سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: نگذاشتم جای مدال طلای محسن شادی خالی بماند و آن را حفظ کردم.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
کسی را از تیم ملی اخراج نکرده‌ایم
فرزام: نگذاشتم جای مدال طلای شادی خالی بماند/پیش از این کسی حبیبیان را قبول نداشت

سرمربی تیم ملی روئینگ گفت: نگذاشتم جای مدال طلای محسن شادی خالی بماند و آن را حفظ کردم.

خبرگزاری فارس: فرزام: نگذاشتم جای مدال طلای شادی خالی بماند/پیش از این کسی حبیبیان را قبول نداشت

افشین فرزام ، درباره اظهارات پورعسگرپرست رئیس سابق کمیته روئینگ مبنی بر اخراج 6 بازیکن از تیم ملی، گفت: کسی را از تیم ملی اخراج نکرده‌ایم، ورزشکاران از چندین دوره اردوی تست‌گیری انتخاب شده‌اند. به دلیل اینکه همیشه همه افراد تیم ملی بدون هراس از خط خوردن در اردوها بمانند شایسته‌سالاری را مد نظر قرار دادیم تا بتوانیم انگیزه رقابت را بیشتر کنیم. نتایج تمام تست‌گیری‌ها از افراد موجود است.

وی ادامه داد: شاید به پورعسگرپرست اطلاعات غلط داده‌اند بهتر است که اطلاعاتش را کامل کند. حبیبیان در زمان تمام مربیان خارجی در تمام مسابقات شرکت می‌کرد؛ از جمله مربیان جیوگانیک رومانیایی، رودیگر آلمانی، لیوجین چینی و شخرت ازبکی است. حبیبیان در هیچ دوره‌ای هیچ مدالی نتوانست کسب کند. در دوره قبل وی در همین رشته در سال 2011 قهرمانی آسیا با مربی خارجی به مقام پنجمی رسید این اولین بار است که به مدال می‌رسد.

* وقتی گفتم جای شادی مدال می‌گیریم، می‌گفتند دروغ می‌گوید

سرمربی تیم ملی روئینگ با بیان اینکه آن موقع که من می‌گفتم در سبک وزن یک ورزشکار جایگزین شادی خواهم کرد همه می‌گفتند دروغ می‌گوید، اظهار داشت: کسی این ورزشکار را قبول نداشت و نمی‌شناخت حالا که مدال گرفته می‌گویند مربوط به قبل است. از حرف‌های پورعسگرپرست می‌توان نتیجه گرفت، ظاهراً علم روز مربیگری به این گونه است که مربیان اثر کار خود را پس از 3سال دور شدن از ورزشکار کسب می‌کنند. در ضمن ما در ماده 4 نفره شرکت نکرده‌ایم که بخواهیم به فینال B بردیم همچنین تمامی ورزشکاران از ورزشکاران قدیمی و بزرگسال هستند.

فرزام افزود: در مسابقات 2009 تایپه قهرمانی آسیا، ایران به مربیگری لیو با حضور حدود 25 ورزشکار دختر و پسر در تمامی مواد شرکت کرد تقریباً به هیچ مدالی دست نیافت. در سال 2011 تنها یک طلا و یک برنز حاصل شد. ضمن اینکه روئینگ 8 نفره در سال 2011 به مدال برنز رسید. بعد از مسابقات 2009 چین تایپه به دستور دنیامالی کار در این ماده آغاز شد و نتیجه برنز 2011 حاصل تلاش خود ما بود. به قول پورعسگرپرست اگر من نتیجه نگرفته‌ام پس نتایج دوران قبل فاجعه‌آمیز بوده است.

* با مربیان داخلی نسبت به دوره قبل نتیجه بهتری گرفتیم

وی با اشاره به اینکه در بازی‌های آسیایی گوانگجو که اوج قایقرانی بود با حضور مربی چینی و نیوزیلندی کل کاروان روئینگ ایران به یک طلا و یک برنز دست پیدا کرد، تصریح کرد: ما با مربیان داخلی ایرانی یک طلا و دو نفره کسب کردیم و نگذاشتم مدال طلای محسن شادی جایش خالی بماند و آن را حفظ کردم. اولین بار است غیر از شادی یک ورزشکار مدال طلا می‌گیرد. پیشرفت را پله پله باید طی کرد. نمی‌توان انتظار داشت بعد از نتایج قبل 10 مدال طلا بگیریم، اما به مرور می‌توانیم دست پیدا کنیم. اگر گفتم کناره‌گیری می‌کنم یک ماه قبل از مسابقات گفته بودم و این موضوع هیچ ربطی به نتایج ندارد، باید به ایران برگردم اگر اجازه دادند این کار را انجام می‌دهم. تقاضای من کناره‌گیری است، نمی‌دانم فدراسیون قبول کند یا خیر البته من تا پایان سال قرارداد دارم.

فرزام با بیان اینکه تمام تلاشمان را کردیم تا در مسیری که دنیامالی بنا گذاشته بود حرکت کنیم، عنوان کرد: قدردان آن مسیر و حرکت هستم. همچنین از مسئولان فعلی فدراسیون تشکر می‌کنم که با تمام برنامه‌هایم موافقت کردند و امکانات لازم را در اختیارم قرار دادند. با وجود اینکه نسبت به دوره قبل پیشرفت کرده‌ایم به این نتیجه قانع نیستم. اگر در فدراسیون بمانم در اینچئون کره نتایج بهتری از گوانگجو را کسب خواهیم کرد. همانطور که در این دوره نسبت به گوانگجو، 2011 کره و 2009 تایپه نتایج‌مان بهتر بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7