سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو گفت: سبک‌هایی که تحت پوشش فدراسیون هستند به دلیل اینکه جزء اسپ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
منتظر اعلام زمان برگزاری انتخابات هستیم
حیدریان: کونگ‌فو به المپیک هنرهای رزمی اعزام نمی‌شود/ برنامه برای اعزام داریم، اما پول نداریم

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو گفت: سبک‌هایی که تحت پوشش فدراسیون هستند به دلیل اینکه جزء اسپورت آکورد نیستند، به مسابقات المپیک هنرهای رزمی اعزام نخواهند شد.

خبرگزاری فارس: حیدریان: کونگ‌فو به المپیک هنرهای رزمی اعزام نمی‌شود/ برنامه برای اعزام داریم، اما پول نداریم

، ثبت نام از کاندیدهای احراز پست ریاست فدراسیون‌های هنرهای رزمی و کونگ‌فو، ورزش‌های سه‌ گانه، کوهنوردی و ... از روز شنبه 27 مهرماه در محل فدراسیون‌ها انجام خواهد شد. فدراسیون کونگ‌فو نزدیک به دو سال است با سرپرستی ابوالفضل حیدریان فعالیت خود را پیگیری می‌کند و حرف‌ و حدیث‌های فراوانی هم برای برگزار نشدن انتخابات این فدراسیون وجود دارد، سرانجام با انتخاب نصرالله سجادی معاون امور قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان قرار است تکلیف این فدراسیون نیز مشخص شود.

ابوالفضل حیدریان، در رابطه با انتخابات ریاست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو اظهار داشت: دو شب گذشته با تصمیم سجادی جلسه‌ای با حضور رؤسای فدراسیون‌ها و سرپرستان در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در این جلسه بحث آشنایی و معارفه با سرپرستان و رؤسای فدراسیون بود که در این میان یک سری خط و مشی‌های کاری نیز در این جلسه مطرح شد. از جمله نکات مهمی که در این جلسه مطرح شد بحث برگزاری انتخابات فدراسیون‌هایی بود که با سرپرست کار خود را ادامه می‌دهند و قرار شد تا پایان آذرماه انتخابات برگزار شود.

وی افزود: روز گذشته با خبر شدیم که از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاریخ برگزاری مجامع انتخاباتی 5 فدراسیون اعلام شده، ما هم منتظریم تا نامه مراحل ثبت‌نام برای احراز پست ریاست فدراسیون کونگ‌فو امروز به ما برسد تا کارهای اداری آن را انجام دهیم.

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو در پاسخ به این سؤال که دلیل اعزام نشدن ورزشکاران شما به مسابقات بروز‌مرزی در سال جاری چه بوده، گفت: ما در برنامه‌های کاریمان اعزام ملی‌پوشان به مسابقات برون‌مرزی را داریم، اما متأسفانه بودجه کافی برای اعزام ورزشکاران به رقابت‌ها را نداریم.

حیدریان در پاسخ به این سؤال که آیا کونگ‌فو در المپیک هنرهای رزمی حضور خواهد داشت یا خیر؟ گفت: قرار بود سبک‌های به ما ملحق شوند که در گروه اسپورت آکورد بودند تا ما نیز بتوانیم به مسابقات اعزام شویم، اما چون سبک‌هایی که تحت پوشش فدراسیون ما هستند جز اسپورت آکورد نیستند و به مسابقات المپیک هنرهای رزمی اعزام نمی‌شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 996
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 996
بازدید ماه : 1108
بازدید کل : 13141451
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7