تیم ملی کمانگیری روی اسب جمهوری اسلامی ایران، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی نهمین دوره مسابقات جهان
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نایب قهرمانی تیم ملی کمانگیری روی اسب در مسابقات جهانی کره
تیم ملی کمانگیری روی اسب جمهوری اسلامی ایران، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی نهمین دوره مسابقات جهان شد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در این رویداد بین المللی که در شهر سوکچو کره جنوبی (مهرماه 1392) برگزار شد، 12 تیم با 53 ورزشکار از کشورهای ایران، آمریکا، انگلیس، سوئد، لهستان، آلمان، استرلیا، ژاپن، مغولستان، مالزی، چین و کره جنوبی شرکت کرده بودند.

گفتنی است در این مسابقات که با 6 سبک تیمی و انفرادی(دو شوت، پنج شوت، دو شوت تیمی، کاباک، ماساهی و موگو) برگزار شد، ایران با 4 ورزشکار مرد و 2 ورزشکار زن به نام های نفیسه بختیاری، سعیده صادقی افجه، قدرت الله گراوند، احمد کاظمی، علی قورچیان و امیر حسن منصوری در شش سبک مدال آور بود.

پس از رقابتهای تنگاتنگ مدعیان قهرمانی در کمانگیری روی اسب جهان، کمانداران روی اسب کشورمان با کسب2 مدال نقره تیمی، 2 مدال برنز تیمی، 2 مدال نقره انفرادی و 2 مدال برنز انفرادی توسط احمد کاظمی و قدرت الله گراوند به نایب قهرمانی جهان رسیدند.

این تیم با سرمربیگری محمد مهدی صفایی نیز به کاپ بهترین کمانگیر روی اسب این دوره از مسابقات دست یافت و تیم ملی کمانگیری روی اسب کشورمان که هر ساله لباس یک قومیت ایرانی را در مسابقات جهانی بر تن می نماید، امسال با لباس کردی در این مسابقات شرکت کرد.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات تیم های لهستان و کره جنوبی به ترتیب مقام های اول و سوم را از آن خود کردند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 13140489
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7