دارنده مدال نقره کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت:‌ کشتی‌گیران با این برخوردها دلسرد می‌شوند و حق دارند نا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مسئولان ورزش به وعده‌هایشان عمل نکردند
اکبری:‌ از این برخوردها دلسرد شده‌ایم/ با تداوم بی‌توجهی‌ها تصمیم دیگری می‌گیریم

دارنده مدال نقره کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت:‌ کشتی‌گیران با این برخوردها دلسرد می‌شوند و حق دارند ناراحت باشند.

خبرگزاری فارس: اکبری:‌ از این برخوردها دلسرد شده‌ایم/ با تداوم بی‌توجهی‌ها تصمیم دیگری می‌گیریم

عزت الله اکبری  با انتقاد از تبعیض موجود بین کشتی و سایر رشته‌های ورزشی گفت:‌ من هم با سایر کشتی‌گیران که نسبت به این تبعیض معترض بودند موافق هستم.

وی ادامه داد: در حالی‌که صالحی‌امیری پیش از حضور در مسابقات جهانی با حضور در اردوی تیم ملی وعده‌های فراوانی در صورت کسب موفقیت داد، اما تا به حال که هیچکدام از آنها حتی در حد حرف هم عملی نشده است. مگر قهرمانی در جهان بعد از حدود نیم قرن کار کوچکی است که به آن بی‌توجهی می‌شود؟

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: مگر کشتی با رشته‌های دیگر چه فرقی دارد که تبعیض قائل می‌شوند؟ بلکه این کشتی است که در بازی‌های المپیک و آسیایی آبروی ایران را می‌خرد. در اردوها سخت‌ترین شرایط را تجربه کردیم و حتی برخی مواقع با نان خالی تمرین می‌کردیم. امیدواریم مسئولان ورزش به وعده‌هایی که دادند عمل کنند.

اکبری درباره تهدید کشتی‌گیران به عدم حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی گفت:‌ به هر حال حق دارند که ناراحت باشند. کشتی‌گیران با این برخوردها دلسرد می‌شوند و اگر قرار باشد این بی‌توجهی ادامه داشته باشد تصمیم دیگری خواهیم گرفت. ما به غیر از لیگ و همین جوایز، منبع درآمد دیگری نداریم. امسال هم که کشتی‌گیران ملی‌پوش حق حضور در لیگ را ندارند پس از کجا باید هزینه‌های سنگین ورزش حرفه‌ای را تأمین کنیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 13140554
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7