پنجمین نشست هم اندیشی جوانان با مسئولین استانی با حضور ،خلیلی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، عیسی زاده ، نماینده مردم شریف میاندوآب در مجلس شورای اسلامی ، قنبری معاون فرماندار، باباوند ، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ،وتعداد کثیری از جوانان نخبه ورزشی، فرهنگی و علمی در محل فرمانداری این شهرستان با موضوع " جوان و اقوام ایرانی "برگزار شد.
در این نشست خلیلی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن خاص توصیف کردن این نشست ها برای جوانان با انگیزه و نخبه ، هدف اینگونه نشست ها را برنامه ریزی و ایده پردازی جوانان مومن و عزیز کشور در این برهه از زمان برای کشور دانست.
وی برگزاری نشست های هم اندیشی جوانان نخبه با مسئولین را در دو سطح استانی و شهرستانی مایه مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و آن را پیش زمینه رونق فرهنگ نخبه محوری و نقش دهی به جوان در اداره امور کشور عنوان کرد.
خلیلی در ادامه این نشست ،حضور اقوام مختلف با فرهنگ های متفاوت در کشورو استان را به عنوان یک فرصت برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی عنوان کرد و از سوی دیگرنقش جوانان در پاسداری و اتحاد میان اقوام ایرانی و دستاویز قرار نگرفتن این پتانسیل عظیم و تاثیر گذاردر کشور، به دست کشور های مستکبررا ، یادآور شد.
گفتنی است این نشست ها با توجه به شیوه نامه ارسالی و در راستای سیاست های کلان وزارت مطبوعه ، با همت اداره کل ورزش و جوانان و موسسه پرتو زمانه به عنوان مجری طرح ستاد هم اندیشی جوانان نخبه با مسئولین ارشد استانی در ده نقطه استان و با همکاری 17 شهرستان با سر گروهی شهرستان های ، ارومیه ، ماکو ،خوی ، سلماس ، نقده ، میاندوآب ، مهاباد ، پیرانشهر ، بوکان و شاهین دژ از 15 دی ماه لغایت 20 اسفندماه در حال برگزاریست.

 اما مدت‌ها بود چنین جوی ندیده بودم اما مدت‌ها بود چنین جوی ندیده بودم

مهاجم تیم فوتبال الجزیره امارات گفت: من در فوتبال برزیل، ایتالیا و اسپانیا بازی کردم اما مدت‌ها بود که چنین جوی فوق‌العاده ندیده بودم.

 ریکاردو اولیویرا پس از شکست 3 بر یک الجزیره امارات مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: باتوجه به شرایط بازی به نظرم تراکتورسازی شایسته برد در دیدار مقابل الجزیره بود.

وی افزود:‌ واقعاً جو سنگینی بر ورزشگاه حاکم بود و باید اعلام کنم تراکتورسازی هم روی توپ‌های بلند و همچنین روی زمین بسیار عالی کار کرد.

مهاجم الجزیره ادامه داد:‌ من در فوتبال برزیل، ایتالیا و اسپانیان بازی کرده‌ام اگر بخواهم در مورد جو ورزشگاه حرف بزنم باید این را بگویم که مدتها بود چنین جو فوق‌العاده‌ای را ندیده بودم. جوی که به برد تراکتورسازی خیلی کمک کرد.

نسخه چاپيارسال به دوستان
برای حضور در رقابت‌های جام جاده ابریشم
دتیم بوکس پیوند ساپکو به آذربایجان اعزام می‌شود/ فدراسیون به وعده خود عمل کر

خبرگزاری فارس: قهرمان پنج دوره مسابقات لیگ‌برتر بوکس با تصمیم مسؤولان فدراسیون برای حضور در رقابت‌های جام جاده ابریشم به آذربایجان اعزام می‌شود.

خبرگزاری فارس: تیم بوکس پیوند ساپکو به آذربایجان اعزام می‌شود/ فدراسیون به وعده خود عمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات لیگ‌برتر بوکس در حالی طی چند ماه گذشته با قهرمانی تیم پیوند ساپکو برای پنجمین بار به پایان رسید که مسؤلان فدراسیون این تیم را برای حضور در رقابت‌های جام جاده ابریشم به کشور آذربایجان اعزام می‌کنند.

مسولان فدراسیون بوکس پیش از اینکه ششمین دوره از مسابقات لیگ برتر آغاز شود به تیم‌های حاضر در لیگ وعده داده بودند که هر تیمی که در پایان عنوان قهرمان را کسب کند به مسابقات برون مرزی اعزام خواهد شد، اما پس از اینکه تیم پیوند ساپکو در این مسابقات عنوان قهرمانی را کسب کرد قول فدراسیون بوکس عملی نشد.

مدیر عامل تیم پیوند ساپکو در مصاحبه با خبرگزاری فارس نیز به این موضوع اشاره کرد و رئیس فدراسیون بوکس نیز دلیل اعزام نکردن تیم قهرمان به مسابقات برون مرزی را کمبود بودجه اعلام کرد، اما طی یکی دو روز گذشته مسؤلان فدراسیون تصمیم گرفتند که تیم پیوند ساپکو را به مسابقات جام جاده ابریشم که در کشور آذربایجان برگزار می‌شود اعزام کنند. تیم پیوند ساپکو روز دوشنبه با 12 بوکسور راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

مسابقات جام جاده ابریشم با حضور کشورهای آمریکا، کوبا، فرانسه، روسیه، ازبکستان و برخی دیگر از کشورهای از چهارشنبه هفته آینده در کشور آذربایجان برگزار خواهد شد.

نسخه چاپيارسال به دوستان
اعلام آمادگی 28 استان
200 وزنه بردار در رقابت‌های قهرمانی کشور روی تخته می‌روند

خبرگزاری فارس: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی در حالی طی روزهای 12 تا 14 اسفند ماه در ایلام برگزار می‌شود که تاکنون 200 وزنه بردار از 28 استان برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: 200 وزنه بردار در رقابت‌های قهرمانی کشور روی تخته می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری با تصمیم فدراسیون وزنه‌برداری پس از آنکه رقابت‌های وزنه‌برداری کشور تحت عنوان جام نامجو طی دو سال گذشته به میزبانی رشت در استان گیلان برگزار شد، امسال ایلام برای نخستین بار میزبانی این رقابت‌ها را برعهده گرفت.

محمد جواد رازی، رئیس هیئت وزنه‌برداری ایلام با اعلام اینکه همه چیز برای میزبانی خوب این استان از رقابت‌های قهرمانی کشور آماده است گفت: بی‌صبرانه منتظریم تا پس از سال‌ها میزبان رقابت‌های مهمی چون قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان باشیم. به لحاظ محل اسکان، تغذیه و امکانات هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سالن وزنه‌برداری شهید عسگر کمری شهر ایلام از استانداردهای بین‌المللی برخوردار است، افزود: داشتن سن اختصاصی، سالن گرم با 9 تخته وزنه برداری و مجهز به ال سی دی، اسکوربورد استاندارد و صندلی‌های آمفی تئاتری برای تماشاگران این امکان را فراهم می‌کند که شاهد رقابت‌های با کیفیت باشیم. در واقع ایلام برای یک میزبانی خوب از بیش بیش از 300 وزنه بردار و همراه شرکت کننده در رقابتهای قهرمانی کشور آماده است.

تاکنون به غیر از خراسان شمالی، البرز و کهکیلویه و بویر احمد دیگر استان های کشور برای حضور در رقابت‌های سال 91 وزنه برداری قهرمانی کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

در اعتراض به پیشنهاد حذف کشتی از بازیهای المپیک 2020

دومین قهرمان کشتی المپیک مدالش را به IOC پس می‌فرستد

» سرویس: ورزشي - كشتي، رزمي

سعید مرتضی علی‌اف مدالش را به IOC پس می‌فرستد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از این که والنتین یوردانوف، قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک و رییس فدراسیون کشتی بلغارستان در اعتراض به پیشنهاد حذف کشتی از بازی‌های المپیک 2020 مدال طلای المپیکش را به کمیته‌ بین‌المللی المپیک پس فرستاد، سعید مرتضی علی اف، قهرمان کشتی آزاد المپیک سیدنی از روسیه نیز در نامه‌ای به ژاک روگ اعلام کرد که او نیز مدالش را به IOC بر می گرداند.

 

مرتضی علی اف در مورد این تصمیم خود گفت: برگرداندن مدال المپیک برایم آسان نیست، اما پس از فکر زیادی که کردم تصمیم گرفتم که حرکت یوردانوف را تکرار کنم و این قدم را برداشتم تا به توصیه کمیته‌ اجرایی IOC مبنی بر حذف کشتی از المپیک اعتراض کنم.

 

به گزارش ایسنا، کشتی روسیه در بازی‌های المپیک همواره یک قدرت به حساب آمده و حتی ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به همراه رییس کمیته‌ ملی المپیک روسیه نیز به حذف کشتی از المپیک اعتراض کرده‌اند.

 

 

انتهای پیام

عنوان برترین روابط عمومی در وزارت ورزش و جوانان به کردستان رسید

سنندج - روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به عنوان روابط عمومی برتر سال 1391 در وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.

 
به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان کردستان، مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر وزارت ورزش و جوانان در دو حوزه ادارات کل استان ها و فدراسیون های ورزشی سه شنبه هشتم اسفند ماه در محل سالن همایش های ساختمان مرکزی وزارتخانه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به عنوان روابط عمومی برتر در سال 1391 انتخاب، و لوح تقدیر و تندیس از سوی محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به فردین ورمقانی مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان اهداء شد. ک/1

 

گفت‌وگو با سرمربي تيم ملي كشتي آزاد امريكا / مذاكره روي تشك كشتي

ايران را خانه خود و مردم اين كشور را بهترين دوستانش مي‌داند. «لاري زكي جونز» نايب‌قهرمان المپيك 1992 بارسلونا كه در آن مسابقات از سد «والنتين يوردانف» روباه مكار بلغارها عبور كرد و در ديدار پاياني نتيجه را به «لي هاك سون» از كره شمالي واگذار كرد، چند سالي است به عنوان سرمربي تيم ملي كشتي ايالات متحده امريكا هدايت آزادكاران اين كشور را برعهده دارد. رقيب ديروز «غلامرضا محمدي» و دوست امروز دارنده چهار مدال جهان و مربي تيم ملي كشتي آزاد ايران، تا به حال چندين بار به سرزمين پارس سفر كرده و به عنوان كشتي‌گير در جام تختي به ميدان رفته و در ادامه به عنوان مربي هدايت كشتي‌گيران امريكا را در اين جام و ديگر رقابت‌ها كه به ميزباني كشورمان برگزار شده، برعهده داشته است. او هر بار كه به ايران مي‌آيد اظهار خوشحالي مي‌كند؛ مثل اين‌بار آخر كه به عنوان سرمربي به همراه تيم ملي كشتي آزاد امريكا به تهران آمد و باز از احساس خود نسبت به كشتي ايران و مردم اين سرزمين گفت. جونز، به آينده ايران و امريكا خوش‌بين و معتقد است كشتي سفير ايران و ايالات متحده بوده و به مدد اين رشته مي‌توان بيشتر به هم نزديك شد و پيشرفت كرد. با او كه تيم قدرتمند خود را كه در المپيك هم قهرمان شد به ايران آورده بود تا در جام جهاني به ميدان بروند، هم كلام شديم و درباره مسائل مختلف به گفت‌وگو پرداختيم.

 

 

رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در رشت آغاز شد

رشت - رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از روز پنجشنبه در رشت آغاز شد .

 

رییس هیات ورزش های رزمی استان گیلان در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت : در این دوره از مسابقات ، 280 رزمی کار از سراسر کشور حضور دارند .

ˈ دارا حکیمی ˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابت ها ، در قالب 28 تیم از 26 استان کشور حضور دارند .

وی اظهار کرد : رزمی کاران حاضر در این مسابقات ، در رده سنی بزرگسالان و در دو بخش فول کنتاکت و لوکیک با هم به رقابت می پردازند .

وی ادامه داد : در پایان این دوره از رقابت ها ، نفرات برتر انتخاب و به عضویت تیم ملی کیک بوکسینگ در خواهند آمد تا در رقابت های جهانی که بهار سال 92 در کشور یونان برگزار می شود ، حضور یابند .

رییس هیات ورزش های رزمی استان گیلان بیان کرد : رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به مدت دو روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی شهرستان رشت ادامه می یابد . ک/3

7285/604/506

 

انتهای پیام /*

 

Decrease font Enlarge font

نسخه ساده
وقتی به همه ثابت کردیم ما با مردم امریکا هیچ خصومتی نداریم وقتی به همه ثابت کردیم ما با مردم امریکا هیچ خصومتی نداریم

اگر مراودات خاص برخی کشورها با ایران اجازه دهد ملت ایران با مردم هیچ کشوری خصومت ندارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام

1-    تیم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی برابر تیمهایی همچون روسیه و امریکا قهرمان جهان شد ... اما آنچه که شاید بیشتر از همه در این مسابقات مهم جلوه کرد همان شعار همیشگی بود که حتی بارها و بارها مقامات عالیرتبه کشورمان نیز آنرا  اعلام کرده اند که مردم ایران و امریکا با هم مشکلی ندارند. مسابقات تهران , عکس یادگاری تیم کشتی امریکا با احمدی نژاد و نقل قول جالب سرمربی امریکا در سالن خانه کشتی و رو به غلامرضا محمدی که اعتراف  کرد:«ایران وطن دوم من است» همه و همه این سخن را ثابت می کند که اگر مراودات خاص برخی کشورها با ایران اجازه دهد مردم ایران با مردم هیچ کشوری خصومت ندارند.
2-    اولین برنامه تبادل ورزشی ایران و امریکا در سال 1998  با دعوت تیم ملی کشتی امریکا به تهران صورت گرفت و با مهمان نوازی و تشویق بی نظیر ایرانیان همراه بود. حرکتی که در عمق نشان می داد مردم ایران با مردم هیچ کشوری خصومت ندارند... پس از آن این اتفاق در رشته هایی مثل فوتبال ادامه یافت.
3 -  اگرچه رابطه سیاسی ایران و امریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوهری ثابت داشته اما در پوسته ورزشی آنجا که ما با مردم امریکا طرف هستیم همواره نشان داده ایم که ما با آنها هیچ خصومتی نداریم. گو اینکه حالا مسئولان کشتی ایران و امریکا برای حفظ این رشته پرطرفدار در المپیک در خاك ايران با هم «متحد» می شوند و منافعشان یکی می شود و در جلسه‌اي براي حفظ كشتي در المپيك دست دوستي مي‌دهند.

4 - به مدد ارتباطات، صدور فرهنگ دیگر منحصر به میدان جنگ و ... نیست. حالا «همه» مردم اعم از مهدی تقوی ورزشکار از روستایی در سوادکوه مازندران یا بازرگانی ایرانی و حتی شهروندي نابغه  می تواند حامل فرهنگ یک کشور باشند و نقش اعتباربخشی به ایده ها و ارزش های آن کشور داشته باشند. تا به امروز بیش از 20 تبادل ورزشی بعد از انقلاب ميان ايرانيان و امريكايي‌ها برقرار شده که  اينها باز هم همانطور که بارها و بارها مقامات عالیرتبه کشورمان نیز آنرا  اعلام کرده اند , نشان می دهد که مردم ایران و امریکا با هم مشکلی ندارند

5-  ... آری از آنجا که روح ورزش از پهلوانی نشات می گیرد, جام جهانی کشتی تهران  باز هم به همه جهانیان ثابت کرد که اگر مراودات خاص برخی کشورها با ایران اجازه دهد ملت ایران با مردم هیچ کشوری خصومت ندارند.

سرمربی تیم کشتی آزاد آمریکا
کد خبر: ۳۰۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ -
۱۰:۴۱
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در آستانه رقابت‌های جام جهانی 2013 گفت با وجود مشکلات سیاسی بین دو کشور آمریکا و ایران، کشتی وسیله‌ای است تا مردم دو کشور را به هم نزدیک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون کشتی با وجود مشکلات سیاسی بین ایران و آمریکا، رابطه نزدیکی با همتای آمریکایی خود دارد. این دو کشور از سال 1998 تا به حال تیم‌های ورزشی خود را به کشور رقیب اعزام می‌کنند.

کشتی آمریکا یکی از تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های جام جهانی خواهد بود که در تهران حضور پیدا می‌کند تا با سایر تیم‌ها به رقابت بپردازد. "زکی جونز"، سرمربی تیم کشتی آزاد آمریکا، در خصوص این رقابت‌ها با خبرنگار مهر گفتگو کرد.

"زکی جونز" با بیان اینکه ورزش و به ویژه کشتی می‌تواند در حل مشکلات سیاسی نقشی تاثیرگذار داشته باشد، گفت: قطعا چنین است. کشتی سفیری بزرگ است که بسیاری از کشورها را گرد هم می‌آورد، از جمله ایرن و ایالات متحده آمریکا.

وی افزود: کشتی روابط بین مردم ایران و آمریکا را نزدیک کرده است و من امیدوارم طرفداران ایرانی و دوستانم را این هفته در تهران ببینم. همچنین واقعا خوشحالم که دوست نزدیکم غلامرضا محمدی را آنجا می‌بینم.

مسئولان تیم کشتی آزاد آمریکا پیش از این اعلام کرده‌اند با تیم کامل خود گام به رقابت‌های جام جهانی می‌گذارند. این نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها نگاه ویژه‌ای به این رقابت‌ها دارند. "زکی جونز" در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آمریکایی‌ها چه نتیجه ای را در پایان این رقابت‎ها برای خود متصور هستند، اظهار داشت: من هرگز اهل پیش بینی کردن نیستم. ما سخت تلاش می‎کنیم و بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذاریم و مطمئنم که بهترین تیم برنده خواهد شد.

متاسفانه کمیته بین المللی المپیک در نظر دارد کشتی را از فهرست بازی‌های المپیک 2020 حذف کند. "زکی جونز" که خود در بازی‌های المپیک 1992 بارسلونا در وزن 52 کیلوگرم به مدال نقره رسیده است، در این خصوص اظهار داشت: اولا که باید بگویم کمیته اجرایی المپیک هنوز تصمیم قطعی برای حذف کشتی نگرفته است. این کمیته در ماه‌های مه و سپتامبر دوباره برنامه‌های المپیک را بازبینی می‌کند سپس تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند. من اطمینان دارم که دنیا در حمایت از کشتی همصدا می‌شود و همین امر سبب خواهد شد تا کمیته بین المللی المپیک نظر خود را عوض کرده و کشتی را در المپیک نگاه دارد.

وی افزود: من فکر می‌کنم باید پل‌های بهتری بین جامعه کشتی جهانی و کمیته اجرایی المپیک برقرار شود و ما باید ارزش‌های بزرگ کشتی را با آنها به اشتراک بگذاریم و نشان دهیم که چقدر تاریخ و سنت کشتی برای بازی‌های المپیک ارزشمند است. دنیا به کشتی عشق می ورزد.
بازگشت به ابتدای صفحه

صاوير حركت زشت محسن بنگر براي هواداران سپاهان

مدافع تیم پرسپولیس شب گذشته و در دیدار با تیم سابقش حرکات ناشایستی در مقابل هواداران سپاهان انجام داد.
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشي؛ هر چند از ابتداي بازي هواداران سپاهان عليه دو مدافع پرسپوليس كه سابقه پوشيدن پيراهن سپاهان را داشتند شروع به فحاشي كردند، اما محسن بنگر هم بارها با حرکات خود باعث تحریک هواداران شد و نیمکت‌نشینان سپاهان را نیز ناراحت کرد. مسئله‌ای که از دید بسیاری از رسانه‌ها مخفی ماند.


عکس‌هایی از بی‌احترامی بنگر به هواداران سپاهان به همراه تصویری که از دیشب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، در زیر مشاهده می‌شود. قسمتی از این تصاویر به دلیل رعایت اخلاق محو شده است.


برخی از این عکس ها نیز به دلیل بی اخلاقی و حرکات بسیار زشت بنگر به هیچ وجه قابل انتشار نیست.

 

 

 

 

صبر صبر صبر کن چرا ورزش کار

 

نایب قهرمانی تیم جوانان شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال کشور

نایب قهرمانی تیم جوانان شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال کشور

تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه نایب قهرمان مسابقات لیگ برتر جوانان کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، رقابت های لیگ برتروالیبال جوانان کشور که با حضور تیم های شهرداری اورمیه، سایپا البرز، متین ورامین، نوین کشاورز تهران، باریج اسانس کاشان و کاله آمل در کاشان برگزار می شد، روز دوشنبه 30 بهمن ماه با قهرمانی نوین کشاورز تهران به پایان رسید.
در سه دیداربرگزار شده (30 بهمن ماه )که تکلیف تیم ها ی برتر والیبال مشخص می شد ،تیم های نوین کشاورز تهران ، شهرداری ارومیه و سایپا البرز مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
برهمین اساس تیم شایسته جوانان شهرداری ارومیه که پیش از این قهرمان این رقابت ها (نوین کشاورز) را شکست داده بود مقابل متین ورامین به میدان رفت و موفق شد با نتیجه قاطع سه بر صفر این تیم را شکست دهد تا جایگاه دوم این رقابت ها را از آن خود نماید.
سایپا البرز نیز با غلبه بر باریج اسانس کاشان در مکان سوم ایستاد.
تیم های متین ورامین، باریج اسانس کاشان و کاله آمل هم به ترتیب عناوین چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.
تیم جوانان شهرداری ارومیه با بازیکنان کاملا بومی و بدون داشتن صغر سنی عازم این مسابقات شده بود.
یاسین نبی‌ زاده، صابر علیپور، میلاد فتاحی، آرش نعمت‌ زاده، رامین پاشایی، سینا غریب‌ خانی، حمید محمدپور، امیر طاعی، علی رشیدی، امیر نوری ، مهدی ساعدی‌ فر و امیر خداپرست بازیکنانی بودند که تیم والیبال جوانان شهرداری اورمیه را تشکیل دادند.
همچنین ساسان خداپرست و قهرمان بایرامی به عنوان سرمربی و مربی و یوسف امامی به عنوان سرپرست ، این تیم را همراهی می کردند.
گفتنی است این رقابت ها از بیست و ششم بهمن ماه جاری به مدت پنج روز به میزبانی کاشان برگزار شد.

    جام جهانی کشتی فرنگی- تهران/ (این خبر تکمیل می شود)
جام جهانی کشتی فرنگی- تهران/ (این خبر تکمیل می شود)

ایران از سد ترکیه گذشت

اخبار بازدید:۱۴۲ ۱۰:۵۱ ۱۳۹۱/۱۲/۱ ادامه

تیم کشتی فرنگی ایران از سد تیم کشتی فرنگی ترکیه گذشت.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی, مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی از صبح امروز سه شنبه با برگزاری مرحله مقدماتی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است.


بر این اساس در نخستین دیدار این رقابت ها تیم کشتی فرنگی ایران به مصاف تیم ترکیه رفت که تا این لحظه با نتیجه 4 بر صفر از این تیم پیش است و پیروزی تیمی را از آن خود کرده است.


نتایج انفرادی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

 

55 کیلوگرم: سامان عبدولی, برنده- فاتح اوچونچو (صفر- 3 * 4 - صفر * 1-1)
60 کیلوگرم: عبدالمحمد پاپی, برنده- آریک مولوت (1- صفر * 1- صفر)
66 کیلوگرم: علی محمدی, برنده- آتاکان یوکسل (1- صفر* 1- صفر)
74 کیلوگرم: فرشاد علیزاده, برنده- شرف تفنگ ( 1- صفر * 3- صفر)


 
 

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 13140346
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content