فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
30 / 4 / 1392برچسب:, :: 11:23 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به مکزیک
ایزدی: شرمنده مردم شدم/ مربیان مرا بازنده نمی‌دانستند

تکواندوکار وزن ششم تیم ملی بانوان گفت: قول می‌دهم اگر باز هم در اردوهای ملی بودم، ضعف‌هایم را برطرف کنم؛ در پایان باید بگویم شرمنده مردم شدم.

خبرگزاری فارس: ایزدی: شرمنده مردم شدم/ مربیان مرا بازنده نمی‌دانستند

شکرانه ایزدی : در نخستین دیدارم به مصاف نماینده قزاقستان رفتم که در پایان توانستم تکنیک‌هایم را مقابل او اجرا کنم و با اختلاف ۱۶ بر صفر او را شکست دهم. اصلا حریف قزاقستانی خود را نمی‌شناختم و هیچ کدام از مبارزه‌های قبلی او را ندیده بودم.

وی افزود: در بازی دوم حریف اسپانیایی خیلی پرخطا ظاهر شد اگر داور به او اخطار می‌داد بازی به راند طلایی کشیده می‌شد و حتما می‌توانستم او را شکست دهم در کل داوران به او اخطار نمی‌دادند. اصلا فکر نمی‌کردم بازنده میدان باشم اما متاسفانه مقابل او شکست خوردم.

وی گفت: با صحبت‌هایی که با مربی تیم ملی داشتم آنها گفتند من بازنده میدان نیستم و از عملکردم راضی بودند در واقع آنها معتقد بودند من به داوری باختم. اگر ناداوری رخ نمی‌داد می‌توانستم بهتر از این مقابل او مبارزه کنم. با اینکه اولین تجربه حضورم در میدان جهانی بود اما بدون استرس مبارزه کردم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از اول راست پا بودم، در اردوها خیلی تمرین می‌کردم تا روی هر دو پایم مبارزه کنم اما نمی‌دانم چرا وقتی وارد شیاپ‌چانگ می‌شوم فقط از پای راستم استفاده می‌کنم امیدوارم اگر در مراحل بعدی اردوهای تیم ملی حضور داشتم بتوانم نقاط ضعفم را برطرف کنم. تنها این را می‌توانم بگویم در پایان شرمنده مردم شدم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 155
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 13140604
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7