فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بیجار میزبان اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور

 
بیجار میزبان اردوی تیم ملی بوکس جوانان کشور

دور جدید تمرینات آماده سازی تیم ملی جوانان بوکس کشورمان از روز 17 فروردین ماه به میزبانی شهرستان بیجار آغاز خواهد شد.

 
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس جوانان کشور از روز 17 فروردین ماه با حضور ملی پوشان تیم ملی بوکس به میزبانی شهرستان بیجار آغاز و تا 30 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
بر طبق این گزارش؛ در این اردو که دو هفته به طول می انجامد 20 ملی پوش جوان تیم ملی بوکس کشور تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی این تیم انجام خواهند داد.
آموزش و هدایت این بوکسورها بر عهده امید رشید است و جاسم دلاوری و مسعود شیبانی به عنوان مربی تمرینات تاکتیکی و تکنیکی این تیم را برعهده حضور خواهند داشت.
سامان حسینی، رامین بابالو و حسام الدین محمدی سه بوکسور کردستانی به نمایندگی از استان در این دوره از اردوی تیم ملی بوکس کشور حضور دارند.
گفتنی است، تیم ملی بوکس جوانان جمهوری اسلامی ایران اردوها و تمرینات آمادگی خود را به منظور حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا که آبان ماه سال جاری برگزار می شود، برپا می کند

گیلان فاتح مسابقات کیک بوکسینگ واکو جام کشوری شد

 
گیلان فاتح مسابقات کیک بوکسینگ واکو جام کشوری شد

مسابقات کیک بوکسینگ جام کشوری، جام شهید سردار حاج بهزاد کتیرایی با شکوه و استقبال ورزشکاران از سراسر کشور توسط انجمن کیک بوکسینگ جمهوری اسلام ایران (انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران) در کرمان برگزار گردید.

 
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی،این مسابقات در 7 رشته ورزش کیک بوکسینگ (۳ رشته مبارزه ای رینگی فول کنتاکت لوکیک و کی وان رولز)، ۳ رشته مبارزه ای تاتامی پوینت فایتینگ، لایت کنتاکت و کیک لایت در 37 وزن و یک رشته نمایشی موزیکال فرم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره سردار شهید حاج بهزاد کتیرایی دبیر انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران برگزار گردید.
در این مسابقات حدودا ۳۵۰ ورزشکار از جمله قهرمانان ملی، آسیایی و جهانی انجمن واکو از ۲۱کمیته های استانی انجمن واکو از سراسر کشور در طی دو روز به رقابت پرداختند.
لازم به ذکر است که از پذیرش بیش از ۱۰۰ ورزشکار در این مسابقات به دلیل نداشتن کامل مدارک پزشکی جلوگیری به عمل آمد. انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران طبق استاندارد های و قوانین بین المللی فعالیت دارد و داشتن مدارک پزشکی اعم از نوار مغر و نوار قلب همچنین گواهی سلامت لازم و اجباری می باشد. این مسابقات که طبق استاندارهای بین المللی نظارتی حاکم در ورزشهای قهرمانی با استفاده از سیستمهای الکترونیک در جهت اعلام هم زمان و شفافیت نتایج (اسکورین سیستم الکترونیک) برای سومین بار در مسابقات کشوری برگزار گردید.
همچنین در این مسابقات لوازم ایمنی که برابر استانداردهای بین المللی ذکر شده که مورد تایید قرار گرفته اند (کلاه، دستکش، ساق بند و...) توسط انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران در اختیار ورزشکاران قرار گرفت که با توجه به سطح فنی شرکت کنندگان به حفظ سلامت آنان کمک مؤثری نمود. نتایج مسابقات کیک بوکسینگ واکو جام کشوری ۱۳۹۷، یادواره سردار سهید حاج بهزاد کتیرایی به شرح ذیل میباشد: مقام اول مسابقات : کمیته واکو استان گیلان با کسب ۶ مقام اول، ۶ مقام دوم و ۹ مقام سوم در اوزان و رشته های مختلف کیک بوکسینگ کشور تحت پوشش انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران. مقام دوم مسابقات: کمیته واکو استان کرمانشاه با کسب ۶ مقام اول، ۴ مقام دوم در اوزان و رشته های مختلف کیک بوکسینگ کشور تحت پوشش انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران. مقام سوم مسابقات: کمیته واکو استان کرمان با کسب ۴ مقام اول، ۶ مقام دوم و ۱۴مقام سوم در اوزان و رشته های مختلف کیک بوکسینگ کشور تحت پوشش انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران همچنین انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، هیات انجمنهای ورزشی استان به ریاست محمدرضا بلوردی، کمیته برگزاری مسابقات انجمن با مسئولیت رضا دیناروند از استان لرستان، کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمان با مسئولیت رسولی ، کمیته داوران انجمن با مسئولیت محمدرضا مقدم و عباس گیاهی کلیه دست اندرکاران و مسئولان در جهت برگزاری منظم این رقابتها تقدیر و تشکر نمود.

اعزام نیروی متخصص، امکانات و اقلام مورد نیاز هیات قایقرانی کردستان برای سیل‌زدگان لرستان

 
اعزام نیروی متخصص، امکانات و اقلام مورد نیاز هیات قایقرانی کردستان برای سیل‌زدگان لرستان

حسب دستور وزیر ورزش و جوانان نیروی متخصص، امکانات و اقلام مورد نیاز توسط هیات قایقرانی کردستان برای سیل‌زدگان لرستان اعزام شد.

 
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان, حسب دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر کمک به سیل‌زدگان لرستان، رئیس هیات قایقرانی استان کردستان که ریاست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سنندج را نیز برعهده دارد، با همکاری این سازمان و اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان، نیروی امداد و نجات، اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان و ٩ دستگاه ماشین سنگین به همراه ادوات مورد نیاز را به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام کردند

این هیات همچنین آمادگی خود را برای ارسال نیروهای قایقرانی برای امدادرسانی اعلام کرده است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

حرکت مبتنی بر گام دوم انقلاب و رونق تولید زمینه ساز پیشرفت همه جانبه کشور خواهد بود

 
حرکت مبتنی بر گام دوم انقلاب و رونق تولید زمینه ساز پیشرفت همه جانبه کشور خواهد بود

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی حرکت جهادی میتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب و رونق تولید را زمینه ساز پیشرفت همه جانبه کشور دانست.

 
 
دکتر چمن گلی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی ضمن تبریک فرا رسیدن سال 1398 با تأکید بر عزم عمومی در راستای تحقق شعار سال گفت: همه ما بعنوان فرزندان این انقلاب در قبال مسائل کشورمان مسئولیم و باید با اتحاد و همدلی و تلاش و پشتکار در فضایی امیدبخش در راه حل مشکلات موجود که بویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی با تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب رقم خورده است گام بر داریم.
وی بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب را نقشه راهی جامع و راهگشا در حل مشکلات و توسعه و اعتلای کشور دانست و گفت: امروز وظیفه هر ایرانی است که با روحیه جهادی در سنگر مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن نقش های مؤثر خود را ایفا کند.
چمن گلی در ادامه افزود: امسال مقام معظم رهبری با عمق بینش و آینده نگری و وضعیت حاضر کشور شعار " رونق تولید " را برای سال 98 انتخاب فرمودند که در حقیقت مکمّل همان مسیر جهادی ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: این شعار تعیین نقشه کلی راه برای خواص و ایجاد حساسیت برای همگان است. رهبری با تحلیل شرایط موجود و بررسی آسیب‌ها و نقاط قوت و درک فاصله و وضعیت امروز سعی می‌کنند نظر جامعه را نسبت به اولویت‌ها و مسائل ضروری نظام و کشور و مردم جلب کنند.
عبدالله چمن گلی با تأکید بر اینکه برای تحقق شعار سال درک درست ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی و شناخت کمبودها و آسیب‌ها و مقابله با موانع ضروری است، گفت: نقش اصلی این راهبرد و شعار رهبری برعهده جوانان است که با روحیه جهادی و نشاط و پویایی خود در مسیر توسعه و رونق تولید ملّی گام بردارند.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت محترم تدبیر و امید و مجموعه وزارت ورزش و جوانان با پشتوانه سازی برای مشارکت جوانان توانمند و خلاق در عرصه های مختلف و بخصوص سنگر رونق تولید، امسال با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم در عرصه های ورزشی و حوزه جوانان به فضل الهی کارهای خوبی را انجام خواهد داد.
دکتر چمن گلی با اشاره به موفقیت های ارزشمند و درخشان ورزشکاران و جوانان استان در سال 97 گفت: به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان و شرایط اقتصادی کشور، شاهید موفقیت های بزرگی در عرصه ورزش و نیز بخش جوانان بودیم که همه نشان از ایمان بلند و غیرت و تخصص این جوانان عزیز دارد.
چمن گلی اعتماد به جوانان و افزایش مشارکت اجتماعی این قشر فعال و پویای جامعه را در امور مختلف ضروری دانست و گفت: در سال گذشته در کنار موفقیت های بزرگ ورزشی استان بخصوص در بازی های آسیایی و پارآسیایی 2018 و مسابقات مختلف جهانی و بین المللی، میزبانی های مهم بین المللی و کشوری و نیز رقابت های داخلی همچون المپیاد استعدادهای برتر ورزشی و نیز توسعه و تعمیم ورزش در بین آحاد مختلف مردم بخصوص مناطق محروم و کم برخوردار و نیز اهتمام جدی به ورزش بانوان و نیز توسعه ورزش روستایی که همگی با تلاش جمعی محقق گردید توانستیم تعداد سمن های جوانان را افزاش دهیم و با برنامه ریزی لازم این عدد را به 85 رساندیم که با صدور اعتبارنامه های جدید شاهد رویکرد بسیار خوب و جهشی بزرگ در حوزه جوانان خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی فعال شدن تمامی پروژه های عمرانی ورزشی استان را یکی دیگر از گام های بزرگ سال 97 دانست و گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از این پروژه ها آماده بهره برداری شد و تعدادی نیز به فضل الهی در سالجاری افتتاح خواهند شد که استادیوم 15000 نفری فوتبال ارومیه و سالن های ورزشی و خانه های جوانان و چندین پروژه ورزشی دیگر بخصوص استادیوم های 5000 نفری در شهرستان های سلماس، خوی و مهاباد در دستور کار قرار دارد.
چمن گلی در خاتمه از عموم جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان خواست تا با روحیه جهادی و تلاش و پشتکار با اهدافی بزرگ سال جدید را آغاز کنند و در این بین نقش جوانان در مسیر موفقیت کشور و تحقق شعار سال بسیار مهم است.
 
 
 

 والیبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

 
5 والیبالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

پنج بازیکن ارومیه ای از استان آذربایجان غربی شامل امیرحسین توخته، بردیا سعادت، سهیل مسعود، علی اصغر نبی زاده و امیرحسین همتی به اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان دعوت شدند.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان 22 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که نام پنج بازیکن ارومیه ای نیز در بین آنان دیده می شود.
بر اساس اعلام فدراسیون این اردو در راستای آمادگی برای شرکت در رقابت های جهانی مصر 2019 از 6 تا 27 فروردین ماه جاری در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود.
مهدی جلوه، امیررضا سرلک، حسین سپیداری، امیرحسین تقوی از تهران، رضا محمود آبادی از فارس، محمد ولی‌زاده، حسین عزیزی از آذربایجان شرقی، علیرضا عبداللهی، امیرحسین خانی از گیلان، علی حاجی‌پور از خراسان شمالی، مصطفی کشمیری، ایمان قلیچ‌راد و عبدالمختار بوش از گلستان، رضا مهرجوی از مازندران، سهیل کمال آبادی از مرکزی، امین خواجه‌ خلیلی از یزد، عرفان جلالی‌نژاد از مازندران دیگر بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
سرپرست هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: طی چند روز گذشته نیز سعید معروف، امیر فلاحت خواه، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده بودند؛ اسما سعیدی و معصومه اسماعیلی نیز دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بانوان هستند.
 
 
17 / 1 / 1398برچسب:, :: 8:16 بعد از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

برای توسعه همه جانبه ورزش استان و میزبانی شایسته لیگ ملت‌های والیبال باید تلاش کنیم

 
برای توسعه همه جانبه ورزش استان و میزبانی شایسته لیگ ملت‌های والیبال باید تلاش کنیم

آخرین جلسه شورای ورزش استان در سال 97 به ریاست معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، آخرین جلسه شورای ورزش استان صبح دوشنبه 27 اسفند 97 به ریاست علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.
علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توجه به همه رشته های ورزشی با هدف اعتلای ورزش قهرمانی و تعمیم و توسعه ورزش های همگانی گفت برگزاری و میزبانی مسابقات بین المللی آتی لیگ ملت های 2019 در استان در سال آینده که یکی از بزرگترین فرصت های ما برای معرفی آذربایجان غربی و شهر ارومیه به دنیا می باشد.
وی خاطر نشان کرد: همه دستگاه های اجرایی باید برای در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی برای آحاد مردم همگام باشند زیرا ورزش همگانی و استفاده مردم همه محلات امری لازم و ضروری است.
مصطفوی افزود: متولیان باشگاه ها نیز باید برای عدم استفاده از مواد غیرمجاز مورد آموزش قرار گیرند تا شاهد اتفاقات ناگوار و آسیب های اجتماعی در حوزه ورزش نباشیم.
مصطفوی توجه به ورزش بانوان و توسعه ورزش های بومی و محلی را یکی از نیازهای اساسی سلامت و نشاط اجتماعی انست و از عموم مسئولین برای توسعه همه جانبه ورزش استان خواست تا نگاهی فراسیستمی به این نیاز اصلی داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین فرصت بهره مندی از ظرفیت دیپلماسی ورزشی با درنظر گرفتن همجواری با چند کشور خارجی را یکی از ارکان توسعه بین المللی ورزشی استان دانست و از عموم اعضای شورای ورزش خواست تا با دقت نظر این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.
در ابتدای این جلسه هم، عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ورزش زبان دیپلماسی و زبان گویای هر کشور است و باید تلاش کنیم با همراهی همه دستگاه ها برای رشد و توسعه ورزش استان تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: ورود بخش خصوصی هم به ورزش از جمله راهکارهاییست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد زیرا امکانات و اعتبارات محدود و اداره کل در شرایط کنونی ناشی از تحریم های ظالمانه اقتصادی دشمن، شرایط را برای ما دشوار کرده ولی با این حال با قدرت به کارمان ادامه دهیم و علاوه بر راکد نماندن هیچ پروژه های نگاه متوازن و عادلانه ای به توسعه ورزش در تمامی بخش ها داریم.
در انتهای این مراسم، احکام مسئولین کمیته های ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های 2019 به مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد اعطا شد.

درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 13140344
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7



Alternative content