سوپر لیگ را قبل از اعزام ملی پوشان به امارات آغاز می‌کنیم آشوری: بهترین‌های جایزه بزرگ قطر را به قهر
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
نسخه چاپي
سوپر لیگ را قبل از اعزام ملی پوشان به امارات آغاز می‌کنیم
آشوری: بهترین‌های جایزه بزرگ قطر را به قهرمانی کاراته آسیا اعزام می‌کنیم

دبیر فدراسیون کاراته گفت: عملکرد کاراته‌کاها در مسابقات جایزه بزرگ قطر در روند انتخاب ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا تاثیرگذار خواهد بود.

خبرگزاری فارس: آشوری: بهترین‌های جایزه بزرگ قطر را به قهرمانی کاراته آسیا اعزام می‌کنیم

محسن آشوری در مورد اعزام تیم ملی مردان و بانوان برای حضور در مسابقات هنرهای رزمی، اظهار داشت: تیم ملی مردان(سه نفر) و بانوان(دو نفر) بامداد 26 مهر‌ماه برای حضور در مسابقات کامبت گیمز راهی روسیه خواهند شد. در واقع نفرات اعزامی به مسابقات، کاراته‌ کاهایی هستند که سهمیه حضور در این رقابت‌ها را سال گذشته کسب کرده‌اند. این رقابت‌ها طی روزهای 28 و 29 مهر‌ماه پیگیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که مسئولیت فنی کاراته‌کاها را در این رقابت‌ها چه کسی برعهده خواهد داشت، گفت: مسعود رهنما مربی مردان و بداغی مربی بانوان به همراه تیم ملی به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد، اما امروز(یک‌شنبه) جلسه‌ای در فدراسیون برگزار خواهیم کرد تا در پایان مشخص شود که چه کسی مسئولیت فنی کاراته‌کاها را در روسیه برعهده خواهد داشت.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد برگزاری اردوی ملی پوشان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در شیراز، گفت: این مرحله از اردوهای آماده سازی از روز گذشته(شنبه) بیستم مهرماه به میزبانی شیراز آغاز می شود و تا بیست و پنجم نیز پیگیری خواهد شد. تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که اواخر آبان‌ماه به میزبانی اسپانیا برگزار می شود، آماده می‌کنند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا اردوها را در شیراز پیگیری کنیم.

دبیر فدراسیون کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: ما مسابقات جایزه بزرگ قطر را قبل از اعزام کاراته‌کاها به مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو داریم. گویا قرار است کشورهای صاحب نامی در این رقابت‌ها شرکت کنند. برای نهایی کردن نفرات جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا؛ نتایجی که در قطر کسب خواهد شد قطعا در انتخاب نفرات برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا تاثیر گذار خواهد بود.

آشوری در مورد برگزاری زمان مسابقات لیگ برتر، گفت: هماهنگی که بین باشگاه‌ها و سازمان لیگ شده، قرار است لیگ‌برتر در بخش بانوان 9 و بخش مردان 10 آبان‌ماه آغاز شود. البته تصمیم داریم که هر چه زودتر مسابقات سوپر لیگ را هم قبل از اعزام تیم به امارات برگزار کنیم تا با برگزاری مسابقات سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته‌کاها در بهترین شرایط قرار داشته باشند و این روند همچنان ادامه داشته باشد تا کاراته‌کاها با آمادگی کامل در مسابقات بازی‌های آسیایی اینچوان حضور داشته باشند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 13140582
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7