سرپرست فدارسیون قایقرانی گفت: خیلی از افراد تلاش می‌کردند در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا روحیه ورزشک
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
خیلی‌ها سعی می‌کردند روحیه ورزشکاران و مربیان را تخریب کنند
ابراهیمی: فدراسیون جهانی هم طرفدار ما باشد، رکوردها حرف اول را می‌زند

سرپرست فدارسیون قایقرانی گفت: خیلی از افراد تلاش می‌کردند در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا روحیه ورزشکاران و مربیان ما را تخریب کنند.

خبرگزاری فارس: ابراهیمی: فدراسیون جهانی هم طرفدار ما باشد، رکوردها حرف اول را می‌زند

خسرو ابراهیمی ، درباره قهرمانی ایران در مسابقات آبهای آرام آسیا گفت: خوشبختانه با همه مشکلاتی که وجود داشت و هر کدام می‌توانست کاروان را در سطح پایین‌تری قرار دهد ما با قدرت ظاهر شدیم. در لحظات آخر خیلی از افراد سعی می‌کردند روحیه ورزشکاران و مربیان را با حرفهای خود که حرفه‌ای هم نبود، مخدوش کنند اما ما با تمام قدرت در این مسابقات ظاهر شدیم و توانستیم با رقابت سنگینی که وجود داشت در ازبکستان به عنوان قهرمانی برسیم، در واقع باید بگویم محکوم به پیروزی بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد احمد رضا طالبیان در این مسابقات عملکرد خوبی نداشت، اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم، بعضی از رسانه‌ها روی برخی از افراد چه دختر، چه پسر حساس بودند، اگر ما یک ورزشکار x داریم، 12 ورزشکار دیگر هم در دریاچه تمرین می‌کنند که حرف ما ثابت شد، اینکه طالبیان در دوره قبل 4 طلا داشته و امسال رنگ مدال‌هایش تغییر کرده از ارزش‌های کاروان ایران کم نمی‌کند، ما باید نتیجه کلی را ببینیم.

سرپرست فدراسیون قایقرانی با اشاره به اینکه ورزش صحنه رقابت یک صدم ثانیه‌ها است، عنوان کرد: اگر همه فدراسیون جهانی هم طرفدارت باشند باز هم تایم‌ها و رکوردهای مسابقه حرف اول را می‌زند. فدراسیون توانست با یک برنامه ریزی درست کاروان را راهی مسابقات کرده و نتیجه مطلوبی کسب کنند.

* دوره گذشته با مربیان خارجی قهرمان شدیم، امسال با مربیان داخلی

ابراهیمی در ادامه به نتایج این مسابقات و دوره قبل که به میزبانی ایران برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در دوره قبل میزبان بودیم و 33 مدال کسب کردیم امسال در کشور رقیب که حرف اول را در آسیا می‌زند، 35 مدال رنگی کسب کردیم. در دوره گذشته بیش از 6-7 مربی خارجی با حقوق سالیانه 500 هزار دلار درمسابقات شرکت کردیم اما امسال با مربیان داخلی با حقوقی 600-700 هزار تومان راهی مسابقات شدیم.

در دوره گذشته یک رئیس سکاندار فدراسیون بود اما امسال یک سرپرست هدایت آن را بر عهده داشت. رقبای ما با بهترین مربیان و بالاترین سطح آمادگی با کمپ‌هایی که در کشورهای اروپایی داشتند به این رقابت آمده بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی برای مدال آوران در نظر گرفته‌اید، عنوان کرد: اگر پول داشته باشیم، حتما اما از نظر مالی در وضعیت پایینی قرار داریم. ما حدود 60 ورزشکار را راهی ازبکستان کردیم، حدود 20 ورزشکار هم در چین حضور داشتند و همچنین در آینده تیم ملی روئینگ جوانان و همچنین کانوپولو به مسابقات اعزام می‌َشوند، یعنی حدود 140تا 150 ورزشکار به مسابقات اعزام می‌شوند که هزینه‌های بلیط آنها میلیاردها تومان است.

* برخی با مصاحبه‌هایشان روحیه سرمربی روئینگ را تخریب کردند

سرپرست فدراسیون قایقرانی در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر استعفای فرزان از تیم ملی روئینگ خاطر نشان کرد: اجازه دهید با او صحبت کنم، متاسفانه بعضی از دوستان به جای روحیه دادن به این مربی سعی کردند با مصاحبه‌هایشان او را تخریب کنند.

وی در پایان درباره نتیجه محسن شادی و مدال نقره‌اش گفت: شادی روز گذشته به فدراسیون آمد و از زحمات این فدراسیون تشکر کرد. او ورزشکار با غیرتی است، فکر می‌کنم با این مدال‌هایی که در مسابقات گرفتیم، من مزد خودم را گرفتم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1308
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1308
بازدید ماه : 1420
بازدید کل : 13141763
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7