فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
30 / 10 / 1392برچسب:, :: 12:54 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
یک تکواندوکار جایگزین فراهانی خواهیم کرد
صالحی: سر وزن نرسیدن ۲ تکواندوکار باعث غیبت‌مان در هفته دوم شد

سرمربی تیم تکواندوی مجتمع فرهنگی جوانه گفت: سر وزن نرسیدن ۲ تکواندوکار تیم ما باعث شد در هفته دوم نتوانیم مقابل تیم دانشگاه آزاد وارد شیاپ چانگ شویم.

خبرگزاری فارس: صالحی: سر وزن نرسیدن ۲ تکواندوکار باعث غیبت‌مان در هفته دوم شد
  •  
  •  
  •  

، دیدارهای هفته اول و دوم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو در حالی روز گذشته (جمعه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد که تیم مجتمع جوانه هفته اول مقابل تیم سلحشور بازی را واگذار کرد و در هفته دوم به دلیل سر وزن نرسیدن دو نفر از تکواندوکاران خود حاضر به مبارزه کردن مقابل تیم دانشگاه آزاد نشد.

رحیم صالحی  در مورد دلیل مبارزه نکردن تیم جوانه مقابل تیم داشنگاه آزاد در دور برگشت لیگ برتر تکواندو، اظهار داشت: در هفته اول مقابل تیم سلحشور بازی را 5 بر 3 واگذار کردیم و در هفته دوم متاسفانه به خاطر اینکه دو نفر از تکواندوکاران تیم ما نتوانستند سر وزن برسند تصمیم گرفتیم مقابل تیم دانشگاه آزاد بازی نکنیم. رفتار غیر حرفه‌ای سیدحسین احسانی و شاهین فراهانی باعث شد تیم ما ضربه بخورد.

وی در ادامه افزود: ما برای حضور در دور برگشت لیگ برتر اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و فکر می‌کردیم می‌توانیم استارت خوبی را از هفته اول بزنیم. فکر نمی‌کردیم در هفته اول تیم سلحشور حریف سرسختی برای ما باشد و مقابل دانشگاه آزاد نیز بازی را از پیش برنده می‌دانستیم، اما متاسفانه نتوانستیم به اهدافمان برسیم.

سرمربی تیم جوانه در پاسخ به این سؤال که آیا تکواندوکاران خاطی را جریمه خواهید کرد یا خیر، گفت: احسانی نماینده وزن چهارم تیم ما است که در دور رفت تنها به بهنام اسبقی بازی را واگذار کرد و عملکرد خوبی را در نیم ‌فصل اول از او شاهد بودیم و احتمالا در ادامه رقابت‌ها از او استفاده خواهیم کرد، اما یک بازیکن از تیم جوانان را جایگزین فراهانی خواهیم کرد و در بازی‌های باقیمانده به هیچ‌ عنوان از او استفاده نخواهیم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 13140474
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7