سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: کی‌روش حتی بازیکنی که زبان فارسی هم بلد نیست به تیم ملی دعوت می‌کند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

چشم بسته بازیکن نمی‌گیرم
مظلومی: کی‌روش بازیکنی را که فارسی هم بلد نیست به تیم ملی دعوت کرد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: کی‌روش حتی بازیکنی که زبان فارسی هم بلد نیست به تیم ملی دعوت می‌کند اما بازیکنان فولاد صدرنشین را نمی‌بیند.

خبرگزاری فارس: مظلومی: کی‌روش بازیکنی را که فارسی هم بلد نیست به تیم ملی دعوت کرد

پرویز مظلومی  درمورد شرایط تیم مس گفت: اکنون تیم در کردان کرج در اردوست و تمرینات خوبی صبح و بعد از ظهر انجام می‌دهد. از مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که شرایط اردو را فراهم کرد تا ما اینجا وضعیت بهتری داشته باشیم.

وی در مورد اینکه همان نسخه ابومسلم را برای مس کرمان در نظر گرفته است، گفت: در ابومسلم فرصت بیشتری داشتیم؛ اما اکنون فقط یک هفته زمان داریم و باید تیم را سریعتر آماده کنیم.

سرمربی مس در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: فیلم بازیکنان خارجی را می‌بینم؛ اما چشم بسته بازیکن انتخاب نمی‌کنم. هر بازیکنی را که از روی فیلم بپسندم باید به تمرینات بیاید تست فنی هم بدهد زیرا بازیکن آزاد اروپایی هم در این فصل در جایی بازی نکرده است.

مظلومی درمورد دیدار با فجر سپاسی گفت: یک هفته تا آن مسابقه زمان داریم و ما تمرینات خود را برای آن مسابقه انجام می‌دهیم. محمود یاوری هم از تیم مس شناخت دارد و بازی سختی داریم؛ اما مس دیگر حق ندارد که در کرمان امتیاز از دست بدهد. من به خاطر مردم خوب کرمان ریسک کردم و هدایت تیم مس را قبول کردم و امیدوارم بتوانم خواسته‌هایشان را برآورده کنم و به این تیم کمک کنم.

سرمربی سابق تیم استقلال در مورد فهرست تیم ملی و اینکه از تیمی مثل فولاد که صدرنشین لیگ است بازیکنی تیم ملی حضور ندارد، گفت: کی‌روش انتخاب خودش را کرده است و حرف زدن در این مورد دیگر فایده‌ای ندارد.

بیت آشور بازیکنی که در آمریکا بازی می‌کرده است را آورده و حتی بازیکنی که فارسی هم بلد نیست را به تیم ملی دعوت کرده است. کی‌روش اختیار تام دارد وهر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد.

مظلومی در مورد اینکه فرقی نمی‌کند لس‌آنجلس یا اصفهان به تیم ملی بازیکن دعوت کند، گفت: بله برای ایشان فرقی نمی‌کند اما حتما فولاد هم الکی صدرنشین لیگ است و در سطح ملی بازیکنی ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 529
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 529
بازدید ماه : 641
بازدید کل : 13140984
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7