سرمربی تیم ملی نوجوانان با انتقاد از روند کلی فوتبال کشور گفت: مربی تیم پایه 200 میلیون می‌گیرد ولی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

بازی‌های تدارکاتی کمی داشتیم اما به حضور در 4 تیم فکر می‌کنیم
دوستی‌: مربی پایه 2 میلیون می‌گیرد مربی بزرگسالان 800 میلیون!/مگر من مقصر حذف آن 6 نفر هستم؟

سرمربی تیم ملی نوجوانان با انتقاد از روند کلی فوتبال کشور گفت: مربی تیم پایه 200 میلیون می‌گیرد ولی مربی بزرگسالان 800 میلیون.

خبرگزاری فارس: دوستی‌: مربی پایه 2 میلیون می‌گیرد مربی بزرگسالان 800 میلیون!/مگر من مقصر حذف آن 6 نفر هستم؟

، ‌علی دوستی‌مهر با انتقاد از نوشته‌های برخی رسانه‌ها مبنی بر کنار گذاشته شدن 6 بازیکن ملی‌پوش گفت: مگر من مقصر این موضوع هستم یا من باید MRI می‌دادم؟ وظیفه من چیز دیگری است و نمی‌دانم چرا عده‌ای من را مقصر می‌دانند؟

وی با انتقاد از فوتبال پایه با فوتبال بزرگسالان گفت: فوتبال ما حرفه‌ای نیست و فقط شعار می‌دهیم. چرا مربی تیم پایه دو میلیون می‌گیرد و مربیان تیم‌های بزرگسال 800 میلیون. به خاطر این اختلافات است که می‌گوییم فوتبال ما حرفه‌ای نیست ما بازی‌های تدارکاتی کمی داشته‌ایم ولی این موضوع در حال حاضر مهم نیست و فقط به این فکر می‌کنم که با آرژانتین‌،‌اتریش و کانادا بازی کنیم و به لطف خدا به جمع 4 تیم برویم.

دوستی‌مهر در خصوص حضور مهدی مهدوی‌کیا در اردوهای این تیم گفت: ما امثال مهدوی‌کیا و نکونام در ایران زیاد داریم ولی باید یادمان باشد که به آنها توجه کنیم و از آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص برنامه‌اش برای مسابقات نوجوانان گفت: هدف ما این است که از دقیقه یک حمله کنیم در دوره قبل هلند و گامبیا را شکست دادیم و این دوره به دنبال این هستیم که رقبایمان را به خوبی از پیش رو برداریم.

وی با اشاره به گروه تیم ملی در مسابقات پیش رو اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی‌ها سخت و سنگین باشد ولی جا دارد از روابط بین‌الملل فدراسیون تشکر کنم که فیلم همه بازی‌ها را در اختیار ما قرار داد. در آلمان 4 بازی تیم ملی آرژانتین را تماشا کردیم و بازی‌های کانادا را هم دیده‌ایم و انشاءالله فیلم بازی‌های اتریش را هم به تماشا خواهیم نشست.

سرمربی تیم ملی نوجوانان تاکید کرد:‌ایران جوانان خیلی خوبی دارد و باور کنید که مربیان سازنده‌ای داریم فقط باید خودمان را قبول داشته باشیم و برای روزهای موفقیت آماده شویم.

خبرنگاری پرسید آیا امیدی است که تیم ملی مثلا به جمع 4 تیم برتر صعود کند، که دوستی پاسخ داد: من اعتقاد دارم که بازی‌های خوب و تماشاگرپسندی ارائه کنیم و کاری کنیم که همه از فوتبال لذت ببرند.

وی در خصوص اینکه آیا سردار آزمون به تیم ملی نوجوانان می‌توانست کمک کند یا خیر، گفت: اصلا سن آزمون یه تیم ما نمی‌خورد و او باید در تیم جوانان فعالیت می‌کرد اما کمیته فنی در خصوص این بازیکن تصمیم گرفت.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در خصوص کنار گذاشته شدن 6 بازیکن این تیم به دلیل اتفاقات رخ داده گفت: من مدت‌هاست در اردوی تیم ملی هستم و آنها همیشه عکس MRI انداخته‌اند حتی اگر به ورزشگاه دستگردی می‌آمدید می‌دیدید که بعد از پایان تمرین همیشه این کار را انجام می‌دادند و یکی دو بازیکن تست می‌شدند. سن بازیکنان ما هم قانونی بود.

وی تاکید کرد: 15 روز پیش فیفا نامه‌ای را به فدراسیون ارسال کرد که بازیکنان در مرز رده ای که آنها در نظر گرفته‌اند نیستند و 6 بازیکن باید کنار بروند. ما هم ریسک نکردیم و حتی با خود مشورت کردیم که اگر یک درصد بازیکنان با مشکل روبرو شوند حتی به قیمت قهرمانی هم نمی‌ارزد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نبود این 6 بازیکن ضربه‌ای به تیم ملی می‌زند یا خیر، گفت: آنها که دستی بر آتش دارند، می‌دانند که نبود 6 بازیکن چقدر روی یک تیم اثر دارد ولی ما کار خودمان را انجام می‌دهیم چون اعتبار و آبروی ایران از همه چیز برایمان مهمتر است.

دوستی در پایان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا مسئولان فدراسیون در آخرین تمرین حضور ندارند، گفت: قرار است امشب مراسم بدرقه آنها در آکادمی برگزار شود و من همه گلایه‌ای ندارم و نوکر همه مسئولان فدراسیون هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 13140502
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7