فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
14 / 6 / 1396برچسب:, :: 11:16 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده
داورزنی: کمبودهای ورزش مهاباد را پیگیری می کنم/مهاباد افتخار سرزمین ایران است

داورزنی: کمبودهای ورزش مهاباد را پیگیری می کنم/مهاباد افتخار سرزمین ایران است

داورزنی: کمبودهای ورزش مهاباد را پیگیری می کنم/مهاباد افتخار سرزمین ایران است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از مهاباد به عنوان یکی از مهمترین شهرهای کردنشین نام برد که همواره در ورزش کشور نقش آفرینی کرده است .

 
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان ،محمدرضا داورزنی در جلسه شورای اداری مهاباد که روز پنجشنبه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این خطه دلاور در هشت سال دفاع مقدس ، انسجام و همدلی مردم این منطقه را ستایش کرد و اظهار داشت : انچه از مهاباد در اذهان مردم وجود دارد شهری با عزت و عظمت است که رمز ماندگاری آنها انسجام و همدلی مردم است .
داورزنی از دلاورمردی و جانفشانی مردم شهرستان مهاباد به عنوان شهری با قدمت و تمدن غنی در هشت سال دفاع مقدس به نیکی نام برد و عزت و اقتدار ایران را مرهون ایثارگری و ایستادگی مقابل دشمن در دفاع مقدس عنوان کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از مهاباد به عنوان شهری که به عنوان نگین انگشتری در ورزش کشور درخشیده یاد کرد و از موفقیت ورزشکاران این خطه در میادین مختلف تقدیر کرد و اظهار داشت : پیروت پور کاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران که قهرمان یونیورسیاد شدند ، یکی از چهره های درخشان ورزش مهاباد است از طرفی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در حالی قهرمان نوجوانان جهان شد که چهار بازیکن از استان آذربایجان غربی را به همراه داشت .
داورزنی در بخش دیگری از صحبتهایش از تاریخ و تمدن ایران به عنوان یکی از برترین و بزرگترین تاریخ و تمدن جامعه بشری یاد کرد و خطه مهاباد را یکی از افتخارات ایران اسلامی دانست که همواره انسان های با هوش و وطن پرست در آن زندگی می کرده اند.
به گفته داورزنی در طی چهل سال گذشته نیز مهاباد یکی از اصلی ترین شهرهای کردنشین منطقه بوده و جزو افتخارات سرزمین ایران محسوب می شود و دلیل آن هم حضور انسان های اندیشمند و بزرگی است که همواره نام نیکی از این خطه به جا گذاشته اند.
داورزنی با اشاره به کمبودها ی ورزشی این منطقه که در جلسه شورای اداری مطرح شد ،اظهار داشت : درباره حل مشکلات و کمبودها قطعا پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.
وی با بیان اینکه دکتر سلطانی فر تاکید زیادی بر حل مشکلات و بهبود اوضاع ورزش شهرستان ها دارد ،اظهار داشت: اهتمام جدی دولت نیز تلاش برای بهبود اوضاع شهرستان هاست بطوریکه بخش زیادی از اعتبار ٢٧ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده هم به هیات های استانی و شهرستان ها تعلق می گیرد که می تواند به تکمیل پروژه های عمرانی ،کمک به ورزش قهرمانی و ساماندهی امور جوانان منجر شود.
داورزنی از شور و هیجان مردم مهاباد در رویدادهای مختلف ورزشی به عنوان یک شاخصه بزرگ نام برد و اظهار امیدواری کرد با اهتمام وزارت ورزش و جوانان،این شور استمرار و دوام یابد.
در جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد ملا قادر سهرابیانی نماینده ولی فَقِیه و امام جمعه شهرستان نیز دقایقی پیرامون أهمیت مقوله ورزش و تاکید بر ترویج ورزش به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از آسیب های اجتماعی صحبت کرد.
ایرج شجاعی معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار شهرستان مهاباد نیز گزارشی از شرایط فعلی منطقه ارایه داد.

قرنی مصطفی پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد نیز گزارش عملکرد حوزه ورزش و امور جوانان این شهرستان را ارایه داد و بزرگترین مشکل ورزش را کمبود سرانه فضای ورزشی پایین عنوان کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 210
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 210
بازدید ماه : 316
بازدید کل : 13140659
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7