فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
11 / 11 / 1393برچسب:, :: 7:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
عباسعلی در گفت‌وگو با فارس:
حضور در مسابقات جایزه بزرگ دلیل غیبتم در مراسم تجلیل بود/ مسئولان فدراسیون از قبل مطلع بودند

کاراته‌کای طلایی تیم ملی بانوان در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: به دلیل حضور در مسابقات جایزه بزرگ امارات نتوانستم در مراسم تجلیل از مدال آوران حضور داشته باشم.

خبرگزاری فارس: حضور در مسابقات جایزه بزرگ دلیل غیبتم در مراسم تجلیل بود/ مسئولان فدراسیون از قبل مطلع بودند
  •  

، عصر روزگذشته (جمعه) مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی با حضور رئیس جمهور برگزار شد. حمیده عباسعلی که این روز‌ها در ترکیب تیم دانشگاه آزاد در مسابقات جایزه بزرگ امارات حضور دارد در این مراسم غیبت داشت.

حمیده عباسعلی  در مورد دلیل غیبت خود در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور، اظهار داشت: به همراه تیم دانشگاه آزاد راهی مسابقات جایزه بزرگ امارات شدم و به همین دلیل روز جمعه در مراسم تجلیل از مدال آوران در بازی‌های آسیایی حضور نداشتم. البته با مسئولان فدراسیون هماهنگ کرده بودم و به آنها اطلاع داده بودم که باید در مسابقات امارات شرکت کنم و قطعا آنها نیز این موضوع را به مسئولان برگزاری این مراسم اعلام کرده بودند.

وی در مورد کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات تیمی جایزه بزرگ امارات گفت: تیم کاراته دانشگاه آزاد با ترکیب سحر کرجی، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی و بنده در مسابقات تیمی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردیم. ابتدا با شکست تیم قزاقستان با نتیجه 3 بر صفر به مرحله بعدی راه یافتیم و در بازی دوم تیم مصر قهرمان مسابقات جهانی آلمان را شکست دادیم. متاسفانه با تمام آمادگی که داشتیم مقابل تیم الاهلی بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کردیم. البته از قبل مشخص بود که داوران قرار است به سود آنها قضاوت کنند و همه شاهد بودیم که چطور مغرضانه داوری علیه ما پرچم می‌زد.

عباسعلی در پایان خاطرنشان کرد: فردا (یک‌شنبه) مسابقات انفرادی برگزار خواهد شد و امیدوارم که بتوانم نتیجه قابل قبولی را کسب کنم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 194
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 194
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 13140643
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7