دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: با تغییر اوزان کشتی و با توجه به قوانین جدید، وزن کم کر
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

هرمان کشتی فرنگی المپیک لندن تغییر وزن داد
نوروزی: از این پس در ۶۶ کیلو به میدان می‌روم/ آماده رقابت با تمام حریفان هستم

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: با تغییر اوزان کشتی و با توجه به قوانین جدید، وزن کم کردن خیلی سخت شده است و این پس در ۶۶ کیلو کشتی می‌گیرم.

خبرگزاری فارس: نوروزی: از این پس در ۶۶ کیلو به میدان می‌روم/ آماده رقابت با تمام حریفان هستم

امید نوروزی، درباره شرایطش و دوری چند ماهه از کشتی گفت: یکی، دو ماه است که تمریناتم را آغاز کرده ام، شرایط خوبی دارم و برای کشتی گرفتن با قانون جدید باید آماده شوم.

وی با بیان اینکه از این پس در یک وزن بالاتر و در 66 کیلو به میدان خواهد رفت، گفت: با تغییر اوزان کشتی و با توجه به قوانین جدید، وزن کم کردن خیلی سخت شده است و این پس در 66 کیلو کشتی می گیرم.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک درباره برنامه هایش تصریح کرد: منتظرم تا وضعیت فدراسیون و کادرفنی تیم ملی مشخص شود. اگر شرایط فراهم شود در لیگ کشتی خواهم گرفت در غیر اینصورت باید با حضور در اردوهای تیم ملی در یکی، دو تورنمنت خارجی خودم را محک بزنم. از جام یادگار امام (ره) هم کارم را شروع خواهم کرد.

نوروزی درباره صحبت های عبدولی که بهتر است نوروزی به 66 کیلو نیاید، عنوان کرد: آماده رقابت با تمام حریفان هستم؛ در مسابقات انتخابی هر کس که انتخاب شود به دوبنده تیم ملی خواهد رسید. من هم باید در وزن جدید موفقیت های 60 کیلو را تکرار کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7