برای کسب تجربه ۲۰ میلیون از جیبم هزینه کردم عزتی: نمایندگان مجلس پیگیر خط خوردن نام ما هستند/ بدون ا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برای کسب تجربه ۲۰ میلیون از جیبم هزینه کردم
عزتی: نمایندگان مجلس پیگیر خط خوردن نام ما هستند/ بدون انتخابی گفتند به خانه‌ات برو

ووشوکار وزن ۴۸ کیلوگرم تیم ملی بانوان گفت: خوشبختانه نمایندگان مردم کرمانشاه و مازندران در مجلس شورای اسلامی بعد از اینکه مطلع شدند نام ما از تیم ملی بدون دلیل خط خورده، پیگیر این موضوع شدند.

خبرگزاری فارس: عزتی: نمایندگان مجلس پیگیر خط خوردن نام ما هستند/ بدون انتخابی گفتند به خانه‌ات برو

، این روزها انتقاد از مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان به قدری زیاد شده که کار به مجلس شورای اسلامی هم کشیده شده است. در مسابقه انتخابی که اوایل مهرماه در آکادمی ووشو برگزار شد گویا انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان سلیقه‌ای بوده است.

صدیقه دریایی، سوسن سلیمان‌آبادی و سوده عزتی نفراتی هستند که پس از خط خوردن از اعزام به مسابقات قهرمان جهان با پیگیری نماینده‌های مردم استان مازندران و کرمانشاه، نائب رئیس بانوان به وزارت ورزش فراخوانده شد تا در حضور این ووشوکاران جوابگوی خط خوردن آنها از تیم ملی باشد.

سوده عزتی  اظهار داشت: در اردوهای تیم ملی 7 وزن حضور داشتند که قرار بود از بین نفرات حاضر در اردوها 3 نفر به مسابقات جهانی مالزی اعزام شوند. البته فدراسیون منتظر بود تا اسامی نفرات تیم ملی ووشوی چین که در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کنند مشخص شود تا پس از آن در اوزانی که آنها شرکت نمی‌کنند ووشوکاران ایرانی انتخاب شوند.

وی افزود: من نماینده وزن 48 کیلوگرم بودم و الهه منصوریان نماینده وزن 52 کیلوگرم. در طول اردوها مدام در رژیم بودم که اضافه وزن پیدا نکنم و بتوانم در انتخابی با منصوریان مبارزه کنم تا از بین ما دو نفر یک نفر برای اعزام به مالزی انتخاب شود. پس از اینکه ارنج تیم ملی چین مشخص شد به ما اعلام کردند که در اوزان 48، 52،65 و 75 کیلوگرم چین نماینده ندارد. با وجودی که فرصت اعزام به مسابقات را داشتم به من گفتند که به خانه بروم در حالی که اصلا انتخابی برگزار نشد.

ووشوکار تیم ملی در ادامه گفت: هفته گذشته در وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ای به خاطر حذف نام ما سه نفر برگزار شد و در این جلسه نیز کهرنگی نائب رئیس بانوان حضور داشت. در طول جلسه از کهرنگی سؤال کردم که دلیل خط خوردن من از تیم ملی چیست که ایشان ابتدا اظهار کردند صلاح مربی تیم ملی بوده که چه کسی انتخاب شود. کهرنگی مدعی شد که نفر انتخاب شده قدش از شما بلندتر است و اعزام بیشتری به مسابقات داشته است، به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که او فیکس تیم ملی شود. البته به کهرنگی گفتم که چرا مثل دیگران به من فرصت ندادید تا انتخابی برگزار شود و نفر برتر مشخص شود، ایشان نه جواب قانع‌ کننده‌ای به ما داد نه به مسئولان وزارت ورزش.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما به نمایندگان شهرتان در مجلس شورای اسلامی خبر حذف از تیم ملی را اطلاع دادید یا خیر؟ گفت: نماینده کرمانشاه از این موضوع باخبر شده بود و با من تماس گرفت و من موضوع را به توضیح دادم و گفتم که نام ما را بدون دلیل از تیم ملی خط زدند.

چهارشنبه هفته گذشته از وزارت ورزش و جوانان با من تماس گرفتند و اعلام کردند که حتما باید در جلسه‌ای که در وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، حضور داشته باشم. دلیل این سؤال را که پرسیدم به من اطلاع دادند که نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از نائب رئیس فدراسیون به خاطر تصمیمی که گرفته شکایت کرده است.

عزتی در ادامه خاطر نشان کرد: اول مهر انتخابی برگزار شد نه داوری در کار بود نه اصلا رأیی اعلام شد. قبل از بازی به ما گفتند که مبارزات در دو راند برگزار می‌شود اما این طور برگزاری مسابقات، خیلی برایم عجیب بود. حالا سؤال من این است که اگر مسئولان فدراسیون مدعی هستند که انتخابی تیم ملی مثل فینال رقابت‌های جهانی برگزار می‌شود پس چرا مسابقات در دو راند برگزار شد و نه داوری وجود داشت و نه ناظری. متأسفانه بعد از اینکه انتخابی تمام شد در خوابگاه به من اطلاع دادند که به خانه بروم.

عزتی در مورد اینکه برای کسب تجربه بیشتر به مدت یک ماه در چین حضور داشته، گفت: خرداد ماه سال جاری به مدت یک ماه با هزینه شخصی (20 میلیون تومان) در اردوی چینی‌ها شرکت کردم تا تجربیات جدیدی را کسب کنم، اما با این همه هزینه‌ای که به خاطر کسب تجربه کردم اسم من را متأسفانه از تیم ملی بدون دلیل خط زدند.

وی در پایان اظهار داشت: شنیده‌ام قرار است برای صحبت‌هایی که ما در جلسه وزارت ورزش و جوانان مطرح کرده‌ایم کمیته انضباطی برگزار شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 13140468
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7