وزنه‌بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: قهرمان جهان می‌شوم و این قهرمانی را به کوروش باقری تقدیم می‌کنم
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
انگیزه‌مان بیشتر از گذشته شده است
مولایی: قهرمان جهان می‌شوم و آن را به باقری تقدیم می‌کنم/ هیچ استرسی ندارم

وزنه‌بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: قهرمان جهان می‌شوم و این قهرمانی را به کوروش باقری تقدیم می‌کنم.

خبرگزاری فارس: مولایی: قهرمان جهان می‌شوم و آن را به باقری تقدیم می‌کنم/ هیچ استرسی ندارم

بهادر مولایی پس از رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری : وضعیتم در آستانه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان و در فاصله 20 روز مانده تا این رقابت‌ها بسیار خوب است و خودم از این وضعیت راضی هستم.

وی ادامه داد: با این حال به نسبت تمرین سعی می‌کنم باز هم افزایش رکورد داشته باشم، ضمن اینکه برای حضور در لهستان استرس دیگر استرس ندارم.

مولایی در خصوص رکورد یکضربش و اینکه برای اولین‌بار توانست وزنه 200 کیلویی را بالای سر ببرد، گفت: درست است و خوشبختانه سرانجام این وزنه‌ را مهار کردم که جای خوشحالی فراوانی را برایم داشت با این حال به فکر افزایش رکورد یک‌ضرب خود هستم.

مولایی در مورد رکورد دوضربش که در جریان رکوردگیری موفق به مهار وزنه 260 کیلویی نشد، یادآور شد: در اردوی بجنورد وزنه 261 کیلویی را هم مهار کردم و امیدوارم بتوانم در مسابقات جهانی حداقل به این وزنه حمله موفقیت آمیزی داشته باشم.

وزنه‌بردار فوق سنگین تیم ملی با بیان اینکه هدفم از حضور در رقابت‌های جهانی، کسب مدال طلاست، در مورد وضعیت تیم ملی گفت: خداراشکر وضعیت خیلی خوب است و سایرین هم با انگیزه هستند. با اینکه حدود یکی دو هفته است که کوروش باقری را در اردو نداریم اما ما بیشتر از گذشته برای حضور موفقیت‌آمیز در لهستان انگیزه پیدا کرده‌ایم و این اتفاق باعث شد تا انگیزه و تلاش بچه‌ها دوچندان شود.

وی افزود: برای اینکه دل باقری را شاد کنیم همه با جان و دل کار می‌کنیم تا با دست پر از قهرمانی جهان بازگردیم، البته دعا می‌کنیم تا شرایطی فراهم شود تا باقری هم بتواند با ما به لهستان بیاید.

مولایی در پایان گفت: قهرمان جهان می‌شوم و این قهرمانی را به کوروش باقری تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/م



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 13140491
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7