چهار جودوکار ایرانی حاضر در رقابت‌های جایزه بزرگ ازبکستان رقبای خود را در این مسابقات شناختند.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مسابقات جودوی بین‌المللی - ازبکستان
نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

چهار جودوکار ایرانی حاضر در رقابت‌های جایزه بزرگ ازبکستان رقبای خود را در این مسابقات شناختند.

خبرگزاری فارس: نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، در این دوره از رقابت‌ها که 155 جودوکار از 21 کشور حضور دارند مبارزات خود را از امروز آغاز می‌کنند. در روز نخست رقابت‌های اوزان سبک برگزار می‌شود که تیم ایران نماینده‌ای ندارد.

تیم چهار نفره ایران در اوزان سنگین از فردا (شنبه) به روی تاتامی می رود. در وزن 81- کیلوگرم که 18 جودوکار حضور دارند امیر قاسمی نژاد در دور اول استراحت دارد و در دور دوم به مصاف اوگن کاتیف از اوکراین می رود.

در وزن 90- کیلوگرم طیب طالبی در دور اول با شرالی جورایف از ازبکستان روبه رو می‌شود و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده دیدار تاجیکستان و قزاقستان مبارزه می کند. در همین وزن رامین صفویه در دور اول با دونیورف از ازبکستان مبارزه می کند. در این وزن 15 جودوکار مبارزه می‌کنند.

در وزن 100- کیلوگرم شایان نصیرپور در میان 14 جودوکار دور نخست با دیمیترو لوچین از اوکراین مبارزه می کند. در صورت پیروزی در این دیدار با برنده جودوکاران ازبکستان و آلمان مبارزه خواهد کرد.

عطا عباس نژاد سرمربی تیم ملی جوانان هدایت این تیم را بر عهده دارد. غیر از قاسمی نژاد بقیه نفرات تیم ملی، اعضای تیم جوانان هستند که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1343
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1343
بازدید ماه : 1455
بازدید کل : 13141798
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7