طی حکمی از سوی سرپرست وزارت ورزش وجوانان رسول خادم به عنوان مشاور عالی این وزارتخانه منصوب شد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

طی حکمی از سوی صالحی امیری
رسول خادم مشاور عالی وزارت ورزش و جوانان شد
طی حکمی از سوی سرپرست وزارت ورزش وجوانان رسول خادم به عنوان مشاور عالی این وزارتخانه منصوب شد .
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، در حکمی از سوی دکتر سید رضا صالحی امیری ، رسول خادم به عنوان مشاور عالی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد .
درمتن حکم سرپرست وزارت ورزش و جوانان به رسول خادم آمده است : با توجه به تجربیات و سوابق علمی جنابعالی در عرصه های ورزشی و اجتماعی به موجب این حکم به سمت مشاور عالی منصوب می شوید .
امید است با بهره گیری از نظرات کارشناسان ، متخصصان و دست اندرکاران آگاه در پیگیری کلیه امور محوله به ویژه استقرار نظام برنامه ریزی استرتژیک در بخش ورزش و جوانان کشور ، با در نظر گرفتن تحولات ملی و بین المللی ، اسناد فرادستی ، مطالعات میدانی و سایر سوابق موجود دراین زمینه موفق باشید .
ضرورت دارد کلیه دست اندرکاران در حوزه های مختلف وزارتخانه دراین رابطه با جنابعالی مشارکت و همکاری فعال و موثر داشته باشند . توفیق جنابعالی را در اجرای این امر مهم و ضروری ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
گفتنی است رسول خادم به عنوان مدیر پروژه تحقیقاتی اصلاح ساختار ورزش در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ،
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ، رییس ستاد هماهنگی شورایاری‌های شورای اسلامی شهر تهران و رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران انجام وظیفه نموده است .
رسول خادم در حال حاضر نیز مسوولیت تیم های ملی کشتی و سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد را عهده دار است . امسال با مدیریت و هدایت او تیم ملی کشتی آزاد ایران موفق شد در رقابت های جهانی بوداپست مجارستان ، برای پنجمین بار به عنوان قهرمانی جهان دست یابد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 992
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 992
بازدید ماه : 1104
بازدید کل : 13141447
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7