فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
30 / 10 / 1392برچسب:, :: 12:52 قبل از ظهر ::  نويسنده : سعيد سليمانزاده

نسخه چاپي
شاید نیازی به تغییر در کادر فنی کاراته بانوان باشد و شاید هم نباشد
شاه‌محمدی: تغییر در برنامه‌هایم نیست/ در مورد کادر فنی با رئیس فدراسیون مشورت خواهم کرد

نایب‌‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: تفکر من این است که هیچ نیرویی نباید حذف شود، اما در مورد تغییرات در کادر فنی تیم ملی بانوان با رئیس فدراسیون مشورت خواهم کرد.

خبرگزاری فارس: شاه‌محمدی: تغییر در برنامه‌هایم نیست/ در مورد کادر فنی با رئیس فدراسیون مشورت خواهم کرد
  •  
  •  
  •  

عشرت شاه ‌محمدی، پس از انتخاب شدن به عنوان نایب ‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته، اظهار داشت: پس از چند سال دوباره با تصمیم مسئولان فدراسیون کاراته به عنوان نایب‌ رئیس بانوان انتخاب شدم و روز جمعه در سوپرلیگ بانوان حضور پیدا کردم. روز شنبه مراسم معارفه با حضور مسئولان فدراسیون برگزار شد و از امروز (دوشنبه) به صورت جدی در خدمت خانواده کاراته خواهم بود. امیدوارم که بتوانم از تجربیات گذشته خودم برای برطرف کردن نقاط ضعف استفاده کنم.

وی در ادامه افزود: از تمام پتانسیل کاراته استفاده خواهم کرد تا سال آینده که یکی از سال‌های پرکار این رشته است بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم. حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون، مسابقات غرب آسیا، مسابقات جهانی آلمان و مسابقات کاراته وان از مهمترین برنامه‌های سال آینده این رشته است.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته در ادامه گفت: برگزاری منظم اردوهای تیم ‌ملی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما برای رقابت‌های سال آینده است. ما از تمام پیشکسوتان که هیچ توقعی از فدراسیون ندارند استفاده خواهیم کرد تا به اهداف‌مان برسیم. امسال لیگ‌های کاراته رو به پایان است، اما برای سال آینده برنامه‌های خوبی را برای برگزاری لیگ‌های کاراته خواهیم داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7