در واکنش به حضور سرپرست وزارت ورزش در مراسم استقبال از والیبالیست‌ها محمدی: حق کشتی چنین رفتاری نیست
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

در واکنش به حضور سرپرست وزارت ورزش در مراسم استقبال از والیبالیست‌ها
محمدی: حق کشتی چنین رفتاری نیست/ چنین برخوردهایی کشتی‌گیران را دلسرد می‌کند

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: چنین رفتاری از سوی مسئولان ورزش در شأن و حق کشتی نیست.

خبرگزاری فارس: محمدی: حق کشتی چنین رفتاری نیست/ چنین برخوردهایی کشتی‌گیران را دلسرد می‌کند
  •  
  •  

غلامرضا محمدی ، با انتقاد از تبعیض موجود بین کشتی و رشته‌های ورزشی دیگر گفت: جای سؤال است که چرا چنین اتفاقی رخ می‌دهد. در حالی که کشتی آزاد بعد از حدود نیم قرن در خارج از خانه قهرمان جهان شد، اما سرپرست وزارت ورزش حتی به خودش زحمت نداد به استقبال این تیم بیاید در حالی که برای قهرمانی والیبالیست‌ها در آسیا به فرودگاه رفت.

وی ادامه داد: تمام اعضای تیم‌های ملی کشتی حتی کارمندان فدراسیون و کارگران خانه کشتی بدون هیچ چشم‌داشتی به دنبال برافراشتن پرچم ایران و افتخارآفرینی بوده‌اند. همه می‌دانند قبل از مسابقات جهانی چقدر کمبود داشتیم، اما با تمام این مشکلات افتخاری جاودانه‌ را رقم زدیم. در حالی ‌که باید جشن ملی به پاس این موفقیت به پا می‌شد تا انگیزه‌ای برای حضور نوجوانان و جوانان ایجاد شود، اما این اتفاق نیفتاد؛ حق کشتی‌گیران این نیست.

محمدی افزود: بعد از قهرمانی تیم در مسابقات جهانی همه تبریک گفتند و مردم هم خوشحال شدند، اما در حالی ‌که زمان زیادی از مسابقات می‌گذرد هیچ اتفاقی نیفتاده است، نمی‌گوییم به والیبال توجه نشود؛ تمام این موفقیت‌ها افتخاری برای ایران است. کشتی پرچم‌دار و پیشانی ورزش کشور است. در المپیک‌ها و بازی‌های آسیایی همیشه پیش‌قراول بوده است و باید به کشتی به صورت ویژه نگاه شود. متأسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است و اگر قرار است چنین برخوردهایی شود کشتی‌گیران دلسرد می‌شوند.

وی تصریح کرد: دلگرم کردن این بچه‌ها به عنوان سفیران ورزش ایران در مسابقات جهانی باید اولویت مسئولان ورزش باشد چون پرچم ایران را با تمام مشکلات به اهتزاز درمی‌آورند. باید از کشتی‌گیران در شأن کشتی و دلاوری‌های آنها تجلیل شود. بچه‌ها کار خودشان را انجام دادند و حالا نوبت مسئولان است تا از آنها تقدیر کنند. قبل از مسابقات صدایمان از کمبودها در نیامد و لب به اعتراض نگشودند و حرف‌شان را روی تشک زدند، اما چنین برخوردهایی آنها را دلسرد می‌کند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد خاطر نشان کرد: صالحی‌امیری بعد از مسابقات جهانی گفت درباره کشتی احساسی عمل نمی‌کند، اما احساسات مردم با این برخوردها جریحه‌دار می‌شود. فلسفه کشتی در ایران چیز دیگری است. انتظار این است که صالحی‌امیری به عنوان متولی اصلی ورزش کشور هر چه زودتر در شأن کشتی‌گیران و این افتخار‌آفرینی، از آنها تقدیر کند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 265
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 265
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 13140714
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7