سرمربی تیم ملی تکواندو گفت:‌ بانوان تکواندوکار کشورمان تنها با 40 روز تمرین فشرده و مستمر موفق به کس
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مداح:4 طلا،‌یک نقره و یک برنز نتیجه تمرین 40 روزه بود
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت:‌ بانوان تکواندوکار کشورمان تنها با 40 روز تمرین فشرده و مستمر موفق به کسب 4 مدال طلا،‌ یک نقره و یک برنز در بازی های کشورهای اسلامی شدند.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان کواندو ، مینو مداح که چندی پیش تمامی شاگردانش در سومین دروه بازی های کشورهای اسلامی بر روی سکو ایستادند در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار داشت :زمانی که به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان انتخاب شدم،‌ تنها 40 روز فرصت برای آماده سازی تیم ملی اعزامی به کشورهای اسلامی باقی مانده بود، در ابتدا کار بسیار نگران بودم که باتوجه به آمادگی تکواندوکاران در آن زمان و سطح بالای مسابقات، ‌آیا می شود دست پر از این میدان بازگشت یا خیر؟

وی ادامه داد : خوشبختانه در مدت زمان باقی مانده و با برگزاری اردوی آماده سازی یک مرحله ای متمرکز و بدون تعطیلی، هر شش تکواندوکار بانوی ایران با آمادگی کامل راهی مسابقات شدند که نتیجه آن چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد.

وی افزود: قرار گرفتن تمامی تکواندوکاران اعزامی به این رقابتها بر روی سکو و با توجه به سطح برگزاری بالای مسابقات، امری بسیار قابل توجه است،‌ در زمان برگزاری مسابقات‌ تمامی کارشناسان حاضر در زمین،‌ از سطح آمادگی بانوان ایران رضایت داشتند به طوری که رسیدن به مراحل نهایی مسابقات در بازی های نمایندگان کشورمان امری بدیهی بود.

مداح درباره مهمترین رقیبان شاگردانش در این دوره از مسابقات بیان کرد: مسابقات کشورهای اسلامی یکی از مهمترین رویدادهای تکواندو در سطح جهان محسوب می شود که نتایج آن در ارتقاء رنکینگ تکواندوکاران تاثیر گذار است،‌ به همین منظور در این دوره از مسابقات تیم های مصر،‌ مراکش، ترکیه و آذربایجان که با استفاده از برترین نفرات خود در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده بودند، مهمترین رقیبان تیم ملی ایران محسوب می شدند.

وی درباره مدال طلای سوسن حاجی پور در این دوره از مسابقات بیان کرد: سوسن با توجه به تجربیات خود، در این دوره از مسابقات به عنوان کاپیتان تیم ملی بر روی شیاپچانگ رقابتها حاضر شد که خوشبختانه با حذف رقیبان قدرتمند و کسب مدال طلا، امید را در تیم ملی بانوان زنده کرد و پس از آن تمامی نفرات موفق به کسب مدال شدند.

وی افزود: اکرم خدابنده، شکرانه ایزدی و فاطمه روحانی دیگر طلایی های تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در این مسابقات بودند،‌ که با ایستادن بر سکوی نخست مسابقات نتیجه 40 روز تلاش و تمرین بی وفقه خود را گرفتند.

مداح درخصوص کسب مدال نقره سمانه شش پری در این مسابقات بیان کرد: شش پری یکی از برترین تکواندوکاران تیم ملی کشورمان است که تاکنون سابقه حضور در مسابقات مختلف برون مرزی را نیز دارد،‌ در این دوره از بازیها و با بهترین نتیجه نمایندگان الجزایر و ترکیه را مغلوب کرد و برای مبارزه با تکواندوکار مصر راهی مرحله فینال شد،‌ نماینده مصری واقعا از توان فیزیکی بالاتری برخوردار بود و با استفاده از دست و پای بلند و کشیده،‌ به مقام قهرمانی رسید و سمانه تنها مدال نقره تیم ملی بانوان را به گردن آویخت.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان درباره مدال برنز فرشیدی در این مسابقات بیان کرد:‌ پریسا با اجرای بهترین مبارزات و حذف رقیبان سرسخت راهی دیدار نیمه نهایی وزن خود شد که دراین مرحله متاسفانه به توان فیزیکی بالای حریف مراکشی خود باخت و در یک بازی حساس و نزدیک و با نتیجه 7 بر 9 بر سکوی سوم ایستاد.

وی درباره نتیجه کسب شده در این دوره از مسابقات بیان کرد:‌ آماده سازی تیم اعزامی به این دوره از رقابتها، نتیجه کار گروهی و تلاش مسئولان فدراسیون، کادرفنی و تکواندوکاران بود که خوشبختانه به ثمر نشست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 256
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 262
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 13140717
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7