فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
29 / 11 / 1392برچسب:, :: 12:19 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
هنوز پولی از وزارت ورزش به حساب فدراسیون واریز نشده است
کفاشیان:قرارداد کی‌روش سالانه 1.5 میلیون دلار است/باشگاه‌ها همکاری نکنند دستوری بازیکنان را می‌گیریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:قرارداد کی‌روش سالانه 1.5 میلیون دلار است و او در صورت افزایش حقوق به تمدید قرارداد فکر می‌کند.

خبرگزاری فارس: کفاشیان:قرارداد کی‌روش سالانه 1.5 میلیون دلار است/باشگاه‌ها همکاری نکنند دستوری بازیکنان را می‌گیریم

، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در گفتگوی ویژه خبری جام جم درباره آماده سازی تیم ملی فوتبال و اردوهای بلند مدت به بحث و گفتگو پرداخت.

اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی با بازیکنان داخلی

بعد از بازی با کویت در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا و یک بازی تدارکاتی با گینه، لیگ برتر 21 یا 22 فروردین 93 تمام می شود. بازیکنانی که در لیگ کشورهای عربی و اروپایی هستند نمی توانند به اردوی آفریقای جنوبی بیایند بنابراین کی روش نمی خواست اردو برگزار شود ولی ما گفتیم اردو را برگزار کند. سعی می کنیم  بازیکنانی که در لیگ کشورهای عربی بازی می کنند را در فروردین که لیگ آن کشورها تمام می شود در اختیار تیم ملی قرار دهیم. هدف کی روش در اردوی آفریقای جنوبی آماده سازی بازیکنانی است که در داخل ایران بازی می کنند. بعد از اردوی آفریقای جنوبی و بازگشت بازیکنان به تهران تیم ملی عازم اردوی 21 روزه اروپا می شود. در اروپا هم با چند تیم از جمله بلاروس و مقدونیه بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد. بعد از اردوی اروپا سعی می کنیم یکی دو بازی دوستانه هم در تهران برگزار کنیم و بعد عازم جام جهانی برزیل می شویم .

باشگاه ها همکاری نکنند دستوری،بازیکنان ملی پوش را می گیریم

در اردوی آفریقای جنوبی سی ،چهل درصد ترکیب تیم ملی حضور دارد و ما به کی روش گفتیم اگر اردوی افریقای جنوبی برگزار نشود بازیکنان به باشگاهها برمی گردند تا با تیمهایشان در لیگ قهرمان آسیا شرکت کنند به همین علت این اردو حتما برگزار خواهد شد تا این بازیکنان نتوانند در تیم هایشان بازی کنند. کی روش هم این موضوع را قبول کرده است. با مدیران چهار باشگاه سپاهان ، تراکتور سازی ، فولاد و استقلال نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردیم و آنها را راضی کردیم تا بازیکنان ملی پوش را در اختیار تیم ملی قرار دهند. اگر این باشگاه ها همکاری نکنند از مقامات بالاتر و دستوری این بازیکنان را از تیم هایشان می گیریم.

دولت به دنبال منابع خوب مالی برای تیم ملی است

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اسپانسر تیم ملی گفت : اسپانسر تیم ملی در حد و اندازه تیم ملی نبود و ما قرارداد را لغو کردیم. دو اسپانسر جدید  قرار است با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا کنند. خوشبختانه رئیس جمهور و وزیر ورزش هم از تیم ملی حمایت کردند و دولت به دنبال منابع خوب مالی برای تیم ملی در جام جهانی برزیل است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 214
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 214
بازدید ماه : 320
بازدید کل : 13140663
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7