رئیس سابق فدراسیون کشتی گفت: سرمایه‌گذاری و هزینه زیادی از بیت‌المال برای تجربه‌اندوزی مدیرانی مانند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
در موعد مقرر برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بودم
یزدانی‌خرم: بی‌انصافی است اگر برای کمک به کشتی وارد گود نشویم

رئیس سابق فدراسیون کشتی گفت: سرمایه‌گذاری و هزینه زیادی از بیت‌المال برای تجربه‌اندوزی مدیرانی مانند ما در ورزش شده است و بی‌انصافی است اگر برای کمک وارد گود نشویم.

خبرگزاری فارس: یزدانی‌خرم: بی‌انصافی است اگر برای کمک به کشتی وارد گود نشویم
  •  
  •  
  •  

محمدرضا یزدانی‌خرم ، درباره حضورش در انتخابات فدراسیون کشتی گفت: در موعد مقرر برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت‌نام کردم، اما پرونده و مدارک من را نگه داشتند و بهانه کردند که باید نامه‌ای به وزیر برای اجازه حضور در انتخابات بنویسم.

وی ادامه داد: این موضوع بدعتی اشتباه بود و در این 24 سالی که در انتخابات زیادی شرکت کرده بودم چنین موضوعی بی‌سابقه بوده است. بنابراین زیر بار این کار نرفتم و پرونده در فدراسیون نگه داشته شد.

رئیس سابق فدراسیون کشتی تصریح کرد: سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش از این موضوع ‌اطلاعی نداشت و وقتی موضوع را شنید گفت مدارک را بفرستیم. سرمایه‌گذاری زیادی روی مدیرانی مانند من در ورزش شده است و هزینه زیادی از بیت‌المال صرف تجربه اندوزی مدیرانی مانند ما شده است و حالا زمان نتیجه دادن آن است. بی‌انصافی است اگر برای کمک به کشتی وارد گود نشویم و خیانت کرده‌ایم.

یزدانی‌خرم خاطرنشان کرد: مهم نیست در کدام فدراسیون کار کنیم، مهم این است که بتوانیم به ورزش و کشور خدمت کنیم. کارنامه من در والیبال کاملاً مشخص است، در کشتی هم همینطور؛ به گواهی مردم این کارنامه‌ها موفق بوده است. متأسفانه در کشتی نتوانستیم نتیجه موفقیت‌هایمان را ببینیم و شاید اگر این تغییرات در فدراسیون صورت نمی‌گرفت در کشتی آزاد هم موفقیت بهتری کسب می‌کردیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 241
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 241
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 13140690
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7